Ik ben voor!Verwijderd schreef op maandag 22 juni 2015 @ 20:54:
Ik hoor steeds meer de roep om TF1 om te turnen naar een TF met 25 leden. Dit gegeven feit dat we nu zwaar intel tekort hebben en er anders spelers uit TF 1 weggaan.
Ik steun dit idee:
- 25 spelers
- meest actieve (gemeten in Intel) of 25 top VP uit TF1/TF2
Hoor graag wie hier mee eens is.
p.s. we weten dat we dan nieuwe TF moeten oprichten omdat je TF1 niet kleiner kan maken.
Tja. Tegen stemmen heeft niet heel veel zin.
Als er nu nog een aantal members overstappen naar tf3 of 4, blijft er niks meer over in tf1 of tf2.
Eigenlijk zeg je hiermee dus dat je met een kleinere player base door wil gaan, waarbij er geen ruimte is voor iedereen die wil spelen. Want, door ook nog eens te sorteren op intel en vp, pak je de krenten uit de pap en is iedere opvolgende tf (om die ruimte te maken) gedoemd tot de minder actieve spelers of lagere levels.
Hier kan dus m.i. nooit een verdeling uitkomen met 3-4 actieve tfs.
Als er nu nog een aantal members overstappen naar tf3 of 4, blijft er niks meer over in tf1 of tf2.
Eigenlijk zeg je hiermee dus dat je met een kleinere player base door wil gaan, waarbij er geen ruimte is voor iedereen die wil spelen. Want, door ook nog eens te sorteren op intel en vp, pak je de krenten uit de pap en is iedere opvolgende tf (om die ruimte te maken) gedoemd tot de minder actieve spelers of lagere levels.
Hier kan dus m.i. nooit een verdeling uitkomen met 3-4 actieve tfs.
We are pentium of borg. Division is futile. You will be approximated.
Ik ben tegen nog een taskforce, dan ben je het probleem alleen maar aan het verschuiven. Door een nieuwe taskforce te maken met wat actievere mensen, zullen tf1 en tf2 gewoon ten dode zijn opgeschreven.
Waar ik me de laatste tijd wel een beetje aan erger is de wispelturigheid die er heerst. THC is amper een week begonnen en nadat bijna iedereen vorige week zei het beste er van te willen maken, is dat al weer overboord gegooid en moeten er weer nieuwe veranderingen komen.
Wat betreft het verlagen van de VP eis, daar kan ik me inmiddels wel in vinden gezien het tekort aan intel. Laat actieve mensen die wat minder VP hebben maar komen, zodat ze bij ons nog verder kunnen groeien. Ik vind het zelf niet erg als we voorlopig niet verder groeien qua missies, ik vermaak me nog prima met tinderbox en foxtrot.
Je zult in een taskforce altijd mensen hebben die minder actief zijn, of juist heel actief. Daar moet een balans in zijn. Voorstellen om de inteleis te verhogen en anders mensen naar tf2 te verwijzen vind ik ook niet op zijn plaats. Deze TF is juist voor de mensen die dit spel wat actiever spelen dan TF2, maar waarbij het nog wel gewoon een spelletje blijft. Als je er echt vol voor wilt gaan, moet je misschien eens bij THC gaan kijken.
Ik zit al bijna sinds het begin bij deze TF (volgens mij 1 of 2 dagen na oprichting) en heb me al die tijd prima vermaakt. Sinds die tijd heb ik een hoop mensen zien komen en gaan, omdat we te streng of juist niet te streng zouden zijn. Aangezien ik er nog steeds ben, vermoed ik dat ik hier tussen in zit. Ik vind het prima zoals het is (was). Natuurlijk moeten wel wel weer richting de 50 spelers groeien, zodat we wat beter in de intel zitten. Het liefst zou ik elke dag een missie doen, maar als dat er nu even niet in zit dan is dat maar zo. Er komen vast weer betere tijden. Elke week het roer omgooien gaat in ieder geval niet het probleem oplossen, hierdoor wordt het alleen maar verschoven.
Hopelijk sta ik niet alleen in deze mening, want ik zou het jammer vinden als Task Force Tweakers na iets meer dan een half jaar al voorbij is.
Dr. Flatulenski
Waar ik me de laatste tijd wel een beetje aan erger is de wispelturigheid die er heerst. THC is amper een week begonnen en nadat bijna iedereen vorige week zei het beste er van te willen maken, is dat al weer overboord gegooid en moeten er weer nieuwe veranderingen komen.
Wat betreft het verlagen van de VP eis, daar kan ik me inmiddels wel in vinden gezien het tekort aan intel. Laat actieve mensen die wat minder VP hebben maar komen, zodat ze bij ons nog verder kunnen groeien. Ik vind het zelf niet erg als we voorlopig niet verder groeien qua missies, ik vermaak me nog prima met tinderbox en foxtrot.
Je zult in een taskforce altijd mensen hebben die minder actief zijn, of juist heel actief. Daar moet een balans in zijn. Voorstellen om de inteleis te verhogen en anders mensen naar tf2 te verwijzen vind ik ook niet op zijn plaats. Deze TF is juist voor de mensen die dit spel wat actiever spelen dan TF2, maar waarbij het nog wel gewoon een spelletje blijft. Als je er echt vol voor wilt gaan, moet je misschien eens bij THC gaan kijken.
Ik zit al bijna sinds het begin bij deze TF (volgens mij 1 of 2 dagen na oprichting) en heb me al die tijd prima vermaakt. Sinds die tijd heb ik een hoop mensen zien komen en gaan, omdat we te streng of juist niet te streng zouden zijn. Aangezien ik er nog steeds ben, vermoed ik dat ik hier tussen in zit. Ik vind het prima zoals het is (was). Natuurlijk moeten wel wel weer richting de 50 spelers groeien, zodat we wat beter in de intel zitten. Het liefst zou ik elke dag een missie doen, maar als dat er nu even niet in zit dan is dat maar zo. Er komen vast weer betere tijden. Elke week het roer omgooien gaat in ieder geval niet het probleem oplossen, hierdoor wordt het alleen maar verschoven.
Hopelijk sta ik niet alleen in deze mening, want ik zou het jammer vinden als Task Force Tweakers na iets meer dan een half jaar al voorbij is.
Dr. Flatulenski
Ik ben de tf gejoined met hq15. Vp eis was 300 en daar zat ik net boven. Mede door de reward ben ik keihard in hq gelevelled. M.i. is 300vp eis wel goed. 400 stamt uit de tijd dat we als tf semi Hardcore waren. Erg actief en regelmatig stronghold deden. Vp zegt niks over activiteit, in elk geval zegt intel meer over activiteit en levert intel de TF meer op dan voldoen aan een vp eis. Bovendien kunnen we de intel goed gebruiken.
Tweede tf. Geen uitgesproken mening maar join hem wel
het spreekt voor zoch m.i. dat tf1 hierdoor wordt opgeheven en tf2 blijft zoals hij is. Komen wellicht meer leden in
Tweede tf. Geen uitgesproken mening maar join hem wel
PS4 BF3/BF4/BF1: Phunkeee
Verwijderd
We blijven boom beach tweakers. Flatulenski en rob, goed verwoord !! Als we met de HC TF in de top 50 komen zullen meer mensen op de naam drukken en zien dat er nog 2 TF's zijn en via daar met hard werken ook in de HC kunnen komen. En ik kan jullie vertellen dat we de top 50 gaan halen ! De laagste in de top 50 spelen Powder Keg en wij zitten al 1 stap hoger en gaan zeker door voor Sour Grapes en Bottleneck !!
Dus in het kort, alles gaat om die top tf en de rest maakt je eigenlijk weinig uit?
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Verwijderd
Ik ga er vanuit dat jij met "je" niet mij bedoeld..Steevo_S schreef op maandag 22 juni 2015 @ 22:40:
Dus in het kort, alles gaat om die top tf en de rest maakt je eigenlijk weinig uit?
Flatulinsky en Rob, voor het geval dat mijn reactie niet duidelijk was: ik ben ook tegen het dood verklaren van tf1 (waar dit voorstel feitelijk op neerkomt).
Echter, ik kan niet voor anderen beslissen in welke tf ze willen zitten en welk doel ze willen bereiken binnen die tf. Iedere week een level hoger tot aan dead end is natuurlijk een leuk streven, maar niet haalbaar met deze player base.
We gaan ze toch niet tegenhouden.
Ik, als member van de tf voordat er überhaupt een intel eis was (weet niet hoe lang, maar lang), zal zo lang mogelijk bij tf1 blijven. Maar, als iedereen vertrekt, is het natuurlijk ook niet leuk om iedere dag 50 intel te moeten gaan halen voor sour grapes met z'n 5en..
Echter, ik kan niet voor anderen beslissen in welke tf ze willen zitten en welk doel ze willen bereiken binnen die tf. Iedere week een level hoger tot aan dead end is natuurlijk een leuk streven, maar niet haalbaar met deze player base.
We gaan ze toch niet tegenhouden.
Ik, als member van de tf voordat er überhaupt een intel eis was (weet niet hoe lang, maar lang), zal zo lang mogelijk bij tf1 blijven. Maar, als iedereen vertrekt, is het natuurlijk ook niet leuk om iedere dag 50 intel te moeten gaan halen voor sour grapes met z'n 5en..
Natuurlijk blijven we bb tweakers, alleen we willen het alleen wat leuker en actiever maken voor wat er onder komt slot. Na de actie van vorige week dat jullie een HC oprichten (wat ik ook logisch vind/vond) is er in onze tf niks veranderd. Het gaat eigenlijk steeds meer bergafwaarts en daarom is het tijd om wat te veranderen om zo het plezier en de uitdaging weer terug te krijgen.
Tweakers HC (de alles max leden) (5 man)
Tweakers 1 (de actiefste leden qua intel) (25 man)
Tweakers 2 (de minder actieve leden of low lvl) (50 man)
Zo blijft de HC hetzelfde. Tweakers 1 verandert naar een kleine tf (dus geheel nieuw) en krijgt actieve leden die elke dag een missie willen spelen en minimaal eigen xp lvl aan Intel per week willen halen. Tweakers 2 krijgt er een aantal leden bij van de oude tf 1, de wat minder actieve spelers of die weinig intel halen.
Zoals Dr.Flatulenski aangeeft is er veel wispeltreuigheid. Hopelijk kunnen we dit eens goed aanpakken met bijvoorbeeld bovenstaande ?!
Zo blijft de HC hetzelfde. Tweakers 1 verandert naar een kleine tf (dus geheel nieuw) en krijgt actieve leden die elke dag een missie willen spelen en minimaal eigen xp lvl aan Intel per week willen halen. Tweakers 2 krijgt er een aantal leden bij van de oude tf 1, de wat minder actieve spelers of die weinig intel halen.
Zoals Dr.Flatulenski aangeeft is er veel wispeltreuigheid. Hopelijk kunnen we dit eens goed aanpakken met bijvoorbeeld bovenstaande ?!
Hallo,
Ik ben The Lost Legend,
zou het een idee zijn voor mij om naar tweakers 1 te gaan?
Ben momenteel 309 VP en voldoe dus niet aan de eisen, toch denk ik dat een aanwinst zou kunnen zijn voor tweakers 1.
voordelen:
- ik haal 50 inlichtingen per week, heb er nu 17 en daarmee zit op boven het gemiddelde van tweakers 1
- ben fanatiek speler
- heb verstand van aanvallen, ken de technieken (smokey zooka warrios etc)
- tweakers 1 heeft toch plekken vrij dus misschien alleen al handig voor de intel boost
- tweakers 2 is bijna vol
Nadelen:
- troepen zijn nu nog laag, wapenmagazijn is 10
- slechts 309 vp
Ik ben The Lost Legend,
zou het een idee zijn voor mij om naar tweakers 1 te gaan?
Ben momenteel 309 VP en voldoe dus niet aan de eisen, toch denk ik dat een aanwinst zou kunnen zijn voor tweakers 1.
voordelen:
- ik haal 50 inlichtingen per week, heb er nu 17 en daarmee zit op boven het gemiddelde van tweakers 1
- ben fanatiek speler
- heb verstand van aanvallen, ken de technieken (smokey zooka warrios etc)
- tweakers 1 heeft toch plekken vrij dus misschien alleen al handig voor de intel boost
- tweakers 2 is bijna vol
Nadelen:
- troepen zijn nu nog laag, wapenmagazijn is 10
- slechts 309 vp
Hallo legend,
Ook al heb ik geen idee wat een wapenmagazijn is (landing craft? Armory?),
Ik denk dat tf1 je aardig kan helpen in uplevelen, en de intel kunnen we goed gebruiken.
Join maar, dan keur ik m goed.
Ook al heb ik geen idee wat een wapenmagazijn is (landing craft? Armory?),
Ik denk dat tf1 je aardig kan helpen in uplevelen, en de intel kunnen we goed gebruiken.
Join maar, dan keur ik m goed.
Verwijderd
De alles max is natuurlijk overdreven.. ik heb geen max defense en heb nog 2 bootjes niet max en heb "pas" 7 dingen max in het wapenmagazijn.
Steen heeft ook zijn bootjes nog niet max..
Wat ik hiermee wil zeggen is dat meer leden uit TF 1 gewoon kunnen joinen !!
En ja, xp 42 tot 47 zijn de lastigste, maar waarom zouden andere geen solo's willen neerzetten en ook tegelijkertijd TF 1 helpen ?
En ja, xp 42 tot 47 zijn de lastigste, maar waarom zouden andere geen solo's willen neerzetten en ook tegelijkertijd TF 1 helpen ?
Je moet niet mijn woorden uit hun verband trekken, ik ben juist tegen het opsplitsen Jij zegt nu dat we moeten stoppen met wispelturig zijn en dus bovenstaande veranderingen doorvoeren. Je hebt zelf toch ook door dat dat tegenstrijdig is?DennisKrijger schreef op maandag 22 juni 2015 @ 22:53:
Natuurlijk blijven we bb tweakers, alleen we willen het alleen wat leuker en actiever maken voor wat er onder komt slot. Na de actie van vorige week dat jullie een HC oprichten (wat ik ook logisch vind/vond) is er in onze tf niks veranderd. Het gaat eigenlijk steeds meer bergafwaarts en daarom is het tijd om wat te veranderen om zo het plezier en de uitdaging weer terug te krijgen.
Ik zie liever dat we qua intel eis op hetzelfde niveau blijven. Als ik naar mezelf kijk haal ik denk ik tussen de 30 en 40 intel per week, waarmee ik een gemiddeld actieve speler ben. Volgens mij zit ik daarmee op het niveau waarvoor deze Taskforce bedoeld was: mensen die semi-serieus willen boombeachen. Ik zou me dan ook denk ik niet thuis voelen in TF2, maar ook niet in het door jou voorgestelde TF1.
Daarbij heb je nu een plan waarbij in totaal 80 tweakers in de taskforces kunnen, waar we nu al met 81 leden zijn. Wie gaan we dan kicken?
Terugkomend op mijn punt: gewoon even door de zure appel heen bijten en rustig doorgaan. Wel de vp eis verlagen, zodat we wat toegankelijker zijn en als het nodig is een stapje terug in de missies. Het belangrijkste van deze groep is dat we lekker met elkaar kunnen gamen. De één zal altijd iets meer willen dan de ander en als hij echt meer wil, dan zal je misschien verder moeten kijken.
@ the Lost Legend:
Wees welkom, zoals je kunt lezen kunnen we je goed gebruiken!
Armory inderdaad,
Jullie eis is momenteel 400 en ik heb zelf 309 en zou dus niet kunnen joinen. Zouden jullie die dan even snel naar 300 kunnen brengen?
Jullie eis is momenteel 400 en ik heb zelf 309 en zou dus niet kunnen joinen. Zouden jullie die dan even snel naar 300 kunnen brengen?
Ik zeg het hier ook in voor de mensen die chat niet lezen. Ik ben uit tweakers gegaan omdat ik betwijfel of er verbetering komt. Wellicht heb ik geen gelijk maar blijf hier eventjes uit. Forum en dergelijke blijf ik wel lezen en kijk uiteraard bij remco mee.
Als het weer goed gaat en alles weer het oude word ben ik bereid terug te keren. Maar voorlopig niet ben ik bang.
Ik hoop jullie goed geinformeerd te hebben en succes, love you
Als het weer goed gaat en alles weer het oude word ben ik bereid terug te keren. Maar voorlopig niet ben ik bang.
Ik zou het graag willen, maar alleen de leader heeft die rechten (niet officers).Fractalised schreef op maandag 22 juni 2015 @ 23:17:
Armory inderdaad,
Helaas is worldcitizen op dit moment even.. wat minder actief.
Zodra ik m online zie, zal ik m vragen dat te verlagen.
TF 1 helpen door naar THC te gaan? Nu maak je het helemaal mooi.Verwijderd schreef op maandag 22 juni 2015 @ 23:15:
De alles max is natuurlijk overdreven.. ik heb geen max defense en heb nog 2 bootjes niet max en heb "pas" 7 dingen max in het wapenmagazijn.
Slot, even buiten deze discussie, heb jij wat van World gehoord. Ik heb wel meegekregen dat er wat familie omstandigheden waren.
Je bent vorige week nota bene Officier geworden omdat je de TF wilde helpen, dat bedoel ik dus met wispelturig....... Ik kom nu misschien een beetje als een zuurpruim over, maar ik erger me behoorlijk aan al die gehaaste beslissingen.pwng!! schreef op maandag 22 juni 2015 @ 23:21:
Ik zeg het hier ook in voor de mensen die chat niet lezen. Ik ben uit tweakers gegaan omdat ik betwijfel of er verbetering komt. Wellicht heb ik geen gelijk maar blijf hier eventjes uit. Forum en dergelijke blijf ik wel lezen en kijk uiteraard bij remco mee.
Ik blijf liever over met mensen die min of meer op de lijn zitten die we bij de oprichting van deze TF hebben ingesteld. Gezien er nog heel wat mensen van het eerste uur in de TF zitten, denk ik hier niet alleen in te staan.
Dr. Flatulenski
[ Voor 3% gewijzigd door De Ingenieur op 22-06-2015 23:29 ]
Goed, ik zal dit forum in de gaten houden en natuurlijk BB zelf, dan zien jullie mij binnenkort verschijnen heb er zin in hahaRainmaker schreef op maandag 22 juni 2015 @ 23:25:
[...]
Ik zou het graag willen, maar alleen de leader heeft die rechten (niet officers).
Helaas is worldcitizen op dit moment even.. wat minder actief.
Zodra ik m online zie, zal ik m vragen dat te verlagen.
@Dr.flalutenski ik begrijp jou punt, misschien is dat een goede oplossing.
Maar laten we in ieder geval tot een oplossing komen ipv zonder doel verder te spelen.
Maar laten we in ieder geval tot een oplossing komen ipv zonder doel verder te spelen.
Klopt, maar ik had er niet voor gekozen om officier te worden (wat ik niet erg vind) maar anders was ik gewoon nog member geweest
Verwijderd
@flatulenski, world had een nieuwe android gekocht en wilde er iets stouts mee doen en switchen en ging niet geheel goed. Vandaar zijn afwezigheid de laatste 2 dagen.
Verder zijn mijn bedoelingen met tweakers taskforces goed en probeer ik andere te motiveren op de manier waarop een ieder tevreden kan zijn. Taskforce HC en 1 kunnen prima samenwerken. Intel "probleem" kan opgelost worden als meerdere zich ook aangetrokken voelen om HC te joinen.
Verder zijn mijn bedoelingen met tweakers taskforces goed en probeer ik andere te motiveren op de manier waarop een ieder tevreden kan zijn. Taskforce HC en 1 kunnen prima samenwerken. Intel "probleem" kan opgelost worden als meerdere zich ook aangetrokken voelen om HC te joinen.
Ik wil hc niet in. Dan zit ik iedere dag met de gadachte 'aanvallen' om aan de intels te voldoen. 80 per week vind ik voldoende
Verwijderd
Wat is dan jouw probleem in TF 1 ? Intel haal je trouwens ook uit defense. Ik hoorde Steen zeggen dat hij op sommige dagen 9 intel haalt uit defense.. dan heb je er niet veel nodig uit zelf aanvallen.pwng!! schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 00:14:
Ik wil hc niet in. Dan zit ik iedere dag met de gadachte 'aanvallen' om aan de intels te voldoen. 80 per week vind ik voldoende
Mijn probleem is dat we tinderbox deden, wat ten eerste te makkelijk is. Maar de reden was zodat we dan iedere dag een missie kunnen doen. Dat gaat bij tinderbox nog steeds niet.
Ten tweede is mijn probleem dat sommige leden hun uiterste best doen om zo veel mogelijk intels te halen en andere halen er dan maar 20 per week. Dat vind ik oneerlijk tegenover de echt actieve leden die wel willen groeien. Kijk naar dennis, veel intels en level 44. Een 48 moet in mijn ogen zeker net zoveel kunnen n halen ookal speel je bb niet vaak.
Ten tweede is mijn probleem dat sommige leden hun uiterste best doen om zo veel mogelijk intels te halen en andere halen er dan maar 20 per week. Dat vind ik oneerlijk tegenover de echt actieve leden die wel willen groeien. Kijk naar dennis, veel intels en level 44. Een 48 moet in mijn ogen zeker net zoveel kunnen n halen ookal speel je bb niet vaak.
Verwijderd
Door weg te gaan los je dat probleem ook niet op. Ik zal niet zeggen wat je wel of niet MOET doen, maar ga dan in overleg met officieren om de betreffende personen te waarschuwen en vervolgens te verwijzen naar TF 2. Al zijn het er dan 10.. ik denk dat jij met banaan evenveel intel bij elkaar halen als die 10 personen.pwng!! schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 12:23:
Mijn probleem is dat we tinderbox deden, wat ten eerste te makkelijk is. Maar de reden was zodat we dan iedere dag een missie kunnen doen. Dat gaat bij tinderbox nog steeds niet.
Klopt heb je gelijk in. Maar dit is al zo vaak ter sprake gekomen en er veranders iedere keer niks. Ik heb ook meerdere malen aangegeven dat ik weg ga als er geen verandering komt. En die zie ik nog steeds niet. Dit is hetzelfde als met vering en steen. Of ze gaan of er komt iets anders. Alleen is het nu het eerste geval. Jamie en ik zijn gegaan totdat er verbetering/verandering komt.(wat ik niet snel zie gebeuren)
Je staat niet alleen, ik steun je volledig! Zoals ik al vaker aan gaf, er zijn een paar high lvl players vertrokken en dat trek je niet zomaar even recht. Maar als we door blijven zetten wordt het straks weer een gezellig clubje van ong 50 manBigNaatje schreef op maandag 22 juni 2015 @ 21:48:
Ik ben tegen nog een taskforce, dan ben je het probleem alleen maar aan het verschuiven. Door een nieuwe taskforce te maken met wat actievere mensen, zullen tf1 en tf2 gewoon ten dode zijn opgeschreven.
Dr. Flatulenski
Begrijp je dat het niet echt helpt als je bij het minste gerinste maar weer vertrekt en weer terug wilt komen als het weer wat beter gaat?pwng!! schreef op maandag 22 juni 2015 @ 23:21:
[ Voor 12% gewijzigd door Aggronor op 23-06-2015 13:28 ]
Nogmaals denk ik dat het goed is als alle leiding van de 3 TF samen even in een chat dit bespreken en een duidelijke richting kiest voor alle 3 de TFs
- just my 2 cents
- just my 2 cents
Aan de ene kant snap ik goed wat je bedoelt. Aan de andere kant vinden de meeste mensen het denk ik juist heel erg fijn als alles open en bloot besproken wordt en iedereen zijn mening mag geven.Steevo_S schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 13:27:
Nogmaals denk ik dat het goed is als alle leiding van de 3 TF samen even in een chat dit bespreken en een duidelijke richting kiest voor alle 3 de TFs
- just my 2 cents
Edit: Even nog kort wat informatie vanuit mijn kant. Ik heb de afgelopen 2 weken vakantie gehad maar ben flink ziek geweest die periode waardoor ik minder actief was als ik wou. Vanaf deze week zal ik weer veel actiever zijn en me ook flink mengen en helpen waar kan met deze discussie en de organisatie in TF1.
[ Voor 24% gewijzigd door Aggronor op 23-06-2015 13:32 ]
Het helpt niet om weg te gaan maar geen oplossing helpt ook niet. Ik wil een tf waarbij iedereen actief is(tenzij redenen voor minder actief te zijn). Je moet zowat de helft eruit halen om een actieve tf te zijn.
Maar slot? Wat was voor jou de rede dat je weg wou? Hetzelfde als die van mij denk ik.
Maar slot? Wat was voor jou de rede dat je weg wou? Hetzelfde als die van mij denk ik.
Verwijderd
Het is niet het weg willen, heb zelf ook gezegd dat als er andere zijn die ook willen meedraaien in HC dat prima is en ik weer even in tf 1 kom. Wij vroegen misschien ook teveel? van de rest.. wel iedere dag een missie doen die lastig is en daar genoeg intel voor hebben.. betere communicatie.. iedereen valt aan..
Ja precies en dat is totaal niet aan de hand of sprake van in tf1. Tf 1 kan misschien iedere dag mambo of sour grapes doen maar niet hoger. Dat moet veranderen.
En dat verander je niet zomaar in een paar weekjes, helemaal niet als er nog meer mensen vertrekken ;-)pwng!! schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 17:11:
Ja precies en dat is totaal niet aan de hand of sprake van in tf1. Tf 1 kan misschien iedere dag mambo of sour grapes doen maar niet hoger. Dat moet veranderen.
Beste leden,
Voordat mijn idee ineens (2x 25tf) mijn "voorstel' wordt, is het gewoon een zijsprongentje en eentje waar ik bewust ook niet achtersta. Het staat namelijk niet voor niets in superscript / kleine letters.
Helaas heb ik nu examens (2 achter de rug, morgen nog 1 en 2 juli) en vanaf 2 Juli kan en mag ik (leren hè) me pas weer met boom beach bemoeien in een tijd-slurpende-manier
.
Mijn bedoeling is om vanaf de 2e juli een plan te presenteren (ergens de week erop) op dit forum hoe ik denk dat het zou moeten en met welke hulpmiddelen wij deze TWEAKERS TASKFORCES (jaja 3 stuks) enig sinds weer op de rails krijgen. Nu heb ik helaas geen tijd om er een bak werk in te stoppen
Voordat mijn idee ineens (2x 25tf) mijn "voorstel' wordt, is het gewoon een zijsprongentje en eentje waar ik bewust ook niet achtersta. Het staat namelijk niet voor niets in superscript / kleine letters.
Helaas heb ik nu examens (2 achter de rug, morgen nog 1 en 2 juli) en vanaf 2 Juli kan en mag ik (leren hè) me pas weer met boom beach bemoeien in een tijd-slurpende-manier
Mijn bedoeling is om vanaf de 2e juli een plan te presenteren (ergens de week erop) op dit forum hoe ik denk dat het zou moeten en met welke hulpmiddelen wij deze TWEAKERS TASKFORCES (jaja 3 stuks) enig sinds weer op de rails krijgen. Nu heb ik helaas geen tijd om er een bak werk in te stoppen
Verwijderd
ik vind 70/80 intel prima te doen naast mijn werk, meer lukt gewoon niet zonder de hele dag niks anders te doen dan te spelen.Verwijderd schreef op dinsdag 23 juni 2015 @ 00:11:
@flatulenski, world had een nieuwe android gekocht en wilde er iets stouts mee doen en switchen en ging niet geheel goed. Vandaar zijn afwezigheid de laatste 2 dagen.
Ik ben qua level een hoge player en heb in het begin ook aan de formuleeis van intel voldaan. Door vervelende omstandigheden en de afwikkeling daarvan (het overlijden van Omaatje) ben ik nu wat minder actief. Ik voel me dus ook deels verantwoordelijk voor de verwijten die er gemaakt worden. Als ik tijdelijk terug moet naar TF2 is dit wat mij betreft bespreekbaar, ik kom wel weer terug, omdat ik het spelletje gewoon leuk vindt.
Ik werk gewoon en mijn iPad ligt thuis, dus de formule-inteleis is normaliter haalbaar. Meer intel, door 4 á 5 x in te loggen, zoals mevrouw slot, is voor mij niet mogelijk en wil ik ook niet.
Ik begreep de HC-stap, het was of dat of ze gingen weg. Iedereen hangt zo op hoge missies, ik niet. Ik wil dus hier ook bewust een ander geluid laten horen dan de klagers!
Wat ik wil zeggen is: ik vind TF1 dus prima met de nieuwe eisen en voorwaarden zoals door WC een paar weken geleden geformuleerd. De grens verlagen naar 300 ben ik overigens wel voorstander van. De gestelde kaders werken voor mij en ik geloof erin. Er ontstaat nu veel roering door de vertrekkers en de achterblijvers die in paniek raken.
Relax en heb vertrouwen! De kaders kloppen, er zijn actieve leden en de aanwas is geregeld met TF2 (wat we eerst niet hadden). Het komt allemaal goed en de betere missies komen vanzelf als de aanwas uit TF2 gaat lopen.
Ik werk gewoon en mijn iPad ligt thuis, dus de formule-inteleis is normaliter haalbaar. Meer intel, door 4 á 5 x in te loggen, zoals mevrouw slot, is voor mij niet mogelijk en wil ik ook niet.
Ik begreep de HC-stap, het was of dat of ze gingen weg. Iedereen hangt zo op hoge missies, ik niet. Ik wil dus hier ook bewust een ander geluid laten horen dan de klagers!
Wat ik wil zeggen is: ik vind TF1 dus prima met de nieuwe eisen en voorwaarden zoals door WC een paar weken geleden geformuleerd. De grens verlagen naar 300 ben ik overigens wel voorstander van. De gestelde kaders werken voor mij en ik geloof erin. Er ontstaat nu veel roering door de vertrekkers en de achterblijvers die in paniek raken.
Relax en heb vertrouwen! De kaders kloppen, er zijn actieve leden en de aanwas is geregeld met TF2 (wat we eerst niet hadden). Het komt allemaal goed en de betere missies komen vanzelf als de aanwas uit TF2 gaat lopen.
Verwijderd
Fijn om positief geluid te horenGrrr... schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 18:34:
Ik ben qua level een hoge player en heb in het begin ook aan de formuleeis van intel voldaan. Door vervelende omstandigheden en de afwikkeling daarvan (het overlijden van Omaatje) ben ik nu wat minder actief..............
Er zijn inderdaad een aantal personen die al door kunnen stromen naar TF 1. Dit moet dan wel gebeuren.
@ steevo, mensen uit tf 2 gaan kicken is gewoon not done. TF 2 heeft namelijk GEEN eisen !
Leuk dat je hier wel de moeite neemt om te antwoorden maar in de chat niks zegt.
Volgens mij heb je zelf geen flauw idee wat je nou precies wilt, spring plank voor tf1 maar vol met mensen die niks met Tweakers hebben, er is geen ruimte om de mensen uit tf1 te herbergen als ze naar beneden willen en tot nog toe heeft misschien maar 1 persoon de stap gemaakt naar tf1.
Misschien moet je eens uit je ivoren toren komen en goed nadenken hoe je in vredesnaam die 3 tf wikt gaan leiden en welke richting je met alle 3 op wilt. Want op dit moment ontbreekt het daar aan, leiding en visie.
Volgens mij heb je zelf geen flauw idee wat je nou precies wilt, spring plank voor tf1 maar vol met mensen die niks met Tweakers hebben, er is geen ruimte om de mensen uit tf1 te herbergen als ze naar beneden willen en tot nog toe heeft misschien maar 1 persoon de stap gemaakt naar tf1.
Misschien moet je eens uit je ivoren toren komen en goed nadenken hoe je in vredesnaam die 3 tf wikt gaan leiden en welke richting je met alle 3 op wilt. Want op dit moment ontbreekt het daar aan, leiding en visie.
Ik zit nog niet lang in Tweakers TF1. Toen ik een week of 2 hierin zat is de TopTF en TF2 opgericht. Hierna heb ik een duidelijke wijziging gezien in TF1, nadat enkele leden vetrokken zijn. Dat is namelijk dan er redelijk vaak geen missie wordt gestart. Is hier een reden voor? Of is het simpelweg dat er niet genoeg Intel is gehaald? Dit is het enige punt wat ik 'jammer' vind, omdat ik de grondstoffen die het oplevert goed kan gebruiken.
Mrtr de reden is te weinig intels. Ik stond altijd ergens bovenaan met meeste intels. Ben daarom ook gegaan. Met jamie erbij (bananenplukker) we zitten samen in een andere tf nu.
Deze reden. Ik kan me namelijk niet voorstellen dat TF1 leden GEEN missie willen doen ;-). Gisteren na mijn examen speciaal om 20.00 online gekomen om te gaan beuken, helaas te weinig intel.MurtnR schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 00:02:
Of is het simpelweg dat er niet genoeg Intel is gehaald? Dit is het enige punt wat ik 'jammer' vind, omdat ik de grondstoffen die het oplevert goed kan gebruiken.
Het was ook of gisteren een missie (tinder, om 21.00) of vandaag een missie (tinder waarschijnlijk om 20.00). Het is het intel dat ons opbreekt.
Steevo, zou je aub willen wachten tot na 2 juli?Steevo_S schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 23:54:
Leuk dat je hier wel de moeite neemt om te antwoorden maar in de chat niks zegt.
Ergens in de week erop (6 t/m 10 juli) wil ik een plan presenteren om die leiding/visie/missie te kunnen uitleggen en verantwoorden voor alle 3 de TF's. Daarna mogen jullie hierop schieten/bijschaven tot er iets is waar de activelingen achter staan (lees de mensen die hier reageren
Natuurlijk wacht ik
enige wat ik gister aangaf in de chat is om als begin punt de TF op invite te zetten en een soort van vrijwillige activiteit te creëren, dit kan simpel door als eis een tweakers.net account te nemen.
Maar goed, rond 2 juli mag je mij gerust een dm sturen en brainstorm ik mee.
Maar goed, rond 2 juli mag je mij gerust een dm sturen en brainstorm ik mee.
Slot / Steevo,
Zoals ik ook al eens heb aangegeven vind ik eigenlijk dat tf2 1 eis zou moeten hebben: de leden hebben iets met t.net.
Blijft toch een tweakers tf in mijn ogen.
Maar goed, my $.02.
Zoals ik ook al eens heb aangegeven vind ik eigenlijk dat tf2 1 eis zou moeten hebben: de leden hebben iets met t.net.
Maar goed, my $.02.
Dan blijf je denk ik toch met 2 half gevulde TF's zitten waardoor de rest ook vertrekt omdat er geen uitdaging of gezelligheid meer is.Rainmaker schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 10:38:
Slot / Steevo,
Maar goed, my $.02.
Even tussendoor:
Waarom doen mensen dit? Zie rechts vooraan
https://dl.pushbulletuser...t_2015-06-26-13-42-50.png
Hopelijk sneller VP verliezen.MurtnR schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 13:45:
Even tussendoor:
De speler heeft waarschijnlijk al zijn grondstoffen opgemaakt en kan dus niets meer verliezen. Om toch makkelijkere spelers te krijgen, moet je minder VP hebben. Door deze actie hoopt hij meer VP te verliezen.
De grondstoffen die jij ziet om te stelen, zijn niet de grondstoffen die hij/zij verliest
[ Voor 8% gewijzigd door EnerQi op 26-06-2015 15:25 ]
Verwijderd
Dat denk ik ook. Maar als er op deze manier verder gegaan wordt, zal dat toch wel gebeuren.THEDARKEST schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 11:10:
[...]
Dan blijf je denk ik toch met 2 half gevulde TF's zitten waardoor de rest ook vertrekt omdat er geen uitdaging of gezelligheid meer is.
EN
Zal de helft dan amper intel binnen halen en/of überhaupt aanvallen.
Ik hoor dat er toch al eisen zijn en dat blijft niet bij 1. De grote leider steevo heeft bepaald dat er een bepaalde hoeveelheid intel gehaald moet worden en ook moet er aangevallen worden. Niets "relax" taskforce.
Daarom moeten we dus gaan overleggen, maar het is idd handig als we wachten tot World terug is. Iedereen is het er iig mee eens dat de VP eis omlaag moet in TF1, dat kan alleen hij. Misschien dat hij meteen Co-Leadership kan instellen voor iemand. Maar iig als de VP eis omlaag is kunnen we een doorstroom krijgen vanuit TF2 en dan kan het weer hard gaan inene. Waarna de motivatie snel weer terug komt.Verwijderd schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 21:14:
[...]
Dat denk ik ook. Maar als er op deze manier verder gegaan wordt, zal dat toch wel gebeuren.
EN
Zal de helft dan amper intel binnen halen en/of überhaupt aanvallen.
Ik hoor dat er toch al eisen zijn en dat blijft niet bij 1. De grote leider steevo heeft bepaald dat er een bepaalde hoeveelheid intel gehaald moet worden en ook moet er aangevallen worden. Niets "relax" taskforce.
Steevo bedoelt het hardstikke goed, ik denk dat het alleen wat frustratie is. Hij hoort naar mijn idee ook in de TF1 thuis, volgens mij deed hij het prima voordat hij vertrok. Dus Steevo, als je een TF wilt met inteleisen en dagelijkse aanval eis, kom terug naar TF1
Volgens mij heeft de heer slot een persoonlijkheidsstoornis en hoort hij zelf ergens anders thuis.
Het woord intel is nooit genoemd, buiten dat (blijkbaar jouw vrouw) nooit een aanval doet, zijn er 2 of 3 personen gekicked omdat ze 1 niks inbrengen en 2 inactief waren.
Maar goed aangezien jij to het wel de expert bent in het beheren van een task force (kan mij eigenlijk niet zo goed herinneren welke). Wil ik tf2 ook wel aan jou overlaten.
@thedarkest tf2 is ideaal voor mij aangezien ik in het weekend niet tot nooit actief ben, ik probeer als mensen in de chat iets aangeven te helpen en laat waar mogelijk notes achter. Samen met Ronaldo en mom/vo gaat dit prima.
Waar we nu met tf2 heen willen is geen hogere missie of meer intel, maar juist kwaliteit en een springplank naar tf1 wat ook het doel van world citizen was.
Het woord intel is nooit genoemd, buiten dat (blijkbaar jouw vrouw) nooit een aanval doet, zijn er 2 of 3 personen gekicked omdat ze 1 niks inbrengen en 2 inactief waren.
Maar goed aangezien jij to het wel de expert bent in het beheren van een task force (kan mij eigenlijk niet zo goed herinneren welke). Wil ik tf2 ook wel aan jou overlaten.
@thedarkest tf2 is ideaal voor mij aangezien ik in het weekend niet tot nooit actief ben, ik probeer als mensen in de chat iets aangeven te helpen en laat waar mogelijk notes achter. Samen met Ronaldo en mom/vo gaat dit prima.
Waar we nu met tf2 heen willen is geen hogere missie of meer intel, maar juist kwaliteit en een springplank naar tf1 wat ook het doel van world citizen was.
[ Voor 30% gewijzigd door Steevo_S op 27-06-2015 01:04 ]
Verwijderd
Stoornis.. nee.. stoor me wel aan jou. Inderdaad is TF 2 niet de taskforce waar ik in zit en hoor daar dus niet thuis.Steevo_S schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 00:59:
Volgens mij heeft de heer slot een persoonlijkheidsstoornis en hoort hij zelf ergens anders thuis.
Het woord intel is niet? gebruikt, maar ze brachten niks binnen
Ik ben geen leider van een taskforce, maar de laatste keer dat ik keek stond er ook geen "leider" onder jouw naam.
Taskforce 2 is voor fun en als je wilt dat iedereen actief genoeg is en intel binnen haalt en aanvalt, ga naar taskforce 1.
Zoals Code ookal zei: hij valt ook niet iedere keer aan en haalt ook met 3 accounts net de 20 intel. Dat is taskforce 2.. niet goed genoeg ? Ga voor Taskforce 1.
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 28-06-2015 09:23 . Reden: spelling ]
Ik kan me moeilijk mengen in jullie discussie, maar zeggen dat iemand een persoonlijkheidsstoornis heeft gaat denk ik wel een stap te verSteevo_S schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 00:59:
Mooi dat het voor jou ideaal is en dat je je steentje daar bij draagt, goed om te horen! De TF2 groep is bedoeld voor leden die minder vaak tijd/zin hebben om echt actief te spelen en idd ook om mensen "op te leiden" en door te laten stromen naar TF1 mits dat mogelijk is. We zien ook graag snel wat mensen verschijnen als het lukt.
Overigens kan ik me best voorstellen dat er stappen worden ondernomen mits de meerderheid het er mee eens is. Zo is het ook altijd gegaan in TF1 en dat lijkt mij toch het prettigs ook al zijn er officieel geen regels. Maar ik zit niet in die groep en ga me er verder dus ook niet veel mee bemoeien
En hoe dachten jullie mensen op te leiden als er verder niets met tf2 wordt gedaan? Als je mensen wil opleiden dan moet er ook actief iemand naar de aanvallen kijken en tips geven. En ik ben van mening dat het opleiden begint bij minimaal mee te doen met de operations en daar ook aan te vallen. En als het een makkelijke operation is dan maakt het mij niet uit als niet iedereen aanvalt maar als we met 2 uur te gaan nog 30 aanvallen overhebben en die worden niet gebruikt dan gaat er wat fout.THEDARKEST schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 23:56:
[...]
Ik kan me moeilijk mengen in jullie discussie, maar zeggen dat iemand een persoonlijkheidsstoornis heeft gaat denk ik wel een stap te verWe hoeven het echt niet altijd met elkaar eens te zijn een een ruzietje hier of daar kan je eigenlijk nauwelijks voorkomen met zulke groepen. Maar laten we het allemaal (dus niet alleen Steevo!) vriendelijk proberen te houden.
Mooi dat het voor jou ideaal is en dat je je steentje daar bij draagt, goed om te horen! De TF2 groep is bedoeld voor leden die minder vaak tijd/zin hebben om echt actief te spelen en idd ook om mensen "op te leiden" en door te laten stromen naar TF1 mits dat mogelijk is. We zien ook graag snel wat mensen verschijnen als het lukt.
Overigens kan ik me best voorstellen dat er stappen worden ondernomen mits de meerderheid het er mee eens is. Zo is het ook altijd gegaan in TF1 en dat lijkt mij toch het prettigs ook al zijn er officieel geen regels. Maar ik zit niet in die groep en ga me er verder dus ook niet veel mee bemoeien
Ik denk dat de officieren daar snel genoeg door hebben wie er meer wil en kan en wie niet. Dat zijn dan vaak ook de personen die om tips vragen, behoorlijk wat intel binnen halen en zo vaak mogelijk aanvallen. Maar dat idee heb ik. Hoe dat in de praktijk uitpakt weet ik (nog) niet omdat ik dus niet in die groep zit en er ook nog niemand door is gestroomd.SuperKneus schreef op maandag 29 juni 2015 @ 10:54:
[...]
En hoe dachten jullie mensen op te leiden als er verder niets met tf2 wordt gedaan? Als je mensen wil opleiden dan moet er ook actief iemand naar de aanvallen kijken en tips geven. En ik ben van mening dat het opleiden begint bij minimaal mee te doen met de operations en daar ook aan te vallen. En als het een makkelijke operation is dan maakt het mij niet uit als niet iedereen aanvalt maar als we met 2 uur te gaan nog 30 aanvallen overhebben en die worden niet gebruikt dan gaat er wat fout.
Zo zou het idd moeten gaan maar geloof mij zo gaat het nu absoluut niet. Ik merk op dit moment niets van een mogelijke controle.THEDARKEST schreef op maandag 29 juni 2015 @ 12:05:
[...]
Ik denk dat de officieren daar snel genoeg door hebben wie er meer wil en kan en wie niet. Dat zijn dan vaak ook de personen die om tips vragen, behoorlijk wat intel binnen halen en zo vaak mogelijk aanvallen. Maar dat idee heb ik. Hoe dat in de praktijk uitpakt weet ik (nog) niet omdat ik dus niet in die groep zit en er ook nog niemand door is gestroomd.
De Tweakers Taskforce!
Met deze titel geef ik aan dat het om de taskforces (verder genoemd TF’s) gaan die World onder zijn beheer heeft Tweakers HC, Tweakers en Tweakers 2 [NL]. In het verdere bericht worden de taskforces THC, TF1 en TF2 genoemd. Ook wil ik hiermee aangeven dat dit “mijn” (EnerQi’s) visie/missie/strategie is hoe dit geregeld zou moeten worden. Ook zou ik graag reacties hier op krijgen en aanvullingen/verbeteringen hoe jij (de lezer) dit zou zien. Om ervoor te zorgen dat de posten enigsinds leesbaar blijft, heb ik een inhoudsopgave bij ieder stukje genoemd, quote deze i.p.v. de gehele tekst
.
Allereerst ga ik er vanuit dat World nog toegang heeft tot alle accounts, gezien hij al een week niet “gezien” is. Mocht dit niet zo zijn, kunnen we nog altijd een nieuwe TF’s aanmaken om weer controle te krijgen. Overigens gelden voor mensen met 2 accounts (of meer) dezelfde eisen als ze in een TF zitten. Om als voorbeeld te noemen: World moet dus in THC +100 EN in TF1 42 intel halen.
Inhoudsopgave:
1. Algemene eisen/wensen om mee te mogen doen met de Tweakers Taskforces!
2. Eisen per taskforce
3. Speciale opmerkingen van EnerQi
4. Voetnoot
Eisen TweakersTaskForce: Account op Tweakers.Net om te kunnen reageren in dit topic
Wens 1: TweakersTaskForce: Regelmatig actief zijn op taskforce chat (ingame) voor de gezelligheid
Wens 2: Stukje schrijven voor de website van World + een retirement afdeling voor leden die niet meer in de TF zitten.
Wens 3: De officieren en leiders van de taskforces in een externe app (Tweakers IRC bijvoorbeeld) overleg hebben met elkaar ivm verschuivingen naar TF1,TF2 en THC
Vakanties:
- in THC zijn vakanties uit den boze
. De inteleis en aanvalseis zijn heilig.
- in TF1 zijn vakanties toegestaan. Dit dient van te voren opgegeven te worden waarbij een officier dit bijhoudt in het exceldocument (begin en eindtijd). Hiervoor vervalt de aanvals- en inteleis. Bij meerdere vakanties achter elkaar / overspannen/ werkdruk etc zou het beter zijn om in TF2 te gaan zitten.
- in TF2 zijn vakanties toegestaan. Laat aub dit wel weten om inactiviteit te voorkomen.
2. Eisen per taskforce
2.1 Tweakers HC
Visie: Top 50 eindigen in de leaderboard met 5 man, die (als ze willen) gewisseld kunnen worden door leden uit TF1.
Motto: Only the TOP is good enough for me!
Missie: De hoogst mogelijke missie wordt er per dag geselecteerd op basis van de aanwezig intel.
Eisen:
- Binnenkomst: Interview met de overige leden. De vraag: ben jij wel geschikt voor deze TF en waarom?
- Intel + missie: +100 intel in de week, gerekend vanaf Zondag. Ook bij iedere missie aanvallen.
- Armory: Max Warriors, Heavy's, Hooka’s en Max barrage, artilirie , shock
- Statues: Aanvallend georiënteerd, geen groene statues
Officierstaken:
- Starten van de missie om x uur
- bijhouden van van de eisen die gesteld worden, (gezien de eisen hoeft dit niet genoteerd te worden, niet voldoen = kick naar TF1 of weg )
- notes schrijven / overleggen voor elke aanval
2.2 Tweakers
Visie: Top 1500 eindigen in de leaderboard met 50 man. Om deze te bereiken dient de TF iedere dag Tinder te halen (336 Intel per dag, voor 690 punten).
Motto: No guts, no glory!
Missie: Het doel is om iedere dag minimaal Tinder te kunnen starten met als bonus af en toe Foxtrot en Stronghold. EnerQi's idee is om 1x Foxtrot/Stronghold en 6x Tinder te starten zodra blijkt dat er genoeg intel gehaald wordt om 7x Tinder te kunnen doen. Gemiddeld dient er 52 intel per persoon/ per week gehaald te worden om 7x Tinder te kunnen doen (gerekend met 45 personen).
Eisen:
- Binnenkomst: VP 200a300 en doorstroming vanuit TF2. Wekelijkse/2 wekelijkse review tussen TF1 en TF2 voor de mensen die willen doorstromen.
Hierbij gezegd dat een activiteiteis belangrijker is dan een VP eis. Mocht iemand in TF2 laten zien actief te zijn en te willen groeien, moet TF1 overwegen dit lid de kans te geven zich te bewijzen.
- Intel + missie: XP level aan Intel met als absolute minimum 40 intel in de week, gerekend vanaf Zondag. Ook in deze taskforce bij iedere missie aanvallen.
Statues: Aanvallend georiënteerd, geen groene statues en de wil hebben deze te willen vervangen, het is dus geen verplichting bij binnenkomst.
Officierstaken:
- Starten van de missie om 20.00 uur
- bijhouden van de eisen die gesteld worden en dit bijhouden in een excel document in Google. Alleen de leden die zich niet aan de eisen voldoen, worden bijgehouden (verlichte lastdruk)
- Notes schrijven bij start van de missie alsmede het bijhouden van de notes na een aantal aanvallen, mocht dit nodig zijn.
- Helpen van leden bij positioneren van defence/aanvallen in zoverre de leden dit zelf aangeven.
2.3 Tweakers 2 [NL]
Visie: Opleidingstaskforce van tweakers en "rusthuis" voor Tweakers leden die geen tijd hebben om aan de eisen te voldoen die gelden bij TF1 en THC.
Motto: Hakuna Matata (geen zorgen)
Missie: Opleiden tot volwaardig Boom-Beach-Tweakers-lid waar gezelligheid en teamspirit bovenaan staan!
Eisen:
- Binnenkomst: geen
- Intel + missie: geen, een grote plus/wens als iedereen een steentje wil bijdraagt aan de missie
.
- Activiteit: Ondanks het ontbreken van een Intel of aanvalseis, wil dit niet zeggen dat er geen eisen zijn in TF2. Er wordt wel degelijk bekeken of de leden nog actief zijn. Als blijkt dat leden 2a4 weken niets meer van zich hebben laten horen, worden ze gekickt.
Officierstaken:
- Starten van de missie om een bepaalde tijd en er genoeg intel is. Bijvoorbeeld de Woensdag en de Zaterdag een missie starten.
- Helpen van leden bij positioneren van defence/aanvallen (voor zover de leden dit aangeven)
3. Speciale opmerking van EnerQi
De volgende opmerkingen hebben betrekking op TF1. Ik weet namelijk onvoldoende hoe het er aan toe gaat in de andere taskforces om hierover een zinnig antwoord te geven.
- Voorstel voor het opzetten van de notes:
Richting van de aanvallen bij landing (rechts/links of rechtdoor naar de core), waar komt de blindspot (linksboven,rechtsonder etc van de core), welke rockets/shocks gesloopt moeten worden met GBE of Warriors of Beide. Hierin graag specifiek zijn!
- Voorstel voor het kicken/verplaatsen van leden naar TF2/weg:
Kick idee aanvallen: Omdat de missie altijd om 20.00 start, kun je vanaf dan ~24 uur lang aanvallen en wordt ook verondersteld dat jij je aandeel daarin doet. Gemeten over 3 weken.
EnerQi's kickidee werkt op basis van minpunten, 3 minpunten = kick = niet actief (genoeg).
- Zodra een lid niet aangevallen heeft en de TF heeft de missie NIET gehaald, een minpunt.
- Zodra een lid niet aangevallen heeft en de TF heeft de missie WEL gehaald, een derdeminpunt (33%)
Voor de TF betekend 3x niet aanvallen per lid dat er gemiddeld 14% van alle leden niet aanvalt in een missie (3 aanvallen / 21 aanvallen van 3 weken). De norm ligt dus enorm hoog
. De reden voor het geven van halve minpunten is om aanvallen te promoten en niet afwachtend te zijn bij een missie.
Kick idee intel: Hierbij wil EnerQi als leidraad nemen het gemiddelde over 2 weken. Het XP level van personen veranderd niet meer zoveel op hogere levels dus kijken de officiers dus naar het gemiddeld intel van 2 weken voordat men een minpunt uitdeelt.
4. Voetnoot
Wie is er eens met dit plan en/of waar wil je het liefst een aanpassing of wil je meer uitleg van mij (EnerQi)? Ook wil ik hierbij aangeven dat welk plan het ook wordt, dit hetgeen is wat er de komende tijd uitgevoerd gaat worden in Boom Beach. Ben je het er niet mee eens? Vertrek dan vrijwillig uit de taskforces en zoek een andere club.
Met vriendelijke groet,
EnerQi
Met deze titel geef ik aan dat het om de taskforces (verder genoemd TF’s) gaan die World onder zijn beheer heeft Tweakers HC, Tweakers en Tweakers 2 [NL]. In het verdere bericht worden de taskforces THC, TF1 en TF2 genoemd. Ook wil ik hiermee aangeven dat dit “mijn” (EnerQi’s) visie/missie/strategie is hoe dit geregeld zou moeten worden. Ook zou ik graag reacties hier op krijgen en aanvullingen/verbeteringen hoe jij (de lezer) dit zou zien. Om ervoor te zorgen dat de posten enigsinds leesbaar blijft, heb ik een inhoudsopgave bij ieder stukje genoemd, quote deze i.p.v. de gehele tekst
Allereerst ga ik er vanuit dat World nog toegang heeft tot alle accounts, gezien hij al een week niet “gezien” is. Mocht dit niet zo zijn, kunnen we nog altijd een nieuwe TF’s aanmaken om weer controle te krijgen. Overigens gelden voor mensen met 2 accounts (of meer) dezelfde eisen als ze in een TF zitten. Om als voorbeeld te noemen: World moet dus in THC +100 EN in TF1 42 intel halen.
Inhoudsopgave:
2. Eisen per taskforce
3. Speciale opmerkingen van EnerQi
4. Voetnoot
Eisen TweakersTaskForce: Account op Tweakers.Net om te kunnen reageren in dit topic
Wens 1: TweakersTaskForce: Regelmatig actief zijn op taskforce chat (ingame) voor de gezelligheid
Wens 2: Stukje schrijven voor de website van World + een retirement afdeling voor leden die niet meer in de TF zitten.
Wens 3: De officieren en leiders van de taskforces in een externe app (Tweakers IRC bijvoorbeeld) overleg hebben met elkaar ivm verschuivingen naar TF1,TF2 en THC
Vakanties:
- in THC zijn vakanties uit den boze
- in TF1 zijn vakanties toegestaan. Dit dient van te voren opgegeven te worden waarbij een officier dit bijhoudt in het exceldocument (begin en eindtijd). Hiervoor vervalt de aanvals- en inteleis. Bij meerdere vakanties achter elkaar / overspannen/ werkdruk etc zou het beter zijn om in TF2 te gaan zitten.
- in TF2 zijn vakanties toegestaan. Laat aub dit wel weten om inactiviteit te voorkomen.
2. Eisen per taskforce
2.1 Tweakers HC
Visie: Top 50 eindigen in de leaderboard met 5 man, die (als ze willen) gewisseld kunnen worden door leden uit TF1.
Motto: Only the TOP is good enough for me!
Missie: De hoogst mogelijke missie wordt er per dag geselecteerd op basis van de aanwezig intel.
Eisen:
- Binnenkomst: Interview met de overige leden. De vraag: ben jij wel geschikt voor deze TF en waarom?
- Intel + missie: +100 intel in de week, gerekend vanaf Zondag. Ook bij iedere missie aanvallen.
- Armory: Max Warriors, Heavy's, Hooka’s en Max barrage, artilirie , shock
- Statues: Aanvallend georiënteerd, geen groene statues
Officierstaken:
- Starten van de missie om x uur
- bijhouden van van de eisen die gesteld worden, (gezien de eisen hoeft dit niet genoteerd te worden, niet voldoen = kick naar TF1 of weg )
- notes schrijven / overleggen voor elke aanval
2.2 Tweakers
Visie: Top 1500 eindigen in de leaderboard met 50 man. Om deze te bereiken dient de TF iedere dag Tinder te halen (336 Intel per dag, voor 690 punten).
Motto: No guts, no glory!
Missie: Het doel is om iedere dag minimaal Tinder te kunnen starten met als bonus af en toe Foxtrot en Stronghold. EnerQi's idee is om 1x Foxtrot/Stronghold en 6x Tinder te starten zodra blijkt dat er genoeg intel gehaald wordt om 7x Tinder te kunnen doen. Gemiddeld dient er 52 intel per persoon/ per week gehaald te worden om 7x Tinder te kunnen doen (gerekend met 45 personen).
Eisen:
- Binnenkomst: VP 200a300 en doorstroming vanuit TF2. Wekelijkse/2 wekelijkse review tussen TF1 en TF2 voor de mensen die willen doorstromen.
Hierbij gezegd dat een activiteiteis belangrijker is dan een VP eis. Mocht iemand in TF2 laten zien actief te zijn en te willen groeien, moet TF1 overwegen dit lid de kans te geven zich te bewijzen.
- Intel + missie: XP level aan Intel met als absolute minimum 40 intel in de week, gerekend vanaf Zondag. Ook in deze taskforce bij iedere missie aanvallen.
Statues: Aanvallend georiënteerd, geen groene statues en de wil hebben deze te willen vervangen, het is dus geen verplichting bij binnenkomst.
Officierstaken:
- Starten van de missie om 20.00 uur
- bijhouden van de eisen die gesteld worden en dit bijhouden in een excel document in Google. Alleen de leden die zich niet aan de eisen voldoen, worden bijgehouden (verlichte lastdruk)
- Notes schrijven bij start van de missie alsmede het bijhouden van de notes na een aantal aanvallen, mocht dit nodig zijn.
- Helpen van leden bij positioneren van defence/aanvallen in zoverre de leden dit zelf aangeven.
2.3 Tweakers 2 [NL]
Visie: Opleidingstaskforce van tweakers en "rusthuis" voor Tweakers leden die geen tijd hebben om aan de eisen te voldoen die gelden bij TF1 en THC.
Motto: Hakuna Matata (geen zorgen)
Missie: Opleiden tot volwaardig Boom-Beach-Tweakers-lid waar gezelligheid en teamspirit bovenaan staan!
Eisen:
- Binnenkomst: geen
- Intel + missie: geen, een grote plus/wens als iedereen een steentje wil bijdraagt aan de missie
- Activiteit: Ondanks het ontbreken van een Intel of aanvalseis, wil dit niet zeggen dat er geen eisen zijn in TF2. Er wordt wel degelijk bekeken of de leden nog actief zijn. Als blijkt dat leden 2a4 weken niets meer van zich hebben laten horen, worden ze gekickt.
Officierstaken:
- Starten van de missie om een bepaalde tijd en er genoeg intel is. Bijvoorbeeld de Woensdag en de Zaterdag een missie starten.
- Helpen van leden bij positioneren van defence/aanvallen (voor zover de leden dit aangeven)
3. Speciale opmerking van EnerQi
De volgende opmerkingen hebben betrekking op TF1. Ik weet namelijk onvoldoende hoe het er aan toe gaat in de andere taskforces om hierover een zinnig antwoord te geven.
- Voorstel voor het opzetten van de notes:
Richting van de aanvallen bij landing (rechts/links of rechtdoor naar de core), waar komt de blindspot (linksboven,rechtsonder etc van de core), welke rockets/shocks gesloopt moeten worden met GBE of Warriors of Beide. Hierin graag specifiek zijn!
- Voorstel voor het kicken/verplaatsen van leden naar TF2/weg:
Kick idee aanvallen: Omdat de missie altijd om 20.00 start, kun je vanaf dan ~24 uur lang aanvallen en wordt ook verondersteld dat jij je aandeel daarin doet. Gemeten over 3 weken.
EnerQi's kickidee werkt op basis van minpunten, 3 minpunten = kick = niet actief (genoeg).
- Zodra een lid niet aangevallen heeft en de TF heeft de missie NIET gehaald, een minpunt.
- Zodra een lid niet aangevallen heeft en de TF heeft de missie WEL gehaald, een derdeminpunt (33%)
Voor de TF betekend 3x niet aanvallen per lid dat er gemiddeld 14% van alle leden niet aanvalt in een missie (3 aanvallen / 21 aanvallen van 3 weken). De norm ligt dus enorm hoog
Kick idee intel: Hierbij wil EnerQi als leidraad nemen het gemiddelde over 2 weken. Het XP level van personen veranderd niet meer zoveel op hogere levels dus kijken de officiers dus naar het gemiddeld intel van 2 weken voordat men een minpunt uitdeelt.
4. Voetnoot
Wie is er eens met dit plan en/of waar wil je het liefst een aanpassing of wil je meer uitleg van mij (EnerQi)? Ook wil ik hierbij aangeven dat welk plan het ook wordt, dit hetgeen is wat er de komende tijd uitgevoerd gaat worden in Boom Beach. Ben je het er niet mee eens? Vertrek dan vrijwillig uit de taskforces en zoek een andere club.
Met vriendelijke groet,
EnerQi
doe mij dan maar een plekje in TF2, ik heb al een baan en hoef er niet een bij in TF1. in mijn huidige baan heb ik ook nog eens meer vakantie dan dat ik in TF1 zou krijgen.
Waar val je nu precies over? De inteleis of aanvalseis of beide?gnauw schreef op maandag 29 juni 2015 @ 22:12:
doe mij dan maar een plekje in TF2, ik heb al een baan en hoef er niet een bij in TF1. in mijn huidige baan heb ik ook nog eens meer vakantie dan dat ik in TF1 zou krijgen.
40 Intel is goed te halen door iedere dag gewoon mee te doen met boom beach (NPC's wegvegen en dr terror). Hier hoef je niet perse enorm actief voor te zijn as in dagelijks je map schoonvegen (lees Tweakers HardCore).
Sterker nog, 2 weken terug heb je 41 intel gehaald
Ik vind het ook een redelijk negatieve insteek van Gnauw, het is een suggestie van EnerQi, als je het er niet mee eens bent kan je toch aangeven wat je wel/anders wilt??EnerQi schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 09:20:
[...]
Waar val je nu precies over? De inteleis of aanvalseis of beide?
40 Intel is goed te halen door iedere dag gewoon mee te doen met boom beach (NPC's wegvegen en dr terror). Hier hoef je niet perse enorm actief voor te zijn as in dagelijks je map schoonvegen (lees Tweakers HardCore).
Sterker nog, 2 weken terug heb je 41 intel gehaaldIk heb de screenshots nog bewaard.
Ik vind het persoonlijk een topiniatief EnerQi! Goed nagedacht en blij dat er ook iniatief/leiding wordt genomen. Dat is naar mijn idee hard nodig.
Verder ben ik het overigens geheel eens met je punten. Volgens mij is het realistisch en haalbaar.
Ik vind het geen slecht idee maar nogmaals ik heb het idee dat die controle er niet is binnen tf2 en er ook niet zal komen. Op dit moment lijkt/is tf2 een vergaarbak van leden die niet een member willen/kunnen/mogen zijn van tf1.
Allereest, EnerQi heel erg bedankt dat je er zoveel tijd en moeite in stopt! Geweldige post en het lijken me prima oplossingen.
Gnauw, jammer dat je zo negatief reageerd. EnerQi gaf al aan dat hij graag feedback wilt, maar hier heeft hij niks aan. Geef even aan waar je het niet mee eens bent of waarvan je denkt dat het anders moet. Verder denk ik dat voor TF1 er nauwlijks wat wijzigt als ik het goed heb.gnauw schreef op maandag 29 juni 2015 @ 22:12:
Er moeten natuurlijk ook wel mensen zijn die die controles willen en kunnen uitvoeren. Daarnast zal er goed overleg moeten worden waar er op gecontroleerd wordt aangezien er geen regels zijn. Maar dat is juist mooi aan een overleg (zo zie ik dit nu).SuperKneus schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 10:49:
Ik vind het geen slecht idee maar nogmaals ik heb het idee dat die controle er niet is binnen tf2 en er ook niet zal komen. Op dit moment lijkt/is tf2 een vergaarbak van leden die niet een member willen/kunnen/mogen zijn van tf1.
val erover dat ik vakantie moet aanvragen en dat dat maar 1 keer per jaar mag. wil bijvoorbeeld met dit warme weer andere dingen doen dan intel te moeten scoren.
heb regelmatig meer dan 40 intel gehaald en zal dat ook nog regelmatig kunnen halen maar het moet niet zo'n verplichting worden.
als iedereen dat wil prima maar dan zit ik liever in tf2.
heb regelmatig meer dan 40 intel gehaald en zal dat ook nog regelmatig kunnen halen maar het moet niet zo'n verplichting worden.
My 2 cents (Oscar):
- top 50 van beide TF zouden in TF1 moeten zitten.
- iedere dag de maximale missie bij te weinig intel om (tinder?) te doen
- het blijft een spel, we moeten geen mensen wegjagen door teveel regels
- meerdere leiders is een must om doorstroming TF2 actief te ondersteunen
Verwijderd
Laten we eerst Tf1 weer naar 50 man brengen. Een eis voor de officieren/leiders moet zijn dat TF1 altijd uit 50 man bestaat, anders loop je Intel mis, dus of vanuit TF2 of nieuwe leden werven. Alhoewel die bijna niet te vinden zijn begrijp ik... en dat is nu even lastig vanwege afwezigheid van World en de 400vp eis, die dus iets omlaag moet.
De intel eis verhogen heeft nu geen zin.
Generaal Bartje
Generaal Bartje
Afwezigheid van World? Hij speelt wel in Tweakers HC.. momenteel laat hij ons in TF1 geheel zittenVerwijderd schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 21:11:
Laten we eerst Tf1 weer naar 50 man brengen. Een eis voor de officieren/leiders moet zijn dat TF1 altijd uit 50 man bestaat, anders loop je Intel mis, dus of vanuit TF2 of nieuwe leden werven. Alhoewel die bijna niet te vinden zijn begrijp ik... en dat is nu even lastig vanwege afwezigheid van World en de 400vp eis, die dus iets omlaag moet.
Generaal Bartje
Zo kunnen we nooit iets beginnen en blijven we aanmodderen aangezien World leader is.
@Enerqi Mooie plannen vind ik, misschien een tikkeltje te serieus hier en daar maar dat is bij te stellen.
@Oscar Ik ben het met je eens dat we in TF1 elke dag een missie moeten spelen ongeacht het intelniveau.
Fijn dat iedereeen zo actief meedenkt op het forum! Het is duidelijk dat veel spelers graag zien dat er enkele zaken veranderen.
Ik wil graag dat WC in TF1 een medeleider kiest (Raffel komt daarvoor het eerst in aanmerking). Nu hij er niet is, kunnen wij ons niet verder ontwikkelen.
Vandaag tinderbox niet gehaald omdat van de 37 leden er 11 niet aanvallen. Dat is gewoon treurig, echter je kan er niks aan doen zolang de VP eis op 400 blijft staan. Ik lees hier in het forum al 2 actieve leden uit TF2 die eigenlijk willen overstappen, en dat stokt nu gewoon omdat WC er niet is.
Ook ik zit al redelijk lang in deze taskforce, en de kracht zit er vooral in wanneer de TF vol zit, iedereen vrolijk intel probeert te halen en dagelijks aanvalt. Wij in TF1 kunnen nu niet verder en daarom waardeer ik initiatieven van Enerqi ook erg, echter valt of staat met toetreding van nieuwe leden.
Ik roep dan ook WC op om hier te reageren, want hij speelt wel in TF HC dus hij speelt nog wel BB. Pas de VP eis nou eens aan naar beneden, dan komt het vanzelf weer goed met TF1
Ik wil graag dat WC in TF1 een medeleider kiest (Raffel komt daarvoor het eerst in aanmerking). Nu hij er niet is, kunnen wij ons niet verder ontwikkelen.
Vandaag tinderbox niet gehaald omdat van de 37 leden er 11 niet aanvallen. Dat is gewoon treurig, echter je kan er niks aan doen zolang de VP eis op 400 blijft staan. Ik lees hier in het forum al 2 actieve leden uit TF2 die eigenlijk willen overstappen, en dat stokt nu gewoon omdat WC er niet is.
Ook ik zit al redelijk lang in deze taskforce, en de kracht zit er vooral in wanneer de TF vol zit, iedereen vrolijk intel probeert te halen en dagelijks aanvalt. Wij in TF1 kunnen nu niet verder en daarom waardeer ik initiatieven van Enerqi ook erg, echter valt of staat met toetreding van nieuwe leden.
Ik roep dan ook WC op om hier te reageren, want hij speelt wel in TF HC dus hij speelt nog wel BB. Pas de VP eis nou eens aan naar beneden, dan komt het vanzelf weer goed met TF1
Kunnen we aub tf2 op invite zetten, een redelijk schone lei met de mensen die we kennen of actief zijn, zodat we daarna kunnen switchen van tf1 en tf2. Ik wil best een tijd naar tf1 om te helpen als het moet...
Verwijderd
Allemaal goede ideeën. Helemaal mee eens. Maar in my humble opinion kunnen we nu momenteel moeilijk eisen gaan stellen. We hebben niet eens 50 man in TF1, laat staan intel eisen.
Mochten we 50 man bij elkaar krijgen die zin hebben om te spelen op een manier die wij ook al regelmatig laten zien in tf1 dan ben ik helemaal met voorstel eens.
Het staat of valt met een actieve leider of leiderschapscouncil. Kan iemand aangeven waarom World niet meer in TF1 speelt en hier ook op het forum niet meer reageert? niets ernstigs hoop ik?!
Mochten we 50 man bij elkaar krijgen die zin hebben om te spelen op een manier die wij ook al regelmatig laten zien in tf1 dan ben ik helemaal met voorstel eens.
Het staat of valt met een actieve leider of leiderschapscouncil. Kan iemand aangeven waarom World niet meer in TF1 speelt en hier ook op het forum niet meer reageert? niets ernstigs hoop ik?!
Goed over nagedacht enerqi.
Wat raffelos zegt idd geef ik hem gelijk in. Eerst moet een tf compleet zijn om bepaalde eisen te stellen.
Ookal zit ik in een andere tf, ik denk nog steeds mee!. Betreft tf2 wat ik befrijp is dat daar een sterke leider of leiders nodig zijn om de tf te sturen en helpen waar nodig is. Dat moet ook geregeld worden.
Gr pwng
Wat raffelos zegt idd geef ik hem gelijk in. Eerst moet een tf compleet zijn om bepaalde eisen te stellen.
Ookal zit ik in een andere tf, ik denk nog steeds mee!. Betreft tf2 wat ik befrijp is dat daar een sterke leider of leiders nodig zijn om de tf te sturen en helpen waar nodig is. Dat moet ook geregeld worden.
Gr pwng
Beste TF leden, vrienden en schatjes...
Ik heb niet zo goed en wellicht wel heel goed nieuws..
Je hebt het denk ik de afgelopen tijd al gemerkt... ik ben een beetje BB moe.. de drive is even weg en thuis heb ik het ook een beetje druk met mijn opa die slecht gaat... tevens 2 nieuwe katten en werk werk werk...
Ik baal er een beetje wan omdat we gestart zijn met TF2 en HC, en dit komt nu allemaal net tegelijk.
Ik wil dan ook even het stokje doorgeven als dat mag. Ik ga kijken in hoeverre ik Tweakers HC nog voor elkaar krijg, maar TF1 en 2 zit er even niet in.
Ik zou dus graag een nieuwe leider willen aanstellen en evt in de toekomst als lid weer terug komen.
Ik kan zelf kiezen wie de nieuwe leider word en zou graag van jullie horen wie dat wil en/of wie je geschikt vind. Dus laat dat even weten. Vanavond hang ik rond in de chat van TF1 en kunnen we het eea bespreken.
Sorry dat het zo uit het niets komt maar het wringt nu al een week of 2 en had gehoopt dat ik mijn zin wel weer zou vinden... dit is helaas niet en nu ben ik meer een blok aan jullie been.
Ik doe het ook met pijn... als ik ook maar iets meer tijd had gehad, zou ik er alles aan proberen te doen.. maar het zit momenteel niet mee.
Ik vind het bijhouden van de site en eventueel graphics wel leuk.. dus als daar iets in bodig is hoor ik het graag.
Groetjes en een traantje
World Citizen.
Je hebt het denk ik de afgelopen tijd al gemerkt... ik ben een beetje BB moe.. de drive is even weg en thuis heb ik het ook een beetje druk met mijn opa die slecht gaat... tevens 2 nieuwe katten en werk werk werk...
Ik baal er een beetje wan omdat we gestart zijn met TF2 en HC, en dit komt nu allemaal net tegelijk.
Ik wil dan ook even het stokje doorgeven als dat mag. Ik ga kijken in hoeverre ik Tweakers HC nog voor elkaar krijg, maar TF1 en 2 zit er even niet in.
Ik zou dus graag een nieuwe leider willen aanstellen en evt in de toekomst als lid weer terug komen.
Ik kan zelf kiezen wie de nieuwe leider word en zou graag van jullie horen wie dat wil en/of wie je geschikt vind. Dus laat dat even weten. Vanavond hang ik rond in de chat van TF1 en kunnen we het eea bespreken.
Sorry dat het zo uit het niets komt maar het wringt nu al een week of 2 en had gehoopt dat ik mijn zin wel weer zou vinden... dit is helaas niet en nu ben ik meer een blok aan jullie been.
Ik doe het ook met pijn... als ik ook maar iets meer tijd had gehad, zou ik er alles aan proberen te doen.. maar het zit momenteel niet mee.
Ik vind het bijhouden van de site en eventueel graphics wel leuk.. dus als daar iets in bodig is hoor ik het graag.
Groetjes en een traantje
World Citizen.
FreeReef.nl
Je hoeft het niet aan te vragen, je meld even dat je er wat minder/niet bent een bepaalde periode zodat de rest daar rekening mee kan houden. Als het hier en daar een keer achteraf gebeurd is dat ook geen probleem. Daar heeft nooit iemand moeilijk over gedaan en zodra dat wel gebeurd ben ik ook weg want dan pas ik niet in het team. Het moet natuurlijk niet zo wezen dat je wekenlang niet aanwezig bent en niks van je laat horen. Maar dat zie ik bij jou niet zo snel gebeurengnauw schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 20:34:
val erover dat ik vakantie moet aanvragen en dat dat maar 1 keer per jaar mag. wil bijvoorbeeld met dit warme weer andere dingen doen dan intel te moeten scoren.
Ik kan me hier wel in vinden, mits er wel dagelijks aan wordt gevallen en goed intel wordt gescoord door die leden. Misschien moeten we de wekelijkse inteleis weer even naar beneden schroeven? Aan de andere kant wordt het misschien wel een beetje raar als we inene allemaal eisen gaan stellen zodra de TF vol zit?ormsambeek schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 20:56:
My 2 cents (Oscar):
Wat betreft de missie vind ik het ook geen probleem mits er ook wel een beetje een uitdaging in blijft zitten. Ik merk wel dat de mensen wat scherper blijven in de TF waar ik met mijn andere account zit doordat er gewoon dagelijks een missie wordt gestart. Doordat er af en toe makkelijke tussen zitten blijft het ook wat leuker voor de low level players om dat zij dan ook wat toe kunnen voegen ipv het idee te hebben dat ze hun troepen op een onverwoestbare muur afsturen.
Teveel regels kunnen inderdaad ook afschrikken, maar het valt bij ons best mee. In andere TF's merk je dat er gewoon niet aangevallen mag worden met bepaalde troepen en soms pas als ze een bepaald level hebben. Vaak hebben leden vrij weinig inspraak op wat er gebeurd en hoe er iets aan wordt gepakt. Dat doen wij imo veel beter met z'n allen!
Waar blijf je? Schiet eens opSteevo_S schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 23:11:
Kunnen we aub tf2 op invite zetten, een redelijk schone lei met de mensen die we kennen of actief zijn, zodat we daarna kunnen switchen van tf1 en tf2. Ik wil best een tijd naar tf1 om te helpen als het moet...
Goed om van je te horen World! Spijtig om te horen dat je geen zin/tijd meer hebt maar ik (en ik verwacht de rest ook) waardeer het dat je even de moeite neemt om te posten en eerlijk bent.World Citizen schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 09:47:
Beste TF leden, vrienden en schatjes...
Groetjes en een traantje
World Citizen.
Ik denk vooral aan Raffellos, EnerQi of Rainmaker als opvolger. Zij voegen erg veel toe en nemen vaak de moeite om een stapje extra te doen. Uiteraard lijkt het me erg handig als er meteen een co-leadership in wordt gesteld, maar dat kunnen we dan ook zonder jou
Heel veel sterkte en succes de komende periode! Bedankt voor het maken en leiden van deze geweldig TF en hopelijk weer tot ziens

Verwijderd
Hi World,
thanks voor je eerlijke reactie en begrijpelijk. Top dat je het stokje wil doorgeven dan kunnen wij verder! Je weet... als je ooit weer zin/tijd en plaats krijgt, dan is er altijd plek voor jou als onze teamleider!
hoop je vanavond in de chat te spreken!
thanks voor je eerlijke reactie en begrijpelijk. Top dat je het stokje wil doorgeven dan kunnen wij verder! Je weet... als je ooit weer zin/tijd en plaats krijgt, dan is er altijd plek voor jou als onze teamleider!
hoop je vanavond in de chat te spreken!
Verwijderd
Hey jongens.
Ik zie dat tweakers hq wel lekker gaat. Zo te zien falen er nog steeds genoeg mensen. Jammer dat jullie dachten beter te zijn. Blijkt wel weer dat dit een vorm van eigendunk is. Snap niet dat jullie nog verder gaan in die waardeloze samenstelling. Zoals ik al zei; jullie bakken er niks van.
Ik zie dat tweakers hq wel lekker gaat. Zo te zien falen er nog steeds genoeg mensen. Jammer dat jullie dachten beter te zijn. Blijkt wel weer dat dit een vorm van eigendunk is. Snap niet dat jullie nog verder gaan in die waardeloze samenstelling. Zoals ik al zei; jullie bakken er niks van.
Los van de manier hoe het gegaan is slaat deze reactie helemaal nergens op.Verwijderd schreef op zondag 05 juli 2015 @ 00:09:
Hey jongens.
Hierin moet ik SuperKneus gelijk in geven. De reactie van Banaanplukker1 slaat helemaal nergens op. Als je commentaar hebt, graag constructief!
Enfin
Het is mij de laatste tijd opgevallen in de chat over mijn forum post dat de "eisen/wensen" te streng zijn. Ook werd ik neergezet als dictator terwijl ik juist de TF verder wil helpen
. Ik heb bewust de eisen streng ingeschoten om reacties uit te lokken en hopelijk een wat meer genuanceerdere beschrijving te krijgen.
Wij als TF1 moeten eens goed nadenken wat we nu willen. De ene roept iedere dag een missie ongeacht het intel niveau en de ander roept tinder/foxtrot/stronghold (lees uitdaging). Het probleem met beide aanpakken is dat het intelniveau nooit hoog genoeg gaat zijn om EN iedere dag een missie te doen EN een uitdagende missie (foxtrot/stronghold).
In mijn 40-intel-regel heb ik de berekening gemaakt om iedere dag tinder te kunnen doen (gem 52 intel p/p). Zoals je al ziet, Tinder halen we gemakkelijk en soms door domme pech niet
. Uitdaging zit hier helaas niet meer in, zeker niet als we naar 50 leden doorgroeien. Dan valt de helft waarschijnlijk al niet meer aan omdat ie al klaar is.
Als we voor de 30-intel-regel gaan, zullen we een aantal dagen hebben dat we geen missie kunnen doen en veel hoger dan tinder kunnen we helemaal vergeten. Het wordt dan meer een relax spellentje want een paar dagen een update bijeen sparen, zorgt al voor 30 intel.
De vraag is, wat willen we?
Enfin
Het is mij de laatste tijd opgevallen in de chat over mijn forum post dat de "eisen/wensen" te streng zijn. Ook werd ik neergezet als dictator terwijl ik juist de TF verder wil helpen
Wij als TF1 moeten eens goed nadenken wat we nu willen. De ene roept iedere dag een missie ongeacht het intel niveau en de ander roept tinder/foxtrot/stronghold (lees uitdaging). Het probleem met beide aanpakken is dat het intelniveau nooit hoog genoeg gaat zijn om EN iedere dag een missie te doen EN een uitdagende missie (foxtrot/stronghold).
In mijn 40-intel-regel heb ik de berekening gemaakt om iedere dag tinder te kunnen doen (gem 52 intel p/p). Zoals je al ziet, Tinder halen we gemakkelijk en soms door domme pech niet
Als we voor de 30-intel-regel gaan, zullen we een aantal dagen hebben dat we geen missie kunnen doen en veel hoger dan tinder kunnen we helemaal vergeten. Het wordt dan meer een relax spellentje want een paar dagen een update bijeen sparen, zorgt al voor 30 intel.
Verwijderd
Slaat zeker wel ergens op. Deze groep met mensen vinden zich heel wat waardoor ze denken wij gaan eruit en voor ons zelf verder, zoals ik eerder zei word niks ivm het vele falen. Als ze lekker gebleven waren was er nu niets aan de hand geweest. Als er dan bij byv tinder een keer iets niet goed gaat maakt dat niet uit maar zoiets in een tf voor 5 man gaat hem niet worden.
Ok, ik zal happen, maar alleen maar omdat jij de moeite heb genomen om je speciaal voor deze opmerkingen te registreren.
Geen idee waar je op baseert dat het niks wordt/is. Voorlopig zijn we in 3 weken tijd de top500 binnengekomen.
DE reden waarom ik/wij zijn weggegaan heeft natuurlijk helemaal niks te maken met het feit dat wij ons beter voelen, en dat weet jij ook, maar alleen maar met het feit dat we niet elke keer het gezeur wilden dat mensen niet aanvallen en/of te weinig intel halen, en surprise, surprise, sinds we met 5 man spelen, hebben we dat gezeur nooit meer.
Tevens hebben we nu élke dag een uitdaging, ipv elke dag afwachten of er wel genoeg intel is om aan te vallen, en of mensen wel de moeite nemen om aan te vallen. En ja, als er één iemand een foutje maakt, dan betekent dat dat we de missie niet halen...boeien!
Bananenplukker, een dikke kus van Tweakers HC!
Geen idee waar je op baseert dat het niks wordt/is. Voorlopig zijn we in 3 weken tijd de top500 binnengekomen.
DE reden waarom ik/wij zijn weggegaan heeft natuurlijk helemaal niks te maken met het feit dat wij ons beter voelen, en dat weet jij ook, maar alleen maar met het feit dat we niet elke keer het gezeur wilden dat mensen niet aanvallen en/of te weinig intel halen, en surprise, surprise, sinds we met 5 man spelen, hebben we dat gezeur nooit meer.
Tevens hebben we nu élke dag een uitdaging, ipv elke dag afwachten of er wel genoeg intel is om aan te vallen, en of mensen wel de moeite nemen om aan te vallen. En ja, als er één iemand een foutje maakt, dan betekent dat dat we de missie niet halen...boeien!
Bananenplukker, een dikke kus van Tweakers HC!
Dit komt nooit meer goed. Kale macaroni for life. ®Jaapio Verwijderd69
Ik bedoel dat de manier van je reactie helemaal nergens op slaat.Verwijderd schreef op maandag 06 juli 2015 @ 03:20:
Slaat zeker wel ergens op. Deze groep met mensen vinden zich heel wat waardoor ze denken wij gaan eruit en voor ons zelf verder, zoals ik eerder zei word niks ivm het vele falen. Als ze lekker gebleven waren was er nu niets aan de hand geweest. Als er dan bij byv tinder een keer iets niet goed gaat maakt dat niet uit maar zoiets in een tf voor 5 man gaat hem niet worden.
Banaan.
Aangezien je inderdaad de moeite neemt om te registreren en te reageren...
Ik vind het jammer hoe je verwoord wat je vind. Ik krijg het gevoel dat je nu een conflict wilt opzoeken en ik denk dat we daar allemaal niets mee opschieten. Laten we het vriendelijk houden.
Je weet dat ik er zelf momenteel geen zin en tijd voor heb om actief de leider uit te hangen. Ik zit met wat minder leuke dingen privé en dat gaat uiteraard voor. Daarnaast heb ik na de lange periode TF1 ook even minder zin in het sturen van een groep van 50 man. Je zou het zelf eens moeten proberen op competatief niveau en kijken wat het inhoud.
Op dat moment moet je het stokje ook gaan overdragen anders ga je de kantjes eraf lopen en daar betrapte ik mijzelf ook op.
Wat betrefd het "Beter voelen als de rest". Nee dat is simpelweg onzin. We zijn helemaal niet beter. Er zijn zat spelers in TF1 die net zo goed of zelfs betere aanvallen weg zetten...
De motivatie van THC was om ENKEL van die leden te hebben die ook heel actief zijn met Intel en elke dag aanvallen. . Hierdoor is er geen leiderschap nodig en hoeft niemand zich druk te maken om een ander. Niet iedere speler in TF1 die goed is in aanvallen heeft zin in dat andere deel... dus het heeft niks met beter te maken.
Voor mij persoonlijk is dit heel tof. Ik check de chat, daar staat wat ik moet doen en dat doe ik... veel meer energie heb ik er momenteel ook niet voor.
Vergeet ook niet dat iedereen vrij is in wat hij doet... je speelt het spel voor de lol, lid van een TF is gratis en niemand heeft verplichtingen. Als iemand iets andes wil is dan zijn goed recht. Ik vond het mega leuk TF1 te starten maar voel me helemaal nergens toe verplicht.
Ook heb ik natuurlijk helemaal geen alleenrecht of wat dan ook op het aanmaken van TFs met bv de naam Tweakers. Iedereen mag een Tweakers TF starten met zijn of haar eisen.
Als laatste wil ik je dan toch vragen wat je met je posts wilde bereiken. Als je enkel wat stoom af wilt blazen.. geen probleem, maar ik denk dat iedereen dat liever op een constructieve manier ziet gebeuren.
Wat ik wel echt jammerlijk vind en daar moet je maar eens goed over nadenken... is wat je nu min meer zegt over de leden en leider in TF1.. Het komt nu over alsof je die niks vind en dat ze er net zo goed mee kunnn stoppen. Ik vind dit oneerbiedig maar dat kan aan mij liggen natuurlijk. Raf en bv Enerqi kunnen precies doen wat ik deed... dus ik heb daar dan ook 100% vertrouwen in. Heb jij dat niet dan?
Banaan laten we het tof houden !
WC
Aangezien je inderdaad de moeite neemt om te registreren en te reageren...
Ik vind het jammer hoe je verwoord wat je vind. Ik krijg het gevoel dat je nu een conflict wilt opzoeken en ik denk dat we daar allemaal niets mee opschieten. Laten we het vriendelijk houden.
Je weet dat ik er zelf momenteel geen zin en tijd voor heb om actief de leider uit te hangen. Ik zit met wat minder leuke dingen privé en dat gaat uiteraard voor. Daarnaast heb ik na de lange periode TF1 ook even minder zin in het sturen van een groep van 50 man. Je zou het zelf eens moeten proberen op competatief niveau en kijken wat het inhoud.
Op dat moment moet je het stokje ook gaan overdragen anders ga je de kantjes eraf lopen en daar betrapte ik mijzelf ook op.
Wat betrefd het "Beter voelen als de rest". Nee dat is simpelweg onzin. We zijn helemaal niet beter. Er zijn zat spelers in TF1 die net zo goed of zelfs betere aanvallen weg zetten...
De motivatie van THC was om ENKEL van die leden te hebben die ook heel actief zijn met Intel en elke dag aanvallen. . Hierdoor is er geen leiderschap nodig en hoeft niemand zich druk te maken om een ander. Niet iedere speler in TF1 die goed is in aanvallen heeft zin in dat andere deel... dus het heeft niks met beter te maken.
Voor mij persoonlijk is dit heel tof. Ik check de chat, daar staat wat ik moet doen en dat doe ik... veel meer energie heb ik er momenteel ook niet voor.
Vergeet ook niet dat iedereen vrij is in wat hij doet... je speelt het spel voor de lol, lid van een TF is gratis en niemand heeft verplichtingen. Als iemand iets andes wil is dan zijn goed recht. Ik vond het mega leuk TF1 te starten maar voel me helemaal nergens toe verplicht.
Ook heb ik natuurlijk helemaal geen alleenrecht of wat dan ook op het aanmaken van TFs met bv de naam Tweakers. Iedereen mag een Tweakers TF starten met zijn of haar eisen.
Als laatste wil ik je dan toch vragen wat je met je posts wilde bereiken. Als je enkel wat stoom af wilt blazen.. geen probleem, maar ik denk dat iedereen dat liever op een constructieve manier ziet gebeuren.
Wat ik wel echt jammerlijk vind en daar moet je maar eens goed over nadenken... is wat je nu min meer zegt over de leden en leider in TF1.. Het komt nu over alsof je die niks vind en dat ze er net zo goed mee kunnn stoppen. Ik vind dit oneerbiedig maar dat kan aan mij liggen natuurlijk. Raf en bv Enerqi kunnen precies doen wat ik deed... dus ik heb daar dan ook 100% vertrouwen in. Heb jij dat niet dan?
Banaan laten we het tof houden !
WC
FreeReef.nl
Einen melding, banaan en ik zitten in een andere tf die altijd missies doet een haalt. Dredge en dualty doen wij altijd f.zooka solo waarbij we nooit falen. Het is maar hoe goed je handwerk is...
[ Voor 26% gewijzigd door pwng!! op 06-07-2015 14:04 ]
Dagelijks een missie heeft wat meer mijn voorkeur tegenwoordig. Oa om de fun weer wat terug te halen en iedereen wat scherper te houden.EnerQi schreef op zondag 05 juli 2015 @ 10:19:
Prima als je het er niet mee eens bent, maar dat kan je anders verwoorden. Daarnaast ben je zelf ook vertrokken dus lijken je reacties op niks anders dan flames.Verwijderd schreef op maandag 06 juli 2015 @ 03:20:
Dat zegt niks, je noemt wel de mappen op maar niet welke missie jullie doen. Als wij Milk Run gaan doen doet iedereen een zooka solo en kunnen we ook dagelijks een missie starten en die halenpwng!! schreef op maandag 06 juli 2015 @ 13:59:
Einen melding, banaan en ik zitten in een andere tf die altijd missies doet een haalt. Dredge en dualty doen wij altijd f.zooka solo waarbij we nooit falen. Het is maar hoe goed je handwerk is...
Wij wilden graag voor de maximale uitdaging gaan en daar hoort falen ook bij. Bovendien hebben jullie volgens mij (net als ik!) aardig wat opgestoken bij de Tweakers TF
Ja door de heer slot en world ben ik met krijgers gaan spelen. Dus die hebben idd veel geholpen. Wij doen bottleneck met 25 man. En halen die meestal in 14 aanvallen. Wegens OOK intel problemen doen we geen tinder
Vind je je vorige post dan niet een klein beetje kinderachtig?pwng!! schreef op maandag 06 juli 2015 @ 17:02:
Ja door de heer slot en world ben ik met krijgers gaan spelen. Dus die hebben idd veel geholpen. Wij doen bottleneck met 25 man. En halen die meestal in 14 aanvallen. Wegens OOK intel problemen doen we geen tinder
Het mooie bij ons was/is altijd dat we allerlei mensen hebben met verschillende specialiteiten en we konden daar goed gebruik van maken. Als er dan iemand inene om gaat schakelen op een andere speelstijl (dus nooit met zooka en/of smoke gespeeld) op zo'n hoge level map wordt er gefaald, dat hoort er bij. Er is bij ons dan ook nooit iemand aangesproken over faalacties anders dan het geven van tips.
Edit: Overigens kan leeftijd ook bij sommigen een rol spelen, ik ben ook niet zo scherp en snel meer met gamen zoals ik dat 10 jaar terug was
Haha wat dat betreft niks anders dus bij een andere TF
Gezellig blijven zou ik zeggenVerwijderd schreef op maandag 06 juli 2015 @ 18:11:
Alleen ik niet
Heeft er niemand tijd/zin om op de post te reageren van EnerQi?
[ Voor 6% gewijzigd door Aggronor op 06-07-2015 18:30 ]
Iedere dag de hoogst mogelijke missie heeft mijn voorkeur
Ja wij doen de missie baseren op het aantal intels. Zo word bepaald of het een makkelijke word of een simpele missie. Dus iedere dag een missie. Want zeg eerlijk zoveel verschil in missiebeloning zit er niet
Ik heb zelf in tweakers 2 en in tweakers 1 gezeten en toen is mij het volgende opgevallen,
1: in tweakers 2 is het voor 60% van de mensen erg moeilijk om mee te doen aan de missie omdat de spelers daar nog erg laag zijn en weinig ervaring hebben wat begrijpelijk is.
2: In tweakers 2 halen we de missie vaak wel maar is het probleem juist de intel, het blijft erg moeilijk om uitdagende missies dagelijks te doen.
Ik had zelf even zitten denken, waarom sturen we niet de spelers die de meeste intel halen van tweakers 2 door naar tweakers 1, dit zou 2 gevolgen hebben in mijn ogen, (misschien zie ik iets over het hoofd ik speel zelf ook nog niet super lang.)
1 we krijgen meer intel in tweakers1 waardoor er meer ruimte is voor dagelijks uitdagende missies
2 tweakers 2 krijgt minder intel en zal dus makkelijkere missies moeten doen, maar omdat het idee is om uiteindelijk door te groeien naar tweakers 1 is dit niet zo erg. Voor de lagere spelers is het erg fijn om ook wat te kunnen betekenen in de missies die zullen hier denk ik ook meer van leren. Nadeel is wel de beloning in tweakers 2 gaat iets achteruit.
Dit was gewoon maar een ideetje, ben benieuwd hoe jullie daar over denken.
1: in tweakers 2 is het voor 60% van de mensen erg moeilijk om mee te doen aan de missie omdat de spelers daar nog erg laag zijn en weinig ervaring hebben wat begrijpelijk is.
2: In tweakers 2 halen we de missie vaak wel maar is het probleem juist de intel, het blijft erg moeilijk om uitdagende missies dagelijks te doen.
Ik had zelf even zitten denken, waarom sturen we niet de spelers die de meeste intel halen van tweakers 2 door naar tweakers 1, dit zou 2 gevolgen hebben in mijn ogen, (misschien zie ik iets over het hoofd ik speel zelf ook nog niet super lang.)
1 we krijgen meer intel in tweakers1 waardoor er meer ruimte is voor dagelijks uitdagende missies
2 tweakers 2 krijgt minder intel en zal dus makkelijkere missies moeten doen, maar omdat het idee is om uiteindelijk door te groeien naar tweakers 1 is dit niet zo erg. Voor de lagere spelers is het erg fijn om ook wat te kunnen betekenen in de missies die zullen hier denk ik ook meer van leren. Nadeel is wel de beloning in tweakers 2 gaat iets achteruit.
Dit was gewoon maar een ideetje, ben benieuwd hoe jullie daar over denken.
Wat mij betreft Tinderbox en als het niet kan een dagje overslaan. Ik wil het echt als een spelletje blijven zien dat ik semi-serieus speel. De laatste tijd haal ik volgens mij tussen de 30 en 40 intel, voor meer intel moet ik echt vaker het spel opstarten dan ik eigenlijk zou willen.
Aanvallen in de missies is wel een must, dat is het hele idee van een taskforce.
Idee van The lost legend vind ik ook goed, maar we moeten wel zorgen dat we niet tweakers 2 leegzuigen. Het is niet eerlijk als zij daarmee een inactieve taskforce krijgen. Fanatiekelingen zijn wel erg welkom in onze taskforce.
Dr. Flatulenski
Aanvallen in de missies is wel een must, dat is het hele idee van een taskforce.
Idee van The lost legend vind ik ook goed, maar we moeten wel zorgen dat we niet tweakers 2 leegzuigen. Het is niet eerlijk als zij daarmee een inactieve taskforce krijgen. Fanatiekelingen zijn wel erg welkom in onze taskforce.
Dr. Flatulenski
Ik vraag me af of TF2 een taskforce is om te groeien of om gewoon lol te hebben in het spel?
Is het om gewoon lol te hebben dan is dat wat er gedaan moet worden, spelen voor de lol, dus af en toe een moeilijke missie en af en toe een makkelijke, zodat iedereen kan meedoen en plezier heeft in het spelletje, zolang je niet weken achterelkaar het spel niet doet en er is ruimte dan ben je welkom.
Is het om te groeien dan is dat ook wat er gebeuren moet, dus iemand die uitlegt aan de spelers hoe je beter wordt en wat je wel en niet moet doen of juist moet laten, er is dan leiderschap nodig die de verantwoording neemt voor die taak? wie o wie?
Op dit moment is het voor mij iig niet duidelijk, is er wel of niet een plan voor TF2 of niet?
PS, Sterke World Citizen, ik ga je missen.
Is het om gewoon lol te hebben dan is dat wat er gedaan moet worden, spelen voor de lol, dus af en toe een moeilijke missie en af en toe een makkelijke, zodat iedereen kan meedoen en plezier heeft in het spelletje, zolang je niet weken achterelkaar het spel niet doet en er is ruimte dan ben je welkom.
Is het om te groeien dan is dat ook wat er gebeuren moet, dus iemand die uitlegt aan de spelers hoe je beter wordt en wat je wel en niet moet doen of juist moet laten, er is dan leiderschap nodig die de verantwoording neemt voor die taak? wie o wie?
Op dit moment is het voor mij iig niet duidelijk, is er wel of niet een plan voor TF2 of niet?
PS, Sterke World Citizen, ik ga je missen.
Het idee achter TF2 was een kweekvijver. Het is moeilijk nieuwe leden voor TF1 te zoeken die meteen mee kunnen vechten op TF1 niveau. En dan vooral kwa troepen upgrades. De VP eis hield ook een boel tegen. In TF2 konden lagere spelers joinen, offence georiënteerd worden en dan door naar TF1. Dus inderdaad groeien kwa upgrades en groeien kwa speel niveau.
Maar wel zonder al te veel druk. Dus het hangt er een beetje tussenin Mom. Ik zou het vooral op lol houden en dan valt er vanzelf wel een speler tussenuit die naar TF1 zou kunnen.
Als je de ambitie hebt om voor de punten te gaan.. kan er altijd nog een TF3 komen die echt voor de lol is.
En je bent nog nuet van me af Mom
ik doe gewoon ff een sabbatical
Maar wel zonder al te veel druk. Dus het hangt er een beetje tussenin Mom. Ik zou het vooral op lol houden en dan valt er vanzelf wel een speler tussenuit die naar TF1 zou kunnen.
Als je de ambitie hebt om voor de punten te gaan.. kan er altijd nog een TF3 komen die echt voor de lol is.
En je bent nog nuet van me af Mom
[ Voor 5% gewijzigd door World Citizen op 07-07-2015 12:37 ]
FreeReef.nl
Even wat snel tussendoor. Het viel me op dat er bij de andere TF waar ik in zit veel meer mensen zich aanmelden dan bij onze tf. Ook mensen met 600vp+ (deze week al 3 waarvan 1 zelfs boven de 800). En dat terwijl het gemiddelde vp en xp bij ons veel hoger ligt en we uitdagender missies doen. Het grote verschil tussen daar en hier... Slagingspercentage van de missies. Ik heb het idee dat we eigenlijk dat omhoog moeten trekken als we willen dat mensen zich weer aanmelden bij ons.
Verwijderd
Ik vind dat je daar een goed punt noemt. Net zoals er staat dat er de afgelopen 30 dagen maar 22 missie's zijn gestart. Het aantal FP daalt ook gigantisch hard. Misschien is het een idee om iedere dag bottleneck te starten en als er een voorraadje intel is, een aantal dagen tinderbox. Zodra alle drie de getallen stijgen bij de stats, zullen meer mensen de tf joinen.THEDARKEST schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 08:58:
Even wat snel tussendoor. Het viel me op dat er bij de andere TF waar ik in zit veel meer mensen zich aanmelden dan bij onze tf. Ook mensen met 600vp+ (deze week al 3 waarvan 1 zelfs boven de 800). En dat terwijl het gemiddelde vp en xp bij ons veel hoger ligt en we uitdagender missies doen. Het grote verschil tussen daar en hier... Slagingspercentage van de missies. Ik heb het idee dat we eigenlijk dat omhoog moeten trekken als we willen dat mensen zich weer aanmelden bij ons.
Dit betekent wel minder uitdaging voor sommige leden.. maar die willen ook niet meer uitdaging
Idd, erg veel missies zijn er ook niet gestart de afgelopen tijd en daar zullen ze ook wel naar kijken. Het idee dagelijks Bottleneck en hier en daar Tinder werd idd ook al eerder geopperd.Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 09:28:
[...]
Ik vind dat je daar een goed punt noemt. Net zoals er staat dat er de afgelopen 30 dagen maar 22 missie's zijn gestart. Het aantal FP daalt ook gigantisch hard. Misschien is het een idee om iedere dag bottleneck te starten en als er een voorraadje intel is, een aantal dagen tinderbox. Zodra alle drie de getallen stijgen bij de stats, zullen meer mensen de tf joinen.
Dit betekent wel minder uitdaging voor sommige leden.. maar die willen ook niet meer uitdaginganders zouden zij wel voor HC knokken :-)
Haha, ik zou zeker wel willen knokken om een keer een weekje mee te mogen doen in HC maar daar heb ik simpelweg de tijd niet voor helaas. Misschien een keer als ik een weekje vakantie heb
Hoe loopt het daar eigenlijk?
Verwijderd
Het loopt erg goed, hoogste ranking nu 377 en we blijven stijgen. Hopelijk snel top 100 en daarna top 50. We doen nu voornamelijk mambo en als we die constant halen is onze max FP 9500. Dat is trouwens meer dan tf 1 heeft... dus zelfs met mambo kunnen jullie al groeien :-DTHEDARKEST schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 09:33:
[...]
Idd, erg veel missies zijn er ook niet gestart de afgelopen tijd en daar zullen ze ook wel naar kijken. Het idee dagelijks Bottleneck en hier en daar Tinder werd idd ook al eerder geopperd.
Haha, ik zou zeker wel willen knokken om een keer een weekje mee te mogen doen in HC maar daar heb ik simpelweg de tijd niet voor helaas. Misschien een keer als ik een weekje vakantie heb
Hoe loopt het daar eigenlijk?
Maar ikzelf ben er ondertussen achter dat warriors niet zo heel veel voorstellen. Maar dat komt ook mede door de laatste update, 25% meer core hp, ze zijn gek geworden. Met andere troepen heb je er al een stuk minder last van.
Nooit gedacht dit te horen van een warrior spelerVerwijderd schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 09:45:
[...]
Maar ikzelf ben er ondertussen achter dat warriors niet zo heel veel voorstellen. Maar dat komt ook mede door de laatste update, 25% meer core hp, ze zijn gek geworden. Met andere troepen heb je er al een stuk minder last van.
Verwijderd
Hahahah, zeker weten. Als ik voldoende gold heb om een volgende upgrade aan te zetten, smijt ik er diamanten tegen aan om de resterende tijd af te kopen van de huidige upgrades.EnerQi schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 09:48:
[...]
Nooit gedacht dit te horen van een warrior speler. Je bent dus fanatiek je zooka's aan het upgraden
Bovenstaande geldt voor een 5-mans TF. Ik denk dat voor grotere TF's warriors nog zeker wel zeer nuttig kunnen zijn, toch?Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 09:45:
[...]
Dit komt nooit meer goed. Kale macaroni for life. ®Jaapio Verwijderd69
Zeker, want daar is de Core HP zo hoog dat je wel eerst wat Rockets en Shocks moet slopen om het te halen... Ik heb nu ook al 2 dagen op een rij gefaald in TF1 puur omdat de HP van alles zo hoog is, en ik dat niet meer gewend ben.VERINGTENTJE schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 15:20:
[...]
Bovenstaande geldt voor een 5-mans TF. Ik denk dat voor grotere TF's warriors nog zeker wel zeer nuttig kunnen zijn, toch?
Overigens EnerQi,
FreeReef.nl