Toon posts:

[PC] Star Citizen - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 83 ... 99 Laatste
Acties:
  • 224.836 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-09 08:46
Case_C schreef op woensdag 02 september 2015 @ 15:26:
[...]

Met de ontwikkelingen van GPU's/CPU's/SSD's in de komende jaren verwacht ik dat we over een paar jaar die beperking niet meer hebben, en er makkelijk 10 Capitals in een instance komen.
Case_C schreef op woensdag 02 september 2015 @ 15:26:...
en er makkelijk 10 Capitals in een instance komen.
:o :9~

Dat worden serieus epische battles, 10 capitals en tientallen kleinere schepen ertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 06:59
Snoz Lombardo schreef op woensdag 02 september 2015 @ 15:44:
[...]

[...]

[...]

Dat worden serieus epische battles, 10 capitals en tientallen kleinere schepen ertussen.
Heftige insurance die de schade wil gaan dekken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
Case_C schreef op woensdag 02 september 2015 @ 15:51:
[...]

Heftige insurance die de schade wil gaan dekken...
ik zou het verzekeringsbedrijf niet willen zijn die uberhaupt voor die premie de verzekeringen afsluit..

een schip bewapenen is ergens wel vragen dat hij ook voor iets wordt ingezet waar hij kapot zou kunnen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Bornhald schreef op woensdag 02 september 2015 @ 15:52:
[...]

ik zou het verzekeringsbedrijf niet willen zijn die uberhaupt voor die premie de verzekeringen afsluit..

een schip bewapenen is ergens wel vragen dat hij ook voor iets wordt ingezet waar hij kapot zou kunnen gaan.
Hehe, ja.

Een railgun + 4 turrets? En u gebruikt het schip enkel en uitsluitend voor woon-werkverkeer?

'Ja natuurlijk!'

Uitstekend, we kunnen u deze all-risk verzekering zonder problemen aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:20

Fordox

00101010

Ik ben ook echt wel benieuwd hoeveel pvp er gespeeld gaat worden en hoe vaak je eigenlijk om het leven komt.
Om telkens terug te komen als iemand die op je testament staat, uiteindelijk is toch je hele familie dood? :x

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Fordox schreef op woensdag 02 september 2015 @ 17:10:
Ik ben ook echt wel benieuwd hoeveel pvp er gespeeld gaat worden en hoe vaak je eigenlijk om het leven komt.
Om telkens terug te komen als iemand die op je testament staat, uiteindelijk is toch je hele familie dood? :x
Zodra je uitlogd gaat je character proberen nageslacht te creëren. En afhankelijk van je back end social stat gaat dat lukken.

Als die laag is word je wakker achter de bar zonder kleren, of in je schip met een hologram. :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Uit een dikke space battle?
Dan zouden we m vast gewonnen hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Nog mensen die hier een 890J brochure hebben ontvangen? :P

http://imgur.com/a/fiSMM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07 09:27
Case_C schreef op woensdag 02 september 2015 @ 20:53:

Nog niets gezien, maar wat is niet is kan nog komen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
More Vanguard shots incomming:
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/t31.0-8/11882326_910840612302559_8738728397483942454_o.jpg

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 17:07
Laat maar komen, zoek nog steeds een excuus om m'n tali in te ruilen :P

Sentinel paintjob begint nu ook op me in te werken, harbinger staat inmiddels onderop. Maar met die battlefield upgrades nog steeds weinig reden om er een losse sentinel bij te nemen ;P

Edit: oh speaking of which... Q&A1 :)
https://robertsspaceindus...nguard-Variant-Q-A-Part-1

[ Voor 20% gewijzigd door Oraijon op 03-09-2015 01:16 ]

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01-10 14:23

Tylocke

[Team Carrack]

Oraijon schreef op donderdag 03 september 2015 @ 00:51:
Laat maar komen, zoek nog steeds een excuus om m'n tali in te ruilen :P

Sentinel paintjob begint nu ook op me in te werken, harbinger staat inmiddels onderop. Maar met die battlefield upgrades nog steeds weinig reden om er een losse sentinel bij te nemen ;P

Edit: oh speaking of which... Q&A1 :)
https://robertsspaceindus...nguard-Variant-Q-A-Part-1
Ik zei het toch in het begin dat de Harbinger de minst mooie paintjob heeft ;) Het lijkt me wel tof dat meerdere schepen die BUK's gaan krijgen. Dit kan natuurlijk niet altijd dus even afwachten.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• Case_C
Tylocke schreef op donderdag 03 september 2015 @ 06:41:
[...]

Ik zei het toch in het begin dat de Harbinger de minst mooie paintjob heeft ;) Het lijkt me wel tof dat meerdere schepen die BUK's gaan krijgen. Dit kan natuurlijk niet altijd dus even afwachten.
Een lijstje van schepen die dat kunnen krijgen:

Hornet, Carrack, Retaliator, Endeavour (hospital/drug lab/research),

Waarschijnlijk:
Reclaimer (space-repair)
Cutlass (interiors)
Starfarer (interior)

SC Suits met een eerste blik op layered clothing?? Volgens mij komt die afbeelding uit de Vault van de laatste FPS update. Wel mooi om te zien dat hier de 'medium' suit al zwaarder lijkt dan de huidige heavy :D .

Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/10brr9cexrjypr/slideshow_wide/Marine_lineup_options_V1.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door Case_C op 03-09-2015 09:34 ]

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
Iron man type shit! Damn :) Heel erg tof.

Wat ik altijd zo speciaal vond aan sommige mmorpg's (zoals bijv WoW) was dat ik er echt HEEL anders uit kon zien dan de rest.. dat mensen je komen inspecten en andersom idem. Hopelijk komen er voldoende custom options dat dat met deze suits ook kan, niet alleen kleurverschil.

-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Case_C
Er is gisteren een AMAA op reddit geweest!

https://www.reddit.com/r/...zen_devops_amaa_live_now/

Er staat echt behoorlijk veel info in, zo in de pauze eens doornemen.

Schepen die in AC hebben gespeeld naar populariteit:
Is de Freelancer al gereed??? Dat hij er een paar keer in is gekomen?
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2qHbi0Z.png

[Question]In the past CIG has said that they want to be able to have large scale player v player battles. How large do you think is possible for Star Citizen? Compare some of the technology in Star Citizen with say that of the MMOFPS planetside 2 which has been able to support thousands of players per instance and currently holds the Guisness Book of Records. Is it possible SC could one day achieve those kinds of numbers in multiplayer matches?

[Answer]We've done a lot of reading about how EVE achieved huge space battles; we're taking a radically different approach to our server infrastructure, but we hope to put some of their lessons to use. I wouldn't rule out very large 'instances' in the future.

[ Voor 78% gewijzigd door Case_C op 03-09-2015 12:27 ]

• Torrie844
Case_C schreef op donderdag 03 september 2015 @ 12:23:
Er is gisteren een AMAA op reddit geweest!

https://www.reddit.com/r/...zen_devops_amaa_live_now/

Er staat echt behoorlijk veel info in, zo in de pauze eens doornemen.

Schepen die in AC hebben gespeeld naar populariteit:
Is de Freelancer al gereed??? Dat hij er een paar keer in is gekomen?
[afbeelding]

[Question]In the past CIG has said that they want to be able to have large scale player v player battles. How large do you think is possible for Star Citizen? Compare some of the technology in Star Citizen with say that of the MMOFPS planetside 2 which has been able to support thousands of players per instance and currently holds the Guisness Book of Records. Is it possible SC could one day achieve those kinds of numbers in multiplayer matches?

[Answer]We've done a lot of reading about how EVE achieved huge space battles; we're taking a radically different approach to our server infrastructure, but we hope to put some of their lessons to use. I wouldn't rule out very large 'instances' in the future.
Damn, flinke AMAA. Ergens dom dat ze dit niet op de main forums zetten, geeft weer een hoop gezeur.

-

• Snoz Lombardo
Case_C schreef op donderdag 03 september 2015 @ 12:23:

Tja, het moeten wel real-time instances blijven. Die vertraagde instances in EVE gaan in Star Citizen niet werken. Wel apart dat Planetside 2 genoemd wordt in de vraag en dat ze het in het antwoord alleen over EVE hebben.

'The Big Code Merge of 2015' lijkt wel aardig op te schieten dus. Van de 8000+ commits moeten er nog minder dan 300 gemerged worden.
Overzichtje van de afhankelijkheden waar ze mee te maken hebben:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/aBVkOsi.jpg

Als software ontwikkelaar zeg ik: dit is stuff of nightmares.
Also: "On average the team works about 14-15hrs a day each week." :/

Verder:
[Over systeem eisen] My opinion is the final game will require what is currently "high-end" on the market. Don't take that as being set in stone though.
[Over two-factor authentication] It is in the roadmap - we will be working with the Turbulent web-team for this as the auth is unified.

[ Voor 30% gewijzigd door Snoz Lombardo op 03-09-2015 13:14 ]

• Case_C
Snoz Lombardo schreef op donderdag 03 september 2015 @ 13:06:
[...]
Tja, het moeten wel real-time instances blijven. Die vertraagde instances in EVE gaan in Star Citizen niet werken. Wel apart dat Planetside 2 genoemd wordt in de vraag en dat ze het in het antwoord alleen over EVE hebben.

'The Big Code Merge of 2015' lijkt wel aardig op te schieten dus. Van de 8000+ commits moeten er nog minder dan 300 gemerged worden.
Overzichtje van de afhankelijkheden waar ze mee te maken hebben:
[afbeelding]

Als software ontwikkelaar zeg ik: dit is stuff of nightmares.
Also: "On average the team works about 14-15hrs a day each week." :/
Ja die merge-tabs zien er behoorlijk sick uit, en dit is nog maar 1 van 10 pagina's. Hopelijk gaat het ze zonder al te veel problemen lukken.

Verwijderd

Mergen is niet moeilijk als er geen conflicten zijn. :P Maar volgens mij hebben ze geen unittests dus kan je ook geen continious build gebruiken om merges automatisch te testen.
Oftewel je introduceert weer een hele hoop bugs ook al let je heel goed op. Maar dat is inherent aan grote software projecten.

Verwijderd

Topicstarter
Zo, veel info op die AMA, maar even goed voor zitten.:)

Die gasten posten ook aardig wat op hun twitter. Misschien toch maar eens gebruik van maken.

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-10 22:09

Cogency

Ginnunga

Mannnnn, ik wou dat ik die folder had. haha wat super gaaf.
Vriend van mij heeft een 890Jump, wij zijn beide een beetje teleurgesteld dat hij er niet een kreeg bij zijn pledge of dat hij iig de optie aangeboden kreeg. Maar blijkbaar alleen subscribers. :(

• yorc
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12-02-2023
Case_C schreef op woensdag 02 september 2015 @ 20:53:

Telkens dat ik zoiets zie, heb ik spijt dat ik nooit een subscription heb genomen :)

• Case_C
yorc schreef op donderdag 03 september 2015 @ 16:46:
[...]

Telkens dat ik zoiets zie, heb ik spijt dat ik nooit een subscription heb genomen :)
Tja, subscribtions vragen toch echt behoorlijk wat extra commitment :P . En om nu 240 dollar op een jaar uit te geven, om een brochure te ontvangen bij een schip van 650 dollar... Leuke extra's, maar die brochure kan je voor 20 euro ook laten afdrukken met de pdf's. ;)

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Case_C schreef op donderdag 03 september 2015 @ 17:00:
[...]

Tja, subscribtions vragen toch echt behoorlijk wat extra commitment :P . En om nu 240 dollar op een jaar uit te geven, om een brochure te ontvangen bij een schip van 650 dollar... Leuke extra's, maar die brochure kan je voor 20 euro ook laten afdrukken met de pdf's. ;)
Was 'maar' iets van 115 euro voor Centurion. ;)
Helpt wel mee voor concierge O-)

Maar wat een info met die AMA. En ik vind de tijd per dag wel zorgwekkend. Met crunchtime is dat prima (zoals gamescom). Maar zo lang zoveel vragen van iedereen is een recept voor lange termijn problemen.

Oh en over de BUK's, alleen kleinere schepen krijgen die toch? (Super)hornet en misschien de Avenger ofzo. De grotere schepen krijgen voornamelijk gewoon modules zoals met de Tali.

[ Voor 11% gewijzigd door Tylocke op 03-09-2015 18:34 ]

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• Bornhald
Tylocke schreef op donderdag 03 september 2015 @ 18:04:
[...]

Was 'maar' iets van 115 euro voor Centurion. ;)
Helpt wel mee voor concierge O-)
wat ook mee helpt is een glaive vrijspelen en verkopen op de grey market :)
Maar wat een info met die AMA. En ik vind de tijd per dag wel zorgwekkend. Met crunchtime is dat prima (zoals gamescom). Maar zo lang zoveel vragen van iedereen is een recept voor lange termijn problemen.
Zat ik ook net te denken, wij draaien ook wel eens zulke uren de weken voor een release, maar daarna hebben we het ook rustiger.
Oh en over de BUK's, alleen kleinere schepen krijgen die toch? (Super)hornet en misschien de Avenger ofzo. De grotere schepen krijgen voornamelijk gewoon modules zoals met de Tali.
is een mooie vraag voor de Q&A hoe de BUK zich verhoud tot de modules

• Case_C
Around the Verse is weer online:

De Ship shape is ook erg gaaf deze week :D , met duidelijke animaties van de Reliant :D .

[ Voor 33% gewijzigd door Case_C op 03-09-2015 21:44 ]

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:07
Vet die imperial shuttle in hun office heb ik ook :D

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Yay, shipshape. Eigenlijk een van de weinig onderdelen waar ik met plezier naar kijk.

Mmm... dus je moet echt kruipend door de Reliant heen. Ach waarom ook niet.
Het roterende element is wel leuk zoals het nu is, ik denk eigenlijk dat ze vooral maar die mode moeten verplichten buiten atmosferen om het nog een beetje waarde te geven verder. Hoe leuk het ook is, ik weet niet of het nou wel zo practisch is.

Zo "veilig" als je als piloot in de Vanguard zit met de escape pods en schip armour, zo super onveilig zit je in de Reliant... Super grote glazen cockpit, geen mogelijkheid om snel te ontkomen, je kan immers niet staan in het schip, laat staan rennen en dan zit de kleine ruimte die je hebt ook nog eens vol met cargo.

Wat overigens geen commentaar is hoor, niet alsof ik m'n Reliant nu weg wil doen, maar wel een constatering. Lijkt me niet echt een goede schipkeuze voor AC op het moment b.v.

• Case_C
djunicron schreef op donderdag 03 september 2015 @ 21:58:
Yay, shipshape. Eigenlijk een van de weinig onderdelen waar ik met plezier naar kijk.

Mmm... dus je moet echt kruipend door de Reliant heen. Ach waarom ook niet.
Het roterende element is wel leuk zoals het nu is, ik denk eigenlijk dat ze vooral maar die mode moeten verplichten buiten atmosferen om het nog een beetje waarde te geven verder. Hoe leuk het ook is, ik weet niet of het nou wel zo practisch is.

Zo "veilig" als je als piloot in de Vanguard zit met de escape pods en schip armour, zo super onveilig zit je in de Reliant... Super grote glazen cockpit, geen mogelijkheid om snel te ontkomen, je kan immers niet staan in het schip, laat staan rennen en dan zit de kleine ruimte die je hebt ook nog eens vol met cargo.

Wat overigens geen commentaar is hoor, niet alsof ik m'n Reliant nu weg wil doen, maar wel een constatering. Lijkt me niet echt een goede schipkeuze voor AC op het moment b.v.
Mijn gok voor de vluchtmethode van de Reliant:

De canopy vliegt eraf, en de stoelen schieten naar voren/opzij. Op die manier kan je jezelf toch redden, zonder zoals in de Aurora moeilijk hoeft te doen om je schip op te blazen, met jezelf erbij.

En het glas in SC is niet perse het zwakste materiaal ;)

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

(jarig!)
Case_C schreef op donderdag 03 september 2015 @ 21:08:
Around the Verse is weer online:

[video]

De Ship shape is ook erg gaaf deze week :D , met duidelijke animaties van de Reliant :D .
De reliant is erg mooi. :) Vooral de draaiende stoelen 8)

• Case_C
Wie gelooft er eigenlijk in dat de FPS voor het eind van deze maand gereleased gaat worden?

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Meh, zou best nog wel eens kunnen. Ze zijn naar eigen zeggen best ver gekomen met de onderlinge onderdelen, de animaties enzo...

De uitbreiding van de PTU rond het einde van de maand geloof ik wel, AC 2.0? Nee, die nog niet denk ik, maar Space Marine zou nog wel eens ergens rond het einde van de maand naar buiten kunnen komen.

Het team dat de vertraging veroorzaakte werkt er toch ook immiddels amper nog aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Ik ben blij als ik AC 2.0 kan spelen voor het einde van het jaar. Space Marine is leuk, maar het is een zoethoudertje. FPS is natuurlijk wel cruciaal voor de verdere ontwikkeling. Ik laat me lekker verrassen en ik heb me eindelijk gerealiseerd waarom ik goed ben geworden in wachten. Ik lees de Song of Ice and Fire serie al sinds 1998...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op donderdag 03 september 2015 @ 23:04:
Wie gelooft er eigenlijk in dat de FPS voor het eind van deze maand gereleased gaat worden?
Ik vind het lastig te zeggen, ik weet niet wat ze precies nog moeten doen, hoeveel werk het kost, of ze die specifieke expertise hebben etc.

Wishfull thinking zegt van wel. Ze hebben zelf ook door dat de druk groot is.

Rationeel zegt van niet. Er zit zeker wat aan te komen met die code merge wat niet goed gaat

[ Voor 10% gewijzigd door Bornhald op 04-09-2015 08:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Overigens wel mooi hoe de community kan 'sturen' in de inspiratiebronnen van CIG.
Paar dagen geleden kwam deze afbeelding langs op reddit:
Afbeeldingslocatie: https://cdn.artstation.com/p/assets/images/images/000/391/570/large/johnson-ting-pirate6-resized-copy.jpg?1420611849
En dat is nu doorgegeven aan de artists, om te kijken of dat haalbaar is.
https://forums.robertsspa.../5546181/#Comment_5546181

Lijkt me echt gigantisch gaaf om zulke helmen te hebben, hoewel de 'animaties/hologrammen' natuurlijk gewoon in de weg zitten voor je zicht ingame. Of dan moeten ze met in-helmet screens werken, als bij de Oculus Rift.

djunicron schreef op donderdag 03 september 2015 @ 23:54:
Meh, zou best nog wel eens kunnen. Ze zijn naar eigen zeggen best ver gekomen met de onderlinge onderdelen, de animaties enzo...

De uitbreiding van de PTU rond het einde van de maand geloof ik wel, AC 2.0? Nee, die nog niet denk ik, maar Space Marine zou nog wel eens ergens rond het einde van de maand naar buiten kunnen komen.

Het team dat de vertraging veroorzaakte werkt er toch ook immiddels amper nog aan?
Al zou hij maar naar de PTU komen, dan is het inderdaad al een succes. Nu gok ik wel dat de FPS langer dan Social erin zal zitten, mede doordat de server-backend meer getaxed word op een FPS dan een walking Simulator.
Tylocke schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 00:52:
Ik ben blij als ik AC 2.0 kan spelen voor het einde van het jaar. Space Marine is leuk, maar het is een zoethoudertje. FPS is natuurlijk wel cruciaal voor de verdere ontwikkeling. Ik laat me lekker verrassen en ik heb me eindelijk gerealiseerd waarom ik goed ben geworden in wachten. Ik lees de Song of Ice and Fire serie al sinds 1998...
Hehe, dat te bedenken dat ik pas sinds 2011 begonnen ben om de boeken te lezen.. Dat is inderdaad ook iets wat op de achtergrond loopt, maar als 't goed is kunnen we begin 2016 het boek wel verwachten toch? :+ .
Bornhald schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 08:31:
[...]

Rationeel zegt van niet. Er zit zeker wat aan te komen met die code merge wat niet goed gaat
Wishfull thinking is goed genoeg :P , dat doen we de afgelopen jaren continue. Het bevalt wel :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Case_C schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 08:51:
Overigens wel mooi hoe de community kan 'sturen' in de inspiratiebronnen van CIG.
Paar dagen geleden kwam deze afbeelding langs op reddit:
[afbeelding]
En dat is nu doorgegeven aan de artists, om te kijken of dat haalbaar is.
https://forums.robertsspa.../5546181/#Comment_5546181

Lijkt me echt gigantisch gaaf om zulke helmen te hebben, hoewel de 'animaties/hologrammen' natuurlijk gewoon in de weg zitten voor je zicht ingame. Of dan moeten ze met in-helmet screens werken, als bij de Oculus Rift.

Tsja, zoveel jaar in de toekomst. Vast wel een soort hologram die van de ene kant onzichtbaar is (dus jouw ogen) en de andere kant juist die schedel laat zien.
Tylocke schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 00:52:
Ik laat me lekker verrassen en ik heb me eindelijk gerealiseerd waarom ik goed ben geworden in wachten. Ik lees de Song of Ice and Fire serie al sinds 1998...
Aye, same here.. was begonnen in early ~2000, kon me de eerste boeken niet eens meer herinneren toen de serie kwam :p

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Torrie844 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 08:54:

Aye, same here.. was begonnen in early ~2000, kon me de eerste boeken niet eens meer herinneren toen de serie kwam :p
Ik had de boeken die toen uit waren opnieuw gelezen toen de serie net uit was, slecht idee om te doen overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisher
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-06-2018
Bornhald schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 10:09:
[...]

Ik had de boeken die toen uit waren opnieuw gelezen toen de serie net uit was, slecht idee om te doen overigens.
Gelukkig heb je de serie van Robert Jordan niet gevolgd Wheel of Time. Ik ben met het eerste boek begonnen in 1990 en vorig jaar is het laatste boek uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Fisher schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 10:14:
[...]

Gelukkig heb je de serie van Robert Jordan niet gevolgd Wheel of Time. Ik ben met het eerste boek begonnen in 1990 en vorig jaar is het laatste boek uitgebracht.
ik moet nog steeds de laatste paar lezen, die zijn geschreven nadat Jordan overleden is.
Ik weet wel dat het herlezen van de eerste paar delen interessant is wanneer je wat meer weet van alles :) Het verhaal is best goed dat bepaalde dingen eigenlijk pas later verklaard worden en dat je meer informatie nodig had om het anders te kunnen interpreteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bornhald schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 08:31:
Ik vind het lastig te zeggen, ik weet niet wat ze precies nog moeten doen, hoeveel werk het kost, of ze die specifieke expertise hebben etc.

Die code merge doen ze nu toch omdat ze het werk min of meer af hebben (voor hun milestone).
Maar als je 12 a 14 uur per dag bezig bent en dan met super precies werk dan maak je gewoon fouten want zo lang geconcentreerd blijven is vet moeilijk. Maar als ze daar mee klaar zijn mag je er gerust nog 2 weken Q&A testen achter vastplakken.

En wat Tony gister zei bij AtV begint nu steeds meer op te vallen dat ze nu op een punt zitten waar veel van het grondwerk is gedaan en dat ze relatief snel met veel content kunnen komen. Ze zitten nog wel met de architectuur voor multiplayer in ontwerpfase maar daar merken wij weinig van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Verwijderd schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 10:28:
[...]

Die code merge doen ze nu toch omdat ze het werk min of meer af hebben (voor hun milestone).
Maar als je 12 a 14 uur per dag bezig bent en dan met super precies werk dan maak je gewoon fouten want zo lang geconcentreerd blijven is vet moeilijk. Maar als ze daar mee klaar zijn mag je er gerust nog 2 weken Q&A testen achter vastplakken.

En wat Tony gister zei bij AtV begint nu steeds meer op te vallen dat ze nu op een punt zitten waar veel van het grondwerk is gedaan en dat ze relatief snel met veel content kunnen komen. Ze zitten nog wel met de architectuur voor multiplayer in ontwerpfase maar daar merken wij weinig van.
Gaat dus gewoon een erg leuke tijd worden waarin we veel art en modellen te zien gaan krijgen :D . De Herald is over 2 weken ongeveer ook klaar met whiteboxing :) , dan kunnen we dat schip eens in de hangar bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Verwijderd schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 10:28:
[...]

dat zou eigenlijk prachtig nieuws zijn, dat ze meer inhoud kunnen gaan doen en dat de backbone als basis staat. En ik ga er dan een beetje vanuit dat de basis goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Bornhald schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 10:36:
[...]

dat zou eigenlijk prachtig nieuws zijn, dat ze meer inhoud kunnen gaan doen en dat de backbone als basis staat. En ik ga er dan een beetje vanuit dat de basis goed is.
Die back-bone kan je met AC2.0 gaan testen. Die zal 'redelijk' moeten zijn om naar de PTU te komen. Vanaf dat moment kunnen ze 'm goed gaan maken.

Sandi heeft middels een foto op facebook aangekondigd, dat Community Hubs uitkomt volgende week:

Afbeeldingslocatie: https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-9/s720x720/11951205_911375668915720_3419173264252121238_n.jpg?oh=c477b8ca8432ced60f7934fa9be5c4e3&oe=565FF2E8

[ Voor 24% gewijzigd door Case_C op 04-09-2015 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Case_C schreef op donderdag 03 september 2015 @ 23:04:
Ik twijfel nog. Ik denk dat de merge binnen een week of 2 klaar zou moeten zijn maar er zullen denk ik ook veel resources nodig zijn voor de demo('s) voor CitizenCon. Weet niet hoe groot de rol van het DevOps-team daarin is.

Had het al eerder gevraagd geloof ik maar omdat we weer wat dichterbij zijn; wie gaan er nog meer naar CitizenCon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 10:38:
[...]

Die back-bone kan je met AC2.0 gaan testen. Die zal 'redelijk' moeten zijn om naar de PTU te komen. Vanaf dat moment kunnen ze 'm goed gaan maken.

Sandi heeft middels een foto op facebook aangekondigd, dat Community Hubs uitkomt volgende week:

[afbeelding]
wat is comunity hubs ook alweer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Bornhald schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 10:52:
[...]
Exact mijn vraag! Geen idee namelijk.

Heeft volgens mij niets met org 2.0 te maken dus tamelijk on interessant.

Of 't moet een fleet viewer hebben :D

[ Voor 23% gewijzigd door Case_C op 04-09-2015 10:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Case_C schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 10:53:
[...]

Exact mijn vraag! Geen idee namelijk.

Heeft volgens mij niets met org 2.0 te maken dus tamelijk on interessant.

Of 't moet een fleet viewer hebben :D
Bornhald schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 10:52:
[...]

Op Reddit:
It'll be a sort of intra-RSI website reddit. It'll allow them to post highlights of community content and allow users to submit their own stuff and put it in a nice accessible place that isn't the forums.
its going to be the new place to post bugs and we can vote on which ones should be fixed first
"like reddit" somewhere between steams community hubs with discussions and screenshots etc but with upvotes and downvotes from little vague bits ive heard, could be mistaken on any of those points
En op RSI forums:
It's a place where all the Star Citizen content by the community will stay. It's a way to unify the streams, videos, screenshots, mods, etc. And also there will be an improved way to report bugs and see the progress of the fix (fix in progress; reviewing bug; testing; etc).
Dus.. ik heb alsnog geen idee :')

[ Voor 13% gewijzigd door Snoz Lombardo op 04-09-2015 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Community Hubs werd uitgelegd in een AtV, maar weet niet meer welke. Is inderdaad een platform om content te delen en een vrij uitgebreid bug report systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Snoz Lombardo schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 11:05:
[...]
[...]
Op Reddit:
[...]
[...]
[...]
En op RSI forums:
[...]
Dus.. ik heb alsnog geen idee :')
Gewoon een forum waar alle fan-podcasts, filmpjes en art op geplaatst worden. Waar je op kan stemmen waarschijnlijk wat je het beste vind, en aan de hand daarvan zal de beste wel weer een schip krijgen elke week XD .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 11:18:
[...]

Gewoon een forum waar alle fan-podcasts, filmpjes en art op geplaatst worden. Waar je op kan stemmen waarschijnlijk wat je het beste vind, en aan de hand daarvan zal de beste wel weer een schip krijgen elke week XD .
jammer dat ik de creativiteit van een baksteen heb.

maar er begint weer iets te dagen, het gebeuren waar mensen ook hun streams etc kunnen neerzetten en what not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Verwijderd schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 11:18:
Community Hubs werd uitgelegd in een AtV, maar weet niet meer welke. Is inderdaad een platform om content te delen en een vrij uitgebreid bug report systeem.
Gefeliciteerd! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Bornhald schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 11:21:
[...]
jammer dat ik de creativiteit van een baksteen heb.

maar er begint weer iets te dagen, het gebeuren waar mensen ook hun streams etc kunnen neerzetten en what not.
Gelukkig zijn er voldoende mensen die dat wel hebben :) , hopelijk gaat er de mogelijkheid bestaan om organisatie-art ingame weer te geven. Al is 't in eerste instantie maar in je eigen organisatie HQ.
Verwijderd schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 11:18:
Gefeliciteerd, waar staat de taart? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• heggico
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:14
Community Hubs werd ook uitgelegd op gamescon. Van alle bugs die ingeschoten worden vanuit de community naar de bugtracker kunnen dan getest worden en dergelijk en kan er inderdaad op gevote worden
om aan te geven welke er belangrijk zijn. Dus eigenlijk een bugtracker voor de community om priority bugs te reporten aan de devs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
heggico schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 11:48:
Community Hubs werd ook uitgelegd op gamescon. Van alle bugs die ingeschoten worden vanuit de community naar de bugtracker kunnen dan getest worden en dergelijk en kan er inderdaad op gevote worden
om aan te geven welke er belangrijk zijn. Dus eigenlijk een bugtracker voor de community om priority bugs te reporten aan de devs.
Indeed, de gamescom presentatie kwam als eerst met het idee. Wat het tevens is, is een manier om meer community art, fan art, video's en andere dingen ook aan het licht te brengen. Bijv de imagine trailer kan worden geupvote en zo zie je elke week wat bovenaan staat, beetje ala youtube.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Case_C schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 11:31:

Achter zn naam :p

Gefeliciteerd mac-rolec :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Fordox schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 12:39:
[...]

Achter zn naam :p

Gefeliciteerd mac-rolec :D
inderdaad gefeliciteerd Mac-Rolec

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Thanks gasten! :)
Case_C schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 11:31:
[...]

Binnenkort maar fixen. :P

Trouwens in de DevOps AMA iets over private servers, wel heel vaag nog.
We're keenly aware that private servers were in Chris Roberts' original plan, and we're exploring a bunch of different ideas on how to deliver that to you folks. I can't reveal all the possibilities, but I'll say that we really want to offer a solution that allows players to run a cloud-native private solution in addition to whatever else we have available to the modding community. :D

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2015 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
gefeli!!

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Verwijderd schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 12:43:
Thanks gasten! :)

[...]

Binnenkort maar fixen. :P

Trouwens in de DevOps AMA iets over private servers, wel heel vaag nog.

[...]
Gefeliciteerd! Welk schip heb je jezelf cadeau gedaan? ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Ha. Beetje reclame gemaakt voor GoT in een Reddit draadje. 8)

Reddit: Do you think there will be ship tuners in the PU?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

(jarig!)
Gefeliciteerd man!
Geen probleem :+
Goed gedaan! :D

[ Voor 51% gewijzigd door DutchWalnut op 04-09-2015 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Haha lache joh :P , ja 't is natuurlijk wel iets waar we ons mee kunnen onderscheiden :D .

Nieuwe rol in de org: Tuning/Tweaking Manager! Een kenner op het gebied van alle tweaks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Tylocke schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 14:14:
[...]

Gefeliciteerd! Welk schip heb je jezelf cadeau gedaan? ;)
Nog even opsparen tot CCU naar Freelancer mogelijk wordt :)
Held!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Is het stukje over het tunen van componenten hier uberhaupt langs gekomen? Komt uit een artikel op INN over de Dev Chat.
TUNING / CUSTOMIZATION

To destroy your gear, you’d have to overclock it, and then run it on a ship, which would cause it to degrade faster. Also, you’ll be able to not only destroy your components, but overclock them, and watch them degade.

(8:28:37 PM) CIG Matt Sherman: So for tuning/customizing parts, it’s a few overall layers that will effect things.

(8:29:35 PM) CIG Matt Sherman: Like from a workbench, you wouldn’t be able to completely fry your gear just seeing what setups work. That would be more having tuned your gear, installed it on a ship, but then running it in an overclocked state which would put more strain on the component, causing it to degrade faster.
They’re working to make sure component tuning is meaningful. It will be detailed, but not overly complicated.

(8:34:37 PM) CIG Matt Sherman: Ya, definitely working to make sure there’s enough meaningful tuning. Also part of why we’re moving to the upcoming component-setup that uses multiples of components inside a ship, since it gives more occurances of tuning vs single size-locked parts.

(8:40:19 PM) CIG Matt Sherman: The customization as-planned will be detailed, just not wantonly complicated. Even in the long run, it should never turn into a ‘it’s not for you’ kind of gameplay system.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Snoz Lombardo schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 14:36:
Is het stukje over het tunen van componenten hier uberhaupt langs gekomen? Komt uit een artikel op INN over de Dev Chat.

[...]
Nog niet gezien, dus dank voor het posten! Dus je zou je leven kunnen doorbrengen door allerlei onderdelen voor anderen te tweaken terwijl je nooit uit je mancave hoeft te komen. Wel grappig eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Tylocke schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 14:43:
[...]

Nog niet gezien, dus dank voor het posten! Dus je zou je leven kunnen doorbrengen door allerlei onderdelen voor anderen te tweaken terwijl je nooit uit je mancave hoeft te komen. Wel grappig eigenlijk.
Ja in die Dev talks is altijd heel veel te vinden :) , maar je moet er maar de tijd voor hebben om het door te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
spoiler: sorry dat ik weer over DS begin, maar moest hier wel een beetje om lachen
[Derek Smart @dsmart 22m22 minutes ago
BREAKING NEWS! just got word that David Jennison (the lead char artist) and others on @RobertsSpaceInd have quit. More to come.
6 retweets 7 favorites
Reply Retweet 6 Favorite 7
More[
https://twitter.com/dsmart?lang=en

en toen las ik dit op reddit:
Submitted 16 days ago * by blablablablabla78Helmet
Leavers:
Marc Toscano (Senior Lighting and Look Development CIG) left in August 2015
David Jennison (Lead Character Artist CIG) left in August 2015[/q]
https://www.reddit.com/r/..._joiners_cig_august_2015/

wat een breaking nieuws, het is "pas" 16 dagen oud en blijkbaar gewoon publiekelijk

hier staat trouwens ook een deel van de reactie op de "letter of demand" van DS

http://www.dereksmart.org...ment-page-1/#comment-1624

even een spoiler gemaakt voor de mensen die geen zin hebben in DS :+

[ Voor 4% gewijzigd door Bornhald op 04-09-2015 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Bornhald schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 14:57:
spoiler: sorry dat ik weer over DS begin, maar moest hier wel een beetje om lachen
[Derek Smart @dsmart 22m22 minutes ago
BREAKING NEWS! just got word that David Jennison (the lead char artist) and others on @RobertsSpaceInd have quit. More to come.
6 retweets 7 favorites
Reply Retweet 6 Favorite 7
More[
https://twitter.com/dsmart?lang=en

en toen las ik dit op reddit:
Submitted 16 days ago * by blablablablabla78Helmet
Leavers:
Marc Toscano (Senior Lighting and Look Development CIG) left in August 2015
David Jennison (Lead Character Artist CIG) left in August 2015[/q]
https://www.reddit.com/r/..._joiners_cig_august_2015/

wat een breaking nieuws, het is "pas" 16 dagen oud en blijkbaar gewoon publiekelijk

hier staat trouwens ook een deel van de reactie op de "letter of demand" van DS

http://www.dereksmart.org...ment-page-1/#comment-1624

even een spoiler gemaakt voor de mensen die geen zin hebben in DS :+
THAAAANKS :D ik google zijn naam elke dag wel ff, zn twitter bekijken en lachen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Torrie844 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 15:00:
[...]

THAAAANKS :D ik google zijn naam elke dag wel ff, zn twitter bekijken en lachen.
haha dan ben ik niet de enige die dat doe :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Bornhald schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 15:03:
[...]

haha dan ben ik niet de enige die dat doe :D
Ik heb heel vaak de neiging om te reageren ook, ik weet niet eens hoevaak ik al op de registreer knop van twitter heb gedrukt, maar ik doe het nooit. Not worth it (ofzo). Maarja, zijn blogs zijn geweldig, de mate van narcisme is ongekend (best knap eigenlijk).

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Torrie844 schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 15:04:
[...]

Ik heb heel vaak de neiging om te reageren ook, ik weet niet eens hoevaak ik al op de registreer knop van twitter heb gedrukt, maar ik doe het nooit. Not worth it (ofzo). Maarja, zijn blogs zijn geweldig, de mate van narcisme is ongekend (best knap eigenlijk).
Precies, naast Narcist in het woordenboek kan zijn foto wel geplaatst.
maar ik lees ook wel eens wat hij allemaal schrijft, en hij is gewoon een narcist wat je zegt. niet te beschrijven gewoon..

en dat voor iemand die 1 matig spel heeft gemaakt en voor de rest alleen maar slechte bug riddled games..

edit:
stukje van het antwoorde van Ortwin Freyermuths antwoord
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LrKOW2H.png

[ Voor 7% gewijzigd door Bornhald op 04-09-2015 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oa een bugtracker voor gebruikers waarbij je ook kan stemmen. Oftewel hoe krijg je de spelers op een eenvoudige manier betrokken bij Q&A proces waarbij hun (gratis) hulp ook meetelt. Leuk voor de mensen die zich op dat vlak betrokken willen zijn en leuk voor CIG die meer dekking over hun software kan krijgen. Een behoorlijk slimme manier om geld te besparen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Bornhald schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 15:10:
[...]
edit:
stukje van het antwoorde van Ortwin Freyermuths antwoord
En voor wie niet weet wie Ortwin Freyermuths is;

Mede-oprichter en eigenaar van CIG. Hij regelt o,a, de gerechtelijke zaken van CIG, zoals naabie-devs die alles sueen wat ze kunnen :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 15:15:
[...]

Mede-oprichter en eigenaar van CIG. Hij regelt o,a, de gerechtelijke zaken van CIG, zoals naabie-devs die alles sueen wat ze kunnen :+ .
voor de compleetheid z'n wikipedia pagina
http://www.wikiwand.com/en/Ortwin_Freyermuth

hij is ook een van DE "leading laywer in the entertainment industry"
Je mag dus best aannemen dat hij wel een beetje weet waar hij het over heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

(jarig!)
Case_C schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 15:15:
[...]

Heerlijk om te lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Oke zo kan het natuurlijk ook....
http://imgur.com/a/Ml0VL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Dat INN is echt goed bezig, damn.

Ze hebben Darian Vorlick (producer in Santa Monica) een aardige tijd geïnterviewd.

Besproken onderwerpen:
  • GAMESCOM
  • TRAVIS AND CHELSEA
  • LARGE WORLD CONVERSION
  • INVENTORY CUSTOMIZATION
  • SQ42
  • JOBS
  • PIPELINES
  • THE VARIOUS STUDIOS
  • AND MUCH, MUCH MORE!
Heb het zelf nog niet beluisterd en er is nog geen transcript maar die komt er aan.

Link: http://imperialnews.netwo...interview-darian-vorlick/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoz Lombardo
Had 'm langs zien komen ja, best wel vet. Heb je een aardig bakbeest van een PC voor nodig om dat vloeiend te kunnen draaien denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Erg gaaf interview :) , interessante info over Ghost in 't eerste moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Snoz Lombardo schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 16:14:
Dat INN is echt goed bezig, damn.

Ze hebben Darian Vorlick (producer in Santa Monica) een aardige tijd geïnterviewd.

Besproken onderwerpen:
  • GAMESCOM
  • TRAVIS AND CHELSEA
  • LARGE WORLD CONVERSION
  • INVENTORY CUSTOMIZATION
  • SQ42
  • JOBS
  • PIPELINES
  • THE VARIOUS STUDIOS
  • AND MUCH, MUCH MORE!
Heb het zelf nog niet beluisterd en er is nog geen transcript maar die komt er aan.

Link: http://imperialnews.netwo...interview-darian-vorlick/
vanavond maar eens luisteren, of ze moeten een transcript maken......

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

(jarig!)
Heavy Armor UEE :9~

spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/xrej3aux33cqfr/source/SC_UEE_HEAVY_ARMORED_MARINE_PAINTOVER_REVISION_RM.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
WOW! Jep dat hebben ze een behoorlijk upgrade gegeven...
Waar heb je die gevonden?

[ Voor 10% gewijzigd door Case_C op 04-09-2015 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

(jarig!)
Case_C schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 16:36:
[...]

WOW! Jep dat hebben ze een behoorlijk upgrade gegeven...
Waar heb je die gevonden?
Komt uit 'The Vault', staan er nog wel meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Cygnitr0n schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 16:39:
[...]

Komt uit 'The Vault', staan er nog wel meer in.
Ah you leaked a bit? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

(jarig!)
Ach af en toe mag dat :Y

Medium Armored UEE
spoiler:
Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/t7otr10pnjxtkr/source/SC_MEDIUM_ARMOR_MARINE_DETAIL_VIEW_RM.jpg

[ Voor 32% gewijzigd door DutchWalnut op 04-09-2015 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Wat is dat op zn rug, een jetpack ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Fordox schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 16:40:
Wat is dat op zn rug, een jetpack ofzo?
Geen idee, waarschijnlijk een jetpack idd.

Het is namelijk geen mech, dus een turret op je nek is dan nogal zwaar :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

(jarig!)
Case_C schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 16:41:
[...]

Geen idee, waarschijnlijk een jetpack idd.

Het is namelijk geen mech, dus een turret op je nek is dan nogal zwaar :+ .
Ja, denk het wel, want er is nog een plaatje zonder die '?-Pack'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zijn toch gewoon 2 assault rifles naast elkaar?

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 04-09-2015 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Verwijderd schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 16:42:
Inderdaad goed gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
volgens mij ook ja. met een houder ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

(jarig!)

Edit: Zie die 2e pic nu pas. :P
Ja, je hebt ook gelijk ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-09 15:10
dit lijkt eerst op een jetpack maar daarna pas 2 rifles :)

zou wel wat zijn als die ook nog een jetpack zou hebben.

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
AjDuLion schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 16:43:
[...]

dit lijkt eerst op een jetpack maar daarna pas 2 rifles :)

zou wel wat zijn als die ook nog een jetpack zou hebben.
Daarom leek het formaat wel begrijpelijk. Als het een jetpack is, moet hij groot zijn om heavy armor te tillen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 16:44:
[...]

Daarom leek het formaat wel begrijpelijk. Als het een jetpack is, moet hij groot zijn om heavy armor te tillen :) .
OF het is toch een jumppack in de trant van de orion drive.
https://www.wikiwand.com/...rion_(nuclear_propulsion)

:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Wapen en Jump-jet-pack in een. Maar dat is een behoorlijk stevig armor set dan :+ . For planetside use only!

[ Voor 3% gewijzigd door Case_C op 04-09-2015 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Case_C schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 16:55:
[...]

Wapen en Jump-jet-pack in een. Maar dat is een behoorlijk stevig armor set dan :+ . For planetside use only!
en zwaar, moet wel van lood zijn, anders is het niet zo handig in de buurt van al die straling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
DARIAN VORLICK:
"Carrack, our version of a Firefly"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Case_C schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 17:07:
DARIAN VORLICK:
"Carrack, our version of a Firefly"
Ik wist het! Zo denk ik er ook over O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

(jarig!)
Tylocke schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 17:15:
[...]

Ik wist het! Zo denk ik er ook over O+
Ja, je hebt gelijk. Geen Enterprise maar een FireFly. 8)
Pagina: 1 ... 83 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.