Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JustTweak schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 14:52:
Ik ben vorige week begonnen met BB. Ik heb een aanvraag gedaan voor Tweakers 2. Geen idee hoe actief het allemaal nog is. Is er iemand die me kan toelaten?
Tweakers 2 en LITE zijn ietswat minder actief, maar met een beetje plezier zit je al snel in Tweakers 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goede morgen, ik zit nu in tweakers 2 maar dat is me iets te rustig is er plek bij de hoofdmacht

gr. kolonel kwast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 06:29:
goede morgen, ik zit nu in tweakers 2 maar dat is me iets te rustig is er plek bij de hoofdmacht

gr. kolonel kwast
(Ik zit niet in TF2, wel in TF1)

Hoeveel VP heb je? Maar liefst 976vp zie ik, en je bent de nummer 1.

Heb je extra rechten in TF2? Wmb ben je welkom in TF1

Maar Slot / World gaan daar eigenlijk over. Ik roep ze wel ff in de chat van BB. World komt er op terug.

[ Voor 30% gewijzigd door pven op 02-12-2016 08:03 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Ingenieur
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:57
Geen extra rechten in tf2, hij zit er net een dag :p

Maar logisch dat je naar tf1 wilt, sluit een stuk beter aan bij je vp. Er zijn nog twee plekken vrij dus meldt je gewoon aan.

Tot aan de andere kant!
pven schreef op vrijdag 2 december 2016 @ 07:56:
[...]

(Ik zit niet in TF2, wel in TF1)

Hoeveel VP heb je? Maar liefst 976vp zie ik, en je bent de nummer 1.

Heb je extra rechten in TF2? Wmb ben je welkom in TF1

Maar Slot / World gaan daar eigenlijk over. Ik roep ze wel ff in de chat van BB. World komt er op terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Ah weinig reactie hier meer.... :9 Ik ben nu een flinke tijd niet meer aanwezig geweest; goed ziek geweest en een falende telefoon. Weet ook niet of ik al gekicked ben.... maar black komt er weer aan! _/-\o_

Ergens deze week.... 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• De Ingenieur
Volgens mij ben je nog niet gekicket, dus we zien je graag weer verschijnen :)
ErnstMid schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 14:29:
Ah weinig reactie hier meer.... :9 Ik ben nu een flinke tijd niet meer aanwezig geweest; goed ziek geweest en een falende telefoon. Weet ook niet of ik al gekicked ben.... maar black komt er weer aan! _/-\o_

Ergens deze week.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Strykeforce
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-09 11:25
Even een vraagje over LITE: ik vind het wel prima zo om hier te blijven, lekker rustig aan, geen vereisten en de nieuwelingen een beetje wegwijs maken om door te stromen naar 2 en 1. Ben zelf ook een redelijk passieve speler.

@world kan je de de huidige co-leaders er uit gooien (hebben 2 weken even wat gedaan en waren toen weer weg en nu lange tijd inactief). Ook een aantal officieren zijn al tijden lang inactief, ik ben zelf ook "maar" officier dus kan ze er niet uit gooien. Ik zou zelf als het kan naar co-leader geschopt willen worden zodat ik de mede meer actievere personen kan promoten naar officier zodat we wat meer leven in de brouwerij houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
ErnstMid schreef op woensdag 4 januari 2017 @ 14:29:

Ergens deze week.... 8)7
Je was ff gekicked :P

Val eens aan, we missen je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

pven schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 08:05:
[...]

Je was ff gekicked :P

Val eens aan, we missen je :)
Ja het is hier toch iets drukker dan eerder verwacht... maar ik heb inmiddels weer een eigen werkende telefoon! Vanavond ben ik r weer :P :P :P

Maar ik heb je zo weer ingehaald hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Nou, dat was het dan voor mij

Dank voor de gezelligheid en de wijze lessen! :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pven schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 21:16:

Ik kom nog wel wat marktplaats meuk bij je kopen :p.. zet je nu ook je BB account daarop ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Ingenieur

;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 mei 2017 @ 21:23:
[...]

Ik kom nog wel wat marktplaats meuk bij je kopen :p.. zet je nu ook je BB account daarop ?
Haha, nou, nee. Stel dat ik me ooit bedenk. Alhoewel mijn account best wat waard is. ;-)
:w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-09 15:33
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/6RckoOT17qAIEWTYAoYoeQ0A/full.png

Beste Lieve Heren, Dames en Beach Tweakers!

1000 dagen!!!! WHOOOOOOHOOOOHOOOOO

Het duurt niet lang meer maar we zitten bijna op ons millennium. We bestaan over 60 dagen al weer 1000 dagen.
Ons kleine clubje is uitgegroeid tot een kleine 150 leden verdeeld over 3 Taskforces en het einde is nog lang niet in zicht.

Om dit te vieren wil ik het een en ander gaan organiseren waaronder een filmpje.

Ik heb hier jullie hulp bij nodig. Ik heb zelf in de loop der tijd al wat bewaard, gemaakt en geschreven wat erin verwerkt kan worden, maar om het een "Epic" filmpje te maken zoek ik wat specifieke content

Ik ben op zoek naar een aantal foto's en andere grappige dingen die je hebt.

Insturen kan via dit forum als een post, of private message of via tftweakers@gmail.com

1: Screenshot van je account.
Een screenshotje van je account.. graag van het hele beeld maar als je dingen wil censureren dan is dat prima.

2: Foto van je GSM/Tablet als Boom Beach open staat.
(als je meerdere accounts met eigen GSM hebt zet ze dan even los en samen op een foto)
Zie het voorbeeld hieronder. Het maakt niet zo veel uit hoe je hem neemt.. als je GSM/Tablet er maar op staat.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/fXvf5cCrlmWyfWa27twwO5jS/thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/R7v2b4Jz0C0YVZPvEOI0wuNi/thumb.jpg

3:(WEDSTRIJD) (optioneel ivm privacy) Een foto van jou en...
je huisdier, kind, auto, hobby, werk of andere grappige situatie.
Als je er zelf niet op wil dan leg je GSM/Tablet op een gekke plek of versier hem gek en maak er een foto van.
WEDSTRIJD: Als het straks zover is ga ik een foto wedstrijd organiseren op het SuperCell forum, dus wellicht kun je deze foto dan ook gebruiken.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/6GU3JPL4mOocgKDttAca0DjF/thumb.jpg

4: Als je mij een keer online treft, zou je dan in de chat in losse berichten hetvolgende willen typen
____
Heyyyy!!!
Hoooo
Me Too! :)
____
Zolang het die woorden zijn is het goed. Je mag er zo veel uitroeptekens of smiley's bij zetten als je wilt.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/pEsAgCBFMEZFBk0BiVQkc33O/full.png
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/FR4d9WheycfeytdgBbQZPIty/full.png

5: (level 9999999) Een filmpje (paar seconde)
waarin je met 1 hand Boom Beach speelt en met je andere hand een muziek instrument :)
Ik heb zelf al wat instrumenten gedaan, en als ik er nog een paar kan krijgen dan past dit heel leuk in de muziek van het filmpje. Dubbel Thanks als je dat voor elkaar krijgt !!!!

6: Andere leuke content.
Als je tekeningen hebt, plaatjes hebt gemaakt, een grappige foto of screenshot hebt ... etc etc stuur hem in !
Als je bereid bent in beeld te komen stuur me een berichtje en dan verzinnen we iets leuks. Ik kom zelf ook in beeld en van Slot heb ik ook al echt hele leuke dingen gehad.

Wellicht komt er nog meer, maar alvast super bedankt! Gedurende de komende 60 dagen zal er meer bekend worden over de festiviteiten :) !!!

Grtz
Tweakers| World en Tweakers| Slot

Afbeeldingslocatie: https://forum-content.supercell.com/signaturepics/sigpic779516_13.gif

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marsman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17-09 21:28
level 9999999 verstuurd :-)

_/\_/\_/\__/\___/\___________"Braindead, now it's real"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
Heel cool!!! Thanks :)

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Nice World, ik had gezegd dat ik t gister zou doen maar moet toch ff kijken wanneer ik wat moois voor elkaar kan krijgen :)

Misschien moet ik White ook eens uit zn coma slepen dan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlideR NL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19:35
Zojuist aangemeld voor Tweakers LITE als SlideRnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
Welkom SlideR !!!

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hé mensen,

Ik wil me ook graag aanmelden als lid. Ik speel het spel nu ongeveer 18 maanden, grootste deel van die tijd lid van TF dutchy (#800YYJG9, aangezien er meerdere zijn met die naam), waar ik inmiddels ben opgeklommen tot co-leider. Helaas lijdt de groep al een tijdje aan een teruglopend aantal leden (inactieven die al dan niet op eigen gelegenheid vertrokken zijn) en lukt het niet om nieuwe leden te trekken.
Aangezien ik ook al sinds 2001 op de site en het forum kom, en ik deze TF tegen kwam in het spel, dacht ik dat dat een mooie nieuwe uitdaging zou zijn. Ik kan me natuurlijk aansluiten bij lite, maar hoop eigenlijk op een uitnodiging voor 1 of 2.

Mijn naam ingame is heavenmark. Zit nu rond de 930 vp, en over ongeveer een uur ben ik level 64.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Ingenieur
Hoi! Zeer welkom in Tweakers 1. Gewoon aanmelden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zal ik ergens komende week doen. Wil nog net even de grens van 7000 Intel breken. Ik schat dat dat woensdag of donderdag gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ff een kijkje bij Tweakers... veel LB spelers zeg in Tweakers! Suc6 met de leaderboard heren (en dames) en met jullie taskforces!

Groeten van Venus Heuvel (Keep Walking)
Ps. Applaus in 8: YouTube: Keep Walking Epic Curtain Call

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen zal ik inderdaad over gaan komen: moet nu nog 17 Intel voor mijn doel, en haal gemiddeld >20 per dag.
Overigens zijn er nog een paar spelers die vanwege mijn vertrek willen gaan.
Het gaat in elk geval om (zie screenshots) -(rile)- en MDM, en mogelijk rambopater en acelam. Of er ruimte is, zal uiteraard moeten blijken, dit is puur kennisgeving. Ik zal in elk geval voor vertrek Tweakers noemen, en dan zien we verder wel.

LevelsGemiddeldTotaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.MosterdSaus
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 17-03 16:26
Ik geef het topic even weer een schop. :)

De taskforce Tweakers 2 |NL| is op zoek naar nieuwe leden. Heb je zin om ons te versterken, meld je dan aan. Entry level is op dit moment 200 VP's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stervis
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-09 18:05
Ik ben sinds gisteren actief. Wat moet en kan ik doen om bij de taskforce te komen?

Moo, I say.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

stervis schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 10:22:
Ik ben sinds gisteren actief. Wat moet en kan ik doen om bij de taskforce te komen?
niks, nederlands spreken en de tf even ingame opzoeken en op join klikken :P

edit, hmm ik zie net dat alleen tweakers lite geen entry level heeft kwa victorypoints, alleen dat is een lege TF lol

hoeveel vp heb je nu? (misschien kan tweakers 2 even tijdelijk entry lager zetten?)

[ Voor 27% gewijzigd door Rebels op 15-10-2017 02:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebels
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-05-2023

Rebels

watev?!

Trouwens iemand van ons met een BB avatar, die de cover heeft gehaald?

Afbeeldingslocatie: https://ic.tweakimg.net/ext/i/2001668855.jpeg

ik sta erop alleen geen BB avatar, kunnen we ff patsen op het SC forum :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online

Leeft BB nog een beetje? Het is erg stil in dit topic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• davidov
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01:43
pven schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 10:59:
[...]

Leeft BB nog een beetje? Het is erg stil in dit topic.
Volgens mij is de community van Boom Beach uberhaupt een beetje aan het uitdunnen.
Ik heb het spel inmiddels "uitgespeeld" (lees: kan niks meer upgraden, dus al mn resources gaan de shredder in voor crystals...), en dan neemt de lol wel een beetje af. Verder is er wel wekelijks wisselende content, en zo is de Mega Crab nu maandelijks.... maar dan nog mis ik gewoon dat er nieuwe content bij komt (units, lvls, upgrades etc)... Het lijkt alsof de developers het spel "af" vinden en alleen nog de wekelijkse content beetje hier en daar tweaken.

Denk dat dat een grote reden is waarom steeds meer mensen het spel wegleggen, en dus steeds meer afhankelijk is van nieuwe aanwas. Desalniettemin vind ik het nu nog nèt leuk genoeg om het paar keer per week een kwartiertje bij te werken :P

[ Voor 6% gewijzigd door davidov op 10-10-2018 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jenzo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-09 22:32
World Citizen schreef op dinsdag 9 december 2014 @ 17:53:
Goed bezig. Thanks dat je dit topic wilt doen. Ik had er echt de tijd niet voor.
Zijn jullie nog actief?

 MacBook Pro M4  iPhone 13 Pro Max + S24 Ultra  Apple Watch Ultra

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• World Citizen
@Verwijderd wellicht. Ikzelf niet meer :)

@Jenzo

FreeReef.nl

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste