Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

iRacing: 2015 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 97 ... 122 Laatste
Acties:
  • 314.060 views

Onderwerpen

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
komt GES nu op officiele iracing.com youtube ?

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:00

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
99,9% wel zeker ja. Net als de NES...

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:29

Niellie41

[object Object]

Dat is goed nieuws! :)
Heb je dit afgelopen weekend nog gevraagd?

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Tuulijk...

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Verkeerde plek deze post

[ Voor 78% gewijzigd door JoepW op 23-09-2015 17:27 ]

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:36
dabelg schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:49:
tja als je geen reply krijgt op support tickets inderdaad dan stopt het.
Nou kan ik me voorstellen dat:
  • ze het vrij druk hebben na een nieuwe build en dus een backlog hebben
  • vragen mbt iets dat ze al denken opgelost te hebben met de build van de 21e een lagere prioriteit geven
Verder kan er natuurlijk nog heel ouderwets met de telefoon contact opgenomen worden via +1 (781) 271-1900
Dan kan je vaak je punt ook beter overbrengen dan middels een mailtje.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

• nickkoole
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-11-2024
Zojuist om 19:45 een Star Mazda race mee gepakt op sebring na gisterenavond lopen klote met de setup.
begonnen met 15.2 Liter maar zelf vindt ik dat erg krap als je lekker aan het stampen bent, heb wat moeten saven.
maar de setup die Nick Thissen als 2 had geshared in de sessie is heerlijk in race pace.

2 min voor de sessie gejoined en gelijk de Q in waar ik een 2:02:999 noteerde bijna 2 tot 3 seconden langzamer dan gisteren.
het verschil in het weer met gisteren was 1F warmer de skies was patrly cloudy ipv overcast en de wind was met 6 MPH toegenomen uit de zelfde richting.
mijn tijd was goed voor een 4e plek las wagen nummer 8.
in totaal 12 mensen in de split (TOP).
begonnen als 4e en na 9 rondes achter Stephane Le Bourhis de overtake gemaakt ingaan van bocht 2.
in de eerste bocht zat ik al naast hem aan de binnenzijde waardoor ik ook aan de binnenzijde was voor bocht 2.
voor deze bocht is vroeg insturen geen plezier met de hoge curb aan de binnenzijde dus ik stuurde wat later in waarop stephane schrok en de brake slamde als spin tot gevolg.
daarna 5 rondes aan kop gereden waarbij de finish erg spannend werd en Denis Fadzan op 00.056 achterstand finishde.
Yvon Drolet haakte al redelijk vroeg af door vele foutjes van hem zoals slingeren over S/F.

Maar de eerste win van Seizoen 4 is een feit

http://members.iracing.co...id=14662643&custid=153028

probleem later nog het race filmpje te posten

iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Nice. Gefeliciteerd!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.got-racing.eu/wp/wp-content/uploads/ges_logo_new.png

Het grid van de #GES seizoen 2 is vol met 16 Proto, 16 GT3 en 10 GTC teams met totaal 120 rijders uit 23 landen! oOo

Registreren kan nog steeds om op de wacht lijst geplaatst te worden. Dit kost geen geld en geeft je kans om later in het seizoen mee te doen als een team de serie verlaat. Op dat moment is de fee $5,- die dan aan Motorsport Safety Foundation wordt geschonken na afloop van het seizoen.

Alle momenteel geregistreerde teams kan je hier vinden: http://www.got-racing.eu/wp/?page_id=1614

Registreren kan hier tot dinsdag volgende week: http://www.got-racing.eu/wp/?page_id=1654

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-11 13:07
Om maar meteen op dat onderwerp door te gaan - ik zoek nog een vrijwilliger die ons wil helpen tijdens de GES. Niet als admin, maar als toeschouwer :) Ik zoek iemand die de races wil volgen en gewoon een beetje bij houdt wat er allemaal speelt qua kampioenschappen en gevechten. We hebben vorig seizoen gemerkt dat we als admin dit allemaal niet bij kunnen houden en ik had dan persoonlijk ook niet echt een idee wie er nou favoriet was wat er allemaal speelde, behalve de incidenten dan.

Na elke race zou ik dan graag een kort verslagje willen van de race, zodat ik van elke race een verslag / samenvatting kan typen. Je mag dat ook zelf typen als je wil natuurlijk, maar als je engels niet zo goed is ofzo dan doe ik het wel.

Daarnaast zou het ook super zijn als je live tijdens de race een beetje spannende dingen bij houdt. Dan denk ik bijvoorbeeld aan af en toe een tweet op ons GoT twitter account gooien tijdens de race (start van de race, als een nieuw team in de leiding gaat, als een favoriet crasht, etc, af en toe met fototje erbij), maar ook bijvoorbeeld de broadcast crew inlichten van andere gevechten op de baan als ze weer eens een kwartier lang alleen op de leider aan het focussen zijn ;)

Ik zou het graag zelf allemaal doen maar als admin gaat dat niet lukken, vooral niet nu we 3 classes hebben. We zouden het dus zeer op prijs stellen als iemand voor ons "reporter" wil spelen. Het hoeft maar heel simpel te zijn en eigenlijk alles wat je moet doen is de race volgen :) Alvast bedankt!

Mijn iRacing profiel

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
Beetje dubbel gevoel nu.

Aan de ene kant best blij dat alles vol is. Aan de andere kant ... Nevermind :)

Als het als nog niet lukt, dan kan ik dat wellicht gaan doen :) Beetje als pit reporter de kanalen af en lekker adreline gevulde opmerkingen scoren ;)

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-11 07:20
Mooi om te zien dat het vol zit, maar met de verschillende klasses zal het nog wat drukker worden in Race Control vermoed ik.

Mijn iRacing profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
ThiJor schreef op donderdag 24 september 2015 @ 13:44:
Mooi om te zien dat het vol zit, maar met de verschillende klasses zal het nog wat drukker worden in Race Control vermoed ik.
Je bent ook weer van harte welkom ;)
En iedereen die zin heeft om Race Control te helpen...

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Vanavond race 2 voor mij in de Late Model. Richmond is een baan die ik beter dan South Boston. Ik weet alleen nog niet hoe de Late Model hier rijdt tov bijv. de Cup auto.

Hopelijk heb ik net zo'n goede race als vorige week. We gaan het zien.

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-11 20:39
Ik kan helaas niet mee doen, vandaag. Ik vind het erg jammer, want het was erg leuk vorige week.

Over richmond. Ik vind dat je bij iets te wijd uitkomen van de bocht richting het rechte deel snel overstuur krijgt en tegen de muur rijdt. En tijdens het rijden vergeet ik steeds in welke bocht ik zit. Dus soms ga ik pas op het gas terwijl ik het rechte stuk verwacht, maar kan ik eigenlijk verder uitzwaaien en eerder accelereren.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 09:21
Ik doe wel even mee met oefenen verwacht ik, maar even geen raceje.

iRacing Profiel

• ThiJor
JoepW schreef op donderdag 24 september 2015 @ 15:12:
[...]

Je bent ook weer van harte welkom ;)
En iedereen die zin heeft om Race Control te helpen...
Ik ben er normaal weer bij, alleen heb ik tijd nodig voor de kwalificatie van de Ford GT voor NES. Aangezien ik vermoed dat de GT2 klasse zich nu zal moeten kwalificeren in het GTC tijdsslot, zal dat wel geen probleem zijn.

Mijn iRacing profiel

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

De Brazilianen hebben moeite om iRacing te betalen omdat hun economie nu ruk is. Het zou stiekem de kwaliteit van het racen iets verbeteren. :+

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ja ik las het.

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
aicaramba schreef op donderdag 24 september 2015 @ 15:22:
Ik kan helaas niet mee doen, vandaag. Ik vind het erg jammer, want het was erg leuk vorige week.

Over richmond. Ik vind dat je bij iets te wijd uitkomen van de bocht richting het rechte deel snel overstuur krijgt en tegen de muur rijdt. En tijdens het rijden vergeet ik steeds in welke bocht ik zit. Dus soms ga ik pas op het gas terwijl ik het rechte stuk verwacht, maar kan ik eigenlijk verder uitzwaaien en eerder accelereren.
Ik heb nog niet gereden met de Late Model op deze baan, maar als je overstuur hebt dan ga je waarschijnlijk te vroeg of teveel op het gas. Opzich wil je een oval auto wel sturen met je rechter achterwiel maar je moet dan niet teveel stuur input geven.

Dat je vergeet in welke bocht je zit verbaasd mij, het is een asymmetrische oval, je moet dan toch redelijk een idee hebben waar je zit :)

iRacing Profiel | Mijn SimRig

• Kyp5ki
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21-08 17:35
Dit seizoen voornamelijk in de spec racer ford aan het racen. Waar het vorige week op Watkins Glen goed ging met als beste resultaat een 5e plek, wil het deze week op Mid Ohio nog niet lekker lopen. De ene ronde gaat lekker en de volgende is ruk, hierdoor pas 1 race gedaan deze week. Gestart op plek 10 en geëindigd op plek 10. Hopelijk gaat de volgende race beter.

iRacing Profiel

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:28

Fuelke

Forza Ferrari

Pfff, ik doe later deze nog wel een herkansing in de Late Model. 't Ging al mis bij ronde 3 toen de auto die ik ging inhalen de muur raakte bij het uitkomen van T2, hij schoot naar binnen en pakte me mee. Sorry zeggen .. ho daar deed ie niet aan mee.

Vijf ronden van het einde zelf ook in de fout uitkomen T2 en stond halfweg het rechte stuk stil met de neus naar de muur. Rijdt er nog iemand bovenop. Replay gekeken in de cockpit, volgens mij was ik best nog te vermijden.

:(

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-11 20:39
The_FrankO schreef op donderdag 24 september 2015 @ 18:42:
[...]

Ik heb nog niet gereden met de Late Model op deze baan, maar als je overstuur hebt dan ga je waarschijnlijk te vroeg of teveel op het gas. Opzich wil je een oval auto wel sturen met je rechter achterwiel maar je moet dan niet teveel stuur input geven.

Dat je vergeet in welke bocht je zit verbaasd mij, het is een asymmetrische oval, je moet dan toch redelijk een idee hebben waar je zit :)
Ik heb een best beperkte fov en ik kan het einde van de bocht niet zien wanneer ik alweer op het gas moet.

In de bocht zien de bochten er hetzelfde uit. Alleen de uitgang is anders, maar als ik daar op wacht is het al te laat.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Vanavond 3e geworden, achter The_FrankO. We reden dezelfde ronde tijden en tegen het einde aan was ik een fractie sneller, maar omdat ik (over heel de race) twee heel kleine fouten maakte kon ik het gat niet dicht rijden.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/11193518/iRacing%20pics/Late%20Model/W2-Race1-P3.png
Kijk trouwens eens naar de viezigheid bij de uitlaat aan het einde van de race! Heel gaaf gedaan! Het was me nog niet eerder opgevallen.

Video van de race:

[ Voor 7% gewijzigd door Niellie41 op 24-09-2015 22:05 ]

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Netjes heren.....

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Kyp5ki schreef op donderdag 24 september 2015 @ 19:29:
Dit seizoen voornamelijk in de spec racer ford aan het racen. Waar het vorige week op Watkins Glen goed ging met als beste resultaat een 5e plek, wil het deze week op Mid Ohio nog niet lekker lopen. De ene ronde gaat lekker en de volgende is ruk, hierdoor pas 1 race gedaan deze week. Gestart op plek 10 en geëindigd op plek 10. Hopelijk gaat de volgende race beter.
Geen slechte keus om die series te rijden. Ik zei het vorige week al, die Spec Racer Ford is een erg leuk wagentje. Mid Ohio is een enorm gave baan maar kan inderdaad lastig zijn. Ik doe de races op woensdag avond.
aicaramba schreef op donderdag 24 september 2015 @ 21:51:
[...]

Ik heb een best beperkte fov en ik kan het einde van de bocht niet zien wanneer ik alweer op het gas moet.

In de bocht zien de bochten er hetzelfde uit. Alleen de uitgang is anders, maar als ik daar op wacht is het al te laat.
Je hebt 1 scherm en de FOV door iRacing laten berekenen zeker? Dan klopt de FOV wel maar zie je echt te weinig, vaak ben je met een enkel scherm toch genoodzaakt op de FOV net niet helemaal ideaal te hebben.

Zeker op een oval zou ik toch verder willen kunnen kijken.

@Fuelke, jammer! Hopelijk heb je in een nieuwe poging meer geluk.

Het aantal Benelux deelnemers was wel wat lager deze week, maar opzich was dat wel te verwachten aangezien dit geen freecontent is. Het was een leuke race en ik kon langzaam dichterbij naar Niel kruipen en besloot er maar voor te gaan. Niel probeerde me nog uit consentratie te krijgen, met succes overigens :P

iRacing Profiel | Mijn SimRig

• Gruwel84
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21-10 09:32
Zo zeg, wat is die star mazda leuk in de races op sebring! Net 7e geworden in een SOF van 2800. Ben er erg tevreden mee. Vooral omdat ik mensen echt verschalkt heb qua pace, die hogere irating dan mij hebben. De setup van Nick was even wennen in de laatste bocht maar je kunt de auto heerlijk 'gooien' op de rest van het circuit. Goed tempo gereden en wat snelle mensen achter me weten te houden. Erg leuk om te zien hoe ik de aansluiting bij de snellere mannen begin te vinden!

iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Gruwel84 schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 00:22:
Zo zeg, wat is die star mazda leuk in de races op sebring! Net 7e geworden in een SOF van 2800. Ben er erg tevreden mee. Vooral omdat ik mensen echt verschalkt heb qua pace, die hogere irating dan mij hebben. De setup van Nick was even wennen in de laatste bocht maar je kunt de auto heerlijk 'gooien' op de rest van het circuit. Goed tempo gereden en wat snelle mensen achter me weten te houden. Erg leuk om te zien hoe ik de aansluiting bij de snellere mannen begin te vinden!
leuk om te lezen.
Had je nou de shock zachter gezet of de ARB of ongewijzigd.

• NickThissen
Nice. Ik ga vanavond ook een poging wagen denk ik.

Mijn iRacing profiel

• Fragbeestje
  • Laatst online: 20-11 08:43
Nette resultaten heren!!!

@Niel : jammer van die 2 kleine foutjes.
En door de rook heen was wel even spannend, je zag echt niks :)

Ik kan deze avond misschien ook wel wat tijd vrijmaken... Eindelijk!

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

• Gruwel84
JoepW schreef op vrijdag 25 september 2015 @ 11:34:
[...]
leuk om te lezen.
Had je nou de shock zachter gezet of de ARB of ongewijzigd.
Ik heb de setup grotendeels ongewijzigd gelaten. Vooral aan de voorkant is ie precies goed. Ik heb alleen de toe-in aan de achterkant 1 klikje terug gezet, ik had veel overstuur op de exit, en dat is nu een stuk minder.

iRacing Profiel

• Arfman
  • Laatst online: 16-11 15:57

Arfman

Drome!

Eindelijk tijd om eens een race te doen (Proto challenge), lig 2e, crasht m'n PC in lap 4 :( Stuur uit en iRacing reageert ineens weer, maar sta nu natuurlijk hopeloos in de pits. Iemand dat vaker meegemaakt? (Fanatec CSWv2 en Windows 10)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• NickThissen
Nope... balen :(

Star mazda race gedaan, P2 gepakt. Wat een gave baan, ik blijf het zeggen :) Op de een of andere manier voelt de SM echt heel realistisch op Sebring, ligt aan de bumps denk ik waardoor je in T1 bijvoorbeeld echt veel feedback krijgt. Het voelt in ieder geval zoals het op filmpjes eruit ziet, niet dat dat een goeie indicatie is maar het lijkt in ieder geval echt genoeg :p

Mijn iRacing profiel

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Yay eindelijk weer eens een race gewonnen in de GT3. BMW is wel heel goed op Barber :) Was ook een lage SoF dus dat hielp wel :P

Vanaf pole gestart, daarna langzaam weggereden van P2. Tijdens de pit wisselde diegene ook nog eens banden waardoor ik daarna een gat van 20 sec had en dus rustig de race kon uitrijden.
http://members.iracing.co...id=14679301&custid=138794

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

• Gruwel84
Nice!

iRacing Profiel

• dabelg
Linc schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 01:18:
Yay eindelijk weer eens een race gewonnen in de GT3. BMW is wel heel goed op Barber :) Was ook een lage SoF dus dat hielp wel :P

Vanaf pole gestart, daarna langzaam weggereden van P2. Tijdens de pit wisselde diegene ook nog eens banden waardoor ik daarna een gat van 20 sec had en dus rustig de race kon uitrijden.
http://members.iracing.co...id=14679301&custid=138794
Deel je setup eens gaan morgen als ik tijd heb ook ritje doen :)

• Linc

Linc

mzzl

dabelg schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 09:49:
[...]

Deel je setup eens gaan morgen als ik tijd heb ook ritje doen :)
https://www.dropbox.com/s...%20Barber%20Race.sto?dl=0

• ThiJor
Het begint al: http://members.iracing.co...list/3333523.page#9258495

Ik weet niet of de klacht gegrond is, zullen wel zien zeker...

[ Voor 25% gewijzigd door ThiJor op 26-09-2015 12:06 ]

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

Huh, is de race niet pas vanavond?

• ThiJor
Er zijn 3 races tijdens het weekend. zaterdag 09u00GMT (11u00CEST) , zaterdag om 19u00GMT (21u00CEST) en zondag om 17u00GMT (19u00CEST).

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

Ah, vandaar :P Ik schrok al, als de kwalificatie opeens eerder gedaan moet worden...

Maar in ieder geval, veel succes aan alle BES rijders!! :D

• Red Baron
ThiJor schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 12:05:

Er is wel iets aan de hand.
Voor onze WCS race hebben we ook een speciale procedure gekregen voor de warmup.
Er is dus wel een of andere bug (hoe het precies werkt weet ik ook niet), maar ze hebben er voor zover ik gezien heb dus nog niet publiek ergens over gecommuniceerd, zal dus nog wel een flinke shitstorm los barsten zo als de eerste BES race klaar is.

• dabelg
ThiJor schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 12:05:

Meen je dat !!!! Zag niemand aankomen hahaha die screenshot team met onbekende sec sneller :)

• Red Baron
Over een kleine 2 uur race 15 van de WCS op Interlagos

Verwijderd

dabelg schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 13:29:
[...]

Meen je dat !!!! Zag niemand aankomen hahaha die screenshot team met onbekende sec sneller :)
dat zijn oval mannen, natuurlijk doen die een rondje in minder tijd :+

• ThiJor
Red Baron schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 13:29:
[...]

Er is wel iets aan de hand.
Voor onze WCS race hebben we ook een speciale procedure gekregen voor de warmup.
Er is dus wel een of andere bug (hoe het precies werkt weet ik ook niet), maar ze hebben er voor zover ik gezien heb dus nog niet publiek ergens over gecommuniceerd, zal dus nog wel een flinke shitstorm los barsten zo als de eerste BES race klaar is.
Als ik het mag vragen, wat is die speciale procedure? En wat als blijkt dat een bepaalde rijder tijdens de race plots 2s sneller is?

Mijn iRacing profiel

• dabelg
ThiJor schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 14:23:
[...]

Als ik het mag vragen, wat is die speciale procedure? En wat als blijkt dat een bepaalde rijder tijdens de race plots 2s sneller is?
Zoals mack op suzuka ;)

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Red Baron schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 14:18:
Over een kleine 2 uur race 15 van de WCS op Interlagos

[video]
Suc6 paul!

• -PassY-
Er zal ongetwijfeld een bug zijn. Maar ...

ik denk dat er ook veel mensen zijn die geen rekening houden met het weer, baan dynamics. Lekker de baan opsturen in een setup die niet ideaal is voor dat moment, lekker buiten de lijn rijden, vieze banden, hier en daar een foutje en zo hun Q verprutsen. 1+1+1+1+1=langzame ronde :)

Voor mijn gevoel gooit iedereen zijn eigen fouten nu ook op deze bug.

En succes Paul! :)F

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

• dabelg
-PassY- schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 15:01:
Er zal ongetwijfeld een bug zijn. Maar ...

ik denk dat er ook veel mensen zijn die geen rekening houden met het weer, baan dynamics. Lekker de baan opsturen in een setup die niet ideaal is voor dat moment, lekker buiten de lijn rijden, vieze banden, hier en daar een foutje en zo hun Q verprutsen. 1+1+1+1+1=langzame ronde :)

En succes Paul! :)F
offtrack dirt zit zelfs nog niet in de sim ...... 8)7

• Linc

Linc

mzzl

-PassY- schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 15:01:

Punt is niet dat iemand langzamer is, maar juist 2 seconde sneller dan wat hij normaal zou rijden in de Q. Ik denk dat in de race iedereen wel gewoon dezelfde condities heeft, dus op een 3 uur race maakt het niet zoveel uit.

• dabelg
trouwens top gereden BAS en MARCO 2de BMW in split :)F :)B :)F :)B

[ Voor 6% gewijzigd door dabelg op 26-09-2015 15:18 ]

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 18:20

derx666

mecker ende blaet

Was ik daarom zo langzaam in de quali :P

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-11 16:42

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

de qualify is nog wat bugged verschillende weather boxxes voor iedereen (had minimaal top 5 moetten staan in Qualify) maar in de race veel goedgemaakt van 20 bij de start iets terug gevallen omdat we niet wouden verongelukken toch nog wat plekken verloren daardoor, Maar vanaf daar flink doorgereden naar een mooi resultaat p5!

http://members.iracing.co...do?&subsessionid=14682745
dabelg schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 15:17:
trouwens top gereden BAS en MARCO 2de BMW in split :)F :)B :)F :)B
Hij was meer mensen aan het ophouden / in gevaar brengen die een lap voor lagen.
En ook aan het aanvallen.
Ja dat mag als je echt sneller bent en er voorbij kan en dan zo van ze kan wegrijden,
Maar daar leek het niet op... Hij spinde recht voor mijn neus in t1.
Dat is niet zo handig als achterligger om zo veel te pushen.

maar gelukkig ging het allemaal goed er waren wel meer lapped mensen niet zo handig bezig...

[ Voor 51% gewijzigd door BruceLee op 26-09-2015 15:51 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

• dabelg
seb ik ga ook niet uit de weg in een chicane hoor. je hebt een ruf zet'm ermaar naast :+

• BruceLee

BruceLee

Ik zeg niet dat je aan de kant moet in de chicane. ik zeg dat die rijder zoiezo niet handig bezig was. Zeker met die spin.

Mensen laat je voorbij op een recht stuk en als het moet lift je ff op t rechte stuk in bochten klooien kost bakken met tijd. En zorgt voor onnodige risicos.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=vCeibudAW9g]
video zodat iedereen weet waar t over gaat :D
Gathering of Tweakers GT

jij bent toch geen bas slob dabelg Wim toch ;)?
ik ben jouw niet bewust tegen gekomen dus jij hebt niks fout gedaan ;)

[ Voor 30% gewijzigd door BruceLee op 26-09-2015 16:56 ]

• Linc

Linc

mzzl

BruceLee schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 16:39:
Ik zeg niet dat je aan de kant moet in de chicane. ik zeg dat die rijder zoiezo niet handig bezig was. Zeker met die spin.

Mensen laat je voorbij op een recht stuk en als het moet lift je ff op t rechte stuk in bochten klooien kost bakken met tijd. En zorgt voor onnodige risicos.

[video]
video zodat iedereen weet waar t over gaat :D
Gathering of Tweakers GT

jij bent toch geen bas slob dabelg Wim toch ;)?
ik ben jouw niet bewust tegen gekomen dus jij hebt niks fout gedaan ;)
Ja vandaar dat ik na die spin weer het gat naar hem dicht kon rijden... anders kijk je even langer dan je neus lang is. Ik liet juist iedereen netjes voorbij als ik zag dat ze sneller waren. Dat de bmw op het rechte stuk zo slecht is wil niet zeggen dat ik tragere rondes rij.

En sorry dat ik een keer een fout maak en dan spin, niemand is zo perfect als jij 8)7

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Phydomir

Dennis

Ik zie weinig mis met het hele gebeuren.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• BruceLee

BruceLee

Gelukkig ging het allemaal goed.

• ThiJor
Ik zie ook niks mis daar. Hij raakt eenvoudig voorbij de McLaren, blijft hem voor zonder te blokken en heeft dan inderdaad een momentje, maar hindert daar niemand.

Mijn iRacing profiel

• NickThissen
Wie verzint het om die Combined layout van Monza te racen, echt...... dat heeft gewoon geen zin in iRacing want niemand snapt wat draft is. Waarom zou je achter iemand blijven als je ook 2-wide de bocht door kunt? Ja je verliest 4 seconden maar wat maakt dat uit we hebben toch "een leuke race"? Ja... top. En ondertussen is de kop groep 8 seconden weg in 2 laps en is je race voorbij.

Krijg ik ook nog een 4 sec penalty voor de chicane af te snijden (wtf???), hoe random zijn die penalties. In de GP layout kun je bijna zonder penalty afsnijden en in de combined is het ineens 4 sec? Die logica volg ik niet.

Mijn iRacing profiel

• Arfman
  • Laatst online: 16-11 15:57

Arfman

Drome!

De SM op Sebring is dan wel weer echt leuk inderdaad, vanmorgen nog even gedaan :)

Monza combined is alleen leuk als Monday Madness.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Gruwel84
Arfman schreef op zaterdag 26 september 2015 @ 19:30:
De SM op Sebring is dan wel weer echt leuk inderdaad, vanmorgen nog even gedaan :)

Monza combined is alleen leuk als Monday Madness.
Eens! Hele leuke races gehad daar deze week. Zou het bijna jammer vinden dat we volgende week Spa hebben....

iRacing Profiel

• NickThissen
Ook nog een race op Sebring gepakt. Het was een zeer intense race met de hele race naast elkaar zowat, echter wel mixed feelings want de enige reden dat het zo was is omdat hij me aero damage gaf in lap 2 door in de hairpin (op de apex??) tegen me op te rijden. Later zat ik er een keer naast en duwde hij me daar ook nog het gras in. Verder wel leuke race gehad maar ik kon dus niet inhalen (alleen in de bochten steeds want was wel pak sneller). Uiteindelijk op een halve autolengte achter hem 2e geworden. Als ik het was geweest had ik die plek opgegeven maar goed... 2e is ook niet slecht :)

Mijn iRacing profiel

• ThiJor
Ondertussen zitten er teams de exploit te gebruiken tijdens de races van BES. Minstens 1 team in top split, zo goed als zeker 2 teams in de 2de...

Geen idee hoe het in elkaar zit, maar het werkt wel blijkbaar.

[ Voor 18% gewijzigd door ThiJor op 26-09-2015 23:28 ]

Mijn iRacing profiel

• NickThissen
Mag ik een gokje wagen? Je moet inschrijven voor de race en daarna practice sessies joinen totdat je een sessie vind met goed weer / track conditie. Als je vanuit die sessie door skipt naar de race sessie zal het weer / track state wel niet goed resetten naar het weer in de nieuwe sessie.

Hoe dichtbij zit ik? :+

Het lijkt erop dat paar mensen snappen hoe het werkt en iRacing hebben laten weten dus veel meer dan wachten tot ze het fixen zal er niet in zitten. Resultaten schrappen zullen ze wel niet doen (zou wel moeten).

[ Voor 31% gewijzigd door NickThissen op 27-09-2015 00:14 ]

Mijn iRacing profiel

• BruceLee

BruceLee

helaas gespinned in ascari exit deze avond de lijn was niet goed en zelf met half gas kwam hij om :D zelfs ik ben niet perfect ;) ik lag p5 in de 2e slipt deze avond in ieder geval goed om te zien om met de grote namen mee te komen. gelukkig deze morgen al redelijke punten neergezet

[ Voor 39% gewijzigd door BruceLee op 27-09-2015 00:26 ]

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-11 21:21
Beetje jammer van de exploits en dat sommige teams er bewust gebruik van maken. Wij weten ook hoe het werkt en het is allang reported. Maar om het vervolgens bewust te gebruiken in een qualifier series is wel triest :P

Meteen verschijnen er blogposts over he :F Nouja hopelijk zorgt het voor wat druk op de ketel.
http://pretendracecars.ne...eries-ruined-by-exploits/

In de race werden we aan de binnenkant voorbij gereden in de Parabolica bocht op Monza.

[ Voor 56% gewijzigd door glnk op 27-09-2015 02:33 ]

• NickThissen
Sorry hoor ik moet wel echt lachen om sommige mensen in die thread... Eerst net doen alsof je niet weet hoe de bug werkt en iedereen afschieten die er gebruik van zou maken, en vervolgens lopen zeuren dat hun rijders in de bottom split zit omdat ze de join button niet kregen op het laatste moment, wat aangeeft dat ze wel degelijk weten hoe de bug werkt en er ook met opzet gebruik van maken. En dan die post weghalen iets later :')

Het ergste vind ik nog dat er blijkbaar nog steeds 0.0 controle is op de server / client sync wat betreft weer en track state. Dat laat toch zien dat cheaten nog steeds doodsimpel is zelfs met die anti cheat zooi wat niks helpt.

Mijn iRacing profiel

• Phydomir
  • Nu online

Phydomir

Dennis

Een bug zal toch nooit door anti cheat worden gezien. Er is niets mis met de software want die werkt gewoon zoals hij geschreven is. Wel een zeer ernstige bug natuurlijk. Het minste wat je van een race sim mag verwachten is dat iedereen onder dezelfde omstandigheden racet binnen dezelfde server.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• NickThissen
Phydomir schreef op zondag 27 september 2015 @ 08:21:
Een bug zal toch nooit door anti cheat worden gezien. Er is niets mis met de software want die werkt gewoon zoals hij geschreven is. Wel een zeer ernstige bug natuurlijk. Het minste wat je van een race sim mag verwachten is dat iedereen onder dezelfde omstandigheden racet binnen dezelfde server.
Mijn punt is dat een sandbox tool als EAC nutteloos is als je gewoon kan cheaten met een simpele man in the middle attack. Als je door een bug verkeerde track state krijgt ok, kan gebeuren, maar dat je daarna de hele race kan rijden met die verkeerde track state is zeer slecht. Er is dus blijkbaar geen check of men met de goeie state rijdt dus als je het voor elkaar krijgt die state aan te passen voordat je hem krijgt kun je doen wat je wil.

Mijn iRacing profiel

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 18:20

derx666

mecker ende blaet

Dat verklaart wel waarom ik gistermorgen in de BES zo langzaam was :P

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

• ThiJor
Tja, de meesten weten het nu wel, dus ik ben benieuwd naar de race van vanavond.

Het ergste vind ik dat er absoluut geen communicatie is van iRacing hoewel ze er duidelijk van af weten gezien ze een restricties hebben opgelegd voor de DWC.

Mijn iRacing profiel

• NickThissen
Hoe laat is die race? Chatmania zal wel los gaan :+

En geen communicatie is inderdaad jammer. Uiteraard willen ze het stil houden maar het is al te laat denk ik. Ik snap als ze niet willen reageren maar ze kunnen op z'n minst zeggen dat ze er mee bezig zijn. Wat ik dan wel erg vind is dat Tony wel op emails van random websites met "news stories" reageert, maar niet op hun eigen forum?

[ Voor 76% gewijzigd door NickThissen op 27-09-2015 11:50 ]

Mijn iRacing profiel

• ThiJor
17u00GMT, 19u00CEST

Mijn iRacing profiel

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-11 21:21
Mijn team wil niet eens meer rijden omdat mensen die cheat/exploit gebruiken. Ik heb gister in de BES race 295 punten gescoort voor een P5 in de top split en dat is opzich prima. Maar dankzij de cheaters kwalificeerde ik slechts 12de met de RUF en ook in de race hadden sommige belachelijk veel grip. Bij iedereen die sneller is heb je dan meteen twijfels.

• NickThissen
Dat is nog het vervelendste ja, elke keer als iemand sneller is verdenk je meteen of het aan die bug ligt (dan nog maar in het midden gelaten of het met opzet is of niet). En dat zal ook wel een tijdje zo blijven zelfs nadat ze het fixen ben ik bang, zo'n bug geeft niet echt vertrouwen dat het na een quick fix weer overal werkt.

Mijn iRacing profiel

• -PassY-
Heerlijk dat windows update als je in een best goed Q rondje zit :(

• dabelg
Heb mijn support ticket al 2 weken open staan nooit feedback gehad van iracing ik was 1 van eerste die het zag :( en zijn er gisteren serieus door genaaid geweest !!!

• NickThissen
Zit even te testen met Egil voor de NES vanavond... Ik weet niet of ik de bug helemaal goed "uitvoer" (waarschijnlijk niet, ik gok maar wat), maar dit gebeurde er:

- Practice: 1:36.0 best, 1:35.8 opt
- Qualy na bug proberen te triggeren: 1:37.7 best, heel veel onderstuur, dik 2 sec langzamer in de meeste laps (1.7 met beste ronde), en 8 km/h trager op het rechte stuk. Langzamer dus!!
- Escape uit auto; Request new car; probeer opnieuw: en alles is weer "normaal", rij meteen een 36.0 en sector tijden allemaal weer groen. Leek zelfs klein beetje sneller (opt verbeterd met 0.5s).

- Nog eens geprobeerd voor de race, maar geen verschil meer gezien.

Bij mij werd het dus langzamer... misschien deed ik het verkeerd, maar het is dus wel degelijk stuk. Goeie tip dus: mocht het gebeuren - pak ff een nieuwe auto in de qualy! In de race heb je waarschijnlijk pech... tenzij je een fast repair kan krijgen ofzo.

Mijn iRacing profiel

• ThiJor
Andersom was Egil wel opeens 1.7s sneller.

Mijn iRacing profiel

• NickThissen
En Egil was 1.7s sneller inderdaad, terwijl hij niks heeft gedaan om de bug te triggeren.

Mijn iRacing profiel

• -PassY-
Rule 1: Never hit your team mate

:+

Maar toch nog 134 punten met een 2de plek. Voor het kampioenschap niet verkeerd :)

• ThiJor
Dat was een mooi C-spec veld. Spijtig dat de Ford GT's minder snel uit hun stal komen :-(

Mijn iRacing profiel

• vekie
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-09 07:48
-PassY- schreef op zondag 27 september 2015 @ 17:56:
Rule 1: Never hit your team mate

:+

Maar toch nog 134 punten met een 2de plek. Voor het kampioenschap niet verkeerd :)
nogmaals mijn excuses, race incident zeker? ;)

• -PassY-
vekie schreef op zondag 27 september 2015 @ 17:58:
[...]

nogmaals mijn excuses, race incident zeker? ;)
Als het maar niet te vaak gebeurd ;) Anders ga ik je Pastor Vekemans noemen :p

• Olaf van der Spek
  • Niet online
glnk schreef op zondag 27 september 2015 @ 02:25:
Meteen verschijnen er blogposts over he :F Nouja hopelijk zorgt het voor wat druk op de ketel.
http://pretendracecars.ne...eries-ruined-by-exploits/
Oeps..
Wat bedoelen ze met de skybox? Wolkendek etc?
Rare bugs

• NickThissen
Meteen 2 cheaters in de sessie gehad met de SM net. Ineens de nummers 14 en 17 in m'n nek terwijl ik voor P2 aan het vechten was. Ok, kan natuurlijk dat ze gewoon slechte iRating hebben, maar aan hun race skills te zien acht ik die kans klein. Ga er dan maar vanuit dat ze het niet met opzet doen maar goed, het kost me wel m'n race. De eerste rijdt 3 keer tegen me op in een paar laps, waardoor ik weer eens aero schade heb en hij me makkelijk bij blijft. Hij is me voorbij en de tweede knalt hem daarna in T2 even binnenin, toen was de auto er wel klaar mee.

Twee keer zat ik aan de binnenkant van een bocht, netjes vroeg geremd om maximaal over de curb de apex te pakken, en hij stuurt tegen me aan omdat hij zo naar de apex toe stuurt alsof ik er niet zit. En dan na de race krijg ik te horen "ik moest je twee keer ontwijken omdat je op me instuurde" - wtf gast ik zit aan de binnenkant!!...

Als het de volgende race weer raak is dan maar even pauze met iracing want met deze bug ga ik niet meer racen.

Mijn iRacing profiel

• ThiJor
Ik heb er nog geen last van gehad, tegenstanders die er misbruik van maken. Hopelijk komt er een patch voordat ik mijn volgende race doe.

Mijn iRacing profiel

• deRidder
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 03-09 12:11
Hoe is dit een 4x... :F
Je hoort zelfs geen impact. iRacing is niet heel consistent hier.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=JyzjzwTE7QE]

Nou heb ik in het verleden ook wel eens iemand echt geraakt en dan stond er niks.
Zelfs geen 0x terwijl er toch visuele schade was.

• NickThissen
Ghost contact... ook het eind van mijn tweede race vanavond. Iemand snijd me af; ik ga er maar vanuit dat hij op zijn scherm wel genoeg ruimte liet, maar op mijn scherm gingen zijn wielen dwars door die van mij. Ik voel een tik in het stuur, begin naar rechts te sturen omdat de baan naar rechts kromt, maar er gebeurt niks. Stuur stond inmiddels 90 graden en ik ging nog rechtdoor. Na 120 graden zwiept de auto ineens naar rechts waardoor ik gelukkig de 3 mensen voor me nog ontwijk, maar wel einde race, kon niet meer sturen. En dat alles van iets wat geen 0x was en zelfs op de server (mijn replay is server patched) geen contact was (30 cm tussen onze wielen).

Shit happens... uiteraard altijd als ik net een slechte race goed wil maken.

Mijn iRacing profiel

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Wat bedoel je met server patched? Wordt de contact en schade dan gegenereerd door de andere cliënt?

• NickThissen
Nee, je ziet dan de replay zoals de server hem ziet oftewel de echte posities van de auto's zoals de server ze ontvangen heeft zonder voorspellings onzekerheid. Als je die optie niet aan zet dan zie je in de replay identiek aan wat je in de race ziet (ook wel eens handig hoor), maar niet wat de server ziet. In veel gevallen is er op de server contact (d.w.z. er was echt contact) maar zie je het zelf niet omdat jou client de positie van de andere auto verkeerd voorspelde.

In mijn geval snap ik het niet want in de auto live zag ik hem dwars door me heen gaan en op de server zit hij naast me en maakt niet eens contact. Zal wel een of ander gemiddelde pakken ofzo :S

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

NAB Racing kent helaas ook geen goede start van het BES seizoen.. Onze eerste poging was gisteravond. We startten vanaf P11. We kregen in lap 1 een crash voor onze neus waar geen ontkomen aan was, daarna waren we snelheid kwijt, verloren ca. 2 seconden per lap, dus zijn we na een krap uurtje rijden maar uitgestapt.

Vanavond begon niet veel beter, vanaf P23 gestart en in lap 1 glijdt een RUF bij het uitkomen van chicane 2 (Roggia) in onze zijkant, waardoor wij op ons dak tot stilstand komen. Na een tow van 2 minuten zagen we alleen 1 minuut optional repairs, dus uiteindelijk 3 minuten later weer vertrokken waardoor we dus al meteen 2 laps achterstand hadden op de leider en we teruggezakt waren naar P34. Erna onze stints snel en clean uitgereden waardoor we uiteindelijk op P23 zijn gefinisht.

Nu maar (tevergeefs) hopen dat na alle commotie deze raceweek wordt geschrapt van de definitieve score, en sowieso alsnog proberen de komende 5 races een beter resultaat neer te zetten!

• Gruwel84
Balen Nick, zag ineens dat je binnen stond. Ik had een paar ronden later de bonus te pakken. Een SOF van 3000 waar ik nr 15 was, dus wist dat t moeilijk zou worden. Ik kwalificeerde p13 en ben begonnen met de hoop in de race wat naar voren te komen. In L2 had ik al meteen contact door een rijder met superslechte Ping. Verdween regelmatige meerdere seconden uit beeld, maar ik kon bizar genoeg verder, terwijl het best hard was. Ik lag laatste maar door de ongelukken voor me kwam ik goed terug, top 10 moet toch haalbaar zijn. Helaas kwam ik de rijder met adsl verbinding weer bij omdat die erg langzaam was. Dit keer geen contact, maar ik maak een fout in de laatste bocht omdat ik niet wist waar hij was (verdwenen). Helaas kwam de rijder achter mij toen regen mij aan, waar ik ook heel erg van baalde. Mijn excuses aangeboden, maar hij begreep het volkomen vanwege de knipperende rijder. Jammer.

iRacing Profiel

• deRidder
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 03-09 12:11
NickThissen schreef op zondag 27 september 2015 @ 22:53:
Nee, je ziet dan de replay zoals de server hem ziet oftewel de echte posities van de auto's zoals de server ze ontvangen heeft zonder voorspellings onzekerheid. Als je die optie niet aan zet dan zie je in de replay identiek aan wat je in de race ziet (ook wel eens handig hoor), maar niet wat de server ziet. In veel gevallen is er op de server contact (d.w.z. er was echt contact) maar zie je het zelf niet omdat jou client de positie van de andere auto verkeerd voorspelde.

In mijn geval snap ik het niet want in de auto live zag ik hem dwars door me heen gaan en op de server zit hij naast me en maakt niet eens contact. Zal wel een of ander gemiddelde pakken ofzo :S
Ik snap dat alle posities net anders zijn op je eigen replay en de server. Maar ik dacht dat 4x lokaal werd berekend. Dat dacht ik omdat 1x ook lokaal is terwijl slow-down via server gaat zodat je die discrepantie wel eens hebt. Hoewel 4x natuurlijk wel naar beide autos moet.

Maar schade zal sowieso wel lokaal worden berekend, dus daarom dat je schade had. Dan maakt de server replay ook niks uit. Maar neemt niet weg dat het frusterend is.

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:12

Hoogie2004

Whohooooo

Dit weekend zowaar 2 races gedaan :)

1 in de Skip op Lime Rock. Dat zal echt nooit mijn favoriete baan worden... Al met al ging het wel redelijk, maar het was niet echt spannend ofzo. Veel in de leegte rond gereden.

De ander was in de Star Mazda op Sebring, die combi blijft leuk, en daar 4e geworden. Hele race in gevecht geweest met de gast die voor me finishte en de 2 man die achter me reden. Veel positiewisselingen, en er werd heerlijk fair gereden :)

My iRacing profile | Strava

• Kyp5ki
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21-08 17:35
The_FrankO schreef op donderdag 24 september 2015 @ 22:32:
[...]

Geen slechte keus om die series te rijden. Ik zei het vorige week al, die Spec Racer Ford is een erg leuk wagentje. Mid Ohio is een enorm gave baan maar kan inderdaad lastig zijn. Ik doe de races op woensdag avond.

[...]
Mid-ohio is zeker een gave baan maar voor mij loopt hij deze week voor geen meter dus heb ik besloten om alvast te gaan oefenen voor week 3 op sonoma.

iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Vanavond een leuke close race combi!

GoT | Monday Tournament 15S3-W328-09-15
Car(s)Track(s)
SCCA Spec Racer Ford
SCCA Spec Racer Ford
Fuel100 % (+/- 26,5 L)
Extra weight0 Kg
Basic contentYes
Sonoma Raceway - Cup (Heat 1)
Sonoma Raceway - Cup
Day or NightDay
Pit stalls43
Basic contentNo
Program (CET)
Heat 1
Free practice / Warm-up20:00 - 21:00 (60 min.)
Qualification21:00 - 21:15 (15 min.)
Race21:15 - 21:35 (20 min.)
StartStanding
MC Grid-
Grid orderQualification
CautionsLocal
Restart-
Fast Repairs1
Disqual. Inc's-
Heat 2
Free practice / Warm-up21:45 - 21:55 (10 min.)
QualificationBased on Heat 1
Race21:55 - 22:25 (30 min.)
StartRolling
MC Grid-
Grid orderSequential (inverted) (Previous race/heat)
CautionsLocal
Restart-
Fast Repairs1
Disqual. Inc's-
Weather
TemperatureHumidityFogWind speedWind directionSky
RealisticRealisticRealisticRealisticRealisticRealistic

Helaas ben ik vanavond verhinderd. Nick zal de 2de heat hosten. Have fun!

• ThiJor
Ik had zelf een redelijk goede racezondag in de Ford GT: 3 races, 3 keer gewonnen. In de eerste 2 was de tegenstand niet van het hoogste niveau, in de 3de toch wel. Ik sta nu 2de in de stand, op 1 puntje van de leider. Het probleem daar is dat de rijders rond me in de stand Australiërs/Nieuw-Zeelanders zijn, en die rijden op totaal andere tijdstippen. Een rechtstreeks duel is dus niet mogelijk.

Ik ga misschien toch eens proberen voor het kampioenschap te gaan. De voorbije seizoenen heb ik alleen maar af en toe een race meegepikt.

Mijn iRacing profiel

Pagina: 1 ... 97 ... 122 Laatste

Dit topic is gesloten.