Toon posts:

[PC] Star Citizen - Deel 3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 99 Laatste
Acties:
  • 225.331 views

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-12 09:48
Ik vind dat Mark er een beetje verveeld bij zit en weinig aandraagt. Meneer Zurovec daarentegen mag wel iets minder praten.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Verwijderd

Topicstarter
batumulia schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 22:08:
Ik vind dat Mark er een beetje verveeld bij zit en weinig aandraagt. Meneer Zurovec daarentegen mag wel iets minder praten.
Eens met het laatste, Mark had ik niet zo last van.

• jojoba007
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-12 09:38
Oh mijn God, heb je aan het einde van de nieuwe around de Verse (episode 29) het nieuwe schade model gezien waar er met lasers op de schepen wordt geschoten. Oh oh oh, dit gaat geweldig worden. Je ziet het in de laatste paar minuten.

• Case_C
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13:02
jojoba007 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 23:03:
Oh mijn God, heb je aan het einde van de nieuwe around de Verse (episode 29) het nieuwe schade model gezien waar er met lasers op de schepen wordt geschoten. Oh oh oh, dit gaat geweldig worden. Je ziet het in de laatste paar minuten.
Helemaal geweldig inderdaad. Stel je voor dat alle energy weapons dergelijke effecten hebben op hull. Hoe zal een capital er dan uitzien na een battle :D .
batumulia schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 22:08:
Mr. Yo bedoel je XD

[ Voor 20% gewijzigd door Case_C op 29-01-2015 23:07 ]

Verwijderd

Topicstarter
Panel 2 ookal uit:

• Brandonchat
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-03-2020
ik hoop dat dit een test was voor meneer Tony Zurovec en dat ze er achter zijn gekomen dat het niet echt werkt. Hij is vast super goed in zn werk want hij weet alles tot in detail maar presenteren of zon panel... is denk ik niet iets voor hem. Ook omdat hij zelf diepe zuchten maakt tijdens zn eigen uitleg haha :p

• Viscerous
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 26-11 10:56
Toch geeft Zurovec me wel een beetje het Carmack gevoel als hij spreekt omdat hij waarschijnlijk het meeste in het gebied van economie en simulatie schrijft. Ik vind het zelf niet erg, maar om zoiets te versimpelen voor een panel is een beetje lastig.

• DutchWalnut
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 26-02 17:47

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Nieuwe plaatje via Sandi FB:
Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfa1/t31.0-8/10896196_807500139303274_4035267046258527584_o.jpg
Seems like more of a cave than a space station!

• Brandonchat
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 04-03-2020
Reyde schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 00:53:
Toch geeft Zurovec me wel een beetje het Carmack gevoel als hij spreekt omdat hij waarschijnlijk het meeste in het gebied van economie en simulatie schrijft. Ik vind het zelf niet erg, maar om zoiets te versimpelen voor een panel is een beetje lastig.
En toch zijn er mensen die er heel goed in zijn.. he aint one of them! Technishe mensen zullen smullen van zijn spraak denk ik, alleen hoor ik liever Chris of Mark praten. Iets meer flair.. geintje hier en daar... Het is allemaal al technisch genoeg :)

Verwijderd

Zit nog te twijfelen om mijn Connie Aquila weer om te smelten.. En weer de Freelancer DUR te kopen..

Aangezien ik solo vlieg. Nog weinig bekend natuurlijk qua lonen van NPC personeel.
Wel mooi dat je NPC personeel ook meer ervaring krijgt naar mate ze langer op een station zitten.

Al wel de Drake Herald er bij gekocht.. Lijkt me een interesant schip met unieke mogelijkheden en jobs.

• Case_C
Bij deze nog een 'verkorte' samenvatting van de samenvatting van RtV.
Veel nieuwe over schepen in ieder geval :)
  1. The issue with the PU Townhall Panel 1 video was that somehow 67 seconds of the song Jump Around by House of Pain got into the edit at the beginning. This is a complete mystery and made James extremely confused and upset in between fits of laughter. The video had to be cut again and re-processed.
  2. The RSI Orion will be the next concept sale. Initial set of sketches are back from George Hull. CR had a lot of commentary on them and sent those comments to George Hull. Sounds like it will be soonish.
  3. Ben: I will also tell you that the Hull series, the Vanguard, the Starliner. We just kicked off concepts for a whole mess of ships. So, you're not going to see a whole lot of stuff this week/next week, but there will be a steady pace going into the year.
  4. The Avenger changes (mostly about modularity) will also include the new damage system that was demoed on the Gladius. (waarschijnlijk van de sneakpeak van gisteren )
  5. Still being decided if Arena Commander Credits will be used to purchase or to rent AC ships/guns.
  6. The 350R bug where if you die you can’t move is a tough one. They're still tracking it down and it has been 2-3 weeks. They can see it sometimes but don't know why it's happening.
  7. Goal is to get Carrack in hangar by the end of the year. :D
  8. Explanation on jump drives upcoming.
  9. CCU will exist from Carrack to 890 Jump if/when they are both purchasable and flyable. (Een 400 dollar CCU dan zeker?)
  10. Missile incoming message not working is a known bug but hasn’t been fixed quite yet.
  11. CitizenCon is in Manchester, UK this year. (Nog tweakers zin in een excursie naar Manchester? :P )
  12. AMA was cancelled.
  13. On SC HOTAS, Sandi: Working on it. We're almost closed. As soon as it's closed, we can make an announcement.
  14. Star Citizen travel mug, baseball cap, temporary tattoos, and challenge coin are in the works.
  15. James is very sad that the Bulldog's name was changed. (Heet nu de Vanguard)
  16. Plans are in place to complete the Xi'An Scout.
  17. Next concept sale is Orion. After that is the Hull or Vanguard. (Huh een Wave 4 voor een Wave 3 schip? Ik wil die Hull-C wel eens gaan zien.)
  18. The new Corvette is not in progress currently.
  19. New news on the Hull series: They will be doing the entire Hull series at once. (4 Cargo-schepen :D, the more the better :D )
  20. The ship modularity system will enable them to really be flexible in the far future of the game, and allow them to create a ton of different things.
  21. Aurora's bed could potentially be replaced by more cargo or a science station…
  22. Bengal Carrier is back in development in the UK.
  23. Great quote from Ben;The hope is that we will continue to refine and expand it forever. The game is LAUNCHING at some point. There will be a point where the universe is live; but I hope it';s never done.
  24. Once everything is up and running well, they are hoping to add 20 items a month to Voyager Direct. Ben mentioned Q2 is a possibility when you might start to see this.
  25. A replacement for the holotable is being discussed. CIG even gets frustrated using it. Mark: It';s very temporary. They want to replace it but they aren't entirely sure yet what they will be replacing it with.
  26. All of the assets related to the Retaliator were handed over from Foundry 42 to CIG Santa Monica 2 days ago. CIG Santa Monica has to now add animations.
  27. January Monthly Report will be out February 6th.
  28. Tomorrow there will be a design deep dive into mobiGlas!
  29. February 6th they are hoping to put out a design deep dive on shield management.
  30. No commercials being worked on currently. Squadron 42 cinematics need the attention of that department.
  31. There was a meeting recently to plan out the Kruger Intergalactic P-72 Archimedes. There is a plan in place to get the Archimedes and the Merlin flyable sooner rather than later.
  32. The 64-bit floating point conversion is not yet complete.
  33. David Ladyman is working on the manual for V1.1, Jump Points, and languages for Xi'An, Banu, and Vanduul.
  34. Jump Point Volume 2 may or may not happen because demand might be too low for it to be affordable to print.
  35. Star Map has been rearranged. It's up to Chris to approve it now.
  36. Drake Herald is on the schedule but not in process right now.
  37. Reclaimer is concept complete. Will probably be a ways away since it is not really a ship needed for AC 2.0.
  38. Starfarer is coming along.
  39. Letters from the Chairman will be done differently. There will be a monthly letter from Chris around the middle of the month to update us on his thoughts on how things are progressing.
  40. Stretch goals will continue to be deep dive design posts. The only issue with this is that it takes about 2 weeks to do one. They have decided that rather than stockpile them, they will write them as needed; so they will be delayed from the stretch goal in question.
  41. There should be deep dive design posts this week, next week, and the week after. Hopefully that will continue.
  42. No update on the Merchantman.
  43. You will be able to start using custom skins on ships very very very very very very soon. First ones will be a few Aurora skins.
bron: http://imperialnews.netwo...reverse-verse-episode-32/

• rescla
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 11:23
Case_C schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 08:32:
[...]
  • CitizenCon is in Manchester, UK this year. (Nog tweakers zin in een excursie naar Manchester? :P )
[...]
Manchester/UK is nog wel redelijk te doen, is er al een datum bekend?

• Tylocke
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-12 09:53

Tylocke

[Team Carrack]

Dank je voor het delen!
CCU will exist from Carrack to 890 Jump if/when they are both purchasable and flyable. (Een 400 dollar CCU dan zeker?)
Prijsverschil was 'maar' $250 voor zover ik weet. De Carrack houd ik mooi, de 890 jump wordt mijn ingame doel.
CitizenCon is in Manchester, UK this year. (Nog tweakers zin in een excursie naar Manchester? :P )
Ik was van plan te gaan. Hou er rekening mee dat er maar ruimte is voor 500 man in de venue in Manchester.
Next concept sale is Orion. After that is the Hull or Vanguard. (Huh een Wave 4 voor een Wave 3 schip? Ik wil die Hull-C wel eens gaan zien.)
Vanguard is toch de starter uit de wave 3 votes? Die hebben ze uit de laatste vote samen met de starliner volgens mij. Of haal ik nu de waves door elkaar?
A replacement for the holotable is being discussed. CIG even gets frustrated using it. Mark: It';s very temporary. They want to replace it but they aren't entirely sure yet what they will be replacing it with.
Waarom doen ze dit niet gewoon via de mobiGlass? Dat zag er goed uit en dan heb je gewoon maar 1 hub waar je alles mee doet.
No commercials being worked on currently. Squadron 42 cinematics need the attention of that department.
Ik vind de commercials erg tof maar ik ben toch een beetje blij dat ze even geen tijd steken in zaken die niet direct te maken hebben met de ontwikkeling van het spel.

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• Bornhald
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05 22:07

• Goal is to get Carrack in hangar by the end of the year. :D

*O*

• Facerafter
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-12 13:37
Tylocke schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 09:37:

[...]

Ik was van plan te gaan. Hou er rekening mee dat er maar ruimte is voor 500 man in de venue in Manchester.

[...]

Vanguard is toch de starter uit de wave 3 votes? Die hebben ze uit de laatste vote samen met de starliner volgens mij. Of haal ik nu de waves door elkaar?
Ik ook maar denk dat ik toch eerder naar het Gamescom event ga.. even naar Manchester is ook niet goedkoop. Vliegticket is ongv. ~100 Euro naar Manchester, boot is ook een optie maar dan zou je met de boot naar Liverpool en dan via daar naar Manchester en met de auto voor mij ~9 uur.. Dan ga ik wel gewoon even naar Köln :)

Ik dacht dat ie al Wave 4 was? Maar het is iig de laatste ja, samen met de Starliner, Endeavor, Reliant en een paar meer.

• Case_C
Facerafter schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 09:49:
[...]

Ik ook maar denk dat ik toch eerder naar het Gamescom event ga.. even naar Manchester is ook niet goedkoop. Vliegticket is ongv. ~100 Euro naar Manchester, boot is ook een optie maar dan zou je met de boot naar Liverpool en dan via daar naar Manchester. Dan ga ik wel gewoon even naar Köln :)

Ik dacht dat ie al Wave 4 was? Maar het is iig de laatste ja, samen met de Starliner, Endeavor, Reliant en een paar meer.
Aan de ene kant maakt het ook niet uit, gezien de Hull C nu gelijk de gehele Hull Serie bevat. Dat zijn 4 schepen :) Hull-A, Hull-B, Hull-C, Hull-D van klein naar groot :P .

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Facerafter schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 09:49:
[...]

Ik ook maar denk dat ik toch eerder naar het Gamescom event ga.. even naar Manchester is ook niet goedkoop. Vliegticket is ongv. ~100 Euro naar Manchester, boot is ook een optie maar dan zou je met de boot naar Liverpool en dan via daar naar Manchester. Dan ga ik wel gewoon even naar Köln :)

Dan heb ik denk ik de waves door elkaar gehaald! Gamescom is ook een optie, wel iets betaalbaarder. Dat wordt mijn backup plan dan :)

You can know all the math in the 'Verse, but take a boat in the air you don't love, she'll shake you off just as sure as the turning of worlds. Love keeps her in the air when she oughta fall down, tells ya she's hurtin' 'fore she keens. Makes her home.

• Facerafter
Case_C schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 09:51:
[...]

Aan de ene kant maakt het ook niet uit, gezien de Hull C nu gelijk de gehele Hull Serie bevat. Dat zijn 4 schepen :) Hull-A, Hull-B, Hull-C, Hull-D van klein naar groot :P .
Ja, maar Hull C is van de huidige wave ships. De Hull C en Orion zijn degene van de huidige wave die nog in concept sale moeten
Tylocke schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 09:52:
[...]

Dan heb ik denk ik de waves door elkaar gehaald! Gamescom is ook een optie, wel iets betaalbaarder. Dat wordt mijn backup plan dan :)
Ligt er natuurlijk ook een beetje aan waar je zit in het kikkerlandje maar voor mij in Brabant is Gamescom heel wat betaalbaarder.

[ Voor 31% gewijzigd door Facerafter op 30-01-2015 09:58 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil ook graag naar Manchester, dat wordt echt f5 binchen op het moment dat kaarten beschikbaar zijn. :)

• Facerafter
Verwijderd schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 10:02:
Ik wil ook graag naar Manchester, dat wordt echt f5 binchen op het moment dat kaarten beschikbaar zijn. :)
Jij zou het waard vinden? Hoe zou je dan naar Manchester gaan? Ik zou dan al bijna meer besteden aan reiskosten dan aan SC.

Verwijderd

Topicstarter
Facerafter schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 10:06:
[...]

Jij zou het waard vinden? Hoe zou je dan naar Manchester gaan? Ik zou dan al bijna meer besteden aan reiskosten dan aan SC.
Je maakt er gewoon een korte vakantie van, voor 1 avondje zou ik niet gaan, ik ga wel een paar dagen dan.

• Case_C
Verwijderd schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 10:24:
[...]
Je maakt er gewoon een korte vakantie van, voor 1 avondje zou ik niet gaan, ik ga wel een paar dagen dan.
Een tour van CIG-Manchester aanvragen voor de dag na of voor Citizen-Con. Dan heb je nog kans om CR tegen te komen :P .

Als kaartjes online komen gelijk een stuk of 3 bestellen? Lijkt me wel een leuk event om te bezoeken. Dan van Rotterdam vliegen naar Manchester als 't uitkomt.

[ Voor 19% gewijzigd door Case_C op 30-01-2015 10:32 ]

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 20-12 13:12

Fordox

00101010

Plans are in place to complete the Xi'An Scout.
:D
Ik hoop dit kwartaal nog

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

• Metalkai
  • Laatst online: 11-01-2022
Goed dat ze hem wel af willen maken :P

• Facerafter
Zat nog te denken om CIG Germany/Frankfurt te bezoeken als ze up and running zijn. Treinkaartjes naar Frankfurt zijn nou ook niet bepaald goedkoop.

Ik hou het wel gewoon bij gamescom.. tenminste nog een beetje te betalen.

• Fordox

Fordox

00101010

Metalkai schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 10:33:
[...]

Goed dat ze hem wel af willen maken :P
Hij komt iig eerder dan de Carrack :p

Verwijderd

Topicstarter
Facerafter schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 10:34:
Zat nog te denken om CIG Germany/Frankfurt te bezoeken als ze up and running zijn. Treinkaartjes naar Frankfurt zijn nou ook niet bepaald goedkoop.

Ik hou het wel gewoon bij gamescom.. tenminste nog een beetje te betalen.
Ik ben vorig jaar bij het event op gamescom geweest en wat ik kan herinneren waren de treinkaartjes niet heel duur.

Overigens is het SC event denk ik veel leuker dan Gamescom zelf, veel te druk daar.

Edit: Moet beter lezen, treinkaartjes ging over Frankfurt. 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2015 10:39 ]

• Case_C
Verwijderd schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 10:36:
[...]

Ik ben vorig jaar bij het event op gamescom geweest en wat ik kan herinneren waren de treinkaartjes niet heel duur.

Overigens is het SC event denk ik veel leuker dan Gamescom zelf, veel te druk daar.

Vliegen (retour) naar Manchester kost momenteel rond de 200 euro, maar als je vroeg genoeg boekt zal dat wel nog wat schelen gok ik. Ene dag heen, en volgende of dag erna weer terug ofzo :P .

• Facerafter
Verwijderd schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 10:36:
[...]

Klopt gamescom ben je voor trein kaartjes ongv 40 - 50 Euro kwijt van Den Bosch. Frankfurt zit je aan de 80 - 90.

SC Event lijkt mij ook leuker maar waarom kunnen ze het niet gewoon op de jaarbeurs houden ofso :P Stukken dichterbij en kan ik nog met me OV naar toe ook. In US is het al helemaal niet te doen en Manchester is ook redelijk prijzig. Daarom ga ik waarschijnlijk naar Gamescom, tis goedkoper, toch een event met hoogst waarschijnlijk CR erbij. Ook is SC niet het enigste spel waar ik geintresseerd ben :P maarja zoals je al zei die drukte daar... dat is ook niet normaal.

• Case_C
Facerafter schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 10:43:
[...]

Klopt gamescom ben je voor trein kaartjes ongv 40 - 50 Euro kwijt van Den Bosch. Frankfurt zit je aan de 80 - 90.

SC Event lijkt mij ook leuker maar waarom kunnen ze het niet gewoon op de jaarbeurs houden ofso :P Stukken dichterbij en kan ik nog met me OV naar toe ook. In US is het al helemaal niet te doen en Manchester is ook redelijk prijzig. Daarom ga ik waarschijnlijk naar Gamescom, tis goedkoper, toch een event met hoogst waarschijnlijk CR erbij. Ook is SC niet het enigste spel waar ik geintresseerd ben :P maarja zoals je al zei die drukte daar... dat is ook niet normaal.
Ik kan trouwens met de auto voor 36 euro op en neer rijden naar Keulen :P .. Enkel heb je daar dan nog parkeerkosten waarschijnlijk.

• Facerafter
Case_C schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 10:48:
[...]

Ik kan trouwens met de auto voor 36 euro op en neer rijden naar Keulen :P .. Enkel heb je daar dan nog parkeerkosten waarschijnlijk.
Parkeerkosten bij de Koelnmesse zelf zijn 10 Euro maar kan je niet van te voren bestellen. Ligt er dus aan of er plek is. Day Tickets waren 15 euro volgens mij vorig jaar.

• Fordox

Fordox

00101010

Hmm ik ben ook wel geïnteresseerd.

Bij de laatste citizen con werden er goodiebags uitgedeeld, dat is sowieso nice :) 1 daarvan had zelfs een Vanduul Scythe erin.
Als je die verkoopt maak je winst ook nog op je trip :9

• Bornhald
Case_C schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 10:26:
[...]

Een tour van CIG-Manchester aanvragen voor de dag na of voor Citizen-Con. Dan heb je nog kans om CR tegen te komen :P .

Als kaartjes online komen gelijk een stuk of 3 bestellen? Lijkt me wel een leuk event om te bezoeken. Dan van Rotterdam vliegen naar Manchester als 't uitkomt.
Meestal doen ze toch 1 kaartje per betalende account?
Fordox schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 11:23:

Bij de laatste citizen con werden er goodiebags uitgedeeld, dat is sowieso nice :) 1 daarvan had zelfs een Vanduul Scythe erin.
goodiebags hebben ze vorig jaar in Keulen niet gedaan.. Dus zouden ze dat nu wel doen? Maar dat was dan weer het SC event wat in de eigen venue was en niks met GC te maken had.

• Facerafter
Fordox schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 11:23:

Dit doen ze niet alleen bij CitizenCon, bij elk SC event doen ze dit (PAX, Gamescom, CitizenCon etc.)
Bornhald schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 11:30:
[...]

Meestal doen ze toch 1 kaartje per betalende account?

[...]

goodiebags hebben ze vorig jaar in Keulen niet gedaan.. Dus zouden ze dat nu wel doen? Maar dat was dan weer het SC event wat in de eigen venue was en niks met GC te maken had.
Niet? Ik dacht dat ik toen ook foto's van goodiebags had gezien?

[ Voor 33% gewijzigd door Facerafter op 30-01-2015 11:31 ]

• Fordox

Fordox

00101010

Lekker tegenstrijdig jullie 2 :9

Al geven ze een gratis mustang/t-shirt weg, dannog vind ik het waard om er heen te gaan :p

[ Voor 59% gewijzigd door Fordox op 30-01-2015 11:32 ]

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Fordox schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 10:35:
[...]

Hij komt iig eerder dan de Carrack :p
Ben helemaal in mijn nopjes door het goede nieuws. :D

En ben zeker benieuwd naar de Starliner. :o

• Stender83
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-09 14:19
Kan de eigenaar van het registratie formulier de Mustang varianten toevoegen? :p Kwam er net achter dat ik toch in aanmerking kwam voor de Never Settle code, dus heb nu een omega en beta :D
Al smelt ik de omega uiteindelijk wel om, heb niets met racen..

• Bornhald
Laat ik het dan anders formuleren, tijdens de event in Keulen, die 's avonds was waar we de Constellation commercial te zien krijgen. Kon je zelf (als je daar behoefte aan had) een drietal posters halen en deze laten tekenen. Het kan zijn dat ik (en de mensen met wie ik was) gemist hebben dat je nog een goodiebag kon halen.

Er was wel een loterij van verschillende spullen waarvoor je een kaartje kreeg. Maar ik heb geen goodiebag gezien waarin ik een code had voor een skin of iets anders in game. Maar dat kan natuurlijk aan mij hebben gelegen. :+
Facerafter schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 11:30:

Niet? Ik dacht dat ik toen ook foto's van goodiebags had gezien?
kan zijn dat ik het gemist had, maar mac-rolec zou mijn verhaal kunnen bevestigen :)
volgens mij was het achteraf alleen wat posters die je mee kon nemen (iemand nog interesse? kunnen vast wel iets leuks afspreken qua prijs :) ik heb er 2, zonder handtekeningen oid)

[ Voor 24% gewijzigd door Bornhald op 30-01-2015 11:37 ]

• Facerafter
Bornhald schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 11:34:
[...]

Laat ik het dan anders formuleren, tijdens de event in Keulen, die 's avonds was waar we de Constellation commercial te zien krijgen. Kon je zelf (als je daar behoefte aan had) een drietal posters halen en deze laten tekenen. Het kan zijn dat ik (en de mensen met wie ik was) gemist hebben dat je nog een goodiebag kon halen.

Er was wel een loterij van verschillende spullen waarvoor je een kaartje kreeg. Maar ik heb geen goodiebag gezien waarin ik een code had voor een skin of iets anders in game. Maar dat kan natuurlijk aan mij hebben gelegen. :+

[...]

kan zijn dat ik het gemist had, maar mac-rolec zou mijn verhaal kunnen bevestigen :)
volgens mij was het achteraf alleen wat posters die je mee kon nemen (iemand nog interesse? kunnen vast wel iets leuks afspreken qua prijs :) ik heb er 2, zonder handtekeningen oid)
Waarschijnlijk was dat het gewoon, ik had een foto gezien van een tas met wat spul van SC erin. Dus ik denk dat iemand dan een tas had meegenomen, posters erin gedaan en foto van de tas & posters gemaakt.

Verwijderd

Topicstarter
Bornhald schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 11:34:
[...]

We hadden idd alleen wat posters meegenomen, er waren niet echt goodiebags. Er waren wel een enkeling die inderdaad iets hadden gewonnen en wel een soort goodiebag kregen (en een Scythe).

Veel gekke gasten gingen ook uren in de rij staan om met CR en de rest te spreken, maar dat hadden we maar geskipt, dan stond je daar tot 3 uur snachts ofzo..

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2015 11:41 ]

• Fordox

Fordox

00101010

Ze kregen gewoon een Idris?
Daar teken ik ook wel voor :9

Die grote schepen wil ik niet eens houden.. Ik verpats ze wel op de grey market, heb ik het hele spel gratis met een leuk extraatje :9

[ Voor 58% gewijzigd door Fordox op 30-01-2015 11:43 ]

• Case_C
Verwijderd schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 11:40:
[...]

We hadden idd alleen wat posters meegenomen, er waren niet echt goodiebags. Er waren wel een enkeling die inderdaad iets hadden gewonnen en wel een soort goodiebag kregen (en een Scythe).

Veel gekke gasten gingen ook uren in de rij staan om met CR en de rest te spreken, maar dat hadden we maar geskipt, dan stond je daar tot 3 uur snachts ofzo..
Dat zou wel de grap van de eeuw zijn als we een Idris zouden winnen op een dergelijk event XD .

Maar mij lijkt het wel leuk om te gaan, Köln en/of Manchester. Als er wat meer bekend is eens kijken wat er kan.

Verwijderd

Topicstarter
Fordox schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 11:42:
Ze kregen gewoon een Idris?
Daar teken ik ook wel voor :9
Scythe bedoelde ik (net aangepast). Maar ja iedereen trok een nummertje toen ze binnen kwamen en toen werd er 1 verloot.

• Case_C
Verwijderd schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 11:44:
[...]

Scythe bedoelde ik (net aangepast). Maar ja iedereen trok een nummertje toen ze binnen kwamen en dat er werd er 1 verloot.
Op de grey-market zijn die net zoveel waard :+

• Facerafter
Case_C schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 11:44:
[...]

Op de grey-market zijn die net zoveel waard :+
Ligt eraan welke Idris ;P

Maaruh als andere mensen interesse hebben om naar Gamescom te gaan kunnen we hier later wel wat afspreken.

• Bornhald
Verwijderd schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 11:40:
[...]

Ik heb ook niet echt goodiebags gezien, volgens mij was er niet echt merchandise oid te koop. Maar dat kan in die andere hal geweest zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Facerafter schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 11:48:
[...]

Ligt eraan welke Idris ;P

Maaruh als andere mensen interesse hebben om naar Gamescom te gaan kunnen we hier later wel wat afspreken.
Wel een tip als je van plan bent te overnachten. Vroeg accomodatie boeken, want dat zit rond die tijd heel snel vol (zeker met gamescom).

• Case_C
Verwijderd schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 11:50:
[...]

Wel een tip als je van plan bent te overnachten. Vroeg accomodatie boeken, want dat zit rond die tijd heel snel vol (zeker met gamescom).
Gewoon in de nacht weer naar huis rijden :P . Kleine 3 uur rijden.

• Basekid
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22-12 20:10
Ik kijk al die shows toch liever vanuit mijn huiskamer. Chipje en drankje erbij vind ik leuker dan paar uur staan in een ruimte (maar ieder zn ding natuurlijk)

• Fordox

Fordox

00101010

zonder goodiebag :+

• Snaakje
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 18-11-2019

Snaakje

Hema Sokken

Nou toch maar een aurora MR pakket gekocht met arena commander, mooi begin. Ik wacht nogsteeds de andere avenger soorten af maar tot die tijd is dit mooi even beta toegang!

Heeft iemand toevallig een linkje naar een page waar ze mooi alle controls uitleggen? Heb zo snel nog niks super duidelijks kunnen vinden.

StarCitizen Profile

• Fordox

Fordox

00101010

Ingame in de settings, daar zie je een lay-out van je keyboard met een groot deel van de belangrijke functies :)

• Case_C
Snaakje schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 13:21:
Nou toch maar een aurora MR pakket gekocht met arena commander, mooi begin. Ik wacht nogsteeds de andere avenger soorten af maar tot die tijd is dit mooi even beta toegang!

Heeft iemand toevallig een linkje naar een page waar ze mooi alle controls uitleggen? Heb zo snel nog niks super duidelijks kunnen vinden.
Via de TS heb ik binnen 30 sec. deze kunnen vinden ;) .

https://robertsspaceindus...urce/AC-Manual-1-0-V6.pdf

Of er nog een nieuwe variant is weet ik niet 1.2.3. maar de controls zijn sinds 1.0 weinig tot niet gewijzigd. Hooguit counter-measures.

• Snaakje

Snaakje

Hema Sokken

Case_C schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 13:25:
[...]

Via de TS heb ik binnen 30 sec. deze kunnen vinden ;) .

https://robertsspaceindus...urce/AC-Manual-1-0-V6.pdf

Of er nog een nieuwe variant is weet ik niet 1.2.3. maar de controls zijn sinds 1.0 weinig tot niet geweizigd. Hooguit counter-measures.
Tof dankjewel! dat gaat flink rondklooien worden dit weekend.
Fordox schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 13:24:
Ingame in de settings, daar zie je een lay-out van je keyboard met een groot deel van de belangrijke functies :)
Oh nu voel ik me dom, heb dat zo snel niet kunnen vinden. bedankt!

StarCitizen Profile

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Snaakje schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 13:26:
[...]

Tof dankjewel! dat gaat flink rondklooien worden dit weekend.

[...]

Oh nu voel ik me dom, heb dat zo snel niet kunnen vinden. bedankt!
Dom is het niet, je hebt het niet kunnen vinden. ;)
Welkom en succes trouwens met AC 8)

• Swychblade
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 29-12-2023
Around the Verse: Terra Wrap Contest Thread

Mijn inzending staat op pagina 8. Fingers crossed!

https://forums.robertsspa...ra-wrap-contest-thread/p8

[ Voor 35% gewijzigd door Swychblade op 30-01-2015 13:54 ]

• Facerafter
Swychblade schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 13:54:

Pagina 3, alleen is die van mij niet zo heel erg goed.

• Case_C
Cygnitr0n schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 13:47:
[...]

Welcome to the Super-Hornet carnage is het dan meer XD .
Swychblade schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 13:54:

Leuk concept :P, we gaan het wel horen :) .

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Case_C schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 14:02:
[...]

Welcome to the Super-Hornet carnage is het dan meer XD .

[...]

Leuk concept :P, we gaan het wel horen :) .
Haha, inderdaad. :+
Die dingen zijn zo bruut, dat er niets van je over blijft. :O

Maar goed, mijn Mustang Delta, red. Vliegskill, is gewoon top :+

• Snaakje

Snaakje

Hema Sokken

Cygnitr0n schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 13:47:
[...]

dankje, ik ga zeker goed oefenen voor de release. Heb ik dat gedeelte al gehad :)
Ik zal me ook nog wel even aanmelden voor de organisation, wou toch gaan traden :D

StarCitizen Profile

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Snaakje schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 14:21:
[...]

dankje, ik ga zeker goed oefenen voor de release. Heb ik dat gedeelte al gehad :)
Ik zal me ook nog wel even aanmelden voor de organisation, wou toch gaan traden :D
Nou hartelijk welkom bij de club. Alles wat je wilt weten (teamspeak etc) staat in het Start Topic.

*O* *O* *O*

• Sturmovik177
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:42

Sturmovik177

Vroem

Hup, na een jaar lang op de RSI site gelurkt te hebben, een Constellation Andromeda aangeschaft.
Nu kriebelt het om toch nog een flyable ship erbij te kopen om mee te doen aan de AC... Verdomde koopvirus :'(

Of ik melt em om naar de Super Hornet, klooi er wat mee en melt em weer terug.. :9

Oink

• Fordox

Fordox

00101010

Dat laatste is je bete optie, gewoon doen :) beetje jammer dat je nieuw aangekochte schepen binnen 24 uur niet kunt melten.

• Mabok
  • Laatst online: 17-05-2021
Sturmovik177 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 17:09:
Hup, na een jaar lang op de RSI site gelurkt te hebben, een Constellation Andromeda aangeschaft.
Nu kriebelt het om toch nog een flyable ship erbij te kopen om mee te doen aan de AC... Verdomde koopvirus :'(

Of ik melt em om naar de Super Hornet, klooi er wat mee en melt em weer terug.. :9
Heb je nou geen hornet om mee te vliegen totdat de constellation flyable is? Ik wel iig, maar vlieg toch liever met mn cutlass of delta!

edit: Welkom trouwens! :*)

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Krijg je niet sowieso een 'gewone' Hornet als tijdelijke vervanger voor je Connie?

En hoe zit het na 1 feb met spullen kopen van store credits en btw?

• Bornhald
Nieuwe aankopen belast, alles wat je smelt en dus met credits koopt, niet belast.

• Sturmovik177

Sturmovik177

Vroem

Mabok schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 17:29:
[...]

Heb je nou geen hornet om mee te vliegen totdat de constellation flyable is? Ik wel iig, maar vlieg toch liever met mn cutlass of delta!
Tylocke schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 17:40:
[...]

Krijg je niet sowieso een 'gewone' Hornet als tijdelijke vervanger voor je Connie?
Is dat zo? Zal vanavond even kijken. :9

Oink

• Case_C

Welkom op 't topic in ieder geval :) , de Andromeda gaat wel een gigantisch multi-purpose schip worden. Dus daar kan je bijna alles mee doen wat je maar wilt.

Daarnaaste heb je momenteel gewoon een Hornet voor AC, als je een AC pass hebt tenminste.

• Facerafter
Case_C schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 17:43:
[...]

Welkom op 't topic in ieder geval :) , de Andromeda gaat wel een gigantisch multi-purpose schip worden. Dus daar kan je bijna alles mee doen wat je maar wilt.

Daarnaaste heb je momenteel gewoon een Hornet voor AC, als je een AC pass hebt tenminste.
Ook zonder AC pass voor free flight.

• Sturmovik177

Sturmovik177

Vroem

Case_C schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 17:43:
[...]

Bedankt. :)

De Andromeda kocht ik inderdaad voor de multi-purpose rol, de geweldige uitzicht en om vrij rond te kunnen lopen in mijn eigen schip. Of even een turret bemannen zoals in de goeie ouwe Wing Commander-tijd in een Broadsword bomber.

Leeloo AC pass. Check.

Oink

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Sturmovik177 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 17:42:
[...]

[...]

Is dat zo? Zal vanavond even kijken. :9
Oh ja en zoals hierboven aangegeven: welkom in het SC topic! De Constellation is een mooi schip.

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Mabok schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 17:29:
[...]

edit: Welkom trouwens! :*)
Je kan zeggen wat je wil. Maar de Delta rouleert.

En ook een warm welkom!, Sturmovik177 :)

Nog meer Super Hornets :P haha

Ah je hebt een AC multipass gehaald, noice

[ Voor 5% gewijzigd door DutchWalnut op 30-01-2015 18:50 ]

Verwijderd

Die Townhall meetings zijn best wel informatief.

(En dat Chris af en toe bijna wegdommelt en dan weer wakker wordt om Tony te verbeteren is behoorlijk grappig.)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 19:08:
Die Townhall meetings zijn best wel informatief.

(En dat Chris af en toe bijna wegdommelt en dan weer wakker wordt om Tony te verbeteren is behoorlijk grappig.)
Ik ken weinig mensen die zo emotieloos en monotoon praten als Tony. Hij zegt wel interessante dingen en hij is denk ik ook erg goed in wat ie doet.

• Ircghost
  • Laatst online: 13:18

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Sowieso is het gros van SC bar slecht in presenteren, bij alles tot nu toe :P. Vooral Chris is uitmunted slecht in presenteren xD.

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Ircghost schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 19:20:
Sowieso is het gros van SC bar slecht in presenteren, bij alles tot nu toe :P. Vooral Chris is uitmunted slecht in presenteren xD.
Chris heeft zijn charme wel hoor. Maar luister toch liever naar Ben.

• Ircghost
  • Laatst online: 13:18

Ircghost

Honeybadger doesn't care!

Hij heeft zeker charme! Maar neemt niet weg dat hij gewoon slecht in presenteren is :P

• IMa34
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-05-2021
Zijn die M-50 en 350 r ook goed in dogfight`n? Ik heb AC nog niet kunnen spelen namelijk.

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

IMa34 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 20:11:
Zijn die M-50 en 350 r ook goed in dogfight`n? Ik heb AC nog niet kunnen spelen namelijk.
Ze zijn snel in missles ontwijken en vluchten. Maar firepower kom je wel te kort.

Het zijn namelijk wel goede racers.

• IMa34
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 15-05-2021
Ok, bedankt Cygni :)

Dat racing aspect zit ik niet echt op te wachten. Maar missiles ontwijken en vluchten juist weer wel. (voor die 12 jarige Amerikaantjes en Chinezen :P )

Verwijderd

Topicstarter
IMa34 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 20:24:

Dat racing aspect zit ik niet echt op te wachten. Maar missiles ontwijken en vluchten juist weer wel. (voor die 12 jarige Amerikaantjes en Chinezen :P )
Het dogfighten gaat net iets te diep om dat soort publiek te trekken, verwacht geen 12-jarigen die door je TS heen tetteren. En verder is racen best leuk. :)

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

IMa34 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 20:24:

De 325a is snel en heeft ook genoeg Firepower, namelijk 2 omnisky's.
Maar was voor de AC1.0 wel sneller naar mijn gevoel.

Voor een leuke ervaring zou je kunnen gaan voor een Avenger. Dan zou ik een LX pakket kopen met 2 jaar insurance en dan upgraden naar Avenger. 8)
Verwijderd schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 20:26:
[...]

Het dogfighten gaat net iets te diep om dat soort publiek te trekken, verwacht geen 12-jarigen die door je TS heen tetteren. En verder is racen best leuk. :)
Racen is inderdaad erg leuk!
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/lV2pKFem.png

[ Voor 26% gewijzigd door DutchWalnut op 30-01-2015 20:30 ]

• Case_C
Verwijderd schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 20:26:
[...]

Vergeet Fordox niet :P :+

Racen is inderdaad erg leuk :) , maar niet echt aan mij besteed.

[ Voor 9% gewijzigd door Case_C op 30-01-2015 20:36 ]

Verwijderd

Topicstarter
Case_C schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 20:32:
[...]

Vergeet Fordox niet :P :+

Racen is inderdaad erg leuk :) , maar niet echt aan mij besteed.
True, we hebben een 12 jarige. :+

• Djesse8999
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20-12 04:30

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

En een 15 jarige :P

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Avengers genoeg hier zag ik net. Heb net mijn Aurora LN omgetoverd tot de 25e Avenger alweer. :o

• Tylocke

Tylocke

[Team Carrack]

Bornhald schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 17:42:
Nieuwe aankopen belast, alles wat je smelt en dus met credits koopt, niet belast.
Dank je voor de verduidelijking. Dan heb ik mijn toekomstige upgrades niet voor niets gekocht.

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Tylocke schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 20:57:
[...]

Dank je voor de verduidelijking. Dan heb ik mijn toekomstige upgrades niet voor niets gekocht.
Inderdaad is het slim om nu het inkopen te doen. :)

De staat krijgt geen cent. :9

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik volg SC niet heel nauwgelet, dus weet niet precies hoe ver de ontwikkeling al is, maar zijn de private servers al mogelijk?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Verwijderd

quote: Cygnit0n
Inderdaad is het slim om nu het inkopen te doen. :)

De staat krijgt geen cent.
Ik overweeg daarom nog snel iets te kopen voor de VAT van kracht wordt en twijfel tussen de Cutlass blue, Starfarer, Freelancer Mis, Karthu al, of twee schepen tegelijk kopen, een Herald package plus een Aurora LX package. Wat zouden julie kopen in mijn geval? Ik wil wel onder de $200,- blijven omdat er geen LTI op zit.

• Metalkai
Het ligt er een beetje aan wat je al hebt denk ik. De Starfarer is redelijk uniek qua rol, maar aan de andere kant is de Khartu-Al weer een schip dat een unieke manier van vliegen krijgt.

• Sturmovik177

Sturmovik177

Vroem

Tylocke schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 17:54:
[...]

Oh ja en zoals hierboven aangegeven: welkom in het SC topic! De Constellation is een mooi schip.
Cygnitr0n schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 18:47:
[...]

Je kan zeggen wat je wil. Maar de Delta rouleert.

En ook een warm welkom!, Sturmovik177 :)

Nog meer Super Hornets :P haha

Ah je hebt een AC multipass gehaald, noice
Dank allen :)

Oink

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Metalkai schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 21:17:
Het ligt er een beetje aan wat je al hebt denk ik. De Starfarer is redelijk uniek qua rol, maar aan de andere kant is de Khartu-Al weer een schip dat een unieke manier van vliegen krijgt.
Starfarer is een money maker. Niets anders dan dat. Sluit je aan bij een grote org en dan komen de centen vanzelf. :)

• Metalkai
Cygnitr0n schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 21:22:
[...]

Starfarer is een money maker. Niets anders dan dat. Sluit je aan bij een grote org en dan komen de centen vanzelf. :)
Ik denk niet dat grote organisations het op prijs stellen als jij een beetje loopt te leechen :P

• DutchWalnut

DutchWalnut

[CMDR Yondu]

Metalkai schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 21:32:
[...]

Ik denk niet dat grote organisations het op prijs stellen als jij een beetje loopt te leechen :P
Nee, maar je verdiend gewoon je loon. Je gaat gewoon voor een groot maatschappij werken. Er komen echt wel kartels die alles in beheer willen hebben. Sluit je aan bij de grootste, dat wil ik er mee zeggen. ;)

• Case_C
anandus schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 21:10:
Ik volg SC niet heel nauwgelet, dus weet niet precies hoe ver de ontwikkeling al is, maar zijn de private servers al mogelijk?
Private servers zijn nog niet aanwezig, en volgens mij gaat dat nog wel even duren. Heb nog geen plannen gehoord om AC los te koppelen van de centrale servers van CIG. Waarschijnlijk gaat dat pas na de release komen.

Je kan wel al private matches hosten, waar je dan mensen uit je contact lijst voor kan uitnodigen. Dit systeem werkt momenteel erg goed, en je kan gewoon met 8 man een match spelen. Ook met minder, zonder dat anderen joinen.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Bedankt voor je antwoord, Case_C! :)

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Cogency
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21-12 13:29

Cogency

Ginnunga

Haulers, zijn er ook nog sub 100$ haulers? Volgensmij zijn de enige nu:

MAX
Taurus
Starfarer
Caterpaillar

Of?

• Case_C
Cogency schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 22:33:
Haulers, zijn er ook nog sub 100$ haulers? Volgensmij zijn de enige nu:

MAX
Taurus
Starfarer
Caterpaillar

Of?
Momenteel nog niet, maar waarschijnlijk wel in de toekomst.
Misschien dat de Hull B onder de 100$ beschikbaar gaat komen, maar dan zitten wij al met 20% VAT :( .

• Metalkai
Lager dan $100 voor large-scale haulers zijn er inderdaad niet. Je bent wel de Merchantman vergeten in dat lijstje.
Nu kan je natuurlijk ook cargo vervoeren met andere schepen, maar die zijn dan meer een minivan in plaats van een truck.
Pagina: 1 ... 15 ... 99 Laatste

Dit topic is gesloten.