iRacing: 2015 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 75 ... 122 Laatste
Acties:
  • 313.899 views

Onderwerpen

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
Volgens is er iets van de classic l79 league. Word gehouden in de officeele series. Dus makkelijk Te joinen.

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

• -PassY-
/edit:

heerlijk zo'n telefoon :D

[ Voor 91% gewijzigd door -PassY- op 07-07-2015 11:55 ]

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-11 15:16

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ja was weer eens leuk in de Lotus79. Toch weer lang geleden voor mij.

Had een mooie 3de start plek in de eerste race. Alleen jammer dat ik rijdend op p2 door druk van Marco iets te enthousiast was bij uitkomen laatste bocht. Raakte de muur en kon met een scheef stuur door rijden. Dat was zeker de eerste ronde even spannend omdat de auto bij het remmen graag naar rechts wou. Bas kan dat bevestigen. Gelukkig nog ind e top 10 kunnen finnischen zodat ik een mooie uitgangspositie had voor race 2.

Race 2 gestart als 2de door men p9 uit race 1. Al snel aan de leiding kunnen rijden. Echter halverwege de race Paul en Tim voorbij moeten laten gaan. In de draft is het lastig verdedigen hier en ze waren sneller. Zo nog aan het einde met Nick gevochten voor p3. Wat uiteindelijk p2 voor Nick werd en P3 voor mij.

iRacing Profiel

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-10 21:05
Erg leuke auto, stomme fout in race 1, en race 2 toch van laatste naar P2 gereden :) Paul was net buiten bereik omdat iedereen hem te makkelijk voorbij liet zonder te vechten :+
-PassY- schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 11:25:
Volgens is er iets van de classic l79 league. Word gehouden in de officeele series. Dus makkelijk Te joinen.
Jep, de Classic Team Championship, is erg leuk. Het gaat gewoon via de officiele punten dus geen league ofzo, en het voegt echt wel iets toe met klassieke paints etc. De serie is erg leuk, voor iedereen wel competitie te vinden (ook heb je best kans dat je bij snelle mensen in een team zit), altijd wel heel snelle en vrij langzame mensen. Enige nadeel is dat er weinig races officieel gaan, eigenlijk alleen in het weekend op een paar vaste tijden geloof ik en dat is meestal net rond etenstijd. Ik heb lang meegedaan maar vond het vervelend worden dat je dan soms weer net een race wel of niet haalt door die vervelende tijden.
-PassY- schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 11:26:
Drzs sc dzdsxfcfcfcfcfccfcfccffcfcffccfcfcfccfcfcfcfcfcfccfccffcdcszszeddcfcfcfcdcd fxdcxxdxdxdzzxdr cd rsx. Y y gg u yet ittr gg t y g gt. F. t. g. G fgg f y. Ggv. T vg y f. g
Vind je? Hmm, daar ben ik het niet mee eens

:+

Mijn iRacing profiel

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Ithric schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 07:52:
...

Race twee ging veel minder goed, eerste paar rondjes kwam ik redelijk rond.
Toen gingen we 3 wide op het rechtestuk na bocht 2-3-4 en ik schatte de bocht iets verkeerd in en gleed zo tegen Bas aan. (had juist voorgenomen om iets rustiger erdoor te gaan, maar zag hem niet naast me/in de Spiegel en had ook nog iemand anders half achter me dus kon ook niet te hard remmen.)
Dit betekende dus zoals wel vaker in Iracing, dat ik gewoon door kon met weinig schade en Bas direct klaar was feitelijk. :( :'(

...
Ach ja, shit happens, volgende keer beter.

1e race ging wel lekker bij mij ook, beetje matige qualify en ik starte vanaf p8.

Eerste 5 rondes leuk gevecht gehad met Pedro en toen ik er eenmaal voorbij was, maakte hij helaas een fout. Daarna het gat naar Deni proberen dicht te rijden, waardoor ik 2 keer een fout maakte. Eerste fout viel nog wel mee, maar was precies nadat ik Robbert en Pedro weer had ingehaald. Dus toen moest ik dat nog een keer doen. Gat naar Deni weer bijna dicht gereden en toen een iets grotere fout gemaakt en kon Nick Koole mij inhalen. Toen nog even met hem gevochten, maar dankzij een zelfde fout als ik had gemaakt kon ik er weer voorbij.

Video van die race:

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-11 21:49

derx666

mecker ende blaet

1e race: goeie kwali gereden, en kon aanhaken bij Tim en Robbert. Op een gegeven moment dreigde ik de draft te verliezen, maar gelukkig ging Tim toen bij Robbert in de aanval waardoor ik het gat weer dicht kon rijden. Even later raakte Robbert de muur in de laatste bocht, waardoor Tim flink van z'n gas af moest en ik op z'n bumper kon kruipen. T1 er achter gebleven, en op de straight richting de chicane kon ik er buitenom voorbij. Tim liet wel veel ruimte gelukkig. Daarna 2 rondes met Tim gevochten, maar hij bleek toch een stuk sneller te zijn, en vooral veel later als mij te kunnen remmen. Een mooie uitremactie in de bocht na de carrousel gaf hem de binnenbocht, maar ik kon buitenom met hem meerijden. 2 bochten later moest ik hem toch laten gaan toen hij weer 10m later dan mij remde. Kon wel aansluiten, maar hij was te snel om een aanval te kunnen plaatsen. Paul was ondertussen al lang aan de horizon verdwenen :) Aan het einde rustig uitgereden op p3.

Race 2 was lastiger. Na de start moest ik flink uitwijken bij het aanremmen van de chicane, waardoor ik samen met (volgens mij) Deni de chicane afsneed. Te langzaam gerejoined en flink wat plaatsen verloren. Een paar rondes later ging ik de mist in in de langzame linkerknik / hairpin, en raakte net de muur. Kon wel doorrijden, maar m'n stuur was behoorlijk krom. Ook verloor ik wat overall snelheid. Zo kon Pedro mij achterhalen, en hadden we nog een leuk gevecht. Paar rondes later haalde hij me in bij de chicane, echter spinde hij in het 2e gedeelte, en ik kon hem niet meer ontwijken waardoor ik hem vol in de flank raakte. Hierdoor duwde ik hem weer recht, en kon hij z'n weg vervolgen met een stuk minder schade als wat ik had. Doordat hij nog een paar foutjes maakte kon ik elke keer weer aansluiten, maar mijn auto was te beschadigd om nog fatsoenlijk tijden te rijden. Uiteindelijk p7 of p8 gefinshed volgens mij.

Was wel weer leuk, maar merk dat ik veel training in de auto nodig heb om echt constant rond te rijden.

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

• -PassY-
Vanavond Daytona. Stukje makkelijker. Alleen zal het weer wennen aan de auto Worden voor mij :+

Alles wat automatisch gaat tegenwoordig in de cspec moet ik juist niet down.
Reed vorige week wel in ene 1s sneller. Maar Dan doe je onbewust weer iets (trail braken in mijn geval) en Sta je weer naast de baan

/edit: Volgende week word het de Corvette :) Vanavond Mosport :)

/edit: Avondje MoSport ... lijkt wel of er superlijm op het afalt ligt :D Begrijp nu waarom er over een nieuw WR word gesproken op het forum :D Ik ga het niet zijn denk ik :+

[ Voor 29% gewijzigd door -PassY- op 07-07-2015 21:52 ]

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Trouwens gisteren hebben we geoefend met het verkeerde weer voor de GT1, het was iets donkerder tijdens de race. Dat scheelde nogal kwa tijden :)

Samen met Koen nog een race gedaan. Helaas voor Koen ging dat iets minder goed en werd hij van de baan gereden. Ik was in het begin 2 keer gespind, maar toch weer in de buurt van 2 corvettes kunnen komen. Even later er ook voorbij kunnen komen. Op een gegeven moment was ik zelfs weer 3e, maar vanwege de draft niet meer van de corvettes af kunnen komen. En uiteindelijk weer 2 plekken verloren door de draft, met een halve neus lengte verschil op de nummer 4, maar goed p5 was nog steeds een mooi resultaat in de top split.

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-11 13:15
Was op zich wel leuk gisteren, al was de Draft erg bepalend vond ik. (scheelde mij 0.7-1s, voornamelijk op de oval)

Nog wat leuke gevechten gehad na de pitparty en lekker close.
De Corvette liep op de Oval (met draft) 10km/h harder dan de AM en beide met draft was alsnog de Corvette 5-7Km/h sneller.

Je kan vrij makkelijk een AM achter je houden op het infield en dan wegelopen op de Oval.

iRacing Profiel

• SkullboyNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02:04
Vandaag naar TT Assen geweest om bij de porsche 944 en Mazda MX-5 races te kijken.

Kwam ik daar Speedy55 (Pascal Laan) tegen in zijn Porsche 944.
Afbeeldingslocatie: http://image.alwinkloosterman.nl/image.php?dm=3MSH

Afbeeldingslocatie: http://image.alwinkloosterman.nl/image.php?dm=M7EH
Foto's zijn klikbaar. (Zijn niet van super kwaliteit omdat ze zijn genomen met mijn telefoon.)

iRacing Profiel

Verwijderd

SkullboyNL schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 19:11:
Vandaag naar TT Assen geweest om bij de porsche 944 en Mazda MX-5 races te kijken.

Kwam ik daar Speedy55 (Pascal Laan) tegen in zijn Porsche 944.
[afbeelding]

[afbeelding]
Foto's zijn klikbaar. (Zijn niet van super kwaliteit omdat ze zijn genomen met mijn telefoon.)
Dan heb je Andras in de mx5 (#14 wit met 2 zwarte strepen) ook zien rijden.

• SkullboyNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02:04
Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 19:53:
[...]

Dan heb je Andras in de mx5 (#14 wit met 2 zwarte strepen) ook zien rijden.
Die heb ik volgens mij wel gezien ja. Ik kwam eigenlijk voor de porsche's maar vond de mx5 ook wel mooi om te zien. Dus heb niet echt opgelet wie er in de mx5jes aan het rijden waren.

iRacing Profiel

• -PassY-

Zo ziet het er een stuk minder spannend uit, maar vanuit de auto was het wel bijna even een schoon onderbroekje halen :P

• NickThissen
Stelde niks voor :p Ligt echt te veel grip deze week, belachelijk. Ik stuur hem gemakkelijk binnendoor of buitenom. T1 is vol gas, T2 kan denk ik ook wel (maar ik lift net klein beetje). Alleen voor moss moet je remmen, de rest is beetje rem aan tikken en erin gooien.

Mijn iRacing profiel

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

SkullboyNL schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 20:13:
[...]

Die heb ik volgens mij wel gezien ja. Ik kwam eigenlijk voor de porsche's maar vond de mx5 ook wel mooi om te zien. Dus heb niet echt opgelet wie er in de mx5jes aan het rijden waren.
Leuk dat je er was! Woon je eigenlijk dicht in de buurt van Assen? Ben op zon dag altijd druk ( zit tussen me oren ik weet het) maar gun me dan zelf niet zoveel tijd, zit meestal weer aan de volgende race te denken. Maar nu heb ik in ieder geval een gezicht bij je.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

• -PassY-
NickThissen schreef op woensdag 08 juli 2015 @ 23:02:
Stelde niks voor :p Ligt echt te veel grip deze week, belachelijk. Ik stuur hem gemakkelijk binnendoor of buitenom. T1 is vol gas, T2 kan denk ik ook wel (maar ik lift net klein beetje). Alleen voor moss moet je remmen, de rest is beetje rem aan tikken en erin gooien.
ik dacht dat de andere HPD had door gezet en we op dat moment 3-wide reden :+

Grip, tsja. Ik heb nog maar 1s gevonden tot nu toe. Het is er wel, maar ik ben nog een beetje zoekende

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-11 16:06
iRacing down for maintenance.
Was dat aangekondigd?

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:48

Niellie41

[object Object]

Sleepie schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 15:27:
iRacing down for maintenance.
Was dat aangekondigd?
Ja.

• Sleepie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 05-11 16:06
Ok, thanks :)
Dan had ik die aankondiging gemist.

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik heb eens op Reddit een korte guide geschreven zodat je nooit meer een aankondiging mist. :)
https://www.reddit.com/r/...seem_to_miss_maintenance/

• -PassY-
DX11 met dirt track karting?

Ik laat me in de meeste gevallen wel verrassen wat er allemaal gebeurd. Zo lang alles naar tevredenheid werkt, en blijft werken. Vind ik het prima :)

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:05

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Nee joh een probleem met de Oracle database.

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

• -PassY-
die feature hadden we toch al, daar hoef je geen update voor te maken ... toch? :+

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

IT'S HAPPENING!
Afbeeldingslocatie: http://38.media.tumblr.com/2355e0be87f12f9fe43ba3faba2390ff/tumblr_inline_nme83uo0071rqkg6n_500.gif

quote: Jonathan Butel
Bedford, MA (June 30) – iRacing.com announced today it has signed an agreement with the Automobile Club de l’Ouest to develop a digital version of the famed 24 Hours of Le Mans circuit for its award-winning online motorsports simulation service. iRacing’s team of nearly a dozen laser scanning technicians, photographers and artists recently completed their data-gathering work in France prior to the 83rd running of the 24 Hours of Le Mans.

“It’s an honor to add Le Mans to the iRacing service,” said Steve Myers, Executive Vice President and Executive Producer at iRacing.com. “While we already offer many of the world’s most iconic race tracks, no sim racing service is complete without Le Mans. Recently, iRacing introduced a first-of-its-kind team and endurance racing feature adding to the world’s most realistic and complete sim racing service. Le Mans will be a perfect marriage with this new endurance racing feature along with some of the world’s finest prototypes and GTs. So it’s fitting the more than 60,000 iRacers around the world will have the chance to race from the Dunlop Curve to Tertre Rouge and Mulsanne through to Indianapolis and Arnage, the Porsche Curves and Ford Chicane.”

“Being at Le Mans for the first time, it was amazing to soak-up atmosphere of the 24 Hours,” said Greg Hill, Vice President of Art and Production at iRacing.com. “The presence of history here is palpable; names like Nuvolari, Trintingant, Gurney, Foyt, Ickx, Kristensen; Ferrari, Bentley, Aston Martin, Ford, Corvette, BMW, Mazda, Jaguar, Matra, Audi, Peugeot, Porsche . . . To play a part in bringing this to iRacers, many of whom will never have the chance to come to Le Mans in person? What a thrill!”

“The Automobile Club de l’Ouest is excited to join with iRacing.com in bringing the tradition of the 24 Hours of Le Mans to sim racers around the world,” said Fabrice Bourrigaud, Director of Le Mans Spirit at the ACO. “Since 1923, Le Mans has been synonymous with extraordinary competition as well as with advances in motorsports technology. As Le Mans prepares to embark on our second century of racing, we are thrilled to partner with iRacing.com in our embrace of this remarkable new form of motorsports known as sim-racing.”

Go to www.iRacing.com for additional information on iRacing and to learn about our special 50 percent discount on memberships.

About iRacing.com

The company was founded in 2004 by Dave Kaemmer and John Henry and subsequently released iRacing.com in August 2008. Kaemmer was co-founder of Papyrus Design Group, developers of award-winning racing simulations including “Grand Prix Legends” and NASCAR 2003.” Henry is principal owner of the Boston Red Sox and Liverpool Football Club, as well as co-owner of NASCAR’s Roush Fenway Racing. iRacing.com has developed dozens of formal partnerships in the motorsport industry to help create the most authentic racing simulation in the world including with NASCAR, IndyCar, International Speedway Corporation, Speedway Motorsports, the SRO Motorsports Group, Mazda Motorsports, McLaren Electronics, Williams F1, Volkswagen, Ford, the Skip Barber Racing School and General Motors.

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20:05
O+ _/-\o_ *O* oOo

Eigenlijk baal ik er van dat ik niet goed opgelet heb, bij die pitstop training van Strakka heb ik zelf gestaan |:(

[ Voor 75% gewijzigd door Richard117 op 09-07-2015 19:48 ]

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-11 10:32

Arfman

Drome!

Ongelofelijk. Kippenvel.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
lekker is omdat ik dat ingevuld heb op de enquete he ;p

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-11 11:44
Dezelfde Skoda met laserscanners (gehuurd?) op het dak als bij de Nordschleife. @ 1:34min in de video. Scannen ze nu alles op deze manier?

[ Voor 11% gewijzigd door glnk op 09-07-2015 20:45 ]

• NickThissen
Yes! :D Misschien niet de meest gave baan ooit (beetje groot voor algemene races) maar wel een heel gave toevoeging, kan niet wachten om de 24h van Le Mans in iRacing te doen :)

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

dabelg schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 19:56:
lekker is omdat ik dat ingevuld heb op de enquete he ;p
+1 :P

• NickThissen
Ook ingevuld ja. Maar dat was al na de scan dus, dus ik wil hem opnieuw invullen :p

Mijn iRacing profiel

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-11 11:44
Nu nog een Audi licentie voor de LMP1 en GT3 ;)

• NickThissen
Dat zou gaaf zijn ja :) LMP1 had ik ook ingevuld als auto in de enquete.

Mijn iRacing profiel

• Ithric
Dit is wel erg gaaf, Le Mans is gewoon een Icoon. (best lang en vergelijking met andere banen)
Iracing wordt steeds beter, voorlopig blijven we hier weer even zoet mee dan. :-)

Yup of Porsche is ook leuk wat mij betreft. :9

[ Voor 12% gewijzigd door Ithric op 09-07-2015 21:05 ]

iRacing Profiel

• NickThissen
Porsche zou ook super zijn ja maar dat zit er niet in denk ik. Microsoft (geloof ik) heeft nog altijd de licentie voor Porsche en daar kun je alleen met heel veel geld omheen.

Monday Madness 16S1: Nurburgring met de Solstice en dan Le Mans met de SRF? Baksteen op het gas en koffie halen :+

Mijn iRacing profiel

• derx666

derx666

mecker ende blaet

OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG....

Afbeeldingslocatie: http://media.giphy.com/media/ctNI9b8PwxlU4/giphy.gif

Cube Nuroad Race (2022)

• -PassY-
Afbeeldingslocatie: http://media4.onsugar.com/files/2014/02/19/951/n/24155406/9945fff3647bf3a9_Breath.gif.xxxlarge/i/Deep-Breathing.gif

Van mij mogen ze der ring vergeten, en snel hier aan gaan werken :+

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-11 17:51
Jawadde! Nu nog de auto's ervoor, te beginnen met een LMP1 gevolgd door een GTE. De HPD naar huidige LMP2 standaard brengen en we zijn vertrokken voor een maandelijkse 24h Du Mans.

Mijn iRacing profiel

• stijn014
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 05-11 15:26
Een dag/nacht cyclus zou leuk zijn voor deze

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

EA heeft de rechten van Porsche, niet Microsoft.

@Dave, de scan van de Nürburgring hebben ze gekocht, niet zelf gedaan.

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20-10 16:13
maar die rechten gingen vervallen toch had ik pas ergens gelezen? Iig over een niet al te lange tijd.

Mijn iRacing profiel

• ThiJor
Er is echt veel te veel grip op Mosport in de IMSA deze week.

Mijn iRacing profiel

• NickThissen
Ah EA natuurlijk ja.
TuxieDeni schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 22:45:
maar die rechten gingen vervallen toch had ik pas ergens gelezen? Iig over een niet al te lange tijd.
Er komen Porsches in een nieuwe Forza, maar voor zover ik weet hebben de makers van Forza daar gewoon enorm veel geld voor neergelegd.

EA heeft een exclusieve deal met Porsche om die auto's alleen toe te laten in need for speed en real racing ofzoiets (zo'n mobiele game dacht ik). Maar dat wil niet zeggen dat een ander spel ze niet mag gebruiken. Ze moeten "enkel" toestemming krijgen van EA (en daar komt een hele bak geld bij kijken natuurlijk, een bak geld die iRacing niet kan betalen).

Mijn iRacing profiel

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
zouden ze direct die vette ook gescanned hebben ?

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

De deal met EA zou in 2016 vervallen, maar is volgens mij niet bevestigd.

• NickThissen
Niellie41 schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 22:57:
De deal met EA zou in 2016 vervallen, maar is volgens mij niet bevestigd.
Ik meen me te herinneren dat hij juist weer verlengd is voor heel lange tijd. Maar misschien heb ik het mis...

Mijn iRacing profiel

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20:05
NickThissen schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 20:55:
Yes! :D Misschien niet de meest gave baan ooit (beetje groot voor algemene races) maar wel een heel gave toevoeging, kan niet wachten om de 24h van Le Mans in iRacing te doen :)
Ze zullen toch wel zo slim zijn om meteen het Bugatti circuit te scannen? Die is goed geschikt voor de langzamere auto's.

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

glnk schreef op donderdag 09 juli 2015 @ 20:44:
Dezelfde Skoda met laserscanners (gehuurd?) op het dak als bij de Nordschleife. @ 1:34min in de video. Scannen ze nu alles op deze manier?
Ik vermoed dat ze alleen zo scannen als ze heel weinig tijd hebben of als de baan heel lang is. Of het Europese team scant zo. Wie weet? Ik zou zeggen, vraag het ze. :)

[ Voor 25% gewijzigd door Niellie41 op 10-07-2015 01:28 ]

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:37
Statisch scannen zal altijd de voorkeur genieten boven mobiel scannen. Hogere resolutie, meer bereik, accurater. Soms is het gewoon echter niet mogelijk of toegestaan je op en om de racebaan te begeven. Statisch scannen duurt ook nog eens langer. Aangezien er op le mans beperkt de tijd is en je niet heel de track voor jezelf hebt is dit de beste oplossing. Normale tracks waar ze echt zelf gaan scannen wordt gewoon statisch gescanned als ze de kans krijgen, daar hoef je niet ongerust in te zijn denk ik.

• Fragbeestje
  • Laatst online: 05-11 09:58
*Heeft net ongewild een kleine hoeveelheid voorvocht geproduceerd*

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

• Arfman

Arfman

Drome!

:X

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-11 11:44
@iRacingMyers The big question is, will we get a version of Le Mans with the full, uninterrupted Mulsanne Straight?

@iRacingMyers Absolutely!

https://twitter.com/iRacingMyers/status/619205115535302657

_/-\o_ :9~

iRacing Profiel

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Morgen is het dan zo ver. We gaan karten!. Een aantal nemen vriend/vriendin mee dus we hebben genoeg man voor het karten (had nog wat afmeldingen last minut). Wou dan ook aangeven dat ik nu eigenlijk geen afmeldingen meer accepteer. Of er moet een erg goede reden zijn. We hebben nu nog net genoeg man over voor de team race.

Info nog maar een keertje.

Afbeeldingslocatie: http://www.got-racing.eu/wp/wp-content/uploads/15S2_karting.png

Datum: Zaterdag 11 Juli 2015
Inschrijvingen: 21 man
Aantal kart deelnemers: 18
Aantal eters: 20 man

Tijd aanwezig zijn: tussen 13:00 en 13:30
Start kart sessie: 14:00

We verzamelen bij de kartbaan in Lelystad. Hier zullen we na een bakje koffie beginnen aan onze kart wedstrijd. Dit zal een race zijn waarbij er teams gemaakt worden van elk 2 personen. Samen ga je de strijd aan tijdens deze endurance estafette race. Elk team moet een x aantal verplichte pitstops maken.

De sessie is als volgt ingedeeld:
- 15 minuten training, kwalificatie
- 45 minuten race in teams van twee personen

Daarna zullen we na het bijkomen van de race naar Brasserie de Houtrib rijden om wat te gaan eten. De barbeque kon jammer genoeg niet door gaan. Maar nu is er gekozen voor een leuke locatie in de haven van lelystad. Op de volgende website kan je alvast de kaart inzien of er iets lekkers tussen zit voor je.

http://www.brasseriedehoutrib.nl/home

[ Voor 13% gewijzigd door DutchDevil79 op 10-07-2015 09:37 ]

iRacing Profiel

• Ithric
gtrNL schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 09:14:
@iRacingMyers The big question is, will we get a version of Le Mans with the full, uninterrupted Mulsanne Straight?

Ultra Low downforce/highspeed here we come. :9

(Die combi met de Skip of Mazda, dan kan je koffie zetten op het rechtenstuk)

iRacing Profiel

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik snap niet zo goed wat hier zo gaaf aan is eigenlijk.
Het is dan wel handig als je wat op een rechte lijn wilt testen.

Verwijderd

draft fest, kan je 5x inhalen en terug ingehaald worden op het einde van elk rechtstuk :P

• Andy2125
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 31-10 15:24
Is er hier iemand die morgen niet naar de karting gaat en mee wil rijden in de 6 Hours at the Glen? Moet er wel bij vertellen dat ik niet bepaald snel ben. In practice kan ik nu vrij stabiel een hoge 1.48 rijden en veel beter gaat dat tegen morgen niet worden :p

Sowieso wil ik starten in de gt3 en dan liefst in de bmw. Ruf kan eventueel ook nog wel, maar dan moet ik dringend beginnen oefenen ;)

Kom hier laat mee af maar weet eigenlijk nu pas dat ik morgen zal kunnen rijden. Gaat er dus vooral over om erbij te zijn en wat ervaring in multiclass races op te doen :)

iRacing Profiel

• -PassY-

Dat word een nieuwe poging voor mij om de cspec over de 305 Te krijgen :+ nu is her net 305 voor t1 op Daytona oval met aangepaste setup.

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Andy2125 schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 11:31:
Is er hier iemand die morgen niet naar de karting gaat en mee wil rijden in de 6 Hours at the Glen? Moet er wel bij vertellen dat ik niet bepaald snel ben. In practice kan ik nu vrij stabiel een hoge 1.48 rijden en veel beter gaat dat tegen morgen niet worden :p

Sowieso wil ik starten in de gt3 en dan liefst in de bmw. Ruf kan eventueel ook nog wel, maar dan moet ik dringend beginnen oefenen ;)

Kom hier laat mee af maar weet eigenlijk nu pas dat ik morgen zal kunnen rijden. Gaat er dus vooral over om erbij te zijn en wat ervaring in multiclass races op te doen :)
Als ik jou was zou ik de FGT proberen. Die lijkt iets sneller (hogere topspeed), en ik vind hem iets stabieler op Watkins. Probeer deze setup maar eens voor de FGT: https://db.tt/JTGFw8WI
Met 56L rij ik daar een 46.6 mee, Volle fuel lage 47. In qualy trim heeft Wim er een 45.7 mee gereden.

Cube Nuroad Race (2022)

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

DutchDevil79 schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 09:32:
Morgen is het dan zo ver. We gaan karten!. Een aantal nemen vriend/vriendin mee dus we hebben genoeg man voor het karten (had nog wat afmeldingen last minut). Wou dan ook aangeven dat ik nu eigenlijk geen afmeldingen meer accepteer. Of er moet een erg goede reden zijn. We hebben nu nog net genoeg man over voor de team race.

Info nog maar een keertje.

[afbeelding]

Datum: Zaterdag 11 Juli 2015
Inschrijvingen: 21 man
Aantal kart deelnemers: 18
Aantal eters: 20 man

Tijd aanwezig zijn: tussen 13:00 en 13:30
Start kart sessie: 14:00

We verzamelen bij de kartbaan in Lelystad. Hier zullen we na een bakje koffie beginnen aan onze kart wedstrijd. Dit zal een race zijn waarbij er teams gemaakt worden van elk 2 personen. Samen ga je de strijd aan tijdens deze endurance estafette race. Elk team moet een x aantal verplichte pitstops maken.

De sessie is als volgt ingedeeld:
- 15 minuten training, kwalificatie
- 45 minuten race in teams van twee personen

Daarna zullen we na het bijkomen van de race naar Brasserie de Houtrib rijden om wat te gaan eten. De barbeque kon jammer genoeg niet door gaan. Maar nu is er gekozen voor een leuke locatie in de haven van lelystad. Op de volgende website kan je alvast de kaart inzien of er iets lekkers tussen zit voor je.

http://www.brasseriedehoutrib.nl/home
Jaaaah!! Zin an! :D. Wel jammer dat het tegelijk met de 6h Glen is, maar daar is niks aan te veranderen :D. Het weer ziet er goed uit!

Is al bekend hoeveel pitstops/rijderwissels we moeten maken? Of is dat gewoon 1 stop per team? En hebben we een minimaal aantal rondes/tijd die je in de kart moet zitten? Net zoals met "echt" iRacing, dat niet 1 coureur 40 minuten rijdt, en de laatste 5 minuten door een iets mindere coureur :P

All-Round nerd | iRacing Profiel

• NickThissen
40 minuten rijden? Met dit weer? :p Ik denk dat ik blij ben als we 10 stops moeten doen :+

Mijn iRacing profiel

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

Ik verwacht en hoop dat er minimaal 1 stop gemaakt moet worden. Anders krijg je echt korte sessies. 3 stop zou ook wel kunnen maar na 10 minuten begin ik waarschijnlijk pas net op gang te komen. :+

iRacing

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Op locatie mogen we dat in overleg met de mensen daar beslissen voor de wedstrijd. Dus zien we morgen wel.

iRacing Profiel

• Andy2125
derx666 schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 11:50:
[...]

Als ik jou was zou ik de FGT proberen. Die lijkt iets sneller (hogere topspeed), en ik vind hem iets stabieler op Watkins. Probeer deze setup maar eens voor de FGT: https://db.tt/JTGFw8WI
Met 56L rij ik daar een 46.6 mee, Volle fuel lage 47. In qualy trim heeft Wim er een 45.7 mee gereden.
Bedankt voor de tip en de setup. Maar even de combinatie uitgeprobeerd maar ik ben er nog trager mee :). Niet helemaal verwonderlijk, nog nooit met de ford gereden en rij in iracing eigenlijk met niets anders dan de bmw. Dan vraagt het even tijd om je aan te passen aan een andere auto. Het ontbreekt mij simpelweg aan talent en oefening om sneller te kunnen zijn :).

iRacing Profiel

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Wij (Frank, Arno en ik) gaan morgen de race rijden. Helaas is ons team al vol Andy, anders had ik je mee laten rijden. :) 4 man vind ik toch te veel voor een 6 uurs race.

Ik ga morgen de race streamen.

• Andy2125
Geen probleem :). Ik hoop iemand te vinden van ongeveer hetzelfde niveau en niet er een stuk boven :)

iRacing Profiel

• Scr33x0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-10 19:46
Nog iemand die vanuit Groningen wil carpoolen?

• NickThissen
Ik kom morgen vanuit midden limburg, echter weet ik pas last minute morgen of ik met de auto kom (ik hoop het wel want het is een klote eind met de trein), dus het is niet handig om te carpoolen denk ik want misschien moet ik je laten staan :p Maar op de terugweg kan ik eventueel wel wat mensen meenemen die met de trein / met iemand anders zijn gekomen.

Mijn iRacing profiel

• -PassY-
als er iemand vanuit 't gooi mee wilt rijden, stuur maar even een PM.

Woon zelf in Bussum, en ik heb plek voor 3 man (4 kan ook).

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Alles wat ik op de weg tegen kom naar Lelystad kan eventueel ook natuurlijk. Kom nog langs Den Bosch en Utrecht. En Nick als je met de trein moet kan ik je wel vanaf Eindhoven mee nemen.

iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Eric Hudec heeft gereageerd op het 'probleem' van het optillen / blokkeren van het binnen / voorwiel van de AM en Corvette.
Hij zegt dat het bij de auto hoort en toont dat aan met deze video (op 60 sec.)

Bron: http://members.iracing.co...list/3322335.page#9079447

• NickThissen
Dat was volgens mij al heel lang bekend, maar ik vind het in de sim toch wel 100 keer erger uit zien hoor. Hier komt het wiel echt niet los, hoogstens wat minder druk erop en dan blokkeren, maar in iRacing gaat hij echt omhoog. Kan natuurlijk gewoon een grafisch probleempje zijn, maar het lijkt toch wel anders.

Mijn iRacing profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
NickThissen schreef op vrijdag 10 juli 2015 @ 21:49:
Dat was volgens mij al heel lang bekend, maar ik vind het in de sim toch wel 100 keer erger uit zien hoor. Hier komt het wiel echt niet los, hoogstens wat minder druk erop en dan blokkeren, maar in iRacing gaat hij echt omhoog. Kan natuurlijk gewoon een grafisch probleempje zijn, maar het lijkt toch wel anders.
In de telemetry is duidelijk zichtbaar dat de wieldruk naar 0 gaat midcorner en vlak na de apex bij het gas geven. Dus niet enkel optisch..

• NickThissen
Nee klopt, maar ik bedoel dat het grafisch veel erger lijkt dan het is. In de replay zie je het wel echt 5 cm omhoog komen, in dat filmpje van Eric zie ik dat niet hoor.

Mijn iRacing profiel

• NickThissen
Mocht nog iemand de GT1 gaan rijden - 55 kg is niet genoeg denk ik! Ik had 60 gepakt en moest nog sparen om het te halen... en ik reed voorop, als ik niet had gespaard hadden we nog wel een rondje extra gedaan en had ik het echt niet gehaald.

Mijn iRacing profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Tot straks in Lelystad!
Afbeeldingslocatie: http://kartsportnews.com/OLD-site/content/2012/westcup1_IMG_0564.jpg

• Arfman

Arfman

Drome!

Veel plezier iedereen vandaag! Baal als een stekker dat ik niet meekan, zit nu in ons DC waar we zometeen de stroom gaan onderbreken om de nobreak/UPS te testen :(

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005

Hoogie2004

Whohooooo

Veel plezier vandaag!

My iRacing profile | Strava

• elni
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:02

elni

Carrot

Veel fun vandaag jongens.

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:46

BM

Moderator Spielerij
Veel plezier vandaag mannen, volgende keer ben ik er hopelijk wel bij :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 29-10 11:43
Cool heb er al zin in :), 1 vraagje betaling was op locatie had ik begrepen... is het ieder voor zich daar betalen? (Met andere woorden dan kan ik daar gewoon pinnen neem ik aan) Anders moet ik namelijk nog even langs de flappentap (Heb nooit contant op zak)

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
DutchDevil us de tourleader. Ik weet het niet.

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
The Otherside schreef op zaterdag 11 juli 2015 @ 11:06:
Cool heb er al zin in :), 1 vraagje betaling was op locatie had ik begrepen... is het ieder voor zich daar betalen? (Met andere woorden dan kan ik daar gewoon pinnen neem ik aan) Anders moet ik namelijk nog even langs de flappentap (Heb nooit contant op zak)
same here btw.

Maaar ik neem aan dat je daar gewoon kunt pinnen inderdaad. en volgens mij kan iedereen wel mobiel bankieren als 1 persoon gaat betalen. en anders rijden er een paar naar een pin ofzo.. komt echt wel goed :D

I-racing Profile

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ja je kan daar gewoon pinnen. Geen probleem. Op locatie betalen we gewoon

iRacing Profiel

• ThiJor
Gemiddeld 4400 iRating en we halen de top split niet in de GT3 8)7 Nog wat verder werken daaraan dus voor volgend seizoen.

Veel succes aan alle deelnemers!

Mijn iRacing profiel

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
Leuk man, dat karten Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/Yetqkfehj76dKoWQdHaNb5rE/full.jpg

Career ending crash voor mijn meissie. Die krijg ik niet snel meer in een kart.

Ik wil geen namen noemen. Maar volgens mij was Robert op de baan. Dus een crash zat er wel in.

Gebroken rugwervels, en ik mag spullen heem en weer gaan rijden tussen alkmaar en Lelystad.

Volgende week skydiven? :-P

Maar even serieus nu. Ze moet dus in ieder geval vandaag hier blijven. En waarschijnlijk wat langer. Maar hoeft (nog) niet geopereerd te worden.

I-racing Profile

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Wow... serieus gebroken ruggenwervels ? holy crap zeg... Sterkte ermee!

Ik heb zojuist mijn 2 stints erop zitten in de topsplit van de 6hr van de Glen. Gestart op (volgens mij) P17 door een prima quali van onze Wim, en ik kwam na 2 stints binnen op P13. Weinig bijzonderheden, gewoon lekker geraced eigenlijk. Bob is zouist in de auto gesprongen voor zijn 2 stints, en dan mag Wim het afmaken en de top 10 in rijden :)

Cube Nuroad Race (2022)

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Wow, sterkte Marc.

Wij zitten in de 4e split. Ik vind het wel jammer dat er weinig HPD's zijn. Er startten er 12 en 4 zijn al klaar. :P
Maar wij rijden nu op het moment 4e. Ik deed de eerste twee stints. De eerste ging echt super goed. Ik kon aan het einde van de stint nog makkelijk 48.0-48.4 rijden.

Bij de tweede had ik meer last van verkeer en een fel gevecht met een Ford GT. Na een tijd heb ik hem eindelijk kunnen inhalen (stomme rechte stukken. :P). Daarna merkte ik dat mijn banden slechter aan toe waren dan in de eerste stint, want was 0.2-0.5 seconden per ronde langzamer.

• Arfman

Arfman

Drome!

Sterkte Marc!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Sterkte Marc en keep us posted!
Dit was idd niet echt een fijn begin van het GoT Kart uitje.

Morgen plaats ik de uitslag, nog wat foto's en korte filmpjes.

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Heeft er iemand voor mij een update hoe het got team in de topsport het doet?

Cube Nuroad Race (2022)

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Dit bedoel je (12de):
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2015/wg_got.png

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Jep, thanks joep.. Rare autocorrect ook...

Cube Nuroad Race (2022)

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hier alvast de karting foto's. Filmpjes komen morgen. Klik op de foto voor de grote versie. Onderaan de post staat een zip met alle foto's

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2015/150711%20GoT%20Karting/thumbs/1500711_got_karting_00001.JPG

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2015/150711%20GoT%20Karting/thumbs/1500711_got_karting_00002.JPG

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2015/150711%20GoT%20Karting/thumbs/1500711_got_karting_00003.JPG

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2015/150711%20GoT%20Karting/thumbs/1500711_got_karting_00004.JPG

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2015/150711%20GoT%20Karting/thumbs/1500711_got_karting_00005.JPG

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2015/150711%20GoT%20Karting/thumbs/1500711_got_karting_00006.JPG

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2015/150711%20GoT%20Karting/thumbs/1500711_got_karting_00007.JPG

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2015/150711%20GoT%20Karting/thumbs/1500711_got_karting_00008.JPG

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2015/150711%20GoT%20Karting/thumbs/1500711_got_karting_00009.JPG

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2015/150711%20GoT%20Karting/thumbs/1500711_got_karting_00010.JPG

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2015/150711%20GoT%20Karting/thumbs/1500711_got_karting_00011.JPG

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2015/150711%20GoT%20Karting/thumbs/1500711_got_karting_00012.JPG

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2015/150711%20GoT%20Karting/thumbs/1500711_got_karting_00013.JPG

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2015/150711%20GoT%20Karting/thumbs/1500711_got_karting_00014.JPG

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2015/150711%20GoT%20Karting/thumbs/1500711_got_karting_00015.JPG

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2015/150711%20GoT%20Karting/thumbs/1500711_got_karting_00016.JPG

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2015/150711%20GoT%20Karting/thumbs/1500711_got_karting_00017.JPG

Alle foto's

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Nog een uurtje te gaan. We zijn nog in gevecht voor P3.
YouTube: iRacing 6 hours of Watkins Glen

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Nice!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Nice Niel!

Cube Nuroad Race (2022)

• BobvK
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09-2022
Netjes Niel!

Wij liggen nog steeds op P12 (GoT), en dat zal het ook wel blijven waarschijnlijk. De 4 wagens voor ons liggen wel binnen 3 seconden van elkaar, dus wie weet gebeurd er nog wel wat :P

[ Voor 26% gewijzigd door BobvK op 11-07-2015 20:55 ]

Mijn iRacing profiel

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Goed bezig...

Cube Nuroad Race (2022)

Pagina: 1 ... 75 ... 122 Laatste