Toon posts:

[PC] Star Citizen - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 23 ... 99 Laatste
Acties:
  • 225.335 views

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13:44
Schnoop schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 12:27:
Zit ook wat in ja. Een aquila heeft zoals ik begrijp best wat offensive capabilities. Hoe zou zo een schip het afleggen tegen een orion?
Niet, gezien de Aquila de Orion outmanouvered, daarmee heeft de Connie altijd de keuze om het gevecht uit de weg te gaan. Of de Aquila genoeg vuurkracht heeft om de Orion echt pijn te doen weet ik niet.. misschien een volledige barrage missiles, wanneer de schilden down zijn.

Maar andersom zal de Orion de Aquila weinig maken.

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
En kleiner is waarschijnlijk ook sneller, die Orion is een lompe langzame miner. Dat zal ook schelen..

Verwijderd

Orion valt te zien als een (mijn)basis dat kan vliegen denk ik :P

• WimP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07 09:27
En we hebben er weer een Orion bij in de ORG, kon um niet laten staan, wat een machtig schip O+ O+

• Schnoop
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-09 21:03
Een een Aquila. =). Hoe zorg ik dat deze toegevoegd wordt aan de GoT spreadsheet?

• WimP
Schnoop schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 13:12:
Een een Aquila. =). Hoe zorg ik dat deze toegevoegd wordt aan de GoT spreadsheet?
Over/opnieuw op deze link klikken: http://goo.gl/forms/9kz7dIyAFa (als je ingelogd bent met de/hetzelfde Google account als de vorige keer kan je je reactie bewerken)

• Schnoop
WimPliers schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 13:13:
[...]

Over/opnieuw op deze link klikken: http://goo.gl/forms/9kz7dIyAFa (als je ingelogd bent met de/hetzelfde Google account als de vorige keer kan je je reactie bewerken)
Inderdaad. Thx, heb het aangepast.

• Facerafter
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-12 13:37
Cygnitr0n schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 11:31:
[...]

Ja, of in ieder geval dit jaar Hangar ready. Dan kunnen we eens die organisatie hangar proberen tegen die tijd. :*)
Case_C schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 11:17:
Als ik bij de PU Alpha release al toegang heb tot mijn Carrack ben ik tevreden :) .
Dan denk ik dat jullie teleurgesteld zullen zijn.
Als je kijkt hoe lang ze over bepaalde schepen hebben gedaan en nu nog steeds niet af zijn, zoals de Starfarer (Zelfs nodig voor SQ42), Caterpillar, Merchant Man, Avenger (Van PBR vid naar Hangar). Dan verwacht ik niet dat de Carrack bij PU Alpha al beschikbaar is.

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij lag de Carrack wel op schema om eind dit jaar af te zijn. Weet even niet meer waarin dat verteld werd. Schepen als de Caterpillar komen wel echt later pas.

• Case_C
Verwijderd schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 15:20:
Volgens mij lag de Carrack wel op schema om eind dit jaar af te zijn. Weet even niet meer waarin dat verteld werd. Schepen als de Caterpillar komen wel echt later pas.
Dat klopt :) , maar de Avenger varianten zouden ook vorig jaar al klaar zijn ;) ... :-(

Verwijderd

Topicstarter
Case_C schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 15:34:
[...]

Dat klopt :) , maar de Avenger varianten zouden ook vorig jaar al klaar zijn ;) ... :-(
De Carrack heeft wel als voordeel dat het vanaf het begin in de definitieve ship pipeline zit. De Avenger en eerdere waves schepen komen nog uit de experimenteerperiode en hebben veel revisies ed gehad. Dus de Carrack zal wel efficienter en sneller gaan gok ik. :)

• Case_C
Verwijderd schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 15:52:
[...]

De Carrack heeft wel als voordeel dat het vanaf het begin in de definitieve ship pipeline zit. De Avenger en eerdere waves schepen komen nog uit de experimenteerperiode en hebben veel revisies ed gehad. Dus de Carrack zal wel efficienter en sneller gaan gok ik. :)
Dat is ook mijn verwachting :) , kan niet wachten tot ik erin rond kan lopen :) .

• Bornhald
Verwijderd schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 15:20:
Volgens mij was het toch dat als het in SQ42 gebruikt wordt krijgt het voorhang. Dus als de carrack dit jaar komt en voor de caterpillar zou het betekenen dat het in SQ42 zit.

Volgens mij de reden dat de caterpillar ook later is, is dat ze met de drake schepen een beetje het spoor bijster zijn. Wat de huidige cutlass kan is een beetje zoals de catarpillar beschreven wordt (evil twin van de freelancer)

begreep dat het maken van de cutlass initieel geoutsorced was en dat die dus mindere kwaliteit hebben geleverd dan de andere schepen door CIG zelf gemaakt. (ook te zien aan het moeizame opleveren van de cutlass)

kan me voorstellen dat het een "deal" was waarbij toen nog alle (de cat en cut) werden gemaakt door de zelfde partij maar dat dit dus nu intern wordt gedaan..

Maar het gros hiervan is theorycrafting :) En gezien ik zowel de cat als de carrack heb maakt het me niet zo veel uit welke ik eerder in game zie en ben ik blij verrast indien een van beide voor het eind van het jaar in de hangar staat.

• royalt123
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:23
Ik ben enorm benieuwd naar welke soorten varianten we zullen krijgen van Avenger!

Mijn droom variant: military+transport
-zijvleugel class-1 power-2 (met bulldog cf117)
-Zijvleugel class-3 power-3
-Neus class-4 power-2 (met dubbele bulldog cf117)

Dubbele piloot seat :) (2de piloot voor Neus+power management)

In zwart uitgevoerd.
Case_C schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 15:34:
[...]

• Case_C
royalt123 schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 15:59:
Ik ben enorm benieuwd naar welke soorten varianten we zullen krijgen van Avenger!

Mijn droom variant: military+transport
-zijvleugel class-1 power-2 (met bulldog cf117)
-Zijvleugel class-3 power-3
-Neus class-4 power-2 (met dubbele bulldog cf117)

Dubbele piloot seat :) (2de piloot voor Neus+power management)

In zwart uitgevoerd.

[...]
De Tigerstriek is momenteel behoorlijk gebuffed, dus die heeft geen upgrade nodig. Heb regelmatig 1 shot 1 kill op de Vanduul :P dus 1000 punten in 1x :P. Heb ook kunnen wennen aan de fixed gimbals van de Wings, dus voor mij hoeft er niet teveel aan te wijzigen.

• royalt123
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:23
1 shot 1 kill :o ik heb er toch minstens 10-30 nodig, het is wel verbeterd sinds 1.03
Case_C schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 16:14:
[...]

De Tigerstriek is momenteel behoorlijk gebuffed, dus die heeft geen upgrade nodig. Heb regelmatig 1 shot 1 kill op de Vanduul :P dus 1000 punten in 1x :P. Heb ook kunnen wennen aan de fixed gimbals van de Wings, dus voor mij hoeft er niet teveel aan te wijzigen.

• Case_C
royalt123 schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 17:34:
1 shot 1 kill :o ik heb er toch minstens 10-30 nodig, het is wel verbeterd sinds 1.03

[...]
Dat zijn uiteraard lucky shots waarbij iemand anders al voor de schilden heeft gezorgd ;) , en er 1 kogel precies de cockpit van de Vanduul op de juiste plek weet te raken :) .

Hello smugglers :p :

[ Voor 8% gewijzigd door Case_C op 25-02-2015 21:28 ]

• IMa34
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-05-2021
Leuk filmpje :D

• Ircghost
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:15

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Gaaf filmpje inderdaad! Mooi om te zien dat ook die kant goede aandacht krijgt :).

• Bornhald
sandi's facebook sniper guns
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/v/t1.0-9/10922471_820899017963386_2069786586629888265_n.jpg?oh=bac42987127cebe7f0af030b9255e950&oe=5583D2F3&__gda__=1435076683_09909c18e09f3ebd15288211389f0459

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-12 13:12

Fordox

00101010

Doet me een beetje dneken aan de rifle van star trek:
Afbeeldingslocatie: http://i756.photobucket.com/albums/xx208/Xamikaze330/General%20Star%20Trek/Star%20Trek%20Weapons/STFC-CompressionPhaserRifle-transparent.png

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

• Ircghost

Ircghost

Of de Gauss rifle met laser rifle scope van fallout new vegas ;)

• Case_C
Ircghost schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 00:01:
Gaaf filmpje inderdaad! Mooi om te zien dat ook die kant goede aandacht krijgt :).
Dit is natuurlijk wel fan-made ;) , dus ofo het daadwerkelijk aandacht gaat krijgen is door dit filmpje nog niet bevestigd. (Niet dat ze er geen aandacht aan gaan besteden :P )

• Ircghost

Ircghost

Ah dat had ik niet helemaal door, thanks ;).

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 00:20
Erg toffe filmpjes maakt die man :D

• Schnoop
Is er al iets bekend over welke zaken je straks allemaal kunt gaan kopen met real currency? Bijv credits of ships?

• Facerafter
Schnoop schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 11:06:
Is er al iets bekend over welke zaken je straks allemaal kunt gaan kopen met real currency? Bijv credits of ships?
Op release alleen starter schepen en UEC. Maar UEC heeft een max van wat je per maand(?) kan kopen. Bv. je kan maar 10 000 UEC per maand kopen.

• Schnoop
Facerafter schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 11:11:
[...]

Op release alleen starter schepen en UEC. Maar UEC heeft een max van wat je per maand(?) kan kopen. Bv. je kan maar 10 000 UEC per maand kopen.
Dus het wordt niet zo zoals bij sommige games dat guilds met veel creditcards te upper hand hebben? Of is 10k UEC veel?

• Metalkai
  • Laatst online: 11-01-2022
Facerafter schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 11:11:
[...]

Volgens mij was het zelfs alleen maar UEC. Schepen zouden op release helemaal niet meer gekocht kunnen worden met real money (tenzij je bedoeld dat de starter schepen inbegrepen zitten bij het spel, want dat zou nog kunnen).

• Case_C
Schnoop schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 11:18:
[...]
Dus het wordt niet zo zoals bij sommige games dat guilds met veel creditcards te upper hand hebben? Of is 10k UEC veel?
Momenteel koop je voor 10K UEC hooguit een wapen, maar die wisselkoers kan veranderen.
(speculatie disclaimer) :
Schepen zullen echt geen 10K UEC gaan kosten, maar meer richting de 50-100K voor een starter, 200-500-1000K voor een beginner multi-crew (Cutlass-Freelancer-Connie). Grotere schepen als de Orion, 890J en Carrack zullen zo gok ik, vele miljoenen aan UEC gaan kosten. Als je naar de military capitals gaat kijken zal dat al over de 100 miljoen tot miljarden (Panther bijv.) kunnen gaan wanneer je die kan kopen.

(real-world logic: een speedboot heb je al voor een kleine 10 a 50-duizend euro, een luxe-jacht gaat als snel richting de miljoenen, olietankers/jachten kosten al vele miljoenen om te maken. Nog een stapje groter, battle-cruisers/vliegdekschepen zijn in dat geval of the charts)

Die prijzen zijn puur speculatief, maar kunnen een indicatie geven van wat je kan verwachten.

In het verleden heb ik ze ook een voorbeeld horen noemen, een limiet van250K UEC per maand, de prijs per 10.000UEC kan natuurlijk nog veranderen.
Metalkai schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 11:18:
[...]
Volgens mij was het zelfs alleen maar UEC. Schepen zouden op release helemaal niet meer gekocht kunnen worden met real money (tenzij je bedoeld dat de starter schepen inbegrepen zitten bij het spel, want dat zou nog kunnen).
Je krijgt volgens mij geen schip, maar voldoende UEC om een starter te kopen. Dus schepen zijn dan totaal niet meer te kopen met $.

[ Voor 9% gewijzigd door Case_C op 26-02-2015 11:31 ]

• Facerafter
Metalkai schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 11:18:
[...]

Ik had het inderdaad over de starter schepen die bij het spel zitten.
Schnoop schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 11:18:
[...]

Als het goed is niet maar wij weten niet of 10k UEC veel is. Want wij hebben geen idee wat de economy/pricing is tijdens PU.
Case_C schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 11:26:

[...]

Je krijgt volgens mij geen schip, maar voldoende UEC om een starter te kopen. Dus schepen zijn dan totaal niet meer te kopen met $.
Is dat zo? Ik dacht dat je dan gewoon een game package krijgt zoals je hebt. Dus gewoon een package met een Aurora, Mustang of Reliant(Was de nieuwste starter toch?) erin.

[ Voor 21% gewijzigd door Facerafter op 26-02-2015 11:30 ]

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij krijg je een starterscheepje als je SQ42 volledig doorloopt, maar niet zeker.

• Case_C
Verwijderd schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 11:31:
[...]
Volgens mij krijg je een starterscheepje als je SQ42 volledig doorloopt, maar niet zeker.
Je krijgt een 'oprot-premie' van de UEE, daarmee kan je dan (als je dat wil) een starter kopen.
Facerafter schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 11:28:
[...]

Is dat zo? Ik dacht dat je dan gewoon een game package krijgt zoals je hebt. Dus gewoon een package met een Aurora, Mustang of Reliant(Was de nieuwste starter toch?) erin.
Daar ben ik behoorlijk zeker van! Langsgekomen tijdens een 10ftC, maar het levert wel weer problemen op. Hoe krijg je dan een schip als je SQ42 niet afrond, (makkelijk op te lossen maar toch)

De game-packages geven je zowieso een schip, maar mensen die het spel (SQ42) later kopen krijgen dat niet. Waarschijnlijk zal er onderscheid zijn tussen het aanschaffen van SQ42 en de PU? Als je SQ42 skipt, wat zou kunnen.. zal je toch ergens een schip vandaan moeten halen..

Nu vraag ik me af: (speculatie:)
in geval van backers:
SQ42 doorlopen > oprotpremie + een schip (uit je package)
SQ42 vroegtijdig afbreken > enkel een starter uit je package

in geval van post-release buyers:
SQ42 doorlopen > oprotpremie voor een starter te kopen
SQ42 vroegtijdig afbreken > klussen in de PU om een schip te verdienen (UEC kopen is dan aanlokkelijk)

[ Voor 64% gewijzigd door Case_C op 26-02-2015 11:38 ]

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-12 09:48
Het was inderdaad zo dat als je SQ42 niet afmaakte dat je dan zonder geld zit maar op andere schepen kan meehelpen om zo geld te verdienen en dan uiteindelijk een eigen schip te kunnen kopen. Als solo-er lijkt mij dit lastig te doen maar als je een ORG achter je hebt staan die je gelijk een schip kunnen sponsoren is dat natuurlijk al beter te behappen.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

• Schnoop
[...]
(speculatie disclaimer) :
Schepen zullen echt geen 10K UEC gaan kosten, maar meer richting de 50-100K voor een starter, 200-500-1000K voor een beginner multi-crew (Cutlass-Freelancer-Connie). Grotere schepen als de Orion, 890J en Carrack zullen zo gok ik, vele miljoenen aan UEC gaan kosten.
Het verschil tussen een Orion en een connie is in euro's pakweg 65 euro, ben erg benieuw naar het verschil in UEC uiteindelijk.

Als je store prijzen letterlijk vertaald naar UEc prijzen (1euro is 1kUEC) zou een connie op +/-260k uit moeten komen en een orion op +/-320. Ik vermoed net als jij dat het wel hoger zal liggen..

Ik vraag me overigens af hoe de UEC verhoudingen uiteindelijk gaan liggen. Als je straks maar 10k UEC per maand kan kopen zal 10k toch ergens wellicht best veel zijn lijkt me?

Als het veel is het stocken van je account met UEC het wellicht al waard. Als 10k UEC weinig is heb je er weinig aan. Kent iemand al mensen die UEC nu al stocken, of zijn hier de speculaties over?

[ Voor 20% gewijzigd door Schnoop op 26-02-2015 12:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat je straks de huidige pledge prijzen en de "in universe" UEC prijzen totaal niet kan vergelijken. Er zal denk ik in de PU alpha/beta nog een flinke balanceer actie plaatsvinden, en dan kan het allemaal behoorlijk veranderen.

• Case_C
Oh vanavond weer een Reverse the Verse :D , hopelijk met veel nieuws.

• Ircghost

Ircghost

Case_C schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 11:32:
[...]

Je krijgt een 'oprot-premie' van de UEE, daarmee kan je dan (als je dat wil) een starter kopen.

[...]

Daar ben ik behoorlijk zeker van! Langsgekomen tijdens een 10ftC, maar het levert wel weer problemen op. Hoe krijg je dan een schip als je SQ42 niet afrond, (makkelijk op te lossen maar toch)

De game-packages geven je zowieso een schip, maar mensen die het spel (SQ42) later kopen krijgen dat niet. Waarschijnlijk zal er onderscheid zijn tussen het aanschaffen van SQ42 en de PU? Als je SQ42 skipt, wat zou kunnen.. zal je toch ergens een schip vandaan moeten halen..

Nu vraag ik me af: (speculatie:)
in geval van backers:
SQ42 doorlopen > oprotpremie + een schip (uit je package)
SQ42 vroegtijdig afbreken > enkel een starter uit je package

in geval van post-release buyers:
SQ42 doorlopen > oprotpremie voor een starter te kopen
SQ42 vroegtijdig afbreken > klussen in de PU om een schip te verdienen (UEC kopen is dan aanlokkelijk)
dit is toch al meerdere keren bevestigd dat dit het geval zijn?

• Case_C
Ircghost schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 17:37:
[...]

dit is toch al meerdere keren bevestigd dat dit het geval zijn?
klopt, maar ik had het niet 1,2,3, bij de hand.. dus dan word het maar een gerichte "speculatie" ;)

Around the Verse:

+ De sneak peak :)

[ Voor 18% gewijzigd door Case_C op 26-02-2015 19:47 ]

• Case_C
De Notes van RtV :) :
  • Status on the mining mini-game: - Hopefully coming today, waiting on Turbulent.
  • More on the Orion tomorrow - More art
  • Do CIG employees get discounts? - Nope!
  • Is the Reddit AMA being rescheduled? Chris has no time in March, but they’ll probably try to do it again eventually.
  • Even getting Chris to sit down for 10 FTC is hard.
  • Can the Orion land? - We'll find out more about that tomorrow; new set of art from George Hull shows how it lands
  • The team don't know, but apparently we'll find out!
  • Does the Orion have a jump drive? -It does. Pretty much everything has a jump drive.
  • UK team are going through their tickets, but it's taking its toll. - One of the UK community team dislocated her arm apparently.
  • Patrick and Allie - CS folks over in the UK, they're on the show today.
  • Next concept sale will likely be the Vanguard deep space fighter, Then the Hull series. They were originally going to do the Hull C, but now the're going to do those all at once. A couple of fans got a look at it yesterday (the Vanguard) and they liked it, so it's coming. Not next week or the week after, but it's coming.
  • Will we see anything new from the German office soon? Yes, they're working on a kind of ‘tour’ video soon, so we should see things from the new office soon.
  • Someone suggested "Arena Commando"for the FPS module's name, and they seem to love that idea.
  • Not going to be a PTU release tomorrow. - All hands on deck pushing for 1.1
  • Operation Pitchfork skin being incorrect - Working on being resolved.
  • People want them to change the name of Terra - It's not happening.
  • Pledging for Hull A, B, and D - Perhaps we'll see how pledging for Hull C goes first
  • Will physical pledge packages ever come back? It's a possibility, but unsure at this point
  • Any update on Avenger variants? Not at this point
  • What kind of social interactions can be expected with Social Module? - You'll see!
  • Any changes with CCU system? - It's coming soon-ish
  • What part of the game will be showcased at SXSW closing party? - A few stuff, but it'll also just be a fun party, including Star Citizen-themed drinks
  • What's coming at PAX East? - If you wanna play FPS, go to PAX East!
  • You can play against the Devs! - Will beat the Assassins Creed: Blackflag devs a few years ago at E3
  • Will these events be streamed? - It costs money, so not sure
  • Ship commercials at PAX East? No! Cinematics team is working on SQ42 at the moment
  • Has the Cutlass gotten bigger? - No
  • Will energy riot shields be a thing? - Yes!
  • No info on new Corvette other than it's been put into their schedule for the future
  • New org system: - Big delay for this is the requirement that they rework a bunch of things
  • Bengal? - It's in the lead for the box art!
  • Will there be a SQ42 separate purchase deal down the line? - Yes, it will break out separately from packages
  • Will I be able to share exploration data to friends via mobiGlas? - Yes, absolutely
  • This presents gameplay elements.
  • Any updates on 64bit precision? - No updates yet
  • Moar TNG shipz?? No! while everyone at CIG wants to do them, there are other, more urgent matters
  • CIG fully intends to do cool things with them – it’s just on the back burner
  • New damage system being developed on Gladius
  • New mapstreaming for multicrew requiring a “certain multicrew ship”
  • Any information from HOTAS? No! That's Sandi's domain
  • If I don't have any friends, can I still fly the Orion? - Yes, you can fly any ship on your own with NPCs, though it might not be very efficient
  • Will there be bad guy NPCs? - Yes
  • Mouse and keyboard deal is still being balanced!
  • Any new information on Merchantman? Not yet
  • Scythe in Hangar? Not 1.1, but soon-ish
  • Is there something wrong with M50 damage states? Not that Community Team is aware of, but with all the damage state work recently, it's very possible!
  • Capture the Idris still planned? - Yes, but in 2.0
  • Will CitizenCon be available for people under the age of 18? - Depends on the venue
  • Gladiator news? - Nope, had considered rushing to get it in between 1.1 and 2.0, but not sure if that'll work out
  • How is the Gladius? - It's cool. A Gladius free-fly weekend will be done in the visible future
  • Any Freelancer news? - No news yet
  • Is Quantum Travel require to travel large distances? Or can you just drift and not worry about hitting invisible walls? - Quantum Travel is needed to get anywhere of consequence – otherwise, it would take a really, really long time
  • Any new dogfighting maps in the works? Yes, but can't talk about it
  • Connie updates? - Not yet
  • Idris hangar-ready? - Not crazy-far out

• Facerafter
Ik ben zoo blij dat ik toen toch nog de Cutlass Blue heb gekocht.

Wat voor shit zijn ze nou weer mee bezig in de official forums? Ze willen de naam van Terra verandert hebben? Serieus? Hebben ze niks anders meer om over te klagen?

[ Voor 16% gewijzigd door Facerafter op 26-02-2015 22:20 ]

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-12 13:29

Cogency

Ginnunga

Ik ignore (bij elke game) altijd de official forums. Reddit en dit soort forums haal ik mijn info vandaan. hehe

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-12 09:53

Tylocke

[Team Carrack]

Voor de mensen die graag naar de events willen in Europa:
Hello Everybody,

Assistant Community Manager Will here to give the rundown on a couple of our upcoming events:

Gamescom Event
Friday, August 7, 2015
E-werk
Schanzenstraße 37
51063 Köln, Germany

CitizenCon
Saturday, October 10, 2015
The Runway Visitor Park
Sunbank Lane
Altrincham
WA15 8XQ
(Manchester, UK)

We will of course have more information as we get closer to the events but we just wanted to give you guys a heads up incase you want to start planning now.
https://forums.robertsspaceindustries.com/discussion/235808

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• Facerafter
Hmpf jammer, had graag op zaterdag naar Keulen gegaan voor Gamescom maar SC event is op Vrijdag.

Verwijderd

Keulen is relatief dichtbij dus dat is op zich redelijk te doen.
Vorige keer was leuk. (Alleen de manier waarop het aangegeven stond was niet duidelijk.)
En wel heel erg veel space nerds bij elkaar.

• Case_C
De Orion mini game is live:
https://robertsspaceindus...Vault-A-Loan-In-The-Verse
Afbeeldingslocatie: https://robertsspaceindustries.com/media/av9d4ch7gj0ypr/source/Aloan-Bann.jpg

Die hardhat spacehelm is overigens wel heel tof :7

Het spelletje is slow-to start, maar zeker niet moeilijk :) . Had binnen een half uur 10 uncommon mines 3 drones, en de meeste assest op lvl 3. Vanavond maar eens uitspelen. (Saven is niet mogelijk)

[ Voor 65% gewijzigd door Case_C op 27-02-2015 08:56 ]

• WimP
Case_C schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 00:26:
De Orion mini game is live:
https://robertsspaceindus...Vault-A-Loan-In-The-Verse
[afbeelding]

Die hardhat spacehelm is overigens wel heel tof :7

Het spelletje is slow-to start, maar zeker niet moeilijk :) . Had binnen een half uur 10 uncommon mines 3 drones, en de meeste assest op lvl 3. Vanavond maar eens uitspelen. (Saven is niet mogelijk)
Hmm zo is even tussen door proberen. En ik lees dit: "The game saves your progress automatically in your browser." Dus waarschijnlijk kan/kun je gewoon zo verder spelen

Ben toch blij dat ik die Orion heb Case jij bakt er niet zo veel van :P :+ , heb het in een halfuurtje uitgespeeld, alles max level en schuld afgelost en nog 1.000.000 op de rekening

[ Voor 10% gewijzigd door WimP op 27-02-2015 09:48 ]

• Case_C
WimPliers schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 09:11:
[...]

Hmm zo is even tussen door proberen. En ik lees dit: "The game saves your progress automatically in your browser." Dus waarschijnlijk kan/kun je gewoon zo verder spelen

Ben toch blij dat ik die Orion heb Case jij bakt er niet zo veel van :P :+ , heb het in een halfuurtje uitgespeeld, alles max level en schuld afgelost en nog 1.000.000 op de rekening
In my defence, had ik niet continue de tijd om er naar te kijken :P .

Verwijderd

Dankzij het spel weet ik iig weer dat ik minen al heel snel beu ben.

Wat dat betreft heb ik meer interesse in de Hull varianten schepen.

• Case_C
Verwijderd schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 10:15:

"Helaas" gaan we de Vanguard deep-space fighter eerder zien :) , als die niet te duur gaat zijn kan dat een leuke 'escort' zijn voor mijn Carrack. (Met LTI, want dat is heilig natuurlijk :+ :+ ) Maar volgens mij zal die wel 150dollar + worden, gezien het toch de deep-space tegenhanger is van de Hornet...

[ Voor 15% gewijzigd door Case_C op 27-02-2015 10:18 ]

• Bornhald
Verwijderd schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 10:15:

Verwcht je dat van A naar B vliegen, crew huren, escort huren, mensen blij houden etc etc interessanter is dan minen :D

• Sturmovik177
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:56

Sturmovik177

Vroem

Kom maar op met die Vanguard! Lijkt voor mij een veel interessantere schip dan de Orion (mooi schip, maar minen is niets voor mij).

Oink

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:25
Zo, Orion Vault mining spelletje uitgespeeld. Was niet moeilijk. Vond alleen de regelmatige upgrade van de Sledge nogal nutteloos. Een Sledge lvl 5 kan 1500 SCU bevatten, maar in de praktijk haal de de sledge al veel eerder terug omdat je Refinery zit te idlen. Dus de capaciteit van de Sledge uitbreiden boven de 200 SCU was in mijn ervaring zinloos.

Je kunt overigens na het afbetalen gewoon doorgaan en nog zeldzamere metalen vinden. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Haay op 27-02-2015 11:26 ]

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-11 07:57
Jeej, Orion ding gehaald. Wat een dom spel was dat :+

[ Voor 85% gewijzigd door Jorrie op 27-02-2015 11:18 ]

Star Citizen

• rescla
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17:26
Zien jullie de title al? Heb hem net ook gehaald maar de title staat er nog niet tussen :P

• Metalkai
rescla schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 11:27:
Zien jullie de title al? Heb hem net ook gehaald maar de title staat er nog niet tussen :P
Zelfde probleem hier. Ik wacht tot vanavond, en anders speel ik het nog wel een keer.

• Haay
rescla schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 11:27:
Jahoor:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/iQ984E4.png

• rescla
Hmm. Nou ja, ik wacht nog wel even en anders stuur ik wel een support ticket/speel ik het opnieuw. Duurt niet zo lang om te spelen.

• Haay
rescla schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 11:53:
Hmm. Nou ja, ik wacht nog wel even en anders stuur ik wel een support ticket/speel ik het opnieuw. Duurt niet zo lang om te spelen.
Heb je het wel gespeeld terwijl je ingelogd was?

• Sturmovik177

Sturmovik177

Vroem

Kan de Carrack minigame nog gespeeld worden? Ik kan nu niet op de site komen op werk. 8)

Oink

• AndrewBourgeois
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-11 21:58
'k vind het jammer dat Turbulent tijd moet verdoen aan zo'n minigames terwijl ze veel belangrijkere dingen te doen hebben zoals Orgs drop 2, de Star Map en de site revamp. :(

• rescla
Haay schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 11:56:
[...]

Heb je het wel gespeeld terwijl je ingelogd was?
Jazeker, ik kan ook nog gewoon 'verder', alhoewel dat niet helemaal goed lijkt te werken. Market is bijvoorbeeld weg.
Sturmovik177 schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 12:20:
Kan de Carrack minigame nog gespeeld worden? Ik kan nu niet op de site komen op werk. 8)
Yep.

• Case_C
AndrewBourgeois schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 12:37:
'k vind het jammer dat Turbulent tijd moet verdoen aan zo'n minigames terwijl ze veel belangrijkere dingen te doen hebben zoals Orgs drop 2, de Star Map en de site revamp. :(
Daar ben ik het helemaal mee eens, het huidige organisatie-systeem is verschrikkelijk. Momenteel proberen we iedereen op RSI in de org een bericht te versturen, met een update over de organisatie: forum/ledenpas.

Je kan slechts 5 personen per keer een bericht versturen...
Zodra je een bericht verzend komt er een cooldown timer op om spam te voorkomen. Probeer dan maar 'gemakkelijk' 264 leden te benaderen...

Tijd die ze 'verdoen' aan dergelijke spelletjes zijn kunnen erg negatief uitpakken on the long run. Straks zitten we in de PU met maar een half organisatie-systeem wat niet goed geintegreerd is..

• Schnoop
Case_C schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 12:51:
[...]
Tijd die ze 'verdoen' aan dergelijke spelletjes zijn kunnen erg negatief uitpakken on the long run. Straks zitten we in de PU met maar een half organisatie-systeem wat niet goed geintegreerd is..
Deze spelletjes worden waarschijnlijk toch door een ander team gemaakt dus ik zou me er niet te veel druk over maken. Afgezien daarvan vermoed ik dat zodra de social module vrij komt er ook veel geupdate gaat worden het organisatie systeem.

• racemichel
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:12
- Misschien echt een domme vraag, excuus in dat geval-

Ik vannacht de hele TS doorgelezen en in een opwelling een aurora MR+ aangeschaft, spel gedownload en gaan dacht ik. Maar nu kan ik in de hangar alleen naar me ship toe en dan voor battle arena kiezen om tegen bots te vechten. Hoe kan ik de PU in? ;-)

• WimP
Als je PU bedoelt met vrij vliegen in space, ergens landen en chillen, dat kan nog niet ;)

Je kan nu alleen nog dogfighten (vs bots en andere spelers), racen en capture the core (capture the flag) spelen.

• Fordox

Fordox

00101010

Simpel antwoord:
Het spel is nog lang niet af.

• Case_C
racemichel schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 13:00:
- Misschien echt een domme vraag, excuus in dat geval-

Ik vannacht de hele TS doorgelezen en in een opwelling een aurora MR+ aangeschaft, spel gedownload en gaan dacht ik. Maar nu kan ik in de hangar alleen naar me ship toe en dan voor battle arena kiezen om tegen bots te vechten. Hoe kan ik de PU in? ;-)
edit: Lang antwoord :)

De PU is nog niet live at the moment :) , het spel is nog in ontwikkeling. Aan het eind van dit jaar verwachten we de eerste (alpha) implementatie van de PU. Tot die tijd zullen onderdelen van de PU in modules uitkomen.

Volgende maand verwachten we de FPS module, waarin we "ground"-combat kunnen gaan uitvoeren. Even daarna/daarvoor is AC 1.1 gepland, waarin er weer een aantal schepen en systemen aan de Arena Commander module worden toegevoegd.

De social module gaat ervoor zorgen dat je planetside kan gaan rondlopen/testen, en de hangar van vrienden kan bezoeken. Even daarna zal hopelijk AC2.0 uitkomen met multi-crew schepen.

En dan zijn we aan het eind van 2015, en krijgen we de release van Squadron42 . De single player campaign (deel1). Gelijk daarmee zou de alpha PU gereleased worden, voor alpha backers.

• Schnoop

Orion ziet er toch wel machtig groot uit!

[ Voor 10% gewijzigd door Schnoop op 27-02-2015 13:20 ]

• racemichel
Ahhh dat verklaart een hoop, het was 03:00 vannacht dus iets te enthousiast. Ik heb net wel dogfights tegen andere gasten gedaan, maar die hebben helemaal lijpe schepen met 60 guns erop... kom ik aan met 2 laser schoten die altijd mis zijn. Ik word een partijtje ge noob raped holy shit

• Case_C
racemichel schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 13:30:
Ahhh dat verklaart een hoop, het was 03:00 vannacht dus iets te enthousiast. Ik heb net wel dogfights tegen andere gasten gedaan, maar die hebben helemaal lijpe schepen met 60 guns erop... kom ik aan met 2 laser schoten die altijd mis zijn. Ik word een partijtje ge noob raped holy shit
Ja, de Super-Hornet domineert momenteel AC. Om die reden spelen we ook meer Co-op Vanduul Swarm, dat is een stuk 'vriendelijker' , met uitzondering van de regelmatige kill-steals.

Zaterdag-avonden hebben we sinds vorige week ingesteld als vaste game-avond met de organisatie: https://robertsspaceindustries.com/orgs/GOT
www.gotinc.nl/forum

Verwijderd

Topicstarter
Wat betreft org system, dit stond laatst in RtV
New org system: - Big delay for this is the requirement that they rework a bunch of things
Die gaat iig een goede revamp krijgen (en is ook hard nodig).

• Fordox

Fordox

00101010

Case_C schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 13:38:
[...]
met uitzondering van de regelmatige kill-steals.
Het is goed dat je het nu eindelijk ook zelf inziet KC :9

• Djesse8999
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-12 04:30

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

mini(ng) game gedaan, zit nu boven de 7 000 000 uec, wanneer krijg je de badge? (heb de loan al afbetaald)

[ Voor 7% gewijzigd door Djesse8999 op 27-02-2015 14:03 ]

• Metalkai
Je hoort de badge te krijgen zodra je de loan afbetaald hebt.

• Case_C
Ik hoop dat ze die badges nog een keer digitaal ingame namaken, zodat je die in je prijzenkast kan toevoegen :) . Anders heb je er na release ook vrij weinig aan.

In het geval van een prijzenkast, is voller altijd beter :)

[ Voor 8% gewijzigd door Case_C op 27-02-2015 16:06 ]

• racemichel
De mensen die nu dus in de dikke ships rondvliegen, die hebben dus oprecht €100+ of meer betaalt voor die dingen op dit moment?

Heb nu een paar coop's gedaan, en na lvl 10 wordt het met zo'n aurora wel lastig... soms zit er zo'n gast bij die maait ze uit de lucht met zijn 8 guns en missles, daar kijk je naar en denk je 'the fuck'.

• Case_C
racemichel schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 17:06:
De mensen die nu dus in de dikke ships rondvliegen, die hebben dus oprecht €100+ of meer betaalt voor die dingen op dit moment?

Heb nu een paar coop's gedaan, en na lvl 10 wordt het met zo'n aurora wel lastig... soms zit er zo'n gast bij die maait ze uit de lucht met zijn 8 guns en missles, daar kijk je naar en denk je 'the fuck'.
Ja zulke mensen zijn er bij *kuch*, (hier op tweakers is wel een behoorlijk bedrag aan funding richting CIG gegaan.)

Ach met een beetje skills en een Avenger (slechts 3 guns, 4 missiles) is het relatief goed te doen om een Super-Hornet (6 guns, 8 missiles) voorbij te streven in Vanduul-Swarm :P . En dat schip is ruim 2x zo duur als de Avenger.

Morgenavond gaat het weer feest worden in AC :P .

[ Voor 4% gewijzigd door Case_C op 27-02-2015 17:11 ]

Verwijderd

Topicstarter
racemichel schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 17:06:

Je zou nog kunnen overwegen om de Aurora te upgraden naar Aurora LN, die is behoolijk capable. Maar ga geen geld uitgeven alleen maar om te overheersen in AC. Straks komen er andere modules met hele andere type activiteiten.

• Bornhald
Verwijderd schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 17:37:
[...]

Je zou nog kunnen overwegen om de Aurora te upgraden naar Aurora LN, die is behoolijk capable. Maar ga geen geld uitgeven alleen maar om te overheersen in AC. Straks komen er andere modules met hele andere type activiteiten.
Denk dat je ook kan upgraden naar een 325 of een Avenger voor meer punch. Vraag is of je zo veel geld wil uitgeven. Ik raad het af om meer geld uit te geven (voor je het weet hoor je bij de mensen die meer dan $1000 USD hebben uitgegeven, maar dan heb je wel een speciale titel en een extra subforum. En prioriteit qua vragen aan support, maar om het daar nu voor te doen..) en ik kan het niet laten, @racemichel ik heb ook nog een mustang delta die te koop is. Wil ik wel ruilen tegen je aurora + verschil + 15%)

[ Voor 8% gewijzigd door Bornhald op 27-02-2015 18:20 ]

• Case_C
Bornhald schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 18:15:
[...]

Denk dat je ook kan upgraden naar een 325 of een Avenger voor meer punch. Vraag is of je zo veel geld wil uitgeven. Ik raad het af om meer geld uit te geven (voor je het weet hoor je bij de mensen die meer dan $1000 USD hebben uitgegeven, maar dan heb je wel een speciale titel en een extra subforum. En prioriteit qua vragen aan support, maar om het daar nu voor te doen..) en ik kan het niet laten, @racemichel ik heb ook nog een mustang delta die te koop is. Wil ik wel ruilen tegen je aurora + verschil + 15%)
Is dat niet een Delta die je hebt geupgrade van een Anniversary package?

• Bornhald
Case_C schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 18:27:
[...]

Is dat niet een Delta die je hebt geupgrade van een Anniversary package?
Klopt, met 24 maanden garantie

• Case_C
Bornhald schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 18:30:
[...]

Klopt, met 24 maanden garantie
Ah, das wel een goeie deal dan, gezien die goedkoper zijn dan de standaard Delta package :) .

• Bornhald
Case_C schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 18:33:
[...]

Ah, das wel een goeie deal dan, gezien die goedkoper zijn dan de standaard Delta package :) .
En voor 70 dollar rsi is ie voor jou. Gaat er waarschijnlijk toch aan voor een vanguard dus kan ik net zo goed dat tientje mee pakken :)

[ Voor 24% gewijzigd door Bornhald op 27-02-2015 18:42 ]

• racemichel
Bornhald schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 18:15:
[...]

Klinkt goed hoor, maar ik ben alleen nog niet thuis genoeg in alle schepen om te weten of het ook een goede deal is.

Dat gedonder met garantie moet ik ook nog uitzoeken, straks ben ik me schip kwijt?! lol

• Bornhald
Bornhald schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 18:38:
[...]

En voor 70 dollar rsi is ie voor jou. Gaat er waarschijnlijk toch aan voor een vanguard dus kan ik net zo goed dat tientje mee pakken :)
Wel zuur als de vanguard maar 130 dollar is want dat heb ik nog aan vrij besteedbaar rsi credits liggen :)

Als iemand anders hem wil, ik sta open voor een goed bod, Melt value is in ieder geval $60 rsi. Dan gaat ie naar de hoogste bieder

[ Voor 15% gewijzigd door Bornhald op 27-02-2015 18:43 ]

• DutchWalnut
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Geen Star Citizen nieuws maar helaas is Leonard Nimoy (Spock) overleden...
http://m.imdb.com/news/ni58340616/

• Bornhald
Cygnitr0n schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 18:48:
Geen Star Citizen nieuws maar helaas is Leonard Nimoy (Spock) overleden...
http://m.imdb.com/news/ni58340616/
:'(

Verwijderd

Topicstarter
Ah je kan Cutlass toch de hele week vliegen vanaf nu:

https://robertsspaceindus...-Test-Drive-And-Blue-Sale

• Bornhald
zou ik er dan 3 in mijn hangar zien ? :D

Verwijderd

Er is een manier om achter te komen. ;)

(En weer een title van prospector erbij, 5,2M was ruim genoeg. :P )

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:33

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Volgens mij gaat de prijsstelling van de Cutlas Blue niet helemaal goed ik zie hem voor 120 euro staan, maar valt uiteindelijk voor 144 euro in het mandje of doe ik iets fout?

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

• Case_C
_Dune_ schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 19:56:
Volgens mij gaat de prijsstelling van de Cutlas Blue niet helemaal goed ik zie hem voor 120 euro staan, maar valt uiteindelijk voor 144 euro in het mandje of doe ik iets fout?
Nope, dat is de VAT aka belasting die CIG tegenwoordig moet afdragen aan landen in Europa.

• DutchWalnut
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

_Dune_ schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 19:56:
145,20 is incl. BTW.

Verwijderd

Truuk met je hangar leeg laten en dat je alle schepen kan zien werkt iig hier ook.
Alleen kan je niet in je Cutlass black rondkijken in de 'achterbak'.
Wel als je op dat ene platform gaat staan en dan uit je stoel kruipt.
Maar daar gaat de tussendeur niet open.
Qua vliegen heeft hij veel meer massa dus is lang niet zo snel en wendbaar als een race schip.
Maar wel veel meer wapens.

• Sturmovik177

Sturmovik177

Vroem

Wat is de Cutlass een zwabberbak! :D Hij heeft even zijn tijd nodig om te maneuvreren, maar als ie eenmaal op gang is, wil je juist weer dat ie stabiliseert. Vraagt veel gewenning, maar moet zo maar eens Comstab weer eens aanzetten.

Oink

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik speel 't zelf niet, maar lees dit topic met interesse. Wel vraag ik me af hoeveel de gemiddelde speler nou uitgegeven heeft. Is er ergens poll data te vinden? Ik kon zo snel niks vinden :)

• Case_C
Bundin schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 21:01:
Ik speel 't zelf niet, maar lees dit topic met interesse. Wel vraag ik me af hoeveel de gemiddelde speler nou uitgegeven heeft. Is er ergens poll data te vinden? Ik kon zo snel niks vinden :)
Als je het aantal backers deelt door de totale funding krijg je een redelijk idee :P .

https://robertsspaceindustries.com/funding-goals
73,994,958 / 765,111 = 96,71 dollar.

Dan nog de subscriber inkomsten welke daarnaast lopen, en dus niet bij de funding worden opgeteld kom je zo aan meer dan 100 dollar per backer gemiddeld.

Vandaag gaat er dus weer een miljoen geslecht worden :D .

[ Voor 7% gewijzigd door Case_C op 27-02-2015 21:09 ]

• Bornhald
Bundin schreef op vrijdag 27 februari 2015 @ 21:01:
765111 star citizens (backers?)
633.991 in de uee fleet (mensen met een arena pass?)

73.995.328 USD

dus gemiddeld 96 pp

ergens ook een grafiek gezien dat het gros aurora bezitters zijn wat toen 35 euro kostte, dus kan ook zeggen dat de verhouding wat scheef zit

edit:
blijkbaar moet ik weer uit de GoT organisatie stappen..
Leden kunnen lidmaatschappen hebben naast GoT Inc., zolang de doelpunten van die organisaties niet botsen met onze eigen (zoals Piraterij, Raiding, Griefing).
dus ben nu uit de org.. heb mn scheepjes etc ook de lijst gehaald.

Ik MOET een schip hebben.. kan iemand me dus helemaal uit de lijst weghalen.. ben al uit de corp weg, en trek mn forum rechten ook maar weer in :+

[ Voor 31% gewijzigd door Bornhald op 27-02-2015 21:42 ]

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-12 13:29

Cogency

Ginnunga

Toch maar een Cutlass blue upgrade gekocht. Just to be sure, nu het "rommelt" rond de cutlass.

(kut spel) :P

edit2
fixed!

[ Voor 110% gewijzigd door Cogency op 27-02-2015 21:48 ]

Pagina: 1 ... 23 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.