Overigens wel mooi hoe de community kan 'sturen' in de inspiratiebronnen van CIG.
Paar dagen geleden kwam deze afbeelding langs op reddit:

En dat is nu doorgegeven aan de artists, om te kijken of dat haalbaar is.
https://forums.robertsspa.../5546181/#Comment_5546181
Lijkt me echt gigantisch gaaf om zulke helmen te hebben, hoewel de 'animaties/hologrammen' natuurlijk gewoon in de weg zitten voor je zicht ingame. Of dan moeten ze met in-helmet screens werken, als bij de Oculus Rift.
djunicron schreef op donderdag 03 september 2015 @ 23:54:
Meh, zou best nog wel eens kunnen. Ze zijn naar eigen zeggen best ver gekomen met de onderlinge onderdelen, de animaties enzo...
De uitbreiding van de PTU rond het einde van de maand geloof ik wel, AC 2.0? Nee, die nog niet denk ik, maar Space Marine zou nog wel eens ergens rond het einde van de maand naar buiten kunnen komen.
Het team dat de vertraging veroorzaakte werkt er toch ook immiddels amper nog aan?
Al zou hij maar naar de PTU komen, dan is het inderdaad al een succes. Nu gok ik wel dat de FPS langer dan Social erin zal zitten, mede doordat de server-backend meer getaxed word op een FPS dan een walking Simulator.
Tylocke schreef op vrijdag 04 september 2015 @ 00:52:
Ik ben blij als ik AC 2.0 kan spelen voor het einde van het jaar. Space Marine is leuk, maar het is een zoethoudertje. FPS is natuurlijk wel cruciaal voor de verdere ontwikkeling. Ik laat me lekker verrassen en ik heb me eindelijk gerealiseerd waarom ik goed ben geworden in wachten. Ik lees de Song of Ice and Fire serie al sinds 1998...
Hehe, dat te bedenken dat ik pas sinds 2011 begonnen ben om de boeken te lezen.. Dat is inderdaad ook iets wat op de achtergrond loopt, maar als 't goed is kunnen we begin 2016 het boek wel verwachten toch?

.
Wishfull thinking is goed genoeg

, dat doen we de afgelopen jaren continue. Het bevalt wel

.