Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

iRacing: 2015 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 98 ... 122 Laatste
Acties:
  • 314.060 views

Onderwerpen

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Zojuist heb ik 3 maanden iRacing gekocht, en ga zo voor het eerst baan op met m'n nieuw stuurtje. Hiervoor heb ik wel racegames gedaan, maar nooit heel serieus. Vroeger speelde ik Gran Prix 2 wel redelijk serieus, maar toen was ik wel heel jong, maar ik had wel een stuurtje. Nu ben ik van plan lekker te gaan racen met een goede sim, waarbij het online gedeelte goed geregeld is. Om die reden kwam ik bij iRacing uit.
Als referentie heb ik de mail uit de starpost gebruikt en ik ga nu opzoek naar een soort config / settingbestand, volgens mij is daar wel wat over te vinden in de startpost.

[ Voor 190% gewijzigd door Luxicon op 28-09-2015 15:25 ]

...

• Gruwel84
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21-10 09:32
Daar kun je indd heel veel terug vinden. Ook later handig als referentie. Veel succes en plezier!

iRacing Profiel

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
nieuwe aanwinst voor mijn accuforce :p

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/QZT2emAZchCnV6meSZZeSpbf/full.jpg

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:09

Phydomir

Dennis

cool

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Luxicon
Gruwel84 schreef op maandag 28 september 2015 @ 15:49:
Daar kun je indd heel veel terug vinden. Ook later handig als referentie. Veel succes en plezier!
Bedankt! Ik ben een aantal test ronden wezen maken met de MX-5, en vroeg me af of ik nou zo slecht remde. Via opties ben ik erachter gekomen dat ik de rem en koppeling tegerlijk gebruik, terwijl ik geen koppeling pedaal heb. Het effect is dat ik in-game niet rem, maar enkel de koppeling gebruik. Via Thrustmaster configuratie gaat de koppeling balk niet omhoog, enkel de rem. Weet iemand hoe dit op te lossen is?

...

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:38
Heb je toevallig verkeerd gelezen bij de stappen van het calibreren van je pedalen o.i.d.?
Het klinkt meer alsof je de rem als koppeling geconfigureerd hebt.

Ik zou de pedalen even opnieuw calibreren (ingame via options) en dus even goed lezen wat je moet doen, welk pedaal en wat je precies moet doen (helemaal indrukken of los laten e.d.) en het dan bij de clutch op automatisch laten staan.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-11 08:43
Lijkt me inderdaad een probleem met de calibratie.

Deze avond zal ik er bij zijn als ik op tijd gedaan heb met loodgietertje te spelen...

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

• Luxicon
Na een aantal keren opnieuw gekalibreerd te hebben, is de rem en koppeling niet samen gegaan, dus ik kan remmen! Bedankt voor de tips. :) Wat voelt alles goed aan zeg, de forcefeedback werkt echt lekker (het sturen gaat niet licht bijvoorbeeld) en het stuur draait mee zoals het op het scherm ook gebeurd. Soms lijkt het wel dat ik wel erg veel door moet sturen, maar dat hoort denk ik zo. Ik ga nu maar lekker door met rondjes rijden om wat beter gevoel met de auto te krijgen.

...

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:31

Niellie41

[object Object]

Racing Lions is net ook bevestigd voor NES2. :)

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 18:20

derx666

mecker ende blaet

Congrats Niel.

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:00

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik ga het misschien toch halen vanavond.

Welkom luxicon! :)

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-11 20:39
Zojuist mn late model race ingehaald. Ik startte als 2e, maar werd bij de eerste bocht van achteren aangetikt. Ik reed de eerste bocht ook wat nerveus, dus misschien dat ik wat te vroeg remde. Ik ging wat dwars, maar kon mn auto onder controle houden. Terug gezakt naar de 9e plek. Uiteindelijk mezelf opgevochten tot de 3e plek. Dit was ook het maximaal haalbare. De nr's 1 en 2 waren gewoon sneller dan ik. Ze hadden dan ook iratings van 4750 en 3500. Helaas nog een keer de muur wat hard aangetikt op het einde, dus mijn safety rating is gedaald :@

http://members.iracing.co...id=14699740&custid=204510

Zojuist mijn eerste skip barber race gereden. Er was erg veel grip en ik verbeterde tijdens kwalificatie 4x mijn beste ronde tijd. Ik startte ergens halverwege het veld en ik haalde in de eerste ronden een aantal mensen in. Ik stond 5e.

Ik liep in op de nr 4 en bij het aanremmen van T1 had ik 0,4 sec afstand, dus ik hield mijn eigen rempunt aan. Ik had er geen rekening mee gehouden dat hij zo vroeg zou remmen en ik knalde redelijk zachtjes achterop (0x) en hij spinde. Ik zag niet dat hij weer controle kreeg over z'n auto en ik zag in mijn achteruitkijkspiegel iemand met dezelfde kleur auto spinnen en dacht dat dat diegene was. Ik reed mijn eigen lijn. Blijkt dat diegene nog steeds naast me zit. Weer een crash, hij was geïrriteerd en bleef gewoon gas geven terwijl hij ons van de baan af reed. Race over. Daarna nog mijn beste tijd gereden in de race, met 0,5 sec. sneller dan mijn kwalificatietijd (57,54 op limerock park)..

Heel vervelend dat ik iemand z'n race eindigde en ook mijn eigen race :(

http://members.iracing.co...id=14700043&custid=204510

[ Voor 51% gewijzigd door aicaramba op 28-09-2015 20:02 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:02

Fuelke

Forza Ferrari

Ik sla vanavond wellicht over, misschien dat ik wel nog een poging waag op een Late Model race te doen voor de raceweek weer voorbij is :P

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• -PassY-
  • Laatst online: 09-12-2021
Luxicon schreef op maandag 28 september 2015 @ 17:16:
Na een aantal keren opnieuw gekalibreerd te hebben, is de rem en koppeling niet samen gegaan, dus ik kan remmen! Bedankt voor de tips. :) Wat voelt alles goed aan zeg, de forcefeedback werkt echt lekker (het sturen gaat niet licht bijvoorbeeld) en het stuur draait mee zoals het op het scherm ook gebeurd. Soms lijkt het wel dat ik wel erg veel door moet sturen, maar dat hoort denk ik zo. Ik ga nu maar lekker door met rondjes rijden om wat beter gevoel met de auto te krijgen.
Welkom :)

Kijk wel uit dat het niet te zwaar is, anders ga je details in het stuur missen.

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Gaaf!
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2015/gaaf.png

• Luxicon
-PassY- schreef op maandag 28 september 2015 @ 19:07:
[...]

Welkom :)

Kijk wel uit dat het niet te zwaar is, anders ga je details in het stuur missen.
Danku allemaal. 8)
Het balkje van de force feedback komt denk ik wel goed uit. Tijdens hogere snelheden en stilstand gaat dat balkje redelijk ver naar rechts (blijft wel groen). Volgens mij las ik in de openingspost dat deze rood kan worden, maar dat kan ik mis hebben. Ik vind het zo wel prettig aanvoelen eigenlijk, maar durf niet te zeggen hoe het aan zou moeten voelen. Het is denk ik oké zo. Ik ben al blij dat alles werkt. :)

...

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 09:21
Niellie41 schreef op maandag 28 september 2015 @ 17:42:
Racing Lions is net ook bevestigd voor NES2. :)
Fixed, i demand a recount! :o

iRacing Profiel

• Arfman
  • Laatst online: 16-11 15:57

Arfman

Drome!

http://members.iracing.co...t/75/3333794.page#9264425
From what we can tell there is a connection between dynamic track and dynamic weather for this glitch/bug to occur. In fact the bug might need some combination of both or even just be on the weather side but needs dynamic track to show up.

Anyway we have gone ahead and turned off dynamic weather (all session types) for all the series that have it for the week starting tonight with the start of the race week. It will be interesting to see if people can reproduce this now with the dynamic weather off. We have only turned it off for this week. We also did just turn it off for the last races in both WC series.

In the meantime still searching.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-11 07:20
En iets later: http://members.iracing.co...t/75/3333794.page#9264550
We also think we are on to the problem and working on a fix to then test. We think we have found two problems. Both a problem with weather and the track state.

Mijn iRacing profiel

• Arfman
  • Laatst online: 16-11 15:57

Arfman

Drome!

He he, dat duurde lang. Nu nog even de bug pletten, Monza BES race schrappen en we kunnen weer verder met ons leven.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• ThiJor
Met die Monza BES race gaan ze wel een flinke kluif hebben: als je ze schrapt gaan de teams wat wel, legaal, een goed resultaat hebben neergezet van hun oren maken; schrap je ze niet, gaan de andere teams klagen. Ik zou die beslissing niet graag willen nemen, of tenminste bekend moeten maken...

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

ThiJor schreef op maandag 28 september 2015 @ 22:10:
Met die Monza BES race gaan ze wel een flinke kluif hebben: als je ze schrapt gaan de teams wat wel, legaal, een goed resultaat hebben neergezet van hun oren maken; schrap je ze niet, gaan de andere teams klagen. Ik zou die beslissing niet graag willen nemen, of tenminste bekend moeten maken...
Ze kunnen ook een drop week toevoegen. 'Nadelig' voor exploiters en positief voor de anderen.

• ThiJor
Verwijderd schreef op maandag 28 september 2015 @ 22:27:
[...]

Ze kunnen ook een drop week toevoegen. 'Nadelig' voor exploiters en positief voor de anderen.
Dat is wat Joep en Nick bij de vorige GES ook gedaan hebben na het fiasco met verkeerde black flag instructies van de eerste race. Lijkt me de beste oplossing, maar ik weet niet of ze zo gaan denken ginds.

Mijn iRacing profiel

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Dropweek zou wel fair zijn inderdaad

Cube Nuroad Race (2022)

• -PassY-
Erg leuke avond, en met een 7de en 4de plek geen slecht resultaat :)

Wel flink wat mensen voorbij zien komen in de eerste race, maar omdat er ook flink wat mensen vanaf gingen toch nog 7de gefinished. Hoe ik 4de ben geworden in de 2de race ... geen idee :D maar 2 leuke races gehad.

En nog sorry voor de contact in T1/T2 bas. Auto ging niet echt recht, en hapt in ene met zijn voorbanden waardoor ik hard naar rechts schoot.

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-11 13:07
Erg leuke races weer :) Fijn dat die bak zo goed blijft rijden na flinke contacts anders was de eerste erg kort geweest :p

Mijn iRacing profiel

• dabelg
mmmm saga is zelfs erger. als je de weather bug deed kon je zelfs hebben dat de track statisch werd .

Daniel Garrison Jr wrote:
Another update -- we found a bug on the server side which could prevent track temperature updates from being sent. This meant that a favorable track temperature condition could persist on a client for the duration of a session. Once this is corrected, all clients will receive the same track temperatures, as intended, as part of the track state being broadcast by the server.

I'm testing the fix now... apologies for the oversight!

wij als GOT_endurance hadden zaterdag enorm veel last van de bug en idd dropweek zou echt wel goed uitkomen. (afwachten!!) Hoop wel dat iracing volwasse genoeg is om een algemene communicatie te doen op de site. alle dynamische weather sessies zijn deze week statisch door de bug.

[ Voor 10% gewijzigd door dabelg op 29-09-2015 07:24 ]

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

-PassY- schreef op maandag 28 september 2015 @ 22:43:
En nog sorry voor de contact in T1/T2 bas. Auto ging niet echt recht, en hapt in ene met zijn voorbanden waardoor ik hard naar rechts schoot.
Ja was jammer, race erna ging een stuk beter voor mij. Redelijk snel in het begin naar de 2e plek kunnen rijden, helaas kon ik Marco niet bij houden, maar het gat naar achter werd ook langzaam groter.

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Eerste race kon ik Koen vrij snel inhalen, en even een tijdje op kop gereden. Dennis kon vrij gemakkelijk (zo leek het) aansluiten, en maakte handig gebruik van een foutje van mij bij het aanremmen van de laatste hairpin. Enkele rondes later was ik in de esses iets te gretig en raakte net het zand aan. Hierdoor ging ik meteen rechtsaf de muur in. Teruggelimpt naar de pits, maar lag al zo ver achter dat er geen eer meer te behalen was.
2e race vanaf P4 gestart, maar lag na 1 ronde al op P1. Nog even Bas in m'n slipstream gehad, maar een paar strakke rondes later had ik genoeg voorsprong dat de slipstream geen effect meer had. Langzaam reed ik verder weg bij Bas, maar zag dat Dennis weer de aansluiting gevonden had. Nadat hij Bas voorbij was kwam hij langzaam dichterbij, maar ik dacht dat ik wel genoeg voorsprong had om de resterende rondes voorop te blijven. Helaas voor Dennis ging het niet veel later mis, en plempte ook hij z'n auto de muur in. Bas zat ondertussen al zo'n 8s achter me. Verder onbedreigd richting de streep gereden.

Cube Nuroad Race (2022)

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Heb me gisteravond met de Spec Racer op Sonoma weer prima vermaakt en wat is die auto verbeterd nu dat waggelen verdwenen is!

In de kwalificatie een lekkere 6de tijd gezet.
Door wat gedoe in de eerste ronde waardoor Bob, Koen en Nick veel plekken verloren lag ik meteen op plek 3. Maar wel net buiten de draft van Dennis / Marco. Dus mijn rondjes gaan rijden en verloor langzaam wat tijd met Dennis en Marco, helaas. Ze waren net wat sneller. En achter me had ik een comfortabel gat naar Bas en later Dirk. Ik was dan ook verbaasd toen ik Marco in de Esses (laten we ze zo maar noemen) in de muur zag staan. Daardoor werd ik rustig uitrijdend 2de.
Race 2 was gelukkig wat interessanter. Toen ik Dirk probeerde te verschalken raakte mijn auto in onbalans en helaas een halve spin tot gevolg en weer verlies van zuur verdiende plekjes.
Later in de race nog een heel leuk gevecht gehad met Martijn dat ik uiteindelijk in mijn voordeel kon beslechten.
Uiteindelijk vanaf startplek 14 kunnen finishen op plek 7.

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Filmpje.....

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Bij de actie op martijn zie je goed hoe belachelijk groot het verschil in grip is in de laatste bocht aan de binnenkant.

Was weer erg leuk gisteren, zelf 3e en 6e kunnen worden met vrij veel verdedig en aanval acties!

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

• Red Baron
  • Laatst online: 11:38
Was je aan het beta testen met je heat-cam Joep? :+

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/KvNHHUs.png

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

• dabelg
ook wel leuk voor ryan die skip thread aangemaakt had (+hoe je bug reproduceert) :p

Stuart Wood wrote:
So Ryan has been banned? Or has the Thread just been removed?

They first handed him a permanent ban, which was then reduced to a 6-month forum ban (still ridiculous). Then, to show some more disrespect, they stickied the thread which he put a lot of effort on, after banning him. Ryan, in turn, chose to edit the OP on that thread to tell about his recent findings re: the bug, not any tips on how to exploit or calling anyone out, just shared interesting and important information without breaking any rules. This, in turn, lead to the thread in question being deleted completely.

• Fragbeestje
Was inderdaad erg leuk gisteren.

Eerste race ging Marco me inderdaad vlot voorbij ... omdat ik in bocht 3 door iets te hard te sturen al naast de baan ging en het hele veld voorbij moest laten. Maar eigenlijk was dit nog leuker want dan kon ik met m'n inhaalrace beginnen. Toch nog vrij ver vooraan geëindigd en heb me uitstekend vermaakt.

Tweede race rustig aan opgeklommen van achteraan. 1 klein foutje gemaakt op de plek waar Joep in z'n filmpje ook even dwars gaat maar dat kostte niet enorm veel tijd. Ook hier weer mooi opgeklommen door het veld.
Echter nog wel 1 idioot moment dat ik maar wat opzij en achter me zat te kijken om te kijken of Deni me niet zou divebomben ipv naar m'n rempunt en m'n voorliggers te kijken en Krister er vol af beukte omdat ik m'n rempunt volledig gemist had... :(
Gelukkig kon hij nog wel verder maar hij zal wel de nodige schade gehad hebben. Nogmaals excuses.

• ThiJor
dabelg schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 15:24:
ook wel leuk voor ryan die skip thread aangemaakt had (+hoe je bug reproduceert) :p

Stuart Wood wrote:
So Ryan has been banned? Or has the Thread just been removed?

They first handed him a permanent ban, which was then reduced to a 6-month forum ban (still ridiculous). Then, to show some more disrespect, they stickied the thread which he put a lot of effort on, after banning him. Ryan, in turn, chose to edit the OP on that thread to tell about his recent findings re: the bug, not any tips on how to exploit or calling anyone out, just shared interesting and important information without breaking any rules. This, in turn, lead to the thread in question being deleted completely.
Inderdaad nogal een rare bedoening. Dat hij de OP aanpaste na zijn ban heeft niet echt geholpen, maar zijn ban op zich was al zwaar overdreven. Ik had eigenlijk verwacht dat Andreas Allmannsberger, die de nu fameuze BUG BUG BUG thread aanmaakte in het Blancpain GT World Championship Series forum, ook een ban aan zijn laars gelapt zou krijgen.

Mijn iRacing profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Red Baron schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 15:17:
Was je aan het beta testen met je heat-cam Joep? :+

[afbeelding]
Ja ;)

• -PassY-
En dan iedereen in race 1 regen geven, en zelf droog weer ... ja ja?! We hebben je door ;)

• NickThissen
De BES race telt niet:
Just another update that we think we have found the problem. We have engineered a fix and putting it in alpha to test. However between testing and doing all the builds, my best guess is will not roll out the fix until Monday next week. Again, sorry about the issue.

We are going to wipe out the first race in the qualifying Blancpain Series and add that race back so will still be 6 races. So the first race will be October 10. Again, sorry about that. I guess try and view that race as a good practice/warm up for your team. I will go post more about it in the BlancPain Forum.

Mijn iRacing profiel

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Net te laat.

[ Voor 122% gewijzigd door Niellie41 op 29-09-2015 16:55 ]

• NickThissen
Het forum vanavond:
Afbeeldingslocatie: https://33.media.tumblr.com/de1bd45aa0562e2640bcf1d1f1b83942/tumblr_mqekrwsKsg1rqfhi2o1_400.gif

Mijn iRacing profiel

• ThiJor
Dat wordt interessant inderdaad :)

Van ons team gaat er 1 auto teleurgesteld zijn, 1 auto kan het niet echt schelen, 2 anderen gaan blij zijn. Zo zie je maar.

[ Voor 65% gewijzigd door ThiJor op 29-09-2015 17:18 ]

Mijn iRacing profiel

• PatrickPost1972
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14-06-2024
Goed besluit, ja er zijn teams die geen misbruik hebben gemaakt van de bug. Maar dit is de beste manier en het aantal races blijft het zelfde.

iRacing Profiel Game Pc

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Er waren dus wel teams die er misbruik van gemaakt hebben. Of het van invloed is geweest op de einduitslag is natuurlijk de vraag, echter ik durf te wedden dat wij wel last hebben gehad van de bug, dus ik denk dat het wel in ons voordeel zou kunnen zijn.

Cube Nuroad Race (2022)

• -PassY-
Waar ik vorige week niet rond kon komen, ging het vanavond weer eens verrassend lekker in de SM.

Koste me wel even wat moeite om weer even het effect van downforce onder de knie te krijgen. Maar uit eindelijk tevreden met mijn tijd :)

• ThiJor
Voor onze BESers, jullie mogen over 2 weken weer een paar uur op Monza rondjes draaien. Monza is namelijk vanvoor gezet in de nieuwe schedule...

10+11 october - Monza,
24+25 october - Road Atlanta,
7+8 november - Brand hatch,
21+22 november - Zolder,
28+29 november - Silverstone,
5+6 december - Spa

Laatste 3 races zijn op 3 weekends achter elkaar. Gelukkig geen gevolgen voor NES/GES.

Mijn iRacing profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Deze kende ik nog niet en ik vind 'm erg vermakelijk.

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Yay, weer een GT3 race gewonnen. Op Homestead nog wel met de BMW zelfs!

De race begon al weer lekker, diegene die op p1 startte ging gelijk op het gas toen de pacecar richting pits ging. Blijkbaar kreeg hij de melding dat hij de pacecar weer voorbij moest laten en besloot maar weer te remmen terwijl we inmiddels al in de 4e versnelling zaten. Ik begon op de 4e plek, maar ben er maar gewoon voorbij geknald ook al was het nog ver voor de streep. Ik had namelijk geen zin om heel het veld in mijn nek te krijgen. Ik kreeg gelukkig geen zwarte vlag.

Daarna werd ik nog gedivebomded door een mclaren en maar besloten om daar achter te gaan hangen om een gaatje naar de rest op te bouwen. Maar die verloor hem een paar ronde later op de oval en toen koen ik rustig naar de overwinning cruisen. :+
JoepW schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 23:15:
Deze kende ik nog niet en ik vind 'm erg vermakelijk.
[video]
Haha, mooi ook hoe droog die mannetjes uit hun ogen kijken :D

[ Voor 15% gewijzigd door Linc op 29-09-2015 23:26 ]

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

• NickThissen
Haha :p

Wist je trouwens dat je het gezicht van je rijder kan veranderen? Is ook gewoon een paint. Weet niet of trading paints het ondersteunt trouwens :p Je ziet er natuurlijk bijna niks van behalve in de L49.

Mijn iRacing profiel

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-11 16:42

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

New Track Surface Rubber aan het werk @ road atlanta

YouTube: iRacing Road Atlanta RuF Track 1:17.468

[ Voor 49% gewijzigd door BruceLee op 29-09-2015 23:59 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

• Luxicon
Nemen jullie op via bijvoorbeeld Fraps? Ik probeer al een tijdje via Twitch te streamen, maar als ik eenmaal in de auto zit, staat alles stil, alsof iRacing op pauze staat.

...

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-11 16:42

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Dit is opgenomen met fraps

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Luxicon schreef op dinsdag 29 september 2015 @ 23:57:
Nemen jullie op via bijvoorbeeld Fraps? Ik probeer al een tijdje via Twitch te streamen, maar als ik eenmaal in de auto zit, staat alles stil, alsof iRacing op pauze staat.
Ik ook Fraps. Streamen heb ik getest en kostte me te veel performance.

Verwijderd

Ik zou voorstellen dat je eens het volgende topic bekijkt, mss zijn er mensen die daar meer ervaring met hebben ? Ik heb ook al een paar keer gestreamed met twitch in combinatie met OBS en het enige probleem dat ik destijds had was dat ik mijn scherm wilde streamen en dat gaf problemen. Nadien heb ik dan gamecapture gedaan in OBS en dat werkte wel. Idem met bf4, csgo, AC etc ...

• Ithric
OBS (Open Broadcast Software) werkt ook goed, moet je even misschien in het stream topic tkijken.
Volgens mij is daar voldoende te vinden om je keuze te maken.

Het kost inderdaad wel wat FPS, maar meestal valt het wel mee aan mijn kant tijdens races.(30+ auto's)

*OEPS telaat..* ;)

iRacing Profiel

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Wist je dat: de gemiddelde iRating (niet SOF!) in NES dit seizoen bijna 700 iRating hoger is dat vorig seizoen? Het gemiddelde is tot nu toe 4339 waar we vorig jaar 3652 hadden.

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
YES!
De GES en NES worden op iRacing Live uitgezonden! oOo :)F :)B *O*
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2015/iracing_live.png

• NickThissen
Nice!! 8)

Mijn iRacing profiel

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:18

BM

Moderator Spielerij
Goed bezig mannen 8)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Niellie41 schreef op woensdag 30 september 2015 @ 13:17:
Wist je dat: de gemiddelde iRating (niet SOF!) in NES dit seizoen bijna 700 iRating hoger is dat vorig seizoen? Het gemiddelde is tot nu toe 4339 waar we vorig jaar 3652 hadden.
Wij zitten ongeveer / plus minus op 3000 met de GES ;)

• vekie
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-09 07:48
Ik denk dat het afschaffen van het AM gedeelte daar stiekem iets mee te maken heeft ;)

• Ithric
JoepW schreef op woensdag 30 september 2015 @ 13:37:
YES!
De GES en NES worden op iRacing Live uitgezonden! oOo :)F :)B *O*
[afbeelding]
Ik kan de druk niet aan zo hoor, ik zet paid driver Arno in als vervanger. :+

iRacing Profiel

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-11 21:21
Heeft iemand hier iRacing credits nodig? Ik heb nog een promo code voor 250$ credits. Bieden maar :)

• dabelg
Verkoop het aan die cheater :)

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-11 21:21
Die Brazilianen hebben het zo moeilijk met de extreme inflatie daar. Ik zal ze een pm sturen, ze zijn vast geïnteresseerd.

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik begin wel bij €1. ;)

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik wil geen credits heb er meer dan zat... ;)
Leuk om te ontdekken dat Gathering of Tweakers internationaal en met name in de US toch echt iets anders betekent dan ooit de bedoeling is geweest bij de oprichting van tweakers.net ;)
In de US betekent het dus: Bijeenkomst van Crystal Meth gebruikers.... Whoehaaa... Hoe Hollands :)F

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19-11 14:18

ThunderNet

Flits!

Ik blijf het jammer vinden dat het zo'n dure aangelegenheid is om een hele serie te kunnen rijden.. Auto's én Tracks kopen... Heb net vorige week m'n abbo maar weer even on hold gezet, ik neem wel weer nieuw abbo als de Nordschleife gereleased is (en die hopelijk niet te duur wordt)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
ThunderNet schreef op woensdag 30 september 2015 @ 19:52:
Ik blijf het jammer vinden dat het zo'n dure aangelegenheid is om een hele serie te kunnen rijden.. Auto's én Tracks kopen... Heb net vorige week m'n abbo maar weer even on hold gezet, ik neem wel weer nieuw abbo als de Nordschleife gereleased is (en die hopelijk niet te duur wordt)
Het wordt elk seizoen goedkoper als je blijft rijden.... Want uiteindelijk heb je alles ;)

• -PassY-
Volgens mij rij ik nu een heel jaar voor iets van 40-50 euro. Eerst de aanbieding 75 credits voor 50 dollar, dan verlengen op black friday. Dan nog 8 races in 1 serie wat ook een beetje opleverd.

Maar ik ben het wel eens dat iRacing best prijzig is.
Maar ja. Andere steken veel geld in een andere hobby, ik steek mijn geld in mijn hobby, en dat is de racerij :) En ik vind het geld uit eindelijk wel meevallen, zeker als je gaat kijken hoeveel uurtjes ik heb gespendeerd, en zeker hoeveel lol ik heb gehad :D En in RL racen kost nog meer, en dat geld heb ik gewoon niet ... en het talent ook niet :+

Perfecte hobby dus. En hobbies kosten nu eenmaal geld :+

• Olaf van der Spek
  • Niet online
-PassY- schreef op woensdag 30 september 2015 @ 20:03:
Volgens mij rij ik nu een heel jaar voor iets van 40-50 euro. Eerst de aanbieding 75 credits voor 50 dollar, dan verlengen op black friday. Dan nog 8 races in 1 serie wat ook een beetje opleverd.
$100 voor $75 neem ik aan?
ThunderNet schreef op woensdag 30 september 2015 @ 19:52:
Met participatie credits dek je (bijna) het abo ($50/jaar) en met $100 voor $75 acties en 6 items per keer kopen heb je aardig wat 'korting'.
Echt goedkoop is het niet maar echt duur eigenlijk ook weer niet als je regelmatig raced.

[ Voor 48% gewijzigd door Olaf van der Spek op 30-09-2015 20:11 ]

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

Olaf van der Spek schreef op woensdag 30 september 2015 @ 20:10:
[...]

[...]

Met participatie credits dek je (bijna) het abo ($50/jaar) en met $100 voor $75 acties en 6 items per keer kopen heb je aardig wat 'korting'.
Echt goedkoop is het niet maar echt duur eigenlijk ook weer niet als je regelmatig raced.
Daar zit hem het probleem helaas, ik kan niet heel regelmatig racen, soms een periode wel, en dan weer niet :) Vorig jaar had ik idd zo'n jaar-abbo afgesloten met 50% korting, dat is nog wel te doen, alleen toen ging hij standaard verlengen, en die prijs vind ik gewoon te hoog voor als je poosje niets of weinig er mee doet.

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Verlengen moet je ook uitzetten. ;)

Een ander laten rijden voor jouw participation credits is niet toegestaan neem ik aan.

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Olaf van der Spek schreef op woensdag 30 september 2015 @ 20:33:
....Een ander laten rijden voor jouw participation credits is niet toegestaan neem ik aan.
Je mag zelf niet iemand anders onder jouw naam laten inloggen.

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Olaf van der Spek schreef op woensdag 30 september 2015 @ 20:10:
Participatie credits kan je pas genereren als je genoeg tracks gekocht hebt om met 3 series 8 weken te rijden.

Aangezien je bij drie series maar ongeveer 1-2 basecontent tracks hebt en maar 1-2 overlap zal je nog steeds maarliefst in de buurt van 15 tracks gekocht moeten hebben om alle participatie credits te kunnen bemachtigen.

Dan heb je al tenminste 150 euro betaald voordat je ook maar 1 race gereden hebt. (korting meegerekend)
Je eerste abonnementskosten meegerekend en bv 2 auto`s gaat het al snel richting de 200 euro.

Ook als je de participatie credits gebruikt voor subscription kan je dat jaar geen enkele car/track daarvan kopen. (En iRacing brengt rond de 8 nieuwe content per jaar uit (waarvan je er al maar 3 kan kopen met credits))

Maw met credits kom je er niet.

How do you save a random generator ?

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Dat zei ik ook niet, maar ik vind het nog steeds niet echt duur. Een goed stuur kost meer en een echte track day ook..

Je hoeft toch ook niet alle (nieuwe) content te kopen?
Dan heb je al tenminste 150 euro betaald voordat je ook maar 1 race gereden hebt.
Je koopt natuurlijk niet al die content VOOR je eerste race..

[ Voor 28% gewijzigd door Olaf van der Spek op 30-09-2015 21:16 ]

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Olaf van der Spek schreef op woensdag 30 september 2015 @ 21:12:
Je koopt natuurlijk niet al die content VOOR je eerste race..
Maar dan krijg je geen credits.

How do you save a random generator ?

• Olaf van der Spek
  • Niet online
De eerste race is in een rookie series dus daar krijg je sowieso geen credits voor. ;)
Een seizoen geen of niet alle credits halen is ook geen ramp maar 'kost' je $10 ($7.50 met korting).
De $100 voor $75 deal niet gebruiken (is geloof ik 3x per jaar) 'kost' je $25 dus dan kun je zelf berekenen wat het voordeligst is.

[ Voor 4% gewijzigd door Olaf van der Spek op 30-09-2015 21:39 ]

• PatrickPost1972
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14-06-2024
ThunderNet schreef op woensdag 30 september 2015 @ 20:26:
[...]

Daar zit hem het probleem helaas, ik kan niet heel regelmatig racen, soms een periode wel, en dan weer niet :) Vorig jaar had ik idd zo'n jaar-abbo afgesloten met 50% korting, dat is nog wel te doen, alleen toen ging hij standaard verlengen, en die prijs vind ik gewoon te hoog voor als je poosje niets of weinig er mee doet.
Misschien bieden op de code die hier boven staat kan je een hoop content kopen ;)

iRacing Profiel Game Pc

• Gruwel84
Het is gewoon duur, maar het is het ook echt waard. kortingen moet je indd meepikken en credits bij elkaar sprokkelen. in het begin een flinke investering, maar nu valt het wel mee. Andere mensen die race 'spelletjes' spelen kopen 2x per jaar een mainstreamtitel aan €50,-. dat heb ik nu niet meer gedaan.

iRacing Profiel

• Luxicon
Ithric schreef op woensdag 30 september 2015 @ 08:41:
[...]

OBS (Open Broadcast Software) werkt ook goed, moet je even misschien in het stream topic tkijken.
Volgens mij is daar voldoende te vinden om je keuze te maken.

Het kost inderdaad wel wat FPS, maar meestal valt het wel mee aan mijn kant tijdens races.(30+ auto's)

*OEPS telaat..* ;)
Bedankt voor de tips mensen! Met Fraps wil het goed lukken, al is een half uur racen al 100 GB. Na omzetting zonder kwaliteitsverlies (niet dat ik zie) is het 1,8GB geworden. Het kan nog wat minder, maar goed. Met OBS ben ik bekend, daar stream ik Counterstrike GO mee. Het gekke is dat iRacing totaal niet wilde werken daarmee. Inmiddels ziet het er naar uit dat het lukt met oudere drivers! Erg fijn en heb ik direct een manier gevonden om zonder werkelijk verlies Fraps filmpjes te verkleinen. Dat kan erg goed met Handbrake.

Maar goed, dat heeft allemaal niks met racen te maken. Ik zakte eerst met m'n SR naar 2,24 en is inmiddels 2.67 geworden. Het lukt me steeds beter om constant te rijden zonder al teveel ongelukken. Soms bots ik en komen er geen punten bij, komt dat omdat ik dan reserve gespaard heb in de rondjes ervoor?

...

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Elke bocht in TT, Q en R verhoogt je SR en elke Inc verlaagt je SR weer.
De formule / weging over meerdere sessies is onbekend / geheim.

• NickThissen
Wat bedoel je met "komen er geen punten bij"? Dat je tijdens het rijden alleen maar "0x contact" ziet ipv "4x contact"? Dat wil alleen maar zeggen dat de contact zo zacht was dat het geen strafpunten waard is, maar is dus puur ter informatie dat er wel contact was.

Als je bedoelt dat er geen SR punten af gaan dan is het antwoord wat lastiger. Een lange 'geschiedenis' van al je vorige races telt nog lang mee en je SR is een lopend gemiddelde van al je X aantal vorige bochten (waar X groot is maar niet precies bekend, in de orde van 3000 dacht ik). Je SR kan dus vaak niet logische sprongen maken (veel ongelukken - toch SR gewonnen, of weinig ongelukken - toch SR verloren) omdat je misschien net een aantal heel goeie of heel slechte bochten uit je gemiddelde dropt. Daarom kun je ook nooit je SR vergelijken met anderen ("ik heb evenveel incidents en ik krijg veel minder SR???") omdat je geschiedenis anders is.

Mijn iRacing profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Weather bug update...
quote: Tony Gardner
Just an update, good news is the fix we did this week seemed to have worked. The testers were not able to recreate the problem yesterday. We want to test at least one more day and then follow our normal progression moving from environment to environment, then to our member site on Monday hopefully. Again thanks for your patience and support.
Bron: http://members.iracing.co.../350/3333794.page#9271676

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
DX11 (op de Nürburgring zei ie wat anders :( ):
quote: Tony Gardner
It really is not going to change much at first, although some things will definitely look sharper/better. It will help some with performance as well depending on hardware etc. The big thing is it will allow us to take advantage of many more things graphically in the future. Nobody wants it done more than us as we have been stuck in the middle developing for both DX and DX11 and it slows us down plus getting it out of the way will free up high-end engineering resources for things you will notice.

We officially have DX11 in alpha working now and it is being tested, a big step towards completion. Now we are on the final work/details but still a number of things to do. If I had to guess on timing I would say the March 2016 build but not saying that is the goal or official estimate. Just trying to provide some info for those interested. I don't think all the work will be done and ready to branch off for a release candidate for the December build which is right around the corner.
Bron: http://members.iracing.co...list/3334296.page#9271734

• DarkPino
  • Laatst online: 17-11 22:58
Guys ik heb even een vraag over de GES (als dat mag hier?)
Die decals die ik gedownload heb, ik begrijp goed dat ik deze er dus niet op hoef te plakken maar dat deze meer zijn om de positie's vrij te laten? En dat jullie de decals eroverheen plakken?

iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
DarkPino schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 18:28:
Guys ik heb even een vraag over de GES (als dat mag hier?)
Die decals die ik gedownload heb, ik begrijp goed dat ik deze er dus niet op hoef te plakken maar dat deze meer zijn om de positie's vrij te laten? En dat jullie de decals eroverheen plakken?
Helemaal correct.

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:02

Fuelke

Forza Ferrari

Eerste Beneluxer is de Late Model race van 20h15, helaas ook de enige Beneluxer.

Ook weer geen succes trouwens, ronde 2 met mijn neus vol in de deur van iemand die dwars kwam te staan.

Wat krijg ik trouwens snel kramp in schouder en been op die korte ovals.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• ThiJor
Juist mijn enige race van de week gedaan met de Ford GT op Road Atlanta. Het was een heel mooi Ford veld, met z'n 8. Spijtig genoeg waren er ook een paar (heel) trage DP's en hoewel we een 10s gat lieten bij de start, zat ik in lap 2 of 3 al op de laatste DP zijn staart. Intussen was er ook een DP vanuit de pit gestart en die kwam recht in het midden van de Ford's terecht.

Uiteindelijk kunnen winnen, na toch 2 keer contact te hebben gehad met die trage DP. Als je 1s trager bent dan de snelste Ford scheelt er toch iets.

Mijn iRacing profiel

• ThunderNet

ThunderNet

Flits!

En alsof ze het ruiken, krijg ik zojuist een kortingscode in m'n mailbox.. Toch maar weer verlengd voor een jaartje :) Nu hopen dat ik eens keer goedkoop wat banen op de kop kan tikken zodat ik ergens een vol seizoen van kan rijden :)

• Gruwel84
Poeh, net 2 races star mazda op Spa gedaan. De 2e race was heel intens. Dogfights everywhere. Bij sommige mensen ging het ook mis, daardoor naar voren kunnen komen. In de laatste ronde met 2en door blanchimont met een 3e rijder op 0,2. Niet in mijn voordeel kunnen beslechten, maar die derde rijde wel achter me gehouden. Hele leuke race, waar ik in een SOF van 2650 toch weer p7 heb kunnen pakken, en vooral aan mijn racecraft heb kunnen werken.

iRacing Profiel

• Luxicon
NickThissen schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 16:02:
Wat bedoel je met "komen er geen punten bij"? Dat je tijdens het rijden alleen maar "0x contact" ziet ipv "4x contact"? Dat wil alleen maar zeggen dat de contact zo zacht was dat het geen strafpunten waard is, maar is dus puur ter informatie dat er wel contact was.

Als je bedoelt dat er geen SR punten af gaan dan is het antwoord wat lastiger. Een lange 'geschiedenis' van al je vorige races telt nog lang mee en je SR is een lopend gemiddelde van al je X aantal vorige bochten (waar X groot is maar niet precies bekend, in de orde van 3000 dacht ik). Je SR kan dus vaak niet logische sprongen maken (veel ongelukken - toch SR gewonnen, of weinig ongelukken - toch SR verloren) omdat je misschien net een aantal heel goeie of heel slechte bochten uit je gemiddelde dropt. Daarom kun je ook nooit je SR vergelijken met anderen ("ik heb evenveel incidents en ik krijg veel minder SR???") omdat je geschiedenis anders is.
JoepW schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 15:26:
Elke bocht in TT, Q en R verhoogt je SR en elke Inc verlaagt je SR weer.
De formule / weging over meerdere sessies is onbekend / geheim.
Die 'punten' bedoel ik inderdaad. Op een gegevens moment knalde in tegen banden langs de baan, maar er kwam geen melding, dus ik dacht dat ik om die reden een reserve had opgebouwd die race. Het is me inmiddels opgevallen dat de SR anders stijgt / daalt dan ik dacht. De laatste race had ik 6x, en kreeg toch een flinke stijging (nu 2,67). Die race eindigde ik verrassend als vierde.

De stream werkt inmiddels ook (door het installeren van oudere Nvidia drivers), al is lokaal opnemen van stukken hogere kwaliteit. Het streamen zelf heeft bij mij totaal geen invloed op de prestaties van iRacing. Andersom wel. Als de grafische settings te hoog ingesteld worden, gaat de stream haperen. Misschien dat iemand het nog eens opnieuw wil proberen. :)

...

• Gruwel84
.

[ Voor 99% gewijzigd door Gruwel84 op 01-10-2015 23:09 ]

iRacing Profiel

• Gruwel84
Als je rookie rijdt kun je in een race meer stijgen als je vooraan eindigt met weinig incident points, dan achteraan met weinig incident points. Tijdens een time trial of race wordt gerekend aan de hand van CPI (corners per incident) als je dus 2 rondjes rijdt met 2 incidents zul je minder snel stijgencdan als je 10 rondjes rijdt zonder of weinig incidents. Er wordt dan een gemiddelde genomen van de CPI. Los vertaald; een gemiddelde van aantal incidenten t.o.v. Het totaal gemaakte bochten/rondjes. Ook al heb je het beoogde aantal van 4 foutloze rondjes behaald, kun je in een time trial beter doorrijden om dit gemiddelde op te krikken.

iRacing Profiel

• Fragbeestje
@Gruwel84 : in die eerste race zat ik ook :-)

verslagje van mijn kant :

Het was de eerste keer dat ik een race deed waar de qualy in de race verwerkt zat. Dacht dat er wel eventjes een warmup zou zijn maar dat viel dus dik tegen. Qualy was ook al een tijdje bezig. Uitkomen pitlane en Eau Rouge op... en direct de muur in. De eerste lap is m'n setup echt bijna onhoudbaar in deze bocht. Dus nog maar eens geprobeerd en ditmaal 1 incje vlak voor Blanchimont... :-/
uiteindelijk nog maar iets meer dan 2 minuten op de teller om nog een laatste rondje eruit te persen. Veel te voorzichtig natuurlijk en slechts een 2:18:8...

Bij de start ging er al vanalles mis.
Vanaf dat de gedoofde lichten zichtbaar waren begon er iemand plankgas te rijden en hij stak dus het hele grid in het midden voorbij. Hij bleef ook plankgas verder rijden en is pas een paar ronden later de pit ingedoken. :+

Bij de echte start bleef de auto 2 plekken voor me stilstaan. Dus even wat uitwijken op weg naar T1. M'n achterligger kon hem maar net ontwijken.
Bij T1 stuur ik netjes in en net na de bocht aan de binnenkant staan er plots 2 mazda's dwars over de baan dus moest ik even op goed geluk naar de buitenkant toe sturen. Dat ging ook maar net goed.

Dan onderweg naar Eau Rouge had ik er geen goed gevoel bij want de eerste lap is dat ding dus bijna niet te houden en moest al serieus liften om er niet af te gaan. Gelukkig had m'n achterligger dit ook wat in de gaten en werd het geen totale ramp.

Daarna mezelf mooi weten opwerken van P8 naar P3. Even terug naar P4 maar eens wat extra gepusht en kon P3 opnieuw veroveren en hem zelfs uit de slipstream rijden.
Toen ik op P3 kwam lagen de 2 voorliggers op 9 seconden voorsprong. Dit uiteindelijk nog weten terug te brengen tot 5 seconden maar dankzij die slechte qualy en de issues bij de start zat er niet meer in.

Volgende keer zelf maar eens een warmupje doen voor ik de race begin :+

• NickThissen
Fragbeestje schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 10:09:
Vanaf dat de gedoofde lichten zichtbaar waren begon er iemand plankgas te rijden en hij stak dus het hele grid in het midden voorbij. Hij bleef ook plankgas verder rijden en is pas een paar ronden later de pit ingedoken. :+
Huh, de laatste 2 races die ik gedaan heb deed iemand dat ook (twee keer dezelfde volgens mij). Nieuwe trend ofzo? :p Heb toen eigenlijk niet opgelet of hij wel de pit in is geweest, misschien is er wel een nieuwe bug :+

Mijn iRacing profiel

• stijn014
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-11 22:51
Bedoelen jullie een valse start? Excuus als het een domme vraag is maar wegens verhuis/verbouwing al 2 seizoenen op een sabbatical :)

• Fragbeestje
Dit was Mika Eshuis. Hij kwam in ronde 3 wel de pit in en nog een rondje later nog eens opnieuw.

Een valse start ja.

Normaal ga je pas op het gas als het groen is.
Sommigen zijn wat zenuwachtig en vertrekken al zodra de lichten rood worden :+ (heb 'k zelf ook al voorgehad... meermaals)
Deze vertrok al vanaf je hem in de 1e versnelling kon zetten, dus nog een hele tijd voordat de rode lampjes aangingen.

Hij zal er niet veel mee gewonnen hebben :+

http://members.iracing.com/membersite/member/EventResult.do?&subsessionid=14721722&custid=71853

[ Voor 76% gewijzigd door Fragbeestje op 02-10-2015 10:32 ]

• Phydomir
  • Laatst online: 11:09

Phydomir

Dennis

ThiJor schreef op donderdag 01 oktober 2015 @ 22:34:
Juist mijn enige race van de week gedaan met de Ford GT op Road Atlanta. Het was een heel mooi Ford veld, met z'n 8. Spijtig genoeg waren er ook een paar (heel) trage DP's en hoewel we een 10s gat lieten bij de start, zat ik in lap 2 of 3 al op de laatste DP zijn staart.
Dat was een leuk veld ja. Had nog een beetje de hoop dat die DP's je lekker in de weg gingen zitten zodat ik kon blijven aanhaken maar helaas blokkeerde ik achter bij het aan remmen van de chicane waardoor ik rond ging. Vanaf dat moment een hele leuke inhaal race gehad waarbij ik nog bijna 2e werd. Doordat het best close was werd dat uiteindelijk 4e :+

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Pagina: 1 ... 98 ... 122 Laatste

Dit topic is gesloten.