iRacing: 2015 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 74 ... 122 Laatste
Acties:
  • 313.898 views

Onderwerpen

• BobvK
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09-2022
Even een video'tje geüpload van de laatste 2 rondes van mijn NiS race van afgelopen weekend. Op een mooie 3de plaats geëindigd, maar kreeg het nou niet bepaald cadeau. Ben bijna de hele race met iemand in gevecht geweest.

http://members.iracing.co...do?&subsessionid=14026503

De finish was dan ook spannend. Ik kwam maar niet voorbij de nr. 2, die weer opgehouden werd door iemand die een ronde achter lag (waarom die niet voor ons aan de kant ging weet ik ook niet 8)7 ), terwijl ik ondertussen de nummer 4, 5 en 6 in mijn nek heb zitten waarvan ik wist dat die in de eindfase sneller dan mij waren. Tel daarbij wat achterblijvers bij op die soms wat moeilijke situaties veroorzaken en je hebt een vermakelijk einde! En dat na 54 rondes racen ;)

[ Voor 7% gewijzigd door BobvK op 30-06-2015 22:04 ]

Mijn iRacing profiel

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:32

Arfman

Drome!

Mooi gevecht hoor Bob!

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:06

Niellie41

[object Object]

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/IqK5o6x.gif

_/-\o_

[ Voor 35% gewijzigd door Niellie41 op 30-06-2015 22:14 ]

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-11 11:44
Damn dat ziet er goed uit.

iRacing Profiel

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-10 21:05
Heel erg vet :) Nu nog kijken hoe het uitpakt. Het is natuurlijk wel realistisch maar het maakt ook bijv inhalen moeilijker als je over marbles moet gaan rijden etc.

Mijn iRacing profiel

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
daar dacht ik ook meteen aan. De discussie wie moet over de marbles in multi-class :+

En was daar ook niet heel even de mp4-30 in beeld op het eind?

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
BobvK schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 22:02:
Even een video'tje geüpload van de laatste 2 rondes van mijn NiS race van afgelopen weekend. Op een mooie 3de plaats geëindigd, maar kreeg het nou niet bepaald cadeau. Ben bijna de hele race met iemand in gevecht geweest.

http://members.iracing.co...do?&subsessionid=14026503

De finish was dan ook spannend. Ik kwam maar niet voorbij de nr. 2, die weer opgehouden werd door iemand die een ronde achter lag (waarom die niet voor ons aan de kant ging weet ik ook niet 8)7 ), terwijl ik ondertussen de nummer 4, 5 en 6 in mijn nek heb zitten waarvan ik wist dat die in de eindfase sneller dan mij waren. Tel daarbij wat achterblijvers bij op die soms wat moeilijke situaties veroorzaken en je hebt een vermakelijk einde! En dat na 54 rondes racen ;)

[video]
Erg mooi gevecht en mooi resultaat!

Voor mij was het een gevalletje, je kunt met je hobby ook te ver gaan O-) ik was zondag middag pas terug van vakantie maar wilde de race op Sonoma niet missen. Besloten om maandag ochtend 2:30 de wekker te zetten en aan de race deel te nemen.

http://members.iracing.co...id=14036903&custid=128644
Wat een hoop lol is dat met zo'n hok op een echt circuit rijden :*)
Wow dat kan best wel eens gaaf worden. Ook kleine hints naar andere projecten? Regen en dynamic light?
En ik zie dat het voor 21 augustus uit gebracht wordt, net op tijd voor de race op Bristol :P

iRacing Profiel | Mijn SimRig

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

-PassY- schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 22:37:
En was daar ook niet heel even de mp4-30 in beeld op het eind?
Waar? Ik zie niks.

• NickThissen
Vlak voor de woorden 'Dynamic Track' lijkt me, maar dat is gewoon de FW31. Alles daar voor en er na zijn oval auto's dus ik zou niet weten welke je daar van bedoelt :+

[ Voor 38% gewijzigd door NickThissen op 30-06-2015 22:40 ]

Mijn iRacing profiel

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 21:43

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Super cool wordt dat ;)

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

• Arfman

Arfman

Drome!

Dat. Is. Echt. Freaking. Awesome.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik ben wel heel benieuwd of dit beschikbaar komt:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2015/ir_cam.png
Aan de ene kant wel gaaf, maar aan de andere kant wel heel onrealistisch als bv een spotter je info kan verschaffen over de temperatuur van de baan...

• NickThissen
Volgens David krijgen we die camera ja. Maar ik hoop ook dat het alleen in replay ofzo is, live tijdens de race is niet realistisch.

Mijn iRacing profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
En dit is eindelijk ook gecorrigeerd:
Q: Your most memorable race on iRacing and why?

A: I am member of the Gathering of Tweakers iRacing community and together with four other GoT members we drove.....

• elni
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:02

elni

Carrot

Mag aannemen dat het racen totaal anders gaat worden? :)

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Zeker Elni!
This went into "systems" testing Monday to primarily test the client/server portion of the feature. Right now we only have the track heat portion of the feature working and the next step will be hooking in the actual effect of the rubber on the track interacting with the tires. The rubber is being put into and on the track already though and what you are seeing in the video is real data.

This is still being worked out so don't hold us to it but the track rubber will work pretty much like the weather does. You (and I for official sessions) will be able to set the percentage that the track is "rubbered in" or select it to be random and it will likely play off the what the weather is. If the weather is overcast in the race session we could determine that it rained the night before and the track will be completely green for example.

This will also include the amount of marbles that are on the track. The track will also likely be cleaned of marbles for the most part at the start of sessions and probably during cautions on oval tracks.

In the long term (and again don't hold us to this) we would like the starting point for the "line" on the track to be generated from the actual laps runs by the members in actual race sessions. If a track does not have data from an official session the initial line will be generated like it is now which is from developer run driving lines.

I can tell you that just having a chance to drive Bristol with the changes in the track temperature in place this is going to revolutionize simracing when its done. You can call that marketing speak if you want but I am really excited about this and we are shooting to have this out by the end of the year.

Steve

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-11 21:49

derx666

mecker ende blaet

Dit wordt iRacing 3.0... Ik weet niet hoe PC dit geimplementeerd heeft, maar ik vermoed dat dat een static model is op basis van wat tabellen. Als iRacing dit weet klaar te spelen zijn ze helemaal mijlen ver vooruit op de concurrentie. Icm dx11 en een beter werkend (N)TM zullen ze maar moeilijk in te halen zijn.
Maar wat zal het racen lastig worden :) Spannende tijden.....

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
pfff wil die dynamic track in de 24h race van spa :p

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 04-11 17:51
Dat zou wel een hele mooie update zijn. Hopelijk krijgen ze het vanaf het begin goed.

Mijn iRacing profiel

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13:15
Hopelijk komen enkele onderdelen dit jaar/begin volgend jaar al. (DX11, Dynamic track)
Wat Wim ook al zegt, dit is wel een grote stap ten opzichte van de concurentie dan denk ik.

iRacing Profiel

• Alibambam
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-02-2024
Vraagje: is er al verdere concrete informatie over de karting? Wordt alle informatie hierover hier gecommuniceerd of wordt er ook nog een mail gestuurd? Ik controleer het forum niet elke dag.

iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Alibambam schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 09:20:
Vraagje: is er al verdere concrete informatie over de karting? Wordt alle informatie hierover hier gecommuniceerd of wordt er ook nog een mail gestuurd? Ik controleer het forum niet elke dag.
Hier is alle info: KLIK

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:44

• dabelg
is rfactor full 2-way track dynamics of berekend de server alleen en upload die dat ? of nog erger alleen de client ?

[ Voor 15% gewijzigd door dabelg op 01-07-2015 10:54 ]

• Alibambam
2 uurtjes rijden! Ach, voor karting heb ik dat over

Welke kleding moet ik ongeveer voorzien? Geven ze overall's ter plaatse?

iRacing Profiel

Verwijderd

glnk schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 10:27:
[...]

rFactor2 heeft toch ook zoiets?
Ik weet niet of die een dynamische racelijn hebben en of de baan temperatuur ook veranderd.

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

Alibambam schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 11:11:
[...]

2 uurtjes rijden! Ach, voor karting heb ik dat over

Welke kleding moet ik ongeveer voorzien? Geven ze overall's ter plaatse?
Ze hebben overalls daar. Als je een lange broek en een lange mouw shirt draagt is het ook goed. Dit is op basis van ervaringen vorig jaar. Kan natuurlijk veranderd zijn inmiddels.

iRacing

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Wes46 schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 11:16:
[...]

Ze hebben overalls daar. Als je een lange broek en een lange mouw shirt draagt is het ook goed. Dit is op basis van ervaringen vorig jaar. Kan natuurlijk veranderd zijn inmiddels.
Voor de forse medemens raad ik lange broek en mouwen wel aan. Ik ben zelf 1.84 lang en heb "goede rondingen" (if you know what I mean xD). Ik ben er onlangs nog geweest en paste zelf geen overall, maar mocht wel in pantalon + overhemd rijden. Is wel op eigen risico natuurlijk (al weet ik niet of die overalls echt brandwerend zijn :P)

All-Round nerd | iRacing Profiel

• -PassY-
ik dacht ergens de zijkant te herkennen met daarop Honda (nee, niet de indycar :+). Maar zoals Nick al zei, het kan ook nog de FW31 zijn.

Zit nu op het werk, dus even snel het filmpje terug kijken ga ik nu niet doen :+ Dus even geen tijd beschikbaar nu.

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
DutchDevil79 schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 17:19:

We verzamelen bij de kartbaan in Lelystad. Hier zullen we na een bakje koffie beginnen aan onze kart wedstrijd. Dit zal een race zijn waarbij er teams gemaakt worden van elk 2 personen. Samen ga je de strijd aan tijdens deze endurance estafette race. Elk team moet een x aantal verplichte pitstops maken.
Poedelprijs is al bekend dan, Ik doe met mijn meissie mee, maar vraag me serieus af of ze geen gevaar is op de baan met het gebrek aan tempo -_-.

I-racing Profile

• -PassY-
ik kom ook prima langs langzamere FGT en Rileys als ze hun lijn maar houden :)

Voor mij geen probleem dus :) Denk dat als het zo is, dat iedereen er wel prima omheen kan rijden :+

Verwijderd

themac1983 schreef op woensdag 01 juli 2015 @ 15:27:
[...]

Poedelprijs is al bekend dan, Ik doe met mijn meissie mee, maar vraag me serieus af of ze geen gevaar is op de baan met het gebrek aan tempo -_-.
Bumpdraften

• derx666

derx666

mecker ende blaet

whoehoe... Heb net de bevestiging dat er een setje Heusinkveld Pro voor me gereserveerd is.
Kijken wanneer ik ze kan gaan ophalen, en dan ff snel wat in elkaar flansen zodat ik ze kan gaan gebruiken :)

Cube Nuroad Race (2022)

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Helaas heb ik gezien alle andere kosten die ik de afgelopen weken heb gehad de pedalen moeten laten 'schieten' :(

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

derx666 schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 00:17:
whoehoe... Heb net de bevestiging dat er een setje Heusinkveld Pro voor me gereserveerd is.
Kijken wanneer ik ze kan gaan ophalen, en dan ff snel wat in elkaar flansen zodat ik ze kan gaan gebruiken :)
Tip, overdrijf alles in de bevestiging, ik heb een metalen plaat van 5mm dik staal waar ze opstaan, en ook die buigt nog steeds een beetje. Dat moet ik nog een keer ondersteunen :)

...

Ben de komende weken niet van de partij (zoals wellicht al bekend). Druk aan de klus met het nieuwe huis. Heb m'n rig intussen zelfs al gedemonteerd, dus al zou ik het willen, ik kan nu toch niet rijden.

Wel erg gaaf vooruitzicht dynamische track surface trouwens, dat gaat echt wat toevoegen!

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

• Scr33x0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-10 19:46
derx666 schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 00:17:
Ik haal ze dus vanavond :) Ik heb maar met baseplate erbij, dan kan ik hem vrij eenvoudig op rig monteren. Ik wilde eerst een hiel/voetsteun op maat maken, maar dan moet ik ook weer 80/20 spul bestellen enzo.. dit is wel even makkelijk :)

• -PassY-
ik heb gister mijn pendalen ook vervangen 8)

Voor een bak met water waar ik lekker met mijn voeten in kan zitten als ik achter mijn pc zit :+

• derx666

derx666

mecker ende blaet

DirkT schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 12:46:
[...]

Tip, overdrijf alles in de bevestiging, ik heb een metalen plaat van 5mm dik staal waar ze opstaan, en ook die buigt nog steeds een beetje. Dat moet ik nog een keer ondersteunen :)
nja, dit wordt een soort tijdelijke constructie totdat ik tijd heb om samen met een maat een rig in elkaar te lassen. Tot die tijd schroef ik ze op een lange MDF plaat van 20mm waar ook m'n stoel op komt. daaronder nog een paar balkjes van 4x4 die met een berg schroeven aan de mdf plaat vast komen te zitten. Moet maar even genoeg zijn :)

Cube Nuroad Race (2022)

• Arfman

Arfman

Drome!

Te warm om te racen heren? :+

Zit hier met een gevalletje "Montezuma's Revenge" dus niet verstandig om de virtuele baan op te gaan :(

• Scr33x0r
Nou ze zitten erop en rij direct sneller :D leuk gesprek gehad met Svend, ben er uiteindelijk iets van anderhalf uur geweest.. Niels moest al iets eerder weg, maar leuke inzichten gekregen en elkaar wat dingen vanuit het enthiousiasme laten zien.

Tis echt een wereld van verschil zeg.. zoveel gedoseerder en dan met name weer van de rem af.. Ook gas is bizar lekker gevoel :)

• Martinoes
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09-04-2020
En nu nog vertalen naar resultaten in races, maar dat gaat zeker goed komen ;)

iRacing Profiel

• Scr33x0r
Martinoes schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 23:15:
En nu nog vertalen naar resultaten in races, maar dat gaat zeker goed komen ;)
Uh ja.. wel ff wennen haha.. steeds incidenten :(

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Scr33x0r schreef op donderdag 02 juli 2015 @ 22:59:
Nou ze zitten erop en rij direct sneller :D leuk gesprek gehad met Svend, ben er uiteindelijk iets van anderhalf uur geweest.. Niels moest al iets eerder weg, maar leuke inzichten gekregen en elkaar wat dingen vanuit het enthiousiasme laten zien.

Tis echt een wereld van verschil zeg.. zoveel gedoseerder en dan met name weer van de rem af.. Ook gas is bizar lekker gevoel :)
Wanneer open-rig dag? ;)

• tim.w
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:52
Het kost inderdaad tijd om te wennen aan de pedalen. Vooralsnog ben ik nog langzamer met HE Pro pedals dan met mijn Fanatec CSR Elite pedals. Het verschil word echter steeds kleiner en ik denk dat het een kwestie van tijd is voordat ik de oude tijden ga benaderen.
Ik betwijfel of ik echt sneller ga worden van de pedalen. Misschien dat ik iets constantere tijden kan rijden. Qua snelheid vermoed ik dat het OSW stuur (DD systeem) meer voordeel gaat opleveren.

[ Voor 10% gewijzigd door tim.w op 03-07-2015 08:41 ]

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Ik hoop vooral op een beter gaspedaal zodat doseren bij het accelereren beter gaat. Ik heb het idee dat mijn CSP v2's niet echt lineair zijn. De 1e cm indrukken geeft meer uitslag dan daarna. Ik hoop hier met de Heusinkvelds echt wat verbetering te zien. Wat ik me kan herinneren van de keer dat ik in de rig van Dirk met de Heusinkvelds gereden heb vond ik toen vooral het gaspedaal wat me zeer positief opviel. De rem is heerlijk, ofcourse, maar het gaspedaal is zeker zo goed al de rem.

Cube Nuroad Race (2022)

• ThiJor
Ik heb mijn HE Pro's nu al een paar maanden en ben er zeer tevreden over. Ik heb wel maar de 2 pedalen set omdat ik toch bijna altijd rij in een auto met sequentiële bak. Zoals Marco het zegt vond ik het gaspedaal misschien nog een grotere vooruitgang ten opzichte van mijn CSP v2's. Het voelt gewoon beter aan.

Gedaan zijn wel de dagen dat ik achter het simstuur kroop zonder schoenen aan.

Mijn iRacing profiel

Verwijderd

ThiJor schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 10:17:
Ik heb mijn HE Pro's nu al een paar maanden en ben er zeer tevreden over. Ik heb wel maar de 2 pedalen set omdat ik toch bijna altijd rij in een auto met sequentiële bak. Zoals Marco het zegt vond ik het gaspedaal misschien nog een grotere vooruitgang ten opzichte van mijn CSP v2's. Het voelt gewoon beter aan.

Gedaan zijn wel de dagen dat ik achter het simstuur kroop zonder schoenen aan.
Als ik plaats krijg voor een rig ga ik ook deze pedalenset een keer bekijken. Heb toch gemerkt dat ik met mijn CSP's belangen niet het gevoel heb dan met bv. CST's (mijn ervaring bij Dabelg) ... probleem is dat ik nogal de neiging heb te hard bij te remmen met de CSP's ... heb dit al eens willen oplossen met aan de draaiknop te zitten maar daardoor is wel mijn loadcell naar de haaien gegaan :P

Verwijderd

tim.w schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 08:26:
...Misschien dat ik iets constantere tijden kan rijden...
Dat is het effect van goede pedalen. Over een hotlap zal je niet sneller zijn, maar over een race zal de gemiddelde snelheid wel hoger zijn omdat je dichter op de limiet kan rijden.

Overweeg ook een DD en eens nieuwe pedalen aan te schaffen, maar heb besloten dat uit te stellen tot volgend jaar als waarschijnlijk ook de PC aan de beurt is. Zou ook betekenen dat ik een rig nodig heb en een investering van ~4-5k moet doen...

• tim.w
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:52
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 10:51:
[...]

Dat is het effect van goede pedalen. Over een hotlap zal je niet sneller zijn, maar over een race zal de gemiddelde snelheid wel hoger zijn omdat je dichter op de limiet kan rijden.

Overweeg ook een DD en eens nieuwe pedalen aan te schaffen, maar heb besloten dat uit te stellen tot volgend jaar als waarschijnlijk ook de PC aan de beurt is. Zou ook betekenen dat ik een rig nodig heb en een investering van ~4-5k moet doen...
Daar moet je wel vanuit gaan. Ik wilde het eerst zonder rig proberen maar het bleek al snel dat dit niet ging werken met de HE Pedals. Daarom heb ik een Rseat RS1 rig moeten aanschaffen. Daarmee was ik nog niet klaar want het pedal deck bleek niet stevig genoeg te zijn.
Uiteindelijke heb ik een MDF plaat onder de rig moeten monteren. Het standaard pedal deck heb ik er ook vanaf moeten halen. Hiervoor in de plaats heb ik een 80/20 profiel besteld en deze op de MDF plaat gemonteerd. Nu is het stevig genoeg en heb ik 0 flex of beweging in de rig.
De Rseat RS1 is overigens rock solid en ik heb (bijna) geen twijfel dat hij een DD systeem prima aankan. Daarnaast ziet de rig er (in mijn optiek) ook nog eens goed uit. Het oog wil ook wat ;)

Verwijderd

tim.w schreef op vrijdag 03 juli 2015 @ 11:29:
[...]

Daar moet je wel vanuit gaan. Ik wilde het eerst zonder rig proberen maar het bleek al snel dat dit niet ging werken met de HE Pedals. Daarom heb ik een Rseat RS1 rig moeten aanschaffen. Daarmee was ik nog niet klaar want het pedal deck bleek niet stevig genoeg te zijn.
Uiteindelijke heb ik een MDF plaat onder de rig moeten monteren. Het standaard pedal deck heb ik er ook vanaf moeten halen. Hiervoor in de plaats heb ik een 80/20 profiel besteld en deze op de MDF plaat gemonteerd. Nu is het stevig genoeg en heb ik 0 flex of beweging in de rig.
De Rseat RS1 is overigens rock solid en ik heb (bijna) geen twijfel dat hij een DD systeem prima aankan. Daarnaast ziet de rig er (in mijn optiek) ook nog eens goed uit. Het oog wil ook wat ;)
Mijn Plan is de FoFoFu, goede verhalen over gelezen, niet duur en ook goed te verstellen als iemand anders even moet. Zelf wil ik echter niet zo laag zitten voor 't comfort, dus zal er vast iets aan moeten veranderen..

http://www.virtualr.net/f...uide-by-niels-heusinkveld

• Scr33x0r
Je bent welkom hoor :)

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Na een zeer hectische semester (wat ik met succes heb afgerond trouwens), heb ik eindelijk tijd om weer eens te racen. Ondanks de hitte ga ik weer de NiS rijden. Deze week rijden ze op Daytona.

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Niellie41 schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 10:16:
Na een zeer hectische semester (wat ik met succes heb afgerond trouwens).....
Gefeliciteerd!
Ook ik heb wel goed nieuws (voor GoT iRacing iets minder): Ik heb gisteren een redelijk groot internationaal project binnengehaald ;)
Alle hulp om de community draaiende te houden is dan ook van harte welkom!

• Scr33x0r
Congrats Joep! Goed om te horen :)

• -PassY-
Allebei gefeliciteerd :)

---

ik ga denk ik morgen proberen de race van 16:45 mee te pakken. Mits het niet te warm is.
Afgelopen dagen te warm (van douchen werd ik droger na 15-20m rijden), nu vries ik weg in een server ruimte wachtend tot men klaar is met stroom onderhoud aka werk, Dan maar morgen tussen de GP2/F1/Porsche supercup even een Q en R doen :+

in de koude mist :+

• The_FrankO
  • Niet online
Voor de NASCAR iRacing Series racers van ons, het antwoord was dus nee.

Pc heeft last van de hitte lijkt het, complete freeze en daarna niet meer opstarten. Dat een paar graadjes meer al te veel is.

Vanavond zal de kamer nog warmer zijn dus dit wordt dus een drop week.....

Nouja dan maar even met Niel meekijken.

• elni
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:02

elni

Carrot

Niel en Joep beiden gefeliciteerd *O* *O* *O*

• derx666

derx666

mecker ende blaet

JoepW schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 10:34:
[...]
Gefeliciteerd!
Ook ik heb wel goed nieuws (voor GoT iRacing iets minder): Ik heb gisteren een redelijk groot internationaal project binnengehaald ;)
Alle hulp om de community draaiende te houden is dan ook van harte welkom!
Nice Joep... Kun je over een tijdje ook nieuwe pedalen kopen :P

Ook gefeli Niel !

Net contact gehad met Svend van Heusinkveld, en ik ga m'n pedalen de 21e ophalen. Aangezien we beide kantooruren draaien was het voor mij niet eerder mogelijk. MAakt opzich niks uit, heb ik wat om naar uit te kijken, en meteen een leuk verjaardags cadeau voor mezelf :)

[ Voor 24% gewijzigd door derx666 op 04-07-2015 12:38 ]

Cube Nuroad Race (2022)

• -PassY-
Niellie41 schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 10:16:
Na een zeer hectische semester (wat ik met succes heb afgerond trouwens), heb ik eindelijk tijd om weer eens te racen. Ondanks de hitte ga ik weer de NiS rijden. Deze week rijden ze op Daytona.

[video]
Zit even mee te kijken op het werk omdat ik toch moet wachten.

Maar wat een verwarrende pitstop (heb geluid uit, dus wellicht dat het normaal was) :D Dacht dat je van P8 naar P17 terug viel

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

-PassY- schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 12:51:
[...]

Zit even mee te kijken op het werk omdat ik toch moet wachten.

Maar wat een verwarrende pitstop (heb geluid uit, dus wellicht dat het normaal was) :D Dacht dat je van P8 naar P17 terug viel
Het was voor mij en Dennis ook verwarrend. :P Maar uiteindelijk hebben we zelfs een paar plekken gewonnen. :D
Ik was ook heel blij dat ik geen zwarte vlag kreeg. Dat was close zeg. :X

Uiteindelijk P6, met dank aan Dennis voor het creëren van de laatste caution. :P
Resultaten

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/11193518/iRacing%20pics/NASCAR%20iRacing%20Series/2015%20NiS/NiS-week17-Daytona.png

Oh ja. Door de goede finish ben ik weer boven de 3000 iRating gekomen. :D

[ Voor 13% gewijzigd door Niellie41 op 04-07-2015 13:59 ]

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:44
Jose Maria Lopez heeft de smaak ook goed te pakken met iRacing zo te zien. 3 a 4 races per dag wanneer hij tijd heeft naast zijn WTCC carriere. Erg gaaf om te zien. Hij is toch wel een van de rijders waar ik respect voor heb. Geen wonder ook dat hij de snelste was op de Nurburgring. Die heeft ook vast een boel laps gereden in Assetto Corsa. :P

[ Voor 40% gewijzigd door glnk op 04-07-2015 14:10 ]

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
derx666 schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 12:36:
[...]

Nice Joep... Kun je over een tijdje ook nieuwe pedalen kopen :P ......
Ik heb gisteravond met mijn muis boven de bestel button gehangen, maar gedacht..... ik heb toch weinig tijd... laat maar ff ;)
Maar wie weet vanavond ;)

• derx666

derx666

mecker ende blaet

hehehe :)

Cube Nuroad Race (2022)

• Arfman

Arfman

Drome!

Feli Niel en Joep! Altijd goed en belangrijk om de zaken naast iRacing ook op orde te hebben :)

Hier dag 4 van Montezuma's Revenge :X Racen is geen optie, tenzij het naar het toilet is :(

• -PassY-
Afbeeldingslocatie: https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/e1/64/4c/e1644cff4c818fe8ac43b6f6e8315114.jpg

Zoiets? :p

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Bedankt allemaal voor de felies. :)
Arfman schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 16:18:
...Hier dag 4 van Montezuma's Revenge :X Racen is geen optie, tenzij het naar het toilet is :(
Beterschap.

• Arfman

Arfman

Drome!

_O-
JoepW schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 16:43:
Bedankt allemaal voor de felies. :)

[...]

Beterschap.
Dank je!

• BobvK
Ik had me gisteren toch wel een Ow shit!! moment in de NiS zeg :P

Gelukkig gebeurde het in de een na laatste ronde, dus ben er geen posities meer mee verloren. Maar schrok er wel van.

Mijn iRacing profiel

• The_FrankO
  • Niet online
:9~
BobvK schreef op zondag 05 juli 2015 @ 12:23:
Ik had me gisteren toch wel een Ow shit!! moment in de NiS zeg :P

[video]

Gelukkig gebeurde het in de een na laatste ronde, dus ben er geen posities meer mee verloren. Maar schrok er wel van.
Wow daar had je een hoop geluk, in zo'n situatie is het altijd hopen dat de auto in de lucht hangt, dan heb je alleen een 4x een geen schade :P raak je nou iemand of schiet je er net langs?

Het is altijd met dichtgeknepen billen rijden op die Super Speedways, maar oh zo'n kick.

Hier heb ik toch serieus issues met mijn PC ;( Na een paar rondjes rijden blijft het beeld en geluid hangen en de PC herstart, maar blijft dan herstarten en komt niet meer aan. Temperatuur warnings in de bios heb ik op 70°C staan maar daar geen warning over gekregen.
Nu weet ik weer waarom ik een paar jaar geleden die PC de deur uit had gedaan, gedoe als het niet werkt :|

• Arfman

Arfman

Drome!

Heb je de PC en componenten (met name gpu) al eens uitgeblazen om stof als oorzaak uit te sluiten?

• -PassY-
Pffff, 2x gespind, 1x tegen de pitmuur aangereden. 1 race om te vergeten. Wat een ongelovelijke bagger heb ik net neergezet :+

PATAT! FRIKANDEL! HONGER! :9 dat lijkt mij een beter idee nu :+

• Ithric
Heb geprobeerd de Endurance race te doen, maar na 45min druipte ik al zowat uit de rig.
Daarna 2 fouten en maar gestopt, want tow was al gebruikt.

Helaas, maar volgende keer beter als het iets minder warm is binnen. (zit op 35graden nu, met een ventilator aan)

iRacing Profiel

• x1ao
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 03-11 09:02
Net één van mijn beste races ooit gereden in GT1 op Monza. Startte op P3, kon al meteen P2 pakken en vanaf dan de hele race in gevecht geweest met Gunner Moore. Na een paar keer van positie gewisseld te hebben uiteindelijk met 0.022 voorsprong gewonnen. *O*

http://members.iracing.co...nid=14085890&custid=96878

iRacing Profiel

• Scr33x0r
JoepW schreef op zaterdag 04 juli 2015 @ 15:14:
[...]

Ik heb gisteravond met mijn muis boven de bestel button gehangen, maar gedacht..... ik heb toch weinig tijd... laat maar ff ;)
Maar wie weet vanavond ;)
Gewoon doen.. ik heb mijn csp's nog verkocht voor 185 euro.. :) gewoon op marktplaats.. jij hebt er twee, dus je hoeft maar 300 ofzo bij te betalen :)

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Scr33x0r schreef op zondag 05 juli 2015 @ 21:03:
[...]

Gewoon doen.. ik heb mijn csp's nog verkocht voor 185 euro.. :) gewoon op marktplaats.. jij hebt er twee, dus je hoeft maar 300 ofzo bij te betalen :)
Ik w8 op de volgende batch. Ik vind het ook zonde om nu te kopen en vervolgens geen tijd te hebben om er wat mee te doen.

• NickThissen
Er zit toch nog iets raars in die Aston Martin setup (hoop dat het de setup is tenminste), de ene ronde pakt hij alle curbs prima, de andere lijkt hij in een soort gat in de weg te vallen, stuitert omhoog en is dan onbestuurbaar... Een keer in de practice gehad, en nu net in de race ook, vol de muur in einde race. Vreemd want ik deed niks anders dan alle andere laps en de auto voor me had exact dezelfde lijn :/ Nou ja, race was toch al voorbij want ik had schade in lap 1 omdat er een paar slakken voor me bijna stil gingen staan uitgang Ascari, moest andere lijn nemen en in lap 1 gaat dat gewoon niet en glijdt hij gewoon weg..

Race daar voor in de HPD was wel ok, niet echt problemen gehad behalve dat de 'leider' (ik lag voor omdat ik een betere in/outlap had) een enorme divebomb doet (echt van 20 meter achter me in het rempunt) maar op een of andere manier toch netjes de bocht haalt. Snap nog steeds niet hoe die gasten zo enorm hard kunnen remmen met die HPD, ik heb toch genoeg ervaring in die auto maar het lukt me toch echt niet.....

Mijn iRacing profiel

• ThiJor
Heb net de BES gedaan met de Ford GT, op mijn eentje. De start was nogal chaotisch en ik had dan ook 2 contacten, maar zonder veel erg. Daarna in een ritme geraakt en er niet uitgevallen tot 8 rondjes voor het einde. Toen een klein foutje gemaakt, muur geraakt en daardoor stond mijn stuur een beetje scheef. Dan maar rustig uitgereden op P9.

Ik moet wel nog serieus wat snelheid winnen. Mannen waarmee ik in de Ford GT2 kan vechten zijn in de GT3 gewoon 1s sneller. Ik had wel niet veel getest, maar toch...

Mijn iRacing profiel

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Gisteren 3 races in de HPD gedaan. Eerste race was simpel, ik starte op pole en eerste plek tot het einde kunnen houden, wel nog een keer gespind door een domme fout, maar had genoeg voorsprong.

Tweede race was een stuk drukker, maar helaas niet genoeg voor een split. Daardoor veel mensen met een lage irating op de baan, wat het spannend maakte, met veel vreemde acties. Al snel wat schade opgelopen waardoor ik snelheid miste op het rechte stuk. Uiteindelijk 7e geworden.

Laatste race was net zo hectisch, misschien nog wel wat erger. Ten eerste sloeg de start nergens op de nummer 1 ging gewoon stil staan na de chicane tijdens de pace lap. Gelukkig lette iedereen goed op en had niemand schade.

Daarna paar ronde lang iemand op mijn staart gehad die er uiteindelijk voorbij kon komen vanwege verkeer. Toen een tijdje op zijn staart gereden, maar hij remde meer af aan het eind van de esses dan ik had verwacht en mijn rembalans vond het niet leuk dat ik nog zoveel bijremde in de bocht met een spin als gevolg, gelukkig niet in de muur of tegen iemand aan.

Nadat ik gepit had reed ik opeens weer vlak achter Deni, die daarvoor 10 sec voorsprong had, we hadden ongeveer de zelfde snelheid, want ik liep niet op hem in. Helaas voor hem werd hij door een andere HPD vakkundig van de baan gereden. Daarna nog iemand voor mij in de muur en reed ik opeens weer 2e. Op het eind werd het nog spannend of ik nog ingehaald zou worden, maar uiteindelijk P2 kunnen behouden.

Video van de race, wat denken jullie van de start vooral? :D

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:16

DutchDevil79

I race, therfore I am

Komende Zaterdag is het dan zover. De kart meeting zal gaan plaats vinden. Nog even een reminder voor iedereen die zich ingeschreven heeft. Mocht er nog iemand zijn die toch nog mee wil laat dit dan vandaag of morgen weten dan regel ik nog een extra plek erbij. Dit kan je doen door een PM te sturen hier.

Ik heb er iig zin in. Benieuwd welke teams er gevormd gaan worden. :)

Afbeeldingslocatie: http://www.got-racing.eu/wp/wp-content/uploads/15S2_karting.png

Datum: Zaterdag 11 Juli 2015
Inschrijvingen: 22 man
Aantal kart deelnemers: 20
Aantal eters: 21 man

Tijd aanwezig zijn: tussen 13:00 en 13:30
Start kart sessie: 14:00

We verzamelen bij de kartbaan in Lelystad. Hier zullen we na een bakje koffie beginnen aan onze kart wedstrijd. Dit zal een race zijn waarbij er teams gemaakt worden van elk 2 personen. Samen ga je de strijd aan tijdens deze endurance estafette race. Elk team moet een x aantal verplichte pitstops maken.

De sessie is als volgt ingedeeld:
- 15 minuten training, kwalificatie
- 45 minuten race in teams van twee personen

Daarna zullen we na het bijkomen van de race naar Brasserie de Houtrib rijden om wat te gaan eten. De barbeque kon jammer genoeg niet door gaan. Maar nu is er gekozen voor een leuke locatie in de haven van lelystad. Op de volgende website kan je alvast de kaart inzien of er iets lekkers tussen zit voor je.

http://www.brasseriedehoutrib.nl/home

iRacing Profiel

• dabelg
AAh deni is dus wel Radical !!!

proficiat Deni

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Owh btw als er nog mensen uit de omgeving Eindhoven zijn die naar Lelystad gaan Zaterdag. Dan zouden die mee kunnen rijden. Ik ben wel van plan om op tijd aan te rijden (11:30 uiterlijk vertrekken) zodat ik er iig zeker om 13:00 ben. PM maar als je interesse hebt.

iRacing Profiel

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

Baal ervan dat ik er niet bij kan zijn dit jaar. Maar heel veel plezier voor alle karters/meeters!

[ Voor 4% gewijzigd door DirkT op 06-07-2015 11:59 ]

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16:50

Phydomir

Dennis

Heb er zin in. Lijkt ook goed weer te worden zaterdag. Misschien wel iets te goed, dat wordt zweten.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Verwijderd

Talingweg 89

Is de straatnaam. Volgens mij zit dat naast het circuit waar de motor opleiding vd politie zit.

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20-10 16:13
dabelg schreef op maandag 06 juli 2015 @ 10:53:
AAh deni is dus wel Radical !!!

proficiat Deni
Als je maar genoeg geld onder tafel schuift he *O*

Mijn iRacing profiel

• dabelg
TuxieDeni schreef op maandag 06 juli 2015 @ 12:48:
[...]

bwa toch weer een radical die ik kan verslagen altijd goed voor zelfvertrouwen :+

• Ithric
[b][message=44533210,noline]DutchDevil79 schreef op maandag 06 juli 2015 @ 10:52[/message
Heb er zin in inderdaad, mogelijk ontbijten bij mijn ouders die in Almere op een camping staan. 8)
Maar ze komen die dag ook naar huis, wat ik begreep dus wordt nog even goed bekijken.

Ga morgen alles gereed maken, GoPro opladen en SD kaartjes leegmaken. :9

Hopelijk goed weer en niet te warm, met een zacht briesje. 8)

iRacing Profiel

Verwijderd

[...]

Heb je ook een koreaan ingehuurd om de races voor je te winnen?

• DirkT
  • Niet online

DirkT

toet

[...]

Hebben ze je account opgekocht zodat Paul weer twee kansen krijgt om met de goede auto te joinen tijdens de NES, 1x op zijn account, en daarna de jouwe :+

Verwijderd

Ik heb ook zin in zaterdag!! Als er nog mensen in de regio Gouda wonen (of langs komen) kunnen we eventueel carpoolen! :) stuur dan 't liefst een PM zodat ik het sowieso lees !

Zal ook m'n GoPro meenemen, leuk idee!

• Alibambam
Ben precies de enigste die niet mee-eet :p. Maarja ik moet nog 2,5 uur naar huis!

Laatste keer dat ik heb gekart is wel al 9 jaar geleden, hopelijk ben ik niet té traag :?

[ Voor 36% gewijzigd door Alibambam op 06-07-2015 17:31 ]

iRacing Profiel

• Scr33x0r
Iemand nog vanuit het noorden (Groningen) die gaat?

• DutchDevil79

DutchDevil79

I race, therfore I am

Alibambam schreef op maandag 06 juli 2015 @ 17:31:
Ben precies de enigste die niet mee-eet :p. Maarja ik moet nog 2,5 uur naar huis!

Laatste keer dat ik heb gekart is wel al 9 jaar geleden, hopelijk ben ik niet té traag :?
Ik vind het net fijn als het wat later is om naar huis te rijden. Meestal minder verkeer dus scheelt weer wat tijd. >:) >:)

En kwa karten zal er vast zat verschil zijn tussen iedereen. Afgelopen jaren varieerde het veld ook best wel. Er komen veel mensen die maar af en toe een keertje karten.

[ Voor 5% gewijzigd door DutchDevil79 op 06-07-2015 19:37 ]

iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Werk gaat voor de hobby roepen we vaak.....
Dat is nu een feit: Vanavond haal ik het niet om er bij te zijn en morgen zit in het vliegtuig.
Veel plezier vanavond en morgen tot de volgende!

• -PassY-
ik denk dat ik alle downforce eventjes maar even gedag zeg voor een tijdje :+

• spoonbe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-07 12:50
ja dit was ook mijn ding niet.

iRacing Profiel

• BobvK
Mijne ook niet :+

Mijn iRacing profiel

• Ithric
Ik had wat leuke gevechten in Race 1 met Patrick, ging er leuk aan toe. (Gelukkig kwam hij me niet meer voorbij, was wel echt aan het stampen.)
P11 uiteindelijk over de streep van de 20 mensen, 18de gestart. _/-\o_

Race twee ging veel minder goed, eerste paar rondjes kwam ik redelijk rond.
Toen gingen we 3 wide op het rechtestuk na bocht 2-3-4 en ik schatte de bocht iets verkeerd in en gleed zo tegen Bas aan. (had juist voorgenomen om iets rustiger erdoor te gaan, maar zag hem niet naast me/in de Spiegel en had ook nog iemand anders half achter me dus kon ook niet te hard remmen.)
Dit betekende dus zoals wel vaker in Iracing, dat ik gewoon door kon met weinig schade en Bas direct klaar was feitelijk. :( :'(

Toen maakte ik steeds meer fouten en ging ik naar zijn 1 waar de Lotus echt niet van houdt als je teveel snelheid hebt..... :+

Kon niet veilig meer de pits bereiken, na de tow nog geprobeerd Robert bij te houden maar dat lukte me ook niet meer en ging weer de muur in en veel spins.

Toen helaas maar weer gestopt, vond het op zich wel een leuke auto maar snelheid had ik niet echt. (naar mijn mening)

iRacing Profiel

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:46

BM

Moderator Spielerij
Vond het echt een hele leuke auto (dat wist ik vooraf ook al wel ;)), maar merk dat ik afgelopen weken niet echt heel gelukkig ben in de races. Na de 1e crash in de 1e heat nog een nieuwe auto gehaald, maar na de 2e er maar mee gestopt. Geen idee waarom het niet loopt, maar wil op de maandag niet echt lukken tegenwoordig.

[ Voor 5% gewijzigd door BM op 07-07-2015 08:18 ]

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• PatrickPost1972
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14-06-2024
Ithric schreef op dinsdag 07 juli 2015 @ 07:52:
Ik had wat leuke gevechten in Race 1 met Patrick, ging er leuk aan toe. (Gelukkig kwam hij me niet meer voorbij, was wel echt aan het stampen.)
P11 uiteindelijk over de streep van de 20 mensen, 18de gestart. _/-\o_

Race twee ging veel minder goed, eerste paar rondjes kwam ik redelijk rond.
Toen gingen we 3 wide op het rechtestuk na bocht 2-3-4 en ik schatte de bocht iets verkeerd in en gleed zo tegen Bas aan. (had juist voorgenomen om iets rustiger erdoor te gaan, maar zag hem niet naast me/in de Spiegel en had ook nog iemand anders half achter me dus kon ook niet te hard remmen.)
Dit betekende dus zoals wel vaker in Iracing, dat ik gewoon door kon met weinig schade en Bas direct klaar was feitelijk. :( :'(

Toen maakte ik steeds meer fouten en ging ik naar zijn 1 waar de Lotus echt niet van houdt als je teveel snelheid hebt..... :+

Kon niet veilig meer de pits bereiken, na de tow nog geprobeerd Robert bij te houden maar dat lukte me ook niet meer en ging weer de muur in en veel spins.

Toen helaas maar weer gestopt, vond het op zich wel een leuke auto maar snelheid had ik niet echt. (naar mijn mening)
Was zeker leuk en lekker lopen boenderen over de baan, en elkaar goed de ruimte gegeven. Je was gewoon sneller heb je ook op een gegeven moment laten gaan omdat ik over mijn limiet bezig was en dan ga je zeker fouten maken.

Pas de 2e keer dat ik in de Lotus 79 heb gereden maar wat een leuke auto is dat zeg, ga toch eens kijken hoe de officiele races zijn, smaakt naar meer.

iRacing Profiel Game Pc

Pagina: 1 ... 74 ... 122 Laatste

Dit topic is gesloten.