Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-08 20:56
De kwaliteit van foto's bij Robert was niet zo denderend. Net zelf even getest en hoewel niet indrukwekkend, vind ik ze wel wat beter. Maar ik ben geen expert, dus oordeel zelf... (weer is grijs, dus niet zoveel licht btw)
Focus was op het schermpje.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/dPNbiUp.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Hyp Hyper op 09-02-2015 11:53 ]

Geen nerdgedoe over mijn system specs. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• subwaysurfer
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07:29
ten opzichte van m'n G3 zal het wel een stuk beter zijn. Die is toch eigenlijk te traag en met name flitsfoto's zijn nauwelijks bruikbaar. Ik verwacht geen cameratelefoon kwaliteit, redelijk is voor mij goed genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:46

RobertowNL

For your gear!

Hyp Hyper schreef op maandag 09 februari 2015 @ 11:52:
De kwaliteit van foto's bij Robert was niet zo denderend. Net zelf even getest en hoewel niet indrukwekkend, vind ik ze wel wat beter. Maar ik ben geen expert, dus oordeel zelf... (weer is grijs, dus niet zoveel licht btw)
Focus was op het schermpje.

[afbeelding]
Ja, inderdaad (veel) beter. Wellicht ook gewoon een firmware issue (weet niet wat je draait?). Daarnaast zijn mijn foto's in het schemer genomen en deze overdag. Wellicht heeft dat ook nog (wat extra) invloed.

Ga nu even een backup draaien en updaten naar de nieuwe ROM op NeedRom wellicht maakt dat nog verschil.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
RobertowNL schreef op maandag 09 februari 2015 @ 19:54:
[...]

Ja, inderdaad (veel) beter. Wellicht ook gewoon een firmware issue (weet niet wat je draait?). Daarnaast zijn mijn foto's in het schemer genomen en deze overdag. Wellicht heeft dat ook nog (wat extra) invloed.

Ga nu even een backup draaien en updaten naar de nieuwe ROM op NeedRom wellicht maakt dat nog verschil.
Ik draai de ROM 3 - JIAYU S3 - Update 02/05/2015.
Telefooncamera's staan er om bekend dat ze (doorgaans) waardeloos worden bij weinig licht. Probeer het nog eens bij meer licht, zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13:29
Huh, via MP zag ik een advertentie, een S3 bij een NL webwinkel (dus NL garantie).

http://link.marktplaats.nl/m898194266

http://www.howsea.com/jia...-13-0-mp-android-4-4-lte/

Ik vind het er niet echt prof uit zien, maar als je bij hun koopt dus geen customs risico en geen verzendkosten voor garantie naar China.

... Toch denk ik eerder bij een bekende Chinese webwinkel te willen kopen.

[ Voor 39% gewijzigd door Whiskey48 op 10-02-2015 05:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
maurits82 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 05:55:
Huh, via MP zag ik een advertentie, een S3 bij een NL webwinkel (dus NL garantie).

http://link.marktplaats.nl/m898194266

http://www.howsea.com/jia...-13-0-mp-android-4-4-lte/

Ik vind het er niet echt prof uit zien, maar als je bij hun koopt dus geen customs risico en geen verzendkosten voor garantie naar China.

... Toch denk ik eerder bij een bekende Chinese webwinkel te willen kopen.
Howsea schijnt wel betrouwbaar te zijn qua leveren, maar qua kosten ben je net zoveel of meer kwijt dan als je bij de inklaring vooor het volledige bedrag 'gepakt' wordt. En of ze garantiegevallen goed afhandelen is maar de vraag. Kijk eventueel in het Chinaphone-topic voor ervaringen met hen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farmie
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16-09 22:54
Ik heb een update gedaan naar versie S3W 20150205-141543; blijkt dat dan ook alle data gewiped wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolterious
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-09 10:50
Zo, bestelling net geplaatst. Nog net mooi voor chinees nieuwjaar. Kreeg er een siliconhoesje bij. Nu de goede case maar eens bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Farmie schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 11:05:
Ik heb een update gedaan naar versie S3W 20150205-141543; blijkt dat dan ook alle data gewiped wordt...
Ja, dat is doorgaans zo. OTA gedaan btw?

Volgende keer een backup maken met Titanium of zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farmie
Hyp Hyper schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 12:20:
[...]

Ja, dat is doorgaans zo. OTA gedaan btw?

Volgende keer een backup maken met Titanium of zo.
OTA gaf geen update, ik heb de update gedaan via de flash tool.
Ik ben MIUI gewoon, waar je kunt updaten zonder verlies van data...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Waarschijnlijk heb je alles gewiped voor je ging installeren via die flashtool. Ik verwacht niet dat een OTA update de boel wiped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
RobertowNL schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 19:49:
Gearbulletin: Jiayu S3, de eerste indrukken

Heb een een blogje geschreven over de eerste indrukken (met o.a wat GPS) ;)
... Vraag, was jij diegene die ergens een duidelijke ROM flash handeiding had geschreven?
Zoja of nee, weet jij waar ik een duidelijke handleiding kan vinden voor noobs?? :)
Merci!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Momus schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 13:07:
Waarschijnlijk heb je alles gewiped voor je ging installeren via die flashtool. Ik verwacht niet dat een OTA update de boel wiped.
Op needrom:
Demetrio on 02/05/2015 @ 11:32 am
WARNING: the new OTA ROM will reset the phone to factory settings, so make a backup before!

[ Voor 16% gewijzigd door Hyp Hyper op 10-02-2015 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Matig zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Als het de zelfde ota is als die van de Chinese ROM nog heb ontvangen dan klopt dit niet. Die is niet gereset na de ota.

Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Tja.. ik ga het ff niet testen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Nee, snap het.
Ota via telefoon = behoud van data
Update via flashtool = reset.

De rom 3 update is er alleen nog niet als ota :P.

Overigens gisteren nog wat foto's geschoten en dat viel nog wel wat tegen. Zal vandaag via engineering modus eens proberen wat RAW foto's te schieten, kijken waar het probleem zit.
Bij eerdere toestellen van Jiayu was het wel eens een agressieve jpg compressie die het probleem veroorzaakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Zou een andere camera-app in dat geval helpen? Of blijft ie dan dezelfde API oid gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farmie
Klopt het dat de notificatieled enkel rood en groen kleurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
Via Efox verzonden met DHL

DHL: "Description: MOBILE PHONEPI966 LITHIUM ION"

Garantie op bijbetalen lijkt me zo :). (gelukkig voor 12 euro een customs verzekering afgesloten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
25 euro bij moeten betalen!

Nu aan het flashen, via de handleiding van Needrom ... maar het wil me echt niet lukken!

Moet ik eerst drivers installeren? (hij vind geen onbekende apparaten)
Maar bij "download", dan aansluiten, doet hij niks. ... iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Efox, geen beste shop. Zie die 25 maar eens terug te krijgen nu,,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
25 euro is erg weinig voor deze telefoon, dus de opgegeven waarde moet laag zijn geweest. (50 dollar of zo)
maurits82 schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 21:18:
25 euro bij moeten betalen!

Nu aan het flashen, via de handleiding van Needrom ... maar het wil me echt niet lukken!

Moet ik eerst drivers installeren? (hij vind geen onbekende apparaten)
Maar bij "download", dan aansluiten, doet hij niks. ... iemand een tip?
Ja. Heb ik ook op needrom gezet. Je mist waarschijnlijk de (juiste) preloaddrivers. Open voor het aansluiten eens je device manager en kijk of er een device verschijnt. Daar even rechts op klikken voor hij weer verdwijnt en de driver installeren. (is, dacht ik dezelfde als voor de MT65XX, maar er staan ook downloadlinkjes voor in het needrom-topic)
Als er geen device verschijnt, met een usbdrivercleaner kjken of je al MTXXXX usb-drivers hebt staan en verwijderen.
Met alleen een adb-driver ga je het op deze manier niet redden.

[ Voor 89% gewijzigd door Hyp Hyper op 14-02-2015 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
Hyp Hyper schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 22:14:
25 euro is erg weinig voor deze telefoon, dus de opgegeven waarde moet laag zijn geweest. (50 dollar of zo)

[...]

Ja. Heb ik ook op needrom gezet. Je mist waarschijnlijk de (juiste) preloaddrivers. Open voor het aansluiten eens je device manager en kijk of er een device verschijnt. Daar even rechts op klikken voor hij weer verdwijnt en de driver installeren. (is, dacht ik dezelfde als voor de MT65XX, maar er staan ook downloadlinkjes voor in het needrom-topic)
Als er geen device verschijnt, met een usbdrivercleaner kjken of je al MTXXXX usb-drivers hebt staan en verwijderen.
Met alleen een adb-driver ga je het op deze manier niet redden.
Merci, nuttige info voor anderen.
Ik had uncle sam oid op mn pc gezet (handleiding en link XDA).
Daarna 100.000 reclame progs op mn pc, nu bezig met verse windows installatie :(.

Ik had outbof the box google play ed, geen chinese progs, ROM dd 23-01 ... Ik laat het maar zo, vind het wel best :)

Verder wat een super toestel! Zooooo veel fijner en sneller dan mn Nexus 5!

[ Voor 3% gewijzigd door Whiskey48 op 15-02-2015 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
Even een kleine update na 2 dagen gebruik van de S3.
Ik verbaas me nog steeds over de snelheid van het apparaat, kwaliteit van het scherm en de accuduur, deze vind ik echt indrukwekkend.

Ook prettig is dat hij bij Telfort (roaming) laat zien of je op 3G of 4G zit. (deed mijn nexus niet).
Ook wel leuk dat als je download met 6mb/s (tomtom), hij ook nog prima apps download met een enkele seconde voor 10-20mb, en deze ook binnen 1sec heeft geinstalleerd. Echt op alle fronten een snelheidsmonster.

Ik heb via de ontwikkelaar instellingen Davilik naar ART gezet. Ik merk niet echt verschil.
Nadeel is de GPS, deze is niet zo goed als ik gewend ben, springt soms toch echt wel van plek naar plek, ik hoop dat dit nog verbeterd gaat worden.
De speaker bij je oor is ook wel iets minder, prima, het zal me niet storen, maar niet zo goed als bij m'n nexus 5. De microfoon is daar in tegen wel weer uitstekend.
De camera is beduidend beter dan mijn Nexus 5 en de Sony Xperia Z1 van mijn vriendin!! (ook in minder licht).

... Bijzonder hoe zo zo een mooie en goede telefoon kunnen maken voor 190 dollar ... echt absurd als je het mij vraagt, kan je op een manier een miskoop aan doen!

Overal iig de beste prijs/kwaliteit die ik ooit in mijn handen heb gehad, zelfs nog beter dan mijn vorige Jiayu waar ik al van onder de indruk was toentertijd.

Ik las dat Android 5.0 al uit is voor, uit mijn hoofd de Elephone P6000 (pre-nog iets waarschijnlijk). Maar verwacht dat 5.0 ook snel wel zal uit komen voor deze tel.

Ik denk dat ik nog lang ga doen met deze telefoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
maurits82 schreef op maandag 16 februari 2015 @ 12:01:
De camera is beduidend beter dan mijn Nexus 5 en de Sony Xperia Z1 van mijn vriendin!! (ook in minder licht).
Heb je voorbeelden van foto's? (niet verkleind) En heb je de (standaard)instellingen gewijzigd?
Bij mij is de kwaliteit bij goed licht best aardig, maar bij minder licht stukken minder. Robert klaagde er ook al over. (al waren zijn foto's slechter dan die van mij)
Op Gizchina waren ze ook positief over de camera, dus ben benieuwd waar het aan ligt.

Zelf overigens ook nog steeds zeer tevreden. Het ding is echt erg snel en ik vind het scherm heel helder en scherp met mooie kleuren. (het zal zich vast in een bepaalde mate negatief verhouden tot bv. een Samsung Amoled, maar voor mijn begrip is het erg mooi)

[ Voor 18% gewijzigd door Hyp Hyper op 16-02-2015 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
Hyp Hyper schreef op maandag 16 februari 2015 @ 12:44:
[...]

Heb je voorbeelden van foto's? (niet verkleind) En heb je de (standaard)instellingen gewijzigd?
Bij mij is de kwaliteit bij goed licht best aardig, maar bij minder licht stukken minder. Robert klaagde er ook al over. (al waren zijn foto's slechter dan die van mij)
Op Gizchina waren ze ook positief over de camera, dus ben benieuwd waar het aan ligt.

Zelf overigens ook nog steeds zeer tevreden. Het ding is echt erg snel en ik vind het scherm heel helder en scherp met mooie kleuren. (het zal zich vast in een bepaalde mate negatief verhouden tot bv. een Samsung Amoled, maar voor mijn begrip is het erg mooi)
Ik zal even wat foto's maken en posten.
Om de software te testen had ik even de camera app van google gedownload, deze gebruikte ik altijd met HDR. En de eigen software, op automatisch.
Eigen software op automatisch had duidelijk mooiere foto's.

*edit
Net even wat foto's gemaakt, in huis op een bewolkte dag, niet super veel licht oid. (auto instellingen)
In de gang is het vrij donker, op de foto lijkt het lichter dan in werkelijkheid. (zonder flits, automatische flits gaf een lelijk plaatje)
De buiten foto's zijn standaard, niks bijzonders.

https://imageshack.com/a/PiRz/1
(foto's zijn geupload, duurt misschien even voor je ze ziet)

[ Voor 18% gewijzigd door Whiskey48 op 16-02-2015 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Helaas nog 0 foto' s op dit moment.
Ik heb even een foto die ik heb gemaakt geupload. Redelijk licht en lijkt mij wel aardig scherp. Wat is jullie indruk? Heb overigens wel de indruk dat de camera-app veel compressie toepast. Mijn foto's zijn onder de 3MB, hetgeen niet zo veel is voor een 13MP camera denk ik.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/psbaoGk.jpg

[ Voor 31% gewijzigd door Hyp Hyper op 16-02-2015 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Heb ook nog weinig foto's geschoten, maar onderstaande foto's zijn wel redelijk dacht ik. Zie linkjes voor volledige foto.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/whYSwSYm.jpg
(link)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LYVhEhfm.jpg
(link)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6gBh1gjm.jpg
(link)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/M87fMQYm.jpg
(link)

Al met al wel aardige resulaten. Moet er nog wat meer maken maar hier zou ik wel mee kunnen leven.
Heb het idee dat naar de updates de camera wel iets beter is, ook in minder licht.

Voorbeeld 1 überhaupt al geen goede foto, maar dat komt dan ook door de rare belichting (op de deur gericht, op het kastje en vanaf de TV).
Voorbeeld 2, ook een matige foto maar redelijk wat ruis naar mijn idee.

[ Voor 49% gewijzigd door RobertowNL op 16-02-2015 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jvann
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 26-07 10:41
De fotos van Hyp Hyper en Robertow zijn wel mooi naar mijn mening, die van maurits kan ik niet zien.

Al moet ik ook eerlijk zeggen dat ik er weinig verstand van heb, de telefoon die ik nu gebruik is zielig (5mp) en fotos zien er al snel mooier uit, maar deze fotos zien er zeker beter uit dan de nexus 5 van een vriend van me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
RobertowNL schreef op maandag 16 februari 2015 @ 18:47:
Heb ook nog weinig foto's geschoten, maar onderstaande foto's zijn wel redelijk dacht ik. Zie linkjes voor volledige foto.

[afbeelding]
(link)

[afbeelding]
(link)

[afbeelding]
(link)

[afbeelding]
(link)

Al met al wel aardige resulaten. Moet er nog wat meer maken maar hier zou ik wel mee kunnen leven.
Heb het idee dat naar de updates de camera wel iets beter is, ook in minder licht.
Inderdaad prima volgens mij. Scherp zat! Zo te zien toch een goede camera ondanks je eerste resultaten.
Zelf heb ik alleen slechte resultaten gehad bij (een soort van) macrofoto's bij weinig licht zoals items voor marktplaats fotograferen die op een tafel liggen. Met of zonder flits. Maar dat is een standaardprobleem met telefooncamera's natuurlijk. De twee voorbeeldfoto's onderaan je post zijn hebben ook die matige kwaliteit en zijn gemaakt in de setting die ik bedoel. (items bij minder licht van dichtbij fotograferen)

In de review van Gizchina komt de camera er ook goed uit.

[ Voor 5% gewijzigd door Hyp Hyper op 16-02-2015 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
Even een gps test gedaan, werkte perfect. Al snel op 3m accuraat (was bij mn nexus 5, 8-12m altijd).
Hij versprong maandag wat, was ook wel erg mistig, sindsdien ca 400km gereden met perfecte fix!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
maurits82 schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 19:31:
Even een gps test gedaan, werkte perfect. Al snel op 3m accuraat (was bij mn nexus 5, 8-12m altijd).
Hij versprong maandag wat, was ook wel erg mistig, sindsdien ca 400km gereden met perfecte fix!
Ik vind het wel 'vreemd' dat ie geen GLONASS satellieten vindt, terwijl hij dat volgens Jiayu zelf wel zou moeten ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
En volgens de Duitse test...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe groot is eigenlijk de S3 als je het naast een 4.7-5" smartphone zet?? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen__online
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 20:41:
Zag ik toevallig op GizChina voorbij komen: Jiayu S3 (5.5") vs G4 (4.7").

Ik volg dit topic al even omdat ik een vervanger zoek voor m'n Jiayu G3, de S3 lijkt een meer dan waardige kandidaat. Bedankt voor de ervaring tot nu toe (keep 'm coming!), ik ga binnenkort bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jeroen__online schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 20:47:
[...]

Zag ik toevallig op GizChina voorbij komen: Jiayu S3 (5.5") vs G4 (4.7").

Ik volg dit topic al even omdat ik een vervanger zoek voor m'n Jiayu G3, de S3 lijkt een meer dan waardige kandidaat. Bedankt voor de ervaring tot nu toe (keep 'm coming!), ik ga binnenkort bestellen :)
Hoe oud is die Jiayu G3 van jou?Die van mij heb ik eind april 2013 gekocht,gebruik het nog alleen maar als camera vanwege hoge resolutie. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farmie
Verwijderd schreef op dinsdag 17 februari 2015 @ 20:41:
Mocht je er iets mee zijn, ik had bij het uitpakken mijn S3 naast een iPhone 5 en Xiaomi Mi2 gelegd. In het echt is de S3 een stuk dunner dan de foto's lijken te tonen.

Afbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/913/dHafM5.jpg
foto 1

Afbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/537/FWAHF3.jpg
foto 2

Afbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/538/4h3rHl.jpg
foto 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 16-09 22:41
Bij Kimovil kun je vergelijken en een papieren versie uitprinten, dan weet je ook hoe groot ie is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
Jongens ... Wat is het toch een top telefoon!
Op z'n laagst voor €150 a €160 een telefoon, mijn inziens ongeveer gelijk aan de aller duurste high end telefoons, alleen dan een langere accuduur, verwisselbare accu, dual sim en geen bloatware!

[ Voor 4% gewijzigd door Whiskey48 op 18-02-2015 06:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

maurits82 schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 06:06:
Jongens ... Wat is het toch een top telefoon!
Op z'n laagst voor €150 a €160 een telefoon, mijn inziens ongeveer gelijk aan de aller duurste high end telefoons, alleen dan een langere accuduur, verwisselbare accu, dual sim en geen bloatware!
Hij heeft mijn one verdrongen. Even snel qua gevoel, niet groter, batterij is beter, 4g. Spreekt allemaal voor de S3 :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Over al die zaken ben ik ook zeer tevreden. (heb bv. 2 dagen op één batterijlading gehaald)
Nu moet hij zich nog bewijzen qua duurzaamheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi allemaal,

Ben nieuwe hier. Ik heb sinds een week deze telefoon.

Het is echt een heel vet ding, alles wat hierboven al verteld is....alleen heb ik er juist heel veel problemen mee.

Mijn internet, 3G en 4G werken wel, de telefoonverbinding niet. Ik kan niet bellen.

Best onhandig...voor een telefoon : )

Hebben jullie tips?

De S3 Basic met 2GB en de NEEDROM internationale versie + GAPPS icm. Telfort.

Nu heb ik via Telfort al twee keer een netwerk reset gehad en ook al een nieuwe sim.
Ze hebben mij verteld dat de service nu stopt. Helaas.

Hij heeft het 1x goed gedaan, het bellen, dat was direct na de netwerk reset.

Nu verdenk ik de telefoon er van dat hij stuk is, maar misschien is het een instelling of slimme tweak die ik niet ken. De Jiayu S3 was namelijk mijn switch van iOS naar Android.

Iemand van jullie ook deze ervaring? Tips!

Thanks!

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2015 20:59 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Dat klinkt als een defect. Voor alle zekerheid ook een sim van iemand anders geprobeerd en ook allebei de simslots getest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dikke100
  • Laatst online: 05-09 21:23
Hallo allemaal, bedankt voor jullie bijdragen, mede daarom ook deze mobiel aangeschaft. Had eerst een Zopo zp980. Afgelopen maandag ontvangen, besteld bij Etotalk, netjes bezorgd zonder bijbetalen.
Ook blij met accuduur,snelheid en algehele gevoel. Camera goed genoeg voor mij, wel lekker snel. Speaker/geluid niet echt niet best. Heb echter een probleem en dat is root access. Ik was in de veronderstelling dat de telefoon geroot was en dat lijkt die niet echt. Wel via menu Beveiling Superuser aangezet. Ook zegt Antutu dat ik root ben maar ik ben het niet. Ik kan bv niet in de /data map. Ingeven van su in een terminal emulator geeft ook acces denied. Opstarten van Root Explorer geeft ook de melding "Root explorer has not yet managed to obtain root..... Supersu zegt dat de Su binary geupdate moet worden. Hebben jullie dit ook gezien of heb je echt root access? Ik heb buildnummer S3 20150204-161147. Met fastboot geprobeerd een flash recovery geprobeerd maar ook geen succes,"partition recovery not support flash".

Dikke100

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwannoes
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-08 21:23

Gwannoes

Solderen moet je leren

Erg interessant toestel. Mijn G4A is wel een beetje tegen z'n eind aan, en de prijs/kwaliteit verhouding van Jiayu spreekt mij erg aan.

Ik zou graag nog wat meer ervaringen over accuduur lezen. Zijn er mensen die hier iets zinnigs over kunnen schrijven?

Hmmz, hier komt dus m'n sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolterious
De mijne is vandaag door dhl aangeboden, maar was helaas niet thuis. Opzich goed: donderdag verzonden en een week later in huis. Morgen krijg ik hem sowieso in handen. Moet helaas wel bijbetalen, maar dat krijg ik nog terug. Kan niet wachten!

• Hyp Hyper
dikke100 schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 22:29:
Heb echter een probleem en dat is root access. Ik was in de veronderstelling dat de telefoon geroot was en dat lijkt die niet echt. Wel via menu Beveiling Superuser aangezet. Ook zegt Antutu dat ik root ben maar ik ben het niet. Ik kan bv niet in de /data map. Ingeven van su in een terminal emulator geeft ook acces denied. Opstarten van Root Explorer geeft ook de melding "Root explorer has not yet managed to obtain root..... Supersu zegt dat de Su binary geupdate moet worden. Hebben jullie dit ook gezien of heb je echt root access? Ik heb buildnummer S3 20150204-161147. Met fastboot geprobeerd een flash recovery geprobeerd maar ook geen succes,"partition recovery not support flash".
Even getest en kan zonder problemen met Root Explorer bij de /Data folder en heb er ook met succes een testbestandje aangemaakt. Heb ROM S3W 20150205-141543
Ook geen foutmelding.
wolterious schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 22:34:
De mijne is vandaag door dhl aangeboden, maar was helaas niet thuis. Opzich goed: donderdag verzonden en een week later in huis. Morgen krijg ik hem sowieso in handen. Moet helaas wel bijbetalen, maar dat krijg ik nog terug. Kan niet wachten!
Waar heb je hem gekocht en kun je ons op de hoogte houden of en hoeveel je terug hebt gekregen? (hoorde dat Pandawill alleen de BTW terugbetaalt, niet de inklaringskosten etc.)

[ Voor 21% gewijzigd door Hyp Hyper op 19-02-2015 09:28 ]

Verwijderd

Is het al bekend wanneer de 3GB versie uitkomt?

Bij de Jiayu store (http://www.jiayu-store.com/) laten ze er nog niets over los, terwijl ze bij andere aanbieders al op pre-sell staan. Heeft iemand hier een verklaring voor?

Verwijderd

Ik heb de 3gb versie al 2 dagen binnen via to2c.com

• Jvann
Hoeveel Ram geheugen is er ongeveer in gebruik door het systeem?

• perryp
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-05 14:13
Willen mensen ook eens antutu runnen met hun S3 en de gedetaileerde resultaten posten(ook graag de rom versie)? Op deze manier kunnen we wat vergelijkingen doen met de verschillende versies roms.

Ben erg benieuwd aangezien de score's op internet nogal verschillen van elkaar.
Mijn S3 komt waarschijnlijk over zo'n 2-3 weekjes.

• wolterious
Waar heb je hem gekocht en kun je ons op de hoogte houden of en hoeveel je terug hebt gekregen? (hoorde dat Pandawill alleen de BTW terugbetaalt, niet de inklaringskosten etc.)
Als het zover is zal ik het laten weten. Komend weekend ga ik het indienen.

Heb er net een uur mee gespeeld. De bouwkwaliteit is een stuk beter dan de g4, valt me erg mee! Ik vind het toestel dunner dan verwacht. Helaas had ik graag dunnere bezels gezien. (kick ik nogal op).
Heb stockrom 20150204-161147 en blijf hier eerst bij. Lijkt veel op de OS van oppo en dat heb ik toen als erg prettig ervaren! Krijg alleen continu pop ups dat google services enz is gestopt. krijg ook nog geen connectie met play store, erg irritant!
Even kort 3 foto's gemaakt bij gematigd licht en ook dit lijkt in eerste instantie veel beter dan bij de G4. zonder de instellingen te wijzigen lijken de fotos erg licht. Denk hoge iso waarde ofzo, want ook beetje korrelig. De komende dagen maar eens meer inverdiepen.

Eerste indruk is echt zeer goed!

Verwijderd

Een paar dagen de Jiayu S3 basic binnen nu, wat een prachtding! Alleen net als andere problemen met google apps. Ook nieuwe rom installeren van needrom lukte niet wat de flashtool doet niks. usbdrivers weghalen werkte niet...dus normaal apps installeren werkte niet. Tot ik met wat googlen deze handleiding tegen kwam: http://www.boardsforphone...ogle-service-on-jiayu-s3/
Heel duidelijk en werkt als een speer! Goed lezen en de plaatjes bekijken.
Google app store werkt weer. Zonder rom installatie!

• jeroen__online
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

jeroen__online

ook wel eens offline!

Verwijderd schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 11:29:
Is het al bekend wanneer de 3GB versie uitkomt?

Bij de Jiayu store (http://www.jiayu-store.com/) laten ze er nog niets over los, terwijl ze bij andere aanbieders al op pre-sell staan. Heeft iemand hier een verklaring voor?
Verwijderd schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 17:20:
Ik heb toevallig vanmorgen de 3GB versie besteld bij Coolicool.com (is op voorraad), zal vast even duren voordat ie er is (standard shipping met insurance), maar ben erg benieuwd :)

• wolterious
Thx noordtr, werkt inderdaad perfect!

Verwijderd

Jvann schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 20:03:
Hoeveel Ram geheugen is er ongeveer in gebruik door het systeem?
Op de 3gb versie zie ik 1,7 gb in gebruik vd 3 gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Noordtr bedank, was hier al naar op zoek. Werkt perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freakinlaser
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 31-08 17:12
Hoi,

Voor wie er (net als ik) in eerste instantie problemen had met het opvolgen van de instructies op NeedRom, een aantal bevindingen van mijn kant om problemen met flashen via FlashTool te verhelpen:

- Allereerst via usbdeview alle drivers die iets met "Mediatek", "MT", "MTK", "V-COM" of "pre-loader" te maken hebben, verwijderen
- Reboot je PC. Ik heb hier ook met F8 gekozen voor "Disable Driver Signature Enforcement "
- Driver downloaden uit "All MTK USB Driver 2014.rar" (gewoon even googlen)
- Device manager openen
- Telefoon UIT
- Telefoon aansluiten via USB
- SNEL de unrecognized device verwijzen naar "All MTK USB Driver 2014\All MTK Drivers\MT65xx Preloader"
- Ik heb toen ook de Mediatek V-Com com-poort op 115200 baud gezet, maar ik denk niet dat dat iets deed (het flashen ging gelukkig veel sneller dan 115200 baud, namelijk :-) ). Ik meld het voor de volledigheid maar.
- Helaas weet ik niet meer zeker welke versie flash tool ik gebruikt heb. Volgens mij was het versie: 5.1428.05.000
- Het zou ook versie 5.1452.00.000 geweest kunnen zijn (beiden staan nog op mijn PC, dus ik weet niet meer zeker welke ik gebruikt heb...)

Welke van de bovenstaande stappen mijn probleem heeft verholpen kan ik niet met zekerheid zeggen, maar ik vermoed dat het verwijderen van drivers een sleutelrol heeft gespeeld (de drivers van m'n oude Mediatek chinaphone - iOcean X7 Youth - stonden er nog in, vermoed ik)

Ik hoop dat ik hier iemand mee geholpen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
freakinlaser schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 09:02:
Ik hoop dat ik hier iemand mee geholpen heb.
Ik heb hetzelfde zaterdag al vermeld, maar jouw handleiding is wat uitgebreider, dus zeker nuttig. :)

Something else: ik kwam erachter dat ik om bluetoothgeluid te kunnen streamen naar m'n auto onder audioprofielen 'verliesvrije bt-modus' aan moet zetten. Dat heb ik nog niet eerder meegemaakt. (kleine irritatie hierbij is dat er dan wel een icoontje in m'n notificatiebalk bijkomt zolang het aanstaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freakinlaser
Hyp Hyper schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 10:57:
[...]

Ik heb hetzelfde zaterdag al vermeld, maar jouw handleiding is wat uitgebreider, dus zeker nuttig. :)

Something else: ik kwam erachter dat ik om bluetoothgeluid te kunnen streamen naar m'n auto onder audioprofielen 'verliesvrije bt-modus' aan moet zetten. Dat heb ik nog niet eerder meegemaakt. (kleine irritatie hierbij is dat er dan wel een icoontje in m'n notificatiebalk bijkomt zolang het aanstaat)
Ah, die had ik even gemist. :)

Even voor de volledigheid het lijstje met links voor de google-handicapped onder ons:
NeedROM Jiayu S3 Official
NeedROM Jiayu S3 TWRP Recovery
All MTK USB driver 2014
Flashtool
USBDeview

(OP, wellicht voor onder "handige links" ?)

[ Voor 5% gewijzigd door freakinlaser op 20-02-2015 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Er is ook nog een CWM TWRP recovery voor de S3 zag ik op needrom

[ Voor 17% gewijzigd door Hyp Hyper op 20-02-2015 14:12 . Reden: Ik moet afkortingen eens uit elkaar houden ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freakinlaser
Ik had op mijn oude iOcean een snelle manier om van default sim te switchen ( bijvoorbeeld: als ik in SMS scherm zat, swipe down van boven en sim kaart kiezen), iemand enig idee hoe ik dat bij deze telefoon ook kan fiksen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• subwaysurfer
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 07:29
Ik vraag me af of die optie er is. Ik heb het zo ingesteld als bij m'n oude jiayu G3. Instellingen, sim beheer, standaard sim en dan bij SMS kiezen: altijd vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freakinlaser
Hm, zou spijtig zijn als dit helemaal niet kan. Zelfs bij de aldi dual sim telefoons heb je deze optie:

https://www.google.nl/url...SOHg&ust=1424542448392902

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Voor sms gebruik ik nu chompsms en daarbij is het makkelijk van sim wisselen voordat je een bericht verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

freakinlaser schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 19:21:
Hm, zou spijtig zijn als dit helemaal niet kan. Zelfs bij de aldi dual sim telefoons heb je deze optie:

https://www.google.nl/url...SOHg&ust=1424542448392902
Het zit in meer toestellen niet dan wel. Overigens vast toe te voegen met gravitybox of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik heb vandaag mijn JiaYu S3 aangekregen. Er stond reeds Google Play op, maar indien ik apps wil installeren, krijg ik steeds de foutmelding dat er niet genoeg capaciteit is. Iemand een idee hoe dit op te lossen is, ik heb nog 12GB vrije ruimte.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Verwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 19:30:
Hoi,

Ik heb vandaag mijn JiaYu S3 aangekregen. Er stond reeds Google Play op, maar indien ik apps wil installeren, krijg ik steeds de foutmelding dat er niet genoeg capaciteit is. Iemand een idee hoe dit op te lossen is, ik heb nog 12GB vrije ruimte.

Alvast bedankt!
BIj (ik meen) opslagruimte/storage even lokatie wijzigen van sd-card naar intern geheugen.

edit: dat was het hem dus niet.....

[ Voor 3% gewijzigd door Hyp Hyper op 20-02-2015 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hyp Hyper schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 19:40:
[...]

BIj (ik meen) opslagruimte/storage even lokatie wijzigen van sd-card naar intern geheugen.
De locatie staat reeds op intern geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freakinlaser
Verwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 19:30:
Hoi,

Alvast bedankt!
Welke ROM is er geinstalleerd op jouw toestel?
(kun je vinden onder settings -> about phone -> build number)

De "algemene" oplossing voor deze foutmelding is om bij Google Play, Google Play Services, en alles wat daarmee te maken heeft, de cache en data te verwijderen (heb ik ook wel eens moeten doen na te veel geklooid te hebben met GAPPS met een ander toestel), maar het is wel gek dat jouw telefoon nu dit probleem al out of the box geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

freakinlaser schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 19:55:
[...]

Welke ROM is er geinstalleerd op jouw toestel?
(kun je vinden onder settings -> about phone -> build number)

De "algemene" oplossing voor deze foutmelding is om bij Google Play, Google Play Services, en alles wat daarmee te maken heeft, de cache en data te verwijderen (heb ik ook wel eens moeten doen na te veel geklooid te hebben met GAPPS met een ander toestel), maar het is wel gek dat jouw telefoon nu dit probleem al out of the box geeft.
De ROM is S3 20150204-161147.
Services etc stonden er al op. Een paar apps gaven geen fout (VLC), maar het merendeel wel (Facebook, outlook etc.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Geeft hij de fout bij het installeren of al tijdens het downloaden? Bij het tweede heb ik eens de tip gezien het te proberen via de dataverbinding ipv wifi. En dat wat freakinlaser zegt.
Geeft ie ook een foutcode of alleen de melding?

[ Voor 11% gewijzigd door Hyp Hyper op 20-02-2015 20:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hyp Hyper schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 20:06:
Geeft hij de fout bij het installeren of al tijdens het downloaden? Bij het tweede heb ik eens de tip gezien het te proberen via de dataverbinding ipv wifi. En dat wat freakinlaser zegt.
Hij geeft de fout bij het installeren. Ik zal een proberen de cache en data te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freakinlaser
OK - dat is de ROM die standaard nog geen GAPPS heeft, waar dus de winkel waar je hem hebt gekocht google services op gezet heeft. (ik kreeg die van mij ook met die ROM, maar dan zonder Google services).

Ik zou gewoon proberen om S3W 20150205-141543 erop te zetten, ben je gelijk van de chinese crap af... is even wat gedoe, maar dan heb je hem wel in 1x helemaal in orde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hyp Hyper schreef op woensdag 18 februari 2015 @ 21:03:
Dat klinkt als een defect. Voor alle zekerheid ook een sim van iemand anders geprobeerd en ook allebei de simslots getest?
Ja, dat heb ik.

Een Tmobile werkte in eerste instantie wel, maar later ook niet meer.
Het vreemde is wel dat mijn Telfort sim het ook niet goed doet in een andere chinese smartphone, een iNew V3 Plus.

Weet nu niet meer wat het is.

Ik heb besloten om hem terug te sturen, nu maar hopen dat webshop To2C een beetje snel van hun Chinese Nieuwjaars kater bijkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ngnl
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-03-2021
perryp schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 20:13:
Willen mensen ook eens antutu runnen met hun S3 en de gedetaileerde resultaten posten(ook graag de rom versie)? Op deze manier kunnen we wat vergelijkingen doen met de verschillende versies roms.

Ben erg benieuwd aangezien de score's op internet nogal verschillen van elkaar.
Mijn S3 komt waarschijnlijk over zo'n 2-3 weekjes.
S3 2/16Gb
Rom: S3W 20150123-225823
Android 4.4.4
Overall 40792 :P
Afbeeldingslocatie: http://www.mupload.nl/img/l5ft3j3xuwe.jpg

Valt me dus helemaal niet tegen!
Deze rom zat er standaard op, bij mijn weten de internationale met standaard gapps.
Wel heb ik direct die lelijke jiayu launcher vervangen door de 'L Launcher'

[ Voor 7% gewijzigd door ngnl op 20-02-2015 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

freakinlaser schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 20:08:
OK - dat is de ROM die standaard nog geen GAPPS heeft, waar dus de winkel waar je hem hebt gekocht google services op gezet heeft. (ik kreeg die van mij ook met die ROM, maar dan zonder Google services).

Ik zou gewoon proberen om S3W 20150205-141543 erop te zetten, ben je gelijk van de chinese crap af... is even wat gedoe, maar dan heb je hem wel in 1x helemaal in orde.
Het flashen heeft inderdaad geholpen. Dankjewel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freakinlaser
S3W 20150205-141543 zegt:

Afbeeldingslocatie: http://www.mupload.nl/img/b53vdfat9yu.png
Verwijderd schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 21:36:
[...]
Het flashen heeft inderdaad geholpen. Dankjewel!
Mooi! Veel plezier met de goed werkende telefoon :)

[ Voor 71% gewijzigd door freakinlaser op 20-02-2015 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ngnl
[quote]freakinlaser schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 21:36:
S3W 20150205-141543 zegt:

Met het toestel in flightmode druk ik er nog een kleine 700 puntjes bij.
Naar 41483 (non verified score ivm het ontbreken van een internet verbinding)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whiskey48
Hier ook.
Super Coolblue, m'n eerste tel die goed in het donker foto's maakt van m'n beamer scherm, m'n Nexus 5 zag je niks.
Wat een top toestel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• perryp
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 15-05 14:13
Ziet er goed uit! Bedankt voor de benchmark results. De gpu in deze phone is iets wat langzamer dan veel telefoons maar de runtime score doet het beter dan de oneplus one en Note 4 :)

De runtime score geeft namelijk een goede indicatie van de snelheid van de ui/response etc.

Het is dus ook zeker de moeite om de update te flashen aangezien die al 350 punten meer haalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freakinlaser
Batterij valt me ook niks tegen tot nu toe.
Ik had in een review gezien dat de stand-by tijd tegen viel, maar ik heb hem vannacht niet aan de lader gehad en de battery indicator is sinds mijn post 21:36 gisteravond gezakt van 71% naar 63%.
Dus dat is 8% in 12.5 uur, met zeer licht gebruik, maar wel wifi en 3G aan.

[ Voor 4% gewijzigd door freakinlaser op 21-02-2015 10:08 . Reden: Edit: De 350 punten sloeg natuurlijk op de runtime score, d'oh ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ngnl
Via de app 'cpu spy' kun je goed zien of het toestel netjes in deep sleep gaat. Wil bij voorgaande modellen wel eens mis gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freakinlaser
Ok, bedankt voor de tip.
Ik ga eerst eens een full charge doen en dan kijken hoe ver ik kom zonder lader. Afhankelijk van de resultaten zal ik cpu spy eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoegie1504
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-06 12:14
ngnl schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 10:26:
Via de app 'cpu spy' kun je goed zien of het toestel netjes in deep sleep gaat. Wil bij voorgaande modellen wel eens mis gaan.
Interessant! Die ga ik eens proberen. Ik gebruik altijd wakelock detector om dit na te gaan. Wakelock detector kan je combineren met de app greenify.
Het schema aan/uit is ook een fantastische optie om de batterij te sparen. Hiermee kan je bepalen op welke momenten de s3 in slaapmodus gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoegie1504
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-06 12:14
De s3 is op alle vlakken een stap vooruit ten opzichte van mijn G3t. Het enige echte minpunt vind ik het geluid.

Kan er iemand vertellen of het geluid merkbaar verbeterd is met de S3W 20150205-141543 rom?
Wat zijn jullie instellingen/tweaks om het geluid beter te krijgen?

Op mijn s3 draait firmware s3w 20150123-225823 en ik ben hier best tevreden van. Alle google apps werken perfect en ik heb tot nu toe nog geen foutmeldingen gekregen.

ps Ik had op aliexpress betaald voor de chinese versie maar heb blijkbaar toch de internationale versie ontvangen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CIAagentB
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 06-11-2024
Weten jullie of er bij Pandawill de Internationale geleverd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
CIAagentB schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 12:29:
Ik zou het Pandawill vragen. (of de NSA, daar heb je als CIAagent vast wel contacten :P)

Ze zeggen 'play store' bij 'other features', maar in hoeverre dat een copy/paste van andere Android-phones is, is maar de vraag.

[ Voor 19% gewijzigd door Hyp Hyper op 21-02-2015 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aobh
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-09 19:45
CIAagentB schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 12:29:
Ik heb hem bij Pandawill besteld en heb de internationale gehad. Anderhalve week levertijd. Laatste s3w rom erop gezet en werkt als een tierelier! Geweldige telefoon zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CIAagentB
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 06-11-2024
Welke versie had jij besteld de 2 of 3GB?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aobh
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-09 19:45
CIAagentB schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 14:23:
De 2GB versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
CIAagentB schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 14:23:
Als ie hem al binnen heeft, zal het niet de 3GB versie zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jvann
Er zijn al 3GB versies verstuurt (TO2C), maar vele winkels versturen hem pas woensdag (de 25ste) met onderandere AntELife, CooliCool, Efox-Shop en Merimobiles.

Btw, is het niet erg veel als het systeem al 1,7GB aan RAM geheugen gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hyp Hyper
Momus schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 15:19:
[...]

Als ie hem al binnen heeft, zal het niet de 3GB versie zijn...
Verwijderd schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 17:20:
Het zou dus kunnen.

[ Voor 3% gewijzigd door Hyp Hyper op 21-02-2015 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groxgrox
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:26
Ben aan het kijken waar deze het voordeligst gekocht kan worden, mag ik dat via hier vragen?
Zie hem bij coolicool, met coupon en verzekering, staan voor 165 euro. Zijn er, gezien het chinese nieuwjaar nog elders kortingen?

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=918192

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magin12
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-08 15:05
Is het verstandig om bij het bestellen er voor te kiezen je te verzekeren tegen eventuele tol die je moet metalen?

DEYE SUN 20K-SG01HP3-EU-AM2 met Tesla Model 3 60kw accu. 20x580wp bifacial panelen op dak. Quatt Duo warmtepomp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• groxgrox
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:26
Het kost daar maar 1,9 dollar.....

http://valid.canardpc.com/show_oc.php?id=918192

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magin12
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-08 15:05
groxgrox schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 21:17:
Ben aan het kijken waar deze het voordeligst gekocht kan worden, mag ik dat via hier vragen?
Zie hem bij coolicool, met coupon en verzekering, staan voor 165 euro. Zijn er, gezien het chinese nieuwjaar nog elders kortingen?
voor €251.17 de 3gb versie bij http://www.efox-shop.com/ met DHL verzonden en verzekerd tegen extra douane kosten

DEYE SUN 20K-SG01HP3-EU-AM2 met Tesla Model 3 60kw accu. 20x580wp bifacial panelen op dak. Quatt Duo warmtepomp.

Pagina: 1 2 ... 43 Laatste

Let op:
Prijzen en levertijden in het daarvoor bestemde topic: ~~~[Jiayu S3] Importeren, levertijden en prijzen topic
Het is verboden om te bespreken hoe importkosten te omzeilen.