iRacing: 2015 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 49 ... 122 Laatste
Acties:
  • 313.834 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeffreygek1
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-09 13:26
heb geregistreerd op de got racing site hoop dat ik alles goed heb ingevuld en dat ik toegelaten wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:27

Phydomir

Dennis

w4rguy schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 15:42:
Pff... wat een drama...

Suzuka rijden met de RUF TRACK. Tijdens het paasweekend is daar de Blancpain endurance series. Pak steeds net een off-track of net iets te vroeg op het gas. Tijdens de race mag je maximaal 17 inc's rijden in 3 uur tijd! Echt te ziek voor woorden. Als mensen achter je zich 2x verremmen heb je al 8 inc's te pakken. Bijna niet te doen...
Volgens mij telt die inc. limiet niet in de 3 uurs races.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:12

Niellie41

[object Object]

Verwijderd schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 15:29:
Zozo, de site heeft nu ook hippe balkjes bovenin met de license en SR voor oval en road :)
Ze hebben het nu verbeterd. Het ziet er wel leuk uit. Zelf miste ik de getalletjes niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobvK
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09-2022
Phydomir schreef op donderdag 26 maart 2015 @ 16:28:
[...]

Volgens mij telt die inc. limiet niet in de 3 uurs races.
Jawel, bij de Endurance Series hebben ze evengoed een inc limiet van 17.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15:58

BM

Moderator Spielerij
Pff, Motegi is toch net ff wat anders dan Interlagos hoor :p

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-01 21:07
Gewoon gas geven!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
25.9 in Q-trim nu, 27 half moet kunnen met volle tank. Lastig baantje :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:36

Fuelke

Forza Ferrari

Aansnijden van de laatste chicane kan je volledig over de witte lijnen in de tunnel.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
in kader van racing selebs juist Timmy Hill caddy leren rijden :p

http://members.iracing.co...nid=13350836&custid=25253

profiel

http://members.iracing.co...reerStats.do?custid=51575

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Ha, die Timmy Hill ging me eens NASCAR Nationwide leren rijden, hij is er nog in geslaagd ook :+

http://members.iracing.co...do?&subsessionid=10621738

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinoes
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09-04-2020
Vanavond een Skip race gedaan op Lime rock, in de topsplit. Was niet een heel hoog SOF (anders zat ik er niet bij) afgezien van de top 3, maar die waren ook in ronde 1 gelijk verdwenen.

De kwalificatie ging niet zo lekker, startte op p9, met honderdsten verschil met p8 en 7. Eerste ronde was heel tricky, maar iedereen gaf elkaar de ruimte, paste allemaal precies. Grootste deel van de race kon ik aardig meekomen met de rest, een aantal keren van positie gewisseld maar uiteindelijk wel in hetzelfde treintje gefinisht. Omdat er voorin een paar uitvlogen uiteindelijk op p6 terecht gekomen :*)

Best een leuk bakkie die Skip :9

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim.w
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18:45
dabelg schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 18:23:
[...]

Heb je taxen moeten betalen ?

Mijn buttonbox willen ze niet doorlaten bij Belgische douane omdat ze niet geloven dat het een gamecontroller is :( hufters belooft voor die AF Dennis zal'm nog rapper hebben
Dit brengt me wel aan het twijfelen, net nu ik op het punt sta om een Accu Force te gaan bestellen :P Invoerrechten kan ik begrijpen, maar er is dus een kans dat de Accu Force helemaal niet word doorgelaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
tim

Dat weet ik dus niet mijn DSD buttonbox zit vast bij douane en wil'm vrij krijgen maar geloven me dus niet :(

heb gisteren aangetekende brief gestuurd dat ik niet accepteer dat ze hem terug sturen

Die AF is afwachten zal je wel op de hoogte houden. Die belgische douane heeft gewoon IQ van stel rand*

[ Voor 16% gewijzigd door dabelg op 26-03-2015 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estrion
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-12-2024
na de skip training ben ik eergisteren en gisteren verder blijven oefenen op lime rock omdat ik toch echt wel mijn tijd onder de 1 minuut wou hebben en er voor zorgen dat ik minder vaak van de baan schiet.

woensdag een uurtje op de test track gereden zonder echt een verbetering te zien. ik bleef eigenlijk altijd de apex missen in bocht 5 en 6 waardoor ik altijd te wijd uit kwam en nooit vroeg op het gas kon als ik überhaupt op de baan bleef. uiteindelijk wel mn optimal tijd naar 59.8 kunnen krijgen maar zelf niet verder gekomen dan een 1:00.9

gister avond toch maar eens gaan kijken wat ik kon doen om toch ergens een verbetering van daan te halen. op de iracing forum op meerdere plekken gelezen over het belang van een correcte FoV. toch zelf maar eens een rolmaat gepakt en gaan meten. dit aangezien ik maar een enkel 21 inch scherm heb en ook niet al te dicht bij zit. na wat meet en rekenwerk blijkt dat de standaard Fov van 78 inderdaad veel te hoog is. volgens een reken tooltje dat ik online gevonden had zou ik zelfs lager uitkomen dan dat de game ondersteund :o na wat testen en proberen ben ik uitgekomen op een FoV van 50 en zowaar lijk ik niet meer in een tunnel te rijden en en ik hou nog een klein beetje overzicht over.

maar het resultaat was dat ik opeens wel de apex van een bocht kan raken en dat ik 10 keer makkelijker de auto weer uit een slip kan halen zonder dat ik van de baan schiet. een wereld van verschil voor mijn gevoel. vrij rap nadat ik opnieuw begon met het oefenen van limerock zelf een aantal keer 59.5 gereden. wat toch een goede verbetering is ten opzichte van dinsdag.

in het linkje hier heb ik een replay van 2 rondjes van 59.5 achter elkaar doe. misschien dat een skip guru er naar wil kijken en mij misschien nog wat tips wil geven waar ik nog verder kan verbeteren ? :)

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Irwindale gaat worden gesloopt om ruimte te maken voor een winkelcentrum.
http://losangeles.cbsloca...speedway-for-outlet-mall/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niellie41 schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 09:12:
Irwindale gaat worden gesloopt om ruimte te maken voor een winkelcentrum.
http://losangeles.cbsloca...speedway-for-outlet-mall/
Afbeeldingslocatie: http://coachsam14.files.wordpress.com/2010/02/kart-target-white.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-10 13:48
Geen idee of dit het goede topic is, maar jullie kunnen me vast helpen :-)

Na al twee jaar niet geracet te hebben ben ik van plan dit weer op te pakken. Heb destijds mijn playseat + g25 verkocht, dus ik ben in de markt voor iets nieuws :-)

Weet iemand nog wat te koop te staan?

Ik twijfel beetje tussen g27 of Fanatec, heb destijds met alle plezier gereden met een g25..

En qua playseat, ik heb toen best veel opties bekeken, twee keer een terug gebracht om uiteindelijk bij een evolution te eindigen. Maar waar rijden jullie op, wat is aan te raden en zijn er andere alternatieven?

Budget voor seat + stuur is in den beginne ongeveer €500,- :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:40

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
estrion schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 09:05:
.....maar het resultaat was dat ik opeens wel de apex van een bocht kan raken en dat ik 10 keer makkelijker de auto weer uit een slip kan halen zonder dat ik van de baan schiet. een wereld van verschil voor mijn gevoel. vrij rap nadat ik opnieuw begon met het oefenen van limerock zelf een aantal keer 59.5 gereden. wat toch een goede verbetering is ten opzichte van dinsdag.

in het linkje hier heb ik een replay van 2 rondjes van 59.5 achter elkaar doe. misschien dat een skip guru er naar wil kijken en mij misschien nog wat tips wil geven waar ik nog verder kan verbeteren ? :)
Tja FoV daar was ik niet over begonnen, maar dat is wel essentieel dat je die goed hebt staan.
Het is vreselijk wennen met een lage FoV in het begin, met name vwb inhalen en uitremmen. ;)

Ik heb net even de replay bekeken en zie enkel fijnslijperij die nodig is, zoals net iets meer snelheid houden, net even iets meer de auto in de snellere bochten laten uitlopen tot de maximum qua asfalt en nog iets rustiger sturen.

Maar een gave progressie tov dinsdag! ;)
Scr33x0r schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 10:11:
Geen idee of dit het goede topic is, maar jullie kunnen me vast helpen :-)

Na al twee jaar niet geracet te hebben ben ik van plan dit weer op te pakken. Heb destijds mijn playseat + g25 verkocht, dus ik ben in de markt voor iets nieuws :-)

Weet iemand nog wat te koop te staan?

Ik twijfel beetje tussen g27 of Fanatec, heb destijds met alle plezier gereden met een g25..

En qua playseat, ik heb toen best veel opties bekeken, twee keer een terug gebracht om uiteindelijk bij een evolution te eindigen. Maar waar rijden jullie op, wat is aan te raden en zijn er andere alternatieven?

Budget voor seat + stuur is in den beginne ongeveer €500,- :)
Ik zou zeggen ga eens wat neuzen op Marktplaats en Ebay ;)
En als je met veel plezier hebt gereden met de G25 zou ik of de G25 of G27 nemen met later misschien een beter setje pedalen.
En er is een apart Topic vwb dit soort vragen: Simracing Q&A topic

[ Voor 29% gewijzigd door JoepW op 27-03-2015 10:55 ]

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
Nou, iracing is al weer vernieuwd :) Vanavond ff stuurtje halen en spelen :)

Voor de liefhebber:

Mijn stats: http://members.iracing.co...reerStats.do?custid=29023

[ Voor 42% gewijzigd door Scr33x0r op 27-03-2015 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Dat is een beste sabatical geweest :) In de Topic Start staat uitgelegt hoe je zo'n hip linkje in je signature kunt zetten :)

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
BM schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 14:43:
Dat is een beste sabatical geweest :) In de Topic Start staat uitgelegt hoe je zo'n hip linkje in je signature kunt zetten :)
Done :) Zal vanavond eens alles doornemen etc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Vraagje kan de got community leiders een event toevoegen op de portal page ?

feit dat we de 12h van Sebring Doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
dabelg schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 15:21:
Vraagje kan de got community leiders een event toevoegen op de portal page ?

feit dat we de 12h van Sebring Doen ?
Misschien een stukkie tekst en deelnemers en de tijden.....
Ik heb een format gemaakt hiervoor: http://www.got-racing.eu/wp/?page_id=103

[ Voor 11% gewijzigd door JoepW op 27-03-2015 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
hebben er meerdere mensen trouwens last van dat ze maar 1 practice server zien?
ik heb bij alle sessies dat er maar 1 practice te zien valt..

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-10 20:08
Klopt, ik weet niet of het een bug is of dat ze het bewust doen.
Bovenin bij race now kan je nog wel alle sessies zien overigens.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
wtf... zet mijn PC aan en doet het niet... (stroomstoring gehad, dus voeding zal wel klap gehad hebben).

Voeding een reset gegeven.. en TADA hij boot.

Maar de tijd van windows klopt niet meer? (ik heb hem toch echt eerder van het net af gehaald voor lange tijd zonder dat issue) en mijn windows installatie is gewoon anders dan eerst (plugins die niet meer werken etc).

Iemand een idee wat dat veroorzaakt kan hebben? Lijkt me niet dat een stroomstoring mijn windows install verkloot.

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-09 14:58
Voor de barber fans :) twee skins gemaakt voor in iRacing
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/7879365/1.png

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/7879365/2.png

Jordan 98/99 en de Benetton B195. De tweede is ook een beetje een hommage aan mijn aller eerste SIM paint ooit en dat was voor Grand Prix 4, 13 jaar geleden!! Gelukkig heb ik in 13 jaar wel wat beter leren painten ;)

Jordan was al paar dagen af en ben ik al paar keer tegen gekomen op het circuit :)

[ Voor 9% gewijzigd door The Otherside op 27-03-2015 20:09 ]

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Raar verhaal Marc. Ik ken enkel blue screen terror na een crash. Suc6!
Mooie skins The Otherside!
Zou je wel tumbnails (max 650 breed) willen maken met eventueel een link naar de HD plaat. Dit ivm laadtijden voor onze mobiele gebruikers oa. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
JoepW schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 19:19:
Raar verhaal Marc. Ik ken enkel blue screen terror na een crash. Suc6!
Mooie skins The Otherside!
Zou je wel tumbnails (max 650 breed) willen maken met eventueel een link naar de HD plaat. Dit ivm laadtijden voor onze mobiele gebruikers oa. :)
Iracing doet het. dus het zal verder wel :P Schijnt dat voordat het uitviel alles een optater heeft gekregen. Machine in het bedrijf van mijn zwager zijn zelfs in de fik gevlogen. En in het hele huis was alles van slag :P (lang leve voeding met overspannings beveiliging :D)

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
themac1983 schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 18:59:
wtf... zet mijn PC aan en doet het niet... (stroomstoring gehad, dus voeding zal wel klap gehad hebben).

Voeding een reset gegeven.. en TADA hij boot.

Maar de tijd van windows klopt niet meer? (ik heb hem toch echt eerder van het net af gehaald voor lange tijd zonder dat issue) en mijn windows installatie is gewoon anders dan eerst (plugins die niet meer werken etc).

Iemand een idee wat dat veroorzaakt kan hebben? Lijkt me niet dat een stroomstoring mijn windows install verkloot.
jaar ergens rond 1970-1980? Want dan is de batterij van de moederbord aan vervanging toe :)

Hier (bussum) geen problemen gehad met de pc, moest alleen mijn tv kastje opnieuw starten, en de magnetron klok staat weer keurig op 00:00 :p

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05:33
voor eerst in jaren dus weer bezig met iRacing. Aan de bak met de Lotus 49 die er toen nog niet was en waar ik toffe herinneringen aan heb van GPL.

Maar nu zat ik even te kijken voor het joinen van een race... geen kip. Keek ik even voor andere series, ook haast geen kip geregistreerd nog.

Kijk ik verkeerd of is iRacing beetje dood?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
iRacing is zeker niet door. Maar L49 is volgens mij wel dood. Die gaat bijna nooit official.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoepW schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 20:43:
iRacing is zeker niet door. Maar L49 is volgens mij wel dood. Die gaat bijna nooit official.
Bij GoT is die altijd wel populair :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
Zo, iracing weer geinstalleerd, nu nog mn nieuwe stuur.. ik vanavond naar de mediamarkt.. ze zouden daar een g27 op voorraad hebben, nergens te bekennen... stond nog wel een laatste playseat, kon hem voor 260euro mee krijgen, dus zo houd ik het mooi binnen budget :)

Eens kijken zo of alles draait.. vast wel.. even met xbox controller testen en nog eens kijken of ik er nog een monitor bij zet voor telemetrie etc.. heb toch wel heel erg zin om weer te gaan racen hoor!

Als ik naar mijn tijden kijk van toen dan moet ik toch aardig meekunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Een beetje aan de late kant deze keer, maar hier nog een rondje Motegi in Q trim.
Setup is die van Alex Simpson met alleen wat minder fuel.

https://dl.dropboxusercon...s2_02_mot_pi_1m23s944.rar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
Thanks paul!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Scr33x0r schreef op vrijdag 27 maart 2015 @ 23:45:
Zo, iracing weer geinstalleerd, nu nog mn nieuwe stuur.. ik vanavond naar de mediamarkt.. ze zouden daar een g27 op voorraad hebben, nergens te bekennen... stond nog wel een laatste playseat, kon hem voor 260euro mee krijgen, dus zo houd ik het mooi binnen budget :)

Eens kijken zo of alles draait.. vast wel.. even met xbox controller testen en nog eens kijken of ik er nog een monitor bij zet voor telemetrie etc.. heb toch wel heel erg zin om weer te gaan racen hoor!

Als ik naar mijn tijden kijk van toen dan moet ik toch aardig meekunnen :)
Welkom (terug}!
De tijden van 2009 kan je echt niet vergelijken met die van nu. Er is te veel veranderd qua dynamiek van de auto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14-06-2024
Is het Endurance Team er in geslaagd om in de TopSplit te komen?????

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
JoepW schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 07:29:
[...]

Welkom (terug}!
De tijden van 2009 kan je echt niet vergelijken met die van nu. Er is te veel veranderd qua dynamiek van de auto's.
Ik ben benieuwd, gister even met de skip gereden met mn xbox controller, maar das niet voor mij weggelegd om dan goede lijnen te rijden, sturen is veel te gevoelig :)

Om 12.00 mn g27 ophalen, daarna maar eens lekker gaan racen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobvK
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09-2022
PatrickPost1972 schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 08:59:
Is het Endurance Team er in geslaagd om in de TopSplit te komen?????
Race begint om 14.00 uur, dus dan weten we het pas ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Laat ons hopen op topsplit he

Anders doe ik na mijn stint wel een broadcast

op kanaal
YouTube: Wim Stockmans

[ Voor 40% gewijzigd door dabelg op 28-03-2015 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
dabelg schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 10:57:
Laat ons hopen op topsplit he

https://youtu.be/ynKldIyYa_c

Anders doe ik na mijn stint wel een broadcast
Geef alvast ff jouw channel adres, dan kan ik dat bij het nieuws zetten ;)
http://www.got-racing.eu/wp/?p=1273

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Dabelg: Jouw broadcast staat op 16:00 uur. Is dat omdat je 'm pas opstart na jouw stint?

Heeft iemand een lekkere setup voor de BMW Z4 op Monza (ZAC)? Bvd....

[ Voor 30% gewijzigd door JoepW op 28-03-2015 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-10 16:36
JoepW schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 13:12:
Dabelg: Jouw broadcast staat op 16:00 uur. Is dat omdat je 'm pas opstart na jouw stint?

Dit was waar ik mee stoeide zelf, vond hem wel redleijk.

https://www.dropbox.com/s...5s/Monza%20MP%20.sto?dl=0
Misschien beetje met pre-load en wing spelen nog.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
JoepW schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 13:12:

inderdaad joep zo is dat :p gaan sebring met 60 cars niet eerder starten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ithric schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 13:46:
[...]

Thnx
dabelg schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 13:49:
[...]

inderdaad joep zo is dat :p gaan sebring met 60 cars niet eerder starten :p
Top Split it is!

[ Voor 26% gewijzigd door JoepW op 28-03-2015 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeffreygek1
ik zie dat jullie in de top split zitten. goed gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
De start verliep goed... Nu op Plek 20 rustig rondjes rijden en hopen dat het lang goed gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeffreygek1
is er een plek hoe ik jullie auto kan volgen ipv racespottv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andy2125
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17:27
Hoeveel splits zijn er eigenlijk? Ik kan er hier zelf helaas niet naar kijken.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vekie
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-09 07:48
ons team (fivercom) had normaal ook in de topsplit moeten zitten maar door een klein foutje bij registratie ( we hadden gezet dat iedereen ons team kon joinen) was er natuurlijk een onbekende die ons team joinde net voor de registratie afliep en daarom zitten we nu in split 2 :'(

wel vanaf de pole gestard dus hopelijk kunnen we uit de problemen blijven en een goed resultaat halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeffreygek1
zie op de racespot dat jullie uit de bocht zijn gevlogen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
wij zijn al motorblok kwijt door stomme fout van me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Nou ff 40 minuten pauze voor ons team.
Wim stuurde een fractie vroeg in achter een Porsche naar de Back Straight en pakte op de exit een beetje gras en spin en muur.
Motor plofte op weg naar de pits.
En nu ca. 40 minuten repairs.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeffreygek1
zag het in de replay was maar 0.3m off the track waardoor je de grip verloor en in de muur reed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
jeffreygek1 schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 14:30:
is er een plek hoe ik jullie auto kan volgen ipv racespottv?
Hier: http://members.iracing.co...r/spectator.jsp?type=road
Moet je wel de baan en de auto's hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vekie
wij hebben al een verbindingsprobleem, er is al 5 man weggevallen in onze split daardoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
bah........ Dat klinkt ruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andy2125
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 17:27
Racespot live timing werkte na 2 laps ook al niet meer.

En spijtig van de wagen natuurlijk. Zo vroeg in de race...

[ Voor 36% gewijzigd door Andy2125 op 28-03-2015 14:46 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vekie
nu is het helemaal gedaan, auto spint voor ons en raakt ons in de zij en keihard in de bandenmuur... het zit weer allemaal mee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
crap, topsplit in de FW31 :X

Edit: ik hoor hier zooo ontzettend niet thuis. Laatste in Q met 0.75 achterstand, pfff.

[ Voor 61% gewijzigd door BM op 28-03-2015 15:14 ]

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
kan dat vekie

:( maarja nooit voor gehad tijdens prac en Q en nu tijdens race raak ik gras

[ Voor 66% gewijzigd door dabelg op 28-03-2015 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-10 23:07

derx666

mecker ende blaet

Shit happens dabelg... er is nog een lange weg te gaan...

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ithric schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 13:46:
[...]

Thanks! Een rondje gedaan en zonder TCS/ABS bijna een seconde sneller dan de Ford }:| . Meer zit er zeker nog in. Telemetry bekeken enige nadeel tov de Ford is het fuel verbuik wat ~5% hoger is.

Tipje, zet toe-in achter positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Les van vandaag: ga niet in cruise mode.

Dom dom dom dom dom dom dom. Ik weet dat ik meer crash als ik ga cruisen, dus waarom? Grrrr. Stupid me.

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Divebomb door virgil racing HPD?

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
-PassY- schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 16:35:
Les van vandaag: ga niet in cruise mode.

Dom dom dom dom dom dom dom. Ik weet dat ik meer crash als ik ga cruisen, dus waarom? Grrrr. Stupid me.
Inderdaad harde les van vandaag. Ook goede les leer je instuurpunten bijna vanbuiten voor als je in pack racet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Pfffffftttt.
6 uur gehad in de Sebring race. we rijden 2e in onze split nog in de lead lap met de leader.

helaas is onze 3e man uitgevallen, dus moeten David Sustello en ikhet met zijn 2e doen lol :D ben nou al kapot...

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeAdWaVe74
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-11-2022
fijn is dat!
er kan zeker niemand even bijspringen. als de race al gestart is.. een aantal reserves zou wel fijn zijn op zo'n moment

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkPino
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-10 22:25
Goedenavond!

Even een update, ik heb eerder aangegeven weer eens begonnen te zijn met iRacing. Vooralsnogtoe met oval races. Inmiddels een SR van 3,62 en zojuist Monza aangeschaft en een Truckie... Ben benieuwd deze week :)

Vind het leuk om te merken dat je hoe meer je rijdt hoe meer gevoel je erin krijgt. Aan het begin voelde ik helemaal niks en daarom stopte ik ook snel met racen. Merk nu circa 2/300 rondjes dat ik voel wanneer ik overstuur krijg en daar snel op kan reageren. Weet nog niet of ik snel in de truck zal stappen. Misschien kies ik er wel voor om eerst wat meer ervaring op te doen in de Stock klasse of me wat te gaan richten op de road tracks. Dank in ieder geval voor al jullie hulp zover!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Na een niet al te briljante WCS race gaat het tot nu toe prima in de Sebring 12h.
We liggen aan de leiding in de HPD en meer dan een ronde voor op de nr 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17-10 05:13
Op lap 13 van een 12 uurs race 8)7 :

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=omm5UAaxGL0]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
HeAdWaVe74 schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 21:13:
fijn is dat!
er kan zeker niemand even bijspringen. als de race al gestart is.. een aantal reserves zou wel fijn zijn op zo'n moment
meh, we wisten dat het kon gebeuren dus maakt niet zoveel uit.

Nogsteeds 2e. net wel contact gehad met een GT3 omdat ik mijn talent om de auto te vertragen iets overschatte bij de hairpin (lees, vieze divebommende klote HPD :P) maar we konden beide verder.

we verliezen 2 sec per lap. maar 4 laps voor op de NR3 dus waarschijnlijk komt het wel goed.

EN. HEb mijn pedalen gemaakt :D (stukjes karton tussen de sensor en bracket/pedaal en nu doen ze het weer fantastisch *O* )

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
Nou, mijn eerste avondje iracing zit er weer op.. proberen weer vertrouwd te raken met alles.. waar ik inderdaad vroeger een 59,0 reed met de skip op lime, heb ik nu moeite de 1.00 te breken.. net 59.8 gehaald, maar zit nog aardig wat in..

toch wel weer wennen ;).. als ik zo die endurance dingen zie, lijkt me dat ook wel gaaf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Zucht ...

Net een raceje gedaan in de WSCS met HPD op Mosport, gestart van P3 en eerste helft ging heel lekker. Veel verkeer ontwijken en zat 6 sec achter de nummer 1, begon op een gegeven moment zelfs op hem in te lopen. Totdat het noodlot toesloeg ... Ruf die achterstevoren de baan afschuift en daarna zonder te kijken doodleuk de baan op draait. Ik zie het te laat omdat ik net een andere Ruf inhaal.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=zjPqlOgaEDc]

Vond Mosport nooit zo'n leuke baan, maar met de HPD is hij wel leuk!

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Gewoon de 12H van Sebring gewonnen (onze split dan:P) met 2 man :D

5 laps voorsprong op de NR2 aan het einde!

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-07 13:27
Onze HPD heeft split 2 gewonnen, met 2 rondjes voorsprong. De BMW had wat pech en finishte 13de.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-10 23:07

derx666

mecker ende blaet

Helaas heeft het GoT team GT in de topsplit na 5 rondes de muur geraakt en vlak voor het inrijden van de pits zei de motor ook nog eens BOEM. 40min. repairs en ong 1s. per lap langzamer. We hebben er evengoed met z'n allen nog een geweldige race van gemaakt en geeindigd op dezelfde plaats als waar we gestart waren, P24. Kwa rondetijden zaten we gewoon prima, zelfs met de gigantische schade die we hadden. Jammer dat we niet hoger konden eindigen, maar we hebben als team gestreden voor wat we waard waren, en naar mijn mening zeker niet onverdienstelijk rondgereden.
Wim, Bas, Robbert en Bob, allemaal bedankt voor de geweldige race!!

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elni
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:56

elni

Carrot

themac1983 schreef op zondag 29 maart 2015 @ 03:35:

5 laps voorsprong op de NR2 aan het einde!
Gefeliciteerd *O* *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Alle teams gefeliciteerd met de prestaties, jammer van de tegenslagen. Dat hoort er helaas bij ;)
Ik wil vanmiddag zien dat ik een server draai als training voir de Zac vanavond (gt3's @ Monza).
Zal wel rond 14 uur worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-10 16:36
Gefeliciteerd Marc en de andere mensen hier op GoT, hopelijk volgende keer dat ik mee kan doen met Arno.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

derx666 schreef op zondag 29 maart 2015 @ 03:53:
Helaas heeft het GoT team GT in de topsplit na 5 rondes de muur geraakt en vlak voor het inrijden van de pits zei de motor ook nog eens BOEM. 40min. repairs en ong 1s. per lap langzamer. We hebben er evengoed met z'n allen nog een geweldige race van gemaakt en geeindigd op dezelfde plaats als waar we gestart waren, P24. Kwa rondetijden zaten we gewoon prima, zelfs met de gigantische schade die we hadden. Jammer dat we niet hoger konden eindigen, maar we hebben als team gestreden voor wat we waard waren, en naar mijn mening zeker niet onverdienstelijk rondgereden.
Wim, Bas, Robbert en Bob, allemaal bedankt voor de geweldige race!!
netjes hoor de race alsnog uitrijden. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-10 08:43

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ja het was jammer dat we eigenlijk al kansloos waren na een paar rondjes. Maar shit happens. En op zich hebben we ons prima vermaakt. Onze tijden lagen ook erg dicht bij elkaar en leuke van zo'n enduracne race is dat je toch wel in verkeer komt. Waardoor er toch genoeg actie om je heen is.
Heb de Radicals ook nog keer laten schrikken volgens mij. Roderic was wel erg optimistisch en wou een divebomb plaatsen. Stuurde stukje in waardoor die schok en net op tijd terug trok. >:) Voor de rest eigenlijk niet veel last gehad van gekke acties in verkeer.

Nu op naar Watkins Glenn. Hebben nog wel een paar maanden voor die race er is maar we gaan dan voor een beter resultaat.

[ Voor 24% gewijzigd door DutchDevil79 op 29-03-2015 11:56 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Ja kan geen sorry genoeg zeggen :(

Voor de rest ging het goed ja p10 had gemakkelijk gekund, hem me weer enorm geamusseerd met de rand chat en het opjagen van p5 p7 en p 8 op het einde lol tuuuut tuuuut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-10 08:43

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ja je had het tempo er lekker in zitten en zoals we al zeiden. Iedereen maakt fouten, het is zuur maar cest la vie.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Wim en Sebring zullen waarschijnlijk nooit vrienden worden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Datum: Zondag 28 maart 2015
Testsessie:GoT-ZAC | Free Practice (hosted session)
Circuit: Monza GP
Password: gotzac
Tijd: ca. 14:20 - 16:20

Ik ben op onze GoT TS server in het ZAC kanaal.

[ Voor 19% gewijzigd door JoepW op 29-03-2015 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
themac1983 schreef op zondag 29 maart 2015 @ 03:35:
Wij ook, wat ook de top split was :+

Maar ben nu dan ook wel behoorlijk gaar.
Nog tot vrij laat wat oefenen op vrijdag, toch ff de F1 kijken zaterdag ochtend en dan WCS + Sebring waarna je om 4:00 eens in bed ligt en 4,5 uur later weer eruit bent voor de F1.
Ik zou nog wel een extra dagje weekend kunnen gebruiken in ieder geval :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Gefeliciteerd :)

Zelf begin ik het multi class racen een beetje vervelend worden tegenwoordig. Begon allemaal met de aankondiging van de endurance races van iracing. Maar net 40m met schade gereden en een leuk gevecht door de neus geboord gekregen na 5 ronde. Heb denk ik nu al 5-6 races achter elkaar gehad dat ik wel geraakt word door een HPD, of een directe concurent op de baan van mij waardoor de gaten te groot worden

En dan probeer ik ze soms nog wel te ontwijken tegenwoordig :+

Ruf cup, of toch helemaal fw31 :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Niellie41 schreef op zondag 29 maart 2015 @ 13:32:
Wim en Sebring zullen waarschijnlijk nooit vrienden worden. :P
voila denk het ook |:( maar als het lukt is het oooooh zo *O* "the glen" is echt wel mijn track :p en kijk er al naar uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
En ik heb je dit keer niet eens geholpen Wim :D O-)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Het valt mij op dat er bij de IndyCar Series Road - Fixed geen sessies zijn. Zowel bij race, kwalificatie, Time Trial en vrije trainingen zie ik geen sessies. Weten jullie hoe dat komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Ik weet het niet zeker, maar ik geloof dat ze een soort seizoen samen met Oval Fixed doen ofzo, de ene week oval, de andere week road, maar pin me er niet op vast :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Red Baron schreef op zondag 29 maart 2015 @ 20:50:
Ik weet het niet zeker, maar ik geloof dat ze een soort seizoen samen met Oval Fixed doen ofzo, de ene week oval, de andere week road, maar pin me er niet op vast :P
Ik weet het wel zeker :P

Het komt doordat er een combined open series is voor Indy. De ene week oval, de andere week road.

Als ze op road rijden dan is er in diezelfde week een fixed oval race serie, als ze op oval rijden dan is er in diezelfde week een fixed road race serie.

De combined open rijdt deze week op road, dus geen fixed road race deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeAdWaVe74
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-11-2022
hoe krijg ik een channel list te zien in TS3

snap er geen... van

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

glnk schreef op zaterdag 28 maart 2015 @ 22:32:
Op lap 13 van een 12 uurs race 8)7 :

[video]
Je kan niet vroeg genoeg beginnen met de concurrentie uit te schakelen >:) ;)

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
haha zalig hoe sommige huilen als ze koekje van eigen deeg krijgen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
HeAdWaVe74 schreef op zondag 29 maart 2015 @ 20:55:
hoe krijg ik een channel list te zien in TS3

snap er geen... van
Gewoon dubbelklikken op een kanaal ;)
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2015/kanalen_ts.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-09 14:58
Wederom voor de Skippy fans een nieuwe auto gemaakt voor iRacing, oude tijden herleven dit keer met de Arrows uit 2000.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/7879365/Arrows2000-tn.png

Via tradingpaints te verkrijgen. Have fun :)

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 14:44

Arfman

Drome!

Gisteravond weer de SoF race met de Radical meegepakt, dit keer op Spa. 1 stint oefening onder m'n kont om te kijken hoe de banden zich hielden en gaan met die banaan.

Gestart als 14e maar op de een of andere manier perste ik er een superstart uit en lag na La Source 8e. Scheelde ook dat iemand een Grosjeannetje uithaalde (die ik net miste). Langzaam blijven opklimmen en 5 rondjes voor het eind een groepje bijgehaald die streed om de 5e plek. 1 voor 1 de mensen ingehaald en voorgebleven (lastig met de extreme draft op Spa) om in de allerlaatste ronde op de Kemmel Straight nummer 5 voorbij te gaan, die vervolgens een foutje maakte in Les Combes waardoor ik onbedreigd naar de 5e plek kon rijden 8)

http://members.iracing.co...nid=13374569&custid=44916

Lekker punten gescoord voor mijn divisie (3) waardoor ik nu 2e sta. Erg effectief ook weer, nummer 1 heeft 9 starts en nummer 3 7 starts, terwijl ik er 3 heb :P

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Pagina: 1 ... 49 ... 122 Laatste

Dit topic is gesloten.