Toon posts:

[PC] Star Citizen - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 99 Laatste
Acties:
  • 225.332 views

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 22:57:
[...]

Momenteel nog niet, maar waarschijnlijk wel in de toekomst.
Misschien dat de Hull B onder de 100$ beschikbaar gaat komen, maar dan zitten wij al met 20% VAT :( .
Maar je kan nu toch een schip kopen bijv. een MAX en dan omsmelten?
De waarde blijft toch hetzelfde in USD? Of moeten we daarna alsnog btw betalen?

[ Voor 5% gewijzigd door DutchWalnut op 30-01-2015 22:59 ]

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-12 13:29

Cogency

Ginnunga

Misschien de Avenger? In een soort van space VW Caddy uitvoering. :P

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19:38
Cygnitr0n schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 22:58:
[...]

Maar je kan nu toch een schip kopen bijv. een MAX en dan omsmelten?
De waarde blijft toch hetzelfde in USD? Of moeten we daarna alsnog btw betalen?
De waarde blijft gelijk, dus dan komt er geen VAT overheen wanneer je omsmelt en een ander goedkoper schip koopt.
Cogency schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 23:03:
Ik denk dat Cygnitron meer iets zoekt met een capacity richting een Taurus :P

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Cogency schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 23:03:
Hehe, I wish. Zie het al voor me. Een vliegende camper 8)
Case_C schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 23:04:
[...]

De waarde blijft gelijk, dus dan komt er geen VAT overheen wanneer je omsmelt en een ander goedkoper schip koopt.

[...]

Ik denk dat Cygnitron meer iets zoekt met een capacity richting een Taurus :P
Gelukkig, dan kan je nu nog investeren zodat je kan smelten.

Ben je helderziend of zo :o

[ Voor 22% gewijzigd door DutchWalnut op 30-01-2015 23:06 ]

Verwijderd

Ik zie net dat de Starfarer slechts 2 crewmembers nodig heeft, dat maakt hem extra aantrekkelijk vind ik. :)

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-12 13:12

Fordox

00101010

Case_C schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 20:32:
[...]

Vergeet Fordox niet :P :+

Racen is inderdaad erg leuk :) , maar niet echt aan mij besteed.
Verwijderd schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 20:39:
[...]

True, we hebben een 12 jarige. :+
Grrr...

spoiler:
Ik ben 21 :+

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Via Sandi FB:
Now that's what I call a ballistic cannon!
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qmuvPwY.jpg

En Design MobiGlass
https://robertsspaceindus...ion/14466-Design-MobiGlas

En de PTU is open voor AC 1.02

[ Voor 7% gewijzigd door DutchWalnut op 31-01-2015 07:30 . Reden: ptu ]

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-12 09:53

Tylocke

[Team Carrack]

Ik ben erg onder de indruk van de mG design specifications. Ik had wel het idee dat ze er redelijk ver mee waren maar zo ver uitgewerkt had ik het echt nog niet verwacht. Een Oculus Rift icm met dit lijkt me echt zo ontzettend gaaf. Dan nog een kinect erbij voor gestures en je zit zo diep in je immersion dat je vergeet te eten IRL ;)

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Tylocke schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 12:45:
[...]

Ik ben erg onder de indruk van de mG design specifications. Ik had wel het idee dat ze er redelijk ver mee waren maar zo ver uitgewerkt had ik het echt nog niet verwacht. Een Oculus Rift icm met dit lijkt me echt zo ontzettend gaaf. Dan nog een kinect erbij voor gestures en je zit zo diep in je immersion dat je vergeet te eten IRL ;)
Ja, op die full immersion kan ik zeker wel op wachten. Hopelijk dat volgend jaar (liefst eerder) de oculus zover is ontwikkeld dat het de status consument krijgt. Dan schaf ik er zeker 1 aan. :)

De mG is echt goed geworden en ik hoop dat dit later in RL ook wordt geimplementeerd. We zijn al op de goede rit met AR. Dus wie weet. :*)

• Facerafter
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-12 13:37
Pfoeh, lange design post. Kom na ~ 60% mn aandacht er niet meer op vast houden. Lees derest wel een andere keer.

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Facerafter schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 14:28:
Pfoeh, lange design post. Kom na ~ 60% mn aandacht er niet meer op vast houden. Lees derest wel een andere keer.
Het is ook wel een beetje veel, ik kom er ook niet door :*)

Verwijderd

Toch vet dat je overvoert wordt door informatie.

Moet ik weer even denken aan de opmerking van Chris die zei dat hij meer informatie aan de mensen gaf dan dat hij destijds aan de publishers zelf gaf en dat ze klaagden dat het nog niet genoeg was.

Die PTU patch is ook weer redelijk groot. Jammer dat ze er niet bij zetten wat er veranderd is.

• Case_C
Wow wat een fire-power met die 5! gun erop :D , bijna concurrentie voor de Super-Hornet :P . Ben wel bang dat de Gladius wat minder taai gaat zijn, omdat het een light-figher is.

AC1.02 zijn zeker allemaal bug-fixes? Daar had ik al weinig last van, dus nog niet echt de moeite om die op te gaan zoeken.

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 15:00:
[...]

Wow wat een fire-power met die 5! gun erop :D , bijna concurrentie voor de Super-Hornet :P . Ben wel bang dat de Gladius wat minder taai gaat zijn, omdat het een light-figher is.

AC1.02 zijn zeker allemaal bug-fixes? Daar had ik al weinig last van, dus nog niet echt de moeite om die op te gaan zoeken.
Vliegt de Gladius als dan? :o (*in de PTR)

Edit: Sorry kan niet checken want zit zoals altijd op werk :+

[ Voor 7% gewijzigd door DutchWalnut op 31-01-2015 15:13 ]

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Case_C schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 15:00:
[...]

Niet allemaal fixes: https://forums.robertsspa...atch-notes-in-progress/p1

Ik kan nu de S3 shield van mijn hornet op de 315p zetten. Wat een verschil al voor dat schip! Echt fijn dat dat nu kan in de PTU. Verder nog niet zoveel schokkende zaken gezien.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

Verwijderd

Net even mijn Connie Aquila omgesmolten en een Freelancer Dur package en een Banu Merchantman

Ik vind de Banu stiekum wel het mooiste schip

• Jorrie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-11 07:57
Hopelijk kunnen we binnenkort de mG testen :o

Star Citizen

• Case_C
Cygnitr0n schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 15:07:
[...]

Vliegt de Gladius als dan? :o (*in de PTR)

Edit: Sorry kan niet checken want zit zoals altijd op werk :+
Nope :P , staat niet in de bugfixes.
Tylocke schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 15:27:
[...]

Niet allemaal fixes: https://forums.robertsspa...atch-notes-in-progress/p1

Ik kan nu de S3 shield van mijn hornet op de 315p zetten. Wat een verschil al voor dat schip! Echt fijn dat dat nu kan in de PTU. Verder nog niet zoveel schokkende zaken gezien.
Known Issues:

• 350r will sometimes spawn with damaged components
• Avenger maneuvering effects are green (Dat is geen bug, dat is een feature :'( )
Verwijderd schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 16:31:
Net even mijn Connie Aquila omgesmolten en een Freelancer Dur package en een Banu Merchantman

Ik vind de Banu stiekum wel het mooiste schip
Grats met de MM :P , zelf vind ik de Aquila mooier, maarja van de MM hebben we natuurlijk nog geen echte grey-boxing/in-engine footage gezien :P .
Jorrie schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 16:49:
De mG? edit: Ah bedankt :P , had 'm niet zo vlug door die afkorting..

[ Voor 8% gewijzigd door Case_C op 31-01-2015 18:13 ]

• Jorrie
mobiGlas :+

Star Citizen

• Facerafter
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-12 13:37
Jorrie schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 16:49:
Social Module waarschijnlijk.
Volgens mij werd tijdens de Townhall gezegd dat de FPS module rond Maart zou moeten komen. Planetside zou niet al te lang na de FPS module moeten komen. Dus ik gok April - Mei.

• Djesse8999
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-12 04:30

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Als je fps wil testen moet je bij dying sun boven dat platform zweven en dan heel langzaam afdalen, als je dan op F drukt stap je uit en kan je een pistooltje testen ;)

Verwijderd

Net nog snel even een Starfarer gekocht voordat de VAT van kracht wordt, niet om er mee in actie mee te komen maar om te smelten voor iets met LTI, in de toekomst.

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Verwijderd schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 22:55:
Net nog snel even een Starfarer gekocht voordat de VAT van kracht wordt, niet om er mee in actie mee te komen maar om te smelten voor iets met LTI, in de toekomst.
Slimme zet. De Hull-Series en Orion komen er aan. En dan nog de andere wave.

• Sturmovik177
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:42

Sturmovik177

Vroem

VAT.. :'(

Gelukkig maar dat ik eerder de Andromeda heb gehaald; dat is nu ruim 46 euro duurder geworden. 8)7

Oink

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Vergeet niet om hem nu op Euro's te zetten, scheelt weer iets.

• IMa34
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-05-2021
Ik heb gisteren ook de Freelancer DUR erbij genomen. :)
De verleiding was wel groot om die Carrack ook te kopen. Maar 280 euries is toch wel een hoop geld, pfff..
Als die over een paar maanden nog een keer beschikbaar wordt ga ik waarschijnlijk wel voor gaas.

Verwijderd

Gister toch ook maar mijn Connie Aquila omgesmolten en weer de Freelander DUR pledge gekocht.
En ook een Starfarer. En ik had al een Drake Herald gekocht..

Begin dus met een Freelancer DUR want volgens mij kun je daar eerder in het spel mee vliegen dan de Connie. En zit je ook niet met inhuren NPC etc etc.

Ik kan altijd de Starfarer en de Herald weer omsmelten voor de Connie..

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

En toen kwam Robert er achter dat Europa het meest aan het funden was.
Ik denk dat deze trend zo wel blijft doorzetten tot de nieuwe schepen.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/uZ2AMnF.png

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07
Verwijderd schreef op zondag 01 februari 2015 @ 12:05:
Gister toch ook maar mijn Connie Aquila omgesmolten en weer de Freelander DUR pledge gekocht.
En ook een Starfarer. En ik had al een Drake Herald gekocht..

Begin dus met een Freelancer DUR want volgens mij kun je daar eerder in het spel mee vliegen dan de Connie. En zit je ook niet met inhuren NPC etc etc.

Ik kan altijd de Starfarer en de Herald weer omsmelten voor de Connie..
Ik neem aan dat je met eerder vliegen bedoeld eerder in AC vliegen?
In de PU zal het niks uit maken. (en de optimale crew voor een freelancer is ook 2 dus je zal voor optimaal gebruik toch nog 1 npc in willen huren :+ ) Want wat je hebt kan je vliegen. Het is niet dat je een skill oid moet leren voordag je erin kan vliegen zoals in eigenlijk elke andere mmo

Durft niet te zeggen hoe het in AC zal zijn welke eerder uit is, de cutlass heeft ook een turret maar is nu in AC zonder dat je een gunner in je turret hebt.
Cygnitr0n schreef op zondag 01 februari 2015 @ 12:33:
En toen kwam Robert er achter dat Europa het meest aan het funden was.
Ik denk dat deze trend zo wel blijft doorzetten tot de nieuwe schepen.

[afbeelding]
Qua prijzen kan je volgen mij het beste in euro's betalen. Voorheen waren dollars goedkoper, maar geen idee hoe ze het voor elkaar hebben gekregen om dollars nu duurder te late zijn:

Wat ik bedoel:
wanneer je in euros betaald is de Arena commander starter €43.56
Wanneer je in dollars betaald is dat $54.45 = €48.25
Wanneer je in ponden betaald is dat £38.12 = €50.89

Ik vraag me af wat daar precies gaande is.

En ik denk dat er vanuit europa inderdaad aanzienlijk minder zal worden gekocht, ook de mensen die al wat langer mee lopen zullen eerder genijgd zijn om nu nieuwe schepen te kopen door ouder te melten of ze door vrienden en familie uit de US op te laten sturen en die te laten betalen

[ Voor 34% gewijzigd door Bornhald op 01-02-2015 13:01 ]

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:12
Mis ik iets met dat 'omsmelten' waar men over spreekt of gooien sommige van jullie herhaaldelijk 50+ euro tegen een nieuw ship aan? Beetje dure hobby :+

Die Glass interface ziet er wel onwijs slick uit, kan niet wachten tot de PU speeltest er is :)

if (!coffee) {
Work = false; }

• Bornhald
naaitsab schreef op zondag 01 februari 2015 @ 13:01:
Mis ik iets met dat 'omsmelten' waar men over spreekt of gooien sommige van jullie herhaaldelijk 50+ euro tegen een nieuw ship aan? Beetje dure hobby :+

Die Glass interface ziet er wel onwijs slick uit, kan niet wachten tot de PU speeltest er is :)
Omsmelten is het omzetten van je schip naar credits voor de site zodat je met die credits weer iets nieuws kan kopen. Dan hoef je dus niet nog een keer extra de vat te betalen en is het dus "20% goedkoper"

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Bornhald schreef op zondag 01 februari 2015 @ 12:56:
[...]

Ik neem aan dat je met eerder vliegen bedoeld eerder in AC vliegen?
In de PU zal het niks uit maken. (en de optimale crew voor een freelancer is ook 2 dus je zal voor optimaal gebruik toch nog 1 npc in willen huren :+ ) Want wat je hebt kan je vliegen. Het is niet dat je een skill oid moet leren voordag je erin kan vliegen zoals in eigenlijk elke andere mmo

Durft niet te zeggen hoe het in AC zal zijn welke eerder uit is, de cutlass heeft ook een turret maar is nu in AC zonder dat je een gunner in je turret hebt.

[...]

Qua prijzen kan je volgen mij het beste in euro's betalen. Voorheen waren dollars goedkoper, maar geen idee hoe ze het voor elkaar hebben gekregen om dollars nu duurder te late zijn:

Wat ik bedoel:
wanneer je in euros betaald is de Arena commander starter €43.56
Wanneer je in dollars betaald is dat $54.45 = €48.25
Wanneer je in ponden betaald is dat £38.12 = €50.89

Ik vraag me af wat daar precies gaande is.

En ik denk dat er vanuit europa inderdaad aanzienlijk minder zal worden gekocht, ook de mensen die al wat langer mee lopen zullen eerder genijgd zijn om nu nieuwe schepen te kopen door ouder te melten of ze door vrienden en familie uit de US op te laten sturen en die te laten betalen
Het grote verschil komt niet per se door CIG. Toen ze de euro prijzen introduceerden zat de euro boven 1,20 dollar. Nu is de euro in waarde gedaald (iets boven de 1,10) maar de prijzen zijn nog niet aangepast. Gelukkig ook maar voor ons want dan kunnen we een nog hogere prijs verwachten.

• Bornhald
Tylocke schreef op zondag 01 februari 2015 @ 13:30:
[...]

Het grote verschil komt niet per se door CIG. Toen ze de euro prijzen introduceerden zat de euro boven 1,20 dollar. Nu is de euro in waarde gedaald (iets boven de 1,10) maar de prijzen zijn nog niet aangepast. Gelukkig ook maar voor ons want dan kunnen we een nog hogere prijs verwachten.
Werd er en passant niet nog iets gezegd dat de prijzen voorlopig zo blijven, want ze betalen hun Europees personeel ook in euros dus hebben ze geen last van conversie.

en is het echt zo snel gegaan met de devaluatie van de Euro, moet zeggen dat ik het niet echt volg maar weet wel dat het vorig jaar nog in het voordeel was om euros te kopen

Verwijderd

Ik heb bij de laatste sale nog een Superhornet Package, een Aurora LX package en een Starfarer gekocht, niet om werkelijk mee in actie te komen in de PU maar om te smelten, voor een toekomstig LTI-ship te kopen zonder dat ik de VAT hoef te betalen.

• jojoba007
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-12 09:38
Ik probeer de PTU in te komen om 1.0.2 te spelen, maar op de een of andere manier laad hij steeds de 1.0 versie. Iemand een idee hoe dit komt. Ik heb wel een nieuwe aanmelding gedaan voor de PTU etc.

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

jojoba007 schreef op zondag 01 februari 2015 @ 16:37:
Ik probeer de PTU in te komen om 1.0.2 te spelen, maar op de een of andere manier laad hij steeds de 1.0 versie. Iemand een idee hoe dit komt. Ik heb wel een nieuwe aanmelding gedaan voor de PTU etc.
Na het inloggen met je reguliere account moet je via de settings je channel op Public_Test zetten ipv Public. De client herstart en je moet dan met je wachtwoord van de PTU inloggen. Staat bij inloggen dan ook Sign in PTU ipv gewoon Sign in.

• Fordox

Fordox

00101010

Is het zeker dat de VAT van de prijs af gaat als je het met geld betaald dat al op je account staat?

[ Voor 3% gewijzigd door Fordox op 01-02-2015 19:04 ]

• jojoba007
Tylocke schreef op zondag 01 februari 2015 @ 18:54:
[...]

Na het inloggen met je reguliere account moet je via de settings je channel op Public_Test zetten ipv Public. De client herstart en je moet dan met je wachtwoord van de PTU inloggen. Staat bij inloggen dan ook Sign in PTU ipv gewoon Sign in.
Dit heb ik allemaal gedaan, maar wat ik ervan begreep is dat ik wel de 1.0.2 versie
aan het spelen ben, echter is er een bug die ervoor zorgt dat je in de launcher de 1.0.0
patch notes ziet staan.

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

jojoba007 schreef op zondag 01 februari 2015 @ 19:25:
[...]

Dit heb ik allemaal gedaan, maar wat ik ervan begreep is dat ik wel de 1.0.2 versie
aan het spelen ben, echter is er een bug die ervoor zorgt dat je in de launcher de 1.0.0
patch notes ziet staan.
Ah duidelijk, gelukkig dat je gewoon kan spelen nu.

• jojoba007
Tylocke schreef op zondag 01 februari 2015 @ 19:54:
[...]

Ah duidelijk, gelukkig dat je gewoon kan spelen nu.
Ja inderdaad _/-\o_

• dahakon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04-2024
Fordox schreef op zondag 01 februari 2015 @ 19:04:
Is het zeker dat de VAT van de prijs af gaat als je het met geld betaald dat al op je account staat?
In principe heb je dat geld al uitgegeven in een situatie waar de BTW dus niet van toepassing was. Je zou dus ook een ander schip met dat geld moeten kunnen aanschaffen zonder BTW te moeten betalen, aangezien je feitenlijk niets uit geeft op dat moment. Of het ook werkelijk zo gaat, hangt af van hoe ze de dingen regelen. BTW kan bijvoorbeeld pas toegevoegd worden bij het uitchecken, wanneer je met een betalingsmethode geld moet over maken, een stap die je dus niet zou moeten krijgen met omsmelten.

Even snel gekeken en het lijkt er op dat ze momenteel de prijs in Euro gehandhaaft is gebleven en dat ze de 21% BTW die je moet betalen in het bedrag hebben verwerkt, voor het moment.

[ Voor 11% gewijzigd door dahakon op 01-02-2015 20:27 ]

• Jorrie
Maar kan je zo iets niet gewoon vermijden door een VPN te gebruiken, of mag ik dat niet zeggen :+

Star Citizen

• Ircghost
  • Laatst online: 13:18

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Jorrie schreef op zondag 01 februari 2015 @ 21:12:
Maar kan je zo iets niet gewoon vermijden door een VPN te gebruiken, of mag ik dat niet zeggen :+
Nope ;), dus laten we het daarbij houden.

Verwijderd

Iemand op het RSI forum schreef dat hij vandaag een schip kocht voor credits en dat hij geen VAT hoefde te betalen, echter is dat pas te zien op het einde tijdens het afrekenen.

• Bornhald
Verwijderd schreef op zondag 01 februari 2015 @ 22:21:
Iemand op het RSI forum schreef dat hij vandaag een schip kocht voor credits en dat hij geen VAT hoefde te betalen, echter is dat pas te zien op het einde tijdens het afrekenen.
als je nu kijkt naar de prijs van een schip staat erbij dat er vat bij zit, dus klinkt logisch

ook bij het afrekenen zie je los een stukje vat staan en dat gaat over het bedrag waarvoor je geen credits gebruikt :+

had eventjes zitten kijken naar die nieuwe shop

• Brandonchat
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-03-2020
Facerafter schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 09:49:
[...]

Ik ook maar denk dat ik toch eerder naar het Gamescom event ga.. even naar Manchester is ook niet goedkoop. Vliegticket is ongv. ~100 Euro naar Manchester, boot is ook een optie maar dan zou je met de boot naar Liverpool en dan via daar naar Manchester en met de auto voor mij ~9 uur.. Dan ga ik wel gewoon even naar Köln :)

Ik dacht dat ie al Wave 4 was? Maar het is iig de laatste ja, samen met de Starliner, Endeavor, Reliant en een paar meer.
je kan ook best goedkoop met easyjet van amsterdam naar liverpool en dan met de bus naar manchester is echt een prut stukje. (niet voor in de bus gaan zitten zoals ik heb gedaan als je niet gewend bent dat ze aan de andere kant van de weg rijden want je houdt je hart vast haha) :p

ik zie tickets tussen de 32 en 35 euro.

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Gisteravond opgevallen. Het bed werkt nu in de 300 serie! Dit is in AC 1.0.2.

• Case_C
Tylocke schreef op maandag 02 februari 2015 @ 07:27:
Nu maar hopen dat de rework van de 300 series het bed niet sloopt XD.

• Ircghost

Ircghost

Case_C schreef op maandag 02 februari 2015 @ 09:05:
[...]

Nu maar hopen dat de rework van de 300 series het bed niet sloopt XD.
Natuurlijk wel! Het zou saai worden als het gewoon goed gaat :P

• Jorrie
Tylocke schreef op maandag 02 februari 2015 @ 07:27:
Hij deed het geloof ik al bij v1.0! :9

Star Citizen

• Fordox

Fordox

00101010

Waar zit dat bed eigenlijk?

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Jorrie schreef op maandag 02 februari 2015 @ 09:26:
[...]

Hij deed het geloof ik al bij v1.0! :9
Is dat zo? Heb het in het verleden wel vaker geprobeerd maar het was me nooit gelukt.

Al met al is de huisvesting in de 300 nog steeds erg mager voor een premium schip en ik kan niet wachten tot de rework (en de bijbehorende negatieve feedback van bepaalde groeperingen binnen het CIG forum).

Zoals eerder vermeld is het tof nieuws dat de Carrack misschien eind dit jaar in de hangar staat, kan niet wachten!

Komt de Freelancer nou in AC 1.1 of pas in 2.0? Ik dacht dat ze een paar basis multicrew schepen al gingen toevoegen in AC 1.1, maar weet niet meer welke dat zouden zijn (Cutlass?).
Als je in je cargohold staat linksonder in het gangetje naar je cockpit. Hij is wel wat lastig te vinden en misschien dat ik hem daarom pas nu kon activeren.

[ Voor 16% gewijzigd door Tylocke op 02-02-2015 11:13 ]

• Bornhald
Tylocke schreef op maandag 02 februari 2015 @ 11:11:
[...]

Is dat zo? Heb het in het verleden wel vaker geprobeerd maar het was me nooit gelukt.

Al met al is de huisvesting in de 300 nog steeds erg mager voor een premium schip en ik kan niet wachten tot de rework (en de bijbehorende negatieve feedback van bepaalde groeperingen binnen het CIG forum).

Zoals eerder vermeld is het tof nieuws dat de Carrack misschien eind dit jaar in de hangar staat, kan niet wachten!

Komt de Freelancer nou in AC 1.1 of pas in 2.0? Ik dacht dat ze een paar basis multicrew schepen al gingen toevoegen in AC 1.1, maar weet niet meer welke dat zouden zijn (Cutlass?).
Multicrew zou 2.0 worden en de Cutlass kwam daar voor al maar dan zou de turret nog niet bemand worden (dus gok dat het zo zou zijn als met de turret van de hornet, maar hbe al een hele tijd niet gespeeld dus zou het niet kunnen bevestigen ondanks daat ik een cutlass heb staan, hij zit wel in de game iig)

Maar multicrew pas 2.0

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Bornhald schreef op maandag 02 februari 2015 @ 11:14:
[...]

Multicrew zou 2.0 worden en de Cutlass kwam daar voor al maar dan zou de turret nog niet bemand worden (dus gok dat het zo zou zijn als met de turret van de hornet, maar hbe al een hele tijd niet gespeeld dus zou het niet kunnen bevestigen ondanks daat ik een cutlass heb staan, hij zit wel in de game iig)

Maar multicrew pas 2.0
Ah ok, dan was het dus toch alleen de Cutlass. Jammer, had graag mijn CCU naar een freelancer gedaan en hem in actie gezien.

Verwijderd

Topicstarter
Tylocke schreef op maandag 02 februari 2015 @ 11:17:
[...]

Ah ok, dan was het dus toch alleen de Cutlass. Jammer, had graag mijn CCU naar een freelancer gedaan en hem in actie gezien.
Idem. Maar het is inderdaad eerder gezegd dat de Freelancer pas bij 2.0 komt.

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Is er al een eta voor 2.0? (ongeveer)

• Fordox

Fordox

00101010

Deze zomer.

Verwijderd

Fordox schreef op maandag 02 februari 2015 @ 11:28:
Deze zomer. (Lees: een paar maanden later dan deze zomer)
FTFY

Niet dat het erg is. Maar de meest softwareontwikkelaars hebben te ambitieuze verwachtingen. CIG hoort daar zeker bij.

• Fordox

Fordox

00101010

Ze hebben wel een béétje geleerd met hun inplanning skills :p
Ik verwacht dus eind september :+

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Ik ben blij als ik met kerst AC 2.0 heb met een vliegbare Freelancer en een Carrack in mijn hangar om over te kwijlen :)

• Fordox

Fordox

00101010

Ik verwacht dat de Carrack er dan nog lang niet is, daarbij hadden ze het over 'Dit jaar nog'. Hetzelfde dat ze zeggen over de SC HOTAS en ik denk dat de HOTAS eerder komt omdat ze die outsourcen :9

• Case_C
De community zorgt er ook voor dat modules en schepen eerder verwacht worden dan aangekondigd. CR zei dat de FPS module op z'n vroegst eind Maart/half April zou komen. Maar nu gaat iedereen van half Maart uit :+ .

edit:
Eind April is imo een stuk realistischer.
Tylocke schreef op maandag 02 februari 2015 @ 11:57:
Ik ben blij als ik met kerst AC 2.0 heb met een vliegbare Freelancer en een Carrack in mijn hangar om over te kwijlen :)
Idem, lijkt me echt heel gaaf om door de Carrack te kunnen lopen. Al die ruimte :9~ . Vraag me af hoeveel deuren je door moet om naar de brug te komen.

[ Voor 3% gewijzigd door Case_C op 02-02-2015 12:48 ]

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op maandag 02 februari 2015 @ 12:17:
De community zorgt er ook voor dat modules en schepen eerder verwacht worden dan aangekondigd. CR zei dat de FPS module op z'n vroegst eind Maart/half April zou komen. Maar nu gaat iedereen van half Maart uit :+ .

edit:
Eind April is imo een stuk realistischer.

[...]

Idem, lijkt me echt heel gaaf om door de Carrack te kunnen lopen. Al die ruimte :9~ . Vraag me af hoeveel deuren je door moet om naar de brug te komen.
Maar als de Carrack in de Hangar komt, zullen we dan even afspreken om bij iemand langs te gaan in de multiplay. Dan kunnen we een leuke tour houden :*)

• Case_C
Cygnitr0n schreef op maandag 02 februari 2015 @ 13:14:
[...]

Maar als de Carrack in de Hangar komt, zullen we dan even afspreken om bij iemand langs te gaan in de multiplay. Dan kunnen we een leuke tour houden :*)
Dat lijkt me geen probleem :) , ook een mooie test om te zien hoeveel man er in een hangar passen :P . Ze zeiden dat 60 spelers een mogelijkheid was.

• Swychblade
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 29-12-2023
Tylocke schreef op maandag 02 februari 2015 @ 11:11:
[...]

[...]

Als je in je cargohold staat linksonder in het gangetje naar je cockpit. Hij is wel wat lastig te vinden en misschien dat ik hem daarom pas nu kon activeren.
Ik heb een 325A en het bed werkt inderdaad al sinds 1.0. Er zit een klein paneel rechts van de 'gang' naar je stoel. Dat paneel activeert het bed. Overigens werken nu ook de ladders in mijn Aquila om van de laadruimte omhoog te klimmen. Het is nu wel een stuk lastiger om niet in de laadruimte te vallen als je er omheen loopt. Hekjes werken niet goed...

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Case_C schreef op maandag 02 februari 2015 @ 13:18:
[...]

Dat lijkt me geen probleem :) , ook een mooie test om te zien hoeveel man er in een hangar passen :P . Ze zeiden dat 60 spelers een mogelijkheid was.
Dan wel zo'n luxe hangar met jukebox en bar graag! Onder het genot van een drankje een 890 Jump of Carrack bezoeken klinkt me zeer goed in de oren. Ik hoop binnenkort een keer aan te kunnen sluiten op Coop Swarm of Battle Royale potje met jullie.
Swychblade schreef op maandag 02 februari 2015 @ 13:44:
[...]

Ik heb een 325A en het bed werkt inderdaad al sinds 1.0. Er zit een klein paneel rechts van de 'gang' naar je stoel. Dat paneel activeert het bed. Overigens werken nu ook de ladders in mijn Aquila om van de laadruimte omhoog te klimmen. Het is nu wel een stuk lastiger om niet in de laadruimte te vallen als je er omheen loopt. Hekjes werken niet goed...
Helemaal gemist dus bij de eerste 2 versies. Moet zeggen dat de plaatsing en de GUI ook verre van optimaal zijn om dit soort dingen te vinden.

Heeft iemand anders ook al de onderhoudsluikjes gevonden op zijn Mustangs? Aan de linkerkant van je schip zit er op de neus een luikje die je kan openen. In AC 1.0 was deze nog een beetje kapot maar sinds 1.0.1 doen ze het goed. Je kan er verder niets mee trouwens :)

[ Voor 46% gewijzigd door Tylocke op 02-02-2015 14:01 ]

• Fordox

Fordox

00101010

Mij lijkt het echt gaaf om in de turret te zitten van een schip en dat je die dan kan draaien.

Wanneer gebeurd dat eigenlijk? Misschien een leuke vraag voor de '10 for the ...' serie. Ik ben helaas geen subscriber, dus ie wilt dat vragen? :)

• Ircghost

Ircghost

Fordox schreef op maandag 02 februari 2015 @ 13:54:
Mij lijkt het echt gaaf om in de turret te zitten van een schip en dat je die dan kan draaien.

Wanneer gebeurd dat eigenlijk? Misschien een leuke vraag voor de '10 for the ...' serie. Ik ben helaas geen subscriber, dus ie wilt dat vragen? :)
En dan iedereen op de party neerschieten, "party is over bitches" :P

• Case_C
Fordox schreef op maandag 02 februari 2015 @ 13:54:

Op de Constellations heb ik ze volgens mij al een keer 'werkend' gezien. Maar denk dat je de grotere turrets bedoeld? Die grotere op de Carrack zijn 'helaas'/'gelukkig' Class 4 zodat je er niet in hoeft te zitten. Op die vleugels lijken me overigens ook tof om te gebruiken.

Zie daar overigens maar eens heen te rennen... dat zal nogal een afstand zijn vanaf de brug..

edit:
Over een dag of twee gaan ze trouwens alweer over de 72 miljoen heen...

[ Voor 12% gewijzigd door Case_C op 02-02-2015 14:18 ]

• Fordox

Fordox

00101010

Ik heb het meer over de Redeemer en de Cutlass. Lijkt me echt heel vet om dat eens in werking te zien al werken de guns dan nog niet. :)

[ Voor 13% gewijzigd door Fordox op 02-02-2015 14:04 ]

• Bornhald
Case_C schreef op maandag 02 februari 2015 @ 14:00:
[...]

Op de Constellations heb ik ze volgens mij al een keer 'werkend' gezien. Maar denk dat je de grotere turrets bedoeld? Die grotere op de Carrack zijn 'helaas'/'gelukkig' Class 4 zodat je er niet in hoeft te zitten. Op die vleugels lijken me overigens ook tof om te gebruiken.

Zie daar overigens maar eens heen te rennen... dat zal nogal een afstand zijn vanaf de brug..

edit:
Over een dag of twee gaan ze trouwens alweer over de 72 miljoen heen...
In een van de eerste iteraties van de hangar kon je inderdaad (in ieder geval de top turret) van de constellation draaien, bottom weet ik niet eens meer.

Ik heb trouwens ook een filmpje gezien waarin iemand de turret van de cutlass "gebruikt".
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=7Idk689Q6NU]

en was een topic op het SC over de Cutlass aan het doornemen en kwam dit tegen (en ik moet zeggen dat ik het goed nieuws vind)
Big News about the Cutlass in today's (1/29/15) "Reverse The Verse" Episode 32 (starting at the 47:40 mark):

A question answered by Ben Lesnick:

The Cutlass Blue will be (for now) faster relatively than the Cutlass Black, but that's subject to changes, for instance, balancing.

The Red and the Blue are getting "totally" redesigned by the UK.

Ben sez "So please, please, stop judging anything about the Cutlass"

Awesome.

[ Voor 4% gewijzigd door Bornhald op 02-02-2015 15:06 ]

• Fordox

Fordox

00101010

Dus de Cutlass gaat veranderen naar god weet wat en iedereen is er blij mee?

• Case_C
Bornhald schreef op maandag 02 februari 2015 @ 15:05:
[...]
en was een topic op het SC over de Cutlass aan het doornemen en kwam dit tegen (en ik moet zeggen dat ik het goed nieuws vind)
[...]
Fordox schreef op maandag 02 februari 2015 @ 15:13:
Dus de Cutlass gaat veranderen naar god weet wat en iedereen is er blij mee?
Als de Cutlass in Manchester een rework krijgt kan hij alleen maar awesome worden. Nu word hij dus zowieso groter (100m+ ofzo :+ ) . Koop nu nog een Cutlass om voor de prijs van een fighter een battleship te krijgen XD .

• Bornhald
Case_C schreef op maandag 02 februari 2015 @ 15:15:
[...]

[...]

Als de Cutlass in Manchester een rework krijgt kan hij alleen maar awesome worden. Nu word hij dus zowieso groter (100m+ ofzo :+ ) . Koop nu nog een Cutlass om voor de prijs van een fighter een battleship te krijgen XD .
ik hoef alleen maar dit:
Drake Cutlass

Builder: Drake Interplanetary
Crew (max): 2
Mass (empty): 35,000 Kg
Focus: "System Defense" (Piracy)

Drake Interplanetary claims that the Cutlass is a low-cost, easy-to-maintain solution for local in-system militia units. The larger-than-average cargo hold, RIO seat and dedicated tractor mount are, the company literature insists, for facilitating search and rescue operations. While it's true that Cutlasses are used throughout known space for such missions, their prime task and immediate association is with high space piracy. Cutlasses, often operating in groups, menace distant transit lanes to prey on hapless merchants. A single Cutlass can ravage a mid-sized transport and a pack operating as a clan can easily take down larger prey. STOL adaptations allow these interceptors to operate off of modified transports or pocket destroyers; the most common warships that make up pirate caravans.

Designer note: the idea is that Drake Interplanetary builds ships which are ostensibly for legal purposes (local militias, etc.) but are 'obviously' for pirates: so it has the appearance of a military fighter, but mated to an awkwardly larger hull for collecting loot; it should have visible forward-facing tractor beams and a seat for a second crewman even though there's no turret (as you'll need a second man to board an enemy ship.) It also has a cheaper build quality: if Anvil is building Jeeps and Origin is building BMWs, this is a Honda.
https://www.kickstarter.c...ts?_=1422886635015&page=5

en iets wat een beetje fatsoenlijk is gemaakt in game (zoals bijvoorbeeld de freelancer) en niet met allemaal rare glitches er in.

en als ze dan toch bezig zijn mogen ze wat mij betreft meteen doorpakken en de caterpillar Armored transport ook mee pakken
Great work, Kickstarter! You've passed the $1.5M level and unlocked the Caterpillar, a transport designed specifically for use by pirates. The specifications are below. At the $1.75M level, your next unlock, you'll expand hardcore flight sim support to the game: flight chairs, multi-monitors, Track-IR, MFD panels and more!

Caterpillar
Builder: Drake Intergalactic
Crew (max): 5
Mass (empty): 68,000 Kg (heavier due to armor)
Focus: Heavy Mercantile (Pirate)

Drake maintains that the Caterpillar, a sprawling, modular spacecraft which appears at least somewhat like its namesake, is for legitimate commerce and extended search and rescue missions... but at the end of the day, the Caterpillar is truly the evil twin of the Freelancer.

Designed for supporting pirate operations, the Caterpillar features a large cargo hold for carrying loot, heavier armor than other freighters in its class and room for five crew able to serve in boarding operations. Despite its heavier armor, the Caterpillar isn't a bulldog... a succesful operation will require a fighter escort.

[ Voor 24% gewijzigd door Bornhald op 02-02-2015 15:23 ]

• Case_C
Bornhald schreef op maandag 02 februari 2015 @ 15:22:
en iets wat een beetje fatsoenlijk is gemaakt in game (zoals bijvoorbeeld de freelancer) en niet met allemaal rare glitches er in.
Snap je punt, maar de Freelancer heeft ook behoorlijk wat glitches ;) . Die kan namelijk nog niet eens vliegen...

• Bornhald
Case_C schreef op maandag 02 februari 2015 @ 15:27:
[...]

Snap je punt, maar de Freelancer heeft ook behoorlijk wat glitches ;) . Die kan namelijk nog niet eens vliegen...
Maar ze zijn wel mooi afgewerkt, vind ze er super uitzien en er ook nog op vooruit gegaan ten opzichte van de originele versie. En die was ook cool.

De mooiste versie van de cutlass tot nu toe was die we als trofee hadden staan in de hangar (IMO)

• Fordox

Fordox

00101010

it should have visible forward-facing tractor beams and a seat for a second crewman even though there's no turret (as you'll need a second man to board an enemy ship.) It also has a cheaper build quality: if Anvil is building Jeeps and Origin is building BMWs, this is a Honda.
Doei doei turret dus?

• dahakon
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-04-2024
Bornhald schreef op maandag 02 februari 2015 @ 15:33:
[...]

Maar ze zijn wel mooi afgewerkt, vind ze er super uitzien en er ook nog op vooruit gegaan ten opzichte van de originele versie. En die was ook cool.

De mooiste versie van de cutlass tot nu toe was die we als trofee hadden staan in de hangar (IMO)
Nou, ik heb het in AC 1.0 toch voor elkaar gekregen om mijn character vast te krijgen in de buitenwand van de Freelancer Dur, zonder ook maar een mogenlijkheid om er nog uit te komen. Dus glitch-vrij is de Freelancer ook nog niet.

• rgarretsen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:00
dahakon schreef op maandag 02 februari 2015 @ 19:30:
[...]

Nou, ik heb het in AC 1.0 toch voor elkaar gekregen om mijn character vast te krijgen in de buitenwand van de Freelancer Dur, zonder ook maar een mogenlijkheid om er nog uit te komen. Dus glitch-vrij is de Freelancer ook nog niet.
Beter nu in de hangar dan buiten in de ruimte :)

UDM-Pro | USW Pro 24 POE Gen 2 | USW Flex | USW-Flex Mini x3 | U6LR x4 | AP-HD x1 | G4 Pro | G4 Bullet | G3 Instant x5

• Case_C
Nog een kansje om een Redeemer te winnen bij Grayheadedgamer:

https://www.youtube.com/w..._dmYWr_gleo&feature=share

Slechts het verzinnen van een commodity in de comments geeft je al kans. :D

• Cogency

Cogency

Ginnunga

Is ook wel een leuk channel om te volgen, ik volg hem en Tactical Advance.

Verwijderd

Nog tips voor SC blogs/vlogs etc?

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Lees boven. Tactical Advance volg ik al sinds het begin. Is een goede vlogger om te volgen. Meestal komt een vlog de dag nadat iets bekend is gemaakt. Zoals nieuwe AC, schepen e.d.
The Dominator missile! Have a favorite direction?
Via Sandi FB:
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xaf1/t31.0-8/10960345_809646952421926_5408043914761637528_o.jpg

• Case_C
http://www.reddit.com/r/s...ode_52_february_2nd_2015/

10ftC met een rant over hoe CR meestal alle vragen ontwijkt/om het onderwerp heen praat :P .
En hieronder de tl;dr (doorNocturnal_NickConstellation) die wat meer exact op de inhoud is gericht.
Bear Asks: You've discussed various ship skins and customizations, but has there been any consideration for custom crew uniforms? Possible something that's organization exclusive?
Part of our plan is to have different outfits that you can wear or buy, part of that would be changing the colour of various items, like a different colour of the same jacket etc. We're looking at having some decal support here too, so one of the things that's pretty cool would be you'd have an Org jumpsuit of jacket, specifying colour and decal type/placement. Orgs can have their own uniforms or outfits for sure, as long as people want to wear them.

Nostromo1977 Asks: Would CIG ever consider adding Banu and Xi'An Embassies in UEE space? This way we could talk to consulates from the different races on planets such as Prime?
We're definitely going to ultimately have these embassies in the PU, I'm hoping for V1.0 though I'm not 100% sure. You're probably not going to be able to interact with them initially, but we'd definitely ultimately expand to that, as well as being able to go deeper into Banu and Xi'An territory. We're already planning to have some Banu and Xi'An fringe worlds that you as a trader can go to and land on, so you'll be wandering around and there will be members of that and other races wandering around on the streets. You'll get a sense of it being not just a human universe in Star Citizen for sure.

Marius Asks: Will there be missions designed for more than one ship? For instance, the same job offering a cargo delivery mission and that also requires an escort ship.
Yes. Definitely there could be a corp that puts missions out there, saying they need a trader to take, say, 20T from this planet to that planet, and they may put out another mission saying they need 2 mercenaries to escort that trader. Those could be taken by AI or players. So yes!

DarkMyth Asks: How will inventories work? Will we have to buy warehouses throughout the verse to store our fuel, weapons and goods or will there be a console where you can access your inventory anywhere and pull items out of it? Also will there be a cap on inventory?
Inventories are going to work like proper, physical inventories. You're not going to have some kind of global-hold-all inventory that you can store everything in and take stuff out of from wherever. Everything works like a real inventory would, so your ship has a cargo hold, that's an inventory, that you can only store so many things in. You as a player will have your own inventory, which is an amalgamation of the clothes you're wearing, so if you're just wearing jeans and a jacket, you might have 4 small pockets worth of storage. You could get a backpack, which would add to your inventory space, or a suit of armour might have attachment points for weapons/grenades etc, which is an inventory allowance again. Hangars are inventories as well, and you can store other inventories within them. We're going to have a deep-dive into the cargo system where we explain our container system and all the aspects of it. Items go inside containers, they can go into your ship's cargo hold, which is inside your hangar. An inventory inside an inventory inside an inventory. It'll all be physically constrained to the dimensions of the item as well as the weight. So if you're half way across the galaxy and you want to use stuff you have all the way back at your home-hangar, you'll have to buy new stuff, or have taken that stuff with you say in your ship's hold or whatever.

Manic Asks: Cosmetic purchases for future revenue streams have been discussed before; are there any plans for purchasable voice packs for our ships/hangars/etc? I am sure a Mark Hamill, Nathan Fillion, or GLaDOS voice pack would sell well.
We're definitely planning to do in-game/in-fiction voice packs you can buy and use, just like you'd choose a voice pack on your GPS. You'll be able to have certain packs, so either a Female or Male voice for a nav computer for example, which you can customise beyond you ship's standards. I don't know if we'd get celebrities voices into the game, but you'll definitely be able to buy additional voice packs, so there you go.

Jomanda Asks: In order to give the huge investment of time and effort obtaining that goal meaning, what gameplay do you envision where orgs can utilize their capital assets? For example, can orgs be hired by system or state governments to perform military for long term contracts, just like present day private military companies? Can orgs be contracted for both specific targets and more open, time based contracts?
Interesting question, I think we'd definitely have stuff that involves Orgs, which is higher-end stuff, potentially you could have a mission spawn saying "I need an org that has at least 10 mercs in it to protect the space-lanes and ensure my goods get through" and either a player org or an AI org could sign up for that. So there will definitely be missions that are generated by the universe and economy system, and sometimes game-masters, that specifically apply to Orgs.

Couger Asks: Will there be quarantines placed on planets, and if so will those who take a Medic type position be called in to serve? Could smugglers who break quarantines pass plagues onto other planets?
It's a pretty cool idea, quarantines and medical disasters are all something we plan for the PU, so we've got AI built around that. So if there's an outbreak of something on a planet there would be a high demand for medical supplies to help fight it, and there might be a blockade on that planet to prevent others from landing there. I don't know about smugglers breaking through and spreading it around would be included as such, but we could definitely do it ad-hoc on the game-masters side, as they'll have the tools to create these events around the universe and see things, adjusting play cases based on things they see. I do think it'll be fun, and so a very good idea.

Apocraphon Asks: Will there be something to the effect of FPS dungeons/instances? Something like taking a five man FPS team into a Vanduul mining station or arms factory and either steathing or killing everything that moves on your way to the objective?
Yes. Absolutely, that's actually a core part of the PvE FPS gameplay mechanic we're designing for the PU. We're coming up with a really cool mission building system for the PU, Tony talked a little about it earlier, but missions won't necessarily be stand-alone, some will interlink, or drive into other ones. We've got an awesome NPC/Boss-NPC system, if anyone has player Shadow of Mordor and liked their nemesis system, this takes it another level beyond that, it'll add a much more personal level of interaction, your actions will effect those NPCs and those around you etc. Plus, global ones that affect all the players, so some pirate that might be your nemesis could gain enough infamy that he becomes the pirate lord in that system, where all players can go after him. We've got a really cool system worked out for all of that, blending into the economy. Part of this is to create encounters, such as going to a set of ruins, where graverobbers might attack you, or a derelict mining station that might have pirates that'll attack. There are going to be a whole bunch of that gameplay both on the ground and in space that'll allow for solo or co-op play that stretches beyond the PvP or general PvE gameplay that you can do. We will definitely have the ability to do the "dungeon raid" with your friends, but it'll be more reactive/interactive/spawned by the PU and integrated into it more than you'd see in other games.

Sam Corwin Asks: Hi Chris, how are the Tevarin coming along? Can we expect to see them anytime soon?
No, they're not coming along at the moment, we did some early concept work, and I want to do more work on them, they feel too close to the Xi'An at the moment. Because they're not a big part of SQ42 we've got them on the back-burner at the moment, it's something that once we've got the Vanduul and Xi'An finished (both in SQ42). We have early designs for the Banu and the Tevarin of course, but I'd like to do much more work on them after we finish the Vanduul and Xi'An for SQ42 and PU.

Staffa Kartherma Asks: I was wondering what tools both in and out of game will Organization leaders have to manage their members and fleets?
You're definitely going to have a suite of tools from the web-platform, which will also be able to be used from a mobile phone platform, so you can manage new members, tithes and payouts etc from outside of the game, but you'll also be able to do all of that in-game from your Mobi-Glas interface. You should be able to run your Org like a business, and it'll be treated as a business too. The tools for management would probably be first on the web, second in-game, then third on the iPad or whatever

Fordox Asks: Will turrets be able to turn ingame?
No, turrets will be fixed to point in one direction to resolve game balancing issues. :+

• Fordox

Fordox

00101010

Dus wie wilt er voor me vragen wanneer de turrets van schepen kunnen draaien in de hangar? :p

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Fordox schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 09:11:
Dus wie wilt er voor me vragen wanneer de turrets van schepen kunnen draaien in de hangar? :p
lol at Case_C _/-\o_

Verwijderd

Topicstarter
Vrijdag behoorlijke tl:dr dag met Design Post en Monthly Report.
Monday February 2nd
-10 For the Chairman

Tuesday February 3rd
- Meet the Devs w/ Ortwin Freyermuth

Wednesday February 4th
- Chris' Dice Speech
- Vault Update: Planetside NPCs
- Fan Spotlight: New Recruit Assistance

Thursday February 5th
- Around the Verse
- Reverse the Verse
- Galactic Guide: Squad 214, Bravo Flight

Friday February 6th
- Design Post: Shield Management
- Monthly Report
- Voyager Direct Sale
https://forums.robertsspaceindustries.com/discussion/229056

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2015 11:41 ]

• Fordox

Fordox

00101010

Voyager direct sale? Nice :D
Kan ik misschien ook een buggy kopen (als ze met korting komen :9)

• Case_C
Fordox schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 11:50:
Voyager direct sale? Nice :D
Kan ik misschien ook een buggy kopen (als ze met korting komen :9)
Hopelijk implementeren ze ook de refunds op de Voyager store... Dan kan ik mijn buggy inruilen, en hem weer goedkoper aanschaffen :P .

• Stender83
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-09 14:19
Zit een beetje te kijken op de site, volgens mij kan ik het volgende doen:
omega -> gamma $ 0.0
gamma -> avenger $ 6.05
avenger -> 315p $ 6.05
315p -> F7C Hornet $ 54.45
F7C Hornet -> Cutlass Red $ 12.10
----------------------------------------------------
Totaal $ 78.65
Avenger package inruilen -$ 75.00
---------------------------------------------------
Nog te betalen $ 3.65

Dat is toch wel erg verleidelijk.. Cutlass red altijd wel erg mooi gevonden, maar net beetje te duur. Daarnaast wil ik ook graag een multicrew ship :)
Keuzes keuzes keuzes..

• Swychblade
werken de AMD never settle codes nog?

• Stender83
Swychblade schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 14:31:
werken de AMD never settle codes nog?
Vorige week nog wel. Screenshot van een factuur opgestuurd naar club3d en kreeg meteen een code.

• Swychblade
Stender83 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 14:33:
[...]

Vorige week nog wel. Screenshot van een factuur opgestuurd naar club3d en kreeg meteen een code.
thanks!

• eBait
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:49
Ik zou ook wel naar een ander schip toe willen, maar hoe werkt dat precies? Relaimen geeft deze melding; dus maar niet gedaan:

ATTENTION
This is the LAST PLEDGE in your account with ALPHA ACCESS. If you go through with this operation, you will PERMANENTLY lose access to all alpha modules.

You are about to reclaim your PACKAGE - AMD NEVER SETTLE SPACE EDITION pledge. This will delete the pledge from your account and give you $0.00 USD in store credits.

Verwijderd

Topicstarter
Volgens mij kan je de Never settle edition niet omsmelten.

• eBait
Thanks. Dacht al zoiets, logisch ook wel eigenlijk :)

• Stender83
Je kan je AMD never settle schip niet omruilen voor credits/geld, maar je kan hem wel gratis "upgraden" naar de Mustang Gamma. Vervolgens kan je die weer tegen betaling upgraden naar bijvoorbeeld de Avenger, zie ook mijn post hierboven.

• eBait
Oh cool. Gevonden. Bedankt voor de heads up Stender83!

• Fordox

Fordox

00101010

Stender83 schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 14:33:
[...]

Dat is makkelijk te vervalsen..

• Stender83
Fordox schreef op dinsdag 03 februari 2015 @ 15:01:
[...]

Dat is makkelijk te vervalsen..
Ja dacht zal het zelf niet zeggen, maar dat dacht ik ook ja ;)
Pagina: 1 ... 16 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.