iRacing: 2015 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 50 ... 122 Laatste
Acties:
  • 313.834 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-10 18:16
Goede skin The Otherside, netjes de vaste Skippy logo's er in verwerkt ook.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Gisteren nogmaals geprobeerd wat punten te scoren met de HPD op Mosport. Mijn eerste race werd verkloot door Julio Ornelas. Wat een idioot is dat. Hij had schade opgelopen en ik liep heel hard op hem in, 2 sec per ronde. Wil ik hem inhalen blocken als een bezetene bij elke bocht, toen kwam er nog wat verkeer bij en kon ik hem op het rechte stuk weer niet inhalen. Inmiddels zat er een hele meute HPD's op mijn staart en toen ging het mis toen Julio bedacht een Riley in te halen bij Turn 3, wat niet meer ging en wij allemaal op elkaar klapte.

2e race ging in het begin beter. Eerste 15 ronde hard in gevecht met 2 andere HPD's om P1, uiteindelijk op de 1e plek gekomen en een gat kunnen slaan van 6 sec. Helaas was ik te aggressief tegen het einde van de race toen ik een gelapte HPD probeerde in te halen. Ik remde iets te laat en tikte hem aan. Aero schade waardoor ik 5 sec per ronde verloor, gelukkig had de HPD die ik raakte er geen last van. Uiteindelijk naar de finish gehobbelt op P5.

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeAdWaVe74
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-11-2022
JoepW schreef op zondag 29 maart 2015 @ 23:17:
[...]

Gewoon dubbelklikken op een kanaal ;)
[afbeelding]
Ik zal NOGMAALS zoeken! maar ik zie heel dat overzicht niet

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:35

Niellie41

[object Object]

HeAdWaVe74 schreef op maandag 30 maart 2015 @ 12:41:
[...]

Ik zal NOGMAALS zoeken! maar ik zie heel dat overzicht niet
Als je die lijst niet ziet, ben je niet verbonden met de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeAdWaVe74
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-11-2022
Niellie41 schreef op maandag 30 maart 2015 @ 12:45:
[...]

Als je die lijst niet ziet, ben je niet verbonden met de server.
ik kom standaard in het welkom kanaal

edit, : ik zal vanavond even een screenshot maken

[ Voor 10% gewijzigd door HeAdWaVe74 op 30-03-2015 12:50 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-09 14:58
gtrNL schreef op maandag 30 maart 2015 @ 10:33:
Goede skin The Otherside, netjes de vaste Skippy logo's er in verwerkt ook.
Bedankt! :)

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Niet online
Fuelke schreef op zondag 29 maart 2015 @ 20:54:
[...]

Ik weet het wel zeker :P

Het komt doordat er een combined open series is voor Indy. De ene week oval, de andere week road.

Als ze op road rijden dan is er in diezelfde week een fixed oval race serie, als ze op oval rijden dan is er in diezelfde week een fixed road race serie.

De combined open rijdt deze week op road, dus geen fixed road race deze week.
Hoe kom je aan die informatie? Zou fijn zijn als ze dat bij de sessies zouden vermelden. :)
The Otherside schreef op maandag 30 maart 2015 @ 01:04:
Wederom voor de Skippy fans een nieuwe auto gemaakt voor iRacing, oude tijden herleven dit keer met de Arrows uit 2000.

[afbeelding]

Via tradingpaints te verkrijgen. Have fun :)
Wow, die is gaaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:34
The Otherside schreef op maandag 30 maart 2015 @ 01:04:
Wederom voor de Skippy fans een nieuwe auto gemaakt voor iRacing, oude tijden herleven dit keer met de Arrows uit 2000.

[afbeelding]

Via tradingpaints te verkrijgen. Have fun :)
Netjes man :) Iets op tegen als ik hem als basis neem en hem wat meer eigen maak ? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
Juist brief in de bus dat ik DSD buttonbox mag komen afhalen als ik 105€ invoertaks betaal.

Dit op een factuur van 124,99 $ ???

Als belgische staat fraude bestrijding wil doen moeten ze eens naar hun eigen kijken.

Weet iemand wat ik nu best kan doen ?

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkPino
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-10 22:25
Wel leuke race gehad net, nog steeds vooral naar links sturend :)

Gestart vanuit de pits met 12 man in de sessie en geëindigd op plaats 6, en dat zonder incidenten!

Ben heb inmiddels een SR van 3.95 dus C begint echt dichtbij te komen. Volgende stap is om meer met de Mazda te gaan rijden om mijn road license te halen. Met jullie verhalen begint dat aardig te kriebelen :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

De factuur naar ze toesturen en melden dat dit in geen verhouding staat met wat je koopt.
Je kan namelijk berekenen wat het je zou moeten gaan kosten. Dus zal je ze het voor moeten gaan rekenen. En dat als bezwaar indienen. Dan kunnen ze niet anders dan je gelijk geven.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alarma2nd
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
dabelg schreef op maandag 30 maart 2015 @ 16:31:
Juist brief in de bus dat ik DSD buttonbox mag komen afhalen als ik 105€ invoertaks betaal.

Als belgische staat fraude bestrijding wil doen moeten ze eens naar hun eigen kijken.

Als er geen factuur bij zit dan gaan ze "raden" wat zo iets moet kosten. Ik ga er vanuit dat wanneer je ze de factuur stuurt ze het bedrag aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-10 08:04

Verzendingen tot 22 euro zijn vrijgesteld van invoertaks en btw.
Verzendingen tot 150 euro zijn vrijgesteld van invoertaks maar niet van btw.
Dus eigenlijk moet jij alleen BTW bijbetalen op de waarde van je verzending in euro - 22 euro (BTW vrijstelling)
Als je verzendingskosten inbegrepen zijn in die 124,99 dan kom je hier ongeveer op uit :

Dus iets van een 115 euro - 22 euro = 19,53 euro

Als de verzending niet inbegrepen is ....
Wat lullig zou zijn is dat je factuur van 124,99 + de verzending net boven de waarde van 150 euro zou uitkomen want ik weet niet juist of de verzendkosten bij de waarde van de verzending worden geteld.

Maar dan nog kunnen ze niet aan dat bedrag geraken tenzij ze er zelf een of ander vreemde invoertaks voor zouden rekenen.

http://fiscus.fgov.be/interfdaNL/nl/citizens/pakket.htm

[ Voor 8% gewijzigd door Fragbeestje op 30-03-2015 17:13 ]

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Heb al documenten gestuurd dat verzending in het bedrag zit zoals DSD aangeeft.

Nu heb al gelezen dat je best betaald anders mogen ze pakket terug sturen en later contact opneemt met ombudsdienst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Mijn vaste gameavondje met vrienden gaat niet door dus ik kan eindelijk een keer aan de Skip school mee doen morgen. Geeft het nog problemen dat ik de vorige 2 sessies niet heb meekregen ? Zal vanavond alvast wat rondes draaien op het voor mij nieuwe circuit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-10 10:40

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Beakzz schreef op maandag 30 maart 2015 @ 17:29:
Mijn vaste gameavondje met vrienden gaat niet door dus ik kan eindelijk een keer aan de Skip school mee doen morgen. Geeft het nog problemen dat ik de vorige 2 sessies niet heb meekregen ? Zal vanavond alvast wat rondes draaien op het voor mij nieuwe circuit ;)
No problem ;)
Vanavond L79 @ Monza combined!
http://www.got-racing.eu/wp/?p=1306

[ Voor 8% gewijzigd door JoepW op 30-03-2015 18:07 ]

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

enige taks dat ik zie is 21% de rest is voor hun eigen zakken te vullen stelletje (start met r en eindigt met ers en je hoort ukk er in :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
Haha start split 2 . Leuk als je weet dat het 12h is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FransJansen
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-07 14:42
Vanavond L79 @ Monza combined!
http://www.got-racing.eu/wp/?p=1306
Eens kijken of we weer van de partij kunnen zijn :)

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

Voor mij een ruime week geen iRacing. Ik vertrek morgen voor 2 dagen training in Frankrijk. Daarna in het paasweekend mag het asfalt van Donington Park aanschouwen. Inmiddels een paar uurtjes met de skippy op Donington gereden dus de layout van de baan ken ik. Eens kijken of me dat nog iets oplevert. Ik zeg tot volgende week.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:56

BM

Moderator Spielerij
Combined? Wow. Vraag me af wat die L79 op de oval doet. Groundeffect kun je met dat gehobbel wel vaarwel zeggen gok ik.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
dabelg schreef op maandag 30 maart 2015 @ 18:12:

[video]
op het rechte stuk 8)7

of beter deze -> d:)b

Ben er vanavond niet bij. Jaarlijkse VVE vergadering :(

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-10 23:07

derx666

mecker ende blaet

[video]
want als je in de verte auto's ziet vliegen moet je volgas geven om ze voorbij te zijn voordat ze neerkomen.... 8)7

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
lol juist race verloren had 10s voorsprong omdat chrome update :(

kreeg geen pedal input meer en ging vol muur in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
Beakzz schreef op maandag 30 maart 2015 @ 14:43:
[...]

Netjes man :) Iets op tegen als ik hem als basis neem en hem wat meer eigen maak ? :o
Nee hoor, ga je gang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn momentje van vandaag toch wel dat ik een tijdje P1 had in de practice :D

http://members.iracing.co...nid=13382307&custid=51254

Nog bedankt Marco, dat je met nog een minuutje te gaan er 0.003 onderdoor ging :p

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2015 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:58

Niet accepteren, laat ze het maar terugsturen naar USA en neem die van mij over ;)

glnk in "iRacing: 2015 Seizoen 1 t/m 4"

[ Voor 7% gewijzigd door glnk op 31-03-2015 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Wat een leuke combi was het toch gisteren. Ik had een hele korte race verwacht voor mezelf, maar het viel mee. Vermakelijke auto die L79, circuit was her en der wel een beetje saai :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
eerste bevindingen van Sam Maxwell over de AF heeft hem gisteren aangekregen.
Ok so I just loaded up the B car at Atlanta with the fixed setup. I ran the wheel config I was messing with in the Truck at Marty. I didn't like it much at Marty but boy is it a pleasure in the B car.

I can feel the back end going as it's going. I can feel the speed scrubbing off as it's loose and throttle it just so because I can feel the slip. I can dirt track it so bad the back tires are smoking and bring it back in like it was nothing.

All those people who said a wheel can't make you faster.... THEY LIED!

This thing is that good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-10 08:43

DutchDevil79

I race, therfore I am

Was een leuke race gister. De combinatie was wel enorm veel vol gas maar door de combinatie met laatste gedeelte waar je wel moest remmen was het wel uitdagend. Zeker ook omdat de setup volledig op snelheid was gemaakt.
Kon een redelijke tijd zetten in de kwalificatie op p5. Jammer alleen geen towtje kunnen pakken en in mijn snelste tijd had ik ook nog last van Michel voor mijn neus.
De start verliep zeer netjes en kon redelijk makkelijk voorin mee doen. Na 2 rondjes hadden Michael, Marco en ik een gaatje naar achter. Vanwege de draft af en toe 2 wijd maar om niet teveel tijd te verliezen sloot ik maar achter aan na tijdje, Jammer alleen dat Michael toen een foutje maakte en Marco los kon komen uit de draft. Op een of andere manier verloor ik toen echter aardig wat op oval gedeelte op Marco. Kon niet meer bij hem komen. Dennis zat echter weer achter mij te puishen om aansluiting bij mij te krijgen. Gelukkig vond ik de snelheid weer terug na een paar rondjes en kon ik het gat met Dennis redelijk gelijk houden (+/- 5 sec.)
Toen hoorde ik Marco vloeken en kon er bij mij een glimlach komen. Hij had hem in 2de chicane verloren en stond langs de baan. Daardoor de eerste plek kunnen overnemen. Dennis probeerde nog wel dichterbij te komen maar maakte ook een fout waardoor ik vrij makkelijk de overwinning kon pakken. _/-\o_

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc

Linc

mzzl

Gisteren na de L79 race toch nog een laatste poging gedaan in de HPD op Mosport.

Starte op P2, maar was gelijk een plaatsje kwijt bij de start. Maar besloten om niet als een bezetene te gaan vechten deze keer en rustig mijn rondjes te doen en geen al te grote risico's nemen in het verkeer.

Redelijk in de buurt gebleven van de 2 koplopers waarvan eentje wel heel aggresief reed. Dus ik ging er eigenlijk wel van uit dat die nog zou crashen. En ja hoor tegen het einde van de race kreeg ik P2 gratis. Sta ik teminste weer op de 1e plek in divisie 2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-10 13:48
Vanavond was er een skip training toch, kan ik aanhaken? Op limerock haal ik amper de 59.9 terwijl ik vroeger 59.0 reed.. ik weet nog dat ik toen veel meer gleed door de bochten voor mn gevoel, maar misschien doe ik met nieuwe physics ofzo toch iets verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
Scr33x0r schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 10:48:
Vanavond was er een skip training toch, kan ik aanhaken? Op limerock haal ik amper de 59.9 terwijl ik vroeger 59.0 reed.. ik weet nog dat ik toen veel meer gleed door de bochten voor mn gevoel, maar misschien doe ik met nieuwe physics ofzo toch iets verkeerd?
Klopt wel hoor, de auto is wat makkelijker en het weer was ook nog grippy.

De "training" kun je gewoon joinen hoor. Is voornamelijk vrij rijden, elkaar helpen met lijnen, rempunten etc en dan een kortte race aan het eind.

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Scr33x0r schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 10:48:
No problem.
Vanaf 20:00 is de server up en hier bereikbaar: http://members.iracing.co.../member/LeagueSessions.do
Hier alle info: http://www.got-racing.eu/wp/?p=879

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:56

BM

Moderator Spielerij
Wie? :)

Maar was leuk. Bij de start vanaf P3 de leiding kunnen pakken, en 1e paar ronden lekker kunnen draften met Marco en Robbert. Helaas uiteindelijk een foutje gemaakt en af moeten haken voor de leiding.

Daarna was ik net als Robbert wat snelheid kwijt, en besloot ik een nieuwe auto te halen. Dat leek goed uit te pakken, maar helaas verloor ik 'm voor de Lesmos en was ik 2 minuten tow-tijd kwijt. Uiteindelijk nog net een top10 te pakken gekregen, maar daar had wel meer in gezeten.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:44

Arfman

Drome!

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc

Linc

mzzl

Haha! Ik ben benieuwd naar de details morgen! :9

[ Voor 12% gewijzigd door Linc op 31-03-2015 13:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
:9~

[video]
Wow :/ zelfs autos die achteraan rijden worden er nog bij betrokken. Maargoed ik denk dat we het allemaal wel eens meemaken, iemand voor je maakt een fout en je denkt nu is mijn kans :|

Zaterdag ochtend bij de NASCAR iRacing Series op Martinsville was het niet veel anders. De meeste mensen denken dat je daar alleen kunt inhalen door een divebomb of een bump and run te doen. In plaats van zorgen voor een goede exit speed zodat je op het rechte stuk ernaast komt te zitten en je er netjes voorbij kan gaan word maar zelde gedaan :/

Ik had tijdens de race dat ik op het rechte stuk bij hem wegrijdt maar vervolgens gaat ie mij wel uitremmen :'( Ook was het regelmatig zo dat ik iemand inhaal en de persoon die eerder achter me lag ook meteen een uitrem actie gaat doen en we weer een caution hebben :F

Racen op Martinsville kan zo leuk zijn, helaas heb ik dat niet zo ervaren.
Door de lage opkomst zaterdag ochtend wel voor het eerst in de top split 8) nog een bullshit blackflag passing under yellow gekregen toen ik de luckydog was en de pit inging en er net iemand de pitstraat uitrijdt...

1080p 60fps
Gaaf! Deze community word dus als waardevol door iRacing gezien. Niet zo gek natuurlijk, ik denk dat meeste mensen van hier dankzij dit topic in aanraking met iRacing zijn gekomen, including myself.
edit:
oh wacht er staat morgen :+

[ Voor 12% gewijzigd door The_FrankO op 31-03-2015 13:28 ]

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
niiiiceeee :D ben benieuwd wie, wat, hoe enzo :D

Ik kan het gras wel testen denk ik :P

[ Voor 29% gewijzigd door themac1983 op 31-03-2015 13:30 ]

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al grappen voor morgen gespot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
tis nu nog geen 1 april he

dus als dat is is het fout :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Verwijderd schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 13:32:
Iemand al grappen voor morgen gespot?
i hate you so much right now -_-

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vekie
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17-09 07:48
even dacht ik dat het echt was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ja, de timing is k@t zei ik al tegen Tony :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estrion
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 04-12-2024
misschien het nieuws een dagje uitstellen ? :)

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
ja dit komt knullig over sorry :ptenzij het echt is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-07 13:27
Interessant, of het nu echt is of een (misplaatste :p) grap.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Een aankondiging van een aankondiging. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo Fanatec heeft even de prijzen verhoogd. CSW base nu 750,- damn... Geld ook alleen voor de EU ivm de lage Euro DAMN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niellie41 schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 14:41:
Een aankondiging van een aankondiging. :P
Met daarin wat aangekondigd wordt.

Ik hoopte eigenlijk op info voor ges s2

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2015 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Verwijderd schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 14:50:
[...]

Met daarin wat aangekondigd wordt.

Ik hoopte eigenlijk op info voor ges s2
Dan moet je nog even wachten, want er is ook nog geen info over NES S2. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
estrion schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 14:16:
misschien het nieuws een dagje uitstellen ? :)
Nee...
Een dagje vervroegen dan maar (voor een deel dan...): http://www.got-racing.eu/wp/?p=1320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoepW schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 16:03:
[...]

Nee...
Een dagje vervroegen dan maar (voor een deel dan...): http://www.got-racing.eu/wp/?p=1320
ohla nieuwe wagens , en handelen qua damage die zij hebben , ik ruik zowaar een wreck fest :P en met de frustratie die in mij zit wil ik echt alles los rijden dat los kan komen 8)7

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2015 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Verwijderd schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 16:12:
[...]

ohla nieuwe wagens , en handelen qua damage die zij hebben , ik ruik zowaar een wreck fest :P en met de frustratie die in mij zit wil ik echt alles los rijden dat los kan komen 8)7
Ook daar ben ik uitstekend geschikt voor. Ik weet van vele auto's beter hoe ze MET schade rijden dan zonder :D

(en ik geloof er nu dus geen flikker meer van btw :P)

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estrion
20 man in street stocks op het centripetal circuit :+

edit:

1 april grap of niet. ik zie in beiden gevallen er wel de humor van in :)

[ Voor 45% gewijzigd door estrion op 31-03-2015 16:30 ]

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
Dit is gewoon een 1 april grap in 3 aktes.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok dan trollen wij toch lekker mee :D

nu nog en goede combi vinden ook maar .... euhmm ik hoop dat er wel geen banden beginnen afvliegen en dan vast komen zitten in hekwerk :o

[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 31-03-2015 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-10 22:39

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Lol ik ben allang tester.

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoepW schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 16:03:
[...]

Nee...
Ik geloof er niks van tot er op 2 april nog steeds blijkt dat het echt is :P hmmm die datum van morgen is te verraderlijk... hehehe Maar zou wel vet zijn. Hopelijk dat ik snel weer een stuur heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkPino
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-10 22:25
Vandaag mijn C licentie gehaald :) Daarna flink veel ge TimeTrail-t om gevoel voor de auto te krijgen. Man wat gaat die pick-up hard vergeleken met zo'n street stock! En de baan van Monza is behoorlijk smal waardoor alles nog sneller lijkt te gaan. Na ruim een uur TT vond ik dat ik wel klaar was voor een race, gewoon rustig aan beginnen dacht ik: ik hoef niet te winnen. Nou helaas! Eerste race kreeg ik voor bocht 1 van lap 8 weinig ruimte en werd ik achterstevoren gezet :(

Race 2 ging een stuk beter! De hele race achter de pacecar aangereden... :(

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Verwijderd schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 16:29:
ok dan trollen wij toch lekker mee :D

nu nog en goede combi vinden ook maar .... euhmm ik hoop dat er wel geen banden beginnen afvliegen en dan vast komen zitten in hekwerk :o
Beter dan een hele auto. :+
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/11193518/iRacing%20pics/GoT-parking.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Zoals gevraagd de replay van mijn "voorrij-rondje" van de de skip: http://1drv.ms/1HhELOi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Thanks voor de leuke Skip school iedereen.

Voor de race helaas geen qualy neer kunnen zetten, maar uiteindelijk toch nog 9e geworden al zal dat meer aan de fouten van de voorliggers hebben gelegen ;) Toch erg tevreden over mijn eerste Skip race ooit en ook voor het eerst een hele race met de DK2 gereden.

Daarna vol goede moed een officiele race gejoined en ik kwam als 3e op de grid (van de laagste split denk ik) Net voor de race kwam ik er nog achter dat ik mnet de standaard setup de qualy had gereden dus snel die van Joep ingeladen (Tnx Joep ;) )

Kon in lap 5 dan ook de 1e plek pakken om vlak erna helaas glashard van de baan gereden te worden. Bij mij werkte niks meer, maar de nummer 2 reed vrolijk verder. Towen en een pit service verder en ik kon nergens meer om strijden. Precies de reden waarom ik sinds kerst niet meer heb gereden, maar als ik weer genoeg moed heb verzameld dan probeer ik het van de week nog wel een keer.

Bij deze de replay. Ik ben zelf van mening dat ik hier niets aan had kunnen veranderen ?

https://www.dropbox.com/s...iu/uitgeschakeld.rpy?dl=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-10 21:05
Je replay is te kort, incident staat er niet op.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
NickThissen schreef op dinsdag 31 maart 2015 @ 23:45:
Je replay is te kort, incident staat er niet op.
Ja kwam er net achter :/ Heb de schaar er voor en er na ingedrukt in mijn ergenis :+ Anyway de replay is nu weg dus helaas. Het kwam er op neer dat hij echt op me stuiterde terwijl ik pas bij het laatste bordje op de brakes ging staan. De 1e bocht waar je terug naar zijn 2 moet zeg maar. Kon na de crash zo goed als niet meer sturen en op een wonderlijke manier hij blijkbaar wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

David Tucker op iRacing forum
DX11 is a full time task right now, but again it is as big or bigger than changing out the sound engine.I expect it sometime this year, but it could take longer than that.. Neither of these are a matter of swapping out some calls, it is about rewriting the architecture to fully take advantage of the new way of doing things. We could hack XAudio2 in to the sim in a month or two, but the benefits would be small and we would not be able to build on the framework to add new sounds.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
Goed, weer op mn monitor aan het racen dus.. direct lime rock halve seconde sneller.. 59.5 nu.. input lag dus :)

Nadat mn nieuwe huis is gekocht dan maar eens kijken naar multi monitor setup :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Na zo'n leuke Iracing avond had ik geen zin om naar bed te gaan met het rotgevoel van de laatste race dus heb ik toch weer de stoute schoenen aangetrokken en met de race van 00:15 meegedaan. Een mooie 3e plek gescoord dus mijn Irating is iig weer ietsje hoger dan waar ik vanavond mee begon :) Nu kan ik met een lekker gevoel mijn bed in stappen.

Naja lichtelijk schuldgevoel omdat ik iemand van de baan heb gereden al weet ik niet 100% zeker of het mijn schuld was, want ik had het gevoel dat ik ruimte liet en hij kwam naar buiten zetten. Maarja kan best zijn dat deze onkundige te weinig ruimte over liet.

Nu een goede replay van dat moment ;)

https://www.dropbox.com/s/jzbz3t26829b002/oops.rpy?dl=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Eindelijk is het officiele persbericht er: http://www.got-racing.eu/wp/?p=1324
Vanmiddag ook op iRacing News geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Jippie, alpha test here I come!

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estrion
iedereen bedankt voor de leuke skip avond.
JoepW schreef op woensdag 01 april 2015 @ 08:53:
hmm.... het klinkt nog steeds dubieus, maar we wachten rustig af :)

verder had ik vanmorgen nog een mailtje in mijn inbox met de melding dat 100$ voor 75$ actie tot 3 april verlengd is

WoT Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
Ja, ik ben zo dom geweest om 3 x 5 tracks ofzo te kopen ipv alles in 1 keer.. en dan ook nog geen credits gekocht.. ff 60$ doei :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Gaat toch veel tijd inzitten in zo'n grap :)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
derx666 schreef op woensdag 01 april 2015 @ 09:23:
[...]

Gaat toch veel tijd inzitten in zo'n grap :)
En jij wil zeggen dat je niet de relatie hiermee ziet:
David Tucker op iRacing forum
DX11 is a full time task right now, but again it is as big or bigger than changing out the sound engine.I expect it sometime this year, but it could take longer than that.. Neither of these are a matter of swapping out some calls, it is about rewriting the architecture to fully take advantage of the new way of doing things. We could hack XAudio2 in to the sim in a month or two, but the benefits would be small and we would not be able to build on the framework to add new sounds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Een goeie grap heeft altijd goeie relaties. Als het echt waar is, dan is de timing gewoon minder handig :)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Scr33x0r schreef op woensdag 01 april 2015 @ 09:14:
Ja, ik ben zo dom geweest om 3 x 5 tracks ofzo te kopen ipv alles in 1 keer.. en dan ook nog geen credits gekocht.. ff 60$ doei :)
Ja en die $ doet iets meer pijn tegenwoordig door de wisselkoers ;)

Tot nu toe heel budget bezig met Iracing, want mij abo eind vorig jaar in laten gaan met de halve prijs actie en de laatste 2x meegedaan met de 75=100 en 20=25 acties. Dat zijn toch lekkere kortingen en ik geef het ook in 1x uit dus dan ook nog eens 20% korting er bij. Niet dat het dan ineens goedkoop is...

Ben nu even tevreden met de content dus van mij mogen ze weer even wachten met acties :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Dit is nou echt wel een 1 april grap:

More info: http://www.iracing.com/mobile/

Hij is wel leuk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
Ik ga straks toch mooi op die grote rode knop klikken, ook al is het maar om "GRAPJE, 1 APRIL!" te zien.

Testen zal er wel niet snel inzitten, stuur is het weer aan het begeven...

[ Voor 27% gewijzigd door ThiJor op 01-04-2015 09:36 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze was bij de duitsers de 1april grap. Hij begon goed maar sloeg ongeloofwaardig door :)
As of today: accident simulation in fully green races.

Hello everybody!

Even though the race directors are happy with the high level of discipline and carefulness among the drivers we are fully aware that completly green races have made several drivers unhappy.
Each of you who knows just a little bit about oval racing knows that cautions are a fundamental part of this sport. Therefore we have put together a solution to make our races more attractive:

From today on the following rules are active:
If there is no caution within 50 laps of a race, an accident will be simulated by the race control.
First off, one of the available race directors will manually throw a caution. Then the affected drivers will be determined.
With a 6-sided dice, the number of affected drivers will be set (Here we restrict ourselves to a maximum of 6 drivers. A Bigone simulation is not in our minds), then two pentagonal Trapezohedron dices (10 sides) will be used to choose the starting number of the individual drivers who are affected. If the diced starting number does not exist, the next higher starting number will be chosen.

If it is not possible for the race director to dice the starting number (dices dropped to the ground or something) the driver with #16 will automatically be chosen.

The determined driver then must perform an extra pit stop to simulate necessary repairs. How long the driver stops is up to himself. We hope you will cooperate in this point.

This method will be tested for the first time this evening in the Class C race at martinsville.

Your racecontrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThiJor schreef op woensdag 01 april 2015 @ 09:36:
Ik ga straks toch mooi op die grote rode knop klikken, ook al is het maar om "GRAPJE, 1 APRIL!" te zien.

Testen zal er wel niet snel inzitten, stuur is het weer aan het begeven...
ik druk mee op die knop ... wie weet komt er dan ook nog ergens een easter egg naar boven in de sim :P ... wegens de drukte en rompslomp bij mij thuis niet heel veel tijd meer gehad om te iracen ...gisteren de V8 op Monza even laten ronken en de ruf cspec op sebrting .... het was fijn om alleszins eens terug op de baan te zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Beakzz schreef op woensdag 01 april 2015 @ 01:16:
Na zo'n leuke Iracing avond had ik geen zin om naar bed te gaan met het rotgevoel van de laatste race dus heb ik toch weer de stoute schoenen aangetrokken en met de race van 00:15 meegedaan. Een mooie 3e plek gescoord dus mijn Irating is iig weer ietsje hoger dan waar ik vanavond mee begon :) Nu kan ik met een lekker gevoel mijn bed in stappen.

Naja lichtelijk schuldgevoel omdat ik iemand van de baan heb gereden al weet ik niet 100% zeker of het mijn schuld was, want ik had het gevoel dat ik ruimte liet en hij kwam naar buiten zetten. Maarja kan best zijn dat deze onkundige te weinig ruimte over liet.

Nu een goede replay van dat moment ;)

https://www.dropbox.com/s/jzbz3t26829b002/oops.rpy?dl=0
Tja, hij zat naast je maar gleed inderdaad naar buiten. Raceincident wat mij betreft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Owh nee, de knop doet het niet bij me... het zit toch niet vol al!? 8)7

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
themac1983 schreef op woensdag 01 april 2015 @ 10:12:
[...]

Owh nee, de knop doet het niet bij me... het zit toch niet vol al!? 8)7
Registratie gaat in overleg met iRacing om ca. 13:00 CEST (7:00 AM EDT) open.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
toch leuk btw. Mensen (lees Americanen) trappen vol in die Iracing Mobile crap, maar hier niemand die Joep gelooft die al maanden werkt aan een alpha groep voor ons.

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mobile app ? welke mobile app :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Laatst online: 18-10 18:16
Deze mobile app.
JoepW schreef op woensdag 01 april 2015 @ 09:33:
Dit is nou echt wel een 1 april grap:
[video]

More info: http://www.iracing.com/mobile/

Hij is wel leuk ;)
Gooi die accurforce maar de deur uit, tijd voor een 6,5" phablet.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk wel dat er veel mobieltjes gaan sneuvelen dan :P (rage quit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Ik wou een Clubsport V2 overnemen van iemand... maar uuhhhmmm....

Iemand een GALAXY TAB4 OVER?

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
themac1983 schreef op woensdag 01 april 2015 @ 11:18:

Heb nog wel een ipad over als je die wilt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Scr33x0r schreef op woensdag 01 april 2015 @ 11:23:
[...]

Heb nog wel een ipad over als je die wilt :)
Nee, die heeft geen FFB.

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
Daar is een oplossing voor natuurlijk :)

http://www.amazon.co.uk/E...ing-through/dp/B003AWFXLG
Kan je via wifi met de ipad en iracing verbinden zodat je FFB in je armen voelt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-10 16:36
IK vond vooral die lachjes tijdens het praten leuk, maar ik trapte er voor geen seconden in.
Joep niemand gelooft je maat ik wel hoor, goed bezig. d:)b

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elni
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:57

elni

Carrot

themac1983 schreef op woensdag 01 april 2015 @ 11:18:

1? Drie stuks bedoel je zeker. 7(8)7 7(8)7 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

elni schreef op woensdag 01 april 2015 @ 12:06:
[...]

1? Drie stuks bedoel je zeker. 7(8)7 7(8)7 7(8)7
ik kan je wel een adres geven waar je die achter kan laten. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
NOT YET!

Sorry, but registration will open around 13:00 CEST!.
Ok.. ondertussen vind ik dat je wel erg veeel werk in een geintje stopt.... zou het dan misschien... toch........?????

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
1 uur op 1 april :P go figure

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Je zoekt er te veel achter.... Om 1 uur onze tijd is Tony op kantoor in Boston (hij is er altijd vroeg) om aan zijn kant de zaakjes te regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Arfman schreef op woensdag 01 april 2015 @ 10:02:
[...]

Tja, hij zat naast je maar gleed inderdaad naar buiten. Raceincident wat mij betreft :)
Top dat je ff de moeite heb genomen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
OMFG, het is gewoon echt!

Net op de knop geklikt, en ik kan een of andere alpha client download. (zit nu op een werk pc dus doe maar niet :P)

Joep: zijn bekende Gotters al pre-aproved ofzo?

[ Voor 15% gewijzigd door themac1983 op 01-04-2015 13:11 ]

I-racing Profile

Pagina: 1 ... 50 ... 122 Laatste

Dit topic is gesloten.