Toon posts:

[PC] Star Citizen - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 80 ... 99 Laatste
Acties:
  • 224.836 views

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 15:39
Sandi heeft nog een pica gepost van de Vanguard Harbinger:
Zijn dit S5 of 6 missiles net als in de Gladiator? Alleen heeft deze er niet 2 maar 6 (2x3 gok ik dan.)
Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/t31.0-8/11934520_908188752567745_2616945803036191801_o.jpg

En de AtV:

[ Voor 12% gewijzigd door Case_C op 27-08-2015 22:16 ]

• Fisher
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-06-2018
Goed dat ik weet dat ik mijn Vanguard niet ga upgraden. Ik heb al een Gladiator en Retaliator. Geen zin in een derde bommenwerper.

• Mabok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17-05-2021
Case_C schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 22:16:
Sandi heeft nog een pica gepost van de Vanguard Harbinger:
Zijn dit S5 of 6 missiles net als in de Gladiator? Alleen heeft deze er niet 2 maar 6 (2x3 gok ik dan.)
[afbeelding]

En de AtV:
[video]
Volgens mij zei ie in ATV dat het size 3 torpedo's zijn (correct me if I'm wrong) en dan x3 aan de rechterkant en linkerkant twee bedden. Zag er wel echt tof uit hoe die torpedo eruit valt! + rocketturret met munitieband! :o
Fisher schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 22:53:
Goed dat ik weet dat ik mijn Vanguard niet ga upgraden. Ik heb al een Gladiator en Retaliator. Geen zin in een derde bommenwerper.
3 bommenwerpers is inderdaad wel een beetje overbodig!

[ Voor 17% gewijzigd door Mabok op 27-08-2015 23:03 ]

• Case_C
Mabok schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:00:
[...]

Volgens mij zei ie in ATV dat het size 3 torpedo's zijn (correct me if I'm wrong) en dan x3 aan de rechterkant en linkerkant twee bedden. Zag er wel echt tof uit hoe die torpedo eruit valt! + rocketturret met munitieband! :o

[...]

Ehm inderdaad... die Rocket Vanguard...

Rocket Turret..... 36 missles + 1 reload....

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:24:
[...]

Ehm inderdaad... die Rocket Vanguard...

Rocket Turret..... 36 missles + 1 reload....
Das best veel en kost zeker ook klauwen met credits :)

Ik ben wel gecharmeerd van de Sentinel. Hopelijk komt er later een CCU of upgrade.

• Case_C
Ook wel een leuk stukje van ship-shape met de crew-stations :) . Nu wachten tot INN een mooie samenvatting post :P .

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:31:
Ook wel een leuk stukje van ship-shape met de crew-stations :) . Nu wachten tot INN een mooie samenvatting post :P .
Ja, dat zeker. De Carrack heeft wel een paar stations, ben benieuwd hoe dat gaat werken :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Cygnitr0n schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:32:
[...]

Ja, dat zeker. De Carrack heeft wel een paar stations, ben benieuwd hoe dat gaat werken :*)
Vooral de security officer die de npc's aan kan sturen is wel interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Nu kan je je eigen tag maken (zie AtV) via: http://www.imastarcitizen.com/

Zie topic: https://forums.robertsspa...ar-citizen-how-about-you/

[ Voor 21% gewijzigd door DutchWalnut op 28-08-2015 01:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 17:07
Mabok schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 23:00:
[...]

[...]

Size 2 torpedos.

Ik denk dat morgen mijn hele colectie weer op de schop gaat :P
Gladiator, Tali etc allemaal eruit. Dan heb ik uiteindelijk van elke Vanguard een variant, een MIS (en een Avenger, maar das een geupgrade AMD package dus die tel ik eigenlijk niet mee :P). Heel misschien dat die MIS een Andromeda wordt voor wat meer veelzijdigheid, maar daar ben ik nog niet over uit. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Hmzzz er zelf ook een maken en op 'social' media gooien aldus? (Maar ik heb geen twitter :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01-10 14:23

Tylocke

[Team Carrack]

Case_C schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 08:01:
[...]

Hmzzz er zelf ook een maken en op 'social' media gooien aldus? (Maar ik heb geen twitter :+ )
Is de moeite waard want je kan er een Vanguard mee winnen. :9~

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dit is wel een mooi overzicht van de game voor beginners!

What we have now
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2zai7x7.png

Soon
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YeDjtoB.png

Final game
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/0blhKik.png

https://www.reddit.com/r/...dules_will_come_together/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 08:24:
Dit is wel een mooi overzicht van de game voor beginners!

What we have now
[afbeelding]

Soon
[afbeelding]

Final game
[afbeelding]

https://www.reddit.com/r/...dules_will_come_together/
Wel een mooi overzicht, maar wel jammer dat de laatste op PU niveau niet helemaal helder is.

Daar verdwijnt namelijk de Social Module en nog een paar modules helemaal in de PU. Daarnaast zou het nog beter zijn als alle 'Modules' de mogelijkheden en technieken erbij krijgen.

Social Module:
-Character Creation
-Ingame voice-chat enz.
Multi-Crew:

Tylocke schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 08:16:
[...]

Is de moeite waard want je kan er een Vanguard mee winnen. :9~
Ik ga dit weekend eens kijken om er een aan te maken :P . Een Vanguard is altijd wel leuk :) .
En daarnaast heb ik al de GOT Inc. pas, dus wellicht trekt een lichte rant post met "how many passes do I need to land on this planet" :+

1.2.0b is ook alweer live op de PTU:
https://forums.robertsspa...on/281670/ptu-1-2b#latest

Before logging into the new PTU build::
1. Restart the launcher
2. Finish patching
3. Hit the cog in the upper right
4. Click the 'Verify' button to check the files that were downloaded

Star Citizen Patch 1.2.0b Patch

Arena Commander Module:
-Vanduul Glaive can now extend its blade
-Vanduul Scythe can now extend its blade
(HUD interaction can be turned on by pressing the Home button and then clicking on the blade platform to extend the weapon)
-Vixen and Warlord should no longer play weapon fire audio when they aren't firing their weapons
-Contact list is now disable in Arena Commander so that it doesn't conflict with target focus

Social Module:
-AFK clients will now be kicked from the server after an extended period of inactivity
-Ability to go prone by holding ctrl+b button on a controller has been removed due to collision being prone to error (yes that's a pun)
-Fixed an issue where disconnecting from ArcCorp would prevent a client from being able to enter any kind of instance
-Fixed an issue where failing to connect to ArcCorp would prevent a client from being able to enter any kind of instance
-Adjusted collision on some of the boxes so that characters aren't floating in the air when standing on them
-Fixed an issue where clients would see other characters T-pose when moving up or down stairs

[ Voor 67% gewijzigd door Case_C op 28-08-2015 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roepie88
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 30-09 12:31
Laatste plaatje klopt wel.
Alleen AC en Star Marine zijn ingame simulatie modules.
Huidige social module is straks geïntegreerd in de PU inclusief character creation en ingame voice chat etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
roepie88 schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 09:22:
Laatste plaatje klopt wel.
Alleen AC en Star Marine zijn ingame simulatie modules.
Huidige social module is straks geïntegreerd in de PU inclusief character creation en ingame voice chat etc.
Tja SC gaat eenmaal zo uitgebreid worden dat het moeilijk in een chart te vangen is.

Wel aardig benieuwd naar de Vanguard Sale, die show bij AtV laat echt de fidelity van het spel heel goed zien :D .

Ship Shape's transcript:
  • Captain’s station – Usually the owner of the ship. Can see what everyone else is doing, can also override another station and take control of it. Can also set permissions, set security states, etc…
  • Pilot flies the ship, helps with docking and boarding, etc…
  • Engineering is responsible for power management. Resource allocation. Not all things on the ship can have max power all the time. Things like weaponry, shields, heating and cooling, etc…
  • Tactics station is responsible for weapon strategy. Ammo consumption, targeting, countermeasure,s etc…
  • Navigation station – Pilot flies the ship, navigator’s in charge of the star map, predicting the route, and fuel management.
  • Turret station. In control of actually managing weapons being used.
  • Science station – can be a variety of things. Could be EWAR, medicine, scanning, etc…
  • Communications station – internal and external comms. Talking to other ships, intercom, etc… also market data for stores within the ship.
  • Security station. Station is in charge of crew NPC’s staffing the ship, can also perform functions across the ship – lock and unlock doors, set off alarms, etc…
;

Smaller ships won’t have all 9 of those. Super Hornet, for example, Pilot can fly ship and have main weapon. Copilot can have all other weapons, as well as other things. A ship like that wouldn’t have a science station.

[ Voor 62% gewijzigd door Case_C op 28-08-2015 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
Fisher schreef op donderdag 27 augustus 2015 @ 22:53:
Kan je er toch nog de E-war versie van maken, RTV niet geluisterd maar dat was toch de 2e variant?
Of je kan een CC van je Gladiator naar een Superhornet nemen :)

ik zit in hetzelfde scuitje als jij met een retalliator bomber, een gladiator (die op dit moment ge CCU ed is naar een Super Hornet) en een Vanguard

[ Voor 15% gewijzigd door Bornhald op 28-08-2015 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Bornhald schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 09:54:
[...]

Kan je er toch nog de E-war versie van maken, RTV niet geluisterd maar dat was toch de 2e variant?

ik zit in hetzelfde scuitje als jij met een retalliator bomber, een gladiator (die op dit moment ge CCU ed is naar een Super Hornet) en een Vanguard
Ik vraag me nu wel sterk af hoe lang het gaat duren voor ze in de alpha PU de missile cost/power balance onder controle krijgen.

Het moment dat je een missile/torpedo afvuurt is natuurlijk iets in het begin te pas en te onpas gaat gebeuren. Als het een wapen gaat zijn wat 90% kans heeft om behoorlijk veel damage te doen en je het gevecht doet winnen.. dan gaat dat heel moeilijk zijn om uit te sluiten dat er teveel gespamt gaat worden.

Voor een hauler/trader gaat het gebruiken van een missile af van zijn winst op die route, en zal ze daarom spaarzaam gebruiken. Maar wanneer je een speler hebt die het meer voor het raiden/ruig spelen gaat, en niet schuw is om elke maand xxx bedrag aan UEC te spenderen. Dan heb je het risico dat je een speelstijl kan krijgen die no-skill pay for unlimited missiles/torpedoes.

Momenteel zijn missiles redelijk goed te ontwijken. Maar ik kan me voorstellen dat 30 missiles op je dak krijgen wat moeilijker is in een Connie of groter...

Vraag me af wat je daar aan kan doen om dat te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisher
Bornhald schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 09:54:
[...]

Mijn gedachte was en nog steeds toen ik de Vanguard kocht dat ik hem gebruik voor Guild ondersteuning. Voor bomenwerpers en E-war ben ik bang dat ik het doel wit zal zijn met mijn handelen/mining en exploratie. :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fisher
Case_C schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 10:12:
[...]

Ik vraag me nu wel sterk af hoe lang het gaat duren voor ze in de alpha PU de missile cost/power balance onder controle krijgen.

Het moment dat je een missile/torpedo afvuurt is natuurlijk iets in het begin te pas en te onpas gaat gebeuren. Als het een wapen gaat zijn wat 90% kans heeft om behoorlijk veel damage te doen en je het gevecht doet winnen.. dan gaat dat heel moeilijk zijn om uit te sluiten dat er teveel gespamt gaat worden.

Voor een hauler/trader gaat het gebruiken van een missile af van zijn winst op die route, en zal ze daarom spaarzaam gebruiken. Maar wanneer je een speler hebt die het meer voor het raiden/ruig spelen gaat, en niet schuw is om elke maand xxx bedrag aan UEC te spenderen. Dan heb je het risico dat je een speelstijl kan krijgen die no-skill pay for unlimited missiles/torpedoes.

Momenteel zijn missiles redelijk goed te ontwijken. Maar ik kan me voorstellen dat 30 missiles op je dak krijgen wat moeilijker is in een Connie of groter...

Vraag me af wat je daar aan kan doen om dat te voorkomen.
Ik zie niet in waar jij je druk om maakt Case. Ik zie een veel gebruiker als een goede klant. Iemand die in mijn 20% discount range komt als hij zo trigger happy is. >:) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Fisher schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 10:34:
[...]

Ik zie niet in waar jij je druk om maakt Case. Ik zie een veel gebruiker als een goede klant. Iemand die in mijn 20% discount range komt als hij zo trigger happy is. >:) :*)
Haha jij gaat met een Banu MM door low-sec missiles en torpedo's verkopen? :P

Het gaat me meer om de 'waarde' van het moment dat je zo'n missile afschiet in je Vanguard of Retaliator. Hoe speciaal gaat zijn, wanneer je die missiles ziet zakken en wegschieten. Als dat per sessie 100x gebeurd is het niet zo spannend meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02-12-2024
Case_C schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 10:52:
[...]

Haha jij gaat met een Banu MM door low-sec missiles en torpedo's verkopen? :P

Het gaat me meer om de 'waarde' van het moment dat je zo'n missile afschiet in je Vanguard of Retaliator. Hoe speciaal gaat zijn, wanneer je die missiles ziet zakken en wegschieten. Als dat per sessie 100x gebeurd is het niet zo spannend meer.
Juist, ik zou het graag zien als een finisher die heel zelden voorkomt. Dat als iemand een missile schiet (en jij toevallig kijkt), je echt dat "wow" effect hebt.

Aan de andere kant, werken de chaffs + flares prima en raakt lang niet elke missile. In dat geval is het een "skill" kwestie en mag iemand ze prima spammen, ik ontwijk ze wel.

Balans zal lastig zijn..

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Fisher schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 10:20:
[...]

Mijn gedachte was en nog steeds toen ik de Vanguard kocht dat ik hem gebruik voor Guild ondersteuning. Voor bomenwerpers en E-war ben ik bang dat ik het doel wit zal zijn met mijn handelen/mining en exploratie. :-(
Hoe effectief E-War gaat zijn zal ook deels bepalen hoe handig/leuk die speelstijl gaat zijn. Wellicht is dat een tactiek die succesvoller gaat zijn dan missiles spammen :P . (Je laat het schip iig volledig intact)

Verder ben je als trader/miner altijd een doelwit, maar daar zijn we met de organisatie voor om elkaar te steunen wanneer er nood is.
My point exactly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:11
Tof met die stations. Ik wil een soort USS Enterprise achtig schip gaan vliegen nu :D

Lekker exploreren/salvagen/researchen ver van alles vandaan met een groep toffe personen om me heen

[ Voor 11% gewijzigd door Basekid op 28-08-2015 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Basekid schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 13:33:
Tof met die stations. Ik wil een soort USS Enterprise achtig schip gaan vliegen nu :D

Lekker exploreren/salvagen/researchen ver van alles vandaan met een groep toffe personen om me heen
Ze hebben goed gekeken naar games als Artemis Bridge Simulator. Ze hebben zelfs wat verbeteringen toegepast. Dat segment was een van de beste Ship Shapes tot nu toe voor mij.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Case_C schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 12:03:
Hoe effectief E-War gaat zijn zal ook deels bepalen hoe handig/leuk die speelstijl gaat zijn. Wellicht is dat een tactiek die succesvoller gaat zijn dan missiles spammen :P . (Je laat het schip iig volledig intact)
Ben nogal sceptisch over e-war. Vanwege dat het mij heel lastig lijkt om te balanceren als je het gaat combineren met meerdere schepen en cookie cutter setups. Dat je gevangen in je eigen schip geen kant op kan en moet wachten hoe je schip langzaam gestripped wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJvdM
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-09 16:49
Tylocke schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 13:46:
[...]

Ze hebben goed gekeken naar games als Artemis Bridge Simulator. Ze hebben zelfs wat verbeteringen toegepast. Dat segment was een van de beste Ship Shapes tot nu toe voor mij.
Grappig dat je er over begint. Wij spelen met onze org tegenwoordig ook veel Artemis. De gameplay heeft niet heel veel diepgang, maar juist doordat je zoveel -moet- samenwerken is het wel een goeie voorbereiding op het echte werk later dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Dat artemis lijkt me wel tof om een keer te doen eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Basekid schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 14:44:
Dat artemis lijkt me wel tof om een keer te doen eigenlijk :)
Idem!

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisher
Case_C schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 12:03:
[...]

Verder ben je als trader/miner altijd een doelwit, maar daar zijn we met de organisatie voor om elkaar te steunen wanneer er nood is.

[...]

My point exactly.
Mischien handig met de Retaliator drop ship module. Als je ze intact wil hebben. Maar hoe effectief is de E-war in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djesse8999
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 09-10 16:37

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Heb ik wel eens met mijn broertje en een paar vrienden gedaan, is vet leuk :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Beetje off-topic, maar misschien kunnen we met de GoT SC org een keer wat doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Artemis is wel erg leuk en ik vermoed dat SC Multi-Crew nog leuker gaat worden. Er is echter 1 rol die ik in Artemis echt niet leuk vind: comms officer. Daarnaast is de science officer op een gegeven moment ook wel klaar met scannen.

Wat wel tof is dat je per schip dus de gunner moet aangeven welke shield frequency je moet targetten voor maximaal effect. Hierdoor blijf je betrokken.

Tof spel dat Artemis. Ik heb hem toevallig dus mocht het nodig zijn kan ik wel software leveren. Er is zelfs een ipad app die als captain erg tof is. Mooiste is om in één kamer te zijn met een main screen (grote tv of beamer) en dan mensen er omheen als crew.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Basekid schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 15:25:
Beetje off-topic, maar misschien kunnen we met de GoT SC org een keer wat doen
Social verkennen volgende week :P ,

Verder kan je natuurlijk altijd je ideeën voor leuke multiplayer games kwijt op gotinc.nl
We zijn wel een beetje bezig met GTA, maar niet op vaste basis, en verder spellen vinden die veel mensen hebben is ook niet zo makkelijk.

Wellicht nog een minecraft server opstarten :+ , ook leuk voor de hobbyisten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 16:01:
[...]

Social verkennen volgende week :P ,

Verder kan je natuurlijk altijd je ideeën voor leuke multiplayer games kwijt op gotinc.nl
We zijn wel een beetje bezig met GTA, maar niet op vaste basis, en verder spellen vinden die veel mensen hebben is ook niet zo makkelijk.

Wellicht nog een minecraft server opstarten :+ , ook leuk voor de hobbyisten.
Willen jullie dit graag via Gotinc verder bespreken? (Voordat Bornhald me voor is ;) )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bornhald
Cygnitr0n schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 16:03:
[...]

Willen jullie dit graag via Gotinc verder bespreken? (Voordat Bornhald me voor is ;) )
bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Om weer soort van ontopic te gaan (jullie hebben gelijk, erg leuk!):

Heb een nieuw lap-PR gehaad in de Race!

1:58:55!!!

...

(oh.. niet zo goed?) ....

In m'n nieuwe Cutlass Black :D

Ben wel benieuwd welke allround small crew kist ik uiteindelijk het meeste ga gebruiken, tussen de Cutlass en de Reliant.
En nee, niet om puur mee te piraten, het is juist een leuke ruig gebied courrier. Moet nog maar even kijken wat ik er precies mee ga doen als er wat meer duidelijk is over de game. Houd wel van het utilitaire van Drake Int.
(alleen die wc naast dat bed... wtf?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Vandaag dus eigenlijk de social module? Of zouden ze dit weekend doorwerken om het dan op de 31e te releasen op PU?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Als alles goed is gegaan de afgelopen dagen willen ze vandaag voor iedereen de PTU openstellen. Of dat gaat gebeuren is nog even afwachten. Ik vermoed dat bij RtV daar wel vragen over komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
RtV weer korter samengevat via INN, zonder alle sociale leut:

Social:
  • Social module is looking great. They very quickly diagnosed some connection issues which was more to do with the launcher than anything else. Test going well, ramping up quickly and that will continue.
  • The Social module, the deployment of features is very scheduled and timed out for the next year or so.
  • In the future, we’ll be able to explore more of Arc Corp. Lots of the alleyways will expand, Casaba will open at some point, etc…
  • ArcCorp is limited right now because it’s just a grain of sand. Soon we’ll see the whole beach.
Vanguard:
  • [Will variants be sold on Friday in Europe?] It will be Friday LA time. Hopefully they’ll be sold before Friday in Europe. They had a post this morning, they’re just making it fancier right now.
  • [Is the Vanguard Harbinger superior to the Retaliator?] No? What does it mean for it to be superior? Less ordinance on the Harbinger but somewhat more maneuverable. It’s a tradeoff.
  • [Vanguard variants have LTI?] Yes. The two new variants will have LTI, the Warden will not.
  • Vanguard variants post is going out today. Undergoing final styling. Turbulent are working on that now.
  • [Can you take the launcher from the Harbinger and put it on the Warden?] Yes. That’s the idea of the battlefield kits.
  • [Can you take the rocket turret from the vanguard and put it on the Tali?] Not sure given the current design. It was originally specced that you could, but it was also designed so if you move it to another ship, it doesn’t come with its suite of ammo. ~30 shots, instead of constantly reloading. Buyer beware.
  • Two Vanguard variants were overpriced. They will be $10-15 cheaper than previously announced. They take their pricing seriously.
  • The escape pod portion of each Vanguard variant is swappable with the other Vanguards.
  • Battlefield upgrade kits for Vanguard can be utilized in the field.
  • Vanguard Warden, Harbinger, and Sentinel available starting today.
  • Redeemer vs. Vanguard? – TBD. We’ll see how that matcheup plays out when they’re all available. People ask this ship vs. that ship a lot, and the best example they’ve got of that right now was the Tali vs. the Connie. The Tali was supposed to win that fight every single time, but the crew in the Connie made it happen so the Connie won.
  • The coolest #imastarcitizen posts will get Vanguards next week.
  • Shorter design post on Ewar from Todd Papy – jamming and such – it’s on Ben’s plate, and he’ll be working on that after RtV.
  • Battlefield upgrade kits upgrade the components but not the look for the Vanguard variants. Battlefield upgrade kits – the Hornet lineup might get something like that someday.
Overige:
  • [How will ships go from hangar to takeoff platform?] Door will open and it’ll go out. They had a lot of meetings about this early on, it’s been thought out.
  • [How many ship artists working at CIG?] A lot. Several in Santa Monica, a few in Texas, most in the UK. Tricky to give an exact number. Some artists go back and forth between ships and other things, some don’t work on creating them but do bugs and support, less than 10 in Santa Monica, a few in Texas, more than that combined in the UK.
  • [How’s the Carrack looking?] No changes lately. When more work starts, they’ll let us know.
  • [Are the blades on the vanduul fighter supposed to heat up?] No. They shouldn’t even have a head pool to heat up. They should not heat up, and there’s no way they should be capable of it.
  • [Will Anvil get a cap ship someday?] Maybe. They’ll have the Crucible, which can carry a fighter around in it. Mini capital ship, coming soon-ish.
  • [Are there plans to sell the new corvette this year?] TBD. When it’s ready it’s ready.
  • [Will the Phoenix be sold again?] There were a couple (less than 30) left after last sale. There could be another lot of them at some point.
  • Probably won’t see the Drake Dragonfly before end of 2015.
  • Next week on Ship Shape she’ll try to do the Avenger.
  • Work continues on the base Constellation.
  • Cutlass has had its health changed previously, but its components healths weren’t changed, so components still had old health values. Those have now been increased, and should be seen in an upcoming patch. This should also affect the Hornet. Not the Gladius though. Gladius’ mostly lose thrusters cause they lose wings.
  • Balance are generally future focused. Changes to health and damage is more on establishing what’s expected out of physically based damage system. Same thing for signature work that’s being done now.
  • Mustang Delta hasn’t recieved changes to how it flies, but the rockets have increased damage and flight speed. Should be more useful now.
  • Bigger ships that have more stations and more responsibilities, Captain could theoretically run them, but it’s not really feasible. As far as station design is going, you’re empowered to access everything on your ship as a Captain, but you won’t necessarily be awesome at it. A solo managed Idris won’t be good. Won’t be able to beat a crewed Idris.This one is hard to explain, there’s a lot of talking going on about it. Doesn’t represent the full breadth of design decisions, but nothing will mechanically lock you out of full control of your ship if you want to do it alone. You just wontt be effective.
  • Zane is in the UK right now working with UI designers to come up with strategies for how manufacturers will be styled for ship HUDs. Some will be holographic-ish, some will be less. They’re figuring out HUDs for the companies vibe now.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swychblade
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 29-12-2023
zucht... nog meer schepen die ik in game moet gaan kopen. Ik hou het nu even bij mijn warden, al lijkt me de ewar variant erg gaaf om te bedienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nog meer goed nieuws! :9~

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/wNvPwPX.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Is toch wel een erg gaaf design, zeker die achtergrond waar ze alle 3 naast elkaar staan... Maar dat komt ingame wel :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
Wait what?...
A set of Battlefield Upgrade Kits are also available for those who would like to keep their older Vanguard Wardens. The upgrade kits function as in-universe part sets which convert the existing ships to the variant’s specifications. This allows you to swap between the abilities of the Warden, Sentinel or Harbinger at will! The upgrade kits exist in world similar to the interior Retaliator upgrade pods and do not change the styling of the individual ships, just the weapons and other upgrades installed.
Begrijp ik nou goed dat je op die manier alle drie de varianten hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Oraijon schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 22:36:
Wait what?...

[...]

Begrijp ik nou goed dat je op die manier alle drie de varianten hebt?
Volgens mij wel, alleen de looks krijg je er niet door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Beter! Kies de mooiste, speel allen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
Dat maakt het een stuk goedkoper om alle 3 de varianten te houden zonder m'n hele vloot op te offeren :P

Maar zou je daarmee echt de volledige functionaliteit krijgen tussen de drie? Ben nog ff op zoek naar het addertje. In de categorie sounds to good to be true :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Vannacht de launcher maar aan laten staan om Social Module te downloaden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Ik zag 'm net op reddit langskomen :P , staat hij hier ook al XD . Maar inderdaad even aan laten staan.

Kunnen we maandag vergaderen in de bar :+ .

Als reguliere download moet je ook de NDA accepteren voor PTU builds.

[ Voor 9% gewijzigd door Case_C op 28-08-2015 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
Zit net voor het eerst eens echt serieus naar de soundtrack te luisteren op de launcher. Die is eigenlijk gewoon echt erg goed :)

Blijkbaar ook een grote naam die ze ervoor hebben ingehuurd. Pedro Macedo Camacho. Redelijk muzikaal genie als ik wikipedia mag geloven. En schijnbaar groot fan van Wing Commander/Chris Roberts :)

Nooit gezien maar voor een aantal van jullie wellicht ook leuk om weer eens te zien ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Oraijon op 28-08-2015 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Oraijon schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 22:41:
Dat maakt het een stuk goedkoper om alle 3 de varianten te houden zonder m'n hele vloot op te offeren :P

Maar zou je daarmee echt de volledige functionaliteit krijgen tussen de drie? Ben nog ff op zoek naar het addertje. In de categorie sounds to good to be true :P
'Goedkoopste' optie is dan een upgrade te nemen naar een Harbinger en dan de BKU's voor de Sentinel en Warden te nemen. Addertje onder het gras: je Vanguard heeft dan de minst mooie paintjob imo.

Nog een vraagje: wat is er gebeurd met de turret die naar binnen kon klappen? Dat vond ik juist zo mooi aan het schip. In de nieuwe animations zie je dat niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
Tylocke schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:17:
[...]

'Goedkoopste' optie is dan een upgrade te nemen naar een Harbinger en dan de BKU's voor de Sentinel en Warden te nemen. Addertje onder het gras: je Vanguard heeft dan de minst mooie paintjob imo.

Nog een vraagje: wat is er gebeurd met de turret die naar binnen kon klappen? Dat vond ik juist zo mooi aan het schip. In de nieuwe animations zie je dat niet meer.
Vind die harbinger paint job er best tof uitzien tbh :P Maar ben altijd wel military minded, dus dat drab olive green vind ik altijd wel tof eruit zien op dat soort speelgoed. Warden is ook erg mooi though, dat blauw grijze.

Die turret kan volgens mij nog steeds wel inklappen denk ik, kijk naar die cutouts, er zit redelijk wat ruimte tussen de outer hull en het plafond van de living quarters/escape pod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Tylocke schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:17:
[...]

wanneer je alleen een sentinel en warden wil maakt het volgens mij niet uit, of wel ?
Als je een warden hebt dan is de BKU voor sentinel 25 USD
Als je een warden hebt en upgrade naar sentinel (15 USD) en dan weer een warden upgrade (10USD) koopt dan kom je ook op 25 USD
of mis ik wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
Bornhald schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:39:
[...]

wanneer je alleen een sentinel en warden wil maakt het volgens mij niet uit, of wel ?
Als je een warden hebt dan is de BKU voor sentinel
Als je een warden hebt en upgrade naar sentinel () en dan weer een warden upgrade () koopt dan kom je ook op
of mis ik wat?
Dat volgens mij. Ik dacht idd ook wel dat het op hetzelfe neer zou moeten komen, had het alleen nog niet nagerekend :)

Zit me alleen te bedenken welke paint job ik nou het tofst vind, neig tussen Warden en Harbinger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Oraijon schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:41:
[...]

Dat volgens mij. Ik dacht idd ook wel dat het op hetzelfe neer zou moeten komen, had het alleen nog niet nagerekend :)

Zit me alleen te bedenken welke paint job ik nou het tofst vind, neig tussen Warden en Harbinger.
ik de sentinel,
ik ben dan alleen aan het twijfelen of ik een upgrade kit koop om een senitnel + warden te hebben of dat ik mijn galdius+cutlass+avenger melt en dan een sentinel daarnaast koop

warden
Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/zud9xnq64h61wr/source/02.jpg

Sentinel
Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/qqmzhgb7ra29xr/source/03.jpg

Harbinger
Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/c5vioobscp9vkr/source/01.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door Bornhald op 28-08-2015 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Bornhald schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:43:
[...]

ik de sentinel,
ik ben dan alleen aan het twijfelen of ik een upgrade kit koop om een senitnel + warden te hebben of dat ik mijn galdius+cutlass+avenger melt en dan een sentinel daarnaast koop

warden
[afbeelding]

Sentinel
[afbeelding]

Harbinger
[afbeelding]
Ziet er erg mooi uit :D , Cygnitron heeft weer wat moois om mee te spelen :P .
Oraijon schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:13:
Zit net voor het eerst eens echt serieus naar de soundtrack te luisteren op de launcher. Die is eigenlijk gewoon echt erg goed :)

Blijkbaar ook een grote naam die ze ervoor hebben ingehuurd. Pedro Macedo Camacho. Redelijk muzikaal genie als ik wikipedia mag geloven. En schijnbaar groot fan van Wing Commander/Chris Roberts :)

Nooit gezien maar voor een aantal van jullie wellicht ook leuk om weer eens te zien ;)
[video]
Haha dat is een gouwe ouwe :P , die staat volgens mij sinds 2012gechecked 2013 er al op :P . Ja van de muziek mogen we nog veel moois gaan verwachten bepaalde momenten in de game. Wachten op dat kippevel :D .

[ Voor 30% gewijzigd door Case_C op 28-08-2015 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
Heh, ken het gevoel. Als het om paint jobs gaat blijf ik denk ik toch bij de warden uiteindelijk.
Ergens ook geneigd om alsnog deels met m'n plan door te gaan en m'n Tali weer in te leveren voor een Harbinger (en sentinel BFU los erbij). Tali heeft nu voor mij weinig nut meer als bomber, hoewel dat natuurlijk wel een stuk grotere torps zullen zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Maar even serieus, als de 'animaties' al in die varianten werken bij die shows die ze doen in filmpjes. Wat is dan de belemmering om 'm in de hangar te stoppen? Damage states boeien daar niet zoveel, maar een gaaf schip in je hangar is wel zo belangrijk.

Zelfde geld voor de Carrack :P , geef mij maar een high-poly grey box model waar ik omheen kan lopen :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
trouwens dit gelezen bij de sentinel:
The conversion features an AR cockpit
dus minimaal 2 cockpits...
Case_C schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:51:
Maar even serieus, als de 'animaties' al in die varianten werken bij die shows die ze doen in filmpjes. Wat is dan de belemmering om 'm in de hangar te stoppen? Damage states boeien daar niet zoveel, maar een gaaf schip in je hangar is wel zo belangrijk.

Zelfde geld voor de Carrack :P , geef mij maar een high-poly grey box model waar ik omheen kan lopen :P .
mee eens, ookal zou je er niet in kunnen, je hebt iig iets om naar te kijken,..,

[ Voor 71% gewijzigd door Bornhald op 28-08-2015 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
Case_C schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:51:

Die filmpjes is redelijk simpel en snel gedaan met 3DSMAX of een van de alternatieven. Voor hangar moeten ze interaction points inbouwen zodat het overal op reageert, sound effects, en vermoedelijk ook nog iets aan scaling doen zodat je er niet constant in vast blijft zitten enzo.

En vast ook nog wel ander werk wat ik zo ff snel niet kan verzinnen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Oraijon schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:54:
[...]

Die filmpjes is redelijk simpel en snel gedaan met 3DSMAX of een van de alternatieven. Voor hangar moeten ze interaction points inbouwen zodat het overal op reageert, sound effects, en vermoedelijk ook nog iets aan scaling doen zodat je er niet constant in vast blijft zitten enzo.

En vast ook nog wel ander werk wat ik zo ff snel niet kan verzinnen. :P
ze kunnen hem toch ook zo neerzetten dat je er nog niet in kan, hebben ze eerder met schepen gedaan dacht ik.. hoef je dus de rest er ook niet in te zetten.

Voor de rest weinig verstand van maar dat lijkt me zo, je hoeft alleen een object te hebben zodat je niet door het plaatje heen kan clippen..

edit:
overigens wel geinig dat alle drie de vanguard in principe dezelfde stats hebben, dus dat alleen de loadout echt anders is maar die kan je dus wisselen onderling..

[ Voor 10% gewijzigd door Bornhald op 28-08-2015 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan nu upgrade kits scoren voor de vanguard zodat je later je scheepje kan aanpassen aan een andere variant.
1) mensen gaat zeuren dat ze dit ook voor andere schepen willen
2) kost weer extra knaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
Ja i guess. Maar ze hebben een redelijk duim op quality control nu heb ik de inctuk, dus volgens mij willen ze alleen dingen laten zien die al redelijk gepolished zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Verwijderd schreef op vrijdag 28 augustus 2015 @ 23:59:
Je kan nu upgrade kits scoren voor de vanguard zodat je later je scheepje kan aanpassen aan een andere variant.
1) mensen gaat zeuren dat ze dit ook voor andere schepen willen
2) kost weer extra knaken
en wanneer het spel uit is, en je verliest je base ship, dan heb je geen moer aan de Battlefield Upgrade Kit (BKU)
of als hij op een fysiek andere locatie ligt dan je vanguard

dus die is niet zo spannend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Die sentinel... Dat is een mooi schip. Betekend dat de mensen die de Vanguard hebben, nu een Warden is geworden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oraijon
Cygnitr0n schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 00:16:
Die sentinel... Dat is een mooi schip. Betekend dat de mensen die de Vanguard hebben, nu een Warden is geworden?
Yep klopt. Daarom krijg je nu op de warden alleen maar 24 month insurance, de rest LTI met hangar en flair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Oraijon schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 00:17:
[...]

Yep klopt. Daarom krijg je nu op de warden alleen maar 24 month insurance, de rest LTI met hangar en flair.
Mijn dank is groot, dan koop ik een BUK naar Sentinel. Looks van de Warden toch onopvallender. :9

Downtime Tonight: 1.2 Social Module to Live 7pm CDT/12am GMT

We'll be bringing the service down at 7pm CDT/12am GMT tonight for the Star Citizen Alpha 1.2 Social Module Publish to Live!

You can expect a larger, more detailed post about the Social Module from Tony Zurovec later this evening, as well as a full list of Patch Notes. I'll update this thread as we publish those later, but until then, here is a preview of some of the major features and updates.

Social Module: Area 18 on ArcCorp of the Stanton System

- Our first multiplayer planet side environment includes ArcCorp's Area18 landing zone, with all the scenic vistas our team has been hard at work on. This will also include our first iteration of our augmented reality system, emotes and chat system.

- You'll find that the main elevator in every Hangar now takes you up to Area 18.
- For Selfland, Revel & York, and Aeroview hangers, you can find the elevator through the double-doors directly behind your character when spawning into the central bay. Once inside, the elevator to ArcCorp is located on your right.
- For VFG Industrial Hanger, you can find the double-doors underneath the platform where your character spawns, across from any ship you currently have in the central bay. Once you've passed through the double doors, the elevator to ArcCorp is located on your right.

- Characters will now appear in one of six random gear loadouts when they spawn into the Hangar. You can only swap between the six loadouts in the Hangar, via the "F6" key. The available loadouts are Marine Light, Medium, Heavy and Outlaw Light, Medium, Heavy. Whatever loadout a character is wearing when they travel to ArcCorp will be retained for the rest of that play session.

- The first areas available to explore in ArcCorp include: ArcCorp Customs, Medical Bay, JobWell (sponsored by the Trade and Development Division of ArcCorp), G~Loc Bar, Astro-Armada, Dumper's Depot, Cubby Blast,

Some areas of ArcCorp are not available on the PTU during this initial launch. Some of those intentionally off-limits include:

- The Casaba Outlet.
- The Medical Bay Emergency Room.
- The ArcCorp landing pad.
- The elevator to the second floor of Astro-Armada.
- The firing range at Cubby Blast.

User Interface:

- F2 opens Augmented Reality.
- F6 changes your character loadout (while in Hangar).
- F12 brings up the Chat interface.

Fixes:

- Several GIM fixes for matchmaking, lobby, game server and Social Module session handling.
- Fixed an issue in Arena Commander where hosts were not always being removed from the Lobby when they left the match.
- Fixed an issue in Arena Commander where the host of a game would sometimes not be able to cancel their search due to matchmaking crashing.
- Fixed an issue in Arena Commander where players could be put into a broken lobby if the matchmaking service crashed while they were in a game.
- Transition animations for moving between standing, crouch and idle have received some minor improvement for a smoother and more realistic experience.
- Jump animations have received some minor improvements for a smoother experience.
- A number of collision issues that were allowing characters to clip out of the Revel & York hangar have been resolved.
- A number of collision issues that were allowing characters to clip out of the VFG Industrial Hangar have been resolved.
- The HUD colors on the Avenger, Gladiator, Hornet (all variants) and Cutlass (all variants) have been updated to be consistent.
- Fixed an issue where the countermeasure interface on the Mustang HUD (all variants) would overlap with other UI elements.
- Fixed an issue where the Vanduul Glaive designated "Tank" at the end of Tutorial Chapter 6 would sometimes become immortal.

So much more to come!

Thanks everyone and see you in the 'Verse!

https://forums.robertsspa...-live-7pm-cdt-12am-gmt/p1

[ Voor 115% gewijzigd door DutchWalnut op 29-08-2015 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
Cygnitr0n schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 00:19:
[...]

Mijn dank is groot, dan koop ik een BUK naar Sentinel. Looks van de Warden toch onopvallender. :9
My thoughts exactly. Eerste gedachte was groene harbinger, maar nu ik ze naast elkaar zie...
<3 <3 Warden <3 <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Oraijon schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 00:20:
[...]

My thoughts exactly. Eerste gedachte was groene harbinger, maar nu ik ze naast elkaar zie...
<3 <3 Warden <3 <3
Yep! _/-\o_ <3 Warden lijkt meer op een Ghost. Helemaal met een EWAR uitrusting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
Cygnitr0n schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 00:23:
[...]

Yep! _/-\o_ <3 Warden lijkt meer op een Ghost. Helemaal met een EWAR uitrusting.
Lol, zo had ik het nog niet eens bekeken, maar daar zit ook nog wel wat in idd :)

Edit:
Lol, omdat ik m'n carrack heb ingeleverd voor een tali (volledig betaald met store credits krijg ik een mailtje van rsi. Omdat ik na gamescom gebacked heb, krijg ik 15k aan UEC gratis bij op m'n account :P

[ Voor 27% gewijzigd door Oraijon op 29-08-2015 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
moet die addon geen LTI hebben dan? ik vraag het me af nu ik hem in mijn hangar zie
Oraijon schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 00:24:
[...]

Lol, zo had ik het nog niet eens bekeken, maar daar zit ook nog wel wat in idd :)

Edit:
Lol, omdat ik m'n carrack heb ingeleverd voor een tali (volledig betaald met store credits krijg ik een mailtje van rsi. Omdat ik na gamescom gebacked heb, krijg ik 15k aan UEC gratis bij op m'n account :P
??
omdat je na gamescom hebt gebacked krijg je 15K UEC? dat is een greycat :D nice :+

overigens valt me nu op dat er op de ship specs page een production state state (zie screenhot voor states die ik zo snel kon vinden)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/MIck2kx.png

[ Voor 89% gewijzigd door Bornhald op 29-08-2015 01:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
Geen idee eigenlijk, was er vanuit gegaan dat het onder de base coverage zou vallen van het schip zelf maar... dunno...

Edit:
Ah, de 15k was in error. Maar ik mag het houden, bonus! :P

https://forums.robertsspa...ion/281951/dev-tracker/p1

[ Voor 38% gewijzigd door Oraijon op 29-08-2015 02:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij deze de zeer interessante Social Module\PU write-up van Tony Z waarin ook een preview filmpje is te zien van de Nyx Landing zone:
http://robertsspaceindust...-Star-Citizen-12-Released

Nyx ziet er echt cool uit _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Oraijon schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 01:42:
Geen idee eigenlijk, was er vanuit gegaan dat het onder de base coverage zou vallen van het schip zelf maar... dunno...

Edit:

Damn, ik ga slapen met het idee dat ik misschien uitgenodigd wordt voor de PTU. Wordt wakker:

- Oh man, Social is naar live!
- Bonus, Nyx ziet er erg vet uit!!
- Sweet, 15k UEC gekregen (wel door een foutje maar toch)
- Oh god, de diepgang in ewar is super!!

ALL ABOARD THE HYPE TRAIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Balen dat ik nu wakker moet zijn voor werk ipv de Social Module. Aargh! Vanmiddag gelijk maar eens downloaden en ronddolen :D

Wat je zegt Tylocke. All aboard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Oraijon schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 01:42:

Edit:

nice in ieder geval, een gratis buggy :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-10 22:09

Cogency

Ginnunga

Werkt bij jullie die Download limiter? Maakt niet uit waar ik hem op zet, hij DL altijd fullspeed waardoor andere internet dingen bijna onmogelijk zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Zo eindelijk klaar met lezen. Wat een updates!

Dit is wel weer een pareltje _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oraijon
Om te helpen beslissen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Cogency schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 09:07:
Werkt bij jullie die Download limiter? Maakt niet uit waar ik hem op zet, hij DL altijd fullspeed waardoor andere internet dingen bijna onmogelijk zijn.
Werkt bij mij ook niet indd, helpt je internet voor de rest echt om zeep ja. Zo snel is mijn internet niet. :P Door een domme fout gisteren toch vergeten mijn launcher aan te zetten. :( Vanavond pas erin rommelen dus.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2015 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basekid
Ja die launcher trekt je internet compleet leeg, zelfs mijn 120mbit moet eraan geloven. Limiter werkt voor geen meter. Echt first world launcher problems dit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Basekid schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 10:29:
Ja die launcher trekt je internet compleet leeg, zelfs mijn 120mbit moet eraan geloven. Limiter werkt voor geen meter. Echt first world launcher problems dit
Bij mij werkt de limiter nu wel. Het is blijkbaar gewoon even wachten tot ie aanslaat. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Ik heb zo'n 15/1. hehe
Word je niet vrolijk van. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fisher
Voor mij was de update snel binnen gehaald. In de tijd dat ik nodig had om mijn medicatie in te nemen was de update binnen gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torrie844
Basekid schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 10:29:
Okay, hier is wat je moet doen;

Zet hem op "desired speed", druk dan op pause, unpause..en voila, dan maxed die hem goed :)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij gaat de liftdeur naar ArcCorp niet open in mijn hangar, terwijl ik wel gewoon versie 1.2 heb, zijn er meer mensen die dit ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Verwijderd schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 11:32:
Bij mij gaat de liftdeur naar ArcCorp niet open in mijn hangar, terwijl ik wel gewoon versie 1.2 heb, zijn er meer mensen die dit ervaren?
Op het RSI forum zijn daar inderdaad klachten over te vinden.

https://forums.robertsspa...ule-elevator-issue#latest

[ Voor 13% gewijzigd door DutchWalnut op 29-08-2015 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-10 17:26

Fordox

00101010

Ik hou m bij de standaard Vangaurd :)

Ik wil m gebruiken als een deep-space squad leader schip.

En ik download de launcher weer na een paar maand tijd :p

[ Voor 23% gewijzigd door Fordox op 29-08-2015 12:08 ]

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Fordox schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 12:02:
Ik hou m bij de standaard Vangaurd :)

Ik wil m gebruiken als een deep-space squad leader schip.

En ik download de launcher weer na een paar maand tijd :p
Daar kan je een Sentinel ook voor gebruiken. Als Squad Leader ga je denk ik niet gelijk meevechten en laat je het opknappen door de Harbringer's en Warden's. *lijkt mij*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Het lijkt mij handiger om mee te knallen op het slachtveld. Dan heb je een beter overzicht van wat de sfeer is in het gevecht en hoe je er voor staat.
En vechten kan een beetje op verstand op 0. Als je gaat hacken e.d. is je hoofd waarschijnlijk veel drukker bezig met andere puzzels.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De informatiebom is nog niet voorbij. :)

Design Notes: Electronic Warfare

Star Marine Status Update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Verwijderd schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 10:31:
[...]

Bij mij werkt de limiter nu wel. Het is blijkbaar gewoon even wachten tot ie aanslaat. :)
Ik ben hier gewoon schaamteloos aan het binnenharken :+ , moet het met 'slechts' 1.1/1.6 mb. XD .

Gisteren liep hij vast op de 1.6a download met nog 1,5gb te gaan, maar vanochtend starte hij vrolijk met 1.2 :) . Nog 5 uurtjes te gaan... dus vanavond kan ik wel een rondje ArcCorp doen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Fordox schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 12:10:
Het lijkt mij handiger om mee te knallen op het slachtveld. Dan heb je een beter overzicht van wat de sfeer is in het gevecht en hoe je er voor staat.
En vechten kan een beetje op verstand op 0. Als je gaat hacken e.d. is je hoofd waarschijnlijk veel drukker bezig met andere puzzels.
en wat nu als je als eerste gepopt wordt, hoe wil je dan je squad gaan leaden?

gewoon maar een vraagje :)

De meeste generaals staan niet voor niets achteraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Dan wordt je weer wakker in een Cutlass Red met een prothese :p
En we hebben natuurlijk zoiets als teamspeak he :)

En een squad leader is geen generaal. Meer een micro-manager die aangeeft welke target er gefocust moet worden

[ Voor 33% gewijzigd door Fordox op 29-08-2015 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornhald
Bornhald schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 12:26:
[...]

en wat nu als je als eerste gepopt wordt, hoe wil je dan je squad gaan leaden?

gewoon maar een vraagje :)

De meeste generaals staan niet voor niets achteraan.
maar dan heb je dus gfeemn eyes meer op de action, beetje lastig aansturen vanuit het bed van een cutlass red, je squad weet als het goed is toch wel dat ze de vijand neer moeten schieten en niet elkaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Fordox schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 12:36:
Dan wordt je weer wakker in een Cutlass Red met een prothese :p
En we hebben natuurlijk zoiets als teamspeak he :)

En een squad leader is geen generaal. Meer een micro-manager die aangeeft welke target er gefocust moet worden
Jup als squad-leader zal je waarschijnlijk in het sterkste schip van je groep zitten, een Redeemer, Retaliator of Connie bijv. Afhankelijk van waar je squad mee bezig is zullen er nog wat escorts bij vliegen, Gladius' Gladiator of Hornets.

Een Admiral zit meer in een Carrack, Corvette of Idris. Redelijk mobiel, (mobieler dan een Javelin of Bengal iig)
Bornhald schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 12:42:
[...]

maar dan heb je dus gfeemn eyes meer op de action, beetje lastig aansturen vanuit het bed van een cutlass red, je squad weet als het goed is toch wel dat ze de vijand neer moeten schieten en niet elkaar..
Dan neemt Fordox z'n second man/alt character over. Om maar even bij de 'F' van Fordox te blijven noemen we deze 2e man gemakshalve even Fluttershy, ook wel Fordox z'n alter-ego :+ .

De 88 mil milestone is overigens ook alweer gehaald. Op naar de 90 :) .

[ Voor 3% gewijzigd door Case_C op 29-08-2015 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze zijn begonnen met mergen van SM in de main branche. Oftewel het zit eraan te komen.

Wat als ze van ArcCorp scene een schietmap maken straks waar je voor de lol gewoon je wapens mag gebruiken.

Nyx ziet er goed uit. (Sommige zullen het nyx vinden. :P)

En na een poosje stil zie je toch ineens weer van alles nieuw. Hopelijk dat ze daar van geleerd hebben om het zo goed mogelijk te doseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Wat is de Vanguard toch gaaf, jammergenoeg net 50$ teveel. :(

*still staring at my download, 4hours left*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Case_C
Even de DL van SC gestopt om t filmpje van NIX te kijken :D , wauw!!

Maar even serieus.... wie wil dat hele stuk zelf gaan vliegen tussen alle debries, gebouwen en rommel door.

En zonder het op te zoeken? Nix is op een grote astroide? Als ik zo alle rommel in de 'lucht' zie hangen?
Cogency schreef op zaterdag 29 augustus 2015 @ 13:14:
Wat is de Vanguard toch gaaf, jammergenoeg net 50$ teveel. :(

*still staring at my download, 4hours left*
I feel your pain wat betrefd de download :P , nu net weer de DL aan gezet.... heeft ie moeite met terugvinden hoe ver hij was 8)7 |:( even rebooten. Ik moest nog 4 uur 45 min...

Maar dan heb ik wel het voordeel dat ik vanmiddag een activiteit heb die het wachten minder erg maakt.

[ Voor 9% gewijzigd door Case_C op 29-08-2015 13:18 ]

Pagina: 1 ... 80 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.