klopt het dat je in open practise je je setup niet kan aanpassen?
[ Voor 35% gewijzigd door mathiasv91 op 20-03-2015 16:21 ]
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ik heb me net flink in html/js/css verdiept. Kan ik dan na de release zelf de UI 'verkl@@ien'NickThissen schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 20:27:
Ik vind het een super ontwikkeling, vooral dat CoherentUI. Daarmee kunnen ze de hele interface gewoon met html/js/css bouwen zoals een website, en dat gaat enorm veel sneller dan wat ze nu hebben...
Maar serieus. Ziet er top uit en lijkt me een prima upgrade.
Enkel hoop ik wel dat de responstijden van de backend processen niet nog verder oplopen.
[ Voor 15% gewijzigd door JoepW op 20-03-2015 20:32 ]
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Zomaar voorbeeldje: YouTube: Coherent UI integration into CryEngine 3
Je kan dus niet alleen html/css als UI gebruiken maar ook als in-game textures, op 3D objecten projecteren zeg maar. Dus ze zouden in theorie alle reclame boren bijvoorbeeld live kunnen maken, updaten wanneer ze dat willen, of je kunt je eigen logo erop plakken in een league race, ik zeg maar iets. Het heeft behoorlijk wat mogelijkheden maar het is nog maar even afwachten hoeveel ze er van gaan gebruiken.
Dat is wel mega coolNickThissen schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 20:38:
Als ze dat open stellen dan wel ja... ik hoop het heel ergHet is gewoon html/css voor de layout en javascript voor communicatie tussen ui en sim, als ze het goed doen kan het echt super makkelijk zijn.
Zomaar voorbeeldje: YouTube: Coherent UI integration into CryEngine 3
Je kan dus niet alleen html/css als UI gebruiken maar ook als in-game textures, op 3D objecten projecteren zeg maar. Dus ze zouden in theorie alle reclame boren bijvoorbeeld live kunnen maken, updaten wanneer ze dat willen, of je kunt je eigen logo erop plakken in een league race, ik zeg maar iets. Het heeft behoorlijk wat mogelijkheden maar het is nog maar even afwachten hoeveel ze er van gaan gebruiken.
Ziet er erg gelikt uit, en erg moddable (voor zowel hun als de klant). maaaaaarrrrrr... hoelang gaat dit duren?
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Leuk gevecht met Rocco Barone. Hij reed met een bak meer downforce dan ik en verdedigde goed. Een aantal keer verandert hij zijn lijn 2x op 1 straight en dat mag officieel niet (protestable). Maargoed de vorige race liep het minder goed af voor hem dus deze mag hij hebben
Ik krijg steeds meer twijfel of VR wel echt geschikt is.Linc schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 21:48:
Als ze maar niet vergeten dat het ook met de Rift moet werken!!
Het zou fijn zijn als het scherm curves doorloopt met je hoofd/ogen. Zodat je ook dingen kan waarnemen zonder er met je hoofd naar toe te moeten draaien.
En voor mensen met een buttonbox zie ik ook geen VR voordeel. Mits je op de tast de juiste knoppen weet te vinden.
En dan nog maar te zwijgen over de extra displays met info die sommige er bij hebben staan.
Mogelijk dat het voor arcade racing wel es leuk is.
quote: Nick ThissenLooks really great! CoherentUI looks like exactly what I had imagined. Will we be able to make our own user interface elements in the future? That would have SO much potential... think broadcast overlays, stream overlays, etc, all within iRacing itself.
quote: Jay ScullinWe are at the early stages, so I can't confirm this yet. But we all agree that it's something we want to provide.
Wellicht is dit wat voor de endurance jongens. Ben er zelf al eens geweest met wat collega's
http://www.kartbaanberghem.nl/default.asp/id,850/index.html
Je hebt het programma VoiceAttack waarmee je commando's uitspreekt waar je macro's en toetsencombinaties aan kan hangen.HeAdWaVe74 schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 01:43:
[...]
En voor mensen met een buttonbox zie ik ook geen VR voordeel. Mits je op de tast de juiste knoppen weet te vinden.
Hier laat iemand zien hoe het werkt.
[ Voor 59% gewijzigd door PatrickPost1972 op 21-03-2015 09:08 ]
Dat is sowieso wel handig.niet alleen voor VR.PatrickPost1972 schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 09:02:
Je hebt het programma VoiceAttack waarmee je commando's uitspreekt waar je macro's en toetsencombinaties aan kan hangen.
ook voor mensen zonder buttonbox
[ Voor 28% gewijzigd door HeAdWaVe74 op 21-03-2015 09:09 ]
Ziet er gaaf uit.glnk schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 22:46:
Laatste 3 laps van de BlancPain sprint race zonet:
[video]
Leuk gevecht met Rocco Barone. Hij reed met een bak meer downforce dan ik en verdedigde goed. Een aantal keer verandert hij zijn lijn 2x op 1 straight en dat mag officieel niet (protestable). Maargoed de vorige race liep het minder goed af voor hem dus deze mag hij hebben
[ Voor 9% gewijzigd door w4rguy op 21-03-2015 11:57 ]
All-Round nerd | iRacing Profiel
Xbox
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
6,5 pk, dat is niet wat. Karts worden pas leuk bij 30pk+HeAdWaVe74 schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 08:59:
Op YouTube kwam ik een kart uitje van got iracing tegen.
Wellicht is dit wat voor de endurance jongens. Ben er zelf al eens geweest met wat collega's
http://www.kartbaanberghem.nl/default.asp/id,850/index.html
[ Voor 4% gewijzigd door glnk op 21-03-2015 16:04 ]
ik reedt gister voor de lol ook een paar laps op interlagos. en het zat ook vol met zulke malloten.BM schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 11:25:
Is het met die Williams normaal dat er in de trainingen zo onsportief gereden word? Als mensen de pits uitkomen, of fouten maken lijkt het me niet heel raar dat je degene die vlak achter je zit voorbij laat, maar dat schijnt hier niet het geval te zijn
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Zelfs tijdens hosted sessies met m'n teamgenoten zit je elkaar al wel eens in de weg en dat ben je maar met 5 man.
Tel daar nog eens bij op dat sommigen misschien aan het hotlappen zijn op Q-fuel en anderen lange race stints aan het oefenen zijn. Dus los van het feit dat er gewoon irritante lui die niet opletten en onbeschoft zijn is het sowieso niet erg ideaal op die manier te oefenen denk ik.
Helemaal eens, maar los daarvan lijken met was 'basis' gedragsregels daar toch ook te geldenRed Baron schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 14:05:
Mjah, daarnaast is de het met de F1 ook niet echt ideaal om op een (volle) public server te gaan oefenen.
Zelfs tijdens hosted sessies met m'n teamgenoten zit je elkaar al wel eens in de weg en dat ben je maar met 5 man.
Tel daar nog eens bij op dat sommigen misschien aan het hotlappen zijn op Q-fuel en anderen lange race stints aan het oefenen zijn.
Overigens... veranderen de skies wel ook al is het weer fixed?
Xbox
Ik weet zo uit m'n hoofd even niet of het partly cloudy of mostly cloudy is.
Hier trouwens ook: http://www.imsa.com/camera/imsatv
[ Voor 17% gewijzigd door Ericjooo op 21-03-2015 15:42 ]
Verwijderd
Hopen dat die imsa stream blijft lopen. Hop op de tv en erg goede kwaliteit😊Ericjooo schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 15:32:
Voor de liefhebbers, de Sebring 12h in real life begint zo: http://cricfree.tv/watch/...of-sebring-live-streaming

Als 15e

Had misschien nog wel wat meer in gezeten als ik een een stuk contanter was geweest maar ik ben gefinisht en geen andere mensen eruit gereden!
Dat is weer een tijd geleden dat ik een race gewonnen heb. Lekker begin van het seizoen. Dat oefenen voor de NES op Sebring heeft blijkbaar geholpen
Linc schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 17:14:
Zo net weer eens een race in de HPD gedaan in de WSCS op sebring. Gestart op P2, Zelfde pace als degene op pole. Stuk of 10 ronde achter hem kunnen hangen en toen hij een foutje maakte er voorbij kunnen komen. Daarna zelf geen fouten meer gemaakt en met 10 sec voorsprong gewonnen!
Dat is weer een tijd geleden dat ik een race gewonnen heb. Lekker begin van het seizoen. Dat oefenen voor de NES op Sebring heeft blijkbaar geholpen

Ja hoor, is de NES voorbij gaatie ineens races winnenLinc schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 17:14:
Zo net weer eens een race in de HPD gedaan in de WSCS op sebring. Gestart op P2, Zelfde pace als degene op pole. Stuk of 10 ronde achter hem kunnen hangen en toen hij een foutje maakte er voorbij kunnen komen. Daarna zelf geen fouten meer gemaakt en met 10 sec voorsprong gewonnen!
De karts in het filmpje hadden zover ik kon zien ook geen 30Pkglnk schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 13:49:
[...]
6,5 pk, dat is niet wat. Karts worden pas leuk bij 30pk+
Ook op MotorsTV kan je hem volgen met NL commentaar van Allard Kalff en nog een bekende stem.Ericjooo schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 15:32:
Voor de liefhebbers, de Sebring 12h in real life begint zo: http://cricfree.tv/watch/...of-sebring-live-streaming
Rick WinkelmanWild Chocolate schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 18:32:
[...]
Ook op MotorsTV kan je hem volgen met NL commentaar van Allard Kalff en nog een bekende stem.
Moet toch zeggen dat ik dit circuit leuker vind om te rijden dan om te zien, maar het blijft mooi
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Kon me eerste paar rondjes goed staande houden op P4 (meen ik) maar door setup aanpassing viel ik toch langzaam terug omdat ik geen vertrouwen had en begon te glijden.
Dus de korte stint maar aan het begin genomen en toen 2de stint ging het veel beter en Arno maakte het knallend af. :-)
Heb al zin in volgende week 12h van Sebring....
Helaas viel Marc wel al redelijk snel uit.
wil ik pit inrijden voor splash en dash met nog 3 ronde te gaan komt caution uit. ipv door te rijden over start finish rij ik pit in
voor eerste oval race tussen de grote jongens met dw12 niet slecht
[ Voor 13% gewijzigd door dabelg op 21-03-2015 21:03 ]
Ik zou willen dat we hier Sky Sports F1 konden ontvangen. Ik hoef dat commentaar van Mol niet. Als ie al eens wat ziet dan noemt ie de helft van de tijd de verkeerde coureur, maar meestal mist ie toch de actie.Ericjooo schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 18:35:
Tja, sinds een paar dagen geen MotorsTV meer; tot eind F1-seizoen toch maar Sport1Go genomen, NASCAR, Indycar én Formule 1 voor een tientje
Jammer dat e BBC niet meer het hele seizoen uitzendt, dat was wel prettig. En iedereen vind het maar gek dat er steeds minder kijkers zijn nu alles achter de decoder zit... sure
Cube Nuroad Race (2022)
Ik had je wel gezien hoorTuxieDeni schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 15:29:
Jij bent zo druk aan het oefenen dat je gister niet eens doorhad dat ik bij je in de server zat.
Xbox
Daar kan je niet alleen de decoder de schuld van geven, want het wordt het ook per jaar minder leukderx666 schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 21:05:
[...]
Ik zou willen dat we hier Sky Sports F1 konden ontvangen. Ik hoef dat commentaar van Mol niet. Als ie al eens wat ziet dan noemt ie de helft van de tijd de verkeerde coureur, maar meestal mist ie toch de actie.
Jammer dat e BBC niet meer het hele seizoen uitzendt, dat was wel prettig. En iedereen vind het maar gek dat er steeds minder kijkers zijn nu alles achter de decoder zit... sure
Xbox
Beetje doorzetten ipv afhaken voor je goed en wel begonnen bent
Aan de andere kant, misschien komt mijn irating dan eens op een realistisch niveau uit vergeleken met wat ik nu heb
Xbox
Iemand nog tips?
Verwijderd
Geduld en niet te hard pushen. Dat is het verschil tussen een lekker rijdende truck en een die naar de muur gezogen wordt. Natuurlijk maakt de setup ook veel uit, maar ieder rijdt dezelfdeR0y. schreef op zondag 22 maart 2015 @ 13:45:
Ik wil vanavond een race gaan meepakken in de trucks (fixed), trainingen gaan goed maar vind het toch spannend.
Iemand nog tips?
Verwijderd
Als je binnen 1 week op snelheid met deze wagen zit ben je een dikke alien.BM schreef op zondag 22 maart 2015 @ 13:18:
Nee, dat klopt, maar als ik Nick 12e zie worden in de 2e split zie ik het somber in voor mijn resultaat
Aan de andere kant, misschien komt mijn irating dan eens op een realistisch niveau uit vergeleken met wat ik nu heb
Het zal nog weken of tot het einde van het seizoen duren voor je je snelheid in de wagen/setup vind.
Xbox
Nou, uh... 2 bochten dus. Het zou grappig zijn als het niet zo kansloos wasBM schreef op zondag 22 maart 2015 @ 14:06:
Ga het om 3 uur ook gewoon proberen denk ik, Ik zie wel hoe ver ik kom

Xbox
Mijn race was een stuk beter dan gisteren! Zelfde resultaat kwa positie (12e) maar wel in de 1e split nu (maar die was niet zo hoog als gisteren), en nog belangrijker minder incjes, VEEL snellere ronde tijden, veel constanter (gemiddelde 1:13.3 ipv 1:13.9) en kon echt pushen wanneer het moest om iemand voor te blijven. Stuk beter dan gisteren, en zelfs klein beetje iRating erbij
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=o5tA6-kUkyU]
Benieuwd naar verhaal van Deni, die leek een prima race te rijden, maar de 1e stop ging iig niet helemaal goed, en verder nog wat dingen volgens mij
Misschien dat ik de race van 7 uur nog meepak, maar op dit moment is m'n rug al aardig aan het protesteren, dus denk dat dat 'm niet word.
[ Voor 16% gewijzigd door BM op 22-03-2015 16:55 ]
Xbox
Ziet er echt zwaar chaotisch uit ...BM schreef op zondag 22 maart 2015 @ 16:53:
Voorzichtig gestart, netjes tussen de chaos door kunnen rijden, maar in T2 een beste tik op m'n achterwiel gekregen. Tow gepakt, maar teveel schade.
[video]
Benieuwd naar verhaal van Deni, die leek een prima race te rijden, maar de 1e stop ging iig niet helemaal goed, en verder nog wat dingen volgens mij
Misschien dat ik de race van 7 uur nog meepak, maar op dit moment is m'n rug al aardig aan het protesteren, dus denk dat dat 'm niet word.
Wat een crash festijn.... Dat lijkt nog erger dan in de rookie klasseBM schreef op zondag 22 maart 2015 @ 16:53:
Voorzichtig gestart, netjes tussen de chaos door kunnen rijden, maar in T2 een beste tik op m'n achterwiel gekregen. Tow gepakt, maar teveel schade.
[video]
beetje door de chaos heen kunnen komen en snel achter p1 aan kunnen sluiten tot dat die een
foutje maakte en ik p1 aan cruizen was. Bij de pitstop stom van mezelf totaal niet geoefend voor pit entry
dus remde veeel te vroeg waardoor p2 gelijk aansloot achter me in pitstraat.
toen ik eenmaal stilstond zag ik dat ik repairs had dus moest langer blijven staan en reed de 2e stint
mijn auto vele malen minder dan de eerste en maakte ik einde van de 2e stint een foutje waardoor ik heel licht de muur aantikte, gelukkig kon ik gelijk de pit in en had ik genoeg benzine totaan het einde maarja wel plekken verloren natuurlijk. Uiteindelijk p4 gefinshed wat absoluut niet slecht was maar had veeel meer ingezeten.
Zag in de replay idd dat de auto die achter je haaks linksaf ging je achtervleugel heel licht schampte. Je had daar overigens alle geluk van de wereld dat je niet vol de baan af gehoekt werd.TuxieDeni schreef op zondag 22 maart 2015 @ 16:58:
haha ik had een verrassed goede Q, startte van p4 en had wel een goede start.
beetje door de chaos heen kunnen komen en snel achter p1 aan kunnen sluiten tot dat die een
foutje maakte en ik p1 aan cruizen was. Bij de pitstop stom van mezelf totaal niet geoefend voor pit entry
dus remde veeel te vroeg waardoor p2 gelijk aansloot achter me in pitstraat.
toen ik eenmaal stilstond zag ik dat ik repairs had dus moest langer blijven staan en reed de 2e stint
mijn auto vele malen minder dan de eerste en maakte ik einde van de 2e stint een foutje waardoor ik heel licht de muur aantikte, gelukkig kon ik gelijk de pit in en had ik genoeg benzine totaan het einde maarja wel plekken verloren natuurlijk. Uiteindelijk p4 gefinshed wat absoluut niet slecht was maar had veeel meer ingezeten.
Toch net resultaat!
Xbox
Starte 7de, en ergens bij ronde 15 haalde ik iemand in, 2 rondjes daarna kreeg ik een tik van diegene (vanachter) en spinde ik waardoor ik dus mijn plaats kwijtraakte. -50 iRating.
Maar het is voor herhaling vatbaar, al vind ik sommige mensen toch wel eng aangezien ze ineens van lijn veranderen
Cube Nuroad Race (2022)
Die kerel naast jou gaat er als een speer vandoor bij de start.BM schreef op zondag 22 maart 2015 @ 16:53:
[video]
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Gestart als 10e en bij de start al 3 plekken te pakken. Paar spins voor me, paar goeie inhaalacties (al zeg ik het zelf) maar helaas zelf ook 1 x gespind bij ingaan Moss leverde uiteindelijk een 4e plaats op. Niet slecht
http://members.iracing.co...nid=13319166&custid=44916
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Twee keer een race gedaan. Twee keer zonder INCS van achter naar voren gereden ( voor mij een HALEJULA ) en twee keer in de laatste ronden word ik eruit gegooid door iracing.
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Jaja, komt weer een seizoen aan dus gewoon door oefenen tochNickThissen schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 18:14:
[...]
Ja hoor, is de NES voorbij gaatie ineens races winnen
Net nog een race gedaan. Deze keer best een hoge SOF. Vanaf P10 gestart en uiteindelijk 5e geworden en maar 15 seconde achter de nummer 1. Hoewel dat denk ik wel iets meer was geweest als Paul er niet uit gecrashed was door een gelapte HPD.
Sta nu eerste in divisie 2! Kijken hoelang dat gaat duren
alle auto's verdwenen en ik was alleen. Iets met ping ofzo... maar twee keer in de laatste ronde.Arfman schreef op zondag 22 maart 2015 @ 22:01:
Euh? "eruit gegooid door iRacing"? Wat bedoel je precies? Wat gebeurde er?
Nu eindelijk een race kunnen uitrijden.
iRacing disconnect je uiteindelijk als jouw verbinding slecht is. En dat is geen iRacing probleem, maar een probleem bij jouw provider....backupdevice schreef op zondag 22 maart 2015 @ 22:32:
[...]
alle auto's verdwenen en ik was alleen. Iets met ping ofzo... maar twee keer in de laatste ronde.
Nu eindelijk een race kunnen uitrijden.
Waren er 1 of 2 die idd als raket weg waren, maar nu lijkt het al snel heel wat omdat ik héél langzaam van m'n plek kwamFuelke schreef op zondag 22 maart 2015 @ 19:36:
[...]
Die kerel naast jou gaat er als een speer vandoor bij de start.
Xbox
Ja weet ik. Alleen was het wel toevallig dat de verbinding beide races gewoon goed was ( te zien aan de groene balken ) en beide races in de laatste ronde stopte. zuur.JoepW schreef op zondag 22 maart 2015 @ 23:04:
[...]
iRacing disconnect je uiteindelijk als jouw verbinding slecht is. En dat is geen iRacing probleem, maar een probleem bij jouw provider....
Tijd om je verbinding te troubleshooten lijkt me. Ping mee laten lopen naar 1 of 2 sites (nu.nl en tweakers.net ofzo) en kijken of die ook wegvalt als iRacing je eruit gooit.backupdevice schreef op maandag 23 maart 2015 @ 08:45:
[...]
Ja weet ik. Alleen was het wel toevallig dat de verbinding beide races gewoon goed was ( te zien aan de groene balken ) en beide races in de laatste ronde stopte. zuur.
Baal, erg pech daar, je remt netjes af en wonderbaarlijk de mensen achter je ook lijkt het en dan gaat het alsnog misBM schreef op zondag 22 maart 2015 @ 16:53:
[video]
Ik had ook geluk in m'n tweede race, het ging pas mis bij de eerste hairpin (T6-7 ofzo) en iedereen ging er rechts langs en kwam in de problemen, ik ging links omdat ik toevallig links zat omdat ik ingehaald werd en kon er zonder problemen langs rijden. Maar moet zeggen dat er netjes gereden werd in m'n twee races, zijn wel wat mensen die in lap 2 van een 71 ronde lange race al gaan zitten divebomben en verdedigen maar die laat ik dan maar lekker langs.
race daarna ging veel beter vlug in de race al naar p1 kunnen komen en daar kunnen blijven. echter in de een na laatste ronde werd de druk toch te veel en door een offtrack mn positie kwijt geraakt. maar toch een goede p2 finish binnen wat mn beste van de week was. later op de dag nog een race kunnen doen en toen was daar opeens een promotie naar mn D licence road.
dat ging een stuk vlugger dan dat ik verwacht had. zondag eerst maar eens gekeken wat mn mogelijk heden waren, en er toen voor besloten toch een skip barber en 5 tracks te kopen. voor zo ver ik heb begrepen heeft deze serie een goed de community en is een erg goede leerschool om het iracing vak te leren. de rest van de dag bezig geweest de skip en suzuka te leren kennen. maar dit was toch wel andere koek dan de mx-5 of street stock waarmee ik daarvoor heb gereden. uit eindelijk zit ik nog steeds een goede 7 sec van de top tijden af. als afsluiter van de dag nog een race gedaan. bewust niet gequalified zodat ik achteraan zou starten. de race ging best goed naar verhouding en ben uiteindelijk niet gelapt en elfde gefinished. maar ben er wel achter dat ik met de skip nog een heleboel te leren heb.
Mwah, altijd een stabiele verbinding gehad. Probleem zat hem in de Sitcom Powerline adapter die een reset nodig had.Arfman schreef op maandag 23 maart 2015 @ 08:55:
[...]
Tijd om je verbinding te troubleshooten lijkt me. Ping mee laten lopen naar 1 of 2 sites (nu.nl en tweakers.net ofzo) en kijken of die ook wegvalt als iRacing je eruit gooit.
Wat je zegt dat je vlak na het uit de pits komen geen grip had zou evt. kunnen komen doordat je nog kouden banden hebt. Eerste paar bochten na een pitstop moet je altijd voorzichtig zijn. Dat een repairtijd langer is dan de resterende duur van de sessie/race zou best kunnen. Ik weet zo niet hoeveel free repairs je hebt in de mx5 rookie, maar blijkbaar maar 1, daarna gaan ze "handmatig" sleutelen, en dat duurt z'n tijd.
Over de skip kan ik misschien wel wat tips geven. Probeer niet te hard de bocht in te vliegen, zeker in het begin niet. Het is veel belangrijker om in de bocht snelheid vast te houden en zo vroeg mogelijk weer op je gas te gaan (liefst voor de apex al). De Skip is een auto die je moet leren balanceren, is je balans goed ben je snel. Maak je abrupte bewegingen (plots hard remmen/gas geven, abrupt sturen) breng je de auto in onbalans en dan zal hij je terugpakken (meestal in de vorm van een spin). Bij het insturen van een bocht helpt het om een heel klein beetje gas te blijven geven (max 10% ofzo), hierdoor blijft de achterkant wat stabieler. Ook als je merkt dat je de auto verliest op het moment tussen rem los en insturen kan het helpen om rustig de rem los te lanten, en een klein beetje gas te geven. Verder zijn er hier in het topic al vrij veel tips gegeven over het rijden in de Skip en die zijn dmv de zoekfunctie vast wel terug te vinden. Mocht je vragen hebben dan schroom vooral niet, maar een replay ofzo is vaak erg handig om te zien wat er mis gaat.
Verder veel op het iRacing forum in het Skip topic lezen, en vooral ook goed kijken naar de topics over de track van die week. Staat meestal een uitgebreide uitleg video in over hoe je moet rijden op die track.
Cube Nuroad Race (2022)
Repairs zijn vaak niet volledig en dus is het zaak als je na repairs de pit uit komt even te zien of de auto wel goed reageert en er niet van uit gaan dat ie weer 100% is.
De Skip is idd andere koek
We hebben als GoT dit seizoen elke dinsdag vanaf 20 uur een skip server draaien in de League met afsluitend een korte race.
In de server en op TS zijn er dan zeker wel mensen die je op weg kunnen helpen.
Hier de details: http://www.got-racing.eu/wp/?p=879
Brrrr... powerline....backupdevice schreef op maandag 23 maart 2015 @ 14:56:
[...]
Mwah, altijd een stabiele verbinding gehad. Probleem zat hem in de Sitcom Powerline adapter die een reset nodig had.
Kunt beter een kabel trekken. Powerline is niet het meeste ideale wat betreft een stabiele verbinding. Voor een beetje te internetten kan het wel, maar om daar nou over te gamen...
Cube Nuroad Race (2022)
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3306088.page

Nou, ik heb ( bijnaderx666 schreef op maandag 23 maart 2015 @ 14:58:
[...]
Brrrr... powerline....
Kunt beter een kabel trekken. Powerline is niet het meeste ideale wat betreft een stabiele verbinding. Voor een beetje te internetten kan het wel, maar om daar nou over te gamen...
hier heb ik zeker wel oren naar. echter mijn beschikbaarheid wordt voorlopig nog even bepaald door mn dochter van 4 maanden. dus dat wil nog wel eens wisselenJoepW schreef op maandag 23 maart 2015 @ 14:57:
...
De Skip is idd andere koek
We hebben als GoT dit seizoen elke dinsdag vanaf 20 uur een skip server draaien in de League met afsluitend een korte race.
In de server en op TS zijn er dan zeker wel mensen die je op weg kunnen helpen.
Hier de details: http://www.got-racing.eu/wp/?p=879
Ik ga hem deze keer maar eens overslaan.Niellie41 schreef op maandag 23 maart 2015 @ 15:03:
De bekende $25 voor $20 en $100 voor $75 aanbiedingen zijn er weer.
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3306088.page
Ik heb ca. $338,98 op mijn account staan die 100% van GoT is. En dan staat er ook nog $127,60 op Paypal van GoT.
Die paar aankopen die ik per jaar moet doen (nieuw content) en het membership betaal ik dan wel zonder die korting. Ik hoef sowieso pas op 12 mei 2016 weer te verlengen, dus dan komt er nog wel een keer die aanbieding.
Maar als je nog veel content wilt kopen of bijna moet verlengen is het wel degelijk interessant.

Lolwuthuhwhaaaatttt???
Hoe ingewikkeld kun je een simpel rekensommetje maken
edit:
en

[ Voor 24% gewijzigd door themac1983 op 23-03-2015 15:49 ]
Dat geklooi met iRacing Dollars en Credits snap ik ook nog steeds niet. Zal wel iets te maken hebben met wat ze als echte cash hebben binnengekregen (Dollars) en nep-geld dat ze ter beschikking stellen. Dit om aansluiting met hun verlies- en winstrekening te waarborgen. Maar val ons daar niet lastig meethemac1983 schreef op maandag 23 maart 2015 @ 15:31:
[afbeelding]
Lolwuthuhwhaaaatttt???
Hoe ingewikkeld kun je een simpel rekensommetje maken
edit:
en
[afbeelding]
![]()
Met dit soort zaken kan je merken dat Tony een boekhoud achtergrond heeft.
En vanaf nu krijg je dus 30% korting op alles en als je dan ook gebruik maakt van 100/75 deals dan betaal je structureel 52,5%.
Dan moet je wel alles blijven kopen.JoepW schreef op maandag 23 maart 2015 @ 16:06:
[...]
En vanaf nu krijg je dus 30% korting op alles en als je dan ook gebruik maakt van 100/75 deals dan betaal je structureel 52,5%.
Ik had bijvoorbeeld een van die V8's nog niet gekocht en dan kan je dus niet alleen Monza voor 30% krijgen.
Die 30% krijg je dan pas weer als je dan weer tot 100% raakt, dat je eerder al een keer 100% gehad hebt maakt dus niet uit.
Cube Nuroad Race (2022)
Dit topic is gesloten.