iRacing: 2015 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 77 ... 122 Laatste
Acties:
  • 313.900 views

Onderwerpen

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-11 21:49

derx666

mecker ende blaet

Misschien zijn ze op de achtergrond ook bezig met de AM Vantage GTE, waardoor ze ook in de GTE een mooi koppeltje hebben :)

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-11 17:51
Niellie41 schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 21:36:
Klopt, maar de C7.R is wel een opvolger (van de opvolger) van de C6.R. Hoe kunnen ze hier de fout in gaan aangezien er geen GT1 spec van de C7.R is? ;)
C7R naar IMSA en de Ford op pensioen? C7R en Aston DBR9 hebben echt niks met elkaar te maken. Hebben nooit tegen elkaar geraced, zelfs niet in dat gedrocht dat het GT1 kampioenschap op het laatste was.

Ik zal het zo zeggen: er is nooit een GT1 versie van de C7R geweest en nooit een GTE versie van de DBR9.
derx666 schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 21:39:
Misschien zijn ze op de achtergrond ook bezig met de AM Vantage GTE, waardoor ze ook in de GTE een mooi koppeltje hebben :)
DAT zou veel logischer zijn, misschien is de Vantage GTE 1 van de 2 nog niet aangekondigde AM auto's?

[ Voor 22% gewijzigd door ThiJor op 16-07-2015 21:41 ]

Mijn iRacing profiel

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:58

Niellie41

[object Object]

Justin had het duidelijk fout. Tony geeft alleen aan dat ze werken aan een deal voor de Corvette C7R en daar ging het mij om. ;)

Ik weet ook wel hoe het allemaal zit hoor. :)

[ Voor 16% gewijzigd door Niellie41 op 16-07-2015 21:41 ]

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09:36

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
ff snel bijgelezen. Top nieuws allemaal weer. :)

En Joris ik heb het zelf niet zo extreem meegemaakt als jij beschrijft, maar een behoorlijk verschil qua wegligging in R tov van de Q heb ik wel eens ondervonden, maar dat was dan wel weg na een paar rondjes. En ik verklaarde dat vanuit starten vanaf het grid met 'koude' banden.

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Verwijderd

klinkt niet verkeerd :D .

Was het vanaf de start, of pas nameen paar rondjes. Klinkt namelijk als oververhitte bandjes.

• ThiJor
JoepW schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 22:33:
ff snel bijgelezen. Top nieuws allemaal weer. :)

En Joris ik heb het zelf niet zo extreem meegemaakt als jij beschrijft, maar een behoorlijk verschil qua wegligging in R tov van de Q heb ik wel eens ondervonden, maar dat was dan wel weg na een paar rondjes. En ik verklaarde dat vanuit starten vanaf het grid met 'koude' banden.
Ik had het 3 rondjes na de start nog altijd, misschien door dat rondgaan dat de banden juist te warm waren en weer voorbij hun optimale punt?
Verwijderd schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 22:39:
[...]

klinkt niet verkeerd :D .

Was het vanaf de start, of pas nameen paar rondjes. Klinkt namelijk als oververhitte bandjes.
Voor alle duidelijkheid, ik had het al vanaf de start. 1ste bocht was onmiddellijk overstuur dat het niet te doen was. 3 rondjes en 2 pirouettes later ben ik er maar mee gestopt.

[ Voor 27% gewijzigd door ThiJor op 16-07-2015 22:41 ]

Mijn iRacing profiel

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Damn... Tony had het over de C7R DP........ -O-

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-11 11:44
Een ongelooflijk hoge ammount announchements de laatste tijd. Hopelijk gaat de productiesnelheid ook wat omhoog. Klaag daar meestal niet over, maar met iRacing's huidige tempo duurt het wel 4-5 jaar voor we alles hebben.

iRacing Profiel

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-10 21:05
Die formula Renault kunnen wel eens heel populair worden denk ik, cool :) C7R heb ik niet echt gevolgt maar is dus de DP? Nou ja We wisten dat die kwam toch? Niet super spannend, paar jaar te laat maar ok.. De C6R doet het volgens mij prima in Gt1 nu dus ik zie niet echt een reden om te upgraden. De nieuwe C7R zou leuk zijn maar waar gebruik je die dan?

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

NickThissen schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 23:06:
Die formula Renault kunnen wel eens heel populair worden denk ik, cool :) C7R heb ik niet echt gevolgt maar is dus de DP? Nou ja We wisten dat die kwam toch? Niet super spannend, paar jaar te laat maar ok.. De C6R doet het volgens mij prima in Gt1 nu dus ik zie niet echt een reden om te upgraden. De nieuwe C7R zou leuk zijn maar waar gebruik je die dan?
Das een gt3 of tudor spec dacht ik.

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Verwijderd schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 23:12:
[...]

Das een gt3 of tudor spec dacht ik.
De Corvette C7R is GTE (of GTLM in TUSCC). Er is een bedrijf ook bezig om een GT3 spec versie te maken.

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
Best veel nieuws de laatste tijd. Ben erg benieuwd hoe snel ze het allemaal af krijgen :)

Zo erg heb ik het nog nooit mee gemaakt ThiJor. Op koude banden is de cspec wel wat loose. Maar dat gaat vaak na 1-2 rondes weg. Denk dan toch te warme banden door te spinnen dan.

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-11 10:32

Arfman

Drome!

Ben benieuwd waar ze alle mensen vandaan willen halen om in die auto's te rijden. Tijd om sommige autos / series helemaal uit te faseren? Radical bv, zo dood als een pier. Weg ermee (helaas), anders wordt de spoeling veel te dun.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Verwijderd

Arfman schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 00:10:
Ben benieuwd waar ze alle mensen vandaan willen halen om in die auto's te rijden. Tijd om sommige autos / series helemaal uit te faseren? Radical bv, zo dood als een pier. Weg ermee (helaas), anders wordt de spoeling veel te dun.
Volgens mij is iracing wat te veel aan het doen. Mij komt het over als een veel te laat anticiperen op wat andere al aan content hebben. Ik snap best dat je met een kleiner bedrijf niet kunt opboksen tegen de grotere en ik vind het best knap hoe ze het toch doen, ik hoop alleen dat ze niet op snlheid gepakt gaan worden en hier en daar de mist in gaan, ik denk dat ze echt zelf hun eigen weg moeten blijven varen :) maar dat hoop ik dan te weten te komen als ik eens op de nurburgrig ben, vragen zat lijkt mij :P . btw als ze dan toch aan le mans bezig zijn mss er ook eens over nadenken om de nieuwe Ford te scannen ? en ik droom nog altijd van een LMP1 wagen maar mss best even wachten op de nieuwe F1 >:)

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

De nieuwe Formule Renault vult toch een groot gat voor de single seaters en ik denk dat dit toch een groep nieuwe mensen aantrekt. Het aantal nieuwe series valt ook reuze mee. Wat komt er zeker aan? Corvette DP, zal de huidige DP vervangen. Mazda MX5 Cup, zal ook de huidige auto vervangen. McLaren MP4-30, zal de huidige Williams gaan vervangen.

Ik ben benieuwd wat ze dan van plan zijn met de Formule Renault auto's. Op dit moment is er dus een groot gat tussen de Star Mazda en F1. Dat gat kan mooi worden opgevult met FR 3.5. Veel mensen vinden de F1 niet leuk (te moeilijk) om te rijden. Ik verwacht dat vooral de FR 3.5 heel populair zal worden.

• ThiJor
Als ik de huidige F1 piloten mag geloven zal de MP4-30 ook niet moeilijk om te rijden zijn.

Mijn iRacing profiel

• gtrNL
De nieuwe auto's maken de line-up inderdaad redelijk compleet.
Open wheel: Skip --> FR 2.0 --> SM --> FR 3.5 --> MP4-30 (of DW-12 evt.)
Closed wheel: Mazda --> Mustang/Ruf C/etc. --> GT3 --> GT2 --> GT1 --> Proto's (Radical, C7R DP, HPD).

Bij closed wheel kun je je route zelfs nog op smaak afstemmen (LM proto's of Daytona proto's, GT3 of GT2, etc.).
Denk dat hierna de focus ook meer zal moeten liggen op up-to-date maken/houden (GT3) of line-up uitbreiden (GT2 (BMW M3) of nog beter LMP1_2008 voor goede Le Mans line-up uit dat jaar).

iRacing Profiel

Verwijderd

gtrNL schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 12:12:
De nieuwe auto's maken de line-up inderdaad redelijk compleet.
Open wheel: Skip --> FR 2.0 --> SM --> FR 3.5 --> MP4-30 (of DW-12 evt.)
Closed wheel: Mazda --> Mustang/Ruf C/etc. --> GT3 --> GT2 --> GT1 --> Proto's (Radical, C7R DP, HPD).

Bij closed wheel kun je je route zelfs nog op smaak afstemmen (LM proto's of Daytona proto's, GT3 of GT2, etc.).
Denk dat hierna de focus ook meer zal moeten liggen op up-to-date maken/houden (GT3) of line-up uitbreiden (GT2 (BMW M3) of nog beter LMP1_2008 voor goede Le Mans line-up uit dat jaar).
Ik denk dat de FR2.0 het einde betekend van de SM, of dat er binnen niet al te lange tijd een Indy Light word aangekondigd waar ze al enkele jaren mee bezig zijn. Dan krijg je dus
Skip>FR2.0>FR3.5>MP4/30 en
Skip>SM>IL>DW12
Verder zal deze licentie ook in houden dat er een Renault Clio Cup zou kunnen komen.

Oh ik ben hier heel blij mee :D Eindelijk wat meer Europese race series :D

• Scr33x0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-10 19:46
Ik hoop dat de 2.0 ook een soort opstap wordt qua setups.. wat meer opties dan in de skip en wat minder dan in de SM.. als het deelnemersveld een beetje leuk wordt ga ik denk ik de 2.0 er ook bij doen..

• nickkoole
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18-11-2024
Ithric schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 12:19:
Goed om te horen Marc, zorg maar goed voor haar.
Top gebaar Joep!

Gisteren Sebering en Corvette maar opgegeven, ik kreeg geen flow.
Was ook erg rustig, maar 4 mensen langs geweest, jammer.
Goed om te horen Marc, suc7.

Helaas was ik verhinderd om te komen afgelopen dinsdag.
eigenlijk heel de week tot vanmiddag dan.

rond 14:00 gaan oefenen maar ging niet lekker vanwege werk in achterhoofd (slechte week achter de rug).
dus maar even wat anders gaan doen.

iets voor half 5 ff trainen en hup gelijk qualify, kwam niet verder dan een 1:56:8xx met de aston.
om 5 uur de race gepakt, lage SOF van 2069 start als P4 met startnummer #6.
hele race erg close geweest met de top 5, uiteindelijk de race naar me toe getrokken 8) 2 rondes voor het einde. de nummer 2 eindige op nog geen 00.105 :o van mij dus erg close.

_/-\o_ :)F YEAH eerste GT1 race gewonnen :)F _/-\o_ . voor de rest geen races meer deze week want dit overtref ik niet meer ;)

EDIT: the result http://members.iracing.co...id=14174741&custid=153028

[ Voor 5% gewijzigd door nickkoole op 17-07-2015 18:00 ]

iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
nickkoole schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 17:59:
[...]..... _/-\o_ :)F YEAH eerste GT1 race gewonnen :)F _/-\o_ . .....
Gefeliciteerd!
(Ps. ik ben vergeten om de door mij gemaakte setup te sharen. Excuses ;) )

• -PassY-
*O* Gefeliciteerd *O*

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

• aveenhuysen
  • Laatst online: 04-11 19:19
Sinds gisteren ook weer iRacing voor 5 dollar voor 3 maanden met de code PR_RENAULT

Met de Mazda MX5 eerste online race op Summit Point Raceway 2de geworden.

Veel AC gespeeld laatste tijd en ook rFactor2 maar toen ik de kortingscode zag toch maar even genomen. Jaren geleden als een iRacing geprobeerd.

Zie jullie vast wel op de baan.

Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
aveenhuysen, welkom! Vergeet je niet te registreren in de community database zodat je ook mee kan doen met de GoT competitie, en natuurlijk je signature voorzien van je iRacing profiel.

Bob en ik hebben vanochtend de NiS race op New Hampshire gereden. Een behoorlijke crash aan het eind van de race waar ik net niet doorheen kwam en daardoor niet over de finish kwam. Gevalletje als je er wel door heen bent gekomen p4 maar realiteit een DNF en p15.

Vorige week nog de tweede split op Kentucky kunnen winnen, helaas deze week wat meer pech.

Vanavond een tweede poging.

iRacing Profiel | Mijn SimRig

• NickThissen
Wat is Sebring toch een gave track :) Heel leuke race gehad in de Corvette vanmiddag, leuk gevochten, leuke inhaal acties (undercut in T3, en tegen het eind buitenom in de laatste bocht met millimeters ruimte tot de muur). Heb het gevoel dat de banden van de Corvette het beter uithouden want paar mensen liepen toch echt van me weg in het begin maar tegen de helft kwam ik weer terug en was ik ineens stuk sneller. Ik weet niet welke auto ik verder wil, vind beide leuk, de Aston Martin is iets makkelijker maar de Corvette heb ik altijd vet gevonden.

Mijn iRacing profiel

• NickThissen
Nog eens tijd voor close racing school? :+

[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=L1qVBE3kMyQ]

Mijn iRacing profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Als er interesse is!

• JPtjeeNL
  • Niet online
Zojuist m'n eerste Blancpain Sprint Series gereden. Helaas viel 2x het beeld weg, maar liep de game op de achtergrond wel door. Het geluid van de crashende auto kon je horen. Daarna CTRL+ALT+DEL naar taakbeheer gegaan en de game werkte weer. Ik heb vorige week de laatste AMD driver geïnstalleerd. (Driver 15.200.1046.0 en Catalyst 15.20.1046-150622a-186190C) Meer mensen hier last van? Ik heb een 7970, 3x U2312HM en een i5 2500K.

Zal het zin hebben om iRacing of AMD hiermee te mailen, of kan ik gewoon beter een rollback doen naar de driver van zoveel maanden oud die prima werkte? :) Ben nooit zo van de rollbacks i.v.m. spul wat achterblijft op je PC.

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:47

Phydomir

Dennis

Hoor wel meer mensen die problemen hebben met de laaste drivers. Ik zou even een rollback doen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• -PassY-
Dat heb ik ook een paar keer gehad, alleen ik heb NVidia. Een paar updates van de drivers geleden was het opgelost, alleen weet ik niet welke.

• nickkoole
24 t/m 26 juli is de 24h van spa.
zijn er nog mensen die daarheen gaan?

iRacing Profiel

• JPtjeeNL
  • Niet online
Phydomir schreef op zondag 19 juli 2015 @ 13:43:
Hoor wel meer mensen die problemen hebben met de laaste drivers. Ik zou even een rollback doen.
Normaliter zou ik via device manager een rollback doen, maar hier zit ook Catalyst aan verbonden natuurlijk. Is alleen een rollback in device manager voldoende, of moet ik de AMD drivers volledig met een tool verwijderen en daarna opnieuw installeren?

Zal iRacing ook eens mailen. Wellicht kennen ze dit probleem al en kunnen ze een goede versie aanraden. Laatste waar ik op liep was 14.12.

[ Voor 9% gewijzigd door JPtjeeNL op 19-07-2015 14:23 ]

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:47

Phydomir

Dennis

Nieuwe drivers installeer ik er altijd overheen, maar in dit geval zou ik er voor kiezen om eerst de drivers te verwijderen en dan gewoon terug te gaan naar de drivers die je had.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Arfman

Arfman

Drome!

Ik draai nog op 14.502.1014-150331a1-182335E (15.4 Beta) met een 7970. Geen centje pijn in iRacing (of andere spellen).

Heb simpelweg nog geen tijd gehad om te updaten maar als ik dit zo lees wacht ik nog wel even. Vaak zijn nieuwere driverversies alleen belangrijk voor net uitgekomen spellen (optimalisaties e.d.) en niet zozeer voor de spellen zoals iRacing.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• DarkPino
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-10 22:25
Hallo allen!
Ik ben opzoek naar een pedalenset die op een loadcell werken ipv potentiometer. Ik zit er aan te denken om zo'n CSW Elite set te kopen maar wou eerst eens kijken of er tweedehands wat te krijgen was.
Dus bij deze!

Groet,
Martijn

iRacing Profiel

• JPtjeeNL
  • Niet online
Phydomir schreef op zondag 19 juli 2015 @ 14:37:
Nieuwe drivers installeer ik er altijd overheen, maar in dit geval zou ik er voor kiezen om eerst de drivers te verwijderen en dan gewoon terug te gaan naar de drivers die je had.
Heb ik nu ook gedaan. AMD/ATI verwijderd en de oude opnieuw geïnstalleerd. Gelukkig laat AMD de oude installer onder C:\AMD staan, dus die vind ik altijd makkelijk terug.
Arfman schreef op zondag 19 juli 2015 @ 15:10:
Ik draai nog op 14.502.1014-150331a1-182335E (15.4 Beta) met een 7970. Geen centje pijn in iRacing (of andere spellen).

Heb simpelweg nog geen tijd gehad om te updaten maar als ik dit zo lees wacht ik nog wel even. Vaak zijn nieuwere driverversies alleen belangrijk voor net uitgekomen spellen (optimalisaties e.d.) en niet zozeer voor de spellen zoals iRacing.
Ik update ook bijna nooit, maar ik zag nu de pop-up voorbij komen voor een auto update van AMD en heb al maanden niet meer geüpdatet. Ik merkte in andere games wel performance verbetering.

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
Russian way to overtake P6 BES race :p

achja schademodel iracing TOP

[YouTube: https://youtu.be/HQPI6UYK0wQ]

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

• NickThissen
Nog maar eens in de Star Mazda gesprongen deze week, rijdt toch wel erg lekker zeg. Racecraft was beetje hit and miss (op momenten heel erg goed, andere momenten ineens .. dramatisch :p) maar overall erg leuke races gehad.

Zo kom ik net in een race met de levende legende Tony Repussard, en finish ook nog vlak achter hem haha :p
http://members.iracing.co...nid=14190790&custid=74968

(was zijn eerste race in tijden maar dat terzijde)

Mijn iRacing profiel

• spoonbe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-07 12:50
ik begin stilaan de moed te verliezen in iracing. wat een geklungel in die GT races :(

iRacing Profiel

Verwijderd

spoonbe schreef op zondag 19 juli 2015 @ 21:18:
ik begin stilaan de moed te verliezen in iracing. wat een geklungel in die GT races :(
Safety rating/license zwaarder maken is een eenvoudige oplossing.

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Vanavond weer een fun race!

Afbeeldingslocatie: http://www.got-racing.eu/wp/wp-content/uploads/15-3-MT-06.png

@derx666: Gefeliciteerd! *O*

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-11 15:16

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ik moet jammer genoeg richting Tilburg vanavond dus kan er niet bij zijn. Morgen met de GT1 training probeer ik er wel bij te zijn.

iRacing Profiel

• NickThissen
Proficiat derx :)

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

feli marco

• -PassY-
JoepW schreef op maandag 20 juli 2015 @ 08:20:

[afbeelding]

Dat klinkt best intressant als combo :)

Gefeliciteerd Marco :)F *O*

/edit: was even vergeten dat ik of heel laat ben, of niet kan. Zit tot onbepaalde tijd in een restaurant namelijk :+

[ Voor 15% gewijzigd door -PassY- op 20-07-2015 14:19 ]

• NickThissen
Ik ben er voor de verandering een keer gewoon wel bij :)

:+

Bonus credits zijn weer beschikbaar (100$ voor 75$ of 25$ voor 20$)
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3323635.page

[ Voor 51% gewijzigd door NickThissen op 20-07-2015 16:00 ]

Mijn iRacing profiel

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 05-11 17:40
NickThissen schreef op maandag 20 juli 2015 @ 15:59:
Ik ben er voor de verandering een keer gewoon wel bij :)

:+

Bonus credits zijn weer beschikbaar (100$ voor 75$ of 25$ voor 20$)
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3323635.page
Grr..begin van het seizoen nog €100,- er tegenaan gegooid omdat ik geen promotie verwachte en de DB9 gelijk wilde hebben. Uiteindelijk zo druk gehad dat ik al 4 weken de pc niet heb aangehad :+ Iets met geduld enz.....Naja gooi er toch eigenwijs weer geld tegenaan, want aanbiedingen werken bij mij :o

• -PassY-
Beakzz schreef op maandag 20 juli 2015 @ 16:29:
[...]

Grr..begin van het seizoen nog €100,- er tegenaan gegooid omdat ik geen promotie verwachte en de DB9 gelijk wilde hebben. Uiteindelijk zo druk gehad dat ik al 4 weken de pc niet heb aangehad :+ Iets met geduld enz.....Naja gooi er toch eigenwijs weer geld tegenaan, want aanbiedingen werken bij mij :o
Gewoon lekker tot black friday wachten :)

• derx666

derx666

mecker ende blaet

thnx voor de feli's...

Ik wacht nog heel even met de credits tot ze de vage bug in de webpage gefixt hebben waardoor het bedrag wat je moet betalen ineens 2x zo hoog uitvalt. Mensen zeggen dat iig bij paypal wel het goede bedrag afgeschreven wordt, maar toch... :)
Zo iig weer ff wat extra korting... Moest eigenlijk 2 series actief rijden om nog eens 40,- per jaar te verdienen... mja...

Cube Nuroad Race (2022)

Verwijderd

derx666 schreef op maandag 20 juli 2015 @ 17:58:
thnx voor de feli's...

Ik wacht nog heel even met de credits tot ze de vage bug in de webpage gefixt hebben waardoor het bedrag wat je moet betalen ineens 2x zo hoog uitvalt. Mensen zeggen dat iig bij paypal wel het goede bedrag afgeschreven wordt, maar toch... :)
Zo iig weer ff wat extra korting... Moest eigenlijk 2 series actief rijden om nog eens 40,- per jaar te verdienen... mja...
Het gaat met paypal gewoon goed inderdaad Derx, en feli, zowel bij mij als bij een paar andere. Zodra je vanaf paypal terug komt zie je dat het maar 20e is.

BTW Wo 23Juli weer eens maint.

Sim updates for commercial customers.

EDT
Wednesday 2015-07-22 0400 Hosted Sessions Unavailable*
Wednesday 2015-07-22 1000 Service Unavailable
Wednesday 2015-07-22 1200 Service Restored

UTC
Wednesday 2015-07-22 0800 Hosted Sessions Unavailable*
Wednesday 2015-07-22 1400 Service Unavailable
Wednesday 2015-07-22 1600 Service Restored

AEST
Wednesday 2015-07-22 1800 Hosted Sessions Unavailable*
Thursday 2015-07-23 0000 Service Unavailable
Thursday 2015-07-23 0200 Service Restored

Verwijderd

JoepW schreef op maandag 20 juli 2015 @ 08:20:

[afbeelding]

Stuur weer aangesloten en ben erbij. Stieken even (weken) geoefend omdat de legend me nooit bevallen is. Deze ook niet en door de bumps is een spinvrije race vanavond denk ik garantie voor een top5. :Y

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:19
-PassY- schreef op maandag 20 juli 2015 @ 17:53:
[...]

Gewoon lekker tot black friday wachten :)
Maar je kan de dollars en credits die je nu eventueel koopt, toch ook weer gebruiken om je abonnement bij de eerstvolgende aanbieding te verlengen?

Ik heb bij de vorige actie ook beide gekocht, en een deel van de iracing-dollars later in ieder geval gebruikt om de 50% aanbieding mee te betalen.
Of de iracing-credits (dus het extra deel), hiervoor ook bruikbaar zijn, weet ik niet, want die had ik toen al niet meer.
Maar je houdt de credits dan in het slechtste geval over om content mee te kopen.

Als je het geld kan missen, en het op den duur toch verwacht uit te geven, dan kan het in mijn ogen nooit kwaad om deze aanbieding te gebruiken.(tenzij de dollar in de tussentijd veel goedkoper wordt).

iRacing Profiel

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Pfff... dat was een tricky avondje, maar met een pole in qualy, 2e in de 1e race, en 1e in de 2e race kan ik op mn verjaardag niet ontevreden zijn :)

Cube Nuroad Race (2022)

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Netjes Derx!
Ik had graag je het wat moeilijker gemaakt, maar helaas had ik voor de zoveelste week op rij last van mijn schouder :(
Ik heb net de stand van het toernooi bijgewerkt: http://tournaments.iracin...namentResults.aspx?tid=34
(Ik heb zelf nog nooit zo laag gestaan...)

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:19
derx666 schreef op maandag 20 juli 2015 @ 17:58:
thnx voor de feli's...

Bij mijn credit card hebben ze net zo creatief afgeschreven als het in de order stond (namelijk het dubbele bedrag geïnd, dat ook direct weer gecrediteerd, en vervolgens het juiste bedrag geïnd)...

En dat dan 2 maal (1*$75 en 1*$20). Gevolg: zojuist de fraude afdeling van mijn bank aan de telefoon gehad, omdat deze uit voorzorg mijn credit card geblokkeerd hadden :+

iRacing Profiel

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Was leuk racen in de Legends gisteren, eerste race hele tijd binnen een seconde van Nick gereden. en daarbij elkaar 3 keer ingehaald. Hier een video van de race, vooral de laatste 3 rondes zijn mooi (vanaf 18:00):

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

• nickkoole
Linc schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 11:14:
Was leuk racen in de Legends gisteren, eerste race hele tijd binnen een seconde van Nick gereden. en daarbij elkaar 3 keer ingehaald. Hier een video van de race, vooral de laatste 3 rondes zijn mooi (vanaf 18:00):

[video]
Zeker gaaf om te zien, zelf in de eerste race sterk gereden met Martijn binnen 0.4 seconden van elkaar.
2e race helaas slechte eerste 6 rondes waardoor op achterstand van 13 seconden en niet meer kunnen dichtrijden.

btw Bas met welk programma en versie neem je je race op? toevallig ook met een capturecard?

iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Heren, vanavond ben ik er niet bij. Ik ga ff rustig doen met de schouder :(

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Wild Chocolate schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 08:36:
[...]

Bij mijn credit card hebben ze net zo creatief afgeschreven als het in de order stond (namelijk het dubbele bedrag geïnd, dat ook direct weer gecrediteerd, en vervolgens het juiste bedrag geïnd)...

En dat dan 2 maal (1*$75 en 1*$20). Gevolg: zojuist de fraude afdeling van mijn bank aan de telefoon gehad, omdat deze uit voorzorg mijn credit card geblokkeerd hadden :+
Daarom wacht ik wel tot dat het opgelost is. Kevin Bobbitt heeft al gezegd dat de actie wordt verlengt vanwege de problemen. Ze zijn er iig mee bezig.

Edit:

on another note.... Net terug van Groningen, waar ik gezellig dik anderhalf uur met Niels heb geouwehoerd over simracen, pedalen, sturen enz :) Ook maar meteen een pakketje mee naar huis genomen:

Afbeeldingslocatie: https://db.tt/g2fJUuJp

Helaas moet ik ook nog een stoel gaan halen, en dan een soort van rig in elkaar zetten voordat ik ze kan gebruiken, maar dat gebeurt zsm (pics volgen)...

[ Voor 23% gewijzigd door derx666 op 21-07-2015 18:59 ]

Cube Nuroad Race (2022)

• NickThissen
Ik kom ze straks wel even ophalen voor safekeeping ;) (helaas heb ik hetzelfde probleem haha)

Mijn iRacing profiel

• derx666

derx666

mecker ende blaet

hihi, vraag anders Paul eens, die heeft ook nog een mooie set pedalen staan :)

Cube Nuroad Race (2022)

Verwijderd

Vanavond ben ik er ook niet. Bijna vlam in de pan in Tijdens 't koken, dus wordt even flink schoonmaken want de olie zit nu overal...

Succes met je schouder Joep, als he na rust al zo snel terug komt.

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
derx666 schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 18:40:
[...].......on another note.... Net terug van Groningen, waar ik gezellig dik anderhalf uur met Niels heb geouwehoerd over simracen, pedalen, sturen enz :) Ook maar meteen een pakketje mee naar huis genomen:

[afbeelding]

Helaas moet ik ook nog een stoel gaan halen, en dan een soort van rig in elkaar zetten voordat ik ze kan gebruiken, maar dat gebeurt zsm (pics volgen)...
Nice......!
Hier zijn altijd wel redelijke (2de hands) stoelen te vinden. Mijn Scheel stoel komt daar ook vandaan.
http://www.marktplaats.nl/verkopers/1818423.html
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 19:39:
Vanavond ben ik er ook niet. Bijna vlam in de pan in Tijdens 't koken, dus wordt even flink schoonmaken want de olie zit nu overal...
Suc6 met het opruimen. Toch niet geblust met water hè?
Want dan krijg je dit:
Afbeeldingslocatie: http://www.destentor.nl/polopoly_fs/1.5088332.1437111909!/image/image.jpg_gen/derivatives/landscape_800_600/image-5088332.jpg
Dat is bij ons in het 'dorp' afgelopen week. Pand is inmiddels gesloopt.
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 19:39:
Succes met je schouder Joep, als he na rust al zo snel terug komt.
Thx.

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

nickkoole schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 18:05:
[...]

Zeker gaaf om te zien, zelf in de eerste race sterk gereden met Martijn binnen 0.4 seconden van elkaar.
2e race helaas slechte eerste 6 rondes waardoor op achterstand van 13 seconden en niet meer kunnen dichtrijden.

btw Bas met welk programma en versie neem je je race op? toevallig ook met een capturecard?
Ik gebruik OBS om de race op te nemen. Werkt best fijn.

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

• derx666

derx666

mecker ende blaet

JoepW schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 20:04:
[...]

Nice......!
Hier zijn altijd wel redelijke (2de hands) stoelen te vinden. Mijn Scheel stoel komt daar ook vandaan.
http://www.marktplaats.nl/verkopers/1818423.html
Ik weet het. Heb hem vorige week al gesproken, maar toen kwam het tijdtechnisch allemaal niet uit. Misschien vrijdag, maar ik moet hem morgen nog even bellen.

Cube Nuroad Race (2022)

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-11 13:15
Met het oog op de 24h van Spa, ben ik maar sprint races aan het doen.
Race 1 ging best lekker, P4 tot dit gebeurde.

Dus niet uitgereden helaas, voor me gevoel kon ik niet veel doen hieraan. (anders hoor ik het graag)

Dit waren de andere hoogtepunten, vooral posities gewonnen door fouten van andere.

@Marco: Kwijl. _/-\o_
@Joep: sterkte met je schouder.

[ Voor 24% gewijzigd door Ithric op 21-07-2015 21:30 ]

iRacing Profiel

Verwijderd

Tja Michel kan je weinig aan doen, Ons/mij overkwam hetzelfde op de Glen. Ik in de HPD die bij het uitkomen van de kombocht een BMW inhaalt die vervolgens bij het aanremmen voor het ingaan van de boot helaas de wagen verliest en vol naar rechts schiet. Kan je niks aan doen, hij ook niet behalve dan dat ie niet op het gras moet proberen te remmen.

Om helemaal een goed oordeel te kunnen vellen zou je eigenlijk de outside view moeten hebben, want bij nader inzien lijkt de McLaren je met name op de voorkant te raken, dus als je hem had kunnen zien spinnen achter je had je evt gas los kunnen doen of kunnen remmen. Maar denk het haast niet

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2015 01:14 ]

• Arfman

Arfman

Drome!

Tja, daar is weinig aan te doen. Als je hem had zien spinnen in je spiegels had je misschien nog iets gekund maar mijn ervaring is is dat het 9 van de 10 keer niet te voorkomen is.

Dacht gisteravond even lekker mee te doen aan de GT1 training. 19:45 belt een collega, shit op het werk, doei avond ...

• Ithric
Sorry vergat de smile :+, ik zag hem niet spinnen en dacht even dat ik 2-wide zat of iemand zich verremde.
Ik lag op zijn kop en dacht, what happened here... :'(

Ach ja, vanavond nog maar een poging of 2, had gisteren ook een stuur wat niet aanging en van alles draaide niet lekker. (wou streamen, maar even niet gedaan gezien de problemen)

iRacing Profiel

• DarkPino
Maar weer eens de spuitcabine in gedoken toen ik de Vaillant Special paint zag waar ROAL-BMW dit weekend mee rijdt (zie http://cms.autosport.nl/i...0721_BMW_Spa_Vaillant.jpg )

Hier het resultaat. Als TP het weer doet staat hij ook daar op :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/TtTdgkol.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/OiZAt0gl.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/htii9Hql.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door DarkPino op 22-07-2015 15:15 ]

iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Nice :D

• -PassY-
Damm, dat ziet er gelikt uit

• her0live
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 28-10-2023
Heb hier volgensmij nog niet eerder gepost dus Hallo iedereen maar had even een vraagje.
Weet iemand of de downtime van iRacing scheduled was? En zo ja wanneer iracing weer online zal zijn?
Tom van Doorn

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

her0live schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 16:19:
Heb hier volgensmij nog niet eerder gepost dus Hallo iedereen maar had even een vraagje.
Weet iemand of de downtime van iRacing scheduled was? En zo ja wanneer iracing weer online zal zijn?
Tom van Doorn
Ja dit was gepland. Hoe lang? Geen idee. Waarschijnlijk twee tot vier uur.

• -PassY-
Heel kort :P

Ja, en 18:00 CET (als ik me niet vergis)

• her0live
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 28-10-2023
Oooh oke top bedankt voor de info.

• gtrNL
Super vette BMW skin!

iRacing Profiel

• DarkPino
Dankjullie wel :)

Edit: Laatste voor vandaag, tweede 'special paint' waar dit weekend mee gereden wordt. Geen exacte replica maar komt goed in de buurt :)

Fijne avond!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7e5AwYzl.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rOWdnAwl.jpg

[ Voor 90% gewijzigd door DarkPino op 23-07-2015 00:50 ]

iRacing Profiel

• Scr33x0r
Yay! Ff volop aan het skippy rijden geweest vorige week en weet een mijlpaal bereikt:

Afbeeldingslocatie: http://s12.postimg.org/4p8n6t4z1/image.jpg

[ Voor 55% gewijzigd door Scr33x0r op 23-07-2015 17:57 ]

Verwijderd

Lekker bezig Martijn! Erg in de verleiding nu om van m'n Toro Rosso skin af te stappen :P

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:30
Voor de verlengers of twijfelaars :)
Take advantage of our best offer right now and go iRacing again. Get a 3-month membership for just $9 when you reactivate your account today. (Regular price $30)

All of your license progression and any cars and tracks you previously purchased will be in your account ready to use when you come back with this offer.

Offer details: Use Promo code PR-SUMMERSALE2015 when you reactivate your existing iRacing account to get this money saving deal.

[ Voor 45% gewijzigd door Schuey op 23-07-2015 17:52 ]

• -PassY-
Scr33x0r schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 01:21:
Yay! Ff volop aan het skippy rijden geweest vorige week en weet een mijlpaal bereikt:

[afbeelding]
Jij gaat best hard. Wil je huttu uitdagen? ;)

• Scr33x0r
-PassY- schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 19:08:
[...]

Jij gaat best hard. Wil je huttu uitdagen? ;)
Misschien over een paar maanden als mn OSW er is :) Die komt september als het goed is :)

[ Voor 7% gewijzigd door Scr33x0r op 23-07-2015 19:15 ]

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Scr33x0r schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 01:21:

[afbeelding]
Good Busy! :)F

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter

Ik neem aan dat er teams van ons meedoen met de 24 uur van Spa.

Of dit nu onder de vlag van GoT is of community leden die samen een team vormen en een andere team naam gebruiken GoT iRacing wil indien daar behoefte naar is helpen met wat besloten practice sessies, setups, liveries etc.

Laat maar hier horen waar we jullie mee kunnen helpen.

En natuurlijk willen we sowieso weten wie er mee doen, want dan kunnen we er ook op Facebook, Twitter en onze site aandacht aan geven ;)

• Andy2125
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 31-10 15:24
w4rguy, Escue, Darkpino en ik doen mee onder de team naam "NAB Racing Silver" :)

iRacing Profiel

Verwijderd

NAB Racing gaat hier zeker aan meedoen! Ons team bestaat nu hoogst waarschijnlijk uit 4 rijders: Gerrit (w4rguy), Andy (Andy2125), Martijn (Darkpino) en ik, Simon.

Afgelopen maanden hebben we al zoveel mogelijk GT3 races gereden, De Blancpain Sprint Series en ook voornamelijk de Blancpain Endurance Series!
Deze laatste reden we geregeld solo, zodat we alvast aan de lange stints konden wennen. (Hierbij heeft NAB Racing al meerdere top 5 finishes gemaakt in de 2e split, en heeft Martijn zelfs ook een keer de winst gepakt!)

Sinds 2 weken geleden staat alles bij ons in het teken van de 24 uurs van Spa! Setups worden gemaakt, de auto heeft een mooie paintjob gehad, en nu is het vooral veel volle tanks leegrijden, de auto op de baan houden en steeds sneller te worden!

Dus, NAB Racing neemt het serieus, wij gaan knallen!!!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 14:12:
NAB Racing gaat hier zeker aan meedoen! Ons team bestaat nu hoogst waarschijnlijk uit 4 rijders: Gerrit (w4rguy), Andy (Andy2125), Martijn (Darkpino) en ik, Simon.

Afgelopen maanden hebben we al zoveel mogelijk GT3 races gereden, De Blancpain Sprint Series en ook voornamelijk de Blancpain Endurance Series!
Deze laatste reden we geregeld solo, zodat we alvast aan de lange stints konden wennen. (Hierbij heeft NAB Racing al meerdere top 5 finishes gemaakt in de 2e split, en heeft Martijn zelfs ook een keer de winst gepakt!)

Sinds 2 weken geleden staat alles bij ons in het teken van de 24 uurs van Spa! Setups worden gemaakt, de auto heeft een mooie paintjob gehad, en nu is het vooral veel volle tanks leegrijden, de auto op de baan houden en steeds sneller te worden!

Dus, NAB Racing neemt het serieus, wij gaan knallen!!!
Als je een mooi screenshot maakt van jullie auto en een stukkie tekst in het engels dan zie ik dat graag komen. Dan plaatst ik dat her en der.

• -PassY-
ik ga lekker supporteren tijdens de 24h :) Ben ik waarschijnlijk beter in dan een HPD/GT3 rond krijgen :p

• NickThissen
Wie gaat er morgen naar de echte race kijken? Als ik niks te doen heb rij ik misschien ook ff op en neer :)

Mijn iRacing profiel

• Scr33x0r
Ik doe blijkbaar ook mee :D met de hpd.. komende week nog ff trainen lol..

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
GOT #RW gaat ook meedoen

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

• PatrickPost1972
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14-06-2024
Scr33x0r schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 22:02:
Ik doe blijkbaar ook mee :D met de hpd.. komende week nog ff trainen lol..
LOL weet je het zeker????

iRacing Profiel Game Pc

• DarkPino
JoepW schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 14:15:
[...]

Als je een mooi screenshot maakt van jullie auto en een stukkie tekst in het engels dan zie ik dat graag komen. Dan plaatst ik dat her en der.
Er wordt aan gewerkt Joep :)

Ik rijd zelf morgen de drie uur 's avonds. Probeer over te stappen naar de Ford aangezien ik best goed sta in het kampioenschap voor divisie 3 (voor mijn vakantie stond ik eerste) maar die overstap wil niet echt lukken. Dus ik blijf in ieder geval voor deze race nog in de BMW :)

Ga mijn best doen op in ieder geval een top 5 finish!

iRacing Profiel

• Scr33x0r
Je moet wat he :)

• nickkoole
NickThissen schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 21:29:
Wie gaat er morgen naar de echte race kijken? Als ik niks te doen heb rij ik misschien ook ff op en neer :)
goedemorgen, ik twijfel nog ff of dat ik ga i.v.m. het weer.

iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik wil graag een line-up maken op de website van alle GoT deelnemers. Kan ieder team mij een DM sturen met de team naam, de rijders en eventueel een screenie van de livery. Op basis van de reacties hier kan ik niet echt een line-up maken ;)

• ThiJor
Kan nu geen screenshot maken, maar ik zal de mijne ook wel insturen. Of is de voorwaarde dat de volledige line-up GoT moet zijn?

Mijn iRacing profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
ThiJor schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 14:07:
Kan nu geen screenshot maken, maar ik zal de mijne ook wel insturen. Of is de voorwaarde dat de volledige line-up GoT moet zijn?
Nee joh. Ook als je met een mixed team meedoet! ;)

• Ithric
Wow wat een Endurance race, P8 in de topsplit en ik starte va P16. (want volgens mij splitte deze niet?)
2x een domme spin na de Busstop, verder lekker gereden. (wel 26x, oopsss :+ )

Banden kwamen niet op temperatuur, tot ergens halverwege de stint en dan was het erg onvoorspelbaar.
Zeker nog werk aan de winkel, maar niet heel ontevreden. 8)

Uitslag:
http://members.iracing.com/membersite/member/EventResult.do?subsessionid=14232267&custid=144416

Stream:

iRacing Profiel

Pagina: 1 ... 77 ... 122 Laatste

Dit topic is gesloten.