Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

iRacing: 2015 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 95 ... 122 Laatste
Acties:
  • 314.060 views

Onderwerpen

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20-11 18:20

derx666

mecker ende blaet

FabiandJ schreef op donderdag 17 september 2015 @ 16:57:
Max V heeft zich moeten overgeven aan het vrouwelijk geslacht namelijk Mikaela Ahlin-Kottulinsky uit Zweden, zullen ze ook samen trainen ze gebruiken beide iRacing :p Al zou ik ergens anders gaan trainen :+
[afbeelding]
Hij gaat er wel hard doorheen... Eerst die zus van Nyck de Vries, daarna Sabre Cook (tot iig begin dit jaar ergens), en nu deze weer :) Doet ie goed...

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:57

Niellie41

[object Object]

aicaramba schreef op donderdag 17 september 2015 @ 18:42:
Bij current series staat er bij elke serie"+ (om de serie te openen)--> de serie name --> jaar en seizoen --> registered (#).
Wat grappig. Ik heb het nog nooit gezien. Je hoeft je je in ieder geval niet voor een seizoen te registreren. Ik denk dat dat het aantal mensen zijn die geregistreerd zijn voor een van de sessies (race, kwalificatie, tt en/of practice).

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-11 07:20
Opnieuw maintenance voorzien, op maandag 21 september van 16u00 tot 18u00 CET. Audi R8 LMS? :P

Mijn iRacing profiel

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:42

Fuelke

Forza Ferrari

Niellie41 schreef op donderdag 17 september 2015 @ 18:32:
Om 20:15 is er afgesproken om in de Late Model te gaan racen.
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3329628.page

Ik ben van plan om te gaan streamen.
[video]
Hopelijk met mij in dezelfde split, als we met teveel zijn val ik uit de boot vrees ik.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-11 15:57

Arfman

Drome!

ThiJor schreef op donderdag 17 september 2015 @ 18:53:
Opnieuw maintenance voorzien, op maandag 21 september van 16u00 tot 18u00 CET. Audi R8 LMS? :P
Nurburgring! ;)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
BOP voor BES :p

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-11 20:39
Helaas zat ik bij de late model race niet in de top split en dus niet bij alle tweakers :(
Ik heb mn bottom split race wel gewonnen. Mijn eerste gewonnen oval race. Ik startte van pole en die is niet echt in gevaar geweest. Om een paar crashes heen moeten rijden, maar verder geen problemen.

http://members.iracing.co...id=14618376&custid=204510

Hier het event van de topsplit race:

http://members.iracing.co...id=14618375&custid=204510

[ Voor 40% gewijzigd door aicaramba op 17-09-2015 20:47 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14:57

Niellie41

[object Object]

De Late Model was wat moeilijker dan ik had verwacht. Je zit zo dicht op elkaar en de auto werd best loose in de tweede helft van de race. Sommigen zaten heel de bocht door te driften. :P
Het is verder heel intens. Je bent constant bezig en druk met sturen. Het lijkt alsof the race lang duurt, maar het gaat echt snel voorbij. Het is wel echt leuk om te doen.

Ik zat zelf in de top split en ben daar uiteindelijk ook tweede geworden door uit de problemen te blijven. Wel 8 inc's doordat anderen heel de tijd dive bomben.

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
Soms heb je van die dagen dat je eerst ontzettend zin hebt om te rijden. Ben je eenmaal bezig, niks lukt meer.

Morgen weer een dag :)

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Website is down...

Cube Nuroad Race (2022)

• Fuelke
  • Laatst online: 14:42

Fuelke

Forza Ferrari

aicaramba schreef op donderdag 17 september 2015 @ 20:40:
Helaas zat ik bij de late model race niet in de top split en dus niet bij alle tweakers :(
Ik heb mn bottom split race wel gewonnen. Mijn eerste gewonnen oval race. Ik startte van pole en die is niet echt in gevaar geweest. Om een paar crashes heen moeten rijden, maar verder geen problemen.

http://members.iracing.co...id=14618376&custid=204510

Hier het event van de topsplit race:

http://members.iracing.co...id=14618375&custid=204510
Samen met Pepijn en Patrick in split 2 gekomen, eenzame race en zesde geëindigd, 60 rondjes zijn wel zo om. Was wat gezeur van de andere rijders over piloot #5 die er wat mensen zou uitgereden zou hebben maar heb er zelf niks van gezien. Er zat wel een piloot bij met een rating van 202 :X

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Verwijderd

Wilde net nog een video-tje maken van de CDP... Ben wel een video aan 't uploaden van m'n race gister, maar die is nog wel een kwartier aan 't uploaden.

• aicaramba
Fuelke schreef op donderdag 17 september 2015 @ 22:03:
[...]

Samen met Pepijn en Patrick in split 2 gekomen, eenzame race en zesde geëindigd, 60 rondjes zijn wel zo om. Was wat gezeur van de andere rijders over piloot #5 die er wat mensen zou uitgereden zou hebben maar heb er zelf niks van gezien. Er zat wel een piloot bij met een rating van 202 :X
Die persoon met een irating van 200 was zijn rating omlaag aan het halen. Hij had 60 ronden achterstand en had dus geen ronde afgelegd.

Goed om te zien dat alle tweakers 0 incs hadden in split 2. Ik vond de rondes toch erg lang duren, het kon me niet snel genoeg afgelopen zijn ;)

Wel netjes niel! 2e plek in top split!

• PatrickPost1972
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14-06-2024
aicaramba schreef op donderdag 17 september 2015 @ 22:16:
[...]

Die persoon met een irating van 200 was zijn rating omlaag aan het halen. Hij had 60 ronden achterstand en had dus geen ronde afgelegd.

Goed om te zien dat alle tweakers 0 incs hadden in split 2. Ik vond de rondes toch erg lang duren, het kon me niet snel genoeg afgelopen zijn ;)
Dat de race lang duurt komt omdat je voorop lag :9 :9 :9 :9

iRacing Profiel Game Pc

Verwijderd

:+

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2015 22:55 ]

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
gtrNL schreef op donderdag 17 september 2015 @ 13:45:
Niet echt een Audi fan, en eigenlijk al helemaal niet van de R8, maar toch wel weer tof.
Snap de keuze wel. Andere series zijn continu met regulaties aan het spelen, behalve GT3, dat is tot 2018 sowieso stabiel, en daarna waarschijnlijk hele kleine wijzigingen. Dus die auto's kunnen ze nog jaren gebruiken en zijn nog actueel.

Wel eens dat ze echt haast moeten gaan maken, de 2 Renaults, de nieuwe MX-5, McLaren F1, Merc AMG en nu de R8 *edit: en de Vantage GT3 natuurlijk (alleen betwijfel ik of die McL er ooit gaat komen, horen we niets meer over). Maar ze waren de afgelopen tijd wel aan het opschalen en ik denk dat een aantal grote projecten (NSM, DX11) aan het aflopen zijn. Zou moeten kunnen (hoop ik).
De nieuwe Audi R8 GT3 is een top auto! De vorige was al erg goed en de nieuwe is nog beter. De Mercedes, Aston Martin en BMW M6 GT3 moet ik dan weer niks van hebben. Lompe boten zijn dat. Ieder zn ding :P

Ik kijk ook erg uit naar de nieuwe Mazda MX5.

• dabelg
volgens mij is er een skybox bug in Q

eergisteren was er iemand 1,5 sec sneller dan heel het veld tijdens Q om dan tijdens race enorm terug te vallen omdat hij de pace niet had.

iemand dit ook gemerkt, was tijdens GT3 race op mid-ohio

• Red Baron
  • Laatst online: 12:36
Vergeet niet dat je ook nog steeds dynamic weather hebt he?
Meestal is dat nog wel redelijk constant, maar af en toe heb je sessies dat de wind heel erg wisselt qua richting en snelheid.
Als het dan even mee zit en je een towtje krijgt o.i.d. dan kan dat ook flink wat schelen.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-11 13:07
Ziet er goed uit :) Ben benieuwd hoe het nou zit met de preview, laatste wat ik kon vinden is dat iedereen het kon zien maar alleen mensen met VIP tickets ook mochten rijden, of dat VIP tickets ook de nordschleife konden zien en de rest alleen de GP, of zoiets...

Ik verwacht in ieder geval veel foto's zaterdag (en zal er zondag zelf ook maken :p)

Mijn iRacing profiel

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14:09
Dat ziet er best compleet uit. Benieuwd naar de spy shots van de 'schleife.

En volgens mij hebben ze op de beurs het GP circuit die iedereen mag zien en rijden, en in de VIP room de preview van de 'schleife die iedereen mag zien (en rijden?).

iRacing Profiel

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.got-racing.eu/wp/wp-content/uploads/GoT-NEO-NES-HPD-Season-2-public.jpg
gtrNL heeft ons weer verrast met een mooi fris ontwerp van de skins van onze NES auto's!
Bekijk hier alle foto's: http://www.got-racing.eu/wp/?p=1970

En als je met deze skins wilt rijden (zonder de namen) dan zijn ze te downloaden hier: http://www.got-racing.eu/wp/?page_id=252
Op de laatste pagina is ook de nieuwe decal set te downloaden met ons nieuwe logo.

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

• Arfman

Arfman

Drome!

Echt supermooie skins.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• dabelg
WoW die ford GT
Aan de skin zal het zeker niet liggen

TOP Danny

• -PassY-
Damm, dat ziet er vet uit.

Er komt zeker geen nieuwe Ruf skin, of wel? O-)

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

• DarkPino
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17-11 22:58
Gave skins!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/xfwwubF.jpg
Even een update van onze kant (NAB Racing).
Begin dit jaar is NAB Racing gevormd door Gerrit (w4rguy) samen met Andy (andy2125) en Simon (escue). Het doel was om de 24 uur van Spa te rijden afgelopen Augustus. Begin April kreeg ik een bericht van Gerrit of ik mee wou doen en ben hier blij op in gegaan. Inmiddels zijn we twee seizoenen verder en hebben we al best een aardige prijzenkast weten te verzamelen. Een eerste en tweede plaats in de endurance race op Interlagos (seizoen 2 was dat nog). Een eerste plaats in de endurance race op Zandvoort (alle drie in de tweede split) en een elfde plek op Road America in de topsplit.
Seizoen 3 was eigenlijk een beetje een verloren seizoen aangezien de BMW behoorlijk zwak was dus gezien omstandigheden zijn deze resultaten nog mooier. Toen het grote evenement op Spa! Helaas werd dit een anticlimax. Na zo'n 5 uur rijden werden we vol in onze flank gereden in de Bus stop door iemand die (leek wel) zijn rempunt miste. Auto krom en einde race.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/iFNpFFT.jpg

Gelukkig de draad weer opgepakt, en toen het bericht naar buiten kwam dat in 2016 een Blancpain GT World Championship Series van start zou gaan was de keuze snel gemaakt dat we hierin wilde uitkomen.
Fast forward naar nu: Jesper (The Otherside) heeft zich bij het team gevoegd om deze uitdaging aan te gaan dit seizoen. Nieuwe skin en ingeschreven voor het wereldkampioenschap van volgend jaar. Het doel is om ons te kwalificeren zodat we daarin kunnen gaan meedoen. Ook zullen wij uitkomen in de GES en willen we waar mogelijk evenementen van de Road Warrior series mee pakken.

Tot zover de update van de jonge leeuwen (:P) van GoT!

iRacing Profiel

• gtrNL
-PassY- schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 14:36:
Er komt zeker geen nieuwe Ruf skin, of wel? O-)
Toch wel. Met een beetje geluk dit weekend.

iRacing Profiel

• ThiJor
Mooie skins! Geen inschrijving in de GT1?

Bij ons is zowat alles veranderd, behalve de naam en de skins. Ben benieuwd hoe het allemaal gaat gaan.

Mijn iRacing profiel

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
ThiJor schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 15:28:
Mooie skins! Geen inschrijving in de GT1?
....
Helaas 1 rijder tekort :(

Verwijderd

Ben wel verbaast dat er zo weinig cspecs zijn voor de ges terwijl het dacht ik best een populaire auto is.

• NickThissen
Ik vind het ook raar ja, leek me een populaire class omdat de NES hem dit seizoen niet meer gebruikt, en we hadden volgens mij iets van 20 pre-registrations voor de C-spec (of in ieder geval veel meer dan nu ingeschreven). Maar hij zal nog wel vol komen :)

Mijn iRacing profiel

• -PassY-
als er nog iemand is die met Nick (Koole) en mij samen wilt rijden in de CSpec? HEEEEEEEEEEEEEEL graag.

Ik kan de 1ste race niet, en Nick de 2de niet. Wil graag met andere Tweakers aan de start staan

• deRidder
  • Laatst online: 03-09 12:11
Serious? Dit heb ik totaal gemist (of het is ergens anders besproken).
Als er nog interesse is (en de rijders nog niet in andere teams zitten) zou ik graag deze laatste rijder zijn. :D

Ik heb vorig seisoen de GT1 gedaan en heb ook veel multiclass ervaring met de IMSA en GTC.

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Mooie skins! Bij het GoT team hadden ze wel eerst even de baan mogen schoonmaken voor de fotoshoot begon ;)

NAB Racing, we gaan elkaar tegenkomen bij de GES. Samen met Michel rijden we onder de Racing Lions vlag. Gelukkig hebben we dit jaar geen last van 4x Racing ;)

Gisteravond met de Late Model was leuk. Echt snel was ik niet maar door de auto in het rechtespoor te houden toch naar de derde plek gereden. Aan het einde van de race, toen de achterbandjes wat versleten waren, vond ik hem eindelijk fijn rijden :) volgende week Richmond past wat meer bij wat ik gewend ben.

Woensdag ben ik weer in de Spec Racer Ford gestapt. Wat een heerlijke auto is dat, slides zijn zo goed op te vangen. Het is de enige auto waar ik werkelijk wat heb aan de data die ik binnen krijg via de force feedback. Zwaar ondergewaardeerde auto, als je het mij vraagt, die Spec Racer Ford, leuker dan de Skip.

De NiS race dit weekend op Chicagoland kan nog een lastige worden, de auto balanceert tussen loose en tight. Net de juiste hoeveelheid gas moet gegeven worden en tirewear is enorm. Ik ben zeer benieuwd.

iRacing Profiel | Mijn SimRig

• aicaramba
Wel grappig. Er is een video gemaakt van de bottom split race van gisteren waarin ik, Patrick Post en Davy D'hooge rijden ;)

YouTube: iRacing Experimental Season 2 | Late Models @ South Boston

[ Voor 7% gewijzigd door aicaramba op 18-09-2015 21:00 ]

• dabelg
er is duidelijk iets bugged met die Q

is bijna gevaarlijk een niet zo'n held komt op pole en rijdt dan over zijn limiet en rijdt er bijna iedereen af :(

pfff

• NickThissen
Ik heb de C-spec nog eens geprobeerd op COTA, hij rijdt op zich wel leuk alleen in de esses is hij erg vreemd, alsof hij zich op de vreemdste momenten ineens "zet" en dan links of rechtsaf hoekt. Ook vaak onder het remmen / terugschakelen last van, volgens mij blokkeer ik gewoon volledig de achterwielen tijdens terugschakelen. Ik rij met autoblip, is die nu kut ofzo, kan ik beter zelf blippen? Dat doe ik toch ook wel maar "vroeger" kreeg ik hem te vaak niet in de versnelling zonder autoblip.

Mijn iRacing profiel

• deRidder
  • Laatst online: 03-09 12:11
Ik blip zelf met de C-Spec, maar ik heb eigenlijk nooit last van dat hij niet in de versnelling gaat. Dus ik denk dat ze het wel gefixed hebben. Of ik blip harder dan jij.

• -PassY-
Er is een bug met auto blip. Beste is zonder assist te rijden en gewoon het gas intrappen als je terugschakelt.

De esses pak ik trouwens met fluwelen handjes aan :)

/edit: en ik heb vanavond veel downshifts gemist in het begin. Het is er wel, maar gelukkig omheen te rijden

[ Voor 25% gewijzigd door -PassY- op 18-09-2015 22:26 ]

• NickThissen
Hmmmm de vorige race had 7 C-specs / 7 DPs toen ik keek, maar wilde eerst de SM doen. Nu is het 4 C-spec / 17 DPs :( Laat maar dan.

Die downshifts missen is wel al lang geleden, maar toen was overstappen op autoblip een grote verademing, ging echt stukken beter toen. In bijna elke andere auto gebruik ik autoclutch of niks maar C-spec lukte maar niet. Net nog eventjes snel geprobeerd met auto clutch en het ging wel goed.

Eerste race in de star mazda weer gedaan, ging echt goed, helaas maar een 4e plek, in de 2-na laatste ronde nog plekje verloren. Draft is wel erg groot. Begin van de week met de setup op het forum zitten oefenen maar het ging totaal niet, onderstuur, glijden, niks aan. Vandaag een totaal nieuwe setup geprobeerd van Mark Ursel, wat een verschil... Super stabiel, super snel, rijdt echt heerlijk :)

[ Voor 74% gewijzigd door NickThissen op 18-09-2015 22:47 ]

Mijn iRacing profiel

• PatrickPost1972
  • Laatst online: 14-06-2024
aicaramba schreef op vrijdag 18 september 2015 @ 20:35:
Wel grappig. Er is een video gemaakt van de bottom split race van gisteren waarin ik, Patrick Post en Davy D'hooge rijden ;)

YouTube: iRacing Experimental Season 2 | Late Models @ South Boston
Lol leuk om te zien, misschien volgende week ook weer een filmpje.

iRacing Profiel Game Pc

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-11 16:42

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

IRacing nurburgring gp track

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Je bent er al! Vroegert!
Ik zo wat spullen bij elkaar graaien en dan stukkie rijden. Tot straks :D

• dabelg
Hoe is de framerate en stutters ?
Geen tripples ergens ?

• ThiJor
De Nürburgring GP en Nordschleife zullen op hetzelfde moment gereleased worden en zullen apart verkocht worden:

https://twitter.com/iRacingMyers/status/645175682830471170

Mijn iRacing profiel

• NickThissen
ThiJor schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 12:53:
De Nürburgring GP en Nordschleife zullen op hetzelfde moment gereleased worden en zullen apart verkocht worden:

https://twitter.com/iRacingMyers/status/645175682830471170
Dat was toch al een jaar bekend ofzo? :p

Maar goed om te weten dat het nog steeds zo is, GP ziet er al bijna klaar uit dus mag hopen dat de ring ook bijna klaar is (anders zouden ze het wel apart doen lijkt me)

Mijn iRacing profiel

• ThiJor
Ik had ergens opgevangen (weet niet meer waar) dat de Nordschleife 3 maanden zou zijn.

Mijn iRacing profiel

• dabelg
Hoe gaan ze dan combined doen ?

• gtrNL
Moet je beide kopen.

iRacing Profiel

• ThiJor
Om nog even terug te komen op die sound update van de Ford GT, ik merk toch iets meer V8 gegrom als je in de auto zit. Moeilijk te horen, maar toch een klein verschil.

Mijn iRacing profiel

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Nordschleife ziet er al redelijk uit.
Geen tech track uiterlijk!
Wel missen er nog details...
Foto vanavond als ik wifi heb.

[ Voor 14% gewijzigd door JoepW op 19-09-2015 16:15 ]

• dabelg
Kan dat technisch of is dit soon omdat ze heel de code moeten herzien !!

• gtrNL
dabelg schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 16:37:
[...]

Kan dat technisch of is dit soon omdat ze heel de code moeten herzien !!
Ik gok dat dat kan:
https://twitter.com/iRacingMyers/status/645208793538797568

iRacing Profiel

• -PassY-
nou, eerste oval race weer sinds maanden in de street stock.

Ging 6 ronde lang erg netjes, geen rare acties, geen crashes in het veld. Krijg ik een dump en run uitkomen T1, weet ik hoe veel over de kop en einde race :+

• ThiJor
Onze CDP is ook eindelijk klaar.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/oWujLQY.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/iDJt2pU.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door ThiJor op 19-09-2015 19:47 ]

Mijn iRacing profiel

• gtrNL
Nice!

iRacing Profiel

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hij is mooi Joris!
En dan nu eindelijk een plaatje van de Nordschleife :)
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2015/Nordschl_s.jpeg

• NickThissen
200 fps of wat staat er nou? Alle settings op minimum ofzo? :p

Mijn iRacing profiel

• aicaramba
Mooie paintscheme, zeg!

• Arfman

Arfman

Drome!

Goeie baard Joep!

En 200 FPS kan makkelijk met 1 scherm. Bij 3 schermen wordt het pas zwaar, het zal mij benieuwen.

• NickThissen
Arfman schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 20:44:
Goeie baard Joep!

En 200 FPS kan makkelijk met 1 scherm. Bij 3 schermen wordt het pas zwaar, het zal mij benieuwen.
Ik denk niet dat dat Joep is :+

Maar 200 FPS haal ik op de meeste nieuwe tracks niet hoor, tenminste niet overal. Monza, COTA etc vallen zelfs met 1 scherm terug tot op 130-140 soms. Had verwacht dat de ring nog erger is maar misschien valt het mee dus.

Mijn iRacing profiel

• Arfman

Arfman

Drome!

Doh! Ben jij altijd zo op feestjes? :+
Maar 200 FPS haal ik op de meeste nieuwe tracks niet hoor, tenminste niet overal. Monza, COTA etc vallen zelfs met 1 scherm terug tot op 130-140 soms. Had verwacht dat de ring nog erger is maar misschien valt het mee dus.
Ik heb eigenlijk nieuwe banen nog nooit getest op 1 scherm, dat wist ik niet dat het alsnog zo zwaar was. Lijkt erop dat ze toch flink wat geoptimaliseerd hebben of dit is stiekem een DX11 versie van iRacing

• NickThissen
Haha...

Nou ja het voordeel van de ring is dat je altijd maar een klein stukje ziet. Maar ik heb tot nu toe niet het idee dat ze heel efficient zijn in het "alleen tekenen wat je kan zien" algoritme (als je op Spa bijv richting pit complex kijkt vanaf fagnes ofzo zakt de fps ook al zie je er niks van omdat er een berg voor staat). Misschien dat ze dat verbeterd hebben.

[ Voor 21% gewijzigd door NickThissen op 19-09-2015 20:51 ]

Mijn iRacing profiel

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Idd ben ik dat niet op de foto ;)
En ik vermoed ook dat er iracing dx11 alhpa draait op die pc...

• Arfman

Arfman

Drome!

JoepW schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 21:00:
Idd ben ik dat niet op de foto ;)
En ik vermoed ook dat er iracing dx11 alhpa draait op die pc...
Meteen terugtrollen, nice :D

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Beide geen trol!
Dx11 alpha is er echt.

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
En wie hebben we daar?
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2015/nielnurburg.JPG

• Arfman

Arfman

Drome!

JoepW schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 21:17:
Beide geen trol!
Dx11 alpha is er echt.
WuhWuhWat.. Wat.. Ik...

MEER INFO!

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Arfman schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 21:32:
[...]

WuhWuhWat.. Wat.. Ik...

MEER INFO!
Soon, maar misschien al de komende build... :o 8) :+ _/-\o_

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
En zo kan je de race volgen vanaf de iRacing VIP tribune... Echt super voor elkaar!
Dit is de start van de Lambo's

• gtrNL
JoepW schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 21:36:
[...]

Soon, maar misschien al de komende build... :o 8) :+ _/-\o_
Afbeeldingslocatie: http://oi49.tinypic.com/70g6x1.gif

Ik moet volgend jaar ook echt heen volgens mij.

iRacing Profiel

• Arfman

Arfman

Drome!

Argh Joep! Ben je nou echt serieus? :o

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Arfman schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 22:29:
Argh Joep! Ben je nou echt serieus? :o
Vraag het dan ook maar aan derx666 ;)

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
NickThissen schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 20:30:
200 fps of wat staat er nou? Alle settings op minimum ofzo? :p
We hebben de settings getweaked. Groeten van Sebastian ;)

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Ik haal met een single screen een FPS van 300/350 met alle graphics vol open. M'n GPU is een GTX970.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• DumbAss
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-08 11:30
Ik ben nu in de Lotus 49 aan het testen. Racen in de Lotus voelt niet echt als rijden maar meer als continue crisis management :P

Vanutsteen.nl => nerds only | iRacing

• DumbAss
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-08 11:30
Echt een mooie paint!

Vanutsteen.nl => nerds only | iRacing

• NickThissen
Rivanov schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 23:39:
Ik haal met een single screen een FPS van 300/350 met alle graphics vol open. M'n GPU is een GTX970.
Dat haal ik ook wel maar niet op de bekende pijnpunten, en jij ook niet durf ik te wedden. Anders doen we met z'n allen hier iets heel erg verkeerd :p

Mijn iRacing profiel

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Dat zou kunnen. ;)
Kan het morgen wel een keer testen op Spa, benieuwd wat mijn FPS daar doet op die punten.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• NickThissen
COTA is het ergste volgens mij. Spa valt nog wel mee bij mij.

Mijn iRacing profiel

• ThiJor
COTA T11 (de hairpin voor het lange rechte stuk) is een ramp.

Mijn iRacing profiel

• BruceLee

BruceLee

Hier is hij dan de eerste Nordschleife video van iRacing in de vip lounge

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=-zVSU6WczmU]
YouTube: iRacing Nurburgring Nordschleife Full Lap Onboard

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Slaap jij nooit ofzo?

Cube Nuroad Race (2022)

• BruceLee

BruceLee

Slapen is for the weak :)

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Phydomir

Dennis

Ring ziet er goed uit!

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• BruceLee

BruceLee

Het is nog behoorlijk wip allemaal er moet nog een hoop grafisch worden toegevoegd en veranderd. De baan zelf is beter dan in elke andere sim kwa baan gevoel en road detail, maar we verwachten ook niks anders van iracing. Hoe ze dit binnen 5 weken af gaan hebben wat tony zegt. Het zal me benieuwen. Zelf zei hij als het niet lukt wordt het de december build.

Het voelt zelf nu al veel beter aan dan de asetto corsa versie omdat ook echt de hele omgevingsbergen geometry gescanned is wat hun niet hebben. Je ziet meer en verder. Er moetten ook nog heel veel bomen bij komen die staan er nu nog maar amper. Het zijn nu nog oude placeholder bomen.

Update ik vertrek weer vanaf mijn hotel naar de sim expo.

[ Voor 39% gewijzigd door BruceLee op 20-09-2015 10:01 ]

• Arfman

Arfman

Drome!

Sebastian, jij hebt volgens mij van iedereen hier het meeste Ring ervaring, wat moet er in jouw optiek nog veranderen? Road textures las ik ergens, en dat er nog allerlei marshall posts e.d. gedaan moeten worden. Klopt dat?

EDIT: haha, tegelijk gepost :)

[ Voor 7% gewijzigd door Arfman op 20-09-2015 09:54 ]

• dabelg
Effe offtopic van mij mag iracing in october nog een gt3 scannen

World Debut: #CallawayCompetition to unveil #C7GT3-R during #ADACGTMasters Season Finale #Hockenheimring Oct 3 #GT3

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Ze hebben toch al een Corvette C7? gewoon even andere physics erin, klaar :P

Gisteren weer een aantal races gedaan in de GT3 op Mid-Ohio. Niet echt een fan van de baan, maar begin hem steeds leuker te vinden. Erg moeilijk om iemand in te halen.

Video van mijn beste race van gisteren:

Oh en de Nordschleife ziet er goed uit! Laat maar komen!!

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Verwijderd

Goede tijden daar op de Nurburgring zo te zien. Leuk ook voor de mensen daar om even in de development omgeving te spelen.

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
;)
DumbAss schreef op zaterdag 19 september 2015 @ 23:54:
Ik ben nu in de Lotus 49 aan het testen. Racen in de Lotus voelt niet echt als rijden maar meer als continue crisis management :P
:D goed verwoord. Helaas wordt de Lotus 49 vrijwel nooit gereden. Iedereen wilde hem zo graag hebben, toen kwam ie er maar niemand doet er wat mee. Laten we hopen dat de Ring niet hetzelfde lot gaat ondervinden...

Continue crisis management was het ook bij de NiS race op Chicagoland. De auto was loose, tight all at the same time. Je weet gewoon niet wat die auto gaat doen, een ding weet je wel hij zal je proberen te vermoorden :X enorm loose on entry turn 3.

In de ochtend race was er vlak voor me een crash die ik niet kon ontwijken, in de middag race ging het een stuk beter. Er was een speciale gast aanwezig, Mr EmptyBox.
De gehele race was na een caution dat ik om mijn oren werd gereden maar na een paar rondjes groen kon ik er weer naartoe rijden. Helaas duren green runs daar ongeveer 15 rondjes :/
Aan het eind kwam er dan eindelijk een lange run en ik kon de opmars maken naar voren. Van P11 kon ik naar P4 rijden en kwam steeds dichterbij de P3 en P2. Helaas kwam daar toch de caution. 4 rijders besloten buiten te blijven tot ongenoegen van de andere rijders. Nog 3 rondjes te gaan.

Ik twijfel momenteel of ik iets moet protesten of niet. Tijdens de laatste caution tijdens one to go gaat iemand vol op de rem staan waardoor de auto voor me erop knalt en ik weer op hem.

Rond 1:02:30, wat denken jullie? Protest indienen?

EmptyBox heeft ook nog een aardige chaos veroorzaakt toen hij in aanraking kwam met een andere rijder
[YouTube: https://youtu.be/2nEf__Kosg8]
Overigens zie ik nog weinig verschil met de dynamic track. De witte lijn aan de binnenkant knuffelen is nog steeds veruit sneller.

Dan wat anders, normaal gebruik ik NVidia ShadowPlay om mijn races op te nemen. Tijdens een caution zet ik het opnemen weer uit. Echter sinds vorige week heb ik dat zodra ik de recording stopzet mijn scherm bevriest en de opname verloren is gegaan. Opnemen daarna lukt het niet meer. Het is niet altijd, ervoor heb ik een aantal keer gewoon kunnen stoppen en starten. De middag race heb ik de gehele race door laten recorden, echter lijkt het geluid out of sync te zijn... Vorige week in de ochtend race geen probleem gehad, ik vermoed dat het is veroorzaakt door een Windows update...
Ik was dus opzoek naar een alternatief. Met OBS is het opgenomen beeld schokkerig met offline recording op 1080p en 60fps...

iRacing Profiel | Mijn SimRig

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
The_FrankO schreef op zondag 20 september 2015 @ 12:23:
;)
[...]EmptyBox heeft ook nog een aardige chaos veroorzaakt toen hij in aanraking kwam met een andere rijder
[video]
Er zitten wel een paar gigantische pannenkoeken tussen hoor, achteraan rijden de crash zien gebeuren en nog een andere auto weten te raken 8)7

• aicaramba
Wat zijn een beetje fatsoenlijke tijden voor een nieuweling in de skip barber op lime rock park?
Ik kan redelijk constant rond de 59.2-59.5. Ik zie dat de Q tijden in de hoge splits zo rond de 57.7 liggen. Toch nog zo'n 1,5 sec. er vanaf.

Edit: Ik heb wat tijd gevonden in T1 en T3. Zojuist had ik 4 rondes op rij van 58.x met 58.6 als snelste ronde.

[ Voor 18% gewijzigd door aicaramba op 20-09-2015 16:39 ]

• JoepW
  • Nu online

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Oeps... Het NEO paypal account is gehackt. That sucks!
Bron: http://members.iracing.co.../300/3314944.page#9244363

[ Voor 7% gewijzigd door JoepW op 21-09-2015 08:06 ]

• Gruwel84
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21-10 09:32
Was een leuke dag vandaag, presentatie van Steve bijgewoond, waar ik hen verassend relaxed vond. $25,- iracing credits gewonnen door de quiz en heel positief verrast door alle faciliteiten daar. (ben te vaak op Spa geweest, en ben dat normaal gaan vinden). Ik vond trouwens de demo van de GP track er (te) goed uitzien, dacht dat het mss een 120hz scherm was ofzo, of.... De lighting viel me vooral op

[ Voor 4% gewijzigd door Gruwel84 op 20-09-2015 22:51 ]

iRacing Profiel

• Gogol
  • Laatst online: 20-11 08:28
Nou heb ik vandaag een aantal races in de Skip Barber gereden, maar het gaat niet best.
Vandaag 3x aangereden, 2x achterop en een keer in de flank. Het probleem is dat steeds de dader door kan rijden en ik zit met een hoop schade en moet pitten en mijn rating gaat omlaag.
De laatste keer had ik schade achter en reed met een scheef stuur door en kon nog steeds wagens inhalen maar werd weer gediskwalificeerd wegens het negeren van het pitten.
Is er iets dat ik verkeerd doe of moet ik gewoon sneller zijn en alsmaar eerste rijden?
Moet ik daar nu iedere keer tegen protesteren of gewoon accepteren en beter worden?

• Gruwel84
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21-10 09:32
Gogol schreef op zondag 20 september 2015 @ 22:55:
Nou heb ik vandaag een aantal races in de Skip Barber gereden, maar het gaat niet best.
Vandaag 3x aangereden, 2x achterop en een keer in de flank. Het probleem is dat steeds de dader door kan rijden en ik zit met een hoop schade en moet pitten en mijn rating gaat omlaag.
De laatste keer had ik schade achter en reed met een scheef stuur door en kon nog steeds wagens inhalen maar werd weer gediskwalificeerd wegens het negeren van het pitten.
Is er iets dat ik verkeerd doe of moet ik gewoon sneller zijn en alsmaar eerste rijden?
Moet ik daar nu iedere keer tegen protesteren of gewoon accepteren en beter worden?
Voor deze vraag is niet 1 standaard antwoord helaas.
Kan aan verschillende factoren liggen.

Meest voor de hand liggend put ik uit mijn eigen ervaring, dat is het 'krampachtig' rijden bij de start/openingsfase.
Nogmaals weet ik niet of dit voor jou opgaat.
Ik heb voorheen vaak erg gespannen gereden bij races, wat mijn rijden beinvloedde, niet ten positieve.
Als je er last van hebt, weet je precies wat ik bedoel.

De oplossing is even simpel als complex, gewoon niet meer gespannen zijn.
De spanning komt van de 'angst' om iR of sR te verliezen, en simpel gezegd is dit maar een cijfertje... Als je bang bent om dit te verliezen, gebeurt het ook.

Ga gewoon een race in, ga er vol voor (binnen de grenzen wat veilig is, en hou het in het begin een beetje netjes).
Wees niet bezig met het - of + cijfertje wat uiteindelijk op de results komt te staan.

Ik heb bijvoorbeeld afgelopen week een schitterende race gehad in de star mazda top split. Waar we met 5 man voor P7 waren aan het strijden en ik uiteindelijk p9 of 10 ben geworden.

Lang verhaal kort had ik uiteindelijk maar +10iR erbij, maar wel een hele ervaring qua draft/gevechten enz rijker, die mij (als ik in de toekomst wat sneller wordt) later van pas zullen komen.

Let niet te veel op iR en sR en probeer gewoon plezier te beleven, er zijn helaas geen shortcuts voor ervaring.

Mss nog een aanname; ben je in de rookie series vaak in de pits gestart om uit die rookies te komen?
Je zult toch moeten leren starten...

Ik oordeel niet, ik geef enkel wat tips die het probleem (zouden) kunnen zijn.

iRacing Profiel

• -PassY-
Nieuwe kleuren voor een nieuw seizoen dankzij Danny. Hij is vet _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://photos-4.dropbox.com/t/2/AACcdGuVaYhq-mDvfe6aeHc7PSK0WzvmVw8gnPs3euxMFg/12/443544570/png/32x32/1/1442790000/0/2/3.png/CPrnv9MBIAEgAiADIAQgBSAGIAcoBw/aO3Nmkp4EKW-1ZII3QrxawczF0UnfxW91y093ydTzUs?size_mode=5

Pagina: 1 ... 95 ... 122 Laatste

Dit topic is gesloten.