iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Nog mensen die vanavond drie uur op Zolder gaan rijden?
Suc6!Red Baron schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 16:00:
Als 20e gekwalificeerd deze keer, steeds iets minder slecht. Race start in 10 minuten.
moi maar zonder pracDarkPino schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 15:54:
Die DB9R is echt heel dik. Vind het zelf een van de meest mooie raceauto's die er zijn
Denk dat ik wel mee doe, anders morgen.DarkPino schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 15:54:
Die DB9R is echt heel dik. Vind het zelf een van de meest mooie raceauto's die er zijn
Dank je, maar wel een behoorlijke faal als team dat we 1 stop niet serieus overwogen hebben.

Maar was het zo erg qua stops?
Haha, ja je ziet hem ook steeds om zich heen te kijken om van alles te checkenVerwijderd schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 02:51:
Zocht eigenlijk wat onboard van de DBR9. Bleef bij deze hangen. Net Bas.
YouTube: Corvette Racing's Tommy Milner, Petit Le Mans - /DRIVER'S EYE
geluk dat ik z1 dashboard had en dat hij 100 laps eerder aangaf dan 3uur
[ Voor 63% gewijzigd door dabelg op 12-04-2015 00:09 ]
Ik had het idee dat bij mijn 2e race mijn banden na ronde 16 aan gort waren, maar analyse achteraf gaf gelijkmatige slijtage aan en geen extreme temperaturen (108c)
Thread remaining stond ronde. de 85%.
Hoe kan dit? Ik had echt geen vertrouwen meer in de auto en gaf 1,5s per rondje op mijn eigen tijd toe. Toen ik de cijfers zag verwachtte ik iets aan de banden op te merken.
dabelg schreef op zondag 12 april 2015 @ 00:07:
woohoo p5 topsplit BES zolder
geluk dat ik z1 dashboard had en dat hij 100 laps eerder aangaf dan 3uurheb ik 1 plaats mee gewonnen

Nice! ik had gisteren helaas geen tijd om te rijden, ik ga het vandaag ook proberen. Als je nog een leuke setup heb, hou ik me aanbevolendabelg schreef op zondag 12 april 2015 @ 00:07:
geluk dat ik z1 dashboard had en dat hij 100 laps eerder aangaf dan 3uurheb ik 1 plaats mee gewonnen
misschien doe ik ook mee hangt van planning afLinc schreef op zondag 12 april 2015 @ 09:48:
[...]
Nice! ik had gisteren helaas geen tijd om te rijden, ik ga het vandaag ook proberen. Als je nog een leuke setup heb, hou ik me aanbevolen
setup is aangepast van joeri Q setup rap rap had geen prac gedaan.
https://www.dropbox.com/s...race%20endurance.sto?dl=0
hier is de stream van gisteren
Stomme vraag: wat houdt dit in? 3 uur of 100 rondes en wat als eerste komt ofzo?dabelg schreef op zondag 12 april 2015 @ 00:07:
Grote delen wel alleen gereden, maar de eerste rondes met mister GT Fredrik Follestad gestreden. Nou ja, hij mij makkelijk inhalen in de Boot chicane, en ik vervolgens met het stuur tussen de tanden proberen bij te houden. Tot we een DP bijhalen, en ik wat moeite heb met hem inhalen en zodoende de draft mis.
Vervolgens nog 2-3 rondes een paar 0,x ingelopen, tot ik mijn banden volledig aan gort had ... en toen moest ik nog doorrijden om P2 te beschermen
Even douchen
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Verwijderd
En nu maar hopen dat hij er een filmpje van maakt-PassY- schreef op zondag 12 april 2015 @ 15:53:
Tot we een DP bijhalen, en ik wat moeite heb met hem inhalen en zodoende de draft mis.
Die DP behoeft een update, de langzaamste imsa klasse die een wagen uit de snelste klasse inhaalt.

Verwijderd
Vanzelfsprekend, maar de DP en lmp2 zijn bij imsa nu praktisch even snel.JazzGreenway schreef op zondag 12 april 2015 @ 17:23:
Niet dat de DP geen update nodig heeft, maar denk dat in dit geval het probleem wat meer bij de rijder lag
Ik denk dat de rijder een "update" nodig had:) De DP is in principe snel genoeg om de GT auto's voor te blijven.Verwijderd schreef op zondag 12 april 2015 @ 17:17:
[...]
En nu maar hopen dat hij er een filmpje van maakt.
Die DP behoeft een update, de langzaamste imsa klasse die een wagen uit de snelste klasse inhaalt.
Op de rechte stukken legde ik het iets af, om vervolgens in de bochten te moeten afremmen om een aanrijding te voorkomen

Maar ja, de huidige echte DP is net zo snel, zo niet sneller dan de huidige HPD/LMP2
En ik wou een fimpje maken van de eerste paar rondes ... maar ik ben met mijn stomme kop vergeten de replay op te slaan
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Maar wie weet wat ze allemaal nog meer gaan updaten? iRacing is de laatste tijd wel flink bezig met content
Dit komt puur door de banden. Verder is er niets veranderd aan de LMP2 auto's. De DP's zijn toen sneller gemaakt zodat ze niets aan de LMP2 auto's hoefden te doen.

Ik denk dat ik eigenwijs maar eens met de Ford ga rijden....
Dacht ik net sla deze race wel over, is het precies de auto waar ik mee wou oefenen.JoepW schreef op maandag 13 april 2015 @ 08:11:
Dit wordt wel weer een leuke combi met een hoop actie:
[afbeelding]

Ben er dus wel bij denk ik.
Gisteren leuke race gehad op zolder p3 topsplit maar die BMW is echt op ford na de slechtste auto op zolder. Die voorbanden smelten voor de zon. P2 verloren puur door tyrewear
Ga straks wel is ruf rijden lang geleden DENNNISSS setup Pls
[ Voor 82% gewijzigd door dabelg op 13-04-2015 11:44 ]
Dan hoop ik voor je dat er nog wat official gaat. Toen ik op Interlagos nog probeerde op maandag een race te pakken bleef het bij max 4 of 5 inschrijvingen.TuxieDeni schreef op maandag 13 april 2015 @ 10:58:
eens kijken of ik mee doe, zou eigenljk nog revange moeten nemen voor mijn super slechte f1 race op Spa
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Bert en ik gaan al.
Ja, je ging lekker gisteren. Ik ben uiteindelijk 8e geworden. 1 keer door iemand achterste voren gezet wat me uiteindelijk 2 plekken heeft gekost, maar goed 8e ben ik ook blij mee.dabelg schreef op maandag 13 april 2015 @ 11:26:
heb je al een goede race gehad deni ?
Gisteren leuke race gehad op zolder p3 topsplit maar die BMW is echt op ford na de slechtste auto op zolder. Die voorbanden smelten voor de zon. P2 verloren puur door tyrewear
Ga straks wel is ruf rijden lang geleden DENNNISSS setup Pls.....
Nog bedankt voor de setup, reed heel fijn!
Ja hoor al genoeg alleen deze race werd i la source in de zijkant geboorddabelg schreef op maandag 13 april 2015 @ 11:26:
heb je al een goede race gehad deni ?
Ga straks wel is ruf rijden lang geleden
DENNNISSS setup Pls.....
Na een race met 30 inc's zaterdag (volgens mij 25 op mijn naam ofsow), had echt 4x iemand tegen me aan. (meeste niet mijn fout maar moet nog terugkijken eigenlijk ter leering)
Dit maal P20 en een redelijk stabiele race, op wel een onmogelijk actie om in te halen al zeg ik het zelf (wordt gelapt vlak voor chicane 2 terwijl ik al instuurde en hij eerst nog een andere lapte)
Zal ongetwijveld deels bij mij hebben gelegen, maar voelde niet fijn.
Auto voelde toen niet fijn meer en Arno heeft afgesloten met de laatste stint.
Deze week toch maar iets meer oefenen, want vorige week kwam het er amper van eigenlijk.
Verder heel blij met Arno in mijn team, wij maken elkaar wel beter heb ik het gevoel.
Ik heb wel de intentie om te gaan ja, even kijken hoe of wat.dabelg schreef op maandag 13 april 2015 @ 14:03:
zijn er iracers die op 2mei naar WEC spa gaan ?
Bert en ik gaan al.
(Waarschijnlijk ook Nurburgring dit jaar)
[ Voor 57% gewijzigd door Ithric op 13-04-2015 14:43 ]
Spa, Le Mans en de Nurburgring ben ik er bijdabelg schreef op maandag 13 april 2015 @ 14:03:
Bert en ik gaan al.

Spa alleen de racedag, Le Mans vanaf scrutineering dag 1 en de Nurburgring het hele raceweekend.
[ Voor 17% gewijzigd door Richard117 op 13-04-2015 15:12 ]
Verwijderd
Wat setups uit de ZAC en GES. Enkel Road Atlanta was met de RUF in de huidige build. De gebruikte race set is die van Marcel, die van mij was de a3 set.JoepW schreef op maandag 13 april 2015 @ 08:11:
Dit wordt wel weer een leuke combi met een hoop actie:
[...afbeelding...]
De setups uit de ZAC zijn vanaf Monza met de nieuwe build.
Als ik het vanavond haal ben ik er in de McLaren.
Ford GT GT3
RUF Track
ThnxVerwijderd schreef op maandag 13 april 2015 @ 15:23:
[...]
Wat setups uit de ZAC en GES. Enkel Road Atlanta was met de RUF in de huidige build. De gebruikte race set is die van Marcel, die van mij was de a3 set.
De setups uit de ZAC zijn vanaf Monza met de nieuwe build.
Als ik het vanavond haal ben ik er in de McLaren.
Ford GT GT3
RUF Track
[ Voor 25% gewijzigd door elni op 13-04-2015 17:18 ]
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Hey Wim, ik ga ook met een kameraad van me. Voor die tijd zal ik via iracing nog wel een pm sturendabelg schreef op maandag 13 april 2015 @ 14:03:
Bert en ik gaan al.
Lijkt mij niet, zo heb ik een keer een bak aan gort gereden met een Fiat RitmoOlaf van der Spek schreef op maandag 13 april 2015 @ 19:57:
Achteruit rijden en dan vooruit zonder te stoppen levert een Loss of Control op.Bugje?

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets
De 1ste race was leuk en met een cleane start en wat net duwen en trekken wist ik na 20 minuten als 10de over de finish te rijden.
De 2de race was 'anders' Ik startte van de 10de plek en heb een 6 ronden durend leuk en fair gevecht gehad met Nick 2

Al met al een leuke avond en voorlopig weer de laatste keer in de FGT GT3.
Eerste race gequalied op p11, en kon door uitvallen van de rest opstomen tot P4. Volgens mij heb ik niet echt een aanval kunnen plaatsen, en ben ik ook niet op eigen kracht iemand voorbij gereden.
2e race was wel leuk, behalve de start. Vanwege gedoe met m'n koppelingspedaal had ik de koppeling op een button gezet (voor de 1e race al). Helaas drukte ik bij de start het verkeerde knopje in (stomstomstom), en toen ik een beetje gas gaf begon ie al te rollen. Baggerr... Hierdoor ook nog slecht weg, en verloor zo nog 2 plekjes ofzo. In de 3e ronde de pits ingedoken om m'n black flag te clearen, en kwam op P16 weer terug de baan op. Daarna nog een aantal leuke gevechten gehad. Na ongeveer een kwartier was ik alweer een aantal plekken opgeschoten, en zag ik Pascal voor me zitten, op dat moment op nog zo'n 8s voorsprong. In de rondes daarna merkte ik dat ik als ik m'n best deed ongeveer een seconde per ronde dichterbij kwam. Ik wist dat dat krap zou worden richting de finish, maar met nog 2 rondes te gaan zat ik op z'n bumper. Helaas had hij te veel schade om echt goed partij te bieden, en kon ik hem in de laatste chicane voorbij. Mede door weer een aantal uitvallers was ik opgerukt tot P7. Zonder m'n startissues had er meer in gezeten, maar Rudy, Paul en Dennis had ik waarschijnlijk niet bij kunnen houden, die waren gisteren echt weer een klasse apart (samen met Quint, maar die ging al vroeg in de 2e race de mist in).
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Race 1 als 9de gestart met een redelijke kwali tijd. Na een hectische start ergens op p7-8 terecht gekomen en toen zat ik achter Marthijn. Die remde alleen wel enorm af voor de hairpin waardoor ik hem een klein tikje gaf (en Marco mij weer een tikje gaf hehe) Allemaal zonder schade dus lekker door gereden. Echter daarna ging het wel fout in de Hairpin. Nick zette hem er tussen en knalde zo mijn ophanging aan gort. Auto was niet meer te rijden en moest een nieuwe halen. Met de nieuwe auto ree ik uit eindelijk achter Frans de muur in (concentratie was beetje weg) waardoor ik uitviel want reparatie duurde langer dan de race.
Race 2 was helemaal snel vergeten. Ik had na een redelijke start veel man voor mijn neus waardoor ik vrij vaak vast zat. Echter na tijdje achter Michel gekomen en daar ging het mis. Ik remde bij de laatste chicane bij het verkeerde bordje en ree zo bij hem achterin. Meteen verontschuldigd en uit eindelijk wel weer door gereden. Schade leek mee te vallen maar rondje erna brak de McLaren gewoon in een keer weg hup de muur in en paar bochten later weer. Een nieuwe auto moeten halen en op p13 net voor Joep terug de baan op. Daar uiteindelijk ook gefinished want 20 secconde goed maken op p12 in 10 minuten was iets teveel gevraagd.
Hopelijk volgende week een betere race.
Voor me gevoel was het Ghost Contact (want kreeg pas 4x toen Frans voor me langs schoof), bij het terugkijken even verontschuldigd want zat er net niet naast en was niet zeker in de lijn. (al bleef ik goed links, toch net contact helaas)
Daarna beetje roemloos voor me gevoel rond gereden.
Race 2 had ik aardig de vaart erin, maar helaas remde Robbert (zoals hierboven vermeld) te laat.
Was net opweg naar Joep en Nick(2) met kleine stapjes, doordat die hevig aan het vechten waren.
Deni zat ook weer op onze staart, dus verslappen was ook geen optie.
Gezien ik bijna de hele race met een krom stuur reed (Wall of champions geraakt) was ik erg tevreden over hoe de BMW voelde en ik rond ging.
Aan het einde gingen mijn banden er erg hard aan, waardoor ik dus de rembalans maar verder naar achter zetten en toch nog in kon lopen op de gene voor mij maar niet genoeg voor een actie.
Wederom merk ik dat de BMW en ik steeds meer naar elkaar toegroeien en meer/teveel vertrouwen krijg.
Nog genoeg te leren en oefenen, maar BMW wordt voorlopig mijn projectje denk ik.
Ik zal de komende weken, zo niet maanden dan ook wat trager zijn. Het is echt wennen.
Spijtig dat ik daardoor de race van gisteren gemist heb. Dat circuit is toch een van mijn favorieten.
Verwijderd
Het rijden zonder TCS gaf in ieder geval wel vertrouwen. Voor m'n gevoel kon ik tijd winnen door de diff iets meer op betere entry af te stemmen. In de eerste race bleek dat elke chicane een mini tankslapper op te leveren en een beetje onderstuurde exit. Uiteindelijk sprong de wagen weg op een curb en schreef ik hem af. P17 race 2
Race 2 was leuk. Beetje Dennis volgen onderweg naar voren. Had de diff ook weer iets aangepast en de tankslapper was daarmee verleden tijd. Na een duwtje van Marc voelde de wagen vreemd en wat onstabiel in bochten naar rechts. Omdat het tempo er nog in zat doorgereden en het leek ook minder te worden. Leuke weg naar voren gevochten om hem uiteindelijk met een overcorrectie in de muur te parkeren 3 ronden voor het einde. Met een kromme wagen de race uitgereden waarbij remmen wel spannend was
2e race was wat dat betreft een stuk leuker. reverse grid, Marco had een valse start en kwam daarna een beetje slecht van zijn plek. Daarna ook Martijn in kunnen halen en zo achter Pascal gekomen. Weer even in mijn ritme komen en daarna ging het bij Pascal en Wim mis in turn 1. Paar ronden later ook Pascal in kunnen halen. Nu had ik alleen Maykel en Eric voor me. Paul kwam inmiddels ook langzaam dichterbij. Duurde even voor ik bij Maykel in de buurt kon komen, maar uiteindelijk had ik een hele goed exit in de hairpin en Maykel blijkbaar niet. Eric een ronde later kunnen pakken. Daarna de rest van de race in gevecht geweest met Paul. Op een gegeven moment kwam Dennis ook aankloppen en doordat ik teveel met Paul bezig was kon hij ons zo allebei inhalen. Daarna kwam Rudy ook nog even meespelen, maar die maakte zelf een fout. Uiteindelijk kon Paul hem in de allerlaatste ronde hem er naast zetten in de hairpin, helaas ging het in de laatste chicane niet helemaal zo als gepland.
Video van de 2e race:
Zelf een beetje dom de 1e race afgeschreven door mezelf via een muur te lanceren.
De tweede race ging een stukje beter op dat einde na dan.
Overigens wel handig om te zien dat ik dus inderdaad wel regelmatig blink daar.
Het vreemde is dus wel dat ik dat alleen maar op die maandag avonden hoor, en nooit tijdens die HPD races bijvoorbeeld of in de WCS.
Zelf zie ik er dus tijdens dat rijden ook niets van behalve dat ik soms af en toe groen 1 pixel breed op die S bar zie staan/knipperen.
Als ik die latency nummers opvraag met L is dan een van de 2 soms wat lager, maar weet zo uit m'n hoofd niet of dat die <client> of <server> regel is. En dat is dan 1.000 vs 990 ofzoiets.
[ Voor 56% gewijzigd door Red Baron op 14-04-2015 11:41 ]
Edit: over dat blinken, eerlijk gezegd zie ik je dat in officiele races ook nooit doen. Alleen tijdens league races op maandag lijkt het. Misschien heeft het tijdstip ermee te maken?
[ Voor 47% gewijzigd door Linc op 14-04-2015 11:50 ]
Thanksderx666 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 10:03:
maar Rudy, Paul en Dennis had ik waarschijnlijk niet bij kunnen houden, die waren gisteren echt weer een klasse apart (samen met Quint, maar die ging al vroeg in de 2e race de mist in).
Sorry BM, DUBBEL POST WAT EEN NOOB!
NIET MEER DOEN JA!
[ Voor 10% gewijzigd door BM op 14-04-2015 18:43 ]
Maar dagje vrij, tijd helemaal vergeten. Om 21:00 niet al te nuchter meer en om dan zonder oefening te gaan rijden
vanavond ben ik snel weer weg. Moet om 22:00 een fail-over doen van een file cluster, en wat servers herstarten :\
Dan is hoop ik het project afgelopen, athans. Het meeste

Zeg je nou dat je niet meer meedoet?dabelg schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 13:18:
was mijn laaste monday race gaan tijd gebruiken om wat series te oefenen
Ja... Jij ook
Cube Nuroad Race (2022)
edit: twee maanden, geen weken
[ Voor 10% gewijzigd door Andy2125 op 14-04-2015 14:29 ]
Cube Nuroad Race (2022)
Geheel tegen de verwachting in de eerste 15 minuten op kop gereden, maar toen Bas voorbij was aan Maykel heb ik hem er direct langs gelaten en kon ik rustig een foutje maken zodat de snelle mannen er langs konden
Verwijderd
Hoe hoog stond jou TCS wel niet. Wat een geratel. Zal zo ook een kort filmpje maken van m'n race en bumps
Misschien was ik gewoon te laat om te joinen, maar dan nog ... dan had ik toch nog steeds uit pitlane moeten kunnen starten ?
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Als de server van de kwalificatie naar de race sessie over gaat, kan je niet meer joinen. Dit is altijd zo geweest.Fuelke schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:11:
Ik kon gisteren de tweede race helemaal niet joinen, er kwam ik op ik niet in aanmerking kwam?
Misschien was ik gewoon te laat om te joinen, maar dan nog ... dan had ik toch nog steeds uit pitlane moeten kunnen starten ?
Xbox
Eerste race begon ik op 3, maar tijdens de race verhoogt naar 5, het was wel heel gladjes. 2e race ook hele race op 5 gereden.Verwijderd schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 18:40:
[...]
Hoe hoog stond jou TCS wel niet. Wat een geratel. Zal zo ook een kort filmpje maken van m'n race en bumps.
Ik maakte de ene fout na de andere gisteren, maar die kan ik me niet herinneren, zal wel een heel klein tikje geweest zijn, aantal incidents tijdens de race was ook 4, terwijl ik een paar offtracks had.DutchDevil79 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 10:15:
Race 1 als 9de gestart met een redelijke kwali tijd. Na een hectische start ergens op p7-8 terecht gekomen en toen zat ik achter Marthijn. Die remde alleen wel enorm af voor de hairpin waardoor ik hem een klein tikje gaf (en Marco mij weer een tikje gaf hehe)
Ik tikte aan het begin Maykel aan in de laatste chicane, remde te laat, sorry daarvoor nogmaals
Zometeen maar weer Skippen, dat gaat een stuk beter
@BM: Dat lag waarschijnlijk aan mn pc, andere programma's deden ook vreemd, erg traag met opstarten. Nu is er niks meer aan de hand gelukkig (helaas geen nieuwe pc kopen
Je raakt me niet hoorMartinoes schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 19:45:
[...]
Ik maakte de ene fout na de andere gisteren, maar die kan ik me niet herinneren, zal wel een heel klein tikje geweest zijn, aantal incidents tijdens de race was ook 4, terwijl ik een paar offtracks had.
Ik tikte aan het begin Maykel aan in de laatste chicane, remde te laat, sorry daarvoor nogmaals
Mooi dat het gefixed lijktZometeen maar weer Skippen, dat gaat een stuk beter
@BM: Dat lag waarschijnlijk aan mn pc, andere programma's deden ook vreemd, erg traag met opstarten. Nu is er niks meer aan de hand gelukkig (helaas geen nieuwe pc kopen)
Xbox
Volgende week moet ik hem helaas ook missen
PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel
20% van de monday races, 80%? 100%?
Misschien iRacing support maar eens vragen of zij iets kunnen betekenen met het trouble shooten.
Het vreemde is gewoon dat het alleen bij die maandag races lijkt te gebeuren voor zover ik weet.
heb je zus die maandag bijberoep heeft ?Red Baron schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 22:22:
Maar als jullie nou mochten gokken, hoe vaak gebeurt me dit nou dat blinken?
Misschien iRacing support maar eens vragen of zij iets kunnen betekenen met het trouble shooten.
Het vreemde is gewoon dat het alleen bij die maandag races lijkt te gebeuren voor zover ik weet.
Maar nu ik er eens over nadenk, je hebt het inderdaad wel eens vaker, je verdwijnt dan steeds in de F3. Ik zou gokken op 40% van de races waar ik aan deelneem.Red Baron schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 22:22:
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Heb me echt ontzettend vermaakt vanavond, en had de snelheid na 2-3 rondjes wel te pakken, dus dit gokje durf ik denk ik wel te wagen
Maar wat is inhalen moeilijk op VIR short. Ondanks dat ik achteraan begon, en vooraan eindigde, had ik echt veel moeite om een gaatje te vinden of te maken. Al die slingers zijn eigenlijk 1 lijn, en als de bocht er is, is er niet genoeg tijd meer om de auto ernaast te zetten.
En in de practice nog leuk gevochten met Robbert. Alleen jammer dat het eindigde in een crash
Maar zoals altijd. VIR
Moet zeggen dat ik het bijna altijd wel bij je zie.Red Baron schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 22:22:
Gekke is inderdaad, als ik een keer bij je F1 race meekijk, dat het dan niet voorkomt.
WCS is zover ik weet altijd op een US server.
Cube Nuroad Race (2022)
Dat lijkt me een voor de hand liggende verklaring, maar wel vreemd.derx666 schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 23:50:
Misschien is het alleen de connectie richting de .nl server ?
WCS is zover ik weet altijd op een US server.
[ Voor 13% gewijzigd door -PassY- op 15-04-2015 09:16 ]
Ja dat was bijna een klap van totaal 4 auto's....DutchDevil79 schreef op woensdag 15 april 2015 @ 09:50:
Ja dat waren paar leuke rondjes. Beetje oefenen met 2 wide. Jammer dat Joep het moest verstoren met het les geven.![]()
Volgens mij stonden er gewoon 4 auto's met schade langs de kant
Ik, Robbert, de persoon voor me, en de persoon achter robbert. Er stonden er sowieso 4 in het gras waarvan 2 met schade
Dat zou je denken, maar volgens mij worden de reguliere IMSA/WSCS races ook wel op de NL server gehouden.JoepW schreef op woensdag 15 april 2015 @ 08:14:
[...]
Dat lijkt me een voor de hand liggende verklaring, maar wel vreemd.
Ik heb dan ook daar aan iemand nagevraagd waarmee ik vaak vooraan race of hij dat wel eens gezien heeft bij mij maar volgens hem is dat niet zo.
Verwijderd
Hoor het alleen in de league sessies namelijk.

Klopt, alleen in de ZAC races op zondagavond. Maar ook weer niet altijd.Verwijderd schreef op woensdag 15 april 2015 @ 11:39:
Richard blinkt ook ook regelmatig als ik het me goed herinner.
In officiële iRacing series heb ik nergens last van.
Ik heb als test eens 2 weken lang elke avond op ongeveer dezelfde tijd speed en pingtest laten draaien, omdat ik het vermoeden had dat de zondagavond een drukke en wellicht wel overbelaste avond in de wijk zou zijn. Daar viel op dat ik elke avond vergelijkbare snelheden haalde, behalve op zondag. Dat was iets trager, maar ook weer niet zoveel dat dat met iRacing problemen mag geven. Wel had ik op zondagavond packet loss, dus dat kan wel het één en ander verklaren.
Maar het was een aantal maanden weg, en vervolgens was het er weer een paar weken en nu is het weer weg.
Omdat ik in de officiële series dus nergens last van had/heb, was mijn gedachte ook al dat het wel eens af kon hangen van welke iRacing server er draait. Ik gun het natuurlijk niemand, maar ergens ben ik wel blij dat ik dus niet de enige ben
Er was bij mijn laatste ISMA race tijdens de warmup lap een discussie welke server het was. Vroeger was het altijd een USA server, maar er waren meerdere rijders die zeiden dat AMS servers ook konden tegenwoordig, en dat de race waarin ik zat op een AMS server was.
Geen idee of dit te checken is eigenlijk.
Verwijderd
Wordt dat niet gebalanceerd door de locatie waar mensen vandaan komen en of er splits zijn? Of is iRacing daar weer vanaf gestapt na klachten dat de europeanen niet bij de amerikanen zaten en het niveau daardoor lager was.[b][message=44077501,noline]
Er was bij mijn laatste ISMA race tijdens de warmup lap een discussie welke server het was. Vroeger was het altijd een USA server, maar er waren meerdere rijders die zeiden dat AMS servers ook konden tegenwoordig, en dat de race waarin ik zat op een AMS server was.
Geen idee of dit te checken is eigenlijk.
In game kun je dat snel checken door even naar je ping te kijken.
PSN: Arcadium86 | iRacing Profiel
- SPO: 5
- BB: 57-58%
- ARB: 4-5
- Banden: 138-145kpa
- 11L
Dit topic is gesloten.