Bedankt. Firmware upgrade neem ik aan?IPeukieI schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 23:46:
Armageddon via SPtools (alleen 3GB versie!!): https://mega.nz/#!eEVy2Kw...ad8IxOxu7nW4kpXuoJAYschYA
Zelf net geinstalleerd, is kijken of het wat is..
Edit: Ik kan geen sms berichten ontvangen. De default berichten app crasht wanneer ik een sms probeer te versturen. Hangouts geinstalleerd, kan wel sms berichten verzenden maar nog steeds niet ontvangen..
Antutu score 43347
Voor iedereen met het google calender probleem, ik ben van S3SW 20150213-171816 naar S3S-20150507-083407 (Flash)
Zelf de Gapps geflashed en Google calender 5.1 er los op geïnstalleerd. Zo ingesteld dat hij die niet update, maar de rest van de playstore wel. Daarna een resterende apps en systeem data backup hersteld met Titanium backup. Nu werkt alles.
ps: Weet iemand waarom je eigenlijk de 5.2 versie wel kan installeren op KK? Zou er geen restrictie op moeten zitten zodat het alleen met LP geïnstalleerd kan worden?
Zelf de Gapps geflashed en Google calender 5.1 er los op geïnstalleerd. Zo ingesteld dat hij die niet update, maar de rest van de playstore wel. Daarna een resterende apps en systeem data backup hersteld met Titanium backup. Nu werkt alles.
ps: Weet iemand waarom je eigenlijk de 5.2 versie wel kan installeren op KK? Zou er geen restrictie op moeten zitten zodat het alleen met LP geïnstalleerd kan worden?
[ Voor 19% gewijzigd door Michiel36 op 20-07-2015 17:10 ]
Wat is de definitie van Firmware upgrade

Overigens was deze rom voor mij niet werkbaar. Op moviles worden nog meer klachten genoemd, ik ben voordat ik die kon ontdekken terug naar Tsunami V7 (stond nog op SD kaart). Tsunami V8 is ook beschikbaar maar die heb ik nog niet getest.. had toen geen zin om V8 te downloaden dus ben terug naar V7 die stabiel genoeg is voor dagelijks gebruik.
Bedankt. In apparaatbeheer kom ik de volgende device tegen:
YunOS Phone

Alle drivers lijken goed te zijn geïnstalleerd (geen recentere beschikbaar).
Ik weet niet zoveel van drivers dus heb eigenlijk geen idee hoe nu verder.. ^^
Groet,
YunOS Phone

Groet,
Momus schreef op maandag 20 juli 2015 @ 12:16:
[...]
Driverprobleem inderdaad.
Je moet even je apparaatbeheer open zetten, dan je telefoon aansluiten en dan als er een preload device verschijnt, deze snel open klikken. En daarvan de juiste preload drivers installeren.
Welke van die drie is nu de beste met minste bugs? Wellicht ook leuk als we de Antutu scores kunnen verzamelen. Is de beste van die drie gelijkwaardig aan S3S 20150507-083407?Ro-Me schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 19:22:
[...]
En als je Lollipop wilt, dan kun je in grote lijnen kiezen voor de volgende ROMs:
1. superdragonpt
2. Tsunami
3. Armagedon
Probleem opgelost. Het kwam door lux.IPeukieI schreef op zondag 19 juli 2015 @ 21:11:
[...]
Bij mij werkt dit wel. Getest met Lastpass op v7.
Zie http://forum.xda-develope...ibility-services-t2943054
Zijn er meer mensen die "last" hebben van iets te veel backlight bleeding op dit plekje, of op andere plekjes?: https://www.dropbox.com/s...5DVWmhawMtBMr7QKKBZa?dl=0
Jiayu S3
Nee is niet goed. Je moet preload drivers geïnstalleerd hebben staan.ultimatia schreef op maandag 20 juli 2015 @ 16:56:
Bedankt. In apparaatbeheer kom ik de volgende device tegen:
YunOS Phone
[afbeelding]
Groet,
[...]
Ik heb nu dit geïnstalleerd volgens de stappen op de pagina:Momus schreef op maandag 20 juli 2015 @ 17:49:
[...]
Nee is niet goed. Je moet preload drivers geïnstalleerd hebben staan.
http://mobileresources.bi...r-adb-latest-version.html
Volgens de popup zou de telefoon correct connected dienen te zijn, echter nog steeds niet te benaderen.

[ Voor 5% gewijzigd door ultimatia op 20-07-2015 18:02 ]
De ROM met de minste bugs is Armagedon V1. Die draai ik nu al een aantal dagen.Michiel36 schreef op maandag 20 juli 2015 @ 17:25:
[...]
Welke van die drie is nu de beste met minste bugs? Wellicht ook leuk als we de Antutu scores kunnen verzamelen. Is de beste van die drie gelijkwaardig aan S3S 20150507-083407?
Die is tot nu toe bij mij stabiel. Ik heb geen bugs kunnen ontdekken. Camera werkt ook gewoon goed in deze versie.
Er is nu ook een V1.1 uit van Armagedon, maar die heeft een bug met het versturen en ontvangen van sms'jes en de Google Play services crashen steeds.
Het enige verschil met V1 is dat Xposed Framework er in werkt, maar dat is absoluut nog niet stabiel. Ik kreeg daardoor random reboots.
De ROM van superdragonpt is ook gewoon stabiel, maar NFC werkt niet en de camera maakt vage foto's.
Antutu scores verschillen bij mij nauwelijks met de verschillende ROMs. Allemaal rond 44000 - 45000 punten met de Antutu 64-bit test.
Even een gebruikersvraag tussen door. Op het standaard 4.4.4. Rom schakelt bij het bellen met het toestel aan je oor netjes het display uit. Alleen als je het toestel van je oor haalt blijft het display uit en gaat het alleen terug aan nadat je de aan/uit knop indrukt. Is dat op de een of andere manier aan te passen? Dus dat het display vanzelf weer aan gaat als je de telefoon van je oor haalt? Ik heb al even gekeken in de jiayu.es tools of ik daar iets zag maar nog niet gevonden.
Bij mij was het toch iets anders. Het viel me op dat het scherm een beetje los kwam uit te behuizing. Toch maar een keer de accu bekeken...Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2015 @ 11:38:
Voor zover ik weet, heb ik geen probleem totdat hij aan 15% komt, en dan is de telefoon binnen de paar minuten dood
De oplossing voor het probleem met de lader zou bestaan door een batterij calibratie uit te voeren.
Ik doe dit nu op frequente basis en haal een baterijtijd van meer dan een dag.
gebruik nu Google Play: Battery Calibration
maar heb het gevoel dat hij mijn batterij verkeerd uitleest, want heb steeds 4800 mAH terwijl mijn batterij maar 3100mAH zou mogen hebben (dacht ik)

Dat wordt een RMAtje
Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen
MDSTeam levert een goede bijdrage aan de Jiayu S3 community door het actief verbeteren van Lollipop ROMS. Maar met het opsplitsen over verschillende ROMS slaan ze imo de plank echt mis. Eerst Tsunami toen Maremoto en nu weer Armageddon. Ik zie liever dat ze gewoon al hun energie in één ROM stoppen, dat maakt het ook duidelijker voor de gebruikers.Ro-Me schreef op maandag 20 juli 2015 @ 18:05:
De ROM met de minste bugs is Armagedon V1. Die draai ik nu al een aantal dagen.
Die is tot nu toe bij mij stabiel. Ik heb geen bugs kunnen ontdekken. Camera werkt ook gewoon goed in deze versie.
Is de camera- en videofunctie in de custom-roms die hier genoemd worden beter dan in de stock rom S3SW 20150314-141844?
Ik heb geen ervaring met ROMs flashen of wat dan ook, maar vooral een betere videofunctie lijkt mij toch heel aantrekkelijk.
Ik heb geen ervaring met ROMs flashen of wat dan ook, maar vooral een betere videofunctie lijkt mij toch heel aantrekkelijk.
http://serve.infoteur.nl
Waar kan ik de v1 vinden en is deze voor de 2gb?Ro-Me schreef op maandag 20 juli 2015 @ 18:05:
[...]
De ROM met de minste bugs is Armagedon V1. Die draai ik nu al een aantal dagen.
Er is nu ook een V1.1 uit van Armagedon, maar die heeft een bug met het versturen en ontvangen van sms'jes en de Google Play services crashen steeds.
Het enige verschil met V1 is dat Xposed Framework er in werkt, maar dat is absoluut nog niet stabiel. Ik kreeg daardoor random reboots.
De ROM van superdragonpt is ook gewoon stabiel, maar NFC werkt niet en de camera maakt vage foto's.
Antutu scores verschillen bij mij nauwelijks met de verschillende ROMs. Allemaal rond 44000 - 45000 punten met de Antutu 64-bit test.
Zag dat ik nog een ergens een website had liggen, die gebruiken voor wat dingen van de Jiayu S3 bij elkaar te gooien.
Heeft iemand glonass en beidu al werkend gekregen met tsunami? De mediatek GPS hapert nog steeds en geeft onnauwkeurig waarden zoals met eerdere chipsets.
Pas maar op met zon accu:Twan V schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 08:26:
[...]
Bij mij was het toch iets anders. Het viel me op dat het scherm een beetje los kwam uit te behuizing. Toch maar een keer de accu bekeken...
[afbeelding][afbeelding]
Dat wordt een RMAtje
YouTube: Phone Battery Explode When Pierced with a Knife
De accu ligt buiten op het balkon in een broodtrommeltje. Jammer dat de telefoon helemaal niks doet zonder accu, ook niet als hij aan de spanning hangt...
Na moeizaam contact met GeekBuying een link gekregen waar ik voor $10 'verzendkosten' een nieuwe accu toegestuurd krijg. "Op de accu zit geen garantie, en het toestel is al twee maanden oud"
Na moeizaam contact met GeekBuying een link gekregen waar ik voor $10 'verzendkosten' een nieuwe accu toegestuurd krijg. "Op de accu zit geen garantie, en het toestel is al twee maanden oud"
Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen
Hierbij een korte handleiding plus de linkjes.bangsat schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 10:05:
[...]
Waar kan ik de v1 vinden en is deze voor de 2gb?
Het is wel noodzakelijk dat je, als je van Android 4.4.x komt, eerst een Lollipop ROM flashed met de flash tools.
Je kunt daarvoor de Lollipop ROM van superdragonpt flashen, daar zit TWRP al in bijgevoegd:
http://forum.xda-develope...iayu-s3-01072015-t3148997
Armagedon V1 voor de 2GB versie: https://mega.nz/#!LkgjwKD...NxZYOm7Gi7sIJqgmrPZ3kgsEw
Armagedon V1 voor de 3GB + NFC versie: https://mega.nz/#!GsZRCIA...cx9w-flNta0lf4Z8DSiZaLd-A
Na het downloaden zet je de juiste zip op een SD-kaart en start je op in de recovery.
Wipe de huidige ROM. Selecteer alles behalve de SD-kaart (external storage).
Hierna flash je de ROM via de Install optie in TWRP.
Kies nu voor Reboot system, het duurt nu een aantal minuten voor de telefoon is opgestart.
Een beetje aan het kloten met de website (domeinnaam nog eens wijzigen).
De handleiding heb ik er al deels opgezet, de rest ga ik nog wel eens mee verder: http://www.fumatore.eu/
De handleiding heb ik er al deels opgezet, de rest ga ik nog wel eens mee verder: http://www.fumatore.eu/
Dan krijg je dus 4,99 usd korting op een nieuwe battery.Twan V schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 11:41:
Na moeizaam contact met GeekBuying een link gekregen waar ik voor $10 'verzendkosten' een nieuwe accu toegestuurd krijg.
Contact met geekbuying gaat altijd traaaaag (behalve wanneer je wat kopen wilt)
Duurt vaak een paar dagen voordat ze reageren, en als het dan een paar keer heen en weer moet voordat je eruit bent, ben je een paar weken verder.
En had het een stuk goedkoper gekund via AliExpress.ASW1 schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 13:04:
[...]
Dan krijg je dus 4,99 usd korting op een nieuwe battery.
Contact met geekbuying gaat altijd traaaaag (behalve wanneer je wat kopen wilt.
Duurt vaak een paar dagen voordat ze reageren, en als het dan een paar keer heen en weer moet voordat je eruit bent, ben je een paar weken verder.
Da's minder dan 10 dollar ja.Momus schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 13:05:
[...]
En had het een stuk goedkoper gekund via AliExpress.

Bedankt ro-me. Ik heb superdragon 5.1 er al op staan. Ik verlies alleen vaak me imei als ik het via recovery doe. Ik doe het liever met flashtool. Daar ben ik nog niet mee imei verloren.Ro-Me schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 11:44:
[...]
Hierbij een korte handleiding plus de linkjes.
Het is wel noodzakelijk dat je, als je van Android 4.4.x komt, eerst een Lollipop ROM flashed met de flash tools.
Je kunt daarvoor de Lollipop ROM van superdragonpt flashen, daar zit TWRP al in bijgevoegd:
http://forum.xda-develope...iayu-s3-01072015-t3148997
Armagedon V1 voor de 2GB versie: https://mega.nz/#!LkgjwKD...NxZYOm7Gi7sIJqgmrPZ3kgsEw
Armagedon V1 voor de 3GB + NFC versie: https://mega.nz/#!GsZRCIA...cx9w-flNta0lf4Z8DSiZaLd-A
Na het downloaden zet je de juiste zip op een SD-kaart en start je op in de recovery.
Wipe de huidige ROM. Selecteer alles behalve de SD-kaart (external storage).
Hierna flash je de ROM via de Install optie in TWRP.
Kies nu voor Reboot system, het duurt nu een aantal minuten voor de telefoon is opgestart.
Verwijderd
Ze zijn momenteel enkel nog actief op het Armagedon verhaal voor zover ik kan volgenAudiowaste schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 08:37:
[...]
MDSTeam levert een goede bijdrage aan de Jiayu S3 community door het actief verbeteren van Lollipop ROMS. Maar met het opsplitsen over verschillende ROMS slaan ze imo de plank echt mis. Eerst Tsunami toen Maremoto en nu weer Armageddon. Ik zie liever dat ze gewoon al hun energie in één ROM stoppen, dat maakt het ook duidelijker voor de gebruikers.
Er gaat een dezer opnieuw een versie uitkomen, maar Nivu is nog een beetje aan het tweaken hier en daar.
Ik ga allesinds niet direct weer overspringen, eerst even de andere reacties afwachten
Alles lijkt te werken (behalve GPS valt af en toe weg als ik men iCoyote app wil gebruiken
Die Armagedon V1 ROM is alleen via de recovery te flashen.bangsat schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 13:20:
[...]
Bedankt ro-me. Ik heb superdragon 5.1 er al op staan. Ik verlies alleen vaak me imei als ik het via recovery doe. Ik doe het liever met flashtool. Daar ben ik nog niet mee imei verloren.
Raar.. ik was in de veronderstelling dat je alleen je IMEI kwijt raakt via de flashtool als je de optie Firmware Upgrade + Format geselecteerd hebt. Ik ben in ieder geval zowel via de flash tool als via de recovery nog nooit mijn IMEI kwijtgeraakt.
Idd, Armagedon = Tsunami V9 aldus NivuVerwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 14:29:
[...]
Ze zijn momenteel enkel nog actief op het Armagedon verhaal voor zover ik kan volgen
Er gaat een dezer opnieuw een versie uitkomen, maar Nivu is nog een beetje aan het tweaken hier en daar.
Ik ga allesinds niet direct weer overspringen, eerst even de andere reacties afwachtenIk gebruik nu al enkele dagen de Armagedon V1 en ben er al bij al heel erg blij mee
Alles lijkt te werken (behalve GPS valt af en toe weg als ik men iCoyote app wil gebruiken) Nouja dit terzijde
Armagedon V1 draai ik ook sinds enkele dagen in combinatie met de brightness patch. Tot nu toe alles gewoon stabiel.
[ Voor 38% gewijzigd door Ro-Me op 21-07-2015 14:40 ]
Verwijderd
En zoals eerder op de dag gemeld, werd er vandaag een nieuwe ROM uitgebracht door Nivu.
Armagedon 5.1.2
Log v.2:
Rom volledig functioneel.
Zonder FC.
Zonder Xposed, geeft teveel problemen zoals softoops, bricks, ...
Nova launcher
Stock camara + slow motion.
Sonido Dolby Atmos volledig functioneel.
LS speed volledig geintegreerd en geactiveerd volgens zijn functie
Compleet nieuwe settings
Apk DPI om de grote aan te passen naar eigen wens
Root 100%
Gapps 64BitS
4G en 3G letters zijn verkleind
Meerdere gebruikers volledig actief
Miravision volledig geintegreerd en actief
BT 100% werkend met modem KK
3GB versie:
https://mega.nz/#!fZ9SRS5...knrpjPeLLhml4i1qwSC-h8x_o
2GB versie: (zelfde als 3GB versie behalve alle onnodige dingen zoals NFC verwijderd)
https://mega.nz/#!Od12zbo...lLlzP2tyqRyWNNwtu_v7ZFoAo
Pack flashtools LoLLiPoP Armagedon v.1.1.2 + logo + recovery (beide versies kan gebruikt worden om rechtstreeks van KK naar LP om te schakelen)
https://mega.nz/#!mQtBDYC...h53J43T0okrWn3PdgNxB1QLis
Ikzelf ga er mij nog niet aan wagen, wacht eerst nog de testen van de andere gebruikers af
Voorlopig ga ik nog even verder met V1 van Armagedon
Armagedon 5.1.2
Log v.2:
Zonder FC.
Nova launcher
Compleet nieuwe settings
Root 100%
Gapps 64BitS
3GB versie:
2GB versie: (zelfde als 3GB versie behalve alle onnodige dingen zoals NFC verwijderd)
Pack flashtools LoLLiPoP Armagedon v.1.1.2 + logo + recovery (beide versies kan gebruikt worden om rechtstreeks van KK naar LP om te schakelen)
Ikzelf ga er mij nog niet aan wagen, wacht eerst nog de testen van de andere gebruikers af
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2015 06:21 ]
Nu ik op een Linux machine zit , Is er een probleem ontstaan met flashen van een rom.
Is er een flashtool voor linux
Is er een flashtool voor linux
Ja te vinden op needrom, ubuntu 14.x heeft wat aanpassing nodig ivm met modemmanager oid, maar is simpel te doen, beschrijving te vinden op xda forum onder jiauy - s3 sectie, heb het goed werkend met mint xfe 17.2, kan morgen als ik bij de pc ben wel beschrijving plaatsen en of sptools linux plaatsen
Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro
Met dank , had hem gevonden maar nog effe lastig ommetoo schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 01:16:
Ja te vinden op needrom, ubuntu 14.x heeft wat aanpassing nodig ivm met modemmanager oid, maar is simpel te doen, beschrijving te vinden op xda forum onder jiauy - s3 sectie, heb het goed werkend met mint xfe 17.2, kan morgen als ik bij de pc ben wel beschrijving plaatsen en of sptools linux plaatsen
hem aan de gang te krijgen
Sh commando maar in mint map geopend en toen draaide het
Nu maar kijken of de versie met een scatter is of gewoon via recovery
de beschrijving gevonden:
The following steps will be necessary for the latest versions of Ubuntu:
º Uninstall the designated package using the following commands:
♦sudo apt-get remove modemmanager
♦sudo service udev restart
Udev restart the service without restarting the computer
This may have the side effect of removing the kernel module “cdc_acm”. To check if so, run the following command:
♦lsmod | grep cdc_acm
Check kernel module
º If it gives you an empty list in return, you must install the following module:
♦sudo modprobe cdc_acm
na flashen:
sudo apt-get install modemmanager
The following steps will be necessary for the latest versions of Ubuntu:
º Uninstall the designated package using the following commands:
♦sudo apt-get remove modemmanager
♦sudo service udev restart
This may have the side effect of removing the kernel module “cdc_acm”. To check if so, run the following command:
♦lsmod | grep cdc_acm
Check kernel module
º If it gives you an empty list in return, you must install the following module:
♦sudo modprobe cdc_acm
na flashen:
sudo apt-get install modemmanager
Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro
Wat is jullie antutu score op Armagedon V1? En iemand die al op v2 zit, ook de antutu score?
Nog geen goede GPS is voor mij een deal breaker. Hopelijk wel goed op v2?
Nog geen goede GPS is voor mij een deal breaker. Hopelijk wel goed op v2?
Verwijderd
Antutu score op V1 staat beetje hoger in dit topic maar is bij iedere versie ongeveer gelijk tussen de 42000 en 45000. Ikzelf hecht op zich weinig belang aan die antutu score want het werken op deze GSM is echt wel vlot!
V2 op dit moment nog niet getest, wacht eerst paar dagen af
dit omdat het recoveren enzo altijd wel wat tijd in beslag neemt en V1.1 een aantal major bugs had. Eerste indrukken op het spaanse forum zijn wel goed, dus waarschijnlijk schakel ik morgen ofzo wel over als de commentaren positief blijven
Heeft iemand ook problemen met bank apps? ik krijg die niet aan de praat, waarschijnlijk omdat hij standaard rooted is.
V2 op dit moment nog niet getest, wacht eerst paar dagen af
Heeft iemand ook problemen met bank apps? ik krijg die niet aan de praat, waarschijnlijk omdat hij standaard rooted is.
Tot V7 heeft het bij mij altijd gewerkt met ING.Verwijderd schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 06:30:
Antutu score op V1 staat beetje hoger in dit topic maar is bij iedere versie ongeveer gelijk tussen de 42000 en 45000. Ikzelf hecht op zich weinig belang aan die antutu score want het werken op deze GSM is echt wel vlot!
V2 op dit moment nog niet getest, wacht eerst paar dagen afdit omdat het recoveren enzo altijd wel wat tijd in beslag neemt en V1.1 een aantal major bugs had. Eerste indrukken op het spaanse forum zijn wel goed, dus waarschijnlijk schakel ik morgen ofzo wel over als de commentaren positief blijven
Verwijderd
KBC app start op maar als ik een overschrijving ofzo wil doen dan krijg ik een dikke foutmelding. Nuja ik vraag het eens na Bij KBC.IPeukieI schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 07:44:
[...]
Tot V7 heeft het bij mij altijd gewerkt met ING.
Ik draai nu op Tsunami V7 en deze werkt voor mij prima.
Net even Antutu laten lopen en ik haalde een score van: 45390. De GPS werkt overigens ook als een trein!
Maar als ik nu over wil naar Armagedon, moet ik dan via recovery het toestel wipen?
Opzich "upgraden" gaat nog redelijk snel. Maar wipen en alle applicaties opnieuw installeren/instellen niet...
Net even Antutu laten lopen en ik haalde een score van: 45390. De GPS werkt overigens ook als een trein!
Maar als ik nu over wil naar Armagedon, moet ik dan via recovery het toestel wipen?
Opzich "upgraden" gaat nog redelijk snel. Maar wipen en alle applicaties opnieuw installeren/instellen niet...
Armageddon heeft versienummer 1.1.2 en niet 2 toch?
Ik gebruik de superdragonpt ROM. Aanvankelijk was ik op stock KitKat, maar daar was ik onverstaanbaar voor anderen tijdens een telefoongesprek. Met headset geen problemen.
Met superdragonpt is dat probleem verholpen, alleen werkt de bluetooth mic niet (bekend probleem bij meerdere lollipop ROMs).
Nu wordt het dus Armageddon of Tsunami, welke is beter? Ik lees dat Armageddon Tsunami v9 is, dan zouden ze allebei dezelfde camera kwaliteit moeten hebben?
Met superdragonpt is dat probleem verholpen, alleen werkt de bluetooth mic niet (bekend probleem bij meerdere lollipop ROMs).
Nu wordt het dus Armageddon of Tsunami, welke is beter? Ik lees dat Armageddon Tsunami v9 is, dan zouden ze allebei dezelfde camera kwaliteit moeten hebben?
Als Armageddon eigenlijk Tsunami v9 is dan kan ik er met mijn hoofd niet bij waarom sommige functies/bugs weer slechter/terug zijn dan oudere versies, dit zou toch een lineair proces naar steeds beter moeten zijn?
Dat is de theorie, maar in de praktijk zorgt het zoeken naar oplossingen voor bepaalde bugs dikwijls voor het ontstaan van nieuwe bugs. Zo gaat het nu eenmaal in de wereld van software.Michiel36 schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 10:28:
Als Armageddon eigenlijk Tsunami v9 is dan kan ik er met mijn hoofd niet bij waarom sommige functies/bugs weer slechter/terug zijn dan oudere versies, dit zou toch een lineair proces naar steeds beter moeten zijn?
Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ
Zover ik heb begrepen is er afgeweken van de naam op het moment dat ze met een nieuwe basis Rom aan de slag zijn gegaan. De gasten die dit ontwikkelen, ontwikkelen niet de hele rom. Ze plukken er een van het web, of pakken een beta van Jiayu en knutselen zelf verder.
Waarbij Tsunami de eerste was, Maremoto volgens mij gebaseerd op een beta van Jiayu zelf en Armageddon een rom is die xposed ondersteund.
Door over te stappen op een andere Rom kunnen bepaalde issues opgelost zijn (NFC) en andere weer terug komen.. Dus de naam hangt samen met de bron Rom waarvan ze gestart zijn. Ik vermoed dat uiteindelijk alles weer bij elkaar komt in 1 rom die het beste van alle roms in zich heeft.
Waarbij Tsunami de eerste was, Maremoto volgens mij gebaseerd op een beta van Jiayu zelf en Armageddon een rom is die xposed ondersteund.
Door over te stappen op een andere Rom kunnen bepaalde issues opgelost zijn (NFC) en andere weer terug komen.. Dus de naam hangt samen met de bron Rom waarvan ze gestart zijn. Ik vermoed dat uiteindelijk alles weer bij elkaar komt in 1 rom die het beste van alle roms in zich heeft.
Verwijderd
Dit is correct, maar om even volledig te zijn is er voor de Tsunami Rom een Twister Rom gemaaktIPeukieI schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 12:03:
Zover ik heb begrepen is er afgeweken van de naam op het moment dat ze met een nieuwe basis Rom aan de slag zijn gegaan. De gasten die dit ontwikkelen, ontwikkelen niet de hele rom. Ze plukken er een van het web, of pakken een beta van Jiayu en knutselen zelf verder.
dus Twister, Tsunami, Maremoto en Armagedon.
Maremoto maakt gebruik van de nieuwe JIAYU UI terwijl de andere dit niet doen.
Armagedon ondersteund momenteel geen XPOSED en is ook gebaseerd op een beta van jiayu zonder NEW UI (dacht ik
gebruik nu de armagedon versie 1.1.2 BT microfoon werkt ok, werkt prima net als tsunami v8, en armagedon v 1.
LMT is er bijgekomen, tot nu toe nog geen rare dingen gezien of spontane rebooots gehad zoals met de vorige versie, maar staat er pas op vanaf 2 uur vannacht.
en ook nog geen wifi connection los gehad.
voor mij tot nu toe de beste versie
AMRO bank ap werkt ok
LMT is er bijgekomen, tot nu toe nog geen rare dingen gezien of spontane rebooots gehad zoals met de vorige versie, maar staat er pas op vanaf 2 uur vannacht.
AMRO bank ap werkt ok
[ Voor 24% gewijzigd door metoo op 22-07-2015 12:10 ]
Verwijderd
Heb jij geflashed met TWRP of gewoon op de recovery methode?metoo schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 12:08:
gebruik nu de armagedon versie 1.1.2 BT microfoon werkt ok, werkt prima net als tsunami v8, en armagedon v 1.
AMRO bank ap werkt ok
Ik heb begrepen dat indien je hem flashed je niet al je apps weer moet herinstalleren, terwijl dit op de old method wel moet?
Iemand?
Twister is van voor mijn tijdVerwijderd schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 12:07:
[...]
Dit is correct, maar om even volledig te zijn is er voor de Tsunami Rom een Twister Rom gemaakt
dus Twister, Tsunami, Maremoto en Armagedon.
Maremoto maakt gebruik van de nieuwe JIAYU UI terwijl de andere dit niet doen.
Armagedon ondersteund momenteel geen XPOSED en is ook gebaseerd op een beta van jiayu zonder NEW UI (dacht ik)
@palmken
zip op de sd gezet en via recovery geinstalleerd.
alle aps/instellingen etc zijn behouden gebleven bij mij.
de vorige onstabiele versie had ik geflasht en toen was ik alle aps en instellingen kwijt
zip op de sd gezet en via recovery geinstalleerd.
alle aps/instellingen etc zijn behouden gebleven bij mij.
de vorige onstabiele versie had ik geflasht en toen was ik alle aps en instellingen kwijt
Op xda lees ik dat kk modem in combo met LL rom schadelijk kan zijn voor de telefoon zelf, waarom wordt dit alsnog gebruikt?Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 22:59:
En zoals eerder op de dag gemeld, werd er vandaag een nieuwe ROM uitgebracht door Nivu.
Armagedon 5.1.2
Log v.2:
Zonder FC.
Nova launcher
Compleet nieuwe settings
Root 100%
Gapps 64BitS
3GB versie:
Ikzelf ga er mij nog niet aan wagen, wacht eerst nog de testen van de andere gebruikers afVoorlopig ga ik nog even verder met V1 van Armagedon
Omdat Nivu denkt dat het niet schadelijk kan zijn en dat dit tot nu toe de enige manier is om Bluetooth werkend te krijgen op Lollipop.bangsat schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 13:38:
[...]
Op xda lees ik dat kk modem in combo met LL rom schadelijk kan zijn voor de telefoon zelf, waarom wordt dit alsnog gebruikt?
Zelf gebruik ik geen Bluetooth en ik heb voor de zekerheid de officiële Lollipop modem geflashet. Die is te vinden via dat topic en te flashen via de recovery.
Heeft iemand de nieuwe Armagedon ROM al geprobeerd? En zijn er dingen verbeterd ten opzichte van Armagedon V1?
[ Voor 9% gewijzigd door Ro-Me op 22-07-2015 14:54 ]
De Armageddon v1.1.2 ziet er goed uit.
Heb wel eerst een wipe gedaan en daarna geïnstalleerd en de proggies terug gezet met TWRP
Oke de LTM direct uitgeschakeld, kan niet de meerwaarde ervan inzien , weet eigenlijk niet wat ik ermee moet
Wat wel leuk is onder wireless update staat huidige rom S# 20150623-142038.
Schijnbaar werkt de weather widget en het prog niet , kreeg het niet aan de gang, dus er ook maar afgehaald
Heb wel eerst een wipe gedaan en daarna geïnstalleerd en de proggies terug gezet met TWRP
Oke de LTM direct uitgeschakeld, kan niet de meerwaarde ervan inzien , weet eigenlijk niet wat ik ermee moet
Schijnbaar werkt de weather widget en het prog niet , kreeg het niet aan de gang, dus er ook maar afgehaald
Armageddon v1.1.2 antutu 44810
Verwijderd
Er zijn wel meerdere mensen die denken dat het op zich geen kwaad kan. De vergelijking wordt steeds gemaakt met een 64-bit computer systeem. Indien je daar iets moet doen werken, wordt er ook soms een 32 bit driver gebruikt. Dit is enkel het besturingssysteem en kan op zich je hardware niet aantasten.Ro-Me schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 14:12:
[...]
Omdat Nivu denkt dat het niet schadelijk kan zijn en dat dit tot nu toe de enige manier is om Bluetooth werkend te krijgen op Lollipop.
Zelf gebruik ik geen Bluetooth en ik heb voor de zekerheid de officiële Lollipop modem geflashet. Die is te vinden via dat topic en te flashen via de recovery.
Heeft iemand de nieuwe Armagedon ROM al geprobeerd? En zijn er dingen verbeterd ten opzichte van Armagedon V1?
Nu dat is de denkpiste voor een windows / linux systeem. Over het android systeem heb ik te weinig kennis om dit uit te sluiten, maar ik geloof zelf voor +/- 80% dat dit geen kwaad kan.
Sowieso heb je een risico op brick op het moment dat je begint te flashen (denk ik dan)...
Maar goed, even de V1.1.2 erop gooien
Vandaag heb ik 'em binnen gekregen. Mooi apparaat!
Nu kan ik 'em gaan flashen, maar dat is voor iemand die er zo in komt vallen niet al te overzichtelijk: welke ROM zou ik moeten hebben, en werkt alles daar dan ook gewoon in?
Nu kan ik 'em gaan flashen, maar dat is voor iemand die er zo in komt vallen niet al te overzichtelijk: welke ROM zou ik moeten hebben, en werkt alles daar dan ook gewoon in?
Verwijderd
De keuze van een rom is iets persoonlijk. Hou er gewoon rekening mee dat als je alles wil werkend hebben je je voorlopig aan de stockrom moet houden. De LP versies die beschikbaar zijn hebben allemaal wel iets die niet werkt.fub schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 20:00:
Vandaag heb ik 'em binnen gekregen. Mooi apparaat!
Voor de rest is het iets persoonlijk. Ikzelf ben heel erg fan van de Armagedon versie (gebruik wel momenteel nog de V1), maar hiernaast heb je ook nog steeds de Superdragonpt of andere roms die terug te vinden zijn op needrom.com.
Ik zou nu misschien zelfs aanraden om direct naar Armagedon V1.1.2 te gaan. Daar zou zogoed als alles ongeveer werken. Ik denk alleen dat voor zover ik het begrepen heb dat de weatherapp niet werkt.
Nu goed, iedereen dient hier voor zichzelf te beslissen wat hij wel en niet wil gebruiken
Kan je mij uitleggen hoe dit werkt.Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 22:59:
Armagedon 5.1.2
Log v.2:
Ik zie enkel time lapsed staan in de setting bij Video
Verwijderd
In de camera applicatie heb je een doorstreept camera icoontje met bolletjes.hlubach schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 10:48:
[...]
Kan je mij uitleggen hoe dit werkt.
Ik zie enkel time lapsed staan in de setting bij Video
daarop klikken om die optie te activeren.
Nu kan je filmen met het cameraatje met de bolletjes erbij, dit filmt in slowmotion dacht ik
meer uitleg en voorbeelden terug te vinden bij onze spaanse vrienden
http://www.movilesdualsim...a-con-el-jiayu-s3.101416/
Ik heb nu voor het eerst de tsunami v8 batterij bug meegemaakt. Het was nog niet eerder zo ver gekomen. Bij 15% krijg je een melding dat de batterij bijna leeg is en dan is het binnen een minuut daarna zo ver dat de telefoon ineens uitvalt.
Zelfde hier gisternacht, Tsunami v6. (Nog niet overgestapt naar recentere versies of Armageddon.. Moeite waard?)Nikeo schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 11:39:
Ik heb nu voor het eerst de tsunami v8 batterij bug meegemaakt. Het was nog niet eerder zo ver gekomen. Bij 15% krijg je een melding dat de batterij bijna leeg is en dan is het binnen een minuut daarna zo ver dat de telefoon ineens uitvalt.
Ik krijg de MT drivers niet aan de praat ook zie ik het apparaat niet in de device manager terug komen.
Iemand die hier een oplossing voor weet? Nu kan de flash tool mijn device niet zien.
Iemand die hier een oplossing voor weet? Nu kan de flash tool mijn device niet zien.
Drivers weggooien met usbdeview en pdanet installeren. Daarna de drivers handmatig installeren.maniace schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 13:28:
Ik krijg de MT drivers niet aan de praat ook zie ik het apparaat niet in de device manager terug komen.
Dat heeft bij mij toentertijd gewerkt.
Wat is LTM?hlubach schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 14:58:
De Armageddon v1.1.2 ziet er goed uit.
Ik ga ook eens kijken naar de update. Is er veel verbeterd tegenover de vorige versie?
Verwijderd
LTM staat volgens mij voor Lazy Thumb Menu maar ben het niet helemaal zeker.relativity schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 17:19:
[...]
Wat is LTM?
Ik ga ook eens kijken naar de update. Is er veel verbeterd tegenover de vorige versie?
Ik heb nu deze versie voor een dagje en de LTM is nogal irritant omdat hij ook opkomt bij de spatie. Verder is het een prima versie. Alles lijkt goed te werken.
Oke bedankt!Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 18:04:
[...]
LTM staat volgens mij voor Lazy Thumb Menu maar ben het niet helemaal zeker.
Ik heb nu deze versie voor een dagje en de LTM is nogal irritant omdat hij ook opkomt bij de spatie. Verder is het een prima versie. Alles lijkt goed te werken.
Verwijderd
Is wss een typfout in het topic. Ik heb ook enkel een vertaling van het Spaans gemaakt... Gewoon de linkjes uit mijn post zouden moeten werken.relativity schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 22:10:
[...]
Oke bedankt!Weet jij trouwens welke link ik moet volgen in het topic? Want ik kom dan op 1.1.2 uit? Of is dat een typefout?
Mijn Jiayu gaat zeer binnenkort naar Tweakers toe ter review. Nu is het voor mij wel een beetje de vraag met welke Rom ik hem bij tweakers moet aanbieden.
De RC rom van Jiayu, de laatste 4.4.4 rom of andere? Wat denken jullie?
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Nice! Is allemaal toch wat fijner dat elke keer windows booten.metoo schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 01:16:
In de MTK tool pack ofzo zitten ook de spflash tools voor linux volgens mij. Heb alleen nog geen tijd gehad om deze te testen.
Misschien gelijk toevoegen aan de OP?
Ik zou hem met de laatste kitkat rom aanbieden. Die werkt prima, zonder bugs en rete stabiel.RobertowNL schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 09:52:
Mijn Jiayu gaat zeer binnenkort naar Tweakers toe ter review. Nu is het voor mij wel een beetje de vraag met welke Rom ik hem bij tweakers moet aanbieden.
Das geen Bèta of RC.
Ja, dacht ik ook aan. De RC of Bèta werken wel aardig, maar hebben helaas/logischerwijs nog net die mooie afwerking niet.Momus schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 09:58:
[...]
Ik zou hem met de laatste kitkat rom aanbieden. Die werkt prima, zonder bugs en rete stabiel.
Das geen Bèta of RC.
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
That did the trick! Thanksrelativity schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 17:18:
[...]
Drivers weggooien met usbdeview en pdanet installeren. Daarna de drivers handmatig installeren.
Dat heeft bij mij toentertijd gewerkt.
Eindelijk het gevoel dat ik een goede nieuwe telefoon heb haha.
Thanks again.
Lijkt me wel leuk om zo'n custom ROM uit te proberen, maar hoe zou ik dan eventueel terug kunnen naar stock? Ik hou niet zo van 'one way streets'...Verwijderd schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 06:54:
De keuze van een rom is iets persoonlijk. Hou er gewoon rekening mee dat als je alles wil werkend hebben je je voorlopig aan de stockrom moet houden. De LP versies die beschikbaar zijn hebben allemaal wel iets die niet werkt.
Voor de rest is het iets persoonlijk. Ikzelf ben heel erg fan van de Armagedon versie (gebruik wel momenteel nog de V1), maar hiernaast heb je ook nog steeds de Superdragonpt of andere roms die terug te vinden zijn op needrom.com.
Ik zou nu misschien zelfs aanraden om direct naar Armagedon V1.1.2 te gaan. Daar zou zogoed als alles ongeveer werken. Ik denk alleen dat voor zover ik het begrepen heb dat de weatherapp niet werkt.
Nu goed, iedereen dient hier voor zichzelf te beslissen wat hij wel en niet wil gebruiken
Gewoon backup maken met TWRP vooraleer je een nieuwe ROM flasht, dat moet je sowieso altijd doen wil je kunnen terugvallen op een werkende ROM moest de nieuwe niet werken.fub schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 10:51:
[...]
Lijkt me wel leuk om zo'n custom ROM uit te proberen, maar hoe zou ik dan eventueel terug kunnen naar stock? Ik hou niet zo van 'one way streets'...
Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ
No problemmaniace schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 10:45:
[...]
That did the trick! ThanksNu Armageddon 1.1.2 aan het draaien en werkt tot nu toe prima!
Eindelijk het gevoel dat ik een goede nieuwe telefoon heb haha.
Thanks again.
Toen heb ik het zo maar uitgevogeld
Ik vind de nieuwe rom ook veel 'soepeler' dan kitkat. En weer een stuk sneller
Mooie Rom de Armageddon , heb wel met Titanium en aantal programma's bevroren
Puffin browser
LTM
en nog wat andere waarvan ik vind dat er beter zijn.
Het enige wat ik wel vindt op de Spaanse site is dat zij wat warrig zijn met de versie nummers.
5.1.2 Armageddon Armagedon v.1.1.2
Puffin browser
LTM
Het enige wat ik wel vindt op de Spaanse site is dat zij wat warrig zijn met de versie nummers.
Verwijderd
Ik denk dat ze gewoon een typfout gemaakt hebben. Alles wijst op V1.1.2. Romnaam in about is ook V1.1.2 (wel geen idee waarom ze met die 3 niveaus begonnen zijn...)hlubach schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 12:25:
Mooie Rom de Armageddon , heb wel met Titanium en aantal programma's bevroren
Puffin browser
LTM
Je kan altijd de officiële Kitkat ROM weer flashen dmv de flash tools.fub schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 10:51:
[...]
Lijkt me wel leuk om zo'n custom ROM uit te proberen, maar hoe zou ik dan eventueel terug kunnen naar stock? Ik hou niet zo van 'one way streets'...
Dit gaat op dezelfde manier als de upgrade naar Lollipop, dus in de flash tools kiezen voor Firmware Upgrade.
Dat heb ik ook gedaan toen één van de eerste bèta's van Lollipop nog absoluut niet stabiel was en ik tijdelijk naar Kitkat ben teruggegaan.
[ Voor 13% gewijzigd door Ro-Me op 24-07-2015 13:07 ]
Denk ik ook maar enige logische continuiteit zou toch wel prettig zijn.Verwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 12:59:
[...]
Ik denk dat ze gewoon een typfout gemaakt hebben. Alles wijst op V1.1.2. Romnaam in about is ook V1.1.2 (wel geen idee waarom ze met die 3 niveaus begonnen zijn...)
1 2 3 etc maar door getallen door elkaar heen te gebruiken raakt de gebruiker op het verkeerde been.
Maar jammer dat je alleen met hen in het Spaans kan comminiceren
Leuk! Ik zou ze bijna aanbieden om die van mij op te sturen. Ik zou de laatste 5.1 rom er bij leveren. Ik draai zelf de Tsunami v8. Die werkt zoals ik al eerder zei echt geweldig en ik kan me voorstellen dat de nieuwe armageddon nog beter is. Ik ben erg benieuwd naar de review! Kan je ons op de hoogte houden van het proces?RobertowNL schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 09:52:
De Armagedon ROM v1 is (vind ik) in combinatie met de brightness fix tot nu toe geweldig!
Geen last van bugs & gewoon stock Android.
Geen last van bugs & gewoon stock Android.
Ik heb nog 1 vraag aan mensen die de Armageddon rom gebruiken waar kan ik in hemelsnaam het notificatie geluid uitzetten voor wireless networks?
Verwijderd
Standaard Android oplossing:maniace schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 15:27:
Ik heb nog 1 vraag aan mensen die de Armageddon rom gebruiken waar kan ik in hemelsnaam het notificatie geluid uitzetten voor wireless networks?
- Settings
- WIFI
- menuknop (knop linksonder)
- selecteer Advanced
- Disable Network notifications
Hier kan je dan Network notification afzetten. (Ik hoop dat dit voldoende is
Ah is toch goed voor onze talenknobbel om af en toe eens een uitdaging te hebben. Wees blij dat het geen chinees / russisch ishlubach schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 13:13:
[...]
Denk ik ook maar enige logische continuiteit zou toch wel prettig zijn.
1 2 3 etc maar door getallen door elkaar heen te gebruiken raakt de gebruiker op het verkeerde been.
Maar jammer dat je alleen met hen in het Spaans kan comminiceren
Gewoon in het engels typen, door google translate halen en beide teksten posten
PS je bent niet verplicht van hun ROM te gebruiken dus... Superdragonpt heeft er ook 1 en die doet niet moeilijk over het engels
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2015 16:18 ]
Waar kan je het versie nummer eigenlijk zien dan. Bij about staat alleen welke rom, maar geen versie nummer...
Er staat bij mij:
Armageddon retail 5.1 mdsteam
Er staat bij mij:
[ Voor 18% gewijzigd door relativity op 24-07-2015 17:04 ]
Verwijderd
q
Bij de build staat er normaal helemaal achteraan het versienummerrelativity schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 17:03:
Waar kan je het versie nummer eigenlijk zien dan. Bij about staat alleen welke rom, maar geen versie nummer...
Er staat bij mij:

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-07-2015 18:20 ]
Hmm vreemd bij mij staat de versie er niet bij. Zal wel de v1 zijn dan o.i.d.Verwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 18:01:
q
[...]
Bij de build staat er normaal helemaal achteraan het versienummer
[afbeelding]
Verwijderd
Beste lezers,
Vandaag mijn Jijayu S3 4G LTE ontvangen welke ik via banggood.com had besteld.
Ik heb een Youfone simkaart (die wel gewoon werkt in mijn IPhone 4S), echter als ik die in het nieuwe toestel doe dan ziet/ pakt hij de simkaart niet.
Heeft iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen?
Op de banggood site staat bij de artikelinformatie: "This phone will only work with 2G: GSM850/900/1800/1900 3G: WCDMA 900/1900/2100MHZ TD-SCDMA: 1900/2100MHZ 4G: FDD-LTE: B3/B7/B20 TDD-LTE: B39/B40/B41
It’s unlocked for worldwide use"
Alvast bedankt voor jullie reactie.
Probleem opgelost! ; Ik lees net de melding van Raz3r; net even gereset en nu pakt hij de simkaart wel. Top!
Vandaag mijn Jijayu S3 4G LTE ontvangen welke ik via banggood.com had besteld.
Ik heb een Youfone simkaart (die wel gewoon werkt in mijn IPhone 4S), echter als ik die in het nieuwe toestel doe dan ziet/ pakt hij de simkaart niet.
Heeft iemand enig idee waar dit aan zou kunnen liggen?
Op de banggood site staat bij de artikelinformatie: "This phone will only work with 2G: GSM850/900/1800/1900 3G: WCDMA 900/1900/2100MHZ TD-SCDMA: 1900/2100MHZ 4G: FDD-LTE: B3/B7/B20 TDD-LTE: B39/B40/B41
It’s unlocked for worldwide use"
Alvast bedankt voor jullie reactie.
Probleem opgelost! ; Ik lees net de melding van Raz3r; net even gereset en nu pakt hij de simkaart wel. Top!
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 25-07-2015 15:39 ]
Ben ik trouwens de enigste die vind dat mensen soms moeilijk zijn te verstaan? Weet iemand wat ik eraan kan doen? Soms is het geluid ook zacht (heb ik proberen aan te pas in engineering mode, maar merk weinig verschil).
Beste gebruikers,
Ik ben aan het kijken naar deze telefoon en voor mij is de reden de 4G connectie.
Is de kwaliteit van de 4G op het netwerk van KPN goed te doen ?
Daarnaast zou ik meerdere bluetooth verbindingen actief willen hebben (zowel carkit als horloge)
Heeft iemand daar goede ervaringen mee ?
Met mijn jiay 4GS loopt dat op dit moment niet optimaal namelijk.
Alvast bedankt voor de informatie.
Ik ben aan het kijken naar deze telefoon en voor mij is de reden de 4G connectie.
Is de kwaliteit van de 4G op het netwerk van KPN goed te doen ?
Daarnaast zou ik meerdere bluetooth verbindingen actief willen hebben (zowel carkit als horloge)
Heeft iemand daar goede ervaringen mee ?
Met mijn jiay 4GS loopt dat op dit moment niet optimaal namelijk.
Alvast bedankt voor de informatie.
Ik heb zelf geen problemen met Bluetooth verbindingen. 4g kan ik je niet vertellen. Dat gebruik ik namelijk niet.
Maar daar heb i nog geen mensen over horen klagen...
Maar daar heb i nog geen mensen over horen klagen...
4g op KPN werkt bij mij goed, geen problemen mee. Ik merkte duidelijk een groot verschil met 3g. Nergens problemen met bereik ervaren.
Snelle test vanuit woonkamer:
Download 41.62 Mbps
Upload 6.22 Mbps
Ping 38ms
Snelle test vanuit woonkamer:
Download 41.62 Mbps
Upload 6.22 Mbps
Ping 38ms
[ Voor 38% gewijzigd door KoffieAnanas op 25-07-2015 18:08 ]
Van alle MTK6752 toestellen die ik heb (gehad) heeft de Jiayu zelfs het beste bereik op 4G naar mijn idee.
Ik gebruik al een hele tijd llama om automatisch diverse zaken automatisch te laten verlopen. Nu zie ik dat ik geen cell informatie meer krijg en dus geen locatie afhankelijke profielen kan schakelen. Geen idee of dat al vanaf het begin was of dat het sinds kort is.
Iemand die ook S3SW 20150314-141844 draait met llama met wel/niet zelfde probleem?!?
Iemand die ook S3SW 20150314-141844 draait met llama met wel/niet zelfde probleem?!?
Kan iemand trouwens laten zien wat hij aangepast heeft om het volume te verhogen tijdens het bellen? Hoor bijna niks meer... Wel met headset en speaker...
[ Voor 21% gewijzigd door relativity op 26-07-2015 16:08 ]
Niets, geen last van. Ik neem aan dat je wel het volume op maximaal hebt gezet tijdens het bellen.relativity schreef op zondag 26 juli 2015 @ 16:08:
Kan iemand trouwens laten zien wat hij aangepast heeft om het volume te verhogen tijdens het bellen? Hoor bijna niks meer... Wel met headset en speaker...
Hmm... Dat was zo'n beetje het eerste wat ik heb geprobeerd. Volume staat vol open, maar hoor mensen maar heel zacht. Onverstaanbaar zacht.KoffieAnanas schreef op zondag 26 juli 2015 @ 16:45:
[...]
Niets, geen last van. Ik neem aan dat je wel het volume op maximaal hebt gezet tijdens het bellen.
Nu hoor ik helemaal niks meer. Heb ook die patch geprobeerd die op needrom staat, maar werkt ook niet.. Wat adviseren jullie?
Speakerfunctie doet het wel gewoon goed

[ Voor 19% gewijzigd door relativity op 27-07-2015 12:05 ]
Klinkt als hardware issue. Je kan hooguit kijken of je nog wat kan instellen in engineering mode, audio_modesettings. Hoe precies weet ik niet, er is vast iets te vinden via google.
Nah het kan geen hardware zijn volgens mij, want ik hoor hem overgaan. Ook als ik bijv. naar de belastingtelefoon bel, hoor ik gewoon het keuzemenu. Maar als iemand opneemt hoor ik niks meer lol.KoffieAnanas schreef op maandag 27 juli 2015 @ 12:21:
Klinkt als hardware issue. Je kan hooguit kijken of je nog wat kan instellen in engineering mode, audio_modesettings. Hoe precies weet ik niet, er is vast iets te vinden via google.
Haha inderdaad. Snap er ook geen snars van. Misschien heeft het met instellingen van engineering mode te maken ofzo.KoffieAnanas schreef op maandag 27 juli 2015 @ 12:27:
Apart. Andere dialer proberen?
Verwijderd
Ik gebruik momenteel de V1.1.2 van Armagedon en heb nog nooit last gehad van een dergelijk probleem.relativity schreef op maandag 27 juli 2015 @ 12:30:
[...]
Haha inderdaad. Snap er ook geen snars van. Misschien heeft het met instellingen van engineering mode te maken ofzo.
Ik heb ook nooit ergens aan iets van geluid "gesleuteld" ...
Iemand een linkje voor de laatste versie van Armagedon?
Let op:
Prijzen en levertijden in het daarvoor bestemde topic: ~~~[Jiayu S3] Importeren, levertijden en prijzen topic
Het is verboden om te bespreken hoe importkosten te omzeilen.
Prijzen en levertijden in het daarvoor bestemde topic: ~~~[Jiayu S3] Importeren, levertijden en prijzen topic
Het is verboden om te bespreken hoe importkosten te omzeilen.