Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwng!!
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 06-09-2021
F.zooka is zeer handig en effectief!. Ik val ook niet meer met warriors aan in missies. Handig om te oefenen in tweakers 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VERINGTENTJE schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 15:20:
[...]

Bovenstaande geldt voor een 5-mans TF. Ik denk dat voor grotere TF's warriors nog zeker wel zeer nuttig kunnen zijn, toch?
Ze zijn inderdaad nog steeds handig als voorwerk, zeker bij lastigere missie's. Niet iedere basis kan eventjes snel worden gepakt door zooka only. Dan zijn warriors weer heel handig en natuurlijk ook max artillery barrage en shock

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,
ten eerste heb ik lopen zoeken naar een topic waar je de vraag voor leden kan posten.
tot nu toe niet gevonden dus doen ik dat maar hier,
sorry als het verkeerd is.

we zoeken actieve leden voor gevechtgroep "Bummania 2''
elke dag missie
lvl tussen de 34 en de 59 in de gevechtgroep en allemaal supervriendelijk
er zijn nog 3 plekken vrij.
ID gevechtgroep #8UV2QJ
vereist is minimaal 20 intels p/w halen om lid te blijven
kom kijken of deze gevechtgroep iets voor je is.
tot snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnerQi
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-09 18:16
We hebben een algemeen Boom Beach topic op Tweakers..... \[IOS/Android] Boom Beach

Dit topic is speciaal voor de TaskForce Tweakers in Boom Beach ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-09 15:33
Afbeeldingslocatie: http://tftweakers.bieslook.com/wp-content/uploads/2015/02/logogot.png

DUSSSSS..... omdat THC gisteren de top200 in is gekropen en we elke dag nog een goede 10/20 plekken stijgen heb ik maar even een filmpje gemaakt om te laten zien wat we doen.

We moeten elke dag 4 maps verslaan, en 1 is er ook echt niet in een solo te doen. Er zitten dus wat Solo's en wat Duo's tussen...

Het verschil met TF1 zit hem erin dat de Core bij ons bv maar 500/600k Health heeft... en in een 50man TF is dat al snel over de 1000k... zo geld dit ook voor alle defence items.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwng!!
Even ter aanvulling op world, er zijn ook minder defence buildings plus minder shocks/rockets waardoor solo sneller mogelijk is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pwng!! schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 16:13:
Even ter aanvulling op world, er zijn ook minder defence buildings plus minder shocks/rockets waardoor solo sneller mogelijk is
Dan wil ik jou even aanvullen als dat mag :) Veel minder defense buildings zijn het niet. In hogere missie's worden in vergelijking meer powercells dan defense buildings toegevoegd. Daarbij komend, als de core links staat en "al" die defense buildings extra erbij komen, kunnen die ook rechts worden neergezet terwijl je daar dan niets te zoeken hebt.

Je kunt ook zeggen: mooie aanvallen, hier kan ik nog iets van opsteken. Of: aaahh, zo kan het natuurlijk ook. Ook: Top jongens !! Breng de tweakers taskforces naar de top (daar zal tf 1 en 2 namelijk ook profijt van hebben ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donkersgoed
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21-03-2023
Hehe, ik wil wel eens een filmpje van jou zien die een solo in Mambo in een 5 player TF neerzet, pwng. Of liever: doe dat eens 15x op rij :D

Ik wacht hier wel, ok?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwng!!
Als ik eraan denk zal ik het doen. Alleen niet vandaag meest gefaalde aanval ooit. Nog slechter dan vering/steen toendertijd :p.

Btw ik klaag niet of wat dan ook, zeg alleen waardoor een solo bij mambo makkelijker is dan tinderbox/foxtrot. Die vergelijking had ik gemaakt(zonder het erbij te zetten)

Ow en het is foxtrot die we doen die vorige clan haalde we alles te makkelijk waardoor ik eruit ben gegaan. Vandaar de terugkeer van banaan.

[ Voor 19% gewijzigd door pwng!! op 15-07-2015 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is tot nu toe nog geen enkele 5 man TF die tinderbox doet. Het aantal intel dat daarvoor nodig is, is ook teveel voor 5 man. Je kunt het je dan ook niet meer veroorloven om ice statues te hebben, wat wel voor meer intel zorgt, maar dan kun je geen solo neerzetten.

Zo zou je eigenlijk in een 50 man TF spelers moeten hebben met goede defense en hoge vp met bijna alleen maar ice statues. Op die manier haal je veel intel binnen als TF.. de rest moet dan wel goed kunnen aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwng!!
Ik heb bijvoorbeeld veel intels uit defence. Heb er nu 89 op dag 4 waarvan minimaal 20 uit defence. Ben dr trots op :q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
pwng!! schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 00:07:
Ik heb bijvoorbeeld veel intels uit defence. Heb er nu 89 op dag 4 waarvan minimaal 20 uit defence. Ben dr trots op :q
Tegrn dat probleem loop ik nu aan omdat ik mijn shocks aan het uppen ben. Als er 1 shock niet nee doet haal ik meteen 0 intel uit defence ipv 3/4 per dag. En dat scheelt erg erg veel... Maar als ze eenmaal up zijn hoef ik er nooit meer over na te denken :)

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10:41

NSG

Je weet niks!

Ik heb juist het probleem dat ik vrijwel niet meer aangevallen wordt door mijn (visueel) te sterke defence.
Intel uit defence is dan ook <10 per week, waar dat voorheen ook >20 was :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valachii
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-03 12:18
NSG schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 12:44:
Ik heb juist het probleem dat ik vrijwel niet meer aangevallen wordt door mijn (visueel) te sterke defence.
Intel uit defence is dan ook <10 per week, waar dat voorheen ook >20 was :(
Dan zit je te laag in VP ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of je defense wat "makkelijker" neerzetten. Zoals Steen ook doet, dan vallen ze je aan en maak je een aantal troepen af en krijg je intel. Maar je verliest dan wel je grondstoffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggronor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 14:29:
[...]

Of je defense wat "makkelijker" neerzetten. Zoals Steen ook doet, dan vallen ze je aan en maak je een aantal troepen af en krijg je intel. Maar je verliest dan wel je grondstoffen.
Of geen Prototype Weapon plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

THEDARKEST schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 17:01:
[...]

Of geen Prototype Weapon plaatsen
Dat werkt nog enigszins, i.c.m. meer vp zal het ws weer >20 worden, maar goed daar heb ik allemaal geen tijd voor. Gisteren nog heel m'n map leeggespeeld en vandaag al weer 30vp eraf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwng!!
De shockblaster en doom cannon zijn een perfecte combi. En je haalt hammerman er makkelijk mee ook een voordeel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NSG schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 20:16:
[...]

Dat werkt nog enigszins, i.c.m. meer vp zal het ws weer >20 worden, maar goed daar heb ik allemaal geen tijd voor. Gisteren nog heel m'n map leeggespeeld en vandaag al weer 30vp eraf..
30 vp Eraf in 1 dag ? Dat vind ik nogal veel. Als dat gebeurt dan word je zeker nog veel aangevallen, want anders zou je 30 spawns hebben. 20 spawns en dan 10 keer aangevallen zijn is ook best wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 15:00:
[...]

30 vp Eraf in 1 dag ? Dat vind ik nogal veel. Als dat gebeurt dan word je zeker nog veel aangevallen, want anders zou je 30 spawns hebben. 20 spawns en dan 10 keer aangevallen zijn is ook best wat.
Ja echt waar, 30vp eraf en was maar 2x aangevallen..
Maar goed, had dan ook de hele map leeggespeelt inclusief resourcebases.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De tweakers HardCore TF is trouwens vandaag de top 100 binnengedrongen bij de 5 man Taskforces :D

Binnenkort staan we in de top 50 en zal de naam van de tweakers taskforces verspreid en gezien worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnerQi
Verwijderd schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 22:50:
De tweakers HardCore TF is trouwens vandaag de top 100 binnengedrongen bij de 5 man Taskforces :D

Binnenkort staan we in de top 50 en zal de naam van de tweakers taskforces verspreid en gezien worden.
Gefeliciteerd! In TF1 is de vakantie aangebroken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EnerQi schreef op zondag 26 juli 2015 @ 09:18:
[...]

De personen die bij ons een vakantie hebben geboekt die hebben de vakantie MOETEN annuleren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggronor
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 22:50:

Nice, gefeliciteerd!
EnerQi schreef op zondag 26 juli 2015 @ 09:18:
[...]

Is er bij iemand duidelijk wie er nu allemaal op vakantie zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil trouwens niet heel bemoeizuchtig overkomen, maar waarom starten jullie in tf 1 niet iedere dag een missie ? Als jullie iedere dag sour grapes zouden starten of als het niet anders is mambo. Dan hebben jullie iedere dag een reward en halen jullie iedere dag de missie, wat uiteindelijk meer diamanten opleverd. En jullie stijgen dan ook in FP, maximaal voor mambo is 9500 FP en voor sour grapes 10800 FP.

Als jullie daarmee veel intel opsparen, dan kunnen jullie daarna een aantal dagen een hogere missie doen totdat het opgespaarde weer op is.

Denk er over na en bespreek het eens. Als wij onze killing spree doorzetten, dan halen we jullie namelijk in qua FP..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 08:54

ettie1990

PSN:ettiesick

Hoe kan ik me aanmelden voor de taskforce van tweakers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ettie1990 schreef op vrijdag 31 juli 2015 @ 12:56:
Hoe kan ik me aanmelden voor de taskforce van tweakers?
Als je voldoende VP hebt, kun je een verzoek sturen door erop te klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Mijn huidige groep is waardeloos, ik ben dus ook op zoek. Hoeveel VP is nodig?

Mijn aanvraag is ingediend. :P

[ Voor 20% gewijzigd door pven op 03-08-2015 12:58 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-09 09:43

Mystic Spirit

PSN: mr_mysticspirit

Heb net een request gestuurd naar de Tweakers TF. Zag dat nummer 2 vol zat en er nog ruimte is in de eerste taskforce. Volgens mij voldoe ik wel aan de entry requirments (377vp, Level 46 en 25 intel moet ook haalbaar zijn in de week).

Mijn vorige taskforce schoot niet op. Hoop hier iets meer missies te kunnen spelen en wat sneller te kunnen groeien. De boel stagneerd een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainmaker
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-07-2024

Rainmaker

RHCDS

Ben jij sargeant steve?

We are pentium of borg. Division is futile. You will be approximated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Nee ik heb geen idee wie dat is. Ik ben MS. Je weet wel van Mystic Spirit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
In de chat werd geroepen dat er een regeltje is dat eerst alle defense uit moet worden geschakeld voordat de uiteindelijk basis aan wordt gevallen. Waar is dat regeltje vermeld? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

pven schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 10:45:
In de chat werd geroepen dat er een regeltje is dat eerst alle defense uit moet worden geschakeld voordat de uiteindelijk basis aan wordt gevallen. Waar is dat regeltje vermeld? :?
Dat is een eenmalig iets en gewoon voor de fun omdat we nu een operation doen die ver onder ons niveau is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ah, ik was al bang dat ik op de verkeerde plaats keek voor de regels.

* pven gaat weer upgraden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainmaker
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-07-2024

Rainmaker

RHCDS

Dat was mijn note :)

Ja klopt, bij hele simpele missies, ver onder het niveau, begin ik simpelweg te fantaseren met hoe de missies moeilijker kunnen worden gemaakt. Dit om te voorkomen dat we weer discussies krijgen over te weinig uitdaging. Als je een level zonder shocks o.i.d. moet doen, is het ineens een stuk lastiger. Verder blijft er dan wat over voor de low levels om op te oefenen (kijk naar de OP van vandaag; Mambo. Binnen 4 uur plat). Die low levels kunnen natuurlijk compleet negeren wat er in die regeltjes staat (maar vanwege de slechte editor van de notes kun je niet copy-pasten ofzo, dus dat staat er niet).

Voor de high-levels is het een goede optie om bijvoorbeeld met smokey zooka te oefenen (EnerQI deed het bijvoorbeeld schitterend in die OP waar jij het over hebt).

Natuurlijk is ook hier niet iedereen het mee eens en worden die hersenspinsels van mij ook regelmatig genegeerd.
De optie "alles vernietigen behalve de core" heb ik trouwens gejat van NickAtNyte: YouTube: Boom Beach | SAVE THE CORE

We are pentium of borg. Division is futile. You will be approximated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwng!!
Nog maar ff en tw hc staat boven tw1.
Meneer slot koop jij veel diamanten? Ik weet nog dat je 3 levels onder mij zat ennu boven mij.

[ Voor 57% gewijzigd door pwng!! op 11-08-2015 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggronor
  • Niet online
(overleden)
pwng!! schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 19:27:
Meneer slot koop jij veel diamanten? Ik weet nog dat je 3 levels onder mij zat ennu boven mij.
Ik denk dat Meneer Slot zijn grote upgrades bij elkaar heeft en nu dus defence aan het upgraden is. Dan schiet je hard omhoog in lvl als je continu upgrades aan hebt staan.

Overigens heb ik mijn nick aan laten passen hier op Tweakers, ik was vroeger THEDARKEST. Eindelijk van de slechste nickname ooit af :+

[ Voor 14% gewijzigd door Aggronor op 12-08-2015 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwng!!
Daarom vind ik het juist raar, omdat ik zoveel levels hoger zat toen ik alle grote upgrades had gedaan. Ben al lang nu defence aan upgraden. Alleen met flink wat diamanten stijg je zo snel.

Ik vroeg me altijd al af wie je was aggronor :q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
Ik weet het niet van Slot, maar ik zit in hetzelfde schuitje. Al mijn nodige offence was geupgrade en nu moet ik vrijwel verplicht aan de defence omdat we de intel nodig hebben...

Mijn map speel ik leeg zonder diamanten te gebruiken en ik krijg er elke dag toch ruim 60/70 binnen... Ze komen dus letterlijk aanwaaien.. en ik kan ze vrij gebruiken om tijd af te kopen van upgrades. Vroeger spaarde ik ze voor bv een HQ upgrade, nu geef ik ze zsm uit omdat ik toch nergens meer bang voor hoef te zijn. Stel ik haal straks een keer niet genoeg resources voor een defence upgrade, dan koop ik hem niet af, maar wacht ik gewoon een dagje.

Diamanten zijn nu dus heel anders nuttig als voor XP47. Ze hebben niet meer de waarde die ze eerst hadden.

Sinds de Warfactory upgrade is het ook niet meer per definitie de beste keus om enkel offence te upgraden. Een goede defence levert je nu veel op aan diamanten en Intel, maar ook protoparts op hammerman dagen. Dus als ik nu opnieuw begin zou ik iets of wat meer aandacht besteden aan Defence.

Zo is WC2 die nu in TF1 zit ook aan de defence begonnen. Ik heb daar voor mijn XP alles kwa offence op max, en zit mega laag in VP. Ik wil nu dus defence upgraden om meer intel te halen.. en als dat bijgetrokken is ga ik weer aan de Offence. Dit had ik vroeger nooit gedaan...

FreeReef.nl

Verwijderd

pwng!! schreef op dinsdag 11 augustus 2015 @ 19:27:
Ik heb eind mei/begin juni 2500 diamanten gekocht geloof ik, was toen om zo snel mogelijk mijn sculptor naar max te brengen en uiteindelijk kon ik het ook gebruiken voor de restjes van max weapon factory.

Maar ik groei zo snel, omdat er constant defence aan het upgraden is en ook in mijn wapenmagazijn iets constant aan staat. Ik zorg ook dat de tijden goed uitkomen om het moment dat ik iets upgrade, zo niet dan koop ik bijvoorbeeld de laatste 2 uur af.

Zoals world al zei, komt er makkelijk 60/70 diamanten per dag binnen. Zo'n 25 van de missie, vp boot 20, kistjes op je map en door betere defense nu, haal ik ook makkelijk 20 diamanten daar vandaan. Word op het moment zo'n 10 tot 14 keer aangevallen en 80% verliest genoeg troepen om mij intel en diamanten te bezorgen.

• pwng!!
Op die manier, diamanten klopt idd. Ik had zelf uitgerekend en kwam uit op 65 ongeveer. Zitten redelijk gelijk bij elkaar. Maar nog ff en de top 50 zit erin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pwng!! schreef op donderdag 13 augustus 2015 @ 19:45:
Op die manier, diamanten klopt idd. Ik had zelf uitgerekend en kwam uit op 65 ongeveer. Zitten redelijk gelijk bij elkaar. Maar nog ff en de top 50 zit erin
Ja, daar zullen we snel tussen staan. Nu zijn Steen en Valachii op vakantie, dus we doen Powder Keg ipv Mambo. Niet omdat ze beide niet aanvallen in de missie, want dat doen ze wel, maar omdat ze ook van hun vakantie moeten genieten en dan halen ze nou eenmaal minder intel binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MurtnR
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-07 21:22
Ik heb besloten om de Tweakers taskforce te verlaten en mijn geluk elders te gaan zoeken. Naar mijn mening wordt er te vaak geen missie gestart. Dit komt omdat er simpelweg te weinig intel word gehaald door sommige leden. Dit belemmerd mij in de duurdere upgrades die ik nog moet doen en heb dus besloten naar een andere taskforce te gaan.

Iedereen heel erg bedankt, want het heeft mij zeker vooruit geholpen :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• World Citizen
Hey allemaal!!!!!!

Ik denk dat het wel tijd is voor een update. Het is al zooo lang geleden.

Ik weet dat het momenteel wat stug gaat in TF1. Hier baal ik dagelijks van maar had simpelweg niet de tijd meer om eraan te besteden. En ja ik heb wel tijd in THC gestoken... ik hoef daar niks te regelen of te chatten... en dat scheelt veel tijd. Resultaat mag er dan ook zijn. Maar daarover zo meer

Allereerst ben ik rond met mijn nieuwe baan, eerste periode doorgelopen en nu gewoon weer een normaal schema en dus meer tijd. Die tijd ga ik ook weer een stuk in TF1 steken door hem weer vol te krijgen met actieve spelers die ook intel halen. Missie voorbereiding probeer ik ook maar ik bouw het ff rustig op. Ik ga er weer meer zijn.

Dan....

:)
We kunnen vol trots zeggen dat we een Tweakers Taskforce in de top50 van de wereld hebben gezet. Whohohoooooo

Dit was nooit gelukt zonder TF1. Dus iedereen is hier winnaar!

We gaan natuurlijk door want we willen tweakers.net promoten om voor TF1 nieuwe leden te zoeken. We hebben nu een top50 plaats om mee te schermen.

TF1, TF2 thanks!!! THC kusje!
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/dpe5iRBBbyPLdD5bbZrKlTLc/medium.png

Ik zou toch denken dat dit FP nieuws is *O* :Y oOo

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwng!!
Lekker, nooit gedacht dat het zal lukken, maar gefeliciteerd. Netjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wauw! gefeliciteerd!! met TF1 komt het wel goed hoor ;)
Zo slecht is het er niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggronor
  • Niet online
(overleden)
World Citizen schreef op donderdag 17 september 2015 @ 20:37:
Hey allemaal!!!!!!

Ik denk dat het wel tijd is voor een update. Het is al zooo lang geleden.

Ik weet dat het momenteel wat stug gaat in TF1. Hier baal ik dagelijks van maar had simpelweg niet de tijd meer om eraan te besteden. En ja ik heb wel tijd in THC gestoken... ik hoef daar niks te regelen of te chatten... en dat scheelt veel tijd. Resultaat mag er dan ook zijn. Maar daarover zo meer

Allereerst ben ik rond met mijn nieuwe baan, eerste periode doorgelopen en nu gewoon weer een normaal schema en dus meer tijd. Die tijd ga ik ook weer een stuk in TF1 steken door hem weer vol te krijgen met actieve spelers die ook intel halen. Missie voorbereiding probeer ik ook maar ik bouw het ff rustig op. Ik ga er weer meer zijn.

Dan....

:)
We kunnen vol trots zeggen dat we een Tweakers Taskforce in de top50 van de wereld hebben gezet. Whohohoooooo

Dit was nooit gelukt zonder TF1. Dus iedereen is hier winnaar!

We gaan natuurlijk door want we willen tweakers.net promoten om voor TF1 nieuwe leden te zoeken. We hebben nu een top50 plaats om mee te schermen.

TF1, TF2 thanks!!! THC kusje!
[afbeelding]

Ik zou toch denken dat dit FP nieuws is *O* :Y oOo
Gefeliciteerd! *O*
Goed om te horen dat je weer wat tijd krijgt voor TF1 d:)b
Verwijderd schreef op zondag 20 september 2015 @ 18:19:
wauw! gefeliciteerd!! met TF1 komt het wel goed hoor ;)
Zo slecht is het er niet :P
Sorry, maar ik heb toch een hele andere mening

Verwijderd

Is er al iemand uit tf1 die een poging wil wagen in de tweakers HC taskforce ?

• pwng!!
De heer slot, niemand heeft 700 vp en haalt 100 intels per week. Ten slotte moet je de groep aanpassen naar 10 leden

Verwijderd

pwng!! schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 00:08:
De heer slot, niemand heeft 700 vp en haalt 100 intels per week. Ten slotte moet je de groep aanpassen naar 10 leden
700 vp is geen must :) maar het is wel heel handig om dat te hebben, of meer zelfs. Daarmee alleen haal je al veel intel binnen, je defense er dan heel simpel uit laten zien en iedereen valt je aan zonder goed te scouten ( zie defense van steen, world en mij ). 70% van de intel komt daar vandaan ;).

Maar ik zou het fijn vinden als een ander het zou willen proberen.. ik krijg over zo'n 2 maanden een hersenoperatie en mag dan een langere tijd niet spelen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggronor
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 10:31:
[...]

700 vp is geen must :) maar het is wel heel handig om dat te hebben, of meer zelfs. Daarmee alleen haal je al veel intel binnen, je defense er dan heel simpel uit laten zien en iedereen valt je aan zonder goed te scouten ( zie defense van steen, world en mij ). 70% van de intel komt daar vandaan ;).

Maar ik zou het fijn vinden als een ander het zou willen proberen.. ik krijg over zo'n 2 maanden een hersenoperatie en mag dan een langere tijd niet spelen :(
Goed om te horen dat ze de operatie uit gaan voeren! Ik hoop voor je dat het goed uitpakt! :)

En pwng heeft gelijk, er zijn echt geen "hardcore" spelers te vinden bij ons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwng!!
Hoop voor je dat het goed uitpakt de heer slot.
Ik kom wel in aanmerking voor tw hc. Heb 820 vp en haal zo een 120 intels per week.
Maar ik heb er niet zo een zin in. Zit hier wel goed

• EnerQi
Verwijderd schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 10:31:
[...]

Succes met de operatie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roxaggronor
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 31-01-2016
hallo boom beach spelers, hier de vriendin van Aggronor. aka THEDARKEST.

het is jullie vast opgevallan dat Aggronor niet meer online is gekomen en ik wil graag dat iemand uit jullie team/groep contact met mij opneemt zo dat ik kan uitleggen waarom hij niet meer is verschenen,

met vriendelijke groet Roxanne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Roxanne,

We zijn inmiddels op de hoogte. Ik heb je een PB gestuurd.

groet,

MS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ormsambeek
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 28-08-2024
Oke, TF1 is echt dood aan het bloeden en ik (Oscar) ben van mening dat er wat moet gebeuren.
Iedereen vindt het saai dat er niet iedere dag een missie gestart kan worden door het chronische inteltekort. Mijn voorstel is dan ook om over te gaan naar een nieuwe TF1 met 25 leden OF enthousiaste leden uit TF2 over te nemen?

Hierbij kun je je aanmelden voor een nieuwe TF met 25 man (kopieer dit lijstje):
- Oscar
-
-
-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnerQi
ormsambeek schreef op woensdag 14 oktober 2015 @ 23:10:
Oke, TF1 is echt dood aan het bloeden en ik (Oscar) ben van mening dat er wat moet gebeuren.
Iedereen vindt het saai dat er niet iedere dag een missie gestart kan worden door het chronische inteltekort. Mijn voorstel is dan ook om over te gaan naar een nieuwe TF1 met 25 leden OF enthousiaste leden uit TF2 over te nemen?

Hierbij kun je je aanmelden voor een nieuwe TF met 25 man (kopieer dit lijstje):
- Oscar
-
-
-
Oke, dit bericht had ik niet verwacht ;) .

Mijn insteek zou net wat anders zijn. Ik zou wachten op de update van BB om zo te kunnen zien wie inactief zijn (al kunnen we ook al raden wie dat zijn). We kunnen echt stellen dat onder de 25 intel per week inactief is (discussie waard). Zodra we dat "bewijs" hebben, kicken we de leden die onder die grens zitten tenzij ze op vakantie zijn. Mochten we na verloop van tijd op minder dan 25 leden zitten, gaan we in een kleinere TF spelen.

Overigens geldt nog steeds dat Tweakers TF2 nog naar Tweakers TF1 kunnen gaan (of zefls naar Tweakers HC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe lang willen we gaan wachten voordat we echt spelers gaan kicken? Ik begrijp dat er minimaal een week nodig is om het Intel gehalte goed bij te kunnen houden. Als het echt veel langer is dan 2 weken ga ik er over nadenken of er nog andere tf's zijn (denk dat ik niet de enige zal zijn).

Ik stel voor 1-2 weken. We weten al dat er een groot gedeelte is dat niet meer actief is dus laten we niet te lang gaan wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

Ik ga wel mee naar een nieuwe TF met 25 man. Ik zie zelf niet zoveel in het kicken van mensen zolang de TF niet vol zit, maar snap ook dat anderen er minder motivatie van krijgen als er veel free riders zijn.

Wat mij betreft is 2 weken prima om de balans op te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• World Citizen
Jongens wacht heel even. In THC willen we niet dat TF1 helemaal omvalt. Dus er gaat iets veranderen. Geef ons een dagje. Ik post vanavond of morgen even een idee.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
Hoooooiiiiii Allemaal

Daar zijn we weer :) ! Het was leuk en we zijn 27 van de Wereld geworden... maar het zit erop. THC is opgheven.

Zoals je gemerkt hebt zijn Steen, dhr Slot en Ik weer terug in TF1. We hebben een paar maanden heerlijk kunnen rotzooien in THC, maar vonden het genoeg. Tevens word de strijd in de Top25 gemeen, en zouden we oneerlijk moeten gaan spelen willen we hoger op komen.

Dus... terug naar TF1 :)

We hopen zo de intel wat te kunnen sponsoren en wellicht weer een beetje de oude draad op te pakken. Ik ga met mijn andere accounts weer leden werven en met WC2 in TF2 kijken wat er rond loopt.

Ik heb er weer mega zin in. Binnekort zullen er weer wat filmpjes verschijnen, en de website ben ik momenteel aan het verhuizen naar een Eigen server. Dit duurt ff want mijn koeler is stuk, en die dingen zijn niet te geloven duur...

Ik ben ontzettend blij met jullie welkom van gisteren en eergisteren. We hopen dan ook weer lekker ouderwets verder te gaan.

Als het aan mij ligt ... TOP50!!!!!!!!

Whohooo

WC

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990

ettie1990

je mag mij verwijderen uit Boombeach taskforce tweakers, ettiesick

groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
ettie1990 schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 13:38:
je mag mij verwijderen uit Boombeach taskforce tweakers, ettiesick

groeten
Aww jammer! Heb je geen zin meer?

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990

ettie1990

World Citizen schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 17:20:
[...]

Aww jammer! Heb je geen zin meer?
Mijn Sony Xperia Z1 is onherstelbaar kapot gegaan en heb mijn voortgang niet opgeslagen in Google+..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
ettie1990 schreef op dinsdag 27 oktober 2015 @ 17:48:
[...]

Mijn Sony Xperia Z1 is onherstelbaar kapot gegaan en heb mijn voortgang niet opgeslagen in Google+..
Oww.... dat is balen. Gewoon weer opnieuw beginnen joh :) Eitje nu... kun je meteen full offense gaan en geen defense bouwen :)

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990

ettie1990

World Citizen schreef op woensdag 28 oktober 2015 @ 09:25:
[...]

Oww.... dat is balen. Gewoon weer opnieuw beginnen joh :) Eitje nu... kun je meteen full offense gaan en geen defense bouwen :)
Ok ik meld me opnieuw aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990

ettie1990

Toch BoomBeach weer verwijderd ik ga verder met The Walking Dead: No Man's Land

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://boombeach.pgtb.me/8NxRdv Een mooi stukje kunst, like mijn prachtig kunstwerk aub :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• World Citizen
Voor de mensen die statistieken leuk vinden

www.taskforcetweakers.com
- is door dik 11.000 man bezocht

- Ze worden doorverwezen door:
206 forum.supercell.net
199 www.google.nl
143 gathering.tweakers.net 
85 bieslook.com 
69 rankings-analytics.com 
38 BIESLOOK.COM 
23 www.taskforcetweakers.com
23 www.baidu.com
22 tweakers.net
20 tftweakers.bieslook.com

- Uit de landen:
1 Russian Federation 3,986
2 United States 1,103
3 Netherlands 767
4 Ukraine 482
5 Romania 329
6 Brazil 249
7 Israel 219
8 China 204
9 France 202
10 United Kingdom 193

[ Voor 3% gewijzigd door World Citizen op 02-12-2015 11:26 ]

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

Wat moeten al die Russen dan op onze site 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
Ja weet het ook niet... zal wel een vertekend beeld zijn lijkt me.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwng!!
hier is mijn video van mijn laatste 5 zooka aanvallen. let niet op het einde.
ter verduidelijking, het gaat om de loop manier van de zookas en het smoken ervan.
YouTube: s.zooka deep cut

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• World Citizen
Afbeeldingslocatie: http://taskforcetweakers.com/wp-content/uploads/2015/12/scorcherchristmassignsmall.png

[ Voor 38% gewijzigd door World Citizen op 09-12-2015 10:56 ]

FreeReef.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• World Citizen
Afbeeldingslocatie: http://taskforcetweakers.com/wp-content/uploads/2015/12/hammermanchristmas.png

[ Voor 5% gewijzigd door World Citizen op 09-12-2015 10:54 ]

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
Afbeeldingslocatie: http://taskforcetweakers.com/wp-content/uploads/2015/12/nativechristmas2smallx.png

FreeReef.nl

• World Citizen
Afbeeldingslocatie: http://taskforcetweakers.com/wp-content/uploads/2015/12/grenadierchristmas2-1.png

FreeReef.nl

• EnerQi
Verveel je je World? ;)

Of is dit de PR reclame voor onze Taskforce.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• World Citizen
EnerQi schreef op donderdag 10 december 2015 @ 12:58:
Verveel je je World? ;)

Of is dit de PR reclame voor onze Taskforce.
:) Zoiets... beetje aanklooien

Afbeeldingslocatie: http://taskforcetweakers.com/wp-content/uploads/2015/12/riflemanchristmas2.png

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
Afbeeldingslocatie: http://taskforcetweakers.com/wp-content/uploads/2015/12/heavy.png

FreeReef.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• World Citizen
Afbeeldingslocatie: http://taskforcetweakers.com/wp-content/uploads/2015/12/boombeach_logo.png

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
Update: "The Last Crustacean"

Coming today...

Commanders! We're working on something amazing for January, but in the mean time here's a small update to keep things fresh for Task Forces:

- 10 new Power Base layouts
- Operation participation % won't include successful operations, if you didn't attack
- Sabotage can now target Shield Generators and Damage Amplifiers
- Several graphical updates for Vault levels
- Dr. Terror is now called Dr. T (while Boom Beach is set in a fantasy world, we have changed the character's name to Dr. T given recent real-world events)
- Lots of bug fixes!

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG

NSG

Je weet niks!

'Dr. Terror is now called Dr. T (while Boom Beach is set in a fantasy world, we have changed the character's name to Dr. T given recent real-world events)'

Zucht..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• World Citizen
Afbeeldingslocatie: http://taskforcetweakers.com/wp-content/uploads/2015/12/christmas-critters.png

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
Afbeeldingslocatie: http://taskforcetweakers.com/wp-content/uploads/2015/12/TaskForce-Tweakerssiglarge.png

FreeReef.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• World Citizen
Afbeeldingslocatie: http://taskforcetweakers.com/wp-content/uploads/2015/12/boombeach-greetz.png

FreeReef.nl

• World Citizen
Afbeeldingslocatie: http://taskforcetweakers.com/wp-content/uploads/2015/12/bauls.png

FreeReef.nl

• World Citizen
Afbeeldingslocatie: http://taskforcetweakers.com/wp-content/uploads/2015/12/boombeachdrama4.gif

FreeReef.nl

Verwijderd

Yoo! Heb ook maar even een account aangemaakt hiero. Wat beter als eerste post dan een:

MERRY CHRISTMAS!

-Vim

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

http://pastebin.com/puPBHMck

Misschien leuk om te lezen als je wilt weten wat de nieuwe event zal zijn over 18 dagen :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• roxaggronor
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 31-01-2016
Ik wil iedreen van TF Tweakers een hele fijne jaarwisseling alvast wensen.
En wie weet tot in 2016, Want ik ben aan Boom Beach begonnen!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ormsambeek
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 28-08-2024
Jij ook rox, je bent natuurlijk altijd welkom in onze taskforce!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

roxaggronor schreef op donderdag 31 december 2015 @ 00:47:
Van hetzelfde :)
ormsambeek schreef op donderdag 31 december 2015 @ 15:18:
Jij ook rox, je bent natuurlijk altijd welkom in onze taskforce!
:Y :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic Spirit

Mystic Spirit

roxaggronor schreef op donderdag 31 december 2015 @ 00:47:
Jij ook Rox! en natuurlijk ben ik het helemaal eens met Slot en ormsambeek :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Lebowski
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11-09-2024
Hallo,

Momenteel zit ik op 273 VP, hebben jullie een plekje vrij zodra ik de 300 haal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnerQi
Mr. Lebowski schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 11:30:
Hallo,

Momenteel zit ik op 273 VP, hebben jullie een plekje vrij zodra ik de 300 haal?
Voor zover ik weet zitten we nog niet vol :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
Afbeeldingslocatie: http://taskforcetweakers.com/wp-content/uploads/2016/01/Yh2YT5g.png

Check het Dutch NL Leaderboard topic op Het officiële BB forum

Mega Crab - Leaderboard - Dutch NL

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Rannasha

Does not compute.

Hoi mede-BBers,

ik ben de laatste tijd (sinds de kerstvakantie) een stuk minder actief op BB, eigenlijk speel ik alleen nog in de busrit van en naar werk. Als jullie mij uit de TF willen verwijderen, dan snap ik dat. Maar voorlopig genereer ik nog wel wat intel, dus zolang het nog niet vol zit, zit ik niet in de weg.

Ik hoor het wel :)

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
Rannasha schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 15:36:
Hoi mede-BBers,

ik ben de laatste tijd (sinds de kerstvakantie) een stuk minder actief op BB, eigenlijk speel ik alleen nog in de busrit van en naar werk. Als jullie mij uit de TF willen verwijderen, dan snap ik dat. Maar voorlopig genereer ik nog wel wat intel, dus zolang het nog niet vol zit, zit ik niet in de weg.

Ik hoor het wel :)
Top Rannasha! Er zal dan helaas wel een keer een eind aan komen binnenkort, maar dan vragen we het liever heel lief :) .... kicken is voor leechers !

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Rannasha

Does not compute.

Ok!

Voor de mensen die graag op de pc spelen, Bluestacks (Android emulator) heeft momenteel een aanbieding, een jaar abo afgeprijsd van $24 naar $0,99. De moeite waard dus.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Pagina: 1 ... 6 ... 9 Laatste