Ik begrijp je stand punt er is altijd baas boven baas.Ik hoop nog steeds op een staatsloterij prijs.Cogency schreef op maandag 18 mei 2015 @ 22:25:
[...]
Ach, voor de ene is 15euro geen geld, voor de ander 15000euro.Er zijn zat mensen met dezelfde hobby als wij die een budget (en inkomen) hebben wat 1000x zo groot is.
Memberpass update! En de tekstproblemen in de passen is ontdekt ![]() ![]() Morgen horen we als 't goed is een concrete prijs, dus als je nog deel wilt nemen geef je op! Als het goed is heeft iedereen die deelneemt voorop donderdag het voorbeeld in de mail met alle nodige gegevens |
Yes! Ben er benieuwd!Case_C schreef op maandag 18 mei 2015 @ 22:49:
Memberpass update!
En de tekstproblemen in de passen is ontdekt,(nu ziet het lettertype er ook daadwerkelijk uit zoals het hoort) vergeten de lagen samen te voegen alvorens een pdf te maken
. Dan maakt hij er tekst van ipv een afbeelding, en fuckt Adobe Reader die shit right up
. Dus een lazy ass batch print van de .psd's zit er niet in
![]()
.
Morgen horen we als 't goed is een concrete prijs, dus als je nog deel wilt nemen geef je op! Als het goed is heeft iedereen die deelneemt voorop donderdag het voorbeeld in de mail met alle nodige gegevens.
Nice, goed bezig Case. Ben benieuwd!Case_C schreef op maandag 18 mei 2015 @ 22:49:
Memberpass update!
En de tekstproblemen in de passen is ontdekt,(nu ziet het lettertype er ook daadwerkelijk uit zoals het hoort) vergeten de lagen samen te voegen alvorens een pdf te maken
. Dan maakt hij er tekst van ipv een afbeelding, en fuckt Adobe Reader die shit right up
![]()
.
Morgen horen we als 't goed is een concrete prijs, dus als je nog deel wilt nemen geef je op! Als het goed is heeft iedereen die deelneemt voorop donderdag het voorbeeld in de mail met alle nodige gegevens.
heb alleen gunners en boarders nodigDjesse8999 schreef op maandag 18 mei 2015 @ 22:22:
Wie heeft nog een congierge nodig op zijn of haar schip?
/me Djesse zich aanmelden doet
Mocht ik de 890 winnen heb ik sowieso feestgangers nodig. Dank voor de tip!
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Verwijderd
Ook maar even gepost in topic over 890 giveaway.. You never know..
Ook wel benieuwd naar de Reliant. Wordt eerst alleen als los schip verkocht en niet als Pledge wat wel jammer is..
Waar ik wel naar uit kijk is de MISC Endavour maar dat gaat nog tijdje duren lijkt me.
Ook wel benieuwd naar de Reliant. Wordt eerst alleen als los schip verkocht en niet als Pledge wat wel jammer is..
Waar ik wel naar uit kijk is de MISC Endavour maar dat gaat nog tijdje duren lijkt me.
De Reliant gaat toch voor iedereen met een starter-schip beschikbaar zijn als gratis CCU als hij hangar ready isVerwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 07:49:
Ook maar even gepost in topic over 890 giveaway.. You never know..
En nog een leuke foto via de FB van Sandi:

En nog een stukje theory-crafting van GHG over de Reliant
En een 10 for the Artists met transcript via Imperial News Network
[ Voor 30% gewijzigd door Case_C op 19-05-2015 08:02 ]
Nice! Goed bezigCase_C schreef op maandag 18 mei 2015 @ 22:49:
Memberpass update!
![]()
.
Dit is ook wel leuk om terug te lezen (reddit brought me there)
https://robertsspaceindus...12975-The-Aurora-Revealed
Mocap en de verwachtingen toen, van de kosten
.
Mocap en de verwachtingen toen, van de kosten
STRETCH GOAL: Our big goal before the website is $10 million. That’s a crazy amount of money, but we have a plan for it: $10 million would allow Cloud Imperium to build our own mocap studio rather than hiring out time from someone else. Renting mocap equipment and studio time is expensive: upwards of $35,000 a day, with four hours work for each 30-second segment. Having our own studio would cost more right now but will allow us to produce a lot more content for Star Citizen in the long run! We’ll provide more details very soon, but here’s one thought right now: it would even allow us to mocap a few lucky fans into the finished game! |
Bizar.. maar nog vind ik het knap dat ze dachten met 10 miljoen een grote game te kunnen maken. Als je alleen al kijkt naar salaris kosten van 300+ man (niet allemaal in vaste dienst), overhead kosten etc, zijn ze nu al 10 á 20 mlj dollar per jaar kwijt. Een eigen MOCAP studio, equipment etc etc zal het wel rond de 20 mlj gaan hangen.Case_C schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 08:45:
Dit is ook wel leuk om terug te lezen (reddit brought me there)
Mocap en de verwachtingen toen, van de kosten.
STRETCH GOAL: Our big goal before the website is $10 million. That’s a crazy amount of money, but we have a plan for it: $10 million would allow Cloud Imperium to build our own mocap studio rather than hiring out time from someone else. Renting mocap equipment and studio time is expensive: upwards of $35,000 a day, with four hours work for each 30-second segment. Having our own studio would cost more right now but will allow us to produce a lot more content for Star Citizen in the long run! We’ll provide more details very soon, but here’s one thought right now: it would even allow us to mocap a few lucky fans into the finished game!
Nu pas begint de mogelijkheid te ontstaan werkelijk een one-of-a-kind game te maken, met die 82 mlj en straks geld van subscribers/in-game purchases. Het is dan wel weer grappig om te lezen dat Call of Duty is gemaakt voor 50 miljoen dollar en 200-250 miljoen aan marketing heeft uitgegeven - dat hoeft SC natuurlijk niet.
-
De originele plannen waren niet om een team van 300+ te hebben. De eerste plannen waren om net zoals Elite eerst een soort basisgame af te leveren met de SP en de PU na release veel verder uit te werken.Torrie844 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 08:52:
[...]
Bizar.. maar nog vind ik het knap dat ze dachten met 10 miljoen een grote game te kunnen maken. Als je alleen al kijkt naar salaris kosten van 300+ man (niet allemaal in vaste dienst), overhead kosten etc, zijn ze nu al 10 á 20 mlj dollar per jaar kwijt. Een eigen MOCAP studio, equipment etc etc zal het wel rond de 20 mlj gaan hangen.
Nu pas begint de mogelijkheid te ontstaan werkelijk een one-of-a-kind game te maken, met die 82 mlj en straks geld van subscribers/in-game purchases. Wel grappig om te lezen dat Call of Duty is gemaakt voor 50 miljoen dollar en 200-250 miljoen aan marketing heeft uitgegeven.
De eerste release planning lag ook rond eind 2014 ofzo, lachwekkend met de huidige scope. Maar toch ben ik wel blij met de huidige aanpak, zoveel mogelijk feature complete bij release. Je merkt bij Elite dat wanneer de interessante features komen, het magische van de game allang weg is.
Ja, dat is het moeilijke als je iets vanaf de grond af aan ziet worden opgebouwd, dan is het spannende idd weg na een tijdje.Verwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 08:56:
[...]
Maar toch ben ik wel blij met de huidige aanpak, zoveel mogelijk feature complete bij release. Je merkt bij Elite dat wanneer de interessante features komen, het magische van de game allang weg is.
[ Voor 5% gewijzigd door Torrie844 op 19-05-2015 08:58 ]
-
Daar letten ze gelukkig wel goed op bij SCTorrie844 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 08:58:
[...]
Ja, dat is het moeilijke als je iets vanaf de grond af aan ziet worden opgebouwd, dan is het magische na een tijdje weg als het erg langzaam gaat.
Ja dat idee heb ik ook wel. Ik heb ongeveer 3 maanden geleden (+-) pas over SC gehoord, uiteindelijk een maand geleden wat dieper in de info gedoken en 2 weken geleden de knoop doorgehakt. Als ik dan zie dat de AC module al sinds half '14 is, heb ik bijna medelijden - en respect - voor alle fans die er al vanaf 2013 bij zijn en laaaaaaaaangzaaaaaaam beetjes extra krijgen.Case_C schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 08:59:
[...]
Daar letten ze gelukkig wel goed op bij SC, het grootste deel van de ontwikkeling gebeurt toch achter gesloten deuren. Als je alle content voorbij zou zien komen hoef je niet meer te gaan werken. Daar heb je dan geen tijd meer voor tussen al de info doorspitten
.
[ Voor 3% gewijzigd door Torrie844 op 19-05-2015 09:10 ]
-
Ik kwam achter SC toen de KS net afgelopen was. Ik dacht dat het niet meer mogelijk was om te backen dus was het een tijdje vergeten tot begin vorig jaar. Ik had LTI op mijn Avenger kunnen hebben
Daarom LTI op de Avenger varianten !Jorrie schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 09:14:
Ik kwam achter SC toen de KS net afgelopen was. Ik dacht dat het niet meer mogelijk was om te backen dus was het een tijdje vergeten tot begin vorig jaar. Ik had LTI op mijn Avenger kunnen hebben
Speciaal voor Jorrie (Totaal niet vanuit zelfgewin voor mijn Avenger

Haha, dat zou mooi zijn maar dat werkt toch niet als je een upgrade neemt?
Nee inderdaad...Jorrie schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 09:24:
Haha, dat zou mooi zijn maar dat werkt toch niet als je een upgrade neemt?
Tja dan zal je een extra Avenger moeten halen
Ik moet toegeven dat ik SC een stuk minder volg dan in het begin. Ik kijk nu misschien 1x in de 2 weken op de website.
Al is dat misschien wel logisch als je het al 2 jaar volgt. Op een gegeven moment is de hype een beetje weg, en ga je wat meer tijd in andere dingen steken. Tot er weer iets nieuws komt en dan begin je weer met elke dag SC nieuws volgens
Al is dat misschien wel logisch als je het al 2 jaar volgt. Op een gegeven moment is de hype een beetje weg, en ga je wat meer tijd in andere dingen steken. Tot er weer iets nieuws komt en dan begin je weer met elke dag SC nieuws volgens
Nice nice, ben benieuwd!Case_C schreef op maandag 18 mei 2015 @ 22:49:
Memberpass update!
![]()
.
Ik heb helaas niet elke dag de tijd om SC te volgen in verband met een verhuizing naar het buitenland, halen van m'n rijbewijs, nieuw werk. Gelukkig kan ik altijd wel alle spearpoints ontvangen van jullie Tweakerts
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Het is voor mij ook grotendeels dat ik er alternatieve SC gerelateerde activiteiten erbij heb verzonnen. Dat zorgt er ook wel voor dat je meer actief blijft op het forum en de ontwikkelingen volgtMetalkai schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 09:49:
Ik moet toegeven dat ik SC een stuk minder volg dan in het begin. Ik kijk nu misschien 1x in de 2 weken op de website.
Gisteren op een paar plekken al het glas in de canopy van de Carrack vervangen, nu is het gewoon een net vlak ipv een polygon mayhem. Ziet er toch een stuk strakker uit
Zal me vanavond ook even kwaad maken op het invullen en PDF'en van alles, dan kan iedereen het nog een keer checken als ik het opstuur. (En als je nog iets anders wil zien wil ik dat best aanvullen.)batumulia schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 10:04:
[...]
Nice nice, ben benieuwd!
Ik heb helaas niet elke dag de tijd om SC te volgen in verband met een verhuizing naar het buitenland, halen van m'n rijbewijs, nieuw werk. Gelukkig kan ik altijd wel alle spearpoints ontvangen van jullie Tweakertsmis dan ook niet zo heel veel van de ontwikkeling. Nu heb ik toevallig ff twee weken niks te doen en kan ik weer ieder moment Reddit en de websites/YouTube afstruinen voor nieuwe info
[ Voor 30% gewijzigd door Case_C op 19-05-2015 10:28 ]
heeft iemand zo'n baseball cap besteld? en passen die een beetje, op de congierge afdeling zie ik mensen er over klagen
zonder plaatjesFirst off, I collect ball caps. Every Harley shop in every town I visit, I pick up a cap. I pick up caps at gaming cons and events. I pick up caps at power boat races. I pick up caps at ski areas I hit. I have a rather extensive collection. I wear them all.
So my SC cap arrived yesterday. I ordered the "Velcro" version because I often wear them under my lid when riding.
I opened the box with anticipation.
At first glance, it is a quality cap. Well made, the embroidery work is spot-on.
IMG_1739_zpsvi4xw8xg.jpg
My first gripe was when I looked at the front. WTF is "STAR CITIZENTM" ?
1) point off for the size of the trademark
2) point off for at least not putting a space in there
Backside is perfect. Legible text. Fine embroidery work. They even spelled the words correctly and placed them in the right order. Good job Wong !
IMG_1748_zpsibs5u2uu.jpg
RSI label inside. Nice touch !
IMG_1754_zpstzmzfnlv.jpg
Then I put it on....
Sadly, the Chinese must have heads the size of a grapefruit. This thing might fit a child or petite female, but certainly not a fat-head American adult male. Adjusting the Velcro does nothing but create a huge "loop" that sticks out the back.
CIG/Alex/Marketing/whomever: PLEASE take a drive to a nearby Harley Davidson shop. They ALL have an extensive selection of ball caps. They are a very popular clothing item for Harley. Harley knows how to order a cap that will fit a fat-headed American.
This worn little hat on the left fits Americans (and it even appears smaller side-by-side). This tiny little thing you guys shipped me *might* fit a little league ball player.
IMG_1758_zpsyuhuqppk.jpg
We've seen this before with the Chinese crap. The T-shirts (where an XL would be about a size 2 women's shirt). I've avoided the shirts at the warnings of others who complained about sizing. I honestly didn't think that there would be a way to screw up a ball cap.
I was mistaken...
I know there's no refunds. I guess I'll try and eBay it to some little kid (with ample warnings of the size).
I must say, I'm pretty disappointed.
Tja, dat is altijd jammer om te lezen natuurlijk. Ik weet ook niet wat voor controle hun doen voordat ze een mass-order plaatsen. Maar mocht je een beetje een overweight Amerikaan zijn dan snap ik dat je niet in de Chinese maten gaat passen.Bornhald schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 12:14:
heeft iemand zo'n baseball cap besteld? en passen die een beetje, op de congierge afdeling zie ik mensen er over klagen
[...]
zonder plaatjes
Overigens heb ik in het verleden een vest besteld die me gewoon zonder problemen past. Voor de rest zou ik vooral oppassen met kleding bestellen bij CIG, je weet dat er altijd een kans bestaat dat het je niet of niet goed gaat passen.
[ Voor 18% gewijzigd door batumulia op 19-05-2015 12:25 ]
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Ik hoop dus dat het voor de mensen hier die hebben besteld het niet zo is..batumulia schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 12:22:
[...]
Tja, dat is altijd jammer om te lezen natuurlijk. Ik weet ook niet wat voor controle hun doen voordat ze een mass-order plaatsen. Maar mocht je een beetje een overweight Amerikaan zijn dan snap ik dat je niet in de Chinese maten gaat passen.
Overigens heb ik in het verleden een vest besteld die me gewoon zonder problemen past. Voor de rest zou ik vooral oppassen met kleding bestellen bij CIG, je weet dat er altijd een kans bestaat dat het je niet of niet goed gaat passen.
Ergens was dit natuurlijk te verwachten, had nog naar die petten gekeken. Maar velcro is echt zo'n irritatie-materiaal, dat heeft voor mij niets met een kwaliteit-product te maken.Bornhald schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 12:14:
[...]
zonder plaatjes
Is Velcro ook niet het soort materiaal dat een beetje krimpt wanneer het vochtig word?
Klittebandbatumulia schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 12:27:
Is Velcro ook niet het soort materiaal dat een beetje krimpt wanneer het vochtig word?
Ik wilde wel bestellen maar uiteindelijk niet gedaan, en als ik het zo hoor wel blij mee..Case_C schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 12:26:
[...]
Ergens was dit natuurlijk te verwachten, had nog naar die petten gekeken. Maar velcro is echt zo'n irritatie-materiaal, dat heeft voor mij niets met een kwaliteit-product te maken.
Ik had (tevergeefs naar het blijkt) verwacht dat ze wel geleerd hadden van de T-shirts die ze hadden laten maken, de Amerikanen die thuis XL passen, paste geen XL shirt van Star citizen
plaatje van de TM maar even hieronder gezet, en dan moet ik het wel een beetje eens zijn met de OP van het hele relaas over die petjes, net een beetje jammer

Gaat me straks niets verbazen als er chinese SC petten verkochten worden zonder de TM, welke dan 'fake' zijnBornhald schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 13:34:
[...]
Ik wilde wel bestellen maar uiteindelijk niet gedaan, en als ik het zo hoor wel blij mee..
Ik had (tevergeefs naar het blijkt) verwacht dat ze wel geleerd hadden van de T-shirts die ze hadden laten maken, de Amerikanen die thuis XL passen, paste geen XL shirt van Star citizen
plaatje van de TM maar even hieronder gezet, en dan moet ik het wel een beetje eens zijn met de OP van het hele relaas over die petjes, net een beetje jammer
[afbeelding]
Kan aan de foto liggen, maar ik vindt dat het naaiwerk van de letters sowieso niet heel netjes en Citizen™ is inderdaad heel slecht gedaan. Blij dat ik hem niet besteld heb.Bornhald schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 13:34:
[...]
Ik wilde wel bestellen maar uiteindelijk niet gedaan, en als ik het zo hoor wel blij mee..
[afbeelding]
Geef mij maar de fake dan, de kwaliteit zal ongeveer op hetzelfde punt liggen.Case_C schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 13:38:
[...]
Gaat me straks niets verbazen als er chinese SC petten verkochten worden zonder de TM, welke dan 'fake' zijn.
[ Voor 15% gewijzigd door batumulia op 19-05-2015 13:40 ]
Zou wel een lachertje zijn als dat het geval is. en uiteraard voor dezelfde prijs of minder dan via SC
Ik heb een Anvil Hornet shirt besteld, en die vind ik erg fijn. Zo uit m'n hoofd een XL, en die past prima. Ook wel vergelijkbaar qua maat met een "normaal" XL shirt. Geen klachten.
Die shirts waren inderdaad van prima kwaliteit, daar heb ik er ook nog 1 van in de kastJJvdM schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 14:08:
Ik heb een Anvil Hornet shirt besteld, en die vind ik erg fijn. Zo uit m'n hoofd een XL, en die past prima. Ook wel vergelijkbaar qua maat met een "normaal" XL shirt. Geen klachten.
Blij te horen, wij zijn natuurlijk ook geen amerikanenJJvdM schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 14:08:
Ze hebben/hadden toch twee soorten petjes?Case_C schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 12:26:
[...]
Ergens was dit natuurlijk te verwachten, had nog naar die petten gekeken. Maar velcro is echt zo'n irritatie-materiaal, dat heeft voor mij niets met een kwaliteit-product te maken.
Die met een plastic clip met gaatjes? No thank youBornhald schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 14:12:
[...]
Blij te horen, wij zijn natuurlijk ook geen amerikanen
[...]
Ze hebben/hadden toch twee soorten petjes?
[ Voor 8% gewijzigd door Case_C op 19-05-2015 14:14 ]
Bezit momenteel een Avenger (Game Package) en een Cutlass Black (Standalone). Waar ik bij de Cutlass wel een goed gevoel heb gaat de Avenger me toch steeds meer tegen staan. Het hele Bounty gebeuren trekt me eigenlijk niet echt, het traden/smokkelen/exploren lijkt me veel interessanter... Is er op dit moment een ship die naast de Cutlass goed zou passen voor bovenstaande rollen (en waar ik niet heel veel bij hoef te betalen). Of komen er in de komende weken/maanden opties voorbij die interessant kunnen zijn?
Ik vind mijn formaat L shirt toch wel ewn rare stof vinden.. Het veert en rekt enorm mee
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Ik zou gewoon even wachten, je kan de avenger omsmelten voor RSI credits en van dat geld wat nieuws kopen. Maar ik zou gewoon even wachten wat er langs komt komende tijd. wellicht dat het nieuwe schip wat binnenkort uit komt leuk is voor wat jij wil..laquaezzi schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 14:21:
Bezit momenteel een Avenger (Game Package) en een Cutlass Black (Standalone). Waar ik bij de Cutlass wel een goed gevoel heb gaat de Avenger me toch steeds meer tegen staan. Het hele Bounty gebeuren trekt me eigenlijk niet echt, het traden/smokkelen/exploren lijkt me veel interessanter... Is er op dit moment een ship die naast de Cutlass goed zou passen voor bovenstaande rollen (en waar ik niet heel veel bij hoef te betalen). Of komen er in de komende weken/maanden opties voorbij die interessant kunnen zijn?
Houd er wel rekening mee dat als je je avenger omsmelt je ook geen game packag meer hebt, dus dat moet je ook hebben. (evt kan je natuurlijk een Cutlass package nemen wanneer je alles smelt, mits je geen alpha/beta en LTI hebt op een van de schepen)
Ik heb wel zo'n velcro besteld. Dus zal mij benieuwen. Trek sowieso niets (al dan niet bijna) van het RSI forum aan.
Eerst ondervinden.
Ik vind het shirt dat ik heb juist superfijn kwa stof (het Hornet shirt dat destijds voor 10 dollar werd verkocht). Is toch wel mijn lazy at home shirt geworden.Fordox schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 14:26:
Ik vind mijn formaat L shirt toch wel ewn rare stof vinden.. Het veert en rekt enorm mee
Dat is dan wel weer positief om te horen, zou wel leuk zijn als ze weer iets in die hoek gaan verkopen, was volgens mij op termijn wel weer de bedoelingVerwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 14:33:
[...]
Ik vind het shirt dat ik heb juist superfijn kwa stof (het Hornet shirt dat destijds voor 10 dollar werd verkocht). Is toch wel mijn lazy at home shirt geworden.
Alles omsmelten en daar een Cutlass Package van halen is niet eens zo slecht idee. Verlies er niks mee, alleen de Aeroview hanger maar dat boeit niet. Beta Acces is gewoon nog steeds included.Bornhald schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 14:28:
[...]
Ik zou gewoon even wachten, je kan de avenger omsmelten voor RSI credits en van dat geld wat nieuws kopen. Maar ik zou gewoon even wachten wat er langs komt komende tijd. wellicht dat het nieuwe schip wat binnenkort uit komt leuk is voor wat jij wil..
Houd er wel rekening mee dat als je je avenger omsmelt je ook geen game packag meer hebt, dus dat moet je ook hebben. (evt kan je natuurlijk een Cutlass package nemen wanneer je alles smelt, mits je geen alpha/beta en LTI hebt op een van de schepen)
Bij de cutlass kreeg je volgens mij de industrial hangar.
Dat is de beste hangar, dus alles daarvoor krijg je ook (de Revel & York, Selfland en je Aeroview)
Dat is de beste hangar, dus alles daarvoor krijg je ook (de Revel & York, Selfland en je Aeroview)
Misschien wat teveel van het goede, maar je zou je schepen kunnen samenvoegen tot bijvoorbeeld een Constellation. Dat is een prima all-rounder...laquaezzi schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 14:21:
Inderdaad ja! Ik vind die stof ook wel fijn!Verwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 14:33:
[...]
Ik vind het shirt dat ik heb juist superfijn kwa stof (het Hornet shirt dat destijds voor 10 dollar werd verkocht). Is toch wel mijn lazy at home shirt geworden.
Het stof is wel fijn ja, lekker zacht 
Maar het rekt enorm, gewoon vreemd spul
Wel een thuis shirt daardoor. Het voelt wat aan als een trainingspak of een pyjama als je het mij vraagt.
Maar het rekt enorm, gewoon vreemd spul
Wel een thuis shirt daardoor. Het voelt wat aan als een trainingspak of een pyjama als je het mij vraagt.
Dan is er niet eens verlies... Ga ik dat maar doen, eventueel het overgebleven geld investeren in een Concept.Fordox schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 14:40:
Bij de cutlass kreeg je volgens mij de industrial hangar.
Of in UEC en koop je er later guns voor, of een greycat als je genoeg hebt 
Kleine beetjes zou ik niet uitgeven aan een schip, dan geef je alleen maar meer uit omdat je nooit genoeg hebt
Kleine beetjes zou ik niet uitgeven aan een schip, dan geef je alleen maar meer uit omdat je nooit genoeg hebt
De Aeroview hangaar blijf je volgens mij behouden omdat de Cutlass package de industrial hangar heeft en dus alle onderliggendelaquaezzi schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 14:38:
[...]
Alles omsmelten en daar een Cutlass Package van halen is niet eens zo slecht idee. Verlies er niks mee, alleen de Aeroview hanger maar dat boeit niet. Beta Acces is gewoon nog steeds included.
Of je wacht de Avenger varianten nog aflaquaezzi schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 14:43:
[...]
Dan is er niet eens verlies... Ga ik dat maar doen, eventueel het overgebleven geld investeren in een Concept.
Hoe dan ook, als je toch al betá hebt op je pakket valt er inderdaad niets te verliezen met een keer melten.
Dan heb je nogwel de vraag hoe lang dat systeem zo blijft werken, en wanneer de hangars 'gelocked' worden aan een pakket.Bornhald schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 14:50:
[...]
De Aeroview hangaar blijf je volgens mij behouden omdat de Cutlass package de industrial hangar heeft en dus alle onderliggende
Avenger package is $75Fordox schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 14:49:
Of in UEC en koop je er later guns voor, of een greycat als je genoeg hebt
Cutlass stand alone is $ 100
dus samen $175
Cutlass package is $115
dus dan hou je nog $60 over dat is in ieder geval het nieuwe starter schip als je zou willen en dan nog $10
ik weet niet wat jij kleine beetjes vind.
Ik dacht dat het zo bedoeld was. Gezien de Industrial hangar ook de duurste is, krijg je ook alle tiers er onder.Case_C schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 14:51:
Dan heb je nogwel de vraag hoe lang dat systeem zo blijft werken, en wanneer de hangars 'gelocked' worden aan een pakket.
[ Voor 24% gewijzigd door Bornhald op 19-05-2015 14:55 ]
Het idee achter de Industrial hangar was dat je er grote schepen kon docken. En het een outlaw hangar was omdat hij bij alle Drake schepen kwam.Bornhald schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 14:53:
[...]
Ik dacht dat het zo bedoeld was. Gezien de Industrial hangar ook de duurste is, krijg je ook alle tiers er onder.
In RtV/AtV is verklapt dat er voor de grote schepen een speciale 'room' komt bij de huidige hangars. Dus de Industrial is imo niet meer de duurste/beste. Dat is nu de R&Y.
Ik gok dat het hangar systeem binnenkort weer een keer op de schop gaat.
niet bij alleCase_C schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 15:00:
[...]
Het idee achter de Industrial hangar was dat je er grote schepen kon docken. En het een outlaw hangar was omdat hij bij alle Drake schepen kwam.
In RtV/AtV is verklapt dat er voor de grote schepen een speciale 'room' komt bij de huidige hangars. Dus de Industrial is imo niet meer de duurste/beste. Dat is nu de R&Y.
Ik gok dat het hangar systeem binnenkort weer een keer op de schop gaat.

Maar het was toch uberhaupt het idee dat de hangars uitgebreid konden worden, dat je nieuwe kamers kon plannen en na verloop van tijd werden die dan gemaakt. Het idee was dat je dat via mobiglass kon doen.
En was het niet uberhaupt het idee dat iedere hangar elk schip kwijt kon (ergens)
voor $60 verwacht ik tovh wel dat ik alles erin kan passen (niet dat ik hem los heb hoor!)For commercial and industrial needs, why not consider a hangar from VFG Industrial?
Inspired by military design principles, their effective and durable structures are capable of sustaining landing zones in seemingly inhospitable conditions. With a VFG hangar, there’s no such thing as off limits.
[ Voor 18% gewijzigd door Bornhald op 19-05-2015 15:22 ]
De hangars zijn sowieso nog niet echt heel logisch, in mijn R&Y hangar heb ik nu teveel lounche ruimtes xD
Het lijkt me het meest logisch om gewoon in je centerbay alles te maken, qua lounche en command center en dan over je andere bays een soort bridge met misschien een kleine 3+2 zits maar meer ook niet
Het lijkt me het meest logisch om gewoon in je centerbay alles te maken, qua lounche en command center en dan over je andere bays een soort bridge met misschien een kleine 3+2 zits maar meer ook niet
Je kan er inderdaad wel een festival in houden voor 2000 manWimPliers schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 15:23:
De hangars zijn sowieso nog niet echt heel logisch, in mijn R&Y hangar heb ik nu teveel lounche ruimtes xD
Waar haal je trouwens vandaan dat de R&Y de "beste" was, dat was toch meer de luxe waar de Aeorview alles kwijt kon..
Is dat recentelijk ergens verteld?
Ik denk ook wel dat de hangars nog een pass krijgen en wellicht helemaal opnieuw gedaan worden. Die Carrack moet ook uit de regen staan
Ik denk ook wel dat de hangars nog een pass krijgen en wellicht helemaal opnieuw gedaan worden. Die Carrack moet ook uit de regen staan
Er is al gezegd dat er alweer aan de hangars word gewerkt.
Ja en hopelijk ook een VIP hangar of iets voor concierge.Cogency schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 15:27:
Er is al gezegd dat er alweer aan de hangars word gewerkt.
Common senseBornhald schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 15:26:
Waar haal je trouwens vandaan dat de R&Y de "beste" was, dat was toch meer de luxe waar de Aeorview alles kwijt kon..
Planetside gaat er genoeg gebeuren/drukke steden zijn, waar je je in kan leven in grote hangar locaties. Daar geloof ik het wel.
In een astroid is gewoon apart, mij lijkt het handiger dat de Astroid-hangar op de manen van planeten zit/ dore planeten. Als de luiken dan open gaan, dat je dan op een kaal/wild landschap zit en de ruimte invliegt.
Ik heb de pet binnen en net als wat er hierboven beschreven is, klopt. De kwaliteit van het stof is best goed en van het borduursel konden we al zelf een oordeel vormen adh van foto's.Bornhald schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 12:14:
[...]
zonder plaatjes
Maar de fit valt net wat kleiner uit. Optisch gezien valt het nog wel mee, maar ik voel vooral de druk onderste rand van de pet om mijn hoofd zitten en niet de rest van de binnenkant, zeg maar de bolling.
Ben normaal geen pettendrager, maar dit zit niet echt comfortabel en stevig op mijn hoofd en zal bij de eerste windvlaag van mijn hoofd kunnen waaien.
Kan em niet strakker zetten vanwege de druk van de onderste gedeelte van de pet, kan em ook niet te ruim zetten, want dan valt ie van mijn hoofd.
Oink
Moet je langer haar laten groeien!
Ik groei al een matje, maar heb dan een truckerspet nodig. Misschien moeten ze voor de Hull series maar eens truckerspetjes verkopen, maar dan met snapback sluiting.
Oink
offtopic:
Zoveel makkelijke grappen...
*Grasmatje laten groeien
*New kids grappen
*Je haar in een staart en onder de pet drukken, maar laat dat de pret niet drukken
etc..
Sorry.. en dan ben ik nog maar net door de eerste 5 woorden van je post heen
Zoveel makkelijke grappen...
*Grasmatje laten groeien
*New kids grappen
*Je haar in een staart en onder de pet drukken, maar laat dat de pret niet drukken
etc..
Sorry.. en dan ben ik nog maar net door de eerste 5 woorden van je post heen
[ Voor 15% gewijzigd door Fordox op 19-05-2015 16:12 ]
Hopelijk krijg ik hem ook vandaag... en anders is het allebei foetsie.. Zowel de DogTags als Pet.Sturmovik177 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 16:10:
Ik groei al een matje, maar heb dan een truckerspet nodig. Misschien moeten ze voor de Hull series maar eens truckerspetjes verkopen, maar dan met snapback sluiting.
Toch wel een ticket aangemaakt?Cygnitr0n schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 16:16:
[...]
Hopelijk krijg ik hem ook vandaag... en anders is het allebei foetsie.. Zowel de DogTags als Pet.
Nee nog niet..
Laatste datum was 2015-05-15 15:33:22
// Edit: Nu wel een ticket aangemaakt.
[ Voor 9% gewijzigd door DutchWalnut op 19-05-2015 16:31 ]
Bij mij hield de tracking code van mijn pet op na 9 mei toen het de luchthaven van Guangzhou verliet. Daarna begon ik me een beetje zorgen te maken waar het bleef, tot vandaag.
Oink
Er zijn redelijk wat asteroide dus je zit wel redelijk verstoptCase_C schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 15:34:
[...]
Common sense, een luxe hangar op een planeet. Of een 'Astroid' hangar op een niet nader genoemde locatie. Het hele concept van de industrial hangar loopt nog niet lekker. Ook vraag ik me af hoe dat uberhaubt technisch moet gaan werken ingame. Vlieg je dan naar een astroid waar blijkbaar 10000 spelers hun schepen stallen? Gaat dat een instance zijn waar jij alleen die astroid ziet die van jouw is?
Planetside gaat er genoeg gebeuren/drukke steden zijn, waar je je in kan leven in grote hangar locaties. Daar geloof ik het wel.
In een astroid is gewoon apart, mij lijkt het handiger dat de Astroid-hangar op de manen van planeten zit/ dore planeten. Als de luiken dan open gaan, dat je dan op een kaal/wild landschap zit en de ruimte invliegt.

Dan praat je alweer over planetoïden , maar dat is inderdaad een mogelijkheid. Dacht eerlijk gezegd dat die allemaal behoorlijk kleiner zijn, maar astroides van ~5/10km komen geschat zo'n 100.000 keer voor in die gordel. Daar kan je idd wel een hangar in kwijt. De kleinere zijn er nog meer.... van ~100m rond de 25 miljoenBornhald schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 16:51:
[...]
Er zijn redelijk wat asteroide dus je zit wel redelijk verstopt
[afbeelding]g
Wikipedia: Planetoïde
Dan is deze ook wel leuk natuurlijk
[ Voor 6% gewijzigd door Case_C op 19-05-2015 17:10 ]
Dan houd ik nog moet. Want ze reageren toch pas na 2 weken.Sturmovik177 schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 16:34:
Bij mij hield de tracking code van mijn pet op na 9 mei toen het de luchthaven van Guangzhou verliet. Daarna begon ik me een beetje zorgen te maken waar het bleef, tot vandaag.
Ik wil mijn huidige Avenger wel weg willen doen maar daar zit een verrekte alpha slot bijCase_C schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 09:37:
[...]
Nee inderdaad...
Tja dan zal je een extra Avenger moeten halen. Zowieso is LTI op zo'n klein bootje niet heel interessant
. Misschien geld dat ook voor de Reliant... dan CCU ik die tzt naar een Freelancer met LTI oid. En een Mustang Alpha CCU naar een Reliant.
Maar ja, ik heb gelukkig al een schip met LTI, kan die altijd nog naar een Connie.. Al wil ik nog wel een Carrack maar die is echt te duur helaas
In het engels krijg ik die link nl bij asteroïde. Had het zelf ook ff snel opgezocht en kwam tot dezelfde conclusie. Zou het een Gevalletje Engels naar Nederlandse vertaling kunnen zijn?Case_C schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 17:06:
[...]
Dan praat je alweer over planetoïden , maar dat is inderdaad een mogelijkheid. Dacht eerlijk gezegd dat die allemaal behoorlijk kleiner zijn, maar astroides van ~5/10km komen geschat zo'n 100.000 keer voor in die gordel. Daar kan je idd wel een hangar in kwijt. De kleinere zijn er nog meer.... van ~100m rond de 25 miljoen.
Wikipedia: Planetoïde
Dan is deze ook wel leuk natuurlijk.
[video]
Lastige keuzes inderdaad. Ik denk dat een Constellation én een Carrack misschien wat dubbelop is. (Neemt niet weg dat ik eigenlijk ook nog wel een Constellation naast mijn Carrack wilJorrie schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 17:16:
[...]
Ik wil mijn huidige Avenger wel weg willen doen maar daar zit een verrekte alpha slot bij
Maar ja, ik heb gelukkig al een schip met LTI, kan die altijd nog naar een Connie.. Al wil ik nog wel een Carrack maar die is echt te duur helaas
Ik zou wachten met de Avenger wegdoen tot de redesigns klaar zijn. Misschien wordt hij veel toffer. Ik blijf het een mooie allrounder vinden om solo mee te beginnen.
You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.
Heb weer netjes antwoord gehad van Allie C (m.b.t. Cap en DogTag):
Dus even afwachten maarHi there
Shipping can take between 4-6 weeks to ship. These should be with you shortly and if they do not arrive by the end of next month please let me know.
Yours Allie C
[ Voor 4% gewijzigd door DutchWalnut op 19-05-2015 18:41 ]
Ik neem aan dat de EXACTO bullets een standaard zijn op de snipers in SC FPS?
Yikes! Best eng.Case_C schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 19:08:
Ik neem aan dat de EXACTO bullets een standaard zijn op de snipers in SC FPS?
[video]
Das bijna valsspelen!
AIMBOT!!!11111
H4x0Rs!!
Star Citizen referral | 'Het begint bij 120€ en dan een beetje later kan je Bornhald quoten.' - JanAd
En weer even met de Carrack bezig
, de ramen zijn nu volledig uit de canopy verwijderd. Dit leverde een winst van 120.000 poly's/lijnen op. Nu het nieuwe 'enkel'glas erin
.

Hoe vaker ik het schip zie hoe meer het gaat kriebelen. Wellicht als die nog eens in de sale komt ...
ik ga er wel vanuit, al was het maar pas in november, vorig jaar is daar ook alles behalve de idris en dat soort limited nummer schepen langsgekomenlaquaezzi schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 22:19:
Hoe vaker ik het schip zie hoe meer het gaat kriebelen. Wellicht als die nog eens in de sale komt ...
[ Voor 15% gewijzigd door Bornhald op 19-05-2015 22:22 ]
Maakt ook niet veel uit natuurlijk. Het zal niet voor november zijn voordat dat ding in je hangar staat ben ik bang.
volgend jaar pas volgens mij hij doet niet mee in SQ42JJvdM schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 22:40:
Maakt ook niet veel uit natuurlijk. Het zal niet voor november zijn voordat dat ding in je hangar staat ben ik bang.
Van hoeveel naar hoeveel Poly's moet je uiteindelijk gaan? En print je hem dan in 1 keer of ga je hem in delen printen en dan aan elkaar toveren?Case_C schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 21:11:
En weer even met de Carrack bezig, de ramen zijn nu volledig uit de canopy verwijderd. Dit leverde een winst van 120.000 poly's/lijnen op. Nu het nieuwe 'enkel'glas erin
.
[afbeelding]
Het is een ex-military ship, er zou toch een kans moeten zijn dat die voorbij komt. Of is er al aangekondigd dat dit niet het geval is. Makkelijk te missen met alle info namelijkBornhald schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 22:41:
[...]
volgend jaar pas volgens mij hij doet niet mee in SQ42
Eerder dit jaar is aangegeven dat de Carrack op zijn vroegst pas in december in de hamgar zou staan. Voeg daar wat vertragingen aan toe en dat zal wel maart 2016 wordenlaquaezzi schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 07:59:
[...]
Het is een ex-military ship, er zou toch een kans moeten zijn dat die voorbij komt. Of is er al aangekondigd dat dit niet het geval is. Makkelijk te missen met alle info namelijk
Als de ene vertraagt kan de andere dat ook, kan maar zo zijn dat SQ42 dan pas April komtTylocke schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 08:10:
[...]
Eerder dit jaar is aangegeven dat de Carrack op zijn vroegst pas in december in de hamgar zou staan. Voeg daar wat vertragingen aan toe en dat zal wel maart 2016 worden
Wanneer dit een leukere/betere spelervaring oplevert moet dat geen probleem zijn. Maanden/jaren vliegen toch voorbij. Zou mij niks verbazen, ook kijkend naar de FPS Module, dat SQ42 verder naar achteren wordt geschoven.Oraijon schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 08:14:
[...]
Als de ene vertraagt kan de andere dat ook, kan maar zo zijn dat SQ42 dan pas April komt
Momenteel zitten er in die neus voor sketchup detecteerbaar nog 180.000 in. Gok als ik de canopy houd zoals die is, en verder de boel ga controleren op gaten kan zal dat niet teveel winst opleveren.Cogency schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 22:55:
[...]
Van hoeveel naar hoeveel Poly's moet je uiteindelijk gaan? En print je hem dan in 1 keer of ga je hem in delen printen en dan aan elkaar toveren?
Verder check ik nog wel eerst of het een printbaar model is voor ik alle kieren tussen de panelen ga opvullen. Tussen elk paneel aan de buitenzijde zit namelijk een naad. Met een beetje geluk verzint hij bij het exporteren daar een vlak tussen
De binnenkant van de raamstijlen is nl net zo gedetaileerd als de buitenkant... als ik dat verwijder word het nog veel lichter. Waarschijnlijk gaat dat wel gebeuren, mede omdat ik de boel dan beter kan controleren/opwerken.
Een eerste proefprint lijkt me handig om 1:200 te doen, dus enkel de voorkant. Waarbij we later alles in elkaar zetten. Dan zie ik ook hoeveel detail erover blijft op die schaal. En kan ik wel een inschatting maken wat het bij 1:100 doet
Dat zou echt een geweldig sinter/kerst cadeau zijn, als hij begin december in de hangar zitTylocke schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 08:10:
[...]
Eerder dit jaar is aangegeven dat de Carrack op zijn vroegst pas in december in de hamgar zou staan. Voeg daar wat vertragingen aan toe en dat zal wel maart 2016 worden
Hopelijk krijgt de carrack niet teveel veranderingen anders wijkt je model zoveel af!
Zowieso ga ik nog proberen om ter zijner tijd modules te ontwerpen welke onder dat model te hangen zijnIrcghost schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 08:31:
Hopelijk krijgt de carrack niet teveel veranderingen anders wijkt je model zoveel af!
Hopelijk krijgen we een beetje hetzelfde als dat schip in de achtergrond van de 10ftC
[ Voor 13% gewijzigd door Case_C op 20-05-2015 09:05 ]
Nu is dit meer een pirate verhaal, toch hoop ik dat Star Citizen ook diepgang zal hebben zoals dit; http://www.mmorpg.com/mob...?read=9698&game=14&ismb=1
Verwijderd
Echt super mooi gedaan! Elke keer als ik dat schip zie kan ik niet wachten tot de Carrack speelbaar is..Case_C schreef op dinsdag 19 mei 2015 @ 21:11:
En weer even met de Carrack bezig, de ramen zijn nu volledig uit de canopy verwijderd. Dit leverde een winst van 120.000 poly's/lijnen op. Nu het nieuwe 'enkel'glas erin
.
[afbeelding]
Tot die tijd probeer ik een beetje Arena Commander te leren. Kan nou niet echt zeggen dat ik er goed in ben. Tegen AI gaat het meestal nog wel, maar tegen echte spelers score ik nooit kills. Ik zal al in enkele guides dat het nuttig is zo een Gladius of Gladiator met REC te kopen (als subscriber toch een oneindige voorraad). Afhankelijk van wie ik het vraag krijg ik ook te horen dat de toetsenbord/muis combinatie inferieur is aan joystick of een controller, maar ik weet niet echt welke ik dan zou moeten aanschaffen.
Toch denk ik dat het hem vooral zit in mijn maneuvres, het overkomt mij nogal vaak dat als ik op iemand afvlieg om in de buurt te komen, de persoon hetzelfde doet en we bijna tegen elkaar aanknallen voordat ik voldoende heb geraakt (it takes two to tango, dus die collisions liggen uiteraard net zoveel aan mij als de ander), maar tegen die tijd dat ik omgekeerd ben en hem weer kan raken zijn de shields weer gerecharged, of hij circled om mee heen omdat hij mij in het vizier probeert te krijgen zoals ik dat bij hem probeer.
Zijn er manieren die jullie kunnen aanraden om dit meer onder de knie te krijgen? Ik verwacht niet echt een dogfighter in de PU te worden, maar moet me toch wel een beetje kunnen redden tzt lijkt mij..
Het gebruiken van strafe is wel een must als je 'chicken' gaat spelen met dogfighten. Zeker als je op iemand af vliegt die ook niet aan de kant wil gaanVerwijderd schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 09:49:
[...]
Echt super mooi gedaan! Elke keer als ik dat schip zie kan ik niet wachten tot de Carrack speelbaar is..![]()
Tot die tijd probeer ik een beetje Arena Commander te leren. Kan nou niet echt zeggen dat ik er goed in ben. Tegen AI gaat het meestal nog wel, maar tegen echte spelers score ik nooit kills. Ik zal al in enkele guides dat het nuttig is zo een Gladius of Gladiator met REC te kopen (als subscriber toch een oneindige voorraad). Afhankelijk van wie ik het vraag krijg ik ook te horen dat de toetsenbord/muis combinatie inferieur is aan joystick of een controller, maar ik weet niet echt welke ik dan zou moeten aanschaffen.![]()
Toch denk ik dat het hem vooral zit in mijn maneuvres, het overkomt mij nogal vaak dat als ik op iemand afvlieg om in de buurt te komen, de persoon hetzelfde doet en we bijna tegen elkaar aanknallen voordat ik voldoende heb geraakt (it takes two to tango, dus die collisions liggen uiteraard net zoveel aan mij als de ander), maar tegen die tijd dat ik omgekeerd ben en hem weer kan raken zijn de shields weer gerecharged, of hij circled om mee heen omdat hij mij in het vizier probeert te krijgen zoals ik dat bij hem probeer.
Zijn er manieren die jullie kunnen aanraden om dit meer onder de knie te krijgen? Ik verwacht niet echt een dogfighter in de PU te worden, maar moet me toch wel een beetje kunnen redden tzt lijkt mij..
Muis en Keyboard is imo prima om mee te vliegen, niet ideaal voor je beleving.. maar dat moet maar
Verwijderd
Ok, bedankt! Die profile ga ik ook uit proberen en de Gladius dan ook, niet zo zeer om OP te zijn, maar om lang genoeg in leven te blijven om nog iets te lerenCase_C schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 09:56:
[...]
Het gebruiken van strafe is wel een must als je 'chicken' gaat spelen met dogfighten. Zeker als je op iemand af vliegt die ook niet aan de kant wil gaan. Zelf heb ik mijn profile op CIG Custom 3 staan, daarmee staat strafe direct onder A en D. Dat is zeker iets wat ik veel gebruik.
Muis en Keyboard is imo prima om mee te vliegen, niet ideaal voor je beleving.. maar dat moet maar. En als je toch al eindeloze REC hebt kan je idd het beste de Gladiator of Gladius nemen. Die Gladius is bijna niet kapot te krijgen...
Volgens Mij had Case_C een paar veranderingen die best doorgvoerd mogen worden, zoals een grotere bay etcIrcghost schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 08:31:
ik ben zelf ook heel benieuwd naar de rover die erbij zit (misschien mijn Andromeda naar Aquila upgraden zodat ik 2 rovers heb, en een buggy)
doet me denken aan een trailer van EvEIrcghost schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 09:39:
Nu is dit meer een pirate verhaal, toch hoop ik dat Star Citizen ook diepgang zal hebben zoals dit; http://www.mmorpg.com/mob...?read=9698&game=14&ismb=1
en een leuk verhaal denk ik, een alliance met 1 pos in een WH waar alles in zit?
[ Voor 34% gewijzigd door Bornhald op 20-05-2015 10:52 ]
Nu maar hopen dat ze die ook met Star Citizen voor elkaar gaan krijgen. Op het forum was momenteel ook een post over het schalen van de battles, (met de gebruikelijke klachten dat ze nu nog maar met 12 schepen tegelijk kunnen spelen.)Bornhald schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 10:28:
[...]
Volgens Mij had Case_C een paar veranderingen die best doorgvoerd mogen worden, zoals een grotere bay etc
ik ben zelf ook heel benieuwd naar de rover die erbij zit (misschien mijn Andromeda naar Aquila upgraden zodat ik 2 rovers heb, en een buggy)
[...]
doet me denken aan een trailer van EvE
[video]
Iets wat je natuurlijk ook mee moet nemen is de verschillen tussen EVE en SC. Bij EVE kijk je over het geheel, je ziet heel veel schepen in je scherm, en hebt een redelijk overzicht. Bij SC kijk je uit het raam van je cockpit. Dat geeft een behoorlijk verschil in perspectief, daarnaast zijn de schepen in SC kleiner. De combat is ook mede daardoor anders ingesteld.
Als je in SC in een instance zit met 50~100 schepen zit, merk je niet direct dat je in een kleine battle zit. Zowieso zit er regelmatig al vele kilometers tussen slechts die 50~100 schepen. Die zie je dan nog niet eens allemaal. Dan is het slechts een kleine gedachtesprong om te zeggen dat je die 900 andere schepen in die battle gewoon een paar honderd km verder aan het vechten zijn.
Battlefields in space werken eenmaal anders als op de grond.
Hoe dat rond een station moet werken weet ik ook niet exact. Maar laten we CIG daar maar over nadenken
Op 't forum kafferen ze alweer op de ontwikkeling. Zij verwachten dat je in 1x van 8 naar 100 spelers kan gaan
Quotje van 't forum:
Our short term goal is to maximize player count on a single session while improving all of our infrastructure services (see CIG Austin: Engineering and DevOps in https://robertsspaceindus...4690-April-Monthly-Report for some details). We're confident in knowing where we're at today and what has to be done to increase those single session numbers in the near-term future to larger numbers, all the while working to deliver a reliable service. None of this is fast work; much of it is invisible to players. To scale larger to achieve our long term, strategic goals will require a distributed system of sorts that controls multiple instances of the game sessions that we have today. This work also can't be done in parallel with what we're doing today... we have to finish the first step before we begin the second one. Murcielago | Murcielago said:
|
Er zijn altijd shitheads te vinden op het forum die klagen over elk punt dat voorbij komt. De strategie van het uitbrengen van content vond ik eerst ook te langzaam gaan. Soms gaat het ook tergend langzaam, maar wellicht is dat juist goed voor de content die wordt uitgebracht. Wanneer er zaken worden gerushed om het uitkomen van content te versnellen dan zal dit zeker nadeling werken op de experience. Sommige mensen falen om dat te begrijpen... Het kan natuurlijk ook gewoon een troll zijn
Ik denk dat een deel van de oorzaak is dat het gros van de mensen totaal geen affiniteit heeft met IT/software ontwikkeling en die denken dat wanneer je iets bedenkt het er ook meteen is (kom dit namelijk IEDERE dag tegen op werk, waarom duurt het zo lang, reden; mijn week heeft ook maar 7 dagen en 24 uur per dag)laquaezzi schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 11:43:
Er zijn altijd shitheads te vinden op het forum die klagen over elk punt dat voorbij komt. De strategie van het uitbrengen van content vond ik eerst ook te langzaam gaan. Soms gaat het ook tergend langzaam, maar wellicht is dat juist goed voor de content die wordt uitgebracht. Wanneer er zaken worden gerushed om het uitkomen van content te versnellen dan zal dit zeker nadeling werken op de experience. Sommige mensen falen om dat te begrijpen... Het kan natuurlijk ook gewoon een troll zijn
Het maakt geen moer uit hoe vaak je dat uitlegt aan mensen ze willen/kunnen het gewoon niet bevatten..
Maar laten we wel wezen, dat het natuurlijk wel de droom is om die battles met 1000+ mensen te hebben. Waarbij je dus wellicht verschillende Caps die op elkaar schieten waarbij de turrets ook bemand zijn, fighter wings, bomber wings etc etc. Dat je echt het gevoel hebt dat je ergens onderdeel van uitmaakt, als je 10 tegen 10 doet, tsja been there done that. Het ziet er wel mooit uit maar dat is het dan ook .Case_C schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 11:04:
[...]
Nu maar hopen dat ze die ook met Star Citizen voor elkaar gaan krijgen. Op het forum was momenteel ook een post over het schalen van de battles, (met de gebruikelijke klachten dat ze nu nog maar met 12 schepen tegelijk kunnen spelen.)
Iets wat je natuurlijk ook mee moet nemen is de verschillen tussen EVE en SC. Bij EVE kijk je over het geheel, je ziet heel veel schepen in je scherm, en hebt een redelijk overzicht. Bij SC kijk je uit het raam van je cockpit. Dat geeft een behoorlijk verschil in perspectief, daarnaast zijn de schepen in SC kleiner. De combat is ook mede daardoor anders ingesteld.
Als je in SC in een instance zit met 50~100 schepen zit, merk je niet direct dat je in een kleine battle zit. Zowieso zit er regelmatig al vele kilometers tussen slechts die 50~100 schepen. Die zie je dan nog niet eens allemaal. Dan is het slechts een kleine gedachtesprong om te zeggen dat je die 900 andere schepen in die battle gewoon een paar honderd km verder aan het vechten zijn.
Battlefields in space werken eenmaal anders als op de grond.
Hoe dat rond een station moet werken weet ik ook niet exact. Maar laten we CIG daar maar over nadenken.
Op 't forum kafferen ze alweer op de ontwikkeling. Zij verwachten dat je in 1x van 8 naar 100 spelers kan gaan. De reactie is op de quote eronder.
Quotje van 't forum:
Our short term goal is to maximize player count on a single session while improving all of our infrastructure services (see CIG Austin: Engineering and DevOps in https://robertsspaceindus...4690-April-Monthly-Report for some details). We're confident in knowing where we're at today and what has to be done to increase those single session numbers in the near-term future to larger numbers, all the while working to deliver a reliable service.
None of this is fast work; much of it is invisible to players.
To scale larger to achieve our long term, strategic goals will require a distributed system of sorts that controls multiple instances of the game sessions that we have today. This work also can't be done in parallel with what we're doing today... we have to finish the first step before we begin the second one.
Murcielago | Murcielago said:
[...]
Dat 1000+ wellicht nooit realiteit zal worden is jammer.
Maar voor de EvE spelers, stel je een battle in EvE voor (een van die grote alliance engagements) waarbij je dan ook nog alles mag mee maken vanuit een turret of de cockpit van een schip. en niet te vergeten boarding actions op de vijandelijke caps.. waarbij er assault schepen marines per dozijn aan het aanvoeren zijn. Dat zou echt echt voelen..
[ Voor 61% gewijzigd door Bornhald op 20-05-2015 12:12 ]
Niet vergeten CIG praat in schepen als het om instance grote draait. 1 schip kan wel 10 spelers aan boord hebben. Daar zitten ze momenteel ook op te ontwikkelen, om elk schip zijn eigen instance te laten zijnBornhald schreef op woensdag 20 mei 2015 @ 12:04:
[...]
Maar laten we wel wezen, dat het natuurlijk wel de droom is om die battles met 1000+ mensen te hebben. Waarbij je dus wellicht verschillende Caps die op elkaar schieten waarbij de turrets ook bemand zijn, fighter wings, bomber wings etc etc. Dat je echt het gevoel hebt dat je ergens onderdeel van uitmaakt, als je 10 tegen 10 doet, tsja been there done that. Het ziet er wel mooit uit maar dat is het dan ook .
Dat 1000+ wellicht nooit realiteit zal worden is jammer.
Maar voor de EvE spelers, stel je een battle in EvE voor (een van die grote alliance engagements) waarbij je dan ook nog alles mag mee maken vanuit een turret of de cockpit van een schip. en niet te vergeten boarding actions op de vijandelijke caps.. waarbij er assault schepen marines per dozijn aan het aanvoeren zijn. Dat zou echt echt voelen..
Dan komt enkel nog de grafische component langs... hoe gaan ze dat schalen. Gaat je PC niet smelten als er ineens 3 capitals ofwel 20 miljoen poly's in beeld komen. (Hoewel de huidige technieken daar afdoende goed voor zijn) View-distance/detail.
[ Voor 13% gewijzigd door Case_C op 20-05-2015 12:30 ]
Dit topic is gesloten.