Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

groxgrox schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 23:13:
To good to be true? Bij club1941.com?
De jiayu s3, 3GB versie is daar, met code Cellphone2015, maar 170 dollar.
Iemand ervaring met deze shop?
Hi,
Met veel dank aan groxgrox heb ik gisteren ook een Jiayu S3 3gb besteld voor maar €157,62 ($170,99) bij Club1941. Ik stuur ook altijd een mail met wat vragen aan de verkoper, nu voor oa een EU lader en tot mijn verassing stonden er vanmorgen 2 mails van Club1941 in mijn inbox, een met dat ze een EU lader zouden sturen (zal wel een opzet plug worden) en de andere met de tracking code van Singapore Post!

Ik zit nu de hele dag te wachten op een mailtje dat om een of andere duistere reden de bestelling gecanceld is. Dit heb ik vorig jaar mee gemaakt met Fastcardtech. Die mailde mij de tracking code en nog geen 20 minuten later mailde ze dat er iets mis was gegaan met mijn pakketje en er nu geen voorraad meer was of mij dit toestel wat leek, een ander merk, goedkoper en mindere specificaties.
Met veel soebatten mijn geld terug gekregen van Paypal en dus niet van Fastcardtech. Tot nu nog niet z’n mail ontvangen van Club1941. Ik blijf wel huiverig maar tot nu toe reageren ze snel, dat stemt op goede hoop!

Trouwens koop het toestel in $ en niet in € dit kan je aan kiezen op de site, hij was zonder de korting dan €175,-, ik schat met korting €160. Scheelt dus weer iets.

Ik denk dat ik morgen de tracking wel kan volgen en dan laat ik wel weten of dat goed gaat, meestal als dat lukt loopt het wel goed af,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkb123
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:10
Ik hoop dat het lukt Trebor. Maar zal me niets verbazen wanneer je een 2Gb toestel krijgt ipv een 3Gb. Heb eens een tablet besteld en benadrukt dat ik beslist 2Gb apparaat wilde en zwart van kleur. Toen het spul kwam was de tablet wit en had ie... 1Gb! ram.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groxgrox
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06:00
Ik ben heel benieuwd! Lees graag de reacties of en wanneer ze aangekomen zijn. Heb hem zelf niet besteld.
Beetje huiverig geworden. Voor 2 jaar terug een jiayu g4 in pre-order besteld, betaald, en na 2 maand was de site, mentoo.com, offline en kon ik niemand meer bereiken.....weg 175 euro.

Kreeg bij de site flashbacks en wacht eerst of ie echt aankomt! Ik hoop dat jullie dat willen laten weten!
Don't blame me if it doesn't!!!

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=918192

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06:25
dirk38 schreef op zondag 01 maart 2015 @ 13:40:
Heb een Jiayu S3 besteld, is het nog zinvol om er een Screen Protector op te plakken of is het glas zo hard dat dit niet meer nodig is. heb er nog wel een hoesje voor besteld

http://www.aliexpress.com...ml?orderId=65980113352625
Niet kopen, rot ding!

1 dag op gehad, gelijk was het karton alle kanten al op gebogen.

Heb nu onderstaande, een miljard keer betere kwaliteit en honder miljard keer mooier!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8WGJE5R.png

http://www.aliexpress.com...Jiayu-S3/32264967906.html
(heb de bruine, erg stijlvol vind ik zelf)

[ Voor 3% gewijzigd door Whiskey48 op 01-03-2015 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyrro
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 25-11-2024
Alle posts over bestellingen etc. lijken mij beter op hun plaats in het Levertijden en prijzen-topic toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk38
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07-10 15:17
maurits82 schreef op zondag 01 maart 2015 @ 20:09:
[...]

Niet kopen, rot ding!

1 dag op gehad, gelijk was het karton alle kanten al op gebogen.

Heb nu onderstaande, een miljard keer betere kwaliteit en honder miljard keer mooier!

[afbeelding]

http://www.aliexpress.com...Jiayu-S3/32264967906.html
(heb de bruine, erg stijlvol vind ik zelf)
Ok oude gecanceld en deze besteld, is alleen 2 dollar duurder dan jou link, is niet meer leverbaar daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jvann
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 07-10 11:57
Weet iemand een Jiayu-Store coupon?

Zo ja weet je ook of registered air mail daar een beetje veilig is, heb gecancelled bij CoolICool aangezien ik te laat had georderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CIAagentB
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 06-11-2024
Weten jullie of de Jiayu-Store een goede/snelle en betrouwbare winkel is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Laatst online: 23:30
CIAagentB schreef op maandag 02 maart 2015 @ 07:57:
Weten jullie of de Jiayu-Store een goede/snelle en betrouwbare winkel is?
Ik heb hem op 25 februari besteld en betaald, maar tot nu toe nog geen bericht gehad dat hij is verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel36
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18-01 11:32
Hopelijk kan iemand snel een goede ontvangst van Club1941 bevestigen, dan bestel ik er ook gelijk 1.

Iemand al wat meer informatie over de GPS van de MT6752 ? In eerste instantie leek alles positief (eindelijk Glonass), maar als je de review van RobertowNL leest, toch weer behoorlijk wat seconden voor een fix en geen Glonass. Ik heb mijn G4S verkocht voor een Xiaomi Note, zodat ik fatsoenlijke GPS heb (Snapdragon), maar verlang stiekem toch weer terug naar Jiayu. Goede GPS zou het de perfecte telefoon maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
Michiel36 schreef op maandag 02 maart 2015 @ 10:10:
Hopelijk kan iemand snel een goede ontvangst van Club1941 bevestigen, dan bestel ik er ook gelijk 1.

Iemand al wat meer informatie over de GPS van de MT6752 ? In eerste instantie leek alles positief (eindelijk Glonass), maar als je de review van RobertowNL leest, toch weer behoorlijk wat seconden voor een fix en geen Glonass. Ik heb mijn G4S verkocht voor een Xiaomi Note, zodat ik fatsoenlijke GPS heb (Snapdragon), maar verlang stiekem toch weer terug naar Jiayu. Goede GPS zou het de perfecte telefoon maken.
Jahoor, betere gps dan mijn LG Nexus 5!

Snelle fix en op 2m accuraat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
GPS werkt voor zover ik na kon gaan prima, maar heb geen glonass gezien. Alleen US satellieten. .

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel36
Top, dus gewoon voor navigatie te gebruiken?

In April komt de P7000 uit van Elephone, ongeveer zelfde specs als de 3gb Jiayu, maar dan met fingerprint ID. Minder mooi design dus ik blijf bij Jiayu, toch prijstechnisch interessant wat de P7000 gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

groxgrox schreef op zondag 01 maart 2015 @ 19:59:
Ik ben heel benieuwd! Lees graag de reacties of en wanneer ze aangekomen zijn. Heb hem zelf niet besteld.
Beetje huiverig geworden. Voor 2 jaar terug een jiayu g4 in pre-order besteld, betaald, en na 2 maand was de site, mentoo.com, offline en kon ik niemand meer bereiken.....weg 175 euro.

Kreeg bij de site flashbacks en wacht eerst of ie echt aankomt! Ik hoop dat jullie dat willen laten weten!
Don't blame me if it doesn't!!!
Ja groxgrox eigenlijk is het wel je eigen schuld van die €170,-. Jiayu is berucht om zijn steeds uitstellen van hun levering datum. Kijk maar naar die van de Jiayu g3 toen, dus beter nooit een Jiayu pre-ordered bestellen en zeker niet via paypal want die hebben een (re)-claim procedure van geloof ik 45 dagen. Aliexpress is langer volgens mij en beter ivm pre-ordered.

Ik bewaar al mijn emails van en naar de verkoper, mail de verkoper zo vaak mogelijk, ook al is het met onzin vragen maar houdt contact! Als het mis gaat of je hebt het gevoel dat het mis gaat ga dan zo snel mogelijk mailen met de verkoper via paypal mail optie en start gelijk de geschillen procedure op!

Ik kan trouwens nu zien op Singapore post dat er een pakket bestaat met het aan mij gemailde tracking nummer, alleen wat zit er in de doos en voor wie is het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
Hyp Hyper schreef op maandag 02 maart 2015 @ 10:25:
GPS werkt voor zover ik na kon gaan prima, maar heb geen glonass gezien. Alleen US satellieten. .
Ik ook niet. Denk dat hij alleen gps pakt omdat hij deze als eerste en sterkste ziet. In Rusland zal de dekking van GPS vast minder zijn en glonass juist wat meer satellieten daar rond de aarde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
Heee, een OTA net aangeboden!

(De ROM van 05-02! (kom van ROM 23-01 uit m'n hoofd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoegie1504
  • Laatst online: 03-10 14:37
maurits82 schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 12:51:
Heee, een OTA net aangeboden!

(De ROM van 05-02! (kom van ROM 23-01 uit m'n hoofd)
Fantastisch, op deze OTA had ik gehoopt! Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwannoes
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-08 21:23

Gwannoes

Solderen moet je leren

Donders zeg... Ik probeer een nieuwe ROM te installeren, maar ik kom er niet goed uit. (ben ROM noob)

Ik wil die ROM3 van Needrom te installeren volgens de procedure die daar is beschreven.
  • Ik las dat je eerst drivers voor je telefoon moet installeren. Welke dan? Waar haal ik die vandaan?
  • Eén van de stappen (als je in FlashTools bent) is :- "Press F9 (hit Download button)" OR " if upgrade ROM Firmware->Upgrade ". F9 doet niets. Download button.. Moet ik die bovenaan met die groene pijl hebben? Er lijkt niets te gebeuren. Wat gaat hij eigenlijk downloaden dan? Of is dat downloaden naar je telefoon? Daarvoor moet hij toch verbonden zijn?
  • Wat is die "Download-Agent" in flashtools eigenlijk?

Hmmz, hier komt dus m'n sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwannoes
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-08 21:23

Gwannoes

Solderen moet je leren

Toch gelukt...

met dank aan de post van freakinlaser.

Twee dingen:
  • Windows 8.1 (64-bit) gestart met "Disable Driver Signature Enforcement" volgens deze instructie en toen de MT65xx Preloader driver geinstalleerd.
  • In flashtools niet "download only" geselecteerd, maar "firmware upgrade" geselecteerd.

Hmmz, hier komt dus m'n sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jer123c
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-10 13:39
Zijn er ook flipcases op de markt waarbij deze telefoon goed beschermd word (vast zit in een plastic case)?

Zoiets bedoel ik dan: (deze is voor de g4.)

Afbeeldingslocatie: http://img.dxcdn.com/productimages/sku_271752_7.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel36
maurits82 schreef op maandag 02 maart 2015 @ 23:05:
[...]

Ik ook niet. Denk dat hij alleen gps pakt omdat hij deze als eerste en sterkste ziet. In Rusland zal de dekking van GPS vast minder zijn en glonass juist wat meer satellieten daar rond de aarde
Ik weet niet meer precies hoe het zat, maar volgens mij werkt het niet zo. GLONASS is wereldwijd. Die satellieten hooveren niet magisch alleen boven Rusland. Waar het bij een snelle gps fix om gaat, is een driepunts meting. M.a.w. meer satellieten (of ze nu van de Russen zijn, de Amerikanen of de Chinezen) betekend sneller een fix.

Iedereen weet dat Snapdragons bijv. sneller een fix hebben dan een Mediatek chip. Dit komt omdat Snapdragons wel GLONASS ondersteunen o.a.. Dus toen ik las dat Mediatek nu ook GLONASS ondersteunt werd ik enthousiast. Dat zou een gelijkwaardige snelle fix moeten betekenen als Quelcomm's Snapdragon chip.

Nu lijkt het toch niet zo, wellicht heeft Putin vanwege de recente sancties zo iets gehad van, zak maar in de stront met je gps. ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Ik meen filmpjes te hebben gezien van de S3 met wél Glonass satellieten. Ook heeft, dacht ik, iemand in dit topic (of op fok!) geroepen het wel te hebben op zijn S3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Laatst online: 21:13

RobertowNL

For your gear!

Hyp Hyper schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 16:03:
Ik meen filmpjes te hebben gezien van de S3 met wél Glonass satellieten. Ook heeft, dacht ik, iemand in dit topic (of op fok!) geroepen het wel te hebben op zijn S3.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/UL0qDHIl.jpg?1

Niet van mij, wel van iemand met een S3. Die van mij lockt er hoogstens 1 of 2 (ook minder GPS).

[ Voor 14% gewijzigd door RobertowNL op 04-03-2015 20:53 ]

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Hyp Hyper schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 16:03:
Die Duitser die hem reviewde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ngnl
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-03-2021
Glonass doet t prima op mn S3. Via de app GPS Test is dit te zien. Echter heeft GPS meer satellieten boven Europa hangen dus de fix komt veelal van GPS. Door de referentie locatie opnieuw in te stellen bij GPS (engineer mode - location - location based services - ref. position - apply last location) op de laatste fix heb ik een fix van 1 sec. Top dus.

[ Voor 14% gewijzigd door ngnl op 04-03-2015 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kage Musha
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:19
Kan iemand al iets zeggen over de SD kaart ondersteuning van het toestel?
Het zou dus 64 GB moeten ondersteunen (MicroSDXC dus?).
Maar hoe zit het met de speed classes?
UHS-1 tot welke snelheid?

wil namelijk een nieuwe 64GB microSD halen hiervoor, maar wat kan die aan. Om 20-30 EUR meer uit te geven voor een snellere kaart terwijl het toestel dat niet aankan..

o.o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkb123
Ik heb onlangs wat "samsung" micro SD uit China besteld. 32Gb en 64Gb. Beide waren zeer snel kapot, moest ze telkens weer formateren en mijn SJ4000 cam pakte ze niet.

Heb toen in NL echte Samsung SD kaartjes gekocht, deze werken zeer snel en zeer fijn.

Kortom, ik raad je aan een paar euro meer uit te geven dan heb je minder ergernis en frustratie
Kage Musha schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 13:58:

wil namelijk een nieuwe 64GB microSD halen hiervoor, maar wat kan die aan. Om 20-30 EUR meer uit te geven voor een snellere kaart terwijl het toestel dat niet aankan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kage Musha
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:19
Ga kaartje ook gewoon hier in NL halen, gaat er meer om wat het toestel aan kan.
Heeft geen zin om bijvoorbeeld voor een Samsung PRO te gaan als het toestel niet eens de mogelijkheden van kaartje kan benutten, kan dan ook net zo goed voor een goedkoper Samsung EVO kiezen.
henkb123 schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 21:22:
Ik heb onlangs wat "samsung" micro SD uit China besteld. 32Gb en 64Gb. Beide waren zeer snel kapot, moest ze telkens weer formateren en mijn SJ4000 cam pakte ze niet.

Heb toen in NL echte Samsung SD kaartjes gekocht, deze werken zeer snel en zeer fijn.

Kortom, ik raad je aan een paar euro meer uit te geven dan heb je minder ergernis en frustratie

[...]

o.o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkb123
Ik heb de Samsung EVO 32Gb via afuture besteld. 16 euro en erg goed kaartje moet ik zeggen.
Kage Musha schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 22:26:
Ga kaartje ook gewoon hier in NL halen, gaat er meer om wat het toestel aan kan.
Heeft geen zin om bijvoorbeeld voor een Samsung PRO te gaan als het toestel niet eens de mogelijkheden van kaartje kan benutten, kan dan ook net zo goed voor een goedkoper Samsung EVO kiezen.

[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CIAagentB
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 06-11-2024
Heeft iemand hier de 3gb versie bij jiayu-store.com besteld en hem ondertussen al binnen? Zoja, wat zijn je bevindingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind persoonlijk de Meizu m1 note er mooier uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieAnanas
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 06-10 23:46
Ieder zijn voorkeur. Ik zou nooit een toestel zonder SD card slot willen en ik wil graag NFC. Dan valt die meizu af.

Dit topic gaat over de Jiayu S3. Er is een algemeen topic over Chinese telefoons, en daar past je opmerking wel binnen de scope van het topic onderwerp. Veel succes met je keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris12
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-10 15:05
Iemand al de S3 (3GB versie) via CooliCool binnen? (besteld voor 26/2 gedurende de presale periode)

Mijn PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05:46
Beschikt de S3 nu wel of niet over een led-notificatie?

Kom op zowel 'ja' als 'nee' tegen op diverse sites...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
Exterminator schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 15:54:
Beschikt de S3 nu wel of niet over een led-notificatie?

Kom op zowel 'ja' als 'nee' tegen op diverse sites...
Yes! Groen en rood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darknessblade
  • Laatst online: 25-09 15:32
heb laatst een jiayu s3 besteld bij antelife
op hun facebook stond eerst: 8 februari verzending
nu zeiden ze dat deze rond 14 maart worden verzonden.

gewoon afwachten wanneer deze binnen komt.

overigens van alle telefoons die ik heb vergeleken qua specs komt de jiayu ver bovenaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jvann
kvind et jammer dat ze bij chinaphones vaak wifi ac en 5ghz weglaten, gelukkig is dat bij de Jiayu S3 niet zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkb123
Die backlight voor de drie onderste toetsen is nog steeds niet gedaan merk ik. Das het enige jammere van dit toestel.

De mijne is onderweg. Hoop hem snel te krijgen.

Welke ROM adviseren jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
henkb123 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 14:14:
Die backlight voor de drie onderste toetsen is nog steeds niet gedaan merk ik. Das het enige jammere van dit toestel.

De mijne is onderweg. Hoop hem snel te krijgen.

Welke ROM adviseren jullie?
Wat is er mis met het backlight?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkb123
@Hyp Hyper

Er is geen backlight voor de onderste drie toetsen. Tenminste bij de G4S. Ik meende ook niet bij de S3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
henkb123 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 19:25:
@Hyp Hyper

Er is geen backlight voor de onderste drie toetsen. Tenminste bij de G4S. Ik meende ook niet bij de S3.
Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Geloof me nou maar. Ik héb een S3 en heb toch echt mooi verlichte knopjes in het donker. }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieAnanas
Hyp Hyper schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 20:59:
[...]
Geloof me nou maar. Ik héb een S3 en heb toch echt mooi verlichte knopjes in het donker. }:|
Het helpt als je dit gewoon direct aangeeft in plaats van alleen een 'welles'. ;)

Raar wel dat de backlight kennelijk niet werkt bij die reviewers en unboxers. Dan maakt mij nieuwsgierig of de backlight het bij iedereen het doet op Tweakers, of dat dit verschillend is. Misschien afhankelijk van productiedatum. Of versie (2GB/3GB)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Tja, de ongefundeerde opmerking vroeg voor mijn gevoel om een simpele reactie. Waarom niet eerst vragen aan de mensen die een S3 hebben in plaats van wat te gaan roepen?
Overigens had je kunnen weten dat ik er al lang één heb als je dit topic had gevolgd.

Licht is (gelukkig) subtiel zodat je in het donker niet wordt verblind. Wellicht zijn de filmpjes onder 'te' goede belichting gemaakt of had men presale-exemplaren.

Edit: Speciaal voor jullie even gegoogled: http://www.ejiayu.com/en/News2-1-171.html
We’ve seen slimmer bezels, JiaYu are saying that the 75.5mm S3 has 3.25m bezels, but they look good on the white front panel here either side of the screen. Finally those touch buttons are back lit, something which JiaYu G4 owners will be happy about.

[ Voor 30% gewijzigd door Hyp Hyper op 10-03-2015 21:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieAnanas
Hyp Hyper schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 21:18:
Tja, de ongefundeerde opmerking vroeg voor mijn gevoel om een simpele reactie. Waarom niet eerst vragen aan de mensen die een S3 hebben in plaats van wat te gaan roepen?
Overigens had je kunnen weten dat ik er al lang één heb als je dit topic had gevolgd.

Licht is (gelukkig) subtiel zodat je in het donker niet wordt verblind. Wellicht zijn de filmpjes onder 'te' goede belichting gemaakt of had men presale-exemplaren.
Dat begrijp ik vanuit jouw standpunt. Maar ik volg meerdere topics en deze ook al een tijdje. Ik kan echt niet bij ieder topic bijhouden wie wat heeft. :+

Btw, ik heb zelf ook een S3 gekocht, maar ik wacht nog op verschepingsdatum. Ben blij dat er toch backlight op zit. :9

[ Voor 8% gewijzigd door KoffieAnanas op 10-03-2015 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Zie mijn edit. Wel jammer dat ze de witte voorkant niet hebben gehouden voor de witte versie. Ik vind dat half zwart, half wit nooit zo geslaagd. Ik denk dat je, als je verder zoekt, wel meer 'bewijs' voor de back-lit buttons vindt. Ik ga nu nog even in bed genieten van mijn verlichte knopjes en dan pitten. ;)

[ Voor 36% gewijzigd door Hyp Hyper op 10-03-2015 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verlichting van de toetsen werkt, maar is erg zwak en blijft heel kort aan. (dus zal in vol daglicht bijna onzichtbaar zijn)
Weet iemand of je dit nog ergens kan instellen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 22:30:
Verlichting van de toetsen werkt, maar is erg zwak en blijft heel kort aan. (dus zal in vol daglicht bijna onzichtbaar zijn)
Wat? Het daglicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastiaansmit199
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-09 19:44
Mijn Jiayu S3 Advanced (3GB) is vanmiddag bezorgt (besteld bij Jiayu-Store.com).

Zoals ik tot nu toe heb gezien is het een zeer fijn toestel en ben er zeer tevreden mee.
Mijn toestel werd echter geleverd zonder gapps! Onderstaande is wat ik heb gedaan om ze er op te krijgen, het is niet moeilijk!

Google apps installeren:

WAARSCHUWING: Door het gebruik van de normale gapps wordt de muziek app overschreven door Google Play Music! Als je dit niet wilt neem dan de mini gapps: http://slimroms.net/index...ps-4-4-4-build-9-20150107

1. Instellingen > Beveiliging > Superuser > Zet deze aan!
2. Download Aptoide en Installeer deze > http://m.aptoide.com/installer
3. Download gapps en zorg dat ze op je telefoon staan, ik heb deze van Slim Roms gebruikt na aanraden van iemand op needrom > http://slimroms.net/index...ps-4-4-4-build-9-20150107
3. Zoek in Aptoide naar Jiayu.es en installeer deze (huidige versie = 1.15)
4. Jiayu.es App > Downloads > Download CWM 6.0.5.1 Custom Recovery (TWRP staat er niet bij omdat deze niet werkt op de advanced versie, ik heb het handmatig geprobeerd)
5. Jiayu.es App > Device Tools > Install recovery > Klik op Recoverys downloaded en selecteer CWM > Install Recovery
6. Als het goed gaat restart de telefoon en start CWM Recovery > Gebruik de volume knoppen om te navigeren en de power knop om te selecteren > Install zip > Choose zip from /sdcard > 0/ > Kies je gapps (Slim-Addons-normal...zip) > Yes
7. Go Back > Reboot Phone
8. Gefeliciteerd! Je hebt nu de google apps geinstalleerd. Mocht je problemen hebben, probeer dan de cache van de Play Store te verwijderen > Instellingen > Apps > Alles > Google Play Store > Gegevens wissen

CWM Recovery handmatig starten:

1. Schakel de telefoon uit
2. Druk de Volume Omhoog knop in en DAARNA de Power knop
3. Je krijgt nu 3 opties: Recovery, Fastboot & Normal > Ga met de Volume Omhoog knop naar Recovery en druk dan op de Volume Omlaag knop om te selecteren

Als jullie nog vragen hebben dan kan dat ik blijf het hier nog wel even volgen ;)

[ Voor 9% gewijzigd door bastiaansmit199 op 02-04-2015 17:01 . Reden: Waarschuwing toegevoegd voor muziek app ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robje1244
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:09
bastiaansmit199 schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 23:17:
Mijn Jiayu S3 Advanced (3GB) is vanmiddag bezorgt (besteld bij Jiayu-Store.com).

Zoals ik tot nu toe heb gezien is het een zeer fijn toestel en ben er zeer tevreden mee.
Mijn toestel werd echter geleverd zonder gapps! Onderstaande is wat ik heb gedaan om ze er op te krijgen, het is niet moeilijk!

Google apps installeren:

3. Download gapps en zorg dat ze op je telefoon staan, ik heb deze van Slim Roms gebruikt na aanraden van iemand op needrom > http://slimroms.net/index...ps-4-4-4-build-9-20150107
4. Jiayu.es App > Downloads > Download CWM 6.0.5.1 Custom Recovery (TWRP staat er niet bij omdat deze niet werkt op de advanced versie, ik heb het handmatig geprobeerd)
5. Jiayu.es App > Device Tools > Install recovery > Klik op Recoverys downloaded en selecteer CWM > Install Recovery
6. Als het goed gaat restart de telefoon en start CWM Recovery > Gebruik de volume knoppen om te navigeren en de power knop om te selecteren > Install zip > Choose zip from /sdcard > 0/ > Kies je gapps (Slim-Addons-normal...zip) > Yes
8. Gefeliciteerd! Je hebt nu de google apps geinstalleerd. Mocht je problemen hebben, probeer dan de cache van de Play Store te verwijderen > Instellingen > Apps > Alles > Google Play Store > Gegevens wissen

3. Je krijgt nu 3 opties: Recovery, Fastboot & Normal > Ga met de Volume Omhoog knop naar Recovery en druk dan op de Volume Omlaag knop om te selecteren

Als jullie nog vragen hebben dan kan dat ik blijf het hier nog wel even volgen ;)
Nette uitleg! Handig voor de mensen die er ook last van hebben. Hoe lang heeft het in totaal geduurd voordat de telefoon binnen was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 22:30:
Ik vind het zo juist fijn. Niet verblindend in het donker (alleen dan is het handig vind ik)
Ze blijven bij mij 5 seconden aan (zojuist even getimed) en dat lijkt me lang zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Robje1244 schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 07:42:
[...]

Nette uitleg! Handig voor de mensen die er ook last van hebben. Hoe lang heeft het in totaal geduurd voordat de telefoon binnen was?
Daar ben ik ook benieuwd naar :)

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus

Google apps installeren:

Ook hier; er zijn ook internationale ROMs beschikbaar, waar de GAPPS gewoon in zitten.
Bovendien ben je dan direct van alle Chinese meuk af.
Lijkt mij een veel betere optie om te flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
Momus schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 09:23:
[...]

Ook hier; er zijn ook internationale ROMs beschikbaar, waar de GAPPS gewoon in zitten.
Toevallig linkje/tutorial?
Neem aan dat NL taal en OTA beschikbaar blijven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Exterminator schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 10:18:
[...]

Toevallig linkje/tutorial?
Neem aan dat NL taal en OTA beschikbaar blijven?
Dacht dat het allemaal in het topic staat: http://www.needrom.com/download/jiayu-s3/
Er staan op needrom ook wat custom roms (mod van official, flyme en iets chinees) maar die draaien nog niet 100%

En ja en ja.

[ Voor 15% gewijzigd door Hyp Hyper op 11-03-2015 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
Hyp Hyper schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 10:52:
[...]

Dacht dat het allemaal in het topic staat: http://www.needrom.com/download/jiayu-s3/
Er staan op needrom ook wat custom roms (mod van official, flyme en iets chinees) maar die draaien nog niet 100%

En ja en ja.
Dat had ik idd al gevonden, maar daar zitten toch ook geen gapps bij de officiele internationale rom (3GB) versie. Of kijk ik nu verkeerd?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Exterminator schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 12:23:
[...]

Dat had ik idd al gevonden, maar daar zitten toch ook geen gapps bij de officiele internationale rom (3GB) versie. Of kijk ik nu verkeerd?!
Ah excuus! Alleen bij die modded ROM, maar dan mis je dus nfc zag ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://blog.cellphonemic.com/?p=719

laatste int. rom met google. Heb hem gisteren geinstalleerd, d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Laadt hij bij iedereen zo langzaam? Of zijn er opties om dat wat te versnellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Momus schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 15:03:
Laadt hij bij iedereen zo langzaam? Of zijn er opties om dat wat te versnellen?
Gebruik je de meegeleverde lader? Het valt mij op dat hij bij andere laders nog niet half zo snel gaat. (0,4A tegenover 1A)
Zal nog eens verder testen. Heb maar 2 andere laders geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magin12
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-10 11:51
vandaag mijn 3gb versie ontvangen en heb superuser aangezet en staat gelukkig ook gapps op maar wil root toegang want volgens root checker heb ik die niet:( en die heb ik nodig om standaard apps te verwijderen.

DEYE SUN 20K-SG01HP3-EU-AM2 met Tesla Model 3 60kw accu. 20x580wp bifacial panelen op dak. Quatt Duo warmtepomp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jvann
magin12 schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 17:17:
vandaag mijn 3gb versie ontvangen en heb superuser aangezet en staat gelukkig ook gapps op maar wil root toegang want volgens root checker heb ik die niet:( en die heb ik nodig om standaard apps te verwijderen.
Waar heb je hem gekocht, hoe geshipped en hoe lang duurde dat als ik vragen mag? :)

Het viel me in filmpjes en foto's trouwens op dat het scherm van de Jiayu S3 erg blauw oogt, is dit in het echt ook zo?

[ Voor 13% gewijzigd door Jvann op 11-03-2015 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magin12
Jvann schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 17:59:
[...]

Waar heb je hem gekocht, hoe geshipped en hoe lang duurde dat als ik vragen mag? :)

Het viel me in filmpjes en foto's trouwens op dat het scherm van de Jiayu S3 erg blauw oogt, is dit in het echt ook zo?
Bij AliExpress, is prima te vertrouwen en de leverancier Shenzhen Top-One Trading Co., Ltd.
Heb met Fedex laten bezorgen en heeft 6 dagen geduurd inc weekend en 1x leveren toen ik niet thuis was.

DEYE SUN 20K-SG01HP3-EU-AM2 met Tesla Model 3 60kw accu. 20x580wp bifacial panelen op dak. Quatt Duo warmtepomp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkb123
Het is wat onduidelijk op Needrom vind ik. Ik heb een S3 advance besteld. Moet ik nu ROM1 hebben of de ROM1 update. Zoals ik het lees is ROM1 update ZONDER GAPPS en geen root. Vind dat wat vreemd voor een update.

En ja en ja.
[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
henkb123 schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 18:57:
Het is wat onduidelijk op Needrom vind ik. Ik heb een S3 advance besteld. Moet ik nu ROM1 hebben of de ROM1 update. Zoals ik het lees is ROM1 update ZONDER GAPPS en geen root. Vind dat wat vreemd voor een update.

En ja en ja.
[/quote]
Zie de post van die xbot met de moeilijke naam een stukkie terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkb123
@Hyp Hyper

Super, dank je wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkb123
Hoe bevalt die ROM? ook root?
Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 13:17:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rom heeft de root knop en playstore in zich. Werkt perfect enkel werkt itv app van kpn niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastiaansmit199
Robje1244 schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 07:42:
[...]

Ik heb de telefoon 25 februari besteld, 4 maart verzonden en 10 maart ontvangen.
Het pakketje heb ik verstuurd met DHL wat ik niet zou aanraden ivm import kosten van 40 euro!
Ook bleef bij DHL de status vanaf 7 maart steken op 'On hold' dus heb ik er afgelopen maandag achteraan gebeld en ze vertelden dat ik een betaal link zou moeten hebben die ik dus niet had. Dus stuurden ze mij als nog de betaal link en werd hij de dag daarna dus geleverd. Het had dus sneller gekunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastiaansmit199
Momus schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 09:23:
[...]

Ik heb veel reacties van mensen gelezen op xda, needrom en andere websites. En er waren meerdere mensen die melden dat de ferquenties voor 4g niet kloppen en dat root een probleem was.
Dat is de reden dat ik het zo heb opgeslot. Overigens heb ik daarna direct root uninstaller gedownload en daar mee de chineese meuk er afgehaald. Ik heb geen zin in problemen en gedoe met een andere rom dat heb ik al vaak genoeg gehad met mijn oude LG Optimus 4X HD die ik hier voor gebruikte.
Ik wacht wel even op de Lollipop update en kijk dan wel even opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkb123
Ik probeer deze van Baidu te downen maar dat lukt telkens niet. Steeds na een poosje een netwerkfout.

Kun je die ROM evt ergens posten?
Verwijderd schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 13:17:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkb123
Ik vond deze link. Spemall is een goede en vertrouwde koper.

spemall S3 ROM international

Download ook de flashtool, staat een word bestand in met een goede engelse beschrijving incl screenshots hoe te flashen.

[ Voor 32% gewijzigd door henkb123 op 11-03-2015 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magin12
Zijn er meer mensen waarbij google agenda het niet doet en de contacten vanuit google niet worden gesynchroniseerd omdat mobiel ze niet ziet na toevoegen google account??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastiaansmit199
magin12 schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 22:32:
Zijn er meer mensen waarbij google agenda het niet doet en de contacten vanuit google niet worden gesynchroniseerd omdat mobiel ze niet ziet na toevoegen google account??
Nee bij mij werkt het prima. Maar ik heb zelf de gapps er op geflashed (zie eerder post).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ha, ha.
Kan je de verlichting van de onderste toetsen aanpassen, in ieder geval dat de verlichting langer aanblijft.
Het zou ook leuk zijn of de verlichting van die toetsen iets feller zou zijn, maar dat zal wel niet te veranderen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jiayu S3 Google Service Installation >> http://www.igadgetnews.co...gle-service-installation/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastiaansmit199
Er zijn gebruikers geweest met die optie die problemen hebben gemeld met het synchroniseren. Ik zou aanraden om mijn optie te gebruiken of om de nieuwste ROM te installeren. Beide opties zijn hier wel voorbij gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastiaansmit199
Is er al iemand die het is gelukt om OTG werkend te krijgen? Bij mij werkt het niet, ook niet met een app als USB OTG Helper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Kijk eens bij datagebruik, menuknop => 'Gegevens automatisch' of het vinkje wel gecheckt is?
Dat wil bij een move naar een andere telefoon wel eens ineens uitstaan en dan worden je gegevens niet automatisch gesynct. (of werkt handmatig ook niet? dan is het iets anders..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• subwaysurfer
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07-10 16:28
Daar heb ik inderdaad ook last van. Ik heb mijn contacten uiteindelijk handmatig geimporteerd omdat ik het toestel gewoon wilde gaan gebruiken. Ik fix het later wel, dacht ik. Als ik nu via m'n telefoon een nieuw contact wil opvoeren lukt dat dus niet in m'n gmail account; die optie ontbreekt simpelweg.

Zodra er een nieuwe officiële ROM uit is begin ik nog een keertje overnieuw, dan lukt het wellicht gewoon.
Als iemand in de tussentijd een idee heeft hoe dit op te lossen is; graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magin12
Hyp Hyper schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 08:15:
[...]

Kijk eens bij datagebruik, menuknop => 'Gegevens automatisch' of het vinkje wel gecheckt is?
Dat wil bij een move naar een andere telefoon wel eens ineens uitstaan en dan worden je gegevens niet automatisch gesynct. (of werkt handmatig ook niet? dan is het iets anders..)
Staat aan, heb google account ook al lang in mijn mobiel gezet, maar bij contacten staat hij nog niet tussen de accounts van contacten die worden weergegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastiaansmit199
subwaysurfer schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 09:00:
[...]

Daar heb ik inderdaad ook last van. Ik heb mijn contacten uiteindelijk handmatig geimporteerd omdat ik het toestel gewoon wilde gaan gebruiken. Ik fix het later wel, dacht ik. Als ik nu via m'n telefoon een nieuw contact wil opvoeren lukt dat dus niet in m'n gmail account; die optie ontbreekt simpelweg.

Zodra er een nieuwe officiële ROM uit is begin ik nog een keertje overnieuw, dan lukt het wellicht gewoon.
Als iemand in de tussentijd een idee heeft hoe dit op te lossen is; graag.
magin12 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 12:01:
[...]

Staat aan, heb google account ook al lang in mijn mobiel gezet, maar bij contacten staat hij nog niet tussen de accounts van contacten die worden weergegeven
Ik heb geen enkele problemen met het synchroniseren. Stonden de google apps al op het toestel of heb je een nieuwe rom geflashd? (Ik zit op rom S3S 20150204-164258)
Probeer mijn oplossing dat zou zeker moeten werken!

[ Voor 16% gewijzigd door bastiaansmit199 op 12-03-2015 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magin12
bastiaansmit199 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 14:09:

Ik heb geen enkele problemen met het synchroniseren. Stonden de google apps al op het toestel of heb je een nieuwe rom geflashd? (Ik zit op rom S3S 20150204-164258)
Probeer mijn oplossing dat zou zeker moeten werken!
Ik draai op S3S 20150204-164258
Play store stond er al op, verder nog niks van google.

Mar zal die google services eens proberen te installeren, kan alleen maar beter worden;)
(http://www.igadgetnews.co...gle-service-installation/)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastiaansmit199
magin12 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 14:38:
[...]

Ik draai op S3S 20150204-164258
Play store stond er al op, verder nog niks van google.

Mar zal die google services eens proberen te installeren, kan alleen maar beter worden;)
(http://www.igadgetnews.co...gle-service-installation/)
Dat is eigenlijk niet de manier die ik bedoelde maar als het werkt dat is het natuurlijk prima ;)
Ik bedoelde eigenlijk deze manier die ik zelf heb gebruikt waarvan ik weet dat het 100% werkt http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/43880534.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magin12
bastiaansmit199 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 14:51:
[...]

Dat is eigenlijk niet de manier die ik bedoelde maar als het werkt dat is het natuurlijk prima ;)
Ik bedoelde eigenlijk deze manier die ik zelf heb gebruikt waarvan ik weet dat het 100% werkt http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/43880534.
Owke dankje, ga ik die proberen vanavond! lijkt me fijn alles alles mooi synchroniseerd:D
Kan ik ook alle dubbele contacten gaan verwijderen^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darknessblade

had je invoerrechten moeten betalen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastiaansmit199
darknessblade schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 18:11:
[...]

had je invoerrechten moeten betalen???
Ja helaas wel, 40 euro. Maar dat komt door DHL. Dit was de eerste en laatste keer dat ik met DHL bestel omdat daar de kans veel groter is dan via de standard route.
Ik heb via de standaard route al veel vaker spullen uit china besteld via DX, Banggoog, Lightinthebox etc. en nog nooit invoer geld hoeven betalen. Dus geen DHL meer voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darknessblade
bastiaansmit199 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 20:49:
[...]

Ja helaas wel, 40 euro. Maar dat komt door DHL. Dit was de eerste en laatste keer dat ik met DHL bestel omdat daar de kans veel groter is dan via de standard route.
Ik heb via de standaard route al veel vaker spullen uit china besteld via DX, Banggoog, Lightinthebox etc. en nog nooit invoer geld hoeven betalen. Dus geen DHL meer voor mij.
ik heb de mijne bij een andere besteld, ze hadden de optie (5% van de prijs) zodat zij de invoerrechten betalen.
word rond 15-03-2015 verzonden dus afwachten wanneer deze binnen gaat komen (rond half april)

ik dacht er eerst aan om diezelfde shop te nemen, maar ik vond hem ergens goedkoper, en dus bij die besteld

[ Voor 7% gewijzigd door darknessblade op 12-03-2015 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die het wensen heb ik nog een tweede exemplaar beschikbaar van de Jiayu S3 2GB RAM. Ik had er twee besteld om de kosten te drukken, vandaar dat ik de 2e verkoop. Heb je interesse laat je het me maar weten.

Daarnaast nog een vraag, is er nog iemand bij wie Google agenda app niet werkt? Deze stopt altijd bij mij. Reeds vanalles geprobeerd (opnieuw installeren, cache clearen etc.) Ik heb daarnaast ook de laatste nieuwe ROM geflasht. Alle hulp is welkom :-)

Zie net dat de vraag reeds gesteld is, synchroniseren lukt bij mij wel. Enkel de Google Agenda geeft problemen.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-03-2015 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gphg
  • Laatst online: 01-07 12:39
dit had ik ook met de rom van 20150204
maar na flashen van 20150205 werkte dit wel weer

[ Voor 0% gewijzigd door gphg op 13-03-2015 09:59 . Reden: typefout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magin12
gphg schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 08:33:
[...]

dit had ik ook met de rom van 20140204
maar na flashen van 20150205 werkte dit wel weer
Is deze rom wel voor de 3Gb versie van de telefoon? dacht dat deze voor de 2Gb versie was namelijk.
Als dit de oplossing is ga ik vanavond dat even proberen:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wodka the cat
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13-08 14:15
Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 21:50:
Voor de mensen die het wensen heb ik nog een tweede exemplaar beschikbaar van de Jiayu S3 2GB RAM. Ik had er twee besteld om de kosten te drukken, vandaar dat ik de 2e verkoop. Heb je interesse laat je het me maar weten.

Daarnaast nog een vraag, is er nog iemand bij wie Google agenda app niet werkt? Deze stopt altijd bij mij. Reeds vanalles geprobeerd (opnieuw installeren, cache clearen etc.) Ik heb daarnaast ook de laatste nieuwe ROM geflasht. Alle hulp is welkom :-)

Zie net dat de vraag reeds gesteld is, synchroniseren lukt bij mij wel. Enkel de Google Agenda geeft problemen.
Zit er wel over te denken de S3 te kopen. Ben er nog niet over uit of ik dan de 2GB of 3 GB versie wil. De 3 GB is verhoudingsgewijs voor 1 GB extra en NFC wel duur. Welke kleur heb je, hoeveel vraag je en waar woon je? ik zit in Arnhem dus is handig als het wat in de buurt zit.

[ Voor 5% gewijzigd door Wodka the cat op 13-03-2015 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Wodka the cat schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 09:50:
[...]

Zit er wel over te denken de S3 te kopen. Ben er nog niet over uit of ik dan de 2GB of 3 GB versie wil. De 3 GB is verhoudingsgewijs voor 1 GB extra en NFC wel duur. Welke kleur heb je, hoeveel vraag je en waar woon je? ik zit in Arnhem dus is handig als het wat in de buurt zit.
Voor 20$ meer heb je de uitgebreidere. Ik vind dat helemaal niet zoveel duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wodka the cat
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 13-08 14:15
O. Zie dat die o.a. bij Pandawill maar 219 dollar is. Dat valt inderdaad wel mee. Die dollar/euro verhouding alleen :( . Dat was een jaar geleden toch een stuk prettiger.
Even over nadenken, want die 3 GB wordt zo her en der te horen maar erg mondjesmaat geleverd en komt dan op een lange wachttijd neer.
Heb nu nog een Nokia 920 en alhoewel die al wat ouder is, bevalt het Windows Phone OS en de camera me toch wel erg. Maar ja, werkt weer niet met perfect met de Google wereld zoals mijn chromecast. Keuzes, keuzes.

[ Voor 9% gewijzigd door Wodka the cat op 13-03-2015 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gphg
  • Laatst online: 01-07 12:39
magin12 schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 09:17:
[...]

Is deze rom wel voor de 3Gb versie van de telefoon? dacht dat deze voor de 2Gb versie was namelijk.
Als dit de oplossing is ga ik vanavond dat even proberen:D
sorry,
ik heb de 2G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perryp
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 05-10 11:02
bastiaansmit199 schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 00:49:
Is er al iemand die het is gelukt om OTG werkend te krijgen? Bij mij werkt het niet, ook niet met een app als USB OTG Helper.
Wat voor usb apparaten heb je zoal geprobeerd aan te sluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastiaansmit199
perryp schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 17:03:
[...]

Wat voor usb apparaten heb je zoal geprobeerd aan te sluiten?
Meerdere usb sticks via een otg naar usb kabel maar geen succes.

[ Voor 5% gewijzigd door bastiaansmit199 op 13-03-2015 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
bastiaansmit199 schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 17:46:
[...]

Meerdere usb sticks via een otg naar usb kabel maar geen succes.
En die waren niet NTFS geformatteerd?
Pagina: 1 ... 4 ... 43 Laatste

Let op:
Prijzen en levertijden in het daarvoor bestemde topic: ~~~[Jiayu S3] Importeren, levertijden en prijzen topic
Het is verboden om te bespreken hoe importkosten te omzeilen.