Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

iRacing: 2015 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 96 ... 122 Laatste
Acties:
  • 314.060 views

Onderwerpen

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:09
Nice! Ziet er ook goed uit op de witte velgen. Enjoy!
Ik had 'm zelf op de grijze gezet: Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/h7ZTRMc.jpg

[ Voor 45% gewijzigd door gtrNL op 20-09-2015 23:49 ]

iRacing Profiel

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-11 07:20
Welke kleurcode gebruik je voor die grijze velgen?

Mijn iRacing profiel

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-11 16:42

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

External tv replay

showcase met greg hill

Full detail low fov
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=sn9-RUQC_4U]
Deze moet nog een uurtje uploaden

Houd er rekening mee alles is nog wip

[ Voor 8% gewijzigd door BruceLee op 21-09-2015 06:19 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

• Gruwel84
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21-10 09:32
Trouwens gisteren nog een flyer opgepakt op de expo, er is een promocode voor nieuwe leden, 3 maanden gratis. Weet niet of die al was toegevoegd maar heb hem voor de zekerheid even bewaard. PR-RINGEXPO2015

iRacing Profiel

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-11 20:39
Schijnbaar is er een bug dat niet iedereen in een race dezelfde track conditions heeft.

http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3332664.page

Behoorlijk kwalijk als dit het geval blijkt te zijn.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
tja wat zit ik al een week te zeggen 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

blijkbaar gaat de patch van vandaag het oplossen of toch proberen. moeten dit fixen voor BES pro anders ga je een shitload gezaag horen

[ Voor 49% gewijzigd door dabelg op 21-09-2015 08:22 ]

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:00

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter

Interview met steve. Enige interessante is de melding dat de Nürburgring en de Norschleife over 6 weken beschikbaar zijn. Dat is begin november. Mid season update??

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

• gtrNL
ThiJor schreef op maandag 21 september 2015 @ 00:52:
Welke kleurcode gebruik je voor die grijze velgen?
Uit m'n hoofd Matte #1E1E1E

Is het bekend waarom ze gaan voor die mid-season update? November hoor je nu aan alle kanten. Vind het niet erg of zo. Maar wel benieuwd waarom ze daarvoor kiezen.

iRacing Profiel

• deRidder
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 03-09 12:11
Het stond als optie op het Road Warrior shema als laatste endurance in november of december.
Misschien dat ze dat graag willen halen. Anders weet ik het ook niet.

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Omdat ze weten dat deze baan zo belangrijk is voor de huidige en potentiële members? Omdat het moet van een contract? Combinatie van beide?

Het is niet de eerste keer dat ze een mid-season update doen voor content.

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19-11 21:21
Het was gezellig op de SimExpo.

Wolfgang Reip in de Heusinkveld Engineeering Reiza simulator:

Even later een luide knal en een beetje rook uit de controllerbox van Leo Bodnar :+
[YouTube: https://youtu.be/fjQ_O-V3OYY]

• Gogol
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-11 08:28
Gruwel84 schreef op zondag 20 september 2015 @ 23:30:
[...]
Meest voor de hand liggend put ik uit mijn eigen ervaring, dat is het 'krampachtig' rijden bij de start/openingsfase.
Nogmaals weet ik niet of dit voor jou opgaat.
Ik heb voorheen vaak erg gespannen gereden bij races, wat mijn rijden beinvloedde, niet ten positieve.
Als je er last van hebt, weet je precies wat ik bedoel.
Volgens mij is het dat niet. Ik heb het wel gehad dat ik pijn in mijn schouders kreeg, maar daar heb ik geen last meer van. Volgens mij ben ik redelijk ontspannen.
Misschien rem ik te hard waardoor een ander achterop rijdt. Ik geef misschien ook nog te veel ruimte waardoor de kans op ongelukken toeneemt.
Wat me wel verbaast is dat vaak degene die aangereden wordt veel schade heeft en de dader er mee wegkomt (vliegt zelfs door de lucht).
Ik zal in ieder geval je raad ter harte nemen. :)

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Danny heeft nog een paint af! Deze keer voor de BMW waar Wim, Bob en Ik gaan proberen te qualificeren voor de Blancpain GT Pro series:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/RVrP2f3.jpg

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

• dabelg
OW mooi kan je deze linken zet ik deze ook voor sprint :)

• Linc

Linc

mzzl

Jep :P

• gtrNL
Joep heeft de linkjes ook. Ik verwacht ze binnenkort op de GoT website.

iRacing Profiel

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
Als ik me niet vergis word het vanavond een avondje dit

Afbeeldingslocatie: http://sio.midco.net/~skunkintegra/desktop/redlineITR.jpg

oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo oOo

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

• Sambaggio
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 14:11
Ik zal me eens fatsoenlijk voorstellen hier ,mijn naam is Bas en ik ben 33 jaar en gek op auto en motorsport. Ben sinds 2011 lid van iracing en heb me vooral bezig gehouden met practice om constant te worden,ben geen alien maar kan wel aardig meekomen in de subtop! Zou nu graag langere races gaan rijden en dat gaat beter in een team dus zou graag met anderen willen gaan rijden!

iRacing profiel

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 09:21
Nou na goed nachtje slapen, even nog F1 meegepakt. (wat een race...)

Erg gezellig was het heren, zaterdag met Frijns en Vanthoor gesproken achter de pitsboxen. (zo relaxed en Frijns blesseert Niel bijna, met dat bord.) :o

Toen op jacht voor Niel naar Dusseldorf en nog iemand (even vergeten wie), dus we kwamen op veel plekken.
Nog even de Heusinkveld's en Bodnar geprobeerd, iedereen klaagde over zwaar sturen. (waar ik echt bijna geen last van had eigenlijk)

Zondag vroeg de Q nog even meegepakt, daarna direct in de rij bij IRacing voor de Nurburring.
Was een leuke race, helaas werd ik afgeknepen toen we 2 wide reden door T2-3 en gingen we er beide af.

Rondje circuit gedaan tijdens de race, waar de arendsogen van Tim (W) goed van pas kwamen en hij veel gelijk had. (not afraid to admit it Tim):+
Toen ik naar de auto liep sprak ik Atze Kerkhof nog even vluchig, was wel leuk.

Wat had IRacing het goed voor elkaar met de VIP room, s' avonds lekker eten en s'ochtends een ontbijtje.
(jammer alleen van de entree op de baan, maar wat is nou €30,- voor een weekendje circuit)
Tevens heb ik nog uit betrouwbare bron vernomen dat Nordschliefe 100+ gridslots krijgt. (het zei met Shared pitboxes)

(zal nog even de video's en foto's bekijken of het iets is geworden en later posten.)

iRacing Profiel

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Ithric schreef op maandag 21 september 2015 @ 12:18:
en Frijns blesseert Niel bijna, met dat bord.) :o
Het was Vanthoor trouwens. ;)

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Sambaggio schreef op maandag 21 september 2015 @ 11:54:
Ik zal me eens fatsoenlijk voorstellen hier ,mijn naam is Bas en ik ben 33 jaar en gek op auto en motorsport. Ben sinds 2011 lid van iracing en heb me vooral bezig gehouden met practice om constant te worden,ben geen alien maar kan wel aardig meekomen in de subtop! Zou nu graag langere races gaan rijden en dat gaat beter in een team dus zou graag met anderen willen gaan rijden!
Welkom!
Jouw iRacing profiel link bevat overigens een 's' achter 'member' in de link. Die moet je even verwijderen ;)
Ithric schreef op maandag 21 september 2015 @ 12:18:.....Erg gezellig was het heren.....
Idd. ;)

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-11 15:57

Arfman

Drome!

Hou eens op met al dat gezellige en sociale gedoe, nu wil ik volgend jaar ook :+ (ja, zei ik vorig jaar ook maar nu echt :P)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• dabelg
ja allemaal hoe goed vip was tja hoop dat iracing jullie namen in excel steekt en anderen de kans geeft volgend jaar maar dat zal ook wel soon zijn :+

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 18:20

derx666

mecker ende blaet

Was erg gezellig heren !! (hihihi Arfman :) ). Hopelijk volgend jaar weer een VIP ticket, want voor alleen de expo vind ik het niet echt de moeite.

Zaterdag 25 credits verdiend met de quiz, diverse mensen gesproken, nog even bij Heusinkveld geouwehoerd, tijd in de VIP doorgebracht en gecontroleerd of iRacing de vangrail op de Nordschleife goed gemodeld had :P Beetje jammer van de brakke "rig" in de VIP room, mja... Viel wel op dat deze toch de meeste tijd door skeijmel of glnk in gebruik was :)
Zondag verder gegaan met ouwehoeren en smiddags naar de bes race gekeken. Belabberde safety car procedure btw. Ik weet niet wie die SC aanstuurde, maar de 1e keer mistte ie bijna P1 op te pakken. Het lukte alleen omdat P1 vol in de remmen ging waar de SC stond aan het einde van de pitstraat. de 2e SC ging helemaal de soep in. De leider was al 2x voorbij gereden, en toen reed hij maar weg toen P2 en P3 eraan kwamen. pffff..... P1 heeft zich uiteindelijk maar laten terugzakken tot achter de SC. Na de diverse pitstops bleek dat de McLaren van het team waar Shane v. Gisbergen in rijdt op P1 te liggen met een voorsprong van zo'n 10s. Daarachter was het gevecht tussen P2 P3 en aan het einde ook P4 erg spannend. Paar mooie inhaal acties gezien. Na de race eigenlijk meteen naar huis gegaan.

Erg gezellig weekeinde gehad, en zeker weer voor herhaling vatbaar!

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

• glnk
Ik heb tussen de middag ook nog een rondje gedaan op de echte Nordschleife ;)

Brandstof lampje brandde al bij het begin van de lap (amber kleurige lampje in de rechter klok) en de reseterende kilometers tikken rap af. Op een gegeven moment zag ik dat er 0km op de boordcomputer stond dus heb wat brandstof bespaard in het laatste stuk en de lange file bij de uitrit voorbij gereden. Ik moest het wel even uitleggen aan een marshall. Bij het tankstation moest ik 52 liter tanken en er gaat 55 liter in inclusief reserve. Uit ervaring weet ik dat de motor afslaat met nog 2 liter erin dus het was echt op de laatste liter naar het tankstation rijden :)

• Linc

Linc

mzzl

Goed excuus als je ziet dat je je target tijd niet gaat halen :P

• glnk
Linc schreef op maandag 21 september 2015 @ 13:39:
Goed excuus als je ziet dat je je target tijd niet gaat halen :P
Jup. Maar puur om voor rondetijden te rijden was het toch al te druk. Ik had overigens ook problemen met het rempedaal. Die trapte ik steeds dieper weg waardoor ik niet meer kon blippen onder het remmen/schakelen. Flex in de rubber remleidingen?

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
glnk schreef op maandag 21 september 2015 @ 13:50:
[...]

Jup. Maar puur om voor rondetijden te rijden was het toch al te druk. Ik had overigens ook problemen met het rempedaal. Die trapte ik steeds dieper weg waardoor ik niet meer kon blippen onder het remmen/schakelen. Flex in de rubber remleidingen?
2 mogelijkheden:
1) Idd flex in de remleidingen (wij reden met gewapende leidingen)
2) Overhitting van de remvloeistof en daardoor het comprimeerbaar worden. Want er komt lucht in de remleidingen door het 'koken'.

Ik gok op het 2de....

• aicaramba
iracing is offline?

Het lijkt me dat de bug van de verschillende track condities in één race voor verschillende rijders, wordt aangepakt?

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Ja, er was een update voor vandaag gepland.

edit:
de update is pas om 16:00 onze tijd.

[ Voor 35% gewijzigd door Niellie41 op 21-09-2015 14:22 ]

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 18:20

derx666

mecker ende blaet

JoepW schreef op maandag 21 september 2015 @ 13:56:
[...]

2 mogelijkheden:
1) Idd flex in de remleidingen (wij reden met gewapende leidingen)
2) Overhitting van de remvloeistof en daardoor het comprimeerbaar worden. Want er komt lucht in de remleidingen door het 'koken'.

Ik gok op het 2de....
"oude" remvloeistof lijkt me. Wellicht is het verstandig als je vaker Nordschleife of trackdays doet om een upgrade voor je remsysteem te overwegen. Schijven/blokken/klauwen/remleidingen...

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

De fix voor vandaag:
Weather

- Fix issues where various types of sessions that are supposed to have identical weather were using different skies, which have different sun positions and angles and intensities, causing the new dynamic track surface to heat differently.

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
En geen lokale software update....

Vanavond een beetje een bizarre race (met fixed setup!) in ons monday tournament:
GoT | Monday Tournament 15S3-W221-09-15
Car(s)Track(s)
Ruf RT 12R C-Spec
Ruf RT 12R C-Spec
Fuel60 % (+/- 54 L)
Extra weight0 Kg
Basic contentNo
Autodrome Nazionale Monza - Combined without chicanes
Autodrome Nazionale Monza - Combined without chicanes
Day or NightDay
Pit stalls46
Basic contentNo
Program (CET)
Heat 1
Free practice / Warm-up20:00 - 21:00 (60 min.)
Qualification21:00 - 21:15 (15 min.)
Race21:15 - 22:00 (45 min.)
StartStanding
MC Grid-
Grid orderQualification
CautionsLocal
Restart-
Fast Repairs2
Disqual. Inc's-
Weather
TemperatureHumidityFogWind speedWind directionSky
26° C55%0%3 Km/uNPartly Cloudy
Fuel limit to be determined

Tot vanavond!

• -PassY-
Even een kleine note voor vanavond

De gearbox is goed gaar na de update. Hier zit een een behoorlijke bug in, en als je in auto blip/clutch rijd, dan sta je zo 180 graden gedraaid binnen no time. De oplossing is alle assists uit, en bij het terug schakelen een gigantische blip te geven.
Ook zonder assist wil het nog wel eens mis gaan. Maar je mist dan alleen de downshift (vooral naar zijn 2 en 3), en die zullen er vanavond niet al te veel zijn :+

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

• gtrNL
Ik vroeg me al af wat voor verrotte set-up ik had staan toen ik dit weekend screenshots aan het nemen was met de c-spec. Elke bocht stond ik dwars.

iRacing Profiel

• Arfman

Arfman

Drome!

gtrNL schreef op maandag 21 september 2015 @ 14:55:
Ik vroeg me al af wat voor verrotte set-up ik had staan toen ik dit weekend screenshots aan het nemen was met de c-spec. Elke bocht stond ik dwars.
Dat heb ik ook, maar dan met elke auto. Gebrek aan talent heet dat :+

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
De nieuwe GoT skins voor de BMW en Ruf zijn beschikbaar op de memberpagina van onze site:
http://www.got-racing.eu/wp/?page_id=252

• Ithric
Hierbij alvast mijn video en foto's

(video is nog niet klaar met uploaden anderhalf uur nog ongeveer.. :D )

Foto album:
Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Foto-IXWPIWUS-D.jpg
(link)

iRacing Profiel

• glnk
derx666 schreef op maandag 21 september 2015 @ 14:11:
[...]

"oude" remvloeistof lijkt me. Wellicht is het verstandig als je vaker Nordschleife of trackdays doet om een upgrade voor je remsysteem te overwegen. Schijven/blokken/klauwen/remleidingen...
4 Maand oude remvloeistof. ATE Typ200 racing vloeistof zit erin.

Maareh wat vonden jullie van de CSWv2? Ik vind mijn G25 nog steeds stukken beter :P
Ik ben nog steeds op zoek naar een waardige opvolger. De LeoBodnar Simsteering v2 was wel indrukwekkend.

[ Voor 14% gewijzigd door glnk op 21-09-2015 16:42 ]

• Linc

Linc

mzzl

glnk schreef op maandag 21 september 2015 @ 16:38:
[...]

Ik zou sowieso die rubber remleidingen vervangen door staalomvlochten. En inderdaad remvloeistof met een hoog kookpunt, maar zo te lezen heb je dat al.

• spoonbe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-07 12:50
[...]

Maareh wat vonden jullie van de CSWv2? Ik vind mijn G25 nog steeds stukken beter :P
Ik ben nog steeds op zoek naar een waardige opvolger. De LeoBodnar Simsteering v2 was wel indrukwekkend.
ik heb de csw op de iracing stand geprobeerd en kzou mijn v1 niet upgraden naar een v2

kan wel zijn dat die instellingen niet echt denderend stonden.

de bodnar heeft me overtuigd om ooit voor een OSW te gaan

iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
[...]

Dan zou ik voor de omvlochten remleidingen gaan ;)
En de CSWv2 waren en flink uitgewoond en stonden allemaal K.. afgesteld (in iRacing en in de FW van Fanatec). Slechte reclame voor Fanatec.
En tja de Bodnar ging wel in rook op :X
Ik snap ook echt niet dat ze allemaal die FFB zo hoog zetten....

• -PassY-
JoepW schreef op maandag 21 september 2015 @ 16:57:
[...]

Ik snap ook echt niet dat ze allemaal die FFB zo hoog zetten....
Waarschijnlijk omdat veel mensen denken: "Meer is beter"

Ben zelf tevreden over mijn CSW, al raad ik hem nu niet aan omdat dat prijs gewoon te hoog is

• glnk
Zo'n 1995 V12 F1 auto zal best zwaar sturen in het echt. Maar ik heb ook de Mitsubishi Rallycross wagen getest. Op zand stuurde het een stuk zwaarder dan ik zou verwachten met zo'n auto/combinatie. Los van dat was de feedback wel super smooth en gedetailleerd. Het voelde ook erg solide aan allemaal. De cockpit die Niels gebouwd heeft. Waarschijnlijk wordt die later dit jaar nog aangeboden als kit samen met de aluminium tubes van Motedis.

[ Voor 38% gewijzigd door glnk op 21-09-2015 19:00 ]

• spoonbe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-07 12:50
ik wil voor die brackets voor de triple screen die zagen er fantastisch uit

iRacing Profiel

• BruceLee

BruceLee

ik heb de nordschleife laps opnieuw geupload nu in originele HD kwaliteit
@ het hotel heb ik de filmpjes behoorlijk moetten comprimeren om ze te uploaden.
hier voor de die hard fan de betere kwaliteit scheelt een hoop!

here for the fans :mrgreen:

Onboard low fov

YouTube: iRacing Nurburgring Nordschleife HD Onboard

Exterior tv cam

YouTube: iRacing Nurburgring Nordschleife HD Exterior TV Cam

Greg hill showcase.

YouTube: iRacing Nurburgring Nordschleife HD Showcase Greg Hill

• Ithric
Rond 18.00 zondag was Lopez (WTCC) boven meen ik. (die gaf wat verbeterpunten door)
Wel leuk om te zien. 8)

[ Voor 66% gewijzigd door Ithric op 21-09-2015 19:24 ]

iRacing Profiel

• glnk
Robb Holland was dat, BTCC coureur. :P

• Arfman

Arfman

Drome!

Dat verbaast me niks :D

Ik ben supertevreden met de CSWv2. Ik heb hem dan ook imho echt goed afgesteld (persoonlijk natuurlijk), FFB goed ingeregeld en ik kan gewoon het verschil voelen tussen koude en warme banden, wanneer je de boel dreigt te verliezen, etc.

Laat onverlet dat ik met de huidige prijzen niet snel een CSWv2 aan zou raden. OSW is me nog net iets te veel hobby houtje-touwtje (met name door het gedoe/vertraging met Ollie en als je een stuur wil met flippers betaal je je blauw, en dat is echt wel een must voor mij), AccuForce heeft SimCommander nodig (dus no go) en een Bodnar .. tja, het zal vast fantastisch zijn maar je bent iets van 4K kwijt geloof ik plus nog de kosten voor een rig.

Anyway, straks lekker rijden met de C-spec. Nog niet gereden na de update dus ben benieuwd. Autoblip doe ik al jaren niet aan dus ik ga nooit misschakelen >:)

• Ithric
glnk schreef op maandag 21 september 2015 @ 19:47:
Robb Holland was dat, BTCC coureur. :P
Oo, dacht hem te herkennen als Lopz. (lol) >:)

iRacing Profiel

• BruceLee

BruceLee

@ the sim expo 2015

wat is de naam van deze simulator

upracer

heusinkveld engineering
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=qITgPF9zUuw]

[ Voor 11% gewijzigd door BruceLee op 21-09-2015 20:06 ]

• gtrNL
Arfman schreef op maandag 21 september 2015 @ 19:54:
Autoblip doe ik al jaren niet aan dus ik ga nooit misschakelen >:)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/TdlNs9O.gif

iRacing Profiel

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Ithric schreef op maandag 21 september 2015 @ 20:03:
[...]

Oo, dacht hem te herkennen als Lopz. (lol) >:)
Scheelt niet veel.
Afbeeldingslocatie: http://www.automobilsport.com/uploads/_neustart3/december-20-2013/wtcc-lopez-citroen.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.touringcartimes.com/wp-content/uploads/2014/01/ASI_140109_PC100-630x354.jpg

• dabelg
Verdomme juist gekloot door p1 gt3 race gaat ie op groen off throttle en heel de rechtse rij rijdt in mijn gat.

• Arfman

Arfman

Drome!

45 minuten geoefend, nog geen misshift gehad >:)
sk1llz

• -PassY-
Ik heb me goed vermaakt vanavond :)

P7 in de Q zonder draft, beetje rustig aan gedaan bij de start en gewacht tot de kop groep wat uitdunde tot Paul, Marco en ik overbleven. Geen idee waarom, maar ik had op een gegeven moment een gaatje van 1.5-1,6s. Dus even pushen dacht ik nog. Het is maar een beetje voor de draft weg is achter mij.

En toen ging ik iets te hard uit Ascari :+ En hard in de vangrail. En toen ik pas door had hoe de auto ongeveer op de "weg" stond, merkte ik dat ik boven op Marco lag :>

Maar wel vet over de oval heen in L1 :D

Afbeeldingslocatie: https://bwqjeq.dm2302.livefilestore.com/y3pZuyao-jtwIQR71qhdu6doWjt3gJJndunQS_0tGo3cWk2uO0i5ojIiEKnlHPObuQykeuwsWl7P2tiU5coEJ-ebdW56GX8XHLQ45OhDI7FS9tZpiBtwH_zV4TqGskVdKJSv9n1IKVH9rOQFBerWWsucvekIgTgaI9vExE_lexqdyA/1.jpg?psid=1

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:50

Fuelke

Forza Ferrari

Over de Got race kan ik kort zijn, te weinig vertrouwen onder het remmen voor de echte bochten, en in ronde 2 of 3 ging het mis bij het uitkomen van de Ascari en was de zin meteen over. Het duurde sowieso al een hele tijd eer ik nog maar een normaal rondje kon afwerken.

Ook nog een vreemd moment: bij de start liet ik Joep en Michel achter (omdat die laatste bleef staan toe het licht op groen ging), ze waren niet te zien in mijn F3, daar doken ze pas in op toen we richting Curva Grande reden :?
Ben nu wel de replay vergeten checken om te zien of ze daar in te zien waren.

Toen ik klaar was met de GoT race had ik zin om een oval race te rijden. Gekeken welke fixed series er eerst een race had, bleek de NASCAR B te zijn. Jullie zullen waarschijnlijk denken dat het een stom idee is om met mijn talent zomaar onvoorbereid in een race te springen, maar voor oval vind ik het minder een probleem.

Het werd wel een bizarre race, ik wou rustig achterin rijden en we gingen wel zien. Tot ronde 20 ... caution komt uit, hele veld binnen behalve ik. Ik dacht even een rondje aan de leiding en dan gaan we vers rubber halen. Klaar om te pitten ... Pitlane closed. :?

Dan heb je dus een probleem. Bij de herstart meteen netjes aan de binnenkant gaan rijden, hele veld voorbij. Kom ik om het backstrech weer den baan op, maak een halve spin. Weer aangezet op een ronde achterstand. Bij de volgende caution ronde teruggekregen. Lag rond plaats 10 toen er een nieuwe caution kwam, met nog 4 ronden te gaan kwam de herstart.

Voorlaatste ronde lag ik op P9, met nog een minikansje op een plaatsje hoger. En dan komt de afsluiter van deze race: een contact rond plaats twee. Plaatje hieronder geeft het weg: ik beëindigde de race uiteindelijk als derde :D

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/VJycCvnqxW46x2Qi7MoYuAKa/full.jpg

http://members.iracing.co...nid=14648825&custid=56527

[ Voor 4% gewijzigd door Fuelke op 21-09-2015 23:17 ]

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• Arfman

Arfman

Drome!

Haha Fuelke :D

Race (en practice) gisteravond waren wel leuk. Auto was zeer tricky en de baan .. tsja. Remmen werd elke ronde moeilijker. In de race ging het eerst nog wel goed, tot ik hem vlak voor de pitstop kwijtraakte in de Parabolica. Zowat het hele veld voorbij moeten laten en terwijl ik de pits in reed hoor ik onze dochter huilen. Dus snel daarnaartoe en met bijna een ronde achterstand weer achter het stuur gekropen. Paar rondjes gedraft met Maykel maar die raakte hem ook kwijt in Parabolica. Toen ik daarna zelf hem in de muur kleunde in de Variante della Roggia was ik er ook wel klaar mee :P

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:23

BM

Moderator Spielerij
Viel niet tegen. Moest nog updaten (had nog niet gereden sinds nieuwe build), en was pas tegen half 9 in de server. Uiteindelijk viel het me qua pace niet tegen. Begin van de race heel voorzichtig gedaan (en zag verder ook geen hele gekke dingen om me heen, netjes!). Uiteindelijk na een kwartiertje ofzo door Nick geraakt in de Ascari nadat er voor vanalles gebeurde. (no hard feelings!). Pits in, nieuwe auto, en door. Nog tijdje met Michel en Arjan kunnen draften maar uiteindelijk een beste tankslapper in Parabolica, en toen was ik er wel een beetje klaar mee :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• tim.w
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13:53
Was leuk om een aantal mensen van het GOT forum in het echt te ontmoeten.
Sim expo was kleinschalig maar zeker de moeite waard. De Heusinkveld rig maakte zoveel indruk dat ik besloten heb om ook voor een 80/20 oplossing te gaan. Rseat Rs1 staat dus te koop.

V&A aangeboden: Rseat RS1 nieuwstaat

• Zoef1
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-11 13:12
Mijn Radeon HD7950 lijkt het te begeven na 3,5 jaar trouwe dienst. Op willekeurige momenten tijdens het iracen crasht de kaart met verticale grijze/blauwe strepen op alle drie de schermen (eyefinity). Kaart is nooit overklokt geweest en temperatuur lijkt OK met openhardware monitor. Het is blijkbaar een regelmatig voorkomend probleem, maar nergens vind ik een oplossing en de kaart is ook uit garantie. Nieuwste AMD driver geïnstalleerd maar het probleem blijft.

Ik vermoed dat laten repareren geen optie is? Vandaar de vraag: door welke nieuwe kaart Nvidia/AMD zou ik deze kunnen vervangen? Ik speel alleen iracing en altijd op drie schermen en zou graag met een minimum aan 100FPS kunnen draaien, uitgezonderd gekende FPS dips op bv. COTA, Spa, Motegi. Geen probleem voor mij om allerlei eyecandy wat terug te draaien zolang de rijervaring maar OK is.

Zelf zie ik niet echt het bos door de bomen met de huidige branding van grafische kaarten, anders gezegd: ik snap de branding-namen niet meer. En blijkbaar zijn er nog steeds geen betaalbare kaarten die het noemenswaardig beter doen dan de 7950? Ik zou er dus niet te veel geld aan willen geven, zo een 200 euro. Alle tips meer dan welkom!

iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
tim.w schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 09:33:
Was leuk om een aantal mensen van het GOT forum in het echt te ontmoeten. ....
Idd Tim. Wel kort.
Ik ben nog bezig geweest om meer VIP kaarten te regelen en Kevin heeft echt zijn best gedaan, maar helaas wilde de organisatie er niet meer geven.
Ik kreeg uiteindelijk 1 extra die ik met Nick heb gedeeld.

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-11 13:07
Jep nog bedankt Joep :) Was leuk om even boven te kijken.

De race gisteren was niet zo super. Ik verloor iets van 10 plekken in de eerste ronde omdat ik voorzichtig wilde doen en gewoon aan wilde sluiten, maar blijkbaar is 3 wide in T2 leuker dus dat gebeurde er... goed, het ging deze keer goed maar het was close en zo onnodig in de eerste ronde. Maar dat is altijd met draft tracks, mensen zijn te bang om de draft kwijt te raken en dan gaan ze aanvallen, waardoor ze juist de draft kwijtraken. Ik zat na een rondje in een leuk groepje opzich maar door het vechten was de lead pack al niet meer in te halen dus de race was eigenlijk al zo goed als voorbij.

Iets later remde Bas iets te laat en spint voor me waardoor ik schade had en helemaal niet meer mee kwam. Daarna maakte ik zelf nog een stomme fout, ik zag BM wijd gaan uitgaan Ascari en dacht er wel naast te kunnen prikken op de exit zodat ik voor parabolica er voor zou zitten, maar ik raakte de curb en dat lukte dus niet, sorry :(

Toen maar gestopt want na de tow was de rest al de pit uit, ben maar de Lotus gaan oefenen op dezelfde baan (maar dan met tweede chicane), 100 keer leuker omdat die auto wel de bocht om gaat zelf met laagste downforce ;)

Mijn iRacing profiel

• Fragbeestje
  • Laatst online: 20-11 08:43
Het was wel een vreemde race gisteren. Ik was ook pas vrij laat op de server en het heeft heel wat pogingen geduurd voordat ik een rondje foutloos rondkwam. Ik was blijkbaar al vergeten dat die c-spec uitgerust is met fietsremmen. Dat ze elk rondje slechter werden hielp ook al niet veel.

Eigenlijk geen enkel rondje in de draft kunnen rijden dus had ik er niet zo'n goed oog in voor de race omdat ik er toch een dikke 2 seconden langer over deed dan de meeste andere rijders.
Ik was dus redelijk verbaasd dat ik tijdens de Q dan toch vrij ver vooraan stond.

De race zelf ging redelijk goed van start en in het begin toch maar wat ingehouden en aansluiting kunnen houden met de kopgroep.

Na een poosje ging het redelijk hard mis tussen Rudy en nog een ander persoon (naam even kwijt) en daarna zat ik enkel nog samen met Paul rondjes te rijden.
Ondertussen had ik ook al door dat er een mug in de kamer zat die het blijkbaar geweldig vond om te pas en te onpas even langs te vliegen.

Ook pit entry had ik niet goed geoefend en dankzij Paul z'n fake actie ging het maar net goed en had ik net geen penalty en reed Paul nog een rondje verder :+

Maar blijkbaar had Paul een heel goede pitstop want lag plots toch een 5-tal seconden achter.

Dennis kwam na m'n pitstop gestaag opzetten en ik wou aansluiten bij hem om het gat naar Paul dicht te rijden. Maar toen kwam die rotmug net op een slecht moment even op m'n gezicht zitten en doordat ik die een mep wou verkopen mis ik m'n rempunt voor de parabolica en was ik direct de draft van Dennis kwijt. Dan maar rustig m'n rondjes verder uitgereden en de 3e plek behouden.

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

• -PassY-
Wat zit iedereen toch te klagen over de remmen :+ Gewoon eerder remmen en rekening houden dat er geen downforce aan de voorkant is :) Goed en hard remmen is 1 van de leukste dingen in deze auto vind ik

Andersom herken ik het wel een beetje. Zal vanavond weer flink wat moeite hebben om een rempunt te vinden in de SM. En als ik denk dat ik al extreem laat en hard rem, dan rem ik alsnog 50m te vroeg waarschijnlijk :D
Daarna zal ik denk ik veel moeite hebben om de bochten snelheid in te schatten met al die downforce, en als de sessie is afgelopen zal ik waarschijnlijk een beetje op snelheid zijn :+

• deRidder
Hier een kort filmpje van gisteren.
Eerst spin ik in Ascari tijdens de practice en wordt leuk gelvolgd door 2 andere. En tijdens het weg rijden spinnen we nog eens. 8)7

Vervolgens de start van de race met het draft festijn. Echter zodra we bij de bochten komen spin ik omdat ik net op het gras zat. :F
Gelukkig gleed ik precies tussen iedereen door!

• -PassY-
Best raar. In mijn sessie zag ik mijn nieuwe GoT skin al, maar jij zag schijnbaar nog mijn oude skin.

• NickThissen
Ik hoop dat er wat mensen mee doen in de Star Mazda vanavond, ik weet uit ervaring dat Sebring en SM een ERG leuke combo is, en met de setup die ik vorige week had voelde de auto echt heel goed. Die was van Mark Ursel en hij heeft deze week weer een setup dus we hebben al een goeie basis denk ik.

Mijn iRacing profiel

• deRidder
-PassY- schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 12:39:
Best raar. In mijn sessie zag ik mijn nieuwe GoT skin al, maar jij zag schijnbaar nog mijn oude skin.
Ah, inderdaad. Volgens mij duurd het wel even voordat iedereen het ziet als je iets upload naar TP. Dus als je dat gister pas had gedaan.
Of misschien dacht TP dat hij je paint niet hoefde te downloaden omdat ik vorige week nog in een C-Spec sessie met je zat.

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Vanmorgen heb ik eens naar de stand gekeken van de Late Model Series. 18(!) mensen uit de Benelux hebben al mee gedaan. Best leuk om te zien. :)
http://members.iracing.co...t/50/3329628.page#9248732

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Bah...
Echt een ouwe koe...
(Hier stond iets over billion laps, maar dat is heeeeeeeeeeeeeel oud nieuws.)

[ Voor 154% gewijzigd door JoepW op 22-09-2015 15:24 ]

• Scr33x0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-11 20:43
Haha :)

Hebben jullie dit al gezien:
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3332825.page
en

Blijkbaar heb je nog steeds verschillende condities onderling, zelfs in races..

• Red Baron
  • Laatst online: 12:36
Ik kan wel een beetje extra grip gebruiken in de WCS race van zaterdag. :9

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

• -PassY-
Meer vleugel zetten? :+

• Martinoes
  • Laatst online: 09-04-2020
NickThissen schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 12:44:
Ik hoop dat er wat mensen mee doen in de Star Mazda vanavond, ik weet uit ervaring dat Sebring en SM een ERG leuke combo is, en met de setup die ik vorige week had voelde de auto echt heel goed. Die was van Mark Ursel en hij heeft deze week weer een setup dus we hebben al een goeie basis denk ik.
Ik ben er vanavond weer bij :)

iRacing Profiel

• dabelg
Scr33x0r schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 15:25:
[...]

Haha :)

Hebben jullie dit al gezien:
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3332825.page
en

Blijkbaar heb je nog steeds verschillende condities onderling, zelfs in races..
Yep leybaert had het gezien in mijn gt3 sessie en heb ook support ticket aangemaakt gaat zaterdag shitload aan gezaag geven ;)

• nickkoole
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-11-2024
Hey allemaal,

Er staan grote evenementen voor de deur in iRacing.
Met deze grote evenementen voor de deur is het GES Team op zoek naar rijders om het team te komen versterken!
Geïnteresseerd lees dan verder!

Op zoek naar Rijders?
Pascal Teunissen en ik (Nick Koole) zijn op zoek naar extra rijders om zich aan te sluiten bij het team voor de Gathering of Tweakers endurance championship.
inmiddels is de inschrijving open maar zijn we nog druk op zoek naar minimaal 1 rijder of meer.
voor de GES gaan we rijden in de C-spec, Pascal heeft afgelopen seizoen veel in de IMSA mee gereden in top3 van de klasse. zelf rijdt ik hier en daar wat wedstrijdjes ermee.

Toekomst?
eventueel willen we met dit team ook buiten de GES rijden.

wil je het team joinen, stuur dan een PM naar Pascal (-PassY-) of naar mij Nick2 (nickkoole)

iRacing Profiel

• -PassY-
4de :+ Reed mijn slechtste race in mijn iRacing carriere, en mijn directe concurent zijn beste :+ Dus in de laatste race 1 plekje verloren :( Als ik voor hem was ge-eindigd, dan was ik 3de geworden.

Maar kom mensen :D Iemand moet toch wel een klein beetje intresse hebben? En we hoeven niet te winnen :p Ik word niet liever 5de met alleen mede Tweakers bijvoorbeeld, dan winnen met mensen die ik niet ken.

• Arfman

Arfman

Drome!

Opzich superleuk die endurance races met bekenden, maar door NEO vorig jaar ben ik erachter gekomen dat dat voor mij op dit moment niet te doen is qua tijd (met name de voorbereiding). Misschien over een jaartje :)

• deRidder
Ik wil niet zeuren, maar klein en toch belangrijk detail:
-PassY- schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 19:37:
Ik word niet liever 5de met alleen mede Tweakers bijvoorbeeld, dan winnen met mensen die ik niet ken.
Maar voor iedereen: Het is echt aan te raden om mee te doen. GES is een goed georganiseerd evenement en een goede introductie om langere race te rijden in team verband. Dus als iemand twijfelt, doen!

(zelf heb ik al een c-spec team in de GES, anders zou ik het zelf doen)

• ThiJor
dabelg schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 17:35:
[...]

Yep leybaert had het gezien in mijn gt3 sessie en heb ook support ticket aangemaakt gaat zaterdag shitload aan gezaag geven ;)
Jup, en het grote volk lijkt het nog niet door te hebben omdat het niet in de General/Off-topic vermeld wordt. Gaat leuk zijn als een minder team opeens 1s sneller is dan Coanda.

Mijn iRacing profiel

• -PassY-
Waar ik vorige week best lekker ging in de SM, was het vanavond weer eens harken zoals ik wel vaker doe in dit soort auto's :D

• Red Baron
ThiJor schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 21:05:
[...]

Jup, en het grote volk lijkt het nog niet door te hebben omdat het niet in de General/Off-topic vermeld wordt. Gaat leuk zijn als een minder team opeens 1s sneller is dan Coanda.
Mjah ik volg het wel met een half oog, maar er worden wel een hele hoop dingen op een berg gegooid in die topics. Dat ze verschillende sessies van rijders met elkaar vergelijken etc.

Wat me echt een serieus probleem lijkt is dat mensen binnen een sessie verschillend weer hebben.
Daar heb ik "maar" 2 results pagina's van gezien waar dat mogelijk zo zou kunnen zijn (in Q 2 seconden voor de rest van het veld etc), dus ik vind het maar lastig te filteren om te zien hoe vaak (en wanneer) het nou voorkomt.

• dabelg
Red Baron schreef op dinsdag 22 september 2015 @ 22:26:
[...]

Mjah ik volg het wel met een half oog, maar er worden wel een hele hoop dingen op een berg gegooid in die topics. Dat ze verschillende sessies van rijders met elkaar vergelijken etc.

Wat me echt een serieus probleem lijkt is dat mensen binnen een sessie verschillend weer hebben.
Daar heb ik "maar" 2 results pagina's van gezien waar dat mogelijk zo zou kunnen zijn (in Q 2 seconden voor de rest van het veld etc), dus ik vind het maar lastig te filteren om te zien hoe vaak (en wanneer) het nou voorkomt.
Laat dat nu net het probleem zijn !!! Voor teams als coanda radicals inex is dit eigenlijk kleinigheid maar ik moet vechten voor elke 0,1 sec en als er dan een team is dat bevoordeeld is (wat je niet direct kunt spotten ) is dat heel jammer, en sorry iracing onwaardig :X

• Red Baron
Wat ik bedoel is dat er een hoop geroepen wordt, maar de enige "bewijzen" zijn mensen die naar resultaten en tijden kijken. Er zijn natuurlijk een hele hoop factoren die van invloed zijn op op ronde tijden.
  • Draft
  • Banden temperatuur/pressures
  • Dynamic weather, zeker in sessies met een flink fluctuerende wind (richting en snelheid) kan er een behoorlijk verschil in ronde tijden zitten.
Als je dan die sessie van jou als voorbeeld pakt, waar die Thomas Aich dan "verdacht" zou zijn bijvoorbeeld.
http://members.iracing.co...do?&subsessionid=14648125

Zo heel groot is het verschil met jou op p2 niet eens.
En om dan direct te concluderen dat het wel een bug moet zijn is wel erg kort door de bocht.
Het verschil hier is nog relatief klein, dus waarop moet ik dan concluderen dat het wel foute boel moet zijn?
Omdat hij #15 heeft en jij #1 bent?
Omdat zijn Q tijd veel sneller is dan zijn R beste ronde (na car contact in lap 1)?

Het enige wat je in die topics dan ziet is een linkje naar de resultaten waaruit dan de conclusies moeten worden getrokken.
Maar waar zijn replays die al dan niet laten zien of er draft in het spel is?
Of screenshots van diezelfde personen waarin de skies en/of de marble settings ingame worden vergeleken?
( http://i.imgur.com/WRSP5Ak.gifv bijv )

Dat soort dingen ontbreken, waardoor het een hoop geschreeuw is, maar nog erg weinig onderbouwing.
Bovendien is het gros van de voorbeelden ook van voor de update van de 21e waarin hieraan gerelateerde issues dus zijn aangepakt.

Nu zeg ik niet dat er niets aan de hand is en een reactie van iRacing is wel op z'n plaats, maar het zou ook helpen als er dingen wat beter onderbouwd uiteen gezet zouden worden.
En als dan ook nog het langste topic over dit issue in het Skippy sub-forum staat in plaats van in de problem reporting of general forum dan helpt dat ook niet heel erg natuurlijk.

• ThiJor
Dan ga ik dit resultaat geven: http://members.iracing.co...nid=14654040&custid=57880

Met deze verklaring door de rijder zelf: http://members.iracing.co...list/3332635.page#9251322

Voor alle duidelijkheid, race pace zit normaal mid 47, laag 48 voor mij, iets trager voor Tarmo. Hij rijdt daar in een oefensessie een volledige stint in de 46's en zelfs in de 45's. Er is wel degelijk wat aan de hand, maar er is totaal geen communicatie. Het weer is fixed in IMSA, dus daar zou het niet aan mogen liggen en een verschillende skybox zou in gelijke weersomstandigheden nooit een verschil van 2s mogen geven.

Mijn iRacing profiel

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Ik snap niet zo goed wat dit dan aangeeft. Hij heeft een andere skybox gehad in die sessie. Iedereen in dezelfde sessie zou hetzelfde hebben.

• ThiJor
2s per rondje voor een andere skybox, is dat niet ruim overdreven? Als ik dus een andere skybox krijg tijdens mijn kwalificatiesessie dan de sessie vroeger of later ben ik opeens 2s sneller?

Mijn iRacing profiel

• NickThissen
Ja, dat is het hele probleem.... je zou dezelfde skybox moeten krijgen maar dat is dus niet zo, zelfs binnen een sessie kunnen mensen verschillende skyboxes hebben. Tenminste dat wordt er geclaimt.

Mijn iRacing profiel

• aicaramba
Ook een van de kritieken is dat je een setup voor een auto maakt en dat deze door andere omstandigheden opeens minder goed kan werken. Ik weet niet of dat zoveel kan schelen, maar ik heb er op het late model forum iets over gezien.

• dabelg
er zijn genoeg voorbeelden in die thread te vinden.

mijn voorbeeld is slecht omdat ik het zelf niet eens doorhad. maar als je die gast zijn pace ziet tot die race is het heel verdacht.

er zijn genoeg voorbeelden van gasten die Q 2 sec sneller zijn dan race

en Q is lone in GT3 dus totaal geen draft, gaan het erbij laten want iracing zoals joris zegt doet totaal geen communicatie. waardoor dit eens zo fout is een week voor Q van een PRO kampioenschap. ik weet straks niet of top 40 bij iedereen verdiend is en dat is erg. Dit zijn issues die ik dacht niet te hebben bij iracing maar eerder bij rfactor en rfactor 2 met versie conflicten en mods van hier tot ginder.

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
aicaramba schreef op woensdag 23 september 2015 @ 12:49:
Ook een van de kritieken is dat je een setup voor een auto maakt en dat deze door andere omstandigheden opeens minder goed kan werken. Ik weet niet of dat zoveel kan schelen, maar ik heb er op het late model forum iets over gezien.
Dat is juist de 'fun' en uitdaging van dynamisch weer. ;)

• aicaramba
JoepW schreef op woensdag 23 september 2015 @ 13:30:
[...]

Dat is juist de 'fun' en uitdaging van dynamisch weer. ;)
Ja, alleen de kritiek is dat er geen 'weather forecast' is en dat de schommelingen te groot zijn.

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Die 2s verschil door de skybox komt doordat het bandenmodel zo heftig reageert op de temperatuur van de baan. Hier zouden nu mee bezig zijn. Dit zal, als het goed is, veel problemen moeten oplossen.

De skybox zou nu toch hetzelfde moeten zijn bij iedereen in dezelfde sessie? Practice sessies zijn allemaal sessies op zichzelf en geen splits van een sessie. Wanneer er door heel de week kwalificatie sessies zijn, dan kan dit inderdaad een probleem zijn. Dan kan je hetzelfde krijgen als de practice sessies, dat iemand op tijd X op dag Y net de betere omstandigheden heeft.

Zo ver ik kan zien, is de kwalificatie gekoppeld aan de race sessie en zou die dus gelijk moeten zijn voor iedereen binnen dezelfde sessie. Dan zou er toch geen probleem moeten zijn?

Bij de Late Model hebben ze dynamisch weer en dus niet helemaal te vergelijken als bijvoorbeeld bij de IMSA serie. Die 'Muricans moeten de knop nog omzetten, want we hebben nu 7 jaar statische omstandigheden gehad. Die snappen het niet meer.

Zelf kijk ik niet meer naar de tijden die op het forum worden gezet, want dat heeft geen nut. Ik kijk naar de tijden binnen een sessie. Meestal weet je wel hoe veel seconden je langzamer of sneller bent dan anderen.

• dabelg
pfffffffffffffffffffffffff

Zo ver ik kan zien, is de kwalificatie gekoppeld aan de race sessie en zou die dus gelijk moeten zijn voor iedereen binnen dezelfde sessie. Dan zou er toch geen probleem moeten zijn?

dit is dus het probleem is NIET gelijk !!!!!! zelfs in race zijn er verschillen

• Niellie41
  • Nu online

Niellie41

[object Object]

Om RedBaron even te quoten:
Red Baron schreef op woensdag 23 september 2015 @ 11:56:
Nu zeg ik niet dat er niets aan de hand is en een reactie van iRacing is wel op z'n plaats, maar het zou ook helpen als er dingen wat beter onderbouwd uiteen gezet zouden worden.
En als dan ook nog het langste topic over dit issue in het Skippy sub-forum staat in plaats van in de problem reporting of general forum dan helpt dat ook niet heel erg natuurlijk.
En uiteindelijk is het maar een spelletje. :*)

[ Voor 4% gewijzigd door Niellie41 op 23-09-2015 13:46 ]

• ThiJor
Het is gemeld in de problem reporting forum, maar dat zakt dan langzaamaan weg omdat pakweg 5% van de forumbezoekers daar af en toe eens gaat kijken, laat staan echt actief is.

Dit alles doet me een beetje denken aan die periode dat sommigen last hadden van ijsbanden bij het begin van de race en amper weg geraakten van de startgrid zonder rond te gaan. Daar is toen ook heel weinig op gereageerd door de staff, maar ze hebben uiteindelijk wel ingegrepen.

Mijn iRacing profiel

• dabelg
tja als je geen reply krijgt op support tickets inderdaad dan stopt het.

maar als ik zou zeggen dat sweetfx niet werkt krijg ik dezelfde dag nog reply ;p

en idd tis maar een spelletje !!!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Moet ik de baas ff mailen ;)

Pagina: 1 ... 96 ... 122 Laatste

Dit topic is gesloten.