Toon posts:

[PC] Star Citizen - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 99 Laatste
Acties:
  • 225.332 views

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
Jorrie schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 15:16:
Gelukkig maar dat je VD wapens binnenkort kan omsmelten want had in een domme bui een waardeloos wapen gekocht :+, kan ik die weer omsmelten en met de rest van de credits een buggy kopen ofzo :+
heb je een quote van de VD gebeuren dat het om te smelten is?
Is tegen eerdere berichtgeving in namelijk (hoewel ik het wel eens ben met je stelling, het "verbaast me" enigszins)

dit staat er ook nog wanneer je iets via de VD store koopt
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BkKjXgM.png?1

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-11 07:57
https://forums.robertsspa...ng-clarification-plans/p1
The second is that we have also started the process for allowing players to 'melt' Voyager Direct items. There are some heady logistics involved here (how does it impact the UEC cap? Or more importantly: can people game the system?), as well as web time to enable the system... but it is coming.

[ Voor 52% gewijzigd door Jorrie op 07-02-2015 15:43 ]

Star Citizen

Verwijderd

Topicstarter
Uit de Monthly report over skins:
We’ve finalized our implementation of the paint system for all vehicles including the buggy. As many of you saw we released swappable buggy paint jobs during January. This was an important step because it finished off our implementation of the first pass of the vehicle paint system. Now that this technology has been finished, tested, and proven on the buggy the Art team can proceed with implementing swappable custom paint jobs for all of our ships which you’ll be seeing very soon. This was very important to us as it allows us to begin delivering on many of the custom skins sold or included with various packages during the original campaign.

Verwijderd

Dat ze met skins aan het spelen zijn is wel leuk. Maar snap niet waarom ze niet eerst de backer skins hebben gemaakt.

En met al die shields en wapens in de store krijg je toch een beetje het idee dat ze het helemaal niet erg vinden om als een speer richting de 100 miljoen te gaan. :)

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Heb er toch een heel klein beetje dubbel gevoel bij dat een aantal gasten die voor mij het spel bekend hebben gemaakt inmiddels al weer wen poosje weg zijn bij CIG. Denk aan bv Michael Morland en Eric 'wingman' Peterson. Die laatste is overigens zn eigen project begonnen...

Ik had niet de verwachting dat het team altijd gelijk zou blijven, maar toch... Meer mensen met een ietsje pietsje dubbel gevoel?

Specs: 9800X3D, RTX 5090, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Wilde schreef op zondag 08 februari 2015 @ 13:48:
Ik had niet de verwachting dat het team altijd gelijk zou blijven, maar toch... Meer mensen met een ietsje pietsje dubbel gevoel?
Nee, heb geen dubbel gevoel. Het verhaal was al uitgelegd door CIG en Wingman. Die konden niet samen ivm het reizen en tijdsdruk. En dan moet je moeilijke keuzes maken.
Het kan ook zijn dat soms jou visie niet stroomt met de visie van Robert. En als je er samen niet uit komt dan is het helaas einde oefening. Zo gaat het in het echte leven.
Maar om te praten over dubbele gevoelens? Nee. Waar CIG nu heen gaat ben ik het volkomen mee eens. En zo niet. Dan plemp ik dat daar wel op het forum :)

• Bornhald
Wilde schreef op zondag 08 februari 2015 @ 13:48:
Heb er toch een heel klein beetje dubbel gevoel bij dat een aantal gasten die voor mij het spel bekend hebben gemaakt inmiddels al weer wen poosje weg zijn bij CIG. Denk aan bv Michael Morland en Eric 'wingman' Peterson. Die laatste is overigens zn eigen project begonnen...

Michael Morlan heeft zelf ook geen dubbel gevoel :)

edit: is ook toevallig de aflevering waar Eric 'wingman' Peterson in zit :D

[ Voor 5% gewijzigd door Bornhald op 08-02-2015 14:42 ]

• Brandonchat
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-03-2020
Is toch weer een skin 8)7

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19:38
Vanduul Concept Art van John Dickenson:

Afbeeldingslocatie: http://i5.minus.com/iF1TT4WJ7o89W.jpg

De rest is achter de link te vinden :) .

http://imgur.com/a/bLXes#0

• Ircghost
  • Laatst online: 13:18

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Wow, daar zitten gave dingen tussen!

Verwijderd

Idd, het heeft wel wat weg van de Giger stijl (die van de Aliens films).
Dit is wel even wat anders dan de gemiddelde game design van welk spel dan ook.
Ben benieuwd in hoeverre ze dat 'in engine' gaan weten te realiseren.

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:35
Elke donkere pixel onder die Kingship is een Scythe of Glaive neem ik aan? Succes met je Operation Pitchfork :Y)

• Ircghost

Ircghost

Ik dacht eerst, dat zijn pamfletten :P

• Djesse8999
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-12 04:30

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Snoz Lombardo schreef op maandag 09 februari 2015 @ 09:28:
Elke donkere pixel onder die Kingship is een Scythe of Glaive neem ik aan? Succes met je Operation Pitchfork :Y)
Lekker maaien zou ik zeggen :+ :Y

paar hornets doen wonderen ;)

Ircghost schreef op maandag 09 februari 2015 @ 09:37:
Ik dacht eerst, dat zijn pamfletten :P
Vanduul spamship :')

[ Voor 23% gewijzigd door Djesse8999 op 09-02-2015 09:38 ]

• Case_C
Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2015 @ 09:23:
Idd, het heeft wel wat weg van de Giger stijl (die van de Aliens films).
Dit is wel even wat anders dan de gemiddelde game design van welk spel dan ook.
Ben benieuwd in hoeverre ze dat 'in engine' gaan weten te realiseren.
Als ik de verwachtingen op GPU gebied zie van de R380x en komende nVidia generatie moet dit voor de PC's wel te doen zijn, (met optimalisatie natuurlijk). Of dit haalbaar is volgens mij volledig afhankelijk in hoeverre de servers 'nodig' zijn om zo'n Vanduul vloot te simuleren :P .

• WimP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07 09:27
Snoz Lombardo schreef op maandag 09 februari 2015 @ 09:28:
Paar nucleaire missiles ertussen ruimt flink op hoor :+

Dan m'n Freelancer DUR op auto-aim zetten met jou als piloot, ik in m'n volledig bemande Phoenix erachter en weg Kingship >:)

Operation Pitchfork word een groot succes! We zullen die Vanduul is een lesje leren

[ Voor 9% gewijzigd door WimP op 09-02-2015 10:03 ]

• Case_C
WimPliers schreef op maandag 09 februari 2015 @ 10:03:
[...]

Paar nucleaire missiles ertussen ruimt flink op hoor :+

Dan m'n Freelancer DUR op auto-aim zetten met jou als piloot, ik in m'n volledig bemande Phoenix erachter en weg Kingship >:)

Operation Pitchfork word een groot succes! We zullen die Vanduul is een lesje leren
Een DUR en Phoenix zijn groter dan een fighter he :P , ik gok dat de Vanduul dan ineens wel raak kunnen schieten :+ . Dan kunnen 10 Glaives nog vervelend worden :P .

Verwijderd

Zullen we in de toekomst deze Vanduul schepen ook zelf kunnen vliegen?

Het design spreekt me erg aan namelijk :-)

• Djesse8999

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2015 @ 10:36:
Zullen we in de toekomst deze Vanduul schepen ook zelf kunnen vliegen?

Het design spreekt me erg aan namelijk :-)
Volgens mij wel een captured scyte, verder weet ik het niet.

• Case_C
Djesse8999 schreef op maandag 09 februari 2015 @ 10:37:
[...]

Volgens mij wel een captured scyte, verder weet ik het niet.
In RtV is aangegeven dat de UEE ook andere schepen van de Vanduul heeft. Deze zijn alleen niet te koop, dus als je er een wilt zul je hem zelf moeten capturen.

• Djesse8999

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Maar als ik het goed begrijp moet de Vanduul het vooral hebben van de aantallen?

dan heeft het weinig nut om een schyte te vliegen lijkt me.

[ Voor 4% gewijzigd door Djesse8999 op 09-02-2015 10:45 ]

• Metalkai
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-01-2022
Dat ligt eraan denk ik. Is de reden dat de Vanduul het van aantallen moet hebben omdat de schepen slecht zijn, of omdat de pilots slecht zijn :P

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op maandag 09 februari 2015 @ 08:46:
Vanduul Concept Art van John Dickenson:

[afbeelding]

De rest is achter de link te vinden :) .

http://imgur.com/a/bLXes#0
Like it al lot! :D

• Fordox
  • Laatst online: 20-12 13:12

Fordox

00101010

Metalkai schreef op maandag 09 februari 2015 @ 10:46:
Dat ligt eraan denk ik. Is de reden dat de Vanduul het van aantallen moet hebben omdat de schepen slecht zijn, of omdat de pilots slecht zijn :P
Dat, en het geeft denk ik een aardige kans om Vanduul Space in te vliegen als spion/smuggler :)

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Verwijderd

Topicstarter
Je moet er wel rekening mee houden dat je voor de Scythe geen insurance krijgt (een uitzondering zijn de LTI Scythes die je nu voor absurde bedragen op de grey market ziet). :P

• Bornhald
Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2015 @ 14:28:
Je moet er wel rekening mee houden dat je voor de Scythe geen insurance krijgt (een uitzondering zijn de LTI Scythes die je nu voor absurde bedragen op de grey market ziet). :P
en dat onderdelen wellicht "lastig" te krijgen zijn gezien de Vandul niet zo erg happig zijn op handel drijven met de UEC

• Case_C
Bornhald schreef op maandag 09 februari 2015 @ 14:46:
[...]

en dat onderdelen wellicht "lastig" te krijgen zijn gezien de Vandul niet zo erg happig zijn op handel drijven met de UEC
Een Scythe gaat dus echt iets zijn als een oldtimer, die continue in de garage staat. En waar je enkel met mooi weer een rondje mee gaat rijden/vliegen.

(Of een russische T-90 om het in de huidige perspectieven te zien :+ , probeer die maar eens te verzekeren :P )

• Sturmovik177
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:42

Sturmovik177

Vroem

Zo hee, de Aurora LN is best bad-ass met haar 4 lasers! :D

Heb mijn Avenger omgesmolten omdat ie in AC nogal tegenviel en nam daarvoor in de plaats de Legionnaire. Ik kan nu in VS net zo lang uithouden als met de stock Hornet t/m ronde 17 maar wel met dubbel zoveel fun (pew pew laz0rs!). :9

Oink

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-12 09:53

Tylocke

[Team Carrack]

Sturmovik177 schreef op maandag 09 februari 2015 @ 14:55:

Heb mijn Avenger omgesmolten omdat ie in AC nogal tegenviel en nam daarvoor in de plaats de Legionnaire. Ik kan nu in VS net zo lang uithouden als met de stock Hornet t/m ronde 17 maar wel met dubbel zoveel fun (pew pew laz0rs!). :9
Best netjes hoor om met de LN 17 rondes te spelen. Ik loop op de een of andere manier met de Priest altijd veel schade op (of zelfs lives lost) om het zo ver te schoppen. Dit zowel met mijn 315p als met mijn Mustang Delta.

Vroegah kwam ik verder, voordat missiles stukken beter werden.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• Sturmovik177

Sturmovik177

Vroem

Moet wel verklappen dat ik wel met een maat zijn 325A meevlieg. Maar evengoed knallen we vaak tegen de asteroids op of worden doormidden geklieft wanneer de AI besluit te rammen. :+
Maar de LN draait, met de Newtonian/space-brake aan gewoon goed mee wanneer de Scythe van dichtbij voorbij vliegt en hun broadside laten zien = Fire all weapons!

Oink

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Ik hoop dat de info over de nieuwe Avengers snel komen.... :O :O

• WimP
Er zullen altijd wel een paar black market dudes te vinden zijn waar je onderdelen voor je Scythe kan halen, of gewoon eentje voorzichtig neerknallen en die voor onderdelen gebruiken 8)

• Sturmovik177

Sturmovik177

Vroem

Ook dat is een handeltje: Scythe-hunters. 8-)

Oink

Verwijderd

Klote dat er geen verzekering voor Vanduul schepen te krijgen is, daardoor is voor mij de motivatie om die dingen te proberen te veroveren totaal afwezig, want zonder verzekering zou ik er namelijk niet mee durven te vliegen.

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2015 @ 15:48:
Klote dat er geen verzekering voor Vanduul schepen te krijgen is, daardoor is voor mij de motivatie om die dingen te proberen te veroveren totaal afwezig, want zonder verzekering zou ik er namelijk niet mee durven te vliegen.
Inderdaad. Dan wordt het een dure hangar prop. :+

• Case_C
Verwijderd schreef op maandag 09 februari 2015 @ 15:48:
Mij lijkt het toch een behoorlijk leuk ornament om aan het plafond te hangen in m'n hangar :P , als troffee zeg maar.

• Fordox

Fordox

00101010

Ik denk dat de scythes redelijk makkelijk te salvagen zijn, er zijn er duizenden van die je waarschijnlijk tegen komt. En met al die onderdelen kun je iig 1 complete maken.

Het probleem is denk ik eerder om ze om te toveren zodat jij er in kan vliegen.

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-12 20:10
Wow die plaatjes.. echt gewoon zo alien gevoel erbij

• JurGor
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18-12 08:25
Sturmovik177 schreef op maandag 09 februari 2015 @ 14:55:

Hmmm... goed om te lezen dat de LN lekker wegspeelt.

Speel je met een of ander joystick/handels/pad apparaat of muis + keyboard?

• Sturmovik177

Sturmovik177

Vroem

JurGor schreef op maandag 09 februari 2015 @ 16:58:
[...]

Hmmm... goed om te lezen dat de LN lekker wegspeelt.

Speel je met een of ander joystick/handels/pad apparaat of muis + keyboard?
Ik speel met een joystick (Logitech Extreme 3D Pro) en keyboard. De LN heeft enkel Class 1 gunmounts, dus geen gimbals - al las ik ergens op reddit dat je gimbal mounts kan gebruiken, maar dat moet ik zelf even uittesten.

Het blijft een trage schip en is met alles middelmatig want het is een allrounder. De LN heeft een iets krachtigere motor dan de andere Auroras met 2 extra Class 1 gunmounts.

4 lasers + grote voorruit met kozijnen = een vliegende turret of trage broertje van de Tie-Interceptor. 8)

Oink

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Sturmovik177 schreef op maandag 09 februari 2015 @ 17:16:
[...]

Ik speel met een joystick (Logitech Extreme 3D Pro) en keyboard. De LN heeft enkel Class 1 gunmounts, dus geen gimbals - al las ik ergens op reddit dat je gimbal mounts kan gebruiken, maar dat moet ik zelf even uittesten.

Het blijft een trage schip en is met alles middelmatig want het is een allrounder. De LN heeft een iets krachtigere motor dan de andere Auroras met 2 extra Class 1 gunmounts.

4 lasers + grote voorruit met kozijnen = een vliegende turret of trage broertje van de Tie-Interceptor. 8)
Dat de Aurora traag is kan ik bevestigen. Tijdens een coop potje klapte ik erop met mijn 315p toen een vriend van mij met de Aurora een scherpe bocht nam. De Aurora viel bijna helemaal stil en dit was ik niet gewend! Gevolg: 2 schepen kapot :'(

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Zo op deze late avond nog even headtracking geprobeerd met Star Citizen. Erg leuk om eens te proberen mocht je een webcam hebben. :9

Ben zelf van plan om een eigen IR Tracker te maken, deze zal ik ook wel hier posten t.z.t.
Maar je kunt het ook zonder. Dus zal ik hieronder even een tutorial neer zetten hoe je het kan doen zonder IR tracking.

Benodigd:
  • Headtracking software
  • Een Camera (liefst op 60fps)
Stap 1:
Installeer de software.

// Software vind je hier: FaceTrackNoIR

Stap 2:

En dit moet je uitvoeren:
Neem deze settings over

Profile:
default.ini

Global Settings :
Smoothing (25)
INVERT Y en X AXIS

Tracker Source (1st = Master) :
Selecteer faceAPI V3.2.6 van het dropdown menu

Tracker Srouce (2nd) :
NONE

Filter :
Accela Filter Mk2
(gewoon laten staan dus)

Game Protocol :
Mouse Look
Ga naar SETTINGS
Mouse Style op Relative zetten (Erg belangrijk)!!!
Max out beide X en Y (tot 50),
Map mouse Wheel = None
Laat Virtual Desk uitgevinkt staan en klik op Ok.
Nou kan je eerst Start uitproberen in het GO! menu.

// Je zal merken dat de muis maar minimaal beweegt. Dus dat moeten we veranderen in het *.ini file.

Druk op Stop in het GO! menu.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rdbV5Pvl.png

Stap 3:

BELANGRIJK!

De standaard parameters van de game protocol ' Mouse Look' staat standaard op 50 maar dit is dus niet genoeg.
Volg de volgende stappen om dit te veranderen (Je kan het aanpassen, het is namelijk persoonlijk).

Ga naar de default.ini bestandslocatie:
C:\Program Files (x86)\Abbequerque Inc\FaceTrackNoIR\Settings

Open de default.ini met notepad (of CC++ bla bla bla)
Scroll helemaal naar beneden en je vind de optie MOUSE

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Auwhn4Rl.png

Verander het volgende:
SensX = 50 verander naar 325 (max 650)
SensY = 50 verander naar 500 (max 1000)

// Dit is zeer persoonlijk en hangt ook af aan de beeldscherm die je gebruikt. Hoe lager de hoogte hoe lager het getal in de SensX etc. etc. Gewoon aanpassen naar wat jij prettig vind.

Save je verandering (Ctrl+S) of de Save icoon.
Ga terug naar je FaceTrackNoIR.
Toets op Load.
Laad de default.ini file (je kan je file later saven op een andere *.ini)
Mocht alles goed staan controlleer wel even op je Game Protocol op Mouse Look staat.
Je hoeft niet in settings te kijken, want dat kan er voor zorgen dat alles terug gaat naar X50 en Y50.

Dit alles kan je nog persoonlijker maken door met Curves aan de slag te gaan. Maar voor nu is het niet nodig.

Stap 4:
Druk op Start in het Go! menu, nu zie je je muis goed bewegen.
En start daarna Star Citizen op (mocht het niet werken dan moet je de FaceTrackNoIR openen als admin).
Veel plezier in de hangar! en natuurlijk met AC :D

//PS vergeet je save file niet te veranderen in bijv. Star Citizen 8)

Bron: via Star Citizen Forum

*O* *O* *O* *O* *O* *O*

[ Voor 1% gewijzigd door DutchWalnut op 10-02-2015 08:56 . Reden: verbeteren ]

• bdiepeveen89
  • Laatst online: 08-08-2024
Om in te haken op de post van Cygnitr0n

Voor de gene die een oculus rift DK2 hebben de onderstaande guide helpt je met het opzetten van de Rift.
Heb het zelf al geprobeerd maar helaas is mijn PC niet sterk genoeg (haal max 15-20 fps in space , hanger module zit rond de 40 fps)

Unoffical DK2 Guide for Star citizen

Verwijderd

Topicstarter
Iemand al eens EDTracker werkend gekregen met SC?

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Verwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 09:35:
Iemand al eens EDTracker werkend gekregen met SC?
Dat kan onder andere met de software die ik heb genoemd, maar je kan het ook doen met Vjoy en SC joymapper.

Hier de bron: http://edtracker.org.uk/i...e-support/25-star-citizen

:)

• JurGor
  • Laatst online: 18-12 08:25
Sturmovik177 schreef op maandag 09 februari 2015 @ 17:16:
[...]

Ah, dank je. _/-\o_

Mijn enige schip is een LN, maar ik heb mezelf tot nu toe de spoilers/frustratie van alpha-testen grotendeels bespaard. Je reactie dat je pret hebt met je LN verleid me ertoe om het toch maar eens te proberen! Zal alleen wel met muis+keyboard worden.

• Djesse8999

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Je kan bij de tracker source ook point tracking selecteren, heb hier nog een kinect dus als ik die op de IR camera zet en een freetrack clip maak met ir leds heb ik wel leuke headtracking lijkt me :Y

[ Voor 81% gewijzigd door Djesse8999 op 10-02-2015 10:41 ]

• Sturmovik177

Sturmovik177

Vroem

Bedankt voor de info. Het forum op RSI is nogal lastig te volgen.

Man man, nu ik dat filmpje van Polygon heb gezien met de headtracker (rond je cockpit naar buiten kijken), lijkt het me ook wel interessant om zoiets te gaan gebruiken. :9

Oink

Verwijderd

Topicstarter
Sturmovik177 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 10:46:
[...]
Je kan beter de SC reddit volgen, veel overzichtelijker.

• Sturmovik177

Sturmovik177

Vroem

JurGor schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 10:30:
[...]

Ah, dank je. _/-\o_

Mijn enige schip is een LN, maar ik heb mezelf tot nu toe de spoilers/frustratie van alpha-testen grotendeels bespaard. Je reactie dat je pret hebt met je LN verleid me ertoe om het toch maar eens te proberen! Zal alleen wel met muis+keyboard worden.
Het is nog steeds wel buggy met bijbehorende crashes en glitches. Hier en daar is ook nog wat clipping te zien. Maar dat krijg je met games die wel af zijn ook wel. Voor een (pre) Alpha zijn de werkende modules toch goed afgewerkt.

Besturen met muis + keyboard is ook prima te doen en misschien wel het meest makkelijke met mikken. Let wel dat het middengedeelte van je HUD een soort van deadzone is wat bedoeld is voor je mouse-aim. Pas buiten dat gebied ga je pas echt sturen met je schip.

Oink

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Sturmovik177 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 10:46:
[...]

Man man, nu ik dat filmpje van Polygon heb gezien met de headtracker (rond je cockpit naar buiten kijken), lijkt het me ook wel interessant om zoiets te gaan gebruiken. :9
No problem!
Ik ben erg voorstander van immersion. En dit, samen met een HOTAS en Voice Attack, komt er al aardig in de buurt. :*)

Leuke spullen voor een eigen IR Tracker:

Benodigdheden:
1x PVC isolatieband (1.08)
1x Batterijclip voor 9 V-blokbatterij T-uitvoering (0.39)
1x Batterijhouders D voor 2 penlites (1.49)
1m AlphaWire Draad 1 x 0.32 mm² Zwart (0.24)
1m AlphaWire Draad 1 x 0.32 mm² Rood (0.24)
3x Osram Components Osram Components SFH 485 P IR-emitter 880 nm 40 ° 5 mm Radiaal bedraad (1.68)
3x Weerstand 30 Ω Axiaal bedraad 0207 0.25 W (0.30)
1x Wipschakelaar met soldeerogen (0.89)
1x Karton of hout (Oude doos of triplex)

Totaal uitgave zonder camera en batterij: 6,31 euro

Hier een afbeelding hoe het er dan uit ziet:
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EKaRZLB.png
* Maten in mm
* Weerstand aan (+) draad

[ Voor 48% gewijzigd door DutchWalnut op 10-02-2015 11:35 ]

Verwijderd

Topicstarter
Vanaf vrijdag gratis 300i vliegen. En 350r in de sale.
Hello everybody,
Here's your schedule for this week! This week kick starts a new fly free system that we've implemented which every other week you'll get access to a different ship or series of ships to try out! We're going to start this week off with the 300 series, and if you happen to enjoy the limited 350R enough, we've made that available once more.

Monday February 9th
-10 For the Designers

Tuesday February 10th
- Meet the Devs w/ Ryan Archer

Wednesday February 11th
- Vault Update
- Fan Spotlight: Fan Ship Volume 4

Thursday February 12th
- Around the Verse
- Reverse the Verse

Friday February 13th
- Design Post: Arena Commander Credits
- RSI Museum
- Fly Free Week (300 Series)
- 350R Sale
https://forums.robertsspaceindustries.com/discussion/230981

• Case_C
Cygnitr0n schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 10:56:
[...]

No problem!
Ik ben erg voorstander van immersion. En dit, samen met een HOTAS en Voice Attack, komt er al aardig in de buurt. :*)

Leuke spullen voor een eigen IR Tracker:

Benodigdheden:
1x PVC isolatieband (1.08)
1x Batterijclip voor 9 V-blokbatterij T-uitvoering (0.39)
1x Batterijhouders D voor 2 penlites (1.49)
1m AlphaWire Draad 1 x 0.32 mm² Zwart (0.24)
1m AlphaWire Draad 1 x 0.32 mm² Rood (0.24)
3x Osram Components Osram Components SFH 485 P IR-emitter 880 nm 40 ° 5 mm Radiaal bedraad (1.68)
3x Weerstand 30 Ω Axiaal bedraad 0207 0.25 W (0.30)
1x Wipschakelaar met soldeerogen (0.89)
1x Karton of hout (Oude doos of triplex)

Totaal uitgave zonder camera en batterij: 6,31 euro

*Je kan ook USB gebruiken (12v), veranderd alleen de weerstand van 30 Ω naar 220 Ω

Hier een afbeelding hoe het er dan uit ziet:
[afbeelding]
* Maten in mm
* Weerstand aan (+) draad
Gaaf idee om het zelf te maken :D , erg benieuwd wat je ervan gaat breien :P . Zou het zelf ook gaaf vinden om te maken, maar qua electra (buiten componenten) ben ik nog een totale noob.

Heb al meer filmpjes gezien van mensen die het zelf hebben gemaakt, en als je de kosten ziet is het wel degelijk interessant i.t.t. een TrackIR bv.
Die sale kan me weinig interesseren, maar de designpost van aankomende vrijdag des te meer :) . Meer info over credits in AC, hopelijk krijgen we dan eindelijk een datum voor AC 1.1 .

Heeft trouwens iemand een idee wat het RSI museum gaat inhouden? Een museum op 'ingame' Earth?

• Snoz Lombardo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:35
Case_C schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 11:21:
[...]
Heeft trouwens iemand een idee wat het RSI museum gaat inhouden? Een museum op 'ingame' Earth?
Dat is gewoon een onderdeel van de RSI site waarin oude projecten van CR en z'n team staan beschreven. Laatste post is van ergens in 2013.

Meer info: http://starcitizen.wikia.com/wiki/RSI_Museum

Verwijderd

Topicstarter
Deze is ook wel mooi van Reddit, ik denk van een opgeblazen Scythe. Het Vanduul model kan nog wel wat werk gebruiken.

Afbeeldingslocatie: http://i1237.photobucket.com/albums/ff477/ASF_Memnoch/Vanduul.png

• Case_C
Verwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 13:33:
Deze is ook wel mooi van Reddit, ik denk van een opgeblazen Scythe. Het Vanduul model kan nog wel wat werk gebruiken.

[afbeelding]
Z'n ruggegraatje steekt toch al wel lekker uit :P .

Verwijderd

Topicstarter
Polygon speelt Arena Commander:

• Case_C
Zojuist 10 for the Designers gekeken, met heel leuk nieuws voor (cargo) schepen. De Hull series gaat vanaf het begin al de mogelijkheid krijgen voor billboards voor reclame :P . Op die manier kan je boodschappen laten zien vanaf je schip aan mensen die langsvliegen. (Soort van gelijk aan reclame op een vrachtwagen)

edit: Indirect verwijzen ze daarmee dus ook naar de mogelijkheid voor scheepsnamen e.d. :D

[ Voor 11% gewijzigd door Case_C op 10-02-2015 19:23 ]

• Fordox

Fordox

00101010

Handig voor alle piraten.

Zeg dat je zand vervoert op je billboards terwijl je eigenlijk vliegt met een zooi dure mineralen :)

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Case_C schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 18:57:
Zojuist 10 for the Designers gekeken, met heel leuk nieuws voor (cargo) schepen. De Hull series gaat vanaf het begin al de mogelijkheid krijgen voor billboards voor reclame :P . Op die manier kan je boodschappen laten zien vanaf je schip aan mensen die langsvliegen. (Soort van gelijk aan reclame op een vrachtwagen)

edit: Indirect verwijzen ze daarmee dus ook naar de mogelijkheid voor scheepsnamen e.d. :D

[video]
Ik moet sowieso zeggen dat dit een van de betere 10 for the ... Afleveringen was. Veel goede vragen en ik was ook blij om te horen hoe men de turrets gaat doen.

Verwijderd

Voor de mensen die nog niet zoveel schepen kennen:

• Sturmovik177

Sturmovik177

Vroem

Vanavond een potje Public Vanduul Swarm gespeeld in mijn Aurora LN met nog twee random spelers in hun Super Hornets en die dachten aan het begin van de ronde waarschijnlijk: "Wtf doet een Aurora hier..", getuige dat ze nog even op me begonnen te schieten.

Maar ik was uiteindelijk met 500 punten verschil de tweede geworden met een dikke grijns. :D I like this glass cannon... _O-

Oink

Verwijderd

Nice!

Wat was je bewapening. Vanilla of nog wat extra guns erop geplakt?

• Case_C
De LN heeft momenteel al 4 wapens, met volgens mij allemaal de maximale size voor het hard-point. De Vanilla LN is dus gewoon erg goed :) . Moet nog eens kijken hoe alle componenten zich verhouden tot mijn LX, volgens mij was de LN qua powerplant en engine ook iets beter namelijk.

• Sturmovik177

Sturmovik177

Vroem

Verwijderd schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 01:21:
Nice!

Wat was je bewapening. Vanilla of nog wat extra guns erop geplakt?
Vanilla. De LN heeft standaard 4 Class 1 hardpoints. Er zitten 2x Bulldog laser repeaters op en 2x M3A laser cannons voor long range softening up.

De Aurora is wel heel fragiel, dus kan al gauw gaan mauwen met 'Systems overheating' wanneer je damage hebt. Vloog zo zo'n 10 rondes lang met die warning totdat de Vanduul eindelijk de Hornets achter elkaar uitschakelden en massaal op mijn schip doken met hun Alphas en Hunters. :'(

Oink

Verwijderd

Topicstarter
Interview met de audio director van Star Citizen:
http://sweetjusticesound....09/lee-banyard-interview/

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

• Facerafter
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-12 13:37
Interview met CR.
http://venturebeat.com/20...913-supporters-interview/

[ Voor 10% gewijzigd door Facerafter op 11-02-2015 14:22 ]

Verwijderd

Waarin oa ook staat dat hij denkt dat eind 2016 het spel officieel af gaat zijn. (In hoeverre dat mogelijk is met MMO's)

• Ircghost

Ircghost

Interessant en lekker down to earth geschreven stukje :)

• Case_C
Nog Tweakers met ambitie aanwezig hier?
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/B9ku57ACUAIcOpz.jpg

• Mabok
  • Laatst online: 17-05-2021
Case_C schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 23:16:
[afbeelding]
Dat zou me zeker gaaf lijken! Alleen veel gedoe :p Sowieso moet je een retourvluchtje kopen, weet niet hoeveel dat kost + je moet dan ook een werkvisum regelen (legally entitled to work in the UK). En uberhaupt eerst gekozen worden :+

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Mabok schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 02:24:
[...]

Dat zou me zeker gaaf lijken! Alleen veel gedoe :p Sowieso moet je een retourvluchtje kopen, weet niet hoeveel dat kost + je moet dan ook een werkvisum regelen (legally entitled to work in the UK). En uberhaupt eerst gekozen worden :+
Gelukkig mag je als inwoner van een EU lidstaat gewoon werken in een ander EU lidstaat zonder werkvisum. Je moet verder natuurlijk wel voldoen aan de overige voorwaarden die in dat land gelden, maar dat is hetzelfde als voor zijn inwoners.

Waar hadden jullie dat gevonden van dat 300i weekend? Ik kan dat nergens terugvinden. Zou dat ook inhouden dat er een update komt voor de 300 serie?

• Fordox

Fordox

00101010

Case_C schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 23:16:
[afbeelding]
Lol dat lijkt me vaag, dat ik mezelf dan tegen kan komen ingame :p

Misschien moeten we als groep? T is maar 11 uur reizen :+

[ Voor 3% gewijzigd door Fordox op 12-02-2015 08:28 ]

• Case_C
Tylocke schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 06:54:
[...]

Gelukkig mag je als inwoner van een EU lidstaat gewoon werken in een ander EU lidstaat zonder werkvisum. Je moet verder natuurlijk wel voldoen aan de overige voorwaarden die in dat land gelden, maar dat is hetzelfde als voor zijn inwoners.

Waar hadden jullie dat gevonden van dat 300i weekend? Ik kan dat nergens terugvinden. Zou dat ook inhouden dat er een update komt voor de 300 serie?
Dat dacht ik dus ook, kan zelf niet 1,2,3 vinden waar je aan moet voldoen. Maar voor zover ik zie hoef je enkel in de EU te wonen, dus een paspoort lijkt me wel handig. (Of was ID al voldoende voor heel Europa?)

De 300i zou deze vrijdag weer vrij beschikbaar komen om te 'testen'. Dit stond in de week-planning van Ben volgens mij. Daarnaast ging de 350r weer in de sale. Ik denk zelf dat ze het doen om zoveel mogelijk data te verzamelen over de 300 series, om aan de hand daarvan het ontwerp te verbeteren. (Maar stiekem is het natuurlijk een verkapte demo voor een schip, met de boodschap 'buy me' 'buy me' )
Fordox schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 08:24:
[...]

Lol dat lijkt me vaag, dat ik mezelf dan tegen kan komen ingame :p

Misschien moeten we als groep? T is maar 11 uur reizen :+
Als groep opgeven met een stuk of 6 personen tegelijk :+ , met de boodschap iedereen of niet. Dan kan je daar een hele dag chillen, hoewel het volgens mij niet 'in' de Manchester studio is...

• Fordox

Fordox

00101010

Wilmslow, ligt een kwartier rijden van Manchester af. Ik denk dat het of: hun kantoor is, of; een fotostudio is die ze hebben afgehuurd.
Misschien ook wel een 3d moddeling spul waarbij je zo'n leuke morphsuit aan krijgt :p

En zeg dat als we niet worden aangenomen als groep, dat we dan nog steeds langs komen om onze klomp terug te halen! :p

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij hebben we alleen in Austin een klomp. :P

Maar wel geinig, ga ik me vanavond wel voor aanmelden. Ik denk niet dat je met een groep kan aanmelden.

• Fordox

Fordox

00101010

Gewoon een notitie erbij zetten :p

• Case_C
Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 09:23:
Volgens mij hebben we alleen in Austin een klomp. :P

Maar wel geinig, ga ik me vanavond wel voor aanmelden. Ik denk niet dat je met een groep kan aanmelden.
Klompen, het is een set he :P .

Wie weet meld ik me ook nog aan, lijkt me echt geniaal als je ingame zit. Vraag me ook af of je die NPC als character kan 'claimen' ingame :D .

• Mabok
Tylocke schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 06:54:
[...]

Nice, niet aan gedacht.
Case_C schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 08:51:
[...]

Dat dacht ik dus ook, kan zelf niet 1,2,3 vinden waar je aan moet voldoen. Maar voor zover ik zie hoef je enkel in de EU te wonen, dus een paspoort lijkt me wel handig. (Of was ID al voldoende voor heel Europa?

[...]

Als groep opgeven met een stuk of 6 personen tegelijk :+ , met de boodschap iedereen of niet. Dan kan je daar een hele dag chillen, hoewel het volgens mij niet 'in' de Manchester studio is...
Ik denk dat ID wel voldoende zal zijn.

En dan inderdaad met 6 man daarheen gaan. Blijkt het later dat onze personages worden gebruikt voor de
UEE command structure :o

(of FPS schietschijven..)

• WimP
Count me in voor de groepsapplicatie :D Lijkt me super gaaf als je jezelf tegenkomt in game.

• Fordox

Fordox

00101010

Ik zie mijn hoofd wel gebruikt worden als barman.
I Dig that :)

Dus wie gaan zich opgeven met de notitie? :p

• rescla
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 23:47
Klinkt leuk, vanavond maar even een mailtje sturen :p

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-12 09:48
Ik wel graag mee maar het zou handig zijn als ze een datum er bij vermeldde.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

• Fordox

Fordox

00101010

En is die foto alleen van je gezicht of de gehele lichaam?

• WimP
"selfie" dus lijkt me alleen het gezicht, beetje zo'n gevangenis foto, met zo'n bordje voor je houden :P

• Djesse8999

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Fordox schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 13:12:
Ik zie mijn hoofd wel gebruikt worden als barman.
I Dig that :)

Dus wie gaan zich opgeven met de notitie? :p
Ik ben 15 dus helaas :(

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-12 13:29

Cogency

Ginnunga

Als ik me in NL kon laten inscannen had ik het gedaan, maar om nu even op en neer te gaan naar Engeland zie ik niet zitten.

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Sneak Peak new concept Holotable:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BOeTE9m.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/873f9Lr.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/TDOEfVZ.png

Very nice indeed! Die oude is echt een draak! Hopelijk kan je dan ook je schip en instellingen opslaan. *vast wel*

[ Voor 24% gewijzigd door DutchWalnut op 12-02-2015 19:14 ]

• Case_C
Ziet er zeer slick uit :D , beter als dat het nu is. Hopelijk werkt het ook beter :) .

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-12 20:10
Hehe meedoen lijkt me echt stoer

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Ik vraag me af of de scans worden gedaan door Infinite Realities. Zij hebben een goede staat van dienst, zijn ook gebaseerd in de UK en hebben o.a. voor de Mass Effect 3, Witcher 3 en de trailer van Cyberpunk 2077 werk afgeleverd.

http://ir-ltd.net/

• Fordox

Fordox

00101010

En wie heeft er al als model gestaan? :p

Verwijderd

Cygnitr0n schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 19:14:
Very nice indeed! Die oude is echt een draak! Hopelijk kan je dan ook je schip en instellingen opslaan. *vast wel*
Het is nog concept. Dus daar gaan nog wel wat maandjes overheen.
Die er nu is, is idd een draak ja. Nog net één stap weg van zelf xml files aanpassen. :P

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

RtV info (bron: http://imperialnews.netwo...verse-episode-34-notes/):

- Will, Ben, James, Chelsea, Alexis, Ryan, Megan, Jenny, Billy, Thomas and more are present for RtV.
- Ryan’s hat is fedorable.
- Hoping to get the back seat of the Super Hornet usable soon (between 1.0 and 1.1).
- We’ve seen what there is of the Starfarer. Second shot soon.
- Co-op will be in FPS.
- No additional items in the Voyager Direct store this week.
- CIG is going to experiment with unlocking all the weapons in the PTU to allow you to play around with them, starting today or tomorrow.
- Hull series are on schedule.
- Orion Concept Sale Next Friday! ($325-350ish) They think… but only if the art that comes in is on point. Sale will be 7-10 days, not quantity limited, with LTI.
- The characters wear clothes.
- Currently exploring the limits of clothing customization in Austin. A lot of tech and logistics going on for clothing.
- Dog Tags will probably be another 2-3 months. Lead time is huge.
- Cool plans for streaming tech (streaming the game) to come down the line.
- CIG is working with Warhorse Studios.
- Soon you will be able to rent “ships and such” with REC, which will be outlined in the post tomorrow.
- About Gladius and Avenger hardpoint sizes – they will be balanced over the next year or so.
- Hour long RSI Museum episode tomorrow.
- No updates on the Avenger variants.
- All of the star systems have been named.
- Quite a bit of space to move around in the Starfarer in the cabin.
- CIG Germany is getting set up. They will be focused heavily on under-the-hood engine work.
- One of the guys now working at CIG Germany helped on the early SC commercials and is now with CIG full time.
- Certainly some love to the internals coming for the 300 series.
- Gladius will be flight ready soon. Gladius and Retaliator are in the main branch that uses a lot of Squadron 42 tech… it will be branched back into the AC branch at V1.1. If they try to put them in (Gladius flyable and Retaliator in-hangar) right now it just breaks things.
- The Drake Herald has been locked in and will be symmetrical for the base Herald.
- Continuing to make progress on the new damage states. Fully implemented by SQ42. The new system really helps decrease the time to develop a ship.
- No plans at the moment to move alpha access from being ship/package attached to account attached.
- HOWEVER, they are looking at a new system to replace the CCUs so you will be able to upgrade to a new ship easier without losing alpha access.
- Feedback council being formed to sort through all of the incoming feedback from the community.
- Work being done now to decide what the clothes will look like, once they get further with that work things will come faster.
- Chris gives feedback very quickly to artists on their creations.
- Kilts will be possible to put in the game because they will have skirts for female characters… but are they fashionably acceptable?
- Space kilts in zero gravity are apparently scary.
- Orion is roughly twice the size of Constellation (but that was not the final ship)
- Starfarer in SQ42 Episode 1 so it is a priority.
- P52 and P72 getting love. P52 is being done by Elwin and is about 20% done. P72 will be based on the P52.
- Revere the God of Facial Hair and the God of Hot Dogs.
- You will not be able to wander off willy nilly in Squdron 42. Military campaign. Think Wing Commander.
- PTU on schedule to go up tomorrow.
- MISC Reliant is not far along.
- Every patch has tweaks to the flight model.
- Design post on Mining next week!
- AC Credits design post isn’t counting as one of the stretch goal ones.
- Deep dive design post tomorrow on AC Credits. They will want lots of feedback on the system!

Veel info en zaken waar ze mee bezig zijn. Ik denk dat het een uitdaging wordt om alle informatie en veranderingen bij te houden de komende maanden.

• Fordox

Fordox

00101010

- Space kilts in zero gravity are apparently scary.
Ik weet wat mijn outfit wordt in de PU :)

• Case_C
Dus volgende week hebben we waarschijnlijk weer een nieuw schip om te bewonderen :) , erg benieuwd wat ze met de Orion gedaan hebben om mining een leuke bezigheid te maken.

350 dollar.. aka 413 dollar hier in Nederland...

Ook mooi om te horen dat de Reliant ook vaart maakt. De space taxi was dat toch? De "normale/npc" citizens moeten ook ergens mee vliegen. :p
Edit:
Beter lezen...

[ Voor 3% gewijzigd door Case_C op 12-02-2015 22:49 ]

• Mabok
Fordox schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 22:40:
[...]

Ik weet wat mijn outfit wordt in de PU :)
Heb ik meteen een naam voor jouw outfit :+

Afbeeldingslocatie: http://spinoff.comicbookresources.com/wp-content/uploads/2015/02/spaceballs.jpg

• Fordox

Fordox

00101010

Niet "free willy"? :p

• Case_C
Space balls vind ik wel toepasselijker :+ .

Bij deze nog een graplin' hook van Sandi's facebook.
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xpa1/t31.0-8/10505067_814016835318271_349259366025671585_o.jpg
Pagina: 1 ... 18 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.