Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gphg
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-07 12:39
Wat is een reële tweedehands vraagprijs voor een S3 (2Gb zonder NFC)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwannoes
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-08 21:23

Gwannoes

Solderen moet je leren

Ik zou er zelf zo'n 100-125 euro voor over hebben.

Hmmz, hier komt dus m'n sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celica2001
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-07-2024
Ik heb nog een S3 met 3G en NFC in de aanbieding. Draait momenteel op RC5.
Ben zelf overgestapt op de Nexus 6P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gphg
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 01-07 12:39
Bedankt. Ik wilde weten of mijn vraagprijs van E.100,- reeel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruunbarg
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 12-10-2023
Krijg xposed framwork maar niet aan de praat op RC5
Iemand enig idee wat het probleem zou kunnen zijn?
Heb superuser op app/adb

Reboot in TWRP recovery, installl, xposed-v82-sdk22-arm64

Vervolgens boot hij en zegt framwork v82 is installed but not active,please check logs for more info.

De logs zijn leeg/zijn er niet..
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joep doei
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-09 17:17
Ik heb geüpdate naar RC 4 en fastcharge er op gezet Sinds die tijd is er geen beltoon als ik gebeld wordt. Ik heb alle geluiden al op maximaal gezet maar zonder resultaat. Een zoektocht op internet heeft ook nog geen oplossing opgeleverd. Hebben nog meer mensen dit probleem? Wie heeft een idee wat er aan de hand kan zijn en hoe ik het kan oplossen?

http://serve.infoteur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruunbarg
joep doei schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 15:24:
Ik heb geüpdate naar RC 4 en fastcharge er op gezet Sinds die tijd is er geen beltoon als ik gebeld wordt. Ik heb alle geluiden al op maximaal gezet maar zonder resultaat. Een zoektocht op internet heeft ook nog geen oplossing opgeleverd. Hebben nog meer mensen dit probleem? Wie heeft een idee wat er aan de hand kan zijn en hoe ik het kan oplossen?
Beter gelijk naar RC5 gaan. :)
Zit fastcharge ook gelijk bij in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joep doei
Bedankt, daar had ik al aan zitten denken. Rc4 stond er net op toen rc5 uitkwam. Ja, zo lang speelt het al. Wegens tijdgebrek hoopte ik op een snellere oplossing. Toch weet een gedoe om alle accounts weer in te stellen en zo (vind ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruunbarg
joep doei schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 15:53:
Bedankt, daar had ik al aan zitten denken. Rc4 stond er net op toen rc5 uitkwam. Ja, zo lang speelt het al. Wegens tijdgebrek hoopte ik op een snellere oplossing. Toch weet een gedoe om alle accounts weer in te stellen en zo (vind ik).
Je zou kunnen flashen zonder cache & userdata aan te vinken, dan behoud je je data

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joep doei
Oké, weer wat geleerd vandaag. Ik ga het maar eens proberen. Bedankt voor het meedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-08 10:59
Weet niet of iemand dit al met zijn S3 heeft meegemaakt. Mijn glas komt los in het midden. Beetje lastig met stof ertussen. Wellicht door de warmte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastiaansmit199
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-09 11:07
DiMacho schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 13:59:
Weet niet of iemand dit al met zijn S3 heeft meegemaakt. Mijn glas komt los in het midden. Beetje lastig met stof ertussen. Wellicht door de warmte?
Ja ik heb de telefoon al sinds vorig jaar januari en het is mij aan het einde van de zomer ook over komen. Heb er toen zelf een heel klein beetje lijm onder gedaan. Ik zal het je echter niet aanraden!
Het wordt moeilijker om eventueel je scherm te vervangen en de lijm kan ook je scherm aantasten!

Je kunt beter screen tape kopen, het is niet heel duur maar waarschijnlijk wel erg moeilijk om er tussen te krijgen zonder je scherm helemaal los te maken. Misschien heeft een andere tweaker een beter idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruunbarg
Help! Telefoon gaat niet meer aan/laad niet op... Gister een feest gehad en een andere oplader gebruikt, nu thuis ook een andere gebruikt (mijn originele heeft een los contactje) maar hij doet niks? Alleen een korte tril.
Iemand enig idee? Help help

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
bastiaansmit199 schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 18:14:
[...]

Ja ik heb de telefoon al sinds vorig jaar januari en het is mij aan het einde van de zomer ook over komen. Heb er toen zelf een heel klein beetje lijm onder gedaan. Ik zal het je echter niet aanraden!
Het wordt moeilijker om eventueel je scherm te vervangen en de lijm kan ook je scherm aantasten!

Je kunt beter screen tape kopen, het is niet heel duur maar waarschijnlijk wel erg moeilijk om er tussen te krijgen zonder je scherm helemaal los te maken. Misschien heeft een andere tweaker een beter idee?
Lijm leek me ook al geen goed idee. Eens kijken wat ik nog kan fabriceren. Opzich is het nog maar een centimeter of twee. Maar ben bang dat hij verder gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-10-2023

HMC

Pluviophile

Bruunbarg schreef op zondag 08 mei 2016 @ 11:12:
Help! Telefoon gaat niet meer aan/laad niet op... Gister een feest gehad en een andere oplader gebruikt, nu thuis ook een andere gebruikt (mijn originele heeft een los contactje) maar hij doet niks? Alleen een korte tril.
Iemand enig idee? Help help
Batterij er al uit gehaald. Of gewoon eens powerknop 10 seconde vasthouden. Beetje spelen. Moet wel lukken. Anders ff aan computer hangen.
Zo schreeuwerig hoeft trouwens niet hier. :O

Eat the bugs, live in a pod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruunbarg
HMC schreef op zondag 08 mei 2016 @ 15:17:
[...]

Batterij er al uit gehaald. Of gewoon eens powerknop 10 seconde vasthouden. Beetje spelen. Moet wel lukken. Anders ff aan computer hangen.
Zo schreeuwerig hoeft trouwens niet hier. :O
Hij doet inmiddels wel 'iets'.

Hij komt bij het oplaad scherm, maar hij komt niet eens op 0%
Inmiddels andere batterij gekocht, maar dat gaat nog lang duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 00:56
Ik heb MIUI 7 op m'n S3 gezet ... Werkt goed eigenlijk zeg, ik hou deze er op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwannoes

Gwannoes

Solderen moet je leren

Laatst had ik iets raars met de volgende combinatie:
  • S3 Advanced (3GB + NFC)
  • Jiayu.de RC2 en later ook RC5
  • Nova launcher
  • Real Racing 3
Real Racing 3 crashte tijdens het spelen. RR3 Opnieuw opgestart, maar hij crashte gelijk weer. :/
Telfoon dan maar rebooten... Hij bleef hangen!
Na de groene jiayu animatie bleef hij tijden op het witte jiayu logo staan. Scherm ging ook niet meer uit.
Helemaal uitgeschakeld, accu er uit, opnieuw geprobeerd op te starten: bleef weer op hetzelfde punt hangen. :'(

Toen met SP Flash Tool jiayu.de RC5 er op gezet. Toen startte hij weer op. Mooi zo. Nog een keer extra gereboot... geen enkel probleem.
Apps opnieuw geinstalleerd, reboot --> no problemo.
Real Racing 3 opnieuw gestart. Reboot --> Crash! :'(

Nog een paar keer geprobeerd flashen + alles installeren, maar steeds als ik Real Racing 3 had gespeeld, blijft hij hangen na een reboot.

Toen weer geflashed + opnieuw geinstalleerd, maar nu zonder Nova Launcher. En nu lijkt alles goed te gaan. :?

Herkent iemand dit? Gebruikt iemand toevallig ook Nova Launcher en Real Racing 3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwannoes

Gwannoes

Solderen moet je leren

Gwannoes schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 19:15:
Laatst had ik iets raars met de volgende combinatie:
  • S3 Advanced (3GB + NFC)
  • Jiayu.de RC2 en later ook RC5
  • Nova launcher
  • Real Racing 3
Real Racing 3 crashte tijdens het spelen. RR3 Opnieuw opgestart, maar hij crashte gelijk weer. :/
Telfoon dan maar rebooten... Hij bleef hangen!
Na de groene jiayu animatie bleef hij tijden op het witte jiayu logo staan. Scherm ging ook niet meer uit.
Helemaal uitgeschakeld, accu er uit, opnieuw geprobeerd op te starten: bleef weer op hetzelfde punt hangen. :'(

Toen met SP Flash Tool jiayu.de RC5 er op gezet. Toen startte hij weer op. Mooi zo. Nog een keer extra gereboot... geen enkel probleem.
Apps opnieuw geinstalleerd, reboot --> no problemo.
Real Racing 3 opnieuw gestart. Reboot --> Crash! :'(

Nog een paar keer geprobeerd flashen + alles installeren, maar steeds als ik Real Racing 3 had gespeeld, blijft hij hangen na een reboot.

Toen weer geflashed + opnieuw geinstalleerd, maar nu zonder Nova Launcher. En nu lijkt alles goed te gaan. :?

Herkent iemand dit? Gebruikt iemand toevallig ook Nova Launcher en Real Racing 3?
Niemand dit dit herkend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Gwannoes schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 13:09:
[...]

Niemand dit dit herkend?
offtopic:
Je zit hier sinds 2002 en dan maak je zo'n post? :? :S

Blijkbaar (nog) niemand.
Zowel, zijn ze misschien druk bezig met andere zaken.

Ik niet helaas. Had je graag willen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elflord.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-08 19:44

Elflord.

Jong geleerd, snel vergeten

Herkent iemand dit?
Hetzelfde is net bij mij gebeurt. Ik heb RC3 erop staan geloof ik (of 4). En nu bijft hij hangen. Ik ga ermee aan de slag. Keep ya posted!

I see A tunnel at the end of the light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwannoes

Gwannoes

Solderen moet je leren

Elflord. schreef op maandag 16 mei 2016 @ 16:27:
[...]

Hetzelfde is net bij mij gebeurt. Ik heb RC3 erop staan geloof ik (of 4). En nu bijft hij hangen. Ik ga ermee aan de slag. Keep ya posted!
En.. Al enige voortgang? Ik ben benieuwd wat jouw ervaring is.
Ik gebruik nu nog steeds de Jiayu launcher op RC5 (zonder problemen), maar ik zou graag weer naar Nova gaan. Maar ik durf niet meer... ben bang dat de ellende dan weer begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elcappucino
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 31-07-2024
Misschien weet iemand hier een betrouwbare verkoper van batterijen. Konpson heb ik langs zien komen maar daar lees ik ook negatieve reviews van. Heb namelijk een probleem van een 'battery drop'' van 40% naar 15%.
Had deze een paar weken geleden gekocht http://www.aliexpress.com...jiayu-S3/32282390946.html maar ook daar hetzelfde probleem.

Ik heb de firmware al aangepast van RC4 naar RC5 maar ook daar hetzelfde probleem met beide batterijen. Alleen nu twijfel ik of het aan de telefoon ligt of aan de batterij. Zelf gebruik ik een 2mah oplader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
Elcappucino schreef op zondag 22 mei 2016 @ 14:07:
Misschien weet iemand hier een betrouwbare verkoper van batterijen. Konpson heb ik langs zien komen maar daar lees ik ook negatieve reviews van. Heb namelijk een probleem van een 'battery drop'' van 40% naar 15%.
Had deze een paar weken geleden gekocht http://www.aliexpress.com...jiayu-S3/32282390946.html maar ook daar hetzelfde probleem.

Ik heb de firmware al aangepast van RC4 naar RC5 maar ook daar hetzelfde probleem met beide batterijen. Alleen nu twijfel ik of het aan de telefoon ligt of aan de batterij. Zelf gebruik ik een 2mah oplader.
Kom op misschien een beetje terug lezen in dit topic.
DiMacho schreef op zondag 24 april 2016 @ 13:27:
[...]

Volgens XDA is verkoper BouBoo wel te vertrouwen. Voor $10,50 de gok genomen!
Prima Accu! Geen battery drop meer!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rednaz420
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 24-09 12:58
Ik heb mijn scherm vervangen voor 50 euro op Ali. Ging nog vrij gemakkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:39

Nikeo

Jawelles

Ik heb mijn batterij ook vervangen door die konpson, op aliexpress verkocht door "GoodTall Store", locatie
China (Mainland).

De batterij deed al wat raar toen ik hem bestelde (drops vanaf 25%) en later die week zelfs vanaf 40 % bij hoog power gebruik. Bij het verwisselen voelde de originele batterij bobbelig aan en er zat ook een hele lichte kromming in. Die is dus niet meer goed. Ik heb hem nu een week en hij houdt het langer vol dan de originele (maar die was dus stuk) en is tot nu toe betrouwbaar en gestaag aan het ontladen zonder drops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruunbarg
Heb inmiddels ook de konpson batterij en mijn telefoon leeft ook weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 26-09 14:29
Mocht iemand een nieuw scherm nodig hebben, pm mij even heb er nog eentje liggen die ik niet meer gebruik nadat m'n S3 overleden is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joep doei
Ook ik heb de konpson batterij ontvangen. 13 mei besteld, 15 mei verzonden en 31 mei ontvangen. Hij is nu in gebruik na de eerste keer volledig opladen een hij gaat al langer mee dan de originele batterij, maar die was dan ook echt overleden. Het lijkt allemaal prima te werken. En definitieve indruk krijg je natuurlijk pas na wat langer gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwelbast
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-04 16:07
Ik had via AliExpress voor mijn S3 een reserve batterij besteld, maar vertrouwde het niet erg, het was ook wel erg goedkoop voor $ 6. Tóch maar een andere gekocht bij Banggood, wel wat duurder maar ik heb goede ervaringen bij Banggood. Het verschil in gewicht van de batterijen valt gewoon op en bij nawegen klopt het. De batterij die ik bij Banggood heb gekocht weegt ongeveer 81,7 gram, de batterij die ik op AliExpress heb gekocht weegt ongeveer 47,7 gram. Ik weet niet of wegen altijd iets over de kwaliteit zegt, maar ik ga voor die van Banggood in dit geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
kwelbast schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 14:42:
Ik had via AliExpress voor mijn S3 een reserve batterij besteld, maar vertrouwde het niet erg, het was ook wel erg goedkoop voor $ 6. Tóch maar een andere gekocht bij Banggood, wel wat duurder maar ik heb goede ervaringen bij Banggood. Het verschil in gewicht van de batterijen valt gewoon op en bij nawegen klopt het. De batterij die ik bij Banggood heb gekocht weegt ongeveer 81,7 gram, de batterij die ik op AliExpress heb gekocht weegt ongeveer 47,7 gram. Ik weet niet of wegen altijd iets over de kwaliteit zegt, maar ik ga voor die van Banggood in dit geval.
Wegen zegt vooral iets over de inhoud...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwelbast
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-04 16:07
Momus schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 14:42:
[...]

Wegen zegt vooral iets over de inhoud...
Je hebt natuurlijk helemaal gelijk, maar ik probeer een indicatie te krijgen of een batterij origineel of "nep" is, in dit geval heb ik de weegproef gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mehari72
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09-07 12:49
Extreme rom 2.0 update, is nu aan het installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ro-Me
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-09 11:22
Mehari72 schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 09:05:
Mijn telefoon draait op de RC5 ROM van Jiayu.de. De enige bug vind ik de kwaliteit van de camera. Foto's zijn erg vaag.

Hoe bevalt Xtreme ROM 2.0? Werkt de camera goed / vergelijkbaar met Kitkat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
Mehari72 schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 09:05:
Ben benieuwd naar je ervaringen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mehari72
Nu aan het uitproberen.
Ik heb 2 S3, 1 met Extreme rom en de Filipijnse versie, de Cherry Mobile Flare X met RC4.
Met de vorige extreme versie was de camera heel wisselend, soms helemaal geen ruis onderdrukking, dus heel korrelig resultaat, of juist heel veel met vage plaatjes als resultaat.
De RC4 was konstanter.
Het beste resultaat krijg ik met FreeDcam, die slaat ook in raw op en kan na omzetting naar dng met bijvoorbeeld Rawtherapee bewerkt worden.
Bepaal ik zelf wel hoeveel ruis ik wil verwijderen ten koste van detail.
Nu gebruik ik de Extreme omdat de andere gevallen is zonder hoesje en nu de usb en microfoon niet meer werkt.
Ligt niet aan het usb bordje, die heb ik al uitgewisseld, dus nu de flexcable maar besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elflord.

Elflord.

Gwannoes schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 09:39:
[...]

En.. Al enige voortgang? Ik ben benieuwd wat jouw ervaring is.
Het lijkt er op dat ik die van mij gebricked heb. Ik kom er met geen mogelijkheid meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwannoes

Gwannoes

Solderen moet je leren

Elflord. schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 16:06:
[...]

Het lijkt er op dat ik die van mij gebricked heb. Ik kom er met geen mogelijkheid meer in.
Ook niet door een nieuwe ROM te flashen met SPTool? Dat lukte bij mij wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ffk
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-02-2024

ffk

edit, is opgelost.

[ Voor 96% gewijzigd door ffk op 12-06-2016 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berrieberrie
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22:39
Hallo beste jiayu kameraden.

Vraag , weet iemand of er voor een s3 plus er ook een fast charge tool verkrijgbaar is?

vrijstaand 1924 200m2, zuid limburg, quatt 4.5 kw, 5.8 warmteverlies Remeha avanta 35c, lyric t6, 60m2 vwv droogbouw, radiators, speedcomfort, isolatie kan beter,5300kw zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:39

Nikeo

Jawelles

Een aantal maanden terug heb ik n.a.v. een post in dit topic (of ik moet me sterk vergissen) een aantal mobiele data kanalen uitgeschakeld die KPN toch niet ondersteunt, zodat de S3 sneller weer verbinding kan vinden als deze even wegvalt bij slecht bereik. Ik kan deze instructies echter niet meer vinden. Weet iemand welke ik bedoel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fua
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 26-09 13:20

Fua

Nikeo schreef op maandag 20 juni 2016 @ 23:56:
Een aantal maanden terug heb ik n.a.v. een post in dit topic (of ik moet me sterk vergissen) een aantal mobiele data kanalen uitgeschakeld die KPN toch niet ondersteunt, zodat de S3 sneller weer verbinding kan vinden als deze even wegvalt bij slecht bereik. Ik kan deze instructies echter niet meer vinden. Weet iemand welke ik bedoel?
Volgens mij kan dat met een programma als "mtk engineering mode start"
mtk settings, bandmode en je kan de banden aan of uitzetten.

Fua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joper
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08-01-2021
Beste,

sinds deze week problemen met mijn S3 Advanced 3 GB (MT6752) met Android 4.4 erop (internationale ROM van de verkoper). Probleem is : Er wordt de hele tijd bestanden gedownload, apps geïnstalleerd en veel reclame getoond. Ook krijg ik de hele tijd een foutmelding van Happy Music dat niet naar behoren werkt. Dus ik kan ff werken en dan die foutmelding, over en over. Dus de IMEE gewist (factory reset gedaan), maar nog steeds dezelfde problemen.
Oplossing? Nieuwe installatie maar welke versie moet ik hierop zetten, niet de allernieuwste maar eentje dat degelijk werkt. En vooral ook : hoe pak ik dit aan? Ik ken er niets van dus als iemand dit duidelijk kan uitleggen dan ben ik je heel dankbaar hiervoor ;-)

Groeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elflord.

Elflord.

Gwannoes schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 22:58:
[...]

Ook niet door een nieuwe ROM te flashen met SPTool? Dat lukte bij mij wel.
Nee, hij doet helemaal niets meer. en een rom lukt dus ook niet. Niet via Flashtool of op een andere manier.

@Joper Je zou kunnen beginnen in de TS van dit draadje.

[ Voor 12% gewijzigd door Elflord. op 27-06-2016 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobstaa
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Dit weekend is mijn tweede Jiayu S3 gesneuveld (schermen kapot) in korte tijd. Inmiddels ben ik voorzien van een Nexus 5x en heb ik niets meer aan de accu's die ik heb liggen. 3 accu's en een cradle voor het opladen. Laat het even weten als je interesse hebt, het kan echt voor een dubbeltje + verzendkosten weg.

Edit: Niet meer van toepassing.

[ Voor 6% gewijzigd door mobstaa op 28-06-2016 15:07 ]

Nefit EnviLine 7400I AW 7 | Nefit HR 300 liter boiler | Nefit 50 liter buffervat | Nefit Moduline 1010H thermostaat | Buderus pomp | Home Assistant | BBQKees | Itho HRU 300R | Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-09 20:36
joper schreef op maandag 27 juni 2016 @ 14:25:
Beste,

sinds deze week problemen met mijn S3 Advanced 3 GB (MT6752) met Android 4.4 erop (internationale ROM van de verkoper). Probleem is : Er wordt de hele tijd bestanden gedownload, apps geïnstalleerd en veel reclame getoond. Ook krijg ik de hele tijd een foutmelding van Happy Music dat niet naar behoren werkt. Dus ik kan ff werken en dan die foutmelding, over en over. Dus de IMEE gewist (factory reset gedaan), maar nog steeds dezelfde problemen.
Oplossing? Nieuwe installatie maar welke versie moet ik hierop zetten, niet de allernieuwste maar eentje dat degelijk werkt. En vooral ook : hoe pak ik dit aan? Ik ken er niets van dus als iemand dit duidelijk kan uitleggen dan ben ik je heel dankbaar hiervoor ;-)

Groeten.
In de startpost staat mijn handleiding ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruunbarg
Merk de laatste tijd op RC5 dat Jiayu Over The Air zomaar aangaat, en kijkt voor updates, vind dit een nare gedachte en weet niet zeker wat er van moet vinden. Ervaren anderen dit ook? Of heb ik mijn alu hoedje te snel op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mehari72
Heel veel apps kijken toch regelmatig naar updates? Je ziet het alleen niet altijd.
Nog even wat bevindingen van de Extreme update; geen gekke dingen gevonden, stagefright is gedicht, een mooie opstartanimatie, camera is nog steeds iets minder dan onder 4.4, en ik ben de instelling kwijt waarmee ik de oriëntatie van het startscherm kan vastzetten.
Telefoon doet verder gewoon wat ie moet doen.
Er zal vast wel meer veranderd zijn maar niet opvallend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joper
bottom line schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 12:44:
[...]

In de startpost staat mijn handleiding ;)
ah ja ;)

Maar ik krijg op de een of andere manier de driver niet aan de praat, dus kan ik ook niet flashen.
Wat doen jullie : aansluiten met batterij er nog in : dit geeft bij mij niets
Aansluiten met batterij erin zie ik heel effe dat hij de driver wil installeren en na een tijdje krijg ik de melding dat het apparaat losgekoppelt is :-(

argggg

Dank je wel voor de hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
joper schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 10:05:
[...]

ah ja ;)

Maar ik krijg op de een of andere manier de driver niet aan de praat, dus kan ik ook niet flashen.
Aansluiten met batterij erin zie ik heel effe dat hij de driver wil installeren en na een tijdje krijg ik de melding dat het apparaat losgekoppelt is :-(

argggg

Andere usb kabel geprobeerd?
Andere usb poort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joper
ja helaas wel, nog wel geen andere pc :-)

maar doen jullie nu de batterij eruit of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• subwaysurfer
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:10
joper schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 14:45:
ja helaas wel, nog wel geen andere pc :-)

maar doen jullie nu de batterij eruit of niet?
Ik niet, bij mij nooit nodig geweest. Wel soms geknoei met drivers, zeker bij meerdere China phones in huis met verschillende chipsets, waardoor ik vaak meerdere drivers heb geïnstalleerd gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

joper schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 10:05:
[...]

ah ja ;)

argggg

Ik heb sinds 4 dagen exact hetzelfde. Heel kort een error dat het systeem niet meer goed werkt. Daarop wil de batterij niet meer opladen, deze geeft geen reactie.

Op momenten dat hij het plotseling wel doet en ik probeer op te starten slaat hij vast. Toen ik in recovery kom en een factory reset doet, leverde dat weinig tot niets op, hij is nog steeds niet in staat op te starten.

Koppelen aan de PC werkt niet, hij geeft wel het geluidje dat er hardware gekoppeld wordt, daar blijft het echter bij. Zonde het is wel een fijne telefoon wanneer hij werkt.

De gehele manual doorgelopen, SP flashtool geeft geen error, maar doet gewoon niets. Oudere versies van flashtool geprobeerd (rode balk gaat niet lopen), ook meerdere RC's. Daarnaast ook meerdere PC's en USB kabels. Iemand een idee of oplossing?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2016 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi Tweakers,

Iemand bereid om tegen betaling een jiayu s3 te flashen? Regio Utrecht / Eindhoven / Tilburg?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruunbarg
Zeker dat je de goede drivers hebt? En bij win10 ook driver signature enforcement uit hebt alvorens je de drivers installeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobstaa
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 03 juli 2016 @ 11:43:
Hi Tweakers,

Iemand bereid om tegen betaling een jiayu s3 te flashen? Regio Utrecht / Eindhoven / Tilburg?

Alvast bedankt!
Zie http://forum.xda-develope...ash-rom-jiayu-s3-t3144018
Then turn off the phone and connect to the computer, then it will download to the phone
Waar hier wordt gezegd dat de telefoon uit moet worden gezet, gebeurde er juist pas iets op het moment dat ik hem daar aanzette. Kun je dat eens proberen?

Nefit EnviLine 7400I AW 7 | Nefit HR 300 liter boiler | Nefit 50 liter buffervat | Nefit Moduline 1010H thermostaat | Buderus pomp | Home Assistant | BBQKees | Itho HRU 300R | Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mobstaa schreef op maandag 04 juli 2016 @ 13:18:

Waar hier wordt gezegd dat de telefoon uit moet worden gezet, gebeurde er juist pas iets op het moment dat ik hem daar aanzette. Kun je dat eens proberen?
Bedankt voor de reply, je advies uitgevoerd maar het heeft nog niet mogen baten. Mijn telefoon start niet meer op helaas.

Hij geeft momenteel een brom error chip type not match 3183 aan.

Meerdere RC/ROMS getest. Als ik het goed begrijp heeft het CHIP_Type_Not_Match met het MTXXXX nummer van mijn Jiayu te maken. Maar zou dit niet gelijk moeten zijn aan die van elke Jiayu S3 gebruiker? In dit geval zou ik met de huidige handleidingen uit de voeten moeten kunnen als ik mij niet vergis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobstaa
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 21:46:
[...]

Bedankt voor de reply, je advies uitgevoerd maar het heeft nog niet mogen baten. Mijn telefoon start niet meer op helaas.

Hij geeft momenteel een brom error chip type not match 3183 aan.

Meerdere RC/ROMS getest. Als ik het goed begrijp heeft het CHIP_Type_Not_Match met het MTXXXX nummer van mijn Jiayu te maken. Maar zou dit niet gelijk moeten zijn aan die van elke Jiayu S3 gebruiker? In dit geval zou ik met de huidige handleidingen uit de voeten moeten kunnen als ik mij niet vergis?
Heb je de juiste ROM te pakken en heb je een Jiayu S3 of een Jiayu S3+?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joper
ondertussen twee roms gedownload van needrom.
Smart phone Flash Tool gebruikt en hierbij krijg ik altijd de melding :
PMT changed for the rom

en nu weet ik niet meer wat doen....
iemand een oplossing
dank je wel

ik heb een jiayu s3 met MT6752

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

joper schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 02:49:
ondertussen twee roms gedownload van needrom.
Smart phone Flash Tool gebruikt en hierbij krijg ik altijd de melding :
PMT changed for the rom

en nu weet ik niet meer wat doen....
iemand een oplossing
dank je wel

ik heb een jiayu s3 met MT6752
YouTube: PMT changed for the ROM it must be download any mtk solution by rase...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joper
ja maar de oplossing hier is om een format uit te voeren, terwijl ik lees om dit niet te doen en enkel download only te gebruiken. Ik zou de juiste scatter file moeten vinden toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
joper schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 10:44:
ja maar de oplossing hier is om een format uit te voeren, terwijl ik lees om dit niet te doen en enkel download only te gebruiken. Ik zou de juiste scatter file moeten vinden toch?
Als je gsm sowieso naar 'de zeik' is, dan kan je beter wel gewoon een format all doen. Er vanuitgaande dat je al de rest al hebt geprobeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco_335
  • Laatst online: 22-07 17:50
Zou iemand weten hoe je mock-locaties op de rc5 versie uitzet? Kan de instellingen niet meer vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:25
Remco_335 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 17:12:
Zou iemand weten hoe je mock-locaties op de rc5 versie uitzet? Kan de instellingen niet meer vinden.
Instellingen > developer opties > neplocaties toestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco_335
Ik zie nergens developer options staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Remco_335 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 17:23:
Ik zie nergens developer options staan?
Dan ben je nog geen "developer". Die opties zijn niet voor niets verborgen . ;)

spoiler:
Ram een aantal keer op Build Number.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco_335
Top bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jvann
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 26-07 10:41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 25-09 14:50
Ben benieuwd, inmiddels aardig in koopstemming voor nieuwe telefoon, heb de S3 al te lang (wel naar tevredenheid), en was al asn t rondkijken naar de "betere" chinaphone <250$ als opvolger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brentolinni
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 00:01
Ted038 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 14:51:
[...]

Ben benieuwd, inmiddels aardig in koopstemming voor nieuwe telefoon, heb de S3 al te lang (wel naar tevredenheid), en was al asn t rondkijken naar de "betere" chinaphone <250$ als opvolger
Ben ook een eigenaar van een S3A, maar heb zeker niet het gevoel dat ik alweer een nieuwe nodig heb. Ik hou nog even een jaartje vast, hoewel de verleiding naar een Xiaomi Redmi Note 3 Pro of een LeEco LeTV Le 1 Pro best groot is.

De genoemde specificaties van de S4 op een rijtje:
- 5.5-inch
- MediaTek Helio P10
- 4GB RAM
- 32GB geheugen
- 13 MP camera
- Fingerprint Scanner
- USB Type-C

Alles lijkt in orde voor een goede $200 chinaphone. Alleen de SoC is een beetje teleurstellend (15% betere performance dan S3). Ik had liever een Helio X20 of Snapdragon 650 gezien. Dat zou dubbel de snelheid van zijn voortganger zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Als ze het een beetje handig aanpakken, komt er na een half jaartje een S4+ met de X20 SoC. Er zal niet veel hoeven te gebeuren om die snellere SoC erin te zetten.

Edit: Ik bedoel, ze lijken een soort deal met MT te hebben. Er komt niet zo snel een SD SoC in een Jiayu phone, denk ik. (Puur gokwerk)

[ Voor 29% gewijzigd door HMC op 15-07-2016 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco_335
hallo allemaal,

ik heb gisteravond een klein ongelukje gehad. er is wat bier over mijn Jiayu S3 gevallen. gisteravond ging de telefoon nog aan alleen zodra hij bij het lockscherm was en ik wilde iets aanklikken rebooten hij automatisch. en als ik wat langer inhield kwamen er grote zwarte blokken over een deel van het scherm.
Na vandaag heel de dag in de rijst te hebben gelegen. komt hij niet eens bij dat scherm. hij gaat tot Jiayu.de komt en daarna kleurt hij donkerblauw.

Iemand enig idee hoe dit op te lossen?
zit het in de software of is gewoon heel de telefoon kapot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Remco_335 schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 21:05:
hallo allemaal,

ik heb gisteravond een klein ongelukje gehad. er is wat bier over mijn Jiayu S3 gevallen. gisteravond ging de telefoon nog aan alleen zodra hij bij het lockscherm was en ik wilde iets aanklikken rebooten hij automatisch. en als ik wat langer inhield kwamen er grote zwarte blokken over een deel van het scherm.
Na vandaag heel de dag in de rijst te hebben gelegen. komt hij niet eens bij dat scherm. hij gaat tot Jiayu.de komt en daarna kleurt hij donkerblauw.

Iemand enig idee hoe dit op te lossen?
zit het in de software of is gewoon heel de telefoon kapot?
Je hebt het in de verkeerde volgorde gedaan. Eerst een week in de rijst, en dan pas aanzetten. :W

Edit: Uiteraard kan je proberen de software opnieuw erop te zetten. Maar laat 'em nou eerst eens geduldig drogen.

[ Voor 6% gewijzigd door HMC op 16-07-2016 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jvann
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 26-07 10:41
Jiayu heeft wel vaker Snapdragon SoCs gebruikt.
De S1 gebruikte toen Snapdragons topchip, de 600.

Helaas is dat al weer ff geleden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Eén keer inderdaad. Klopt. Even vergeten. Maar dat is inderdaad lang geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco_335
HMC schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 21:09:
[...]

Je hebt het in de verkeerde volgorde gedaan. Eerst een week in de rijst, en dan pas aanzetten. :W

Edit: Uiteraard kan je proberen de software opnieuw erop te zetten. Maar laat 'em nou eerst eens geduldig drogen.
opnieuw flashen heeft helaas geen zin gehad :'( nu maar afwachten met de rijst . ik denk persoonlijk dat mijn cpu kapot is en dat daarom maar een deel werkt en al die blokken op mn scherm krijg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Remco_335 schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 22:11:
[...]

opnieuw flashen heeft helaas geen zin gehad :'( nu maar afwachten met de rijst . ik denk persoonlijk dat mijn cpu kapot is en dat daarom maar een deel werkt en al die blokken op mn scherm krijg.
Een CPU/SoC werkt wel, of werkt niet. Geen tussenweg. Voor het scherm is het een ander verhaal, zo ook voor de kabeltjes van en naar het scherm.
Indrdaad eerst maar eens rustig laten drogen. (wat je dus eerst had moeten doen :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco_335
HMC schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 22:21:
[...]

Een CPU/SoC werkt wel, of werkt niet. Geen tussenweg. Voor het scherm is het een ander verhaal, zo ook voor de kabeltjes van en naar het scherm.
Indrdaad eerst maar eens rustig laten drogen. (wat je dus eerst had moeten doen :) )
na het drogen misschien alle kabels even loshalen en opnieuw erin stoppen? of heeft dit geen nut denk je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Remco_335 schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 22:33:
[...]

na het drogen misschien alle kabels even loshalen en opnieuw erin stoppen? of heeft dit geen nut denk je.
Als je denkt bij de kabels te kunnen, dan beter nu dan na een week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco_335
HMC schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 22:34:
[...]

Als je denkt bij de kabels te kunnen, dan beter nu dan na een week.
telefoon helemaal uit elkaar gehaald en alle kabels los gehad. nog steeds hetzelfde probleem .... nu maar hopen dat de rijst helpt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Remco_335 schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 23:09:
[...]

telefoon helemaal uit elkaar gehaald en alle kabels los gehad. nog steeds hetzelfde probleem .... nu maar hopen dat de rijst helpt
Je zegt telkens dat niets helpt. Dat betekent dus dat je het spul niet de tijd hebt gegeven om op te drogen. Je probeerde het telkens weer. Dat is een mooie how-to hoe een phone te slopen. Moet in de OP. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mehari72
Vandaag CM13 op een S3 gezet maar dat is zeker nog niet af.
SD wordt niet gezien en de camera doet de schaduwen met een paarse gloed.
En dat is alleen nog maar in het eerste uurtje gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc-K
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20-11-2020
Wie kan mij helpen een nieuwe ROM te flashen op mijn Jiayu S3? Ik ben zelf al bezig geweest met flashtool, maar ik kom er niet uit.

Mijn telefoon is opeens vergeven van de reclame popups en appps die zelf gaan installeren. Heel irritant en de telefoon is zo niet bruikbaar meer.

Hopelijk lost een nieuwe ROM dit probleem op. Ik draai nu nog de stock ROM en wil eigenlijk wel over naar een nieuwere versie, maar zoals gezegd: het lukt mij niet.

Wie kan en wil mij helpen???

Gr, Marc

### disregard ###

Het is al gelukt. Na 3 dagen klooien net de laptop van mijn zoon gepakt en in 1 x andere ROM erop geflashed. Zal wel aan de drivers gelegen hebben.

[ Voor 14% gewijzigd door Marc-K op 18-07-2016 15:37 . Reden: Update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mehari72
Waar zit je ongeveer?
Overigens is het meestal voldoende een andere launcher te gebruiken na een volledige reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc-K
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20-11-2020
Ik woon in Heiloo, onder Alkmaar, maar ben wel mobiel. Werk op Schiphol.

Al een paar keer wipe data/factory reset gedaan. Dit lijkt te werken, maar zodra er een dataverbinding is komt er een bombardement van reclame, apps die installeren en rare bestandjes die over het scherm vliegen. De ellende lijkt dus dieper te zitten.

Ik gebruik zelf altijd Apex launcher, maar hierbij hetzelfde. Vervelende is dat al deze popups de telefoon volledig blokkeren, waardoor je nauwelijks andere acties kan uitvoeren.

[ Voor 3% gewijzigd door Marc-K op 18-07-2016 12:00 . Reden: Aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mehari72
Oh, op Schiphol, dan moeten we iets kunnen organiseren.
Dat is ook mijn werkplek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-09 22:23
Ik heb een issue met een S3 namelijk dat de batterij het raar doet.

''tot voor kort deed de telefoon het prima, echter is hij de afgelopen weken raar gaan doen met de batterij. De waardes kloppen niet, hij geeft 100% aan en is vervolgens 20 minuten later weer leeg. Soms schakelt hij vanzelf uit terwijl de batterij nog niet leeg is, hij gaat dan vanzelf uit op 1% maar als ik hem gewoon weer opstart kan ik hem weer 10 minuten gebruiken.''

Kan hier iets aan gedaan worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mehari72
Eerste verdachte is hier de batterij zelf denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjvd
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18-07 14:34
Om van alle advertenties af te komen met china phones installeer ik standaard Nova launcher en Swiftkey keyboard.

Mocht iemand trouwens interesse hebben voor een 'verdronken' S3 3 maanden oud voor onderdelen dan kun je me een pm sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 24-09 15:23
Dag allen, ik heb een vraag voor de experts nadat ik de telefoon van mijn vrouw een beetje gesloopt heb. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

Mijn vrouw heeft al een tijdje de S3 (3GB/16GB) en had onlangs opeens allemaal malware waardoor de telefoon onbruikbaar werd. Een factory reset hielp niet om dat op te lossen.

Ik heb daarna, en wellicht was dat een grote fout, het volgende gedaan:
1) Aan de hand van de handleiding uit de startpost (bottomline) de SP flash tool en 5.1.1 RC5 gedownload.
2) De telefoon geformatteerd (om zeker te zijn dat alle malware eraf was)
3) Geprobeerd RC5 erop te zetten, wat niet lukte omdat er niets was om te upgraden
4) Een Jiayu stock ROM (5.1) erop gezet
5) Firmware upgrade naar de eerder genoemde RC5 uitgevoerd

Alles leek even goed gegaan te zijn, maar toen kwamen we erachter dat ze niet meer kan bellen of smsen, omdat er een ongeldige IMEI is gevonden.

Ik heb even gezocht op Google en wat ik nu vond als meest waarschijnlijke oplossing, was om de originele stock ROM (4.4) erop te zetten en daarvandaan de IMEI te kopiëren. Daarna weer naar RC5 te gaan en de IMEI te overschrijven.

Ik heb hier echter geen ervaring mee en wil graag weten of ik op het juiste spoor zit. Iemand die weet wat de makkelijkste of beste manier is om de telefoon weer in werkende staat te krijgen?
En als ik inderdaad de stock ROM moet terugzetten, welke heb ik dan precies nodig? Ik zie op Needrom een heel aantal, maar die site is wat onoverzichtelijk.

Bij voorbaat dank voor de hulp.

[ Voor 5% gewijzigd door BramSd op 22-07-2016 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

BramSd schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 10:26:

Dag allen, ik heb een vraag voor de experts nadat ik de telefoon van mijn vrouw een beetje gesloopt heb. Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.

[....]

Alles leek even goed gegaan te zijn, maar toen kwamen we erachter dat ze niet meer kan bellen of smsen, omdat er een ongeldige IMEI is gevonden.

[...]
Is in dit topic al voorbij gekomen.

eYaTed in "[Jiayu S3] Ervaringen en Discussie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 24-09 15:23
Hey, top. Bedankt man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

S4 komt in September, volgens Jiayu.de.
Ik heb mijn S3 net krap een jaar, maar dat ziet er weer heel lekker uit.
Edit: Eigenlijk same specs als S3, iets kleinere batterij, mooi alu body?

[ Voor 24% gewijzigd door HMC op 26-07-2016 19:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BoulaMouzer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:37
Leuk nieuws voor de S3... _/-\o_

http://www.xda-developers...r-jiayu-mediatek-devices/

Update,,

https://www.facebook.com/...rs/posts/1066351940115245

[ Voor 21% gewijzigd door BoulaMouzer op 26-07-2016 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mehari72
Nou, ik heb de nieuwe CM13 op 1 van mijn S3's gezet.
Ziet er goed uit tot nog toe.
Komende dagen wat uitproberen.
Tot nog toe vandaag, geen raw met Freedcam, geen 4G op sim 2, geen engineering mode.
Band mode selectie zit wel bij Instellingen>Simkaarten.
Standaard camera app bied maar 2 resoluties, 13 en 8 Mp maar geen breedbeeld.
Camera Fv5, mijn standaard andere camera app, wel.
HDR lijkt het vrij goed te doen.
GPS had bijna direct een fix achter het huiskamer raam.
Ga er maar eens een paar dagen mee lopen.

[ Voor 65% gewijzigd door Mehari72 op 27-07-2016 11:41 . Reden: aanvullende info ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BoulaMouzer
HMC schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 11:50:
[...]

Ik ben te laat zo te zien. Allemaal 404. :(
KIjk eens bij de facebook linkjes deze werken nog op google drive... ;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

BoulaMouzer schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 12:36:
[...]

KIjk eens bij de facebook linkjes deze werken nog op google drive... ;) ;)
:F Helemaal gelijk. Jouw links werken nog wel.
Heb Paranoid en CM binnengehaald. Wordt muntje opgooien welke we eerst er op gaan zetten. :P
Doen we deze ook gewoon met die superhandige FlashTool? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoulaMouzer
@ HMC,

Roms kunnen gewoon via TWRP of Recovery modus geflashed worden...
Pagina: 1 ... 37 ... 43 Laatste

Let op:
Prijzen en levertijden in het daarvoor bestemde topic: ~~~[Jiayu S3] Importeren, levertijden en prijzen topic
Het is verboden om te bespreken hoe importkosten te omzeilen.