Zo, weer terug na bijna een weekje afwezigheid. Had even niet meer zoveel zin in iRacing.
Even bijgelezen en zie dat de gebruikelijke zaken voorbijgekomen zijn. Ik ga proberen om volgend seizoen (nu dus) de Radical te rijden, achterin de week (zeg vanaf woensdag eigenlijk) zijn de races van 20:45 (19:45 GMT) bijna altijd official en op zondag vaak die ervoor en erna ook wel.
Voor wat betreft stuurtjes. Thrustmaster is zeker geen troep, was erg tevreden met de T500 en als de CSWv2 niet uit was gekomen (en ik geen invite had gekregen) had ik er waarschijnlijk nog steeds mee gereden.
Tijd terug hadden glnk en ik een discussie n.a.v. de grootte en zwaarte van het stuurwiel op de CSWv2, omdat ik opmerkte dat met de grote en zware BMW rim er toch wat FFB gevoel verloren ging. Wat lees ik nu in de AccuForce thread?
Berney Villers jr - You may want to check your profile to make sure that you're comparing apples to apples. A smaller wheel should always feel stronger.
Nou, dan zet je de FFB toch hoger? AccuForce is magisch, toch?
Micael Watson3 - The steering is just a touch lighter than I'd probably prefer but I find that if you go with too much torque you lose the finer details and can't achieve the faster lap times.
Het blijkt toch dat de natuurwetten ook gelden voor de AccuForce
Let wel: niet bedoeld als AccuForce bashing, het schijnt absoluut een enorm goed stuur te zijn maar het feit is simpel: zet een groter/zwaarder stuur in en je verliest FFB detail, zelfs met een krachtig DD stuur.