Jvann schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 17:48:
[...]
Oke 1 moment ff type
Bedenk dat dit alleen werkt op Android 4.4 Kitkat.
Stap 1
Download ES File Explorer (
Google Play: ES File Explorer File Manager – Android Apps on Google Play)
Stap 2
Download het bestand (
https://mega.co.nz/#!gJ01...1YwOvsqOogg7rKR2bjqtJKw9Q) op de Jiayu S3
Stap 3
Zorg ervoor dat je root aanstaat op je Jiayu S3 (Settings > Security > Superuser Slider)
Stap 4
Ga naar ES File Explorer en zet Root Explorer aan (Swipen van links naar rechts, onder het kopje 'Tools' de slider Root Explorer.
Stap 5
zoek het gedownloade Zip bestand in ES File Explorer (Download folder waarschijnlijk)
Stap 6
Pak het Zip bestand uit (Zip bestand lang ingedrukt houden, rechtsonderin op de knop 'more' tikken en dan tikken op 'extract to'. Kies als locatie maar gewoon de download folder.
Stap 7
Zoek in de uitgepakte bestanden het bestand libstagefright.so en kopieer deze.
Stap 8
Ga in ES File Explorer naar de folder system/lib en zoek het bestand libstagefright.so, tik lang op het bestand, klik dan rechtsonderin op 'more' en dan op properties. Hier staan een knopje bij permissions genaamt 'change', tik hier op.
Stap 9
Je krijg nu een venster met permissies, selecteer alle vinkjes naast user, group en other.
Stap 10
Plak nu het bestand dat je in Stap 7 heb gekopieerd (Van rechts naar links swipen, Clipboard, hier staat hij bij)
Stap 11
Als het bestand gekopieerd is, verander je weer de rechten van dit bestand net zoals bij Stap 9 naar het volgende: user krijgt read and write, group en other krijgen read.
Stap 12
Klaar, check het met de stagefright app (
Google Play: Stagefright Detector App – Android Apps on Google Play) om te zien of het gelukt is.
Als je vragen hebt hoor ik het graag, ik ben niet de beste uitlegger.
Het kan zijn dat ES File Explorer een fout geeft als je Root-Explorer aanzet, ikzelf heb hier soms ook last van en ik heb geen idee hoe ik het kan fixen.
Hier is het bewijs:
www.imgur.com/nPhpZlm