Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fub
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:46

fub

eYaTed schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 10:31:
Btw vraagje, is het een idee om de OP up te daten met de handleidingen van bottom line en useful links?
Laat maar weten.
Ja graag! Ik wil graag mijn S3 updaten, maar de how-to's zijn zo gefragmenteerd dat het me (nog steeds) niet duidelijk is hoe het precies moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eYaTed
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
/Off-topic
Als Belg zijnde vroeg ik mij al af wat dit betekende.
Maar Wikipedia bracht soelaas.
En zo heb ik weer iets extra bijgeleerd ;)
Of heb ik het verkeerd? :X

[ Voor 3% gewijzigd door eYaTed op 08-01-2016 12:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eYaTed
  • Niet online
fub schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 12:07:
[...]

Ja graag! Ik wil graag mijn S3 updaten, maar de how-to's zijn zo gefragmenteerd dat het me (nog steeds) niet duidelijk is hoe het precies moet.
Ik zal zien dat ik dat tegen vanavond kan aanpassen, zo kan je dit weekend aan de slag.
Bottom line was akkoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-10-2023

HMC

Pluviophile

eYaTed schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 12:09:
[...]

/Off-topic
Als Belg zijnde vroeg ik mij al af wat dit betekende.
Maar Wikipedia bracht soelaas.
En zo heb ik weer iets extra bijgeleerd ;)
Of heb ik het verkeerd? :X
offtopic:
Hmm, Dat is de echte definitie en klopt (en wist ik ook niet :p ), maar het komt erop neer dat als dat wat al gezegd is daarna door spuit 11 ook nog eens gezegd wordt. Dus totaal dubbel en overbodig. Modder inderdaad, na goed water.
In dit geval was ik dus spuit 11, want tijdens mijn tiepen had jij hetzelfde, of beter zelfs, al geschreven en gepost.

[ Voor 8% gewijzigd door HMC op 08-01-2016 12:42 ]

Eat the bugs, live in a pod

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 23-09 22:00
fub schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 12:07:
[...]

Ook mijn handleiding? :'(
https://www.dropbox.com/s...ml8fh/Jiayu%20S3.pdf?dl=0

Kan je dan zeggen wat ik nog zou moeten aanpassen/bijvoegen aan de handleiding?

@HMC. Die opmerking heb ik inderdaad er nog ingezet. Kan handig zijn voor de leken onder ons ;)

[ Voor 12% gewijzigd door bottom line op 08-01-2016 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Die handleiding is perfect en heb ik voor mijn S3 gebruikt. 2 dagen later onbruikbaar door gebroken scherm. Ik heb wel de kanttekening van rapture van 7 november [firmware upgrade kiezen in SPFtools] ) gekozen, maar ik weet niet of dat echt een "must" is. Voor mij werkte dat in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fub

fub

Oh wow, die had ik nog niet gevonden. Ziet er op het eerste gezicht super duidelijk uit. Ik weet niet of ik zelf iets beters zou kunnen schrijven -- maar als ik het ga uitproberen dan krijg je feedback (of een juichverhaal!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07:43
De handleiding van mij is inderdaad niet meer up-to-date, aangezien Tsunami al een tijdje uit de picture is.
Helaas is mijn S3 een tijdje geleden kapot gegaan en heb nu een andere telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwannoes
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-08 21:23

Gwannoes

Solderen moet je leren

Als je een beetje routine hebt, heb je zo'n scherm in 30-60 minuten vervangen. Mijn eerste keer kostte denk ik 2-3 uur.
Wel eerst 2-4 weken wachten totdat hij vanuit China bezorgd is ;-(

Stuur maar een DM als ik iets voor je kan betekenen.

Hmmz, hier komt dus m'n sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Gwannoes schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 14:34:
Als je een beetje routine hebt, heb je zo'n scherm in 30-60 minuten vervangen. Mijn eerste keer kostte denk ik 2-3 uur.

Ik denk dat ik inderdaad wel voor nieuw scherm ga, na uiteraard nog wat intensiever de videos te hebben bekeken, en jouw post daarnaast te leggen/lezen.

Het is ok als het een paar uur kost.
Ik besef me nu dat ik sowieso een beetje een bangerd geworden ben met echt tweaken en dingen echt repareren. Je drukt me met de neus op de feiten. :P

Ja, zal tijdje duren vanuit Aliexpress, maar ik moet en zal weer een S3 in gebruik hebben. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
Gwannoes schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 14:34:

Je hebt mijn S3 overgekocht, remember :D
Echter had ik direct een nieuwe nodig, geen tijd om 2 - 4 weken te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwannoes

Gwannoes

Solderen moet je leren

Audiowaste schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 15:00:
[...]

Je hebt mijn S3 overgekocht, remember :D
Echter had ik direct een nieuwe nodig, geen tijd om 2 - 4 weken te wachten.
:P
Mijn reactie was gericht aan HMC.

De jouwe doet het weer als een zonnetje. Nu hebben de kids ook een S3 voor spelletjes; allebei een eigen account, zodat ze allebei hun eigen voortgang binnen de spelletjes hebben.

Over die multiple users gesproken...
Ik heb wel een tweede gebruiker kunnen aanmaken, maar ik kan de namen en afbeeldingen van de gebruikers niet veranderen. Iemand hier ervaring mee?
(Ik heb RC2 van Jiayu.de er op staan).

[ Voor 19% gewijzigd door Gwannoes op 08-01-2016 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Jouw link gevolgd. 59 dagen. Zucht.
Site zegt echter wel "wit". Dat had ik dan weer niet door tot na de koop.
We zien wel.

Namen en eventuele plaatjes van users kan je gewoon instellen in de opties toch?
Ik had daar even mee gespeeld in RC2.

[ Voor 3% gewijzigd door HMC op 09-01-2016 05:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:18
Iemand de RC3 al binnen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jvann
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 26-07 10:41
Kan zeker alleen via die Update App waar je geld voor moest betalen, wanneer RC3 uit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
Jvann schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 11:42:
[...]

Kan zeker alleen via die Update App waar je geld voor moest betalen, wanneer RC3 uit is?
Ja volgens mij wel.
Maar hij zou nog wel uitkomen voor de community lees is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jvann
maurits82 schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 11:43:
[...]

Ja volgens mij wel.
Maar hij zou nog wel uitkomen voor de community lees is.
Kan je die app niet freedommen, of is dat iets waar we hier in dit forum niet over mogen spreken :)) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
Jvann schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 11:47:
[...]

Kan je die app niet freedommen, of is dat iets waar we hier in dit forum niet over mogen spreken :)) ?
Ik las iets van mensen die hem gedownload hadden, gingen updaten, binnen 15min refund deden.
Maar werkte dacht ik ook niet, dan kon je hem daarna ook niet meer aanschaffen oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16:46
Dat is ook flauw.
Hij komt gratis beschikbaar, alleen nog even een of twee weken geduld.

Ben wel benieuwd wanen ze eens klaar zijn met release candidates en een echte release doen. Zit voorlopig nog steeds op de TF rom en vind het eigenlijk wel prima zo; alles werkt goed en vloeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eYaTed
  • Niet online
OP aangepast. sorry voor vertraging. Zal nog zaken later toevoegen maar druk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar hebben we V&A voor, niet spammen in een topic

[ Voor 77% gewijzigd door janvanduschoten op 14-01-2016 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Knip

[ Voor 94% gewijzigd door janvanduschoten op 14-01-2016 08:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ASW1 schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 14:52:
[...]

Maar de plus heeft een andere processor en daar zijn geen andere roms voor toch?
Volgens mij maakt dat niet uit, maar dat kan ik niet garanderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Op needrom is het een aparte categorie.
Is behalve stock rom en twrp niets voor te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC

HMC

Pluviophile

Op de S3+ staat toch al 5.1.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Ja, maar geen idee of die rom fatsoenlijk werkt.
(Volgens mij is het met van die grote gekleurde icoontjes.
Bestaat voor de gewone S3 ook, maar wordt er door iedereen direct weer afgegooid omdat het niet om aan te zien zo lelijk is.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rednaz420
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 24-09 12:58
Ik zit ook al even op RC2, veel beter dan de standaard ROM en geen reclame rommel.

Bij beta 10 kon ik de DPI instellingen aanpassen en met swipen over de notificatiebar kon ik meteen de helderheid aanpassen. Iemand deze instellingen al gevonden op RC2? Ik kan ze nergens meer terugvinden..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jvann
rednaz420 schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 10:33:
Ik zit ook al even op RC2, veel beter dan de standaard ROM en geen reclame rommel.

Bij beta 10 kon ik de DPI instellingen aanpassen en met swipen over de notificatiebar kon ik meteen de helderheid aanpassen. Iemand deze instellingen al gevonden op RC2? Ik kan ze nergens meer terugvinden..
Ga naar About Phone > Advanced settings aanzetten en zoek ze opnieuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playgarden
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 24-12-2023
6 maanden een Jiayu S3 gebruikt. Fijn apparaat. Deze aan nu mn zoon gegeven en gisteren mijn nieuwe Jiayu S3+ ontvangen. Lijkt op zich hetzelfde toestel maar dan met andere CPU en Android 5.1. Tot mijn verbazing kan ik nu de Flitsmeister app niet meer installeren. De play store geeft aan dat deze app niet compatibel is with some of your devices. Als ik deze melding aanklik zie ik het volgende:

x JY-S3S
v Vodafone JYT JY-S3S

Blijkbaar is de naamgeving van de S3+ anders dan de S3.

Ik heb dit probleem aangemeld bij Flitsmeister. Het lijkt er op dat het nieuwe toestel niet geregistreerd staat bij google. Flitsmeister zegt het volgende in de email als reactie:

De Play Store bepaalt welke apps een toestel kan downloaden en doet dat bijvoorbeeld aan de hand van de specificaties van het toestel. We hebben hier al eens contact over gehad met de support van Google en die vertelden ons dat als je een toestel hebt die niet geregistreerd staat bij Google, deze ook als incompatibel kan worden aangegeven (een lijst met ondersteunde toestellen is hier te vinden: https://support.google.com/googleplay/answer/1727131). We merken dat dit vaak met nieuwere type toestellen of minder bekende merken gebeurd.

Het heeft bij sommigen geholpen om even via de mail contact op te nemen met de fabrikant, zij kunnen dan uitzoeken wat er precies mis gaat. De fabrikant vraagt je dan waarschijnlijk om een installatiebestand (APK) van Flitsmeister op te sturen, deze kan je hier vinden: http://assets.flitsmeiste...ter-5.3.3_217-release.apk

De beste optie is om dus even contact op te nemen met de support van Jiayu, dan kunnen zij als het goed is dit probleem oplossen.

Het vreemde is dat in de lijst met ondersteunde toestellen de Jiayu helemaal niet voorkomt, terwijl mijn "oude" toestel wel met Flitsmeister werkte. Ook het dowloaden en installeren van de apk werkt niet. De installatie geeft aan "Not installed". Functie "installatie toestaan van onbekende bronnen" staat aan.

Aankloppen bij Jiayu wordt lastig. Ik kan nl nergens een duidelijk support kanaal vinden waar ik deze vraag kwijt kan.

Iemand enig idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
Android 5.5, are you sure?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat in RC3, een oplossing wordt gevonden voor het probleem dat de geluidsinstellingen van de wekker blijven staan, als je de telefoon uitzet.

Daarnaast werkt de wifi ook nog steeds erg slecht van het toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

Verwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 14:12:
Ik hoop dat in RC3, een oplossing wordt gevonden voor het probleem dat de geluidsinstellingen van de wekker blijven staan, als je de telefoon uitzet.

Daarnaast werkt de wifi ook nog steeds erg slecht van het toestel.
Welk probleem heb je met Wifi? Bij mij werkt het prima met RC2: goed bereik, valt vrijwel nooit weg en de snelheid is prima. Ik kan me moeilijk voorstellen dat een ROM-update de oplossing voor je is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celica2001
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-07-2024
Ik heb een probleem. Ik draai de RC2 en opeens valt alle geluid uit.
Toestel opnieuw opstarten helpt niet, heel even geluid en dan valt alles weer weg.
Heeft iemand een oplossing.

Speakers doen het weer, Zonder aanwijsbare reden.

RC2 bevalt overigens goed. Wifi stabiel met nieuwe kernel.

[ Voor 24% gewijzigd door celica2001 op 12-01-2016 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De snelheid is echt tergend traag. Op hetzelfde netwerk haal ik met mijn laptop op de speedtest 168 mb's. Terwijl ik vaak geen berichten ontvang (facebook, whatsapp, etc.) als ik op mijn wifi zit.
jeroen__online schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 15:13:
[...]

Welk probleem heb je met Wifi? Bij mij werkt het prima met RC2: goed bereik, valt vrijwel nooit weg en de snelheid is prima. Ik kan me moeilijk voorstellen dat een ROM-update de oplossing voor je is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikelV2
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-04-2024
maikelV2 schreef op vrijdag 25 december 2015 @ 19:50:
Beste forumleden.

Is er iemand die het battery drain probleem op heeft kunnen lossen? Heb gister Lollipop RC1 en daarna RC2 geinstalleerd uit hoop dat het nu opgelost zou zijn....mooi niet dus :(.

Waar mn accu het eerst 2 dagen vol hield loopt ie nu binnen ongeveer 9-12 uur leeg tot 40-50% en dan binnen notime zit ie op 15% krijg ik de melding. Dan is het kwestie van minuten voordat ie uitvalt. Heb nu al paar keer gehad dat ik gesprek niet af kan maken daardoor. En het lijkt steeds sneller te gaan...vandaag om 9 uur van lader gehaald, om 18 uur was ie leeg terwijl die vooral in mn zak heeft gezeten ivm familie en bezoekjes.
Moet nu standaard met power bank rondlopen. Als ie dan eenmaal weer beetje vol zit, zeg 10% houdt ie het wel weer 2 uur vol ofzo.

Iemand tips? Of slechte accu?

Wifi probleem lijkt wel opgelost te zijn, tot nu toe.
Vanmiddag nieuwe accu ontvangen, gelukkig want laatste dagen hield hij het nog geen 6 uur vol.
Bij verwisselen viel me op dat de orginele accu bol stond, aan beide kanten:
Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/16lz5uo.jpg

Misschien dat dit ook verklaarde waarom er ineens een barst in mn screenprotector zat van het ene op het andere moment, terwijl hij gewoon op de tafel lag. (dat de behuizing krom getrokken is door opgezwollen batterij).

Gewoon kwestie van pech denk ik :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ahavelaar
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-12-2022
Hallo,

Ik heb sinds kort ook een S3, de 16Gb versie met NFC.
Hier staat nog KK 4.4.4 met Build-nummer S3S 20150507-083407 op.
Ik wil er nu graag de Duitse RC2 op zetten, en eventueel de nieuwe kernel.
Helaas heb ik nog helemaal geen ervaring met het Flashen en updaten van Android toestellen, vandaar dat ik ook erg voorzichtig ben, en niets fout wil doen.
Ik heb mij de hele middag en een deel van de avond behoorlijk ingelezen in dit topic, maar toch is en blijft 1 ding onduidelijk voor mij.
Ik heb namelijk op verschillende plaatsen op internet gelezen dat er een software versies speciaal voor het 2Gb toestel zijn, en software versies voor het 3Gb toestel.
Daar stond dan ook met grote rode letters een waarschuwing bij dat je NIET de 2Gb versie in het 3Gb toestel moest flashen.
Mijn vraag is: Wat gaat er dan fout, en geldt dit niet voor de RC2 versie en de nieuwe kernel?
Mocht dit wel gelden voor de RC2 versie en de nieuwe kernel, voor welk toestel zijn deze dan, voor de 2Gb of voor de 3Gb variant?

[ Voor 6% gewijzigd door ahavelaar op 13-01-2016 00:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
ahavelaar schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 22:02:
Hallo,

Ik heb sinds kort ook een S3, de 16Gb versie met NFC.
Hier staat nog KK 4.4.4 met Build-nummer S3S 20150507-083407 op.
Ik wil er nu graag de Duitse RC2 op zetten, en eventueel de nieuwe kernel.
Helaas heb ik nog helemaal geen ervaring met het Flashen en updaten van Android toestellen, vandaar dat ik ook erg voorzichtig ben, en niets fout wil doen.
Ik heb mij de hele middag en een deel van de avond behoorlijk ingelezen in dit topic, maar toch is en blijft 1 ding onduidelijk voor mij.
Ik heb namelijk op verschillende plaatsen op internet gelezen dat er een software versies speciaal voor het 2Gb toestel zijn, en software versies voor het 3Gb toestel.
Daar stond dan ook met grote rode letters een waarschuwing bij dat je NIET de 2Gb versie in het 3Gb toestel moest flashen.
Mijn vraag is: Wat gaat er dan fout, en geldt dit niet voor de RC2 versie en de nieuwe kernel?
Mocht dit wel gelden voor de RC2 versie en de nieuwe kernel, voor welk toestel zijn deze dan, voor de 2Gb of voor de 3Gb variant?
De rc2 is voor beide versies. Als je even wacht, rc3 komt zo beschikbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
ahavelaar schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 22:02:
Hallo,

RC1 / RC2 is voor zowel de 2GB versie als de 3GB versie. Probeer wel nooit om RC1 of RC2 te flashen op een Jiayu S3+. Dat gaat namelijk nooit werken.
maurits82 schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 08:56:
[...]

De rc2 is voor beide versies. Als je even wacht, rc3 komt zo beschikbaar!
Dat is pas voor binnen een paar weken als je niet betaald voor OTA updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playgarden
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 24-12-2023
5.1 sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
pilau
Hi all, has anyone made any progress with Android 6.0 Marshmallow on Jiayu S3? Thanks.
superdragonpt

Short answer : Yes
... Alpha stage
..very early

Cheers
Marshmallow
*O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eYaTed
  • Niet online
30,41 euro en misschien kan je het al installeren _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Komt uit...misschien...over een jaar ofzo.
Bij de lancering van android 8.
Lollipop zitten de nog steeds pas bij release candidates en is dus nog niet eens af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
ASW1 schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 16:04:
Komt uit...misschien...over een jaar ofzo.
Bij de lancering van android 8.
Lollipop zitten de nog steeds pas bij release candidates en is dus nog niet eens af.
In vergelijking met andere chinaphones, waar amper support voor is, maakt het tijdstip voor mij niet uit. Ik ben al blij dat er zoveel degelijke roms zijn voor onze smartphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ahavelaar
Maurits82 en bottom line, bedankt voor jullie reactie. Dan ga ik eerst maar eens met RC2 aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jvann
bottom line schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 16:13:
[...]

In vergelijking met andere chinaphones, waar amper support voor is, maakt het tijdstip voor mij niet uit. Ik ben al blij dat er zoveel degelijke roms zijn voor onze smartphone.
Haha same.
En daarnaast, stel je voor ik had een telefoon van onder de €200,- hier uit Nederland gehaald was de support waarschijnlijk niet veel beter geweest.

By the way, waarschijnlijk bereid Jiayu 2 nieuwe toestellen voor, voor 2016.
Ze zijn nou niet echt interessant...

http://www.gizchina.com/2016/01/11/jiayu-s4-2016/

Als dit klopt, ben ik echt teleurgesteld.
Die Jiayu S4 is gewoon GEEN waardige opvolger, en die phablet is nog erger.

Ik verwacht echt geen bulldozer bij een nieuwe S4, maar dit is gewoon zielig. Ik zou graag een wat geupdate Jiayu S3 zien met de nieuwe MediaTek Helio P10, 4 GB RAM en 32 GB opslag. Simpel 5.5" full HD paneeltje, 3500 mAh batterij ofzo en vooral een vingerafdrukscanner voor tussen de €200,- en €250,- !

Een phablet van 6" ? Goed idee ! Maar gooi er dan wel wat bruikbaars in. Kom op, 720P op 6" is gewoon een slechte combinatie. Gelukkig staat er dat de specificaties nog niet zeker zijn, maar ik ben bang dat het niet veel beter gaat worden.

[ Voor 49% gewijzigd door Jvann op 13-01-2016 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
bottom line schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 16:13:
[...]

Op m'n LG Nexus 5 kreeg ik echt geen support. Was direct stuk (na een val van wel 30cm). Daarna ook laad gedeelte stuk, wederom geen garantie.

M'n Jiayu S3 heb ik al ca 20x van 1.5m per ongeluk op de grond of tegen een muur gesmeten ... niks aan de hand!
(je wordt wat onhandiger bij een minder dure telefoon, maar toch grappig dat deze een stuk duurzamer is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ahavelaar
Ik heb RC1 geinstalleerd met Flashtools dat ging helemaal prima.
Als eerste Antutu geïnstalleerd en gerund. Wat denk je... 49335 ! :)
Nu zojuist RC2 geïnstalleerd via de methode van bottom line.
Dus toestel aanzetten met volume + ingedrukt, dan recovery mode selecteren, en dan met install de RC2 zipfile installeren.
Dat ging goed. Maar kennelijk is er iets toch niet helemaal goed gegaan, want als het toestel nu op gestart is, komt hij iedere keer met de melding dat het process com.google.process.gapps is gestopt.
Wegklikken helpt niet ,hij komt direct weer terug. Ik heb nog een keer RC2 opnieuw geinstalleerd, maar dat helpt niet. Iemand een idee wat nu te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steefmeister
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 14:06
ahavelaar schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 18:31:
Ik heb RC1 geinstalleerd met Flashtools dat ging helemaal prima.
Als eerste Antutu geïnstalleerd en gerund. Wat denk je... 49335 ! :)
Nu zojuist RC2 geïnstalleerd via de methode van bottom line.
Dus toestel aanzetten met volume + ingedrukt, dan recovery mode selecteren, en dan met install de RC2 zipfile installeren.
Dat ging goed. Maar kennelijk is er iets toch niet helemaal goed gegaan, want als het toestel nu op gestart is, komt hij iedere keer met de melding dat het process com.google.process.gapps is gestopt.
Wegklikken helpt niet ,hij komt direct weer terug. Ik heb nog een keer RC2 opnieuw geinstalleerd, maar dat helpt niet. Iemand een idee wat nu te doen?
Een clean flash doen ipv een dirty flash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flabergasted
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-09 21:58

Flabergasted

Prepare to die !

ahavelaar schreef op donderdag 14 januari 2016 @ 18:31:
Een reboot in recovery doen en dan kiezen voor wipe -> factory reset
Dit verhielp bij mij het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ahavelaar
Inderdaad, dat werkt bij mij nu ook. Antutu weer geinstalleerd, maar als ik die start, en hij wil de 3D benchmark installeren, geeft de Playstore aan dat mijn apparaat niet compatibel is met deze app.
Met RC1 werkte dit wel. Zijn er meer die hier tegenaan lopen? En hoe is dat op te lossen?

Edit: Opgelost. Ben met mijn PC naar de Playstore gegaan, Antutu 3D Benchmark opgezocht, en aangeklikt dat deze op de S3 geïnstalleerd moest worden. Toen ging werd de app wel gedownload, en kan ik Antutu nu wel runnen.
Score is nu nog hoger! Hij is nu 51834. Iemand dat weleens gehaald?

[ Voor 33% gewijzigd door ahavelaar op 15-01-2016 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetzel
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:23

Greetzel

yes you can

Antutuscore 49803 op RC2. Wat een hoge score heb jij zeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
Greetzel schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 12:38:
Antutuscore 49803 op RC2. Wat een hoge score heb jij zeg :)
Er zullen nog niet zoveel apps / foto's op staan waarschijnlijk nu hij juist RC1 & RC2 heeft geinstalleerd. Dan ligt de score altijd hoger dan na een bepaalde periode dat je hem gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetzel

Greetzel

yes you can

bottom line schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 12:44:
[...]

Er zullen nog niet zoveel apps / foto's op staan waarschijnlijk nu hij juist RC1 & RC2 heeft geinstalleerd. Dan ligt de score altijd hoger dan na een bepaalde periode dat je hem gebruikt.
Ik ben benieuwd of mijn score nog verhoogd als RC3 erop staat. Nog even wachten....

Absoluut niet belangrijk maar wel leuk die scores :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jvann
Greetzel schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 16:07:
[...]

Ik ben benieuwd of mijn score nog verhoogd als RC3 erop staat. Nog even wachten....

Absoluut niet belangrijk maar wel leuk die scores :9
Mijn score is ook 50.000 op de RC2 rom, maar dat komt volgens mij omdat de Antutu benchmark app een update heeft gekregen die wat aanpassingen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ahavelaar
Kun je ergens nog aangeven wat je mist in RC2? Ik mis namelijk de agenda.
Als je bij instellingen kijkt onder apps, en dan alle apps, staat er wel 'agenda opslag', maar de agenda zelf staat er niet bij. Dat is erg jammer, want die gebruik juist heel veel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fub

fub

bottom line schreef op vrijdag 08 januari 2016 @ 13:45:
[...]

Ook mijn handleiding? :'(
https://www.dropbox.com/s...ml8fh/Jiayu%20S3.pdf?dl=0

Kan je dan zeggen wat ik nog zou moeten aanpassen/bijvoegen aan de handleiding?
Vandaag pas er aan toe gekomen om jouw handleiding te volgen. Mijn S3 draait nu keurig op RC2! Het enige dat me verbaasde (en misschien is het handig om dat expliciet in je handleiding te zetten) is dat het update-proces begint als je je telefoon uitgeschakeld aan de computer hangt.

Voor de rest: super! Het was zo eenvoudig, ik had dit veel eerder moeten doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bottom line
fub schreef op zondag 17 januari 2016 @ 22:16:
[...]
Vandaag pas er aan toe gekomen om jouw handleiding te volgen. Mijn S3 draait nu keurig op RC2! Het enige dat me verbaasde (en misschien is het handig om dat expliciet in je handleiding te zetten) is dat het update-proces begint als je je telefoon uitgeschakeld aan de computer hangt.

Voor de rest: super! Het was zo eenvoudig, ik had dit veel eerder moeten doen.
Op zich staat het er al redelijk expliciet in vermeld :p
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/AQa1aOB.png

Blij dat ik je heb kunnen helpen!
Geniet van je compleet nieuwe telefoon 8)

[ Voor 6% gewijzigd door bottom line op 18-01-2016 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetzel

Greetzel

yes you can

ahavelaar schreef op zondag 17 januari 2016 @ 00:19:
Kun je ergens nog aangeven wat je mist in RC2? Ik mis namelijk de agenda.
Als je bij instellingen kijkt onder apps, en dan alle apps, staat er wel 'agenda opslag', maar de agenda zelf staat er niet bij. Dat is erg jammer, want die gebruik juist heel veel.
ja, de agenda vind ik ook een misser dat die er niet inzit. Daarnaast mis ik een auto updater van Jiayu DE. Ik snap wel dat ze die commercieel gemaakt hebben, maar vond het wel heel sympathiek van Jiayu ES dat je via hun tool, ook de nieuwste ROM kon downloaden. (dat zijn de Extreme-Roms, waren nog wat buggy toen DE de roms ging maken. De RC1 was al behoorlijk bug free, alhoewel mijn batterij op nog 15% over, toch wel aan de lader moet)
[/offtopic](maar misschien moet ik m'n zoontje niet zoveel laten gamen ;) )[end/ offtopic]

Ik mis daarnaast kleine dingen:
- snelkoppeling naar 'options' (kan je zelf toevoegen aan de 'home' pagina)
- een goede contactenlijst

verder kan ik het niet bedenken.

De stabiliteit van de RC1/ RC2 bevalt me goed, deze rom is goed ontwikkeld. Ik ben benieuwd wat RC3 brengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jvann
Ben ik echt de enige die geen goede Smart Wake gestures hebt.
Alleen double tap to wake en de muziekbesturing werkt, maar apps starten d.m.v. een letter te tekenen werkt niet wat ik persoonlijk erg jammer vind aangezien ik dit op KitKat vaak gebruikte.

Maar goed, hetgene wat van mij nog wel verbeterd mag worden ...
- Smart to Wake
- Idd, die calendar
- De camera is naar mijn mening nog wat matig
- De accu gaat bij mij, helaas, nog steeds erg snel achteruit onder de 10%

Al moet ik ook eerlijk zeggen dat RC2 naast deze punten prima werkt, goede snelheid en accu, prima features.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetzel

Greetzel

yes you can

C voor camera werkt bij mij wel, M voor muziek inderdaad ook..

Andere gestures had ik nog niet getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jvann
Weet iemand trouwens waar je de changelog van RC3 kan vinden, kben niet zo goed met da duits.

En zoude die niet werkende gestures gefixed kunnen worden met een nieuwere kernel?

[ Voor 31% gewijzigd door Jvann op 20-01-2016 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetzel

Greetzel

yes you can

heb aan Jiayu.de gevraagd of een changelog beschikbaar is, ben benieuwd. Ik zal, als ik iets terugkrijg, proberen te vertalen.

update: in het forum worden wel bugs gemeld, ik zie geen changelog:

https://jiayu.de/forum/in...id-5-1-1-rc-3-06-01-2016/

[ Voor 37% gewijzigd door Greetzel op 22-01-2016 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
Jvann schreef op woensdag 20 januari 2016 @ 21:37:
Weet iemand trouwens waar je de changelog van RC3 kan vinden, kben niet zo goed met da duits.

En zoude die niet werkende gestures gefixed kunnen worden met een nieuwere kernel?
Een nieuwere kernel zorgt blijkbaar enkel voor een betere aanpassing van de schermhelderheid.
Zaterdag komt hoogstwaarschijnlijk ook voor ons (niet-betalers) de RC3 versie uit!
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eYaTed
  • Niet online
Changelog toegevoegd op XDA. Link terug te vinden in OP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruunbarg
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 12-10-2023
Iemand RC1, 2 of 3 draaiend met werkende xposed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eYaTed
  • Niet online
Bruunbarg schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 19:46:
Iemand RC1, 2 of 3 draaiend met werkende xposed?
RC1 gehad en draaiende, RC2 nu en draaiende. RC3 nog ni getest. Van zodra community versie uitkomt, kan ik testen. Daarna gaat ie waarschijnlijk in de V&A ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j2323
  • Laatst online: 31-08 13:26
Vraagje, ik heb nu RC2 draaien, maar dat was geen clean install. Ik zou met RC3 graag helemaal schoon beginnen. Is de procedure dan: boot recovery -> wipe -> factory reset (wipes data, cache and dalvik) om geheel schoon te beginnen? Of zou ik nog iets anders, bv. via advanced wipe moeten doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwelbast
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-04 16:07
Hoi, net een jiayu S3+ besteld en ben benieuwd hoe ie mij bevalt. Nu ben ik op zoek naar een case waar ik hem kan "inklikken" maar ik vind alleen maar cases met die plak-tape.

Heeft iemand toevallig zo'n case met zo'n plastic inklik-systeem gevonden? Alvast bedankt voor de reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ahavelaar
@kwelbast

Ik heb dat ook niet kunnen vinden. Daarom combineer ik deze twee:
http://www.banggood.com/U...S3-S3-Plus-p-1008529.html
en
www.ebay.nl/itm/Flip-Case...con-ventana-/191574799615

De siliconen case plak ik dan gewoon in de flip case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwelbast
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 25-04 16:07
ahavelaar schreef op zaterdag 23 januari 2016 @ 16:49:
@kwelbast

Ik heb dat ook niet kunnen vinden. Daarom combineer ik deze twee:
http://www.banggood.com/U...S3-S3-Plus-p-1008529.html
en
www.ebay.nl/itm/Flip-Case...con-ventana-/191574799615

De siliconen case plak ik dan gewoon in de flip case.
Goed idee, dank je voor de tip _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celica2001
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-07-2024
@kwelbast

Ik heb deze bij Aliexpress besteld.

http://nl.aliexpress.com/...4a-4ac7-9f7a-58e5306bde60

Op de duitse site is thans een RC4 te downloaden. Kan op dit moment nog alleen via de flashtool geïnstalleerd worden. Een zip versie wordt nog gemaakt.

https://jiayu.de/forum/in...016/&postID=4171#post4171

[ Voor 23% gewijzigd door celica2001 op 24-01-2016 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eYaTed
  • Niet online
RC4 online. Te vinden via link in OP op Duitse forum ;)

[ Voor 112% gewijzigd door eYaTed op 24-01-2016 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Het was me in alle hectiek even ontgaan maar het blijkt dat in geen enkele lollipop rom de 3G 900mhz band werkt. :(
Begrijp nu eindelijk waarom mijn 3G zo waardeloos is in grote gebouwen.
Zit er serieus aan te denken terug te gaan naar kitkat danwel een ander toestel te halen. ;(

[ Voor 82% gewijzigd door ASW1 op 24-01-2016 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoulaMouzer
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:32
Bij deze dan,

https://mega.nz/#F!JR8EDBgS!lKWiG4rxr5vwVzqX20jv5g

Changelog:
+ Sicherheitsupdates:

* Schwere Sicherheitslücke im Kernel behoben CVE-2016-0728 Critical
* Remote Code Execution Vulnerability in MediaserverCVE-2015-6636 Critical
* Elevation of Privilege Vulnerability in misc-sd driver CVE-2015-6637 Critical
* Elevation of Privilege Vulnerability in the Imagination Technologies driver CVE-2015-6638 Critical
* Elevation of Privilege Vulnerabilities in TrustzoneCVE-2015-6639 Critical
* Elevation of Privilege Vulnerability in KernelCVE-2015-6640 Critical
* Elevation of Privilege Vulnerability in BluetoothCVE-2015-6641 High
* Information Disclosure Vulnerability in KernelCVE-2015-6642 High
* Elevation of Privilege Vulnerability in Setup WizardCVE-2015-6643 Moderate
* Elevation of Privilege Vulnerability in Wi-FiCVE-2015-5310 Moderate
* Information Disclosure Vulnerability in Bouncy CastleCVE-2015-6644 Moderate
* Denial of Service Vulnerability in SyncManagerCVE-2015-6645 Moderate
* Attack Surface Reduction for Nexus KernelsCVE-2015-6646 Moderate

+ Bugfix:
* Absturz von Speedtest App behoben

[ Voor 88% gewijzigd door BoulaMouzer op 24-01-2016 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eYaTed
  • Niet online
buffel, denk dat de mensen dat konden vinden via de OP, geen nood om telkens die links te posten.

Degene die zoeken hoe je root toegang geeft in RC4:
- activeer developer options
- in die options, root-toegang op apps en adb plaatsen
Als je een app start dat root-toegang nodig heeft, krijg je de vraag. Wens je dat te wijzigen achteraf: naar je app-info gaan, bij machtigingen "wijzigen" en vanonder kan je Root-toegang wijzigen.

Degene die een twrp recovery willen ipv van die Duitse:
- download lp twrp recovery
- wijzig de recovery.img in de RC4.zip door de gedownloade lp twrp recovery.
- flash enkel deze recovery.img (download en de rest uitgevinkt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHolyCow
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-08 10:31
ASW1 schreef op zondag 24 januari 2016 @ 12:34:
Het was me in alle hectiek even ontgaan maar het blijkt dat in geen enkele lollipop rom de 3G 900mhz band werkt. :(
Begrijp nu eindelijk waarom mijn 3G zo waardeloos is in grote gebouwen.
Zit er serieus aan te denken terug te gaan naar kitkat danwel een ander toestel te halen. ;(
Daar zit ik ook mee. Tot nu toe op KitKat gebleven, en dit was het enige wat me nog weerhield te upgraden naar LP.
Bedankt voor het delen van je ervaring hiermee. Nu ik hoor dat je dat ook in de praktijk merkt, blijf ik nog lekker even op de KK stock rom :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greetzel

Greetzel

yes you can

Edit: sorry :X

[ Voor 74% gewijzigd door Greetzel op 25-01-2016 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eYaTed
  • Niet online
Edit: nvm :X

[ Voor 104% gewijzigd door eYaTed op 25-01-2016 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwannoes

Gwannoes

Solderen moet je leren

Sorry voor de noob vraag, maar... Is het mogelijk die RC4 er op te zetten zonder apps, data en instellingen te verliezen? Hoe dan? Zit nu op RC2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
Gwannoes schreef op zondag 24 januari 2016 @ 22:32:
Sorry voor de noob vraag, maar... Is het mogelijk die RC4 er op te zetten zonder apps, data en instellingen te verliezen? Hoe dan? Zit nu op RC2.
Titanium Backup. (ongeloofelijk handig).

In RC2 met titanium backup, backup maken (ex sd) (kan je evt handmatig verplaatsen).
RC4 installeren via de PC.
In RC4 bij boot niet google play alle apps terug laten zetten.
Zie post boven hoe in RC4 even root aan te zetten.
Titanium backup alles terug zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwannoes

Gwannoes

Solderen moet je leren

maurits82 schreef op maandag 25 januari 2016 @ 06:45:
[...]

Titanium Backup. (ongeloofelijk handig).

In RC2 met titanium backup, backup maken (ex sd) (kan je evt handmatig verplaatsen).
RC4 installeren via de PC.
In RC4 bij boot niet google play alle apps terug laten zetten.
Zie post boven hoe in RC4 even root aan te zetten.
Titanium backup alles terug zetten.
Ja, backup maken met TB weet ik hoe het moet. Hoopte echter dat er een manier is waarbij dat niet nodig is. TB kan namelijk niet alles backuppen; sommige apps moet je toch opnieuw instellen (denk bijv. aan de verschillende bankieren-apps). En ik meen dat hij de WhatsApp/Telegram afbeeldingen ook niet automatisch meeneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jvann
Gwannoes schreef op maandag 25 januari 2016 @ 08:13:
[...]

Ja, backup maken met TB weet ik hoe het moet. Hoopte echter dat er een manier is waarbij dat niet nodig is. TB kan namelijk niet alles backuppen; sommige apps moet je toch opnieuw instellen (denk bijv. aan de verschillende bankieren-apps). En ik meen dat hij de WhatsApp/Telegram afbeeldingen ook niet automatisch meeneemt.
Je kan ook gewoon alleen de boot en system partitie flashen.
Dan hou je je data partitie, endus je data.
(Al is dit nou niet echt de netste manier)

Btw, in de RC4 img zit blijkbaar de update app ingebakken.

[ Voor 4% gewijzigd door Jvann op 25-01-2016 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
Gwannoes schreef op maandag 25 januari 2016 @ 08:13:
[...]

Oh bij mij neemt hij alles gewoon mee (ook bank apps)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruunbarg
eYaTed schreef op vrijdag 22 januari 2016 @ 20:31:
[...]

RC1 gehad en draaiende, RC2 nu en draaiende. RC3 nog ni getest. Van zodra community versie uitkomt, kan ik testen. Daarna gaat ie waarschijnlijk in de V&A ;)
Dan moet ik maar eens de overstap maken van beta naar RC, zie er alleen tegenop al mijn data, instellingen etc weer kwijt te raken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eYaTed
  • Niet online
Bruunbarg schreef op maandag 25 januari 2016 @ 15:16:
[...]

Dan moet ik maar eens de overstap maken van beta naar RC, zie er alleen tegenop al mijn data, instellingen etc weer kwijt te raken..
RC4 Xposed werkende.
Dat hoeft niet noodzakelijk.
Je kan zoals hierboven beschreven flashen met behoud van data, of je kan in de OP vinden hoe je backups maakt van je apps, sms, call logs etc met Titanium Backup (apps op sd in folder, sms/calls etc naar dropbox of iets anders bv)
Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06:03
Kan ik ook gelijk van RC1 naar RC4 flashen mbt flashtool? Heb ooit nog 'n keer iets meegekregen van 'n kernel wijziging? Of doet dat er niet toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponz
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Sponz

nul nest parfait saif moi

Ik ben dit weekend van 4.4 naar 5.1 gegaan d.m.v. van de in de startpost beschreven aanwijzingen en links. Het was een eitje, dank daarvoor!
Meteen naar RC2 gegaan.

Het backuppen middels titanium is niet erg transparant, het is een wat complex programma maar uiteindelijk na de restore ben je vrij snel weer waar je gebleven was. Blijven wel wat aandachtspunten, zo wordt niet alles gebackupped (navigatie + kaarten = te groot) en nog wat andere apps waar ik de reden achteraf niet kan voor bedenken.
Mijn bank app was wel gerestored maar werkte niet, geen probleem want er waren toch geen instellingen, daarnaast moest ik de telefoon opnieuw aanmelden bij mijn internetbankieromgeving.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
Sponz schreef op maandag 25 januari 2016 @ 16:19:
Ik ben dit weekend van 4.4 naar 5.1 gegaan d.m.v. van de in de startpost beschreven aanwijzingen en links. Het was een eitje, dank daarvoor!
Meteen naar RC2 gegaan.

Het backuppen middels titanium is niet erg transparant, het is een wat complex programma maar uiteindelijk na de restore ben je vrij snel weer waar je gebleven was. Blijven wel wat aandachtspunten, zo wordt niet alles gebackupped (navigatie + kaarten = te groot) en nog wat andere apps waar ik de reden achteraf niet kan voor bedenken.
Mijn bank app was wel gerestored maar werkte niet, geen probleem want er waren toch geen instellingen, daarnaast moest ik de telefoon opnieuw aanmelden bij mijn internetbankieromgeving.
Kan je beter ineens overschakelen naar RC4 nu je gsm pas 'gereset' is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Sponz schreef op maandag 25 januari 2016 @ 16:19:
Meteen naar RC2 gegaan.

Het backuppen middels titanium is niet erg transparant, het is een wat complex programma maar uiteindelijk na de restore ben je vrij snel weer waar je gebleven was.
Ik zou dat "herstellen" van apps nooit doen, zeker af te raden als je van 4.4 naar 5.1 gaat.
Teveel kans op rare problemen waarbij je dan nooit meer kunt achterhalen of die ontstaan zijn door niet schoon te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponz
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Sponz

nul nest parfait saif moi

Ok, das mss een puntje voor in de startpost? Ik heb tot nu toe geen rare problemen ondervonden door van 4.4 naar 5.1 te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruunbarg
eYaTed schreef op maandag 25 januari 2016 @ 15:32:
[...]

RC4 Xposed werkende.
Dat hoeft niet noodzakelijk.
Je kan zoals hierboven beschreven flashen met behoud van data, of je kan in de OP vinden hoe je backups maakt van je apps, sms, call logs etc met Titanium Backup (apps op sd in folder, sms/calls etc naar dropbox of iets anders bv)
Succes!
Ah, super, dankjewel! Volg dit topic niet volledig meer dus vandaar. :$

Welke xposed gebruik je? Weet ik zeker dat ik mijn telefoon niet brick haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Sponz schreef op maandag 25 januari 2016 @ 16:34:
Ok, das mss een puntje voor in de startpost? Ik heb tot nu toe geen rare problemen ondervonden door van 4.4 naar 5.1 te gaan.
Het kan wel goed gaan maar er kunnen ook dingen mis gaan.
Punt is dat je nooit meer kunt achterhalen of het door dat herstellen komt wanneer je een of ander raar probleem krijgt. In die zin is een schone installatie altijd beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eYaTed
  • Niet online
Bruunbarg schreef op maandag 25 januari 2016 @ 18:52:
[...]

Welke xposed gebruik je? Weet ik zeker dat ik mijn telefoon niet brick haha.
3.0alpha4.apk en V79-sdk22-ARM64
(de sdk23 is voor Android M)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruunbarg
eYaTed schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 07:47:
[...]

3.0alpha4.apk en V79-sdk22-ARM64
(de sdk23 is voor Android M)
Weet alleen nu niet hoe ik root acces krijg 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eYaTed
  • Niet online
Bruunbarg schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 13:36:
[...]

Weet alleen nu niet hoe ik root acces krijg 8)7
Link :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruunbarg
Top! Bedankt voor de hulp

Welke modules heb jij nu draaiende?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Laatst online: 07:10

RobertowNL

For your gear!

Weer terug in Nederland en dus ook maar weer terug naar de Jiayu :D (helaas 5 maand niet kunnen gebruiken omdat hij net te laat van Tweakers review terug was).

Ben benieuwd hoe veel verbetering er in de LP rom zit :D

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch wel vervelend, dat ik mijn Jiayu in de wc heb laten vallen en het drogen ook niet heeft geholpen... Weet iemand waar ik nog de 1,7 GHZ versie kan kopen? De plus versie is maar met 1.3GHZ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobstaa
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Gister van RC1 naar RC4 gegaan en ik merk een ontzettend verschil in responsiveness. Alles net een stuk soepeler. Fijn dat er een Scatter file werd bijgeleverd ivm gebruik FlashTool.

Nefit EnviLine 7400I AW 7 | Nefit HR 300 liter boiler | Nefit 50 liter buffervat | Nefit Moduline 1010H thermostaat | Buderus pomp | Home Assistant | BBQKees | Itho HRU 300R | Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 13:48:
Toch wel vervelend, dat ik mijn Jiayu in de wc heb laten vallen en het drogen ook niet heeft geholpen... Weet iemand waar ik nog de 1,7 GHZ versie kan kopen? De plus versie is maar met 1.3GHZ.
AliExpress zie ik er al een hoop staan :)
Pagina: 1 ... 33 ... 43 Laatste

Let op:
Prijzen en levertijden in het daarvoor bestemde topic: ~~~[Jiayu S3] Importeren, levertijden en prijzen topic
Het is verboden om te bespreken hoe importkosten te omzeilen.