Nou na goed nachtje slapen, even nog F1 meegepakt. (wat een race...)
Erg gezellig was het heren, zaterdag met Frijns en Vanthoor gesproken achter de pitsboxen. (zo relaxed en Frijns blesseert Niel bijna, met dat bord.)
Toen op jacht voor Niel naar Dusseldorf en nog iemand (even vergeten wie), dus we kwamen op veel plekken.
Nog even de Heusinkveld's en Bodnar geprobeerd, iedereen klaagde over zwaar sturen. (waar ik echt bijna geen last van had eigenlijk)
Zondag vroeg de Q nog even meegepakt, daarna direct in de rij bij IRacing voor de Nurburring.
Was een leuke race, helaas werd ik afgeknepen toen we 2 wide reden door T2-3 en gingen we er beide af.
Rondje circuit gedaan tijdens de race, waar de arendsogen van Tim (W) goed van pas kwamen en hij veel gelijk had. (not afraid to admit it Tim):+
Toen ik naar de auto liep sprak ik Atze Kerkhof nog even vluchig, was wel leuk.
Wat had IRacing het goed voor elkaar met de VIP room, s' avonds lekker eten en s'ochtends een ontbijtje.
(jammer alleen van de entree op de baan, maar wat is nou €30,- voor een weekendje circuit)
Tevens heb ik nog uit betrouwbare bron vernomen dat Nordschliefe 100+ gridslots krijgt. (het zei met Shared pitboxes)
(zal nog even de video's en foto's bekijken of het iets is geworden en later posten.)