Die Game of War ads zijn geen popups?Audiowaste schreef op maandag 13 juli 2015 @ 12:58:
Zoek in dit topic op 'Malware' en je weet genoeg....
Niet mee eens. Dat er bepaalde apps bij zitten die als malware worden bestempeld klopt. Maar zover ik weet heeft nog nooit iemand gemeld dat zij last hebben van popups. Daar wordt @remcospierings dus ook niet echt mee geholpen. Wat wel een reden kan zijn, is dat weer ongevraagd een app is geïnstalleerd.
Ik zou in eerste instantie dus eens kijken bij alle apps of er vreemde apps tussen staan. En in dat geval deïnstalleren. Mocht dat niet het geval zijn, kunnen we even verder kijken. Welke versie ROM gebruik je trouwens?
Wat dacht je van de 'ease' app, die zomaar verschijnt. Deze gaf wel degelijk pop ups! Of de vreemde Chinese apps?Audiowaste schreef op maandag 13 juli 2015 @ 12:58:
Niet mee eens. Dat er bepaalde apps bij zitten die als malware worden bestempeld klopt. Maar zover ik weet heeft nog nooit iemand gemeld dat zij last hebben van popups. Daar wordt @remcospierings dus ook niet echt mee geholpen. Wat wel een reden kan zijn, is dat weer ongevraagd een app is geïnstalleerd.
Ik zou in eerste instantie dus eens kijken bij alle apps of er vreemde apps tussen staan. En in dat geval deïnstalleren. Mocht dat niet het geval zijn, kunnen we even verder kijken. Welke versie ROM gebruik je trouwens?
Daarnaast springt steeds 'installeren van onbekende bronnen' aan.... (als je er niets aan doet)
Dat zijn twee verschillende zaken:
1. Meegeleverde apk bestanden die door verschillende virusscanners als "malware/trojan" worden aangeduidt.
2. Onbekende bronnen wordt ongevraagd enabled en apps worden opeens geïnstalleerd.
Zover bekend staan deze twee zaken los van elkaar. In mijn laatste KK versie die ik gebruikte, had ik geen last van punt 1 maar wel van punt 2.
1. Meegeleverde apk bestanden die door verschillende virusscanners als "malware/trojan" worden aangeduidt.
2. Onbekende bronnen wordt ongevraagd enabled en apps worden opeens geïnstalleerd.
Zover bekend staan deze twee zaken los van elkaar. In mijn laatste KK versie die ik gebruikte, had ik geen last van punt 1 maar wel van punt 2.
Nogmaals de vraag dan maar. De Game of War ads zijn in jouw beleving geen popups?Audiowaste schreef op maandag 13 juli 2015 @ 13:26:
Dat zijn twee verschillende zaken:
Hier staat niks vreemds tussen, had ik al gekeken.Audiowaste schreef op maandag 13 juli 2015 @ 12:58:
Ik draai momenteel de superdragonpt rom en probeerde vandaag de fm transmitter, alleen krijg ik met geen mogelijkheid audio over de ether gestreamed, iemand die dit werkend heeft gekregen? Of werkt deze nog helemaal niet op geen een rom?
[ Voor 11% gewijzigd door Lucky0wn op 13-07-2015 13:33 ]
Ik heb nog nooit een Game of War popup en/of notification gekregen.Momus schreef op maandag 13 juli 2015 @ 13:27:
[...]
Nogmaals de vraag dan maar. De Game of War ads zijn in jouw beleving geen popups?
Dat is heel prettig voor je, maar er staan toch echt meerdere mensen in deze topic die dat wel hebben. Ook mijn schoonvader heeft er last van. En bij hem is de Rickyhuppeldepup app niet te vinden, die verwijderen zou de oplossing zijn...Audiowaste schreef op maandag 13 juli 2015 @ 13:38:
[...]
Ik heb nog nooit een Game of War popup en/of notification gekregen.
http://fotooooooo.simpsite.nl/ad is dit malware? @Audiowaste
Zal hem er maar eens afgooien en hopen.Momus schreef op maandag 13 juli 2015 @ 14:16:
Die heb ik er bij mijn schoonvader ook afgegooid. Zonder resultaat...
Even verder naar gezocht, maar ook hierbij kom ik uit op punt 2 wat ik noemde: Onbekende bronnen wordt ongevraagd enabled en apps worden opeens geïnstalleerd.Momus schreef op maandag 13 juli 2015 @ 13:40:
Dat is heel prettig voor je, maar er staan toch echt meerdere mensen in deze topic die dat wel hebben. Ook mijn schoonvader heeft er last van. En bij hem is de Rickyhuppeldepup app niet te vinden, die verwijderen zou de oplossing zijn...
De app "Ease" is zomaar geïnstalleerd en deze zou de adds veroorzaken, Ease zou gewoon in de lijst met "alle apps" staan, al is het niet uitgesloten dat het ook een andere app dan Ease kan zijn.
Nee, het is geen Malware. Het wordt gezien als een Systeem app.remcospierings schreef op maandag 13 juli 2015 @ 14:14:
Overigens heb ik deze ook gewoon verwijderd zonder problemen.
Er staat dus iets op de telefoon dat ervoor zorgt dat installeren vanuit onbekende bronnen enabled wordt.Audiowaste schreef op maandag 13 juli 2015 @ 14:25:
[...]
Even verder naar gezocht, maar ook hierbij kom ik uit op punt 2 wat ik noemde: Onbekende bronnen wordt ongevraagd enabled en apps worden opeens geïnstalleerd.
De app "Ease" is zomaar geïnstalleerd en deze zou de adds veroorzaken, Ease zou gewoon in de lijst met "alle apps" staan, al is het niet uitgesloten dat het ook een andere app dan Ease kan zijn.
[...]
Nee, het is geen Malware. Het wordt gezien als een Systeem app.
Overigens staat die Ease app er niet op bij mijn schoonvader, maar krijgt ie toch ads.
Kortom, ergens zit troep.
Zelfde verhaal bij mij, alleen ik krijg dus een andere advertentie te zien.Momus schreef op maandag 13 juli 2015 @ 14:32:
[...]
Er staat dus iets op de telefoon dat ervoor zorgt dat installeren vanuit onbekende bronnen enabled wordt.
Overigens staat die Ease app er niet op bij mijn schoonvader, maar krijgt ie toch ads.
Kortom, ergens zit troep.
Issue zelf ook mee gemaakt en zoals ergens al genoemd wordt is de standaard launcher Trebuchet het issue, andere launcher geinstalleerd en trebuchet gestopt en geen pop-ups meer gezien.Audiowaste schreef op maandag 13 juli 2015 @ 14:25:
[...]
Even verder naar gezocht, maar ook hierbij kom ik uit op punt 2 wat ik noemde: Onbekende bronnen wordt ongevraagd enabled en apps worden opeens geïnstalleerd.
[...]
Nee, het is geen Malware. Het wordt gezien als een Systeem app.
Post anders een de lijst met de apps op je mobiel, dan kunnen we meekijken. Gezamenlijk kunnen we achterhalen welke apps niet op je mobiel horen te staan / verdacht zijn. Deze kan je dan uninstallen.
Je kan bijvoorbeeld een apps dump maken met Titanium Backup. Open het menu en klik op 'Send data...'. Dan op 'List of all apps'. Kies dan bijvoorbeeld voor Gmail om de lijst met apps via je email hier te copy-pasten. Er zijn vast ook andere (makkelijkere) methodes.
Je kan bijvoorbeeld een apps dump maken met Titanium Backup. Open het menu en klik op 'Send data...'. Dan op 'List of all apps'. Kies dan bijvoorbeeld voor Gmail om de lijst met apps via je email hier te copy-pasten. Er zijn vast ook andere (makkelijkere) methodes.
Heb het "VOLGENSMIJ" opgelost. Het was de app genaamd: "Photo Studio PRO". hierin zat/zit de malware verstopt. Direct verwijderd en hopelijk is het nu opgelost.
Het dus niks te maken met de telefoon zelf maar met een gedownloade app.remcospierings schreef op maandag 13 juli 2015 @ 17:20:
Heb het "VOLGENSMIJ" opgelost. Het was de app genaamd: "Photo Studio PRO". hierin zat/zit de malware verstopt. Direct verwijderd en hopelijk is het nu opgelost.
Zou mooi zijn! Om zeker te gaan dat dit echt zo is, moet je de instelling 'installeren van onbekende bronnen' controleren. Zet deze uit en kijk of dit na enkele uren/ dagen nog zo is....remcospierings schreef op maandag 13 juli 2015 @ 17:20:
Anoniem: 678527
Dit is inderdaad op meerdere fora terug te vinden. De trebuchet launcher zou adware bevatten. Aanrader is om de nova launcher te gebruike en de trebuchet te freezen.joop99 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 15:39:
[...]
Issue zelf ook mee gemaakt en zoals ergens al genoemd wordt is de standaard launcher Trebuchet het issue, andere launcher geinstalleerd en trebuchet gestopt en geen pop-ups meer gezien.
Ik ben op dit moment wel heel tevreden over de V7. Loopt als een trein
Zie een paar pagina's terug - ik had deze app ook. Ik heb 'm met Titanium Backup bevroren - nu al enige tijd terug - en heb niet gemerkt dat er aan de werking van de telefoon iets is veranderd.remcospierings schreef op maandag 13 juli 2015 @ 14:14:
Bluetooth probleem zou opgelost zijn door de volgende patch te installeren:
https://mega.nz/#!qw0y3Cy...D4HN7hWoIReYRo3ZZ6xvZNjok
Dit is te instaleren via recovery zonder wipes!
Ik ga dit alvast nu uitvoeren
En werkt het? Het is eigenlijk voor kitkat blijkbaar. Test je op v7 of maremoto?Anoniem: 678527 schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 10:47:
Bluetooth probleem zou opgelost zijn door de volgende patch te installeren:
Staat atm enkel op men GSM, test momenteel op de Tsunami V7 en zal vanavond als ik naar huis rij de proef op de som nemenIPeukieI schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 12:58:
[...]
En werkt het? Het is eigenlijk voor kitkat blijkbaar. Test je op v7 of maremoto?
Volgens movilesdualsim forum zou het moeten werken (het werkt allesinds op de maremoto versie (ook voor Tsunami V7 volgens forum))
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 678527 op 14-07-2015 13:10 ]
Hallo
Ik heb een s3s besteld en helaas heeft de leverancier vergeten een eu rom te zetten . Kan gebeuren dus ben ik nu zelf de rom aan het op zetten, kom een heel eind heb alleen dat Windows de Phone wel herkend maar niet het automatisch download gaat doen in de flash tool ( telefoon staat uit ). Ik zie op het net dat het om driver issue gaat en Windows de Phone niet herkend, maar ik zie de Phone wel in me configuratie scherm staan. Worden wat tips gegeven maar meer voor Windows 8, ik heb w7 moet ik ergens nog een driver exe downloaden of niet ? Heb het gevoel dat ik er bijna ben maar wil nog niet lukken Phone staat in superuser mode en USB debugging staat aan heeft iemand nog een tip of zijn er anders bedrijven die het er zo op kunnen zetten? Ben wel tweaker maar flash en root is nog nieuw voor mij. Wil de rom4 met Google erop zetten . Alvast bedankt
Ik heb een s3s besteld en helaas heeft de leverancier vergeten een eu rom te zetten . Kan gebeuren dus ben ik nu zelf de rom aan het op zetten, kom een heel eind heb alleen dat Windows de Phone wel herkend maar niet het automatisch download gaat doen in de flash tool ( telefoon staat uit ). Ik zie op het net dat het om driver issue gaat en Windows de Phone niet herkend, maar ik zie de Phone wel in me configuratie scherm staan. Worden wat tips gegeven maar meer voor Windows 8, ik heb w7 moet ik ergens nog een driver exe downloaden of niet ? Heb het gevoel dat ik er bijna ben maar wil nog niet lukken Phone staat in superuser mode en USB debugging staat aan heeft iemand nog een tip of zijn er anders bedrijven die het er zo op kunnen zetten? Ben wel tweaker maar flash en root is nog nieuw voor mij. Wil de rom4 met Google erop zetten . Alvast bedankt
Anoniem: 153541
Bij mij werkt flashtool alleen als ik de battery eruit heb, telefoon aangesloten heb met een usb kabel en in flashtool de download knop indruk. Er gebeurt nu nog niets maar als ik dan mijn battery in mijn toestel doe begint het flashen van mijn Jiayu S3 te lopen.
Misschien werkt dit bij jou ook.
Succes.
Misschien werkt dit bij jou ook.
Succes.
Ik moet de download starten en daarna de telefoon aansluiten via usb. Als het toestel al aangesloten is werkt het niet. Duurde ff voor ik daar achter was..straydog_50 schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 13:53:
Hallo
Hier ook een S3 in de bestelling staan, net de OP eens doorgelezen en laatste paar pagina's van het topic.Echter riepen deze meer vragen dan antwoorden op. Ik zie erg veel verschillende ROMS voorbij komen (op al dan niet Spaanse fora). Is er ergens een mooie guide voor het flashen van een ROM en welke ROM kunnen jullie aanbevelen? Waarschijnlijk wordt de S3 met standaard China ROM geleverd, dus dat wordt snel flashen.
eYaTed schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 08:35:
[...]
De Tsunami ROM is op basis van de beta2.
Op zich werkt deze ROM goed, vrij stabiel maar:
GPS vindt geen fix - wordt aan gewerkt
Geen NFC -> ik probeer het erop te krijgen door de /system en /data bestanden te injecteren.
V.2 Tsunami is in ontwikkeling en komt eraan.
[...]
Als je nog geen TWRP recovery hebt voor Android 5.1, dan flash je eerst deze erop.
Reset(s) misschien niet, aangezien je al 5.1 draait. Maar kan nooit kwaad bij het installeren van een nieuwe ROM![]()
Rom recoveren.
Helemaal juist![]()
Er zijn hier misschien een paar anderen die het ook willen installeren maar niet precies weten hoe.
Hoe ik het heb gedaan:
Vόόr de installatie moet je een backup nemen van je actuele 4.4.4. Dit als je een go-back wilt uitvoeren.
Aangezien Android 5.1 een ander filesysteem op na houd, moet je inderdaad eerst de ROM flashen naar 5.1 en dan via recovery de Tsunami Rom erop plaatsen.
1) Download originele ROM van Needrom: http://www.needrom.com/download/s3-lollipop-v5-1/#comments
2) Download de Lollipop recovery : https://mega.co.nz/#!Lkhk...k4Zy5sCMP1ytygR4l3JiKRMus
3) Wijzig de recovery.img en scatter file van originele ROM (punt 1), door Lollipop recovery (punt 2)
4) Download de Tsunami ROM, op de moviles site, als je je registreert, krijg je een mega.co...-link. Die blokkeerde bij mij altijd op 99%. Door te zoeken heb ik een andere site gevonden met de ROM, nl. https://yadi.sk/d/i-2hj4SFhBDb7
5) De Tsunami ROM op sd plaatsen vόόr je gaat flashen
6) Flash de gewijzigde ROM van punt 1-2 naar het toestel. Ik heb flashtool v5.1452 gebruikt. Flashtool v5.1516 werkte bij mij niet.
!!! Bij het flashen kiezen voor Firmware upgrade!. Als je format+download kiest, wist hij de NVRAM dus ook je IMEI bv, kan je terug toevoegen door * # 4634 # te bellen.
Vergeet niet, je IMEI bevindt zich in /data/nvram/md/NVRAM/NVD_IMEI/MP0B_001
7) Boot je toestel in Recovery -> Power knop plus Volume+ knop en ga naar recovery.
8 ) Wipe alles (advanced) behalve external SD, reboot. Bij vraag installeren root-> neen, niet installeren.
9) Reboot in Recovery (punt 7), en install tsunami ROM van je SD
10) Enjoy![]()
Wil je terug naar 4.4.4? Dan plaats je eerst een 4.4.4 Twrp recovery op (vervangen van 5.1 twrp recovery) en herstel je je backup.
Nog snel een foto genomen met deze ROM: http://postimg.org/image/7hhq7ig6r/
Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro
Net getest in de auto en werkt perfect! Bt werkt dus met die patch op alle ll roms.IPeukieI schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 12:58:
[...]
En werkt het? Het is eigenlijk voor kitkat blijkbaar. Test je op v7 of maremoto?
Voor de mensen die een handleiding zoeken ivm het installeren van een rom kunnen de heel goeie handleiding van Audiowaste gebruiken.
Audiowaste schreef op maandag 29 juni 2015 @ 10:04:
Ik heb een handleiding gemaakt over het flashen van Tsunami, deze is hier te vinden:
https://onedrive.live.com...lRDCCA&ithint=file%2cdocx
[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 678527 op 14-07-2015 18:08 ]
Hier werkt BT microfoon icm handsfree\hoorapparaat nu ook met v7,
IPeukieI schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 12:58:
[...]
[ Voor 13% gewijzigd door metoo op 14-07-2015 18:19 ]
Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro
Even ter info, er wordt op dit moment een V8 gemaakt van Tsunami om onder andere de BT te ondersteunen.
Ik denk dat we deze versie ongeveer in de loop van morgen / overmorgen kunnen verwachten.
Wat ik wel niet weet is of NFC nog werkt na de BT modem aanpassing. Op het forum kom ik verschillende zaken tegen. Ik gebruik zelf geen NFC maar volgens Nivu werkt het wel
Nujah V8 wordt een mix van V6 en V7 voor zover ik het volledige verhaal kan volgen
HalloIPeukieI schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 15:18:
[...]
Ik moet de download starten en daarna de telefoon aansluiten via usb. Als het toestel al aangesloten is werkt het niet. Duurde ff voor ik daar achter was..
bedankt voor alle tips. het lukt alleen niet. wat ik ook probeer de phone wordt niet herkend
Kan ook via een TeamViewer sessie, heb ik al een aantal keer bij mensen gedaan.straydog_50 schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 20:28:
[...]
Hallo
bedankt voor alle tips. het lukt alleen niet. wat ik ook probeer de phone wordt niet herkendheb het ook op een andere W7 geprobeert maar no result. het zit hem in de drivers maar het punt is dat ik ook niet goed weet waar ik mee bezig ben ( je moet het van handleidingen doen ) Ergens een tweaker in de regio utrecht of omstreken waar ik langs kan komen en die mij wil helpen met dit probleem ? Zou top zijn
Misschien handig als de handleiding in de OP opgenomen wordtAnoniem: 678527 schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 17:49:
[...]
Net getest in de auto en werkt perfect! Bt werkt dus met die patch op alle ll roms.
Voor de mensen die een handleiding zoeken ivm het installeren van een rom kunnen de heel goeie handleiding van Audiowaste gebruiken.
[...]
Kan iemand navigatie testen op v7?
Bij voorbaat dank.
Bij voorbaat dank.
Waarschijnlijk komt vandaag V8 alweer uit van Tsunami
Lol. Zou jij navigatie kunnen testen? Dit heb ik echt nodig.Audiowaste schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 07:17:
Waarschijnlijk komt vandaag V8 alweer uit van Tsunami
Ik zou wel willen, maar ik zit nu stil achter mijn bureau. Daar valt niet echt veel te navigerenbangsat schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 08:34:
Lol. Zou jij navigatie kunnen testen? Dit heb ik echt nodig.
Ik heb gisteren eens een GPS Test gedaan en alles leek goed te werken.bangsat schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 08:34:
[...]
Lol. Zou jij navigatie kunnen testen? Dit heb ik echt nodig.
Ik heb wel men telefoon niet echt als GPS gebruikt... (WAZE werkte deze morgen wel heel nauwkeurig moet ik zeggen
Heb even lopen zoeken maar kan het niet vinden. Ik heb regelmatig als ik het scherm unlock dat ie freezed en dat ie vervolgens zelf na enige tijd weer opnieuw opstart. Heb de nova launcher maar volgens mij had ik met standaard launcher ook. Iemand een tip?
De BT fix beter niet gebruiken!
zie http://forum.xda-develope...p=61872530&postcount=4443!
Indien je echt BT nodig hebt terugkeren naar versie KitKat van android.
Nu een 32bit modem op een 64bit systeem zou niet goed zijn volgens superdragonpt.
V8 van Tsunami zal ook geannuleerd worden!
Ik revert momenteel gewoon terug naar Tsunami V7 zonder BT!
zie http://forum.xda-develope...p=61872530&postcount=4443!
Indien je echt BT nodig hebt terugkeren naar versie KitKat van android.
Nu een 32bit modem op een 64bit systeem zou niet goed zijn volgens superdragonpt.
V8 van Tsunami zal ook geannuleerd worden!
Ik revert momenteel gewoon terug naar Tsunami V7 zonder BT!
Ik wil heel graag naar Lollipop 5.1, maar geen BT is echt een no-go... Moet elke ochtend inbellen voor een teamcall, dat gaat meestal vanuit de auto.
Jammer, geen early lollipop adaptor hierzo!
Maar ik volg het forum met mijn haviksogen
Jammer, geen early lollipop adaptor hierzo!
Maar ik volg het forum met mijn haviksogen
Ik vond dit op Needrom:
Fix Bluetooth mic problem, Go to Play Store, Search "soundabout", Install it and check "(Mono) microphone override".
http://www.needrom.com/do.../comment-page-5/#comments
Credits to ICE168
Werkt dit wel?
Fix Bluetooth mic problem, Go to Play Store, Search "soundabout", Install it and check "(Mono) microphone override".
http://www.needrom.com/do.../comment-page-5/#comments
Credits to ICE168
Werkt dit wel?
V8 is on the way
going to install it first thing in the morning!
Link is not available yet. I'll edit the post as soon as it's available
Link: https://mega.nz/#!C84DXSg...FRzRDlQMD-vUV0LpBmxaz8Erc
Link is not available yet. I'll edit the post as soon as it's available
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 678527 op 15-07-2015 22:56 ]
Ik lees in het andere algemene chinaphone topic dat de eigenaar van Jiayu zijn fabriek heeft verkocht / is gefuseerd met 2 andere fabrieken. Iemand hoorde dat ze voor nu gestopt zijn met de productie van de S3 ... weet iemand hier iets van? (kan ik me eigenlijk niet voorstellen bij een telefoon die nog hartstikke goed loopt).
Wat zijn de veranderingen?Anoniem: 678527 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 21:27:
V8 is on the waygoing to install it first thing in the morning!
Link is not available yet. I'll edit the post as soon as it's available![]()
@palmken veel dank
v8 staat er op, als ik aanpasbare helderheid inschakel in het menu flikkert het beeld en zakt weg ook op de hoogste helderheidsstand.
v8 staat er op, als ik aanpasbare helderheid inschakel in het menu flikkert het beeld en zakt weg ook op de hoogste helderheidsstand.
Tsunami V8:
- Xposed frameworks werkt, maar indien ik het wil includeren in de installatiezip hebben we soms een installatieloop. Dus installeerde ik de "clean" rom en daarna de installatie van xposed omdat zo iedereen zelf kan beslissen om het risico al dan niet te nemen
- De rom gebruikt de serie in 401 DPI, maar heb de standaard DPI rom changer toegevoegd zodanig dat iedereen de DPI settings naar zijn smaak of visual need kan instellen
- Apps toegevoegd everyday, reboot, camera, dpi, weersverwachting widget en ram manager. Anders volledige stock rom.
- NFC werkt 100%
- Smartwake werkt 100%
- BT fwerkt 100% ook de micro en handsfree (car)
- Dataconnectie + Wifi werkt 100% (2 dagen mee geexpirimenteerd)
- Dolby Atmos geinstalleerd en werkt 100%
- Added beter geluid
- Bravia engine v.4 geinjecteerd in de rom
- GPS fix (de gps werkt heel goed zowel op sateliet connectie als werking in maps
- Compass werkt perfect
- 100% root
- en Miravision werkt 100%
Mijn excuses voor de af en toe brakke vertaling, maar wie het beter kan, de post staat op de site van movilesdualsim:
http://www.movilesdualsim...yu-s3-mod-mdsteam.104083/
@metoo, er bestaat hier normaal een fix voor, weet niet meer juist of ik dit hier in dit forum heb zien staan of niet, maar als ik het terugvind laat ik iets weten
Edit: @metoo, hier is de post van Ro-Me met een fix
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/44566798
- Xposed frameworks werkt, maar indien ik het wil includeren in de installatiezip hebben we soms een installatieloop. Dus installeerde ik de "clean" rom en daarna de installatie van xposed omdat zo iedereen zelf kan beslissen om het risico al dan niet te nemen
- De rom gebruikt de serie in 401 DPI, maar heb de standaard DPI rom changer toegevoegd zodanig dat iedereen de DPI settings naar zijn smaak of visual need kan instellen
- Apps toegevoegd everyday, reboot, camera, dpi, weersverwachting widget en ram manager. Anders volledige stock rom.
- NFC werkt 100%
- Smartwake werkt 100%
- Added beter geluid
- GPS fix (de gps werkt heel goed zowel op sateliet connectie als werking in maps
- Compass werkt perfect
- 100% root
Mijn excuses voor de af en toe brakke vertaling, maar wie het beter kan, de post staat op de site van movilesdualsim:
@metoo, er bestaat hier normaal een fix voor, weet niet meer juist of ik dit hier in dit forum heb zien staan of niet, maar als ik het terugvind laat ik iets weten
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 678527 op 16-07-2015 06:25 ]
eYaTed en ik zijn nu mede-auteur van de OP, ik zal asap de OP updaten.
Mochten jullie nog wensen hebben, stuur deze dan gooi ik ze erin.
Ik geloof dat eYaTed zelf op vakantie is (heeft hij niet aangevraagd bij mij), dus graag in het topic gooien.
Mochten jullie nog wensen hebben, stuur deze dan gooi ik ze erin.
Ik geloof dat eYaTed zelf op vakantie is (heeft hij niet aangevraagd bij mij), dus graag in het topic gooien.
Top. Ga hem zo even testen.Anoniem: 678527 schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 06:24:
Tsunami V8:
- NFC werkt 100%
- Smartwake werkt 100%
- Added beter geluid
- Compass werkt perfect
- 100% root
Edit: Verlies je de imei?
Dit is niet te installeren via flashtool zag ik. Jammer.
Nog altijd dezelfde problemen met de Google Drive apps die stoppen.rensjeh1 schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 11:15:
Ik heb het even voor je getest, ik krijg ook dezelfde foutmelding!
Draai nu op Tsunami V6, van de rest vind ik het een goed werkende ROM.
Mijn vermoeden is dat het door bepaalde apps komt, maar ben er nog niet achter welke.
Ik zal nog verder zoeken en mocht ik een oplossing vinden, kom ik hier op terug.
Imei niet verloren?Anoniem: 678527 schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 12:03:
Imei kan je terugzetten op volgende manier!
[...]
Ik verlies mijn IMEI wel niet.
Hier de officiele statement van jiayu.

[ Voor 18% gewijzigd door bangsat op 16-07-2015 14:25 ]
Hahaha ".. to create the brilliant together.." mooi
Goed om te zien dat ze een kapitaalinjectie hebben gekregen. Hoop dat ze wel min of meer op de zelfde weg doorgaan en niet ook 101 toestellen uit gaan poepen
.
Gasloos 27/9/24 | WP: Quatt | Bosch Tronic 3500 6kW| WPB: Ariston Nuos Evo+ | 15 x Jinko 390WP (WZW)
Is het veilig om de Tsunami ROM v8 te gebruiken ivm die Bluetooth fix?
Op XDA stond dat de bluetooth fix niet veilig was omdat er een 32-bit modem op een 64-bit OS werd gebruikt en dat dat mogelijk tot gevolg kon hebben dat je hardware van de telefoon beschadigd.
Op XDA stond dat de bluetooth fix niet veilig was omdat er een 32-bit modem op een 64-bit OS werd gebruikt en dat dat mogelijk tot gevolg kon hebben dat je hardware van de telefoon beschadigd.
is die kapitaal injectie niet tegelijkertijd een teken dat we voorlopig nog geen officiële lollipop update hoeven te verwachten? Als ze de interne bedrijf structuur gaan veranderen dan zal er wel geen tijd voor zijn.
Ik ben toch weer vab MaReMoTo v1.1 overgestapt op Tsunami V7 en nu V8.
Nu heb ik plotseling weer last van een snel leeglopende batterij en het toestel wordt ook weer behoorlijk warm. Heeft nog iemand dit probleem.
Nu heb ik plotseling weer last van een snel leeglopende batterij en het toestel wordt ook weer behoorlijk warm. Heeft nog iemand dit probleem.
En om de lijst te vervolledigen is er sinds gisteren ook de Armagedon versie die gebaseerd is op de Retail Stock Rom:
Deze heeft wel 2 versies, afhankelijk van het het RAM geheugen:
Armagedon RetaiL 5.1 MDSTeam:
- 2GB Version:
https://mega.nz/#!iUFilZp...NxZYOm7Gi7sIJqgmrPZ3kgsEw
- 3GB Version:
https://mega.nz/#!eBFTUIj...cx9w-flNta0lf4Z8DSiZaLd-A
Ik heb zelf de 3GB versie en ga die nu proberen te installeren
Moviles Dual Sim forum post van Nivu:
http://www.movilesdualsim...etail-5-1-mdsteam.107542/
Edit:
Na half uurtje keer ik terug naar andere versie:
- google play store werkt niet, bij iedere install krijg ik een foutmelding
- launcher crasht als je een widget wil toevoegen
- android.phone stopped working fout ( wat je natuurlijk niet wil bij een SmartPhone)
ok toch nog eens opnieuw geprobeerd en alles werkt nu wel behalve de launcher, maar goed novalauncher erop en iedereen blij
rest lijkt op eerste zicht heel erg goed te werken!
Deze heeft wel 2 versies, afhankelijk van het het RAM geheugen:
Armagedon RetaiL 5.1 MDSTeam:
- 2GB Version:
https://mega.nz/#!iUFilZp...NxZYOm7Gi7sIJqgmrPZ3kgsEw
- 3GB Version:
https://mega.nz/#!eBFTUIj...cx9w-flNta0lf4Z8DSiZaLd-A
Ik heb zelf de 3GB versie en ga die nu proberen te installeren
Moviles Dual Sim forum post van Nivu:
http://www.movilesdualsim...etail-5-1-mdsteam.107542/
Edit:
Na half uurtje keer ik terug naar andere versie:
- google play store werkt niet, bij iedere install krijg ik een foutmelding
- launcher crasht als je een widget wil toevoegen
- android.phone stopped working fout ( wat je natuurlijk niet wil bij een SmartPhone)
ok toch nog eens opnieuw geprobeerd en alles werkt nu wel behalve de launcher, maar goed novalauncher erop en iedereen blij
[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 678527 op 17-07-2015 08:31 ]
klinkt goed. Ga ik misschien van het weekend ook eens proberen.
Bedankt voor de tip!
Ben je al bugs tegengekomen verder?
Bedankt voor de tip!
Ben je al bugs tegengekomen verder?
De batterij problemen blijven, maar anders geen verdere bugs meer tegengekomen.
Alles lijkt op het eerste zicht goed te werken. GPS heb ik wel nog niet getest...
Batterij krijgt niet echt warm en heb nu nog 67% batterij
Alles lijkt op het eerste zicht goed te werken. GPS heb ik wel nog niet getest...
Zo te zien staat er ook een patch voor de launcherAnoniem: 678527 schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 06:13:
En om de lijst te vervolledigen is er sinds gisteren ook de Armagedon versie die gebaseerd is op de Retail Stock Rom:
Deze heeft wel 2 versies, afhankelijk van het het RAM geheugen:]
zie eigenlijk geen verschil tussen v8 en Armagedon, Armagedon stond bij menu/Optimization wel op More speedy (960x540) ipv Normaal (1920x1080).
Ik heb ook de indruk dat ik wat meer WiFi connection loss heb met v8 en Armagedon dan met v7, dus ga vanavond nog eens een keer v7 terug zetten denk ik.
BT mic werkte prima met v8
antutu v8 44672
antutu Armagedon 42166 beiden op 1920x1080
Ik heb ook de indruk dat ik wat meer WiFi connection loss heb met v8 en Armagedon dan met v7, dus ga vanavond nog eens een keer v7 terug zetten denk ik.
BT mic werkte prima met v8
antutu v8 44672
antutu Armagedon 42166 beiden op 1920x1080
[ Voor 14% gewijzigd door metoo op 17-07-2015 22:23 . Reden: Foute antutu score aangepast ]
Hebben jullie met tsunami (v6, v8) ook last van een bug dat onder accessibility - Services iets aanzet dat de OK button dan niet werkt?
Volgens mij al op meerdere plekken zoiets meemaakt dus zal wel iets in het OS zijn. Heel vervelend want nu kan ik LastPass App fill in niet gebruiken.
Volgens mij al op meerdere plekken zoiets meemaakt dus zal wel iets in het OS zijn. Heel vervelend want nu kan ik LastPass App fill in niet gebruiken.
Anoniem: 668759
Even een vraagje, is deze voor de 2Gb of 3Gb variant?Anoniem: 678527 schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 21:27:
V8 is on the waygoing to install it first thing in the morning!
Link is not available yet. I'll edit the post as soon as it's available![]()
Op Needrom staat een Lollipop waarin ook gerevereerd wordt naar Nitro X.
Heeft iemand daarmee ervaring , en bovenal wat doet het
Op XDA even zoeken op nitro X staat genoeg info. De één zweert er bij de ander ziet geen effect!hlubach schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 12:58:
Op Needrom staat een Lollipop waarin ook gerevereerd wordt naar Nitro X.
Dag Tweakers,
Ik probeer door middel van de handleiding van Audiwaste, Tsunami te flashen. Ik loop alleen al vast bij stap 7: (Flash Unofficial Lollipop ROM) Klik op Download links bovenaan en koppel nu pas je telefoon aan je pc. Nu zou onderaan het scherm een voortgangsbalk moeten lopen, zodra het klaar is krijg je vanzelf een melding. Mocht er niets gebeuren, dan ligt het aan de drivers.
Er gebeurt niet en dit zou dus aan mijn drivers liggen? Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen? Ik heb geen ervaring met het installeren/ flashen van Roms.
Met vriendelijke groet,
Ultimatia
Ik probeer door middel van de handleiding van Audiwaste, Tsunami te flashen. Ik loop alleen al vast bij stap 7: (Flash Unofficial Lollipop ROM) Klik op Download links bovenaan en koppel nu pas je telefoon aan je pc. Nu zou onderaan het scherm een voortgangsbalk moeten lopen, zodra het klaar is krijg je vanzelf een melding. Mocht er niets gebeuren, dan ligt het aan de drivers.
Er gebeurt niet en dit zou dus aan mijn drivers liggen? Heeft iemand enig idee hoe ik dit kan verhelpen? Ik heb geen ervaring met het installeren/ flashen van Roms.
Met vriendelijke groet,
Ultimatia
Altijd al een goedkoop, exclusief, shiny, stevig en praktisch Jiayu S3 insteekhoesje willen hebben? Grijp je kans! (Excuses voor deze reclame-achtige formulering) Hier een paar foto's van dit unieke exemplaar. Deze is vanmiddag geproduceerd, getest en goed bevonden.
https://www.dropbox.com/s...wCPONpXYZHcGLiKH9fia?dl=0
Mocht je interesse hebben, dan kan ik ze misschien voor je produceren, maar het is misschien beter om zelf de doe-het-zelf-la open te trekken. (Enige ervaring met duct-tape plakken is wel handig hierbij. Ik heb zelf 2,5 jaar geleden een boot gemaakt van duct-tape.) (ja, een BOOT, zie hier het bewijs: https://www.dropbox.com/s...Duct-tape%20boot.JPG?dl=0)
Offtopic: Ik heb gister m'n S3 gekregen en weet nog niet zeker wat ik qua software wil gaan doen. Daarom dit bericht: DanielFeyenoord in "(Oosterse) smartphone <€150"
https://www.dropbox.com/s...wCPONpXYZHcGLiKH9fia?dl=0
Mocht je interesse hebben, dan kan ik ze misschien voor je produceren, maar het is misschien beter om zelf de doe-het-zelf-la open te trekken. (Enige ervaring met duct-tape plakken is wel handig hierbij. Ik heb zelf 2,5 jaar geleden een boot gemaakt van duct-tape.) (ja, een BOOT, zie hier het bewijs: https://www.dropbox.com/s...Duct-tape%20boot.JPG?dl=0)
Offtopic: Ik heb gister m'n S3 gekregen en weet nog niet zeker wat ik qua software wil gaan doen. Daarom dit bericht: DanielFeyenoord in "(Oosterse) smartphone <€150"
Jiayu S3
Daar kunnen wij je niet mee helpen, dat is een kwestie van smaak.DanielFeyenoord schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 18:47:
...
Als je een volledig stabiele ROM wilt, draai dan Kitkat.
De meest recente officiële Kitkat ROM is deze:
S3S 20150507-083407
Dat is wel een ROM zonder Google apps, maar die kun je er eenvoudig op flashen. Voordeel ervan is dat er vziw geen malware in zit.
En als je Lollipop wilt, dan kun je in grote lijnen kiezen voor de volgende ROMs:
1. superdragonpt
2. Tsunami
3. Armagedon
[ Voor 6% gewijzigd door Ro-Me op 18-07-2015 19:23 ]
Nivu schrijft nu trouwens dat Armageddon eigenlijk Tsunami V9 is..

Hij schijnt nu ook met een update voor Armagedon te komen die met de flash tool geflashet moet worden. Xposed framework schijnt daar 100% in te werken.
Hij zei dat het vanavond rond 22:00 uur beschikbaar is, ik ben benieuwd.
Hij zei dat het vanavond rond 22:00 uur beschikbaar is, ik ben benieuwd.
Ik zit hier met hetzelfde: Stock rom en telefoon hangt nu full-time aan de lader. Los van de lader gaat hij soms spontaan uit/leeg. Als iemand belt, einde oefening. Een paar whatsapps achter elkaar, einde oefening...Anoniem: 678527 schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 17:36:
De batterij problemen blijven, maar anders geen verdere bugs meer tegengekomen.
Zou een factory reset helpen?
Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen
(Android 4.4.4 KK S3SW 20150213-171816, van Shenzhen Top-One Trading op Aliexpress.com)
Virusscanners ontdekken weinig. Malware-byte’s Anti-Malware Mobile bijvoorbeeld, waarbij in een ander forum werd aangegeven 19 stuks te herkennen als malware, herkende bij mij helemaal niets.
Ik heb screenies van al m'n system apps die zijn weergegeven in "System app remover (ROOT)" uninstaller in een dropbox gezet. https://www.dropbox.com/s...FIYCaoMP6opyFX88h5ma?dl=0
Met superuser en System app remover (ROOT) heb ik er in totaal 21 uninstalled nu; (zie screenies uninstalled 1 t/m 3 in bovenstaande dropbox)
-Ik kwam er ook één tegen met Chinese tekens. Deze ben ik in dit topic nog niet tegengekomen. Dient die ook uninstalled te worden of niet?
-Zijn er verder nog apps die ik beter kan uninstallen&verwijderen?
Alvast bedankt
Virusscanners ontdekken weinig. Malware-byte’s Anti-Malware Mobile bijvoorbeeld, waarbij in een ander forum werd aangegeven 19 stuks te herkennen als malware, herkende bij mij helemaal niets.
Ik heb screenies van al m'n system apps die zijn weergegeven in "System app remover (ROOT)" uninstaller in een dropbox gezet. https://www.dropbox.com/s...FIYCaoMP6opyFX88h5ma?dl=0
Met superuser en System app remover (ROOT) heb ik er in totaal 21 uninstalled nu; (zie screenies uninstalled 1 t/m 3 in bovenstaande dropbox)
-Ik kwam er ook één tegen met Chinese tekens. Deze ben ik in dit topic nog niet tegengekomen. Dient die ook uninstalled te worden of niet?
-Zijn er verder nog apps die ik beter kan uninstallen&verwijderen?
Alvast bedankt
Jiayu S3
Hoe kan ik trebuchet freezen? Ik zie hem niet tussen de apps staan, of ik moet er overheen lezen. Of is alleen nova launcher downloaden al voldoende om trebuchet te freezen?Anoniem: 678527 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 18:44:
[...]
Dit is inderdaad op meerdere fora terug te vinden. De trebuchet launcher zou adware bevatten. Aanrader is om de nova launcher te gebruike en de trebuchet te freezen.
EDIT: Of staat trebuchet gelijk aan de app "JIAYU" zoals ik hem zie? Kan namelijk kiezen tussen twee startscherm-apps nu met nova launcher en JIAYU
[ Voor 14% gewijzigd door DanielFeyenoord op 18-07-2015 23:38 ]
Jiayu S3
Nee, je moet hem eraf knikkeren met Titanium backup. Eerst even Nova Launcer erop zetten. Is een systeem app.DanielFeyenoord schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 23:35:
[...]
Hoe kan ik trebuchet freezen? Ik zie hem niet tussen de apps staan, of ik moet er overheen lezen. Of is alleen nova launcher downloaden al voldoende om trebuchet te freezen?
EDIT: Of staat trebuchet gelijk aan de app "JIAYU" zoals ik hem zie? Kan namelijk kiezen tussen twee startscherm-apps nu met nova launcher en JIAYU
Armageddon via SPtools (alleen 3GB versie!!): https://mega.nz/#!eEVy2Kw...ad8IxOxu7nW4kpXuoJAYschYA
Zelf net geinstalleerd, is kijken of het wat is..
Edit: Ik kan geen sms berichten ontvangen. De default berichten app crasht wanneer ik een sms probeer te versturen. Hangouts geinstalleerd, kan wel sms berichten verzenden maar nog steeds niet ontvangen..
Antutu score 43347
Zelf net geinstalleerd, is kijken of het wat is..
Edit: Ik kan geen sms berichten ontvangen. De default berichten app crasht wanneer ik een sms probeer te versturen. Hangouts geinstalleerd, kan wel sms berichten verzenden maar nog steeds niet ontvangen..
Antutu score 43347
[ Voor 47% gewijzigd door IPeukieI op 19-07-2015 00:22 ]
Anoniem: 16697
Ik heb hier ook 1 exemplaar met dit aparte probleem.Twan V schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 21:31:
[...]
Ik zit hier met hetzelfde: Stock rom en telefoon hangt nu full-time aan de lader. Los van de lader gaat hij soms spontaan uit/leeg. Als iemand belt, einde oefening. Een paar whatsapps achter elkaar, einde oefening...
Zou een factory reset helpen?
Is hier iemand die de oplossing heeft?
Voor zover ik weet, heb ik geen probleem totdat hij aan 15% komt, en dan is de telefoon binnen de paar minuten dood 
De oplossing voor het probleem met de lader zou bestaan door een batterij calibratie uit te voeren.
Ik doe dit nu op frequente basis en haal een baterijtijd van meer dan een dag.
gebruik nu Google Play: Battery Calibration
maar heb het gevoel dat hij mijn batterij verkeerd uitleest, want heb steeds 4800 mAH terwijl mijn batterij maar 3100mAH zou mogen hebben (dacht ik
)
De oplossing voor het probleem met de lader zou bestaan door een batterij calibratie uit te voeren.
Ik doe dit nu op frequente basis en haal een baterijtijd van meer dan een dag.
gebruik nu Google Play: Battery Calibration
maar heb het gevoel dat hij mijn batterij verkeerd uitleest, want heb steeds 4800 mAH terwijl mijn batterij maar 3100mAH zou mogen hebben (dacht ik
Accounts (com.keramidas.virtual.ACCOUNTS)
Achtergrond (com.keramidas.virtual.WALLPAPER)
Agenda 5.2.1-94626333-release (com.google.android.calendar)
Agenda 7.0.498168 (com.htc.calendar)
Android Live Wallpapers 5.1-1435404751 (com.android.wallpaper)
Android System WebView 39 (1430990505-arm64) (com.android.webview)
Android-toetsenbord (AOSP) 5.1-1435404751 (com.android.inputmethod.latin)
com.antutu.benchmark.bench64 (com.antutu.benchmark.bench64)
App-widgets (com.keramidas.virtual.APP_WIDGETS)
Atci_service 1.0 (com.mediatek.atci.service)
Auto Dialer 1.0 (com.example)
Beauty Maker test_20150604 (com.cam001.faceeditor)
Bellijst (com.keramidas.virtual.XML_CALL_LOG)
Berichten (SMS en MMS) (com.keramidas.virtual.XML_MESSAGES)
Bestandsbeheer 1.0 (com.mediatek.filemanager)
Blackmart 0.99.2.77B (org.blackmart.market)
Bladwijzers (standaard browser) (com.keramidas.virtual.XML_BOOKMARKS)
Bluetooth 5.1-1435404751 (com.mediatek.bluetooth)
Bluetooth koppelingen (com.keramidas.virtual.BLUETOOTH_PAIRINGS)
Bluetooth Share 5.1-1435404751 (com.android.bluetooth)
Browser 5.1-1435404751 (com.android.browser)
BSPTelephonyDevTool 1.0 (com.mtk.telephony)
Bubbles 1.0 (com.android.noisefield)
Business 5.1-1435404751 (com.tmobile.theme.Business)
Calculator 5.1-1435404751 (com.android.calculator2)
Calendar Storage 5.1-1435404751 (com.android.providers.calendar)
CaptivePortalLogin 5.1-1435404751 (com.android.captiveportallogin)
Certificate Installer 5.1-1435404751 (com.android.certinstaller)
Clock 3.0.3 (com.android.deskclock)
com.android.backupconfirm 5.1-1435404751 (com.android.backupconfirm)
com.android.provision 5.1-1435404751 (com.android.provision)
com.android.sharedstoragebackup 5.1-1435404751 (com.android.sharedstoragebackup)
com.mediatek 5.1-1435404751 (com.mediatek)
com.mediatek.batterywarning 5.1-1435404751 (com.mediatek.batterywarning)
com.mediatek.voiceextension 1.0 (com.mediatek.voiceextension)
Common Data Service 1.0 (com.mediatek.connectivity)
Contacts 5.1-1435404751 (com.android.contacts)
Contacts Storage 5.1-1435404751 (com.android.providers.contacts)
Contacts+ 3.41.3 (com.contapps.android)
Data Protection 1.0 (com.mediatek.dataprotection)
Device Provisioner 5.1-1435404751 (com.android.managedprovisioning)
Device Test App. 1.0 (com.mediatek.nfc.dta)
Dialer 5.1-1435404751 (com.android.dialer)
Documents 5.1-1435404751 (com.android.documentsui)
Dolby Audio 2.1.0 (com.dolby.daxappUI)
Dolby Service 1.1.4 (com.dolby)
Download Manager 5.1-1435404751 (com.android.providers.downloads)
Downloads 5.1-1435404751 (com.android.providers.downloads.ui)
Drive Autosync 1.7.1 (com.ttxapps.drivesync)
DRM Protected Content Storage 5.1-1435404751 (com.mediatek.providers.drm)
E-mail 5.1-1435404751 (com.android.email)
ECAS 2.4.5 (at.topfen.ecas)
EngineerMode 1.0 (com.mediatek.engineermode)
Epson iPrint 5.1.2 (epson.print)
Exchange Services 5.1-1435404751 (com.android.exchange)
External Storage 5.1-1435404751 (com.android.externalstorage)
FasionMakeup 1.1.0_20150610 (com.cam001.makeup)
FasterGPS 1.11 (org.fastergps)
FM-radio 1.0 (com.mediatek.fmradio)
FotaProvider 2.1.0 (com.adups.fota.sysoper)
FTPreCheck 1.0 (com.mediatek.ftprecheck)
Fused Location 5.1-1435404751 (com.android.location.fused)
FwkPlugin 1.0 (com.mediatek.fwk.plugin)
FWUpgrade 1.1 (com.fw.upgrade)
Gallery 1.1.40030 (com.android.gallery3d)
Gegevensgebruik (beleid en statistieken) (com.keramidas.virtual.DATA_USAGE)
Gmail 5.4.97372923.release (com.google.android.gm)
Google Agenda synchroniseren 5.0-1545478 (com.google.android.syncadapters.calendar)
Google Backup Transport 5.0.2-1649326 (com.google.android.backuptransport)
Google Drive 2.2.233.31.35 (com.google.android.apps.docs)
Google One Time Init 5.0.2-1649326 (com.google.android.onetimeinitializer)
Google Partner Setup 5.0.2-1649326 (com.google.android.partnersetup)
Google Play Store 5.6.8 (com.android.vending)
Google Play-services 7.5.74 (1997312-448) (com.google.android.gms)
Google Services Framework 5.0.1-1602158 (com.google.android.gsf)
Google Tekst-naar-spraak-engine 3.5.6.2080558.arm.neon (com.google.android.tts)
Google-accountbeheerder 5.0.2-1649326 (com.google.android.gsf.login)
Google-contacten synchroniseren 5.0.2-1649326 (com.google.android.syncadapters.contacts)
GPS Status 5.3.111 (com.eclipsim.gpsstatus2)
GPS Test 1.3.2 (com.chartcross.gpstest)
Group Ringtones 2.2 (com.appventive.groupring)
Hangouts 3.3.94322993 (com.google.android.talk)
Hexic 2048 1.1.4 (com.smartplayland.hexic2048)
Horizon Go 2.2.1 Production (com.lgi.orionandroid)
HTML Viewer 5.1-1435404751 (com.android.htmlviewer)
Image Shrink 2.4.4.92 (com.gmail.anolivetree)
Inbox 1.10 (97374095) (com.google.android.apps.inbox)
Input Devices 5.1-1435404751 (com.android.inputdevices)
Installatiewizard 2.0 (com.google.android.setupwizard)
Instellingen 5.1-1435404751 (com.android.settings)
Interactieve achtergrondkiezer 5.1-1435404751 (com.android.wallpaper.multipicker)
Key Chain 5.1-1435404751 (com.android.keychain)
Land, Taal, Tijdzone (com.keramidas.virtual.COUNTRY_LANG_TZ)
Live Wallpaper Picker 5.1-1435404751 (com.android.wallpaper.livepicker)
LocationEM2 1.0 (com.mediatek.lbs.em2.ui)
Market-feedbackagent 5.0.2-1649326 (com.google.android.feedback)
Media Storage 5.1-1435404751 (com.android.providers.media)
Messages 5.1-1435404751 (com.android.mms)
MmsService 5.1-1435404751 (com.android.mms.service)
Mobile anti-theft 1.0 (com.mediatek.ppl)
MTK Android Suite Daemon 1.1 (com.mediatek.apst.target)
MTK NLP Service 1.0 (com.mediatek.nlpservice)
MTK Thermal Manager 1.0 (com.mediatek.thermalmanager)
MtkFloatMenu 1.0 (com.mediatek.floatmenu)
MTKLogger 4.0.0 (com.mediatek.mtklogger)
Music Visualization Wallpapers 5.1-1435242223 (com.android.musicvis)
MusicFX 1.4 (com.android.musicfx)
Muziek 9.0.1.A.0.1 (com.sonyericsson.music)
MX Speler Pro Nightly.20150703 (com.mxtech.videoplayer.pro)
Nfc Service 5.1-1435404751 (com.android.nfc)
NSTrein QuickConnect public_beta_9 (nl.leonardsimonse.nstreinquickconnect)
Omacp 5.1-1435404751 (com.mediatek.omacp)
OmnikSolar 2.5.6 (com.omnik.omniksolar.android.ui)
One Time Init 5.1-1435404751 (com.android.onetimeinitializer)
oos V2.3.35738.150619 (com.cooee.unilauncher)
Package Access Helper 5.1-1435404751 (com.android.defcontainer)
Package installer 5.1-1435404751 (com.android.packageinstaller)
PacProcessor 5.1-1435404751 (com.android.pacprocessor)
Phone 5.1-1435404751 (com.android.server.telecom)
Phone 5.1-1435404751 (com.android.phone)
Phone/Messaging Storage 5.1-1435404751 (com.android.providers.telephony)
Photo Screensavers 5.1-1435404751 (com.android.dreams.phototable)
Pico TTS 1.0 (com.svox.pico)
Poweramp 2.0.10-build-581-play (com.maxmpz.audioplayer)
Print Spooler 1 (com.android.printspooler)
ProxyHandler 5.1-1435404751 (com.android.proxyhandler)
PV Output 1.129 (au.id.mcdonalds.pvoutput)
Quick Reboot 1.5.3 (phongit.quickreboot)
Reisplanner 4.0.1 (nl.ns.android.activity)
Schedule power on & off 5.1-1435404751 (com.mediatek.schpwronoff)
Search Applications Provider 5.1-1435404751 (com.android.providers.applications)
Settings Storage 5.1-1435404751 (com.android.providers.settings)
Shell 5.1-1435404751 (com.android.shell)
SIM Toolkit 5.1-1435404751 (com.android.stk)
Skype 5.5.0.11658 (com.skype.raider)
SmartcardService 3.1.0.20.11 (org.simalliance.openmobileapi.service)
Sound Recorder 5.1-1435404751 (com.android.soundrecorder)
SwiftKey-toetsenbord 5.3.3.73 (com.touchtype.swiftkey)
Systeem-UI 5.1-1435404751 (com.android.systemui)
System-theme 5.1-1435404751 (com.tmobile.theme.System)
Tags 1.1 (com.android.apps.tag)
Telegram 3.1.1 (org.telegram.messenger)
Themes 1.0 (org.cyanogenmod.theme.chooser)
Themes Provider 2.0 (org.cyanogenmod.themes.provider)
Total Commander 2.61 (com.ghisler.android.TotalCommander)
UpgradeSys 1.9 (com.fw.upgrade.sysoper)
User Dictionary 5.1-1435404751 (com.android.providers.userdictionary)
VCalendar 1.0 (com.mediatek.calendarimporter)
Viber 5.4.1.365 (com.viber.voip)
Voice Unlock 5.1-1435404751 (com.mediatek.voiceunlock)
VoiceCommand 1.0 (com.mediatek.voicecommand)
VpnDialogs 5.1-1435404751 (com.android.vpndialogs)
Weather 1.0 (com.mediatek.appwidget.weather)
Weather Service 1.0 (com.mediatek.weather)
WhatsApp 2.12.176 (com.whatsapp)
Wi-Fi toegangspunten (com.keramidas.virtual.WIFI_AP_LIST)
Wi-Fi toegangspunten (com.keramidas.virtual.XML_WIFI_AP_LIST)
Wireless-update 4.1.0.0 (com.adups.fota)
YGPS 1.1 (com.mediatek.ygps)
工厂模式 1.0 (com.mediatek.factorymode)
mcube (mcube)
Dit is een waslijst aan programma 's welke zou ik zonder probelemen eruit kunnen slopen
Achtergrond (com.keramidas.virtual.WALLPAPER)
Agenda 5.2.1-94626333-release (com.google.android.calendar)
Agenda 7.0.498168 (com.htc.calendar)
Android Live Wallpapers 5.1-1435404751 (com.android.wallpaper)
Android System WebView 39 (1430990505-arm64) (com.android.webview)
Android-toetsenbord (AOSP) 5.1-1435404751 (com.android.inputmethod.latin)
com.antutu.benchmark.bench64 (com.antutu.benchmark.bench64)
App-widgets (com.keramidas.virtual.APP_WIDGETS)
Atci_service 1.0 (com.mediatek.atci.service)
Auto Dialer 1.0 (com.example)
Beauty Maker test_20150604 (com.cam001.faceeditor)
Bellijst (com.keramidas.virtual.XML_CALL_LOG)
Berichten (SMS en MMS) (com.keramidas.virtual.XML_MESSAGES)
Bestandsbeheer 1.0 (com.mediatek.filemanager)
Blackmart 0.99.2.77B (org.blackmart.market)
Bladwijzers (standaard browser) (com.keramidas.virtual.XML_BOOKMARKS)
Bluetooth 5.1-1435404751 (com.mediatek.bluetooth)
Bluetooth koppelingen (com.keramidas.virtual.BLUETOOTH_PAIRINGS)
Bluetooth Share 5.1-1435404751 (com.android.bluetooth)
Browser 5.1-1435404751 (com.android.browser)
BSPTelephonyDevTool 1.0 (com.mtk.telephony)
Bubbles 1.0 (com.android.noisefield)
Business 5.1-1435404751 (com.tmobile.theme.Business)
Calculator 5.1-1435404751 (com.android.calculator2)
Calendar Storage 5.1-1435404751 (com.android.providers.calendar)
CaptivePortalLogin 5.1-1435404751 (com.android.captiveportallogin)
Certificate Installer 5.1-1435404751 (com.android.certinstaller)
Clock 3.0.3 (com.android.deskclock)
com.android.backupconfirm 5.1-1435404751 (com.android.backupconfirm)
com.android.provision 5.1-1435404751 (com.android.provision)
com.android.sharedstoragebackup 5.1-1435404751 (com.android.sharedstoragebackup)
com.mediatek 5.1-1435404751 (com.mediatek)
com.mediatek.batterywarning 5.1-1435404751 (com.mediatek.batterywarning)
com.mediatek.voiceextension 1.0 (com.mediatek.voiceextension)
Common Data Service 1.0 (com.mediatek.connectivity)
Contacts 5.1-1435404751 (com.android.contacts)
Contacts Storage 5.1-1435404751 (com.android.providers.contacts)
Contacts+ 3.41.3 (com.contapps.android)
Data Protection 1.0 (com.mediatek.dataprotection)
Device Provisioner 5.1-1435404751 (com.android.managedprovisioning)
Device Test App. 1.0 (com.mediatek.nfc.dta)
Dialer 5.1-1435404751 (com.android.dialer)
Documents 5.1-1435404751 (com.android.documentsui)
Dolby Audio 2.1.0 (com.dolby.daxappUI)
Dolby Service 1.1.4 (com.dolby)
Download Manager 5.1-1435404751 (com.android.providers.downloads)
Downloads 5.1-1435404751 (com.android.providers.downloads.ui)
Drive Autosync 1.7.1 (com.ttxapps.drivesync)
DRM Protected Content Storage 5.1-1435404751 (com.mediatek.providers.drm)
E-mail 5.1-1435404751 (com.android.email)
ECAS 2.4.5 (at.topfen.ecas)
EngineerMode 1.0 (com.mediatek.engineermode)
Epson iPrint 5.1.2 (epson.print)
Exchange Services 5.1-1435404751 (com.android.exchange)
External Storage 5.1-1435404751 (com.android.externalstorage)
FasionMakeup 1.1.0_20150610 (com.cam001.makeup)
FasterGPS 1.11 (org.fastergps)
FM-radio 1.0 (com.mediatek.fmradio)
FotaProvider 2.1.0 (com.adups.fota.sysoper)
FTPreCheck 1.0 (com.mediatek.ftprecheck)
Fused Location 5.1-1435404751 (com.android.location.fused)
FwkPlugin 1.0 (com.mediatek.fwk.plugin)
FWUpgrade 1.1 (com.fw.upgrade)
Gallery 1.1.40030 (com.android.gallery3d)
Gegevensgebruik (beleid en statistieken) (com.keramidas.virtual.DATA_USAGE)
Gmail 5.4.97372923.release (com.google.android.gm)
Google Agenda synchroniseren 5.0-1545478 (com.google.android.syncadapters.calendar)
Google Backup Transport 5.0.2-1649326 (com.google.android.backuptransport)
Google Drive 2.2.233.31.35 (com.google.android.apps.docs)
Google One Time Init 5.0.2-1649326 (com.google.android.onetimeinitializer)
Google Partner Setup 5.0.2-1649326 (com.google.android.partnersetup)
Google Play Store 5.6.8 (com.android.vending)
Google Play-services 7.5.74 (1997312-448) (com.google.android.gms)
Google Services Framework 5.0.1-1602158 (com.google.android.gsf)
Google Tekst-naar-spraak-engine 3.5.6.2080558.arm.neon (com.google.android.tts)
Google-accountbeheerder 5.0.2-1649326 (com.google.android.gsf.login)
Google-contacten synchroniseren 5.0.2-1649326 (com.google.android.syncadapters.contacts)
GPS Status 5.3.111 (com.eclipsim.gpsstatus2)
GPS Test 1.3.2 (com.chartcross.gpstest)
Group Ringtones 2.2 (com.appventive.groupring)
Hangouts 3.3.94322993 (com.google.android.talk)
Hexic 2048 1.1.4 (com.smartplayland.hexic2048)
Horizon Go 2.2.1 Production (com.lgi.orionandroid)
HTML Viewer 5.1-1435404751 (com.android.htmlviewer)
Image Shrink 2.4.4.92 (com.gmail.anolivetree)
Inbox 1.10 (97374095) (com.google.android.apps.inbox)
Input Devices 5.1-1435404751 (com.android.inputdevices)
Installatiewizard 2.0 (com.google.android.setupwizard)
Instellingen 5.1-1435404751 (com.android.settings)
Interactieve achtergrondkiezer 5.1-1435404751 (com.android.wallpaper.multipicker)
Key Chain 5.1-1435404751 (com.android.keychain)
Land, Taal, Tijdzone (com.keramidas.virtual.COUNTRY_LANG_TZ)
Live Wallpaper Picker 5.1-1435404751 (com.android.wallpaper.livepicker)
LocationEM2 1.0 (com.mediatek.lbs.em2.ui)
Market-feedbackagent 5.0.2-1649326 (com.google.android.feedback)
Media Storage 5.1-1435404751 (com.android.providers.media)
Messages 5.1-1435404751 (com.android.mms)
MmsService 5.1-1435404751 (com.android.mms.service)
Mobile anti-theft 1.0 (com.mediatek.ppl)
MTK Android Suite Daemon 1.1 (com.mediatek.apst.target)
MTK NLP Service 1.0 (com.mediatek.nlpservice)
MTK Thermal Manager 1.0 (com.mediatek.thermalmanager)
MtkFloatMenu 1.0 (com.mediatek.floatmenu)
MTKLogger 4.0.0 (com.mediatek.mtklogger)
Music Visualization Wallpapers 5.1-1435242223 (com.android.musicvis)
MusicFX 1.4 (com.android.musicfx)
Muziek 9.0.1.A.0.1 (com.sonyericsson.music)
MX Speler Pro Nightly.20150703 (com.mxtech.videoplayer.pro)
Nfc Service 5.1-1435404751 (com.android.nfc)
NSTrein QuickConnect public_beta_9 (nl.leonardsimonse.nstreinquickconnect)
Omacp 5.1-1435404751 (com.mediatek.omacp)
OmnikSolar 2.5.6 (com.omnik.omniksolar.android.ui)
One Time Init 5.1-1435404751 (com.android.onetimeinitializer)
oos V2.3.35738.150619 (com.cooee.unilauncher)
Package Access Helper 5.1-1435404751 (com.android.defcontainer)
Package installer 5.1-1435404751 (com.android.packageinstaller)
PacProcessor 5.1-1435404751 (com.android.pacprocessor)
Phone 5.1-1435404751 (com.android.server.telecom)
Phone 5.1-1435404751 (com.android.phone)
Phone/Messaging Storage 5.1-1435404751 (com.android.providers.telephony)
Photo Screensavers 5.1-1435404751 (com.android.dreams.phototable)
Pico TTS 1.0 (com.svox.pico)
Poweramp 2.0.10-build-581-play (com.maxmpz.audioplayer)
Print Spooler 1 (com.android.printspooler)
ProxyHandler 5.1-1435404751 (com.android.proxyhandler)
PV Output 1.129 (au.id.mcdonalds.pvoutput)
Quick Reboot 1.5.3 (phongit.quickreboot)
Reisplanner 4.0.1 (nl.ns.android.activity)
Schedule power on & off 5.1-1435404751 (com.mediatek.schpwronoff)
Search Applications Provider 5.1-1435404751 (com.android.providers.applications)
Settings Storage 5.1-1435404751 (com.android.providers.settings)
Shell 5.1-1435404751 (com.android.shell)
SIM Toolkit 5.1-1435404751 (com.android.stk)
Skype 5.5.0.11658 (com.skype.raider)
SmartcardService 3.1.0.20.11 (org.simalliance.openmobileapi.service)
Sound Recorder 5.1-1435404751 (com.android.soundrecorder)
SwiftKey-toetsenbord 5.3.3.73 (com.touchtype.swiftkey)
Systeem-UI 5.1-1435404751 (com.android.systemui)
System-theme 5.1-1435404751 (com.tmobile.theme.System)
Tags 1.1 (com.android.apps.tag)
Telegram 3.1.1 (org.telegram.messenger)
Themes 1.0 (org.cyanogenmod.theme.chooser)
Themes Provider 2.0 (org.cyanogenmod.themes.provider)
Total Commander 2.61 (com.ghisler.android.TotalCommander)
UpgradeSys 1.9 (com.fw.upgrade.sysoper)
User Dictionary 5.1-1435404751 (com.android.providers.userdictionary)
VCalendar 1.0 (com.mediatek.calendarimporter)
Viber 5.4.1.365 (com.viber.voip)
Voice Unlock 5.1-1435404751 (com.mediatek.voiceunlock)
VoiceCommand 1.0 (com.mediatek.voicecommand)
VpnDialogs 5.1-1435404751 (com.android.vpndialogs)
Weather 1.0 (com.mediatek.appwidget.weather)
Weather Service 1.0 (com.mediatek.weather)
WhatsApp 2.12.176 (com.whatsapp)
Wi-Fi toegangspunten (com.keramidas.virtual.WIFI_AP_LIST)
Wi-Fi toegangspunten (com.keramidas.virtual.XML_WIFI_AP_LIST)
Wireless-update 4.1.0.0 (com.adups.fota)
YGPS 1.1 (com.mediatek.ygps)
工厂模式 1.0 (com.mediatek.factorymode)
mcube (mcube)
Dit is een waslijst aan programma 's welke zou ik zonder probelemen eruit kunnen slopen
Niet alles hoor, daarmee haal je functionaliteit die je wellicht wel gebruikt weg.
Je hebt er ook je eigen apps tussen staan..
[ Voor 21% gewijzigd door dutchgio op 19-07-2015 12:05 ]
Daar was ik ook al achter gekomen ,herken dus wel de programma's die ik er zelf heb opgezet, maar er staan een aantal erbij waarvan ik mijn twijfel heb. Nu weet ik niet of je 1 op 1 Windows met android mag en kan vergelijken, maar bij Winhoos kon je aardig wat weg halen en veranderen om OS soepeler te laten draaiendutchgio schreef op zondag 19 juli 2015 @ 12:04:
Niet alles hoor, daarmee haal je functionaliteit die je wellicht wel gebruikt weg.
Mwah, telefoon moet toch snel genoeg zijn om het allemaal vloeiend weer te geven?
Heb m zelf niet overigens.
Kan wel eens naar die lijst kijken en een selectie maken van wat er eventueel wel kan.
Kan wel eens naar die lijst kijken en een selectie maken van wat er eventueel wel kan.
Altijd hoger en snellerdutchgio schreef op zondag 19 juli 2015 @ 13:25:
Mwah, telefoon moet toch snel genoeg zijn om het allemaal vloeiend weer te geven?
Kan iemand ajb even testen of hij/zijn wel services kan aanzetten? Ik merk ook dat de install button het soms niet doet. Alleen cancel werkt dan.Vaevictis_ schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 09:07:
Hebben jullie met tsunami (v6, v8) ook last van een bug dat onder accessibility - Services iets aanzet dat de OK button dan niet werkt?
Heel irritant. Als iemand een oplossing heeft ben ik voor eeuwig dankbaar.
Bij mij werkt dit wel. Getest met Lastpass op v7.Vaevictis_ schreef op zondag 19 juli 2015 @ 14:57:
[...]
Kan iemand ajb even testen of hij/zijn wel services kan aanzetten? Ik merk ook dat de install button het soms niet doet. Alleen cancel werkt dan.
Heel irritant. Als iemand een oplossing heeft ben ik voor eeuwig dankbaar.
(Android 4.4.4 KK S3SW 20150213-171816, van Shenzhen Top-One Trading op Aliexpress.com)
Ik krijg de hele tijd deze fullscreen advertentie: https://www.dropbox.com/s...en%20advertentie.png?dl=0
"Google opinion Rewards". Wordt dit veroozaakt door malware apps/bestanden ofniet? En zo ja welke?
Ik krijg de hele tijd deze fullscreen advertentie: https://www.dropbox.com/s...en%20advertentie.png?dl=0
"Google opinion Rewards". Wordt dit veroozaakt door malware apps/bestanden ofniet? En zo ja welke?
Jiayu S3
Deze link van KofieAnanas gecheckt?DanielFeyenoord schreef op zondag 19 juli 2015 @ 22:00:
http://www.ez-pg.com/warn...to-detect-and-remove.html
Ik zat op S3SW 20150213-171816 maar kreeg Google Calender niet werkend, echt alles geprobeerd wat hier voorbij is gekomen. Nu ga ik naar S3SW 20150314-141844, als daar ook maar een beetje malware of bugs in zitten dan is het gelijk S3S-20150507-083407-OTA en dan los de gapps erop. Jammer dat er niet gewoon een concrete datum is wanneer de officiële lollipop er is.
Ik heb dit al meermaals voorbij zien komen hier. Kennelijk veroorzaakt door de meegeleverde launcher, Trebuchet(?). Ik heb zoals zovelen Nova Launcher draaien, nergens last van. De standaard launcher dus disablen of verwijderen nadat je een andere launcher hebt geïnstalleerd.DanielFeyenoord schreef op zondag 19 juli 2015 @ 22:00:
Niemand?ultimatia schreef op zaterdag 18 juli 2015 @ 18:21:
Dag Tweakers,
Met vriendelijke groet,
Ultimatia
Driverprobleem inderdaad.
Je moet even je apparaatbeheer open zetten, dan je telefoon aansluiten en dan als er een preload device verschijnt, deze snel open klikken. En daarvan de juiste preload drivers installeren.
Ik heb behoorlijk wat gerommeld met de drivers voor het aan de praat was. Ik weet daardoor ook niet meer hoe ik het uiteindelijk werkend heb gekregen. Ik heb online wel een handig MTK pakket gevonden met allerhande drivers en tooling: https://mega.nz/#!zcsEGBI...EN2TRL6sqBQ-1wylinrXD9NvI
Waaronder USBDEVIEW dat een handig overzicht geeft van alle geinstalleerde drivers..
[ Voor 7% gewijzigd door IPeukieI op 20-07-2015 13:03 ]
Ik zou je met zo'n oude firmware aanraden om wel een nieuwe te flashen. Of dat nu een 4.4.4 rom is of een 5.1 rom... Het verschil met die hele oude versies is echt enorm! FW van februari 2015 is echt antiek. Met de hier onlangs geposte handleiding van Audiowaste draai ik nu al enkele dagen zonder problemen de Tsunami v8 Android 5.1 rom.
Tsunami: Supersnel, stock, mooi, geen crashes in 3 dagen. Uitstekende batterylife en VEEL betere cameraprestaties dan die oude roms van februari-april. Bluetooth gebruik ik niet dus of dat werkt weet ik niet zeker.Audiowaste schreef op maandag 29 juni 2015 @ 10:04:
Ik heb een handleiding gemaakt over het flashen van Tsunami, deze is hier te vinden:
https://onedrive.live.com...lRDCCA&ithint=file%2cdocx
Ik heb de handleiding ook aan de OP toegevoegd.
EDIT: Overigens functioneert die app remover verder helemaal prima naar mijn mening.
Gisteravond laat kwam ik er achter dat deze fullscreen advertentie zeer waarschijnlijk wordt veroorzaakt door de app "System app remover (ROOT)". Dit is dat app'je dat in deze link van KoffieAnanas wordt genoemd: http://www.ez-pg.com/warn...to-detect-and-remove.htmlDanielFeyenoord schreef op zondag 19 juli 2015 @ 22:00:
EDIT: Overigens functioneert die app remover verder helemaal prima naar mijn mening.
Ja gecheckt, alle genoemde apps uit die link heb ik kunnen verwijderen, behalve "Zoo". "Zoo" kan ik niet vinden op mijn telefoonMichiel36 schreef op zondag 19 juli 2015 @ 23:56:
[...]
Deze link van KofieAnanas gecheckt?
http://www.ez-pg.com/warn...to-detect-and-remove.html
Ik zat op S3SW 20150213-171816 maar kreeg Google Calender niet werkend, echt alles geprobeerd wat hier voorbij is gekomen. Nu ga ik naar S3SW 20150314-141844, als daar ook maar een beetje malware of bugs in zitten dan is het gelijk S3S-20150507-083407-OTA en dan los de gapps erop. Jammer dat er niet gewoon een concrete datum is wanneer de officiële lollipop er is.
[ Voor 2% gewijzigd door DanielFeyenoord op 20-07-2015 15:22 . Reden: EDIT: Overigens functioneert die app remover verder helemaal prima naar mijn mening. ]
Jiayu S3
Het kan zijn dat deze gewoon niet op je telefoon staat dan.
Let op:
Prijzen en levertijden in het daarvoor bestemde topic: ~~~[Jiayu S3] Importeren, levertijden en prijzen topic
Het is verboden om te bespreken hoe importkosten te omzeilen.
Prijzen en levertijden in het daarvoor bestemde topic: ~~~[Jiayu S3] Importeren, levertijden en prijzen topic
Het is verboden om te bespreken hoe importkosten te omzeilen.