iRacing: 2015 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 76 ... 122 Laatste
Acties:
  • 313.900 views

Onderwerpen

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-10 11:43
Jeeuj team Honda :D

Bedankt voor de mooie dag mannen, en dank ook naar de organisatie was top geregeld.
Uiteraard was ongeluk van de vriendin van Marc even een flinke domper, gelukkig naar wat ik begreep kan er al weer om gelachen worden, ook bij haar dus. Hopelijk komt het snel weer allemaal goed.

Voor de rest was het een schitterende dag, behoorlijk warm. Voor mij een hoop nieuwe gezichten aangezien ik behoorlijk nieuw ben in de GoT community maar dat maakte allemaal niks uit! Erg gezellig en een hoop gepraat uiteraard over iracing, stuurtjes, racen etc. En hoop leuke nieuwe mensen mogen ontmoeten.

Volgende keer zeker weer!

[ Voor 6% gewijzigd door The Otherside op 11-07-2015 21:20 ]

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
Ik heb me ook goed vermaakt. Net thuis weer na wen heerlijk dagje.

en succes vriendin van marc!

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Verwijderd

Ook weer thuis, prima vermaakt en blij dat ik toch mee kon rijden :) . Was een flinke klapper, Dennis en ik zaten er kort achter toen het gebeurde. Ik hoop dat het allemaal goed gaat herstellen.

Verder leuk gereden op de baan, de kart reed erg lekker. Twee kleine foutjes tijdens onze pitstops, eerste parkeert Michel hem netjes achter een andere kart die niet gebruikt werd. Laatste pitstop liep ook niet helemaal soepel ;) .

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-11 17:51
Zojuist 2de geëindigd in de 2de split met onze Ford GT. Gewoonweg onze laatste pitstop om zeep geholpen omdat om een of andere reden de banden uitgevinkt waren en we dus nog een extra stop moesten doen voor banden. Daar hebben we al bij al 30s verloren en we zijn 25s achter P1 geëindigd.

Mijn snelheid was ook niet om over naar huis te schrijven trouwens, gemiddeld iets van 1s trager dan mijn teammaats en dan ook nog een keer rondgegaan bij het uitkomen van de chicane.

Veel geleerd en ik kijk al uit naar de 24u van Spa :-)

Mijn iRacing profiel

• BobvK
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09-2022
Leuke race. d:)b

Als GoT op P12 geeindigd in top split. Was ook echt het maximale wat haalbaar was. Foutloze race gereden, en in tegenstelling tot de meeste endurance races weinig uitvallers. Hierdoor ook niet veel plaatsen meer kunnen winnen na het eerste uur.

Mijn iRacing profiel

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:47

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 21:36: Laatste pitstop liep ook niet helemaal soepel ;) .
Heeft iemand daar toevallig de opnames van. Best komisch.

Heb me ook weer prima vermaakt op de meeting. Was gezellig mannen!

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-11 21:49

derx666

mecker ende blaet

BobvK schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 21:44:
Leuke race. d:)b

Als GoT op P12 geeindigd in top split. Was ook echt het maximale wat haalbaar was. Foutloze race gereden, en in tegenstelling tot de meeste endurance races weinig uitvallers. Hierdoor ook niet veel plaatsen meer kunnen winnen na het eerste uur.
Evengoed goed gedaan mannen... Ik denk dat we vooraf voor een p12 in de topsplit hadden getekend. Jammer dat er zo weinig uitvallers waren, maar het is natuurlijk niet voor niks de topsplit.

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09:09

Niellie41

[object Object]

Racing Lions is op P3 geëindigd in de vierde split.! Iedereen (Frank, Arno en ik) hebben foutloos de race uitgereden. 3 inc's in totaal. :)

• -PassY-
themac1983 schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 16:46:
Leuk man, dat karten [afbeelding]

Ik wil geen namen noemen. Maar volgens mij was Robert op de baan. Dus een crash zat er wel in.

Gebroken rugwervels, en ik mag spullen heem en weer gaan rijden tussen alkmaar en Lelystad.

Volgende week skydiven? :-P
Als ze van kart nummer 5schrok Dan moet ik het geweest zijn.

Haalde voor ik door had dat er iets mis was iemand daar wel in. Was dacht ik wel genoeg ruimte, en wachte met inhalen omdat het de eerste paar rondes waren en nog niet Wilde inhalen in het bochtige gedeelte.
Klein aanloopje uit de bochten ervoor en er naast voor het insturen.

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

• iXiro
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
themac1983 schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 16:46:
Maar volgens mij was Robert op de baan.
Die met 2 b's bedoel je toch? :/

Maar sterkte met herstel, hopelijk houd ze er op een kartfobie na niets aan over.

Verwijderd

Ben ook weer thuis! Heb een hele gezellige dag gehad, eindelijk een hoop mensen waarvan ik hier de naam vaak voorbij zie komen in het echt ontmoet! Natuurlijk wil ik Jesper hartelijk danken voor de mooie samenwerking in de race, na in de eerste stint nog erg veel druk van Robbert achter me gehad te hebben zijn we vrij vlekkeloos naar de overwinning gereden.

Wil Marc (en vooral z'n vriendin) sterkte wensen met het herstel, aardig vervelend incident (2x: loss of control)!

Bedankt voor de organisatie, en volgend jaar ben ik weer van de partij!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-10 21:05
Leuke dag weer, jammer van het ongeluk, in ieder geval veel sterkte Marc!

Proficiat aan de top 3. Zelf samen met Robert P4 gehaald waar ik wel blij mee was, en op een tiende na de 2e snelste tijd wat ik echt niet verwacht had :) Duurde even maar tegen het eind kwam er een aardig ritme in en gingen de tijden alleen nog omlaag. Jammer dat de race niet langer was :p

Ook mooie resultaten voor de virtuele racers vandaag dus :) P3 en P12 top!

Mijn iRacing profiel

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-11 13:15
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 21:36:
Ook weer thuis, prima vermaakt en blij dat ik toch mee kon rijden :) . Was een flinke klapper, Dennis en ik zaten er kort achter toen het gebeurde. Ik hoop dat het allemaal goed gaat herstellen.

Verder leuk gereden op de baan, de kart reed erg lekker. Twee kleine foutjes tijdens onze pitstops, eerste parkeert Michel hem netjes achter een andere kart die niet gebruikt werd. Laatste pitstop liep ook niet helemaal soepel ;) .
Nee, ik ontken alles.... :+
*verwijderd beelden van GoPro*
Phydomir schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 21:49:
[...]

Heeft iemand daar toevallig de opnames van. Best komisch.

Heb me ook weer prima vermaakt op de meeting. Was gezellig mannen!
Maar zat wel op 0.05 van de leiders in de race, best nette tijden al zeg ik hetzelf. 8)
Was een geslaagde dag, enkel het begin na natuurlijk dat was een grote domper.

Bedankt Rudy, dat je mijn grapje goed oppakte en ondanks je snelheid gewoon bij mij in het team kroop. _/-\o_

Daarna lekker gegeten en nog wat geklets (over Iracing/Sim racing natuurlijk)

Verder GOT Team en vooral RL gefeliciteerd met de klassering, nu douche en naar bed.
(heb nu wel spierpijn zeg, had ik niet direct verwacht. :o )

iRacing Profiel

• NickThissen
Nu al spierpijn? Pff :p Komt morgen wel, nu nog eerst een race doen ;)

Mijn iRacing profiel

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-11 15:16

DutchDevil79

I race, therfore I am

Het was een gezellig dagje. Ben zelf ook weer thuis en ruik weer fris (Douche was wel nodig). Mooie 2de plek samen met Pascal kunnen halen. Maar team Honda was net iets te snel. Strakke race gereden ook kwa ronde tijden die twee.

Eten was ook top en de gezelligheid was ook weer goed in orde. Weer veel gepraat over sim racen iig.

Er zal iig wel weer een vervolg komen. Daarbij gaf Joep al aan misschien binnenkort een mini meet te doen bij de klassiekers race op Zandvoort (30 Augustus). Ik zal is kijken of we daar iets voor op kunnen zetten. Met mooi weer iig ook een leuk uitje.

btw kan iedereen even zijn team doorgeven voor de stand.

Team Lamborghini was ik en Pascal.

[ Voor 7% gewijzigd door DutchDevil79 op 11-07-2015 23:58 ]

iRacing Profiel

• The Otherside
Team Honda - Simon (Escue) en Jesper (The Otherside)

[ Voor 30% gewijzigd door The Otherside op 12-07-2015 00:01 ]

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-11 11:34
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/cc7yOKr.png

Ondanks een contact met de Mivano HPD waarna zij DNF'ten en nog een harde crash met nog een uur te gaan in Toe, waar een McLaren ondersturend de bocht uit vloog en ons het gras in dwong, toch nog als eerste geëindigd met een half minuutje voorsprong.

*O* oOo

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Gefeliciteerd Paul !! Weer strak gereden zoals altijd.

Ook gefeliciteerd aan het RL team, P3 is echt top!!

Cube Nuroad Race (2022)

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09:36

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Paul Gefeliciteerd!
Mooie prestaties weer van alle teams.

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
proficiat paul.(moet leuk zijn alien te zijn :) ) bij ons was het maximale haalbaar p12 !!! wat TOP is.

je knalt wel terug met beide voeten op de grond omdat je die aliens toch een sec per ronde rapper ziet rijden. We zaten echt in de subtop reed 0.5 weg van p13 maar p11 reed sec rapper dan ons :(

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Was gisteren weer een gezellige meeting. Balen van Marc zijn vriendin, hopelijk hersteld ze weer snel.

Endurance race was leuk! Dennis en ik waren team Jaguar. Hier de beelden vanaf mijn gopro inclusief start en rijders wissels:

Korte samenvatting van de video:
0:04 Start race
3:20 inhaal actie
3:40 inhaal actie
11:35 rijders wissel (uitstappen)
11:55 rijders wissel (instappen)
12:10 vanuit de pits gelijk in gevecht met 2 andere (waaronder Rudy)
12:20 halve spin vlak voor mij langs
21:20 inhalen
22:07 inhalen Michel
22:55 inhalen
24:57 rijder wissel

Gefeliciteerd Paul, Wim, Marco, Bob, Niel, Arno en Frank met de mooie resultaten tijdens de 6 uur. Jammer dat ik zelf niet mee kon doen! Spa ga ik er weer bij zijn.

Hoe was het eigenlijk gegaan met Joris tijdens de 6 uur in de 2e split?

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
Even kleine update over Daniela

Ze heeft dus een scheur in 1 wervel in haar onderrug. Vandaag hebben ze geprobeerd of ze kon lopen of zitten, allebei waren geen succes (doet teveel pijn en ze is zeker geen mietje wat pijn betreft, dus dan kan het echt niet). Morgen willen ze het weer proberen, en dan met een korset om de rug te ondersteunen kijken of dat wel gaat. Ze blijft dus vandaag nog in Lelystad.

Ze hoeft niet ge-opereerd te worden, dus dat is in ieder geval een pluspunt, het is voornamelijk platte bedrust houden, totdat de wervel genoeg hersteld is om de druk van verticaal zijn te dragen. Dan zou ze misschien naar huis kunnen om verder rust te houden.

en DIT is dus waarom we SIM-racen heren :P

I-racing Profile

• dabelg
Sterkte en spoedig herstel !!!!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-11 21:04

Fuelke

Forza Ferrari

Linc schreef op zondag 12 juli 2015 @ 12:50:
Was gisteren weer een gezellige meeting. Balen van Marc zijn vriendin, hopelijk hersteld ze weer snel.

Endurance race was leuk! Dennis en ik waren team Jaguar. Hier de beelden vanaf mijn gopro inclusief start en rijders wissels:
[video]
Net als vorig jaar ben ik er toch ook een beetje bij geweest doordat iemand (ik weet niet meer wie het is) met dezelfde Shark Vision-R helm als ikzelf rondrijdt :D

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
themac1983 schreef op zondag 12 juli 2015 @ 13:00:

Ze heeft dus een scheur in 1 wervel in haar onderrug. Vandaag hebben ze geprobeerd of ze kon lopen of zitten, allebei waren geen succes (doet teveel pijn en ze is zeker geen mietje wat pijn betreft, dus dan kan het echt niet). Morgen willen ze het weer proberen, en dan met een korset om de rug te ondersteunen kijken of dat wel gaat. Ze blijft dus vandaag nog in Lelystad.

Ze hoeft niet ge-opereerd te worden, dus dat is in ieder geval een pluspunt, het is voornamelijk platte bedrust houden, totdat de wervel genoeg hersteld is om de druk van verticaal zijn te dragen. Dan zou ze misschien naar huis kunnen om verder rust te houden.

Pfffffff, dat wordt nog een lange weg. Wens haar veel sterkte toe!
En jij natuurlijk sterkte met de 'zorgen' en het heen en weer rijden.

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Kort filmpje van de kart meeting.

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-11 11:44
Gaat wel hard of niet? Levensgevaarlijk :)
dat soort sarcastische k-opmerkingen mag je voortaan voor je houden...

[ Voor 51% gewijzigd door BM op 12-07-2015 14:51 ]

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
glnk schreef op zondag 12 juli 2015 @ 14:01:
Gaat wel hard of niet? Levensgevaarlijk :)
Erg flauw gezien de situatie van Daniela :N

• Ithric
Sterkte Marc en Daniela.

Mooie plaatsje en video's, mijne zijn nu aan het rederen.
Denk pas vanavond of morgen uploaden, ik laat al mijn fails er gewoon inzitten.

iRacing Profiel

• elni
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10:05

elni

Carrot

Marc beterschap met je vrouwtje.

• glnk
JoepW schreef op zondag 12 juli 2015 @ 14:08:
[...]

Erg flauw gezien de situatie van Daniela :N
Excuses, ik lees niet alles mee en dat er een ongeluk gebeurd is wist ik niet. Sterkte met het herstel!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:19

Sterkte!

iRacing Profiel

• glnk
Hoe is dat gebeurd?

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Rechtdoor ipv door bocht.
Recht de boarding in voorover over stuur en terug scheef tegen stoeltje.

• -PassY-
GVD, nu heb ik echt al het recht om de HPD rijders tot de grond af te branden!

2x in het rond getikt in Moss, 4x 0x car contact in Moss. Wat een ongelovelijk zooitje sommige rijders. NEKSCHOT!

/edit: mogelijke 2de, en anders 3de plek door mijn neus geboord. Was ook nog een best hoge SoF.

even afkoelen nu buiten.

[ Voor 24% gewijzigd door -PassY- op 12-07-2015 17:32 ]

• NickThissen
Same... hele week weinig competitie gehad in de HPD (tenzij mensen die het geen 5 laps volhielden), en nu eindelijk een leuke grid en dan komt er een Ford die totaal niet op let en gewoon instuurt terwijl ik naast hem zit... "je was uit m'n spiegels verdwenen' hoor je dan als excuus. Ja, dus dan neem je maar aan dat ik geteleporteerd ben ofzo? Ipv dat ik naast je zit? Ok :+

Mijn iRacing profiel

• Red Baron
  • Laatst online: 04-11 11:34
iComplaining :P

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

• NickThissen
Neuh hoor, ben er al weer overheen, is gewoon jammer dat het bij de leuke race gebeurt en niet bij de saaie races, en zijn excuus vond ik wel het posten waard :p

Mijn iRacing profiel

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Sterkte allebei!!! Hoop dat ze snel weer normaal kan functioneren.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

• -PassY-
nee :) was gewoon een post 1 minuut na op quit geklikt te hebben :)

Maar ik had gewoon een hele leuke race. Eerst om P2/P3 strijden tot ik in het rond word getikt. Viel precies achter P4. Maar miste best veel top snelheid door schade. Uiteindelijk achter een HPD weten mee te glippen, maar kon geen gaatje rijden.

Waren echt ronde lang best hard aan het vechten, tot er weer een HPD mij gebruikt om Moss te halen. Ik word op het gras geduwd, ga in het rond, en er knalt iemand weer op mij terwijl ik in het rond ga. Misschien morgen toch maar HPDs gaan blocken daar. New Hampshire heb ik niet.

Maar Mosport blijft toch 1 van mijn favorieten banen O+

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Nogmaals veel sterkte voor jullie, maar vnl. je vriendin. Hopelijk gaat het herstel voorspoedig !

Cube Nuroad Race (2022)

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:33

Hoogie2004

Whohooooo

Veel sterkte en beterschap!

My iRacing profile | Strava

• ThiJor

[video]

0:04 Start race
3:20 inhaal actie
3:40 inhaal actie
11:35 rijders wissel (uitstappen)
11:55 rijders wissel (instappen)
12:10 vanuit de pits gelijk in gevecht met 2 andere (waaronder Rudy)
21:20 inhalen
22:07 inhalen Michel
22:55 inhalen
24:57 rijder wissel

Gefeliciteerd Paul, Wim, Marco, Bob, Niel, Arno en Frank met de mooie resultaten tijdens de 6 uur. Jammer dat ik zelf niet mee kon doen! Spa ga ik er weer bij zijn.

Hoe was het eigenlijk gegaan met Joris tijdens de 6 uur in de 2e split?
2de geëindigd. Zelf niet echt op snelheid geraakt, maar Richard en Quentin waren top. Laatste pitstop serieus verknoeid omdat om één of andere reden de banden uitgevinkt stonden, anders was het heel nipt geweest voor P1.

Mijn iRacing profiel

• Martinoes
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09-04-2020
Arjan "theverd" heeft net de Skip 2K race op Phillip Island gewonnen *O* *O* :)F

iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Scr33x0r: Gefeliciteerd :)F

• dabelg
Martinoes schreef op zondag 12 juli 2015 @ 23:02:
Arjan "theverd" heeft net de Skip 2K race op Phillip Island gewonnen *O* *O* :)F
wow vermelding waard op got site plus youtube link naar racespot ;p TOP :)F

• Scr33x0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-10 19:46
Thnx guys :) Beetje mazzel maar goed.. Was blij dat ik weg kwam met die gast die me raakte in lap 3.. kon toch nog een beetje bijblijven en daarna in de laatste lap was ik wel derde geworden.. maar dat die twee nog raken.. tja shit happens :)

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Ithric schreef op zondag 12 juli 2015 @ 14:14:
Sterkte Marc en Daniela.

Mooie plaatsje en video's, mijne zijn nu aan het rederen.
Denk pas vanavond of morgen uploaden, ik laat al mijn fails er gewoon inzitten.
Ik ben benieuwd! Volgensmij ben ik nog wel even in gevecht geweest met jou :D

All-Round nerd | iRacing Profiel

• The Otherside

[video]

Haha dat was mijn momentje ja! Met 4 wielen naast de baan. Ging net goed O-)

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

ThiJor schreef op zondag 12 juli 2015 @ 22:19:
[...]

2de geëindigd. Zelf niet echt op snelheid geraakt, maar Richard en Quentin waren top. Laatste pitstop serieus verknoeid omdat om één of andere reden de banden uitgevinkt stonden, anders was het heel nipt geweest voor P1.
Ah dat is jammer van die pitstop, maar P2 is nog steeds heel mooi!
Scr33x0r schreef op zondag 12 juli 2015 @ 23:12:
Thnx guys :) Beetje mazzel maar goed.. Was blij dat ik weg kwam met die gast die me raakte in lap 3.. kon toch nog een beetje bijblijven en daarna in de laatste lap was ik wel derde geworden.. maar dat die twee nog raken.. tja shit happens :)
Net even op racesport gekeken naar de laatste lap. Netjes hoor! En geluk moet je af en toe ook een beetje hebben!

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

• Ithric
w4rguy schreef op zondag 12 juli 2015 @ 23:33:
[...]

Ik ben benieuwd! Volgensmij ben ik nog wel even in gevecht geweest met jou :D
Half rondje maar hoor. :+
Was niet helemaal goed gegaan gisteren avond, moet opnieuw want anders is het kaal zonder iets van overgangen of titel. >:)
(zal nu niet veel meer worden, maar dat ging me iets te ver.)

iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Uitdagende combi vanavond. Leuk circuit! ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.got-racing.eu/wp/wp-content/uploads/15-3-MT-05.png

• spoonbe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-07 12:50
ga er waarschijnlijk niet bij kunnen zijn. enjoy

iRacing Profiel

• -PassY-
Downforce
Heb de Baan niet
Heb nog een rekening open staan op/met mosport

Kom wel even langs op Ts wellicht

• Scr33x0r
Heb de baan ook niet.. en ga waarschijnlijk ff VIR oefenen in de Skippy :) Maar kom ook wel even langs op TS

[ Voor 18% gewijzigd door Scr33x0r op 13-07-2015 17:15 ]

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Die baan is echt cool. KOPEN!

• BobvK
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09-2022
Idd een ontzettend leuke baan. Leukste roval die er is. Helaas heb ik de wagen niet, anders had ik wel meegedaan.

[ Voor 12% gewijzigd door BobvK op 13-07-2015 18:39 ]

Mijn iRacing profiel

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-11 15:16

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ik kan er jammer genoeg niet bij zijn vanavond. Had heel graag mee gedaan. NHMS road is een super baantje.

iRacing Profiel

Verwijderd

The Otherside schreef op maandag 13 juli 2015 @ 00:01:
[...]

Haha dat was mijn momentje ja! Met 4 wielen naast de baan. Ging net goed O-)
Haha was jij dat! :P Nice save :D

• TkillaB
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 05-11 18:51
Auto niet gewoon, nieuwe track.
Zal leuk worden deze avond. zal nu zeker helemaal vanachter staan :)

iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Vergeet je niet aan te melden (als je wilt gaan) voor een loting voor vrijkaartjes voor de Nurburgring in september: KLIKKERDEKLIK

• Ithric
Hier is ie dan, duurde even.

iRacing Profiel

• -PassY-
http://members.iracing.co...id=14146705&custid=114057

Zoo :D Even lekker alle frustratie van gister eruit gereden.

2de plek. Super leuk gevecht gehad met Leonardo Corti om de leiding. Maar uit eindelijk kwam ik klem tussen een FGT en HPD tussen T1/T2 en kon hij me toch voorbij.

• -PassY-
Haha, die 2de stop :D Al was de 1ste ook goed :+

• themac1983
even updatje weer

Daniela is thuis nu met een korset/brace. Gister mee genomen, ligt nou hier op bed (ik dus op de bank -_-) en op zich gaat het wel, ze kan zelf opstaan en naar de wc, maar mag van mij alleen als ik erbij ben op haar eventueel op vangen :P

volgende week kan ze naar het lokale ziekenhuis voor controle en verdere behandeling (fysio), Gister was ze nog even op TS gekomen trouwens.

I-racing Profile

Verwijderd

Oh goed om te horen! Hoef je in ieder geval niet meer constant op en neer te rijden.. :) Succes er verder mee!!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Goed nieuws Marc! Wens haar maar veel beterschap.

Cube Nuroad Race (2022)

• Ithric
-PassY- schreef op maandag 13 juli 2015 @ 23:33:
[...]

Haha, die 2de stop :D Al was de 1ste ook goed :+
Ja kwam voornamelijk omdat mijn pak eigenlijk niet goed paste (ik te groot/pak te klein).
Dus kon niet normaal mijn knieen buigen, achteraf had ik beter even verder moeten kijken want had een 3xl en er was blijkbaar ook 4xl.

In de kart had ik geen last ervan, enkel dus bij het uit/instappen. :+

iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.got-racing.eu/topicstart_got/financial_report.png

Ik had al enige tijd de financiële administratie niet bijgewerkt.
Bij deze dus weer eens een actuele situatie.

Afbeeldingslocatie: http://www.got-racing.eu/topicstart_got/financien.png

Op naar de 1500 gehoste uren ;)

• themac1983
Bedankt voor de bloemen
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/ddkBRRXueolKrBLWPpuDHkzJ/full.jpg

En ze zecht er volgend jaar zeker bij te zijn :P (gaan we wel eerst stiekem oeffenen denk ik :P)

I-racing Profile

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

themac1983 schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 21:22:
Bedankt voor de bloemen
[afbeelding]

En ze zecht er volgend jaar zeker bij te zijn :P (gaan we wel eerst stiekem oeffenen denk ik :P)
Sterkte! En wel echt lef dat ze nu al zegt er volgend jaar weer bij te zijn! Als het aan mij ligt doen we het snel weer. De ervaring is 10x beter dan gewoon een heat karten. Minus de crash natuurlijk...

All-Round nerd | iRacing Profiel

• dabelg
top marc !!!

zeg heb nu random crashes in iracing gewoon vlieg eruit met not responding andere games werken wel.

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
themac1983 schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 21:22:
Bedankt voor de bloemen
[afbeelding]

Graag gedaan!
Ach en ze 'moet' niet karten, ze kan ook gezellig naast de baan blijven.... zoals ik;)
En nu moet ze flink rust houden / plat liggen en herstellen!

(Ps. Zo dat iedereen het weet. De bloemen zijn betaald van onze community pot en verstuurd namens on allemaal)

[ Voor 10% gewijzigd door JoepW op 14-07-2015 22:03 ]

• Scr33x0r
dabelg schreef op dinsdag 14 juli 2015 @ 21:53:
top marc !!!

zeg heb nu random crashes in iracing gewoon vlieg eruit met not responding andere games werken wel.
Nice! Goed om te horen en mooi gebaar Joep!

Maaruh, hij crasht door de accuforce denk ik.. moet je maar aan mij geven ofzo :)

• dabelg
nee meer iets van iracing update, crossfire en bepaalde shaders op tracks

ben met iracing support bezig maar tot fix geen GT3 op donington :( en suzuka Monza en SPA draaien ook niet :p hoop dat ze iets vinden voor 24 SPA

gaan straks na werk 2de vidcard eruit halen om te zien of dat helpt

• spoonbe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-07 12:50
toevallig geupdate naar de nieuwste amd drivers?

iRacing Profiel

• Ithric
Goed om te horen Marc, zorg maar goed voor haar.
Top gebaar Joep!

Gisteren Sebering en Corvette maar opgegeven, ik kreeg geen flow.
Was ook erg rustig, maar 4 mensen langs geweest, jammer.

iRacing Profiel

• Arfman
  • Laatst online: 05-11 10:32

Arfman

Drome!

Mooi dat ze alweer kan staan d:)b (al is het maar even)
Mooi gebaar ook Joep, dankjewel :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• -PassY-
Ithric schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 12:19:
Goed om te horen Marc, zorg maar goed voor haar.
Top gebaar Joep!

Gisteren Sebering en Corvette maar opgegeven, ik kreeg geen flow.
Was ook erg rustig, maar 4 mensen langs geweest, jammer.
Mij ga je denk ik ook niet meer zien in een GT1 :)

Ben bang dat ik een rijstijl heb ontwikkeld die best goed werkt in de Cspec, maar niet in andere auto's. Vooral als de motor helemaal voorin ligt heb ik de grootste problemen voor de bocht.
Problemen na de bocht heeft 90% te maken met de problemen die in voor de bocht heb.

Remmen en insturen mag/kan niet. Maar ondertussen ben ik niks anders gewend :\ Nu nog iets vinden om me deze week bezig te houden, of toch maar miami aanschaffen :+ Sta ondertussen 3de overal 8)7 Dus punten binnenharken is wel nodig :+

• -PassY-
En zo Sta je in 1x achterse voren met een lekke band na een bochtje van 35kph. Klein spijkertje dus langzaam leeg gelopen helaas en Nat wegdek.

Wel automatisch redelijk opgevangen en geen schade gereden gelukkig. Maar de drift les van Rudy heeft misschien echt nut gehad :+
Al Ben ik niet van plan om het vaker te doen :p

Morgen naar de kwikfit/profile/iets Anders :+

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Had ik 2 jaar geleden ofzo... Begon midden in een bocht op een snelweg afrit ineens het ESP lampje te knipperen terwijl ik nog dik 90 reed. Auto aan de kant gezet, en rechtsachter bijna plat... Handig dat ESP :P

Cube Nuroad Race (2022)

• -PassY-
Mijn opties zijn stuurbekrachtiging en ABS :p

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Je hebt tenminste nog abs en stuurbekrachtiging!

[ Voor 29% gewijzigd door Speedy55 op 15-07-2015 23:37 ]

Verwijderd

-PassY- schreef op woensdag 15 juli 2015 @ 18:53:
En zo Sta je in 1x achterse voren met een lekke band na een bochtje van 35kph. Klein spijkertje dus langzaam leeg gelopen helaas en Nat wegdek.

Wel automatisch redelijk opgevangen en geen schade gereden gelukkig. Maar de drift les van Rudy heeft misschien echt nut gehad :+
Al Ben ik niet van plan om het vaker te doen :p

Morgen naar de kwikfit/profile/iets Anders :+
Slow speed spin? dat ligt aan het banden model :P . Kan snel gebeurd zijn, zeker als het nat is. Gelukkig schadevrij d:)b .

Ik denk dat niet in paniek raken tijdens een slip/glijder meer helpen dan die sim truukjes van mij ;) .

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05:50

BM

Moderator Spielerij
Nieteens 2FMSH? Dan ben je ook geen echte iRacer :+

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Speedy55

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Congratz BM!!! Maak er een feestje van vandaag!

• NickThissen
Proficiat! :)

Mijn iRacing profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2015/jarig.jpg
Gefeliciteerd BM!

• Arfman
  • Laatst online: 05-11 10:32

Arfman

Drome!

Feli BM! :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05:50

BM

Moderator Spielerij
Thanks mannen :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Gefeli BM !!

Cube Nuroad Race (2022)

• -PassY-
Beter later Dan nooit

Gefeliciteerd *O*

• ThiJor
Hey allemaal,

Fenix Motorsports is volop aan het aanwerven geslagen. Zeker met de aankomende 24u van Spa, de Blancpain Endurance Series en het nieuwe seizoen van NEO zoeken we nieuwe rijders. Spijtig genoeg zijn er ondertussen een paar leden weggevallen omwille van beslommeringen/verplichtingen in het echte leven, dus we hebben wel een tekort.

Meer informatie over het team en de stappen die je moet ondernemen kan je terugvinden op het iRacingforum onder http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3323086.page

Groeten!

Edit: ondertussen op Twitter: https://twitter.com/iRacingMyers/status/621738119113609217

[ Voor 7% gewijzigd door ThiJor op 16-07-2015 20:07 ]

Mijn iRacing profiel

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Formula Renault 2.0 and Formula Renault 3.5 Complete the Open Wheel Ladder on iRacing

Bedford, MA (July 16) – iRacing.com, the world’s premier online racing game, today announced a formal agreement with Renault to add two new single seat race cars, the Formula Renault 2.0 and the Formula Renault 3.5. These cars join the more than 40 vehicles already available on iRacing and will be integrated into the open wheel ladder system on iRacing that includes: the Skip Barber Formula 2000, Pro Mazda, Dallara DW12 Indycar, Williams FW31 and soon to be released McLaren–Honda MP4-30.

The Formula Renault 2.0 and 3.5 cars have long been a part of young drivers’ resumes. Just as in the real world, in iRacing these new cars will be the logical stepping stone for aspiring sim racers around the world. Past champions in Formula Renaults include a distinguished list of drivers; many who have progressed to the top rung of open wheel racing. Drivers like Lewis Hamilton, Felipe Massa, Kimi Raikkonen, Carlos Sainz Jr. and Scott Speed all earned championships in Formula Renault 2.0 or Formula Renault 3.5 early in their careers before making the move to Formula 1.

“It is great to partner with Renault to bring both the Formula Renault 2.0 and 3.5 to iRacing,” said Steve Myers, Executive Vice-President and Executive Producer at iRacing.com. “We have been looking to round out the open wheel racing options on iRacing for some time now and these two cars fit the bill perfectly. Just like in the real world you will see iRacers progress through these series on their way to the top series in the sim racing world – the iRacing World Championship Grand Prix Series where drivers compete for more the $10,000 in cash and prizes.”

iRacing has already begun the process to add the Formula Renault 2.0 to its racing service. CAD data has been collected and design work is underway. The nearly 60,000 iRacers around the world will see the both cars added to iRacing in the coming months.
Not bad!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Ah geweldig nieuws.

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Nice... Ben wel benieuwd hoe dat rijdt... Mooie opstap tov de Skip, hoop wel dat ze de FR2.0 min C maken, en de 3.5 minimaal B. Opkomst zal wel weer een probleem zijn, maar dat heb je toch in bijna alle klasses van C en hoger...

Cube Nuroad Race (2022)

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Misschien tijd voor Rookie - E - D - C - B - A klassen ;)

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

quote: Justin Petschauer
Hey Tony, any idea on when the Corvette C7.R will be coming to iRacing for those of us who run sports cars? Don't get me wrong, the addition of formula renault completes the ladder in a great way, but those of us on the sports car side are still wondering when the c7.r will be added to replace the c6.r gt1.
quote: Tony Gardner
Soon! Very Soon!
:D

• ThiJor
Kan iemand mij dit uitleggen? Ik had net een hosted race met de Ruf C-spec op Okayama. Het weer was redelijk warm, toch warmer dan default en dit gebeurde er:

Tijdens practice kwam ik gewoon in mijn ritme, deed wat langere stints van 7 tot 10 rondjes en deed wat setup. Tijdens qualifying ben ik 3 keer uitgereden met telkens 3 getimede rondjes. Op het laatste nog vlug mijn racesetup teruggeladen (enkel verschil in fuel) en nog een rondje gereden.

Tot hier ging alles goed. Setup was stabiel, iets onderstuurd bij het ingaan, maar ok weer een beetje overstuurd bij het uitkomen.

Tijdens de race echter ging het totaal mis: zwaar overstuur zowel bij het ingaan als uitkomen van de bocht, ik kon gewoon het vermogen niet kwijt en ben dan ook 2 keer rondgegaan in de eerste 3 rondjes. Uiteindelijk maar opgegeven omdat ik zo onmogelijk veilig kon racen.

Waarom veranderde de auto van ondersturend tijdens practice en qualifying tot een overstuurd monster tijdens de race terwijl de setup en het weer dezelfde waren?
C7R is wel een GTE auto, niet de GT1 die tegen de Aston reed in die tijd. Hopelijk maakt iRacing die fout niet!

Mijn iRacing profiel

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Klopt, maar de C7.R is wel een opvolger (van de opvolger) van de C6.R. Hoe kunnen ze hier de fout in gaan aangezien er geen GT1 spec van de C7.R is? ;)
Pagina: 1 ... 76 ... 122 Laatste

Dit topic is gesloten.