DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel
Ow hier lukte het wel, dat terwijl ik maar 1700IR heb ofzo.. maar wel 5 jaar membership badge.. misschien uitzondering voor bepaalde personen?dabelg schreef op woensdag 01 april 2015 @ 13:11:
[...]
raar ik kon dit niet omdat ik maar 4900 IR had 5000IR + G25 verplicht
Ze moeten gewoon HELE goede en HELE slechte hebben... rara waar wij onder vallenScr33x0r schreef op woensdag 01 april 2015 @ 13:23:
[...]
Ow hier lukte het wel, dat terwijl ik maar 1700IR heb ofzo.. maar wel 5 jaar membership badge.. misschien uitzondering voor bepaalde personen?
Tony en ik houden het bijna niet bij al die aanvragen....
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Al hoewel, hoe wil je anders goed het nieuwe schade model testen? Tony, meer divebombs please!
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Volgens mij doe je dan iets fout....Braintje77 schreef op woensdag 01 april 2015 @ 13:55:
Mooie grap hoor Joep en kornuiten ! Best wel origineel. Ik kan hem wel waarderen. Ben trouwens wel benieuwd hoe vaak die rode knop nou daadwerkelijk is ingedrukt. Ik heb hem in ieder geval alleen al 10x ingedrukt 😶
Ik heb ook nog geen mail van jou gezien.
Verwijderd
Helaas kom ik niet verder dan een kalender met de data van vorig jaar.
Misschien is de grap juist wel dat men doet alsof het een grap is maar in werkelijkheid echt waaar.....Verwijderd schreef op woensdag 01 april 2015 @ 14:05:
Ondanks het 1 april is ook maar op de knop gedrukt met de achterliggende gedachte van stel dat het nu echt waar is.
Helaas kom ik niet verder dan een kalender met de data van vorig jaar.
soort van ingrapcion ofzo
Zijn reactie
TWAT...!
Verwijderd
Zozo, heeft iRacing direct maar meerdere bandenmodellen geintroduceert? Op live hebben we enkel Michelins...dabelg schreef op woensdag 01 april 2015 @ 14:41:
thnx joep om me toch toegang te geven ondanks mijn t500
kan iedereen aanraden de build te spelen speelt soepel nu op CrossfireX
[afbeelding]
Best amusant dat tot het einde toe wordt volgehouden
Dat filmpje van iRacing was ook redelijk om te huilen, alhoewel dat stukje Dave K wel een hoop goed maakt.
Verwijderd
Edit: je had me hoor Joep
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2015 15:09 ]
Beter dan het orgineel! Veto voor!JoepW schreef op woensdag 01 april 2015 @ 14:56:
Dit is trouwens ook groot nieuws.
Tilke Engineering gaat Spa re-shapen!
[afbeelding]
Bron: KLIK
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
http://www.telegraaf.nl/b...p__hier_is_uw_BMW___.html
Leuke weetjes:
- Alles is echt in overleg gegaan met Tony en Kevin. Ik wilde namelijk voorkomen dat ik de goede relatie zou beschadigen.
- Alle teksten zijn ook samen met hun gemaakt.
- Het idee is geboren naar aanleiding van het echte idee om testen mogelijk te maken met grotere groepen. En inderdaad kan iRacing het qua software niet aan zoals we dat hebben beschreven.
- En de slotzin in de boodschap van Tony geeft aan dat iRacing zeker weer aanwezig is op een of ander circuit dit jaar in Europa.
- De slot tekst (onder de 1 april kalender) is overigens echt van Tony
Leuk laatste weetje is dat het toch erg opvallend veel mensen nog ff snel zich hebben geregistreerd op de website
- Een centrale plek waar we (Joep) mensen door verwijzen naar iRacing om de alpha client te krijgen en NDAs te regelen etc.
- Op vaste tijden wat hosten in de alpha omgeving.
Ik snap ook heus wel dat ze dat niet zomaar willen, maar dat het niet mogelijk is geloof ik niet.
Het lijkt me ook een goeie kans voor hun om een community (niet perse ons) als alpha tester aan te stellen. Dan krijg je volgens mij veel betere tests dan een aantal mensen uitkiezen en op vaste tijden wat random racejes rijden. Met een community kun je gewoon een "toernooi" organizeren waar we verder heel serieus mee om kunnen gaan. De mensen die mee doen kunnen dan gewoon lekker racen zoals normaal (in ieder geval zover dat mogelijk is met bugs) en een aantal 'admins' kunnen dan na elke race gewoon samen vatten wat er mis ging en feedback geven.
Misschien doen ze dit al, maar zo niet dan zie ik het als een gemiste kans om het zo snel af te wimpelen met "de software kan het niet". Maar er zal vast meer achter zitten
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Ze nemen mijn voorstellen nogal letterlijk merk ik de laatste tijd. Dus ik ga rephrasen..
Ik blijf zeker onze diensten aanbieden.
Eerste race die ik reed verbaasde ik mijzelf door vanaf P5 te mogen starten en als 2de aan de finish te komen. (Nu bleek achteraf de SOF niet erg hoog te liggen maar ach
Tweede race in kwalificatie weer voor mijn doen verrassend ver voorin te vinden (P6), helaas bij Turn 1 raakte twee coureurs voor mij elkaar waardoor ik van schrik iets te hard op de rem trapte en de kont verloor. Daarop duikte vol gas iemand op mijn voorwiel ophanging, alles krom wat recht zou moeten zijn. Nog geprobeerd op eigen kracht terug te komen naar de pits dit zorgde echter voor 2 off tracks dus toch maar Tow gedaan. Toen ik weer op de baan kwam zat ik op een rondje achter nummer 3, die kon ik goed volgen en gat achter mij werd langzaam maar zeker groter.
Mooi resultaat had er zeker in gezeten. Volgende keer beter
Die quote van Kimi rechtsonderJoepW schreef op woensdag 01 april 2015 @ 14:56:
Dit is trouwens ook groot nieuws.
Tilke Engineering gaat Spa re-shapen!
[afbeelding]
Bron: KLIK

Verwijderd
Kort voor het einde was ik de wagen nog bijna kwijt en had 't hele rechte stuk nodig om de wagen op te vangen waardoor ik de aansluiting met de leider nog verloor.
Vond zelf de omschrijving bij Niki Lauda ook leuk, volgens mij is hij nog steeds iets meer dan alleen een fan...
Deze post was ook nog deel van de 1 april grap.JoepW schreef op woensdag 01 april 2015 @ 20:50:
Heren ik wil jullie van harte bedanken voor de leuke reactie op de 1 april grap.
Leuke weetjes:@Marco: Inderdaad kostte de voorbereiding me veel meer tijd dan gedacht.
- Alles is echt in overleg gegaan met Tony en Kevin. Ik wilde namelijk voorkomen dat ik de goede relatie zou beschadigen.
- Alle teksten zijn ook samen met hun gemaakt.
- Het idee is geboren naar aanleiding van het echte idee om testen mogelijk te maken met grotere groepen. En inderdaad kan iRacing het qua software niet aan zoals we dat hebben beschreven.
- En de slotzin in de boodschap van Tony geeft aan dat iRacing zeker weer aanwezig is op een of ander circuit dit jaar in Europa.
- De slot tekst (onder de 1 april kalender) is overigens echt van Tony
Leuk laatste weetje is dat het toch erg opvallend veel mensen nog ff snel zich hebben geregistreerd op de website
Enkel dat alles in overleg is gegaan is 100% waar en dat alle teksten zijn 'gecontroleerd' door Tony.
Ik ga wel door deze grap overleggen of wij toch niet iets kunnen betekenen qua massive testing
Verwijderd
Leuk, maar dit postte je alsnog op 1 april... Wat is nu het échte verhaal??JoepW schreef op woensdag 01 april 2015 @ 23:22:
[...]
Deze post was ook nog deel van de 1 april grap.
Enkel dat alles in overleg is gegaan is 100% waar en dat alle teksten zijn 'gecontroleerd' door Tony.
Ik ga wel door deze grap overleggen of wij toch niet iets kunnen betekenen qua massive testing
Ik wilde naar bed en kon niet zoals op onze site een post automatisch klaar zetten.
Ik vond hem erg leuk en ook al weet je dat het onzin is, TOCH maar even klikken en kijken, want....w hat if...JoepW schreef op woensdag 01 april 2015 @ 23:22:
[...]
Deze post was ook nog deel van de 1 april grap.
Ook denk ik trouwens inderdaad dat we als groep toch dingen zouden kunnen testen die andere alpha testers gewoon overslaan. (als men wil natuurlijk)
Geef ons Monza voor 1 dag, en wij hadden die shortcuts en delta issues gelijk gevonden. Geef ons het nieuwe suspension model, en binnen een uurtje hadden we door dat ride heights/ SSO nergens op sloegen.
Wel zouden we dan eigenlijk 1 SPOC moeten hebben (joep
Maarja, ik denk dat 90% van de actieve Iracers hetzelfde denkt
Meteen de Skip aangeschaft samen met de huidige baan plus de volgende baan. Ben benieuwd!
Verwijderd
Als je zin hebt kom dan straks op teamspeak dan gaan we ff rondjes doen op Philip Island. Ik zit alweer op 1.47.9DarkPino schreef op donderdag 02 april 2015 @ 17:10:
Ik heb vandaag mijn D licentie gehaal voor circuit races (C licentie voor ovals heb ik al).
Meteen de Skip aangeschaft samen met de huidige baan plus de volgende baan. Ben benieuwd!
Ik voelde eerst de 1 april grap hangen, op mijn werk even op mijn mobiel het topic gecheckt en al positieve reacties! Ik dacht echt dat je het voor elkaar had na een pagina vol met enthousiaste mensen...
Top man!
Verwijderd
[...]
Als je zin hebt kom dan straks op teamspeak dan gaan we ff rondjes doen op Philip Island. Ik zit alweer op 1.47.9
[/quote
Zie je bericht nu pas, sorry. Ben je er morgen?
In de TS (KLIK) staat een code die je in je handtekening hier op het forum kan zetten. Dan kunnen we als mede-iRacers door daar op te klikken direct naar je profiel in iRacing gaanDarkPino schreef op donderdag 02 april 2015 @ 21:59:
Hahaik heet Martijn Joon op iracing. Kan je me toevoegen dan zie ik je morgen wel
Wel zo handig.
Sebring is 10x leuker in de nacht

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Cube Nuroad Race (2022)
Gelukt! ThanksJoepW schreef op donderdag 02 april 2015 @ 23:08:
[...]
In de TS (KLIK) staat een code die je in je handtekening hier op het forum kan zetten. Dan kunnen we als mede-iRacers door daar op te klikken direct naar je profiel in iRacing gaan
Wel zo handig.
Edit: ik vind het een lastige baan! Dat Phillip Island Circuit
[ Voor 7% gewijzigd door DarkPino op 03-04-2015 11:58 ]
de starttijden van de BlancPain endurance series zijn aangepast op verzoek van de community.
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3305372.page
Starttijden zijn nu 19:00GMT op zaterdag en 14:00GMT op zondag.
Dus kan ik de races van zaterdag gewoon meepakken
Vond ik ook, maar het avondje Skip school heeft me erg geholpen afgelopen dinsdag. Vind het nu al jammer dat ik meestal niet kan op dinsdag, want je leert een baan veel sneller als iemand even de juiste lijnen en schakelmomenten laat zien.DarkPino schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 09:47:
[...]
Gelukt! Thanks
Edit: ik vind het een lastige baan! Dat Phillip Island Circuit
Ook van de setup van Joep heb ik al heel de week lol. Moet er nog eens induiken, want ik heb echt 0 kennis van setups maken en die boekwerken er over nodigen niet echt uit
Cube Nuroad Race (2022)
Het is eerlijk gezegd gewoon mijn verkeerde instellingDarkPino schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 12:46:
Heb je op het forum de quick guide gezien?
Dus niet gek dat ik dan ergens vast loop
Dat klinkt me als muziek in de oren. Dan kan ik me voorlopig focussen op het leren van de tracks.derx666 schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 12:48:
Nou die setup voor de Skip hoef je het hele seizoen niks aan te doen. Misschien een keer iets minder ARB zetten (voor een track zonder echte highspeed bochten, en veel lowspeed gedoe), maar dat is echt een uitzondering.
Verwijderd
Gewoon met zo ongeveer de 'standaard' setup:Verwijderd schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 13:35:
Naast het tweaken van ARB kan je ook met de banden een hoop doen. Ik weet niet hoe de setup van Joep is kwa bandendruk maar afhankelijk van de baan wil ik nog wel eens voor 21psi-20psi of 20-21 psi gaan. Hiermee kan ik de balans van de auto aanpassen. Iets meer onderstuur, of juist iets meer overstuur. De banden gaan toch niet kapot binnen 10-20 ronden. En sturen doe je met je gaspedaal

Verwijderd
Mag ik een ieder ook op het kanaal van Edward Ricci wijzen die elke week voor een prachtige lap guide zorgt?
YouTube: ERSimRacing
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=gKkJFHEeFfE]
Bijvoorbeeld deze to the point, tekst lezen en goed kijken naar het filmpje.
http://members.iracing.co.../150/2471863.page#8849786
En de dinsdagavond uitleg van Joep Willemsen en andere Got leden steek ik veel van op.
Verwijderd schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 13:45:
Dan zou ik toch de achter banden druk naar 131 kPa zetten. Daar word de achterkant iets stabieler van want zachter dus meer grip. Maar dat is mijn ervaring in de skip. Ik zal vanaf de komende skipschool er ook bij zijn om kennis over te dragen en verder ben ik bijna dagelijks wel met de Skip bezig dus spreek me maar aan als je problemen ondervind.
Mag ik een ieder ook op het kanaal van Edward Ricci wijzen die elke week voor een prachtige lap guide zorgt?
YouTube: ERSimRacing
Laptime moet je niet op letten aangezien dit in 2013 was, en waarschijnlijk met ander weer, maar de techniek en lijnen zijn gewoon hetzelfde.
Cube Nuroad Race (2022)
het helpt mij enorm en ik zie vaak dingen al ruim van te voren aankomen.
Uiteraard, er blijven idioten
Op pole gekwalificeerd, super weg en de leiding nooit meer uit handen gegeven
Mijn snelste laptime is op dit moment 1:48.469 en er zit nog meer in
[ Voor 3% gewijzigd door DarkPino op 03-04-2015 22:08 ]

Wat Passy zegt is wel waar. Op een gegeven moment zie je dat soort dingen wel een beetje aankomen en ga je aan de kant voor dat soort snuiters (althans ik wel) maar het blijft waardeloos...
Klopt, ik kijk het altijd even terug en als ik eerlijk ben is het vaak risico afweging, of er proberen snel langs te komen zonder tijd verlies of op de rem stappen en het incident voor je laten gebeuren en zonder kleerscheuren door rijden maar wel met paar seconden tijd verlies.-PassY- schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 21:20:
kijk toch altijd de replay even na of jezelf iets had kunnen doen om het te ontwijken. Na een tijdje zie je de ongelukken aankomen, of hoef je niet echt meer na te denken en ontwijk je ongelukken "automatisch"
het helpt mij enorm en ik zie vaak dingen al ruim van te voren aankomen.
Uiteraard, er blijven idioten
Wellicht moet ik toch wat minder gretig zijn en het tijd verlies maar nemen.
Verwijderd
Balen, heb je daar een replay van, ben eerlijk gezegd wel benieuwd of dat gedrag op enige manier te spotten was, of gewoon domme pech.Scr33x0r schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 22:46:
Had vannochtend zon gast, ik lig netjes 1e, 3-4 sec los van 2.. komt een gast de pits uit en gaat zo de ideale lijn opdoei race...
Wat andere ook al schreven vaak kun je het wel zien aankomen en kun je zelf de keuze maken "haal ik m'n gelijk, of geef ik die seconden op." in plaats van enkel het slacht offer te worden.
Ik rij nu in Iracing met de Oculus en dat geeft een beter beeld wat er naast me gebeurt, maar anticiperen op een aanval van achteren is een stuk lastiger door de lage resoluties in de kleine spiegels, Best jammer dat de virtual mirror niet werkt dan. Dat heeft me toch al een paar races gekost denk ik.
[ Voor 5% gewijzigd door Beakzz op 04-04-2015 14:01 ]
vorige week geen race kunnen rijden met de F1 door het werk dus nu deze week revange genomen.
In de qualify eindelijk mijn eerste 1:16 neergezet, was een 16,9 maar kon hem nog aanscherpen tot 16.8
Toch goed voor p11 in de topsplit.
Helaas de start wel gelijk verprutst en wat plekken naar achter gevallen en iets te voorzichtig zijn de eerste
paar ronden waar ze toch veel risico nemen om je in te halen. Toen toch wel in me ritme kunnen komen en strakke tijden kunnen rijden tot ik vast zat achter me voorganger. Helaas stomme zet van mij door achter hem aan de pits in te rijden terwijl ik nog fuel had voor een extra ronden. Gelukkig kwamen we samen de pit uit en kon ik hem gelijk voorbij die ronde en ben ik langzaam aan weggereden en uiteindelijk gefinished op p8

factuur van douane gehad 35 euro voor formaliteits kosten en nogeens 11 euro voor doaune kosten !!!!
maarja de box mag er zijn

net resultaat Deni

[ Voor 5% gewijzigd door dabelg op 04-04-2015 16:02 ]
En tof Scr33x0r! Ik doe zo nog een race
http://www.z1simwheel.com/m/index.cfm
Mijn snelste tijd is inmiddels 1.47.9. Alleen een verschrikkelijke race gehad
ik heb zojuist een nieuwe t300 rs aangesloten en correct geinstaleerd en aangesloten.
nu start mijn pc met ssd zosnel op dat ie geen tijd heeft om zichzelf recht te draaien en dan flipt ie elke keer.
dus stop ik de usb pas na de opstart erin en dan reageert ie goed.
nog een probleem: ik vind m stroef en zwaar draaien en zelfs beetje meer weerstand hier en daar.
ik heb de juiste driver instellingen. en zelfs via wheelcheck linear force check krijg ik pas actie in de stuur bij 2500. dus 25% in iracing.... hoort niet ofwel?? ook het rijden mist veel output in de hand.. ook als ik kijk naar de force saturation dan zie ik allerlei input maar ik voel niks en de force feedback staat op 12-14 ongeveer anders is ie in de bochten meteen saturated...
heeft iemand een idee? mvg Eelco
lilliput HDMI touch screenDarkPino schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 17:06:
Grappig, wat voor scherm gebruik je daarvoor?
Mijn snelste tijd is inmiddels 1.47.9. Alleen een verschrikkelijke race gehad
http://www.lilliputdirect.com/index.php?route=common/home
(maar omdat ze nu server functie hebben kan je ook tablet gebruiken)
[ Voor 9% gewijzigd door dabelg op 04-04-2015 17:26 ]
Wat bedoel je met flippen ? Dat hij eindeloos heen er weer gaat ? Zelf heb ik ook een vrij nieuwe pc met SSD en als ik het stuur iets naar links hou dan lukt het wel, maar anders blijft hij idd gaan.
Netjes hoor!TuxieDeni schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 15:39:
woooohooooooooooooooo,
vorige week geen race kunnen rijden met de F1 door het werk dus nu deze week revange genomen.
In de qualify eindelijk mijn eerste 1:16 neergezet, was een 16,9 maar kon hem nog aanscherpen tot 16.8
Toch goed voor p11 in de topsplit.
Helaas de start wel gelijk verprutst en wat plekken naar achter gevallen en iets te voorzichtig zijn de eerste
paar ronden waar ze toch veel risico nemen om je in te halen. Toen toch wel in me ritme kunnen komen en strakke tijden kunnen rijden tot ik vast zat achter me voorganger. Helaas stomme zet van mij door achter hem aan de pits in te rijden terwijl ik nog fuel had voor een extra ronden. Gelukkig kwamen we samen de pit uit en kon ik hem gelijk voorbij die ronde en ben ik langzaam aan weggereden en uiteindelijk gefinished op p8
![]()
![]()
Heb gister een (matige) race meegepakt. Zo nog wat oefenen en dan misschien die van 20:00 meepakken. Kom alleen totaal niet op snelheid. In Q trim zou ik een 17.9 moeten kunnen rijden, maar meestal word dat 18 laag. In de race kom ik niet onder de 1:19. Volgens mij verlies ik het gros van de tijd bij het uitaccelereren, maar ergens mis ik de 'trigger' om net die ene tiende eerder op het gas te gaan.
Xbox
alleen wat me opvalt als ik een practice wil joinen, zie ik maar 1 server..
normaal moet je toch wel een stukje of 4/5 servers zien welke je kan joinen..
heb is zo in chrome en IE.. is dit nieuw ofzo..?
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Bekende bug. iRacing weet het ook. Een work-around weet ik zo niet.Nickrsd schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 19:24:
....alleen wat me opvalt als ik een practice wil joinen, zie ik maar 1 server..
normaal moet je toch wel een stukje of 4/5 servers zien welke je kan joinen..
heb is zo in chrome en IE.. is dit nieuw ofzo..?
All-Round nerd | iRacing Profiel
Race Now panel gebruiken in de site header. Ik heb nog nooit wat anders gebruikt om sessies te joinen eigenlijkJoepW schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 19:37:
[...]
Bekende bug. iRacing weet het ook. Een work-around weet ik zo niet.

Ook hier even mijn dank aan Deni, kwartiertje voor de race een setup van 'm gehad, die echt heel, heel veel beter/sneller was dan ik hiervoor had
Xbox
Nice!w4rguy schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 20:42:
Tijd voor de Blancpain Endurance series! Om 21.00 op Suzuka, eerste teamrace voor Simon, Andy en ikzelf. Zijn als rookies 1 tot 2 maanden geleden begonnen en aan het voorbereiden op de 24h van spa in augustus. Even lekker knallen. Hopen dat we finishen!
Hoe hebben jullie dat gedaan? Bekende in RL? Of ontmoet via iRacing?
Succes in ieder geval en ik ben jaloers op jullie
Daar doen we het voor tochBM schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 21:15:
[...]
Race Now panel gebruiken in de site header. Ik heb nog nooit wat anders gebruikt om sessies te joinen eigenlijk
Ook hier even mijn dank aan Deni, kwartiertje voor de race een setup van 'm gehad, die echt heel, heel veel beter/sneller was dan ik hiervoor hadIn Q m'n PB verbeterd met ruim 2 tiende, en in de race constant 19 laag 18 hoog kunnen rijden, waar dat voorheen bijna een seconde trager was. Top
Via GoT elkaar gevonden.DarkPino schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 21:48:
[...]
Nice!
Hoe hebben jullie dat gedaan? Bekende in RL? Of ontmoet via iRacing?
Succes in ieder geval en ik ben jaloers op jullie
En helaas, mocht het niet zo zijn. In de eerste stint spinden een aantal auto's waar we niet omheen konden. 5 minuten voor het einde van de eerste stint plofte de motor. We hadden nog een quick repair dus die snel gebruikt. Tweede stint ben ik gaan rijden en heb ik het verprutst. 1x van achter geraakt door een andere auto, (4 inc), 2x gespind (ook weer 4 inc) en een off-track. Wij dachten dat de inc-limiet was verwijderd maar dat was hij dus niet. Anderhalf uur in de race kregen we dus een DQ...
Zuur, rot en klote...
All-Round nerd | iRacing Profiel
Dit topic is gesloten.