mijn jiayu s3 (advance)
runt gewoon prima,
antutu score: 40000-415000 (afhankelijk van load [free memory])
hij laad zonder problemen gewoon op
gaat met een 5 (processen, settings meegeteld) apps openstaand gewoon een complete dag mee van 7.00 am tot 11.00PM
enigst nadeel was dat de bijgeleverde convertor niet correct in het stopcontact ging, (plug was te breed, en het stopcontact te diep ( zonder aarde) )
dus gewoon even een convertor die ik nog ergens had liggen gepakt, werkt prima
eenigst nadeel was google play was niet geinstaleerd, de manier van bastiaan gedaan en google play stond erop,
de winkel stuurde me naar een site voor de 2GB versie te flashen.
dit werkte dus niet,
had de winkel gelijk ook de manier die ik gedaan had verteld (natuurlijk verwoord dat: all credits go to the original author)
nu nog wachten op de passcode om VPN (credential storage) te unlocken. dit was om een of andere reden gelockt
enigst minpunt is dat de koptelefoon strak moet worden aangedruk om goed contact te maken met de plug,
door de silicon case word de plug er iets uitgedruk waardoor deze losser zit.
(pioneer earphones)
-----------------------
heb nog niet geupdate naar de versie:
s3 20150324-194940
(vandaag uitgebracht)
(uitleg/manual was chinees)
runt gewoon prima,
antutu score: 40000-415000 (afhankelijk van load [free memory])
hij laad zonder problemen gewoon op
gaat met een 5 (processen, settings meegeteld) apps openstaand gewoon een complete dag mee van 7.00 am tot 11.00PM
enigst nadeel was dat de bijgeleverde convertor niet correct in het stopcontact ging, (plug was te breed, en het stopcontact te diep ( zonder aarde) )
dus gewoon even een convertor die ik nog ergens had liggen gepakt, werkt prima
eenigst nadeel was google play was niet geinstaleerd, de manier van bastiaan gedaan en google play stond erop,
de winkel stuurde me naar een site voor de 2GB versie te flashen.
dit werkte dus niet,
had de winkel gelijk ook de manier die ik gedaan had verteld (natuurlijk verwoord dat: all credits go to the original author)
nu nog wachten op de passcode om VPN (credential storage) te unlocken. dit was om een of andere reden gelockt
enigst minpunt is dat de koptelefoon strak moet worden aangedruk om goed contact te maken met de plug,
door de silicon case word de plug er iets uitgedruk waardoor deze losser zit.
(pioneer earphones)
-----------------------
heb nog niet geupdate naar de versie:
s3 20150324-194940
(vandaag uitgebracht)
(uitleg/manual was chinees)
[ Voor 14% gewijzigd door darknessblade op 26-03-2015 23:03 . Reden: update (new) ]