Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
Waarom kost die 3GB versie zoveel meer? Is die ene GB en NFC die 60 dollar waard die je er bij to2c meer voor betaalt? Of heeft ie nog meer extra tov de 'basic'?
(of vragen ze nu de hoofdprijs omdat het aanbod nog laag is?)

[ Voor 16% gewijzigd door Hyp Hyper op 21-02-2015 21:40 ]

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groxgrox
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:26
Dank, maar de meerprijs voor de 3gb versie is me dat niet waard. Dat is bijna 100 euro verschil.
Best veel, toch?
Iemand bekend met coolicool?

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=918192

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
magin12 schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 21:30:
[...]

voor €251.17 de 3gb versie bij http://www.efox-shop.com/ met DHL verzonden en verzekerd tegen extra douane kosten
Efox zou ik links laten liggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mortal2106
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 29-06 10:21
Ik heb die van mij via aliexpress gekocht bij deze verkoper: http://nl.aliexpress.com/...9.html?recommendVersion=2
Kan hem zeker aanraden, was in totaal 217 dollar kwijt waarbij ik sowieso geen importkosten hoefde te betalen. Wat wel apart was, was het feit dat ik 2 trackingscodes kreeg. 1 van Hong Kong naar Engeland met DHL en vervolgens 1 van Engeland naar Nederland met Fedex maar het ging uiteindelijk nog redelijk snel. De 11e besteld en de 18e binnen. Ben ook zeker tevreden met het toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magin12
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-08 15:05
mortal2106 schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 21:51:
Ik heb die van mij via aliexpress gekocht bij deze verkoper: http://nl.aliexpress.com/...9.html?recommendVersion=2
Kan hem zeker aanraden, was in totaal 217 dollar kwijt waarbij ik sowieso geen importkosten hoefde te betalen. Wat wel apart was, was het feit dat ik 2 trackingscodes kreeg. 1 van Hong Kong naar Engeland met DHL en vervolgens 1 van Engeland naar Nederland met Fedex maar het ging uiteindelijk nog redelijk snel. De 11e besteld en de 18e binnen. Ben ook zeker tevreden met het toestel!
Beetje off-topic
Ziet er idd erg goed uit, maar mis betaalmogelijkheid van paypal? en dat geeft toch wat meer veiligheid over je bestelling? of is dit niet nodig aangezien ze vanuit de shop je al verzekeren dat als hij niet aankomt je je geld terug krijgt?

DEYE SUN 20K-SG01HP3-EU-AM2 met Tesla Model 3 60kw accu. 20x580wp bifacial panelen op dak. Quatt Duo warmtepomp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Als je met credit card betaalt, ben je ook verzekerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikke100
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 05-09 21:23
Hyp Hyper schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 09:26:
[...]

Even getest en kan zonder problemen met Root Explorer bij de /Data folder en heb er ook met succes een testbestandje aangemaakt. Heb ROM S3W 20150205-141543
Ook geen foutmelding.
Bedankt voor het testen. Ik had al besloten te flashen naar S3W 20150205-141543. Net daarvoor een factory reset gedaan op de 20150204 versie en daarna was ik wel weer 'eçht' root, kon overal bij. Blijkbaar iets mis gegaan bij installeren of instellen na ontvangst toestel. In de S3W 20150205 versie doet alles het weer zoals het hoort. Nog minder Chinese teksten gezien, eigenlijk nergens, GPS heef snelle fix, accu heel goed, ik krijg hem niet leeg in een lange dag.

Ik had nog niet eerder een nieuwe rom ergens opgezet.
Een paar keer geprobeerd met flash tool maar kreeg na een uur een time out. En een logfile van 700000 regels.Ik had geen nieuwe usb drivers geïnstalleerd. Na installeren van de drivers was het simpel en deed alles het snel, binnen 15 min klaar. Heb de software van Jiayu.es gebruikt via de jiayu.es app.

Dikke100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mortal2106
magin12 schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 23:49:
[...]

Beetje off-topic
Ziet er idd erg goed uit, maar mis betaalmogelijkheid van paypal? en dat geeft toch wat meer veiligheid over je bestelling? of is dit niet nodig aangezien ze vanuit de shop je al verzekeren dat als hij niet aankomt je je geld terug krijgt?
Volgens mij was bij de betaal opties ook een paypal optie, dit weet ik alleen niet zeker meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
De kans om 'gepakt' te worden blijft vrij klein. Ik heb 180 dollar betaald en de telefoon zonder verder gedoe binnen 2 weken binnen gekregen. Natuurlijk kun je domme pech hebben, maar heb zelf maar één keer hoeven bij te betalen de afgelopen 2 jaar (op iets van 20 aankopen van telefoons en tablets) en toen hebben ze ook nog eens de aangegeven waarde van 50 dollar (ipv 150 dollar) aangehouden.
Je moet dan niet voor DHL etc. kiezen, maar normale zending via SingPost etc. Het duurt wat langer natuurlijk, maar kwijtraken is me met dit soort spullen ook nog nooit overkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
mortal2106 schreef op zondag 22 februari 2015 @ 11:34:
[...]

Volgens mij was bij de betaal opties ook een paypal optie, dit weet ik alleen niet zeker meer.
Nee AliExpress heeft geen paypal mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er nog iemand problemen met de Google agenda (app stopt) en Outlook app (geen verbinding) op rom S3W 20150205-141543?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magin12
Hij is bestel bij aliexpress met FedXe laten bezorgen! ben erg benieuwd hoe lang het duurt voordat hij er is! en hoe de mobiel aanvoelt en werkt!

DEYE SUN 20K-SG01HP3-EU-AM2 met Tesla Model 3 60kw accu. 20x580wp bifacial panelen op dak. Quatt Duo warmtepomp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Laatst online: 17:50
He, ik heb dit opeens... Wat is dit dan?
Balk links komt als ik op het rondje klik

Afbeeldingslocatie: http://s16.postimg.org/mi1liosyr/Screenshot_2015_02_23_06_22_21.png
http://s16.postimg.org/fe...t_2015_02_23_06_22_21.png

[ Voor 17% gewijzigd door Whiskey48 op 23-02-2015 06:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aobh
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-09 19:45
maurits82 schreef op maandag 23 februari 2015 @ 06:30:
He, ik heb dit opeens... Wat is dit dan?
Balk links komt als ik op het rondje klik
Komt omdat je op je lockscreen gegevens dataverkeer laten zien hebt aanstaan. Even zoeken in settings en dan kan je het zo uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mortal2106
Hé, hebben jullie ook het 'probleem' dat youtube geen 480p of 1080p kan afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
mortal2106 schreef op maandag 23 februari 2015 @ 14:43:
Hé, hebben jullie ook het 'probleem' dat youtube geen 480p of 1080p kan afspelen?
Nop, werkt hier perfect.
Gebruik standaard meegeleverde ROM dd 23_01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
aobh schreef op maandag 23 februari 2015 @ 08:35:
[...]

Komt omdat je op je lockscreen gegevens dataverkeer laten zien hebt aanstaan. Even zoeken in settings en dan kan je het zo uitzetten.
Haha idd, merci! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freakinlaser
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 31-08 17:12
Batterijduur is prima:
Afbeeldingslocatie: http://www.mupload.nl/img/tbacwb4zkzf.png

Dit was met tamelijk licht gebruik, beetje bellen, browsen, whatsapp, linkedin, e-mail. 2d 5h is dus 50%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Ik ben een iets minder lichte gebruiker (ik speel nog wat games) maar haal ook met gemak 2 dagen. Twee keer zolang als ik deed met batterijen van 2000mAh tot 2400mAh op langzamere telefoons met een kleiner scherm en lagere resolutie, dus ik durf te stellen dat deze telefoon erg zuinig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freakinlaser
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 31-08 17:12
Hyp Hyper schreef op maandag 23 februari 2015 @ 20:27:
Ik ben een iets minder lichte gebruiker (ik speel nog wat games) maar haal ook met gemak 2 dagen. Twee keer zolang als ik deed met batterijen van 2000mAh tot 2400mAh op langzamere telefoons met een kleiner scherm en lagere resolutie, dus ik durf te stellen dat deze telefoon erg zuinig is.
Valt mij ook niet tegen, maar ik heb toch het idee dat mijn vorige IOcean X7 Youth, ook FHD, het met 2000 mAh nog ietsje langer vol hield, alhoewel ik daar nooit echt zo'n test mee heb gedaan. Wel met een trage MT6589.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkb123
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 09-09 15:53
Ik heb drie Jiayu's, een G4S en twee G4B's. Alle drie top toestellen. Ik lees nu met veel interesse de info en ervaringen van jullie over de nieuwe S3. Ik ga snel een bestellen want het schijnt dus echt een topper te zijn weer. Ik vraag me echter af wat de specifieke meerwaarde is van een 3Gb tov een 2Gb. De G4S heeft 2Gb en draait als een tierelier. Wellicht voor de toekomst als de apps groter worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwannoes
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-08 21:23

Gwannoes

Solderen moet je leren

Wanneer er echt 64-bit android uitkomt, ga je 2x zoveel RAM nodig hebben. Dan is 2GB misschien wat krap.

Hmmz, hier komt dus m'n sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

Gwannoes schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 11:35:
Wanneer er echt 64-bit android uitkomt, ga je 2x zoveel RAM nodig hebben. Dan is 2GB misschien wat krap.
Dat lijkt me wat kort door de bocht: 64-bit Android kan meer geheugen aanspreken, maar Android zelf/apps zullen niet opeens 2x zoveel geheugen gaan gebruiken. Het stelt Android zelf in staat om meer geheugen te gebruiken, wat snelheidswinst kan opleveren.

De grootste snelheidswinst voor 64-bit Android zit 'm waarschijnlijk in de ondersteuning van de 64-bit instructieset die de MediaTek chip biedt; die verschilt gelukkig niet tussen de 2GB en 3GB versie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
We gaan het meemaken als het goed is. En als de telefoon traag wordt, blijf ik lekker nog even Kitkat draaien hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jvann
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 26-07 10:41
Lijkt me sterk dat apps gelijk 2x zoveel meer RAM gebruiken als ze 64-bit worden.
Ze kunnen het dan wel, maar ze gaan niet meer RAM dan nodig gebruiken.

Maar zoals henkb zegt, als apps groter worden in de toekomst (wat ook zeker gaat gebeuren) zou die 2GB ram geheugen wel eens krap gaan worden. Daarnaast zit er geen NFC chip in de 2GB versie en in de 3GB versie wel, NFC blijkt wel wat populairder te worden (NFC betalingen enzo) maar je zou er makkelijk zonder mee kunnen leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Mocht het allemaal zo gebeuren, heb ik tegen die tijd tenminste weer een smoes om te upgraden. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jvann
Lol, ben ik een van de weinige ofzo die zo lang mogelijk met zijn telefoon probeerd om te gaan?

Ik gebruik al bijna 2,5 jaar een Xperia Sola en niks anders, en dit was een budgettoestel toen ik hem kocht.
( Nu moet ik wel eerlijk zijn dat er allang een vervanger had moeten komen, de accu is kapot waardoor die nog geen 3 minuten op een acculading kan :/ )

De Jiayu S3 word mijn eerste midrange / highend toestel, ik heb hem gepreorderd (3GB versie) op CooliCool en word tussen 26 - 28 maart februari verstuurt via DHL (Dus eerste week van maart is hij ongeveer binnen).

Toch wel spannend vind ik, en ik ben zwaar nieuwschierig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Wow.. van de Sola naar de S3 is een giga-update hoor. Ook qua formaat. De Sola is een compact telefoontje waar de S3 juist behoorlijk groot is.

offtopic:
Ik heb de Sola ook gehad (heb ooit het Sola-topic op tweakers geopend) maar heb die na een jaar weggedaan, want na de update naar ICS was ie niet meer vooruit te branden. (en wifi en 3g waren waardeloos qua bereik)

[ Voor 13% gewijzigd door Hyp Hyper op 24-02-2015 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• infidel011
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 15:18
Jvann schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 16:30:

De Jiayu S3 word mijn eerste midrange / highend toestel, ik heb hem gepreorderd (3GB versie) op CooliCool en word tussen 26 - 28 maart februari verstuurt via DHL (Dus eerste week van maart is hij ongeveer binnen).
Lijkt me iets meer realistischer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jvann
Hyp Hyper schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 16:40:
Wow.. van de Sola naar de S3 is een giga-update hoor. Ook qua formaat. De Sola is een compact telefoontje waar de S3 juist behoorlijk groot is.

offtopic:
Ik heb de Sola ook gehad (heb ooit het Sola-topic op tweakers geopend) maar heb die na een jaar weggedaan, want na de update naar ICS was ie niet meer vooruit te branden. (en wifi en 3g waren waardeloos qua bereik)
Ja ik vind een groot scherm (5.5" is aardig groot naar mijn mening) wel iets hebben, iemand die ik ken heeft de Note 3 Neo met vergelijkbare afmetingen als de Jiayu S3 en die grootte vind ik echt heerlijk. Lekker grote view op webpaginas, terwijl als ik met 2 a 3 vingers op de Xperia Sola ga dat ik gelijk alles aan heb gedrukt. Mijn Sola gebruikt trouwens CM11, CM12 was te erg voor het RAM geheugen.
Oeps

In ieder geval laat ik het topic niet meer spammen met mijn onderwerpafwijkende verhalen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkb123
Denk dat ik toch maar voor de S3 advance ga, is 25 euro meer maar daar kom ik wel overheen. Jammer dat de euro zo laag staat.

Iemand al een advance kunnen bestellen? Merimobiles en Coolicool hebben hem nog niet op voorraad zeggen ze. Antelife heeft vakantie en is pas 25 febr weer bereikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolterious
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-09 10:50
Dat is morgen... Het schijnt dat zij de advanced wel op voorraad hebben.

Wat vinden jullie van het scherm en dan specifiek de kleuren? Ik vind het wat flets. Met name bij games valt me op dat de kleuren niet heel vol zijn.

[ Voor 51% gewijzigd door wolterious op 24-02-2015 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ngnl
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-03-2021
wolterious schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 22:30:
Dat is morgen... Het schijnt dat zij de advanced wel op voorraad hebben.

Wat vinden jullie van het scherm en dan specifiek de kleuren? Ik vind het wat flets. Met name bij games valt me op dat de kleuren niet heel vol zijn.
Bij instellingen - weergave - miravision kun je de beeldmodus op 'levendig' zetten. Niet mijn persoonlijke smaak maar wellicht wel die van jou...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag de 3GB gekocht op http://www.jiayu-store.com/ Als het goed is moet deze binnen 2 weken binnen zijn.

Echter het zoeken naar een hoesje wil nog niet helemaal lukken. Er zijn veel hoesjes beschikbaar op Aliexpress, maar ik heb geen credit card, wel paypal.

Hebben jullie nog goede tips waar ik een hoesje kan kopen? Is het mogelijk om een hoesje van de oneplus one te kopen. Deze hebben toch bijna hetzelfde formaat?

http://www.banggood.com/F...OnePlus-One-p-967683.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
ngnl schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 23:23:
[...]

Bij instellingen - weergave - miravision kun je de beeldmodus op 'levendig' zetten. Niet mijn persoonlijke smaak maar wellicht wel die van jou...
Ik denk dat mensen die van een amoled afkomen die stand wat mooier vinden. Maar het gaat nooit een amoled worden natuurlijk. Zelf houd ik van de kleuren zoals ze nu zijn. Mijns inziens realistischer.
Verwijderd schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 14:44:
Hebben jullie nog goede tips waar ik een hoesje kan kopen? Is het mogelijk om een hoesje van de oneplus one te kopen. Deze hebben toch bijna hetzelfde formaat?

Ik heb een riemhoesje voor de OPO en daar past de S3 heel netjes in, dus ik denk dat je met andere OPO hoesjes niet snel de mist in zal gaan.

[ Voor 43% gewijzigd door Hyp Hyper op 25-02-2015 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkb123
Jiayustore is de goedkoopste grote seller die ik zag. 209$ is niet duur. Hadden ze die op voorraad? Heb nog op GHdeal gekeken. Deze zijn goedkoop met 169,90$ maar vertrouw dat niet.

Ik heb bij aliexpress al hoesjes besteld en een glass protector. Ik heb wel CC. Kan als je wilt wel via Aliexpress een hoesje voor je bestellen. PM me maar even Thearcher dan regelen we het.
Vandaag de 3GB gekocht op http://www.jiayu-store.com/ Als het goed is moet deze binnen 2 weken binnen zijn.

Echter het zoeken naar een hoesje wil nog niet helemaal lukken. Er zijn veel hoesjes beschikbaar op Aliexpress, maar ik heb geen credit card, wel paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkb123
Is die Jiayu-store.com een officiële jiayu distributor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:46

RobertowNL

For your gear!

henkb123 schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 19:33:
Is die Jiayu-store.com een officiële jiayu distributor?
Nee.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkb123
meende al zoiets te lezen. Wel betrouwbaar?

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-09 00:41
Sta op het punt om bij Jiayu-store.com te bestellen. Is dit wel verstandig? Of toch coolicool doen dan maar? Gaat om de 3GB versie.

• Momus

Je kan op AliExpress tegenwoordig met iDeal betalen.

• Robje1244
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18:06
Ik ben nodig op zoek naar een nieuwe telefoon. Mijn htc one is namelijk aan vervanging toe.
In hoe verre is de Jiayu S3 te vergelijken met een HTC one? Ik vind de snelheid van de HTC one meer dan voldoende namelijk.

Twijfel ook nog om de HTC M8/9 aan te schaffen, maar de prijs houd me vooral tegen.

• benbaba
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Robje1244 schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 17:28:
Ik ben nodig op zoek naar een nieuwe telefoon. Mijn htc one is namelijk aan vervanging toe.
In hoe verre is de Jiayu S3 te vergelijken met een HTC one? Ik vind de snelheid van de HTC one meer dan voldoende namelijk.

Twijfel ook nog om de HTC M8/9 aan te schaffen, maar de prijs houd me vooral tegen.
Dan zul je ook geen problemen hebben met de snelheid van de S3. MediaTek heeft met de MT67xx een erg goede serie neergezet. De MT6752 is zelfs iets sneller dan de vergelijkbare concurrent de Snapdragon 615 (de opvolger van de 600 die in de One zit). Wil je qua RAM ook vooruit gaan dan kun je ook de advanced versie nemen.

[ Voor 5% gewijzigd door benbaba op 26-02-2015 18:22 ]

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

benbaba schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 18:20:
[...]

Dan zul je ook geen problemen hebben met de snelheid van de S3. MediaTek heeft met de MT67xx een erg goede serie neergezet. De MT6752 is zelfs iets sneller dan de vergelijkbare concurrent de Snapdragon 615 (de opvolger van de 600 die in de One zit). Wil je qua RAM ook vooruit gaan dan kun je ook de advanced versie nemen.
Ik kom van een Snapdragon 801 en moet zeggen dat de MTK6752 prima is. Of de 8 cores nodig is kun je over dubben maar het installeren van apps gaat daardoor wel enorm snel :+.

Verder niets te klagen over de S3, prima toestel (en helemaal voor de prijs). Denk dat ik t.z.t wel een upgrade naar 3GB ga doen :P.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Verwijderd

henkb123 schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 19:27:
Jiayustore is de goedkoopste grote seller die ik zag. 209$ is niet duur. Hadden ze die op voorraad? Heb nog op GHdeal gekeken. Deze zijn goedkoop met 169,90$ maar vertrouw dat niet.

Ik heb bij aliexpress al hoesjes besteld en een glass protector. Ik heb wel CC. Kan als je wilt wel via Aliexpress een hoesje voor je bestellen. PM me maar even Thearcher dan regelen we het.

[...]
Hoi Henk, Erg aardig van je. Ik heb nu een account aangemaakt op aliexpress. Het is inderdaad mogelijk om met I-deal te betalen, dus kan de bestelling zelf doen >:)

• Cannonball
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-09 17:25
Verwijderd schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 11:29:
Is het al bekend wanneer de 3GB versie uitkomt?

Bij de Jiayu store (http://www.jiayu-store.com/) laten ze er nog niets over los, terwijl ze bij andere aanbieders al op pre-sell staan. Heeft iemand hier een verklaring voor?
Ik heb de 3gb versie gisteren ontvangen van Merimobiles.

• Cannonball
Google play doet het niet bij mij.
Crashed voortdurend.
Opnieuw geinstalleerd middels de meegeleverde app (speciaal voor instaleren van google apps) werkt niet.
Weet iemand een oplossing. Moet ik een andere versie downloaden. Waar haal ik die vandaadaan.

• wolterious
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-09 10:50
2 pagina's terug staat een uitgebreide en werkende link. Even zoeken...

• groxgrox
To good to be true? Bij club1941.com?
De jiayu s3, 3GB versie is daar, met code Cellphone2015, maar 170 dollar.
Iemand ervaring met deze shop?

• Cannonball
Mijn S3 werkt nu goed incl playstore van google.
Ik heb de europese versie van de JIAYU S3 ROM erop gezet.
De volgende stappen moet je nemen om de nieuwe europese rom er op te zetten.
Zie ook: http://forum.xda-develope...post59018876#post59018876

Used the mtk flash tool and a usb vcom driver. It recognises the phone while it is swithed off.
USB vcom Driver: forum.xda-developers.com/attachment.php?attachmentid=3178929&d=1424634835

Download latest rom: http://www.needrom.com/download/jiayu-s3
If you have the 2GB version, choose : ROM 3 - JIAYU S3 - Update 02/05/2015

Downloaded the latest flashtool 5.1452. It worked very well on windows 8.1, without removing battery.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2650125

Steps to install ROM using FlashTools:
- do not connect your phone into the computer via USB data cable. First do following steps.
- Unpack FlashTools, and Click on Flash_tool.exe
- Select a the MT6752_Android_scatter.txt in ROM
- Wait file to be added into Flash Tool
- choose Option
->Connection,click USB Model
-> Choose Option->DA DownLoad All
->Speed->High Speed, click High Speed
- Turn off your phone
- "Press F9 (hit Download button)" OR " if upgrade ROM Firmware->Upgrade "
- Now connect your phone into the computer via USB data cable.
- The process will start and a red progress bar will appear after color purple, yellow.
- Process is ready when green circle displays.
- Finish !
- You can now safely disconnect your phone and turn it on.

[ Voor 3% gewijzigd door Cannonball op 26-02-2015 23:18 ]

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 15-11-2023
groxgrox schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 23:13:
To good to be true? Bij club1941.com?
De jiayu s3, 3GB versie is daar, met code Cellphone2015, maar 170 dollar.
Iemand ervaring met deze shop?
Daar ben ik ook wel benieuwd naar :)

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkb123
Ik denk dat ik voor Coolicool ga

jiayu store is wat duurder

merimobiles heeft 3Gb niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magin12
Zijn er mensen die de s3 met 3gb of iets dergelijks bij Aliexpress hebben besteld en mij kunnen vertellen hoelang het ongeveer duurt voordat het vezonden word? 22e betaald en chinees nieuwjaar hield 24e op dus hoopte dat hij nu wel al op de post zou zitten^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkb123
Heb de S3 3Gb besteld bij Jiayu-store.com maar eens kijken wat dat wordt.

Jiayu store gaf aan voorraad te hebben terwijl coolicool en antelife aangeven geen voorraad te hebben maar snel te zullen krijgen. Dat "snel" in het chinees vertrouw ik niet zo.

Blijft afwachten dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Coolicool heeft gewoon voorraad volgens de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
magin12 schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 07:50:
Zijn er mensen die de s3 met 3gb of iets dergelijks bij Aliexpress hebben besteld en mij kunnen vertellen hoelang het ongeveer duurt voordat het vezonden word? 22e betaald en chinees nieuwjaar hield 24e op dus hoopte dat hij nu wel al op de post zou zitten^^
Dat ligt aan de shop waar je heb besteld. Er waren trouwens ook zat shops die later weer begonnen dan de 24ste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jvann
ow leuk, CoolICool zou de S3 26 Februari verzenden maar ze hebben het verlengt naar 3 maart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magin12
Momus schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 09:02:
[...]

Dat ligt aan de shop waar je heb besteld. Er waren trouwens ook zat shops die later weer begonnen dan de 24ste...
Via http://www.aliexpress.com...7Ghz-2GB/32251122929.html besteld en net contact met leverancier gehad, en kan nog wel 5-10 dagen duren voordat nieuwe voorraad komt, schijnt dat jiayu maar kleine batch had van de 3gb versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieAnanas
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16-09 21:08
magin12 schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 11:06:
[...]

Via http://www.aliexpress.com...7Ghz-2GB/32251122929.html besteld en net contact met leverancier gehad, en kan nog wel 5-10 dagen duren voordat nieuwe voorraad komt, schijnt dat jiayu maar kleine batch had van de 3gb versie.
De meeste shops geven aan weer voorraad te verwachten van de 3GB versie in 10 tot 15 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyrro
  • Laatst online: 25-11-2024
Peter_Aragorn schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 23:51:
[...]

Daar ben ik ook wel benieuwd naar :)
Ik kon het koopje niet weerstaan en heb (na weken peinzen) toch toegeslagen. Omgerekend €157,- betaald via Paypal, dus mocht het mislopen kan ik altijd het bedrag nog terugkrijgen. Ik zal jullie hier op de hoogte houden.

Ik kan niet wachten om mijn Huawei P6 vaarwel te zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 06:34
Maakt die 2GB en 3GB nu zoveel verschil? Waarom zou ik de 3GB versie aanschaffen ipv 2GB uitvoering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Exterminator schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 12:51:
Maakt die 2GB en 3GB nu zoveel verschil? Waarom zou ik de 3GB versie aanschaffen ipv 2GB uitvoering?
Omdat je dan 1GB meer werkgeheugen hebt, en daardoor toekomstbestendiger bent.
De vraag is of je dat 2 tientjes waard vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antimos
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
Momus schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 12:54:
[...]

Omdat je dan 1GB meer werkgeheugen hebt, en daardoor toekomstbestendiger bent.
De vraag is of je dat 2 tientjes waard vindt.
En je krijgt er dan ook nog NFC bij.....

Formuler Z8 Pro, Z10 Pro Max, Epson TW5650 beamer, Logitech Z-5500 Digital speakers | Oculus Quest 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariedude
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-01 12:44
Phyrro schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 12:01:
[...]

Ik kon het koopje niet weerstaan en heb (na weken peinzen) toch toegeslagen. Omgerekend €157,- betaald via Paypal, dus mocht het mislopen kan ik altijd het bedrag nog terugkrijgen. Ik zal jullie hier op de hoogte houden.

Klinkt idd te mooi om waar te zijn.. Ze geven zichzelf iig een goede waardering :*)

http://www.resellerratings.com/store/club1941

[ Voor 25% gewijzigd door ariedude op 27-02-2015 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Ja en op hun facebook is er steeds 1 iemand aan het reageren, die alleen hen als vriend heeft.
Ik vind het allemaal enigszins wantrouwig iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Laatst online: 16-09 20:19
Ik heb hem 2 dagen geleden ook besteld, maar dan gewoon via de Jiayu store.
Over de order had ik nog enkele vragen en ik kreeg vrij snel antwoorden op de mails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariedude
Phyrro schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 12:01:
[...]

Ik hoop dat je gelijk hebt!

[ Voor 20% gewijzigd door ariedude op 27-02-2015 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyrro
  • Laatst online: 25-11-2024
ariedude schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 15:37:
[...]

Ik heb even getest met het allergoedkoopst item van de site $ 1.69 en betaald met PayPal. Ik zie GEEN order historie op mijn account en GEEN order details op het PayPal afschrift. Jij ziet wel echt dat je een S3 hebt aangeschaft?
Ja, dat kan ik zien. Ik ben natuurlijk ook een beetje huiverig, if it looks too good te be true, it most probably is. Echter, ik heb alles gescreenshot, dus mocht ik niets ontvangen zit ik relatief veilig achter de Paypal-bescherming.

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/15p0e9v.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ariedude
Inderdaad, ik heb nu ook de order details.

[ Voor 40% gewijzigd door ariedude op 27-02-2015 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Ik zie bij de youtube filmpjes ook mensen reageren die hun bestelling zelfs al gehad hebben volgens mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magin12
Phyrro schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 15:49:
[...]

Ja, dat kan ik zien. Ik ben natuurlijk ook een beetje huiverig, if it looks too good te be true, it most probably is. Echter, ik heb alles gescreenshot, dus mocht ik niets ontvangen zit ik relatief veilig achter de Paypal-bescherming.
Hij (3Gb versie) is daar wel op voorraad? als zij hem binnen 48 uur verzenden zit ik er over na te denken om bij aliexpress te cancelen en daar te bestellen. geen zin om nog 3 weken te wachten op de mobiel.
Sites zeggen beide dat hij op voorraad is maar meestal is dat niet echt accuraat. vandaar de vraag^^

[ Voor 8% gewijzigd door magin12 op 27-02-2015 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ariedude schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 15:50:
Inderdaad, ik heb nu ook de order details.
Ik heb ook net besteld, hoe heb jij de orderdetails te zien gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 15-11-2023
Hmmm ik twijfel nu toch ook om hem te bestellen :) Omgerekend zo'n €157 :)

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Inderdaad Coolicool zegt dit...

This item is available to pre-order from 16.01.2015 - 15.03.2015, All the orders will be shipped out on 15.03.2015 after the pre-sale period.We will ship the parcel in chronological order. - See more at: http://www.coolicool.com/...5452#sthash.vY7e6g7G.dpuf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Er is weinig tot geen voorraad. Enkele units wellicht, ook diverse Aliexpress sellers die ik in mijn contacten heb hebben het over 15 dagen, dus veel eerder gaat het voor de bulk van de orders niet worden.

Jammer maar helaas dus ;)

[ Voor 3% gewijzigd door RobertowNL op 27-02-2015 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
RobertowNL schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 19:44:
Er is weinig tot geen voorraad. Enkele units wellicht, ook diverse Aliexpress sellers die ik in mijn contacten heb hebben het over 15 dagen, dus veel eerder gaat het voor de bulk van de orders niet worden.

Jammer maar helaas dus ;)
Jammer, heb order openstaan voor deze gsm bij coolicool waar ie op voorraad zou zijn. :(

[ Voor 7% gewijzigd door Lucky0wn op 27-02-2015 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkb123
Ik had het voorraad verhaal al even gecheckt door mail te sturen. Allen geven aan GEEN actuele voorraad te hebben maar het snel te verwachten.

Merimobiles
Hi Henk,
The Jiayu S3 3Gb black is not yet in stock. We only have the Jiayu S3 2GB/16GB.
Sincerely, Debie

Antelife
hi there
about on these days large quantities will come into our warehouse.
could you please make a order first.
We will be arranged according to the order time to shipment.
best regards
hxf

Coolicool
Dear customer
Thanks for your feedback.
We indeed sorry to tell you that this item was not available now ,but it can restock in this few days,so do not worry and the processing time should be 3 business days,hope you can understand
If you still have any further questions,please contact us with no doublt,then we will do our best to help you
Best regards Grace

Enkel Jiayu-store gaf aan de S3 3Gb op voorraad te hebben:

We have Jiayu S3 Phone in stock and ready to send,we support shipping to Netherland and we will print your package value under 50USD.
Any question please tell us.
Micheal

Daarom de stap maar gedaan en bij Jiayu-store besteld en daar 204,50 euri voor betaald. Ik laat jullie weten of deze idd snel verzenden of dat ze ook het "chinese voorraad beheer" hebben. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVulture
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 31-05-2024
Net ook bij Jiayu-store besteld. Ik hoop dat ik aan de grootte ga kunnen wennen. Ik kom namelijk van een 3,5 inch iPhone 3GS :p Ik laat ook iets weten wanneer hij binnen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastiaansmit199
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-08 21:08
Ik heb de 25e de 3GB besteld bij Jiayu-Store en had ook een paar vragen.
Deze werden vrij snel beantwoord echter is de status tot op heden 'Processing'.
Hopelijk versturen ze de telefoon snel, ik laat het met DHL versturen dat is wel iets duurder maar mijn oude LG Optimus 4x HD heeft zijn beste tijd wel gehad en kan stiekem ook niet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ngnl
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-03-2021
Leuke weetjes:

Een kijkje onder de motorkap van de S3.
http://www.ejiayu.com/en/News2-1-196.html

Lollipop komt er aan volgens eigen zeggen.
http://www.ejiayu.com/en/News2-1-192.html

Glonass / GPS werkt, in GPS test zijn de rondjes GPS en de driehoekjes Glonass
Google Play: GPS Test

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkb123
Hoe importkosten te omzeilen doen we hier niet!!!
bastiaansmit199 schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 01:29:
Ik heb de 25e de 3GB besteld bij Jiayu-Store en had ook een paar vragen.
Deze werden vrij snel beantwoord echter is de status tot op heden 'Processing'.
Hopelijk versturen ze de telefoon snel, ik laat het met DHL versturen dat is wel iets duurder maar mijn oude LG Optimus 4x HD heeft zijn beste tijd wel gehad en kan stiekem ook niet wachten.

[ Voor 37% gewijzigd door 13art op 02-03-2015 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastiaansmit199
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-08 21:08
knip

[ Voor 98% gewijzigd door 13art op 02-03-2015 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• subwaysurfer
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07:29
ik vanmorgen buiten nog wat foto's gemaakt, toen ik met m'n zoontje op pad was. De foto's an sich zijn prima en hij is lekker snel, maar ik erger me wel aan de compressie. Die is veel te hoog, ongeacht welke grootte ik kies. Alle details gaan verloren. Hopelijk gaan ze dit nog fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkb123
knip

[ Voor 97% gewijzigd door 13art op 02-03-2015 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkb123
Er zijn andere photoapps. Die al eens geprobeerd?
subwaysurfer schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 13:54:
ik vanmorgen buiten nog wat foto's gemaakt, toen ik met m'n zoontje op pad was. De foto's an sich zijn prima en hij is lekker snel, maar ik erger me wel aan de compressie. Die is veel te hoog, ongeacht welke grootte ik kies. Alle details gaan verloren. Hopelijk gaan ze dit nog fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
subwaysurfer schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 13:54:
Inderdaad. Als je inzoomt wordt het allemaal een beetje 'vloeibaar' om het zo maar te zeggen. En bestanden van 2,5 tot 3 MB vind ik wat klein voor een 13MP camera.
Voor Facebook etc. is het wel prima overigens.

[ Voor 4% gewijzigd door Hyp Hyper op 28-02-2015 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groxgrox
Hoe is de import geregeld als ik het via Duitsland invoer? Is dat EU geregeld?
Werk in Duitsland en kan hem daar laten bezorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

@ de posts hierboven, (incl die van mij zelf). Wellicht een levertijdentopic openen of deze posts verhuizen naar het \[(Onbekende) Chinese smartphones] - Levertijden en Prijzen..

Levertijden topic geopend:
[Jiayu S3] Importeren, levertijden en prijzen topic
_____
On topic:

Welke launcher gebruiken jullie? Zelf gebruik ik de stock launcher maar ik merk dat deze nogal hongerig naar geheugen is.Zelf denk ik overigens nog wel up te graden naar een Jiayu S3 met 3GB RAM en NFC. Mede omdat de stock firmware nog wel wat veel RAM gebruikt naar mijn idee.

[ Voor 23% gewijzigd door RobertowNL op 28-02-2015 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoegie1504
  • Laatst online: 13-06 12:14
Apex launcher vind ik nog steeds één van de beste. Ik heb echter nog geen vergelijking gemaakt naar geheugenverbruik toe. Voor mij maakt dat niet zoveel uit, alles draait zeer vlot.

Ik heb nog geen firmware-update gedaan en draai nog steeds de rom s3W 20150123-225823
Eigenlijk ben ik best tevreden van deze rom. Alles werkt prima: 4g, wifi, gps, alle gapps draaien zonder problemen. De rom is zeer stabiel en snel. Ik heb reeds tal van programma´ s geïnstalleerd en heb nog niets van problemen ervaren...
Dingen die ik wel merk: gps verspringt soms een paar meter van positie, opladen gaat traag (4u opladen of langer), speakers klinken niet zo goed.
Ik verwacht dat laatstgenoemde problemen met een volgende ota-update (als ik die krijg) zullen opgelost worden.

[ Voor 88% gewijzigd door Hoegie1504 op 28-02-2015 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14:48
ik heb in revieuws gezien dat de camera best slecht is, vooral in videos opnemen, kan een bezitter van het toestel dit bevestigen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Kun je aangeven welke reviews?
De camera is niet briljant gebleken, maar redelijke opnames zijn er wel mee te maken.
Met video heb ik nog geen ervaring; anderen hier wellicht wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoegie1504
  • Laatst online: 13-06 12:14
Vlizzjeffrey schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 19:55:
ik heb in revieuws gezien dat de camera best slecht is, vooral in videos opnemen, kan een bezitter van het toestel dit bevestigen ?
Het fototoestel is op zich niet slecht maar er zit overdreven veel compressie in de foto´ s. Dit is iets dat je vooral merkt als je achteraf de foto vergroot.

De videokwaliteit is wel wat slechter. Op je gsm lijkt alles nog min of meer ok, maar van zodra je de beelden op de pc bekijkt dan lijkt het alsof er een soort van speciaal effect gebruikt is.

Waarschijnlijk is dit een sofwarematig probleem en wordt dit verholpen in een volgende rom-update.

Hier kan je een aantal foto´ s en een video vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieAnanas
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 16-09 21:08
En als je een andere camera app installeert? Klinkt als een slechte stock camera app, niet als slechte hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirk38
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:30
Heb een Jiayu S3 besteld, is het nog zinvol om er een Screen Protector op te plakken of is het glas zo hard dat dit niet meer nodig is. heb er nog wel een hoesje voor besteld

http://www.aliexpress.com...ml?orderId=65980113352625

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 14:48
ik zou er een sticker op plakken, heb in een review gezien dat iemand er al een kras op had, en hij adviseerde dus om een screenprotector te gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

dirk38 schreef op zondag 01 maart 2015 @ 13:40:
Heb een Jiayu S3 besteld, is het nog zinvol om er een Screen Protector op te plakken of is het glas zo hard dat dit niet meer nodig is. heb er nog wel een hoesje voor besteld

http://www.aliexpress.com...ml?orderId=65980113352625
Ja, zou het zeker aanraden; glas krast nu eenmaal. Het kan heel lang goed gaan maar uiteindelijk kan je wel eens een kras krijgen. Zou zelf de officiële Jiayu protector van glas aanraden. Voelt beter aan dan plastic protectors en gaan (bij mij) ook vaak langer mee.

http://www.aliexpress.com...lm-sreen/32279429752.html

Deze was via de Aliexpress app in de aanbieding voor $4.50-$4.79 (schommelde een beetje), helaas nu (weer) niet in voorraad. Wellicht komt die binnenkort wel weer.

Ik kreeg overigens bij mijn toestel 2 protectors van plastic meegeleverd (nooit gebruikt), hadden jullie die er niet bij :o ?

Edit: dit lijkt nu de goedkoopste glazen protector te zijn.

[ Voor 26% gewijzigd door RobertowNL op 01-03-2015 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Orders until 27.02.2015 will be delivered on chronological order, if the order is placed after 27.02.2015, the earliest shipment will be 15.03.2015.

Goed nieuws voor de mensen die voor de 27e bij coolicool hebben besteld! Waaronder ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkb123
Ik heb ook alvast hoesjes en glass protector besteld. Baat het niet, het schaad zeker niet.

Iemand van jullie al eens zo'n glass protector geplaatst? ik heb wel eens die plastic screen protectors geplakt maar dat is een pokkewerk en vaak krijg ik er toch een pluisje onder zofat het een bubbel blijft.

Tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hlubach
  • Laatst online: 18-08 16:01
Momus schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 07:48:
[...]

Je kan op AliExpress tegenwoordig met iDeal betalen.
kun je me zeggen hoe ,ik kan n.l niets vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
hlubach schreef op zondag 01 maart 2015 @ 17:02:
[...]

kun je me zeggen hoe ,ik kan n.l niets vinden
Ook niet bij het bestellen/betalen? Ik hoorde al eerder dat niet iedereen het zag. Wellicht is het alleen voor 'vaste' klanten of zo.

Pagina: 1 ... 3 ... 43 Laatste

Let op:
Prijzen en levertijden in het daarvoor bestemde topic: ~~~[Jiayu S3] Importeren, levertijden en prijzen topic
Het is verboden om te bespreken hoe importkosten te omzeilen.