Versie 20150213 bevat malware. Kun je terugvinden in dit topic.
Zie onder meer mijn posts voor oplossingen: [Jiayu S3] Ervaringen en Discussie
Yes bedankt, gedaan. Ik vond dat 'father.rickety.ordinaire.sus' al een raar bestand, maar kon hem niet helemaal lezen in Titanium, best wel humor dat het daarna dus 'father.rickety.ordinaire.suspiciousness' blijkt te zijn.KoffieAnanas schreef op maandag 29 juni 2015 @ 21:24:
Versie 20150213 bevat malware. Kun je terugvinden in dit topic.
Het is in dit geval met redelijke zekerheid vastgesteld dat dit gewoon afkomstig is van Jiayu zelf, en niet door een shop is geïnstalleerd. De nieuwere ROMs zijn op verzoek van de community opgeschoond door Jiayu. Ik vermoed dat het simpelweg een additioneel verdienmodel is van Jiayu, tegen betaling een dergelijke app meeleveren. Op lange termijn alleen geen erg handig verdienmodel...Michiel36 schreef op maandag 29 juni 2015 @ 22:43:
[...]
Ik weet niet in hoeverre de shops nog ermee lopen te rommelen, maar het is toch eigenlijk schandalig dat nieuwe producten steeds vaker malware bevatten? Laatst nog malware Superfish van een gloednieuwe Lenovo moeten plukken.
Verwijderd
Super! bedankt voor deze manualAudiowaste schreef op maandag 29 juni 2015 @ 10:04:
Ik heb een handleiding gemaakt over het flashen van Tsunami, deze is hier te vinden:
https://onedrive.live.com...lRDCCA&ithint=file%2cdocx
Zonde, dat korte termijn denken. Terwijl ze kwalitatief een kans maken om de nieuwe Xiaomi te worden. Ik heb alles verwijderd, inclusief dat father bestand, het enige wat me niet lukte is de corrupte instellingen eraf te gooien. Zijn die te vervangen met de normale instellingen? Een dag later nu en alle troep apps zijn weer terug. Ook frappant dat Malwarebytes niks vind.KoffieAnanas schreef op maandag 29 juni 2015 @ 23:09:
[...]
Het is in dit geval met redelijke zekerheid vastgesteld dat dit gewoon afkomstig is van Jiayu zelf, en niet door een shop is geïnstalleerd. De nieuwere ROMs zijn op verzoek van de community opgeschoond door Jiayu. Ik vermoed dat het simpelweg een additioneel verdienmodel is van Jiayu, tegen betaling een dergelijke app meeleveren. Op lange termijn alleen geen erg handig verdienmodel...
[ Voor 13% gewijzigd door Michiel36 op 30-06-2015 09:44 . Reden: andere post gevonden over mijn probleem ]
Ik heb zelf geen Tele2, maar controleer eens of gegevensverbinding aanstaat.rensjeh1 schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 09:01:
Heb de Tsunami ROM nu een dag draaien en hij bevalt prima!
Alleen heb ik nog steeds een probleem dat ik niet op internet kan via de Tele2 simkaart.
Ik heb de simkaarten ook al een keer van slot verwisseld; zonder succes.
Zijn er nog meer mensen die hier last van hebben?
Money isn't rellevant..... who you are is.....
Verwijderd
Heb je handmatig de instellingen aangepast? Dit is nodig om Tele2 internet werkend te krijgen. Zie ook https://www.tele2.nl/klan...ecase/handmatig-instellenrensjeh1 schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 09:01:
Alleen heb ik nog steeds een probleem dat ik niet op internet kan via de Tele2 simkaart.
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2015 10:08 ]
Synchronisatie werkte hier out of the box. Bekijk eens bij Instellingen - Accounts vervolgens linkse push button beneden en kijk of gegevens autom. syn aangevinkt isfvandenreek schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 10:26:
iemand een idee met die sync, met twee vingers het pulldown menu openen geeft bij mij geen sync optie's. En bij accounts kan ik het niet aanpassen.
Ongetwijfeld veel.Michiel36 schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 09:23:
[...]
wat gebeurd er nog meer waar we dan niks van weten?
Volgens mij is dat een beschreven known bug en staat dat al eerder hier in deze topic.fvandenreek schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 11:05:
Heeft iemand de bluetooth goed werkend bij tsunami, bij mij werkt de mic van mijn parrot nu niet
Heb je wel de APN ingestelt?rensjeh1 schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 09:01:
Alle 5 hebben het probleem momenteel.fvandenreek schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 11:12:
Ik dacht dat dat bij v5 opgelost was
Je kan de default write disk veranderen bij Settings->Storage. Verander dit van Phone storage in SD card.Frank B268 schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 22:06:
Weten jullie misschien hoe ik met de stockrom er voor kan zorgen dat foto's op de sd kaart worden opgeslagen? Ik zie de optie niet in de camera app....
Verwijderd
Een officiële RC.Momus schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 22:25:
Er is nog geen echte officiële 5.1.
Buffalo77 | Pokemon Unite
[ Voor 181% gewijzigd door Bruunbarg op 01-07-2015 15:55 ]
[ Voor 7% gewijzigd door celica2001 op 01-07-2015 20:10 ]
Moet zeggen dat ik in V4 het probleem had met een warme batterij en toestel. Dan in V4.1 en 4.2 niet meer. Nu in V5 lange tijd niet meer tot gisteren ineens terug wel.celica2001 schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 20:09:
Vanochtend heb ik het toestel vol van de lader afgehaald. Rond half vier vanmiddag nog maar 35%.
Met stock rom altijd rond 85%.
Ook was het toestel behoorlijk warm.
Meteen NFC en app permissions uitgezet en Oxygen weer verwijderd. Temperatuur is nu weer normaal.
ik ben benieuwd of accu nu langer meegaat.
[ Voor 49% gewijzigd door Ro-Me op 02-07-2015 12:44 ]
Verwijderd
If you want a fully working and Stable Rom: Stay on latest KitKat ...
[ Voor 5% gewijzigd door eYaTed op 02-07-2015 11:51 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door fvandenreek op 02-07-2015 16:15 ]
Tot dit momernt nog geen probleem gehad met de temperatuur van de accu of de telefoon.eYaTed schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 09:04:
[...]
Moet zeggen dat ik in V4 het probleem had met een warme batterij en toestel. Dan in V4.1 en 4.2 niet meer. Nu in V5 lange tijd niet meer tot gisteren ineens terug wel.
Ik merk wel dat ik de foutmelding enkel krijg wanneer de batterij minder dan 15% lading heeft.
Error: http://postimg.org/image/juntgrmfp/
Om te kijken of het niet in de ROM zelf zit, heb ik gisteren deze nieuwe ROM geflasht.
Changelog kan je daar vinden.
Eerste bevindingen:
- Jiayu boot logo
- Sneller dan V5 om telefoon te ontgrendelen bij start
- GPS accuraatheid 3 meter
- Te verwijderen meegeleverde apps: ES FileExplorer, iReader(chinees), Chrome browser, Quickboot
- ... ongoing...
Goede tip! Ik heb eerst OpenCamera er op gezet - die heeft ook de optie om naar SD kaart weg te schrijven. Werkt uitstekend!KoffieAnanas schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 22:41:
[...]
Je kan de default write disk veranderen bij Settings->Storage. Verander dit van Phone storage in SD card.
Zelf gebruik ik de versie van Camera Zoom FZ Premium (betaald). Hiermee kan je onafhankelijk van de Settings de lokatie instellen, ook de SD card. Ik heb hier eerder al wat over gepost, zoek anders terug op mijn nickname in dit topic.
De malware installeert ongevraagd apps. Hiertoe zet de malware ook het vinkje aan bij settings - security - unknown resources. Dat er een nieuwe app door de malware geïnstalleerd is, zie je direct doordat er een notificatie verschijnt dat de nieuwe app succesvol is geïnstalleerd.Frank B268 schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 21:15:
Eerder in dit onderwerp werd gesproken over malware. Wat ik bijna als eerste heb gedaan is ADW Launcher er op gezet. Ook pak ik altijd StartUpManager, daar heb ik TreBuchet mee uitgezet en nooit iets van reclame oid gezien. Ik was nu wel op het punt gekomen dat ik Titanium Backup er op heb gezet en nu zie ik bij de apps deze verontrustende app....
[afbeelding]
Dat was misschien eerder zo, maar met de ease app is dat zeker niet. De enige manier dat je het daar zag was:KoffieAnanas schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 00:24:
[...]
... Dat er een nieuwe app door de malware geïnstalleerd is, zie je direct doordat er een notificatie verschijnt dat de nieuwe app succesvol is geïnstalleerd.
Ook bij mij stond deze app op de telefoon, ik gebruik op dit moment de Tsunami Rom.Frank B268 schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 21:15:
Eerder in dit onderwerp werd gesproken over malware. Wat ik bijna als eerste heb gedaan is ADW Launcher er op gezet. Ook pak ik altijd StartUpManager, daar heb ik TreBuchet mee uitgezet en nooit iets van reclame oid gezien. Ik was nu wel op het punt gekomen dat ik Titanium Backup er op heb gezet en nu zie ik bij de apps deze verontrustende app....
[afbeelding]
Verwijderd
Hier ook sinds kort op superdragon. Eerst geen last van maar nu wel. Vreemd. Ik lees dat er volgende week een nieuwe rom aankomt dus daar wacht ik even op.Verwijderd schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 10:02:
Ok, ik heb dus sinds gisteren mijn S3 en heb er de Tsunami V5 op staan. Ik heb nu wel verbinding met een wireless netwerk, maar lijk die connectie geregeld te verliezen. Heeft er nog iemand problemen hiermee? Is dit ook zo op de dragonopt versie?
Verwijderd
Wifi connectie verlies had ik ook veel met tsunami v5, heb sinds gisteravond de Marsapa ROM er op en het probleem lijkt weg.Verwijderd schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 10:02:
Ok, ik heb dus sinds gisteren mijn S3 en heb er de Tsunami V5 op staan. Ik heb nu wel verbinding met een wireless netwerk, maar lijk die connectie geregeld te verliezen. Heeft er nog iemand problemen hiermee? Is dit ook zo op de dragonopt versie?
Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro
Verwijderd
Eerste dag en na 7 uur slechts 20% batterij verbruikt met Tsunami V5...metoo schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 12:28:
[...]
Wifi connectie verlies had ik ook veel met tsunami v5, heb sinds gisteravond de Marsapa ROM er op en het probleem lijkt weg.
had met tsunami v5 ook last van batterijdrain, weet nog niet of dit nu ook betre is met marsapa
Verwijderd
De laatste versie is V5 volgens de spaanse website. Hieronder een linkjebangsat schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 18:00:
heeft iemand de link naar de nieuwste tsunami rom?
[ Voor 61% gewijzigd door bertieX op 04-07-2015 00:50 ]
Top. Ook voor 2gb versie?bertieX schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 00:35:
Tsunami v6 is uit
https://mega.co.nz/#!u4IF1J7Q!wdslMiOAFlZQdGBeOPJ-U6OOCpNpcY_VvF7H51hEaDo
Change log:
Nieuwe base gebruikt voor het maken van de rom.
100% functionele Smartwake
NFC is niet beschikbaar
Verbeterde geluid + Dolby Atmos geïnstalleerd en geconfigureerd.
Verbeteringen in prestaties en vloeibaarheid.
Verbetering van het beheer van RAM-geheugen.
Forum bericht:
De bron van de nieuwe grondslag.
Iocean 5.1 mtk6752
Definitieve versie
Genomen van de officiële website van iocen.
Nieuwe TsUnaMi v.6 met nieuwe base en is niet de officiële voor jiayu bèta v.3.
Genomen van een andere RD Session Host, moest herstructureren omdat geen opslag beschikbaar.
De rom is veel meer vocht en stabieler dan de vorige beheerd veel beter het RAM-geheugen.
Het geluid was slecht, dus we gecorrigeerd sterk dank u heeft een aantal dingen van de oorspronkelijke versie van jiayu + dolby m
Nu is het geluid sterk en scherp.
Vaarwel aan de sid's van de batterij wanneer u bereiken van 15%
Het geheugen is niet verloren nu of alle mijn tests niet is verstreken.
Signaal netwerk en dekking is niet nu verloren op elk gewenst moment.
Snel en veilig Wi-Fi verliest verbinding niet.
Nu de terminal doen niet meer dan - verwarmd als in vorige versies.
Tot nu toe zijn we niet in staat om te werken de microfoon door BT, ik heb geprobeerd veel dingen en de Bluetooth werkt perfect met andere terminals hoofdtelefoon sprekers, pc... maar de microfoon wordt niet afgespeeld.
Wanneer deze lijst om te downloaden sumare vleugel het eerste werkblad en hoop dat wanneer u het probeert u kunt melden wanneer ziedaar watertje verbetering ten opzichte van vorige versies.
In deze v.6 nova launcher, dolby atmos + muziek speler.
Verbeterd bouwen + ram beheer.
LS snelheid geïnstalleerd en geconfigureerd.
Verbeterd geluid.
Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro
Heb hem net binnen en flash hem in de recovery zonder een wipeVerwijderd schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 12:28:
Verlies je al je apps als je een nieuwe Tsunami eropzet? of niet?
[ Voor 21% gewijzigd door Bruunbarg op 04-07-2015 17:06 ]
Top. Gooi ik deze er straks ook even ophlubach schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 13:05:
[...]
Heb hem net binnen en flash hem in de recovery zonder een wipe
Hi installeert hem nu even afwachten wat er na de reboot gebeurd.
Zie nu een CM figuurtje en nu de apps aan het bijwerken.
Het enige wat er verschild is dat er een ander launcher op staat (Nova) dus je moet even wat aanpassen.
Voor de rest alles staat erop
[ Voor 5% gewijzigd door bangsat op 04-07-2015 16:44 ]
Bij mij gaat het scherm ook gewoon uit als ik de camera open laat. (Heb een flip case.)hlubach schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 17:10:
kwam 1 ding tegen. en wat ik vreemd vond.
Ik had een foto gemaakt daarna toestel in zak gestoken.
Een half uur daarna was de telefoon heet want het scherm stond nog steeds aan.
Ik dacht dat het toestel automatisch het scherm uitschakelde , dus schijnbaar bij de camera niet .
ben dat nu aan het checken
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door bastiaansmit199 op 05-07-2015 00:48 ]
namen niet via google opgeslagen?Farmie schreef op zondag 05 juli 2015 @ 16:46:
Ik heb Tsunami V6 geïnstalleerd.
De berichten app geeft nu geen contactnamen meer weer, enkel nummers. In de Contacten app worden alle contacten wel normaal weergegeven.
Iemand enig idee hoe dit komt.
Ik hoop dat ik snel een andere phone vind, begin me meer en meer te ergeren aan de S3.
marco_sire@hotmail.com
4.4 heeft er maar 4. Lollipop rom flashen of een andere launcher.marco_sire schreef op zondag 05 juli 2015 @ 17:47:
Ik heb 2 vragen waar ik niet uit kom:
- er staan maar 4 icoontjes in mijn taskbar onderin.....hoe krijg ik er 5 op?
- met geen mogelijkheid krijg ik Tomtom op mijn Jiayu S3.....iemand dat wel gelukt?
Hmmz, hier komt dus m'n sig
Bruunbarg schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 16:02:
Heb ES File explorer hierop ook verwijdert met Titanium backup, maar krijg nu de melding com.estrongs.android.pop is gestopt bij ontgrendelen.
Nadat je apps hebt verwijderd met Titanium Backup, altijd even een reboot doen!bastiaansmit199 schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 20:12:
Maxthon Mobile Browser & QuickReboot verwijderen veroorzaakt crash meldingen (niet verwijderen dus maar gewoon stoppen & blokkeren/verbergen).
Om te beginnen, welke berichten app gebruik je?Farmie schreef op zondag 05 juli 2015 @ 16:46:
Ik heb Tsunami V6 geïnstalleerd.
De berichten app geeft nu geen contactnamen meer weer, enkel nummers. In de Contacten app worden alle contacten wel normaal weergegeven.
Iemand enig idee hoe dit komt.
Ik hoop dat ik snel een andere phone vind, begin me meer en meer te ergeren aan de S3.
Uiteraard een reboot gedaan, dit hielp niet. Er bleven crash meldingen komen bij het openen van sommige apps.Audiowaste schreef op maandag 06 juli 2015 @ 09:01:
[...]
[...]
Nadat je apps hebt verwijderd met Titanium Backup, altijd even een reboot doen!
Ik heb dit issue ook, las op moviles dat meerdere mensen er last van hebben die het toestel niet gewiped voor installatie. Ik kan alleen niet wipen via recovery door encryptie.. moet via SPtools. Maar als het goed is moet een wipe via recovery genoeg zijn..Audiowaste schreef op maandag 06 juli 2015 @ 09:01:
Om te beginnen, welke berichten app gebruik je?
Zelf gebruik ik "Messenger" van Google en die werkt zonder problemen.
[ Voor 10% gewijzigd door eYaTed op 06-07-2015 15:50 ]
Even de berichten van KoffieAnanas doorzoeken.Gwannoes schreef op maandag 06 juli 2015 @ 15:45:
Ik heb steeds dat installeren van onbekende bronnen aan wordt gezet, terwijl ik die steeds uit zet. Heb ook last gehad van reclameschermen, maar dat is over sinds ik "ease" heb verwijderd.
Ik lees dat meerdere mensen dit hebben, maar weet niet wat ik er aan moet doen.
Ik gebruik ROM S3W 20150325-102656, destijds van NeedRom gehaald.
Heeft iedereen hier last van?
Zijn er mensen die dit succesvol hebben opgelost (zonder een nieuwe ROM te flashen)?
Verwijderd
Ik heb momenteel de V6 en vindt hem best wel goedeYaTed schreef op maandag 06 juli 2015 @ 15:46:
@Farmie
Denk dat het gewoon een synchronisatie probleem is van de contacten.
Zet synchronisatie van contacten uit.
Ga naar instellingen - apps - alles - contacten - gegevens wissen.
Zet syncrhonisatie van contacten aan.
Anders account eens verwijderen, gegevens wissen, account terug toevoegen en synchroniseren
PS1: Ergeren? Je kiest zelf om een niet finale versie op je toestel te plaatsen met (gekende) bugs.
PS2: Tsunami V7 komt vanavond misschien uit op basis van de nieuwe officiële Jiayu ROM met nieuwe UI.
Wel even bekijken of die beter is, blijkbaar is iedereen lovend over de V6.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2015 16:04 ]
De apps die KoffieAnanas beschrijft (en de apps in de post waar hij naar linkt) heb ik geen van allen op m'n telefoon volgens Titanium Backup.
[ Voor 5% gewijzigd door Gwannoes op 06-07-2015 16:07 ]
Vanaf deze : LinkVerwijderd schreef op maandag 06 juli 2015 @ 16:01:
[...]
Ik heb momenteel de V6 en vindt hem best wel goedga zeker en vast de V7 proberen als die er is
@eYaTed: Vanaf welke officiele wordt er eigenlijk gestart? nog altijd een RC veronderstel ik...
Verwijderd
Bedankt
[ Voor 11% gewijzigd door Raz3r op 06-07-2015 18:19 ]
Dit is precies wat ik geen fijn idee vindt. Je kunt de 'spammende' apps wel verwijderen, maar er kan zomaar weer wat geïnstalleerd worden. Dit gebeurd dan ook af en toe.Sponz schreef op maandag 06 juli 2015 @ 17:22:
Ja.
En verder dacht ik alle malware wel verwijderd te hebben maar dat 'onbekende bronnen' blijft maar aan springen....
Ik heb de 'Wireless Update' app bevroren in Titanium Backup. Sindsdien is het vinkje niet meer versprongen. Wellicht dat je dat kunt proberen?Sponz schreef op maandag 06 juli 2015 @ 17:22:
Ja.
En verder dacht ik alle malware wel verwijderd te hebben maar dat 'onbekende bronnen' blijft maar aan springen....
Op zich goed idee maar daarvoor moet ik Titanium Backup kopen.TheHolyCow schreef op maandag 06 juli 2015 @ 19:01:
[...]
Ik heb de 'Wireless Update' app bevroren in Titanium Backup. Sindsdien is het vinkje niet meer versprongen. Wellicht dat je dat kunt proberen?
Waarom?Sponz schreef op maandag 06 juli 2015 @ 19:23:
[...]
Op zich goed idee maar daarvoor moet ik Titanium Backup kopen.
Bij batterij ga je naar de geavanceerde instellingen accubesparing en zet je die op 15%. Volgens mij staat die standaard op nooit en werkt het dus niet. Dat geef je de tijd om die snel aan de lader te hangen.Verwijderd schreef op maandag 06 juli 2015 @ 17:02:
[...]
Bedankt
Damn, men batterij is plots van 20% naar helemaal leeghaha, nu vlug opladen.
Is dit het batterij probleem waar iedereen het over heeft?
Al meermaals aan bod gekomen in dit topic. De Agenda 5.2 app werkt enkel op Lollipop. De 5.1 werkt wel op beiden.Michiel36 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 19:10:
Hij werkt als een zonnetje, maar alleen de Google Calender app blijft crashen, iemand al een idee hiervoor?
[ Voor 12% gewijzigd door eYaTed op 07-07-2015 09:40 ]
Verwijderd
Bedankt eYaTed, had al in die instellingen gekeken, maar had niet door dat je die never kon verzetteneYaTed schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 09:22:
[...]
Bij batterij ga je naar de geavanceerde instellingen accubesparing en zet je die op 15%. Volgens mij staat die standaard op nooit en werkt het dus niet. Dat geef je de tijd om die snel aan de lader te hangen.
Ja dat is dus het probleem.
[...]
Al meermaals aan bod gekomen in dit topic. De Agenda 5.2 app werkt enkel op Lollipop. De 5.1 werkt wel op beiden.
Voor degene die wensen heb ik de pro apks: Titanium backup, lucky patcher, edjing pro, 3c toolbox
Linken mogen niet gepost worden op het forum, dus kan je wel een dropbox link privé doorsturen.
Je kan ook zelf zoeken, is niet moeilijk
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2015 10:00 ]
Ik had ook al gezocht, maar was deze specifieke info niet tegen gekomen, bedankt, ik ga het proberen.eYaTed schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 09:22:
[...]
[...]
Al meermaals aan bod gekomen in dit topic. De Agenda 5.2 app werkt enkel op Lollipop. De 5.1 werkt wel op beiden.
Ja 64GB hier. Geen probleem. Data copiëren naar PC, kaart formateren en data terugplaatsen?Verwijderd schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 09:52:
[...]
Even nog een andere vraag, iemand al een SD kaart gebruikt in zen telefoon?
Ik krijg namelijk maar 8GB van de 32GB te zien
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq