Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Momentje
Het was dus niet de bedoeling dat je eruit gekicked werd..
[ Voor 15% gewijzigd door World Citizen op 02-12-2014 21:01 ]
FreeReef.nl
Snel terugkomen en weer lekker verder spelen
Ontopic:
Er is weer nieuwe informatie gekomen voor de update voor BoomBeach. In de volgende update krijg je een radartje te zien wanneer je kans krijgt op een nieuwe invasie.
De kans op een nieuwe invasie wordt ook steeds beter naarmate het langer duurt dat je een nieuwe pvp of npc krijgt. Meer info hier http://forum.supercell.ne...More-Consistent-Invasions
Hopelijk komt hij snel en gaat Dr. Terror op woensdag ook nog wat omlaag. Kunnen we weer verder met de game
Ahh, die update ziet er goed uit. Laat maar komen
Dit komt nooit meer goed. Kale macaroni for life. ®Jaapio Verwijderd69
[ Voor 86% gewijzigd door BM op 08-12-2014 09:46 ]

B&W 684 S2 samen met een Harmon Kardon HD3480 (10 jaar oud) + TV + Apple TV + Spotify premium via airplay vanaf de iPad.
[ Voor 15% gewijzigd door De Ingenieur op 08-12-2014 12:04 ]
Goed idee. Een officier start de missie en gaat het eerste uur een tekening maken hoe de rest aanvalt. Die post het in dit topic (of ergens anders) en de verwijzing laten we regelmatig verschijnen in de taskforce chat?BigNaatje schreef op maandag 08 december 2014 @ 12:04:
Ik weet niet meer precies wie het opperde in de teamchat, maar is het een idee om een taskforce topic op te zetten waar we tactieken voor de missies kunnen posten. Het komt nu nogal vaak voor dat we een basis van twee kanten aanvallen en dat is een beetje zonde. Kan ook in dit topic wat mij betreft, aangezien er volgens mij niet veel buitenstaanders deze berichten lezen.
Tis maar een idee.
update loopt bij mij nu, ben benieuwd wat het is!
https://twitter.com/BoomB...42223467366846464/photo/1
alle update info:
http://forum.supercell.ne...32&viewfull=1#post3383332
• The Grenadier! A powerful ranged unit that deals area damage, rather inaccurately (available at HQ 16)
• Leaders and Officers can spend Intel to sabotage (destroy) random defensive buildings in Task Force operations
• Added a fresh batch of new Power Bases and NPC levels
dit vind ik wel een grappige, geeft wat meer dynamiek aan het spel! Nu wil ik ook officier worden!
Dat opperde ik, maar weet niet hoe de rest erover denkt (kwam in de chat weinig reactie op). Dan hoeven we ook dit topic niet te "vervuilen" met onze dagelijkse beslommeringenBigNaatje schreef op maandag 08 december 2014 @ 12:04:
Ik weet niet meer precies wie het opperde in de teamchat, maar is het een idee om een taskforce topic op te zetten waar we tactieken voor de missies kunnen posten. Het komt nu nogal vaak voor dat we een basis van twee kanten aanvallen en dat is een beetje zonde. Kan ook in dit topic wat mij betreft, aangezien er volgens mij niet veel buitenstaanders deze berichten lezen.
Hoeft denk ik niet een officier te zijn (ik wil ook mogen kliederenEnerQi schreef op maandag 08 december 2014 @ 12:20:
[...]
Goed idee. Een officier start de missie en gaat het eerste uur een tekening maken hoe de rest aanvalt. Die post het in dit topic (of ergens anders) en de verwijzing laten we regelmatig verschijnen in de taskforce chat?
Tis maar een idee.

[ Voor 136% gewijzigd door luappul op 09-12-2014 09:49 ]
Bij de tekening aangeven waar "lagere" en "hogere" spelers mogen aanvallen? Omcircelen met rood voor hogere spelers, blauw voor lagere spelers met die kleuren aangeven welke wapens men kan verslaan in welke volgorde?Steevo_S schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 10:18:
Misschien ook wat tips voor de lagere, ik merk dat met mijn huidige troepen vaak niks kan uithalen op de meeste basissen (rocket launchers schieten mijn Zookas direct kapot, zapper bevriest alles en sta dan stil). Ik probeer vaak wel force points te halen maar wat tips zijn meer dan welkom
Coordineren moet toch beter kunnen
\[IOS/Android] Boom Beach - taskforce: [Tweakers]
Ik heb nog geen uitgebreide topicstart gemaakt, en heb daar waarschijnlijk de komende dagen ook niet echt veel tijd voor dus mede-auteurs zijn welkom!
[ Voor 19% gewijzigd door luappul op 09-12-2014 11:03 ]
Ik zit deze week in het buitenland, en heb echt bagger mobiele dekking hier. Ik kan boom beach dus niet meer starten.
De wifi hier in het hotel werkt redelijk, maar blokkeert lijkt het alle poorten behalve 80 en 443. En boom beach blijft nu dus gewoon hangen op het loading screen.
Niet kicken aub
We are pentium of borg. Division is futile. You will be approximated.
Zet bij de aanvraag even je tweakers nickname... Houden we die plek vrij voor je
FreeReef.nl
[ Voor 94% gewijzigd door BM op 15-12-2014 09:15 ]
[ Voor 95% gewijzigd door BM op 15-12-2014 09:15 ]
The attribute of statue is randomly generated after being produced. So sometimes, you may produce the one you don’t like. In order to prevent this, I will share you some tips to produce the best statue.
PS: You must have enough gems to speed up producing statue.
1. Choose the type of statue you needed and start producing.
2. Turn on your device’s Airplane mode.
3. Return to Boom Beach quickly. Use gems to speed up producing the statue, then you can see the attribute of the statue.
4. [Key] If you are not satisfied with the statue’s attribute, shut down Boom Beach in the backstage immediately and then turn off Airplane mode.
5. Restart Boom Beach, stop producing the statue, then the game will give 7 crystals back to you. Thus, you can repeat to produce the statue until getting the best one.
PS: If get the statue you like in step 4, you just shut down the game in the backstage and turn off Airplane mode, then wait for it to complete.
Daarentegen gaat dit bij Android gebruikers wat anders. Je kan namelijk niet verder spelen als je je toestel in Airplane Mode zet. Je verbinding wordt direct verbroken. Ik vond een andere manier op het supercell forum en wil deze graag met jullie delen.
1. Connect data plan in first mobile (Mobile1)and start the WIFI hotspot
2.Connect the wifi hotspot in the mobile(Mobile2) you are gonna play
3. Start BB in mobile2
4. Switch off the data plan not hotspot in mobile1
5. Start the sculpting in mobile2
6. Gem it and peek the statue
7. close the BB in mobile2
8. Now connect mobile2 (wifi or dataplan)normally as you always do
9. Start bb
Je hebt dus 2 toestellen nodig met android en hotspot functionaliteit. Ik heb het getest en het werkt, ik heb echter niet gekeken of je elke keer precies dezelfde statues krijgt, dat ga ik morgen testen met Terror,
Hoop dat jullie hier wat aan hebben
Niet elke aanval is de beste, maar het is in ieder geval iets.
Geen geluid, want dat werkte niet bij de opname...
Eerst een paar PVP, dan een paar DrT en nog 3 NPC aanvallen...
Er zit er ook 1 bij waar ik verlies... leek me handig.
[ Voor 9% gewijzigd door World Citizen op 21-12-2014 14:09 ]
FreeReef.nl
Wij zijn Dutch Action en opzoek naar nieuwe actieve en gezellige spelers.
Als jij zin hebt en er voor wil gaan, zien we je graag bij Dutch Action.
Tot gauw!
Wies.
In deze map heeft de speler veel mijnen rechts liggen zodat je rechts niet echt makkelijk omhoog kunt lopen.
Rockets staan links waardoor je dus links ook niet echt omhoog kunt lopen. Over het algemeen zijn deze tegenstanders lastig met warriors... Maar in sommige gevallen is er een diagonale oplossing.
Het is niet de moeilijkste basis... maar het gaat om de tactiek toch
FreeReef.nl
Daddy of 3 :)
Verwijderd
Je kunt ingame een verzoek sturenQuasaR schreef op maandag 12 januari 2015 @ 10:16:
Is er nog plek om te joinen ? Mijn ingame naam is QuasaR maar ik voldoe nog niet aan de minimale 300 punten. Is het dan wel mogelijk om deel te nemen ?
Tnx
Zit er bij!
Daddy of 3 :)
Verwijderd
Wij zijn Gridlock en opzoek naar nieuwe actieve en gezellige spelers.
Als jij zin hebt en er voor wil gaan, zien we je graag bij Gridlock ;-)
Tot gauw!
Payback
Verwijderd
Wij zijn ook nog op zoek naar actieve gebruikers, wij zijn een groep van maximaal 25 mensen.
deelname is op verzoek. Intel verzamelen is een must. zodat we vaak kunnen aanvallen!!!
zoek ons op onder dutch 5 ever of #29LU8CG
Huidige VP 150, HQ 11.
[ Voor 158% gewijzigd door Proteus_x op 26-01-2015 12:44 ]
Verwijderd
Dutch Forces heet onze gevechtsgroep, zoeken actieve spelers, momenteel staat spelers op maximaal 10 en hebben we 5 actieve leden. Iedereen welkom, enige wat we vragen is bij missies bij te dragen.
Verwijderd
Wij zijn > Fury NL < en zoeken nog 12 mensen voor onze 25 mans Task force. We zijn kortgeleden van 10 naar 25 gegaan en zijn een behoorlijk actief en trouw groepje. We doen praktisch elke dag een missie.
We zoeken leden die 40 plus zijn omdat anders het verschil te groot wordt
We hopen met wat extra spelers wat moeilijkere missies te gaan doen met hopelijk hogere rewards
Je vind ons onder > Fury NL < of #298882Y.
Dutch Action is weer opzoek naar enthousiaste, gezellige en actieve spelers!!
Wij zijn een groep van maximaal 25 spelers en heten: Dutch Action.
Elke dag doen wij een nieuwe missie en hebben er veel plezier in.
Wij staan in de top 500 van de wereld!
Als je actief en gezellig bent - kom bij ons!!
Je hebt wel minstens 500 medailles nodig om lid te worden - hopelijk zien we jou daar gauw!!
Voor iedereen met minder medailles zie onze zuster task forces:
- Dutch Action 2, minimaal 300 medailles
- Dutch Action 3, minimaal 200 medailles
Kom en versterk onze task force!
Groet,
Wies.
[ Voor 9% gewijzigd door Wiesje13 op 21-02-2015 16:55 ]
Tips?
Vraag me af of dit nog steeds werkt-WarAx- schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 13:30:
Ik was dit even vergeten maar hierbij nog even de statue peeking voor Android gebruikers. Je kan als Apple gebruiker al langer Statue peeken maar blijkbaar kan dit dus ook voor Android gebruikers. Bij Apple is het redelijk simpel namelijk:
The attribute of statue is randomly generated after being produced. So sometimes, you may produce the one you don’t like. In order to prevent this, I will share you some tips to produce the best statue.
PS: You must have enough gems to speed up producing statue.
1. Choose the type of statue you needed and start producing.
2. Turn on your device’s Airplane mode.
3. Return to Boom Beach quickly. Use gems to speed up producing the statue, then you can see the attribute of the statue.
4. [Key] If you are not satisfied with the statue’s attribute, shut down Boom Beach in the backstage immediately and then turn off Airplane mode.
5. Restart Boom Beach, stop producing the statue, then the game will give 7 crystals back to you. Thus, you can repeat to produce the statue until getting the best one.
PS: If get the statue you like in step 4, you just shut down the game in the backstage and turn off Airplane mode, then wait for it to complete.
Daarentegen gaat dit bij Android gebruikers wat anders. Je kan namelijk niet verder spelen als je je toestel in Airplane Mode zet. Je verbinding wordt direct verbroken. Ik vond een andere manier op het supercell forum en wil deze graag met jullie delen.
1. Connect data plan in first mobile (Mobile1)and start the WIFI hotspot
2.Connect the wifi hotspot in the mobile(Mobile2) you are gonna play
3. Start BB in mobile2
4. Switch off the data plan not hotspot in mobile1
5. Start the sculpting in mobile2
6. Gem it and peek the statue
7. close the BB in mobile2
8. Now connect mobile2 (wifi or dataplan)normally as you always do
9. Start bb
Je hebt dus 2 toestellen nodig met android en hotspot functionaliteit. Ik heb het getest en het werkt, ik heb echter niet gekeken of je elke keer precies dezelfde statues krijgt, dat ga ik morgen testen met Terror,
Hoop dat jullie hier wat aan hebben
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Wellicht is het dus tijd/level(?) gebonden.
Wel jammer dat het topic grotendeels voor recruiting van gevechtsgroepen wordt gebruikt, ben nog niet zo heel lang bezig en kan wel wat tips gebruiken.
Je Statue reeks is vooraf vastgesteld. Dus toen je acount werd aangemaakt was al bekend welke je zou krijgen in welke volgorde.dutchgio schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 22:46:
Heb het een keer geprobeerd, je kunt de uitkomst zien zonder diamanten te verspillen, maar als je het dan annuleert en nog een keer aanzet krijg je exact dezelfde statue.
Wellicht is het dus tijd/level(?) gebonden.
Wel jammer dat het topic grotendeels voor recruiting van gevechtsgroepen wordt gebruikt, ben nog niet zo heel lang bezig en kan wel wat tips gebruiken.
Je kunt inderdaad kijken welke je krijgt als je hem aan het bouwen bent, en dit kan handig zijn.
Ik zoek bv al een tijdje een bepaald statue, maar kan hem nu niet plaatsen omdat ik eerst mijn sculpor moet upgraden. Ik kijk dus telkens welke ik krijg.... als het een statue is die ik wil hebben, cancel ik hem.. en bouw hem later opnieuw, zodat ik hem kan plaatsen.
Meer van deze Tips op onze TaskForce website.
Tips
FreeReef.nl
Als een basis te sterk is en je na een tijd zo'n geel uitroepteken krijgt, heeft het dan zin om dat te doen, of kun je die beter laten staan en pas aanvalleb tot je zelf beter bent en wel sterk genoeg om aan te vallen en te veroveren?
Met gewone PvP net zo, al levert het dan soms misschien nog wel een wat makkelijkere tegenstander op. Bij de grondstofbasissen niet lijkt het.
Grondstofbasissen worden doorgaans niet makkelijker inderdaad, tenzij je zelf erg in VP zakt (dat is mijn ervaring in ieder geval). Wel heb ik soms een basis gewisseld als die echt niet in mijn speelstijl past, dan is het soms makkelijker om een "sterkere" basis te hebben waar je je units beter kunt inzetten.dutchgio schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 21:32:
Hoe zou het met het zoeken naar een 'nieuwe' grondstofbasis?
Als een basis te sterk is en je na een tijd zo'n geel uitroepteken krijgt, heeft het dan zin om dat te doen, of kun je die beter laten staan en pas aanvalleb tot je zelf beter bent en wel sterk genoeg om aan te vallen en te veroveren?
Met gewone PvP net zo, al levert het dan soms misschien nog wel een wat makkelijkere tegenstander op. Bij de grondstofbasissen niet lijkt het.
Heb ook nog niet echt een tactiek, alhoewel; een volledig leger van soldaten heeft tot nu toe het meeste succes, met bazooka's of machine gunners lukt het niet echt.
Verwijderd
Gr,
Marco
Verwijderd
Wij zij als TF op zoek naar actieve spelers. Elke dag een missie!
Wat wij vragen is om gezellig mee te doen en actief te zijn.
zoek ons op dutch kingpins of #R20RY8
deelname vereiste is wel 300 en er word verwacht dat iedereen voldoende blauwe mapjes haalt.
Verwijderd
Verwijderd
Elke dag een missie Mambo en up, Ervaring niveau 40 en hoger zijn altijd welkom!
Gezellige groep mensen, maar we zijn de slackers zat en zoeken actieve vervangers.
Dat hangt af van de totale opslagcapaciteit van de productie-gebouwtjes op je grondstofeilanden.Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 12:39:
Heeft iemand een idee hoeveel grondstoffen je maximaal op je bootjes kunt bewaren (de grondstofbootjes, niet de aanvalsbootjes natuurlijk)?
|| Vierkant voor Wiskunde ||
0.5 (x + 1)^2 + 0.5 (x + 1) - 1
edit: versimpeld: 0.5x^2 + 1.5x
[ Voor 17% gewijzigd door Rannasha op 14-03-2015 16:18 ]
FreeReef.nl
x a + 0.5 b x^2 - 0.5 b x
a is de GBE hoeveelheid van het eerste schot (bv 2 voor Flare, 10 voor Barrage), b is de toename van de prijs per schot (bv 1 voor Flare, 6 voor Barrage), x is het aantal schoten.
Dus: 6 Artillery schoten (a = 3, b = 2, x = 6):
6 * 3 + 0.5 * 2 * 6^2 - 0.5 * 2 * 6 = 18 + 36 - 6 = 48
Lol Johan! hier LatinStyleVerwijderd schreef op woensdag 11 maart 2015 @ 16:34:
Hallo allemaal.
Wij zij als TF op zoek naar actieve spelers. Elke dag een missie!
Wat wij vragen is om gezellig mee te doen en actief te zijn.
zoek ons op dutch kingpins of #R20RY8
deelname vereiste is wel 300 en er word verwacht dat iedereen voldoende blauwe mapjes haalt.
Zit in de clan: Dutch KingPins en groeien als een malle. 25 leden en zitten binnen 3 weken van plaats 8k nu op 2k op de ranglijst.
Denk over een week of 4 a 5 zitten we in de top 50 wel als we zo doorgaan. Halen gemiddeld per week 400 intell.
[ Voor 54% gewijzigd door Xtr3me4me op 15-04-2015 13:48 ]
Zoek ons op Boom Beach en vindt onze drie gezellige groepen:
Dutch Action - 500 Medals, top 500 team - speelt Tondeldoos
Dutch Action 2 - 300 Medals, speelt Mambo
Dutch Action 3 - 100 Medals en helpt de nieuwere spelers doorgroeien naar DA of DA2
Heb je zin in Boom Beach om in een leuke groep te zitten, en met zijn allen er voor gaan? Kom er bij!!
Verwijderd
Klinkt als een vermakelijk spel maar is het niet te laat om er nu nog aan te beginnen ?
Mensen zijn al veel ver om nog ingehaald te kunnen worden etc.
Goedemorgen,Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 11:30:
Goedemorgen,
Klinkt als een vermakelijk spel maar is het niet te laat om er nu nog aan te beginnen ?
Mensen zijn al veel ver om nog ingehaald te kunnen worden etc.
Je moet het spel iig niet meer gaan spelen omdat je bovenaan wilt staan. Dat gaat mij ook nooit lukken. Het beste is gewoon om het te proberen, je merkt snel genoeg of je het leuk vind of niet.
Je kunt het toch gewoon proberen? Als het niet bevalt verwijder je het weer. Ik vind het in ieder geval beter spelem als voorganger Clash of Clans.
Verwijderd
Nee okay begrijp ik, maar de mensen die ik ken die dat spelen zitten rond de level 50. Dat is vrij hoog geloof ik, dus zal dan waarschijnlijk nooit met hen kunnen spelen of wel?THEDARKEST schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 11:32:
[...]
Goedemorgen,
Je moet het spel iig niet meer gaan spelen omdat je bovenaan wilt staan. Dat gaat mij ook nooit lukken. Het beste is gewoon om het te proberen, je merkt snel genoeg of je het leuk vind of niet.
Ik speel nu zelf tiny troopers, mr ben dat redelijk zat
Verwijderd
Ik ga het proberen! Thanks voor je reactie.dutchgio schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 11:34:
Met de intentie om bovenaan te staan moet je ook niet spelen, dat is niet bij te houden. Ook niet als je vanaf het begin bent begonnen.
Je kunt het toch gewoon proberen? Als het niet bevalt verwijder je het weer. Ik vind het in ieder geval beter spelem als voorganger Clash of Clans.
Graag gedaan en veel speelplezier!Verwijderd schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 11:36:
[...]
Ik ga het proberen! Thanks voor je reactie.
Mocht je het leuk vinden en je bent al wat verder dan kan je altijd even vragen of je bij de Tweakers TF mag
De taskforce maakt het spel nog vele malen leuker namelijk!
Verwijderd
AitTHEDARKEST schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 11:38:
[...]
Graag gedaan en veel speelplezier!
Mocht je het leuk vinden en je bent al wat verder dan kan je altijd even vragen of je bij de Tweakers TF mag
De taskforce maakt het spel nog vele malen leuker namelijk!
Ik moet sowieso even wachten tot ik thuis ben, want ik heb wifi nodig om te spelen

Hopelijk is het ook leuk als je niet constant kan spelen
Had ik ook wel even mogen zeggen idddutchgio schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 11:38:
Is alleen toevallig net een update geweest, de servers liggen nog ongebeer een uurtje plat. Daarna kun je in alle vrijheid spelen.

Het is zeker ook leuk als je niet constant kan spelen, de vraag is meer kan je de verslaving aan dat je soms niet kan spelenVerwijderd schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 11:44:
[...]
Aitthanks.
Ik moet sowieso even wachten tot ik thuis ben, want ik heb wifi nodig om te spelen![]()
Hopelijk is het ook leuk als je niet constant kan spelen
dat je periodiek door Hammerman aangevallen gaat worden is dan wel minder, ik heb mijn base nu net goed staan zodat niemand me aanvalt en ik dus mooi door kan zonder verlies van grondstoffen.
misschien ook een idee om dit topic nieuw leven in te gooien, en niet alleen te gebruiken voor recruiting van nieuwe leden voor je gevechtsgroep.
[ Voor 22% gewijzigd door dutchgio op 06-05-2015 11:54 ]
Verwijderd
Hehe, ik zal wel moeten. Ik heb geen abbo op mijn ifoon 5 of ik moet gaan hotspotten met mijn blackberryTHEDARKEST schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 11:51:
[...]
Het is zeker ook leuk als je niet constant kan spelen, de vraag is meer kan je de verslaving aan dat je soms niet kan spelen
Ik hotspot ook regelmatig van mijn eifoon naar mijn eipetVerwijderd schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 11:53:
[...]
Hehe, ik zal wel moeten. Ik heb geen abbo op mijn ifoon 5 of ik moet gaan hotspotten met mijn blackberryzou ver gaan
Verwijderd
En hoe bevalt de update ?dutchgio schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 11:53:
ben wel benieuwd naar die update, lijkt aardig wat nieuws toe te voegen.
dat je periodiek door Hammerman aangevallen gaat worden is dan wel minder, ik heb mijn base nu net goed staan zodat niemand me aanvalt en ik dus mooi door kan zonder verlies van grondstoffen.
misschien ook een idee om dit topic nieuw leven in te gooien, en niet alleen te gebruiken voor recruiting van nieuwe leden voor je gevechtsgroep.
Die Hammerman aanval moet je wel zelf aftrappen voor zover ik begreep en hij steelt geen grondstoffen ;-)dutchgio schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 11:53:
ben wel benieuwd naar die update, lijkt aardig wat nieuws toe te voegen.
Vanavond ff de nieuwe Dr Terror aanpakken en het nieuwe gebouw plaatsen. Er zijn wel wat superhandige dingen, maar eigenlijk kost het een paar weekjes denk ik om er echt achter te komen hoe goed de update is.
Ben nog te laag voor het nieuwe gebouw, hoofdgebouw moet eerst nog omhoog..
Nieuwe Dr. Terror indeling is wel minder, nu kom je veel minder ver en is het al veel eerder moeilijk om de volgende te halen.
Maar je krijgt veel meer resources per winst dus denk dat het daarmee gelijk wordt getrokken.dutchgio schreef op woensdag 06 mei 2015 @ 14:14:
Ja klopt, dat zag ik in het filmpje ook. Zag het eerst alleen in de changelog staat van de update, servers waren nog down dus was onbekend wat dat zou inhouden maar valt dus mee.
Ben nog te laag voor het nieuwe gebouw, hoofdgebouw moet eerst nog omhoog..
Nieuwe Dr. Terror indeling is wel minder, nu kom je veel minder ver en is het al veel eerder moeilijk om de volgende te halen.
Verwijderd
Dat ligt een beetje aan jouw speelstijl en hoe vaak je online bent. Maar als je snel wilt groeien is het erg belangrijk om je Headquarters, Armory, Radar, Landing Crafts en Gunboat te upgraden. Daarnaast zo snel mogelijk de Sculptor plaatsen en proberen paarse en rode statues te krijgen.Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2015 @ 16:19:
Waar kan ik mij in het beginsel het best op focussen ? Heb het weer gedownload en ben level 11 zie ik (blijkbaar in het verleden ff gespeeld)
Edit: En vergeet natuurlijk niet om constant upgrades af te trappen in de Armory
[ Voor 7% gewijzigd door Aggronor op 08-05-2015 09:36 ]
Verwijderd
Ait, thanks! Gaat vrij aardigTHEDARKEST schreef op vrijdag 08 mei 2015 @ 09:35:
[...]
Dat ligt een beetje aan jouw speelstijl en hoe vaak je online bent. Maar als je snel wilt groeien is het erg belangrijk om je Headquarters, Armory, Radar, Landing Crafts en Gunboat te upgraden. Daarnaast zo snel mogelijk de Sculptor plaatsen en proberen paarse en rode statues te krijgen.
Edit: En vergeet natuurlijk niet om constant upgrades af te trappen in de Armory
Verwijderd
Vind het nieuwe filmpje met de grenadiers ook wel leuk.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=NKGvjbU3yRA]
Iemand interesse in een enthousiast en aanvallend teamlid?
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Verwijderd
Ik ben redelijk verslaafd geraakt aan dit spelletje hehe. Speel sowieso elke dag. Nu lvl 20 en 100 overwinningspunten
Ik doe trouwens vrijwel niets aan verdediging is dat verkeerd?
Iedereen heeft z'n eigen speelstijl. Ik zal echter wel iets doen aan je verdediging, anders moet je later in het spel (als het wel uit gaat maken) alles gaan doen! Kan je beter nu al vast beginnen!Verwijderd schreef op maandag 18 mei 2015 @ 10:32:
Goedemorgen,
Ik ben redelijk verslaafd geraakt aan dit spelletje hehe. Speel sowieso elke dag. Nu lvl 20 en 100 overwinningspunten
(HQ 17 / OP 420)
Mijn redenatie is dat je geen resources (hout steen ijzer) wint door beter te verdedigen, en met een goede defence word je nog regelmatig geplunderd.Verwijderd schreef op maandag 18 mei 2015 @ 10:32:
Goedemorgen,
Dus Offence upgraden om zo dus meer resources binnen te kunnen halen. Je kunt altijd wat tijd opvullen door ergens een keer defence te upgraden.. Maar max level word je enkel door veel aan te vallen en te winnen. (of je moet een jaar en wat bezig willen zijn )
Defence is niet onbruikbaar.. dat ook weer niet. Je kunt er diamanten en Intel mee winnen, en op Hammerman dagen ook modules. Die alle 3 zijn natuurlijk erg gewild... dus helemaal niets aan doen is ook niet ideaal (kom ik nu achter)
En Ik zweer bij Warriors om aan te vallen.. hiermee plunder je iedereen... Met jouw XP heb je wellicht iets aan ons Filmpje.
-Upgrade Warriors, Shock, medkit en Landingcrafts... en je verslaat bijna iedereen die 10Xp hoger is als jijzelf.
[ Voor 13% gewijzigd door World Citizen op 18-05-2015 14:38 ]
FreeReef.nl
Verwijderd
Precies dat was ook mijn idee erachter om gewoon te investeren in mijn aanval+boten.World Citizen schreef op maandag 18 mei 2015 @ 14:36:
[...]
Mijn redenatie is dat je geen resources (hout steen ijzer) wint door beter te verdedigen, en met een goede defence word je nog regelmatig geplunderd.
Dus Offence upgraden om zo dus meer resources binnen te kunnen halen. Je kunt altijd wat tijd opvullen door ergens een keer defence te upgraden.. Maar max level word je enkel door veel aan te vallen en te winnen. (of je moet een jaar en wat bezig willen zijn )
Defence is niet onbruikbaar.. dat ook weer niet. Je kunt er diamanten en Intel mee winnen, en op Hammerman dagen ook modules. Die alle 3 zijn natuurlijk erg gewild... dus helemaal niets aan doen is ook niet ideaal (kom ik nu achter)
En Ik zweer bij Warriors om aan te vallen.. hiermee plunder je iedereen... Met jouw XP heb je wellicht iets aan ons Filmpje.
-Upgrade Warriors, Shock, medkit en Landingcrafts... en je verslaat bijna iedereen die 10Xp hoger is als jijzelf.
[video]
ik zal in mijn achterhoofd houden om toch af en toe een defence upgrade aan te zetten al zal het lastig worden
thanks voor de tipsss
edit: zal dat filmpje thuis eens checken
Top! Als je straks in de 300VP zit, kom eens kijken in de Tweakers.net TaskforceVerwijderd schreef op maandag 18 mei 2015 @ 14:55:
[...]
Precies dat was ook mijn idee erachter om gewoon te investeren in mijn aanval+boten.
ik zal in mijn achterhoofd houden om toch af en toe een defence upgrade aan te zetten al zal het lastig worden
thanks voor de tipsss
edit: zal dat filmpje thuis eens checken
www.taskforcetweakers.com
FreeReef.nl
Verwijderd
Zal ik zeker gaan doen al zal het nog wel ff durenWorld Citizen schreef op maandag 18 mei 2015 @ 15:58:
[...]
Top! Als je straks in de 300VP zit, kom eens kijken in de Tweakers.net Taskforce
www.taskforcetweakers.com
Verwijderd
Wow die warriors zijn keihard..en ik maar mijn heavy's en zooka's upgraden..World Citizen schreef op maandag 18 mei 2015 @ 14:36:
[...]
[video]
Verwijderd schreef op maandag 18 mei 2015 @ 20:23:
[...]
Wow die warriors zijn keihard..en ik maar mijn heavy's en zooka's upgraden..
Hier heb je evt nog wat video's.. Ook Warriors op een hoger level
FreeReef.nl
Overstappen naar krijgers? Iedereen hier is er zo enthousiast over
Verwijderd
Moet ze eerst nog even trainen denk ik, maar moet zeggen dat mijn heavy's en zooka's nu eindelijk een beetje vorm beginnen te krijgen. Het aanvallen wordt makkelijkerWorld Citizen schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 09:26:
[...]
Je moet er even aan wennen.. en het gaat allemaal best snel, maar het is echt de moeite waard om te leren.
Hier heb je evt nog wat video's.. Ook Warriors op een hoger level
Overigens zijn er meer wegen naar Rome, zie bv andere leden in onze Taskforce... Maar Warrios brengt je er gegarandeerd...
FreeReef.nl
Verwijderd
Ga ik doen, thanks weerWorld Citizen schreef op vrijdag 22 mei 2015 @ 13:19:
Inderdaad op de achtergrond Warriors mee trainen en dan uiteindelijk gaan gebruiken als je ze Max hebt voor je XPlevel..
Overigens zijn er meer wegen naar romen, zie bv andere leden in onze Taskforce... Maar Warrios brengt je er gegarandeerd...
ik zit zelf in 1 of andere pauper clan, maar mocht ik in aanmerking komen voor jullie crew zal ik het laten weten.

Beste spelers van Boom Beach!!! TaskForce Tweakers heeft een 2e Taskforce opgestart voor de beginnende speler.
Tweakers 2 |NL|
#29LVY8JP
Iedereen boven de 200VP is welkom, er zijn geen regels en geen eisen, mensen die helemaal niet actief zijn worden wel gekikkerd.
Wil je doorgroeien naar onze hoofd TF dan hoef je enkel te laten zien dat je het serieus neemt, naar 400VP klimmen en je gaat door...
Uiteraard worden in de deze TF de technieken en lessen van onze andere TF gebruikt!
Met vriendelijk Groet
World Citizen
[ Voor 3% gewijzigd door World Citizen op 25-05-2015 12:59 ]
FreeReef.nl
Het is niet de bedoeling om hier te werven voor crews of tasks forces