BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
C7R naar IMSA en de Ford op pensioen? C7R en Aston DBR9 hebben echt niks met elkaar te maken. Hebben nooit tegen elkaar geraced, zelfs niet in dat gedrocht dat het GT1 kampioenschap op het laatste was.Niellie41 schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 21:36:
Klopt, maar de C7.R is wel een opvolger (van de opvolger) van de C6.R. Hoe kunnen ze hier de fout in gaan aangezien er geen GT1 spec van de C7.R is?
Ik zal het zo zeggen: er is nooit een GT1 versie van de C7R geweest en nooit een GTE versie van de DBR9.
DAT zou veel logischer zijn, misschien is de Vantage GTE 1 van de 2 nog niet aangekondigde AM auto's?derx666 schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 21:39:
Misschien zijn ze op de achtergrond ook bezig met de AM Vantage GTE, waardoor ze ook in de GTE een mooi koppeltje hebben
[ Voor 22% gewijzigd door ThiJor op 16-07-2015 21:41 ]
Ik weet ook wel hoe het allemaal zit hoor.
[ Voor 16% gewijzigd door Niellie41 op 16-07-2015 21:41 ]
En Joris ik heb het zelf niet zo extreem meegemaakt als jij beschrijft, maar een behoorlijk verschil qua wegligging in R tov van de Q heb ik wel eens ondervonden, maar dat was dan wel weg na een paar rondjes. En ik verklaarde dat vanuit starten vanaf het grid met 'koude' banden.
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Verwijderd
klinkt niet verkeerdThiJor schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 21:34:
...overstuurd monster!...
Was het vanaf de start, of pas nameen paar rondjes. Klinkt namelijk als oververhitte bandjes.
Ik had het 3 rondjes na de start nog altijd, misschien door dat rondgaan dat de banden juist te warm waren en weer voorbij hun optimale punt?JoepW schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 22:33:
ff snel bijgelezen. Top nieuws allemaal weer.
En Joris ik heb het zelf niet zo extreem meegemaakt als jij beschrijft, maar een behoorlijk verschil qua wegligging in R tov van de Q heb ik wel eens ondervonden, maar dat was dan wel weg na een paar rondjes. En ik verklaarde dat vanuit starten vanaf het grid met 'koude' banden.
Voor alle duidelijkheid, ik had het al vanaf de start. 1ste bocht was onmiddellijk overstuur dat het niet te doen was. 3 rondjes en 2 pirouettes later ben ik er maar mee gestopt.Verwijderd schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 22:39:
[...]
klinkt niet verkeerd.
Was het vanaf de start, of pas nameen paar rondjes. Klinkt namelijk als oververhitte bandjes.
[ Voor 27% gewijzigd door ThiJor op 16-07-2015 22:41 ]
Verwijderd
Das een gt3 of tudor spec dacht ik.NickThissen schreef op donderdag 16 juli 2015 @ 23:06:
Die formula Renault kunnen wel eens heel populair worden denk ik, coolC7R heb ik niet echt gevolgt maar is dus de DP? Nou ja We wisten dat die kwam toch? Niet super spannend, paar jaar te laat maar ok.. De C6R doet het volgens mij prima in Gt1 nu dus ik zie niet echt een reden om te upgraden. De nieuwe C7R zou leuk zijn maar waar gebruik je die dan?
De Corvette C7R is GTE (of GTLM in TUSCC). Er is een bedrijf ook bezig om een GT3 spec versie te maken.
Zo erg heb ik het nog nooit mee gemaakt ThiJor. Op koude banden is de cspec wel wat loose. Maar dat gaat vaak na 1-2 rondes weg. Denk dan toch te warme banden door te spinnen dan.
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Verwijderd
Volgens mij is iracing wat te veel aan het doen. Mij komt het over als een veel te laat anticiperen op wat andere al aan content hebben. Ik snap best dat je met een kleiner bedrijf niet kunt opboksen tegen de grotere en ik vind het best knap hoe ze het toch doen, ik hoop alleen dat ze niet op snlheid gepakt gaan worden en hier en daar de mist in gaan, ik denk dat ze echt zelf hun eigen weg moeten blijven varenArfman schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 00:10:
Ben benieuwd waar ze alle mensen vandaan willen halen om in die auto's te rijden. Tijd om sommige autos / series helemaal uit te faseren? Radical bv, zo dood als een pier. Weg ermee (helaas), anders wordt de spoeling veel te dun.
Ik ben benieuwd wat ze dan van plan zijn met de Formule Renault auto's. Op dit moment is er dus een groot gat tussen de Star Mazda en F1. Dat gat kan mooi worden opgevult met FR 3.5. Veel mensen vinden de F1 niet leuk (te moeilijk) om te rijden. Ik verwacht dat vooral de FR 3.5 heel populair zal worden.
Open wheel: Skip --> FR 2.0 --> SM --> FR 3.5 --> MP4-30 (of DW-12 evt.)
Closed wheel: Mazda --> Mustang/Ruf C/etc. --> GT3 --> GT2 --> GT1 --> Proto's (Radical, C7R DP, HPD).
Bij closed wheel kun je je route zelfs nog op smaak afstemmen (LM proto's of Daytona proto's, GT3 of GT2, etc.).
Denk dat hierna de focus ook meer zal moeten liggen op up-to-date maken/houden (GT3) of line-up uitbreiden (GT2 (BMW M3) of nog beter LMP1_2008 voor goede Le Mans line-up uit dat jaar).
Verwijderd
Ik denk dat de FR2.0 het einde betekend van de SM, of dat er binnen niet al te lange tijd een Indy Light word aangekondigd waar ze al enkele jaren mee bezig zijn. Dan krijg je dusgtrNL schreef op vrijdag 17 juli 2015 @ 12:12:
De nieuwe auto's maken de line-up inderdaad redelijk compleet.
Open wheel: Skip --> FR 2.0 --> SM --> FR 3.5 --> MP4-30 (of DW-12 evt.)
Closed wheel: Mazda --> Mustang/Ruf C/etc. --> GT3 --> GT2 --> GT1 --> Proto's (Radical, C7R DP, HPD).
Bij closed wheel kun je je route zelfs nog op smaak afstemmen (LM proto's of Daytona proto's, GT3 of GT2, etc.).
Denk dat hierna de focus ook meer zal moeten liggen op up-to-date maken/houden (GT3) of line-up uitbreiden (GT2 (BMW M3) of nog beter LMP1_2008 voor goede Le Mans line-up uit dat jaar).
Skip>FR2.0>FR3.5>MP4/30 en
Skip>SM>IL>DW12
Verder zal deze licentie ook in houden dat er een Renault Clio Cup zou kunnen komen.
Oh ik ben hier heel blij mee
Goed om te horen Marc, suc7.Ithric schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 12:19:
Goed om te horen Marc, zorg maar goed voor haar.
Top gebaar Joep!
Gisteren Sebering en Corvette maar opgegeven, ik kreeg geen flow.
Was ook erg rustig, maar 4 mensen langs geweest, jammer.
Helaas was ik verhinderd om te komen afgelopen dinsdag.
eigenlijk heel de week tot vanmiddag dan.
rond 14:00 gaan oefenen maar ging niet lekker vanwege werk in achterhoofd (slechte week achter de rug).
dus maar even wat anders gaan doen.
iets voor half 5 ff trainen en hup gelijk qualify, kwam niet verder dan een 1:56:8xx met de aston.
om 5 uur de race gepakt, lage SOF van 2069 start als P4 met startnummer #6.
hele race erg close geweest met de top 5, uiteindelijk de race naar me toe getrokken
EDIT: the result http://members.iracing.co...id=14174741&custid=153028
[ Voor 5% gewijzigd door nickkoole op 17-07-2015 18:00 ]
Gefeliciteerd!
(Ps. ik ben vergeten om de door mij gemaakte setup te sharen. Excuses
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Met de Mazda MX5 eerste online race op Summit Point Raceway 2de geworden.
Veel AC gespeeld laatste tijd en ook rFactor2 maar toen ik de kortingscode zag toch maar even genomen. Jaren geleden als een iRacing geprobeerd.
Zie jullie vast wel op de baan.
Mobylette Kaptein 50 Honda MB 50 Sparta Happy 50 Kawasaki GT750 Honda CB750C Honda VFR 750 F Derbi Variant 50 Honda SH 100 Honda SH 150 Malaguti Password 250 Kawasaki Z 750 Piaggio Liberty 50 Sym Symphony ST 125 LC Sym HD 2 125 Piaggio Beverly S 300 HPE
Bob en ik hebben vanochtend de NiS race op New Hampshire gereden. Een behoorlijke crash aan het eind van de race waar ik net niet doorheen kwam en daardoor niet over de finish kwam. Gevalletje als je er wel door heen bent gekomen p4 maar realiteit een DNF en p15.
Vorige week nog de tweede split op Kentucky kunnen winnen, helaas deze week wat meer pech.
Vanavond een tweede poging.
Zal het zin hebben om iRacing of AMD hiermee te mailen, of kan ik gewoon beter een rollback doen naar de driver van zoveel maanden oud die prima werkte?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
zijn er nog mensen die daarheen gaan?
Normaliter zou ik via device manager een rollback doen, maar hier zit ook Catalyst aan verbonden natuurlijk. Is alleen een rollback in device manager voldoende, of moet ik de AMD drivers volledig met een tool verwijderen en daarna opnieuw installeren?Phydomir schreef op zondag 19 juli 2015 @ 13:43:
Hoor wel meer mensen die problemen hebben met de laaste drivers. Ik zou even een rollback doen.
Zal iRacing ook eens mailen. Wellicht kennen ze dit probleem al en kunnen ze een goede versie aanraden. Laatste waar ik op liep was 14.12.
[ Voor 9% gewijzigd door JPtjeeNL op 19-07-2015 14:23 ]
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Heb simpelweg nog geen tijd gehad om te updaten maar als ik dit zo lees wacht ik nog wel even. Vaak zijn nieuwere driverversies alleen belangrijk voor net uitgekomen spellen (optimalisaties e.d.) en niet zozeer voor de spellen zoals iRacing.
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ik ben opzoek naar een pedalenset die op een loadcell werken ipv potentiometer. Ik zit er aan te denken om zo'n CSW Elite set te kopen maar wou eerst eens kijken of er tweedehands wat te krijgen was.
Dus bij deze!
Groet,
Martijn
Heb ik nu ook gedaan. AMD/ATI verwijderd en de oude opnieuw geïnstalleerd. Gelukkig laat AMD de oude installer onder C:\AMD staan, dus die vind ik altijd makkelijk terug.Phydomir schreef op zondag 19 juli 2015 @ 14:37:
Nieuwe drivers installeer ik er altijd overheen, maar in dit geval zou ik er voor kiezen om eerst de drivers te verwijderen en dan gewoon terug te gaan naar de drivers die je had.
Ik update ook bijna nooit, maar ik zag nu de pop-up voorbij komen voor een auto update van AMD en heb al maanden niet meer geüpdatet. Ik merkte in andere games wel performance verbetering.Arfman schreef op zondag 19 juli 2015 @ 15:10:
Ik draai nog op 14.502.1014-150331a1-182335E (15.4 Beta) met een 7970. Geen centje pijn in iRacing (of andere spellen).
Heb simpelweg nog geen tijd gehad om te updaten maar als ik dit zo lees wacht ik nog wel even. Vaak zijn nieuwere driverversies alleen belangrijk voor net uitgekomen spellen (optimalisaties e.d.) en niet zozeer voor de spellen zoals iRacing.
achja schademodel iracing TOP
[YouTube: https://youtu.be/HQPI6UYK0wQ]
Zo kom ik net in een race met de levende legende Tony Repussard, en finish ook nog vlak achter hem haha
http://members.iracing.co...nid=14190790&custid=74968
(was zijn eerste race in tijden maar dat terzijde)
Verwijderd
Safety rating/license zwaarder maken is een eenvoudige oplossing.spoonbe schreef op zondag 19 juli 2015 @ 21:18:
ik begin stilaan de moed te verliezen in iracing. wat een geklungel in die GT races

@derx666: Gefeliciteerd!
Dat klinkt best intressant als comboJoepW schreef op maandag 20 juli 2015 @ 08:20:
Vanavond weer een fun race!
[afbeelding]
Gefeliciteerd Marco
/edit: was even vergeten dat ik of heel laat ben, of niet kan. Zit tot onbepaalde tijd in een restaurant namelijk
[ Voor 15% gewijzigd door -PassY- op 20-07-2015 14:19 ]
Bonus credits zijn weer beschikbaar (100$ voor 75$ of 25$ voor 20$)
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3323635.page
[ Voor 51% gewijzigd door NickThissen op 20-07-2015 16:00 ]
Grr..begin van het seizoen nog €100,- er tegenaan gegooid omdat ik geen promotie verwachte en de DB9 gelijk wilde hebben. Uiteindelijk zo druk gehad dat ik al 4 weken de pc niet heb aangehadNickThissen schreef op maandag 20 juli 2015 @ 15:59:
Ik ben er voor de verandering een keer gewoon wel bij
Bonus credits zijn weer beschikbaar (100$ voor 75$ of 25$ voor 20$)
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3323635.page
Gewoon lekker tot black friday wachtenBeakzz schreef op maandag 20 juli 2015 @ 16:29:
[...]
Grr..begin van het seizoen nog €100,- er tegenaan gegooid omdat ik geen promotie verwachte en de DB9 gelijk wilde hebben. Uiteindelijk zo druk gehad dat ik al 4 weken de pc niet heb aangehadIets met geduld enz.....Naja gooi er toch eigenwijs weer geld tegenaan, want aanbiedingen werken bij mij
Ik wacht nog heel even met de credits tot ze de vage bug in de webpage gefixt hebben waardoor het bedrag wat je moet betalen ineens 2x zo hoog uitvalt. Mensen zeggen dat iig bij paypal wel het goede bedrag afgeschreven wordt, maar toch...
Zo iig weer ff wat extra korting... Moest eigenlijk 2 series actief rijden om nog eens 40,- per jaar te verdienen... mja...
Cube Nuroad Race (2022)
Verwijderd
Het gaat met paypal gewoon goed inderdaad Derx, en feli, zowel bij mij als bij een paar andere. Zodra je vanaf paypal terug komt zie je dat het maar 20e is.derx666 schreef op maandag 20 juli 2015 @ 17:58:
thnx voor de feli's...
Ik wacht nog heel even met de credits tot ze de vage bug in de webpage gefixt hebben waardoor het bedrag wat je moet betalen ineens 2x zo hoog uitvalt. Mensen zeggen dat iig bij paypal wel het goede bedrag afgeschreven wordt, maar toch...![]()
Zo iig weer ff wat extra korting... Moest eigenlijk 2 series actief rijden om nog eens 40,- per jaar te verdienen... mja...
BTW Wo 23Juli weer eens maint.
Sim updates for commercial customers.
EDT
Wednesday 2015-07-22 0400 Hosted Sessions Unavailable*
Wednesday 2015-07-22 1000 Service Unavailable
Wednesday 2015-07-22 1200 Service Restored
UTC
Wednesday 2015-07-22 0800 Hosted Sessions Unavailable*
Wednesday 2015-07-22 1400 Service Unavailable
Wednesday 2015-07-22 1600 Service Restored
AEST
Wednesday 2015-07-22 1800 Hosted Sessions Unavailable*
Thursday 2015-07-23 0000 Service Unavailable
Thursday 2015-07-23 0200 Service Restored
Verwijderd
Stuur weer aangesloten en ben erbij. Stieken even (weken) geoefend omdat de legend me nooit bevallen is. Deze ook niet en door de bumps is een spinvrije race vanavond denk ik garantie voor een top5.JoepW schreef op maandag 20 juli 2015 @ 08:20:
Vanavond weer een fun race!
[afbeelding]
Maar je kan de dollars en credits die je nu eventueel koopt, toch ook weer gebruiken om je abonnement bij de eerstvolgende aanbieding te verlengen?
Ik heb bij de vorige actie ook beide gekocht, en een deel van de iracing-dollars later in ieder geval gebruikt om de 50% aanbieding mee te betalen.
Of de iracing-credits (dus het extra deel), hiervoor ook bruikbaar zijn, weet ik niet, want die had ik toen al niet meer.
Maar je houdt de credits dan in het slechtste geval over om content mee te kopen.
Als je het geld kan missen, en het op den duur toch verwacht uit te geven, dan kan het in mijn ogen nooit kwaad om deze aanbieding te gebruiken.(tenzij de dollar in de tussentijd veel goedkoper wordt).
Cube Nuroad Race (2022)
Ik had graag je het wat moeilijker gemaakt, maar helaas had ik voor de zoveelste week op rij last van mijn schouder
Ik heb net de stand van het toernooi bijgewerkt: http://tournaments.iracin...namentResults.aspx?tid=34
(Ik heb zelf nog nooit zo laag gestaan...)
Bij mijn credit card hebben ze net zo creatief afgeschreven als het in de order stond (namelijk het dubbele bedrag geïnd, dat ook direct weer gecrediteerd, en vervolgens het juiste bedrag geïnd)...derx666 schreef op maandag 20 juli 2015 @ 17:58:
thnx voor de feli's...
Ik wacht nog heel even met de credits tot ze de vage bug in de webpage gefixt hebben waardoor het bedrag wat je moet betalen ineens 2x zo hoog uitvalt. Mensen zeggen dat iig bij paypal wel het goede bedrag afgeschreven wordt, maar toch...![]()
En dat dan 2 maal (1*$75 en 1*$20). Gevolg: zojuist de fraude afdeling van mijn bank aan de telefoon gehad, omdat deze uit voorzorg mijn credit card geblokkeerd hadden
Zeker gaaf om te zien, zelf in de eerste race sterk gereden met Martijn binnen 0.4 seconden van elkaar.Linc schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 11:14:
Was leuk racen in de Legends gisteren, eerste race hele tijd binnen een seconde van Nick gereden. en daarbij elkaar 3 keer ingehaald. Hier een video van de race, vooral de laatste 3 rondes zijn mooi (vanaf 18:00):
[video]
2e race helaas slechte eerste 6 rondes waardoor op achterstand van 13 seconden en niet meer kunnen dichtrijden.
btw Bas met welk programma en versie neem je je race op? toevallig ook met een capturecard?
Daarom wacht ik wel tot dat het opgelost is. Kevin Bobbitt heeft al gezegd dat de actie wordt verlengt vanwege de problemen. Ze zijn er iig mee bezig.Wild Chocolate schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 08:36:
[...]
Bij mijn credit card hebben ze net zo creatief afgeschreven als het in de order stond (namelijk het dubbele bedrag geïnd, dat ook direct weer gecrediteerd, en vervolgens het juiste bedrag geïnd)...
En dat dan 2 maal (1*$75 en 1*$20). Gevolg: zojuist de fraude afdeling van mijn bank aan de telefoon gehad, omdat deze uit voorzorg mijn credit card geblokkeerd hadden
Edit:
on another note.... Net terug van Groningen, waar ik gezellig dik anderhalf uur met Niels heb geouwehoerd over simracen, pedalen, sturen enz
Helaas moet ik ook nog een stoel gaan halen, en dan een soort van rig in elkaar zetten voordat ik ze kan gebruiken, maar dat gebeurt zsm (pics volgen)...
[ Voor 23% gewijzigd door derx666 op 21-07-2015 18:59 ]
Cube Nuroad Race (2022)
Cube Nuroad Race (2022)
Verwijderd
Succes met je schouder Joep, als he na rust al zo snel terug komt.
Nice......!derx666 schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 18:40:
[...].......on another note.... Net terug van Groningen, waar ik gezellig dik anderhalf uur met Niels heb geouwehoerd over simracen, pedalen, sturen enzOok maar meteen een pakketje mee naar huis genomen:
[afbeelding]
Helaas moet ik ook nog een stoel gaan halen, en dan een soort van rig in elkaar zetten voordat ik ze kan gebruiken, maar dat gebeurt zsm (pics volgen)...
Hier zijn altijd wel redelijke (2de hands) stoelen te vinden. Mijn Scheel stoel komt daar ook vandaan.
http://www.marktplaats.nl/verkopers/1818423.html
Suc6 met het opruimen. Toch niet geblust met water hè?Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 19:39:
Vanavond ben ik er ook niet. Bijna vlam in de pan in Tijdens 't koken, dus wordt even flink schoonmaken want de olie zit nu overal...
Want dan krijg je dit:

Dat is bij ons in het 'dorp' afgelopen week. Pand is inmiddels gesloopt.
Thx.Verwijderd schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 19:39:
Succes met je schouder Joep, als he na rust al zo snel terug komt.
Ik gebruik OBS om de race op te nemen. Werkt best fijn.nickkoole schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 18:05:
[...]
Zeker gaaf om te zien, zelf in de eerste race sterk gereden met Martijn binnen 0.4 seconden van elkaar.
2e race helaas slechte eerste 6 rondes waardoor op achterstand van 13 seconden en niet meer kunnen dichtrijden.
btw Bas met welk programma en versie neem je je race op? toevallig ook met een capturecard?
Ik weet het. Heb hem vorige week al gesproken, maar toen kwam het tijdtechnisch allemaal niet uit. Misschien vrijdag, maar ik moet hem morgen nog even bellen.JoepW schreef op dinsdag 21 juli 2015 @ 20:04:
[...]
Nice......!
Hier zijn altijd wel redelijke (2de hands) stoelen te vinden. Mijn Scheel stoel komt daar ook vandaan.
http://www.marktplaats.nl/verkopers/1818423.html
Cube Nuroad Race (2022)
Race 1 ging best lekker, P4 tot dit gebeurde.
Dus niet uitgereden helaas, voor me gevoel kon ik niet veel doen hieraan. (anders hoor ik het graag)
Dit waren de andere hoogtepunten, vooral posities gewonnen door fouten van andere.
@Marco: Kwijl.
@Joep: sterkte met je schouder.
[ Voor 24% gewijzigd door Ithric op 21-07-2015 21:30 ]
Verwijderd
Om helemaal een goed oordeel te kunnen vellen zou je eigenlijk de outside view moeten hebben, want bij nader inzien lijkt de McLaren je met name op de voorkant te raken, dus als je hem had kunnen zien spinnen achter je had je evt gas los kunnen doen of kunnen remmen. Maar denk het haast niet
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2015 01:14 ]
Dacht gisteravond even lekker mee te doen aan de GT1 training. 19:45 belt een collega, shit op het werk, doei avond ...
Ik lag op zijn kop en dacht, what happened here...
Ach ja, vanavond nog maar een poging of 2, had gisteren ook een stuur wat niet aanging en van alles draaide niet lekker. (wou streamen, maar even niet gedaan gezien de problemen)
Hier het resultaat. Als TP het weer doet staat hij ook daar op

[ Voor 20% gewijzigd door DarkPino op 22-07-2015 15:15 ]
Weet iemand of de downtime van iRacing scheduled was? En zo ja wanneer iracing weer online zal zijn?
Tom van Doorn
Ja dit was gepland. Hoe lang? Geen idee. Waarschijnlijk twee tot vier uur.her0live schreef op woensdag 22 juli 2015 @ 16:19:
Heb hier volgensmij nog niet eerder gepost dus Hallo iedereen maar had even een vraagje.
Weet iemand of de downtime van iRacing scheduled was? En zo ja wanneer iracing weer online zal zijn?
Tom van Doorn
Ja, en 18:00 CET (als ik me niet vergis)
Edit: Laatste voor vandaag, tweede 'special paint' waar dit weekend mee gereden wordt. Geen exacte replica maar komt goed in de buurt
Fijne avond!

[ Voor 90% gewijzigd door DarkPino op 23-07-2015 00:50 ]
[ Voor 55% gewijzigd door Scr33x0r op 23-07-2015 17:57 ]
Take advantage of our best offer right now and go iRacing again. Get a 3-month membership for just $9 when you reactivate your account today. (Regular price $30)
All of your license progression and any cars and tracks you previously purchased will be in your account ready to use when you come back with this offer.
Offer details: Use Promo code PR-SUMMERSALE2015 when you reactivate your existing iRacing account to get this money saving deal.
[ Voor 45% gewijzigd door Schuey op 23-07-2015 17:52 ]
Jij gaat best hard. Wil je huttu uitdagen?Scr33x0r schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 01:21:
Yay! Ff volop aan het skippy rijden geweest vorige week en weet een mijlpaal bereikt:
[afbeelding]
Misschien over een paar maanden als mn OSW er is
[ Voor 7% gewijzigd door Scr33x0r op 23-07-2015 19:15 ]
Good Busy!Scr33x0r schreef op donderdag 23 juli 2015 @ 01:21:
Yay! Ff volop aan het skippy rijden geweest vorige week en weet een mijlpaal bereikt:
[afbeelding]
Ik neem aan dat er teams van ons meedoen met de 24 uur van Spa.
Of dit nu onder de vlag van GoT is of community leden die samen een team vormen en een andere team naam gebruiken GoT iRacing wil indien daar behoefte naar is helpen met wat besloten practice sessies, setups, liveries etc.
Laat maar hier horen waar we jullie mee kunnen helpen.
En natuurlijk willen we sowieso weten wie er mee doen, want dan kunnen we er ook op Facebook, Twitter en onze site aandacht aan geven
Verwijderd
Afgelopen maanden hebben we al zoveel mogelijk GT3 races gereden, De Blancpain Sprint Series en ook voornamelijk de Blancpain Endurance Series!
Deze laatste reden we geregeld solo, zodat we alvast aan de lange stints konden wennen. (Hierbij heeft NAB Racing al meerdere top 5 finishes gemaakt in de 2e split, en heeft Martijn zelfs ook een keer de winst gepakt!)
Sinds 2 weken geleden staat alles bij ons in het teken van de 24 uurs van Spa! Setups worden gemaakt, de auto heeft een mooie paintjob gehad, en nu is het vooral veel volle tanks leegrijden, de auto op de baan houden en steeds sneller te worden!
Dus, NAB Racing neemt het serieus, wij gaan knallen!!!
Als je een mooi screenshot maakt van jullie auto en een stukkie tekst in het engels dan zie ik dat graag komen. Dan plaatst ik dat her en der.Verwijderd schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 14:12:
NAB Racing gaat hier zeker aan meedoen! Ons team bestaat nu hoogst waarschijnlijk uit 4 rijders: Gerrit (w4rguy), Andy (Andy2125), Martijn (Darkpino) en ik, Simon.
Afgelopen maanden hebben we al zoveel mogelijk GT3 races gereden, De Blancpain Sprint Series en ook voornamelijk de Blancpain Endurance Series!
Deze laatste reden we geregeld solo, zodat we alvast aan de lange stints konden wennen. (Hierbij heeft NAB Racing al meerdere top 5 finishes gemaakt in de 2e split, en heeft Martijn zelfs ook een keer de winst gepakt!)
Sinds 2 weken geleden staat alles bij ons in het teken van de 24 uurs van Spa! Setups worden gemaakt, de auto heeft een mooie paintjob gehad, en nu is het vooral veel volle tanks leegrijden, de auto op de baan houden en steeds sneller te worden!
Dus, NAB Racing neemt het serieus, wij gaan knallen!!!
LOL weet je het zeker????Scr33x0r schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 22:02:
Ik doe blijkbaar ook meemet de hpd.. komende week nog ff trainen lol..
Er wordt aan gewerkt JoepJoepW schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 14:15:
[...]
Als je een mooi screenshot maakt van jullie auto en een stukkie tekst in het engels dan zie ik dat graag komen. Dan plaatst ik dat her en der.
Ik rijd zelf morgen de drie uur 's avonds. Probeer over te stappen naar de Ford aangezien ik best goed sta in het kampioenschap voor divisie 3 (voor mijn vakantie stond ik eerste) maar die overstap wil niet echt lukken. Dus ik blijf in ieder geval voor deze race nog in de BMW
Ga mijn best doen op in ieder geval een top 5 finish!
goedemorgen, ik twijfel nog ff of dat ik ga i.v.m. het weer.NickThissen schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 21:29:
Wie gaat er morgen naar de echte race kijken? Als ik niks te doen heb rij ik misschien ook ff op en neer
Nee joh. Ook als je met een mixed team meedoet!ThiJor schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 14:07:
Kan nu geen screenshot maken, maar ik zal de mijne ook wel insturen. Of is de voorwaarde dat de volledige line-up GoT moet zijn?
2x een domme spin na de Busstop, verder lekker gereden. (wel 26x, oopsss
Banden kwamen niet op temperatuur, tot ergens halverwege de stint en dan was het erg onvoorspelbaar.
Zeker nog werk aan de winkel, maar niet heel ontevreden.
Uitslag:
http://members.iracing.com/membersite/member/EventResult.do?subsessionid=14232267&custid=144416
Stream:
Dit topic is gesloten.
![]()