Als ik het goed begrijp dan gebruik je net als ik een router achter een router, Ik heb tot op vandaag geen spontane reboots gehad. Ik heb al een uptime van 100+ dagen gehad, totdat ik de stekker er om een andere reden ff uit moest halen.Anoniem: 612673 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 20:20:
[...]
Ik heb een cisco router die geen problemen heeft met de playstation achter de zyxell hangen. Dan blijft alles redelijk in de lucht. Maar dat maakt nog niet dat tweak een deugdelijk product levert. Ik kan immers ook nog niet de logfiles en de wifi van de zyxell gebruiken. En deze setups verbruikt onnodig stroom.
Voor WiFi gebruik ik een tweetal AVM 1750E, 2.4 GHz voor een aantal smartphones, 5GHz voor laptops e.d. Er zijn in mijn buurt veel te veel 2.4 GHz gebruikers/modems.
Ook in mijn oude situatie had ik een soortgelijke setup, dus de oude experiabox, waar je echt niet al te veel in kon stellen en ook geen logfiles kon zien. Dus wat dat betreft niets nieuws onder de zon. Ik ben ook niet geinteresseerd in hoeveel portscans worden uitgevoerd op mijn Zyxel.Anoniem: 612673 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 20:20:
[...]
Verder manipuleert tweak de log files van de zyxell want alle events aan de wan kant worden niet getoond.
Als ik de IP filtering uitzet op mijn Vigor bijvoorbeeld voor FTP dan schrik ik me dood hoeveel attempts er zijn per 24 uur op mijn FTP server. Bij gebruik van (Source) IP filtering is dit 0.
Tjsa, bij mij werkt het dus vlekkeloos.Anoniem: 612673 schreef op woensdag 17 december 2014 @ 20:20:
[...]
Ik wil gewoon internet zonder gezeur zoals belooft word op de tweak site. Niet houtje touwtje internet waar ik zelf ook nog wekelijks moet sleutelen om het te laten draaien en niet aan het sleutellen ben omdat ik iets wil uit proberen.