Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
offtopic:
Oeh, kijk maar uit nu RoD-je het strenge mod-je meeleest :+

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-09 15:33
Een update in Tweakers2

Gavrilo heeft helaas geen tijd meer om nog Co-Leider te zijn, en geeft aan dat hij het dan ook niet eerlijk vind om dat te blijven. We danken je hartelijk Gavrilo, en je hebt zeker wat biertjes van me tegoed :)

Ik heb daarop de Ingenieur gepromote naar co-leider omdat die al tijden en tijden en tijden een trouw lid is in TF1... Ik kan hem blind vertrouwen en hij zal geen misbruik maken van zijn rechten.
de Ingenieur is Tweakers| Flatu in TF1.

Dit betekend echter niet dat de deur dicht is voor andere aanmeldingen. TF2 kan zeker wat organisatorische kracht gebruiken dus als je denkt wat extra tijd te willen verspillen ( :) ) dan mag je uiteraard een seintje geven en zal de Ingenieur zich beraden en daarop promoten.

Ik kan zelf helaas niet meer de tijd vinden om 2 Taskforces echt actief bij te houden. Ik ben te weinig in de Chat en kijk te weinig replays terug om een fatsoenlijk oordeel te geven over leden.. en ik denk dat Flatu dat wel kan.

TF2 begint ook een competitieve TF te worden, dus wellicht moeten we overwegen om het geen trainings TF meer te noemen ... maar gewoon een volwaardige fatsoenlijk actieve TF.

Feli Ingenieur en Thanks Gavrilo!!!!!!!!!

FreeReef.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• World Citizen
Er is weer een nieuw blogje online gekomen!

Tweakers Blog: Ik ben beter dan World!

Handig voor de starters!

FreeReef.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• World Citizen
En weer een nieuwe blog !!

Core Game strategy - 3 tips

FreeReef.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• k1NG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23-08 21:56
Nice, kan ik zeker gebruiken! Zit nu ongeveer op 530 VP, ben zelf nu level 51. Maar ik zie alleen nog maar tegenstanders van rond de level 55+. Merk dat ik echt vast kom te zitten..

Zit trouwens ook in de Tweakers taskforce -> IGN: SPRKZ

[ Voor 6% gewijzigd door k1NG op 01-06-2016 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
k1NG schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 15:04:
[...]

Nice, kan ik zeker gebruiken! Zit nu ongeveer op 530 VP, ben zelf nu level 51. Maar ik zie alleen nog maar tegenstanders van rond de level 55+. Merk dat ik echt vast kom te zitten..

Zit trouwens ook in de Tweakers taskforce -> IGN: SPRKZ
Welkom inderdaad :)

Ik zal langzaam ook wat meer geavanceerde dingen beschrijven.. daar heb je wellicht wat meer aan. Anders doen we het in de InGame Chat!

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
Hoera *O* *O* *O*

We hebben een 3e Tasforce!!!

Tweakers LITE
#8QUGYCY9

Aangezien Tweakers 2 ook helemaal vol ziet, openen we er gewoon nog eentje bij. De leider is Blue Beach, dit is een van mijn accounts die gefocust is op Defense, dus verwacht er niet te veel van in de missie :)

Hij staat nu nog op 5 leden, maar zal ook doorgroeien naar de 50!

Veel plezier!!

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
Nieuwe update

MAIN CHANGES

-Save Troop Loadouts! 2 unlock at level 10, then 13, 16, 19, 21.
-New Ranks- General is now 1.1k, 1.2k, 1.3k
Marshal is now 1.4k, 1.5k, 1.6k
Legend - 1725, 1850, 2000
Brigadier replaces marshal (820, 900, 1000)
Cadet - 170, 200, 230
-Cryoneer - new troop that freezes enemy defences, but can freeze your own troops! UNLOCKS AT HQ LEVEL 20, unit size 4, and has 8 levels.
2: 7.4m
3: 7.6m
4: 7.8m
5: 8m
6: 8.2m
7: 8.4m
8: 8.6m
-Friendly battle - challenge your TF friends to attack your base, lose no troops and no resources. Other people can spectate battle.
-New building on terror bases - golden hammerman statue
-Shard to fragment conversion
-Supply Chest every 20h not 24h
-Supply Chest GUARANTEES power stone.

INTERFACE CHANGES

-Now you can Find New Opponent direct from the opponent's base, without having to return to the archipelago.

COSMETIC CHANGES

-Smoke Screen Graphics slightly changed
-Chat button and buttons on the left (settings, achievements etc.) now have a blue colour scheme
-Task Force and Leaderboard Buttons on left now have a new design.
-On map, player's rank is now immediately viewable, rather then the red circle.
-Diamonding Troops/Refill all troops Button is now blue rather than cream.
-HQ appears to have new explosion effect when it is taken down - gas cloud/atom bomb effect.
-Landing Craft 22 has now been corrected to show '26' on the side rather than '25'.
-Daily reward boat is now different, with a blue colour scheme. Not known if OP boat has changed too.
-Scout Button is now blue.
-Find new Opponent button is now orangey-brown

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
De nieuwe Taskforce structuur.

Zoals in mijn vorige post aangegeven hebben we er een extra Taskforce bij. Tweakers LITE is voor onze beginnende nieuwe speler. Via de Blog hoop ik toch wat jonge aanwas binnen te trekken, en daarnaast zit Tweakers 2 ook vol.

We verschuiven het skill niveau ook een beetje. Hieronder de nieuwe opzet.

Afbeeldingslocatie: http://taskforcetweakers.com/wp-content/uploads/Tweakers.jpg

Hoofd Taskforce van Tweakers. Hierin spelen de hogere spelers die ook daadwerkelijk elke dag willen aanvallen en elke dag tijd voor BoomBeach maken. We spelen hier competatief en houden je prestatie in de gaten. Mis je te vaak missie of heb je geen boodschap aan feedback, dan is dit niet de Taskforce die je moet joinen.

Eisen
- 600 VP entry (of 400 als je uit Tweakers 2 komt)
- 25 Intel per week (stijgt regelmatig)
- Verplicht elke dag aanvallen
- Chatten over je aanval voor feedback
- Enthousiast zijn
- Mij uitlachen in de chat

Afbeeldingslocatie: http://taskforcetweakers.com/wp-content/uploads/Tweakers-2.jpg

2e Taskforce voor de medium speler. We willen hier ook steeds een stapje hoger maar de druk is een stuk lager. Je moet wel elke dag willen aanvallen. Als het een keer niet gaat geef dat dan aan.. we zijn hier wat milder met kicken, maar als je niet WILT spelen.. dan houd het op. Als je eenmaal 400 vp hebt en ook laat zien dat je het leuk bent kun je vervroegd naar Tweakers, de hoofd Taskforce.

Eisen
- 200 VP
- 15 intel per week
- Actief meespelen en elke dag de missie halen
- Als we vol zitten (50 Leden) dan kicken we de minst actieve.

Afbeeldingslocatie: http://taskforcetweakers.com/wp-content/uploads/Tweakers-LITE.jpg

Onze instap Taskforce.. Begin je net met het spel of wil je gewoon eens kijken hoe het is, join dan deze Taskforce. Hier wen je een beetje aan de taskforce en kun je wat groeien om door te gaan naar een hogere. De insteek is vooral Fun! We doen niet gek, en spelen om de boot met resources te krijgen.

Eisen
- 0 VP
- 7 intel per week
- Lol maken

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
En hij is officieel!!!

Afbeeldingslocatie: http://imgur.com/Nw08rfW.png

UPDATE: Cryoneer, Friendly Battles, and Troop Loadouts!

Commanders, the time has come! The update is here!

You can see all the Sneak Peeks on http://boombeach.com/, and below you'll find all the information you need about what's new in Boom.

NEW STUFF!

•The Cryoneer is a brand new troop that shoots a beam to freeze and slow enemy defenses!
•Friendly Battles allow you to challenge your Task Force to attack your base
•​They will not cost you any troops

•New Ranks and more rewards at the highest Victory Point levels
•The new Ranks are Cadet (170-230), Brigadier(820-1000), and Legend(1725-2000)

•Troop Loadouts allow you to save your favorite troop combinations for easy switching
•Unlocks at Gunboat level 10 starting with two slots. More slots will unlock at Gunboat levels 13, 16, 19, and 21

IMPROVEMENTS

•The Supply Chest will now always reward a Fragment, Shard, or Crystal
•The Supply Chest’s cooldown timer starts when you collect it, and lasts for 20 hours

•Fragments can now be mass converted into Shards
•Rank icons will now appear on the map

Edit - Mass converting fragments is not in groups of 100 (it will convert all of them), sorry for the mixup =]
- Conflicting info about Troop Loadout levels - They are 10, 13, 16, 19, *21* (not 20)

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
_O_

Net nog 20 minuten te gaan, nu weer 45 minuten te gaan. Klinkt als troubles ... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Ingenieur
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19:57
Update is inmiddels gearriveerd, ben benieuwd. :) Enigszins wel jammer dat je alles in één keer vrijspeelt als je een hoger account hebt. Maakt het wel weer leuker om een tweede account te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Het is enorm traag bij mij. BB blijft vaak op het op opstartscherm hangen ...

Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Ingenieur
pven schreef op maandag 06 juni 2016 @ 14:11:
Het is enorm traag bij mij. BB blijft vaak op het op opstartscherm hangen ...

Meer mensen last van?
Jup, kleine opstartperikelen denk ik. Moet maar weer aan het werk dan denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Die nieuwe optie om mensen uit je eigen TF aan te vallen is best gaaf :)

Meer kan ik ff niet doen. Lege batterij, en ik moet zo weg. .. -O-

[ Voor 32% gewijzigd door pven op 06-06-2016 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnerQi
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18:16
:o een hele update gemist!

Vanavond even kijken dus 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
Okeee.... We beginnen tegen de 150 leden aan te lopen, en dat begint wat lastig in organisatie te worden. Bijvoorbeeld leden laten doorstromen naar hogere of soms lagere Taskforces is niet goed te regelen. Ik kan in de chat wel zeggen "Piet je kunt naar Tweakers 1", maar dat wil vaak verloren raken in de chat... Tevens probeer je iemand 5 keer een bericht te geven omdat hij bv te veel missies mist, en dan rest ons enkel dat lid te kicken met een melding. Ik kan namelijk ingame geen berichten versturen aan personen.

Ook kennen de leden uit de ene Taskforce de andere weer niet, en die komen ook niet echt in contact. Dat is jammer, en soms wil je even pauze in een lagere Taskforce maar raak je de hele band met je vrienden kwijt...

Dus... Wellicht ... eventueel... mogelijk.... wil ik een chatroom faciliteren. Uiteraard op basis van een bestaande App voor Mobiel en Desktop. Hierdoor kunnen we elkaar leren kennen over de hele Taskforce Groep en bv ook prive berichten sturen...

Nu is alleen de vraag hoe willen we ons kenbaar maken bij de rest. Whatsapp kan alleen gebruikt worden met een Mobiel nummer... dus dan zou je dat nummer moeten delen.. Skype kan bv wel met Emailadres en als je erg op je prive gesteld bent zou je dus een extra adres kunnen aanmaken.

Aangezien we hier Tweakers zijn, kan ik denk ik rustig een poll maken om jullie mening te peilen...

Ik kan geen App vinden die beide mogenlijkheden bied (eigenlijk zoek ik er een die MobielNr/Facebook/Google/Email ondersteund) Dus vandaar de poll.

het staat nog niet vast dat we het doen, maar laten we het even peilen!

Thanks!!!!

Poll: ChatApp
Inloggen met Mailadres
Inloggen met GSM Nummer
Ik doe lekker niet mee!!!!
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=397132&layout=2&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-08 10:16
Niet om dit topic te kapen, maar wij gebruiken voor onze clan Google hangouts, werkt goed maar het nadeel is dat je leden niet kan "kicken" uit de chat... Het is wel heel makkelijk om een bepaald lid te contacteren of aan te sturen en natuurlijk voor tips (base notes is iets dat in Clash niet bestaat).

Je zou bijvoorbeeld naar Bindle, Groupme of andere chats kunnen kijken (dat werkt bijvoorbeeld met username ipv email of telefoon nummer).

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Er is ook nog een Tweakers IRC-server natuurlijk. Oldschool, maar het werkt wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnerQi
RoD schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 13:11:
Er is ook nog een Tweakers IRC-server natuurlijk. Oldschool, maar het werkt wel :)
Bestaat er ook een IRC client voor Android? (en IOS/Windows Phone).
En welke is aan te bevelen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
RoD schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 13:11:
Och ja (/shameonme)

Eens kijken of ik dat een beetje geïntegreerd krijg.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

EnerQi schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 14:00:
[...]

Bestaat er ook een IRC client voor Android? (en IOS/Windows Phone).
En welke is aan te bevelen? ;)
Ja, die zijn er, maar dat gaat nogal offtopic hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook maar is een account gemaakt, ben toch wel een serieuze Boom Beach speler :P

FF over dat chatten... Je kan ook een (Besloten) Facebook groep maken? daar kan iedereen toch ook met iedereen ''chatten''?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• World Citizen
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 09:04:

FF over dat chatten... Je kan ook een (Besloten) Facebook groep maken? daar kan iedereen toch ook met iedereen ''chatten''?
Mooi!! Meerrrr Tweakers!!!!

Ik heb zelf bv al geen facebook :) dus we moeten eigenlijk iets van een multi login hebben of iets waar je een onafhankelijke login gratis voor kunt maken.

Ik heb gisteren Tweakers IRC bekeken... Maar uhh tsja nou... Ik moet er nog maar eens een avond mee spelen want ik kom er niet echt doorheen :)

FreeReef.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 09:04:

Heb al een keer voorgesteld om een kick groep te maken, maar sommige vinden dan dat ze teveel van hun eigen privé leven openbaar maken ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flip75
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-08 21:21
Voor chat kan je Line overwegen, zou helemaal anoniem zijn. Gebruiken wij ook.

Wie kan mij vertellen wat het supplies/voorraad beeld doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01-09 10:40

ErnstMid

Xbox GT: Capitalbully

Facebook, iehl bah. Ben wel helemaal voor het idee, het chatten in BB zelf vind ik niet helemaal soepel werken om hele verhalen op te hangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• World Citizen
flip75 schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 10:28:
Wie kan mij vertellen wat het supplies/voorraad beeld doet?
Dat is deze:

Afbeeldingslocatie: http://taskforcetweakers.com/wp-content/uploads/image-2.jpeg

En die doet helemaal noppes nada njente niks :)

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Dit topic is niet goed genoeg als communicatie-middels begrijp ik?

Chat vind ik overigens ook prima hoor. Maar dan wel graag een variant waarbij chatten via laptop en telefoon mogelijk is, zonder al te gekke dingen te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prettynifty
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-09 13:55
chat kan toch gewoon via GroupMe, Kik of Line
waarbij ik zelf GroupMe het prettigste vind.

Ik zit sinds een dag of 2 in Tweakers Lite trouwens (zelfde naam)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Kik kan niet vanaf een laptop, Groupme en Line ken ik niet.

Hangouts misschien? Ik weet niet wat de max is van het aantal leden bij een Hangouts-groep. Ah, 100 blijkbaar, dat is niet genoeg.

Of inderdaad IRC, een beetje nerd snapt dat ook wel. :)

[ Voor 70% gewijzigd door pven op 08-06-2016 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnerQi
Geen facebook gebruiker hier dus facebook is geen optie (of je moet me er niet bij willen hebben :+ )

Het liefst wil je een tool waarin je screenshots kan delen ivm basissen, dus op de telefoon en makkelijk screenshots delen. IRC zou dan afvallen omdat het tekst based is, plaatjes zouden dan weer via externe bronnen moeten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
Laat me er maar even over nadenken. Een aantal leden gaan de poll nog invullen dus in het weekend wellicht een update of .plan .

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwng!!
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 06-09-2021
Hey world of slot,

Gaan jullie niet meer voor de top? Ik zie dat wij nu steeds bij elkaar zitten in en rondom de top 50.

Raymon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
pwng!! schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 21:52:
Hey world of slot,

Gaan jullie niet meer voor de top? Ik zie dat wij nu steeds bij elkaar zitten in en rondom de top 50.

Raymon
Hey Pwng!

Jawel maar voorbereiding is het halve werk ;)

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwng!!
Hey,

Dus ik neem aan pp sparen , blues sparen en dan knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pwng!! schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 19:54:
Hey,

Dus ik neem aan pp sparen , blues sparen en dan knallen.
Er komt nog véél meer bij kijken !!

Daarnaast zal het super simpel zijn/worden om NR.1 van Nederland te worden. Samen zal niet gaan, dus nr.1 en 2 zal het worden.. Global is nog even wat verder, maar ZEKER niet onmogelijk !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwng!!
Nou succes world en slot. Voor mij gaat het stijgen niet of nauwelijks. Maar heb ook 1 blue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
Afbeeldingslocatie: http://taskforcetweakers.com/wp-content/uploads/Tweakers-LITE.jpg

Een update voor Tweakers LITE

Het gaat mega hard in TLITE... De leden stromen werkelijk binnen, en na een dikke week zitten we al weer bijna vol (ik voel een extra TF aankomen ;) )

Ook blijken er ontzettend veel Tweakers bij te zitten die via de Blog of het topic ons gevonden hebben. Dit vind ik zelf echt super tof. Uiteindelijk wil je het liefst allemaal bestaande Tweakers, of leden van buitenaf die dan ook Tweaker worden.

Dan kunnen we nu ook Officieren aan gaan stellen. Ik heb Flipstick al Officier gemaakt omdat dit een oud lid is uit Tweakers 1..

De Leden waarvan ik nu weet dat het Tweakers zijn
(ingame name)

- Guido
- cribsb
- Borf
- Stryke
- AppieR
- Helmond
- Doubts

Deze leden ga ik dan ook promoten tot Officier. Als Officier kun je missies starten, Sabotage gebruiken, Pin messages maken en leden kicken.

Leden kicken doen we ALTIJD in overleg met elkaar. Leden krijgen ook altijd eerst een waarschuwing zodat ze kunnen verbeteren... en kicken doen we eigenlijk enkel als iemand nooit meespeelt. Als een aanval niet nuttig is of fout uitgevoerd word, is dat zelden een reden om te kicken. Iedereen moet leren.

Missies starten kunnen we als we genoeg intel hebben. Let op.. Er staat bij de missie "Easy, Normal, Hard" wacht met starten van de missie tot we genoeg intel hebben voor een normal of hard missie. Anders is het echt saai

Pin messages kun je bv net voor het einde van de missie doen om nog wat leden wakker te schudden zodat ze nog kunnen aanvallen.

Sabotage is echt onzin... Je kunt het best een keer proberen (1x anders word het heel duur) maar het is compleet 100% nutteloos.

Notities kun je bij elke map maken... Officieren zouden daar samen voor moeten zorgen.

Als er vragen zijn of meer tweakers leden... laat het hier weten.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doubt
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 19-09 13:05
Hoi!

Doe ook al mee met de TF sinds 1 week ongeveer! Loopt lekker!

Mijn ingame naam is met een s erachter ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
Doubt schreef op maandag 13 juni 2016 @ 14:15:
Hoi!

Doe ook al mee met de TF sinds 1 week ongeveer! Loopt lekker!

Mijn ingame naam is met een s erachter ;)
Mooi welkom!!

Ik heb je aan het lijstje toegevoegd. Ik kom straks online en maak je dan meteen officier.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Sabotage is echt onzin... Je kunt het best een keer proberen (1x anders word het heel duur) maar het is compleet 100% nutteloos.
Maar wat doet het dan precies? Vraag ik me al een tijdje af :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EnerQi
RoD schreef op maandag 13 juni 2016 @ 16:56:
[...]

Maar wat doet het dan precies? Vraag ik me al een tijdje af :P
Het saboteert een random verdedigingswerk bij de missie. Omdat de keuze enorm groot is en wij eigenlijk alleen maar moeite hebben met shocks en rockets, is de kans groot dat je intel inzet voor een verdedigingswerk in de verkeerde hoek of iets wat je niet wilt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regulerkil
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 25-01-2023
Ha allen! momenteel druk bezig met BB en mijn huidige clan leeft niet echt meer :(

is er nog plek bij één van de Tweakers TF clan?

Mijn in-game naam is: Thomas (heel origineel) ik heb 308 medailles en ben elke dag zeer actief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Ingenieur
Regulerkil schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 13:47:
Ha allen! momenteel druk bezig met BB en mijn huidige clan leeft niet echt meer :(

is er nog plek bij één van de Tweakers TF clan?

Mijn in-game naam is: Thomas (heel origineel) ik heb 308 medailles en ben elke dag zeer actief!
Ik denk dat er in Tweakers 2 nog wel een plek over is. Heb mijn mobiel thuis laten liggen, dus kan het niet checken. Stuur anders een join-verzoek, dan zal ik je toelaten als dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
Blogje!!!
Over de 2 standbeelden die je meer resources geven!!!

Meeerrrr Hout Steen en IJzer

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
En een blogje over

Warriors!!!

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
Is het een leak.... Of is het nep? Je weet het niet :) maar het ziet er best echt uit !!!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/XR1YIopxiKHqdCExYw2k9AFv/full.jpg

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
nieuws: Chinees bedrijf neemt maker Clash of Clans over

Ik weet niet wat ik daar nou van moet denken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnerQi
Zoals altijd met overnames, meer focus op cash/winst ;).
Mij verbaast het wel dat men game companies overneemt, zodra de game zijn scharme verlies*, ben je ineens je userbase kwijt.

* de game updaten met meer reclame/push voor sales en/of niet-populaire beslissingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Supercell was toch al voor een groot gedeelte in handen van Japanners. Ik denk dus niet dat er veel gaat veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
Ik zie ook niet veel veranderen. Er komt gewoon een goede winst uit het bedrijf en dat zal niet veranderen lijkt me. De eigenaar van SC geeft ook altijd aan dat ze op deze manier games willen maken, anders stoppen ze ermee. Ze krijgen daar als DEV kennelijk best veel ruimte en dat is wat volgens hem SC zo goed maakt.

Ik maak me er niet druk om in ieder geval.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
Heren.... Voor diegene die het nog niet hebben meegekregen... Ik probeer een Centraal Tweakers.net GameClan Topic te openen zodat we wat meer structuur in de game clans van T.net kunnen krijgen. Dit geld voor alle spellen die hier gespeeld worden.

Binnen dit concept heb ik ook een lijntje lopen omtrent Chat. We hebben het er al over gehad om een Chat functie aan te bieden voor onze eigen Taskforces.. maar ik wil dit liever doortrekken naar de gehele Tweakers clans zodat we hier ook structuur in krijgen.

De chat functie is dus nog niet van de tafel maar word op een hogere laag geprobeerd aan de gang te krijgen. Ik begin hier echter wel pas mee in de 2e BETA fase van het Clan Topic... dus heb nog even geduld. :)

FreeReef.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• World Citizen
Whooooop

Afbeeldingslocatie: http://taskforcetweakers.com/wp-content/uploads/BzlSMha.png

Additionally, some more info on the MEGA CRAB! It will last three days, and the difficulty will match the first Mega Crab. Rewards will be the same as the first two.

The pink concoction pictured above is the fabled Speed Serum! It will speed up your troops, and also the Mega Crab's defenses...

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
World Citizen schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 15:35:
and the difficulty will match the first Mega Crab.
Uh, de eerste twee waren toch min-of-meer van hetzelfde niveau?
Rewards will be the same as the first two.
De eerste was enorm gul, de tweede wat minder. Ben benieuwd!
The pink concoction pictured above is the fabled Speed Serum! It will speed up your troops, and also the Mega Crab's defenses...
Oeh, krijgen we dan eindelijk tanks die snel rijden? *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
pven schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 16:02:
[...]

[...]

[...]

Volgens mij was de eerste makkelijker want bij de 2e kwam niemand op zo een hoog level als de eerste. Ik kan me heugen dat mensen klaagde en naar 7 stages het al moeilijk hadden de 2e keer.

Snelle tanks.. maar wat dacht je van Lightning speed Warriors :) Doe mij die maar een setje van 64 :)

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pven schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 16:02:
[...]

De tweede werd al snel veel moeilijker per stage, 2e gaf idd minder loot, machineguns worden misschien zo snel dat IOS het niet meer kan bijhouden :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
World Citizen schreef op donderdag 30 juni 2016 @ 16:18:
[...]

Volgens mij was de eerste makkelijker want bij de 2e kwam niemand op zo een hoog level als de eerste. Ik kan me heugen dat mensen klaagde en naar 7 stages het al moeilijk hadden de 2e keer.
Kortom: marketing-talk :)
Snelle tanks.. maar wat dacht je van Lightning speed Warriors :) Doe mij die maar een setje van 64 :)
Snelle zooka's *O* ... dat is prettig

Wat is handig om nu nog te doen ter voorbereiding op crab?

Voor het beeld wat ik nu heb (mijn armory is nu 21):
• max warriors
• max zooka
• max barrage (art bijna max)
• max storage
• max gunboat

De rest is dus nog niet max (heavies nog drie levels, de rest nog meer ...)

Tips?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• World Citizen
Ik dacht de vorige keer ook lekker een berg te upgraden in mijn Armory.. maja.. elke upgrade duurt al 3/4 dagen. Het evenement maar 3... Dus dat was een tegenvaller.

Ik zou dan voor Barrage gaan en je Gunboat.. (mits je sculptor al max is)

En ik zou het proberen te halen zonder boost te gebruiken. Wel eventueel je Resource Reward, maar niet offensive boost. Je krijgt namelijk PowerPowder van Crab.. dus dan maak je eigenlijk winst op PP. En dat is wel tof.

Ik heb de vorige keren gewoon al mijn aanvallen opgespaard en dan 4x enkel GBE en 1x met troepen.. Zo kon ik redelijk ver komen.

FreeReef.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Net zoals World zegt zou ik alleen RR boosten als dat jou goed uitkomt. Daarnaast is het een goed idee om te kijken of er verschil zit in de aantallen powerstones die ieder bij lvl 1 krijgt. Zit er verschil tussen, dan is het ook leuk om dan eindelijk tijdens Crab ook eens de PSC mp te boosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik verveelde me, dus heb ik crab 26 met GBE-only gesloopt. Uiteraard heb ik mijn vijf GBE-stats geboost, en daarnaast RR geboost. Hierdoor had ik 153 GBE.

Gewoon, omdat het kan *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Let nou op je VP pven! ;) Gewoon omdat het kan....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:25
Wil mij graag ook aanmelden...

Lvl 46.
366 intels

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
ErnstMid schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 22:11:
Let nou op je VP pven! ;) Gewoon omdat het kan....
Mijn VP zakt hard. Tsjah, het begint blijkbaar op te vallen dat ik een leven buiten BB heb. :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
BaZnGaNL schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 09:20:
Wil mij graag ook aanmelden...

Lvl 46.
366 intels
Ahh sorry Hampie ik zie dit bericht nu pas.

Tuurlijk ben je welkom. Heb je wel eens vaker in een taskforce gezeten?

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 22:25
World Citizen schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 19:22:
[...]

Ahh sorry Hampie ik zie dit bericht nu pas.

Tuurlijk ben je welkom. Heb je wel eens vaker in een taskforce gezeten?
Zekers!! Alleen waar ik in zat, was niet meer zo actief.

In-Game naam is: BaZnGa!!

Bij welke kan ik joinen? Speel doorgaans alleen s'avonds..

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Tweakers| White is ook geboren! Hoezee! Zal tzt Tweakers Lite gaan joinen als ik een krijgsmacht heb opgebouwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Grappig, ik kwam een oud screenshot tegen. :)

Mijn basis op 15 september 2015:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/yK4kf1rFa31ZniHFLqfDhtzl/full.png

Mijn basis vandaag:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/lG43FJFnOyJiUYTNQGtdofbw/full.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

haha ja schitterend toch! Geen updates die vier dagen duren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
ErnstMid schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 09:40:
haha ja schitterend toch! Geen updates die vier dagen duren ;)
Yep, toen was het leven nog simpel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.MosterdSaus
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 17-03 16:26
World Citizen, je bent nu in Tweakers 2 aan het ronselen bent voor Tweakers 1. Maar ga je dan bij tweakers lite ook weer werven voor Tweakers 2? Ik voel nog niet de behoefte om de overstap te maken, maar als al onze actieve leden weggaan wordt het bij ons een beetje een schrale bedoeling... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

@H.MosterdSaus

Is gebeurd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwng!!
Heey tweakers leden,

Al zo lang niet gesproken, maar hoe gaat het met de tf?
Groetjes,

Raymon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdouble
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-09 15:58
Iemand op de hoogte van de toekomstige ontwikkelingen van BB ? Ben nu lvl 63, goudvooorraad altijd vol alles maxed out. Ik hoop op een leuke uitbreiding, anders wordt het een beetje eentonig ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
pwng!! schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 21:50:
Heey tweakers leden,

Al zo lang niet gesproken, maar hoe gaat het met de tf?
Groetjes,

Raymon
Word lid, dan kan je het zelf weer zien ;)
mdouble schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 10:14:
Iemand op de hoogte van de toekomstige ontwikkelingen van BB ? Ben nu lvl 63, goudvooorraad altijd vol alles maxed out. Ik hoop op een leuke uitbreiding, anders wordt het een beetje eentonig ..
Geen idee, alhoewel dat versnel-ding uit Crab potentie heeft. Dat freeze-ding uit de vorige Crab is uiteindelijk ook door ontwikkeld naar cryo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mdouble schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 10:14:
Eentonig maak je het sowieso zelf, de statue storage is heel handig om veel af te wisselen. Van full offense naar 24/7 ice mp's boosted naar top 9 NL naar 5 psc statues (vol lopen met pp). Daarna top of the world.. Je moet zelf afwisselend spelen en tactieken veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

Mannen, ik ben iets minder actief de laatste dagen. Veel andere dingen die gebeuren, druk met werk etc. Volgens mij geen missies overgeslagen, dat zal ik ook niet gaan doen :) Maar wou toch een kleine verklaring afleggen waarom Pven ineens meer VP heeft, zoiets gaat niet vanzelf natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-09 12:45

murphsy

Product Monkey

Ik ben nu lvl 47, bijna 48, maar ik blijf veel moeite houden met de special weapons. Vooral shock en doom. Komt dit door mijn gekozen taktiek? Ik ga meestal voor tank/healer. Hoe gaan jullie hiermee om? Eerst de special nuken vanaf de boot? (Kost zoveel energy, waardoor je niet alle boom cannons meer weg krijgt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnerQi
murphsy schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 07:56:
Ik ben nu lvl 47, bijna 48, maar ik blijf veel moeite houden met de special weapons. Vooral shock en doom. Komt dit door mijn gekozen taktiek? Ik ga meestal voor tank/healer. Hoe gaan jullie hiermee om? Eerst de special nuken vanaf de boot? (Kost zoveel energy, waardoor je niet alle boom cannons meer weg krijgt)
Rond jouw level deed ik ook alles met tanks. Shock geeft weinig schade dus die liet ik altijd staan. Doom is killing en boom kanons ook. Ik probeerde mij zo te positioneren dat ik maar de helft hoefde uit te schakelen.
Op mijn level (64 met 700 VP) heeft tanks geen/weinig zin en ben ik overgestapt naar Riffle/zooka's (en 1 bootje medics). Iedere keer toch verliezen maar wel heel snel bijgebouwd ;-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphsy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16-09 12:45

murphsy

Product Monkey

Ja ik kies inderdaad voor tanks omdat dat nog kans geeft op direct nogmaals kunnen aanvallen. Momenteel skip ik bases met shock of doom, maar bijna niemand zet nog lazers neer helaas. Switchen naar heavy/zooka misschien een goed idee? Dat werkt ook tegen doom cannons nog wel.

Jammer dat die specials de mogelijkheden zo beperken. Met grenadiers ben ik inmiddels helemaal gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
ErnstMid schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 10:59:
Mannen, ik ben iets minder actief de laatste dagen. Veel andere dingen die gebeuren, druk met werk etc. Volgens mij geen missies overgeslagen, dat zal ik ook niet gaan doen :) Maar wou toch een kleine verklaring afleggen waarom Pven ineens meer VP heeft, zoiets gaat niet vanzelf natuurlijk ;)
Geef me ff, en dan ga ik slot en World voorbij }:O

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Oeeeee, wat zal er gebeuren in de update :0

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/SRvVRUE.jpg

(zoom in op het rode bovenin waarvan je denkt dat het de HQ is)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2016 20:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jape
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-09 18:45
Verwijderd schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 20:36:
Oeeeee, wat zal er gebeuren in de update :0

[afbeelding]

(zoom in op het rode bovenin waarvan je denkt dat het de HQ is)
Hogere levels basissen mogelijk? Ik zie daar 73 in de bovenhoek staan, en een dikke VP bonus als je dat rode ding sloopt?

Waar vindt je dit soort dingen? Enig idee wanneer de update komt?

[ Voor 7% gewijzigd door Jape op 30-08-2016 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jape schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 12:39:
[...]

Hogere levels basissen mogelijk? Ik zie daar 73 in de bovenhoek staan, en een dikke VP bonus als je dat rode ding sloopt?

Waar vindt je dit soort dingen? Enig idee wanneer de update komt?
Bij zulke images die ze sharen vanuit SuperCell zelf zetten ze vaak een willekeurig lvl in de bovenhoek. Een VP bonus zullen velen wel en velen niet willen :p. Maar zulk soort dingen kun je vinden op het forum dat zij zelf hebben. Verder zal de update al snel komen, deze week misschien al en anders volgende week.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

cool cool. Moet zeggen dat de hoeveelheid tijd die ik erin steek wel echt minder wordt door werk en sterk afgenomen vrije tijd. Sta gewoon achter Pven, huilen! Nieuwe update geeft altijd wel een leuke boost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jape
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15-09 18:45
Verwijderd schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 19:30:
[...]

Bij zulke images die ze sharen vanuit SuperCell zelf zetten ze vaak een willekeurig lvl in de bovenhoek. Een VP bonus zullen velen wel en velen niet willen :p. Maar zulk soort dingen kun je vinden op het forum dat zij zelf hebben. Verder zal de update al snel komen, deze week misschien al en anders volgende week.
Na enig zoeken gevonden op het forum, ziet er goed uit wat ze gaan doen. Vooral TF vs TF lijkt me gaaf!

• ErnstMid

ErnstMid

whaaaaaat, TF vs TF?? Awesome!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• World Citizen
Whohohohohohoho op mijn verjaardag :D

Afbeeldingslocatie: http://taskforcetweakers.com/wp-content/uploads/IMG_1912.png

[ Voor 9% gewijzigd door World Citizen op 28-09-2016 18:34 ]

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieR
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-06 10:56
Goedemiddag! Zou ik binnenkort door kunnen stromen van Lite naar 2? Ik zit inmiddels op 300 VP en speel vrij veel.

Garmin Fenix 6XPro + HRM-Run | hardlopen | Garmin Connect | RopaRun Team 264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Ingenieur
AppieR schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 13:44:
Goedemiddag! Zou ik binnenkort door kunnen stromen van Lite naar 2? Ik zit inmiddels op 300 VP en speel vrij veel.
Zeker, graag zelfs! Als je je aanmeld zullen we je accepteren.

Tot snel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppieR
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-06 10:56
Thanks!

Garmin Fenix 6XPro + HRM-Run | hardlopen | Garmin Connect | RopaRun Team 264

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gebanned
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 00:33
Ik (Bonte) zal me ook even melden in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muggie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-09 20:40

Muggie

8 pm

Is er nog plek in tweakers 2 voor een 469vp lvl 52?

PSN: mug_8pm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
De site is stuk?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/9QhuwXVbk3DBS0jXjQggNTrb/full.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• World Citizen
Ja ik wilde voor een duppie op de eerste rij... en dan krijg je dit :D

Gefixed.

FreeReef.nl

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• World Citizen
Tweakers 1e van Nederland

BLOG!!!!!
World Citizen: Tweakers 1e van Nederland!

FreeReef.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• prettynifty
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-09 13:55
Zo dan, even een kleine update.
World heeft me over gehaald en ik ben van Lite naar 1 verhuisd.

De missies zijn eng moeilijk en weet meteen hoe slot zich in lite voelt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
prettynifty schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 15:58:
Zo dan, even een kleine update.
World heeft me over gehaald en ik ben van Lite naar 1 verhuisd.

De missies zijn eng moeilijk en weet meteen hoe slot zich in lite voelt ;)
Yeahhhh!! Welkom!

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstMid

ErnstMid

ik merk trouwens dat het bijhouden van White toch wat minder gaat, even kijken of ik die in leven wil houden of niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustTweak
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22-06 21:25
Ik ben vorige week begonnen met BB. Ik heb een aanvraag gedaan voor Tweakers 2. Geen idee hoe actief het allemaal nog is. Is er iemand die me kan toelaten?
Pagina: 1 ... 8 9 Laatste