Momenteel koop je voor 10K UEC hooguit een wapen, maar die wisselkoers kan veranderen.
(speculatie disclaimer) :
Schepen zullen echt geen 10K UEC gaan kosten, maar meer richting de 50-100K voor een starter, 200-500-1000K voor een beginner multi-crew (Cutlass-Freelancer-Connie). Grotere schepen als de Orion, 890J en Carrack zullen zo gok ik, vele miljoenen aan UEC gaan kosten. Als je naar de military capitals gaat kijken zal dat al over de 100 miljoen tot miljarden (Panther bijv.) kunnen gaan wanneer je die kan kopen.
(real-world logic: een speedboot heb je al voor een kleine 10 a 50-duizend euro, een luxe-jacht gaat als snel richting de miljoenen, olietankers/jachten kosten al vele miljoenen om te maken. Nog een stapje groter, battle-cruisers/vliegdekschepen zijn in dat geval of the charts)
Die prijzen zijn puur speculatief, maar kunnen een indicatie geven van wat je kan verwachten.
In het verleden heb ik ze ook een voorbeeld horen noemen, een limiet van250K UEC per maand, de prijs per 10.000UEC kan natuurlijk nog veranderen.
Metalkai schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 11:18:
[...]
Volgens mij was het zelfs alleen maar UEC. Schepen zouden op release helemaal niet meer gekocht kunnen worden met real money (tenzij je bedoeld dat de starter schepen inbegrepen zitten bij het spel, want dat zou nog kunnen).
Je krijgt volgens mij geen schip, maar voldoende UEC om een starter te kopen. Dus schepen zijn dan totaal niet meer te kopen met $.
[
Voor 9% gewijzigd door
Case_C op 26-02-2015 11:31
]