Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieAnanas
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 18-09 21:54
Versie 20150213 bevat malware. Kun je terugvinden in dit topic.

Zie onder meer mijn posts voor oplossingen: [Jiayu S3] Ervaringen en Discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel36
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18-01 11:32
KoffieAnanas schreef op maandag 29 juni 2015 @ 21:24:
Versie 20150213 bevat malware. Kun je terugvinden in dit topic.

Zie onder meer mijn posts voor oplossingen: [Jiayu S3] Ervaringen en Discussie
Yes bedankt, gedaan. Ik vond dat 'father.rickety.ordinaire.sus' al een raar bestand, maar kon hem niet helemaal lezen in Titanium, best wel humor dat het daarna dus 'father.rickety.ordinaire.suspiciousness' blijkt te zijn.

Ik weet niet in hoeverre de shops nog ermee lopen te rommelen, maar het is toch eigenlijk schandalig dat nieuwe producten steeds vaker malware bevatten? Laatst nog malware Superfish van een gloednieuwe Lenovo moeten plukken. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieAnanas
Michiel36 schreef op maandag 29 juni 2015 @ 22:43:
[...]
Ik weet niet in hoeverre de shops nog ermee lopen te rommelen, maar het is toch eigenlijk schandalig dat nieuwe producten steeds vaker malware bevatten? Laatst nog malware Superfish van een gloednieuwe Lenovo moeten plukken. |:(
Het is in dit geval met redelijke zekerheid vastgesteld dat dit gewoon afkomstig is van Jiayu zelf, en niet door een shop is geïnstalleerd. De nieuwere ROMs zijn op verzoek van de community opgeschoond door Jiayu. Ik vermoed dat het simpelweg een additioneel verdienmodel is van Jiayu, tegen betaling een dergelijke app meeleveren. Op lange termijn alleen geen erg handig verdienmodel... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Audiowaste schreef op maandag 29 juni 2015 @ 10:04:
Ik heb een handleiding gemaakt over het flashen van Tsunami, deze is hier te vinden:
https://onedrive.live.com...lRDCCA&ithint=file%2cdocx
Super! bedankt voor deze manual :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rensjeh1
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18-08 07:06
Heb de Tsunami ROM nu een dag draaien en hij bevalt prima!
Alleen heb ik nog steeds een probleem dat ik niet op internet kan via de Tele2 simkaart.

Ik heb de simkaarten ook al een keer van slot verwisseld; zonder succes.
Zijn er nog meer mensen die hier last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel36
KoffieAnanas schreef op maandag 29 juni 2015 @ 23:09:
[...]

Het is in dit geval met redelijke zekerheid vastgesteld dat dit gewoon afkomstig is van Jiayu zelf, en niet door een shop is geïnstalleerd. De nieuwere ROMs zijn op verzoek van de community opgeschoond door Jiayu. Ik vermoed dat het simpelweg een additioneel verdienmodel is van Jiayu, tegen betaling een dergelijke app meeleveren. Op lange termijn alleen geen erg handig verdienmodel... :+
Zonde, dat korte termijn denken. Terwijl ze kwalitatief een kans maken om de nieuwe Xiaomi te worden. Ik heb alles verwijderd, inclusief dat father bestand, het enige wat me niet lukte is de corrupte instellingen eraf te gooien. Zijn die te vervangen met de normale instellingen? Een dag later nu en alle troep apps zijn weer terug. Ook frappant dat Malwarebytes niks vind.

edit: Ik heb je post gevonden met deze link:
http://www.ez-pg.com/warn...to-detect-and-remove.html

Nu dus nog een keer gedaan met die app ipv Titanium. Toch zit het niveau van fucken met de rom me niet lekker, wat gebeurd er nog meer waar we dan niks van weten?

[ Voor 13% gewijzigd door Michiel36 op 30-06-2015 09:44 . Reden: andere post gevonden over mijn probleem ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-09 00:05
rensjeh1 schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 09:01:
Alleen heb ik nog steeds een probleem dat ik niet op internet kan via de Tele2 simkaart.

Ik heb zelf geen Tele2, maar controleer eens of gegevensverbinding aanstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvandenreek
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-01-2021
zojuist de tsunami geinstalleerd, helaas nog geen geluid, dus een hardware probleem.

Hoe krijg je synchonisatie aan bij de tsunami, want die staat standaard uit

Money isn't rellevant..... who you are is.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je handmatig de instellingen aangepast? Dit is nodig om Tele2 internet werkend te krijgen. Zie ook https://www.tele2.nl/klan...ecase/handmatig-instellen

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 30-06-2015 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvandenreek
iemand een idee met die sync, met twee vingers het pulldown menu openen geeft bij mij geen sync optie's. En bij accounts kan ik het niet aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eYaTed
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
fvandenreek schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 10:26:
iemand een idee met die sync, met twee vingers het pulldown menu openen geeft bij mij geen sync optie's. En bij accounts kan ik het niet aanpassen.
Synchronisatie werkte hier out of the box. Bekijk eens bij Instellingen - Accounts vervolgens linkse push button beneden en kijk of gegevens autom. syn aangevinkt is
Afbeeldingslocatie: http://s27.postimg.org/nzef8xpur/Screenshot_2015_06_30_10_36_52.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvandenreek
Thanks.... 2 seconden geleden gevonden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieAnanas
Michiel36 schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 09:23:
[...]
wat gebeurd er nog meer waar we dan niks van weten?
Ongetwijfeld veel. :) Maar dat geldt voor alle mobiele platforms zo lijkt het. En het voor- en nadeel van Android is dat het zo'n open platform is. Maar sinds ik mijn Jiayu S3 heb opgeschoond heb ik nergens meer last van en blijven mijn settings zoals ik ze gezet heb, het onbekende bronnen vinkje verandert niet meer. Ik heb met Titanium alle apps verwijderd die ik niet nodig dacht te hebben. Mijn S3 draait als een zonnetje. En de bouwkwaliteit vind ik ook erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvandenreek
Heeft iemand de bluetooth goed werkend bij tsunami, bij mij werkt de mic van mijn parrot nu niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
fvandenreek schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 11:05:
Heeft iemand de bluetooth goed werkend bij tsunami, bij mij werkt de mic van mijn parrot nu niet
Volgens mij is dat een beschreven known bug en staat dat al eerder hier in deze topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvandenreek
Ik dacht dat dat bij v5 opgelost was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jer123c
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19:45

Heb je wel de APN ingestelt?

zo niet kijk dan hier:
https://forum.tele2.nl/ab...-instellingen-tele2-10189

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rensjeh1
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18-08 07:06
Yes, Razorhead55 & jer123c dat was het!!
Bedankt voor de linkjes... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eYaTed
  • Niet online
fvandenreek schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 11:12:
Ik dacht dat dat bij v5 opgelost was
Alle 5 hebben het probleem momenteel.

Tiens, er is een nieuwe Marsapa ROM op needrom met xposed werkende. Laatste keer ik dat probeerde te installeren op de Tsunami versie bleef mijn toestel in een bootloop :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hlubach
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-08 16:01
Ik heb het niet zo op de radio, ik vond de radio van de Xperia fraaier om te zien en te gebruiken.Helaas werkt de apk niet op de jiayu
;) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank B268
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09-2024
Weten jullie misschien hoe ik met de stockrom er voor kan zorgen dat foto's op de sd kaart worden opgeslagen? Ik zie de optie niet in de camera app....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn de voordelen van Tsunami tegenover de officiële 5.1 ROM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Er is nog geen echte officiële 5.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celica2001
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-07-2024
Eindelijk na drie weken heb ik de driver kunnen installeren en de Tsunami rom geflashd. Bevalt tot nu toe goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieAnanas
Frank B268 schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 22:06:
Weten jullie misschien hoe ik met de stockrom er voor kan zorgen dat foto's op de sd kaart worden opgeslagen? Ik zie de optie niet in de camera app....
Je kan de default write disk veranderen bij Settings->Storage. Verander dit van Phone storage in SD card.

Zelf gebruik ik de versie van Camera Zoom FZ Premium (betaald). Hiermee kan je onafhankelijk van de Settings de lokatie instellen, ook de SD card. Ik heb hier eerder al wat over gepost, zoek anders terug op mijn nickname in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momus schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 22:25:
Er is nog geen echte officiële 5.1.
Een officiële RC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronalddus
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-09 16:13

ronalddus

Buffalo77

Vanochtend even de S3 besteld op pandawill tijdens het happy hour :)

Ik heb hem met dpd laten verzenden en met import verzekering. Bij elkaar 193EU
Ben ik zeker van de kosten en een niet al te lange levertijd.

Buffalo77 | Pokemon Unite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

never mind :)

[ Voor 132% gewijzigd door Verwijderd op 01-07-2015 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruunbarg
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 12-10-2023
Het is gelukt, zit nu op 5.1 Tsunami :)

Weet iemand toevallig nog waar ik de settings van het LED-lichtje kan veranderen?

[ Voor 181% gewijzigd door Bruunbarg op 01-07-2015 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celica2001
Vanochtend heb ik het toestel vol van de lader afgehaald. Rond half vier vanmiddag nog maar 35%.
Met stock rom altijd rond 85%.
Ook was het toestel behoorlijk warm.
Meteen NFC en app permissions uitgezet en Oxygen weer verwijderd. Temperatuur is nu weer normaal.
ik ben benieuwd of accu nu langer meegaat.

[ Voor 7% gewijzigd door celica2001 op 01-07-2015 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvandenreek
Gisteren omdat ik bepaalde hardware problemen heb, tsunami v5 geinstalleerd, mijn bevindingen.

Betere prestatie's op accu gebied, en stabiliteit.

Slechter presterend op wifi, mobiele data, schakeld slecht om, en het bereik van wifi is beroerd.

Doordat de bluetooth niet geheel functioneel is ben ik weer terug gegaan naar mijn oude rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eYaTed
  • Niet online
celica2001 schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 20:09:
Vanochtend heb ik het toestel vol van de lader afgehaald. Rond half vier vanmiddag nog maar 35%.
Met stock rom altijd rond 85%.
Ook was het toestel behoorlijk warm.
Meteen NFC en app permissions uitgezet en Oxygen weer verwijderd. Temperatuur is nu weer normaal.
ik ben benieuwd of accu nu langer meegaat.
Moet zeggen dat ik in V4 het probleem had met een warme batterij en toestel. Dan in V4.1 en 4.2 niet meer. Nu in V5 lange tijd niet meer tot gisteren ineens terug wel.
Ik merk wel dat ik de foutmelding enkel krijg wanneer de batterij minder dan 15% lading heeft.

Error: http://postimg.org/image/juntgrmfp/

Om te kijken of het niet in de ROM zelf zit, heb ik gisteren deze nieuwe ROM geflasht.
Changelog kan je daar vinden.

Eerste bevindingen:
- Jiayu boot logo
- Sneller dan V5 om telefoon te ontgrendelen bij start
- GPS accuraatheid 3 meter
- Te verwijderen meegeleverde apps: ES FileExplorer, iReader(chinees), Chrome browser, Quickboot
- ... ongoing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ro-Me
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19-09 11:34
De nieuwste ROM van superdragonpt draai ik nu ook en dit is de eerste ROM waar smartwake bij mij werkt :)
Tot nu toe geen bugs ontdekt.

[ Voor 49% gewijzigd door Ro-Me op 02-07-2015 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is nu dus de aangeraden versie? :)

Ik heb vandaag men S3 ontvangen en zou die vanavond al eens gaan custom rommen ;)

NFC enzo heb ik allemaal niet nodig denk ik :)

enkel BT / WIFI / ... is op zich belangrijk.

Heeft er iemand een idee wanner het mic probleem zou opgelost raken? :) Is er uberhaupt een versie waarin die wel werkt? Anders heeft men carkit er ook weinig aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eYaTed
  • Niet online
@ Ro-Me, ja dat heb ik overal gelezen en kan ik nog begrijpen. Maar de foutmelding die ik kreeg is er een beetje over. Kan toch moeilijk de telefoon niet gebruiken voor wat het dient ;)
Zal het bekijken of het met deze ROM beter is. En anders terug naar een oudere versie.

@ palmken, zoals Superdragon zegt:
If you want a fully working and Stable Rom: Stay on latest KitKat ...

[ Voor 5% gewijzigd door eYaTed op 02-07-2015 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar ik wil LP dus ik zal wel toegevingen doen ;)

Maar ik heb al veel goeie dingen gelezen over de Tsunami V5 en ook al slechte
en al goede dingen over de superdragon en (in mindere mate) slechte :)

@eYaTed: Jij hebt al zogoed als alle versies geprobeerd, welke zou je aanraden? Superdragon of Tsunami?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
Er zijn op dit moment verschillende 5.1 ROMS:

* Officiële RC Jiayu
* Tsunami
* Superdragonpt
* Marsapa

Iedere ROM zal zijn voor- en nadelen hebben. Zo werkt NFC niet in die van Superdragon, maar wel in Tsunami.
Welke het beste is? Geen idee, zoveel mensen zoveel wensen. Probeer ze gewoon en kijk welke jou het beste bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ik ga denk ik eerst eens die Tsunami testen dan :) NFC, weet zelfd niet waarom ik dat nodig zou hebben, maar goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
Ik gebruik zelf ook geen NFC, het was puur als statement bedoeld om de vergelijking tussen de ROMS aan te geven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvandenreek
@palmken in tsunami werkt de bluetooth alleen in zenden, niet in ontvangen (audio), dus handsfree is uitgesloten.

[ Voor 3% gewijzigd door fvandenreek op 02-07-2015 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celica2001
eYaTed schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 09:04:
[...]

Moet zeggen dat ik in V4 het probleem had met een warme batterij en toestel. Dan in V4.1 en 4.2 niet meer. Nu in V5 lange tijd niet meer tot gisteren ineens terug wel.
Ik merk wel dat ik de foutmelding enkel krijg wanneer de batterij minder dan 15% lading heeft.

Error: http://postimg.org/image/juntgrmfp/

Om te kijken of het niet in de ROM zelf zit, heb ik gisteren deze nieuwe ROM geflasht.
Changelog kan je daar vinden.

Eerste bevindingen:
- Jiayu boot logo
- Sneller dan V5 om telefoon te ontgrendelen bij start
- GPS accuraatheid 3 meter
- Te verwijderen meegeleverde apps: ES FileExplorer, iReader(chinees), Chrome browser, Quickboot
- ... ongoing...
Tot dit momernt nog geen probleem gehad met de temperatuur van de accu of de telefoon.
Ook de accu duur is beter, nu nog 73%.

Kan ik de nieuwe rom ook met TWRP flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvandenreek
Ik kan ook bevestigen dat de accu duur beter is en dat er minder hoge temperaturen voorkomen in tsunami v5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank B268
KoffieAnanas schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 22:41:
[...]

Je kan de default write disk veranderen bij Settings->Storage. Verander dit van Phone storage in SD card.

Zelf gebruik ik de versie van Camera Zoom FZ Premium (betaald). Hiermee kan je onafhankelijk van de Settings de lokatie instellen, ook de SD card. Ik heb hier eerder al wat over gepost, zoek anders terug op mijn nickname in dit topic.
Goede tip! Ik heb eerst OpenCamera er op gezet - die heeft ook de optie om naar SD kaart weg te schrijven. Werkt uitstekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank B268
Eerder in dit onderwerp werd gesproken over malware. Wat ik bijna als eerste heb gedaan is ADW Launcher er op gezet. Ook pak ik altijd StartUpManager, daar heb ik TreBuchet mee uitgezet en nooit iets van reclame oid gezien. Ik was nu wel op het punt gekomen dat ik Titanium Backup er op heb gezet en nu zie ik bij de apps deze verontrustende app....

Afbeeldingslocatie: http://s30.postimg.org/lp29u7k29/IMG_20150702_200518_727.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoffieAnanas
Frank B268 schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 21:15:
Eerder in dit onderwerp werd gesproken over malware. Wat ik bijna als eerste heb gedaan is ADW Launcher er op gezet. Ook pak ik altijd StartUpManager, daar heb ik TreBuchet mee uitgezet en nooit iets van reclame oid gezien. Ik was nu wel op het punt gekomen dat ik Titanium Backup er op heb gezet en nu zie ik bij de apps deze verontrustende app....

[afbeelding]
De malware installeert ongevraagd apps. Hiertoe zet de malware ook het vinkje aan bij settings - security - unknown resources. Dat er een nieuwe app door de malware geïnstalleerd is, zie je direct doordat er een notificatie verschijnt dat de nieuwe app succesvol is geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHolyCow
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18-08 10:31
KoffieAnanas schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 00:24:
[...]

... Dat er een nieuwe app door de malware geïnstalleerd is, zie je direct doordat er een notificatie verschijnt dat de nieuwe app succesvol is geïnstalleerd.
Dat was misschien eerder zo, maar met de ease app is dat zeker niet. De enige manier dat je het daar zag was:
- het vinkje voor unknown sources stond aan
- de app verscheen in het overzicht met geïnstalleerde apps (maar niet de app drawer)
- ease toonde fullscreen ads.

De malware waar jij last van hebt gehad is anders dan degene die nu rond gaat.
Die app van Frank zie ik bij mij gelukkig (nog) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celica2001
Frank B268 schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 21:15:

[afbeelding]
Ook bij mij stond deze app op de telefoon, ik gebruik op dit moment de Tsunami Rom.
Met System App Remover verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, ik heb dus sinds gisteren mijn S3 en heb er de Tsunami V5 op staan. Ik heb nu wel verbinding met een wireless netwerk, maar lijk die connectie geregeld te verliezen. Heeft er nog iemand problemen hiermee? Is dit ook zo op de dragonopt versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangsat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-07 20:11
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 10:02:
Ok, ik heb dus sinds gisteren mijn S3 en heb er de Tsunami V5 op staan. Ik heb nu wel verbinding met een wireless netwerk, maar lijk die connectie geregeld te verliezen. Heeft er nog iemand problemen hiermee? Is dit ook zo op de dragonopt versie?
Hier ook sinds kort op superdragon. Eerst geen last van maar nu wel. Vreemd. Ik lees dat er volgende week een nieuwe rom aankomt dus daar wacht ik even op.

Bron: xda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eYaTed
  • Niet online
@ celica je kan die rom niet via twrp flashen

Voor de rest heb ik nu totaal geen last meer van een warme batterij alsook telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mik0s
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 20-09 11:42
Ik zag afgelopen week ook opeens die ease app in mijn actieve apps staan. Nu heb ik Malwarebytes mobile erop gezet en vindt ie 20 infected files. Volgens mij zijn dit de files die zorgen voor veel verschillende unlock mogelijkheden van het lockscreen. Malwarebytes krijgt ze dan alleen weer niet verwijderd.. :( Is er misschien een krachtigere antimalware app voor android die bijvoorbeeld ook root access kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ow nog iets vergeten te vragen.

Ik heb nog een SD kaart (32GB) en wou die dus gebruiken, maar het toestel lijkt dit niet te zien. Iemand een idee of dit een gekend probleem is, of heeft iemand dit werkend gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 10:02:
Wifi connectie verlies had ik ook veel met tsunami v5, heb sinds gisteravond de Marsapa ROM er op en het probleem lijkt weg.
had met tsunami v5 ook last van batterijdrain, weet nog niet of dit nu ook betre is met marsapa

Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

metoo schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 12:28:
[...]

Wifi connectie verlies had ik ook veel met tsunami v5, heb sinds gisteravond de Marsapa ROM er op en het probleem lijkt weg.
had met tsunami v5 ook last van batterijdrain, weet nog niet of dit nu ook betre is met marsapa
Eerste dag en na 7 uur slechts 20% batterij verbruikt met Tsunami V5...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangsat
heeft iemand de link naar de nieuwste tsunami rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bangsat schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 18:00:
heeft iemand de link naar de nieuwste tsunami rom?
De laatste versie is V5 volgens de spaanse website. Hieronder een linkje
https://mega.co.nz/#!KN0U...MR2ZD5KeH9qU_bzSDooArV_A0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertieX
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-07-2021
Tsunami v6 is uit

https://mega.co.nz/#!u4IF1J7Q!wdslMiOAFlZQdGBeOPJ-U6OOCpNpcY_VvF7H51hEaDo

Change log:
Nieuwe base gebruikt voor het maken van de rom.
100% functionele Smartwake
NFC is niet beschikbaar
Verbeterde geluid + Dolby Atmos geïnstalleerd en geconfigureerd.
Verbeteringen in prestaties en vloeibaarheid.
Verbetering van het beheer van RAM-geheugen.

Forum bericht:

De bron van de nieuwe grondslag.
Iocean 5.1 mtk6752
Definitieve versie
Genomen van de officiële website van iocen.

Nieuwe TsUnaMi v.6 met nieuwe base en is niet de officiële voor jiayu bèta v.3.
Genomen van een andere RD Session Host, moest herstructureren omdat geen opslag beschikbaar.
De rom is veel meer vocht en stabieler dan de vorige beheerd veel beter het RAM-geheugen.
Het geluid was slecht, dus we gecorrigeerd sterk dank u heeft een aantal dingen van de oorspronkelijke versie van jiayu + dolby m
Nu is het geluid sterk en scherp.
Vaarwel aan de sid's van de batterij wanneer u bereiken van 15%
Het geheugen is niet verloren nu of alle mijn tests niet is verstreken.
Signaal netwerk en dekking is niet nu verloren op elk gewenst moment.
Snel en veilig Wi-Fi verliest verbinding niet.
Nu de terminal doen niet meer dan - verwarmd als in vorige versies.

Tot nu toe zijn we niet in staat om te werken de microfoon door BT, ik heb geprobeerd veel dingen en de Bluetooth werkt perfect met andere terminals hoofdtelefoon sprekers, pc... maar de microfoon wordt niet afgespeeld.

Wanneer deze lijst om te downloaden sumare vleugel het eerste werkblad en hoop dat wanneer u het probeert u kunt melden wanneer ziedaar watertje verbetering ten opzichte van vorige versies.

In deze v.6 nova launcher, dolby atmos + muziek speler.
Verbeterd bouwen + ram beheer.
LS snelheid geïnstalleerd en geconfigureerd.
Verbeterd geluid.

[ Voor 61% gewijzigd door bertieX op 04-07-2015 00:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangsat
bertieX schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 00:35:
Tsunami v6 is uit

https://mega.co.nz/#!u4IF1J7Q!wdslMiOAFlZQdGBeOPJ-U6OOCpNpcY_VvF7H51hEaDo

Change log:
Nieuwe base gebruikt voor het maken van de rom.
100% functionele Smartwake
NFC is niet beschikbaar
Verbeterde geluid + Dolby Atmos geïnstalleerd en geconfigureerd.
Verbeteringen in prestaties en vloeibaarheid.
Verbetering van het beheer van RAM-geheugen.

Forum bericht:

De bron van de nieuwe grondslag.
Iocean 5.1 mtk6752
Definitieve versie
Genomen van de officiële website van iocen.

Nieuwe TsUnaMi v.6 met nieuwe base en is niet de officiële voor jiayu bèta v.3.
Genomen van een andere RD Session Host, moest herstructureren omdat geen opslag beschikbaar.
De rom is veel meer vocht en stabieler dan de vorige beheerd veel beter het RAM-geheugen.
Het geluid was slecht, dus we gecorrigeerd sterk dank u heeft een aantal dingen van de oorspronkelijke versie van jiayu + dolby m
Nu is het geluid sterk en scherp.
Vaarwel aan de sid's van de batterij wanneer u bereiken van 15%
Het geheugen is niet verloren nu of alle mijn tests niet is verstreken.
Signaal netwerk en dekking is niet nu verloren op elk gewenst moment.
Snel en veilig Wi-Fi verliest verbinding niet.
Nu de terminal doen niet meer dan - verwarmd als in vorige versies.

Tot nu toe zijn we niet in staat om te werken de microfoon door BT, ik heb geprobeerd veel dingen en de Bluetooth werkt perfect met andere terminals hoofdtelefoon sprekers, pc... maar de microfoon wordt niet afgespeeld.

Wanneer deze lijst om te downloaden sumare vleugel het eerste werkblad en hoop dat wanneer u het probeert u kunt melden wanneer ziedaar watertje verbetering ten opzichte van vorige versies.

In deze v.6 nova launcher, dolby atmos + muziek speler.
Verbeterd bouwen + ram beheer.
LS snelheid geïnstalleerd en geconfigureerd.
Verbeterd geluid.
Top. Ook voor 2gb versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• metoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06-06-2022
Nieuwe TsUnaMi v.6 heb het nu een uurtje of 3 draaien, lijkt behoorlijk beter dan v5, wifi connection verbeterd, batterij duur lijkt ook beter, moest bij versie 5 en marsapa na een uur of 7 aan de lader, zit nu na 3 uur nog op 80 %.

Antutu test 44727

Epox8RDA+ XPThorton2000+@3200+ Radeon9800SE@Pro Plextor 12/10/32A 80GB 7200 8MB XPpro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verlies je al je apps als je een nieuwe Tsunami eropzet? of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hlubach
Verwijderd schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 12:28:
Verlies je al je apps als je een nieuwe Tsunami eropzet? of niet?
Heb hem net binnen en flash hem in de recovery zonder een wipe
Hi installeert hem nu even afwachten wat er na de reboot gebeurd.
Zie nu een CM figuurtje en nu de apps aan het bijwerken.
Het enige wat er verschild is dat er een ander launcher op staat (Nova) dus je moet even wat aanpassen.
Voor de rest alles staat erop
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruunbarg
Draai nu ook op Tsunami v6, vindt de Nova launcher wel prima, veel mogelijkheden tot personaliseren. Heb ES File explorer hierop ook verwijdert met Titanium backup, maar krijg nu de melding com.estrongs.android.pop is gestopt bij ontgrendelen.

Edit:
De speaker klinkt voor mijn gevoel een stuk beter, de speaker lijkt ook aanzienlijk harder te gaan zonder kwaliteitsverlies.

[ Voor 21% gewijzigd door Bruunbarg op 04-07-2015 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangsat
hlubach schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 13:05:
[...]

Heb hem net binnen en flash hem in de recovery zonder een wipe
Hi installeert hem nu even afwachten wat er na de reboot gebeurd.
Zie nu een CM figuurtje en nu de apps aan het bijwerken.
Het enige wat er verschild is dat er een ander launcher op staat (Nova) dus je moet even wat aanpassen.
Voor de rest alles staat erop
_/-\o_
Top. Gooi ik deze er straks ook even op

2gb of 3gb maakt niet uit?

Hoe is de navigatie met deze?

[ Voor 5% gewijzigd door bangsat op 04-07-2015 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• celica2001
Ik heb hem er zonet opgezet, bevalt goed, ook nova ziet er goed uit.
Noh geen probleem gehad met de temparatuur van de accu.
Verbinding met Wifi nog geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hlubach
kwam 1 ding tegen. en wat ik vreemd vond.
Ik had een foto gemaakt daarna toestel in zak gestoken.
Een half uur daarna was de telefoon heet want het scherm stond nog steeds aan.
Ik dacht dat het toestel automatisch het scherm uitschakelde , dus schijnbaar bij de camera niet .
ben dat nu aan het checken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bruunbarg
hlubach schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 17:10:
kwam 1 ding tegen. en wat ik vreemd vond.
Ik had een foto gemaakt daarna toestel in zak gestoken.
Een half uur daarna was de telefoon heet want het scherm stond nog steeds aan.
Ik dacht dat het toestel automatisch het scherm uitschakelde , dus schijnbaar bij de camera niet .
ben dat nu aan het checken
Bij mij gaat het scherm ook gewoon uit als ik de camera open laat. (Heb een flip case.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem ook al sinds deze middag, ben er best blij mee :)

Ik mis alleen nog altijd mijn BT mic :)

maar goed, de mens kan niet alles willen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greenbat
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02-08 17:27
Werkt de bluetooth wel in de auto bij Tsunami 6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastiaansmit199
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-08 21:08
Ik heb de Tsunami v6 hier ook werkend sinds vanmorgen. En heb de v5 en de Jiayu RC ook al uitgeprobeerd de afgelopen dagen. Lollipop bevalt goed, al had ik het met mijn vorige telefoon al wat getest (LG Optimus 4X HD). Echt stabiel zou ik het nog niet noemen maar het is goed genoeg voor dagelijks gebruik mits je er niet al te veel meet loopt te klooien zoals ik wel doe ;)

Hieronder een lijstje met dingen die mij opvielen / niet werken.

Jiayu RC:
Speelt video's niet in sommige apps en veroorzaakt vervolgens een app crash (bijvoorbeeld facebook video's).
Er zijn ook apps die helemaal niet werken (bijvoorbeeld Sygic).
NFC werkt wel maar niet zo goed.

Tsunami v6:
NFC is er niet.
Maxthon Mobile Browser & QuickReboot verwijderen veroorzaakt crash meldingen (niet verwijderen dus maar gewoon stoppen & blokkeren/verbergen).
Wifi heeft zeer goed ontvangst (beter dan kitkat?).
GPS is beter dan v5 / Jiayu RC.

Beide:
Xposed werkt niet en veroorzaakt bootloops (lollipop alpha 4).
Apex launcher is buggy en veroorzaakt boot problemen (ik gebruik nu tijdelijk Nova launcher).
Mobiel signaal valt af en toe voor een paar seconden weg (Youfone & Simyo, beide KPN netwerk).
Helaas werkt een Bluetooth mic nog steeds niet.

[ Voor 4% gewijzigd door bastiaansmit199 op 05-07-2015 00:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farmie
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-09 22:49
Ik heb Tsunami V6 geïnstalleerd.
De berichten app geeft nu geen contactnamen meer weer, enkel nummers. In de Contacten app worden alle contacten wel normaal weergegeven.
Iemand enig idee hoe dit komt.

Ik hoop dat ik snel een andere phone vind, begin me meer en meer te ergeren aan de S3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-05 15:38
Farmie schreef op zondag 05 juli 2015 @ 16:46:
De berichten app geeft nu geen contactnamen meer weer, enkel nummers. In de Contacten app worden alle contacten wel normaal weergegeven.

Ik hoop dat ik snel een andere phone vind, begin me meer en meer te ergeren aan de S3.
namen niet via google opgeslagen?
keertje contacten vernieuwen in whatsapp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-01-2023
Ik heb 2 vragen waar ik niet uit kom:

- er staan maar 4 icoontjes in mijn taskbar onderin.....hoe krijg ik er 5 op?
- met geen mogelijkheid krijg ik Tomtom op mijn Jiayu S3.....iemand dat wel gelukt?

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangsat
marco_sire schreef op zondag 05 juli 2015 @ 17:47:
Ik heb 2 vragen waar ik niet uit kom:

- er staan maar 4 icoontjes in mijn taskbar onderin.....hoe krijg ik er 5 op?
- met geen mogelijkheid krijg ik Tomtom op mijn Jiayu S3.....iemand dat wel gelukt?
4.4 heeft er maar 4. Lollipop rom flashen of een andere launcher.
Tomtom werkt bij mij prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwannoes
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 25-08 21:23

Gwannoes

Solderen moet je leren

Volgens mij heeft het enkel te maken met de launcher, niet met Lolipop. Ik heb 4.4.4 met Apex launcher, en ook gewoon 5 icoontjes onderin.

Hmmz, hier komt dus m'n sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
Bruunbarg schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 16:02:
Heb ES File explorer hierop ook verwijdert met Titanium backup, maar krijg nu de melding com.estrongs.android.pop is gestopt bij ontgrendelen.
bastiaansmit199 schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 20:12:
Maxthon Mobile Browser & QuickReboot verwijderen veroorzaakt crash meldingen (niet verwijderen dus maar gewoon stoppen & blokkeren/verbergen).
Nadat je apps hebt verwijderd met Titanium Backup, altijd even een reboot doen!
Farmie schreef op zondag 05 juli 2015 @ 16:46:

Om te beginnen, welke berichten app gebruik je?
Zelf gebruik ik "Messenger" van Google en die werkt zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bastiaansmit199
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-08 21:08
Audiowaste schreef op maandag 06 juli 2015 @ 09:01:
[...]

[...]

Nadat je apps hebt verwijderd met Titanium Backup, altijd even een reboot doen!
Uiteraard een reboot gedaan, dit hielp niet. Er bleven crash meldingen komen bij het openen van sommige apps.
Ik vond het zelf ook wat vreemd en had het niet verwacht. Het zijn namenlijk toch niet echt systeem afhankelijke apps. :S
Hoe dan ook ik heb ze nu maar geblokkeerd met opstarten en verborgen in de launcher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PH68
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 24-02 14:36
Enige dagen geleden weer ongewenste apps (reclame spam) aangetroffen.... Dit geeft mij geen goed gevoel. Ik kan ze verwijderen, echter, dit lijkt me symptoom bestrijding.
Ik ben dit weekend naar pure aosp gegaan. Deze lijkt rom schoon..

Hoe zit dit met de andere ROMs? Zijn er 'schone' roms beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IPeukieI
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:02
Audiowaste schreef op maandag 06 juli 2015 @ 09:01:

Om te beginnen, welke berichten app gebruik je?
Zelf gebruik ik "Messenger" van Google en die werkt zonder problemen.
Ik heb dit issue ook, las op moviles dat meerdere mensen er last van hebben die het toestel niet gewiped voor installatie. Ik kan alleen niet wipen via recovery door encryptie.. moet via SPtools. Maar als het goed is moet een wipe via recovery genoeg zijn..

Mijn issue is overigens min of meer opgelost.. De issues die ik had vanaf tsunami 4.2 lagen aan een defect SD kaart 8)7 .. Ik kan wel nieuwe versies flashen alleen netjes wipen is dus lastig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwannoes

Gwannoes

Solderen moet je leren

Ik heb steeds dat installeren van onbekende bronnen aan wordt gezet, terwijl ik die steeds uit zet. Heb ook last gehad van reclameschermen, maar dat is over sinds ik "ease" heb verwijderd.
Ik lees dat meerdere mensen dit hebben, maar weet niet wat ik er aan moet doen.

Ik gebruik ROM S3W 20150325-102656, destijds van NeedRom gehaald.

Heeft iedereen hier last van?
Zijn er mensen die dit succesvol hebben opgelost (zonder een nieuwe ROM te flashen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eYaTed
  • Niet online
@Farmie
Denk dat het gewoon een synchronisatie probleem is van de contacten.

Zet synchronisatie van contacten uit.
Ga naar instellingen - apps - alles - contacten - gegevens wissen.
Zet syncrhonisatie van contacten aan.

Anders account eens verwijderen, gegevens wissen, account terug toevoegen en synchroniseren

PS1: Ergeren? Je kiest zelf om een niet finale versie op je toestel te plaatsen met (gekende) bugs.

PS2: Tsunami V7 komt vanavond misschien uit op basis van de nieuwe officiële Jiayu ROM met nieuwe UI.
Wel even bekijken of die beter is, blijkbaar is iedereen lovend over de V6.

[ Voor 10% gewijzigd door eYaTed op 06-07-2015 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Gwannoes schreef op maandag 06 juli 2015 @ 15:45:
Ik heb steeds dat installeren van onbekende bronnen aan wordt gezet, terwijl ik die steeds uit zet. Heb ook last gehad van reclameschermen, maar dat is over sinds ik "ease" heb verwijderd.
Ik lees dat meerdere mensen dit hebben, maar weet niet wat ik er aan moet doen.

Ik gebruik ROM S3W 20150325-102656, destijds van NeedRom gehaald.

Heeft iedereen hier last van?
Zijn er mensen die dit succesvol hebben opgelost (zonder een nieuwe ROM te flashen)?
Even de berichten van KoffieAnanas doorzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eYaTed schreef op maandag 06 juli 2015 @ 15:46:
@Farmie
Denk dat het gewoon een synchronisatie probleem is van de contacten.

Zet synchronisatie van contacten uit.
Ga naar instellingen - apps - alles - contacten - gegevens wissen.
Zet syncrhonisatie van contacten aan.

Anders account eens verwijderen, gegevens wissen, account terug toevoegen en synchroniseren

PS1: Ergeren? Je kiest zelf om een niet finale versie op je toestel te plaatsen met (gekende) bugs.

PS2: Tsunami V7 komt vanavond misschien uit op basis van de nieuwe officiële Jiayu ROM met nieuwe UI.
Wel even bekijken of die beter is, blijkbaar is iedereen lovend over de V6.
Ik heb momenteel de V6 en vindt hem best wel goed :) ga zeker en vast de V7 proberen als die er is :)

@eYaTed: Vanaf welke officiele wordt er eigenlijk gestart? nog altijd een RC veronderstel ik...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2015 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gwannoes

Gwannoes

Solderen moet je leren

Momus schreef op maandag 06 juli 2015 @ 15:48:
[...]

Even de berichten van KoffieAnanas doorzoeken.
De apps die KoffieAnanas beschrijft (en de apps in de post waar hij naar linkt) heb ik geen van allen op m'n telefoon volgens Titanium Backup.
Ook vindt AntiMalwareBytes geen malware.
Avast antivirus geeft wel aan dat hij de settings app niet vertrouwd. Is dat ernstig, of is dat normaal?

[ Voor 5% gewijzigd door Gwannoes op 06-07-2015 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Ik heb er bij mijn schoonvader een app afgegooid met Chinese tekens.
Denk dat dat weleens de oplossing kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eYaTed
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 06 juli 2015 @ 16:01:
[...]

Ik heb momenteel de V6 en vindt hem best wel goed :) ga zeker en vast de V7 proberen als die er is :)

@eYaTed: Vanaf welke officiele wordt er eigenlijk gestart? nog altijd een RC veronderstel ik...
Vanaf deze : Link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt :)

Damn, men batterij is plots van 20% naar helemaal leeg :D haha, nu vlug opladen.
Is dit het batterij probleem waar iedereen het over heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponz
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Sponz

nul nest parfait saif moi

Ja.

En verder dacht ik alle malware wel verwijderd te hebben maar dat 'onbekende bronnen' blijft maar aan springen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raz3r
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-04-2024
Vandaag de S3 binnen gekregen. Erg mooi toestel! Echter, zodra ik de simkaart erin stop word deze niet herkend. Een andere simkaart ook niet. De SD-kaart wordt wél herkend. Is dit een defect? :(

Edit:
Heb de telefoon gereset. Het werkt nu :)

[ Voor 11% gewijzigd door Raz3r op 06-07-2015 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PH68
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 24-02 14:36
Sponz schreef op maandag 06 juli 2015 @ 17:22:
Ja.

En verder dacht ik alle malware wel verwijderd te hebben maar dat 'onbekende bronnen' blijft maar aan springen....
Dit is precies wat ik geen fijn idee vindt. Je kunt de 'spammende' apps wel verwijderen, maar er kan zomaar weer wat geïnstalleerd worden. Dit gebeurd dan ook af en toe.

Bij de aosp rom blijft dit vinkje (tot nu toe) netjes zoals ik het wil!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHolyCow
Sponz schreef op maandag 06 juli 2015 @ 17:22:
Ja.

Ik heb de 'Wireless Update' app bevroren in Titanium Backup. Sindsdien is het vinkje niet meer versprongen. Wellicht dat je dat kunt proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel36
Hij werkt als een zonnetje, maar alleen de Google Calender app blijft crashen, iemand al een idee hiervoor?

Geprobeerd:

1. Opnieuw geïnstalleerd
2. Syncen aan/uit, calender app aan/uit gezet
3. De Google apk's opnieuw geïnstalleerd via de Jiayu app uit de playstore.
4. App cache leeg gegooid, gestopt, opnieuw gestart.
5. Googlecalendarsync.apk los geinstalleerd
6. Google accounts eraf gehaald en er opnieuw opgezet.

Ik zit nu tegen het punt aan om hem gewoon te flashen, maar het is echt het enige ding dat niet goed werkt, behoorlijk balen als ik er nu met een flash andere bugs ervoor in de plaats krijg (of is er al een perfecte rom?)

Ik heb de 3gb ram versie met rom: S3SW 20150213-171816 , alle malware verwijderd met uninstaller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sponz
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Sponz

nul nest parfait saif moi

TheHolyCow schreef op maandag 06 juli 2015 @ 19:01:
[...]

Ik heb de 'Wireless Update' app bevroren in Titanium Backup. Sindsdien is het vinkje niet meer versprongen. Wellicht dat je dat kunt proberen?
Op zich goed idee maar daarvoor moet ik Titanium Backup kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• relativity
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 03-08 22:03
Eventjes tussendoor: Ik heb mijn Jiayu nu al een tijdje, ook ook de laatste kitkat versie erop (custom mg rom), maar soms hoor ik de telefoon niet overgaan. Ook als ik de telefoon op speaker zet, horen mensen mij maar heel zacht? Iemand een idee wat ik eraan kan doen?

Ik had weleens gelezen van een patch o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Sponz schreef op maandag 06 juli 2015 @ 19:23:
[...]

Op zich goed idee maar daarvoor moet ik Titanium Backup kopen.
Waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fvandenreek
Bevriezen werkt alleen maar bij de pro versie...als je die koopt of met een andere playstore installeerd is natuurlijk aan jezelf.

Het is de enigste app die ik zelf gekocht heb, en blijft dik de moeite waard. Voor het laggen van de kitkat rom en het verschijnen van de reclame, hoef je alleen maar een andere launcher te installeren en trebuchet te bevriezen. Op het moment dat je de fullscreen reclames krijgt, heb je ook de ease app, deze dien je ook nog te bevriezen en dan is het probleem opgelost.( vergeet niet root aan te zetten anders werkt het niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheHolyCow
Wellicht dat het ook met een app zoals deze werkt: Google Play: App Quarantine ROOT/FREEZE.
Verder werk ik zelf gewoon nog met de stock launcher (trebuchet) en ondervind ik daar verder geen problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eYaTed
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 06 juli 2015 @ 17:02:
[...]

Bedankt :)

Damn, men batterij is plots van 20% naar helemaal leeg :D haha, nu vlug opladen.
Is dit het batterij probleem waar iedereen het over heeft?
Bij batterij ga je naar de geavanceerde instellingen accubesparing en zet je die op 15%. Volgens mij staat die standaard op nooit en werkt het dus niet. Dat geef je de tijd om die snel aan de lader te hangen.
Ja dat is dus het probleem.
Michiel36 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 19:10:
Hij werkt als een zonnetje, maar alleen de Google Calender app blijft crashen, iemand al een idee hiervoor?
Al meermaals aan bod gekomen in dit topic. De Agenda 5.2 app werkt enkel op Lollipop. De 5.1 werkt wel op beiden.

[ Voor 12% gewijzigd door eYaTed op 07-07-2015 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eYaTed schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 09:22:
[...]

Bij batterij ga je naar de geavanceerde instellingen accubesparing en zet je die op 15%. Volgens mij staat die standaard op nooit en werkt het dus niet. Dat geef je de tijd om die snel aan de lader te hangen.
Ja dat is dus het probleem.

[...]

Al meermaals aan bod gekomen in dit topic. De Agenda 5.2 app werkt enkel op Lollipop. De 5.1 werkt wel op beiden.

Voor degene die wensen heb ik de pro apks: Titanium backup, lucky patcher, edjing pro, 3c toolbox
Linken mogen niet gepost worden op het forum, dus kan je wel een dropbox link privé doorsturen.
Je kan ook zelf zoeken, is niet moeilijk :)
Bedankt eYaTed, had al in die instellingen gekeken, maar had niet door dat je die never kon verzetten :D Nu alvast gedaan.

Nogmaals bedankt :)

Even nog een andere vraag, iemand al een SD kaart gebruikt in zen telefoon?

Ik krijg namelijk maar 8GB van de 32GB te zien :(

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2015 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel36
eYaTed schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 09:22:
[...]

[...]

Ik had ook al gezocht, maar was deze specifieke info niet tegen gekomen, bedankt, ik ga het proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eYaTed
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 09:52:
[...]

Even nog een andere vraag, iemand al een SD kaart gebruikt in zen telefoon?

Ik krijg namelijk maar 8GB van de 32GB te zien :(
Ja 64GB hier. Geen probleem. Data copiëren naar PC, kaart formateren en data terugplaatsen?
Pagina: 1 ... 16 ... 43 Laatste

Let op:
Prijzen en levertijden in het daarvoor bestemde topic: ~~~[Jiayu S3] Importeren, levertijden en prijzen topic
Het is verboden om te bespreken hoe importkosten te omzeilen.