Ik was me daar echt wel in aan het opjagen, wat niet zo snel gebeurt. Hij had zijn auto amper onder controle, maar kon me wel telkens weer voorbij razen op het rechte stuk. Uiteindelijk is hij rondgegaan bij het uitkomen van 10b toen ik de mijne weer langs hem zette. Er was wel contact toen hij rondging, maar het werd raar genoeg niet geregistreerd.Phydomir schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 10:52:
[...]
Dat was een leuk veld ja. Had nog een beetje de hoop dat die DP's je lekker in de weg gingen zitten zodat ik kon blijven aanhaken maar helaas blokkeerde ik achter bij het aan remmen van de chicane waardoor ik rond ging. Vanaf dat moment een hele leuke inhaal race gehad waarbij ik nog bijna 2e werd. Doordat het best close was werd dat uiteindelijk 4e
Sven Deml hoopte ook op wat meer oponthoud, maar gelukkig voor mij viel het achteraf goed mee.
- In mijn beleving duurt het soms nog wel eens een stuk(je) langer dan die 2 seconden voor die join knop eens verschijnt.
- Sommigen hebben aangegeven dat ze helemaal niet zitten te wachten op die losse P sessie voor een R.
Dan zou je dus (al dan niet optioneel) kunnen wachten tot de daadwerkelijke sessie start en dan pas joinen.
In de tussentijd kan je dan nog gewoon even wat browsen e.d. - Er zijn ook nu nog sessies waarbij er geen voorafgaande P sessie is. Dat is bijvoorbeeld het geval bij de Q sessies voor de WCS, ik neem aan dat dat niet de enige serie is waar dat nog gebeurt?
Voor de Q zet ik vaak een wekker zodat ik nog lekker in een P sessie kan oefenen.
Voor een race ga ik het denk ik ook niet gebruiken. Schrijf me vaak in voor een Race, ga even douchen, bureau schoon maken zodat dat ook niet voor afleiding zorgt, en dan nog in een P sessie even warm draaien
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Die had in de Ford GT nog niet de snelheid die ik van hem gewend ben in de C-Spec. Twee ronde voor het einde plaatste ik nog een inhaal actie op hem voor P2. Die lukte niet waardoor ik uiteindelijk nog een plekje verloor maar normaal ben ik zeker niet even snel, laat staan sneller.ThiJor schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 11:35:
Sven Deml hoopte ook op wat meer oponthoud, maar gelukkig voor mij viel het achteraf goed mee.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Persoonlijk zou ik niet weten wat ik met 250$ zou moeten, alles wat ik wil hebben heb ik al
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Je kan het ook aan de community donerenglnk schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 13:58:
Laatste kans. Ik vraag 140 euro voor 250$ in iRacing. Als niemand interesse heeft dan schrijf ik het morgen bij op mijn eigen account. Als ik zo'n deal kon krijgen toen ik het nodig had dan wist ik het wel
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Verwijderd
Verwijderd
Ook mee gedaan aan de MX5 race op Spa, waarbij ik nog een aardig blundertje maakte en in de laatste ronde nog even moest tanken omdat ik anders tekort kwam.
@glnk: Frank wees me op je aanbod. Ik wil wel graag gebruik maken van die deal, heb nog genoeg om te kopen! Stuur maar een berichtje met je IBAN, dan maak ik het over.
Een ander is je voor maar als dat niet door gaat zal ik je een berichtje sturen.Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 16:12:
@glnk: Frank wees me op je aanbod. Ik wil wel graag gebruik maken van die deal, heb nog genoeg om te kopen! Stuur maar een berichtje met je IBAN, dan maak ik het over.
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Ga toch wat downforce eraf halen denk ik want in de draft kwam ik er alleen langs en niet voorbij en dat is niet zo handig.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Nu begon ik op de 7e plek en daar eindigde ik ook, maar ik ben de hele race in gevecht geweest. Helaas, maakte ik 3 rondes voor het einde een fout en verloor ik mijn 4e of 5e positie, maar tot die tijd was het echt een super race.
Ik had 8 incs, maar het waren vooral wat minor offtracks en een 4x voor een heel zacht tikje toen we moesten uitwijken voor een crash, waarna we beide verder konden.
Edit: Na het terugzien van de replay zie ik dat ik geen voorspoiler heb en andere skip barbers wél. Dat is toch geen setup ding, toch?
[ Voor 14% gewijzigd door aicaramba op 02-10-2015 23:26 ]
Je kan je paypal saldo opwarderen via iDeal.
Heb nooit problemen gehad hiermee.
Heb ik ook gehad. Iedereen waarvan het account verlopen is en gaat renewen heeft hier last van. Je kan wel iracing credit gift card aanschaffen en zo verlengen!thijmennabuurs schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 00:01:
Wil ik eindelijk iracing na een drukke tijd weer seriues op pakken. Kan ik alleen maar verlengen via creditcard wat ik niet hebeen tijdje terug kon je toch ook voa worldpay ofzo betalen met ideal? Of via de gekoppelde rekening op paypal?
Cc schijnt nodig te zijn vanwege het feit dat ze maandelijks mogen afschrijven van je pp rekening, dat zou bij koppeling met een bankrekening niet gegarandeerd zijn oid.
Met tegenzin cc gekoppeld, betaald, cc meteen weer verwijderd. Ze zoeken het maar lekker uit.
Heel gaaf!NickThissen schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 21:23:
Screenshot uit Petit Le Mans filmpje:
[afbeelding]
Ook nieuwe backfire vlammen te zien, stuk beter
[video]
Verwijderd
Oké helaas!glnk schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 17:59:
[...]
Een ander is je voor maar als dat niet door gaat zal ik je een berichtje sturen.
Verwijderd
Ik had ook geen creditcard voor dit soort zaken, en wilde er eigenlijk geen. Ik heb het zelf opgelost door een prepaid creditcard te nemen. Is niet ideaal, en je betaald er wel eenmalig 10 euro voor en elke keer als je er geld op zet kost het 2 euro, maar voor dit soort situaties is het wel erg handig! Ik gebruik 3vcard (van Visa).thijmennabuurs schreef op zaterdag 03 oktober 2015 @ 00:01:
Wil ik eindelijk iracing na een drukke tijd weer seriues op pakken. Kan ik alleen maar verlengen via creditcard wat ik niet hebeen tijdje terug kon je toch ook voa worldpay ofzo betalen met ideal? Of via de gekoppelde rekening op paypal?
[ Voor 82% gewijzigd door -PassY- op 04-10-2015 10:31 ]
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Ok ik heb een versie die volgens nu redelijk werkt zoals ik het in gedachten had.Red Baron schreef op vrijdag 02 oktober 2015 @ 11:01:
Zijn er hier ook mensen die vroeger m'n AutoJoin scriptje gebruikten op iRacing?
Ik kreeg gisteravond (naja vanochtend) eindelijk eens wat zin om te beginnen aan een rewrite van het ding (aangezien die stuk is sinds de season 3 build van juni).
Nou is die nog niet klaar, maar ik verwacht vandaag of morgen wel een werkende versie te hebben.
Voordat ik die publiek gaan aanbieden zou ik het wel handig vinden om het eerst nog door een paar extra mensen te laten testen om te zien of het allemaal zonder problemen werkt.
Dus zijn er liefhebbers voor hier?
Als je het wil proberen heb je dus wel Tampermonkey (chrome) of Greasemonkey (Firefox) nodig.
Mocht je tegen dingen aanlopen die mogelijk niet goed werken laat het me ff weten
http://www.paulilbrink.nl...ng-auto-join.beta.user.js
Er zit nu ook een settings optie bij.
Je kunt daar aangeven of je de al direct in een practice sessie gedumpt wil worden, of liever tot de eigenlijke sessie wacht en je kan er ook de auto join in of uitschakelen als je nog niet geregistreerd bent.
[ Voor 13% gewijzigd door Red Baron op 04-10-2015 03:28 ]
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
Moet je nou zien wat hij net plaatst:
http://www.iracing.com/ocon-ends-verstappens-win-streak/
&
http://www.iracing.com/ve...nalised-for-illegal-pass/
Loopt maar een jaartje achter of zo....
Waarschijnlijk een oud artikel geplaatst met een verkeerde release datum o.i.d.
[ Voor 3% gewijzigd door JoepW op 04-10-2015 14:53 ]
Sommige parkeren bijna letterlijk op de apex, duiken terug voor het remmen. etc etc. Net 4x een gat van 4s dicht gereden, om weer een gat van 4s te krijgen door een idiote actie van een CDP. Om gek van te worden.
1
2
3
4
5
6
7
| 10228 Circuit de Spa-Francorchamps 10282 Suzuka International Racing Course 10361 Circuit of the Americas 10026 Silverstone Circuit 10082 Road Atlanta 10340 Autódromo José Carlos Pace 10392 20% off - 6+ piece discount |
Hier zal ik nog steeds geen volledig seizoen in de D-klasse kunnen rijden, maar wel een flink stuk in de skip barber-series en in de cadillac cup.
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Suzuka: Erg leuke baan, best moeilijk. Participatie is soms wat minder
COTA: Hate if or love it. Komt wel vaak voor op de kalender. Wat mij betrefd een must have.
Silverstone: Zelfde een beetje als Suzuka.
RAtlanta: Ik haat de baan, maar veel series rijden hier. En heel veel mensen vinden het een erg leuk baan. Toch wel een must have
Interlagos: Populair, komt veel voor op de kalender. Must have
En ik kom er net achter dat ik deze gehaald heb
Consistent Finish Level 3 - Road
Complete 10 consecutive official road races with no loss of iRating. You must score championship points and complete 50% of the laps the class winner completes, rounded down, for the race to count toward this award. This award may not be earned while participating in a team event.
Ben ik toch wel een beetje trost op
Dan ben ik bang dat ik op buy ga klikken.. Ik heb waarschijnlijk toch de tijd niet om elke week te gaan racen komende tijd, maar slechts 2 races in een seizoen kunnen doen omdat ik de rest van de banen niet heb is SAAI...-PassY- schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 18:40:
Spa: Altijd goedMust have
Suzuka: Erg leuke baan, best moeilijk. Participatie is soms wat minder
COTA: Hate if or love it. Komt wel vaak voor op de kalender. Wat mij betrefd een must have.
Silverstone: Zelfde een beetje als Suzuka.
RAtlanta: Ik haat de baan, maar veel series rijden hier. En heel veel mensen vinden het een erg leuk baan. Toch wel een must have
Interlagos: Populair, komt veel voor op de kalender. Must have
En misschien dat ik over een poosje leuke endurance-races vind om mee te doen
mijn huidige ratings:
1
2
| Oval: R2.57 .... Road: D2.35 1296 |
[ Voor 4% gewijzigd door ThunderNet op 04-10-2015 18:49 ]
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
de ene race verlies je 0,1SR, andere win je weer 0,2SR
Das toevallig ik zit op 9 races met iRating gewonnen, nu ben ik bang voor mijn volgende race om die reward te halen-PassY- schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 18:40:
Consistent Finish Level 3 - Road
Complete 10 consecutive official road races with no loss of iRating. You must score championship points and complete 50% of the laps the class winner completes, rounded down, for the race to count toward this award. This award may not be earned while participating in a team event.

De livery is beschikbaar op de website voor onze community leden: http://www.got-racing.eu/wp/?page_id=252
Danny bedankt! Je maakt echt prachtige liveries.
Hier de rest van zijn creaties: http://www.raceskins.com
De Aston Martin DBR9 GT1

en de Chevrolet Corvette C6R

Beide natuurlijk exclusief beschikbaar voor onze community leden op onze site: KLIK
De DP skin kunnen we vanavond al bewonderen als we met de Corvette DP gaan uitlaten op Canadian Tire Motorsport Park (Mosport):
| GoT | Monday Tournament 15S3-W4 | 05-10-15 |
| Car(s) | Track(s) | ||||||||||||||||||||
|
| ||||||||||||||||||||
| Program (CET) | |||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||
| Weather |
| Temperature | Humidity | Fog | Wind speed | Wind direction | Sky |
| Realistic | Realistic | Realistic | Realistic | Realistic | Realistic |
| Fuel limit to be determined. |
Tot vanavond!
De KK**KKub zie onderstaande link:
https://www.facebook.com/kalekabouterkartbup?fref=ts
Karten voor het goede doel, samen met Tom Coronel, Robert Doornbos, Patrick Huisman, Meindert van Buuren en Rob Kamphues.
Groepsfoto al gezien?

P.s. ik ben er vanavond niet bij
Heeft iemand het gisteren nog geprobeerd toevallig?Red Baron schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 03:23:
[...]
Ok ik heb een versie die volgens nu redelijk werkt zoals ik het in gedachten had.
Als je het wil proberen heb je dus wel Tampermonkey (chrome) of Greasemonkey (Firefox) nodig.
Mocht je tegen dingen aanlopen die mogelijk niet goed werken laat het me ff weten
http://www.paulilbrink.nl...ng-auto-join.beta.user.js
Er zit nu ook een settings optie bij.
Je kunt daar aangeven of je de al direct in een practice sessie gedumpt wil worden, of liever tot de eigenlijke sessie wacht en je kan er ook de auto join in of uitschakelen als je nog niet geregistreerd bent.
Ik ben zelf nog niet tegen problemen aangelopen, dus ik denk dat ik het vanavond of morgen maar eens op het iRacing forum gooi.
Yep geen problemen mee gehad.Red Baron schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 11:34:
[...]
Heeft iemand het gisteren nog geprobeerd toevallig?
Ik ben zelf nog niet tegen problemen aangelopen, dus ik denk dat ik het vanavond of morgen maar eens op het iRacing forum gooi.
Verwijderd
Ik heb al een paar keer gehad dat er metaaldeeltjes op de hal-sensoren zaten en die geven een dergelijke storing. Goed schoonmaken (met perslucht idd) hielp wel.Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 12:08:
ik zou graag de DP willen uit laten maar heb al paar keren troubles gehad met mijn pedalen vorige week ... trottle blijft hangen voor 1-3s op 95% en dan gaat die naar 100% (lijkt dat ik iets harder moet duwen dan ) .... ik denk dat ik maar eens met wat perslucht ga moeten kijken of er geen vuil aan een sensor zit ....en anders lijkt dit er op dat er ergens iets niet meer in lijn staat of verbogen is(btw CSPv2 pedalen
)
Verwijderd
OK thanks, dan ga ik aan het volgende filmpje ook wel iets hebben. Misschien ook nog wel handig voor andere CSPv2 eigenaarsJoepW schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 12:11:
[...]
Ik heb al een paar keer gehad dat er metaaldeeltjes op de hal-sensoren zaten en die geven een dergelijke storing. Goed schoonmaken (met perslucht idd) hielp wel.
Dat lijken me leuke circuits om op te racen. Ik vroeg me al af welke cup je daarmee ging rijden, maar dat is dus niet speciaal voor een cup. Mijn idee is om na de Mazda MX-5 cup, de Skip Barber Series te gaan rijden. Tenminste, dat werd me aangeraden en de Formula 2000 lijkt me leuk om mee te rijden.ThunderNet schreef op zondag 04 oktober 2015 @ 18:10:
Ik zit er aan te denken om de volgende content te kopen:
code:
1 2 3 4 5 6 7 10228 Circuit de Spa-Francorchamps 10282 Suzuka International Racing Course 10361 Circuit of the Americas 10026 Silverstone Circuit 10082 Road Atlanta 10340 Autódromo José Carlos Pace 10392 20% off - 6+ piece discount
Hier zal ik nog steeds geen volledig seizoen in de D-klasse kunnen rijden, maar wel een flink stuk in de skip barber-series en in de cadillac cup.
...
Ik heb silverstone alleen nog voor donington verruild.. Ben nu begonnen met de Gran Tourer cup (in de vw jetta) maar met deze set tracks kan ik komende weken ook wat races met de skip en de cts-v meepakkenLuxicon schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 12:21:
[...]
Dat lijken me leuke circuits om op te racen. Ik vroeg me al af welke cup je daarmee ging rijden, maar dat is dus niet speciaal voor een cup. Mijn idee is om na de Mazda MX-5 cup, de Skip Barber Series te gaan rijden. Tenminste, dat werd me aangeraden en de Formula 2000 lijkt me leuk om mee te rijden.
Cube Nuroad Race (2022)
Cube Nuroad Race (2022)
Maint (2:00 hrs):5-Oct 1430 UTC [1030 ET]
Sorry for the late notice but we have an update ready to go out to address some critical issues so we will take the site down in 2 hours to do that.
Sessions in progress at the start of maintenance may be terminated. There will be no record of such events whether official or not.
(*) Hosted sessions are allowed that do not overlap the service maintenance period. For example, 6 hours before the service is down, you can create a hosted session that lasts 4 hours, but not one that lasts for 6 hours.
Release notes will be posted shortly.
Thanks,
Steve
[ Voor 5% gewijzigd door Niellie41 op 05-10-2015 14:58 ]
De release notes:
Here are the release notes for the build we are going to deploy very shortly.
Sim
- Fixed a memory leak in the 64 bit version of the iRacingSim. This should help reduce loading issues with very large tracks such as Monza.
- Update the 32 bit version of the iRacingSim to better manage the memory limitations of 32 bit while trying to load very large tracks such as Monza.
Dynamic Track
- Fixed the session transition super-grip bug.
- Fixed a problem with the dynamic track data being misplaced on the unused overpass at Motegi when running the road course configuration (and possibly other tracks).
Driver Swaps
- Fixed an issue that would cause a team in a driver-swap session to be marked as "unofficial", and thus not score any championship points, if none of the team's members was fully-registered for the session at the time it was launched.
Session Splits
- Highest-to-lowest session splits are once again numbered with smallest-to-largest sub-sessionIDs.
Controls
- Fixed a bug where the sim starts to stutter when unplugging then replugging in a USB keyboard.
Garage
- Fixed a rare sim crash that could happen while in the Garage.
Race Control
- Fixed a bug that was causing certain portions of the race line to freak out, that would show up as the racing groove drawing a long distance sideways, or causing the pace car to drive off the track. (This fix required updating a small amount of data for every track, which is why you will see so many track updates.)
Road America
- Fixed a bump on the inside grass of Turn 14.
[ Voor 88% gewijzigd door Niellie41 op 05-10-2015 15:48 ]
Mijn setup was 140 euro voor een G27. Ik weet niet of je dan ook nog scherm/PC bedoelt, maar voor onder de 600 euro moet puur het stuur pedalen gedeelte makkelijk te doen zijn.NibborSneffets schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 13:03:
Zijn er misschien tips voor een set-up on a budget? Volg het topic al een tijdje, maar de set ups die voorbijkomen schieten al richting de 600 euro, en als beginneling lijkt me dat niet echt een optie. Ik begrijp dat het niet met een Xbox controller te doen is, maar ik wil toch echt eerst m'n bearings krijgen voordat ik me volledig commit. Iemand een tip/tips?
Maar vanaf 06:00 tot ongeveer 16:00 op bed gelegen met enorme buikpijn en kramp. Stond nog even op het punt naar de eerste hulp te snellen omdat stil liggen ook niet meer lukte van de pijn, maar het begint goed te zakken nu.
Voel nu alleen wel spierpijn opkomen in mijn buik
En anders kom ik misschien wel even kijken en zet ik de camera vast in Moss Corner
Eindelijk een referral link.Website Release Notes:
My Account
- Added a Friend Referral link in "My Account" - use it and earn some free iRacing credits!
- Tweaked the code that computes how much of the total available content is owned
Template
- Tweaked the code that checks if you've actually accepted Terms & Conditions
- Fixed the code that gives the corresponding helmet stripe in testing mode
Team Series Stats
- Added a listing and visual tooltip of cars used by teams
site is ook weer onlineThiJor schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 17:42:
De update is ondertussen al beschikbaar voor download op http://members.iracing.com/download/member/home.jsp
Ik vermoed dat die pas open gaan vanaf morgen, bij de nieuwe week. Ik weet wel niet of dit voor deze fix ook zo was...Verwijderd schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 18:58:
Waarom laden alle practice sessies, behalve die voor de BES
/ Niel was me voor
[ Voor 3% gewijzigd door ThiJor op 05-10-2015 19:02 ]
Zelf ben ik een paar maanden geleden begonnen met een Logitech Momo. Dat is al best een oud stuurtje maar wel een prima ding met goede force feedback. Echt een aanrader om goedkoop mee te starten. Ik heb er in de MX5 de nodige snelle rondetijden mee gehaald. Heeft geen koppeling maar in het begin zal je toch waarschijnlijk starten met autoclutch. De Logitech Momo kan je (alleen nog) tweedehands vinden op Markplaats voor onder de 50 euro.NibborSneffets schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 13:03:
Zijn er misschien tips voor een set-up on a budget? Volg het topic al een tijdje, maar de set ups die voorbijkomen schieten al richting de 600 euro, en als beginneling lijkt me dat niet echt een optie. Ik begrijp dat het niet met een Xbox controller te doen is, maar ik wil toch echt eerst m'n bearings krijgen voordat ik me volledig commit. Iemand een tip/tips?
Toen ik besloten had dat iRacing een blijvertje is heb ik gezocht naar een 2e hands logitech G27. Die kan je tussen de 150 en 200 euro wel vinden. Voor mij is dit als beginner nu meer dan voldoende om het racen onder de knie te krijgen. Ik rij nu nog met autoclutch maar met de G27 wil ik tzt dat gaan veranderen en zelf de koppeling bedienen.
Om prettiger te racen heb ik nu wel een setup met 3 keer een 23 inch monitor. Ook hier heb ik weer 2e hands gezocht en voor 100 euro in totaal 2 monitoren extra aangeschaft. Ik had nog geen videokaart die dat ondersteunde maar voor 60 euro heb ik nu een Sapphire RADEON HD 6450 Flex die met niet al te hoge settings met gemak meer dan 30 fps haalt op resolutie 5760x1080 op mijn 3 schermen.
Dus... als je wil beginnen kan je het ook zonder enorme investeringen rustig opbouwen
30fps ?? Kun je daarmee rijden?pbk schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 19:13:
[...]
Om prettiger te racen heb ik nu wel een setup met 3 keer een 23 inch monitor. Ook hier heb ik weer 2e hands gezocht en voor 100 euro in totaal 2 monitoren extra aangeschaft. Ik had nog geen videokaart die dat ondersteunde maar voor 60 euro heb ik nu een Sapphire RADEON HD 6450 Flex die met niet al te hoge settings met gemak meer dan 30 fps haalt op resolutie 5760x1080 op mijn 3 schermen.
Dus... als je wil beginnen kan je het ook zonder enorme investeringen rustig opbouwen
Ik zou toch aanraden om een videokaart te zoeken waar je minimaal 84fps mee kunt halen, en hoger is beter in deze....
In V&A staan 7950/7970 kaarten voor 100 euro. Daar kun je prima 3 schermen mee aansturen op redelijke fps. Ik heb zelf nog een 670gtx (voor als je liever een kaar tuit het groene kamp hebt). Hierme kun je op lage settings ook op de meeste tracks 100fps halen op 3 schermen.
Cube Nuroad Race (2022)
derx666 schreef op maandag 05 oktober 2015 @ 19:52:
[...]
30fps ?? Kun je daarmee rijden?
Ik zou toch aanraden om een videokaart te zoeken waar je minimaal 84fps mee kunt halen, en hoger is beter in deze....
In V&A staan 7950/7970 kaarten voor 100 euro. Daar kun je prima 3 schermen mee aansturen op redelijke fps. Ik heb zelf nog een 670gtx (voor als je liever een kaar tuit het groene kamp hebt). Hierme kun je op lage settings ook op de meeste tracks 100fps halen op 3 schermen.
Waarschijnlijk is het voor mij ook wel ok omdat ik (nu) nog geen hogere framerate gewend ben en ik wil ik ook niet meer terug als ik hoger gewend ben.
Cube Nuroad Race (2022)
Spin ik zelf in Les Combes (1x), achterligger haalt me in en daarna geef ik hem een duwtje in Stavelot (4x).
Verwijderd
heb mail gehad van phillipe leybeart om zoveel mogelijk sprint serie races te rijden deze week lol
Jake Stergios
Club: New England
THE bug no longer exists. A bug exists which will more than likely not impact this series. If it does, it seems to affect everyone equally so there really isn't anything to worry about.
10/6/2015 5:48 a.m. Race this week
Jon Hall
Club: California Club
There is no funky qualifying going on?
If the answer is no then my next question is iRacing okay with there being a bug as long as it affects everyone the same? Will iRacing let the races count this weekend?
10/6/2015 5:51 a.m. Race this week
Jake Stergios
Club: New England
It seems to happen in standalone qualifying sessions, and it seems to affect everyone in the session. Since the qualifying sessions for the BES are part of the race server, if it happens in there then it will affect everyone equally.
Thanks. From what you understand can the same weather give two different levels of grip? Where I am going is do you think setups could be affected? For example i set up a set for said weather but when I get the "same" weather with more or less grip will my setup behave differently?
[ Voor 74% gewijzigd door dabelg op 06-10-2015 08:04 ]
Ik heb de GTX 970 Gaming 4GB videokaart, dus neem aan dat ik een fatsoenlijk FPS moet kunnen halen.
Die videokaart is prima en zeker als die in combinatie met een niet al te antieke Intel CPU gebruikt wordt.
Cube Nuroad Race (2022)
Intel Core i5 4690K / 3.5 Ghz - 6 MB cacheRed Baron schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 12:02:
Nee niet iedereen speelt met 3 schermen en het is ook geen must. (Maar gaaf is het wel natuurlijk)
Die videokaart is prima en zeker als die in combinatie met een niet al te antieke Intel CPU gebruikt wordt.
Ook daarmee verwacht ik geen problemen.
Cube Nuroad Race (2022)
En bij toekomstige groei naar 3? Ik vraag het omdat je specifiek nogmaals op 1 scherm er bij zetRed Baron schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 13:04:
Daarmee moet het uitstekend draaien op 1 scherm inderdaad.
Wat moet je specifiek weten? Verschil tussen slow and fast dampers of welk getal de stijfste setting geeft?derx666 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 13:00:
Heeft hier iemand veel verstand van de dampers van die BMW, en heeft interesse om evt daarmee te helpen, of iig uitleggen hoe het werkt op die BMW? Het wordt bij mij alleen van kwaad tot erger, en ben eigenlijk maar een beetje rond aan het klikken zonder exact te weten wat voor invloed het een en ander heeft.
Dan zul je qua detail toch iets terug moeten schroeven. Er bestaat geen systeem op deze wereld wat iRacing op 3 schermen kan draaien met alle eyecandy aan boven de 100 FPS constant. Dat ligt niet zozeer aan de systemen maar aan de antieke DX9 engine die iRacing gebruikt, in combinatie met de ingewikkelde physicsberekeningen die in de achtergrond meedraaien.NibborSneffets schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 13:09:
[...]
En bij toekomstige groei naar 3? Ik vraag het omdat je specifiek nogmaals op 1 scherm er bij zet
Maar die CPU/GPU kan iRacing dus uiteindelijk prima aan op 3 schermen. Hopelijk brengt de DX11 update (begin volgend jaar zoals het er nu naar uitziet) wat performancewinst.
Nu kijken of ik misschien ergens in de buurt van Enschede een mooi stuurtje (G27 bijv.) kan vinden!
EDIT:
Is de G27 veel beter dan de G25? Qua prijs scheelt het nogal wat namelijk. Iemand die het verschil weet?
Ik zie dat er minder knoppen op de G25 zitten bijvoorbeeld..
[ Voor 41% gewijzigd door Kaasdipje op 06-10-2015 15:07 ]
G25 heeft minder knoppen op het stuur (2 ipv 6)NibborSneffets schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 14:54:
Thanks voor de hulp!
Nu kijken of ik misschien ergens in de buurt van Enschede een mooi stuurtje (G27 bijv.) kan vinden!
EDIT:
Is de G27 veel beter dan de G25? Qua prijs scheelt het nogal wat namelijk. Iemand die het verschil weet?
Ik zie dat er minder knoppen op de G25 zitten bijvoorbeeld..
G25 shifter heeft H + sequentiele stand (beter dus)
Volgens mij zijn ze verder identiek.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Vind het verschil van 100 euro wel vrij groot. Mogelijk dat er nog een ander stuur als positief ervaren wordt in deze prijsklasse (tot 200 euro, waarvoor de G27 te verkrijgen is).
Verwijderd
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
ja zoiets inderdaad. Wim heeft net ook al een aantal links geshared die ik vanavond eens ga doorpluizen.Niellie41 schreef op dinsdag 06 oktober 2015 @ 13:29:
[...]
Wat moet je specifiek weten? Verschil tussen slow and fast dampers of welk getal de stijfste setting geeft?
Cube Nuroad Race (2022)
Dit topic is gesloten.
![]()