Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flabergasted
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-09 19:49

Flabergasted

Prepare to die !

bottom line schreef op zondag 03 april 2016 @ 19:43:
[...]

RC5 is beschikbaar voor iedereen, wanneer RC6 uitkomt (voor iedereen). Net zoals dat met RC3 is gebeurt.
Als je het eerder wilt, zul je het moeten aankopen.
Iemand al ervaring me deze release (RC5) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieAnanas
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23-09 11:14
Flabergasted schreef op donderdag 07 april 2016 @ 10:53:
[...]
Iemand al ervaring me deze release (RC5) ?
Deze draai ik al een tijdje. Niet heel veel verschil met RC4, heeft een aantal kleine verbeteringen. Belangrijkste is dat RC5 uit zichzelf al de FastCharge optie heeft geïnstalleerd, inclusief een aantal instelmogelijkheden voor de FastCharge.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 25-09 20:36
Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2016 @ 10:50:
[...]

Wanneer ik de gsm aan de computer hang gaat het oplaadlichtje branden dus hij is wel degelijk met de computer verbonden. Ook heb ik de PdaNet+ driver geïnstalleerd (sowieso op mijn pc, op mijn gsm weet ik niet aangezien er zo een meldig kwam da ik da via het internet op mijn gsm moest doen, maar zolang ik het internet niet opzet is er geen enkel probleem qua heropstarten, uitschakelen,... dus op internet met gsm gaan lukt niet)

Via de app malwarebytes (via command.prompt geïnstalleerd) zijn er 20 malware files gevonden. We hebben geprobeerd deze te verwijderen via command.prompt maar dat lukt niet.

In recovery mode kan ook gaan dus indien daar een oplossing ligt, kan ik dat misschien ook eens proberen
PDANet+ driver? Waarom heb je dat nodig? (ben zelf ook maar een leek hierin). door een post van eYaTed
Heb je de drivers geprobeerd van die in de handleiding staan? Je kan ook deze link eens proberen met de meest recente drivers. https://www.dropbox.com/s...ol%20en%20driver.rar?dl=0 (credits to RobertNL)

Je kan de RC-versie niet installeren via recovery jammer genoeg. Zodra je lollipop op je Jiayu hebt staan gaat dit wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 00:56
Ik zit op de RC4, kan ik via flashify in 1x naar RC5?
Ik zie RC5 niet op needrom, heeft iemand een link?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobstaa
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
maurits82 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 12:50:
Deze is momenteel enkel te krijgen via aanschaf van de Jiayu DE OTA app. Wanneer je deze niet aanschaft, komt deze - volgens mij - uit wanneer RC6 uitkomt voor de betalende gebruiker.

Wel is het zo dat de rom ooit is gekopieerd en is geplaatst op NeedRom. Echter als niet betalende gebruiker vind ik het niet netjes om deze te gebruiken, de ontwikkelaars werken er hard aan.

Nefit EnviLine 7400I AW 7 | Nefit HR 300 liter boiler | Nefit 50 liter buffervat | Nefit Moduline 1010H thermostaat | Buderus pomp | Home Assistant | BBQKees | Itho HRU 300R | Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
maurits82 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 12:50:
8)7
Bovenste post van deze pagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
bottom line schreef op donderdag 07 april 2016 @ 14:17:
[...]

8)7
Bovenste post van deze pagina
Hmmm, misschien ligt het aan mij, maar zie het echt niet.
Niet de startpost, of bovenin. (heb gezocht op RC5 en rond gescrolld)
(kan zijn dat ik erg onhandig ben) :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
maurits82 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 18:44:
[...]

Hmmm, misschien ligt het aan mij, maar zie het echt niet.
Niet de startpost, of bovenin. (heb gezocht op RC5 en rond gescrolld)
(kan zijn dat ik erg onhandig ben) :S
RC5 is beschikbaar voor iedereen, wanneer RC6 uitkomt (voor iedereen). Net zoals dat met RC3 is gebeurt.
Als je het eerder wilt, zul je het moeten aankopen.
RC5 ga je dus niet kunnen installeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk38
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:50
Heb RC5 hier vandaan van af RC4 geupdated en werkt met mijn S3 ,weet niet of het legaal is.
RC5 Update through recovery

Link verwijderd. Als je het niet zeker weet of je het mag posten, anders eerst even navragen aan één van de mobile mods.

[ Voor 52% gewijzigd door 13art op 09-04-2016 08:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KoffieAnanas
dirk38 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 21:13:
Heb RC5 hier vandaan geïnstalleerd en werkt met mijn S3 ,weet niet of het legaal is.
Dat is niet legaal.

[ Voor 19% gewijzigd door KoffieAnanas op 07-04-2016 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkb123
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:45
Weet iemand of de Duitse Rom ook voor de S3+ gebruikt kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
Heb RC5 hier vandaan van af RC4 geupdated en werkt met mijn S3 ,weet niet of het legaal is.

knip
Hoi ik heb geen custom Recovery bij de RC4 die ik had geinstalleerd, hoe doe ik dit? Eerst custom recovery er op zetten via de PC?

[ Voor 9% gewijzigd door 13art op 09-04-2016 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Laatst online: 21:43
henkb123 schreef op donderdag 07 april 2016 @ 23:08:
Weet iemand of de Duitse Rom ook voor de S3+ gebruikt kan worden?
S3 en S3+ zijn aparte categorieën.
Kijk op needrom.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vaevictis_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:58

knip
Deze update is ook niet voor S3.

[ Voor 11% gewijzigd door 13art op 09-04-2016 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkb123
Dank je. Ik vraag dat omdat er geen nieuwe S3 advanced meer komen en Jiayu.de de S3+ ook verkoopt. Dacht dat ze dan ook de ROM voor de S3+ zouden gaan leveren.
ASW1 schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 07:20:
[...]

S3 en S3+ zijn aparte categorieën.
Kijk op needrom.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
Vraag, ik heb een S3 en zit op RC4, maar zou heel graag naar RC5 willen gaan.

Heeft iemand misschien kort een link oid hoe ik dat kan doen?
(via recovery kan niet, want ik heb de originele van RC4 en kan dus niet flashen via m'n telefoon).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobstaa
  • Niet online
maurits82 schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 12:18:
Vraag, ik heb een S3 en zit op RC4, maar zou heel graag naar RC5 willen gaan.

Heeft iemand misschien kort een link oid hoe ik dat kan doen?
(via recovery kan niet, want ik heb de originele van RC4 en kan dus niet flashen via m'n telefoon).
Wanneer je de Jiayu DE OTA app hebt gekocht, zou je RC5 via deze app OTA kunnen downloaden en installeren.

Nefit EnviLine 7400I AW 7 | Nefit HR 300 liter boiler | Nefit 50 liter buffervat | Nefit Moduline 1010H thermostaat | Buderus pomp | Home Assistant | BBQKees | Itho HRU 300R | Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
mobstaa schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 13:29:
[...]

Wanneer je de Jiayu DE OTA app hebt gekocht, zou je RC5 via deze app OTA kunnen downloaden en installeren.
Oh, hij is nog niet uit voor het publiek.
Ok, dan wacht ik nog wel.
Merci!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• atle
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 13-04-2016
Beste tweakerforummers,

Heb soortgelijk probleem als Dieter_1994. Ben in het bezit van een Jiayu S3 - 3GB die sinds afgelopen donderdag heel vreemd doet: na het updaten van een aantal apps begon ie uit zichzelf andere apps te installeren (o.a. DU Cleaner, 360 Security Lite en een aantal games) ook kreeg ik steeds pop-ups met 18+-inhoud. Heel irritant dus ik verwijderde steeds de apps en de gooide er meerdere malen een (gratis) virusscanner overheen (AVG, Clean Master, CM Security) overheen in de hoop dat het weg was. Toen vanochtend weer de pop-ups verschenen dacht ik dat een reboot - via de reboot-mogelijkheid als je de aan/uit-knop lang ingedrukt houdt - misschien zou kunnen werken. Dat heeft het helaas alleen erger gemaakt: sindsdien is de telefoon langer uit dan aan. Om de zoveel tijd gaat ie weer even aan: dan kan ik nog net mijn simpin ingeven en 2 keer swipen en dan gaat het scherm weer op zwart.

Ik hoop dat flashen en opnieuw installeren van drivers het probleem op gaat lossen maar vind het erg spannend om dit te doen want totaal geen ervaring. Heb de handleiding in de posts van forummer 'bottom line' gevonden, die lijkt me duidelijk. Alleen heb ik al direct een vraag bij stap 1 'gegevens bewaren gsm'. Aangezien mijn telefoon eigenlijk nauwelijks meer aangaat en via de usb-kabel aan de laptop niet wordt gedetecteerd: is er nog een eventuele andere mogelijkheid om persoonlijke data zoals vdeo's, afbeeldingen, contacten over te zetten? Of kan ik die als verloren beschouwen?

Alvast bedankt

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bottom line
atle schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 21:47:
Ik hoop dat flashen en opnieuw installeren van drivers het probleem op gaat lossen maar vind het erg spannend om dit te doen want totaal geen ervaring. Heb de handleiding in de posts van forummer 'bottom line' gevonden, die lijkt me duidelijk. Alleen heb ik al direct een vraag bij stap 1 'gegevens bewaren gsm'. Aangezien mijn telefoon eigenlijk nauwelijks meer aangaat en via de usb-kabel aan de laptop niet wordt gedetecteerd: is er nog een eventuele andere mogelijkheid om persoonlijke data zoals vdeo's, afbeeldingen, contacten over te zetten? Of kan ik die als verloren beschouwen?

Alvast bedankt
Dan zou ik voorstellen om je gsm eerst eens te 'dirty' flashen met SP Flashtool. Dan moet je enkele vakjes niet aankruisen, zodat je al je gegevens & apps behoud.
Zodra er een nieuwe rom opstaat zou ik wel al je gegevens eraf halen zodat je daarna een 'clean flash' kan doorvoeren.
Zal morgen eens een afbeelding maken, hoe SP Flashtool er dan zou moeten uitzien.

[ Voor 3% gewijzigd door bottom line op 10-04-2016 01:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HMC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-10-2023

HMC

Pluviophile

^^ d:)b
Dat dus.

Geen ervaring maakt niet uit. SPFlashtools werkt zeer makkelijk. Het is eigenlijk makkelijker dan ooit tevoren.

Eat the bugs, live in a pod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atle
Dank voor de reacties. Ik heb twee linkerhanden, geloof me ;). Heb zipfile SPFlashtools gedownload. Is het noodzakelijk om de MediaTek USB VCOM drivers te installeren om de dirty flash uit te voeren?
VCOM drivers geïnstalleerd.
In de handleiding van 'bottom line' staat dat ik Android_scatter bestand van RC1 nodig heb. Waar kan ik dit vinden?

Kan iemand me aub helpen? Ik sta op het punt om een dirty flash uit te voeren maar wil graag mijn persoonlijke bestanden behouden zodat ik straks bij de afbeeldingen, video's, etc, kan om ze over te zetten op mijn pc. Ik heb de volgende dingen aangevinkt in SPFlastools: boot, recovery, secro, logo en userdata. Kan iemand bevestigen of dit goed is? En welke optie kies ik: download only, firmware upgrade of format all+download? Alvast bedankt!

[ Voor 66% gewijzigd door atle op 10-04-2016 21:31 . Reden: Extra vraag toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korenwulf
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-12-2021
Beste tweakerforummers,

Heb soortgelijk probleem als Dieter_1994. Ben in het bezit van een Jiayu S3 - 3GB die sinds afgelopen donderdag heel vreemd doet: na het updaten van een aantal apps begon ie uit zichzelf andere apps te installeren (o.a. DU Cleaner, 360 Security Lite en een aantal games) ook kreeg ik steeds pop-ups met 18+-inhoud. Heel irritant dus ik verwijderde steeds de apps en de gooide er meerdere malen een (gratis) virusscanner overheen (AVG, Clean Master, CM Security) overheen in de hoop dat het weg was. Toen vanochtend weer de pop-ups verschenen dacht ik dat een reboot - via de reboot-mogelijkheid als je de aan/uit-knop lang ingedrukt houdt - misschien zou kunnen werken. Dat heeft het helaas alleen erger gemaakt: sindsdien is de telefoon langer uit dan aan. Om de zoveel tijd gaat ie weer even aan: dan kan ik nog net mijn simpin ingeven en 2 keer swipen en dan gaat het scherm weer op zwart.

Alvast bedankt
Ik heb exact hetzelfde probleem :-( Voor mij is het ook de eerste keer. Ik heb ook de handleiding gevolgd. VCOM drivers geinstalleerd, Scatterfile van RC4 in SPFlashtool en voor firmware upgrade gekozen. Vervolgens eerst op download gedrukt en daarna de S3 (uit) aangesloten aan laptop. S3 gaat opladen, de balk wordt niet rood en er gebeurt verder niets. Wie kan me verder helpen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bottom line
atle schreef op zondag 10 april 2016 @ 11:23:
Dank voor de reacties. Ik heb twee linkerhanden, geloof me ;). Heb zipfile SPFlashtools gedownload. Is het noodzakelijk om de MediaTek USB VCOM drivers te installeren om de dirty flash uit te voeren?
VCOM drivers geïnstalleerd.
In de handleiding van 'bottom line' staat dat ik Android_scatter bestand van RC1 nodig heb. Waar kan ik dit vinden?
RC1? Waarom?
Kan iemand me aub helpen? Ik sta op het punt om een dirty flash uit te voeren maar wil graag mijn persoonlijke bestanden behouden zodat ik straks bij de afbeeldingen, video's, etc, kan om ze over te zetten op mijn pc. Ik heb de volgende dingen aangevinkt in SPFlastools: boot, recovery, secro, logo en userdata. Kan iemand bevestigen of dit goed is? En welke optie kies ik: download only, firmware upgrade of format all+download? Alvast bedankt!
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5EoqOJT.jpg
corrigeer aub als ik het fout heb.. doe zelf altijd clean installs. Heb het nu wel 1x geprobeerd, en ik ben mijn gegevens niet kwijtgeraakt (maar weet niet of ik RC4 nu geflasht heb)
Korenwulf schreef op zondag 10 april 2016 @ 21:55:
[...]

Ik heb exact hetzelfde probleem :-( Voor mij is het ook de eerste keer. Ik heb ook de handleiding gevolgd. VCOM drivers geinstalleerd, Scatterfile van RC4 in SPFlashtool en voor firmware upgrade gekozen. Vervolgens eerst op download gedrukt en daarna de S3 (uit) aangesloten aan laptop. S3 gaat opladen, de balk wordt niet rood en er gebeurt verder niets. Wie kan me verder helpen.
Andere (en betere) USB kabel al geprobeerd?

[ Voor 22% gewijzigd door bottom line op 11-04-2016 09:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aobh
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 24-09 12:38
...

[ Voor 98% gewijzigd door aobh op 11-04-2016 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joukea
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-09 07:23
Beste tweakerforummers,

Alvast bedankt
Ik heb hetzelfde probleem als jij. Heb alleen wel van te voren al een backup gemaakt.

Vervolgens toestel naar fabrieksinstellingen gezet, maar toen kwam er alleen maar meer malware op. PC herkent telefoon niet als hij uitstaat, dus kan helaas niet naar 5.1 flashen... Ik ga zo even proberen om via een sd-kaartje en recovery er een andere rom 4.4.4 op te zetten.

Edit: op laptop werd de telefoon heel even herkend, toen driver voor pre-loader geinstalleerd, en daarna ging het flashen naar 5.1 goed! Nu dus 5.1 draaien (RC4) en bezig met installeren van apps :D

[ Voor 4% gewijzigd door Joukea op 11-04-2016 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korenwulf
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-12-2021
bottom line schreef op zondag 10 april 2016 @ 23:45:
[...]

RC1? Waarom?

[...]

[afbeelding]
corrigeer aub als ik het fout heb.. doe zelf altijd clean installs. Heb het nu wel 1x geprobeerd, en ik ben mijn gegevens niet kwijtgeraakt (maar weet niet of ik RC4 nu geflasht heb)

[...]

Andere (en betere) USB kabel al geprobeerd?
Dank voor je hulp. Het is gelukt met behulp van de drivers RobertownNL en andere USB-kabel. Je screenshot was ook handig. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Korenwulf op 11-04-2016 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atle
bottom line schreef op zondag 10 april 2016 @ 23:45:

[...]

[afbeelding]
Nadat ik druk op de download-knop krijg ik de volgende error te zien: PMT changed for the ROM; it must be downloaded. Iemand een tip? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
Korenwulf schreef op maandag 11 april 2016 @ 21:19:
[...]

Dank voor je hulp. Het is gelukt met behulp van de drivers RobertownNL en andere USB-kabel. Je screenshot was ook handig. :)
Screenshot is handig als je je gegevens wilt bijhouden. Raad toch iedereen aan om een 'clean' install te doen. Maar ben blij dat het gelukt is!

Nu @Atle nog :p
Geen idee wat die fout is.. Ben je nu bezig met RC1 of RC4?

[ Voor 6% gewijzigd door bottom line op 11-04-2016 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atle
Heb uiteindelijk gekozen voor format all+download. Toen veranderde de balk wel van kleur. Telefoon is inmiddels aan het opstarten. Ben benieuwd of het is gelukt. Is er hierna nog een vervolgstap of heb ik nu gewoon alle malware/spam gewist en nieuwste rom geinstalleerd?

[ Voor 4% gewijzigd door atle op 11-04-2016 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieAnanas
De adware/malware is al veelvuldig aan de orde gekomen. Het wordt standaard door Jiayu op hun mobiele telefoons geïnstalleerd, vanaf fabriek dus. Met de zoekfunctie had je hier een en ander over kunnen teruglezen op dit forum. Het installeren van een andere launcher en het disablen of verwijderen van de meegeleverde launcher had het probleem vermoedelijk op een simpele wijze verholpen.

Zolang je geen stock rom installeert, maar een betrouwbare custom rom, zoals van jiayu.de dan zit je goed. In principe heb je met de format all en het installeren van de nieuwe rom de ad/malware gewist.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bottom line
atle schreef op maandag 11 april 2016 @ 22:32:
Heb uiteindelijk gekozen voor format all+download. Toen veranderde de balk wel van kleur. Telefoon is inmiddels aan het opstarten. Ben benieuwd of het is gelukt. Is er hierna nog een vervolgstap of heb ik nu gewoon alle malware/spam gewist en nieuwste rom geinstalleerd?
En, wat is de huidige stand van hoe je gsm werkt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• atle
KoffieAnanas schreef op maandag 11 april 2016 @ 23:16:
De adware/malware is al veelvuldig aan de orde gekomen. Het wordt standaard door Jiayu op hun mobiele telefoons geïnstalleerd, vanaf fabriek dus. Met de zoekfunctie had je hier een en ander over kunnen teruglezen op dit forum. Het installeren van een andere launcher en het disablen of verwijderen van de meegeleverde launcher had het probleem vermoedelijk op een simpele wijze verholpen.

Zolang je geen stock rom installeert, maar een betrouwbare custom rom, zoals van jiayu.de dan zit je goed. In principe heb je met de format all en het installeren van de nieuwe rom de ad/malware gewist.
KoffieAnanas, waarschijnlijk heb je helemaal gelijk. Als ik er meteen een andere launcher op had gezet, had ik er waarschijnlijk nooit problemen mee gehad. Maar de telefoon was nu zover ' heen' dat dat geen oplossing meer zou bieden. In ieder geval, dankzij Tweakers en jullie posts/reacties/hulp, werkt mijn telefoon weer. Heel erg bedankt! _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bottom line
atle schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 11:47:
[...]

KoffieAnanas, waarschijnlijk heb je helemaal gelijk. Als ik er meteen een andere launcher op had gezet, had ik er waarschijnlijk nooit problemen mee gehad. Maar de telefoon was nu zover ' heen' dat dat geen oplossing meer zou bieden. In ieder geval, dankzij Tweakers en jullie posts/reacties/hulp, werkt mijn telefoon weer. Heel erg bedankt! _/-\o_
Zet er ineens quick charge fast charge ook op ;)
Dan is je gsm ineens weer helemaal klaar voor een extra jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joep doei
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-09 17:17
Als ik met flashify fastcharge ga installeren, ben ik dan de geïnstalleerde apps kwijt? Zijn de bestanden op de sd-kaart veilig of is het beter om die te verwijderen?

http://serve.infoteur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieAnanas
Je verliest geen gegevens of apps als je fastcharge erop flasht. Er komt alleen een nuttige functie op je mobiel erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joep doei
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-09 17:17
Goed om te horen, dank je.

http://serve.infoteur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustKlaas
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 06-04-2022
Ik bezit nu een tijdje deze telefoon en ben over het algemeen zeer tevreden.

De camera is wel echt een minpunt in mijn ogen, ik heb het idee dat niet de voledige kwaliteit van de camera word gebruikt met de ROM die ik nu heb (Jiayu.de rom RC4).

Zo reageert de camera traag (lage fps), de kwaliteit in het donker is echt dramatisch. In verschillende camera-apps verschilt de kwaliteit ook enorm. Weet iemand of ik hier iets aan kan doen of is dit niet te verhelpen?

Kan ook zijn dat dit gewoon is wat het is natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mehari72
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 09-07 12:49
De duitse rom doet ongeveer het zelfde als de originele 4.4 kwa foto kwaliteit volgens mij.
De Spaanse rom is veel verandelijker daar in, soms heel veel ruis onderdrukking met veel verlies aan details, en meteen de volgende foto helemaal geen ruis onderdrukking, met een heel korrelig resultaat.
In het donker is het niet geweldig nee maar op een mooie dag maakt ie best nette foto's met goede kleuren.
Met de app FreeDCam kan je ook raw doen en omzetten naar DNG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdr92
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-09 22:34
Zo op het oog zie ik weinig verschil tussen RC4 en de kitkat rom. Wat echter wel jammer is is dat de HDR functie broken is, terwijl die soms wel eens van pas kwam

Edit: Ligt aan de ingebakken camera app, zojuist een andere gedownload en het werkt weer. :9

[ Voor 22% gewijzigd door xdr92 op 13-04-2016 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ahavelaar
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-12-2022
Kan iemand aangeven of in RC4 of RC5 de agenda er al in zit?
Ik draai nu op RC2, daar zit die niet in.
Mocht dat bij RC4 en RC5 ook het geval zijn, dan zie ik geen noodzaak om van RC2 af te stappen.
Deze draait bij mij nu al een paar maanden naar volle tevredenheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Misschien moet je ons eerst uitleggen waarom je de agenda niet vanuit de playstore wilt installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieAnanas
ahavelaar schreef op woensdag 13 april 2016 @ 09:33:
Kan iemand aangeven of in RC4 of RC5 de agenda er al in zit?
Ik draai nu op RC2, daar zit die niet in.
Mocht dat bij RC4 en RC5 ook het geval zijn, dan zie ik geen noodzaak om van RC2 af te stappen.
Deze draait bij mij nu al een paar maanden naar volle tevredenheid.
In de RC4 en RC5 ROMs is een Calendar app ingebakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• berrieberrie
  • Laatst online: 22:39
Ik heb sinds enkele dagen de RC 4 ROM (van kitkat gekomen) geïnstalleerd. Doet het goed op een punt na. De wifi thuis doet het niet geweldig.d.w.z. de snelheid is heel goed maar de verbinding valt vaak weg.
Heb een asus ac68 router met twee aparte netwerken, een voor de 2.4 en een voor 5 ghz band. Heb al van alles geprobeerd met instellingen e.d. maar telefoon wifi blijft onstabiel. Heb laatste firmware van router erop gezet, geen resultaat.
Scannen naar openbare netwerken uitgezet, geen resultaat.
Onder kitkat had ik dit niet.
Telefoon terug gezet naar fabrieksinstellingen (rc4), geen resultaat.
Heb alleen maar verbinding maken met 5ghz netwerk. En niet met 2.4.
Toch blijft hij blijkbaar zoeken of probeert verbinding te maken met 2.4 netwerk wat een sterker signaal heeft blijkbaar.
Iemand nog suggesties?

vrijstaand 1924 200m2, zuid limburg, quatt 4.5 kw, 5.8 warmteverlies Remeha avanta 35c, lyric t6, 60m2 vwv droogbouw, radiators, speedcomfort, isolatie kan beter,5300kw zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19:39

Nikeo

Jawelles

Ik heb die fast charge geflashed. Ik had geen zin om een backup te maken. Alles ging goed, het was in een minuut gepiept.

Die laadcurve is behoorlijk steiler geworden, dat gaat van pas komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Mijn S3 verbindt niet automatisch met Wifi , waar dan ook. Echter gaat de phone het meteen proberen en slaagt 'ie erin, als ik zelf naar het settings>Wifi-menu ga. Verder doe ik niets. Slechts naar dat menu gaan, doet het 'em voor mij.

Werkt dat misschien?

Misschien heeft het iets te maken met die "slimme" functie.

Edit: Ook RC4 BTW. Vergeten te melden. :F

[ Voor 28% gewijzigd door HMC op 14-04-2016 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ahavelaar
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-12-2022
@ASW1: Bij mijn weten staat de standaard Android agenda niet in de Playstore.
Die wil ik graag gebruiken omdat die dan ook synchroniseert met mijn Outlook agenda van mijn werk.
Mocht iemand een hele goede agenda app weten (er staan er zoveel in de Playstore) die ook in staat is om te synchroniseren met de Outlook agenda van mijn werk, dan zou ik dat graag weten welke dat is.

@KoffieAnanas: Bedankt voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
ahavelaar schreef op donderdag 14 april 2016 @ 14:19:
Bij mij wel, al moet ik bekennen dat ik hem niet daaruit heb gedownload maar met gapps heb meegeflasht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 18:25
De stock agenda niet, Google agenda wel.

[ Voor 11% gewijzigd door dutchgio op 14-04-2016 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieAnanas
ahavelaar schreef op donderdag 14 april 2016 @ 14:19:
Die wil ik graag gebruiken omdat die dan ook synchroniseert met mijn Outlook agenda van mijn werk.
Mocht iemand een hele goede agenda app weten (er staan er zoveel in de Playstore) die ook in staat is om te synchroniseren met de Outlook agenda van mijn werk, dan zou ik dat graag weten welke dat is.

@KoffieAnanas: Bedankt voor de info.
Ik besef me nu dat ik de Google Calendar heb geïnstalleerd. Excuus, er wordt dus geen calendar app meegeleverd met de rom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:28

rapture

Zelfs daar netwerken?

Na wat wachten op RC5/RC6, heb ik toch maar fast charge met Flashify op RC1 gezet. Gemeten werd er tot 1,8 A door de USB-kabel getrokken en in de auto wordt het altijd vol ipv nauwelijks bijladen of zelfs leeglopen. Het is nu zoals een Skoda, een praktisch apparaat dat doet wat het moet doen.

Weinig interesse in WiFi issues in RC4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• berrieberrie
  • Laatst online: 22:39
Dat is toevallig, rijd al 14 jaar dezelfde skoda octavia.
Wat betreft (mijn) wifi issues.
Mijn problemen enkele reacties terug opgesomd.
Denk dat mijn probleem voor een deel is te verklaren dat mijn asus router zo ingesteld kan worden, dat hij het signaal onder bijvoorbeekd -70 sterkte gaat verlaten en op zoek gaat naar een sterker signaal en probeert hiermee verbinding te maken.(heb twee wifi ap)
Deze functie heb ik uitgezet. De eerste indruk is dat alles wat beter verloopt.
Alleen als ik bijvoorbeeld thuis kom dan is de snelheid van connectie maken wat traag
.Dit probleem had ik niet bij kitkat.
Trouwens wat wordt bedoeld met "slimme functie" vwb wifi?
Dus het probleem lag niet uitsluitend bij de telefoon. ;)

vrijstaand 1924 200m2, zuid limburg, quatt 4.5 kw, 5.8 warmteverlies Remeha avanta 35c, lyric t6, 60m2 vwv droogbouw, radiators, speedcomfort, isolatie kan beter,5300kw zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjors1970
  • Laatst online: 13-11-2024
..

[ Voor 198% gewijzigd door sjors1970 op 17-04-2016 12:23 . Reden: was overbodig bericht ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-08 10:59
Ik draai ExtremeRom 1.3,maar wil de RC5 eens proberen. Kan ik hem gewoon er over heen flashen? En dan de data, cache wipe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flabergasted
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-09 19:49

Flabergasted

Prepare to die !

In aanvulling op bovenstaande vraag :

Kan ik van RC3 rechtstreeks naar RC5 ?
Of toch eerst nog RC4 installeren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
DiMacho schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 10:26:
[...]

Ik draai ExtremeRom 1.3,maar wil de RC5 eens proberen. Kan ik hem gewoon er over heen flashen? En dan de data, cache wipe?
Dat gaat. Het moet wel via flashtools gebeuren. De recovery versie staat (nog) niet online.
Zou opteren voor een clean flash... maar dan moet je zorgen dat alle gegevens op de computer staat.
Flabergasted schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 10:31:
In aanvulling op bovenstaande vraag :

Kan ik van RC3 rechtstreeks naar RC5 ?
Of toch eerst nog RC4 installeren ?
RC4 mag je overslagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
bottom line schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 10:46:
[...]

Dat gaat. Het moet wel via flashtools gebeuren. De recovery versie staat (nog) niet online.
Zou opteren voor een clean flash... maar dan moet je zorgen dat alle gegevens op de computer staat.
Perfect gegaan! Ook Fastcharge er weer opgezet. Was alleen dat ik mijn IMEI even weer moest herstellen. Nu maar eens kijken hoe de accuduur is in vergelijking met ExtremeRom 1.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
DiMacho schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 17:15:
[...]

Perfect gegaan! Ook Fastcharge er weer opgezet. Was alleen dat ik mijn IMEI even weer moest herstellen. Nu maar eens kijken hoe de accuduur is in vergelijking met ExtremeRom 1.3
Je IMEI vervangen? Hoeft normaal gezien niet. Of je hebt iets speciaals gedaan :p

Bij RC5 zit normaal gezien fast charge er al standaard bij :p dan kan je zelfs kiezen welke maximale stroom je gsm vraagt. Handig wanneer je s'avonds je gsm aan de lader hangt (laag) of wanneer je snel een stroominjectie nodig hebt (hoog)

[ Voor 8% gewijzigd door bottom line op 19-04-2016 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
bottom line schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 18:18:
[...]

Je IMEI vervangen? Hoeft normaal gezien niet. Of je hebt iets speciaals gedaan :p

Bij RC5 zit normaal gezien fast charge er al standaard bij :p dan kan je zelfs kiezen welke maximale stroom je gsm vraagt. Handig wanneer je s'avonds je gsm aan de lader hangt (laag) of wanneer je snel een stroominjectie nodig hebt (hoog)
Format All+ Download :) Ik had het ook op meerdere MTK's nog niet gehad... eens een eerste keer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Die format all optie moet je nooit gebruiken.
(Nou ja misschien in echte noodgevallen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marouane007
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-02-2022
Ik heb nu de lolipop 5.1 draaien eindelijk via Windows 7 kunnen flashen, met Win 10 niet gelukt.

Ik ben er super blij mee, maar ik mis het kleine control panel dat ik via een swipe van onder naar boven tevoorschijn haalde. Is hier een alternatief voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
Marouane007 schreef op woensdag 20 april 2016 @ 14:32:
Ik heb nu de lolipop 5.1 draaien eindelijk via Windows 7 kunnen flashen, met Win 10 niet gelukt.

Ik ben er super blij mee, maar ik mis het kleine control panel dat ik via een swipe van onder naar boven tevoorschijn haalde. Is hier een alternatief voor?
Gebruikte jij dat? Was een van de eerste dingen die ik heb afgezet :9
Geen idee overigens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

bottom line schreef op woensdag 20 april 2016 @ 15:14:
[...]

Gebruikte jij dat? Was een van de eerste dingen die ik heb afgezet :9
Geen idee overigens
Ik mis dat ook wel.
Als je dat jezelf aanleert, dan heb je ook weer een plekkie vrij daar, want je kan dan de settings-knop eruit gooien. Vond ik altijd wel handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruunbarg
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 12-10-2023
Heeft iemand drivers voor windows 10? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eYaTed
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Bruunbarg schreef op donderdag 21 april 2016 @ 22:20:
Heeft iemand drivers voor windows 10? :)
Link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruunbarg
Helaas bootloop op xposed-v79-sdk22-arm64 met rc5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ro-Me
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-09 11:22
Een CM13 (Android 6) build is uit:
http://forum.xda-develope...post66483197#post66483197

Dit is een testversie, tot nu toe bekende bugs:
SD-kaart werkt niet
Beeld knippert bij lage helderheid

[ Voor 25% gewijzigd door Ro-Me op 22-04-2016 13:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DiMacho
Bruunbarg schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 12:29:
[...]

Helaas bootloop op xposed-v79-sdk22-arm64 met rc5
xposed-v82-sdk22-arm64 werkt prima! op RC5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruunbarg
Misschien een domme vraag, maar waar vind je fast charge in rc5? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
Bruunbarg schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 10:58:
Misschien een domme vraag, maar waar vind je fast charge in rc5? 8)7
Misschien nog een domme vraag, maar hoe kom je aan RC5?
Ik wil graag naar RC5, fast charge zit daar al standaard ingebakken wat ik begreep? (allen dan nog goede adapter en kabel nodig).

Ah, gevonden op needrom!

... Hmm, en hoe te flashen ookweer :s.

*edit, bijzonder goede uitleg in de starpost! (vermeld zelfs RC5)!

*edit
Het fast-charge bestand in de PDF werkt niet.
Zit dit nu al standaard in RC5 of moet je dit handmatig doen?

[ Voor 34% gewijzigd door Whiskey48 op 23-04-2016 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mehari72
Fastcharge zit al in RC5 onder Misc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
Wow, dat fast charge werkt goed zeg!

Ik heb via kabel en via USB 100MA lager gezet dan de max.
Maar alsnog als een raket zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.M.E
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 02-12-2021
Wie kan mij helpen?

Een paar dagen geleden kreeg ik last van malware op mn Jiayu S3 - irritante pop-ups enzo en de telefoon was ook gelijk een heel stuk langzamer. Virusscanner gedraaid en in quarentine gezet. Ook in Es Explorer verborgen mappen/bestanden laten inzien en ook handmatig de boosdoener(s) opgespoord en verwijderd. Helaas niet voldoende gebleken - malware kwam terug. Hierop besloten de telefoon terug te zetten naar fabrieksinstellingen. Eenmaal opnieuw opgestart vroeg de telefoon om de pincode. Er zaten op dat moment 2 simkaarten in (ik zat toen nog in Indonesië) en aangezien ik niet zeker wist om welke pin die vroeg, besloot ik er eerst eentje uit te halen (I know, wtf). De telefoon hierna weer proberen op te starten, maar vanaf dit punt kwam hij tijdens start-up niet verder dan het "JIAYU" teken. Ik snel het internet op en na kort gelezen te hebben over een 'Hard Reset' (http://www.hardreset.info/devices/jiayu/jiayu-s3/), ik op ''Clear eMMC'' gedrukt. Ik begreep hiermee hetzelfde te bereiken als de factory reset, maar aangezien ik nu alleen maar (met uitzondering van de statusbar) een zwart scherm zie, begrijp ik dat ik hiermee m'n besturingssysteem eraf heb gegooid(?)

Het is je nu vast wel duidelijk dat ik nogal een dwaas ben en me eerst even wat beter in moeten lezen. Feit is helaas dat ik momenteel druk ben met een helse verbouwing en ik er simpelweg de tijd niet kan vinden om me hierin te verdiepen. Dus, wie kan/wil mij een voorzien van een stappenplan om me telefoon weer functioneel te krijgen?

Aangezien we natuurlijk allemaal een leven hebben en niemand heel veel zin heeft om deze noob te redden, bied ik €20 voor degene die meelij heeft met deze kansloze tweakersreaguurder (€10 vooraf en €10 wanneer die weer werkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Ik denk dat je een windows pc met SP flashtools erop moet regelen en dan een nieuwe rom erop flashen.
Heb je dat al eens gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
Mijn accu knalt elke keer vanaf 50% als een malle naar 0% echt een een minuut tijd bij gebruik. Iemand een idee? Volgens mij ligt het niet aan RC5. Had het ook onder Xtreme 1.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
DiMacho schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 22:22:
Mijn accu knalt elke keer vanaf 50% als een malle naar 0% echt een een minuut tijd bij gebruik. Iemand een idee? Volgens mij ligt het niet aan RC5. Had het ook onder Xtreme 1.3
Nieuwe batterij (konpson) kopen. (Niet zoeken op die merknaam bij ali)

[ Voor 6% gewijzigd door bottom line op 24-04-2016 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikelV2
  • Laatst online: 14-04-2024
DiMacho schreef op zaterdag 23 april 2016 @ 22:22:
Had tijdje terug precies hetzelfde, batterij was ook beetje opgezwollen :( .
Nieuwe erin en het was opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
bottom line schreef op zondag 24 april 2016 @ 09:14:
[...]

Nieuwe batterij (konpson) kopen. (Niet zoeken op die merknaam bij ali)
Volgens XDA is verkoper BouBoo wel te vertrouwen. Voor $10,50 de gok genomen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
DiMacho schreef op zondag 24 april 2016 @ 13:27:
[...]

Volgens XDA is verkoper BouBoo wel te vertrouwen. Voor $10,50 de gok genomen!
Deze heb ik gekocht ;) iets goedkoper (mobiele link)
http://m.aliexpress.com/item/32363395132.html

[ Voor 7% gewijzigd door bottom line op 24-04-2016 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 25-09 06:03
Kaaakkk,

Gisteren m'n telefoon geupgrade middels flashtool...
Ook mn whatsapp folder mooi naar de pc gekopieërd, is hier blijkbaar iets fout gegaan waardoor de foto's niet zijn meegenomen :(.

Weet iemand n manier om foto's terug te halen op de tel? Of is 't helaas pindakaas...
Heb al 2 programma's/app geprobeerd maar leverde helaas niets op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mehari72
Geen backup ingesteld in Whatsapp dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, het is al even geleden :)

Maar ik gebruik nu sinds een tijdje de RC5 en alles lijkt vlot te werken. Behalve dat mijn launcher af en toe eruit knalt. Iemand hier al problemen mee gehad?

Ik heb ondertussen een konpson batterij besteld voor 8 euro op Ali express en die werkt beter dan de originele (denk ik) originele heeft ook 3000 - 3100 mAh terwijl de konpson 3400-3500 mAh heeft.

Mijn vorige batterij werd heel erg warm en na vervanging door de konpson batterij heb ik dat probleem niet meer.

De kleurtjes bij Multi sim werken wel niet maar anders vrij tevreden over RC5..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand ook problemen met de inlog op de nieuwe Icoyote?
Ik heb nog steeds de Jiayu s3s 4.4.4 (3gb) versie.
Sinds de komst van het vernieuwde Icoyote platform, kan hij de vernieuwde applicatie wel draaien, maar als ik dien in te loggen vindt hij mijn account blijkbaar niet (hij blijft maar zoeken heel de tijd).

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
Mehari72 schreef op zondag 24 april 2016 @ 17:05:
Geen backup ingesteld in Whatsapp dus?
Nope, map van mn tel naar pc gekopieërd waarin naar mijn idee ook normaal de foto's staan. Geen idee wat er fout is gegaan :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mehari72
Ok, bij mij staat alles inderdaad in de map Whatsapp>Media.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
Mehari72 schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 11:47:
Ok, bij mij staat alles inderdaad in de map Whatsapp>Media.
En die is dus om een of andere reden niet naar mn pc gegaan... Zojuist nog t database bestand hersteld, maar deze haalt helaas alleen de gesprekken terug. Ook al diskdigger en photo recovery zonder resultaat gebruikt. Gaat om t interne geheugen overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mehari72
Ja, daar zit het bij mij ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwannoes
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-08 21:23

Gwannoes

Solderen moet je leren

Sinds een paar dagen doet de camera van m'n S3 een beetje raar:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1az4hDv.jpg?1

Kies ik een andere scene modus, dan doet hij wel gewoon kleur. Iemand een idee van wat ik verkeerd doe?

Hmmz, hier komt dus m'n sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mehari72
Camera staat in "blackboard".
Start Camera, tik op ^ onder in het beeld, dan openen allerlei effecten, selecteer "geen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwannoes
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-08 21:23

Gwannoes

Solderen moet je leren

Mehari72 schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 15:41:
Camera staat in "blackboard".
Start Camera, tik op ^ onder in het beeld, dan openen allerlei effecten, selecteer "geen".
Dat was het idd. Thanks!

Hmmz, hier komt dus m'n sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
CM 13 *O* *O*
Marshmallow _/-\o_

https://www.androidfilehost.com/?fid=24499762636005250

(edit: er zijn nog een hoop bugs in. bijvoorbeeld de sd kaart zou blijkbaar niet werken)
Changelog :

- First build

Known bugs:

- Camera a bit faulty (wrong color/ may crash )
- NFC a bit faulty (may crash sometimes)
- Some few other bugs here and there

*** It's the first MM , it's for test purpose only ***

cheers

[ Voor 74% gewijzigd door bottom line op 28-04-2016 12:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bastiaansmit199
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-09 11:07
bottom line schreef op donderdag 28 april 2016 @ 12:29:
CM 13 *O* *O*
Marshmallow _/-\o_

https://www.androidfilehost.com/?fid=24499762636005250

(edit: er zijn nog een hoop bugs in. bijvoorbeeld de sd kaart zou blijkbaar niet werken)

[...]
Misschien handig om ook even de link naar XDA er bij te vermelden: http://forum.xda-develope...post66483197#post66483197
Zoals je al aangeeft zijn er nog veel bugs maar het is een begin en er wordt aan gewerkt wat natuurlijk al helemaal mooi is voor een toestel dat van 4.4 af komt! _/-\o_
Nog even afwachten, deze is nog niet stabiel genoeg voor dagelijks gebruik. Ik zal het hier melden als het naar mijn idee stabiel genoeg is voor dagelijks gebruik. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruunbarg
Werkt fastcharge trouwens ook als de telefoon uit staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sefyu
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Zijn er voor de S3 ook verschillende 'radios' (dat heette zo bij m'n Samsung Galaxy S2) die je kan proberen als je niet zo goed bereik hebt?

Ik heb op sommige plekken slecht bereik, zowel 3G als wifi, terwijl anderen daar geen enkele last van hebben. Ik gebruik XtremeROM 1.3.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mehari72
Bruunbarg schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 15:36:
Werkt fastcharge trouwens ook als de telefoon uit staat?
Bij mij niet, uitgeschakeld is de laad stroom ongeveer 750mA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Roelski
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 26-09 09:35

Dr.Roelski

Walk on ....

Net RC5 er op gezet, maar super su blijft maar zeggen dat hij geupdate moet worden. Krijg het niet voor elkaar. Moet ik voor Normaal of TWRP/CWM kiezen? Met Normaal zegt hij mislukt. Met TWRP moet ik herstarten en in recovery iets doen? Recovery geeft alleen chinese regels. Titanium backup vraagt er om en ik wil graag wat herstellen :X
Hellup!

//edit
Gelukt. Had niet verwacht dat ik dit handmatig moest doen, maar goed. Voor wie dit ook zoekt. Ik heb het gevonden op dit forum. Supersu hier als zip gedownload en op telefoon gezet. uit forum:
<quote>
1. although normally no data will be lost, it is a good idea to save important data before you start
2. copy DOLBY-ATMOS.zip, supersu-2.46.zip and update_Jiayu.zip on your sd-card
3. turn phone off
4. turn phone on pressing the on/off-key and the volume-up-key together and keep them pressed until a tiny menu appears
5. choose the first item via volume-up-key
6. press volume-down to select it
7. click on Install
8. Search for the zip-archive to install
9. Swipe slider to the right. I have had 2 messages, something like 'resource failed to load'and 'no image resource specified', but the installation worked anyway
10. reboot
I rebooted after eac
</quote>

[ Voor 60% gewijzigd door Dr.Roelski op 01-05-2016 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkb123
Deze heb ik ook besteld. Is wel een goede vervanger. Is echter niet beter dan de orginele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
henkb123 schreef op maandag 02 mei 2016 @ 12:54:
Deze heb ik ook besteld. Is wel een goede vervanger. Is echter niet beter dan de orginele

[...]
heb ik ook, super ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ro-Me
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 26-09 11:22
Dr.Roelski schreef op zondag 01 mei 2016 @ 03:51:
Net RC5 er op gezet, maar super su blijft maar zeggen dat hij geupdate moet worden. Krijg het niet voor elkaar. Moet ik voor Normaal of TWRP/CWM kiezen? Met Normaal zegt hij mislukt. Met TWRP moet ik herstarten en in recovery iets doen? Recovery geeft alleen chinese regels. Titanium backup vraagt er om en ik wil graag wat herstellen :X
Hellup!

....
In RC5 hebben ze SuperSU vervangen door Superuser (volgens mij).
Je kunt root toegang daardoor aanzetten onder 'Developer Options' - 'Root Access'.

[ Voor 6% gewijzigd door Ro-Me op 03-05-2016 17:09 ]

Pagina: 1 ... 36 ... 43 Laatste

Let op:
Prijzen en levertijden in het daarvoor bestemde topic: ~~~[Jiayu S3] Importeren, levertijden en prijzen topic
Het is verboden om te bespreken hoe importkosten te omzeilen.