[IOS/Android] Boom Beach

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-08 10:16
Na heel veel moeite heb ik mijn armory afgelopen week naar 16 gedaan, daarna mijn hookers naar 16/17 gedaan en barrage en artillery naar 11 en 17, sinds dat moment gaat het als een speer, heb weapon lab kunnen bouwen (level 1 met een shock blaster), mijn radar kunnen upgraden en mijn armory nu naar level 17 :)

Ik begin het spelletje eindelijk leuker te vinden ook omdat ik nu eindelijk goed door krijg hoe de statues, flares en GBE werken.

Dinsdag en heb nu 25 intel, op deze manier moet ik eind deze week de 40 wel halen.

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawaai
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 21:45

lawaai

www.oldskoolnl.nl

Ik wilde gaan recruiten voor D**** V****** daar wij enkele hoge leden(oud Dutch Code leden) hebben verloren door inactiviteit en dus weer intel nodig hebben voor het liefst Stronghold (door het missen van die leden lukt dat dus niet meer). Maar ik zie dat er hier precies hetzelfde leeft als bij ons... strijd tussen hele actieve hoge spelers en lage minder actieve spelers (en nog wat combi's ertussenin, maar daar heb je geen last van) regels en leden kicken ... allemaal van die dilemma's.
Dus ik zeg succes en misschien kom ik nog wel een x kijken als de huidige TF niet meer werkt. Mooie site overigens, handig voor de beginnende speler(s). 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdouble
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-09 15:58
Leuke update weer bij BB, jammer dat anderen nog niet je filmpjes kunnen, zal wel snel een update van deze update komen, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggronor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
(overleden)
mdouble schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 19:00:
Leuke update weer bij BB, jammer dat anderen nog niet je filmpjes kunnen, zal wel snel een update van deze update komen, denk ik.
Alleen de aanvallen die je na de update hebt gedaan kan je aan anderen laten zien via de chat ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rensotheone
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 14:12
Beste beachers.....

Sinds de server update van BB deze week ben ik ineeens mijn duikboor "kwijt"
Hij had een duikopdracht van 1 dag maar na 2 dagen zie of hoor ik niets meer van hem.
Als ik een duiklocatie kies dan geeft BB aan dat er al een expeditie bezig is.

Wie weet waar mijn duikboot kan zijn???

Alvast bedankt

Renso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 01:49
Wat vinden jullie van de nieuwe graphic updates?
Ik vind ze er maar flauw uitzien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggronor
  • Niet online
(overleden)
rensotheone schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 10:21:
Beste beachers.....

Sinds de server update van BB deze week ben ik ineeens mijn duikboor "kwijt"
Hij had een duikopdracht van 1 dag maar na 2 dagen zie of hoor ik niets meer van hem.
Als ik een duiklocatie kies dan geeft BB aan dat er al een expeditie bezig is.

Wie weet waar mijn duikboot kan zijn???

Alvast bedankt

Renso
Hoi Renso, ik heb hetzelfde. Even al je locaties af gaan en dan kom je er uiteindelijk 1 tegen waar hij laat zien waar je duikboot naar aan het duiken is. Helaas zie je er niet bij staan hoe lang dat nog duurt :(
Anton.net schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 10:23:
Wat vinden jullie van de nieuwe graphic updates?
Ik vind ze er maar flauw uitzien..
Ik vind eigenlijk alleen de level 20 Cannon een verbetering tot nu toe, de rest vind ik minder en in veel gevallen een achteruitgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rensotheone
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-09 14:12
Hoi Renso, ik heb hetzelfde. Even al je locaties af gaan en dan kom je er uiteindelijk 1 tegen waar hij laat zien waar je duikboot naar aan het duiken is. Helaas zie je er niet bij staan hoe lang dat nog duurt :(

Bedankt voor je reply

Ik ga ff kijken waar hij uithangt maar volgens mij is de duikplek weg...???!!

Ik laat het nog wel ff weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:51
rensotheone schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 13:59:

Bedankt voor je reply

Ik ga ff kijken waar hij uithangt maar volgens mij is de duikplek weg...???!!

Ik laat het nog wel ff weten.
Met de laatste update is dit verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawaai
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 21:45

lawaai

www.oldskoolnl.nl

Ik vind de Sniper tower er erg kinderachtig uitzien, daar de flash beam erbovenop erg gaaf is, die richt op je op zodra je in range komt :D
Canons mooi, delen van aanvallen is super handig!
Nieuwe NPC's zijn lastig dus nog niet zo blij mee :D
Duikboot zou gefixed moeten zijn met update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makooy
  • Laatst online: 20:07
Mocht er nog iemand een leuke clan zoeken dan moeten ze eens kijken bij "Leuk & gelijk". Zit er zelf ook in, geen gevloek/gescheld, iedereen vriendelijk en actief, 2 a 3x per week missies.

TWEAKERS EREDIVISIE VOETBALPOULE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:17

NSG

Je weet niks!

TerrorSource schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 21:54:
Mocht er nog iemand een leuke clan zoeken dan moeten ze eens kijken bij "Leuk & gelijk". Zit er zelf ook in, geen gevloek/gescheld, iedereen vriendelijk en actief, 2 a 3x per week missies.
Clan? Zit je wel in het goede topic? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ah, een topic! _O_

Ik zit eindelijk op level 30 met een HQ van level 13. Het kost me steeds meer moeite om de grondstoffen bij elkaar te krijgen voor grote upgrades (bv HQ of schip). En als ik ze dan bijna heb, dan wordt mijn basis leeg geroofd. Hoe doen jullie dat? Tips zijn meer dan welkom. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pven schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 09:04:
Ah, een topic! _O_

Ik zit eindelijk op level 30 met een HQ van level 13. Het kost me steeds meer moeite om de grondstoffen bij elkaar te krijgen voor grote upgrades (bv HQ of schip). En als ik ze dan bijna heb, dan wordt mijn basis leeg geroofd. Hoe doen jullie dat? Tips zijn meer dan welkom. :)
Blijven aanvallen (map leegmaken) en via Dr. terror toch proberen het te bereiken, maar is wel lastig ja. Ik heb er op dit moment ook vrij veel moeite mee. Mijn verdediging is zwak, mijn aanval opzich okay maar eigenlijk niet sterk genoeg voor de spelers die zich in mijn map bevinden. Moet eigenlijk mijn VP punten droppen of zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggronor
  • Niet online
(overleden)
pven schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 09:04:
Ah, een topic! _O_

PVP's en NPC met hoge loot laten staan en de rest leegplunderen. Dan op een Dr T dag alles achter elkaar van de kaart vegen tot je de upgrade bij elkaar hebt. Als je een resource reward hebt wil het ook flink helpen als je die boost zodat die dubbel telt.

Zit je overigens al in een Taskforce?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muggie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-09 20:40

Muggie

8 pm

Kwam dit topic tijdje terug tegen en Boom beach ook op de tablet gezet en nu bijna een week driftig aan het spelen. Bij het doorlezen van het topic zie ik mensen met enorme bases voorbij komen die levels hebben waarvan het me lijkt dat je zonder extra diamantjes (dus kopen) wel heeeeel veel geduld moet hebben voordat je dat level bereikt omdat je maar een object tegelijk mag upgraden en de upgrades waar ik mee bezig ben (HQ op level 5 nu) uren en uren duren.

Dus bootje upgraden duurt nu iets van 3+ uur en ondertussen kan ik niet echt iets doen omdat de goud en hout opslagen vol zitten, de kluis vol zit en ik dus niets hoef aan te vallen want dat is voor de opbrengst zinloos en ervaringspunten krijg je niet voor aanvallen dus een level hoger word ik daar niet van en al zou dat wel zo zijn dan kan ik daar weer niets mee want mijn boot is aan het upgraden dus ik kan mijn andere objecten niet upgraden ...

Klopt het dat jullie zoveel geduld hebben, er geld aan uitgeven of is er nog een andere weg naar zulke levels en heb ik die afslag over het hoofd gezien?

En ja, ik snap dat deze 'frustratie' het verdienmodel is van de maker maar ben benieuwd hoe jullie daarmee omgaan :)

PSN: mug_8pm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soms een upgrade afmaken met verdiende en/of gevonden diamanten en verder vooral geduld hebben, upgrades gaan uiteraard alleen maar langer duren. Je goud kun je goed kwijt in gebieden ontdekken op je kaart en wapenmagazijn maar ook belangrijk om dus je radar en magazijn zo hoog mogelijk te upgraden.
Heb nu een tank upgrade lopen in wapenmagazijn die duurt 2 dagen en 14 uur ofzo, dan begint het me wel tegen te staan dat het zo lang moet duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Ingenieur
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:57
Het ligt er maar aan hoe je het spel speelt. Ik ben nu level 48 en heb geen cent uitgegeven. Diamanten gebruik ik amper, eigenlijk alleen om grote upgrades aan te zetten.

Ik speel een aantal keer per dag een kwartiertje en in de avond soms langer. Aan het eind van de avond een upgrade aan, zodat die de volgende dag weer klaar in. Ik erger me dus niet zo aan de wachttijden.

Je bent ook nog maar een week bezig, ik speel bb nu een klein jaar denk ik. Geduld is een schone zaak ;)

[ Voor 13% gewijzigd door De Ingenieur op 30-07-2015 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muggie

Muggie

8 pm

Zo doe ik het nu ook inderdaad, maar een nieuw spelletje wil je natuurlijk wat meer spelen dan iets wat je allang hebt. Dan ga ik in de tussentijd maar van de zon en de zee genieten op mijn verworven strandjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Ik heb regelmatig last van een soort bug: Ik start een upgrade op mijn basis (groene pijl, timer begint te lopen, grondstoffen worden van m'n "rekening" afgetrokken).
De volgende keer wanneer ik online ga blijkt dan dat de upgrade er niet meer is, alsof ik hem nooit gestart ben. Ik heb m'n grondstoffen die ik voor de upgrade moest betalen wel terug.

Hebben meer mensen hier last van?
In sommige gevallen kan dit erg vervelend zijn: gisterenavond was ik een 12u durende upgrade van mijn goudopslagplaats gestart. Daarnet zie ik dan dat deze upgrade gewoon verdwenen is. Normaal zou ik al die grondstoffen wel nog hebben, maar natuurlijk is mijn basis deze nacht 2x aangevallen, waardoor ik nu al mijn grondstoffen kwijt ben, en geen upgrade heb. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-09 15:33
Anton.net schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 09:40:
Ik heb regelmatig last van een soort bug: Ik start een upgrade op mijn basis (groene pijl, timer begint te lopen, grondstoffen worden van m'n "rekening" afgetrokken).
De volgende keer wanneer ik online ga blijkt dan dat de upgrade er niet meer is, alsof ik hem nooit gestart ben. Ik heb m'n grondstoffen die ik voor de upgrade moest betalen wel terug.

Hebben meer mensen hier last van?
In sommige gevallen kan dit erg vervelend zijn: gisterenavond was ik een 12u durende upgrade van mijn goudopslagplaats gestart. Daarnet zie ik dan dat deze upgrade gewoon verdwenen is. Normaal zou ik al die grondstoffen wel nog hebben, maar natuurlijk is mijn basis deze nacht 2x aangevallen, waardoor ik nu al mijn grondstoffen kwijt ben, en geen upgrade heb. :(
Yes, dan is het nog niet gesynchroniseerd naar de server van BB... Wat ik altijd doe als ik snel weg moet is ff een PVP of NPC of Resource base scouten. Op dat moment haal je van de server de gegevens van die basis op en worden jouw laatste wijzigingen ook meteen naar de server gestuurd.

Dus ff op je map iemand scouten en het is opgelost.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
World Citizen schreef op zondag 09 augustus 2015 @ 09:55:
[...]

Yes, dan is het nog niet gesynchroniseerd naar de server van BB... Wat ik altijd doe als ik snel weg moet is ff een PVP of NPC of Resource base scouten. Op dat moment haal je van de server de gegevens van die basis op en worden jouw laatste wijzigingen ook meteen naar de server gestuurd.

Dus ff op je map iemand scouten en het is opgelost.
Bedankt :)
Dacht wel dat het een syncprobleem of iets met de server moest zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiesje13
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-08-2023
Als jullie een goede actieve gezellige groep zoeken, is de Dutch Action groep van TFs opzoek naar nieuwe leden.
Dutch Action
Dutch Action 1
Dutch Action 2
Dutch Action 3
Voor ieder een groep die past :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MurtnR
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-07 21:22
Wanneer je online bent kun je niet aangevallen worden. Echter op een gegeven moment vervalt dit. Namelijk als je te lang online bent geweest op 'e'en dan. Weet iemand na hoeveel uur dit is?

Ik gebruik momenteel als ik veel recources heb namelijk BlueStacks zodat ik vrijwel altijd online ben op Boombeach. Hierbij is het handig om deze tijd te weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerve
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 12:49
Ik dacht 30 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
aargh zit me al een tijdje stuk te bijten op deze vrije resource base

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/W0WXB449cwhyVB6b3DjH7JjW/full.png

iemand tips om deze te verslaan?

Heavy (level 15) + Zooka (level 14) is niet echt succesvol
Warrior (level 11), smoke + shock lukt ook niet echt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrailBlazer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-09 18:04

TrailBlazer

Karnemelk FTW

de twee boomcanons eerst slopen en dan met grenadiers de rest slopen/voorbereiden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 14:01

Rannasha

Does not compute.

Ik heb een dergelijke resource base gepakt met enkel Zookas. De Zookas hebben een groter bereik dan de Flamethrowers, dus normaal gesproken worden ze daar niet door geraakt. De Boom Cannons schieten relatief traag, dus je verliest niet zo heel veel Zookas terwijl je ze sloopt.

Alleen een beetje oppassen dat de Zookas, terwijl ze zich uitspreiden om iets te beschieten, niet toevallig in het bereik van een naburige Flamethrower gaan staan. En verder met Shocks de boel platleggen terwijl het gesloopt wordt. Links aanhouden, dan hoef je maar 4 Booms en 4 FTs te slopen.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Niet online
Gelukt met alleen riflemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggronor
  • Niet online
(overleden)
MurtnR schreef op maandag 14 september 2015 @ 13:34:
Wanneer je online bent kun je niet aangevallen worden. Echter op een gegeven moment vervalt dit. Namelijk als je te lang online bent geweest op 'e'en dan. Weet iemand na hoeveel uur dit is?

Ik gebruik momenteel als ik veel recources heb namelijk BlueStacks zodat ik vrijwel altijd online ben op Boombeach. Hierbij is het handig om deze tijd te weten.
Je kan 4u per dag online zijn zonder dat iemand je aan kan vallen. Het maakt niet uit of dat onderbroken of aan elkaar is. Na 3:30 verschijnt het welkbekende 30min klokje. Zodra die af is gelopen kan iedereen je aanvallen of je nou online bent of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Dat dacht ik ook, en niet de hierboven genoemde vier uur.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/e7tCdt0xYsa9lf5xGl6zt3Fj/full.png

Als ik aan word gevallen dan krijg ik meestal wel een paar diamanten voor de moeite, maar een aanval volledig afslaan dat lukt eigenlijk nooit. Nu de levels wat hoger beginnen te worden, moet ik mijn defense extra aandacht geven (tot nu toe speel ik vrij agressief).

Iemand tips? :)

[ Voor 49% gewijzigd door pven op 15-09-2015 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
.

[ Voor 99% gewijzigd door pven op 15-09-2015 12:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerve
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 12:49
Iemand links naar een goede site, guide of youtube video's die tactieken bespreken ? level 22 nu en het meeste gaat me allemaal redelijk goed af, maar ben overtuigd dat er best meer uit te halen valt. Boombeach hq ken ik al.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Praetorian
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 17:08
pven schreef op dinsdag 15 september 2015 @ 12:28:
[...]

Dat dacht ik ook, en niet de hierboven genoemde vier uur.
Het is wel degelijk vier uur :) Aggro had gelijk, may he rest in peace ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 18-09 19:15
Update is er!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Servers zijn nog down ... :P

Kan ik ondertussen mooi een oude vraag kicken.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/e7tCdt0xYsa9lf5xGl6zt3Fj/full.png

Als ik aan word gevallen dan krijg ik meestal wel een paar diamanten voor de moeite, maar een aanval volledig afslaan dat lukt eigenlijk nooit. Nu de levels wat hoger beginnen te worden, moet ik mijn defense extra aandacht geven (tot nu toe speel ik vrij agressief).

[ Voor 88% gewijzigd door pven op 21-10-2015 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Je HQ is natuurlijk ook zo te pakken. Stel ik zou aanvaller zijn, val ik bijvoorbeeld via rechtsonder aan, doe ik met een paar knallen van de boot je boomraketten beide neerhalen en vervolgens ben je zo bij je HQ.

Kortom, denk over een andere base na zou ik zeggen!

Welke HQ ben je nu? Zou zeggen, zoek eens op Google of Youtube naar goede base tips voor jou HQ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Update is klaar! _O_

Sleehond schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 12:08:
Je HQ is natuurlijk ook zo te pakken. Stel ik zou aanvaller zijn, val ik bijvoorbeeld via rechtsonder aan, doe ik met een paar knallen van de boot je boomraketten beide neerhalen en vervolgens ben je zo bij je HQ.

Kortom, denk over een andere base na zou ik zeggen!
Ik zit constant te zoeken naar wat beter is, maar wat ik ook bedenk: er breekt van alles doorheen.
Welke HQ ben je nu? Zou zeggen, zoek eens op Google of Youtube naar goede base tips voor jou HQ.
Nu HQ16 (level 39). Ik zal eens gaan zoeken. Tips voor welk Youtube-kanaal de beste tips heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnerQi
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19-09 18:16
pven schreef op woensdag 21 oktober 2015 @ 11:57:
Servers zijn nog down ... :P

Kan ik ondertussen mooi een oude vraag kicken.

[afbeelding]

Ik zie groene statues AAAAAARG (/flauw :P), zeker voor iemand die aanvallend speelt.
Als antwoord op je vraag: defence zal altijd zwakker zijn dan aanval. Ook ik ben nu level 54 (HQ20) met max rockets (3 stuks), max boom kanons (4 stuks) en de rest van mijn verdediging loopt gestaagd op. Voor alsnog kan iedereen mijn basis veroveren (soms met boost, soms zelf zonder boost). Een heel enkele keer win ik een verdediging en dat komt door fout lopen van de tegenstander of alleen maar GBE gebruiken en erachter komen dat het toch te sterk is ;).

Mijn advies? Upgrade je defence op zo'n punt dat je wat intel pakt uit verdediging en werk vooral aan je aanval. Mochten de tegenstanders te sterk worden (lees, teveel VP voor je level) werk je een weekje ofzo aan je defence/attack en je VP laten zakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Dit is mijn huidige basis:Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Q5S7aXbMDZ1Hhg2HUPvB1DOg/full.png

Geen groene beelden meer. ;) Ik zal mijn defense eens upgraden, en even wachten met de grotere upgrades. Ik probeer overdag de kleine upgrades te doen, en de grotere in de nacht.

Dank voor je tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuVo
  • Laatst online: 19-09 08:21
Hoi :)

Ik speel ook al een tijdje BB, level 36 inmiddels. Twee vrienden van mij zijn gejoind (level 35 & 30) en we spelen nu in een gezellige Task Force die ik ben gestart. We zoeken nu nog twee actieve leden om verder te kunnen met missies.

Momenteel zijn hebben we twee nieuwe leden met laag level, dus veel toegevoegde waarde hebben die nog niet.

Ben je rond level 30 en zoek je een leuke taskforce (titanfall), laat dan iets weten. Is er veel animo dan kan ik de groep uitbreiden naar 10 personen. Is er eigenlijk een tweakers Task Force?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:51
MuVo schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 10:35:
Hoi :)

Ik speel ook al een tijdje BB, level 36 inmiddels. Twee vrienden van mij zijn gejoind (level 35 & 30) en we spelen nu in een gezellige Task Force die ik ben gestart. We zoeken nu nog twee actieve leden om verder te kunnen met missies.

Momenteel zijn hebben we twee nieuwe leden met laag level, dus veel toegevoegde waarde hebben die nog niet.

Ben je rond level 30 en zoek je een leuke taskforce (titanfall), laat dan iets weten. Is er veel animo dan kan ik de groep uitbreiden naar 10 personen. Is er eigenlijk een tweakers Task Force?
Hoi MuVo,

Onze task force is nog op zoek naar 2 á 3 actieve spelers om ons team vol te maken (10 personen). Wellicht willen jullie ons joinen? Levels zitten sowieso boven de 30.

Zevij
#CQU98V9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wuppie007
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-09 16:14
SPOXYWOXY schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 11:57:
[...]

Hoi MuVo,

Onze task force is nog op zoek naar 2 á 3 actieve spelers om ons team vol te maken (10 personen). Wellicht willen jullie ons joinen? Levels zitten sowieso boven de 30.

Zevij
#CQU98V9
Kan ik me misschien ook bij jullie aansluiten? Na 6 dagen spelen al level 11 dus de groei zit er aardig in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muggie

Muggie

8 pm

Ben net gejoined spoxywoxy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton.net
Hoe gaan jullie eigenlijk om met grondstofbasissen?
Ik ben nu lvl46 en heb 12 grondstofbasissen (hout+steen+ijzer).
Een tijdje geleden had ik er 15, wat mijn hoogste aantal was.
De grondstofbasissen vind ik altijd veel moeilijk te veroveren dan de gewone eilandjes.
Het gebeurt dus ook niet vaak dat ik een aanval doe, die dan ook nog slaagt. Als er eentje toch lukt, wordt die meestal niet veel later opnieuw ingenomen, waarna ik de basis opnieuw kan veroveren, maar tegen een hoger level...

Het aantal veroverde gewone dorpen blijft daarintegen wel stijgen. (Momenteel 134)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnerQi
Anton.net schreef op maandag 02 november 2015 @ 22:54:
Hoe gaan jullie eigenlijk om met grondstofbasissen?
Ik ben nu lvl46 en heb 12 grondstofbasissen (hout+steen+ijzer).
Een tijdje geleden had ik er 15, wat mijn hoogste aantal was.
De grondstofbasissen vind ik altijd veel moeilijk te veroveren dan de gewone eilandjes.
Het gebeurt dus ook niet vaak dat ik een aanval doe, die dan ook nog slaagt. Als er eentje toch lukt, wordt die meestal niet veel later opnieuw ingenomen, waarna ik de basis opnieuw kan veroveren, maar tegen een hoger level...

Het aantal veroverde gewone dorpen blijft daarintegen wel stijgen. (Momenteel 134)
Ik heb ze eenmalig allemaal verovert voor mijn doelstelling en daarna geen poging meer ondernomen. Grondstoffen krijg je veel sneller binnen door aan te vallen dan passief toekijken. Ik krijg +- 20k hout/steen/ijzer binnen per uur terwijl een basis veroveren mij 100k per grondstof brengt. Met andere woorden, 3a4 aanvallen winnen betekend mijn dagopbrengt al binnen ;)

Overigens, ik ben level 55 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 14:01

Rannasha

Does not compute.

EnerQi schreef op dinsdag 03 november 2015 @ 08:42:
[...]

Ik heb ze eenmalig allemaal verovert voor mijn doelstelling en daarna geen poging meer ondernomen. Grondstoffen krijg je veel sneller binnen door aan te vallen dan passief toekijken. Ik krijg +- 20k hout/steen/ijzer binnen per uur terwijl een basis veroveren mij 100k per grondstof brengt. Met andere woorden, 3a4 aanvallen winnen betekend mijn dagopbrengt al binnen ;)
Mee eens. Na een keer een flinke inzet om er 35 op hetzelfde moment te hebben (statues boosten en vooraf scouten en moeilijke basissen inruilen) voor de achievement en bijbehorende diamantjes heb ik geen resource base meer aangeraakt.

Als je offensief speelt, dan hebben resource bases weinig nut omdat je veel meer inkomsten uit aanvallen haalt.

Als je defensief speelt, dan is de kans groot dat je aanvalskracht redelijk achter loopt (omdat de focus qua upgrades elders ligt) en dat je weinig resource bases kunt pakken.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-09 15:39

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Als je offensief speelt, dan hebben resource bases weinig nut omdat je veel meer inkomsten uit aanvallen haalt.
Rare redenering... juist als je offensief speelt pak je de resource basissen simpel terug en dat levert tonnen aan resources per week op, zonder moeite.

Bovendien heeft half/half spelen wel degelijk voordelen. Ik heb zowel beide defense als attack Guardians en terwijl de ene mij flink helpt te winnen hept de ander mij kratten vol diamanten te geven...

[ Voor 27% gewijzigd door Tijgert op 04-11-2015 20:53 ]

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnerQi
Tijgert schreef op woensdag 04 november 2015 @ 20:51:
[...]

Rare redenering... juist als je offensief speelt pak je de resource basissen simpel terug en dat levert tonnen aan resources per week op, zonder moeite.

Bovendien heeft half/half spelen wel degelijk voordelen. Ik heb zowel beide defense als attack Guardians en terwijl de ene mij flink helpt te winnen hept de ander mij kratten vol diamanten te geven...
Een resourcebasis veroveren kost mij tussen de 10 tot 20 warriors. De opbrengst is +- tussen de 500 en 1000 grondstoffen per uur. Voordat ik de kosten eruit heb, is de basis alweer terugverovert.

Leuk als je niets te doen hebt, maar de opbrengst van een resourcebasis is niet erg groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
In mijn ogen zijn ze ook complete nutteloos. Of je moet echt een grinder zijn en bv een aantal blauwe statues hebben zodat je RB's niet zo snel overgenomen worden.. maar de resources die het geeft is te verwaarlozen.

Als je een ResourceRewards statue hebt, en 1 aanval doet... heb je al 10x meer resources.

Overiggens gaat SC hier wel aan sleutelen. Ze hebben aangegeven dat het huidigge RB model niet goed is en dat ze bv nadenken over het niet meer kunnen terugveroveren van een RB. Dus als je hem eenmaal hebt dan is hij van jouw. Of bv als hij eenmaal max level is.. dan is de laatste winnaar ook de eigenaar. Maar dit is allemaal speculatief.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Een resourcebasis veroveren kost mij tussen de 10 tot 20 warriors. De opbrengst is +- tussen de 500 en 1000 grondstoffen per uur. Voordat ik de kosten eruit heb, is de basis alweer terugverovert.
Dat je enkel en altijd allen met warriors gaat rushen (begrijp ik uit je woorden) lijkt mij al niet handig, er komt een tijd dat je daarmee niks meer bereikt. Daar komt bij dat je RB heus niet direct weer wordt ingepikt. Als dat wel zo is dan komt dat omdat je je leven zwaar maakt door enkel aan te vallen en VP's te krijgen die een grotere target op je rug schilderen.

Het probleem daarmee is dat je na een tijdje enkel sterkere tegenstanders over hebt die je niet meer kan pakken, daar loop je al je centen op stuk (dus die ben je toch wel kwijt) en vervolgens wordt je zelf keer op keer geraped door je VP count (plus het is erg arbeidsintensief... is wel een spel van de lange adem).
Leuk als je niets te doen hebt, maar de opbrengst van een resourcebasis is niet erg groot.
Nou, rekensommetje, ik krijg: 288K hout, 225K steen, 108K ijzer. En dat is enkel van de RB's.
Elke dag weer. Na een week is dat 2 miljoen hout, 1.6 miljoen steen en 800 ton ijzer. Zo goed als gratis want ik val niet alles aan wat los en vast zit maar cherry pick mijn targets. Daardoor blijft mijn VP count redelijk wat ook weer betekent dat ik aanvallen op mijn basis makkelijker af sla en weer bergen diamanten in mijn schatkistje krijg. Elke week verlies ik wel een RB en die pak ik dan gewoon weer terug omdat mijn tegenstanders door mijn VP count te beheersen zijn.

Ieder zo zijn meug, maar dat RB's nutteloos zijn klopt van geen kanten.

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
Tijgert schreef op vrijdag 06 november 2015 @ 15:56:
[...]

Dat je enkel en altijd allen met warriors gaat rushen (begrijp ik uit je woorden) lijkt mij al niet handig, er komt een tijd dat je daarmee niks meer bereikt.
Dat is in het geval van RB's net andersom... er komt een tijd dat je RB's enkel en alleen kan veroveren met Warriors, en alle andere troepen geen schijn van kans maken
Daar komt bij dat je RB heus niet direct weer wordt ingepikt. Als dat wel zo is dan komt dat omdat je je leven zwaar maakt door enkel aan te vallen en VP's te krijgen die een grotere target op je rug schilderen.

Het probleem daarmee is dat je na een tijdje enkel sterkere tegenstanders over hebt die je niet meer kan pakken, daar loop je al je centen op stuk (dus die ben je toch wel kwijt) en vervolgens wordt je zelf keer op keer geraped door je VP count (plus het is erg arbeidsintensief... is wel een spel van de lange adem).
RB formule zit iets anders in elkaar en neemt ook jouw XP en het XP van de RB mee in de berekening. Dit is niet puur een VP match... Het probleem is meer dat mensen die offence niet voorop stellen en wel een hoog XP hebben doordat ze veel defense upgraden tegen problemen aan lopen.
Nou, rekensommetje, ik krijg: 288K hout, 225K steen, 108K ijzer. En dat is enkel van de RB's.
Elke dag weer. Na een week is dat 2 miljoen hout, 1.6 miljoen steen en 800 ton ijzer. Zo goed als gratis want ik val niet alles aan wat los en vast zit maar cherry pick mijn targets. Daardoor blijft mijn VP count redelijk wat ook weer betekent dat ik aanvallen op mijn basis makkelijker af sla en weer bergen diamanten in mijn schatkistje krijg. Elke week verlies ik wel een RB en die pak ik dan gewoon weer terug omdat mijn tegenstanders door mijn VP count te beheersen zijn.

Ieder zo zijn meug, maar dat RB's nutteloos zijn klopt van geen kanten.
Ik krijg met 1 PVP binnen 30 seconden dik 400k hout steen en ijzer. Dit is MET een Resource Reward statue die NIET geboost is. Een gemiddelde PVP levert mij dus in 30 seconden 2x zoveel op dan alle RB's bij elkaar op een dag. Ook zorgt die 30seconden er voor dat ik het meteen kan uitgeven, waar jij het risico loopt om het gedurende de dag in aanvallen weer kwijt te raken.
Wat betrefd diamanten klopt wel.. Maar daarintegen heb ik veel minder diamanten nodig omdat ik elke upgrade die ik wens met gemak kan starten als ik wat PVP's aanval. Tevens hoef ik niet te hopen dat ik niet aangevallen word... Ik kan op elk gewenst moment een aantal PVP's doen en elke gewenste upgrade starten.

Anders moet je even op het SuperCell forum zoeken naar de post van Bluer die dit tot in de treuren heeft berekend in talloze formules... en als je die cijfers ziet dan moet je haast wel tot de conclusie komen dat een RR statue op alle fronten de RB's verslaan. Kwa tijd, risico, investering, gemak etc etc.

Zet voor de grap een RR MP neer, boost hem en versla een PVP... je hebt in 1 klap je hele dagvooraard aan RB inkomsten bij elkaar.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Klinkt als goed onderbouwd, ik ga het eens uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
Ik zal ff die post zoeken momentje

Ik ga hem ff een berichtje sturen, kan hem niet vinden.

[ Voor 49% gewijzigd door World Citizen op 06-11-2015 17:29 ]

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
tank 7 klaar hier, nu wapenmagazijn 15 aangezet.... En weer door met troepen upgraden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/GmtuScW.jpg

Commanders! We're working on something amazing for January, but in the mean time here's a small update to keep things fresh for Task Forces:

- 10 new Power Base layouts
- Operation participation % won't include successful operations, if you didn't attack
- Sabotage can now target Shield Generators and Damage Amplifiers
- Several graphical updates for Vault levels
- Dr. Terror is now called Dr. T (while Boom Beach is set in a fantasy world, we have changed the character's name to Dr. T given recent real-world events)
- Lots of bug fixes!
Ik ben benieuwd naar de nieuwe Power Base layouts, geen idee wat ze daarmee bedoelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Benieuwd ook naar de nieuwe januari update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pCOW
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:57
Iemand ook een grote donkere schaduw in het water boven zn base eiland? Als je erop klikt zie je een timer.....

mijn signature is bewust leeg :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muggie

Muggie

8 pm

Jep, zie hem ook, geinig gedaan :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• angerblub
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19-09 14:44
Werving is niet de bedoeling

[ Voor 86% gewijzigd door Gropah op 18-01-2016 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

lol ik speel het ook nog steeds hahaha!

lvl 57 bijna en ook bijna alles max lvl in research.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnerQi
Xtr3me4me schreef op maandag 18 januari 2016 @ 13:45:
lol ik speel het ook nog steeds hahaha!

lvl 57 bijna en ook bijna alles max lvl in research.
Nog 2 levels en dan HQ21. Kun je weer wat research doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Speel het ook, bij Hollandse Strijd, prima club.
Krab ben ik inmiddels aangekomen bij level 15, heeft me wel erg veel loot opgeleverd zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Sleehond schreef op maandag 18 januari 2016 @ 21:13:
Speel het ook, bij Hollandse Strijd, prima club.
Krab ben ik inmiddels aangekomen bij level 15, heeft me wel erg veel loot opgeleverd zeg.
Krab ben ik nu bij lvl 22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Ik boost mijn 49% extra loot beeld en mijn opslag zit propje vol na wat rondjes krab :P
Ga bijna hopen om geraid te worden zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt die krab nu eigenlijk nog een keer terug of was dit iets eenmaligs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:17

NSG

Je weet niks!

Top 10 bestaat uit wel 8 chinezen..

Iemand wel eens een interview o.i.d tegengekomen van die 'full-time' boom beachers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-08 10:16
Ik merk wel dat er vooral bij boom beach een stuk meer vals gespeeld word door die Chinezen...

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik dacht dat de update op 1 april zou komen, maar begrijp ik goed dat ze deze nu uitrollen? *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Niet online
De update heeft wel een aantal dingen stuque gemaakt

1. Geen notificatie meer in de task force chat, volgorde ook omgedraaid van berichten
2. iconen van resources vaak weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Ik heb nog niet kunnen updaten, moet een vpn vinden om op Googleplay te komen -_- .

Heb trouwens nog weinig zin om BB te spelen.

Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Lvl 58! Gaaaaap spel begint een beetje boring te worden. Die krab vond ik wel grappig, helaas maar een 1 time event.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnerQi
Friespeuk schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 08:31:
De update heeft wel een aantal dingen stuque gemaakt

1. Geen notificatie meer in de task force chat, volgorde ook omgedraaid van berichten
2. iconen van resources vaak weg
1. Is inderdaad irritant
2. Vanaf 10% grondstoffen op voorraad in de bootjes komt het icoontje terug ipv direct al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Niet online
EnerQi schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 08:49:
2. Vanaf 10% grondstoffen op voorraad in de bootjes komt het icoontje terug ipv direct al.
Vreemd dat ze dit by design doen. zeker als je vaker wil harvesten zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnerQi
Friespeuk schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 09:04:
[...]

Vreemd dat ze dit by design doen. zeker als je vaker wil harvesten zeg maar.
Je kunt vaker harvesten, je ziet alleen het icoontje niet. Overigens als je het spel al een tijdje speelt, weet je precies welke grondstoffen in welk bootjes zitten. En op hoog niveau zijn die grondstoffen peanuts :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Niet online
EnerQi schreef op donderdag 17 maart 2016 @ 09:05:
[...]

Je kunt vaker harvesten, je ziet alleen het icoontje niet. Overigens als je het spel al een tijdje speelt, weet je precies welke grondstoffen in welk bootjes zitten. En op hoog niveau zijn die grondstoffen peanuts :+
Level 52 hoog genoeg? :+

(het kost een paar seconden meer, en omdat lui.... :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
Hier een korte introductie van BoomBeach...

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik probeer om mijn BB-account te linken aan mijn Facebook-account. Omdat ik niet de standaard Facebook-app op Android gebruik is dat een groot drama (lees: het lukt niet).

In BB klik ik op link, dan moet ik mijn Facebook-credentials inkloppen waarna ik in de Facebook-app (die ik dus niet heb) een code uit de code-generator moet halen.

Iemand tips of dit anders kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:35
De Facebook app installeren, koppelen en Facebook weer verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
dutchgio schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 14:58:
De Facebook app installeren, koppelen en Facebook weer verwijderen?
Ik vrees dat ik daar niet aan ga ontkomen ...

Dank!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• World Citizen
Er is weer een nieuw blogje online gekomen!

Tweakers Blog: Ik ben beter dan World!

Handig voor de starters!

Ik doe liever niet crossposten, maar dit is een handige blog voor beginners.. en ik denk dat die eerder hier komen dan in ons dedicated Taskforce Topic

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey, iemand tips voor computerbase 'Terugslag'?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetorian
Ben ik gekicked oid? Ik ben ineens geen lid meer van de Tweakers taskforce.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Praetorian schreef op dinsdag 31 januari 2017 @ 21:44:
Ben ik gekicked oid? Ik ben ineens geen lid meer van de Tweakers taskforce.
Hoe heet je in het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetorian
ah hey pven! Jelmer hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Volgens mij gaat World je een berichtje versturen, of heeft ie dat al gedaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Praetorian
Heeft ie al gedaan :) Bye bye Pven, thanks voor je gezelligheid.

[ Voor 29% gewijzigd door Praetorian op 02-02-2017 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Volgens mij zijn ze gestart met de update *O*

Nee dus:
Edit - We're back online!
Commander, we'll have a short maintenance break to adjust the Troop Mania schedule. Any guesses for which troop will be next?

[ Voor 66% gewijzigd door pven op 01-03-2017 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Zijn jullie ook zo 'blij' met de update? -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Na de update van vandaag heb ik BB 1 keer kunnen starten, daarna start ie niet meer (Android, zwart scherm, daarna crash). Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muggie

Muggie

8 pm

Nee, werkt hier prima. Is er nog plek in de tweakers TF? Ik ben op zoek naar een nieuwe TF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Bij mij is de WarFactory al een tijdje pleite, sinds ik die Everspark gecashed heb :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berke84
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18-09 12:08
Ik krijg sinds vandaag een melding dat er een Update is & ik deze moet installeren, maar als ik in de Appstore kijk is boom beach up to date... nog iemand deze issue op iOS??

Kan dus niet spelen momenteel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnerQi
Berke84 schreef op maandag 9 oktober 2017 @ 14:00:
Ik krijg sinds vandaag een melding dat er een Update is & ik deze moet installeren, maar als ik in de Appstore kijk is boom beach up to date... nog iemand deze issue op iOS??

Kan dus niet spelen momenteel...
Ik heb de update nu wel gekregen, misschien krijg je 'm nu wel binnen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

Same..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn boom Beach eiland is helemaal geüpdatet.. Maar mijn lvl 65 is nog niet vol. Iemand een idee hoe ik de laatste punten erbij krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnerQi
Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 21:01:
Mijn boom Beach eiland is helemaal geüpdatet.. Maar mijn lvl 65 is nog niet vol. Iemand een idee hoe ik de laatste punten erbij krijg?
Die krijg je er niet bij. klaar is klaar :).
Alleen als men meer levels bij gebouwen maakt (zoals een extra HQ) kun je weer stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmm raar.. Half lvl vol.. Kennen ze niet rekenen bij boom Beach :p bedankt voor de tip
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Let op:
Het is niet de bedoeling om hier te werven voor crews of tasks forces