Lang geleden dat ik hier nog iets heb gepost. Lange vakantie gehad.
Ik was bijna van plan om de telefoon te verkopen. Enkele problemen gehad tijdens verlof.
Batterij dat steeds warm werd met foutmelding on-screen, zelfs tijdens een simpele rit met enkel GPS aan.
Smartwake dat niet correct werkte.
Muziek streamen naar een bluetooth box ging ook niet soepel, soms gekraak door de boxen als wifi aan stond en zelfs gewoon geen muziek uit de box meer als ik een video wou opnemen, daar ging ons gek gedoe aan het kampvuur midden in de bergen.
En nog andere kleine problemen, draaide toen Tsunami rom.
Extreme Rom sinds vandaag geïnstalleerd. Tijdens de installatie merkte ik op dat hij mijn twrp had aangepast van 286 naar 287. Ik dacht oh nee hier gaan we weer tijdens de installatie van Xposed, weer een bootloop. Maar dat ging goed, oef ! Titanium backup vond geen apps om te herstellen, al een geluk dat de xmls van berichten en calls in mijn dropbox waren. Herstel daarvan ok en de apps, nou ja geen probleem om ze allemaal manueel te installeren.
De accubesparing moet je weer instellen. Kunnen ze dat niet standaard in de rom op 15% instellen? Soit.
Dan weer geen dataverbinding, tja apn was niet ingesteld
Wifi verbinding blijft gewoon aan. 2 bestanden van elk 1,5gb gedownload zonder problemen. Wifi behouden in slaapstand staat toch aan?
Google Spreadsheet werkt ook, ik kan in een Excel bestand zaken typen en het gewoon opslaan. Geen probleem.
Geïnstalleerde apps: standaard rom apps + 3c toolbox pro, clash of clans, cpu-z, dropbox, evernote, facebook, google docs, google spreadsheets, inbox, agenda, lucky patcher, rom toolbox, smart banking, titanium backup pro, waze en xposed (eindelijk werkend op een jiayu 5.1 rom)
Er zullen nog wel apps bijkomen en verdwijnen.
Voor de rest zal ik het uitgebreider testen en hoop dat er wat problemen zijn opgelost, anders vliegt ie de deur uit.