Snap ik, maar ik vond toen ik de ".de" versies erop zette juist die flashtool een verademing.
Ah well, recovery kan ook, aleen die text is zo gigantisch klein.
Edit:
CM13 erop gegooid. Google zooi blijft maar "unforunately stopped".
Play Services er zelfs al afgegooid. Met Play store lukt het me nog niet om cache en zo weg te gooien.
Edit2: Gelukt, maar nu blijft android.process.media stoppen. Wat dus betekent dat o.a. de camera niet werkt.
Edit3: Maar een general wipe gedaan in recovery. Nu lijkt alles te werken. Nu wel alles weer goed zetten en installeren.
Edit:4: Gapps pico geinstalleerd. Doet niets. Setup, Services en Store blijven non-stop crashen. Irritant.
Edit5: Weer een general wipe om overnieuw te beginnen met een Gapps van XDA. Maar de wipe deed alles werken, inclusief Google zooi.
Die dus niet gewiped was. Vreemd.
Werkt nu allemaal. Nu aan de lader.
Ah well, recovery kan ook, aleen die text is zo gigantisch klein.
Edit:
CM13 erop gegooid. Google zooi blijft maar "unforunately stopped".
Play Services er zelfs al afgegooid. Met Play store lukt het me nog niet om cache en zo weg te gooien.
Edit2: Gelukt, maar nu blijft android.process.media stoppen. Wat dus betekent dat o.a. de camera niet werkt.
Edit3: Maar een general wipe gedaan in recovery. Nu lijkt alles te werken. Nu wel alles weer goed zetten en installeren.
Edit:4: Gapps pico geinstalleerd. Doet niets. Setup, Services en Store blijven non-stop crashen. Irritant.
Edit5: Weer een general wipe om overnieuw te beginnen met een Gapps van XDA. Maar de wipe deed alles werken, inclusief Google zooi.
Die dus niet gewiped was. Vreemd.
Werkt nu allemaal. Nu aan de lader.
[ Voor 93% gewijzigd door HMC op 27-07-2016 15:31 ]
Eat the bugs, live in a pod