Ik gebruik het zelden, maar 0,99$ wil ik best opofferen. Echter zie ik niet hoe ik het voor $0,99 kan krijgen?Rannasha schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 20:13:
Ok!
Voor de mensen die graag op de pc spelen, Bluestacks (Android emulator) heeft momenteel een aanbieding, een jaar abo afgeprijsd van $24 naar $0,99. De moeite waard dus.
Bij mij was de aanbieding zichtbaar tijdens het installatieproces. Overigens kun je het ding ook gratis gebruiken, maar dan moet je regelmatig wat "sponsored apps" laten installeren (die je vervolgens totaal kunt negeren).NSG schreef op vrijdag 15 januari 2016 @ 21:19:
[...]
Ik gebruik het zelden, maar 0,99$ wil ik best opofferen. Echter zie ik niet hoe ik het voor $0,99 kan krijgen?
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Deleted post
[ Voor 92% gewijzigd door angerblub op 18-01-2016 13:23 ]
Deleted post
[ Voor 96% gewijzigd door World Citizen op 18-01-2016 13:27 ]
FreeReef.nl
http://forum.supercell.ne...lot?p=6491693#post6491693
Good Luck - de Heer Slot
A weird day!
It’s a good day and it’s a sad day… but in the end It’s just great!
I want to give a little attention to one of my most valued, hardest working, most fanatic player/leader I have.
De Heer Slot!
This is for you my friend.
De Heer Slot needs to take a few weeks off.. He has something big happening which is great but put’s him out of the game for a few weeks. He needs to take a medical procedure which is not that simple and has a lot of impact. It can change his life forever, and who knows what will happen next. (maybe he even likes CoC afterwards … bleh )
Slot has been on our side since the beginning of our Taskforce group. He has put incredibly much effort and time in our Taskforce. Day in Day out he explained players tactics and updates notes etc etc… Every Taskforce should have a de heer Slot!
Without him I am nowhere, and now he needs to take a break. I am going to miss him. Last week he was 14th of the MegaCrab NL leaderboard.. which again shows u show fanatic he is. Sharing all his attacks and explaining how he thinks and does it. The whole TF looked at how he fought for that position and he deserved it.
So Slot, my hero! I hope you get well soon. I know you have been waiting fort his for about a year or 2, and can even remember the first time you said “I am maybe lucky enough to get this surgery”
We have seen you grow in to this moment, waiting for it, and have you seen disappointed again and again when it was delayed. So little surgeon's can do this.. which resulted in so much delay and rescheduling.. It was a heavy year.
I am going to miss you the next few weeks.. and hoping to see you soon again. I wish you, your wife and lovely child much strength in the coming weeks.
Greetings you friend and Taskforce member
Word Citizen
-xxx-
Good Luck - de Heer Slot
A weird day!
It’s a good day and it’s a sad day… but in the end It’s just great!
I want to give a little attention to one of my most valued, hardest working, most fanatic player/leader I have.
De Heer Slot!
This is for you my friend.
De Heer Slot needs to take a few weeks off.. He has something big happening which is great but put’s him out of the game for a few weeks. He needs to take a medical procedure which is not that simple and has a lot of impact. It can change his life forever, and who knows what will happen next. (maybe he even likes CoC afterwards … bleh )
Slot has been on our side since the beginning of our Taskforce group. He has put incredibly much effort and time in our Taskforce. Day in Day out he explained players tactics and updates notes etc etc… Every Taskforce should have a de heer Slot!
Without him I am nowhere, and now he needs to take a break. I am going to miss him. Last week he was 14th of the MegaCrab NL leaderboard.. which again shows u show fanatic he is. Sharing all his attacks and explaining how he thinks and does it. The whole TF looked at how he fought for that position and he deserved it.
So Slot, my hero! I hope you get well soon. I know you have been waiting fort his for about a year or 2, and can even remember the first time you said “I am maybe lucky enough to get this surgery”
We have seen you grow in to this moment, waiting for it, and have you seen disappointed again and again when it was delayed. So little surgeon's can do this.. which resulted in so much delay and rescheduling.. It was a heavy year.
I am going to miss you the next few weeks.. and hoping to see you soon again. I wish you, your wife and lovely child much strength in the coming weeks.
Greetings you friend and Taskforce member
Word Citizen
-xxx-
FreeReef.nl
Mijn aanval van gisteravond:
[YouTube: https://youtu.be/w3gglcvT2IY]
(Screen-capture is niet helemaal mijn ding)
[YouTube: https://youtu.be/w3gglcvT2IY]
(Screen-capture is niet helemaal mijn ding)
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Zojuist waren we in de chat wat oude herrieneringen aan het ophalen, ik heb zelf nog een screenshot van de top 12 uit 2 februari 2015 gevonden. Iemand toevallig nog een oudere?

Jup, 25 januari 2015. En toen stond ik boven je😜NSG schreef op zondag 31 januari 2016 @ 00:18:
Zojuist waren we in de chat wat oude herrieneringen aan het ophalen, ik heb zelf nog een screenshot van de top 12 uit 2 februari 2015 gevonden. Iemand toevallig nog een oudere?
[afbeelding]
Flat

Verwijderd
21-01-15
Met Omatje en Aggronor...

Bovenste screenshot is van henkbroekvolkak m'n broertje.
Onderste screenshot is van mij, Generaal Bartje

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2016 20:09 ]
Statistieken: http://boombeach.com/megacrab

Ik zou ff moeten kijken... Heb vast wel screens in een backup staan van het hele begin.Verwijderd schreef op zondag 31 januari 2016 @ 20:05:
21-01-15
Ik slinger die schijven vandeweek wel ff aan.
JAAA en die hele directory van die site staat vol met plaatjes die ik nog niet had >>>>>

FreeReef.nl
Hoi,
Ik (evil cupido) kom even hoi zeggen en dank dat ik in jullie tf mag meedoen!
Ik (evil cupido) kom even hoi zeggen en dank dat ik in jullie tf mag meedoen!
Wat grappig.
Dat het al zo lang loopt hier. Ik speel het sinds een paar weken, en ben nu nog maar level 18.
Nickname is Rob T6.
Kunnen jullie tips geven wat de beste weg is om beter te worden?
Dat het al zo lang loopt hier. Ik speel het sinds een paar weken, en ben nu nog maar level 18.
Nickname is Rob T6.
Rob-T6 schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 20:30:
Wat grappig.
Nickname is Rob T6.
Je kunt als je wilt nu al Tweakers 2 in. Als je zoekt op Tweakers dan staat hij erbij... Daar kun je dan een beetje groeien en over naar Tweakers 1
Tevens is het handig de tips op onze website en de Wiki te lezen
www.taskforcetweakers.com
En vragen .... veel vragen in de chat van onze TF.. Meestal is er wel iemand met tips of tricks!
FreeReef.nl
De site wordt steeds mooier. Netjes hoor!
Ik ben ook laatst begonnen, weet niet of ik me bij jullie kan aansluiten?
@TF2 ik heb problemen met boom beach op mijn mobiel (krijg mijn account niet aan de praat) op mijn tablet werkt het wel maar die heb ik niet altijd bij mij. Sorry!!!!!!!
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Hoi,
Dat is een beetje afhankelijk van je level en hoe fanatiek je speelt. In Tweakers 1 is een wat hoger level wel gewenst, maar vooral ook wat strengere intel eis. In Tweakers 2 is het vooral vrijheid blijheid en kun je doorgroeiien naar de hoofd taskforce. Als je in boom beach zoekt op Tweakers 2 dan vindt je onze tweede taskforce.
Dat is een beetje afhankelijk van je level en hoe fanatiek je speelt. In Tweakers 1 is een wat hoger level wel gewenst, maar vooral ook wat strengere intel eis. In Tweakers 2 is het vooral vrijheid blijheid en kun je doorgroeiien naar de hoofd taskforce. Als je in boom beach zoekt op Tweakers 2 dan vindt je onze tweede taskforce.
Wereldkaart schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 13:11:
Ik ben ook laatst begonnen, weet niet of ik me bij jullie kan aansluiten?
Ik ben wel vrij actief, maar aanvallen is onmogelijk, krijg alleenmaar veel te sterke bases als tegenstander:(
Probeer niet zomaar je VP te pushen en probeer alleen voldoende resources te bemachtigen om je aanval te upgraden. Denk hierbij aan een specifieke troep, artillery, barage of landing crafts.Wereldkaart schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 16:12:
Ik ben wel vrij actief, maar aanvallen is onmogelijk, krijg alleenmaar veel te sterke bases als tegenstander:(
Krijg je een foutmelding? Misschien kunnen we je helpen?Steevo_S schreef op vrijdag 26 februari 2016 @ 13:40:
@TF2 ik heb problemen met boom beach op mijn mobiel (krijg mijn account niet aan de praat) op mijn tablet werkt het wel maar die heb ik niet altijd bij mij. Sorry!!!!!!!
Hebben jullie advies wat ik naast mijn warriors als tweede aanvalstroepcombo zou kunnen upgraden.Voor 70% kan ik het af met warriors maar er zijn events en pvp's bij die zich niet lenen voor warriors. Tevens wil ik met de tijd ook iets serieus kunnen toevoegen aan de taksforce dan nu proberen wat op te ruimen 
Ik twijfel tussen Hooka, RZM en Tmed.
Ik heb met alle troepen al eens gespeeld en een echte voorkeur heb ik niet, ook kwa upgrade traject en goud zit er niet heel veel verschil in. Tanks lijken me voor de Taskforce het minst effectief zeker de komende tijd vanwege lage levels. Dus het lijkt uit te komen op Hooka's vs RZM. Bij hooka's lijkt me de tijd die je voor heavy's nodig hebt om te trainen in het nadeel te zijn van de riflemen. Rifleman kosten kwa trainen veel minder dat heavy's maar daar heb je de medic's dan weer voor in de plaats. Meatshields vs swarms..
Levels van huidige troepen nu:
Heavy's lv 10
Riflemen lv 11
Zooka's lv 11
Tanks lv 4
Medic lv 1
Btw. ik ben pororo
Ik twijfel tussen Hooka, RZM en Tmed.
Ik heb met alle troepen al eens gespeeld en een echte voorkeur heb ik niet, ook kwa upgrade traject en goud zit er niet heel veel verschil in. Tanks lijken me voor de Taskforce het minst effectief zeker de komende tijd vanwege lage levels. Dus het lijkt uit te komen op Hooka's vs RZM. Bij hooka's lijkt me de tijd die je voor heavy's nodig hebt om te trainen in het nadeel te zijn van de riflemen. Rifleman kosten kwa trainen veel minder dat heavy's maar daar heb je de medic's dan weer voor in de plaats. Meatshields vs swarms..
Levels van huidige troepen nu:
Heavy's lv 10
Riflemen lv 11
Zooka's lv 11
Tanks lv 4
Medic lv 1
Btw. ik ben pororo
Check it out!
Critters VS NPC's
Critters VS NPC's
FreeReef.nl
Hallo,
Ik wil graag joinen maar zie dat jullie de VP verhoogt hebben naar 400 en ik zit momenteel op 375.
Ik wil graag joinen maar zie dat jullie de VP verhoogt hebben naar 400 en ik zit momenteel op 375.
Is inmiddels geregeld toch?Mr. Lebowski schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 12:03:
Hallo,
Iemand een idee waarom ik gekickt ben zonder waarschuwing of wat dan ook?
B&t500 is mijn nickname
Ben er altijd en word nu roekeloos gekickt zonder reden bij te voegen...
Ben zeker niet de enige die klaagt over de te sterke clan aanvallen...
B&t500 is mijn nickname
B&t500 zegt me helemaal niets. Ik gok dat je het over TF2 hebt?
Bij TF1 is het gebruikelijk om een duidelijk kick-boodschap achter te laten.
Bij TF1 is het gebruikelijk om een duidelijk kick-boodschap achter te laten.
Verwijderd
Jouw naam zegt tot nu toe niemand iets. Daarnaast is Boom Beach de game met taskforces en niet met clans.damitch300 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 09:22:
B&t500 is mijn nickname
Als je duidelijk wilt, kun je beter zelf ook duidelijkheid geven.
Ik hoop op een reactie.
Volgens mij zat je in TF2, en ik ben daar zelf de afgelopen tijd niet heel actief geweest. Ik ga het even uitzoeken voor je en zal je op de hoogte brengen.damitch300 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 09:22:
B&t500 is mijn nickname
Er zal vast wel een reden geweest zijn, dus die moet dan ook duidelijk zijn.
Ik kom er op terug.
FreeReef.nl
Hoi B&T500damitch300 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 09:22:
B&t500 is mijn nickname
Ik heb wat verklaring gekregen... Heb je het idee dat het lekker ging met je aanvallen in de TF? Ik begrijp namelijk dat ze nogal eens contact met je hebben gezocht naar aanleiding van wat vreemde aanvallen met bv enkel GBE gebruik, maar dat daar geen reactie van jouw op terug kwam.
Dan is het eigenlijk hetzelfde als bij TF1.. Als je niet reageert op feedback houd het een keertje op ...
FreeReef.nl
Ik ben vaak online en ook op de chats.
Als er iets misloopt is het misschien dat ze reageren op tijden dat ik niet online ben.
Er is al vaak gezegt door meerdere mensen dat de missies te hoog gegrepen waren.
Ik heb ook al vaker gezegt dat wanneer.ik mijn troepen deploy dat ze al bijna meteen dood zijn door o.a lasers of boomcannons.
Doe geen enkele schade.
Waarom opofferen? Ben geen Japenner.
Wees blij dat ik tenminste aanval.
Helft van tf2 is niet actief in missiea dankzij 2e acc van tf1 of mensen die gewoon niks doen.
Maar laat maar, als ze zo gaan doen interreseert het mij ook geen donder meer.
Ze denken toch alleen maar aan de top van tf2 die wel wat kan doen.
Als er iets misloopt is het misschien dat ze reageren op tijden dat ik niet online ben.
Er is al vaak gezegt door meerdere mensen dat de missies te hoog gegrepen waren.
Ik heb ook al vaker gezegt dat wanneer.ik mijn troepen deploy dat ze al bijna meteen dood zijn door o.a lasers of boomcannons.
Doe geen enkele schade.
Helft van tf2 is niet actief in missiea dankzij 2e acc van tf1 of mensen die gewoon niks doen.
Ze hebben het blijkbaar gevraagd net na je aanval..damitch300 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 14:11:
Nee dat is inderdaad niet de mentaliteit die we zoeken. Er is altijd wel 1 defense ergens die je plat kunt krijgen. Ik/we hebben TF1 groot gebracht met low level spelers, en iedereen kan altijd iets doen. Enkel GBE gebruiken is gewoon geen optie tenzij er nadrukkelijk door Leiders of Officieren is aangegeven dat het kan omdat we met GBE de map bv helemaal plat krijgen.Er is al vaak gezegt door meerdere mensen dat de missies te hoog gegrepen waren.
Doe geen enkele schade.
Veel TF1 leden roepen zelfs "liever mijn troepen stuk dan ze niet gebruiken" En dat is echt mentaliteit...
Te hoge missies valt wel mee.. Je moet altijd net iets boven je niveau spelen om te groeien, en al is dat in TF2 geen noodzaak, ik denk dat het ook niet verkeerd is.
Klopt.. TF2 is daar ook wel een beetje inherent aan, want alle wel actieve leden zouden eerder naar TF1 moeten. In TF2 wen je aan Taskforces en zie je wat technieken. Als het goed is wil je dan zsm naar TF1, want daar word wel actief gespeeld door iedereen.Helft van tf2 is niet actief in missiea dankzij 2e acc van tf1 of mensen die gewoon niks doen.
Ja dat is jammer... Want als je je frustreert aan leden in TF2, dan is eigenlijk een signaal dat je in TF1 thuis hoort. Daar MOET je elke dag aanvallen, en word er gekeken naar je level en troepen om te bepalen in welke map je het meeste kunt doen. De Top van TF2 wil inderdaad laten zien hoe het eigenlijk moet. Mijn BeachBreacher en BlueBeach account zijn ook laag en die konden ook veel meer dan enkel GBE droppen.Maar laat maar, als ze zo gaan doen interreseert het mij ook geen donder meer.
Als je nou denkt ik wil echt deel uitmaken van een actief team waarin communicatie en samenwerking belangrijk is, kom dan eens kijken in TF1... Wellicht is dat meer je niveau ...
Je bent van harte welkom.. maar enkel met GBE aanvallen kan echt niet.
FreeReef.nl
Het punt is world citizen dat ik dus de laatste tijd alleen mappen zie met lasers of shockers.
Mijn tanks van lvl 2 worden zo weggeknalt voordat ze kunnen schieten.
En die ene streep op de healthbar van die ene wapen is het niet waard om al dat geld weg te gooien.
Kan ik het beter in research gooien.
En die ene streep op de healthbar van die ene wapen is het niet waard om al dat geld weg te gooien.
Voor mijn gevoel zijn Hooka's (Heavy/Zooka), Zooka's (alleen maar zooka's en dan met Smoke/shocks werken) of Warriors DE troepen voor aanvallen in TF's. Soms komt het beter uit om iets te wisselen maar dit weet de (full max) speler over het algemeen wel of wordt gewoon gevraagd in de chat.damitch300 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 20:09:
Het punt is world citizen dat ik dus de laatste tijd alleen mappen zie met lasers of shockers.
Laatst heel bewust in de missie met riffles/zooka's aangevallen tegen een groepje boomkanons en kanons
Ik ken je verder niet, dus no-offence!damitch300 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 20:09:
Maar ... je wil wel bij een taskforce zitten, maar je wil niets investeren/opofferen. Is het dan niet beter om een andere taskforce op te zoeken waar dat wel mogelijk is?
Voor mijn beeld: welk xp heb je nu?
Taskforce = samenwerken en dat betekent dat je jezelf opoffert voor het grotere doel, een nieuw schip met volle lading.damitch300 schreef op maandag 21 maart 2016 @ 14:11:
Doe geen enkele schade.
Door goed in gesprek te blijven met je teamleden kun je bijvoorbeeld wel nuttig zijn, denk aan mijnen opruimen of een specifieke shockblaster of rocket launcher te slopen.
Met dat in het achterhoofd kun je ontzettend snel groeien doordat je met de loot praktisch iedere dag een upgrade van je aanval kunt uitvoeren. Dus niet mauwen, je werk doen en straks als je groot bent zelf een missie clearen
Na al een tijdje niet super actief te zijn in de TF (vaak deed ik nog een TF aanval en haalde ik de pompjes leeg), heb ik vandaag de knoop door gehakt en het spel verwijderd (uit de TF gegaan zodat er ruimte is voor andere).
Bedankt voor alle tips en gezelligheid. Veel succes nog met beide task forces!
Succes met je andere hobby's!Steevo_S schreef op dinsdag 22 maart 2016 @ 11:28:
Na al een tijdje niet super actief te zijn in de TF (vaak deed ik nog een TF aanval en haalde ik de pompjes leeg), heb ik vandaag de knoop door gehakt en het spel verwijderd (uit de TF gegaan zodat er ruimte is voor andere).
Hoi,
Ik zou graag mee willen doen met de tf
Ik heb 332xp lvl 39, haal zo'n 40 tot 50 intels per week, bij welke kan/mag ik mee doen?
Ik heb 332xp lvl 39, haal zo'n 40 tot 50 intels per week, bij welke kan/mag ik mee doen?
Hoi je kunt bij Tweakers 1Rebels schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 15:49:
Hoi,
Naam: Tweakers
Tag: #28YJPG2
Ik heb de eis even naar 300 gezet!
Welkom!
FreeReef.nl
ok cool, dank je wel 
net 20 intels gemaakt, maarja
ik kom eraan!
net 20 intels gemaakt, maarja
Tweakers| Slot
Tweakers| World
Tweakers| Oscar
Tweakers| Ramon
Ja ja,
We hebben een vrijwillige ClanTag.
Nu Slot en ik in de Top NL ranglijsten staan en over niet al te lange tijd gewoon lekker helemaal bovenaan, vonden we het tijd een beetje reclame te maken. Alhier dus de clantag Tweakers|
We hopen hier een aantal dingen mee te bereiken.
- Leden Werven: We staan nu prominent in de ranglijst en zullen hierdoor dus wat vaker gezien worden door Nederlandse leden. Die zoeken vervolgens op Tweakers en komen bij ons uit.
- Naamsbekendheid: We willen graag dat iedereen ons kent
, en dit zal waarschijnlijk wel helpen.
- Reclame voor Tweakers: Er is ons niks gevraagd, en we krijgen er ook niets voor terug. Maar we vinden het helemaal geen probleem een beetje reclame voor Tweakers te maken. We zijn immers ook trots op onze Tweakers en onze achtergrond.
Iedereen is natuurlijk vrij in zijn keuze om zijn naam aan te passen naar dit nieuwe model. LET OP: je kunt maar 1x je naam aanpassen, dus dit is voor de rest van je leven!
Grzt
Slot en World

Tweakers| World
Tweakers| Oscar
Tweakers| Ramon
Ja ja,
We hebben een vrijwillige ClanTag.
Nu Slot en ik in de Top NL ranglijsten staan en over niet al te lange tijd gewoon lekker helemaal bovenaan, vonden we het tijd een beetje reclame te maken. Alhier dus de clantag Tweakers|
We hopen hier een aantal dingen mee te bereiken.
- Leden Werven: We staan nu prominent in de ranglijst en zullen hierdoor dus wat vaker gezien worden door Nederlandse leden. Die zoeken vervolgens op Tweakers en komen bij ons uit.
- Naamsbekendheid: We willen graag dat iedereen ons kent
- Reclame voor Tweakers: Er is ons niks gevraagd, en we krijgen er ook niets voor terug. Maar we vinden het helemaal geen probleem een beetje reclame voor Tweakers te maken. We zijn immers ook trots op onze Tweakers en onze achtergrond.
Iedereen is natuurlijk vrij in zijn keuze om zijn naam aan te passen naar dit nieuwe model. LET OP: je kunt maar 1x je naam aanpassen, dus dit is voor de rest van je leven!
Grzt
Slot en World

FreeReef.nl
Als ik naar de taskforce Tweakers zoek, dan staat de onze ver onderaan, dat is best jammer.

Ik zal de name-change eens overwegen
(Btw: Tweakes mist een r)

Ik zal de name-change eens overwegen
(Btw: Tweakes mist een r)
Ja klopt.. dit is sinds de update.. Maar is wel beter voor het spel. We staan wellicht niet bovenaan, maar net nieuwe Taskforces krijgen nu ook af en toe nieuwe leden. Dat was vroeger niet zo.pven schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 11:57:
Als ik naar de taskforce Tweakers zoek, dan staat de onze ver onderaan, dat is best jammer.
Ik heb trouwens een Tweakers Blog gemaakt
World Citizen: Taskforce Tweakers - Overview
FreeReef.nl
Verwijderd
Goedemiddag, ik zou me even voorstellen. Ik Ben LWT. Lvl 63 Speler van The Destroyer een internationale 10 man TF onder leiding van A Z U M I, een hele leuke TF maar ik mis het om onder de nederlandse spelers te zijn. Een 50 man TF vind ik niks en te druk, dus ik wil voorstellen om onder jullie naam een nieuwe tak 10 man TF op te richten die zich naar de top wil werken. Ik heb verder geen spelers die met me mee komen, dus het moet vanaf de grond opgezet worden. Hebben jullie daar interesse in? Graag hoor ik van jullie.
Um.. we zijn net bezig om met zijn allen naar de top te komen en dan kom jij met het oneerbare voorstel om de boel op te blazen omdat jij het niks vindt om in een grote clan te zittenVerwijderd schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 13:13:
Goedemiddag, ik zou me even voorstellen. Ik Ben LWT. Lvl 63 Speler van The Destroyer een internationale 10 man TF onder leiding van A Z U M I, een hele leuke TF maar ik mis het om onder de nederlandse spelers te zijn. Een 50 man TF vind ik niks en te druk, dus ik wil voorstellen om onder jullie naam een nieuwe tak 10 man TF op te richten die zich naar de top wil werken. Ik heb verder geen spelers die met me mee komen, dus het moet vanaf de grond opgezet worden. Hebben jullie daar interesse in? Graag hoor ik van jullie.

Waarom sluit je je niet eerst bij ons aan, dan kun je zelf vaststellen of je vooroordelen daadwerkelijk kloppen
Verwijderd
Huh waar zie je staan dat ik de boel wil opblazen? Ik stel voor om te helpen met uit te bereiden, omdat jullie beide TF's zo goed als vol zitten wil ik graag verder gaan met een 10 man TF. En nee ik vind het inderdaad niet wat om in een 50 TF te zitten dat zijn geen vooroordelen. Het is gewoon druk en onoverzichtelijk. Nogmaals ik probeer niks op te blazen ik vraag me af of jullie geintresseerd zijn naar een 3e TF. Niks meer en niks minderMiki schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 14:15:
[...]
Um.. we zijn net bezig om met zijn allen naar de top te komen en dan kom jij met het oneerbare voorstel om de boel op te blazen omdat jij het niks vindt om in een grote clan te zitten![]()
Waarom sluit je je niet eerst bij ons aan, dan kun je zelf vaststellen of je vooroordelen daadwerkelijk kloppen
Hey LWT,Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 15:44:
[...]
Huh waar zie je staan dat ik de boel wil opblazen? Ik stel voor om te helpen met uit te bereiden, omdat jullie beide TF's zo goed als vol zitten wil ik graag verder gaan met een 10 man TF. En nee ik vind het inderdaad niet wat om in een 50 TF te zitten dat zijn geen vooroordelen. Het is gewoon druk en onoverzichtelijk. Nogmaals ik probeer niks op te blazen ik vraag me af of jullie geintresseerd zijn naar een 3e TF. Niks meer en niks minder
Allereest welkom in ons Tweakers clubje
Ik vind het erg respectvol dat je het komt vragen. Wij hebben immers geen alleenrecht op Tweakers Taskforces, dus iedereen is vrij eenzelfde TF aan te maken met dezelfde naam.
Maar nogmaals, ik vind het erg tof dat je het even hier post. Dank daarvoor.
Vind je het heel erg als ik er even over nadenk hoe we dit zouden kunnen inpassen en meten. We hebben zelf een tijdje actief de Tweakers HC groep gehad (5 man), dus ik begrijp wat je bedoeld met "50 vind ik niet leuk"
Als je het niet erg vind kom ik er bij je op terug vandaag of morgen.
Thanks!
FreeReef.nl
Verwijderd
Het is natuurlijk niet zo dat ik de naam van de TF wil afpakken haha. Ik wil zelfs graag onderdeel van Tweakers worden. Maar een 50 TF werkt niet voor mij.World Citizen schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 16:54:
[...]
Hey LWT,
Allereest welkom in ons Tweakers clubje![]()
Ik vind het erg respectvol dat je het komt vragen. Wij hebben immers geen alleenrecht op Tweakers Taskforces, dus iedereen is vrij eenzelfde TF aan te maken met dezelfde naam.
Maar nogmaals, ik vind het erg tof dat je het even hier post. Dank daarvoor.
Vind je het heel erg als ik er even over nadenk hoe we dit zouden kunnen inpassen en meten. We hebben zelf een tijdje actief de Tweakers HC groep gehad (5 man), dus ik begrijp wat je bedoeld met "50 vind ik niet leuk"
Als je het niet erg vind kom ik er bij je op terug vandaag of morgen.
Thanks!
Er zijn nu tegenwoordig ook veel hoge lvl spelers die graag in een kleinere TF willen spelen. Waaronder ik. Maar er zijn weinig 10 man TF's dus misschien trekken jullie daar ook weer meer hoge lvl spelers mee aan. Neem je tijd denk er rustig over na, als je geen interesse hebt heb ik daar ook alle begrip voor. Dan zoek ik verder
Ik zit ergens over na te denken LWT.. ik zal je dit weekend even een PM sturen.Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 17:30:
[...]
Het is natuurlijk niet zo dat ik de naam van de TF wil afpakken haha. Ik wil zelfs graag onderdeel van Tweakers worden. Maar een 50 TF werkt niet voor mij.
Er zijn nu tegenwoordig ook veel hoge lvl spelers die graag in een kleinere TF willen spelen. Waaronder ik. Maar er zijn weinig 10 man TF's dus misschien trekken jullie daar ook weer meer hoge lvl spelers mee aan. Neem je tijd denk er rustig over na, als je geen interesse hebt heb ik daar ook alle begrip voor. Dan zoek ik verder
2e blog staat overigens online
World Citizen: Tweakers| World
FreeReef.nl
Verwijderd
Oke ik wacht afWorld Citizen schreef op donderdag 21 april 2016 @ 20:44:
[...]
Ik zit ergens over na te denken LWT.. ik zal je dit weekend even een PM sturen.
2e blog staat overigens online
World Citizen: Tweakers| World
Voor als je nog niet weet wat BB is
FreeReef.nl
Heej WC, waarom zit mijn solo er niet in? Helemaal niet moeilijk op dit niveau
Raar om ineens een stem bij het persoontje te horen!
luappul schreef op maandag 25 april 2016 @ 18:26:
[...]
Heej WC, waarom zit mijn solo er niet in? Helemaal niet moeilijk op dit niveau![]()
Raar om ineens een stem bij het persoontje te horen!
FreeReef.nl
Leuk gedaan
Ik denk dat we over niet al te lange tijd zelfs nog wel iets harder omhoog kunnen klimmen op de ranglijst. De "low levels" kruipen nu ook richting de 50 en beginnen troepen te krijgen die iets kunnen beteken.
Whohoo bijna 2 Tweakers| in het eerste rijtje 
Go Slot!!
Go Slot!!

[ Voor 3% gewijzigd door World Citizen op 25-04-2016 23:16 ]
FreeReef.nl
Heel tof allemaal wc en zeer leuk te zien hoe ver jullie al gekomen zijn!
Beste medetweakers,
Na aanleiding van de blog van World Citizan ben ik ook begonnen met het spelen van BB. En nu na enkele dagen ben ik lvl14 en heb ik 80 victory points. Hiermee ben ik veel te laag om mee te spelen in de top en eigenlijk ook te laag voor de tweede Tweakers task force. Dus ik was benieuwd of er animo is om een derde task force vanuit tweakers op te starten? Of is er al een soort startup task force?
Mvg levik7
Na aanleiding van de blog van World Citizan ben ik ook begonnen met het spelen van BB. En nu na enkele dagen ben ik lvl14 en heb ik 80 victory points. Hiermee ben ik veel te laag om mee te spelen in de top en eigenlijk ook te laag voor de tweede Tweakers task force. Dus ik was benieuwd of er animo is om een derde task force vanuit tweakers op te starten? Of is er al een soort startup task force?
Mvg levik7
Hoi Levik,levik7 schreef op donderdag 28 april 2016 @ 16:30:
Beste medetweakers,
Mvg levik7
Ik zal eens kijken... Normaal zou je wel in Tweakers 2 moeten kunnen. Die heeft niet echt een ondergrens, en anders zet ik hem wel ff lager voor je.
Ik heb vanavond die mobiel met mijn Tweakers 2 account weer.. dus stuur je wel een berichtje.
Welkom
FreeReef.nl
Dankjewel!World Citizen schreef op donderdag 28 april 2016 @ 16:57:
[...]
Hoi Levik,
Ik zal eens kijken... Normaal zou je wel in Tweakers 2 moeten kunnen. Die heeft niet echt een ondergrens, en anders zet ik hem wel ff lager voor je.
Ik heb vanavond die mobiel met mijn Tweakers 2 account weer.. dus stuur je wel een berichtje.
Welkom!!!!!
Tweakers 2 zit momenteel vol... En daarnaast lijkt mij het lastig als binnen een task force het level verschil groot is. Zo zitten er een aantal lvl50's in tweakers2 en de missies die zij willen doen zijn waarschijnlijk te lastig voor mij en andersom.
Dat zal waarschijnlijk wel kloppen, maar de missieboot met vele grondstoffen gaan je wel helpen sneller te groeienlevik7 schreef op donderdag 28 april 2016 @ 17:33:
[...]
Dankjewel!
Tweakers 2 zit momenteel vol... En daarnaast lijkt mij het lastig als binnen een task force het level verschil groot is. Zo zitten er een aantal lvl50's in tweakers2 en de missies die zij willen doen zijn waarschijnlijk te lastig voor mij en andersom.
Bij Tweakers 1 zijn er nog mensen die minder kunnen bijdragen aan missies door het missen van een complete boot (mist 8ste boot ivm geen HQ20), een upgrade van een boot (een level verhogen betekend een bootje missen in de missie) tot het niet maximaal geupgrade hebben van die specifieke troepen die in de missie van belang zijn. Al met al zijn er in Tweakers 1 maar weinig die alles max hebben EN iedere dag een goede aanval neerzetten
Met de laatste grote update zijn me een aantal zaken erg opgevallen in de afgelopen twee weken.
- Het aantal prototypes wat ik voor de update kreeg en na de update is sterk teruggelopen. Ik krijg nagenoeg geen tandwielen meer. Iedere week een DC of SB is een nogo geworden.
- Mijn meesterwerk voor krachtstenen(power stones) van 73%! is na de update stuk. Op 50 aanvallen 3 á 4 krachtstenen is echt bizar laag.
- Als ik genoeg paarse stenen heb verzameld lukt het niet meer om een "gunboat energy" beeld te maken ongeacht de grote. Daarentegen keer op keer RR's waarvan ik er al 3 heb
- Voor de update kwam ik vaak stenen te kort maar dat lijkt nu voorbij. De opbrengsten uit de npc's en pvp's zijn beter.
- Matching lijkt niet linear te verlopen maar met sprongetjes. Zodra ik de 370vp passeer krijg ik alleen maar xp50+ pvp's terwijl ik zelf xp43 ben. Zak ik een aantal vp dan match ik weer tegen xp 40-50. Dit lijkt tegenstrijdig met de theorie dat je +/- 20 vp zou matchen.
Wat mooi dit! Ik zou ook wel aan willen sluiten, mijn huidige groep is enorm ingekakt (=dood
) qua activiteit. Sta nu op level 53 met 521 VP.
Kan ik gewoon een verzoek versturen?

Jazeker... We hebben geen acceptatie dus je kunt gewoon joinenErnstMid schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 10:33:
Wat mooi dit! Ik zou ook wel aan willen sluiten, mijn huidige groep is enorm ingekakt (=dood) qua activiteit. Sta nu op level 53 met 521 VP.
#28YJPG2
Welkom!
FreeReef.nl
Tof, zit erin
Was al heel enthousiast een tactiek aan het bedenken voor een aanval maar moet wachten tot de volgende, helaas pindakaas. Tips/trucs zijn altijd welkom trouwens. Tag is BlackDeath (ik weet het, hele slechte naam).
Was al heel enthousiast een tactiek aan het bedenken voor een aanval maar moet wachten tot de volgende, helaas pindakaas. Tips/trucs zijn altijd welkom trouwens. Tag is BlackDeath (ik weet het, hele slechte naam).
Remco je bent van harte welkom. We vinden het echter niet prettig als je je broer laat spelen. Die uit zich op een manier die wie niet wensen.Verwijderd schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 20:01:
Wat was er precies gebeurd? Weet hier zelf niets van.
Let wel. Je moet elke dag aanvallen.
Excuus dat jij de dupe bent. Maar ik accepteer niet wat er daarnet gebeurde.
Welkom en ook al excuus voor hoe je bent ontvangenErnstMid schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 13:32:
Tof, zit erin![]()
Lets boom !
[ Voor 34% gewijzigd door World Citizen op 29-04-2016 21:23 ]
FreeReef.nl
Verwijderd
Ondertussen staan!! er 2 Tweakers| in het eerste rijtjeWorld Citizen schreef op maandag 25 april 2016 @ 22:23:
Whohoo bijna 2 Tweakers| in het eerste rijtje
Go Slot!!
[afbeelding]

Verwijderd
Ik kom terug reken maar. Maar dan wel
- Actiever
- meer Intel's per week
- hoger vp
Wanneer ik terug kom is nog niet bekend. Eerst in deze tf wat ervaring opdoen met zooka only.
Groeten, Remco
- Actiever
- meer Intel's per week
- hoger vp
Wanneer ik terug kom is nog niet bekend. Eerst in deze tf wat ervaring opdoen met zooka only.
Groeten, Remco
Lekker man, sinds kort Tweakers taskforce gejoined en binnen een week HQ level 20.
Zojuist weer begonnen met boombeach! helaas opnieuw moeten beginnen aangezien ik mijn vorige account niet terug kon krijgen
als ik de clan wil joinen zijn er nog bepaalde eisen?
Hoi, leuk dat je weer begint. Voor Tweakers 1 staat de VP grens op 300 volgens mij. We hebben ook een Tweakers 2 groep, die voor lagere levels beter geschikt is.Regulerkil schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 15:15:
Zojuist weer begonnen met boombeach! helaas opnieuw moeten beginnen aangezien ik mijn vorige account niet terug kon krijgenals ik de clan wil joinen zijn er nog bepaalde eisen?
Wat is je BB-alias?Regulerkil schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 15:15:
Zojuist weer begonnen met boombeach! helaas opnieuw moeten beginnen aangezien ik mijn vorige account niet terug kon krijgenals ik de clan wil joinen zijn er nog bepaalde eisen?
VP-eis staat op 400De Ingenieur schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 08:39:
[...]
Hoi, leuk dat je weer begint. Voor Tweakers 1 staat de VP grens op 300 volgens mij. We hebben ook een Tweakers 2 groep, die voor lagere levels beter geschikt is.
[ Voor 34% gewijzigd door pven op 11-05-2016 08:43 ]
Goedemiddag Allen,
En van Harte gefeliciteerd met jullie eerste Nederlandse Formule 1 winnaar. Sorry :); er is 1 ding groter als BB en dat is Formule 1. Onverwachts werd het zo een spektakel dat ik dit weekend weinig bezig was met de belofte die ik had gemaakt.
Maar rust is wedergekeerd, ik zit met een gebroken voet door het feesten, dus heb tijd zat om EN de race nog 20x te kijken EN een beetje te gaan trekken aan onze Taskforce.
We merken allemaal dat het een rustige periode is in BoomBeach. Er is ontzettend veel gebeurd in de ranglijsten met de top en je hoort overal dat het even komkommertijd is en de Taskforces het wat zwaarder hebben dan normaal. Ook wij merken dit, en samen met deze prachtige zomerdagen merk je dan dat het rustiger is in de chat en dat er helaas wat aanvallen gemist worden.
Dit moet kunnen.. we hebben niet altijd zo een lekker weer en ook ik heb flink genoten van de BBQ. Maar we moeten wel kritisch gaan kijken of er geen uitschieters zijn die echt te laag scoren in aanvalspercentage. Aan de andere kant hebben we de vaste harde kern die nog steeds elke dag toffe aanvallen doet en de sfeer er prima inhoud.
Om dan maar met de boot in huis te vallen ga ik direct over naar een lijstje met namen die iets beter op moeten gaan letten. Normaal vermijd ik dit, maar het zijn er een aantal en je ziet ze niet zo vaak in de chat. Ik kijk hier naar een gemiddelde van je totaaltijd en naar de afgelopen weken. Precieze cijfers kunnen de leden ingame vinden, dus die laat ik achterwegen..
Ik wil jullie echt vragen een tandje bij te zetten. Je moet echt elke dag aanvallen.. en als dat eens een keer niet lukt is dat niet erg, maar als je 2/3x in de week niet meer aanvalt dan past dat gewoon niet meer in de mentaliteit van de groep.
/hier stonden namen, maar is niet meer nodig.
En dan zijn er nog een aantal leden die met een participatie van 80%.. Ook die wil ik vragen elke dag weer een aanval neer te zetten. We hebben ze nu meer dan ooit nodig, dus kom op
Ik zal de ingamechat voorzien van een notificatie die naar dit topic leid.. Ik hoop dat de heren er nog aan willen trekken en gewoon weer willen aanvallen. Vervolgens kan ik weer op zoek naar nieuwe leden en zitten we over 2 weken weer op het oude niveau.
In de loop van de week zullen we iedereen proberen aan te spreken, en gedurende de week zullen er dan wellicht keuzes gemaakt gaan worden.
World
En van Harte gefeliciteerd met jullie eerste Nederlandse Formule 1 winnaar. Sorry :); er is 1 ding groter als BB en dat is Formule 1. Onverwachts werd het zo een spektakel dat ik dit weekend weinig bezig was met de belofte die ik had gemaakt.
Maar rust is wedergekeerd, ik zit met een gebroken voet door het feesten, dus heb tijd zat om EN de race nog 20x te kijken EN een beetje te gaan trekken aan onze Taskforce.
We merken allemaal dat het een rustige periode is in BoomBeach. Er is ontzettend veel gebeurd in de ranglijsten met de top en je hoort overal dat het even komkommertijd is en de Taskforces het wat zwaarder hebben dan normaal. Ook wij merken dit, en samen met deze prachtige zomerdagen merk je dan dat het rustiger is in de chat en dat er helaas wat aanvallen gemist worden.
Dit moet kunnen.. we hebben niet altijd zo een lekker weer en ook ik heb flink genoten van de BBQ. Maar we moeten wel kritisch gaan kijken of er geen uitschieters zijn die echt te laag scoren in aanvalspercentage. Aan de andere kant hebben we de vaste harde kern die nog steeds elke dag toffe aanvallen doet en de sfeer er prima inhoud.
Om dan maar met de boot in huis te vallen ga ik direct over naar een lijstje met namen die iets beter op moeten gaan letten. Normaal vermijd ik dit, maar het zijn er een aantal en je ziet ze niet zo vaak in de chat. Ik kijk hier naar een gemiddelde van je totaaltijd en naar de afgelopen weken. Precieze cijfers kunnen de leden ingame vinden, dus die laat ik achterwegen..
Ik wil jullie echt vragen een tandje bij te zetten. Je moet echt elke dag aanvallen.. en als dat eens een keer niet lukt is dat niet erg, maar als je 2/3x in de week niet meer aanvalt dan past dat gewoon niet meer in de mentaliteit van de groep.
/hier stonden namen, maar is niet meer nodig.
En dan zijn er nog een aantal leden die met een participatie van 80%.. Ook die wil ik vragen elke dag weer een aanval neer te zetten. We hebben ze nu meer dan ooit nodig, dus kom op
Ik zal de ingamechat voorzien van een notificatie die naar dit topic leid.. Ik hoop dat de heren er nog aan willen trekken en gewoon weer willen aanvallen. Vervolgens kan ik weer op zoek naar nieuwe leden en zitten we over 2 weken weer op het oude niveau.
In de loop van de week zullen we iedereen proberen aan te spreken, en gedurende de week zullen er dan wellicht keuzes gemaakt gaan worden.
World
FreeReef.nl
Je hebt groot gelijk World als je mij eruit knikkert. Ik ben de laatste tijd inderdaad minder actief en ben ook gewoon minder gemotiveerd om BB te spelen en aanvallen te doen. Als ik de geest heb val ik wel aan, maar zie mezelf niet op korte termijn heel veel meer aanvallen.
Zolang mijn (beperkte) bijdrage op prijs wordt gesteld ben ik er graag bij, maar ook alle begrip als ik plaats moet maken voor een nieuw lid dat actiever is.
Zolang mijn (beperkte) bijdrage op prijs wordt gesteld ben ik er graag bij, maar ook alle begrip als ik plaats moet maken voor een nieuw lid dat actiever is.
Uit nieuwsgierigheid: waarom ben je minder gemotiveerd om BB te spelen? (Ik kan wel wat bedenken, maar vraag het me gewoon af.)
Belangrijkste reden is dat de plezier / tijd verhouding een beetje zoek is. De voortgang is er voor mij een beetje uit en daardoor heb ik minder lol in het spelen.
Eerder zag ik er wel uitdaging om mijn troepen stuk te gooien op moeilijke missies, maar na een tijdje is dat ook niet leuk meer. Zeker als vervolgens de missie sowieso niet gehaald wordt en je je inzet voor niets hebt gedaan. Dat ik daardoor onderdeel ben geworden van "het probleem" snap ik en daarom begrijp ik het ook prima als ik eruit geknikkerd wordt.
Eerder zag ik er wel uitdaging om mijn troepen stuk te gooien op moeilijke missies, maar na een tijdje is dat ook niet leuk meer. Zeker als vervolgens de missie sowieso niet gehaald wordt en je je inzet voor niets hebt gedaan. Dat ik daardoor onderdeel ben geworden van "het probleem" snap ik en daarom begrijp ik het ook prima als ik eruit geknikkerd wordt.
Hoi,
Ik heb me zojuist aangesloten bij Tweakers 2. Ik ben nog maar een paar weken bezig, en ben dus ook nog maar lvl 21, met 130 overwinningspunten. Ik hoop dat 't genoeg is om Tweakers 2 te joinen :-)
Ik heb me zojuist aangesloten bij Tweakers 2. Ik ben nog maar een paar weken bezig, en ben dus ook nog maar lvl 21, met 130 overwinningspunten. Ik hoop dat 't genoeg is om Tweakers 2 te joinen :-)
Hoi,Trestry schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 21:21:
Hoi,
Ik heb je inmiddels toegelaten. Tweakers 2 is juist bedoeld om te groeien, dus je bent welkom. Vraag vooral raak in de chat, en doe lekker mee met de missie. Als lager level kun je uiteraard wat minder doen in de missies, maar elk beetje helpt. In de notes staat wat het plan is voor een bepaalde map, maar als je een ander of een beter idee hebt moet je het vooral aangeven.
En dan nu deel 2... het minder leuke deel
We hebben nog steeds voldoende actieve spelers om Stronghold makkelijk te halen elke dag.. Ik stel dus voor dat we de inactieve leden verzoeken terug te komen als ze weer zin hebben, en een tijdje Stronghold te doen. Ik zal dan zelf weer een beetje gaan werven, en hoop dan binnen een week weer richting de 45 spelers te gaan.
Ook deze week zijn er helaas weer een aantal uitstekers tussen de statistieken..
Het lijkt me niet nodig dat we hier met naam gaan noemen wie we gaan kicken, maar een bericht aan alle die dit toch gaan lezen...
Je bent echt van harte welkom. Er is niemand die gekicked word omdat hij niet gezellig is of niet leuk is of wat dan ook. Het is puur de statistieken.. Als we heel veel aanvallen gaan missen dan zakt de motivatie dus dan heb ik liever dat iedereen die er WEL is Stronghold gewoon haalt en de inactieve leden er helaas uit. Ik en meerdere worden echt ongelukkig als we zien dat er 14 aanvallen over zijn bij een gemiste missie. Dit kan gewoon niet! Maar nogmaals.. niks maar dan ook niks persoonlijks.
Je kunt ook gewoon meteen weer joinen als je toch van plan bent elke dag aan te vallen. Ik ben daar zelfs blij mee.. maar we moeten nu echt even door het vuur.. Kom dus snel terug er is niks aan de hand buiten slechte nummertjes.
We hebben nog steeds voldoende actieve spelers om Stronghold makkelijk te halen elke dag.. Ik stel dus voor dat we de inactieve leden verzoeken terug te komen als ze weer zin hebben, en een tijdje Stronghold te doen. Ik zal dan zelf weer een beetje gaan werven, en hoop dan binnen een week weer richting de 45 spelers te gaan.
Ook deze week zijn er helaas weer een aantal uitstekers tussen de statistieken..
Het lijkt me niet nodig dat we hier met naam gaan noemen wie we gaan kicken, maar een bericht aan alle die dit toch gaan lezen...
Je bent echt van harte welkom. Er is niemand die gekicked word omdat hij niet gezellig is of niet leuk is of wat dan ook. Het is puur de statistieken.. Als we heel veel aanvallen gaan missen dan zakt de motivatie dus dan heb ik liever dat iedereen die er WEL is Stronghold gewoon haalt en de inactieve leden er helaas uit. Ik en meerdere worden echt ongelukkig als we zien dat er 14 aanvallen over zijn bij een gemiste missie. Dit kan gewoon niet! Maar nogmaals.. niks maar dan ook niks persoonlijks.
Je kunt ook gewoon meteen weer joinen als je toch van plan bent elke dag aan te vallen. Ik ben daar zelfs blij mee.. maar we moeten nu echt even door het vuur.. Kom dus snel terug er is niks aan de hand buiten slechte nummertjes.
FreeReef.nl
Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 00:34:
Probleem van een 50tf.. een sterk 10 tf is zoveel beter;)
FreeReef.nl
Juiste insteek World!World Citizen schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 09:40:
[...]
wij noemen dat een uitdaging en natuurlijk verloop.
Verwijderd
Bekijk de stats van de TaskForce Tweakers HC, uitdaging hebben we gehadVerwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 12:16:
Haha. Akkoord.. verschil in mening en uitdaging dus;)
Maar zoals je al zei: verschil in mening en type uitdaging
Verwijderd
Dat zijn idd mooie statistieken👌 geen baat meer om zoiets weer te doen?Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 21:59:
[...]
Bekijk de stats van de TaskForce Tweakers HC, uitdaging hebben we gehaden lukte prima. Een 50 man tf heeft veel meer uitdaging en vraagt ook meer tijd en sociale vaardigheden.
Maar zoals je al zei: verschil in mening en type uitdaging
Verwijderd
World je kan ook naar een 25tf gaan. Dan gaan de actieve die willen presteren daarin en is er meer dan genoeg uitdaging. Wij van California zijn een 25tf begonnen (Cali Nights) en doen dezelfde missie als tweakers, zo is er zeer veel uitdaging en is ook nog leuk. Maar een tip ga voor zo veel mogelijk zooka only aanvallen dit maakt de missie een stuk gemakkelijker.
Ik wil eigenlijk ook wel graag meedoen in de TF van Tweakers, alleen weet ik niet of ik al goed genoeg ben. Mijn HQ is level 11 en ik heb 156 medailles. Hoe zit dat?
Tweakers2 is onze "opleidingstaskforce". Met 156 VP (medailles) ben je nog erg klein/zwak tegenover andere in Tweakers (main TF).RoD schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 14:08:
Ik wil eigenlijk ook wel graag meedoen in de TF van Tweakers, alleen weet ik niet of ik al goed genoeg ben. Mijn HQ is level 11 en ik heb 156 medailles. Hoe zit dat?
Prima, als het kan wil ik wel in Tweakers2EnerQi schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 14:15:
[...]
Tweakers2 is onze "opleidingstaskforce". Met 156 VP (medailles) ben je nog erg klein/zwak tegenover andere in Tweakers (main TF).
Hoi RoD, Ik heb je toegelaten. Vanaf de volgende missie kun je meedoen. Stel vooral vragen als je die hebt en vooral veel plezier.
DankDe Ingenieur schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 15:21:
[...]
Hoi RoD, Ik heb je toegelaten. Vanaf de volgende missie kun je meedoen. Stel vooral vragen als je die hebt en vooral veel plezier.

Ik heb nog geen ervaring dus ik hoop het doen van missies binnenkort in de vingers te krijgen
Just leaving this here

FreeReef.nl
RooooooooooooooD-je!

Als je ff doorspeelt, dan kom je mij tegen in TF1.
Ze laten jou ook werkelijk waar overal toepven schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 21:12:
[...]
RooooooooooooooD-je!
Als je ff doorspeelt, dan kom je mij tegen in TF1.
Ik heb al wel gemerkt dat ik nog wat leveltjes omhoog moet
Het is geen vetpot inderdaad. Maar ik ben er wel blij mee. Nu voel ik toch weer de druk te stijgen. Al is het maar voor de PowerPowderpwng!! schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 22:11:
Het valt erg tegen de rewards van 2000vp. Doe je zoveel moeite, krijg je dat
FreeReef.nl
Welkom!!RoD schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 09:10:
[...]
Ze laten jou ook werkelijk waar overal toe
Ik heb al wel gemerkt dat ik nog wat leveltjes omhoog moet
Komt vanzelf. Wij waren ook nog liev en schattig doen we begonnen
/excuuus dubbelpost
[ Voor 3% gewijzigd door World Citizen op 26-05-2016 09:16 ]
FreeReef.nl