Dat was een leuke race, maar soms ook best "frustrerend" in de IMSA.
Begon al voor de start. Had pole, maar P2 bleef maar achter de FGT's plakken. Er maar strak naast gaan rijden om te hopen dat ie het begrijpt. Niet dus.
P2 en P4 gaan al op het gas voor groen, dus P3 de Parabolica in, P2 er weer uit, P1 na de eerste chicane. Was nog een andere CSpec (Rory McCrossan) die ook wat van achter kwam omdat hij het rustig aan deed. Hij lag al redelijk snel P2 met 5s achter me. Wat heeeeeel langzaam terug liep naar 4s
Tot het verkeer begon

Al snel de FGT's bij gehaald toen de eerste HPD's voorbij kwamen. Vervolgens flink opgehouden door iemand die de andere FGT's niet meer kon bijhouden. Waardoor ook P2 achter me kon aansluiten.
Door een foutje van de FGT uiteindelijk met zijn 2 ervoorbij. Super leuk, en hard gevecht zonder contact. Tot mijn spotter flipt in de 2de chichane met nog 1 ronde brandstof in de tank.
Kwam niet helemaal lekker uit de eerste vanwege een HPD. Binnenkant in de Grande Curva, net ervoor bij en wat naar buiten laten lopen om de binnenkant te verdedigen. OP de eerste apex spotter: "Clear", Dus ik ga voor de 2de apex .... CAR RIGHT waar ik een beetje van schrok, maar ook van spinde.
Best jammer, want ik ging met 15s achterstand de pits in, maar kwam er met 5s achterstand eruit. Maar wel weer "die ene" FGT achter me van eerder
Kon het gaatje niet dicht krijgen met die "idioot" achter me. Uit eindelijke maar opgegeven, op het rechte stuk naar rechts, en knetterhard op de rem getrapt. Maar pas nadat hij me van de baan drukte de ronde ervoor op de zelfde plek omdat er een HPD helemaal rechts voorbij kwam. 5s gaatje naar die gast, wat ik ook weer begon dicht te rijden in de laatste 2 rondjes
Maar, zeer leuke race

Beetje IR erbij, flink wat SR kwijt, en geen punten vebetering na mijn race gister

Boeie
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel