iRacing: 2015 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 73 ... 122 Laatste
Acties:
  • 313.897 views

Onderwerpen

• PatrickPost1972
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14-06-2024
NickThissen schreef op woensdag 24 juni 2015 @ 22:41:
[afbeelding]

De nieuwe versie van mijn iRacing Forum Android app is nu beschikbaar als demo / public beta. Als je een Android (3.0 of hoger) device hebt dan kun je de app nu dus proberen!

http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3319756.page
Geinstalleerd en onder de indruk nick mooi gemaakt.

iRacing Profiel Game Pc

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-10 21:05
Blijkbaar is er nu een bug waardoor iedereen ander weer heeft? Oeps....
PatrickPost1972 schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 17:28:
[...]

Geinstalleerd en onder de indruk nick mooi gemaakt.

Mijn iRacing profiel

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:22

Niellie41

[object Object]

Afbeeldingslocatie: http://www.neo-endurance.com/wp-content/uploads/2015/06/MSF-Challenge-main-logo-light-background.png

Met trots kan ik melden dat de MSF ook komend seizoen partner is van NEO! We introduceren ook meteen de MSF Challenge. Eigenlijk is het gewoon een andere naam voor de CleanX Challenge, maar het klinkt beter en niet als een zeker tissue merk. :P
MSF wilt misschien ook nog een extra prijs aan de winnaars geven, omdat ze het heel leuk vinden dat we de CleanX Challenge naar hen hebben vernoemd. Dit is wel nog onzeker.

Inmiddels ook weer op inRacing News en Twitter van iRacing. :D

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Fuelke

Forza Ferrari

- While in the sim and connected to an Open Practice due to having registered for a Race session, the sim will keep you informed of the number of registrants for your race session up until the Race session is launched.
Die is wel handig voor minder bezette series.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:32

Arfman

Drome!

Op het kartavondje van het werk even onze eer hooggehouden :+

"Ja jij altijd met je iRacing dit en dat, je bent natuurlijk wel de snelste in de karts!!1!1".

OK, er even voor gaan zitten en inderdaad de snelste tijd gereden :P 1 seconde van het baanrecord af, dat moet te halen zijn met wat meer oefening :P

Nu lam op de bank, na 8 biertjes wordt het niet meer wat. Oh ja, mailtje van Fanatec, m'n stuur is binnen ter reparatie .. bijna 2 weken na verzending 8)7

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik heb eens mijn stuur ook naar Fanatec gestuurd voor reparatie. Exact één week later had ik hem weer terug.

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
Niellie41 schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 19:56:
[afbeelding]

Met trots kan ik melden dat de MSF ook komend seizoen partner is van NEO! We introduceren ook meteen de MSF Challenge. Eigenlijk is het gewoon een andere naam voor de CleanX Challenge, maar het klinkt beter en niet als een zeker tissue merk. :P
MSF wilt misschien ook nog een extra prijs aan de winnaars geven, omdat ze het heel leuk vinden dat we de CleanX Challenge naar hen hebben vernoemd. Dit is wel nog onzeker.

Inmiddels ook weer op inRacing News en Twitter van iRacing. :D
Klinkt goed :D

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

• Arfman

Arfman

Drome!

Niellie41 schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 21:36:
Ik heb eens mijn stuur ook naar Fanatec gestuurd voor reparatie. Exact één week later had ik hem weer terug.
Ja, die ervaring had Joep ook. Ik zal wel pech hebben :P

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• PatrickPost1972
NickThissen schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 19:09:

[...]

Yep, gaan aardig tekeer in de post.

http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3319889.page

iRacing Profiel Game Pc

• Scr33x0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 29-10 19:46
Yup :) Ik kon eerst een paar races niet met Mathieu meekomen, nu opeens een seconde sneller in quali.. blijkbaar was bij hem de track 42 graden en bij mij 32.. dat maakt toch best wel verschil..

Verwijderd

Ik wacht wel even met iRacing updaten xD
Me pedalenset ligt toch uit elkaar... Krijg de laatste 4 schroeven er niet in :S
En dit zijn met name de 2 kleine schroefjes schuin onder de back bar... Dus als iemand tips heeft om dit alleen te doen graag.

Trouwens voor de Pro rijders ;) of voor degene die wilt proberen of tie snel genoeg is om tegen M. Verstappen te simracen Heeft Hornbach over 3 weken een leuke wedstrijd.
Zaterdag 18 juli kunnen bezoekers van Hornbach zich op een simulator met hem meten. Wie doorstoomt naar de finale, raakt zelfs verzeild in een rechtstreeks duel met Max Verstappen zelf en maakt kans op een fraaie prijs.

In negen filialen van Hornbach kunnen bezoekers terecht om hun racekwaliteiten aan te spreken en de snelste tijd van de dag neer te zetten. Hornbach zet levensechte racesimulatoren in, zodat de deelnemers zich op een echt circuit wanen. Alle uitdagers beginnen met een race op het Italiaanse circuit van Monza.

De 25 snelsten kwalificeren zich voor de halve finale bij Hornbach Geleen. Daar knallen ze in september over het circuit van Spa-Francorchamps, onder toeziend oog van Max Verstappen. De jongste coureur in de historie van de Formule 1 is die middag aanwezig om zijn potentiële concurrentie wat tips te geven en met fans op de foto te gaan. Uiteindelijk gaan de vijf beste deelnemers in het najaar bij Hornbach Best live de strijd aan met de 17-jarige Nederlander.
Dit zijn de filialen voor degene die interesse hebben en zin hebben om er heen te gaan:

Groningen,Zaandam,Wateringen,Nieuwekerk,Alblasserdam,Nieuwegein ,Breda,Tilburg en Kerkrade

[ Voor 107% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2015 02:43 ]

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:32

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
NickThissen schreef op donderdag 25 juni 2015 @ 19:09:
...
quote: Steve Myers
We are working on correcting the issue that has popped up with the realistic weather and hope to have a fix out ASAP. In the meantime I have turned off the realistic weather setting on the series that have it until the issue is fixed.

Sorry for the inconvenience.

Steve
Bron: http://members.iracing.co...t/50/3319891.page#9047584

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Is er een optie om te zorgen dat het stuur recht staat als je in de auto stapt?
Sinds ik m'n G27 op 860 / 900 graden heb staan knal ik regelmatig de pitmuur in..

Verwijderd

Olaf van der Spek schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 09:29:
Sinds ik m'n G27 op 860 / 900 graden heb staan knal ik regelmatig de pitmuur in..
ik heb dit als mijn logitech profiler niet correct is opgestart. Mijn wagen gaat dan meteen 90° de bocht om met minimale input

• NickThissen
Olaf van der Spek schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 09:29:
Met mijn g25 kon ik de centering spring in de driver aanzetten. Tijdens het rijden zorgde iracing er voor dat die niks deed (geen verschil met die setting aan/uit), maar zodra er uit de auto springt geeft die setting wel effect en draait je stuur dus netjes terug naar het midden. Of dat nog steeds zo is weet ik niet want ik hoorde laatst van mensen dat die setting nu wel verschil maakt tijdens het rijden en dat wil je niet.

Mijn iRacing profiel

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 09:42:
[...]

ik heb dit als mijn logitech profiler niet correct is opgestart. Mijn wagen gaat dan meteen 90° de bocht om met minimale input
Dat is weer een ander puntje, zonder Profiler is het bereik maar 270 graden ofzo.. ook niet handig.

• Red Baron
  • Laatst online: 04-11 11:34
Minder crashen, dan staat je stuur ook niet 360 graden gedraait als je stopt in een sessie >:) ;)

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Goed plan. :p
Dit seizoen met de Ruf begonnen. Vorige week wel geoefend maar niet geraced, deze week 2x op Road America geraced. De eerste race was na 5 ronden afgelopen (40 minuten reparatie), de tweede heb ik wel uitgereden maar toch 4x een spin / loss of control.
De eerste keer kreeg ik de bak ook niet in R, bij bleef steken in 3 en bij terugschakelen gaf ie wel auto-gas maar ging ie niet terug. Hoe kan dat?

• -PassY-
Olaf van der Spek schreef op vrijdag 26 juni 2015 @ 11:07:
Goed plan. :p
Dit seizoen met de Ruf begonnen. Vorige week wel geoefend maar niet geraced, deze week 2x op Road America geraced. De eerste race was na 5 ronden afgelopen (40 minuten reparatie), de tweede heb ik wel uitgereden maar toch 4x een spin / loss of control.
De eerste keer kreeg ik de bak ook niet in R, bij bleef steken in 3 en bij terugschakelen gaf ie wel auto-gas maar ging ie niet terug. Hoe kan dat?
klinkt als de Ruf Track.

En ja, die blipt automatisch als je terugschakeld als je toeren nog niet helmaal gezakt zijn. Even wachten tot je 1000rpm ofzo draait en het moet dan wel goed gaan.

Cspec blipt niet, en de AWD/RWD blippen niet automatsch. Dus als die het zijn ben ik wel verbaasd :)

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ze hebben het moeilijk bij iRacing:
We believe the cause for the crashing issue that some of you are having is related to a change we made to the "auto joining" feature. We are testing a fix now but in an effort to stop the crashing we have turned off this feature until we get the fix out.

As soon as we have a fix in place we will roll it out.

Thanks for your patience.

Steve
Bron: http://members.iracing.co...list/3320003.page#9048919

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
pfff ik kan geen race meer joinen ofwel blijft hij waiting for joining session staan. ofwel crached hij not responding.

prac geen problem. hoop dat het morgen gefixed is. wou sprint race meedoen zal nikske worden.

dit is de code hoop dat het me geen irating cost die grap

UTC: 26-Jun-2015 18:06:44
App Name/Ver: iRacing.com Simulator 64-bit 2.16.6.14
App timestamp: 0x558AFA9F
Offset: 0x0000000140764D5A
Exception: 0xC0000005 (STATUS_ACCESS_VIOLATION)

ASSERT: <bgState.getTeamW(carIdx)> failed: file: bgdriver.c line: 105

blijken nog wat racers dit the hebben. als je official kan racen is het nu de tijd om irating en punten te grabbelen voor championship

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8cORZpX.png

[ Voor 83% gewijzigd door dabelg op 26-06-2015 20:17 ]

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

• Andy2125
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 31-10 15:24
Had vanmiddag net hetzelfde voor. Normaal moest de client automatisch van de practice session naar de race session gaan, maar crashte. Kwam er ook door te joinen vanaf de webpagina niet in. Spel maar gedeinstalleerd en opnieuw geïnstalleerd en het werkte weer prima. Natuurlijk te laat voor de race en behoorlijk wat ir verloren :(

iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
We are working on a fix now and hope to have it deployed later this afternoon.

Steve
Bron: http://members.iracing.co...t/25/3320003.page#9049419

En let op:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2015/pasop.png

Edit / Update (23:20): iRacing site is down tbv update!

[ Voor 79% gewijzigd door JoepW op 26-06-2015 23:24 ]

• NickThissen
Is de bug inmiddels gefixed of nog steeds niet slim om te racen?

Mijn iRacing profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Geen id. Geen posts gezien van de Staff.

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Volgens mij is het opgelost. Net BES race gedaan en zag niemand disconnecten. Helaas zelf niet kunnen finishen dankzij dit moment:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=oK1ouQWqQPc]

Is dit het waard om een protest voor in te dienen?

Vanavond nog maar een keer proberen.

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

• dabelg
ok doe ook BES mee vanavond als ik op tijd gedaan heb met werken :p cya BAS

en je kan proberen te protesteren maar ze gaan er niets aan doen vrees ik

[ Voor 33% gewijzigd door dabelg op 27-06-2015 14:04 ]

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Ik ga vanavond om 20:00 een sessie hosten zodat ik het een en ander kan testen met iRTVO.
Er zal geen wachtwoord op zitten. :)

• Linc

Linc

mzzl

dabelg schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 14:03:
ok doe ook BES mee vanavond als ik op tijd gedaan heb met werken :p cya BAS

en je kan proberen te protesteren maar ze gaan er niets aan doen vrees ik
Ja, dat denk ik ook. Niet eens een excuus van die gast gehad achteraf. Nog even gekeken hoe hij reed, maar dat sloeg ook nergens op. Hopelijk vanavond genoeg mensen voor een split en dan heb je in ieder geval geen totale noobs er tussen rijden.

• Phydomir
  • Laatst online: 16:50

Phydomir

Dennis

Linc schreef op zaterdag 27 juni 2015 @ 14:01:
Volgens mij is het opgelost. Net BES race gedaan en zag niemand disconnecten. Helaas zelf niet kunnen finishen dankzij dit moment:

[video]

Is dit het waard om een protest voor in te dienen?

Vanavond nog maar een keer proberen.
Oh my...

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Linc

Linc

mzzl

Gisteren avond was helaas niet veel beter. Ten eerste al bagger gequalified, dus ik stond op P21. Toen bij de start al een 4x omdat er weer eens flink geremd werd bij groen, altijd fijn. Auto leek wel in orde dus dat scheelde al weer.

Nadat ik iemand die heel agressief reed maar langs heb laten gaan kon ik hem mooi volgen terwijl hij iedereen voor me divebomde wat dan weer ruimte voor mij gaf om er ook voorbij te cruisen. Uiteindelijk wordt die gast zelf van de baan afgedrukt wat te verwachten was. En even later bij turn 5 remt een gast achter me 100 meter te laat en ramt hem vol achterop mij in. Hele ophanging scheef dus ik moest naar de pits towen.

Ik kom weer op de baan precies voor de leiders op P48. dus bijna een hele ronde verloren. Toen weer hard gewerkt om in de Top 20 te komen na 2 uur rijden.

Na mijn 2e pitstop kom ik precies achter een mclaren die een paar ronde achter ligt. Probleem is ik kan op het rechte stuk er niet voorbij omdat hij bij me wegloopt zelfs in de draft en in de bochten gaat hij stil staan. Na 2 ronden op zijn bumper gereden te hebben en hij mij niet voorbij laat rem ik hem uit bij canada corner. Ging prima geen contact. Daarna op het rechte stuk ga ik op het midden van de baan rijden om aan te geven dat ik geen zin had dat hij er weer voorbij gaat. Probeert hij hem er toch naast te proppen, we hebben ghost contact glijden tegen de muur aan maar we komen weer recht. Hij besluit dat hij dit niet leuk vind en stuurt gewoon op mij in... Weer tow en 5 min repair. Uiteindelijk toch nog 26e geworden

Was wel jammer want pace was er wel. Kon zelfs Wim bij blijven op het eind, maar misschien had die ook wat schade. Wim had een nette 4e plaats.

Misschien moeten ze toch maar SR en iRating aan gezetten in de endurance races. Misschien wordt er dan wat normaler gereden. Als ik op tijd thuis ben probeer ik het vanavond nog een keer ... Het is namelijk wel een hele leuke track om te rijden.

• NickThissen
Huh, is er een SR/iR in die races??? Hoe haal je het in je hoofd om dan GT3 te gaan rijden :+

Mijn iRacing profiel

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:29

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Misschien een domme vraag: Maar sinds het weer flexibel is, kan ik niet meer zoveel op aan op ispeed, want die tijden kunnen immers tijdens veel betere omstandigheden zijn gereden. Is er een tool die misschien de split tijden van anderen kan laten zien tijdens een practise sessie? En vroeg me ook af of er een mannier is hoe je snel kan zien in welke auto iemand nu rijd?

Rij nu voornamelijk met de RUF tijdens Blancpain sprint series. Nu weet ik dat de RUF niet de snelste GT3 auto is, daarom zou het handig zijn als ik tijdens de practise sessie kan kijken wat voor auto iemand rijd. Nu moet je ze allemaal langs klikken om te kijken wat voor auto er tevoorschijn komt.

Mijn iRacing Profiel

• Andy2125
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 31-10 15:24
We (Darkpino en ik) zaten gisteren in dezelfde split als Linc. Kwalificatie was niet bepaald goed en we moesten starten op de 28ste plaats. Darkpino nam de eerste stint voor zich en deed het rustig aan in het begin. Enkele auto's voorgelaten die wel erg agressief kwamen aandringen. Uiteindelijk kwam hij achter een tragere ruf te zitten, die we weliswaar niet voorbij raakte doordat hij in de rechte stukken van ons kon wegrijden.

Tweede stint was voor mij en valt eigenlijk weinig over te zeggen. Ik kwam alleen de baan op en heb eigenlijk heel de stint amper andere wagens gezien. Had een, voor mij dan toch, aardig tempo te pakken en kon rustig mijn rondes afwerken.

Laatste stint Darkpino wederom in de auto. Deze keer had hij geen last van verkeer en kon mooi inlopen op de auto voor ons. Er volgde een aantal ronden durend gevecht waarbij er verschillende keren van positie werd gewisseld. Uiteindelijk leek hij het op te geven want liepen we plots toch redelijk sterk uit. Ergens in de laatste 10 minuten werden we dan nog ingehaald door iemand die een stuk sneller was en wonnen we nog een aantal plaatsen doordat mensen nog de pits in moesten.

Gefinisht op een voor ons zeer mooie 11de plek! :)

iRacing Profiel

• dabelg
Heb de hele race schade gehad. Kunt gewoon de fordgt's niet voorblijven als McLaren. Dus lap 4 was het al prijs hairpin fordgt duikt binnen maat kan hem niet kort houden en raakt mijn linker voorwiel. Val terug van mooie p3 Q naar p8 fuel saven en letten op banden dan maar. Werkt want na stint 1 kom ik pit uit p6. Kan gataar p5 toe rijden tot 0,8 sec, dan spint er vlak voor ons iemand in de kink tegen de muur en botst terug p5 is er juist langs maar ik moet zijdelings door het gras ( hoe ik daar de auto gehouden heb weet ik niet !!!) 5sec achter p5 dan maar en kijken naar volgende stint. Laatste stint alles toegereden terug en bas voorbij als een backmarker eerst ruimte laat en dan alles dicht smijt en me raakt op linker voorwiel. Gelukkig kan ik bas volgen en rijden we gat naar p3 dicht want nespollini crashed auto. Maar kom 0.8 te kort op finish :(

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
On topic voel ik een re-scan aankomen van de The Glen als de repavement klaar is volgend jaar!
Bron: https://www.theglen.com/Articles/2014/11/11052014.aspx

• -PassY-
Was best een leuke race de eerste 15m om 16:45. Kon een gaatje slaan van 2s. Maar nadat de eerste HPD langs kwam had ik iets van 3 rondes achter elkaar wel een HPD naast me in de esses. Gas was nog maar 0,6s. Vervolgens gaat de persoon achter me de mist in in de esses.

Daarna was het uitrijden en zelf niet crashen :+ Wel 9 Rufs aan de start om 16:45 :)

On topic: ik voel een regen update aankomen voor iRacing dan ook ;)

• PatrickPost1972
Best bizar dat ze de voorkant van de auto van de gebroeders taylor laten liggen een aantal ronden :o :o :o

iRacing Profiel Game Pc

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

PatrickPost1972 schreef op zondag 28 juni 2015 @ 22:02:
[...]

Best bizar dat ze de voorkant van de auto van de gebroeders taylor laten liggen een aantal ronden :o :o :o
In de VS mogen de marshals niet de baan op als het groen. Zij mogen dit alleen als er SC is.

• NickThissen
Pff wat een gepruts op Watkins Glen in de doordraaier, de ene auto gaat wijd om me de binnenkant te geven, de volgende blijft binnen, en alles er tussen in is ook langs geweest. In de warmup begon het al, iemand die wijd gaat en gaat remmen om mij er langs te laten terwijl ik die lijn aan het pakken was. Bleef er demonstratief achter om te laten zien dat het niet handig is, en hij rijdt gewoon rechtdoor tegen de muur aan omdat hij te druk bezig is met mij... 8)7

Tegen het eind van de race gaat er ook nog iemand wijd en komt daarna weer helemaal terug naar rechts helemaal op de exit (leek wel alsof hij de korte config wilde rijden, totaal niet waar de lijn ligt), raakt me in de zijkant en daar ging m'n race, van P1 naar P3 door top speed damage :F

Mijn iRacing profiel

• Arfman

Arfman

Drome!

Nou dat was een leuke raceavond gisteravond :/

Eindelijk tijd dus om 21:05 ga ik achter de PC zitten, klaar voor een avondje racen. Net te laat voor de GT1 dus, maar ach, dan pak ik de 21:15 van de Global Challenge wel mee. In de Cadillac gestapt, achteraan gestart en rustig rondgereden. Helaas was het voor sommigen onmogelijk om normaal te rijden en toppunt was een vent die gewoon ging remmen op de racelijn omdat ik hem op een ronde ging zetten. 11 incs en flink wat SR loss. Laatste geworden.

Ach, ik heb nog de hele avond. Wat gaat er nu official? Ah, Skip Barber op Okayama. Prima, lekker close racen. Hmm, wat een bekende namen allemaal. Qualify doen (zit in de sessie), hmm, als laatste gekwalificeerd. Nouja, dan maar wat SR sprokkelen. Start, ik rijd achteraan, in T2 is er iemand die hem niet op de baan kan houden en mij torpedeert. 4x, tow naar de pits en zonder incs uitgereden verder. Toch nog SR loss en weer laatste. (topsplit)

ZUCHT. Nouja, nu kan ik de GT1 meepakken op Spa om 23:00. Prima, doe ik die in de Corvette want die heb ik nog niet in de race gereden. Weer voorzichtig gestart (als laatste) maar hier helaas een Braziliaan voor me die veel trager was. Toch maar inhalen op Kemmel straight maar hij dacht dat het een goed idee was om me meteen terug te pakken in de bocht. Hij forceert me wijd en ik, voorzichtig om geen incs op te lopen, raak de achterkant kwijt |:( Nog een iceRacing spin (achterkant gleed weg bij corner entry -> doei) later in de race en in de 1 na laatste ronde ga ik bij uitkomen Raidillon ineens dwars en hang hem in de muur. Ik reed overigens, as usual, laatste.

Dus, 3 keer topsplit dankzij mijn iRating die ik in de Radical heb opgebouwd, 3 keer laatste en 3 keer SR loss (van A 3.2 naar A 2.1). Had beter om 21:00 in bed kunnen stappen :+

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ligt het aan mij of is het een trend dat er steeds meer huilverhalen verschijnen en dus dat de kwaliteit van de competitie achteruit gaat?

• Phydomir
  • Laatst online: 16:50

Phydomir

Dennis

Waarschijnlijk zullen alleen die verhalen geplaatst worden. Ik heb echt zelden dat soort races. Meestal als ik een kut race heb dan kan ik maar één iemand de schuld geven en dat ben ik zelf.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• NickThissen
Over het algemeen is het vrij goed maar als de race niet split (zoals bij mij gisteren geloof ik) dan is het gewoon random, meestal gebeuren er de gekste dingen en dan moet je maar net geluk hebben dat je er niet bij betrokken bent. Ik heb het gevoel dat het verschil tussen de splits veel groter is dan 'vroeger', top split is meestal prima, bottom split is altijd drama, volgens mij was dat verschil nooit zo groot.

Deze week trouwens 80% fog in de IMSA... Wie heeft dat in godsnaam verzonnen? Volgens mij was meer dan 30% toch niet echt meer te rijden laatste keer dat ik geprobeerd had...

[ Voor 17% gewijzigd door NickThissen op 29-06-2015 10:12 ]

Mijn iRacing profiel

• -PassY-
Races in de IMSA zijn prima te doen. Je moet alleen soms flink opletten alleen :)

Merk wel dat het langzamer verkeer wel voor meer gevaarlijke situaties zorgt, maar dat de HPD's voor meer situaties zorgen (ze zijn ook met veel meer).

Vooral de RUF's zijn soms lastig in te halen (uhm, zegt de ruf rijder). Bij het lappen is het altijd maar de vraag wat men wilt. Ipv zich laten inhalen, gaan ze ruimte maken op rare plekken.
Gister ook maar de lange doordraaier en de 2 bochten erop maar achter iemand blijven zodat op het korte rechte stuk achterop er makkelijk voorbij kon. Zat een groepje HPD's achter ons, en ik vond het geen goed idee om hem in te halen, en tegelijk ingehaald worden door een handvol HPD's

/edit:

[quote]
Pff wat een gepruts op Watkins Glen in de doordraaier, de ene auto gaat wijd om me de binnenkant te geven, de volgende blijft binnen, en alles er tussen in is ook langs geweest. In de warmup begon het al, iemand die wijd gaat en gaat remmen om mij er langs te laten terwijl ik die lijn aan het pakken was. Bleef er demonstratief achter om te laten zien dat het niet handig is, en hij rijdt gewoon rechtdoor tegen de muur aan omdat hij te druk bezig is met mij... 8)7
[quote]

Dit dus ongeveer :)

Alleen ik snap echt niet waarom men in de doordraaier niet de binnenkant kiest. Aan de buitenkant is het glad en plat, dus je verliest veel snelheid. Laat iedereen maar lekker buitenom gaan hier. Volgende bocht is prima te doen om een buitenlijn te rijden, dus je zit automatisch ook nog goed ook :)

[ Voor 36% gewijzigd door -PassY- op 29-06-2015 11:16 ]

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18:47
Mijn weekend in de GT1 op Spa was ook erg slecht. Mijn beste race was eigenlijk mijn eerste van de 5, waar ik met een totaal verkeerde setup reed en in de langzame bochten gewoon buitenom ingehaald werd.
In de andere races een andere setup van het forum geplukt maar in de ongelukken van anderen betrokken geraakt en 2x zat ik er wel goed bij maar schreef ik hem bovenop de Raidillon zelf af |:(

Gewoon situaties, Nick zat toen net goed, waarin ze in de eerste ronde 4 breed op Eau Rouge afgaan 8)7
Resultaten: 8e, 27e en 3x 17e.

Begin dit jaar had ik een iRating van bijna 2500, nu zit ik op 1903.

Ik vind dat het niveau achteruit is gegaan, zeker nu in de GT1. Dat zijn gewoon beesten van auto's, de GT3 zijn toch raceauto's voor gentlemen rijders en daardoor wat makkelijker. Het lijkt er op dat men er te makkelijk over denkt en daardoor veel fouten maken. Ik maak ze zelf ook, alleen neem ik niemand anders mee en maak ik ze juist omdat ik te voorzichtig doe.

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

• Martinoes
  • Laatst online: 09-04-2020
Arfman schreef op maandag 29 juni 2015 @ 08:14:
Nou dat was een leuke raceavond gisteravond :/
Tja, als je achteraan start heb je een grotere kans mensen tegen te komen die niet zo goed kunnen rijden.
Bij de Skip merk ik dat als ik door foutjes buiten de top 10 terechtkom, dat het dan van kwaad tot erger wordt.

iRacing Profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
NickThissen schreef op maandag 29 juni 2015 @ 10:07:
.....Deze week trouwens 80% fog in de IMSA... Wie heeft dat in godsnaam verzonnen? Volgens mij was meer dan 30% toch niet echt meer te rijden laatste keer dat ik geprobeerd had...
Dat wordt idd een vreemde week denk ik ;)

Rondje ff snel gereden met de muis en vervolgens de boel een beetje versneld ;)

• Arfman

Arfman

Drome!

JoepW schreef op maandag 29 juni 2015 @ 09:17:
Ligt het aan mij of is het een trend dat er steeds meer huilverhalen verschijnen en dus dat de kwaliteit van de competitie achteruit gaat?
Mijn grote probleem is (was :+) mijn "hoge" iRating (2500) waardoor je op de topavond (zondagavond) eigenlijk altijd in de topsplits terechtkomt. In de GT1 race was ik volgens mij de enige met een 2000 iRating, de rest begon bij 3000. Tja, dan vind ik het ook niet zo gek dat de toppers met 2 seconden per ronde bij me weglopen. Bij de Skip Barber idem dito, ook topsplit en ik rij eigenlijk nooit in dat ding dus kansloos achteraan rijden. Global Challenge zijn een stel idioten blijkbaar dus die laat ik ook maar links liggen.

Denk dat ik een stuk meer lol had gehad als ik b.v. bij GT1 in de middensplit terecht was gekomen.

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-11 21:49

derx666

mecker ende blaet

JoepW schreef op maandag 29 juni 2015 @ 11:40:
[...]

[video]
Video is private Joep

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Zo beter?

• derx666

derx666

mecker ende blaet

jep :)

Cube Nuroad Race (2022)

• Linc

Linc

mzzl

[...]

[video]
Zoveel zie ik altijd met de oculus rift, gaat prima :+

• NickThissen
Dank Joep. Het is wel heel erg ja... ik dacht misschien valt het nog mee, maar als er een auto stil zou staan in / na een bocht ga je hem niet op tijd zien ben ik bang...

Mijn iRacing profiel

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Linc schreef op maandag 29 juni 2015 @ 13:23:
[...]

Zoveel zie ik altijd met de oculus rift, gaat prima :+
Als je maar niet zo rijdt 8)7

• -PassY-
[...]

[video]
Welke video? :+ Ik zie alleen wit en een stukje grijs in het midden :p

Nu was RAtlanta toch niet 1 van mijn favorieten, dus wellicht toch maar een weekje Ruf Cup :+ Fixed :/

/edit: Hoe heb ik dit in vredes naam voor elkaar gekregen? :D

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/jrb292.png

4de 8)7 maar nog 10 weken te gaan :z

[ Voor 14% gewijzigd door -PassY- op 29-06-2015 15:46 ]

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Vanavond weer een uitdagende combi:
Afbeeldingslocatie: http://www.got-racing.eu/wp/wp-content/uploads/15-3-MT-03.png

• Arfman

Arfman

Drome!

Leuke auto, volgens mij (met normale mensen) ook goed close mee te racen :)

Merken jullie ook zo'n groot verschil in FFB tussen de NTMv6 auto's (m.n. de Aston Martin GT1 en Corvette C6R) en de NTMv5 auto's? Ik heb tijdelijk maar een T300RS gekocht in afwachting van reparatie van mijn Fanatec stuur maar de T300RS doet het met die auto's helemaal niet verkeerd (OK, wel veel minder krachtig en gedetailleerd maar het is ook 1/3e van de prijs) maar bijvoorbeeld de Cadillac voelt veel meer "dampened" aan (zelfde instellingen: lineair uit, FFB ergens rond de 14 (tegen clipping point) en min force rond de 12).

Verwijderd

-PassY- schreef op maandag 29 juni 2015 @ 13:29:
[...]

Welke video? :+ Ik zie alleen wit en een stukje grijs in het midden :p

Nu was RAtlanta toch niet 1 van mijn favorieten, dus wellicht toch maar een weekje Ruf Cup :+ Fixed :/

/edit: Hoe heb ik dit in vredes naam voor elkaar gekregen? :D

[afbeelding]

4de 8)7 maar nog 10 weken te gaan :z
4e van divisie 2 ;)

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
"Rudy de Wit, smashing dreams since the 1970's" :P

ok.ok.. vanavond ben ik er ECHT weer bij... (hoop ik)

I-racing Profile

• -PassY-
als ik division op all zet sta ik nog altijd 4de en 1ste in D2 :)

Verwijderd

-PassY- schreef op maandag 29 juni 2015 @ 16:18:
als ik division op all zet sta ik nog altijd 4de en 1ste in D2 :)
dan is het heel erg netjes! _/-\o_

• -PassY-
1 grote ramp met mij en de caddy.

Ga ik nu mijn Porsc ... RUF fel oranje maken voor komende week.

/edit: Zo, ik ben zichtbaar(derderderderderder)

[ Voor 39% gewijzigd door -PassY- op 29-06-2015 21:37 ]

• spoonbe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17-07 12:50
Was me dat effe afzien in die caddy.
Toch een 4de plek weten te bemachtigen.

iRacing Profiel

• Fragbeestje
  • Laatst online: 09:58
Best leuk!

enkel jammer dat ik even naar rechts onder in de pitbox keek en "2 remaining zag staan"
Ja, dan gaan we maar even pitten... sta je in de pits en zie je dat die naast fast repairs remaining stond...
Dus veel te vroeg gepit en minder dan 30 L kunnen meenemen.

Dan maar wat fuel saven :)

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

http://www.iracing.com/ir...news/get-to-know-bas-slob
I am member of the Gathering of Tweeters iRacing community
:D

[ Voor 37% gewijzigd door Niellie41 op 29-06-2015 23:10 ]

• NickThissen
Gathering of Tweeters
Wat? :+

Haha, too late as usual...

[ Voor 25% gewijzigd door NickThissen op 29-06-2015 23:14 ]

Mijn iRacing profiel

• derx666

derx666

mecker ende blaet

pfff... wat een drama vanavond. Over 1 ronde kon ik wel redelijk meekomen, maar de snap oversteer, en de low speed spins in de race zorgden ervoor dat ik na tijdje de motivatie wel kwijt was. Ik zal geen vriendjes worden met die Caddy...

Cube Nuroad Race (2022)

• -PassY-

• Arfman

Arfman

Drome!

Hup Joep, tweeten met die hap, ik heb nog geen tweet gezien vandaag :+

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Leuk artikel Bas..... Ik heb David wel ff gevraagd om dat tweeters te veranderen ;)

En verder staat het nu op
- FB: https://www.facebook.com/gotiracing/posts/456931457815994
- en onze site: http://www.got-racing.eu/wp/?p=1525

Tweeten kan ik niet op ons account want ik heb de gegevens niet (Nick en Danny wel ;) )

• Linc

Linc

mzzl

Thanks allemaal. Werd er paar weken geleden voor gevraagd is leuk geworden zo ja. Beetje jammer van de naam inderdaad. Heb het nog even gecheckt, maar ik heb het zelf wel goed getypt, hij zal er wel zelf een auto correct over hebben gegooid.

• Alibambam
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-02-2024
Plotseling realiseren dat de karting al in 2 weken is!

iRacing Profiel

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:27

BM

Moderator Spielerij
Ik ga 'm dit jaar (voor het eerst) moeten overslaan. Helaas andere plannen dat weekend.

Gister ging, mweh. Uiteindelijk beetje gevoel me de auto gekregen, maar in Q wilde er al geen goede ronde uitkomen. In de race door fouten van anderen nog wel wat opgeklommen, maar nadat ik 'm in de laatste bocht de pitstraat in crashte maar gestopt. Uitdagende auto ;)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15:16

DutchDevil79

I race, therfore I am

BM schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 10:56:
Ik ga 'm dit jaar (voor het eerst) moeten overslaan. Helaas andere plannen dat weekend.

Tsss, kan gewoon niet. GoT heeft toch altijd voor rang >:) >:) >:) .

iRacing Profiel

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18:27

BM

Moderator Spielerij
DutchDevil79 schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 11:04:
[...]

Tsss, kan gewoon niet. GoT heeft toch altijd voor rang >:) >:) >:) .
Sommige zaken gaan toch echt voor GoT, hoe jammer ik het ook vind ;)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
BM schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 11:07:
[...]

Sommige zaken gaan toch echt voor GoT, hoe jammer ik het ook vind ;)
Dat moet dan wel iets heeeeel bijzonders zijn :*)
Maar jammer!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Ja ik ken het... Ik zou ook liever gaan karten ipv naar een suffe bruiloft, mja... vrede in huis is net iets belangrijker dan GoT :P

Heeft nu wel het voordeel dat ik de eerste (twee) stint(s) voor GoT Racing kan rijden tijdens de 6hr van de Glen :)

Cube Nuroad Race (2022)

• Linc

Linc

mzzl

Was weer leuk gisteren met de Cadillac. Inderdaad wel hard werken en beetje jammer dat ik de laatste 4 rondes van de race de auto pas echt goed door begon te krijgen. De Een-na-laatste ronde had ik zelfs mijn snelste tijd neergezet die 0.9 seconde sneller was dan mijn qualify tijd...

Hier weer een video van de race, klein gevechtje met Jos gehad vanaf ronde 5 nadat ik zelf een foutje had gemaakt. Nadat ik hem voorbij was weer een domme fout gemaakt en achterste voren na de bocht bij de oak tree. Iedereen reed gelukkig om mij heen, helaas hadden andere wel wat schade opgelopen. Daarna geen echte fouten meer gemaakt en weer terug kunnen klimmen naar P5.

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

iRacing is ook dit jaar de titel sponsor van de BES finale race op de Nürburgring. Ook is er weer de Sim Racing Expo!
http://www.blancpain-gt-s...n-endurance-series-finale
One of the most exciting displays at the SimRacing EXPO will be a preview of iRacing’s highly-anticipated virtual versions of the Nurburgring’s Nordschleife and the Grand Prix circuit, which have been in development for nearly a year.

[ Voor 36% gewijzigd door Niellie41 op 30-06-2015 14:00 ]

• Red Baron
Op 19 september... Ze hebben op 26 september Zandvoort op de WCS kalender staan, wat een placeholder zou zijn voor de Nurburgring.

Hopelijk slaat die preview dan alleen op de Norschleife zelf en is de GP-strecke dan al wel uitgebracht :P

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Is de nieuwe build niet ook rond die tijd?

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-11 11:44
Week 13 is de eerste week september dacht ik. Zou kunnen dus *kruist vingers*.

iRacing Profiel

• Red Baron
Ja op 8 september als ik me niet vergis.
Maar het feit dat er dan een nieuwe build is betekend natuurlijk niet per definitie dat het circuit dan klaar is.

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-11 11:44
Fun fact, de week 13 daarna valt in de week van 11 december. DX11 confirmed???

:+

iRacing Profiel

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Red Baron schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 14:16:
Ja op 8 september als ik me niet vergis.
Maar het feit dat er dan een nieuwe build is betekend natuurlijk niet per definitie dat het circuit dan klaar is.
Klopt, maar normaal releasen ze nieuwe content bij een nieuwe build. Er is eens een uitzondering geweest, maar ik weet niet meer bij welke baan dit was.

• Red Baron
Ja, maar als ze het specifiek hebben over een preview dan kan het dus net zo goed zijn dat de eerste release pas in de 2016 season 1 build zit en we dus nog 3 maand langer moeten wachten.

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

True. Daar ben ik eigenlijk ook een beetje "bang" voor. Gelukkig is de Nürburgring pas in april op de NES kalender. 8)

Verwijderd

Vanavond gt1 sla ik even over. Mij te warm :)

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik ben er wel, maar ik weet niet of ik kan rijden. :-(

• NickThissen
Ik zit weg te drijven op het terras maar ben wel op tijd thuis denk ik.. En dan heb ik wel genoeg zon gezien :+

Mijn iRacing profiel

• Fragbeestje
  • Laatst online: 09:58
Weet niet of ik het op tijd ga halen, heb er eigenlijk wel zin in :)

Net toch ook maar even van de early renewal korting van 50% gebruik gemaakt om vroegtijdig te verlengen, want mijn verlengdatum viel net voor black friday vorige keer :/

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

• -PassY-
Verwijderd schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 16:25:
Vanavond gt1 sla ik even over. Mij te warm :)
Gewoon de ventilator voor rijwind simulatie harder zetten :)

Maar ik zie wel wanneer ik vn de baan drijf :+

Verwijderd

-PassY- schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 17:18:
[...]

Gewoon de ventilator voor rijwind simulatie harder zetten :)

Maar ik zie wel wanneer ik vn de baan drijf :+
Ventilator werkt inderdaad erg goed, maar die is vastgelopen en heb ik een jaar terugweggegooid. Nu is het 29 graden, als de pc aangaat is het zo 33 graden daar.

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 30 juni 2015 @ 18:13:
[...]

Ventilator werkt inderdaad erg goed, maar die is vastgelopen en heb ik een jaar terugweggegooid. Nu is het 29 graden, als de pc aangaat is het zo 33 graden daar.
Airco doet wonderen ;)

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 13:15
Zo vennetje aan, dadelijk mooi aangenaam temperatuurtje. :+

Welke baan is het, ga dadelijk wel even oefenen denk ik.

Monza zie ik, dat valt wel mee dus leuk baantje opzich.

[ Voor 19% gewijzigd door Ithric op 30-06-2015 18:54 ]

iRacing Profiel

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

Fuelke

Forza Ferrari

Gisteren al na een paar bochten van de baan gegaan met de Cadillac in een beetje chaos achteraan. kan gebeuren, achtervleugel een beetje krom maar het stuur wees nog in de juiste richting, reed nog prima. Maar niet volgens iRacing ... kreeg de meatball vlag te zien. Stom spel, ik raakte er gisteren echt gefrustreerd door. Ingaan van de vijfde ronde het gras in bij het aansnijden van T1 en de motor stuk na contact met de vangrail, terecht stuk dat wel. Ik was er op dat moment wel klaar mee.

Vraag me bij momenten af waarom ik het nog probeer.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• Arfman

Arfman

Drome!

Dat was weer een gezellige oefensessie jongens :)

Goeie setup en tips gekregen en lekkere tijd gereden. Fanatec CSWv2 weer terug en dat rijdt toch wel een klap beter dan een T300RS.

Best leuke momenten gehad in de Variante Ascari :+

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/6HB4bDk.png

Pagina: 1 ... 73 ... 122 Laatste

Dit topic is gesloten.