Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buzz-01
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:09
eYaTed schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 09:25:
[...]

Hummm, er zit een bug in het systeem. Het werkt en dan ook weer niet 8)7
Gebruik eigenlijk geen alarm functie want heb een wake-up light. ;)

activering alarm 2u6 minuten vooruit om 16u18: http://s24.postimg.org/c6...t_2015_06_04_16_18_27.png
melding 16u26 over aankomend alarm 18u25: http://s24.postimg.org/f1...t_2015_06_04_16_27_16.png
nog eens activering 2u6 minuten vooruit om 16u45: http://s24.postimg.org/rv...t_2015_06_04_16_45_13.png
notificatie aankomend alarm pas om 17u43? http://s24.postimg.org/vq...t_2015_06_04_17_46_48.png
andere keren werkt het dan weer niet...

Zie wel dat er een foutrapport wordt gemaakt, dit enkel bij het activeren van het alarm, anders krijg ik geen fouten. Dus even de dumps (+3500 pagina's) maar doornemen zeker?
Momus schreef op donderdag 11 juni 2015 @ 10:16:
[...]

Dan lock je ze in het geheugen. Dan zal het geheugenmanagement van Android hem niet uit het geheugen gooien als er ruimte gemaakt moet worden.
Dit gaf mij het idee om de clock app eens te locken in de task manager. En warempel, ik kreeg vanmorgen met de stock clock app zowaar een vooraankondiging van het alarm! _/-\o_

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Ik heb mij net de Jiayu S3 advanced besteld, hoop dat hij vlug geleverd wordt :)

Ik merk op de needrom site dat de Android 5.1 enkel voor de 2GB versie zou werken.
Ik had graag de upgrade gedaan omdat 5.1 beter overweg zou kunnen met de 64bit CPU...

@eYaTed:
Geen problemen ondervonden met die versie van rom?

Alvast bedankt.

PS is eerste maal dat ik een chinese phone koop en dus ook eerste maal dat ik zelf een rom installeer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eYaTed
  • Registratie: Oktober 2013
  • Niet online
@Buzz-01
Super en bedankt Momus :)

@palmken
Ga even terug door het topic en een paar posts naar boven.
Heb je problemen, vraag maar.
V2 oOo oOo
Even actuele backuppen ;)
He finished arranging lack of translation for the perfect functioning of adjustment and avoid the mistake of the battery .

V.2 about to be completed.

SOUND SUBSTANTIALLY IMPROVED!
GPS RUNNING!
Nova Launcher, solved all kinds of errors icons and applications installed or uninstalled.
Data coverage and perfectly working!
Widgets on screen work perfectly!
Bluetohoot works perfectly connecting with other devices.
Wiifi great sign!

As it has repaired the battery .
You have the V.2

I hope today you may have it ready for download !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb mij ook een S3 3GB besteld via pandawill, ze doen er wel lang over...
Ondertussen staat mijn bestelling al 5 dagen onder "processing" is dus nog niet verzonden...

@palmken volgens mij gaat je S3 direckt in Europese rom staan, zo zal het toch zijn bij de mijne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dekoter
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 03-04 08:28
Pandawill heeft er bij mij ook bijna een week over gedaan voordat mijn S3 3GB verstuurd werd. En kwam inderdaad met europese rom & charger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@dekoter

Thanks voor de bevestiging dat dit hun handelswijze is, kan weer op 2 oren slapen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Nou het is niet per se hun handelswijze. De S3 3GB die ik bestelde werd een dag na het bestellen verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Simiar
Ik heb de mijne besteld bij TinyDeal (heb daar goeie ervaringen mee...) Is nu reeds pre-advised, gisteren besteld :) Verwacht hem of eind volgende week of begin de week erna.

Weet dus niet wat TinyDeal exact uitleverd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Momus schreef op vrijdag 12 juni 2015 @ 10:04:
Nou het is niet per se hun handelswijze. De S3 3GB die ik bestelde werd een dag na het bestellen verstuurd.
Waarschijnlijk voorraad issue. 3gb versie was in pre-order. Populair toestel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ngnl
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-03-2021
Sinds de laatste update van Google photo's crashed de app hele tijd. Iemand anders ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IPeukieI
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:29
Ik heb volgens deze instructie de Tsunami v.1 build geinstalleerd. Het meeste lijkt vlot en soepel te werken op synchronisatie van contacts en gmail na. Deze blijven leeg, sync staat aan bij accounts. Ik moest overigens alle Google apps uit de playstore halen op de playstore zelf na.. Chrome synchronisatie is overigens wel gelukt.. Iemand een idee?

Al uitgevoerd:
  • Reboot
  • App data verwijderd
  • App verwijderd en weer geinstalleerd
  • Met het sync knopje gespeeld, aan/uit/aan/uit etc.. (komt echt uit de troubleshooter van Google O-))

[ Voor 18% gewijzigd door IPeukieI op 13-06-2015 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eYaTed
  • Niet online
IPeukieI schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 09:50:
[...]

Ik heb volgens deze instructie de Tsunami v.1 build geinstalleerd.
[/list]
V2 is beschikbaar, installeer eerst deze nieuwe versie en bekijk het nog eens.
Ik gebruik de Google Agenda en Inbox. synchronisatie is ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IPeukieI
Oeps.. thx. Ik ben nog een beetje zoekende.. Laatste keer dat ik met custom roms bezig was, was met mijn G1 :X Maar we komen er wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds anderhalve maand heb ik ook een S3, helemaal tevreden. Maar sinds gisterenavond laadt mijn telefoon niet meer op. Er gaat geen rood lampje branden (heel soms laadt hij wel even op, start mijn telefoon zelfs, maar dit duurt nooit langer dan 20-30 seconden).

Ik heb al meerdere opladers geprobeerd ('originele' en twee Samsung laders), maar helaas geen succes. Heeft iemand anders hier ervaring mee? En eventueel een andere oplossing dan terug sturen naar China?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:02
Verwijderd schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 12:20:
Sinds anderhalve maand heb ik ook een S3, helemaal tevreden. Maar sinds gisterenavond laadt mijn telefoon niet meer op. Er gaat geen rood lampje branden (heel soms laadt hij wel even op, start mijn telefoon zelfs, maar dit duurt nooit langer dan 20-30 seconden).

Ik heb al meerdere opladers geprobeerd ('originele' en twee Samsung laders), maar helaas geen succes. Heeft iemand anders hier ervaring mee? En eventueel een andere oplossing dan terug sturen naar China?
Heb je ook andere kabels geprobeerd ipv andere laders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12:27

Nikeo

Jawelles

Omdat hij het soms wel even doet zou je kunnen proberen het langwerpige lipje in de usb-poort van je telefoon ietsje terug te buigen met een speld/naald. Dat heeft bij mijn andere telefoon geholpen. Ook toen hij niet verbogen leek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangsat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-10 23:33
Hebben jullie al eens geprobeerd om ART aan te zetten bij deze telefoon? Problemen tegen gekomen met niet werkende applicaties? Corrigeer me als ik het fout heb, maar ART zou sneller moeten zijn toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IPeukieI
Met v2 werkt het een stuk beter. Thx! Zijn gestures en tap to wake (nog) niet beschikbaar in deze build of zijn de instellingen ergens anders te vinden? Tap to wake vond ik met name relaxed ipv de stugge aan/uit knop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ro-Me
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18:36
bangsat schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 15:07:
Hebben jullie al eens geprobeerd om ART aan te zetten bij deze telefoon? Problemen tegen gekomen met niet werkende applicaties? Corrigeer me als ik het fout heb, maar ART zou sneller moeten zijn toch?
Dit heb ik toevallig vandaag geprobeerd. De optie is wel aanwezig op de Jiayu S3 met stock android 4.4, maar lijkt niet te werken/is fake.

Ik heb er een simpel appje voor geschreven dat het nakijkt aan de hand van een versienummer. Voor zover ik weet is ART versie 2.x en Dalvik versie 1.x. Na het installeren van de app kwam er zowel met ART als met Dalvik versie 1.6 te staan.

Op XDA kwam ik het hierna tegen dat het inderdaad fake lijkt te zijn:
http://forum.xda-develope...p=60470183&postcount=2114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:30

RobertowNL

For your gear!

Ro-Me schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 15:40:
[...]

Dit heb ik toevallig vandaag geprobeerd. De optie is wel aanwezig op de Jiayu S3 met stock android 4.4, maar lijkt niet te werken/is fake.

Ik heb er een simpel appje voor geschreven dat het nakijkt aan de hand van een versienummer. Voor zover ik weet is ART versie 2.x en Dalvik versie 1.x. Na het installeren van de app kwam er zowel met ART als met Dalvik versie 1.6 te staan.

Denk dat MTK het heeft uitgeschakeld voor 4.4 maar zeker weten doe ik het niet. Goed met 5.1 hebben we gewoon ART natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hlubach
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18-08 16:01
Flashen met flashtools . dat lukt nu wel >
Maar als ik nu die Tsunami v2 rom wil gaan flashen dan lijkt er volgens de website nog het een en ander te moeten gebeuren.
De Google vertaling maakt het niet gemakkelijker .
Zou handig zijn als degene die deze rom al op de S3 basic heeft staan even een simpele handleiding maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

hlubach schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 17:30:
Maar als ik nu die Tsunami v2 rom wil gaan flashen dan lijkt er volgens de website nog het een en ander te moeten gebeuren.
Zou handig zijn als degene die deze rom al op de S3 basic heeft staan even een simpele handleiding maakt.
Een stukje terug staat die handleiding toch ;)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IPeukieI
hlubach schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 17:30:
Vertaling wordt wat beter als je laat vertalen naar engels i.p.v. nederlands..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangsat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-10 23:33
Ro-Me schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 15:40:
[...]

Bedankt voor je antwoord. Jammer.
Ik krijg deze melding

Afbeeldingslocatie: http://i62.tinypic.com/8yyxom.png

Kreeg jij dit ook?

Misschien verschilt het nog per rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hlubach
IPeukieI schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 18:59:
[...]

Vertaling wordt wat beter als je laat vertalen naar engels i.p.v. nederlands..
Ik begrijp dat je hem gewoon zou kunnen flashen via TWRP , maar kan nergens de link vinden om hem te downloaden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ro-Me
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18:36
bangsat schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 19:22:
[...]

Bedankt voor je antwoord. Jammer.
Ik krijg deze melding

[afbeelding]

Kreeg jij dit ook?

Misschien verschilt het nog per rom?
Die melding kreeg ik ook.
Ik heb trouwens deze stock rom: S3SW 20150314-141844

[ Voor 12% gewijzigd door Ro-Me op 13-06-2015 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr.Roelski
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-10 21:55

Dr.Roelski

Walk on ....

GoldenBatt schreef op woensdag 03 juni 2015 @ 15:59:
Zoiets went pas na een weekje ofzo, verwacht niet dat je na een dag al gewent bent ;)

Vorige week ook overstag gegaan en een S3 besteld, Gister ook de Ritech II VR bril er bij besteld die hier boven gepost werd.

We gaan eens zien, hier al aardig door het topic heen gelezen en volgens mij gaat dit een prima opvolger zijn voor mijn HTC One X die helaas gesneuveld is laatst
Ik heb mn Ritech II binnen. Helaas lukt het me niet goed om te focussen met de S3. Kennis z'n iphone geprobeerd (met kleiner scherm) en daar lukt het wel. Morgen eens kijken of er nog iets in te stellen is. Lijkt er op dat of lenzen nog verder naar buiten moeten of dat telefoon verder naar achteren moet (wat eigenlijk niet kan).

// update1: 1e modificatie geprobeerd: lenzen die nog verder naar buiten kunnen. Vijtje+tangetje=gelukt. Helaas is dit niet genoeg. Scherm moet eigenlijk verder naar achteren of er moeten andere lenzen in. Tsja.. nu was karton toch wel makkelijker geweest. 1e conclusie: Ritech II is NIET geschikt voor 5,5" schermen (of voor zo'n dikke gsm)!!

[ Voor 17% gewijzigd door Dr.Roelski op 15-06-2015 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IPeukieI
hlubach schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 20:17:
[...]
Ik begrijp dat je hem gewoon zou kunnen flashen via TWRP , maar kan nergens de link vinden om hem te downloaden ;)
Je moet de post "liken" (en dus ingelogd zijn) dan verschijnt onderaan de post de link. En dan kan je dit downloaden O-) https://mega.nz/#!DFt2USJS!Eh2oxg5NdeM8CV7SlwPjhHjIb57BESbp58XwHPEdc2s

[ Voor 64% gewijzigd door IPeukieI op 14-06-2015 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hlubach
IPeukieI schreef op zondag 14 juni 2015 @ 09:20:
[...]

Je moet de post "liken" (en dus ingelogd zijn) dan verschijnt onderaan de post de link. En dan kan je dit downloaden O-) https://mega.nz/#!DFt2USJS!Eh2oxg5NdeM8CV7SlwPjhHjIb57BESbp58XwHPEdc2s
Moet ik eerst die twrp 5.1 er nog op zetten of kan ik gewoon de twrp die ik nu gebruik gebruiken _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nikeo schreef op zaterdag 13 juni 2015 @ 13:53:
Omdat hij het soms wel even doet zou je kunnen proberen het langwerpige lipje in de usb-poort van je telefoon ietsje terug te buigen met een speld/naald. Dat heeft bij mijn andere telefoon geholpen. Ook toen hij niet verbogen leek.
Net geprobeerd. Het is niet echt een lipje, maar een aantal pinnetjes. Zagen er niet verbogen uit, maar toch iets omhoog geduwd met een speld. En het werkt. Mijn telefoon laadt weer op! :)

Bedankt voor de tip _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

Heb de 5.1 ROM er nu op staan (eerst naar 5.1 beta via flashtool, toen recovery via flashtool en toen de rom geintalleerd). En het werkt goed zoals het nu lijkt.

Wat een verschil met de Elephone P7000 die ik hier nu ook heb, de Jiayu voelt veel sneller aan. Hier en daar nog wel een paar dingen die aangepast moeten worden zoals de front camera (rood) maar verder lijkt het vooralsnog prima.

Denk dat ik hem wel als daily driver ga gebruiken straks als ik de P7000 weer aan de kant gooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IPeukieI
hlubach schreef op zondag 14 juni 2015 @ 12:06:
[...]

Moet ik eerst die twrp 5.1 er nog op zetten of kan ik gewoon de twrp die ik nu gebruik gebruiken _/-\o_
Ik weet niet of het nodig is. Ik heb deze gebruikt:
https://mega.nz/#!6RdmDBz...auVZaYhRlgJibTfKdvCRBakQ4

[ Voor 4% gewijzigd door IPeukieI op 14-06-2015 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
  • Laatst online: 22:09
Hoe werken de navigatiekeys eigenlijk in 5.1?
Nog steeds met de hardkeys?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hlubach
ben gestart in twrp
Heb de wipe uitgevoerd
heb data geformateerd
opnieuw geboot in recovery
Rom proberen te installeren maar geeft een error unable to mount /system

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

ASW1 schreef op zondag 14 juni 2015 @ 13:25:
Hoe werken de navigatiekeys eigenlijk in 5.1?
Nog steeds met de hardkeys?
Ja, en helaas standaard geen multitaskknop maar gewoon menu.
__
Wel leuk dat in de beta ook een app FM transmitter aanwezig is. Handig voor auto's zonder MP3/USB/AUX om spotify over de speaker te krijgen. Helaas werkt het (nog) niet 8)7

[ Voor 27% gewijzigd door RobertowNL op 14-06-2015 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
RobertowNL schreef op zondag 14 juni 2015 @ 14:19:
[...]
Ja, en helaas standaard geen multitaskknop maar gewoon menu.
Jammer, ik gebruik nu ook gewoon softkeys met een recents key (en trouwens ook nog een extra 4e key die menu doet).
Eerst maar eens kijken of met xposed ook softkeys aan de praat te krijgen zijn voordat ik evt. naar LP overga.

Edit: mooiste zou zijn wanneer de mogelijkheid voor softkeys al in de rom zat ingebakken, maar dat is vast niet zo?

[ Voor 21% gewijzigd door ASW1 op 14-06-2015 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IPeukieI
hlubach schreef op zondag 14 juni 2015 @ 13:53:
[...]

ben gestart in twrp
Heb de wipe uitgevoerd
heb data geformateerd
opnieuw geboot in recovery
Rom proberen te installeren maar geeft een error unable to mount /system
Heb je de instructie van eYaTed gevolgd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eYaTed
  • Niet online
Goedemorgen, V3 is uit met nog paar verbeteringen ;)

procedure: eYaTed in "[Jiayu S3] Ervaringen en Discussie"
tsunami roms recoveren via twrp

[ Voor 54% gewijzigd door eYaTed op 15-06-2015 07:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Laatst online: 20-10 09:51
Ik zie dat deze nu op Needrom staat:
http://www.needrom.com/do...langue-with-gapps-rooted/

Iemand deze al eens getest? Zo niet, dan ga ik deze nu eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@eYaTed, Wat bedoel je met V3 is uit? ik vind nergens een V3 of gaat dit niet over de Tsunami versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertowNL

RobertowNL

For your gear!

eYaTed schreef op maandag 15 juni 2015 @ 07:39:

Gaat hard, hoop dat Jiayu ergens deze week met Beta 3 komt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
eYaTed schreef op maandag 15 juni 2015 @ 07:39:

Wellicht weet jij dat wel als je Tsunami wil installeren.
Kun je ook de volgende ROM installeren (daar zit TWRP 2.8.6 al in): http://www.needrom.com/do...langue-with-gapps-rooted/
En vervolgens daar over heen Tsunami installeren?

In dat geval zouden het aantal stappen iets eenvoudiger zijn:
1. Download http://www.needrom.com/do...langue-with-gapps-rooted/
2. Download Tsunami ROM: https://yadi.sk/d/i-2hj4SFhBDb7
3. Zet Tsunami ROM op SD kaart
4. Flash de Lollipop ROM van needrom met Flashtool.
5. Boot in Recovery en wipe alles.
6. Flash de Tsunami ROM.

Ik heb dit nog niet getest, maar het zou als het kan wel een eenvoudigere manier zijn dan op basis van beta 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ELFONZ
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-12-2020
Ik heb hem inmiddels ook binnen. Via Pandawill, correct werkend.
Wat ik alleen krijg te horen is dat het belgeluid slecht is. Mensen kunnen me slecht verstaan. Zijn er nog anderen die deze ervaring ook hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hlubach
Heb de 5.1 rom van Needrom er op staan werkt zo te zien naar behoren.
Allen front camera is nog niet in orde , en het terug halen van de gebackupte data (alleen prog) gaf een error op de launcher
Antutu score was hoger dan de 4,4 rom's
Zo te zien werkt ook de Smart wake niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michiel36
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18-01 11:32
De mijne komt morgen. Wat is nu de meest stabiele ROM waarin alles zo goed mogelijk werkt? Ik hoef niet perse Lolipop als de helft het nog niet doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eYaTed
  • Niet online
Audiowaste schreef op maandag 15 juni 2015 @ 12:06:
[...]

Wellicht weet jij dat wel als je Tsunami wil installeren.
Kun je ook de volgende ROM installeren (daar zit TWRP 2.8.6 al in): http://www.needrom.com/do...langue-with-gapps-rooted/
En vervolgens daar over heen Tsunami installeren?

In dat geval zouden het aantal stappen iets eenvoudiger zijn:
1. Download http://www.needrom.com/do...langue-with-gapps-rooted/
2. Download Tsunami ROM: https://yadi.sk/d/i-2hj4SFhBDb7
3. Zet Tsunami ROM op SD kaart
4. Flash de Lollipop ROM van needrom met Flashtool.
5. Boot in Recovery en wipe alles.
6. Flash de Tsunami ROM.

Ik heb dit nog niet getest, maar het zou als het kan wel een eenvoudigere manier zijn dan op basis van beta 2.
Die van needrom is ook op basis van de beta2. Maar die Tsunami roms zijn volgens mij een stap verder.
http://forum.xda-develope...p=61335966&postcount=3275

En ik zou niet V1 downloaden maar rechtstreeks v3.

Als je het zoals hierboven installeer heb je een stap minder en een download minder. :)

[ Voor 13% gewijzigd door eYaTed op 15-06-2015 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eYaTed
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2015 @ 11:42:
@eYaTed, Wat bedoel je met V3 is uit? ik vind nergens een V3 of gaat dit niet over de Tsunami versie?
http://www.movilesdualsim...op-s3-mod-mdsteam.104083/
V3 tsunami

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
eYaTed schreef op maandag 15 juni 2015 @ 12:58:
[...]

Die van needrom is ook op basis van de beta2. Maar die Tsunami roms zijn volgens mij een stap verder.
http://forum.xda-develope...p=61335966&postcount=3275

Als je het zoals hierboven installeer heb je een stap minder en een download minder. :)
Nee, die van needrom is dus niet op basis van beta 1 of 2. Op het moment zou dit de meest actuele LL ROM moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eYaTed
  • Niet online
Audiowaste schreef op maandag 15 juni 2015 @ 13:05:
[...]

Nee, die van needrom is dus niet op basis van beta 1 of 2. Op het moment zou dit de meest actuele LL ROM moeten zijn.
Kijk goed, die van Needrom komt eigenlijk van xda, de link die ik heb geplaatst. Kernel is van Beta2, en hij heeft zelf een paar zaken gewijzigd.
Als ik het zo bekijk, lijkt het mij v1 van tsunami.
Soit jij kiest, hier draait v3 en dat is volgens mij de stabielste die er is en de laatste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IPeukieI
Klopt het dat er geen stock exchange app meer is? Maar ook dat de gmail app dit nog niet ondersteund? (of iig niet de gmail app die nu beschikbaar is voor de S3 vanuit de playstore)

[ Voor 3% gewijzigd door IPeukieI op 15-06-2015 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fua
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:49

Fua

ELFONZ schreef op maandag 15 juni 2015 @ 12:16:
Ik heb hem inmiddels ook binnen. Via Pandawill, correct werkend.
Wat ik alleen krijg te horen is dat het belgeluid slecht is. Mensen kunnen me slecht verstaan. Zijn er nog anderen die deze ervaring ook hebben?
Ja. Op de luidspreker gaat alles goed. Heb al wat zitten spelen met de mic instellingen. Zie ook http://www.android-hilfe....lautstaerke-erhoehen.html
Zorgt wel iets voor verbetering, maar heeft nog niet echt geholpen. Rom s3sw 20150314.

Dus ik sta open voor ideeen.

Fua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg die file gewoonweg niet gedownload van megalink. krijg iedere keer volgende foutmelding:
This issue should be resolved exiting from incognito mode.

Error: File too big to be reliably handled in memory.
ook fout met account...

Heeft iemand anders een andere link? Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo

Nikeo

Jawelles

IPeukieI schreef op maandag 15 juni 2015 @ 13:59:
Klopt het dat er geen stock exchange app meer is? Maar ook dat de gmail app dit nog niet ondersteund? (of iig niet de gmail app die nu beschikbaar is voor de S3 vanuit de playstore)
Standaard zit de gmail exchange er neit meer bij. Wat je moet doen: deze apk downloaden. *knip*. Linken naar APK files is niet toegestaan.
Installeren, dan de gmail app force close en dan opnieuw gmail openen. Dan kun je ook een exchange mail toevoegen.

[ Voor 12% gewijzigd door rens-br op 20-10-2016 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo

Nikeo

Jawelles

Michiel36 schreef op maandag 15 juni 2015 @ 12:57:
De mijne komt morgen. Wat is nu de meest stabiele ROM waarin alles zo goed mogelijk werkt? Ik hoef niet perse Lolipop als de helft het nog niet doet.
Fua schreef op maandag 15 juni 2015 @ 16:21:
[...]
Ja. Op de luidspreker gaat alles goed. Heb al wat zitten spelen met de mic instellingen. Zie ook http://www.android-hilfe....lautstaerke-erhoehen.html
Zorgt wel iets voor verbetering, maar heeft nog niet echt geholpen. Rom s3sw 20150314.

Dus ik sta open voor ideeen.
Voor jullie beide zou ik de ROM4:S3S-2015-05-07" op Needrom aanraden. De "ROM2:S3SN-2015-05-25" zou ik niet flashen. Die UI is heel vervelend en er zijn wat zaken aangepast die een nieuwe launcher zoals Nova ook niet kan verhelpen. Ik heb geen problemen met de speaker, die ik bij de S3SW rom van 20150314 wel had. Hoe je die S3S-rom flasht staat hier her en der in het topic. Je moet dus ff aan de slag met TWRP recovery en als je google apps wil meot je ergens een gapps vandaan halen.

Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Twee reacties onder elkaar plaatsen binnen 24 uur is niet toegestaan.

[ Voor 15% gewijzigd door rens-br op 20-10-2016 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eYaTed
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 15 juni 2015 @ 16:38:
[...]

Heeft iemand anders een andere link? Thx
Heb het voor je even op Google Drive geupload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@eYaTed Bedankt voor de link :)
@IPeukiel bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IPeukieI
Nikeo schreef op maandag 15 juni 2015 @ 17:41:
[...]

Standaard zit de gmail exchange er neit meer bij. Wat je moet doen: deze apk downloaden. *knip*

Installeren, dan de gmail app force close en dan opnieuw gmail openen. Dan kun je ook een exchange mail toevoegen.
d:)b Works like a charm! Ik heb overigens de nieuwste versie gebruikt.

V3 loopt ook als een zonnetje.. Het kost even wat moeite maar ben positief verrast door de S3.. Doet eigenlijk niet onder voor bekende westerse merken. Je moet wel van een beetje hobbyen houden natuurlijk. Als die zo als nu "out of the box" komt durf ik het wel aan te raden aan "niet Tweakers".

[ Voor 29% gewijzigd door rens-br op 20-10-2016 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobstaa
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Als die zo als nu "out of the box" komt durf ik het wel aan te raden aan "niet Tweakers".
Inderdaad, voor mijn vader (alles behalve een Tweaker), heb ik hem gisteren ook besteld. Zelf heb ik hem nu ongeveer een maandje en ben echt positief verrast. Wat ik wel ga doen voor hem, is de Nova Launcher er overheen gooien, maakt het toch allemaal wat meer lijkend op Stock.

Nefit EnviLine 7400I AW 7 | Nefit HR 300 liter boiler | Nefit 50 liter buffervat | Nefit Moduline 1010H thermostaat | Buderus pomp | Home Assistant | BBQKees | Itho HRU 300R | Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-05 15:38
Ik wil de S3 maybe aanschaffen als vervanger van mijn G4 (juni 2013), nooit iets mee gedaan en werkt perfect. Als ik hier een beetje (bijna alles) doorheen lees, lijkt het wel of je als noob deze foon niet kunt kopen :p Neem toch aan dattie gewoon doet als ik er niks aan verander?...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bottom line
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:02
jernij schreef op maandag 15 juni 2015 @ 23:49:
Ik wil de S3 maybe aanschaffen als vervanger van mijn G4 (juni 2013), nooit iets mee gedaan en werkt perfect. Als ik hier een beetje (bijna alles) doorheen lees, lijkt het wel of je als noob deze foon niet kunt kopen :p Neem toch aan dattie gewoon doet als ik er niks aan verander?...
Als noob kan je de telefoon ook gebruiken hoor. (Dat is namelijk wat ik ben :+ )
Nadeel was wel dat bij mij geen google apps aanwezig waren op de telefoon. Zelf er nog moeten opzetten, maar ergens in dit topic stond een 'tutorial'. Ik moest dus wel eventjes uit mijn noob cocon.
Later heb ik gewoon een rom geflasht van needrom. Daar staat ook alles goed in uitgelegd. Voor de rest is het een gewone Android gsm, alleen kan het begin wat moeilijk zijn en steek je er wat tijd in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
bottom line schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 00:30:
[...]

Als noob kan je de telefoon ook gebruiken hoor. (Dat is namelijk wat ik ben :+ )
Nadeel was wel dat bij mij geen google apps aanwezig waren op de telefoon. Zelf er nog moeten opzetten, maar ergens in dit topic stond een 'tutorial'. Ik moest dus wel eventjes uit mijn noob cocon.
Later heb ik gewoon een rom geflasht van needrom. Daar staat ook alles goed in uitgelegd. Voor de rest is het een gewone Android gsm, alleen kan het begin wat moeilijk zijn en steek je er wat tijd in :)
bij pandawill staat er gewoon playstore op volgens de website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IPeukieI
jernij schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 08:30:
[...]

bij pandawill staat er gewoon playstore op volgens de website
Klopt, bij mij wel, verder ook niets.. De rest moet je uit de store halen, maar is op zich prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jernij
IPeukieI schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 08:36:
[...]

Klopt, bij mij wel, verder ook niets.. De rest moet je uit de store halen, maar is op zich prima.
Dat lijkt me ook vrij normaal idd ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IPeukieI
jernij schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 08:38:
[...]

Dat lijkt me ook vrij normaal idd ;-)
Nou ja, als je een "westers" toesel koopt staat, gmail, youtube e.d. wel gewoon standaard op het toestel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IPeukieI schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 08:39:
[...]

Nou ja, als je een "westers" toesel koopt staat, gmail, youtube e.d. wel gewoon standaard op het toestel..
Dat is waar, maar dan heb je ook meer werk als je bepaalde zaken niet wil :)

Op zich vind ik dat er zo weinig mogelijk "brol" moet opstaan. :) Mensen die geen google zaken willen gebruiken hoeven dan ook de moeite niet te doen om die te verwijderen...

Nuja elk zijn voorkeur op dat vlak en vind dat op zich ook geen storende factor om dit toestel aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eYaTed
  • Niet online
hlubach schreef op maandag 15 juni 2015 @ 12:28:

Zo te zien werkt ook de Smart wake niet
V4 Tsunami is in ontwikkeling: NFC and Smartwake :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eYaTed
  • Niet online
V3 tsunami, mooie score :9 :
Afbeeldingslocatie: http://s11.postimg.org/prgcfj0pv/Screenshot_2015_06_16_08_41_51.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eYaTed
  • Niet online
RobertowNL schreef op zondag 14 juni 2015 @ 14:19:
[...]
__
Wel leuk dat in de beta ook een app FM transmitter aanwezig is. Handig voor auto's zonder MP3/USB/AUX om spotify over de speaker te krijgen. Helaas werkt het (nog) niet 8)7
In onze 2de auto zit de originele autoradio met AUX functie maar geen aux ingang in front panel.
Had dan ook een FM transmitter gekocht, maar werd gek van dat geruis telkens.
Vervolgens een aux kabel gekocht, 4,99 euro. Radio eruit gevezen, ingeplugd aan de achterkant van de autoradio, kabel mooi weggewerkt. 10 minuten werk. Nu genieten zonder geruis :9
Kabel:
Afbeeldingslocatie: http://s4.postimg.org/opbwti565/auxkabel.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 08:54:
[...]
Op zich vind ik dat er zo weinig mogelijk "brol" moet opstaan.
Wut, brol? :?
Bedoel je gapps?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ASW1 schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 09:35:
[...]

Wut, brol? :?
Bedoel je gapps?
Ja ik bedoel google apps, ik wil bvb alles in 1 mailing programma (heb meerdere mailadressen die ik wil syncen) en ik gebruik de youtube app ook niet, noch de chrome app :)

het enige wat ik wel gebruik volgens mij is de google app store (omdat ik niet anders kan :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
eYaTed schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 08:57:
[...]

Gisteren V3 erop gezet en werkt inderdaad prima.
Ik neem aan dat je bij een update van V3 naar V4 geen wipe etc. hoeft te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hlubach
eYaTed schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 08:57:
[...]

Heb die van Needrom erop staan , weet n.l niet of de Tsunami via de recovery te flashen is , en of hij beter is dan die van Needrom
Antutu score 44687 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joep doei
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-10 14:14
Ik heb hem ook sinds enkele dagen in gebruik, wat een fantastisch toestel. Mijn vrees dat hij wel erg groot bleek onterecht, het is juist een heerlijk formaat. Pandawill leverde gratis een tempered glass screenprotector en een siliconenhoesje dat als een tweede huid om het toestel zit mee. Ben er erg blij mee.
De telefoon kwam compleet met Google Play en een internationale rom en was dus gebruiksklaar. Bij het opstarten bleef hij echter al een paar keer hangen. Ook de Google Agenda app werkte niet. Beide problemen lijken verholpen te zijn door het installeren van de Apex launcher. Blijkbaar kent de launcher van Jiayu nog wat bugs.
Alleen exchange in Gmail werkt niet (werkt wel in de gewone mail-app). Geïnstalleerd is inmiddels versie 5.3 van Gmail. Exchange verscheen niet als optie voor het toevoegen van een account. Ik heb handmatig een apk voor exchange-ondersteuning gedownload van *knip*. Linken naar APK files is niet toegestaan. Het lukte vervolgens wel om een exchange account toe te voegen maar hij blijft vervolgens hangen op 'je berichten ophalen'. Heeft iemand advies hoe exchange gerbruikt kan worden in gmail op dit toestel?

[ Voor 6% gewijzigd door rens-br op 20-10-2016 11:30 ]

http://serve.infoteur.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eYaTed
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 09:52:
[...]

Ja ik bedoel google apps, ik wil bvb alles in 1 mailing programma (heb meerdere mailadressen die ik wil syncen) en ik gebruik de youtube app ook niet, noch de chrome app :)

het enige wat ik wel gebruik volgens mij is de google app store (omdat ik niet anders kan :D)
Ik heb hier een E-mail app, net getest om een zeer oude hotmail account toe te voegen, dat werkt. Synchronisatie ook ok. Dus ik veronderstel dat andere e-mailadressen ook zullen werken.
Heb de app zelf niet erop geplaatst, zat volgens mij in de ROM.
Edit: vraag of account exchange, imap, pop3 is bij toevoegen ander adres
Afbeeldingslocatie: http://s28.postimg.org/6ch71sdh9/Screenshot_2015_06_16_11_31_49.pngAfbeeldingslocatie: http://s28.postimg.org/t2kx8im2l/Screenshot_2015_06_16_11_31_54.pngAfbeeldingslocatie: http://s4.postimg.org/ykyufmeul/Screenshot_2015_06_16_11_42_26.png
Audiowaste schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 10:34:
[...]

Ik neem aan dat je bij een update van V3 naar V4 geen wipe etc. hoeft te doen?
Neen hoeft inderdaad niet.

[ Voor 8% gewijzigd door eYaTed op 16-06-2015 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
Ik vind overigens dat er wel veel apps meegeleverd worden bij de Tsunami ROM.
Als ze daar eens mee stoppen, zou het echt helemaal perfect zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eYaTed schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 11:39:
[...]

Ik heb hier een E-mail app, net getest om een zeer oude hotmail account toe te voegen, dat werkt. Synchronisatie ook ok. Dus ik veronderstel dat andere e-mailadressen ook zullen werken.
Heb de app zelf niet erop geplaatst, zat volgens mij in de ROM.
Edit: vraag of account exchange, imap, pop3 is bij toevoegen ander adres
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]

[...]

Neen hoeft inderdaad niet.
Ik bedoelde gewoon dat de google apps voor mij niet noodzakelijk meegeleverd dienen te worden. Ik heb nogal graag dat ik zelf mijn keuze mag maken welke app ik juist waarvoor gebruik. Het is dus gemakkelijk om gewoon een nieuwe te installeren dan oude te verwijderen.

Ik heb nu een "westerse" telefoon en heb volgens mij veel te veel standaard apps, maar je moet telefoon eerst rooten om te wissen enzoverder. Dus voor mij liever geen preinstalled apps. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eYaTed
  • Niet online
Ja dan installeer je een Chinese ROM als je geen Google apps wilt. Zit je dan met Chinese meuk.
Of je port je eigen CynogenMod: http://wiki.cyanogenmod.org/w/Doc:_porting_intro
Of je maak zelf een ROM: https://source.android.com/source/building-devices.html
Ubuntu on phones: http://www.ubuntu.com/phone
Omnirom: http://omnirom.org/
...

Heel veel mogelijkheden. Een beetje ITer/Tweaker kan zich snel verhelpen om de apps te verwijderen op zijn telefoon, net zoals op pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
hlubach schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 11:25:
[...]
Heb die van Needrom erop staan , weet n.l niet of de Tsunami via de recovery te flashen is , en of hij beter is dan die van Needrom
Antutu score 44687 :)
Die van Tsunami kan je erover heen flashen via de recovery. Je hebt Flashtools dan niet meer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hlubach
Audiowaste schreef op dinsdag 16 juni 2015 @ 11:41:
Ik vind overigens dat er wel veel apps meegeleverd worden bij de Tsunami ROM.
Als ze daar eens mee stoppen, zou het echt helemaal perfect zijn.
Volkomen mee eens .
Sommige programma's zijn best handig, maar dan weer wil je dit installeren of dit.
DU is er zo'n voorbeeld van
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nikeo

Nikeo

Jawelles

[b]Het lukte vervolgens wel om een exchange account toe te voegen maar hij blijft vervolgens hangen op 'je berichten ophalen'. Heeft iemand advies hoe exchange gerbruikt kan worden in gmail op dit toestel?
Bij mij duurde dat wel een minuut of 2-3. Bij het toevoegen van een exchange server van mijn werk, that is.

[ Voor 7% gewijzigd door Nikeo op 16-06-2015 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IPeukieI
Bij mij duurde sync ook even van exchange.

Werkt Bluetooth goed bij jullie op tsunami v3? Ik hoor alleen de andere partij, zij horen mij niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hlubach
Heb nu de Tsunami lollipop geinstalleerd, hierin mis ik toch wel twee dingen die in de JB wel zaten, nl.
op het Homescreen de wipe omhoog met daarin wat instelling waaronder locatie en wifi.
En het langdurig vasthouden Home button die dan de app sloot.
Kan enkel nog een aantal prog niet verwijderen van het scherm nog met nobloat of in de instelling Apps
Voorbeeld bestandsbeheer blijft zichtbaar ook dice player/berichten/telefoon/simtoolkit/Tesla unread
Voor de rest het lijkt stabiel te zijn , heb geen reboot of lag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
Die instellingen bij het omhoog swipen, is geen specifieke KK functionaliteit maar zat alleen in de Jiayu ROM. Persoonlijk mis ik het helemaal niet en was het ook één van de eerste dingen die ik had uitgeschakeld.

Bij home ingedrukt houden kwam je gewoon in de task manager en dat kom je nu nog altijd. Daar is niets aan veranderd. De meegeïnstalleerde apps kun je via Titanium gewoon verwijderen zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

5 dagen na order bij TinyDeal, bestelling reeds in Brussel :D hopelijk leveren ze morgen of vrijdag uit zodat ik dit weekend kan gaan rommen ;) :D

Ter info V4 val Tsunami is klaar!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2015 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hlubach
Vreemd de Tsunami v4 is te downloaden , maar de ota geeft aan dat systeem up to date is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hlubach
Audiowaste schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 11:19:
Die instellingen bij het omhoog swipen, is geen specifieke KK functionaliteit maar zat alleen in de Jiayu ROM. Persoonlijk mis ik het helemaal niet en was het ook één van de eerste dingen die ik had uitgeschakeld.

Bij home ingedrukt houden kwam je gewoon in de task manager en dat kom je nu nog altijd. Daar is niets aan veranderd. De meegeïnstalleerde apps kun je via Titanium gewoon verwijderen zonder problemen.
Maar als je de knop langgenoeg indrukte kon je alle open apps sluiten .
Nu moet je elk apart sluiten.
;) En titanium is juist de app die ik er als eerste uitsloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
hlubach schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 11:30:
Vreemd de Tsunami v4 is te downloaden , maar de ota geeft aan dat systeem up to date is
Wellicht nog niet in de OTA's opgenomen. Ik zie vaker dat ROMs een OTA functionaliteit hebben, maar dat die niet gebruikt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

V4 link op mijn MEGA account!
https://mega.co.nz/#!zI9W...r7gF4js13RwVy5rwdyxV5WHeM

V.4 tsunami:

De camera achteraan heeft in volledig scherm 9 mpx en 13mpx in 4:3
Camera vooraan: de rode kleur is nu volledig weg, deze is dus volledig functioneel
Het geluid is volledig hersteld !!
3GB NFC model 100% functioneel
De baterij kan nu getoond worden met het % in het icoon. We vinden geen memory leaks terug hier.
Een aantal apps van versie 3 zijn verwijderd
En nog een extra ten opzichte van v3.
Touchpad heeft nu een tril optie

(mijn excuses voor slechte vertalingen, mijn spaans is een beetje roest :))

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2015 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
Overigens haal ik wel maar een belabberde score met V4 bij Antutu, net 39350.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IPeukieI
Verwijderd schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 11:34:
V4 link op mijn MEGA account!
https://mega.co.nz/#!zI9W...r7gF4js13RwVy5rwdyxV5WHeM

V.4 tsunami:

De camera achteraan heeft in volledig scherm 9 mpx en 13mpx in 4:3
Camera vooraan: de rode kleur is nu volledig weg, deze is dus volledig functioneel
Het geluid is volledig hersteld !!
3GB NFC model 100% functioneel
De baterij kan nu getoond worden met het % in het icoon. We vinden geen memory leaks terug hier.
Een aantal apps van versie 3 zijn verwijderd
En nog een extra ten opzichte van v3.
Touchpad heeft nu een tril optie

(mijn excuses voor slechte vertalingen, mijn spaans is een beetje roest :))
Mooi vanavond even installeren. Wat wordt er bedoeld met "touchpad heeft nu een tril optie".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hlubach
Audiowaste schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 11:19:

Kun je me uitleggen hoe ik ze dan verwijder
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
Bedoel je de meegeleverde apps?
* Installeer Titanium backup (Google Play: Titanium Backup ★ root)
* Bij openen allow root access voor Titanium
* Klik bovenaan op backup/restore
* Zoek de app die je wil verwijderen en open die.
* Nu staat de optie "deïnstalleren" erop.
* Na het verwijderen van alle apps, wel even rebooten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robje1244
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 21:55
Als ik de tsunami V4 probeer te installeren staat er:

E:Error executing updater binary in zip '/sdcard/++TsUnAmi v.4

E: Unable to mount '/System'

Wat doe ik verkeerd? Ik kom van een andere rom.. Heb wel alles gewiped etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IPeukieI schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 12:29:
[...]

Mooi vanavond even installeren. Wat wordt er bedoeld met "touchpad heeft nu een tril optie".
Geen flauw idee, kan ook aan mijn vertaling liggen :) zoals ik al heb gezegd, mijn Spaans is wat roestig

Spaans: Teclado táctil ahora tiene opción de vibrar!!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-06-2015 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etwintje
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-09 15:54
Verwijderd schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 13:04:
[...]

Geen flauw idee, kan ook aan mijn vertaling liggen :) zoals ik al heb gezegd, mijn Spaans is wat roestig

Spaans: Teclado táctil ahora tiene opción de vibrar!!
Bedoelen ze niet dat de trilfunctie reageert op aanraking van het touchpad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

etwintje schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 13:31:
[...]

Bedoelen ze niet dat de trilfunctie reageert op aanraking van het touchpad?
Ik denk dat de knoppen op het scherm vibreren als je erop klikt (op het scherm dan :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hlubach
Mijn Antutu score onder v3 44661 V4 44403 non verified score
Het lijkt erop dat de regulier wifi band niet stabiel is terwijl de 5 Ghz wel goed werkt bij mij
En de Smart Wake is oo niet meer te vinden
Heb wel een volledige wipe gedaan voor installatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASW1
Ik ben nog steeds op zoek naar een goed siliconenhoesje.
Heb er nu eentje die wel origineel lijkt (incl. jiayu logo) maar het misschien niet is, want de pasvorm is behoorlijk suboptimaal.
Zowel aan de boven- als aan de onderkant van het scherm (zie foto) valt de hoes niet om het randje van het scherm heen. Aan de zijkanten doet hij dat wel.
-is dit een originele hoes en is de pasvorm gewoon belabberd?
-of zit hij bij jullie wel goed en heb ik een neppert te pakken?
En waar koop ik een hoesje dat gegarandeerd wel goed past?

Afbeeldingslocatie: http://s7.postimg.org/5j77um82z/2015_06_17_16_42_12.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-08 10:59
ASW1 schreef op woensdag 17 juni 2015 @ 16:49:
Ik ben nog steeds op zoek naar een goed siliconenhoesje.
Heb er nu eentje die wel origineel lijkt (incl. jiayu logo) maar het misschien niet is, want de pasvorm is behoorlijk suboptimaal.
Zowel aan de boven- als aan de onderkant van het scherm (zie foto) valt de hoes niet om het randje van het scherm heen. Aan de zijkanten doet hij dat wel.
-is dit een originele hoes en is de pasvorm gewoon belabberd?
-of zit hij bij jullie wel goed en heb ik een neppert te pakken?
En waar koop ik een hoesje dat gegarandeerd wel goed past?
Heb precies dezelfde, ook met logo. Niet perfecte fit inderdaad, maar voldoet.
Pagina: 1 ... 13 ... 43 Laatste

Let op:
Prijzen en levertijden in het daarvoor bestemde topic: ~~~[Jiayu S3] Importeren, levertijden en prijzen topic
Het is verboden om te bespreken hoe importkosten te omzeilen.