iRacing: 2015 Seizoen 1 t/m 4 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 52 ... 122 Laatste
Acties:
  • 313.836 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dat was heel jammer, ze hadden gezegd dat de inc limit ineffective was... Ik zou de laatste stint rijden maar dat is er helaas niet van gekomen! :P Maar was in ieder geval mooi samengewerkt, VOlgende keer beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkPino
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 05-10 22:25
Ah dat is jammer zeg, zat al via twitch te kijken maar weet ook niet hoe jullie team heet.

Wel heel tof dat jullie dat doen, dat is mijn doel uiteindelijk ook. Endurance races rijden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andy2125
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19-10 17:27
Heel spijtig inderdaad. We pakken al schade (en dus ook 4x) omdat een auto nadat hij van de baan gaat doodleuk midden in het pak er terug opkomt, en nog eens slipt ook. En dat in ronde 2. Ik denk dat hij daar makkelijk 2 - 3 wagens aantikt! Ons maar lichtjes, maar diegene die achter ons kwam vond remmen niet nodig...

In principe moeten we natuurlijk zo weinig mogelijk incs proberen te pakken. Maar als ze zeggen dat er geen limiet is, ga je toch anders rijden dan dat je weet dat je op 3 uur maar 17x mag hebben. Vooral spijtig voor Escue die nu geen enkele meter heeft kunnen rijden :(. Ah, volgende keer beter :).
DarkPino schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 23:20:
Ah dat is jammer zeg, zat al via twitch te kijken maar weet ook niet hoe jullie team heet.

Wel heel tof dat jullie dat doen, dat is mijn doel uiteindelijk ook. Endurance races rijden.
Uiteindelijk willen we begin augustus de 24h van spa rijden. We zijn voorlopig met drie maar kunnen eigenlijk nog wel een 4de man gebruiken ;).

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19:31

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

ga langzamerhand iracing weer oppakken :) veel te leuk.. ben nu met de cadilac op limerockpark bezig.. leuke combo

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:58

Prachtig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
Verwijderd schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 13:35:
Naast het tweaken van ARB kan je ook met de banden een hoop doen. Ik weet niet hoe de setup van Joep is kwa bandendruk maar afhankelijk van de baan wil ik nog wel eens voor 21psi-20psi of 20-21 psi gaan. Hiermee kan ik de balans van de auto aanpassen. Iets meer onderstuur, of juist iets meer overstuur. De banden gaan toch niet kapot binnen 10-20 ronden. En sturen doe je met je gaspedaal
Probeer niet te veel te fixen met een setup maar maak gewoon maximaal gebruik van de banden en pas je rijstijl aan op de auto. Daar gaat het uiteindelijk om. Door de spring perch voor te veranderen verandert de camber van de voorwielen mee. De anti-rollbar achter bepaald hoeveel je auto helt in de bocht en dat heeft weer invloed op de effectieve camber van de wielen achter. Afhankelijk van het circuit wil je die stijver/zachter zetten zodat je de band optimaal benut. That's all. Geen magic waardoor de auto ineens 2x zo snel de bocht door gaat. Uiteraard is het bij veel auto's wel zo dat de baseline ver van optimaal is en dat elke setting nader bekeken moet worden maar de skip barber is echt basic :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkPino
Andy2125 schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 23:30:
Heel spijtig inderdaad. We pakken al schade (en dus ook 4x) omdat een auto nadat hij van de baan gaat doodleuk midden in het pak er terug opkomt, en nog eens slipt ook. En dat in ronde 2. Ik denk dat hij daar makkelijk 2 - 3 wagens aantikt! Ons maar lichtjes, maar diegene die achter ons kwam vond remmen niet nodig...

In principe moeten we natuurlijk zo weinig mogelijk incs proberen te pakken. Maar als ze zeggen dat er geen limiet is, ga je toch anders rijden dan dat je weet dat je op 3 uur maar 17x mag hebben. Vooral spijtig voor Escue die nu geen enkele meter heeft kunnen rijden :(. Ah, volgende keer beter :).

[...]

Uiteindelijk willen we begin augustus de 24h van spa rijden. We zijn voorlopig met drie maar kunnen eigenlijk nog wel een 4de man gebruiken ;).
Ik heb inmiddels contact met je maat :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-09 14:58
Zojuist mijn C licentie gehaald, ik ben nog relatief nieuw tot het hele iRacing gebeuren. Maar het geeft echt een voldoening om je steeds meer progressie te zien maken. Zeker op Philip Island in de skip is het van 1.50 laag naar 1.48.1 gegaan en in races 1.47 kunnen rijden nu kan ik redelijk meekomen met de wat snellere rijders.

Je krijgt echt steeds meer gevoel voor die wagen, zeker in het begin had ik erg de neiging in snelle bochten teveel in te sturen waardoor ik veel onderstuur creëerde. Ik probeer nu zo soepel mogelijk te sturen in een bocht, als ik voel dat de voorkant gaat glijden dit te corrigeren door stuur weer iets terug te draaien. En bij uitkomen van bochten zo wijd mogelijk uitkomen zodat er zo min mogelijk frictie is op de voorbanden wat snelheid kost.

Ik mag nu Star Mazda gaan rijden, maar ik ga het seizoen skippy sowieso afmaken en in de toekomst ook mee blijven rijden. Het is echt een heerlijke auto.

PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-01 21:07
Absoluut kan jou voortaan gewoon zo noemen! d:)b

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkPino
Net op het rechte stuk nog net nummer twee voorbij en daardoor tweede worden met .06 seconde verschil... Leuk! :D

[ Voor 10% gewijzigd door DarkPino op 05-04-2015 14:18 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
P2 met een ruf cup race :) Leuk gevecht, tot ik in ronde 4 half spin bij het uitkomen van T10 en het podium toen wel vast stond.

Kreeg dat hok met moeite van de lijn. Klein tikje in T1 waardoor ik de hele race wat onbalans had op lage snelheid en power on, maar al met al een geslaagd uitstapje :D

Indy road is echt .... RAtalanta is niet leuk, maar te doen. Maar indy road in de juiste richting ... wat een K-baan :+ Volgende week weer lekker in de WSCS ... IMSA rijden :p

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gruwel84
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20-08 16:46
Hallo allemaal, tijdje niet op het forum gepost, wel actief geweest in iracing. voornamelijk officiele series. Ik wil even vragen of dit een protest is?
Rijd(st)er is betrokken bij een incident en wil mij dan te snel naar mijn mening weer inhalen, nogal gevaarlijk. Ik hou gewoon mijn lijn, omdat ik voor lig.

https://youtu.be/Ky03qnanhpQ

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Gruwel84 schreef op maandag 06 april 2015 @ 01:09:
Hallo allemaal, tijdje niet op het forum gepost, wel actief geweest in iracing. voornamelijk officiele series. Ik wil even vragen of dit een protest is?
Rijd(st)er is betrokken bij een incident en wil mij dan te snel naar mijn mening weer inhalen, nogal gevaarlijk. Ik hou gewoon mijn lijn, omdat ik voor lig.

Een beetje van beiden denk ik.

Je ligt inderdaad voor. Dat geeft jou je recht om je lijn te vervolgen. Als de auto vervolgens langszij is niet meer. Dan dien je (in dit geval) links te houden. Het is alleen lastig in te schatten of je nog meer ruimte had aan de linker kant van de baan. Als je die ruimte had, zou je hem moeten gebruiken. Als je die ruimte niet had heeft zij je te ver van de baan af geduwd en had je 2 keuzes. Of van de baan af gaan, of contact met haar maken. Vanuit deze camerapositie is het lastig te zien vind ik omdat de camera precies wisselt bij het contact.

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gruwel84
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20-08 16:46
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Het is ten alle tijden de verantwoording van degene die inhaalt om een 'pass' goed te laten verlopen. Eerder komt ze via het gras rechts van me, daar zet ik mijn vraagtekens bij. Ik geef eigenlijk genoeg ruimte, en had indd mss beter kunnen liften, dat denk ik nu steeds meer, maar op het moment zelf denk je; "ik laat jou leven, doe je dat ook bij mij?". Ik heb het idee dat zij door haar snelheid vanzelf meer naar buiten komt, waardoor ik niet eens een kant meer op kan. Ga er denk ik geen protest van maken, is zuur, maar deze dingen gebeuren.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkPino
Persoonlijk probeer ik toch verstandig te blijven in dit soort situaties. Einde van het verhaal is dat jullie nu beide de baan af gegaan zijn terwijl als je van je gas af gegaan was dat niet het geval was geweest. Zeker met dit soort figuren probeer ik zelf een fout te 'forceren' als ik achter zo iemand zit. Dit soort figuren kan je prima zelf de baan af laten schuiven door op hun kont te blijven zitten en soms even er naast te kruipen waardoor hun spotter 'aan slaat'.
Maar goed dat is mijn manier...

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06:06

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Gruwel84 schreef op maandag 06 april 2015 @ 01:09:

Het is niet opzettelijk. Ik vind een race incident. Maar netjes is het niet.
Vanavond een 100% base content race in ons Monday Tournament:
Afbeeldingslocatie: http://www.got-racing.eu/wp/wp-content/uploads/15-2-MT-04.png

[ Voor 12% gewijzigd door JoepW op 06-04-2015 09:05 ]

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18-10 16:36
Gisteren met Arno een leuke BP Endurance race gehad in de topsplit.
Uiteindelijk een P19 gehaald, terwijl we van P41 kwamen van de 51 teams.

Leuke en eerlijke gevechten gehad en werd voor me gevoel door de meeste erg volwassen gereden, hierdoor P2 in Division 3 gepakt.

Hopelijk worden de volgende races net zo leuk, Bas zat ook in onze split en werd P6. (gefeliciteerd nogmaals)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18-10 23:07

derx666

mecker ende blaet

brrr summit point..

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:27

backupdevice

No Risk , Full Push

Die 50% fuel. Houdt dat een pitstop in?

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
backupdevice schreef op maandag 06 april 2015 @ 11:34:
Die 50% fuel. Houdt dat een pitstop in?
Nee, dat is een fout. Zou niet weten waarom we een pitsstop doen en 2 heats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo iedereen , zou er iemand mij kunnen helpen met de setup van mijn computer ..
heb een nieuwe pc gekocht met 3 schermen ..
maar het lukt mij niet om van 3 schermen 1 te maken .
dit is de setup van mijn computer en de schermen .
PC
- INTEL Core i7-4790K 4 cores / 8 threads
- 16 GB DDR3-1600 RAM
- 250 GB SSD EVO 850 Samsung
- ASUS Z97-PRO Mainboard (WIFI AC, 4 DIMM, GbE, Thunderbold, Bluetooth)
- DVD-Writer + Card Reader
- ANTEC Full Tower Three Hundred
- ANTEC HCG 750 Watt Power Supply
- Windows 8.1 64-bit NL

SCHERMEN
3 x Acer 27 L Predator XB270HAbprz G-Sync

volgens een filmpje op you tube moet ik surround configuratie (bezel) wijzigen , maar ik kan hier niet op klikken ...

de schermen zijn aangesloten via displayport
1displayport in de kaart(gtx 970 ) en dan via een splitter van CLUB waar de 3 schermen inkomen (ook displayport)

dank u op voorhand .

grtzzz michael

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
Ik denk dat jij een actieve adapter kabel mist. Bij mijn gtx660 heb ik 1 actieve displayport en dan 1 dvi en 1 op hdmi aangesloten

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkPino
Ik gebruik zelf oudere drivers omdat Ik het anders ook niet aan de gang krijg. Is wel een 660TI. Ik gebruik de 320 drivers geloof ik

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkPino schreef op maandag 06 april 2015 @ 13:27:
Ik gebruik zelf oudere drivers omdat Ik het anders ook niet aan de gang krijg. Is wel een 660TI. Ik gebruik de 320 drivers geloof ik
dus als ik het goed voorheb is mijn set up niet goed ?
ik ken er namelijk niks van ... wil gewoon rijden met 3 schermen en in de winkel zeiden ze mij dat het hier mee perfect ging !!

dank u voor de reactie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TuxieDeni schreef op maandag 06 april 2015 @ 13:27:
Ik denk dat jij een actieve adapter kabel mist. Bij mijn gtx660 heb ik 1 actieve displayport en dan 1 dvi en 1 op hdmi aangesloten
actieve adaptor kabel ?

alles is aangesloten op de display port ik heb ook alleen maar een display port kabel bijgekregen bij de schermen .

ik heb juist een splitter van club gekocht zodat ze allemaal op displayport staan ..

de schermen werken allemaal , maar kan niet van 3, 1 maken ..

ik heb ook 1dp 1hdmi en 1dvi poort op de gtx 970 , maar de schermen hebben geen dvi , enkel hdmi en dp dus kan ze niet afzonderlijk aansluioten op de gtx

dank u voor de reactie

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2015 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
Nvidia support die mst display hubs niet dat is enkel AMD dus als dat er tussen zit dumpen bij nvidia moet je schermen direct in kaart steken.

Trouwens Bas toppie he p6. Baal nog altijd dat uren veranderd waren

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dabelg schreef op maandag 06 april 2015 @ 14:00:
Nvidia support die mst display hubs niet dat is enkel AMD dus als dat er tussen zit dumpen bij nvidia moet je schermen direct in kaart steken.

eoi effe chinees nu :-) mst display hubs ?
als ik het goed begrijp de plintter weg doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dabelg schreef op maandag 06 april 2015 @ 14:00:

oke , maar ik heb maar 1 displayport ingang op de gtx 970 en mijn 3 schermen hebben enkel dp uitgang ..

dus zit ik met 3 uitgangen en heb maar 1 ingang .

grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Hardwareadvies hoort eigenlijk een paar subfora verderop, maar ik verwacht toch minimaal dat je een beetje let op de dubbelposts. (edit je reactie als je zelf de laatste bent die gereageerd heeft, dat staat niet voor niks in beeld)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BM schreef op maandag 06 april 2015 @ 14:33:
Hardwareadvies hoort eigenlijk een paar subfora verderop, maar ik verwacht toch minimaal dat je een beetje let op de dubbelposts. (edit je reactie als je zelf de laatste bent die gereageerd heeft, dat staat niet voor niks in beeld)
oke sorry , ik kan namelijk niveel van computers en forums .. zal er proberen op te letten .

dank u en nogmaals sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

JoepW schreef op maandag 06 april 2015 @ 12:15:
[...]

Nee, dat is een fout. Zou niet weten waarom we een pitsstop doen en 2 heats.
Thx

Zie jullie vanavond. (Ole...eindelijk weer een paar uurtjes tijd.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-07 13:27
Woensdag onderhoud, 14:00-16:00UTC ofte 16:00-18:00 lokale tijd.

Sim and web updates.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
quote: Tony Gardner
Sorry about setting this at 17 incident points for endurance series. It was an oversight on our part. It has now been corrected to put at 30 incident points.
;)
Bron: http://members.iracing.co.../325/3305372.page#8873831

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andy2125
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19-10 17:27
Ook wel tof dat er dan eerst twee weekends moeten voorbij gaan vooraleer ze daar achter komen. En dat terwijl er nog iemand feedback aan het sturen was blijkbaar.

Maargoed, 30 inc limiet is denk ik wel goed. Onbeperkt zoals sommige vroegen zou wat overdreven zijn.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• w4rguy
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Ik had het ook gezien ja. 10 inc per uur is wel goed. Iedereen maakt er een probleem van dat er coureurs zijn die bochten afsnijden om tijd te winnen. Ik geloof dat het meerendeel daar geen gebruik van maakt. Je neemt vooral minder risico als je bijna een DSQ hebt.

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Andy2125 schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 00:05:
Ook wel tof dat er dan eerst twee weekends moeten voorbij gaan vooraleer ze daar achter komen. En dat terwijl er nog iemand feedback aan het sturen was blijkbaar.

Maargoed, 30 inc limiet is denk ik wel goed. Onbeperkt zoals sommige vroegen zou wat overdreven zijn.
Ja, had er niemand geklaagd bij de eerste race dan? Als ze ook niet hadden gezegd dat de inc limit ineffective was had het waarschijnlijk ook anders gelopen, hadden anderen ook minder risico genomen waardoor er minder onnodige incidents waren geweest..
30 klinkt prima :) Blijft (voor ons) toch nog opletten haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice

backupdevice

No Risk , Full Push

Was best leuk gisteren :)

Eerste heat de eerste paar rondes in het achterveld kunnen vechten. Een mooie inhaal actie gedaan en daarna 12 ronden in niemandsland gereden. Aan het einde van de heat maar 2 incs, tot ik na de finish vlag vol in de zijkant geraakt werd. in 1 x 5 incs erbij :D

Tweede heat zat ik bij de start tot en met bocht 1 aan de binnenkant. Ik hou strak de binnenlijn met mijn rechterwiel op de rechterlijn maar iemand haalt mijn buitenom in en komt voor mijn gevoel naar binnen. Hij raakt mij , towing en daarna een auto die niet meer te rijden was.

Toch een leuke avond gehad. Bedankt voor het organiseren. :)

[ Voor 8% gewijzigd door backupdevice op 07-04-2015 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ericjooo
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22-08 17:52
Was een leuke combi; race 1 rustig naar P6 gereden na als 8e vertrokken te zijn. Race twee mocht ik dus als vierde starten en kwam ik achter Joep terecht die nogal wat wegliggingsprobleempjes had met af en toe wat vroeg remmen tot gevolg, dit zorgde ervoor dat Marco er langs kwam en later ook nog Robbert. Bas zat daarachter en zag een kans maar tikte mij heel zachtjes aan opkomen rechte stuk.....helaas was dat genoeg contact om de banden in te vliegen. Nieuwe auto gehaald en op precies dezelfde plek in het veld terug met een rondje achterstand.

Op de een of andere manier verloor ik de auto uitkomen hairpin en klapte ik (met toch wel 70 km/u) in de banden. Meatball en 8:30 min repairs!!!! Helaas kon ik toen niet meer aan de 80% komen om geklasseerd te worden. Maar wel lekker geraced!!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-10 08:43

DutchDevil79

I race, therfore I am

Ja w aren weer 2 leuke racejes.

Race 1 startte ik als 7ste volgens mij en kon ik bij de start een plekje winnen. Daarna eigenlijk heel de race achter Bas gereden. Kon niet echt aanvallen en won hierna alleen nog paar plekjes door uitvallers. Uit eindelijk zo nog 4de geworden.
Race 2 daardoor als 6de gestart met reverse top 10. Zat daar na de start al snel achter Arno en die had de eerste rondjes moeite met de koude banden volgens mij. Daardoor met beter exit laatste bocht ernaast gezet en plekje gewonnen. Daarna bij Eric en Joep aangesloten en doordat Joep problemen kreeg met de auto daar voorbij kunnen komen. Toen was het vechten op de baan voor mij afgelopen. Zat te ver achter Marco die op P2 ree. Dennis viel nog wel uit waardoor ik nog P2 kreeg. Op het einde van de race was Bas nog wel aan het inlopen maar die kon ik pareren door zelf ook het tempo wat te verhogen. Zo de 2de plek kunnen pakken.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
backupdevice schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 09:00:
......Aan het einde van de heat maar 2 incs, tot ik na de finish vlag vol in de zijkant geraakt werd. in 1 x 5 incs erbij :D ....
Ik zag dat gebeuren.
Toch even aan alle rijders de waarschuwing dat crashes na de finish pas toegestaan zijn nadat iedereen is gefinisht!
Als iedereen is gefinisht tellen de INC's niet meer.
Er worden door de tournament site bonuspunten toegekend aan de top 3 met de minste INC's!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
Vanavond Skippy School :) heb er al zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-10 14:44

Arfman

Drome!

Zondagavond de 21:45 race van de Radical meegepakt. Ik had me gekwalificeerd omdat het in mijn divisie (3) nogal spannend was qua koppositie tussen mij en James M Turner. In het begin een paar hairy moments gehad en in lap 9 een risicovolle, 4 wiel drift inhaalactie gedaan die goed afliep en in rnode 11 of 12 ging mijn achtervolger op hetzelfde punt in de fout maar hij kon hem niet uit de grindbak houden. Leuke race maar James Turner is helaas een maatje te groot voor mij. Plekje in de top 3 is nu mijn doel.

Gelijk mijn stream (record) setup aangepast. Terug naar de webcam omdat capturen met 3 screens gewoon ruk is en de overlays geupdate/aangepast. Excuses voor mijn gemompel, blijkbaar onthoudt mijn audiodriver de microfooninstelling niet.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Arfman schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 10:35:
Zondagavond de 21:45 race van de Radical meegepakt. Ik had me gekwalificeerd omdat het in mijn divisie (3) nogal spannend was qua koppositie tussen mij en James M Turner. In het begin een paar hairy moments gehad en in lap 9 een risicovolle, 4 wiel drift inhaalactie gedaan die goed afliep en in rnode 11 of 12 ging mijn achtervolger op hetzelfde punt in de fout maar hij kon hem niet uit de grindbak houden. Leuke race maar James Turner is helaas een maatje te groot voor mij. Plekje in de top 3 is nu mijn doel.

[video]

Gelijk mijn stream (record) setup aangepast. Terug naar de webcam omdat capturen met 3 screens gewoon ruk is en de overlays geupdate/aangepast. Excuses voor mijn gemompel, blijkbaar onthoudt mijn audiodriver de microfooninstelling niet.
Goed bezig hoor. Stream ziet er prima uit! (wat ik hier vanaf kantoor kan zien iig :))

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 17-10 20:08
Ik zou die outline van die track map nog even iets duidelijker maken zodat het wat meer contrast heeft tegen die donkere achtergrond.

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:50

Phydomir

Dennis

Goed om te lezen dat er toch nog mensen wel plezier hebben beleefd aan de combi van gisteren. Ik was er na een tweede onverklaarbare glijder de tweede race wel even helemaal klaar mee en ben maar chagrijnig tv gaan kijken.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Mwah, zo leuk vond ik die 2e heat anders niet toen ik na een klein tikje een meatball kreeg terwijl er voor m'n gevoel weinig mis was met de auto op dat moment. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-10 13:48
Arfman schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 10:35:

[video]

Nice! Als ik dit zo zie moet ik ook maar naar triple screen.. die radical is voor mij amper te rijden om dat ik met mijn fov op 1 scherm veel te weinig zie.. en bijna alleen maar dashboard zie.. Kan dat natuurlijk aanpassen, maar dan is de hele snelheidsbeleving weg en rem ik steeds veel te laat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Thanks heren!

Track outline is inderdaad een goede, ga ik naar kijken :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Red Baron schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 11:14:
Mwah, zo leuk vond ik die 2e heat anders niet toen ik na een klein tikje een meatball kreeg terwijl er voor m'n gevoel weinig mis was met de auto op dat moment. :/
Nogmaals excuses, ook aan Deni en Eric, nooit leuk om iemand zijn race zo te eindigen.

Ondanks die 2 domme foutjes van mij kant ging het bij mij wel lekker en ben ik er achter gekomen dat ik de Caddy wel een leuke auto vind. Dus misschien ook maar eens een official raceje in mee pakken.

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
ik zal er nog eens over nadenken om het je te vergeven bas O-)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

Ik ben weer terug uit Donington Park. Erg gave baan om zelf een keer te rijden. De voorbereiding met iRacing heeft me zeker geholpen. Normaal gesproken nog wel wat tijd nodig om de baan te leren kennen maar nu wist ik direct de weg. :) Nu weer richten op de SRF race op Summit Point deze week.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Linc schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 12:05:
[...]

Nogmaals excuses, ook aan Deni en Eric, nooit leuk om iemand zijn race zo te eindigen.
Het gaat me niet zozeer om dat incident, dat kan gebeuren.
Het was gewoon vreemd dat ik door zo'n klein tikje een meatball kreeg, die ook pas een aantal seconden na dat incident verscheen volgens mij.
Vervolgens kost zo'n stop iets van 20 seconden o.i.d. en ben je 2/3e van de race bezig om uberhaupt weer bij iemand in de buurt te komen, dat is wat frustrerend was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
Was gister niet nuchter genoeg om te gaan racen 😊 vanavond weer eens werken (laatste keer deze reeks hoop ik) dus zal waarschijnlijk 22:01 weg gaan :+

Daarna weer meer tijd s'avonds :)

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Ik heb het gisteravond tegen m'n verwachting in ook goed naar m'n zin gehad.
Eerst om 19:15 een Skip race gereden. Op p6 ofzo gestart, en uiteindelijk continu in gevecht geweest van P3-P7 ofzo. In de voorlaatste ronde plempte P2 hem de muur in nadat hij net in de laatste bocht aan de buitenkant het gras raakte. Ik zat op dat moment op P5 achter Matthew Daniels, en kon hem na T2 buitenom ernaast zetten richting de 1e hairpin, waarna ik net de binnenbocht had in de volgende hairpin. Zo was P3 met 166 punten en weer 58ir voor mij... Was wel nodig na een drama race vorige week dinsdag :)

Daarna summit met de Caddy. Aangezien ik summit echt geen leuke track vind, dacht ik dat het een drop race zou worden. Het zou anders lopen...
Eigenlijk had ik van het begin al redelijk de snelheid te pakken, en nadat Joep zijn uiteindelijk variant op de baseline geshared had kon ik een lage 1:08 rijden. Voor de quali wat benzine eruit gehaald en de rijhoogte daarop aangepast, daarmee lukte het vrij goed om een 1:07 hoog te rijden, waarmee ik Paul net voorbleef.
Helaas kwam Paul een heel stuk beter van z'n plek bij de start, en moest ik aansluiten op P2 na de eerste bocht. Daarna liep hij iets uit tot ongeveer 2-3 seconden, maar na een paar rondes begon ik in m'n ritme te komen, en begon ik langzaam terug te komen. Ik heb uiteindelijk 1 kans gehad om hem ernaast te zetten in bocht 1, maar Paul verdedigde de binnenkant goed, en dat was dat. In de laatste ronde ging het ook nog mis in het bochtige gedeelte. Ineens was ik de auto kwijt, en spinde ik over het gras weer richting de hairpin. Daar de auto weer omgedraaid, en weer teruggereden over het gras naar het punt waar ik eraf gegaan was. Gelukkig kreeg ik niet ook nog een penalty daarvoor, maar was wel teruggevallen tot p5.... Balen, mja...

Race 2 begon ik van P5, en moest ik na bocht 1 achter Eric aansluiten. Ik weet niet precies wat er met Arno gebeurde, maar die viel in de 1e ronde al flink terug, dus daar had ik al P4 te pakken. Na een paar rondes maakte die een klein foutje in de laatste bocht, en kon ik er vrij gemakkelijk voorbij. Daarna jacht op Joep gemaakt. Na even aandringen wederom in bocht 1 ernaast, en ik zat weer aan de buitenkant. Nu lukte het echter om iets beter weg te komen. In de volgende bocht zat ik links achter hem, en was een beetje een plaagstootje aan het geven. Hierop gaf Joep daar iets ruimte, waar ik dankbaar gebruik van maakte. Zij aan zij richting de snelle rechter richting de hairpin, waar ik wederom aan de buitenkant zat. Dit keer kon ik hem laten staan, en met nog een paar cm tot aan het gras kon ik hem net op de baan houden. In de hairpin had ik hierdoor de binnenkant, en was ik er voorbij. Erg leuk gevecht.
Nu zat alleen Dennis nog voor me, en hij had ondertussen een gat van zo'n 5s. Ik kwam door wat kleine foutjes van mezelf maar langzaam dichterbij, en toen ik nog zo'n 2-3s achter hem zat ging het mis bij hem, en had ik P1 te pakken. Robbert zat op dat moment achter me, en ik kon langzaam m'n voorsprong uitbouwen tot zo'n 8s. In de laatste paar rondes begon ik te twijfelen of ik genoeg brandstof had, en besloot ik om wat brandstof te sparen. Aangezien ik toch een flinke voorsprong had was dat niet zo'n probleem, en kon ik het de laatste paar rondes rustig aan doen. Geen risico meer genomen en zo weer eens een P1 gehaald \o/ :) En dat ook nog op een van de (naar mijn mening) minst leuke tracks van iRacing. De Caddy is wel een grappig gebakje, maar denk niet dat ik hem veel ga rijden. Hij blijft zo onvoorspelbaar, en als je denk dat je alles onder controle hebt is het ineens afgelopen.

Kijken of ik vanavond tijd heb voor de skipskool :)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik vond de Combo gisteravond eigenlijk wel leuk en de Caddy was beter op de weg te houden dan ik me vooraf op had ingesteld.
Mijn setup op basis van de baseline was lekker, maar helaas heb ik in beide heats mijn voorbanden redelijk aan gort gereden en in de 2de heat ging ik ook nog een keer te vroeg op het gas in T1 om vervolgens vlak achter Bas langs het hek te schampen en toen was het echt over met de wegligging.
In heat 1 heb nog ik nog 2x echt me moeten inhouden op de baan (op TS wel duidelijk hoorbaar denk ik :) ). De eerste keer was bij de start toen een voor mij totaal onbekende rijder me steeds verder afkneep in lap 1 / Turn 1. Als ik mijn lijk had gehouden strak langs het gras aan de rechterkant was het helemaal mis gegaan. En later in laatste turn (zelfde rijder) moest ik een mini-wave ontwijken. Dat liep ook maar net goed af.....
Maar goed de conclusie is wel dat je met de Caddy heel laat kan remmen, maar de voorbanden houden dat niet erg lang vol ;)
Vanavond weer 'Skip School' deze keer op Sebring. Ik heb voor de zekerheid de Q verlengd naar 10 minuten, gezien de lengte van het circuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobvK
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09-2022
Ben er vanavond ook weer bij. De slip is toch wel een leuke auto. De sterke draft zal wel veel leuke gevechten opleveren op Sebring. :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben er vanavond niet bij jammer genoeg. Een drukke week voor de boeg. Volgende week weer present bij zowel de skip en het monday tournament

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14-06-2024
Zeker jammer het is een superleuke combo baan en auto heb nou al zin in vanavond :o :o :o
Verwijderd schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 16:41:
Ben er vanavond niet bij jammer genoeg. Een drukke week voor de boeg. Volgende week weer present bij zowel de skip en het monday tournament

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elni
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:57

elni

Carrot

Haal het vanavond niet meer voor de practice :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 22:35

Niellie41

[object Object]

Release notes voor morgen:
Framerate Improvements
- Improved shadow volume performance at night tracks, when driving near large groups of cars, such as during starts and re-starts.
- Dynamically reduce the level of detail of cars and pit related objects, when driving near too many high detail objects, such as during starts and restarts.
- Added some clamping to the level of detail for mirrors and cockpit camera to prevent detail level from going too high when it shouldn't.
- If both the virtual mirror and cockpit mirrors are enabled at the same time, the rear-view cockpit mirror is now lowered in priority to be after the side mirrors. Now you can say you want 1 cockpit mirror and the virtual mirror, and you get the driver side cockpit mirror and the virtual mirror, instead of the rear view mirror and the virtual mirror.

Screenshots
- Fix the giant screen shot code so that it works again.

Fonts
- Fixed the Charlie Brown font so it will now display properly.

BMW Z4 GT3
- Fixed bug where final drive ratio was not transmitting to opponent cars properly, causing incorrect sounding opponent engine rpms.
- Updated baseline setup.

Chevrolet Impala Old Class B
- Updated darlington setup.

Ford GT
- Maximum perch offset for both fronts set to be equal.

Ford GT GT3, McLaren MP4-12C GT3
- Fixed bug where final drive ratio was not transmitting to opponent cars properly, causing incorrect sounding opponent engine rpms.

Modified - SK
- Updated all setups.

NASCAR Camping World Chevrolet Silverado
- Added more levels of detail, and optimized existing LOD's.
- New shadow model for night tracks.

NASCAR Camping World Toyota Tundra
- Added more levels of detail, and optimized existing LOD's.
- New shadow model for night tracks.
- Made sure parts of the damage model doesn't show up at the wrong time.

NASCAR Sprint Cup Chevrolet SS, Ford Fusion, Toyota Camry
- Updated martinsville and monza_ovalleft setups.

NASCAR XFINITY Chevrolet Camaro, Ford Mustang
- 3D model optimizations.
- Updated darlington setup.
- Rear of car should no longer disappear at certain viewing distances.

Super Late Model
- Updated all setups.

Autodromo Nazionale Monza
- Collisions enabled on the oval tirewalls.
- Pitwall collisions for final piece of wall was missing after oval/road split.
- Fixed tunnel shadow problem.
- Fixed terrain gap near tunnel.

Summit Point Raceway
- Fastlane object no longer creates black-hole shadow for shadowmaps.

Phoenix International Raceway
- Lights on the T1 stand were not hooked up into grandstand detail level and had configuration problems causing a lot of double rendering.

Twin Ring Motegi
- Fixed bug with a pit wall in the East config missing a collision chunk.

[ Voor 22% gewijzigd door Niellie41 op 07-04-2015 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

mmmm die framerate improvements klinken wel interessant. Ben benieuwd, zeker tijdens de start is het wel ideaal als je fps niet mega inkakken, zeker tijdens de NES was dat nogal eens een probleem voor mij. Had al de max cars teruggeschroefd daarvoor, maar nu kan ik die tenminste weer op 60 zetten zonder bij de start mega issues te krijgen (tenminste dat hoop ik)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

@Joep: Tony vraagt om input voor league scoring. Had je vast al gezien maar hier is de link: http://members.iracing.co...list/3308689.page#8876581

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc

Linc

mzzl

Hier ook even spammen :P

Afgelopen weekend nog een laatste testdag gehad voordat we weer voor het echte werk gaan beginnen bij de Rally van Putten op 18 april. Auto voelt goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Grin, je kunt zo Clarkson vervangen bij Top Gear :P

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-02 00:02
net 4e geworden in de 2e split bij de skippy.
Jammer, want 2 zat er zeker in maar ik maakte teveel foutjes.

MAAAAAAARRRRRR
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/sA2jPr6IJDFt3NCR0oOEEsOl/full.png

YAY :D

[ Voor 3% gewijzigd door themac1983 op 07-04-2015 23:08 ]

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Linc schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 22:56:

Afgelopen weekend nog een laatste testdag gehad voordat we weer voor het echte werk gaan beginnen bij de Rally van Putten op 18 april. Auto voelt goed!

[video]
Some people say, he weares an Oculus Rift all night.
Others say, he eats tires for breakfast.

All we know, we call him, the Slob!

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
Nou dat was me een skip schooltje wel, moet er nog heel erg inkomen op Sebring, zoveeel tricky bochten die bepalend zijn voor je rondje.Tijdens de school met moeite 1.29.9, daarna nog even oefenen nu rij ik 1.28.8 optimal zit ik nu op 1.27.7 dus er begin langzaam maar zeker progressie in te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-10 22:39

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

derx666 schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 22:59:
Grin, je kunt zo Clarkson vervangen bij Top Gear :P
Clarkson kan niet rijden.
Ben blij dat hij weg is!

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk

[video]
Weet je zeker dat het een rally auto is en geen drift auto? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Gaaf hoor Bas!

In ander nieuws :
Derek Speare
4/8/2015 1:59 AM
Congratulations to Arjan Schepers of the Benelux Club! Arjan wins the P1!!!!
d:)b *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Arfman schreef op dinsdag 07 april 2015 @ 21:43:
@Joep: Tony vraagt om input voor league scoring. Had je vast al gezien maar hier is de link: http://members.iracing.co...list/3308689.page#8876581
Ja, had het gezien. Nick heeft al geantwoord :P
Gefeliciteerd met je b-box ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[video]
d:)b Als ik dat zo zie, dan moet driften in iRacing ook een makkie zijn voor je, dat gaat bijna hetzelfde.

oh ja, geen handschoenen? })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Driften in het echt vind ik persoonlijk toch makkelijker hoor Ruudje. Toch iets met gevoel in je kont, waardoor het wat meer te controleren valt.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Speedy55 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 09:18:
Driften in het echt vind ik persoonlijk toch makkelijker hoor Ruudje. Toch iets met gevoel in je kont, waardoor het wat meer te controleren valt.
Idd 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Arfman schreef op woensdag 08 april 2015 @ 05:56:
Gaaf hoor Bas!

In ander nieuws :

[...]

d:)b *O*
nice... Mij bevalt de P1 zeer goed dus have fun.

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

BruceLee schreef op woensdag 08 april 2015 @ 01:48:
[...]

Clarkson kan niet rijden.
Ben blij dat hij weg is!
Als je voor autonieuws en reviews naar TG kijkt dan heb je het ook niet begrepen, en zit je niet in de doelgroep waar het voor gemaakt wordt/werd...

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

derx666 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 10:03:
[...]

nice... Mij bevalt de P1 zeer goed dus have fun.
Goed om te horen. Hoe heb jij hem bevestigd? Of had jij nou een echte rig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc

Linc

mzzl

Verwijderd schreef op woensdag 08 april 2015 @ 08:59:
[...]

d:)b Als ik dat zo zie, dan moet driften in iRacing ook een makkie zijn voor je, dat gaat bijna hetzelfde.

oh ja, geen handschoenen? })
Wat Pascal ook al zei, ik vind het in het echt toch iets makkelijker, gevoel enzo :P

Was handschoenen even vergeten, sorry! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Kleine update over de Nürburgring:
“@SimRacingGuru: How's the 'ring coming along @iRacingMyers @iRacing” GP track spline is done and big track 80%. Lot of art to do still.
Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niellie41 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 10:41:
Kleine update over de Nürburgring:

[...]

Twitter
Daar over nadenkend zou het misschien niet eens een heel slecht idee zijn om de track eerst als tech track uit te brengen zodat er goed getest en geleerd kan worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Verwijderd schreef op woensdag 08 april 2015 @ 10:51:
[...]

Daar over nadenkend zou het misschien niet eens een heel slecht idee zijn om de track eerst als tech track uit te brengen zodat er goed getest en geleerd kan worden :)
Dan komt ie nooit af :(

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Arfman schreef op woensdag 08 april 2015 @ 10:22:
[...]

Goed om te horen. Hoe heb jij hem bevestigd? Of had jij nou een echte rig?
Nog geen rig, en heb hem zolang met de hobbybob methode bevestigd :)
Had nog een oude vesa beugel liggen die ik op de achterkant van de P1 met korte zelftappers heb vastgezet. Doordat de beugel een flinke hoek kan maken heb ik de andere kant onder tegen een houten plank aangeschroefd waar mijn monitors op staan. Werkt prima :)

Afbeeldingslocatie: https://db.tt/Vqas9RMV

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat er binnen een maand na het uitkomen al een 24h race ingepland wordt door een of ander. Zoals Dennis volgens mij zei van de week op Bathurst, een van de weinige banen waar het leuk is in je eentje te rijden. Nurburgring test track of zal er daar ook een van worden.

In ieder geval weer kans om toch een sub 8 te registreren in de 49 en m'n pb van 5:39 verder aan te scherpen :9

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2015 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

zij ? :P

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

derx666 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 11:01:
[...]

Nog geen rig, en heb hem zolang met de hobbybob methode bevestigd :)
Had nog een oude vesa beugel liggen die ik op de achterkant van de P1 met korte zelftappers heb vastgezet. Doordat de beugel een flinke hoek kan maken heb ik de andere kant onder tegen een houten plank aangeschroefd waar mijn monitors op staan. Werkt prima :)

[afbeelding]
Da's ook een idee ja. Maar even in m'n achterhoofd houden :) Moet ook nog een goede plek verzinnen, had niet op een buttonbox gerekend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-10 22:39

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

iRacing is back

nou met alles op max heb ik nu 2a3 fps meer :P
met de ruf @ zolder

243 ipv 240 in de pits

[ Voor 79% gewijzigd door BruceLee op 08-04-2015 18:10 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BruceLee schreef op woensdag 08 april 2015 @ 17:59:
iRacing is back

nou met alles op max heb ik nu 2a3 fps meer :P
met de ruf @ zolder

243 ipv 240 in de pits
Ben er 40-50 omhoog gegaan op Sebring. Al zagen de wolken er wel iets anders uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Net begonnen met een paar rondjes op Texas om te oefenen voor de NiS race van zaterdag. Valt niet mee... De auto is behoorlijk loose en erg onvoorspelbaar :/ gaat me wel wat meer oefen tijd kosten.

Voor de mensen die mee doen aan de NiS, de tijden zijn 1 uur later per dit weekend.

Edit:
Na aardig wat rondjes op een 29.409 gekomen :o als het dan goed gaat, gaat het ook erg goed lijkt het met deze setup. Als de lijn goed is lijkt er onbeperkt grip, zit je er naast word de auto tight en daarna loose bij bocht exit omdat het de vlakker is.
[YouTube: http://youtu.be/P5n4r9gj5Io]

[ Voor 35% gewijzigd door The_FrankO op 08-04-2015 22:28 ]

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The_FrankO schreef op woensdag 08 april 2015 @ 21:31:
Net begonnen met een paar rondjes op Texas om te oefenen voor de NiS race van zaterdag. Valt niet mee... De auto is behoorlijk loose en erg onvoorspelbaar :/ gaat me wel wat meer oefen tijd kosten.

Voor de mensen die mee doen aan de NiS, de tijden zijn 1 uur later per dit weekend.

Edit:
Na aardig wat rondjes op een 29.409 gekomen :o als het dan goed gaat, gaat het ook erg goed lijkt het met deze setup. Als de lijn goed is lijkt er onbeperkt grip, zit je er naast word de auto tight en daarna loose bij bocht exit omdat het de vlakker is.
[video]
Nice, T2 zit tegen de apron zeker nog wat extra snelheid. 0.05 - 0.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

The hope is we will add the Aston Martin GT1 Car to this series to race in same class as Corvette for season 3.

Thanks!
Tony

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 09 april 2015 @ 00:14:
[...]

Nice, T2 zit tegen de apron zeker nog wat extra snelheid. 0.05 - 0.1.
Ik ben er niet helemaal van overtuigd dan tegen de apron aanrijden sneller is. Zeker met wat oudere banden lijkt iets hoger blijven toch sneller.
Woohooo DBR9 oOo

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Otherside
Nou eerste race in de Skip op Sebring zit er op, had er weinig vertrouwen in aangezien na een hoop oefenen de rondentijden nog steeds niet je van het zijn, maar kon redelijk constant en incident vrij rond komen dus toch maar race gedaan. Vandaag wel er achter gekomen dat ARB 8 voor mij de way to go is met de skip, anders heb ik teveel onderstuur in de bochten en ik kon op meeste sectoren al direct een paar tienden pakken.

Viel net in de tweede split, tot mijn verbazing kwalificatie in top 3, race 2de kunnen finishen na wel 2x van achter aangereden te zijn. In de race redelijk constant rondes gereden van 1.28 laag/mid. Met een uitschieter naar beneden 1.27.9. Maar Sebring en ik gaan geen vriendjes worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• themac1983
Ga morgen kijjken bij een open dag van een nieuwbouw project voor een huis.. met berging, van...40M2!!!! (mancave confirmed :P)

I-racing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkPino
The Otherside schreef op donderdag 09 april 2015 @ 21:09:
Nou eerste race in de Skip op Sebring zit er op, had er weinig vertrouwen in aangezien na een hoop oefenen de rondentijden nog steeds niet je van het zijn, maar kon redelijk constant en incident vrij rond komen dus toch maar race gedaan. Vandaag wel er achter gekomen dat ARB 8 voor mij de way to go is met de skip, anders heb ik teveel onderstuur in de bochten en ik kon op meeste sectoren al direct een paar tienden pakken.

Viel net in de tweede split, tot mijn verbazing kwalificatie in top 3, race 2de kunnen finishen na wel 2x van achter aangereden te zijn. In de race redelijk constant rondes gereden van 1.28 laag/mid. Met een uitschieter naar beneden 1.27.9. Maar Sebring en ik gaan geen vriendjes worden :)
Sebring is een verschrikking. Uren doorgebracht met de Skip maar heb het opgegeven. Nu oefenen voor de drie uurs race op Road America en daarna de Skip weer van stal halen

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Afbeeldingslocatie: http://members.iracing.com/jforum/posts/downloadAttach/2319903.page

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zocht eigenlijk wat onboard van de DBR9. Bleef bij deze hangen. Net Bas :) .

http://www.youtube.com/watch?v=tGoB_o6q7-U
Pagina: 1 ... 52 ... 122 Laatste

Dit topic is gesloten.