Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• luappul
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 15:57
Mede-auteur:
  • World Citizen
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 19:46

World Citizen

Boom Beach - taskforce: Tweakers

Dit topic is van de enige echte Tweakers-BoomBeach Task Force! Voor het algemene BoomBeach topic moet je hier zijn.

Dit topic is bedoeld voor strategie besprekingen van onze Task Force, maar andere BB-gerelateerde discussies mogen natuurlijk ook. Ook vragen of je erbij mag horen kan hier, al zitten we soms vol en zijn er wel wat regeltjes die gelden in onze Task Force:
  • Iedere week minstens 25 intel halen. 19 of minder is een kick. - Het is idee is dat we voldoende intel hebben om de missie naar keuze te kunnen blijven doen. Elke keer als we een missie hoger gaan doen dan gaat de eis officieel met 5 intel omhoog. Als we nu meer dan voldoende intel hebben, dan is het in iedergeval de bedoeling dat je 25 intel per week haalt.. Elke intel meer is beter, maar dat is echt het uiterste minimum totdat we weer in de problemen komen.
  • Elke dag in de TF aanvallen, en even in de chat kijken hoe of wat. - Elke map word wel besproken en dat staat in de chat. Mocht het zo zijn dat je niets ziet staan, dan mag je het altijd even vragen... Je kunt ook herhalingen van andere spelers bekijken om te zien hoe hun lopen.
  • Laat het even weten als je op vakantie gaat ofzo - Mocht je even weg gaan, of je hebt geen tijd... of je wilt even niet aanvallen om een andere reden, laat het dan even weten. Geen probleem.. we zijn geen werkkamp :)
Enkele interessante sites voor meer informatie:
de BoomBeach wiki
Alles wat je moet weten over Power Stones

De range van verschillende wapens en troepen:

Link naar presentielijst:
https://docs.google.com/s...zKdQ2c/edit#gid=519689056

De nieuwe Taskforce structuur.

Zoals in mijn vorige post aangegeven hebben we er een extra Taskforce bij. Tweakers LITE is voor onze beginnende nieuwe speler. Via de Blog hoop ik toch wat jonge aanwas binnen te trekken, en daarnaast zit Tweakers 2 ook vol.

We verschuiven het skill niveau ook een beetje. Hieronder de nieuwe opzet.

Hoofd Taskforce van Tweakers. Hierin spelen de hogere spelers die ook daadwerkelijk elke dag willen aanvallen en elke dag tijd voor BoomBeach maken. We spelen hier competatief en houden je prestatie in de gaten. Mis je te vaak missie of heb je geen boodschap aan feedback, dan is dit niet de Taskforce die je moet joinen.

Eisen
- 600 VP entry (of 400 als je uit Tweakers 2 komt)
- 25 Intel per week (stijgt regelmatig)
- Verplicht elke dag aanvallen
- Chatten over je aanval voor feedback
- Enthousiast zijn
- Mij uitlachen in de chat

2e Taskforce voor de medium speler. We willen hier ook steeds een stapje hoger maar de druk is een stuk lager. Je moet wel elke dag willen aanvallen. Als het een keer niet gaat geef dat dan aan.. we zijn hier wat milder met kicken, maar als je niet WILT spelen.. dan houd het op. Als je eenmaal 400 vp hebt en ook laat zien dat je het leuk bent kun je vervroegd naar Tweakers, de hoofd Taskforce.

Eisen
- 200 VP
- 15 intel per week
- Actief meespelen en elke dag de missie halen

Onze instap Taskforce.. Begin je net met het spel of wil je gewoon eens kijken hoe het is, join dan deze Taskforce. Hier wen je een beetje aan de taskforce en kun je wat groeien om door te gaan naar een hogere. De insteek is vooral Fun! We doen niet gek, en spelen om de boot met resources te krijgen.

Eisen
- 0 VP
- 7 intel per week
- Lol maken

World Citizen wijzigde deze reactie 05-06-2016 13:32 (140%)

• luappul
Missie van: 9 december
total force points: 360
velden: http://imgur.com/a/J3kWA#bHwmgOc

Rood: routesuggestie
Blauw: te vernietigen verdedigingsgebouwen

Flatline:

*is waarschijnlijk niet de beste route als je met tanks aanvalt*

Bonanza:

Wallop:

Ballast:

*suggesties? gebruik het originele plaatje, teken je eigen route en post hem :) *

luappul wijzigde deze reactie 09-12-2014 18:00 (61%)

• World Citizen

World Citizen

taskforcetweakers. com

Topicstarter
Goed bezig. Thanks dat je dit topic wilt doen. Ik had er echt de tijd niet voor.

www.taskforcetweakers.com

• luappul
Zou mooi zijn als er iedere dag iemand het kan doen, komende dagen kan ik nog wel maar heb er niet iedere dag tijd voor. Vandaag deed ik er wel erg lang over, moet nog ff een makkelijke manier uitvogelen om dit snel te doen.

edit: ik zie al dat de routes die ik in gedachte had niet overeenkomen met wat de rest in gedachte had, o.a. omdat ik vanaf het plaatje had gekeken en dus de range van sommige wapens verkeerd heb ingeschat 8)7
Sowieso loopt het nog geen storm hier, hopelijk gaat dat nog veranderen :)

luappul wijzigde deze reactie 09-12-2014 19:50 (61%)

• MeneerKrab
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 19:50
Die basissen zien er elke dag toch weer hetzelfde uit? Dan hoeven we niet alles opnieuw te tekenen.

• luappul
afweergeschut veranderd wel elke keer een beetje, maar de beste route blijft idd meestal wel hetzelfde.

• VERINGTENTJE
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 20:01

VERINGTENTJE

Nooit meer slapen

Hier is de spreadsheet van onze aanvallen. Mocht je 'm willen veranderen/verbeteren/overzichtelijker maken, laat maar weten.

Onze missie ging vandaag wel heel makkelijk. Zullen we vandaag die van 200 intel proberen?

Chief Oempa Loempa

• ormsambeek
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 17-07 20:23
Mocht er plek vrij komen wil ik ook graag lid worden, moet ik ergens een verzoek plaatsen?

• Aggronor
  • Registratie: oktober 2010
  • Niet online
(overleden)
Vandaag ben ik ook toegelaten tot de Taskforce :)
Ik ben nog even aan het uitzoeken hoe het allemaal werkt, dus suggesties en tips zijn welkom zodat ik zsm mijn steentje bij kan dragen

• VERINGTENTJE

VERINGTENTJE

Nooit meer slapen

Lees de ingame chat voor je aanvalt, kijk naar degenen die al aangevallen hebben, zodat je kan zien welke route er gekozen wordt. Voor de rest is het eigenlijk voornamelijk actief zijn met aanvallen (indien mogelijk elke dag).

Er zijn per dag 4 bases om te vernietigen. Bekijk ze allemaal, zodat je de basis aanvalt die met jouw troepen het meeste damage kunnen doen. Vraag evt. in de chat welke je het beste kan aanvallen.

En een zwaar mislukte aanval noemen we "een slotje doen" ;-)

Chief Oempa Loempa

• EnerQi
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 19:11
quote:
VERINGTENTJE schreef op donderdag 18 december 2014 @ 15:12:
En een zwaar mislukte aanval noemen we "een slotje doen" ;-)
En de verkeerde kant aanvallen noemen we "een Jantje" >:) .

Wat zijn we toch weer flauw :o :+

• VERINGTENTJE

VERINGTENTJE

Nooit meer slapen

Gisteren voor het eerst een "175 intel" missie gehaald. GOED BEZIG! Ik denk dat we ons de komende tijd moeten focussen op de 175 intel missies, zodat we die ook elke keer tot een goed einde brengen, en dan weer een stapje moeilijker.

Dit betekent wel dat we dus meer intel moeten verzamelen om het elke dag te kunnen doen. Misschien is het een idee om een minimum intel per week in te stellen? Niet tť hoog (ik zou zeggen een stuk of 10), maar nu is er een aantal mensen die 0-3 intel per week binnenhaalt, en dat schiet niet echt op.

Deze mensen groeien ook zťťr langzaam, wat onze progressie ook niet ten goede komt.

De komende week zal het toch wel een stuk lastiger worden om genoeg intel te halen in verband met Kerst en zo, dus misschien kunnen we zoiets invoeren m.i.v. 1 januari?

Any thoughts?

Chief Oempa Loempa

• World Citizen

World Citizen

taskforcetweakers. com

Topicstarter
Ik ben het hier volledig mee eens.10 Lijkt me een goed begin, en hele lage spelers kunnen we best een keer matsen.. Maar als je eenmaal rond de XP25 bent moet je zeker 10intel kunnen halen.

Per 1 januari lijkt me een strak plan, kunnen we nu ook nog even bijhouden hoe het nu gaat en of die 10 een goede basis is.

• de heer slot
  • Registratie: november 2014
  • Laatst online: 01-07 21:39
Zover ik het heb bijgehouden is het aantal npc's per dag voor iedereen gelijk, althans, genoeg voor iedereen om 10 intels per week te halen en daarbij komt ook dr. Terror die 2x per week verschijnt. Daar kun je ook makkelijk iedere week 4 intels halen. 10 lijkt mij een mooi getal en wel degelijk haalbaar voor ieder van ons. Dus ook voor low lvl spelers

• Valachii
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 15-06 18:42
Yup, Mooi uitgangspunt. Ik zeg doen :)

- AFCA

• Steevo_S
  • Registratie: september 2010
  • Laatst online: 14:42
Ik heb nu al een aantal dagen last van "geen intel", maak mijn kaartje schoon en krijg soms pas na 4 of 5 aanvallen intel.

Ik doe me best, maar soms zit er gewoon niet meer in.

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

• VERINGTENTJE

VERINGTENTJE

Nooit meer slapen

De ene keer krijg je 3,4 intel achter elkaar, en de andere keer krijg je niks. Is waarschijnlijk random. Dat gezegd hebbende moet 10 intel zonder al te veel moeite te doen zijn, en als je een keertje iets minder intel heb, is dat echt geen probleem imo.

Als ik zie dat World Citizen afgelopen week 68 intel heeft gehaald, en dat er nu ook alweer een aantal is met 20+ intel, is 10 echt geen onmogelijke/te hoge "eis". Het gaat er ons gewoon om dat we elke dag een missie kunnen starten, en dat we met z'n allen groeien.

Chief Oempa Loempa

• World Citizen

World Citizen

taskforcetweakers. com

Topicstarter
Als je wilt berekenen hoeveel resources je op je map hebt staan als je iedereen zou verslaan... Dan heb ik een Sheet gemaakt.

https://docs.google.com/s...QBFq0lVX_nUPNM/edit#gid=0

Hier kun je alle players op je map invullen, en je Resource Reward en eventueel een boost die je gebruikt, en helemaal onderaan zie je dan hoeveel resources je zou halen als je iedereen verslaat.

Graag sheet niet aanpassen maar gewoon kopieren in het Google account. De rode vakken moet je dan aanpassen naar je eigen percentage Resource Reward

World Citizen wijzigde deze reactie 17-02-2015 00:26 (18%)

• Rainmaker
  • Laatst online: 07-07 22:41
10 Intel is redelijk reŽel, met de kanttekening dat dit niet direct een kick op zou moeten leveren als je het een week niet haalt.

Ik speel dit spel veel te veel, en heb nog steeds maar 13 Intel.

Zal met name ermee te maken hebben dat ik mijn victory points wat omlaag probeer te brengen, omdat ik veel te moeilijke tegenstanders krijg...

We are pentium of borg. Division is futile. You will be approximated.

• World Citizen

World Citizen

taskforcetweakers. com

Topicstarter
Taskforce Tweakers heeft weer een paar plekjes vrij.

We hebben voorlopig alleen een minimale eis van 300VP om te joinen, maar mocht je dat niet hebben laat dan wel even een berichtje achter. Het kan zijn dat we simpelweg niemand vinden en dus moeten zakken met onze eis.

Je kunt ons vinden onder de tag #28YJPG2

Je moet wel elke dag willen aanvallen en minimaal 10intel per week halen... We kicken je niet direct als dat niet lukt maar laat dan even wat van je horen.

We zien je graag in de TF!!! Keep on Booming.

World Citizen wijzigde deze reactie 17-02-2015 00:26 (18%)

• chaser
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 28-02-2016
quote:
World Citizen schreef op maandag 29 december 2014 @ 10:57:
Taskforce Tweakers heeft weer een paar plekjes vrij.

We hebben voorlopig alleen een minimale eis van 300VP om te joinen, maar mocht je dat niet hebben laat dan wel even een berichtje achter. Het kan zijn dat we simpelweg niemand vinden en dus moeten zakken met onze eis.

Je kunt ons vinden onder de tag #28YJPG2

Je moet wel elke dag willen aanvallen en minimaal 10intel per week halen... We kicken je niet direct als dat niet lukt maar laat dan even wat van je horen.

We zien je graag in de TF!!! Keep on Booming.
Rare eis aangezien er op dit moment maar 13 leden dit hebben van de 48

I don't say we all ought to misbehave, but we ought to look as if we could.

• World Citizen

World Citizen

taskforcetweakers. com

Topicstarter
quote:
chaser schreef op maandag 29 december 2014 @ 16:40:
[...]

Zo kunnen we het gemiddelde iets omhoog halen.. En kunnen we hopelijk de 175 missie gaan halen.

Voor spelers die al in de TF zitten maakt deze eis helemaal niets uit.. Je blijft er gewoon in. Het geld dus enkel voor nieuwe spelers.

• World Citizen

World Citizen

taskforcetweakers. com

Topicstarter
Mochten er spelers met Warriors spelen en tegenstanders krijgen die je niet kan verslaan, stuur een printscreen naar tftweakers[apennootje]gmail.com en dan kijk ik wat ikzelf zou doen.. niet dat je het dan haalt, maar wellicht helpt het. :)

• etron
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 22-02 08:59
Hoi, zag dat jullie nog wat plekjes vrij hebben.
Experiance point lvl 30, val geregeld wat aan en wil joinen.
Mijn attack points zijn geen 300, nu op 150.
id: Bumchuck

gr

• World Citizen

World Citizen

taskforcetweakers. com

Topicstarter
quote:
etron schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 11:46:
Hoi, zag dat jullie nog wat plekjes vrij hebben.
Experiance point lvl 30, val geregeld wat aan en wil joinen.
Mijn attack points zijn geen 300, nu op 150.
id: Bumchuck

gr
Ik zal even overleggen... Je hoort vandaag van ons! :)

• Torgo
  • Registratie: oktober 2003
  • Laatst online: 00:04
quote:
chaser schreef op maandag 29 december 2014 @ 16:40:
[...]

Dat was de early bird actie, die is helaas afgelopen. :P maar het is geen keiharde eis hoor. Er valt te onderhandelen met World Citizen :)

• koko86
  • Registratie: maart 2012
  • Laatst online: 04-12-2016
Ik heb me ook aangemeld voor de taskforce, mijn naam op boombeach is koko.
Mijn VP is momenteel 307 en die 10 intel per week moet te doen zijn :)

• Roberttt
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 14:41
Heren, ik ben vanaf morgenochtend t/m 12-01 op vakantie, waarschijnlijk geen tot weinig internet. Ingame naam is Harad.

• World Citizen

World Citizen

taskforcetweakers. com

Topicstarter
quote:
koko86 schreef op woensdag 31 december 2014 @ 16:31:
Ik heb me ook aangemeld voor de taskforce, mijn naam op boombeach is koko.
Mijn VP is momenteel 307 en die 10 intel per week moet te doen zijn :)
Welkom ik zag dat ze je al hadden geacepteerd... Succes!
quote:
Torgo schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 23:39:
[...]

Dat was de early bird actie, die is helaas afgelopen. :P maar het is geen keiharde eis hoor. Er valt te onderhandelen met World Citizen :)
Ja hij staat nu wel weer op 300 maar er is toch nog maar 1 plekje... Al zal het nieuwe jaar wel weer een her evaluatie starten... En inderdaad.. Het is niet dat ik een Kicktator ben 8)
quote:
Roberttt schreef op woensdag 31 december 2014 @ 16:48:
Heren, ik ben vanaf morgenochtend t/m 12-01 op vakantie, waarschijnlijk geen tot weinig internet. Ingame naam is Harad.
Geen probleem komt goed!

• luappul
Dredge hebben we vaak moeite mee, hoe ik het aan zou pakken (en hoe we de vorige keer ver kwamen, maar niet genoeg spelers meer over hadden... Begin dus alsjeblieft niet aan de rechterkant met het slopen van defenses wat compleet nutteloos is, alleen gbe verzamelen om de shock launchers in het hoekje te slopen!!):

luappul wijzigde deze reactie 31-12-2014 19:45 (31%)

• Steevo_S
Kan iemand misschien wat tips geven over welke troepen combo je mee moet nemen, hoe te lopen etc? Zo word het voor de wat minder sterkere spelers ook leuker tijdens de missies (ik voel me nu meer een schietschijf...)

• EnerQi
quote:
Steevo_S schreef op woensdag 07 januari 2015 @ 13:56:
Kan iemand misschien wat tips geven over welke troepen combo je mee moet nemen, hoe te lopen etc? Zo word het voor de wat minder sterkere spelers ook leuker tijdens de missies (ik voel me nu meer een schietschijf...)
Mijn "Missie" troepen zijn Heavy's en Zooka's. 2 bootjes heavy's, rest Zooka's.
Voordat ik een missie start, kijk ik eerst naar de reikwijdte van de Rockets (killing voor je heavy's en zooka's) en probeer dan een groepje verdediging aan te vallen + te shocken.

Zodra de heavy's dood zijn, zijn de zooka's binnen secondes eraan ;). Voor lagere spelers (lees, geen lange "flare") is omlopen echt zinloos. Val dan liever iets op de weg naar achter toe zodat andere spelers minder last hebben.

• luappul
mijnenvegen wordt altijd gewaardeerd })
Ik vind eigenlijk dat het in onze task force best aardig gaat, (bijna) iedereen probeert binnen zijn mogelijkheden een bijdrage te leveren en meestal lukt dat wel. Ook de lagere levels weten vaak wel een defense mee te pikken... Wat wel belangrijk is, en de laatste dagen ook in de chat wordt gemeld: soms maakt iemand al zijn GBE op aan flares, terwijl je 6e flare zoveel GBE kost dat je daarvoor ook meerdere artillerie had kunnen gooien (bij voorkeur op een rocket launcher of shock launcher)... Dat is dus wel een puntje om rekening mee te houden.

• VERINGTENTJE

VERINGTENTJE

Nooit meer slapen

Volgens mij doe je het redelijk aardig Steevo. En wat betreft de troepen die je 'moet' gebruiken, er is niet een perfecte combinatie voor troepen voor een missie. Zelf gebruik ik meestal tanks+medics, maar het gebeurt ook wel dat ik switch naar heavy+zooka omdat dat dan voor die missie beter uitkomt.

Het ligt er naar mijn idee aan hoe de wapens zijn opgesteld. Voorbeeld: Staan er veel (boom) cannons bij de landingsplaats, dan gebruik ik heavy+zooka omdat die dan veel nuttiger zijn. Staan er veel flamethrowers/machineguns/mortars, dan gebruik ik juist wel weer tanks.

Het belangrijkste is om die %#%$ Rocket Launchers zo snel mogelijk uit te schakelen. Wat ik nu vaak zie gebeuren is dat mensen ze shocken om ze te ontwijken. Leuk, maar dat betekent wel dat de volgende persoon er ook weer last van heeft. Ikzelf gebruik shock eigenlijk alleen als ik dan ook het geshockte wapen ook sloop (of in ieder geval probeer).

Probeer de tonnen zoveel mogelijk voor high level spelers over te laten. Die kunnen nl. vťťl meer damage doen met hun GBE. (mijn barrage doet 6720 dmg, mijn bom doet 3349 dmg, en er zijn erbij die nog een stuk meer dmg doen).

En over hoe je moet lopen, vraag dat in chat net voor je gaat aanvallen. Dat verschilt per missie.

Chief Oempa Loempa

• World Citizen

World Citizen

taskforcetweakers. com

Topicstarter
Het gaat perfect... Gisteren voor het eerst serieus aan de 200 intel missie begonnen, en we zijn er bijna mee klaar. Ik hoop binnen een week of 2 toch alweer een stap moeilijker te kunnen.

Nu is het alleen belangrijk dat we voldoende Intel gaan ophalen. We hebben nu de 10 intel per week eis, en dat moeten we ook echt gaan eisen.. Uiteraard geld voor de erg low level spelers wel wat ruimte, maar probeer wel echt de 10 intel te halen. Anders kunnen we de missies niet meer doen, en kan straks de helft niet aanvallen en krijgen we maar weinig beloning.

Verder ... Goed bezig !

• jagana
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 08:16
Ik zag dat jullie nog 2 plekjes vrij hebben.
Ervaringsniveau 47 met 520+ overwinningspunten
id: Code.V New

en ik wilde graag aansluiten bij jullie.

• NSG
  • Registratie: april 2009
  • Laatst online: 12:32

NSG

Je weet niks!

quote:
jagana schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 13:52:
Ik zag dat jullie nog 2 plekjes vrij hebben.
Ervaringsniveau 47 met 520+ overwinningspunten
id: Code.V New

en ik wilde graag aansluiten bij jullie.
Stuur maar een request :Y

• de heer slot
Hier een link naar een plaatje met de range info

de heer slot wijzigde deze reactie 14-01-2015 20:25 (6%)

• QuasaR
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 19-07 13:13

QuasaR

One ring to rule them all

Is zoiets als dit wenselijk ?

QuasaR wijzigde deze reactie 14-01-2015 21:30 (5%)

Specs van mij verslaving --> V. 24 @ 1.63 m. | 2x Brown eyes | Extern Dual Cup C | 38 graden stressed | Wake on Man | 15cm. input | HBO 2004 © operating system | Compatible schoonMotherboard | Love@first site

• Torgo
Slot/World, hoe pak ik deze met warriors? me smoke is steeds op voordat ik er ben... :D

• Ekitch
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 16:15
Vond dit topic toevallig. Ik hou me zeer aanbevolen. Ben nu lvl 26 en redelijk snel groeiende denk ik.

Ik zal in het weekend ff naar me details kijken aangezien ik nu in buitenland zit zonder internet op me telefoon :)

Hoop dat er wellicht binnenkort een plekje is en ik aan de eisen voldoe. Een wat actievere clan zou leuk zijn :) Net zoals bij CoC

- Squeeek !!!

• World Citizen

World Citizen

taskforcetweakers. com

Topicstarter
quote:
Ekitch schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 17:20:
Vond dit topic toevallig. Ik hou me zeer aanbevolen. Ben nu lvl 26 en redelijk snel groeiende denk ik.

Ik zal in het weekend ff naar me details kijken aangezien ik nu in buitenland zit zonder internet op me telefoon :)

Hoop dat er wellicht binnenkort een plekje is en ik aan de eisen voldoe. Een wat actievere clan zou leuk zijn :) Net zoals bij CoC
Welkom er is weer een extra plekje vrij gekomen.
We zien je aanvraag graag verschijnen :)

• Torgo
Heeft iemand dit weleens gezien? :-)

• NSG

NSG

Je weet niks!

Ja, te vaak. Meest deprimerende scherm in boom beach :(
Had je een minuut eerder boom beach opgestart, was je geen resources kwijt geweest..

• luappul
hoe zouden jullie deze basis doen?

hij lijkt mij een makkie, ben benieuwd of ik hem haal :)

edit:
zo, dat was een makkie! :) *O* *O* *O*

luappul wijzigde deze reactie 17-01-2015 12:22 (35%)

• World Citizen

World Citizen

taskforcetweakers. com

Topicstarter
MEDEDELING!

Het is gebleken dat de minimale eis van 10 intel per week makkelijk haalbaar moet zijn voor onze leden, en aangezien we de 200intel missie ondertussen weer redelijk onder de knie hebben , moeten we onze Intel eis gaan uitbreiden en hard maken.

Vanaf deze week is de 10 intel eis dus een harde eis. Heb je aanstaande zondag ochtend 01:00 geen 10 intel dan zullen we je moeten vragen een andere TF te zoeken. We hebben de intel hard nodig willen we de gewenste missies blijven doen.. dus we kunnen hier niet meer omheen.

Hier word aan toegevoegd dat als we een missie stijgen aan moeilijkheidsgraad, dat de eis ook 5 intel omhoog gaat. Stel dus dat we de 225 intel missie gaan doen, dan gaat de intel eis omhoog van 10 naar 15.

IDEE
10 intel is echt nog steeds heel weinig, en als we kijken naar gemiddeld active leden dan halen die dat 2 a 3 voudig. Slot kwam met het idee om de eis te veranderen in 50% van je XP aan intel. Na wat door onze ledenlijst te kijken lijkt dit inderdaad een goed idee.

Stel dat je XP30 bent, dan dien je dus 15 Intel te halen per week. Dit is een stuk eerlijker naar lage leden, en voor hoge leden een betere uitdaging. Echter is 50% nog steeds niet echt drukkend. We hebben momenteel een lid met XP48 en die had 100 intel.. wat dus meer als 200% is. En we hebben ook een lid van XP 16 en die had 15 intel... wat dus bijna 100% is.
50% moet dus makkelijk haalbaar zijn.

Alle feedback op dit idee is welkom!

• Ekitch
OK heb jullie inmiddels gevonden maar het is weer vol zie ik.

Mocht er weer een plekje zijn, hou ik me aanbevolen. Mijn nick is Erick. Ik weet niet of ik ergens ook een nummer heb kan het in ieder geval niet vinden.

BTW is er een maximum hoeveel je bootjes (met extra resources van je eilanden) kunnen storen?

Ekitch wijzigde deze reactie 19-01-2015 08:12 (19%)

- Squeeek !!!

• EnerQi
quote:
Ekitch schreef op maandag 19 januari 2015 @ 08:08:
BTW is er een maximum hoeveel je bootjes (met extra resources van je eilanden) kunnen storen?
Het maximum aan opslag op je resource-eiland-bootjes is exact gelijk aan het aantal grondstoffen per uur wat het eiland produceerd.

Voor hout bijvoorbeeld (al denk ik dat dit voor iedere productiegebouw geldt). 360 hout per uur heeft een capaciteit van 3500. Dus iets minder dan 10 uur ;)

http://www.playboombeach.com/buildings/resources/sawmill/

Ik weet niet of dit per eiland geldt of alle productie van 1 soort bij elkaar (ik verwacht per eiland). Wat me wel opgevallen is, is dat de resource boot verdwijnt op het moment dat het eiland overgenomen wordt. Alles wat je op dat moment nog niet geclaimt hebt, ben je kwijt.

• Ekitch
Aha, dan is het dus wel de moeite waard 3 keer per dag deze te legen :)

- Squeeek !!!

• VERINGTENTJE

VERINGTENTJE

Nooit meer slapen

@ World. Lijkt me een goed idee.

https://twitter.com/boombeachgame/status/466120646205145089 <<-- Boom Beach over resource boats.

Chief Oempa Loempa

• World Citizen

World Citizen

taskforcetweakers. com

Topicstarter
Hoi,

We hebben vanavond afscheid genomen van enkele leden.
Dit heeft te maken met het behalen van Intel.

We zijn een beetje aan het uitgroeien tot een serieuze TaskForce die doelstellingen heeft, en de leden geven veelal aan dat we meer willen.

Hierdoor bestaat het grootste deel van de leden ook uit echt active spelers. Ik denk dat zo 90% wel elke dag speelt, en door onze intel eis heenwalst.

Nu zitten we momenteel vol. Hierdoor word er automatisch door leden scherper naar elkaar gekeken, en viel het op dat er een handvol leden zijn die veel minder snel groeien, intel verzamelen... en dus min of meer minder actief zijn dan alle anderen.

Dit is lastig, want er zijn genoeg aanmeldingen van mensen die claimen wel heel actief te zijn.

Nu is het gesprek van de dag in de chat, Intel verzamelen... dus het kan niet onbekend klinken bij de leden dat dit belangrijk is en dat hier erg op gelet word.

Als je nou in 3 dagen tijd 0 of 1 a 2 intel haalt, dan is dat erg weinig. Zeker als we dit vergelijken met andere leden die eenzelfde XP of VP hebben...

Op basis hiervan zijn er wat leden die ons verlaten hebben... Het is niet leuk maar wel eerlijk ten opzichte van de actieve leden die soms erg veel moeite doen voor die paar extra Intel zodat we de missie naar keuze weer kunnen starten.

Heren/dames toch bedankt!

• ProVine
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 08:08
En waarom ben ik dan zonder mededeling gekicked? Ik viel altijd aan, probeer zoveel mogelijk intel te halen en tot mijn verbazing ben ik er uit gezet. Eerst krijgen mensen tot zondag de tijd om eventueel intel te halen maar dan ineens wordt iedereen gekicked? Beetje jammer dit weer

• World Citizen

World Citizen

taskforcetweakers. com

Topicstarter
Provine,

Simpelweg omdat je minder dan 3 intel had op dinsdag avond. En we hadden besloten iedereen met 3 of minder op dinsdag avond te kicken. Dit omdat je vanaf zondag ochtend tot dinsdag avond dus 3 of minder intel hebt gehaald.

Kijkend naar andere leden met eenzelfde XP zit je dan zo ver onder hun activiteit , dat we niet anders kunnen concluderen dan dat je een stuk minder actief bent in het spel dan andere spelers van eenzelfde niveau.

Het heeft dus niets met je aanvallen te maken, en de intel regel blijft bestaan zoals hij was. Het is dus puur dat je in 3 dagen tijd zo weinig hebt aangevallen of actief bent geweest ten opzichte van de andere leden..

Kijk, Intel is kans... Soms krijg je er wat meer en soms wat minder.. Maar als spelers met hetzelfde XP 10x of 12x meer halen dan een ander.. Dan heeft dat niet meer met kans te maken. Dan is die speler simpelweg een stuk minder actief.

Dit is het beste te zien op dinsdag avond. De 45 spelers die nu over zijn hebben niet eens een boodschap aan onze 10 intel eis, want die zitten binnen 3 dagen al ruim aan 10 ... En hebben dan dus nog 2x dr Terror en nog 4 speeldagen. Die zijn dus niet bezig met het voldoen aan de eisen, maar met het zo snel mogelijk beter worden en groeien...

Je mag je weer aanmelden, geen enkel probleem.. Maar dan wel met dit in je achterhoofd... Want ik beloof je dat het niks persoonlijk was en niks met je aanvallen te maken heeft. Je viel statistisch gezien in de groep van mensen die gekicked werden, dus moest ik ook jouw kicken.

Ik hoop dat ik het duidelijk uitgelegd heb, en dat je snapt dat het puur om die lage intel ging in 3 dagen tijd... En dat dit zo afsteekt ten opzichte van andere spelers.

• Rainmaker
Dus... als ik het goed begrijp klopt de TS niet meer. Hierin staat dat er iedere week gekeken wordt (net voor de reset op zaterdagnacht), en er minimaal 10 intel moet worden gehaald.

Maar er wordt dus 2 keer gekeken; 1 keer op dinsdag en 1 keer op zaterdag?

• EnerQi
quote:
Rainmaker schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 23:11:
Dus... als ik het goed begrijp klopt de TS niet meer. Hierin staat dat er iedere week gekeken wordt (net voor de reset op zaterdagnacht), en er minimaal 10 intel moet worden gehaald.

Maar er wordt dus 2 keer gekeken; 1 keer op dinsdag en 1 keer op zaterdag?
Op dinsdag wordt gekeken of men uberhaupt intel scoort. Als je op dinsdag pas op 1 of 2 staat, dan wil dit ook al iets zeggen over de activiteit van dat account.

Sowieso vraag ik me af of die 10 intel nog wel klopt, ik meen me iets opgevangen te hebben dat je 50% van je XP level moest halen. Of het was meer een richtlijn en dat 10 intel het minimum is :P.

• Torgo
Het is niet zo zwart wit. Die 10 intel is het absolute minimum, zo was/is er ook een VP minimum en moet je elke dag aanvallen. Echter, bepaalde zaken kunnen in je voor of nadeel werken.

Nadelen:

Als je opvallend slecht aanvalt bijv. meerdere keren op rij.
Als je voor je aanval nooit de comments leest (waar we tactiek bespreken)
Als je na een belabberde aanval of een aanval waar je niet eens je troepen aan land zet, niet even in de comments text en uitleg komt geven.

Voordelen:

Actief mee doet in de comments
Inzet toont en probeert te verbeteren/ontwikkelen
Vooraf aankondigd als je even tijdelijk minder tijd hebt. (vakantie/drukte/onregelmatige werktijden/ziekte, whatever)

Bottomline is dat de minimale eisen echt het absolute minimum zijn en dat de bovengenoemde punten mee wegen in de afweging en dat wanneer het merendeel van de leden/officieren het eens zijn er een kick actie kan plaats vinden.

Torgo wijzigde deze reactie 30-01-2015 10:34 (5%)

• Rannasha
  • Registratie: januari 2002
  • Nu online

Rannasha

aka "Species5618"

quote:
World Citizen schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 17:01:
Simpelweg omdat je minder dan 3 intel had op dinsdag avond. En we hadden besloten iedereen met 3 of minder op dinsdag avond te kicken. Dit omdat je vanaf zondag ochtend tot dinsdag avond dus 3 of minder intel hebt gehaald.
Als je 10 intel per week als minimum eis hebt (en dat op zaterdag evalueert), dan kun je niet iemand kicken die van zondag ochtend tot dinsdag avond 3 intel heeft gehaald. Zo-mo tot di-av is ~42% van de week en in die tijd is 30% van de drempelwaarde behaald. Ja, dat betekent dat je achterloopt op het schema, maar dat is makkelijk in te halen. Iemand die op maandag en dinsdag een drukke dag heeft gehad en daardoor niet/nauwelijks heeft kunnen spelen, kan al snel in zo'n situatie komen.

Daarnaast kan het ook een tactische beslissing zijn om tijdelijk minder aan te vallen, om zo doelwitten op te sparen die je later achter elkaar weg haalt om snel veel resources te pakken voor een grote upgrade.

Een minimum-intel-regel is prima, maar pas die dan wel correct toe.

Dutch StarCraft League || Vierkant voor Wiskunde || Olympus E-3, 9-18, 14-42, 40-150, 70-300, 50

• Rainmaker
quote:
Torgo schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 10:32:
Het is niet zo zwart wit. Die 10 intel is het absolute minimum, zo was/is er ook een VP minimum en moet je elke dag aanvallen. Echter, bepaalde zaken kunnen in je voor of nadeel werken.
Is me bekend.
Echter; aan de ene kant wordt er gezegd dat dit nu een "professionele" taskforce aan het worden is, en dat er een aantal regels zijn. Deze regels staan zwart op wit (eigenlijk wit op grijs); in de TS van dit topic.

Nu wordt er een user gekicked terwijl deze strikt genomen (nog) geen regel heeft overtreden; er was semi-democratisch afgesproken de intel points op zaterdag te checken, dan dienen deze dus ook op zaterdag gechecked te worden. Daarna kan er actie worden ondernomen.
Dus niet dat op een willekeurige dag (in dit geval dinsdag), een bepaalde admin ineen extra ammendum onder de regel bedenkt dat er op dinsdag ineens meer dan 3 intel aanwezig moeten zijn.

Een onderdeel van een professionele taskforce is dat ook de admins zich aan de regels gehouden.

Ik geef hiermee overigens geen oordeel over of een gebruiker wel of niet terrecht gekicked is.
Maar, aangezien intel random is, aanvallen niet altijd effectief zijn als je zelf een hoog VP hebt (je kunt niet winnen), zijn er gewoon een aantal waardoor een gebruiker op een bepaalde dag meer of minder intel heeft.

Over het volgen van de chat; er zijn meerdere zeer actieve perioden per dag. Mijn chatvenstertje scrollt maximaal ~100 berichten terug. Oudere berichten kan ik niet lezen. Dus als ik 4 uur niet BB open heb gehad, heb ik zeer regelmatig te weinig scrollback buffer om alle berichten nog te kunnen lezen. Dus; dingen die in de chat worden gezegd zijn mijn inziens niet gegarandeerd door de gebruiker gelezen.

• mimang
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 19-07 16:25

mimang

fissa plegen

Vind het een beetje jammer dit. 2e clan op boombeach misschien starten voor de mensen die niet zo overdreven hoge / veel eisen heeft? Het is en blijft een spelletje en dus 10 intel / week en elke dag aanvallen vind ik een behoorlijke eis hoor...

Signature

• EnerQi
quote:
Rainmaker schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 23:11:
[...]

Over het volgen van de chat; er zijn meerdere zeer actieve perioden per dag. Mijn chatvenstertje scrollt maximaal ~100 berichten terug. Oudere berichten kan ik niet lezen. Dus als ik 4 uur niet BB open heb gehad, heb ik zeer regelmatig te weinig scrollback buffer om alle berichten nog te kunnen lezen. Dus; dingen die in de chat worden gezegd zijn mijn inziens niet gegarandeerd door de gebruiker gelezen.
Ipv problemen denk ik liever in oplossingen. Wat houd je tegen om even te vragen of er iets belangrijks gezegd is? Zeker voordat je wilt aanvallen, is het wel handig om te vragen waar je troepen misschien eerder nodig zijn.

Overigens is die 100 berichten buffer echt te weinig, belangrijke informatie zou op een andere manier gedeeld moeten worden. Hopelijk heeft supercell dit aangepakt in de Feb update....

p.s. het belangrijkste wat de afgelopen tijd is gezegd is het gebit van slot en (mislukte) aanvalsstrategiŽn :+. Over een tijdje waarschijnlijk carnaval :o
quote:
mimang schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 23:21:
Vind het een beetje jammer dit. 2e clan op boombeach misschien starten voor de mensen die niet zo overdreven hoge / veel eisen heeft? Het is en blijft een spelletje en dus 10 intel / week en elke dag aanvallen vind ik een behoorlijke eis hoor...
Wat vind jij dan een goede eis? Ik ga er vanuit dat iedereen die een spel speelt, beter wilt worden en wilt groeien. Intel is nodig om de missies te kunnen starten en de aanvallen zijn nodig om te winnen in de missies :P. Je bent niet verplicht om in een taskforce te zitten, er zit hier geen penalty aan vast ivm verdedigen of aanvallen. Je mist alleen de dagelijkse boot grondstoffen als de missie enigszins geslaagd is.

Mijn vraag zou dan zijn welke eisen/wensen je wilt vastleggen in een taskforce.

EnerQi wijzigde deze reactie 01-02-2015 10:07 (28%)

• mimang
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 19-07 16:25

mimang

fissa plegen

quote:
EnerQi schreef op zondag 01 februari 2015 @ 10:03:
[...]

Ipv problemen denk ik liever in oplossingen. Wat houd je tegen om even te vragen of er iets belangrijks gezegd is? Zeker voordat je wilt aanvallen, is het wel handig om te vragen waar je troepen misschien eerder nodig zijn.

Overigens is die 100 berichten buffer echt te weinig, belangrijke informatie zou op een andere manier gedeeld moeten worden. Hopelijk heeft supercell dit aangepakt in de Feb update....

p.s. het belangrijkste wat de afgelopen tijd is gezegd is het gebit van slot en (mislukte) aanvalsstrategiŽn :+. Over een tijdje waarschijnlijk carnaval :o

[...]

Wat vind jij dan een goede eis? Ik ga er vanuit dat iedereen die een spel speelt, beter wilt worden en wilt groeien. Intel is nodig om de missies te kunnen starten en de aanvallen zijn nodig om te winnen in de missies :P. Je bent niet verplicht om in een taskforce te zitten, er zit hier geen penalty aan vast ivm verdedigen of aanvallen. Je mist alleen de dagelijkse boot grondstoffen als de missie enigszins geslaagd is.

Mijn vraag zou dan zijn welke eisen/wensen je wilt vastleggen in een taskforce.
Geen intel eis, om de 3 dagen task force en met strikes werken, zoals we in onze tweakers COC clan doen, lijkt me een beter idee

Signature

• De Ingenieur
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 19-07 20:09
Ik vind de intel eis wel een goede, het houdt de leden een beetje scherp. Daarbij is door (het merendeel van) de leden ook uitgesproken dat we een actieve tf willen zijn.
Het klinkt misschien een beetje bot, maar als je je daar niet in kunt vinden dan kun je misschien beter naar een andere tf op zoek gaan die iets recreatiever van aard is.

(Dr. Flatulenski)

• Rainmaker
quote:
EnerQi schreef op zondag 01 februari 2015 @ 10:03:
[...]

Ik heb hier soms last van; ik ben ook gewoon aan het werk gedurende de week. Ik volg de chat echter goed genoeg om te weten van Slot's kaak, en ben wel redelijk op de hoogte. Wat ik alleen wou aangeven, is dat een chatbericht geen garantie is dat degene op wie dat bericht slaat het daadwerkelijk gelezen heeft.
Dus; als er iemand een chatbericht de groep instuurd met daarin: "Rainmaker, laatste waarschuwing, meer intel" etc. en hierna komen er 200 berichten over het aankomende carnaval, ik dit waarschijnlijk niet eens kan lezen.

Verder stel ik de intel eis niet ter discussie, en heb ik middels dit topic volgens mij zelfs voor gestemd. Echter (nogmaals); dit houdt niet in dat er op dinsdagavond users gekicked worden omdat ze te weinig intel zouden hebben.

Valt me ook op dat dit topic wat in herhaling aan het vallen is; alle reacties van officers sinds World's post over "afscheid" bovenaan pagina 3, zijn herhalingen van de regels. Geen van welke iets zegt over een beslismoment op dinsdag.

Nogmaals; in een professionele taskforce, dienen ook admins zich aan de regels te houden, nog een stuk strikter dan users.

offtopic:
En admins dienen ook te waken voor het zelf spontaan verzinnen van regeltjes. Hierdoor is tenslotte ook http://en.wikipedia.org/wiki/Stanford_prison_experiment misgelopen :X

• EnerQi
quote:
Rainmaker schreef op maandag 02 februari 2015 @ 01:28:
[...]

Verder stel ik de intel eis niet ter discussie, en heb ik middels dit topic volgens mij zelfs voor gestemd. Echter (nogmaals); dit houdt niet in dat er op dinsdagavond users gekicked worden omdat ze te weinig intel zouden hebben.

Valt me ook op dat dit topic wat in herhaling aan het vallen is; alle reacties van officers sinds World's post over "afscheid" bovenaan pagina 3, zijn herhalingen van de regels. Geen van welke iets zegt over een beslismoment op dinsdag.

Nogmaals; in een professionele taskforce, dienen ook admins zich aan de regels te houden, nog een stuk strikter dan users.

offtopic:
En admins dienen ook te waken voor het zelf spontaan verzinnen van regeltjes. Hierdoor is tenslotte ook http://en.wikipedia.org/wiki/Stanford_prison_experiment misgelopen :X
Even vooropgesteld ik ben geen officier/leider en dit is mijn mening hoe ik het zag en de redening (zoals ik dus denk) op dat moment is geweest.

- De betreffende personen waren al langer min of meer inactief. Net actief genoeg voor de eis, maar eigenlijk weinig bijdraagde. Er waren al "klachten" van andere mensen (waaronder ik) die vonden dat bepaalde spelers weinig bijdraagde danwel voor eigen gewin ging.
- Er waren spelers die in de clan wilde maar niet konden ivm limiet (50 members)
- Er waren (active) spelers met dubbele accounts die de taskforce wilde helpen.

Dit in combinatie met gretigheid/ongeduld heeft er toe besloten om een paar spelers te kicken.

offtopic:
Overigens was mij nog niet opgevallen dat de intel eis omhoog gegaan is (van 10 naar 15). Dit zou wat meer gecommuniceerd moeten worden.

• NSG

NSG

Je weet niks!

Om de discussie van waarom het besluit om leden op die dinsdag te kicken uit de wereld te helpen, zie de reactie van EnerQi hierboven. Dat is exact hoe ik het heb ervaren en sindsdien wordt er veel meer intel binnengehaald.

Verder ging al langer de discussie om de intel-eis te verhogen, met meerdere leden en officieren kwamen we tot de conclusie dat die naar 15 intel moest gaan. Wat overigens makkelijk te doen is, ook op een laag level (zie bijvoorbeeld Beach Breacher). Tot twee dagen geleden was dat nog geen geschreven regel, maar nu staat het dus ook in de beschrijving van de taskforce.

'Enes_

• Steevo_S
Als "lagere" speler heb ik absoluut geen moeite met die intel regel, het is ook vrij eenvoudig rond de 20/30 intel per week te scoren (dr. terror 2x, je npc weg blazen en de pvp basissen).

Waar ik af en toe wel moeite mee heb is de vijandige toon naar spelers toe in de chat. Het mag duidelijk zijn dat sommige aanvallen de schoonheidsprijs niet verdienen (en ik hoor daar af en toe zeker ook bij). Maar de reacties van sommige laten ook echt de wens over.

• Raffellos
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 06-05 16:02
Wat de regels ook zijn, of waar je ze naartoe veranderd, je dient mensen te informeren. Ik wist er ook niks van, puur geluk dat ik niet gekicked ben. Maakt mij niet uit hoe we het doen, al stuur je een mail naar de 50 leden. Chat werkt niet, Forum, maybe...

• Ekitch
Is er geen TF post? Zoals bij CoC?

- Squeeek !!!

• World Citizen

World Citizen

taskforcetweakers. com

Topicstarter
Hoi

Allereerst ben ik echt ontzettend blij dat er een discussie is losgekomen hier. Ik vond het zelfs redelijk lang duren en had meer meningen verwacht.
Blijf dat aub ook doen.. als je iets opvalt, niet aanstaat of wat dan ook.. please laat het me weten. Ik vind het niet erg gecorigeerd te worden, en ga graag op de duivelsstoel zitten. Aangezien we op dag 1 van de lancering zijn begonnen, heb ik net zo veel ervaring als wie dan ook...

Dan wil ik wel alvast kwijt dat ik nog steeds achter mijn (onze) beslissing sta, en ik ook denk dat het goed heeft uitgepakt.

Stukje motivatie van mijn kant:
Ik ben de TF gestart omdat het me leuk leek om eens een clan te belijnen. Mijn insteek is en is altijd geweest om een groep te vormen rond de spelers. Ik had zelf geen doel. De eerste dag stak ik het ook in als een vrijblijvende TF waar we wel kijken hoe het gaat.

Als ik dan nu kijk naar welke spelers we hebben, wat hun motivatie en mening is, en wat de verdeling is tussen de verschillende kampen, dan is de kern van onze TF zeer gierig. Ze willen meer, hoger, moeilijker en dat blijkt ook wel in het resultaat.

Dan probeer ik dus het ledenbestand te vormen naar die grootste groep. In de essentie moet je daar democratisch in zijn, maar ervaring leert mij dat het soms in de ontwikkelfase veel efficiŽnter is om af een toe in overleg een knoop door te hakken in korte tijd. Hoe meer stabiel en bedreven je ledenbestand word, hoe minder dit nodig is omdat iedereen elkaar in de gaten gaat houden en de sociale controle ervoor zorgt dat het bestand zich vanzelf gaat filteren.

Als laatste even, ik bedoel alles wat ik hieronder zeg goed. Wellicht geeft schijfstijl soms een andere indruk... Maar ik probeer niks anders als beter te worden met de TF.
quote:
Rainmaker schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 23:11:
Dus... als ik het goed begrijp klopt de TS niet meer.
Klopt! Dit is mijn fout. Ik heb er nooit bij stil gestaan ook de TS aan te passen. Dit zal ik voortaan doen, en begin daar morgen mee.
quote:
mimang schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 23:21:
quote:
mimang schreef op zondag 01 februari 2015 @ 13:02:
[...]

Geen intel eis, om de 3 dagen task force en met strikes werken, zoals we in onze tweakers COC clan doen, lijkt me een beter idee
10 intel per week per persoon is voor onze clan veel te weinig.
We doen elke dag een 225 intel missie. Als iedereen nu zou proberen om 10 intel te halen dan zouden we dus:
50 leden keer 10 intel = 500 intel ophalen.
500 intel gedeeld door 7 dagen = 71 intel per dag. Waardoor we dus maar een missie van 71 intel kunnen doen.

De werkelijke eis zou eigenlijk 32 intel moeten zijn.
225 intel keer 7 dagen = 1.575 intel
1.575 intel gedeeld door 50 leden = 32 intel.

We mogen denk ik ontzettend van geluk spreken dat de eis nu 10 intel is. Er zijn leden die dit compenseren door 5 tot 10 keer meer dan de eis van 10 te halen. Deze leden deden soms echt veel moeite om intel te halen zodat we weer een missie konden doen.
We mogen denk ik heel blij zijn dat er leden ver onder hun niveau spelen en in een andere TF wellicht hogere missies kan doen.

Geen intel eis, is dus al niet mogelijk omdat we de intel nodig hebben. De eis is nu eigenlijk voor ons niveau erg laag…
quote:
Rannasha schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 14:29:
[...]

Als je 10 intel per week als minimum eis hebt (en dat op zaterdag evalueert), dan kun je niet iemand kicken die van zondag ochtend tot dinsdag avond 3 intel heeft gehaald. Zo-mo tot di-av is ~42% van de week en in die tijd is 30% van de drempelwaarde behaald. Ja, dat betekent dat je achterloopt op het schema, maar dat is makkelijk in te halen.

Een minimum-intel-regel is prima, maar pas die dan wel correct toe.
quote:
Rainmaker schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 23:11:
[...]

Is me bekend.
Echter; aan de ene kant wordt er gezegd dat dit nu een "professionele" taskforce aan het worden is, en dat er een aantal regels zijn. Deze regels staan zwart op wit (eigenlijk wit op grijs); in de TS van dit topic.

*knip
Dus; dingen die in de chat worden gezegd zijn mijn inziens niet gegarandeerd door de gebruiker gelezen.
Dat er niet zomaar mensen gekicked mogen worden ben ik het natuurlijk mee eens. Alles gebeurd in overleg op zijn minst, en deze losstaande dinsdag avond, die niet standaard elke week terugkomt was zo een snelle actie.

Ik heb in mijn 2 posts redelijk duidelijk uitgeschreven wat de motivatie is.. En EnerQi soms het ook goed op.

Wat ik belangrijk vind, en dat is dus gebaseerd op de gierigheid van onze leden die momenteel het grotere deel van de TF bekleden.

Als je doel is om 10 intel te halen voor de eis, dan pas je niet in onze TF.
Ik bedoel te zeggen dat het grote gedeelte van onze TF leden niet eens naar de intel eis kijkt. Op hun dooie gemakje halen ze de 10 intel, waar een 10 tal (ook lage leden) echt extreme aantallen haalt. Dus onze TF is op zoek naar spelers die dusdanig actief zijn, of het spel dusdanig spelen dat 10 intel een eitje is.

Als je in verhouding veel trager groeit, dan andere leden van eenzelfde niveau, pas je niet in onze TF.
Het grootste gedeelte van onze leden spelen het spel redelijk snel. Zijn actief, en willen groeien en beter worden. Als dit is wat de speler willen, dan moet de TF zich daar ook naar vormen.
Als je het spel zo niet wil spelen, dan is daar niks mis mee, maar dan ben je niet de beste keus voor onze TF..

De enigste die gereageerd heeft die dinsdag is Provine. Tuurlijk baal ik dan, en dat is een fout. Maar dat is een risico wat ik genomen heb, Provine is terug, en het effect is naar mijn mening dus redelijk perfect. De overige leden hebben niet gereageerd. Dit kan betekenen dat ze boos zijn en denken “F-it”, of eigenlijk toch wel klaar waren…

Daarnaast zijn er enkele leden en ik die nogal veel in de gaten houden. Het is echt niet dat we enkel gekeken hebben naar die dinsdag avond en niet naar het verleden.

Raffellos geeft aan van niks te weten, maar dat zegt ook eigenlijk genoeg. Als hij in het lijstje was gevallen dan had hij allang in het verleden een keer net na een TF aanval in de chat zien staan “Yo wat ging er door je heen”… Er is altijd al opspraak geweest rond de leden die gekicked zijn, waarin Provine wellicht de dupe is geweest van de adhoc methode.

Ik moet ook zeggen dat ik niet echt veel opmerkingen heb gehad over die dinsdag avond. Alle leden die binnen de vorm van onze TF passen, hebben het volgens mij maar half mee gekregen. Dat bevestigd voor mij een klein beetje dat we allemaal een beetje op 1 lijn liggen.

Hoe stabieler onze TF word, hoe makkelijker dit ook zal gaan. Straks zijn er echt niet meer van dit soort acties, want de leden die overblijven houden elkaar in de gaten en geven feedback(!!!op een vriendelijke manier!!!.

Als er excessen zijn dan filteren we er die nu zo uit. En ook nu zijn er nog een handvol leden over die weer er ver onderuit vallen.

We zitten op 48 van de 50 leden. 80% valt in de groep “let’s go and bring it on”.. Op het moment dat we 49 leden hebben, kick ik mijn 3e account.. want ook die past niet in de groep, maar heeft zijn functie gedaan. Daarna, zullen we met zijn alle weer moeten bekijken of er leden zijn die erbuiten vallen. Totdat er niemand meer buitenvalt.. blijf je dit houden.

Als de groep zegt “we hoeven niet meer gestimuleerd te groeien”, dan doen we dat niet meer, en blijven we met wie we zijn, tenzij er iemand mee kapt.

Pro TF. Dat zijn we nog niet, en ik weet ook niet of we daar heen willen. We spelen ver boven onze concurrentie.. dat wel. We hebben zeer actieve leden en als ik rondneus bij andere TF’s, dan spelen die missies van 135 intel. Dus ja, als de groep zegt we gaan helemaal gek, dan sta ik in dienst dit te vormen…

Als ik nu rondkijk dan zijn er best wat spelers die soms iets opofferen voor de TF. Ik heb ook wel eens geen gold voor hertrainen van troepen, maar val dan toch aan in de TF. Soms verplaats ik mijn boost tijd van de meest ideale periode naar een paar uur eerder of later om hem in de TF te gebruiken.
Dit word echt niet van je verwacht momenteel, maar ja er zijn spelers die zo bezig zijn. Een echte Turtle speler past er dus niet echt tussen…

Nu kap ik ff met typen, want dit is de 2e keer dat ik het typ, en ben er klaar mee :)

Als je iets mist aan uitleg of je bent het ergens niet mee eens, of je hebt een idee… laat het weten. Serieus, dat is het enigste wat ik heb om van te leren…

Nu ga ik VP jagen :)

• Donkersgoed
  • Laatst online: 07-04 11:46
Mooi gezegd World, mijn zegen als leider en de koers die je vaart heb je!

- Donkersgood

• VERINGTENTJE

VERINGTENTJE

Nooit meer slapen

Onze grote kicktator heeft gesproken :) Ik sluit me aan bij Donkersgood!

Chief Oempa Loempa

• Cyclonus
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 19-07 09:47
Mag hier eventueel ook gepost worden over andere groepen? Nu paar weken bezig met Boom Beach en een redelijk actieve gevechtsgroep gaande alleen zoeken we meer actieve leden om meer missies te kunnen doen en eventueel moeilijkere missies. Zelf ben ik level 30.
Indien het mag en er interesse is zal ik de groepsnaam ook posten.

Compassion will be your downfall!

• Steevo_S
Staat een ander topic waar je mensen kan recruiten [IOS/Android] Boom Beach

• World Citizen

World Citizen

taskforcetweakers. com

Topicstarter
Er is een nieuwe versie van onze sheet waarin we bijhouden wie er allemaal aanvalt.

zie
https://docs.google.com/s...zKdQ2c/edit#gid=363203389

Hierin houden we enkel bij wie er echt heel weinig aanvalt of zelfs helemaal niet.
Als we een missie halen en je hebt niet aangevallen dan is dat dus niet erg...

Mocht je nu telkens niet hebben aangevallen bij alle missies die we halen, dan gaan we op een bepaald moment natuurlijk wel vragen stellen.. Als je het niet "super leuk" vind om aan te vallen, tsja.. dan moeten we toch eens kijken of je wel lekker in ons groepje past...

• EnerQi
World Citizen, ik zou de kleuren wat feller maken, het blauw is amper te zien en het rood valt eigenlijk ook niet op. Ik zou rood vs groen doen ;). Intel ook ergens bijhouden?

In de TS zou ik ook aangeven dat de nieuwe missie rond 20.00 gestart wordt. Je kunt dus aanvallen tot +- 19.45 (er vanuit gaan dat er nog iets overblijft :P )

EnerQi wijzigde deze reactie 06-02-2015 22:22 (4%)

• Torgo
Boom beacher Dcyz, ik heb per abuis je verzoek tot de TF gereject. Als je nogmaals je aanvraag indient dan ben je van harte welkom! Excuus.

• World Citizen

World Citizen

taskforcetweakers. com

Topicstarter
Hoi,

Weer een weekje verder en de notities hebben wonderen verricht. Waar we de 225 missie net haalden, halen we hem nu probleemloos. Er zijn al wat leden (:) ) die heel graag een stapje hoger willen.. Maar we pakken het rustig aan.

Dcyz excuses inderdaad. Een van onze officieren heeft dikke vingers en had het verkeerde knopje te pakken. Je bent van harte welkom.. Dus als we 24 uur verder zijn na je vorige aanvraag hopen we dat je het nog eens probeert!

Dan hebben we vandaag afscheid genomen van een lid. Allereerst, je mag altijd terug komen als je er toch wel echt zin in hebt.. maar nu ging het even een aantal weken te langsaam. Je valt buiten de intel eis van 10 (die fictief eigenlijk 15 is), en je speel style zit ook zo ver weg van onze groep. In relatie tot de andere leden past dit dan niet lekker. Dit kan veranderen, vandaar ook dat je welkom bent, maar we kregen je niet te pakken in de chat (ook niet net na een aanval), en dan moeten we ergens een knoopje doorhakken.

Probeer iets aan je INTEL te trekken. Je speel style bepaal je natuurlijk zelf.. maar dit heeft wel invloed op de groep..

We horen het graag!

EnerQi.. ik zal de sheet updaten met je feedback . Thanks!

• Ekitch
BTW ik zie mijn naam niet staan bij de aanwezigheids sheet.

En hoe gaan we eigenlijk om met een missie geslaagd waarin je niet meer hebt kunnen aanvallen?

- Squeeek !!!

• Shineless
  • Registratie: november 2010
  • Laatst online: 19-07 11:21
Hebben jullie nog een plaatsje vrij voor een minder ervaren/net begonnen speler?
Ik heb rond de 150 Victory points, en een Headquarters van level 8.

Ik zag dat de toelatingseis van de Tweakers taskforce 200 Victory points was, dus ik kan niet joinen zonder dat deze eis (tijdelijk) wordt verlaagd.

Kan ik bij jullie er bij?

During the day I'm tired, because I'm a super hero at night.

• World Citizen

World Citizen

taskforcetweakers. com

Topicstarter
quote:
Ekitch schreef op maandag 09 februari 2015 @ 08:44:
BTW ik zie mijn naam niet staan bij de aanwezigheids sheet.

En hoe gaan we eigenlijk om met een missie geslaagd waarin je niet meer hebt kunnen aanvallen?
Als we de missie halen dan kijken we niet te nauw. Ehcter zal langsaam wel blijken wie er heel graag aanvalt, en altijd afwacht om te kijken of het nodig is....

Ik zal de sheet zo even updaten met alle nieuw leden.
quote:
Shineless schreef op maandag 09 februari 2015 @ 13:52:
Hebben jullie nog een plaatsje vrij voor een minder ervaren/net begonnen speler?
Ik heb rond de 150 Victory points, en een Headquarters van level 8.

Ik zag dat de toelatingseis van de Tweakers taskforce 200 Victory points was, dus ik kan niet joinen zonder dat deze eis (tijdelijk) wordt verlaagd.

Kan ik bij jullie er bij?
Ja je bent van harte welkom... maar je moet even richting de eis van 200 vp werken. Maar we spreken af dat we een plekje vrij houden voor je... dus je kunt er dan altijd in!

• de heer slot
Dag conrads,

We hebben nu 2 dagen achtereen een moeilijkere missie gedaan. Het heeft veel intels gekost, wat overduidelijk te zien is aan het aantal dat we nog hebben.

Deze missie zullen we weer oppakken als er meer mensen klaar voor zijn, maar dan komt het volgende probleem: te weinig intel.

Gaat de intel "eis" weer omhoog om het aan te kunnen ?

• EnerQi
quote:
de heer slot schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 08:55:
Dag conrads,

We hebben nu 2 dagen achtereen een moeilijkere missie gedaan. Het heeft veel intels gekost, wat overduidelijk te zien is aan het aantal dat we nog hebben.

Deze missie zullen we weer oppakken als er meer mensen klaar voor zijn, maar dan komt het volgende probleem: te weinig intel.

Gaat de intel "eis" weer omhoog om het aan te kunnen ?
Goeie vraag, ikzelf heb als instelling dat ik 50% van mijn XP level moet halen (20). Soms heb ik daar veel moeite mee omdat ik geen intel krijg bij x aantal aanvallen. Vorige week had ik bijna altijd prijs met als resultaat 40 Intel ;). Het probleem zie ik steeds meer in het halen van voldoende intel voor zaterdag. Mijn tactiek is namelijk om zoveel mogelijk NPC aan te vallen (25% kans op intel) en Dr Terror (tot zover het gaat). PvP hou ik over voor zware upgrades en blijven relatief lang op mijn map staan. (die geven 50% intel).

Wat verwachten jullie van spelers die niet vol aanvallen? (warriors only + weinig defence etc :+ )

• Steevo_S
Ik ben snowboarden, hoop dat ik op tijd terug ben om mijn aanval te doen met de tf vandaag. Sorry alvast als ik niet aanval.

• VERINGTENTJE

VERINGTENTJE

Nooit meer slapen

Als we ons willen blijven verbeteren en steeds moeilijkere missies gaan spelen, dan lijkt het me niet meer dan logisch dat de intel-eis elke paar weken omhoog moet worden bijgesteld, omdat we anders te weinig intel hebben om missies Łberhaupt te kunnen starten.

Chief Oempa Loempa

• EnerQi
quote:
VERINGTENTJE schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 13:02:
Als we ons willen blijven verbeteren en steeds moeilijkere missies gaan spelen, dan lijkt het me niet meer dan logisch dat de intel-eis elke paar weken omhoog moet worden bijgesteld, omdat we anders te weinig intel hebben om missies Łberhaupt te kunnen starten.
Maak eens een berekening met de huidige aantal leden delen door het aantal intel dat nodig is om de missie te kunnen starten per week / halve week (ivm Dr Terror ;) ). Vergelijk dat eens met het op dit moment behaalde intel per lid (mid week, komt goed uit en anders op zaterdag / officiele deadline).

Hoeveel leden zitten boven dat betreffende gemiddelde en hoeveel eronder? Ik vrees er namelijk voor dat er +-15 leden zijn die het gemiddelde ruimschoots halen, 10 leden die het net niet / net wel halen en de rest zit er zwaar onder (10 intel er vanaf, maar boven de 15-intel-per-week-eis).

Wat ga/wil je doen met leden die (zwaar) onder dat gemiddelde zit? Je houdt straks een task force over die nog uit 25 man bestaat :+.

P.s. Er is ergens al een berekening gemaakt en daar kwam op neer dat iedere lid 32 intel moest halen per week om de toenmalige missie te kunnen blijven spelen. Dat is nu anders ivm de update (120% ipv 100%) + zwaardere/hogere missie

EnerQi wijzigde deze reactie 11-02-2015 14:12 (0%)
Reden: Geen taskflow maar taskforce, werk.... ;)

• VERINGTENTJE

VERINGTENTJE

Nooit meer slapen

Ik weet niet precies hoeveel intel de moeilijkere missies kosten, maar laat ik 'ns wat roepen:

Bij missie van 300 intel zou iedereen ~45 intel per week moeten halen
Bij missie van 350 intel zou iedereen ~52 intel per week moeten halen
Bij missie van 400 intel zou iedereen ~60 intel per week moeten halen.

Het lijkt mij dat als je een spel speelt dat je beter wil worden/verder wil komen/hoger wil eindigen/wil winnen en omdat bij BB te bereiken heb je intel nodig, steeds meer en meer.
Daar ontkom je denk ik niet aan?

We kunnen ook de intel eis laten voor wat het is en dan 1x per 3-4 dagen een moeilijke missie spelen, maar dan is de lol er voor velen ook wel snel af denk ik.

(Je moet ook bedenken dat iedereen nog steeds aan het levelen is, en dat je map ook steeds 'groter' wordt, en je ook steeds verder komt met Dr.T. dus intel wordt ook makkelijker om te halen)

Persoonlijk denk ik dat als je 'zwaar onder het gemiddelde' zit dat je dan misschien een andere TF moet zoeken, en als je net onder/rond het gemiddelde zit dat dat geen probleem is, omdat er altijd wel mensen zijn die er ruim boven zitten.

Chief Oempa Loempa

• Aggronor
  • Registratie: oktober 2010
  • Niet online
(overleden)
Ik heb het gisteren ook al aangegeven in de chat, maar dat zal straks voor velen niet meer te lezen zijn dus hier ook maar even:
We hoeven natuurlijk niet elke dag dezelfde missie te starten. We kunnen bijvoorbeeld ook op bepaalde dagen (Dr. T dagen aangezien veel mensen dan boosten) een moeilijkere missie starten en op de andere dagen voor een wat makkelijkere missie gaan. Op die manier houden we nog steeds behoorlijk wat kans om de missies uit te spelen en hoeft de wekelijkse intel eis wat minder hard omhoog.

Aggronor

• World Citizen

World Citizen

taskforcetweakers. com

Topicstarter
Hoi,

Zoals hieronder al besproken beginnen we nu tegen het intel probleem aan te lopen. We hebben de intel eis in de regels dan ook aangepast naar 20. Als je meer als 15 intel haalt zullen we niet snel klagen, maar als ik rondkijk in de TF dan zou iedereen toch zeker rond de 20 a 25 moeten kunnen halen.

Dit zal voorlopig nog in ontwikkeling blijven en wellicht veranderd de eis nogmaals binnen niet lange tijd. Hou het topic dus een beetje in de gaten.

Ik ben momenteel een lijst aan het opstellen van alle leden en hun T.net username. Je bent niet verplicht dit vrij te geven, maar ik zou het heel prettig vinden van eidereen een PM te krijgen met daarin je ingame name... We kunnen je dan bereiken als er iets aan de hand is....
De lijst zal straks in onze sheet te vinden zijn.

Ik probeer morgen avond op alle andere reacties te reageren, want ik puil uit van het werk... sorry.

WC

• Torgo
Als we de intel eis verhogen en ons willen focussen om het halen van moeilijkere missies, dan mag wat mij betreft de toelatings eis ook omhoog naar 250 of 300 VPs.

Het is namelijk voor lagere levels onmogelijk om een significante bijdrage te leveren aan hoge missies en het lijkt me ook niet zo leuk om steeds boven je niveau missies te moeten doen.

Wat vinden jullie hiervan?

• luappul
Zal deze Aziaat gek opgekeken hebben? :)

Het was gezellig, maar nu weer snel naar huis... We komen morgen wel terug als mijn resource reward statue is geboost })

luappul wijzigde deze reactie 13-02-2015 21:05 (6%)

• VERINGTENTJE

VERINGTENTJE

Nooit meer slapen

Hahaha,nice one. Totaal nutteloos, maar juist daarom zo leuk!

Chief Oempa Loempa

• de heer slot
quote:
Torgo schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 17:07:
Als we de intel eis verhogen en ons willen focussen om het halen van moeilijkere missies, dan mag wat mij betreft de toelatings eis ook omhoog naar 250 of 300 VPs.

Het is namelijk voor lagere levels onmogelijk om een significante bijdrage te leveren aan hoge missies en het lijkt me ook niet zo leuk om steeds boven je niveau missies te moeten doen.

Wat vinden jullie hiervan?
De VP eis mag van mij ook omhoog, alleen al om meer spelers te trekken die meer gericht zijn op het aanvallen.

Maar hoe bepaal je wat boven je niveau is ? Momtarorz kan eigenlijk iedere missie een basis solo slopen.. speelt hij dan onder zijn niveau ? Ik kan in de missie Bottleneck net een paar rockets slopen met geluk, is Bottleneck dan al boven mijn niveau ?
Ik denk dat het teamverband er heel veel toe doet, als er 20 boom cannons staan, kan ik het vergeten en sloop ik er misschien 1. Gaat er eerst een high lvl en die sloopt er 10 en ik ga daarna, dan is de kans groter dat ik er al meteen 5 of 6 pak.

• World Citizen

World Citizen

taskforcetweakers. com

Topicstarter
Hoi,

De sheet is weer eens geupdate... en we hebben een ledenlijst toegevoegd aan de sheet.
De lijst is nog niet compleet dus ik zou heel graag nog een PM ontvangen van de leden die er nog niet in staan. Als je niet wilt dat je game name en tnet name gekoppeld worden.. is dat geen probleem.

Over de Intel en de missies.
Ik zou heel graag de intel en de VP eis omhoog gaan. naar mijn mening mag de Intel naar 25 en de VP naar 300.

Intel baseer ik dan op het acount van BeachBreacher. Ik haal daar week op week 20+ intel, en heb geen verdediging. Tevens kan ik bijna geen PVP's aanvallen want die zijn te hoog. Dus ik haal alle intel uit NPC en een zeer enkele PVP.

Als je dus wel verdediging hebt, dan haal je de 20+ makkelijk.

VP eis, mag omhoog voor nieuwe leden, om inderdaad binnen ons Missie niveau leden aan te trekken.
De VP eis zal ik dus sowieso naar 300 zetten.

Maar bij de intel eis moeten we dan wel stil gaan staan bij het kicken van leden. Als we samen afspreken het niveau te gaan verhogen, en dus aan de onderkant leden in te gaan ruilen voor hogere leden, dan ben ik voor. Maar dat moeten we dan wel samen beslissen.

Als we dus de eis naar 25 intel zetten, dan moeten we daar ook hard in gaan zijn, en de leden die daaronder zitten verzoeken te vertrekken. Het risico dat we niet net zo snel leden werven als kicken is wel aanwezig.. dus er zal een dipje komen, en wellicht moeten we dan een tijdje een stapje terug in missies.

Nogmaals.. ik vind dit een goed plan, maar dit is niet iets wat ik in mijn eentje mag beslissen. Ik wil dus de huidige officieren vragen om hun mening in de volgende stelling.

" Gaan we de eis verhogen naar 25 en kicken we de leden die dit niet halen, ongeacht aanval en activiteit?"

Activiteit is namelijk niet iets wat eerlijk meetbaar is, dus dat is geen maatstaaf.

Thanks!

• Donkersgoed
  • Laatst online: 07-04 11:46
Hi. Ik ben voor een hoger niveau, dus moeilijkere missies, strategie goed afstemmen, iedere dag iedereen aanvallen tot de missie gehaald is, de notes volgen Úf er commentaar op leveren, enz.

Dat gezegd hebbend: een low intel, strategisch slechte speler behaalt altijd nog meer (al is het maar ťťn tower) dan geen speler. En ik heb zo mijn twijfels over de haalbaarheid van het aantrekken van hogere spelers; volgens mij hebben we al weken minimaal ťťn vrije plek.

Mijn voorstel in daarom om pas mensen die niet aan de eisen voldoen te kicken als er een vervanger is.

- Donkersgood

• de heer slot
Eis verhogen ja, maar meteen kicken weet ik niet. Ben het gedeeltelijk eens met wat donkersgood zegt. Maar als je geen eisen stelt dan krijg je ook een scheef beleid.
Het moet zo worden dat jij blij bent met iedereen z'n inzet en bijdrage en andersom. Dan moeten er wel bepaalde eisen gesteld worden.

Mijn voorstel: 25 intel eisen, haal je deze niet, dan krijg je een minnetje achter je naam. Op het moment dat de TaskForce vol zit wordt er gekeken wie de meeste minnetjes heeft en wordt vervolgens gekicked. 2 Personen met evenveel minnetjes worden of beide gekickt of er wordt naar de hoeveelheid missie aanvallen gekeken.

Btw, als je wilt dat er gewerfd wordt. Dan wil ik mijn best daar wel op gaan doen.

de heer slot wijzigde deze reactie 14-02-2015 15:25 (41%)

• EnerQi
quote:
de heer slot schreef op zaterdag 14 februari 2015 @ 12:42:
Eis verhogen ja, maar meteen kicken weet ik niet. Ben het gedeeltelijk eens met wat donkersgood zegt. Maar als je geen eisen stelt dan krijg je ook een scheef beleid.
Het moet zo worden dat jij blij bent met iedereen z'n inzet en bijdrage en andersom. Dan moeten er wel bepaalde eisen gesteld worden.

Mijn voorstel: 25 intel eisen, haal je deze niet, dan krijg je een minnetje achter je naam. Op het moment dat de TaskForce vol zit wordt er gekeken wie de meeste minnetjes heeft en wordt vervolgens gekicked. 2 Personen met evenveel minnetjes worden of beide gekickt of er wordt naar de hoeveelheid missie aanvallen gekeken.

Btw, als je wilt dat er gewerfd wordt. Dan wil ik mijn best daar wel op gaan doen.
Is er ook een mogelijkheid om een minnetje om te zetten in een plusje? ;)

En sorry, ik krijg geen 25 intel bij elkaar met alleen NPC aanvallen. Hiervoor moet ik minimaal 1x dr Terror doen en verdedigen van aanvallen (+-1 per dag). De laatste tijd heb ik veel pech met intel verzamelen (maar door grote updates en dus PvP aanvallen) haal ik die 25 met gemak. Ik sta nu op meer dan 40.

* EnerQi schopt World Citizen onderuit.
Nu al 3x gezegd dat ik niet in de ledenlijst wil staan en toch sta ik erin! 8)7 :F ;)

• Raffellos
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 06-05 16:02
Spelers kicken als we niet vol zitten heeft volgens mij geen zin. Ook als je een week een keer minder hebt zou je niet meteen gekicked moeten worden. Vakantie etc moet kunnen. Ik zou dus eerder zijn voor iets in de trant van 3 weken achter elkaar geen 25 intel.

• World Citizen

World Citizen

taskforcetweakers. com

Topicstarter
Hoi!!!!

Om nog een stapje verder te gaan, en wellicht wat meer spelers aan te trekken voor die laatste paar plekjes, heeft Dhr Slot mij min of meer gedwongen om een website te maken... :) . Subtiel liet hij iets doorschemeren, maar ja, eigenlijk wil hij gewoon een website... dus dan komt die er !

Slotje, bedankt he :)

Aangezien we een FanForce zijn van Tweakers.net , heet onze TaskForce ook Tweakers.net.
Dat domein leek mij al wel geregistreerd, dus we moeten op zoek naar een soort van Nickname voor onze TF.

OF Tweakers.net moet zo ontzettend lief, vriendelijk, groots, barmhartig, enthousiast en vrijgevig zijn om een subdomein voor ons clubje vrij te geven, zodat we een echte Tweakers.net FanForce worden..

BV iets als:

boombeach.tweakers.net
taskforce.tweakers.net

Dit zou helemaal epic, geweldig, mega huge super uber ultra tof zijn.... maar ik weet niet of ze daar voor in zijn.... Wat is er nou beter voor een website, als een TaskForce hebben die in de top 2500 van de wereld staat, en pas goed en wel op gang komt :)

In beide gevallen moeten we dus een nickname gaan hebben.

Als iedereen nou eens wat ideeŽn hier in ons topic gooit, dan doen we daarna een poll om te kijken wat het beste idee is.

Probeer het een beetje bij 1 of 2 woorden te houden...

Volgende stap word T-Shirts, mokken, pennen en buttons... maar eerst maar eens de top 1000 halen :)

Grtz!!!
Jullie nederig meestal falend medelid !

• de heer slot
BoomBeach TweakForce ? Of is dat te kinderlijk...

• World Citizen

World Citizen

taskforcetweakers. com

Topicstarter

Ok we hebben een voorlopige opzet... Nog niet klaar, en niet naar mijn zin... maar we hebben iets!

voorlopig te vinden op

tftweakers.bieslook.com

Nu wil ik eigenlijk heel graag van elk lid

- Een foto of een avatar of zoiets van 300x300 pixels
- Een soort van slagzin of je BoomBeach lijfspreuk
- Een paar regels text waarin je iets verteld over wat je de leukste troepen vinden of wat je zo leuk vind aan de krab op het strand...

Dan hebben we alvast wat speler content.

Voor de rest mag iedereen text aan levern!!!

- Tips.
Tips in en rondom BoomBeach.. Titel en een stukje text, met evt plaatjes of een filmpje

- Media:
Filmpjes of plaatjes die je zelf maakt of ergens vind en nuttig zijn.

- Nieuws:
Is er iets nieuws en kun je er een paar regels over schrijven... stuur maar in!

Als iedereen nou een paar regels text schrijft, dan hebben we een site met inhoud... waar we mee op zoek naar leden kunnen....

Grtz..!!!

World Citizen wijzigde deze reactie 17-02-2015 23:30 (24%)

Pagina: 1 2 3 ... 9 Laatste

Nintendo Switch Google Pixel XL 2 LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*