Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eYaTed schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 10:11:
[...]

Ja 64GB hier. Geen probleem. Data copiëren naar PC, kaart formateren en data terugplaatsen?
Ik heb men kaart al geformateerd via het toestel naar ext4 en maakt op zich geen verschil.

Ik zal nog eens proberen of ik het op een andere manier aan de praat krijg. Misschien komt het omdat het ook een chinees SD kaartje is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-09 10:27
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 10:17:
[...]

Ik heb men kaart al geformateerd via het toestel naar ext4 en maakt op zich geen verschil.

Ik zal nog eens proberen of ik het op een andere manier aan de praat krijg. Misschien komt het omdat het ook een chinees SD kaartje is :P
Heb je al eens het kaartje getest met H2testw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bottom line schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 10:23:
[...]

Heb je al eens het kaartje getest met H2testw?
Nevermind :) Al opgelost ondertussen :D Had gewoon verkeerde kaartje van 8GB ipv 32GB erin gestopt

*schaam* :?

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2015 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hlubach
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-08 16:01
Vraagje , hoe krijg in in de Tsunami v6 de ledjes oplichtend van return/home/menu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieAnanas
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 15:03
Gwannoes schreef op maandag 06 juli 2015 @ 16:07:
[...]
De apps die KoffieAnanas beschrijft (en de apps in de post waar hij naar linkt) heb ik geen van allen op m'n telefoon volgens Titanium Backup.
Ook vindt AntiMalwareBytes geen malware.
Avast antivirus geeft wel aan dat hij de settings app niet vertrouwd. Is dat ernstig, of is dat normaal?
Het probleem was bij mij en een aantal anderen verholpen door de app 'father.rickety.ordinaire.suspiciousness' te verwijderen. Als je deze app niet hebt, dan is er kennelijk ook een andere app die dit kan veroorzaken. Ik heb er in ieder geval geen last meer van na het verwijderen van father.rickety.

Avast geeft bij mij dezelfde waarschuwing. Dat komt kennelijk vaker voor bij Jiayu mobieltjes. Misschien omdat de settings app een superuser functionaliteit bevat? Kennelijk heeft de Jiayu settings app bepaalde (root) rechten die Avast niet op prijs stelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
hlubach schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 11:00:
Vraagje , hoe krijg in in de Tsunami v6 de ledjes oplichtend van return/home/menu
In de instellingen van de jjiay AP/android tools/ show keys/Keys on/Keys off

[ Voor 4% gewijzigd door metoo op 07-07-2015 14:02 ]

Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ro-Me
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19-09 11:34
Ik zag dat Tsunami V6 uit is en gebaseerd op de ROM van een andere telefoon met bijna dezelfde specs.

Wat zijn tot nu toe de ervaringen?
Werkt de camera nu beter dan in eerdere beta's van Lollipop? En NFC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hlubach
metoo schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 14:00:
[...]

In de instellingen van de jjiay AP/android tools/ show keys/Keys on/Keys off
Dus niet in de instelling zelf , maar allen te veranderen met een app ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 16:07
Gisteren een S3 besteld die wordt geleverd via een europe warehouse. Als het goed is deze of volgende week.

Het is een kado voor mijn vrouw en ik wil hem voor haar verjaardag even netjes instellen. Als het doel is om haar een stabiele telefoon waar alles op werkt te geven, wat raden jullie dan aan?

Ik begrijp dat malware verwijderd kan worden, maar welke ROM raden jullie me aan? De stock ROM of ben ik beter af met een custom ROM versie?
Idealiter wil ik eenmaal alles goed instellen en de komende twee jaar alleen standaard updates hoeven installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobstaa
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
BramSd schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 14:32:
Gisteren een S3 besteld die wordt geleverd via een europe warehouse. Als het goed is deze of volgende week.

Het is een kado voor mijn vrouw en ik wil hem voor haar verjaardag even netjes instellen. Als het doel is om haar een stabiele telefoon waar alles op werkt te geven, wat raden jullie dan aan?

Ik begrijp dat malware verwijderd kan worden, maar welke ROM raden jullie me aan? De stock ROM of ben ik beter af met een custom ROM versie?
Idealiter wil ik eenmaal alles goed instellen en de komende twee jaar alleen standaard updates hoeven installeren.
Zelf zou ik Nova launcher installeren en gewoon wat standaard instellingen aanpassen. Vervolgens gewoon wachten op de 5.1 ROM van Jiayu zelf. Later kun je altijd nog omschakelen naar een custom rom, wanneer de stock niet fijn is. Met Nova Launcher komt het aardig in de buurt bij stock Android qua uiterlijk.

Nefit EnviLine 7400I AW 7 | Nefit HR 300 liter boiler | Nefit 50 liter buffervat | Nefit Moduline 1010H thermostaat | Buderus pomp | Home Assistant | BBQKees | Itho HRU 300R | Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IPeukieI
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-09 22:02
eYaTed schreef op maandag 06 juli 2015 @ 15:46:
@Farmie
Denk dat het gewoon een synchronisatie probleem is van de contacten.

Zet synchronisatie van contacten uit.
Ga naar instellingen - apps - alles - contacten - gegevens wissen.
Zet syncrhonisatie van contacten aan.

Anders account eens verwijderen, gegevens wissen, account terug toevoegen en synchroniseren

PS1: Ergeren? Je kiest zelf om een niet finale versie op je toestel te plaatsen met (gekende) bugs.

PS2: Tsunami V7 komt vanavond misschien uit op basis van de nieuwe officiële Jiayu ROM met nieuwe UI.
Wel even bekijken of die beter is, blijkbaar is iedereen lovend over de V6.
Ik krijg dit toch nog niet voor elkaar.. Accounts verwijderen voegt wel de contactnamen toe aan de gespreksgeschiedenis waar dat er op dat moment nog niet bij stond, maar bij nieuw binnenkomende en uitgaande gesprekken blijft ook na her installatie van accounts alleen het nummer zichtbaar.. Vanavond toch maar aan de slag SPtool :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MDSTeam heeft blijkbaar geen V7 gemaakt maar een nieuwe versie:

Maremoto V1: http://www.movilesdualsim...1-mdsteam-mod-v-1.106574/

Het is wel nog even wachten op de link.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2015 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eYaTed
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 15:55:
MDSTeam heeft blijkbaar geen V7 gemaakt maar een nieuwe versie:

Maremoto V1: http://www.movilesdualsim...1-mdsteam-mod-v-1.106574/

Het is wel nog even wachten op de link.
Vind ik eigenlijk goed, heeft zo goed als niets meer te maken met de Tsunami versies. V6 was een port van de Iocean denk ik?

Ziet er inderdaad een pak beter uit aan de commentaren van Nivu te zien:
- bluetooth mic is een kernel probleem, dus dat is wachten op Jiayu.
- voor de rest, betere batterij en betere temperatuur dan de Tsunami versies, betere camera, NFC werkend, Smart wake ok, beter geluid, ...
Kortom een mooie rom versus Tsunami Vx..

Het wordt vanavond weer Wipe - Install - Config - Restore ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eYaTed schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 16:35:
[...]

Vind ik eigenlijk goed, heeft zo goed als niets meer te maken met de Tsunami versies. V6 was een port van de Iocean denk ik?

Ziet er inderdaad een pak beter uit aan de commentaren van Nivu te zien:
- bluetooth mic is een kernel probleem, dus dat is wachten op Jiayu.
- voor de rest, betere batterij en betere temperatuur dan de Tsunami versies, betere camera, NFC werkend, Smart wake ok, beter geluid, ...
Kortom een mooie rom versus Tsunami Vx..

Het wordt vanavond weer Wipe - Install - Config - Restore ;)
Voor deze moet je dus effectief gaan wipen? Dus best full backup van men apps via Titanium :)

Is er trouwens een filter ofzo in titanium die je kan gebruiken om de meest noodzakelijke dingen over te nemen?

Link is online :) hier mijn MEGA Account voor de geinteresseerden!
https://mega.nz/#!eJEgEDR...V-YZFWyQLpSNoftOQ1nkuYZ-4

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2015 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IPeukieI
Te laat.. Palmken was sneller..

[ Voor 89% gewijzigd door IPeukieI op 07-07-2015 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eYaTed
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 16:39:
[...]

Voor deze moet je dus effectief gaan wipen? Dus best full backup van men apps via Titanium :)

Is er trouwens een filter ofzo in titanium die je kan gebruiken om de meest noodzakelijke dingen over te nemen?
Ik ga dat doen ja, installeren zoals ze aangeven. Flashtool, format, wipe, enz. Zo ben ik zeker dat er echt niets overblijft op de telefoon. Maar dat kies je zelf.

Titanium - Bekijk dit eens. 2 procedures, apps en calls/sms enz.
Batch acties - linkse menu key in de app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eYaTed schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 16:53:
[...]

Ik ga dat doen ja, installeren zoals ze aangeven. Flashtool, format, wipe, enz. Zo ben ik zeker dat er echt niets overblijft op de telefoon. Maar dat kies je zelf.

Titanium - Bekijk dit eens. 2 procedures, apps en calls/sms enz.
Batch acties - linkse menu key in de app
Nogmaals bedankt @eYaTed :)
nvm

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2015 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vingibson
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 26-07-2023
mobstaa schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 14:46:
[...]

Zelf zou ik Nova launcher installeren en gewoon wat standaard instellingen aanpassen. Vervolgens gewoon wachten op de 5.1 ROM van Jiayu zelf. Later kun je altijd nog omschakelen naar een custom rom, wanneer de stock niet fijn is. Met Nova Launcher komt het aardig in de buurt bij stock Android qua uiterlijk.
Dat is precies wat ik heb gedaan. Ben grote fan van Nova Launcher. Is redelijk gelijk aan stock firmware nu. Enig idee wanneer officiële lollipop uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb alle stappen gevolgd en eerste indruk is zeer positief!

Bluetooth natuurlijk nog niet kunnen testen, maar rest ziet er super uit, alles lijkt ook heel vlot te werken. Alleen de icoontjes is wat speciaal, maar daar bestaan oplossingen voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celica2001
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-07-2024
Kan iemand mij een korte handleiding geven hoe ik de Maremoto V1 kan flashen. Mijn Spaans in onvoldoende om de handleiding te kunnen volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hlubach
Ik ben er ook mee aan het spelen.
Iconen zijn een draak.
zal wel weer nova erop zetten
gps 25 satellieten in zicht 14 werkend
Adaway ook geinstalleerd voor onnodige advertenties
Titanium ook nog even gebruikt
Zie nog geen verlichting op de menu/home/return toets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hlubach schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 19:29:
Ik ben er ook mee aan het spelen.
Iconen zijn een draak.
zal wel weer nova erop zetten
gps 25 satellieten in zicht 14 werkend
Adaway ook geinstalleerd voor onnodige advertenties
Titanium ook nog even gebruikt
Zie nog geen verlichting op de menu/home/return toets
Adaway zie in niet direct staan, ik zie wel een Chinese naam opduiken maar surf die niet the blokeren... West iemand wat dit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IPeukieI
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 19:18:
Ik heb alle stappen gevolgd en eerste indruk is zeer positief!

Bluetooth natuurlijk nog niet kunnen testen, maar rest ziet er super uit, alles lijkt ook heel vlot te werken. Alleen de icoontjes is wat speciaal, maar daar bestaan oplossingen voor :)
Ik vond het eigenlijk wel een beetje tegen vallen.. Gigantische icoontjes, zijn idd wel oplossingen voor maar ja, als ze is begonnen met stock dan zouden we het daarna niet op te hoeven lossen.

Verder stonden er 2 klokken bovenin, met verschillende tijden 8)7. En kreeg whatsapp niet aan de praat. Ik ben voor nu terug naar v6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hlubach
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 19:54:
[...]

Adaway zie in niet direct staan, ik zie wel een Chinese naam opduiken maar surf die niet the blokeren... West iemand wat dit is?
adaway is een losse apk die ik ergens vandaan getoverd heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IPeukieI schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 19:59:
[...]

Ik vond het eigenlijk wel een beetje tegen vallen.. Gigantische icoontjes, zijn idd wel oplossingen voor maar ja, als ze is begonnen met stock dan zouden we het daarna niet op te hoeven lossen.

Verder stonden er 2 klokken bovenin, met verschillende tijden 8)7. En kreeg whatsapp niet aan de praat. Ik ben voor nu terug naar v6.
Raar, ik heb whatsapp hier actief en klok had ik ook, maar dan heb ik gewoon de huidige klok rechts gezet :)

Enige waar ik nu nog over val is keyboard en icoontjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IPeukieI
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 20:09:
[...]

Raar, ik heb whatsapp hier actief en klok had ik ook, maar dan heb ik gewoon de huidige klok rechts gezet :)

Enige waar ik nu nog over val is keyboard en icoontjes :)
Keyboard: SwiftKey, een van de weinige apps die ik heb gekocht. Met Yatse (voor xbmc/Kodi gebruikers) en tasker is de lijst bijna compleet denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IPeukieI schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 20:20:
[...]

Keyboard: SwiftKey, een van de weinige apps die ik heb gekocht. Met Yatse (voor xbmc/Kodi gebruikers) en tasker is de lijst bijna compleet denk ik..
Moonshine iconoclastic en SwiftKey erop :)
Nu idd nog yatse en dan ben ik er bijna :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:56
celica2001 schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 19:24:
Kan iemand mij een korte handleiding geven hoe ik de Maremoto V1 kan flashen. Mijn Spaans in onvoldoende om de handleiding te kunnen volgen.
Ik heb ergens in dit topic een document neergezet voor het flashen van Tsunami, deze kun je ook gebruiken voor Maremoto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celica2001
Audiowaste schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 21:01:
[...]

Ik heb ergens in dit topic een document neergezet voor het flashen van Tsunami, deze kun je ook gebruiken voor Maremoto.
Bedankt, ga ik proberen. Het flashen van Tsunami ging perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
Ik ga ook maar eens alles opschonen en Maremoto flashen. Benieuwd hoe deze ROM gaat presteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
Ik ga weer heel rap terug naar Tsunami, Matemoto is geen stock Lollipop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IPeukieI
Als ik het goed begrijp, brakke Google vertaling, komt er ook een "schone versie" aan.

Verder lijken er mensen een Trojan gevonden te hebben Maremoto! Het wordt me niet helemaal duidelijk of het 1 incident is of dat er meerdere mensen last van hebben. Iig even in de gaten houden als je op Maremoto zit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IPeukieI schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 22:41:
Als ik het goed begrijp, brakke Google vertaling, komt er ook een "schone versie" aan.

Verder lijken er mensen een Trojan gevonden te hebben Maremoto! Het wordt me niet helemaal duidelijk of het 1 incident is of dat er meerdere mensen last van hebben. Iig even in de gaten houden als je op Maremoto zit..
Ik volg het forum ook nogal :) en merk dat het voorlopig maar 1 incident is. Er zijn reeds meerdere virusscanners getest en geen enkele geeft een trojan aan. behalve bij die ene....

Voor zover ik kan volgen komt er vandaag een nieuwe versie uit van de MaReMoTo, maar goed, zien we later op de dag dan wel weer :)

Voorlopig ben ik best tevreden over de aanpassingen, Heb wel het één en ander toegevoegd / verwijderd, maar ben al bij al blij met de verandering tov Tsunami. Het is een Jiayu NewUI rom voor zover ik vat uit de commentaren hier als op het forum van Jiayu zelf.

- Moonshine iconpack gebruikt ipv huidige icoontjes (aanrader!)

EDIT: Eerste melding dat BT wel werkt gezien op DualSimMoviles forum!

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2015 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hlubach
Vreemd vanmorgen opeens stopte het system ui .
Nu weer een windows machine opstarten om de phone weer werkend te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark383
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-02-2023
Heeft iemand enig idee of de schijf versleuteling (disk encryption) werkt op deze telefoon? Is voor mij (helaas) verplicht wil ik m voor me werk kunnen/mogen gebruiken.

Zo ja, dan hoor ik graag welke rom je draait. Ik sta zeker open voor custom roms (draai nu cm 12.1 op een Xiaomi RedMi 1s, bevalt super, maar helaas geen werkende disk encryption).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel36
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18-01 11:32
Wat is jullie Antutu score met een Matemoto rom op de 3gb versie?

Weet iemand wanneer de officiële Lolipop van Jiayu zelf uit komt? Ik kan het zo niet vinden op de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metoo
matemoto antutu 44270

Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik haal steeds rond de 45 257. Nuja ik heb op zich qua antutu weinig vertrouwen in die scores.

Nieuwe versie van MaReMoTo wordt op dit moment geüpload volgens DualSimMoviles: screenshots zien er veelbelovend uit!

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2015 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IPeukieI
Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 07:11:
[...]

Ik volg het forum ook nogal :) en merk dat het voorlopig maar 1 incident is. Er zijn reeds meerdere virusscanners getest en geen enkele geeft een trojan aan. behalve bij die ene....

EDIT: Eerste melding dat BT wel werkt gezien op DualSimMoviles forum!
Ok mooi, krijgen jullie na het flashen wel de standaard nieuwe installatie menus te zien? Taal kiezen e.d. bij v.6 of maremoto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hlubach
misschien een heel goede rom, maar toch ontbreekt de zinnige info, nu op de site staat een patch.
Maar hoe je die installeert en wat hij doet ontbreekt.Na de perikelen dat het systeem UI ermee stopte heb ik hem er weer op staan.
Moest wel een Windhoos machine van stal halen , zou wel makkelijk zijn als je onder Linux ook zou kunnen flashen
En dan ben je de app aan het installeren en dan gebeurt het volgende systeem-UI is gestopt, en kan ik van voren af aan gaan beginnen :( :(

[ Voor 17% gewijzigd door hlubach op 08-07-2015 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ro-Me
hlubach schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 15:31:
misschien een heel goede rom, maar toch ontbreekt de zinnige info, nu op de site staat een patch.
Maar hoe je die installeert en wat hij doet ontbreekt.Na de perikelen dat het systeem UI ermee stopte heb ik hem er weer op staan.
Moest wel een Windhoos machine van stal halen , zou wel makkelijk zijn als je onder Linux ook zou kunnen flashen
En dan ben je de app aan het installeren en dan gebeurt het volgende systeem-UI is gestopt, en kan ik van voren af aan gaan beginnen :( :(
Die nieuwe UI was bij mij ook niet stabiel. Het schijnt (aldus XDA) dat de kans er is dat er deze week nog een beta komt met stock lollipop UI :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metoo
ben weer terug naar tsunami v6 met de nova launcher, bevalt mij beter dan maremoto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• relativity
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 03-08 22:03
Iemand toevallig een link van de nieuwe tsunami rom? Die van mega blijft de heletijd hangen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruunbarg
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 12-10-2023
relativity schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 20:39:
Iemand toevallig een link van de nieuwe tsunami rom? Die van mega blijft de heletijd hangen :/
Aan het uploaden

http://we.tl/Vsdaemkvgf

[ Voor 5% gewijzigd door Bruunbarg op 08-07-2015 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
Zijn er meer mensen die problemen hebben meer de Google Drive apps (Sheets, Documenten)? Zodra ik tekst probeer toe te voegen, sluit de app. Bekijken en bijvoorbeeld kleur van de tekst wijzigen is dan weer geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertieX
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-07-2021
MaReMotO NovAMoD MDSTeam v.1.1

https://mega.nz/#!Dt4S0IqR!roRU_TBOjSHLBtfK9HIC6jCVNSR0uJv1zkfQgq6he6Y

Changelog:

Ik studeer omdat... maar de inspirerende mms en contacten maar gebruik eigen ROM wanneer ik opnieuw het altijd maakt geeft mij een fout.
Android.System.acore heeft gestopt... het is iets in verband met de gapps maar kan niet vinden relatie...
Daarom, dialer, contactpersonen en mms worden het origineel.
vertaalde contacten en dialer.
MMS in het Engels maar zal zetten een patch te vertalen.

Log v.1.1:

Systema in Multilanguage.
Nova draagraket.
Dolby m
Toegevoegde tijd widget.
Root 100% supersu.
GApps 64Bits.
APK van zeer koele meldingen weer te geven van alle soorten berichten (e-mail, bellen, sms, whatsapp, etc etc... stijl 5.1 voorraad)
APK controle geluid volumes om te bepalen van alle volumes op het systeem (zeer nuttig)
Onderwerpen toegevoegd zeer cool dus dat elk plaats naar uw wens mobile.
Camera en Gallery nieuwe hoop dat het bevalt aan het personeel.
Optimalisatie van ram, en vele extra tweks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Laatst online: 15:44
Ik denk dat het beter is geen vertaalrobot te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eYaTed
  • Niet online
ASW1 schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 13:32:
Ik denk dat het beter is geen vertaalrobot te gebruiken.
+1 :) Gewoon link plaatsen en info doorgeven. Mensen kunnen zelf laten vertalen.

Download is hier bezig, eens testen. V1 was afschuwelijk en onmiddellijk eraf gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
Als ik de telefoon wil voorzien van een zo stabiel mogelijke ROM, met Play Store etc en in het Engels, welke pak ik dan het beste? Er zijn er nu zoveel voorhanden dat ik niet kan inschatten wat de voor- en nadelen zijn.

Het is voor mij niet eens nodig om naar Lollipop te gaan, maar meer om een telefoon te krijgen waarop alles leesbaar is en geen rare Chinese meuk meer op staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eYaTed
  • Niet online
BramSd schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 13:52:
Als ik de telefoon wil voorzien van een zo stabiel mogelijke ROM, met Play Store etc en in het Engels, welke pak ik dan het beste? Er zijn er nu zoveel voorhanden dat ik niet kan inschatten wat de voor- en nadelen zijn.

Het is voor mij niet eens nodig om naar Lollipop te gaan, maar meer om een telefoon te krijgen waarop alles leesbaar is en geen rare Chinese meuk meer op staat.
De vooraf geïnstalleerde houden. Ze installeren meestal de officiële World Kitkat ROM.
ROM4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PH68
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 24-02 14:36
BramSd schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 13:52:

Mij bevalt de Pure aosp erg goed. Dit is een KitKat rom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• relativity
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 03-08 22:03

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramSd
eYaTed schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 14:15:
[...]

De vooraf geïnstalleerde houden. Ze installeren meestal de officiële World Kitkat ROM.
ROM4
Top. Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
PH68 schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 14:31:
[...]

Mij bevalt de Pure aosp erg goed.
Mij ook.
Alleen heb ik dat wanneer ik gebeld wordt ik niet kan zien wie/welk nummer het is. Alleen een zwart scherm met opnemen/weigeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eYaTed schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 13:51:
[...]

+1 :) Gewoon link plaatsen en info doorgeven. Mensen kunnen zelf laten vertalen.

Download is hier bezig, eens testen. V1 was afschuwelijk en onmiddellijk eraf gegooid.
En? Hoe zijn de eerste testen? Of ligt hij er al terug af?

Of iemand anders al de V1.1 getest?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2015 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IPeukieI
Ik wacht even een paar releases af..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eYaTed
  • Niet online
Na een dag V1.1 Maremoto te testen, ben ik aangenaam verrast.
Nova launcher, dus aanpassen naar wens.
Veratling NL is niet 100%
GPS, Wifi, bluetooth (behalve mic) allemaal ok.
Heb nog 27% batterij, wifi, 4g, GPS, 1ste tests, ... dus dat is goed.
Geen warm toestel op geen enkel moment.
Moet nog aan de slag met persist en floatify. Nog niet echt tijd gehad om alles goed te testen.
Vertrek met verlof dus deze blijft er even op.

Deze app moet wel verwijderd worden. Developper is dat vergeten te doen.

Wat een geluid komt er uit de speaker d:)b

ROM vergt wel een paar tweaks voor camera bv. Folder structuur aanmaken en enkel internal. Je kan ook een andere camera app installeren.
Edit: Ja nog vergeten te zeggen, usb <>pc, usb opslag doet system ui crashen. Dus koppelen als MTP.

Bluetooth mic en batterij 15% is nog steeds een probleem, zoals op elke 5.1.

Voor de Wazers, Waze is eindelijk met een update gekomen voor 64bit SOC. Het probleem met de kaarten is opgelost.

V7 tsunami komt eraan, volledig AOSP. We kunnen gewoon niet meer volgen ;)
Er is ook een ROM beschikbaar op Jiayu.es
En TF is recovery aan het maken om van KK naar LL te gaan zonder flashtool.

[ Voor 3% gewijzigd door eYaTed op 10-07-2015 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hlubach
eYaTed schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 09:47:
Na een dag V1.1 Maremoto te testen, ben ik aangenaam verrast.
Nova launcher, dus aanpassen naar wens.
Veratling NL is niet 100%
GPS, Wifi, bluetooth (behalve mic) allemaal ok.
Heb nog 27% batterij, wifi, 4g, GPS, 1ste tests, ... dus dat is goed.
Geen warm toestel op geen enkel moment.
Moet nog aan de slag met persist en floatify. Nog niet echt tijd gehad om alles goed te testen.
Vertrek met verlof dus deze blijft er even op.

Deze app moet wel verwijderd worden. Developper is dat vergeten te doen.

Wat een geluid komt er uit de speaker d:)b

ROM vergt wel een paar tweaks voor camera bv. Folder structuur aanmaken en enkel internal. Je kan ook een andere camera app installeren.
Edit: Ja nog vergeten te zeggen, usb <>pc, usb opslag doet system ui crashen. Dus koppelen als MTP.

Bluetooth mic en batterij 15% is nog steeds een probleem, zoals op elke 5.1.

Voor de Wazers, Waze is eindelijk met een update gekomen voor 64bit SOC. Het probleem met de kaarten is opgelost.

Er is ook een ROM beschikbaar op Jiayu.es
En TF is recovery aan het maken om van KK naar LL te gaan zonder flashtool.
Zitten nog wat onhebbelijkhede in
In de statusbar blijft netwerkspeed zichtbaar (on/of werkt schijnbaar niet)
Bij de swipe omhoog het uitschakelen van de dan aan staande zaken veranderd de kleur niet b.v wifi blijft gekelurd terwijl in de statusbar het icoon verdwijnt, Dit zelfde zie je gebeuren bij de swipe omlaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
eYaTed schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 09:47:
Hopelijk lost deze ROM het probleem met de Google Drive apps op (Sheets, Documenten, Presentaties).
Al ben ik er niet zeker van of het echt een issue is met de ROM of met de apps zelf.

Kunnen andere mensen eens proberen of ze problemen hebben met Sheets of Documents?
Tekst invoegen in een cel bij Google Sheets geeft de melding: Google Spreadsheets is onverwacht gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eYaTed
  • Niet online
hlubach schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 10:13:
[...]

Zitten nog wat onhebbelijkhede in
In de statusbar blijft netwerkspeed zichtbaar (on/of werkt schijnbaar niet)
Bij de swipe omhoog het uitschakelen van de dan aan staande zaken veranderd de kleur niet b.v wifi blijft gekelurd terwijl in de statusbar het icoon verdwijnt, Dit zelfde zie je gebeuren bij de swipe omlaag
Zie niet wat het probleem is buiten dat kleurtje.
Zet je wifi instellingen open. Activeer via swipe up of down de wifi, je ziet hem op de achtergrond aan gaan. zet het terug af, je ziet de wifi uit gaan. De kleur oranje blijft inderdaad even op het scherm zelf, maar als je dat weg veegt en terug swiped up of down zie je het icoon wifi grijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rensjeh1
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18-08 07:06
Audiowaste schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 10:37:
[...]

Hopelijk lost deze ROM het probleem met de Google Drive apps op (Sheets, Documenten, Presentaties).
Al ben ik er niet zeker van of het echt een issue is met de ROM of met de apps zelf.

Kunnen andere mensen eens proberen of ze problemen hebben met Sheets of Documents?
Tekst invoegen in een cel bij Google Sheets geeft de melding: Google Spreadsheets is onverwacht gestopt.
Ik heb het even voor je getest, ik krijg ook dezelfde foutmelding!
Draai nu op Tsunami V6, van de rest vind ik het een goed werkende ROM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
rensjeh1 schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 11:15:
Ik heb het even voor je getest, ik krijg ook dezelfde foutmelding!
Draai nu op Tsunami V6, van de rest vind ik het een goed werkende ROM.
Thanks voor het testen, dan ligt het waarschijnlijk aan de ROM.
Vandaag komt V7 nog uit, ben benieuwd of het dan weer goed werkt.
Vooral omdat in de log change het volgende staat:

* Fully stock gapps 64bit + root + 100%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IPeukieI
Audiowaste schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 11:21:
[...]

Wordt Tsunami dan nog wel voortgezet? Ik dacht dat ze echt overgestapt waren op Maremoto en daarmee Tsunami stopte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
Vanmiddag komt Tsunami versie 7 sowieso nog uit.
Dus ik ga er vanuit dat Tsunami en Maremoto echt twee verschillende ROMS blijven (in ieder geval voorlopig). Ik weet eigenlijk ook niet of het dezelfde ontwikkelaars zijn die aan beide ROMS werken (wel hetzelfde "team").

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangsat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-07 20:11
Audiowaste schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 11:21:
[...]

Dit klinkt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Waar op het web worden die tsunami roms ergens besproken en geplaatst?
Op needrom en xda zie ik ze niet staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rensjeh1
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18-08 07:06
ASW1 schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 13:20:
Waar op het web worden die tsunami roms ergens besproken en geplaatst?
Op needrom en xda zie ik ze niet staan?
Hoe is je Spaans?

http://www.movilesdualsim...d-mdsteam.104083/page-302

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IPeukieI
Misschien is het een idee om in de OP een ROM overzicht te maken met daarin de verschillende ROM's, de verschillende functionaliteiten die al dan niet werken en basis eigenschappen (stock, afwijkende launcher e.d.). OP is alleen niet heel actief meer hier geloof ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
Ja, de OP moet sowieso eens bijgewerkt worden. Deze stamt nog uit de tijd toen de S3 nog niet beschikbaar was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hlubach
Audiowaste schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 13:52:
Ja, de OP moet sowieso eens bijgewerkt worden. Deze stamt nog uit de tijd toen de S3 nog niet beschikbaar was.
Wat is OP nu weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
De openingspost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de gegadigden:

Tsunami V7 is beschikbaar
https://mega.nz/#!fYcmmDT...Nh5Nb68_mTSP2-MWYqiNJVZiM

link forum:
http://www.movilesdualsim...yu-s3-mod-mdsteam.104083/

Buenos días a todos compañeros.
Bueno despues de 2 dias haciendo pruebas......
Hoy tenemos TsUnaMi v.7
Log v.7:

Sonido mejorado 100% + Dolby Atmos.
Cambiada baseband, adiós a los cortes de red móvil o wiffi.
Launcher stock modificado con estilo CM.
Totalmente stock + gapps 64bits + root 100%
Cámara distinta ala stock funcional al 100% + slow motion + cámara delantera.
Añadido rebooter.
Añadido algún widget.
NFC funcional 100%
USUARIO funcional al 100%!!!
Smartwake aparece en settings pero de momento no es funcional.... pronto resuelto con un parche. (estamos trabajando en ello.....)
Dpi redimensinadas.
Spark_X activado y totalmente configurado.
Gestion de ram perfecta.
tweaks añadidos.
GpS fix europeo + concentrado para españa!!

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2015 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eYaTed
  • Niet online
Denk dat de mensen zelf de tekst op de site kunnen lezen en laten vertalen hé.

Soit nog heel snel V7 geïnstalleerd voor vertrek met verlof :)
Sogou app moet je nog steeds verwijderen.
Power knop indrukken - geen reboot optie. enkel uitschakelen
Smart wake, no gesture file found
Rest moet ik nog bekijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
Inderdaad alleen een "uitschakelen" optie, geen reboot of profielen.
Weer een (te) groot aantal apps meegeleverd.
Bij mij is het font kleiner en homescreen ander formaat.
Nieuwe standaard camera en gallerij app.
GO Weather EX niet te verwijderen, ook niet met Titanium!
Nog altijd problemen met Google Drive apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eYaTed
  • Niet online
Audiowaste schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 15:51:
Inderdaad alleen een "uitschakelen" optie, geen reboot of profielen.
Weer een (te) groot aantal apps meegeleverd.
Bij mij is het font kleiner en homescreen ander formaat.
Nieuwe standaard camera en gallerij app.
GO Weather EX niet te verwijderen, ook niet met Titanium!
Nog altijd problemen met Google Drive apps.
die sogou moet weg, folder ook verwijderen
go weather idem, denk dat je eerst de apk moet installeren en dan kan je die verwijderen want hij geeft aan dat apk niet gevonden is.

GROTER PROBLEEM: telefoon herstart als je een call maakt. Daarom is V7 offline gehaald.
Nu maar terug naar een backup :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
Jups zojuist gemerkt, ook weer snel V6 terug gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangsat
Jammer. Hopen dat er snel een clean rom aankomt waar alles goed werkt. Ik draai nog 5.1 beta 3 superdragon. Blijf ik wel even bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eYaTed schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 15:21:
Denk dat de mensen zelf de tekst op de site kunnen lezen en laten vertalen hé.

Soit nog heel snel V7 geïnstalleerd voor vertrek met verlof :)
Sogou app moet je nog steeds verwijderen.
Power knop indrukken - geen reboot optie. enkel uitschakelen
Smart wake, no gesture file found
Rest moet ik nog bekijken
Ze zouden dat inderdaad kunnen doen, maar stond niet op eerste pagina, daarom nog eens expliciet vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangsat
Probleem hier. Misschien hebben jullie ideeen. Telefoon gaf 0% batterij aan, maar bleef aan. Snel aan de lader gehangen waarna hij uit viel. Nu laadt hij niet meer op.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eYaTed
  • Niet online
bangsat schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 16:54:
Probleem hier. Misschien hebben jullie ideeen. Telefoon gaf 0% batterij aan, maar bleef aan. Snel aan de lader gehangen waarna hij uit viel. Nu laadt hij niet meer op.

Iemand een idee?
Batterij is compleet leeg. Even wachten paar minuten.
Edit: zou nu in orde moeten zijn. :)

[ Voor 5% gewijzigd door eYaTed op 10-07-2015 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangsat
eYaTed schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 17:30:
[...]

Batterij is compleet leeg. Even wachten paar minuten.
Edit: zou nu in orde moeten zijn. :)
Duurde een half uur maar idd weer goed. Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IPeukieI
De v7 versie die nu online staat bij moviles werkt het bellen goed. Alleen vind de accu wel wat hard gaan..

http://imgur.com/FMJsFkS

Met 1 simkaart maar wel NFC aan..

[ Voor 44% gewijzigd door IPeukieI op 12-07-2015 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metoo
waar is v7 te downloaden aub ? heb wel gezocht op die spaanse forums, maar kan ik ook met google vertaling geen touw aan vastknopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimhoofd
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-07 09:18
Volgens mij moet je een comment plaatsen voordat je m kan downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IPeukieI
metoo schreef op zondag 12 juli 2015 @ 16:13:
waar is v7 te downloaden aub ? heb wel gezocht op die spaanse forums, maar kan ik ook met google vertaling geen touw aan vastknopen
Je moet de first post liken of een comment plaatsen. Hoe dan ook een account aanmaken. Dit is makkelijker ;)

https://mega.nz/#!HZV0GTS...C6cWgOQIaqJBJPXS78Bx866Vg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metoo
heel veel dank, zal nog wat pogingen doen daar, maar dat spaans en google is ........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik nu al een paar dagen de maremoto v1.1 en ben al bij al tevreden. Ik las wel ergens op het Spaanse forum dat bij v7 de verbindingen op zich allemaal heel goed werken. BTW stond ook bij die opmerkingen... Ik dacht dat het bt verhaal aan de kernel lag...

Is er eigenlijk al een custom Ron op basis van die Spaanse officiële jiayu release? Misschien op het xda forum ofzo?

@metoo indien je een andere release wil, roep je maar ik heb de meeste op een megalomaan en indien nodig kan ik ze erbij plaatsen. (ik bedoel hier wel de maremoto / tsunami versies...)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 12-07-2015 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IPeukieI
Verwijderd schreef op zondag 12 juli 2015 @ 18:47:
Ik gebruik nu al een paar dagen de maremoto v1.1 en ben al bij al tevreden. Ik las wel ergens op het Spaanse forum dat bij v7 de verbindingen op zich allemaal heel goed werken. BTW stond ook bij die opmerkingen... Ik dacht dat het bt verhaal aan de kernel lag...

Is er eigenlijk al een custom Ron op basis van die Spaanse officiële jiayu release? Misschien op het xda forum ofzo?
NFC werkt, wifi lijkt ook een stuk stabieler, bellen gaat goed, het is een nieuwe release van v7, bluetooth zal ik straks even testen in de auto..

[ Voor 4% gewijzigd door IPeukieI op 12-07-2015 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimhoofd
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20-07 09:18
Ik heb met v5 en v6 problemen met de adaptive brightness. Op lage felheid gaat het beeld flikkeren. Iemand anders hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruunbarg
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 12-10-2023
Jimhoofd schreef op zondag 12 juli 2015 @ 20:37:
Ik heb met v5 en v6 problemen met de adaptive brightness. Op lage felheid gaat het beeld flikkeren. Iemand anders hier ook last van?
Heb ik ook last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IPeukieI
Ik niet op V7. V7 Werkt Bluetooth nog niet :/. Ik heb nu niet gewiped tussendoor, misschien dat dat nog helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IPeukieI schreef op zondag 12 juli 2015 @ 22:15:
[...]

Ik niet op V7. V7 Werkt Bluetooth nog niet :/. Ik heb nu niet gewiped tussendoor, misschien dat dat nog helpt.
Bedankt voor de info. Morgen toch naar de V7 overschakelen denk ik. Nu op maremoto 1.1 en heb paar kleine opmerkingen. Maar ik hoor zoveel goed van de V7 dat ik die maar eens probeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metoo
V7 is voor mij tot nog toe de beste versie, geen wifi connection los meer gehad, nu batterijdrain nog? En BT microfoon nog.
@ Palmken bedankt voor je aanbod, had alleen v7 nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ro-Me
Jimhoofd schreef op zondag 12 juli 2015 @ 20:37:
Ja, is op te lossen met deze patch:
http://forum.xda-develope...p=61554531&postcount=3784

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IPeukieI
Ik heb trouwens op V7 voor het in last van de 15% bug.. Dat had ik daarvoor niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm de V7 is op zich geen slechte ROM, maar ik heb wel het gevoel dat hij heel wat meer batterij weet op te eten in een kortere tijd :)

Enkel nog BT en misschien ook wat betere verbruiksopvolging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celica2001
Ik gebruik op dit moment MaReMoTo v 1.1 en ben er nog steeds tevreden mee. Geen hoog accuverbruik en tot op heden stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco_335
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22-07 17:50
Hallo, ik heb de laatste paar dagen last van een zeer irritante pop-up. Dit is op de jiayu stock rom. www.fotooooooo.simpsite.nl Heeft iemand hier een oplossing voor. (foto geuplood op site omdat ik geen foto's kon toevoegen)(beginner).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PH68
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 24-02 14:36
Remco_335 schreef op maandag 13 juli 2015 @ 12:16:
Hallo, ik heb de laatste paar dagen last van een zeer irritante pop-up. Dit is op de jiayu stock rom. www.fotooooooo.simpsite.nl Heeft iemand hier een oplossing voor. (foto geuplood op site omdat ik geen foto's kon toevoegen)(beginner).
Zoek in dit topic op 'Malware' en je weet genoeg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
Zoek in dit topic op 'Malware' en je weet genoeg....

Niet mee eens. Dat er bepaalde apps bij zitten die als malware worden bestempeld klopt. Maar zover ik weet heeft nog nooit iemand gemeld dat zij last hebben van popups. Daar wordt @remcospierings dus ook niet echt mee geholpen. Wat wel een reden kan zijn, is dat weer ongevraagd een app is geïnstalleerd.

Ik zou in eerste instantie dus eens kijken bij alle apps of er vreemde apps tussen staan. En in dat geval deïnstalleren. Mocht dat niet het geval zijn, kunnen we even verder kijken. Welke versie ROM gebruik je trouwens?
Pagina: 1 ... 17 ... 43 Laatste

Let op:
Prijzen en levertijden in het daarvoor bestemde topic: ~~~[Jiayu S3] Importeren, levertijden en prijzen topic
Het is verboden om te bespreken hoe importkosten te omzeilen.