[IOS/Android] Boom Beach

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:36

Het Grote Booom Beach Topic

Afbeeldingslocatie: http://www.boombeachwiki.com/wp-content/uploads/2014/04/tank-620x330.jpg

Boom Beach
Een spel gemaakt door SuperCell en een tegenhanger van Clash Of Clans.
CoC en BB zijn verre weg dezelfde games. Eigenlijk nog niet eens te vergelijken. Beide spellen hebben zijn eigenschappen.

In Boom Beach bouw je langsaam een eiland met aanval en verdediging op. Je valt vervolgens tegenstanders aan en haalt zo buit binnen om nieuwe upgrades uit te voeren. Je eiland en aanval en verdediging word langsaam sterker en sterker, en zo kun je dus moeilijkere tegenstanders proberen te verslaan.

Het doel is om zo veel mogelijk Victory Points te behalen om zo te stijgen in de ranglijst.

Een kenmerk van BB is dat je nergens geld voor nodig hebt en nooit verplicht word om in een alliance of clan te spelen om bepaalde dingen te unlocken. Het hele spel is dus gratis te spelen.

De kracht van BB zit hem in aanval en verdedigingen tactieken. Je hebt verschillende troops om aan te vallen en verschillende methodes om te verdedigen. Het is niet zomaar je troops loslaten op een ander kamp. Je moet echt tacktich aanvallen en tijdens je aanval kun je de troepen ook aansturen.

Boom Beach Forum

Als er animo is voor dit topic zal ik deze week een hele opsomming maken van alle facetten en de SP helemaal uitbreiden en compleet maken.

Voor iemand die van strategie houd is dit echt een EPIC game. Ik speel zelf alleen maar strategie en sim games, en in verhouding tot de laatste SimCity is dit spel zo veelzijdiger dat ik haast niet snap hoe simpel dit spel is met zo een diepgang.

Het is moeilijk! Lees en kijk youtube filmpjes. Er leiden meerdere wegen naar Romen.

• Welkom

Statues zijn beelden die je extra kracht of extra andere dingen opleveren.
Later schrijf ik hier iets meer over

Submarine
Met je Submarine kun je duiken naar schatten. Deze schatten bevatten resources, diamanten en PowerStones. Het kost geld om te duiken en afhankelijk van hoe diep je duikt krijg je betere schatten en kost het meer geld. Een duik duurt al snel 1 dag....

Boats
Met je boten kun je aanvallen. Op je boten kun je troopen kwijt. Afhankelijk van hoe veel je hem hebt geupgrade kun je meer en meer troopen kwijt op je boot. Sommige troops nemen 1 positie in bestag en sommige wel 3... Je kunt dus bv 6 Rifleman kwijt, OF 3 Warriors.

Resources
Je hebt 4 soorten resources. Gold, Wood, Stone en Iron. Deze stoffen heb je nodig om dingen te kopen en te upgraden. Je kunt ze zelf maken en winnen via battles of resource eilanden. Afhankelijk van je opslag gebouwen kun je een bepaalde hoeveelheid opslaan, en veilig stellen met je vault.

Island
Jouw eigen Island is helemaal van jouw. Je kunt daar je basis bouwen. Je eiland is dus je startpunt voor alles. Als iemand je aanvalt valt diegene ook letterlijk jouw eiland aan. Het is dus belangrijk om je basis goed te verdedigen.

NPC
NPC staat voor computer basisen. Je vind deze terug op de map en deze kun je aanvallen. Je krijgt hier een klein beetje resources voor en kans op 2 Victory Punten. Deze basisen worden ook weer steeds moeilijker en moeilijk.

PVP
PVP betekend PlayerTegenPlayer. Op je map vind je basisen die door echte spelers gemaakt zijn. Deze zijn veel moeilijk als de NPC bassis natuurlijk. Je kunt deze aanvallen en proberen te verslaan voor extra resources. Ook krijg je altijd 2 Victory Punten.

Gunboat
Je gunboat is je aanvals boot. Als je iemand aanvalt dan kun je via de Gunboat bepaalde ondersteunende functie uitvoeren. Zoals een bom, healthkit, shockwave etc etc .
Elke functie kost GunBoatPower en je hebt die maar een aantal te beschikking. Als je verder in het spel bent krijgt je steeds meer GBE ter beschikking. Dit onderdeel is echt extreem belangrijk in het spel dus leer dit, en upgraden!!!

Diamonds
Diamanten is het betaalmiddem in dit spel. Begrijp dat niet verkeerd want je kunt ALLES kopen en halen zonder 1 diamant uit te geven. Diamanten zal enkel je voortgang versnellen.
Probeer vooral de eerste 10 HQ levels geen diamanten te kopen. Dat heb je niet echt nodig. Ik speel al maanden zonder een euro uit te geven.

Victory Points
Deze punten krijg je door
- NPC of PVP basis aan te vallen
- Lt Hammerman te verslaan
- Resource basis aanvallen
Deze punten zijn eigenlijk het doel van het spel. Je hebt een leaderboard waarop dit bijgehouden word. Hoe meer punten je hebt hoe hoger je staat en hoe moeilijker je tegenstanders worden.
Als je een basis in je map verliest verlies je ook weer victory punten. Als iemand je aanvalt en je basis word verslagen dan verlies je ook een punt.

Shield
In princiepe geld dat als je online bent dat je niet aangevallen kunt worden. Maar als je langer dan 30min in 24 uur online bent dan vervalt die regen en kun je wel aangevallen worden. Je krijgt dan een timer boven in je beeld te zien.

Daily reward
Elke dag krijg je een boot aan op je eiland en daarin vind je een beloning. Dit kan vanalles zijn. Diamanten, PowerStones, wood of andere resources. Afhankelijk van je hoeveelheid Victory Points word je beloning meer en meer.

Resource islands
Een Resource Island is een eiland die continu een boot met een bepaald soort resource naar je eiland brengt. Andere spelers kunnen deze veroveren, en dan ben je hem kwijt. Je kunt hem dan vervolgens wel weer terug verorveren, maar elke keer als hij veroverd word dan word hij moeilijker en moeilijker.

Radar
Je radar geeft je toegang tot delen op je map. Des te meer je de radar upgrade des te meer delen je vind. Elk deel bevat NPC's, PVP's of resource bassisen. Tevens vind je wel een een kist diamanten.

Lt Hammerman
Het is een raar mannetje die een aantal bassis heeft op je map. Je kunt hem aanvallen met veel rewards als je wint, maar ze zijn wel pittig. Door extra delen van je map te opnenen vind je ze... Via Youtube zijn goede strategieen te vinden. Eenmaal verslagen is verslagen ze komen niet meer terug.

Armory
In je Armory kun je troopen en GunBoat eigenschappen upgraden. Met Gold kun je een upgrade uitvoeren waardoor je troopen of Gunboat dus sterker worden.
Elke upgrade kost dus Gold, en elke keer word het duurder en duurder. Voordat je een nieuwe hogere upgrade kunt doen moet je de Armory zelf ook upgraden. Dit kost Wood/Stone en Iron. Je kunt in BoomBeach Wiki Alle specificaties, kosten en mogenlijkheden vinden.

Vault
Je hebt een vault die je resources beschermt. Alles wat hierin is opgeslagen kan niet gesloten worden als iemand je aanvalt. Je kunt hier natuurlijk veel minder in kwijt dan dat je in totaal kunt opslaan, maar zo heb je dus alteid wat over. Tevens beschemrd je vault 50% van alles wat er niet in zit. Bij elke aanval verlies je dus maar de helft van je onbeschermde resources. Je kunt de vault upgraden zodat hij meer en meer kan beschermen.

Hier een korte intro video

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Tweakers Boom Beach Intro

[ Voor 199% gewijzigd door World Citizen op 25-04-2016 18:20 ]

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -WarAx-
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07-09-2022
Eindelijk een topic! :)

Speel het al een tijd, nu level 36, Blijft leuk om af en toe tussendoor te doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torgo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-05 20:33
Ik ga het maar eens proberen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
Mooi 2 man. Ik zal vanavond de startpost al updaten.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -WarAx-
Ik zie het wel als een totaal anders spel dan Clash bijvoorbeeld. Bij Clash zorg ik voordat ik mijn stadhuis ( of HQ) upgrade dat alles max is, dat doe ik bij boombeach dus niet.
Je kan wel zeggen dat ik redelijk gerushed ben en hopelijk binnen 2 dagen mijn HQ16 aan kan zetten.
Eindelijk weer upgrades voor mijn warriors en artillery :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-05 22:40
Boom Beach speel ik ook al een tijdje inmiddels naast COC. Voor mij blijft COC wat leuker, gezien het clan gedeelte van de game. Boom Beach is wel leuk, maar pakt niet echt mijn aandacht. Ben daar op HQ 13 geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:16
1x gespeeld en ik vind er niets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torgo
Best leuk :) ondertussen level 6 en alles om mij heen veroverd. Ook mijn eerste PVP gedaan, er was een lvl 7 basis met 2 uitkijk torens en een cannon. Kansloos natuurlijk, maar ik zag dat ie ze verkeerd geplaatst had. Ik kon links langs het bos sneaken, met een flare en achter zijn hoofdgebouw komen. De wachttorens en kanon nooit geraakt, meteen zijn hoofdgebouw afgeschoten haha! Jammer genoeg kon ik al dat goud en hout niet opslaan. Wat gebeurd er eigenlijk als een vijand je binnenvalt en je basis sloopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07-05 15:52
Dan verlies je resources. Niet alles, hangt ervan af hoe ver je vault ge-upgrade is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
Oke vanavond nog geen TS update...
-WarAx- schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 15:37:
Ik zie het wel als een totaal anders spel dan Clash bijvoorbeeld. Bij Clash zorg ik voordat ik mijn stadhuis ( of HQ) upgrade dat alles max is, dat doe ik bij boombeach dus niet.
Je kan wel zeggen dat ik redelijk gerushed ben en hopelijk binnen 2 dagen mijn HQ16 aan kan zetten.
Eindelijk weer upgrades voor mijn warriors en artillery :)
Het is inderdaad een heel ander spel. Voor mij zit de kracht in het niet afhankelijk zijn van andere spelers, en alles is bouwbaar zonder 1 euro. Je hoeft nergens perse geld voor te hebben. CoC viel daardoor bij mij snel af. Ook de strategie die je nodig hebt bij aanvallen, en vooral de invloed bij aanvallen vind ik prachtig.
Torgo schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 21:10:
Best leuk :) ondertussen level 6 en alles om mij heen veroverd. Ook mijn eerste PVP gedaan, er was een lvl 7 basis met 2 uitkijk torens en een cannon. Kansloos natuurlijk, maar ik zag dat ie ze verkeerd geplaatst had. Ik kon links langs het bos sneaken, met een flare en achter zijn hoofdgebouw komen. De wachttorens en kanon nooit geraakt, meteen zijn hoofdgebouw afgeschoten haha! Jammer genoeg kon ik al dat goud en hout niet opslaan. Wat gebeurd er eigenlijk als een vijand je binnenvalt en je basis sloopt?
Je kunt overwegen een wat rustigere aanpak te nemen en minder victory point te behalen. In BB maakt het niet uit wat voor level HQ je hebt, maar hoeveel VP's je hebt. Hoe meer VP's des te moeilijker worden je tegenstanders. Maar de strategie die jij hanteert is niets mis mee.. werkt ook maar anders.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torgo
Haha mischien een goed idee! Ik heb nu al 3 vijanden aangevallen en alles veroverd wat ik kon zien met mijn level 3 watchtower. Heb nu 44 VPS en inderdaad er zijn nu vijanden die zijn level 13 terwijl ik pas op 7 zit :D geen idee wat de consequentie van dit alles is, dat zal ik wel uitvinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
Je ziet soms dat spelers hun HQ helemaal op het strand plaatsen, zonder verdediging eromheen. Op die manier worden ze veel aangevallen en verliezen ze VP's waardoor ze weer tegenover lagere tegenstanders geplaatst worden. Die kunnen dan weer overwonnen worden voor resources. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torgo
Mijn eerste invasie ook te pakken. Had ik toch dat machinegeweer moeten bouwen haha. Maar gelukkig 8 uur geleden, dus toen ik inlogde had ik weer resources.

Wel grappige tactiek om je bewust leeg te laten roven. Als je 0 defence bouwt maar wel max vault, dan maakt het ook eigenlijk niet zoveel uit.

Ik ben wel benieuwd wat de mid/end game experience nou is. Het lijkt een beetje zinloos mekaar aanvallen voor resources heen en weer. Is het eind doel een zo groot mogelijk territorium beheersen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -WarAx-
Torgo schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 18:33:
Mijn eerste invasie ook te pakken. Had ik toch dat machinegeweer moeten bouwen haha. Maar gelukkig 8 uur geleden, dus toen ik inlogde had ik weer resources.

Wel grappige tactiek om je bewust leeg te laten roven. Als je 0 defence bouwt maar wel max vault, dan maakt het ook eigenlijk niet zoveel uit.

Ik ben wel benieuwd wat de mid/end game experience nou is. Het lijkt een beetje zinloos mekaar aanvallen voor resources heen en weer. Is het eind doel een zo groot mogelijk territorium beheersen?
Het gaat erom, net zoals in Clash om een base te maken die niet zo makkelijk kan worden aangevallen en dat jij wel anderen makkelijk kan aanvallen.

Ik heb vanmiddag mijn HQ naar 16 aangezet, door mijn nieuwe statues heb ik binnen 5 aanvallen alle resources binnen. Warriors werken erg goed :) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
Torgo schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 18:33:

Je doel bepaal je natuurlijk zelf, maar vanuit de gamemakers zal het wel de bedoeling zijn om bovenaan de leaderboards te komen. En daarvoor heb je wel defence nodig, want anders verlies je meer VP's dan dat je ze verdient... ;)

En "max vault bouwen" is niet echt mogelijk, aangezien je de vault maar 1 level kan upgraden per HQ level.

Misschien moet deze link ff in de OP, staat een hoop info in: http://boombeach.wikia.com/wiki/Boom_Beach_Wiki

[ Voor 14% gewijzigd door RonaldMcDonald op 14-10-2014 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marxje1981
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-05 16:33
Ik speel dit ook, hetzij niet zo actief als COC, lvl 35 momenteel, duurt allemaal erg lang voordat ik weer verder kan upgraden.

I have the body of a god, shame it's a buddha......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -WarAx-
Marxje1981 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 10:04:
Ik speel dit ook, hetzij niet zo actief als COC, lvl 35 momenteel, duurt allemaal erg lang voordat ik weer verder kan upgraden.
Op hoeveel VP zit jij? Ik probeer nu mijn VP weer wat naar beneden te brengen, zit nu op 269.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marxje1981
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-05 16:33
155 nu, ben weer een stuk omlaag gevallen.

I have the body of a god, shame it's a buddha......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-05 08:43

NSG

Je weet niks!

Heb het best wel actief gespeeld tot ik Hoofdkwartier 11 helemaal ge-upgrade had, maar begon daarna toch wel te vervelen, voornamelijk doordat ik niet echt het gevoel krijg dat je een basis van een echt persoon platgooid (heb ik bij CoC dan weer wel). Daarnaast kwam ik na wat troepen testen erachter dat met een leger dat enkel bestaat uit krijger het toch wel erg makkelijk word gemaakt.

Momenteel heb ik Hoofdkwartier 14 en wil dat zo houden tot alles ge-upgrade is, aanvallen doe ik met 30 lvl8 Krijgers, spervuur lvl6, artillerie lvl12, EHBO lvl12 en schokbom lvl4.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/n8KpaGil.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -WarAx-
Vandaag Dr. Terror
Hoever zijn jullie vandaag gekomen? Ik ga vanavond pas beginnen aangezien ik al een upgrade aan heb staan en vanavond mijn lab en mijn bouwer weer vrij heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07-05 14:21
Ik speel het ook al een tijdje, maar sinds de laatste update (alweer even geleden) is het soms vrijwel onmogelijk om de app te starten. Meer mensen hier last van?

Speel het overigens op een Sony Xperia Z2 tablet.

[ Voor 14% gewijzigd door Dweebus op 15-10-2014 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torgo
Het gaat niet zo lekker meer :( level 6 HQ en level 12. Maar iedereen om me heen is veeeeel sterker dus kan niet zoveel meer veroveren... probeer steeds een resource base te pakken (heb er al 2) maar dat lukt ook niet meer. Ik word aan gort geschoten door rocketlaunchers of anders geflambeerd door zo'n flamethrower.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Ingenieur
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07-05 20:08
Dan speel je het teveel denk ik :P. Ik had er zelf ook last van. Als je veel VP's hebt wordt je aan hogere tegenstanders/bases gekoppeld. Kwestie van VP's verliezen en nieuwe tegenstanders vinden, of levelen zodat je de tegenstanders wel aan kan.

Rocketlaunchers zijn sowieso een beetje tricky, meestal negeer ik ze of gooi shock-bombs, maar ik heb nog niet echt een goede tactiek gevonden om ze uit te schakelen. Ideeën?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik ben het sinds gisteren aan het spelen, maar ik heb voor mijn gevoel te veel bomen omgehakt :p Ik zie nu dat die ook een vorm van bescherming kunnen bieden ipv dat ze in de weg staan.

Ben nu Level8 en heb een echte vijand verslagen en verder alleen wat AI eilandjes veroverd. De andere vijand is Level12 en die kan ik niet aan. Meestal schakel ik een wapen uit vanaf de kant en dan gaan de mannen het strand op en soms kun je ze dan nog om wapens heen leiden naar een HQ.

[ Voor 17% gewijzigd door Marzman op 17-10-2014 11:57 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
Mwa bescherming niet echt, behalve dat je gebouwen erachter kunt "verstoppen". Ik prop vaak rocket launchers achterin achter een boom, omdat ze zo'n grote range hebben en ze dan vaak niet gespot worden. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -WarAx-
Bomen staan niet in de weg hoor, je kan ze wel gebruiken vooral in de begin fase om met je troepen erdoor heen te lopen en dan een basis van achteren aanvallen, zo heb ik op het begin veel aanvallen gewonnen haha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torgo
http://forum.supercell.ne...37&viewfull=1#post3049437

Leuk nieuws, binnenkort kunnen we een alliance vormen en gezamelijke missies doen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik vond het eigenlijk juist leuk dat dit niet hoefde. Ik hoop niet dat je dan in het nadeel bent zonder alliance.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -WarAx-
We gaan met meemaken, nu is het wel heel erg single player gericht.

Gisteren tot lvl 19 gekomen met Dr. Terror :D, door wat youtube filmpjes van een chinese gast kan ik nu meerdere upgrades per terror doen. Warriors staan nu aan voor level 13 en hierna mijn artillery meteen verbeteren :)

[ Voor 62% gewijzigd door -WarAx- op 19-10-2014 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
leg is uit dan, wat voor chinese taktiek gebruik je voor "meerdere upgrades per terror?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -WarAx-
RonaldMcDonald schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 09:22:
leg is uit dan, wat voor chinese taktiek gebruik je voor "meerdere upgrades per terror?
Ik gebruik de youtube filmpjes van ene cen liu, hij laat elke week voor beide Dr. Terrors zien hoe je deze met warriors kan verslaan.
Hier een link naar zijn youtube account:

YouTube: cen liu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -WarAx-
Sneak Peek #2 - INTEL
Gather intel for your Task Force to uncover the Blackguard mainland!

"Commander, our troops recently captured secret Blackguard intel. Now we know why they've been hoarding all those Power Stones! Among the intel were schematics for Power Cores: new power generators with unheard of capacity, fueled by Power Stones. With access to limitless power, the Blackguard's war production is poised to completely overwhelm us. If we wait, the outcome of this war is already decided - we must act now! Commander, organize a Task Force and strike at the Blackguard mainland. Destroy as many Power Cores as you can, and keep us in this fight!" - Task Force Command

Forum exclusive info:
✔ Gather intel from attack and defense.
✔ Intel belongs to your Task Force - if you leave, you don't take it with you.
✔ Intel contributions from each Task Force member are visible to all Task Force members.
✔ Intel contributions reset each week at 03:00 (EEST <- Helsinki time) on Sunday.
✔ Your Task Force's intel doesn't reset each week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -WarAx-
Sneak Peek #3 - OPERATIONS
Use your intel and chat with your Task Force to pick the right target!

Forum exclusive info:
✔ Use your Task Force's intel to launch operations.
✔ Only the Task Force Leader and Officers can launch operations.
✔ Higher intel cost operations will be harder, but will also offer greater rewards for success.
✔ Earn Force Points!
✔ More Force Points mean more rewards and more fame (on the leaderboards)!
✔ When you launch an operation, two or more bases are revealed for your Task Force to attack.
✔ Each operation lasts 24 hours.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
De Multiplayer update is uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donkersgoed
  • Laatst online: 21-03-2023
Iemand interesse een alliantie te vormen? Mijn in-game username is Donkersgood. Ik ben lvl 40, met 390 VP.

Ik heb een task force 'Dutchies' aangemaakt.

[ Voor 19% gewijzigd door Donkersgoed op 23-10-2014 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
Ik heb de Tweakers.net Taskforce aangemaakt...

Iedereen is welkom.. Geen druk, geen stress elke dag een missie.

Vanavond om 21:00 start ik een missie... dus je kunt vandaag nog mee doen.!
Moeten we wel nog wat intel vergaren.

Taskforce Code : #28YJPG2

[ Voor 7% gewijzigd door World Citizen op 23-10-2014 17:37 ]

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
En we hebben nu al 2 leden en 7 intel. Nog 13 Intel en we kunnen straks een missie doen.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Torgo
World Citizen schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 17:33:
Ik heb de Tweakers.net Taskforce aangemaakt...

Iedereen is welkom.. Geen druk, geen stress elke dag een missie.

Vanavond om 21:00 start ik een missie... dus je kunt vandaag nog mee doen.!
Moeten we wel nog wat intel vergaren.

Taskforce Code : #28YJPG2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
Welkom. Ondertussen hebben we 20 Intel dus we kunnen straks sowieso een missie doen.

Dus wil je vanavond nog zoek op Taskforce Code : #28YJPG2

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
Tussenstand

TaskForce: Tweakers
Subtitle: Tweakers.net Fan Force
ID om te zoeken: #28YJPG2

Momenteel hebben we al 50 leden, maar ik weet niet of iedereen via Tweakers is gekomen. Ik ga de vrije toegang tot de TaskForce dus nu dicht zetten. Als je er nog in wilt moet je me of even een PM sturen met je ingame nickname, of voorlopig zolang het topic niet storm loopt hier even plaatsen. Vanvond zal blijken dat er nog wat andere speler uit de wereld in het team zitten en die kicken we er dan uit om plaats te maken voor Tweakers.net leden.

De missie gisteren is geslaagd maar was veeeeeel te makkelijk. Vanavond dus een moeilijkere.

Regels omtrent onze clan moeten we samen verzinnen en het liefst over stemmen.

Een regel die mij wel eerlijk lijkt is dat de leden die het meeste intel hebben verzameld op de dag van aanval, ook als eerste recht krijgen om aan te vallen. Je hoeft dan niet perse als eerste, maar je hebt de eerste keus. Mij hoef je niet mee te rekenen, want ik val liever niet aan (minder beloning in verhouding als je aanvalt)

Dus iedereen een kans geven om aan te vallen is wel zo tof. Als iemand heel de dag zijn best heeft gedaan om intel te verzamelen dan zou het lullig zijn als hij niet kan aanvallen.

Als we moeilijkere missies krijgen dan zal dit minder en minder belangrijk worden, want dan hebben we iedereen hard nodig. Maar gisteren hebben bv 3 leden van de 33 aangevallen, en daar moeten we proberen zo eerlijke mogelijk mee om te gaan.

We zitten nu op 67 intel... en ik hoop de 100 vanavond te halen. Met 50 leden moeten we echt een stevige missie hebben anders kan de helft weer niet aanvallen.

Officers.
Ik heb momenteel 5 officers aangesteld. Dit zodat ze altijd iemand eruit kunnen stemmen. Ik ben zelf Teamleader maar dat maakt mij niet meer dan een ander. Ik ben uitgesloten van stemmen, dus kan niemand eruit stemmen. De enigste functie die ik heb is het administratief regelen van onze TaskForce. JULLIE bepalen dus welke missie er gaat starten en wie eruit moet of erin mag. Je kunt me dan een PM, GameCenter bericht of email sturen om iets uit te laten voeren.

Probeer het leuk voor iedereen te houden. Als jij elke dag aanvalt en een andere speler niet kan aanvallen is dat niet leuk.

En hou in gedachten dat niet aanvallen eigenlijk meer waard is dan wel aanvallen omdat je de kosten van je troepen niet terug krijgt. Een missie winnen zonder te hebben aangevallen is dus eigenlijk de meest economische en beste keus als het je om de Loot gaat.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnerQi
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:39
World Citizen schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 16:21:
Tussenstand

Vanvond zal blijken dat er nog wat andere speler uit de wereld in het team zitten en die kicken we er dan uit om plaats te maken voor Tweakers.net leden.
Hoe bepaal je of iemand lid is van tweakers? Mijn naam is bijvoorbeeld al niet hetzelfde als bij Tweakers ;).
PM sturen dan maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-05 18:49
Net als bij clash of clans ingame aangeven wat je GoT nick is :)

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
EnerQi schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 16:52:
[...]

Hoe bepaal je of iemand lid is van tweakers? Mijn naam is bijvoorbeeld al niet hetzelfde als bij Tweakers ;).
PM sturen dan maar?
Ja ik kan in het spel enkel je ingame naam zien.

Dus als je ons zoekt via de code, en dan een ingame invite verstuurd naar mij, met daarin je Tweakers.net naam en iets leuks want anders krijg ik allemaal saaie berichten binnen :), dan voeg ik je toe als er plek is.

Ik denk dat we het beste een volgorde van aanmelding kunnen hanteren. Maar dat moet de rest van de taskforce ook even mee bepalen. Op volgorde van aanmelding is eerlijk, Op volgorde van hoogste level is het efficiëntst.... Dus dat laat ik aan de TaskForce over om te bepalen.

Voorlopig handteer ik een op volgorde van aanmeld basis systeem totdat er gestemd is.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VERINGTENTJE
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:13

VERINGTENTJE

BtC Hodler since '15

Mijn ingame naam is Vering T.

Ik was er gisteren nog niet bij, dus ik vraag me af hoe dat aanvallen werkt. De leader/officer kan een aanval starten, en dan?

Dan kan iedereen die wil, aanvallen?

Ik zal in de komende paar uur nog wel even wat bases aanvallen zodat we wat meer intel hebben.

Misschien is het handig om het soort troepen een beetje te coördineren? Bijvoorbeeld dat iemand met tanks als eerste aanvalt, of juist niet. (Geen idee of dat nuttig is hoor, ik roep maar wat)

Dit komt nooit meer goed. Kale macaroni for life. ®Jaapio Verwijderd69

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
VERINGTENTJE schreef op vrijdag 24 oktober 2014 @ 16:59:
Mijn ingame naam is Vering T.

Ik was er gisteren nog niet bij, dus ik vraag me af hoe dat aanvallen werkt. De leader/officer kan een aanval starten, en dan?

Dan kan iedereen die wil, aanvallen?

Ik zal in de komende paar uur nog wel even wat bases aanvallen zodat we wat meer intel hebben.

Misschien is het handig om het soort troepen een beetje te coördineren? Bijvoorbeeld dat iemand met tanks als eerste aanvalt, of juist niet. (Geen idee of dat nuttig is hoor, ik roep maar wat)
Ja, de missie staat 24 uur open, en iedereen kan 1 aanval in die 24 uur doen. Daarna start je opnieuw.
Als de basis door andere leden al verslagen is voordat je aanvalt in die 24 uur, kun je niet meer aanvallen. Maar je krijgt net zo veel beloningen als andere spelers (dat is wel afhankelijk van je XP)

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -WarAx-
Ik ben in game net als hier en net als in CoC: Warax.
Ik vind het prima, vind het jammer dat het maar 1 keer per dag Is. Niet iedereen kan helpen in de aanvallen op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdouble
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01-05 11:05
Zojuist aangemeld, Baco en Jaco. Bij deze dus:

[ Voor 60% gewijzigd door mdouble op 24-10-2014 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-01 15:07

6K

is ook zo...

Ingame name: TianLong :)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
Er zijn weer 6 plekjes vrij in de TaskForce.... Meld je snel!!!

We zitten nu nog in een missie waar je meteen aan kan meedoen. Hij is bijna verslagen!!!

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Ingenieur
  • Laatst online: 07-05 20:08
Ik heb zojuist gejoind, maar weet niet precies hoe het Task Force gedeelte werkt. Ik zie die industriële bases van level 65, 62 en 59 waarvan er al twee zijn gesloopt. Kan iedereen deze gewoon afzonderlijk van elkaar aanvallen tot de attacks op zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik heb gisteren wel meegedaan maar met mijn level 15 sloeg ik nog geen deuk in een bakje boter. Het eerste geweer wat ik tegenkwam kilde al mijn troopen. Vandaag maar een toren aanvallen ofzo.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
Marzman schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 10:54:
Ik heb gisteren wel meegedaan maar met mijn level 15 sloeg ik nog geen deuk in een bakje boter. Het eerste geweer wat ik tegenkwam kilde al mijn troopen. Vandaag maar een toren aanvallen ofzo.
Dat maakt niet uit... Elke shot telt en je word vanzelf sterker en sterker... Iedereen is blij met elk shot...
BigNaatje schreef op zaterdag 25 oktober 2014 @ 10:54:
Ik heb zojuist gejoind, maar weet niet precies hoe het Task Force gedeelte werkt. Ik zie die industriële bases van level 65, 62 en 59 waarvan er al twee zijn gesloopt. Kan iedereen deze gewoon afzonderlijk van elkaar aanvallen tot de attacks op zijn?
Ja. We hebben er al 2 verslagen en nu de 3e nog. Die is bijna kapot en met wat tactiek kan iemand het nu afmaken... Als niemand het doet, doe ik het straks... maar ga je gang! :)

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
Bomen bieden wat verduistering maar niet echt bescherming. Stenen daarentegen wel. Troepen kunnen niet door stenen heen lopen. Dus die zou ik laten staan en eventueel later gebruiken in je defence. Je kunt ze altijd nog weghalen.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wstreet
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-05 23:28
mijn ingame naam is ook wstreet.

Statues zijn erg belangrijk. Om te bepalen of je een goeie heb gekregen (stats zijn random binnen een bepaalde range) kan je op deze website kijken:

http://forum.supercell.ne...-Power-Stones-and-Statues

ik heb bijvoorbeeld een gunboat energy masterpiece van 41% gekregen, zeer blij mee omdat de kans voor zo'n goeie statue ongeveer 2% is.

en als je resources bases zoekt, je mag afkijken ;)

Afbeeldingslocatie: http://i1.2pcdn.com/node14/image/article/201312/10/20131210025232a0dnj3pg7mn0ma6b.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Wstreet op 26-10-2014 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krypto936
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-12-2022
Ik loop tegen een klein probleem aan, speel het nog niet zo lang maar heb me TH naar lvl 7 geboost omdat ik op lvl 6 steengroeve wilde hebben ;). Maar nu ben ik pas lvl 17 en heb alles om me heen gedaan en enige eilande die ik kan aanvallen zijn tegenstanders maar die zijn allemaal lvl 24+ en maak ik eigenlijk geen kans. Als ik ze vervang krijg ik ongeveer zelfde niveau tegenstanders terug dus dat schiet ook niet op.

Wat kan ik hier nou het beste aan doen? Ben nu steen aan het verzamelen via die groeve voor me radar te upgraden maar dat duurt ook erg lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamiev90
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:02
krypto936 schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 16:21:
Ik loop tegen een klein probleem aan, speel het nog niet zo lang maar heb me TH naar lvl 7 geboost omdat ik op lvl 6 steengroeve wilde hebben ;). Maar nu ben ik pas lvl 17 en heb alles om me heen gedaan en enige eilande die ik kan aanvallen zijn tegenstanders maar die zijn allemaal lvl 24+ en maak ik eigenlijk geen kans. Als ik ze vervang krijg ik ongeveer zelfde niveau tegenstanders terug dus dat schiet ook niet op.

Wat kan ik hier nou het beste aan doen? Ben nu steen aan het verzamelen via die groeve voor me radar te upgraden maar dat duurt ook erg lang.
Herkenbaar, ik zag ergens anders een tip dat je je HQ makkelijk toegankelijk moet maken door hem voor je verdediging te zetten. Hierdoor drop je snel in je VP (victory points) waardoor je makkelijkere tegenstanders krijgt toegewezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krypto936
Ah logisch zelfde als CoC dus ;) alleen verlies je dan niet veel resources? In ieder geval beter dan niks kunnen aanvallen denk :)

Opzich wel jammer dat zo moet, deed zo me best met aanvallen 8)

[ Voor 20% gewijzigd door krypto936 op 26-10-2014 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamiev90
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16:02
Is inderdaad jammer, en heel snel gaat het helaas ook niet. Maar het is beter (en minder frustrerend) dan niets meer kunnen aanvallen! Ik zou wel je vault even upgraden zodat je zo min mogelijk grondstoffen verliest!

Edit: En de grondstoffen via die bootjes niet meer ophalen is ook een goede, daar kan een aanvaller namelijk (volgens mij) niet bij.

[ Voor 23% gewijzigd door jamiev90 op 26-10-2014 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
Er word momenteel door SuperCell (de makers van de game) gekeken of er inderdaad een bug zit in het spawnen van nieuwe spelers of computerspeler op je map.

Het regent klachten op het SuperCell forum, en Supercell geeft aan te kijken wat er aan de hand is en desnoods in te grijpen. Ze geven ook aan dat het een stukje "by Design" is... dus dat ze nog niet beloven iets te veranderen.

Zie het speciale topic geopend door SuperCell:
http://forum.supercell.ne...Few-Invasions-See-here%21

En het officiële bericht omtrent problemen:
http://forum.supercell.ne...hp/432897-We-re-Listening

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krypto936
Aha oke NPC's zouden dus ook je basis aan moeten kunnen vallen? Probleem is eigenlijk ook dat je alleen maar omhoog kan in punten lijkt het. Me basis wordt inderdaad haast niet aangevallen dus kom je door het simpel winnen in het begin al redelijk hoog voor je lvl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:17
Ik zou er ook wel bij willen in de groep, ingame naam is paul.... weet alleen niet hoe lang op dit moment de wachtrij is en hoe bepaald wordt wie erbij mag? Ik ben lvl 36.

Als wachtrij kort is meld ik me aan, anders wacht ik nog even in mijn huidige groep...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 630261

Actieve players gezocht voor gevechtsgroep Dato Donder
Lvl 30 +

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
luappul schreef op zondag 26 oktober 2014 @ 19:32:
Ik zou er ook wel bij willen in de groep, ingame naam is paul.... weet alleen niet hoe lang op dit moment de wachtrij is en hoe bepaald wordt wie erbij mag? Ik ben lvl 36.

Als wachtrij kort is meld ik me aan, anders wacht ik nog even in mijn huidige groep...
Ik ga vanavond na 22:00 4 niet tweakers leden kicken. Ik moet even wachten tot ze hun beloning kunnen ophalen anders is het niet eerlijk....

Dus hou het dan even in de gaten... Ik zal je ook een PM sturen.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
World Citizen schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 17:08:
[...]

Ik ga vanavond na 22:00 4 niet tweakers leden kicken. Ik moet even wachten tot ze hun beloning kunnen ophalen anders is het niet eerlijk....

Dus hou het dan even in de gaten... Ik zal je ook een PM sturen.
Ik heb me best gedaan maar zoals boven ook al door iemand anders aangeven zijn deze levels voor ons vrij moeilijk. Hoop in ieder geval niet op het schop lijstje te staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnerQi
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:39
Steevo_S schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 18:02:
[...]

Ik heb me best gedaan maar zoals boven ook al door iemand anders aangeven zijn deze levels voor ons vrij moeilijk. Hoop in ieder geval niet op het schop lijstje te staan :)
Het gaat erom dat je actief bent en mee wilt helpen ;). Anders gewoon op de chat vragen waar je mogelijk schade kunt aanrichten :P. Ook ik ben vrij kansloos op veel operaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6K
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-01 15:07

6K

is ook zo...

Ik sla nog geen deukje in een pakje boter, maar maak toch mijnen onschadelijk, al is het maar door d'r overeen te lopen :)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
6K schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 18:29:
Ik sla nog geen deukje in een pakje boter, maar maak toch mijnen onschadelijk, al is het maar door d'r overeen te lopen :)
Goeie taktiek ;) zal dat in de toekomst ook wel doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
Steevo_S schreef op maandag 27 oktober 2014 @ 18:02:
[...]

Ow maak je maar geen zorgen... Het gaat enkel over niet Nederlands lezende mensen...

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gmount
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11:26

Gmount

Ecorunner lid

Dweebus schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 15:50:
Ik speel het ook al een tijdje, maar sinds de laatste update (alweer even geleden) is het soms vrijwel onmogelijk om de app te starten. Meer mensen hier last van?

Speel het overigens op een Sony Xperia Z2 tablet.
Ik kan hem soms ook niet starten! ik heb een Sony Xperia Z. wel lijkt het te helpen om alle andere apps te sluiten en task killer te gebruiken.

ben zelf pas lvl 11, hoofdkwartier lvl 5. wel goede tip om niet direct zoveel mogelijk victorypoints te halen, dat gaat je tegenwerken :P

1900Km/L! || i7 6700K @ 4,6 GHz | NZXT Kraken X61 | MSI GTX 970 @ 1,48 GHz | 8 GB DDR4| Bitfenix Aegis yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:33

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Net aangemeld denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 7072

Ik kan evt 2e account uit de groep gooien om plek te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik heb zo'n powerding gemold en had er misschien drie/vier kapot kunnen maken maar toen schoot ik per ongeluk zo'n roze flair op een machinegeweer ;p

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -WarAx-
Al met al ben ik zeker niet tevreden over de nieuwe update:

Task Force is leuk maar omdat je maar 1 keer mag aanvallen per 24 uur is er verder ook niet veel te beleven.
Door de wijzigingen in het loot systeem zijn er minder hoog loots te vinden en omdat iedereen pas nieuwe pvp krijgt als zijn/haar map leeg is, vallen ze iedereen aan en stijgen ze in VP. Tot een punt dat wanneer ze wel een leuke loot krijgen, ze deze nooit kunnen verslaan omdat die speler veel sterker is. Daarnaast krijg je minder resources met Dr. Terror.
De community is zich ook aan het roeren, het schijnt dat boom beach binnen een dag van plek 4 naar plek 8 is gegaan in de appstore en dat zegt best veel.

Wat ik nog het ergste vind is dat ze helemaal geen aankondiging hebben gedaan betreffende de update, alles draaide zogenaamd om task-force. Jammer, hierdoor krijg je juist negatieve reacties.

We gaan zien wat er gaat gebeuren de aankomende dagen maar ik moet nu al zeggen dat ik veel minder plezier beleef aan Boom Beach en als er niets verandert uiteindelijk de game links laat liggen. Terwijl ik altijd met veel plezier dit speel. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WasBak
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Speel ook Boom, ben nu level 48 en onze NL TF(Dutch Delight) is nu 40 man sterk, we hebben wel een VP vereiste van minimaal 200. Dat is nog niet bizar hoog, maar we wilde wel ergens een grens trekken.

Ik snap de kritiek op zich wel, maar geef ze de tijd zou ik zeggen. Ze doen er alles aan om het te verbeteren, dat geloof ik blind.

Maar het spel vind ik nog steeds leuk, helemaal met de sociale toevoeging van TF. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

zijn er nou veel mensen die geld uitgeven aan diamanten om sneller te lvl'en Ik ben nu lvl 38 maar het gaat echt traag nu. Ik ben ook wel een krent want heb nog 2600 diamanten liggen voor later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12:34
Ik speel CoC, maar Boom Beach is wel een beetje te vergelijken volgens mij. Na een grote update zijn de loots in CoC ook altijd even minder. Na de Lava Hound / Elixer in walls update in september (een grote update was dat), zijn de loots een week of 2/3 erg matig tot vreselijk klote geweest. Dit is nu in principe weer rechtgetrokken. Zoiets houd je altijd denk ik O-)

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
Nog geen cent uitgegeven, ga ik ook niet doen want dan is het hek van de dam en de lol ervan af. Na de laatste update wordt het wel moeilijker gemaakt om zonder geld uit te geven verder te komen, maar als dit niet meer lukt stop ik gewoon mee....

Eindelijk een keer een goed statue, meestal zijn mijn masterpieces zo ongeveer het laagst mogelijke percentage maar deze is het maximale percentage (kans daarop is 1,2% als ik het internet moet geloven), niet verkeerd ! :)
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4v0Ta97.jpg?1

Welke statue zouden jullie ervoor verwijderen?
  • +30% iron production
  • +33% wood production
  • +12% resource production

[ Voor 24% gewijzigd door luappul op 30-10-2014 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wstreet
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-05 23:28
Ik heb zelf bijna nooit iron tekort, denk dat die het minste impact heeft. Tenminste nu nog niet, ik zit op level 40.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luappul
iron = verwijderd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-04 14:40
Speel het spel een weekje en ook maar even aangemeld voor de taskforce. Ingame name meneerkrab

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
Beste leden van de Tweakers.net FanForce #28YJPG2

We hebben een stemronde gehad onder de officieren. 3 van de 5 hebben gekozen voor het kicken van 12 leden die de afgelopen dagen niet hebben meegedaan aan de TF. Dit gebaseerd op statistieken die de leden in kunnen zien (de link staat in de chat). Daarvoor zijn deze leden ook zelden actief geweest. Chat log was ook niet te vinden.

De leden die we kicken kunnen contact opnemen als ze met hernieuwde zin terug de TF in willen.

Het is nog steeds een TaskForce zonder veel druk, maar het is wel handig als we allemaal aanvallen als we een OP niet halen. Iedereen is gebaat bij de beloning en we kennen spelers die heel graag actief mee willen doen.

NIEUWE AANVRAGEN MOGEN BINNEN KOMEN!!!!!!

[ Voor 3% gewijzigd door World Citizen op 09-11-2014 13:29 ]

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 633191

Zoek nog nieuwe leden voor onze groep genaamd dutch connect, als je wilt ben je meer dan welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-05 22:40
dank voor de toelating!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 633191

Toegang is vrij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve79
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-05 11:47

Steve79

wie weet!?

Ik zou me graag willen toevoegen tot het tweakers team, zojuist aangemeld met de naam Dreamteam.

• World Citizen
Steve79 schreef op woensdag 12 november 2014 @ 22:14:
Ik zou me graag willen toevoegen tot het tweakers team, zojuist aangemeld met de naam Dreamteam.
Welkom

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 634227

Hoi

=-D

[ Voor 92% gewijzigd door Anoniem: 634227 op 02-12-2014 21:12 . Reden: gekozen voor tweakers ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S401
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:57
World Citizen schreef op zondag 09 november 2014 @ 13:05:

We hebben een stemronde gehad onder de officieren. 3 van de 5 hebben gekozen voor het kicken van 12 leden die de afgelopen dagen niet hebben meegedaan aan de TF. Dit gebaseerd op statistieken die de leden in kunnen zien (de link staat in de chat). Daarvoor zijn deze leden ook zelden actief geweest. Chat log was ook niet te vinden.

De leden die we kicken kunnen contact opnemen als ze met hernieuwde zin terug de TF in willen.

Het is nog steeds een TaskForce zonder veel druk, maar het is wel handig als we allemaal aanvallen als we een OP niet halen. Iedereen is gebaat bij de beloning en we kennen spelers die heel graag actief mee willen doen.

Heb net mijn aanvraag gedaan, speel Boom Beach nu denk ik een maandje met veel plezier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:52

mvds

Totally awesome!

World Citizen schreef op zondag 09 november 2014 @ 13:05:

Ik hoor daar hopelijk niet bij? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dweebus
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07-05 14:21
Leuk spel, in het begin. Maar kan het nauwelijks nog opstarten. Sluit elke keer af tijdens het laden.
Zolang ze daar geen fatsoenlijke oplossing voor hebben bedacht, speel ik het dus niet meer.

Ze stellen dan voor om de game opnieuw te installeren. Dan gaat het 2 of 3 keer goed en vervolgens weer net zo hard op z'n plaat. Helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 634570

Hallo, sinds 18 tot 22 dagen krijg ik geen nieuwe eilanden meer om te
Veroveren. Zowel geen eilanden met van andere spelers als eilanden die ingeprogrameerd zijn(automatische) heb al geprobeerd om verschillende eilanden te verslaan en te veroveren. Ben op het moment lvl 31 en heb 176 overwinningspunten.
Krijg wel nogsteeds meldingen van bijvoorbeeld dr. Terror elke woensdag en zaterdag. Ook krijg ik nog gewoon de melding wanneer er een grondstofbasis vervoverd word.
Het is nu al rond de 20 dagen onveranderd.
Iemand een idee wat het zou kunnen zijn en waarom dat er niks meer veranderd eigenlikl
Op mijn plattegrond. Thx alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VERINGTENTJE

VERINGTENTJE

BtC Hodler since '15

Misschien moet je je radar upgraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer

TrailBlazer

Karnemelk FTW

Eerst hele kasrt schoonspelen

Hoe verdedig je je basis tegen 6 tanks en medic lvl 35 speler sloopt zo mijnlvl 39 basis zonder verliezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VERINGTENTJE

VERINGTENTJE

BtC Hodler since '15

Trail, ik zie dat je redelijk wat "niet wapens" vlakbij het strand heb staan. Tanks kunnen bij jou al ~11 dingen aanvallen (en dus redelijk wat energy opbouwen) voordat ze ook maar iets van dmg krijgen. Misschien je storage buildings wat naar achter zetten, en wat wapens meer naar voren? En je cannons zoveel mogelijk upgraden.

Maar eerlijk gezegd, bij mij komen lagere lvl spelers met tanks er ook redelijk makkelijk door.

Over onze Taskforce groep:

We hadden het er al over in de chat, maar is het misschien een idee om een minimum aan intel per week te 'eisen'? (Al is het maar 5 per week, zodat mensen in ieder geval 'groeien'). Tevens ben ik er voor om inactieve spelers te kicken, ook al hebben we nog ruimte zat. Zo kunnen we in ieder geval beter/makkelijker zien welke missie we kunnen doen. Nu doen we missies waarvan ik denk dat we die makkelijk kunnen halen, maar als er dan 10+ mensen niet aanvallen omdat ze inactief zijn redden we het niet.

Als we alleen nog actieve spelers hebben, dan kunnen we makkelijker bepalen welke missie haalbaar is.

[ Voor 42% gewijzigd door VERINGTENTJE op 18-11-2014 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
Beste Tweakers.net FanForce leden.. #28YJPG2

Door de verschillende geluiden en meningen in de chat van onze taskforce is gebleken dat er veel leden zijn die erg enthousiast zijn. Ook blijkt er een best groot deel met minder actieve leden, en helaas nog een enkele die compleet afwezig is.

Dit roept terecht een discussie op over de koers van de Taskforce... en na een onofficiele peiling is gebleken dat er toch wel een voorkeur is voor wat meer actie.

Dit betekend niet direct een geheel andere koers. We kunnen nu alleen gaan kijken wat er dan precies veranderd moet worden... En of we een doelstelling moeten gaan zetten.
In de chat zijn al meerdere ideeen aangehaald om te motiveren of om toch te straffen. De meningen zijn verdeeld, en dat is goed.

Wat veelal aangedragen word en het kernpunt is waar we iets aan moeten gaan doen is de zogenaamde "Leechers"

Dit zijn de spelers die echt helemaal niet aanvallen. En dan vooral in de missies die we niet winnen.. Er blijven dan vaak nog een aantal mensen over die niet aangevallen hebben. Op zich is dit niet erg, als we een beetje weten waarom. Je bent op vakantie, je heb geen tijd... je voelt je slapjes.. Je bent een watje... je durft niet...

Maar als we helemaal niets van je horen en je valt helemaal niet aan, dan gaan we dat iets harder aanpakken.

We houden een sheet bij.. en daar heb je toegang toe. De link kun je in de chat vinden.
Er komen 2 nieuwe basis regels...

Regel - 1
Spelers die 3x binnen een maand niet aanvallen bij een operatie die wie niet gehaald hebben worden gekicked.
Als we een operatie wel gehaad hebben, maakt het dus niet uit dat je niet aangevallen hebt.
Dit geld enkel voor de mensen die dus niet aanvallen bij missie die we niet halen. Dit is zonde, en dan willen we liever een andere speler voor.
(Dit geld niet voor spelers die zich afmelden of kenbaar maken in de chat waarom)

Regel - 2
Spelers die maar 2x of minder aanvallen per week worden gekicked.
(Dit geld niet voor spelers die zich afmelden of kenbaar maken in de chat waarom)

Dit omdat beide regels toch wel een minimum moeten zijn voor deelname aan een taskforce.

Deze regels zouden nog strenger gezet kunnen worden, ik hoor hier graag jullie mening in.

Deze 2 maatregelen zijn enkel bedoeld voor spelers die dus echt niet meedoen.

Einde Deel 1

Deel 2 gaat over de verschillende regels die de leden hebben aangedragen en die eventueel ingevoerd kunnen worden. Er volgt overzicht... morgen.

AANMELDINGEN MOGEN NOG STEEDS BINNENKOMEN!!!! 5 plekken vrij

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainmaker
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-07-2024

Rainmaker

RHCDS

Net een join request op de taskforce gedaan.

Kan iemand hem goedkeuren? :)

We are pentium of borg. Division is futile. You will be approximated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 635795

spam

[ Voor 94% gewijzigd door BM op 24-11-2014 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 342463

spam

[ Voor 97% gewijzigd door BM op 25-11-2014 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
Als SirOdysseus hier ergens rond hangt..

Mijn neerbuigende welgemeende excuses...
Ik heb je gekikkerd en dat was niet de bedoeling... Omdat je zo kort lid was zat je niet in mijn systeem en kwam je eruit als iemand die niet aanvalt... Ik heb gefaald.

Je mag uiteraard weer direct lid worden!!!!
Stuur me even een PM.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
Steevo stuur me even een PM...

FreeReef.nl

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te werven voor crews of tasks forces